De TE stick is het gewoon waard, de stick functioneert gewoon erg goed en hij is nog mooi ook (persoonlijk).
Je zag op EVO ook gewoon de overgrote meerderheid een TE stick gebruiken.
Als je geen stick gewend bent is het even wennen (even is een paar weken/maanden afhankelijk van hoeveel je speelt), maar daarna wil je nooit meer terug.
Het is een enorm voordeel om de preciese controle van een stick te hebben en 5 vingers te kunnen gebruiken voor het rammen op knoppen
Laat ik het gewoon zo zeggen.... als je na een maand of 2 a 3 toch sf4 wel gezien hebt en je speelt verder geen vechtspelletjes of andere games waarvoor het te gebruiken is... koop dan een SE stick of fightpad... denk je op lange termijn nog sf4 of andere vechtspellen te spelen.... koop dan een TE. Het is een investering die zichzelf wel terugbetaald als je veel speelt. Je hoeft (waarschijnlijk) niet te klooien met mods en je hebt veel minder kans op vroegtijdige defecten.
[EDIT]
Ik had trouwens tot een maand geleden een custom stick met een sanwa octo gate stick en seimitsu knoppen.... het verschil met de square gate + sanwa knoppen is voor mij een wereld van verschil....
De knoppen reageren bij de kleinste weerstanden, perfect gewoon.
Van octo naar square is een redelijke klap voor me geweest aan het begin, ik kon niet eens fatsoenslijk blocken, omdat ik steeds erbij bukte
Nu ik de square gewend ben, wil ik ook geen octo meer hebben...ik heb Vega nu beter dan ooit onder controle. Ik ga komende tijd bezig met kwart cirkel characters om ook dat door te krijgen.
[
Voor 24% gewijzigd door
Emersion op 21-07-2009 16:28
]