Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr.Nash
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 27-07 20:20

Mr.Nash

The Undercover Boogieman

O M G!

Deze finale, no words!!! Dit was zo intens; ik was aan m'n stoel genageld met m'n handen op m'n hoofd trekkend aan m'n haren!

Als de filmpjes er zijn zullen ze hier zsm geplaatst worden; deze moet iedereen gewoon zien!

[ Voor 74% gewijzigd door Mr.Nash op 20-07-2009 07:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aryawn
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 27-04-2024
Afgelopen. Wat een wedstrijd, absoluut een mooie afsluiter voor het eerste EVO toernooi met SF4. Verplichte kost.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr.Nash

Mr.Nash

The Undercover Boogieman

Hier kan je de SFIV finals al zien zoals ze gestreamed werden: http://www.ustream.tv/recorded/1840331.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Elbaceever
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 10-01 10:05
Japan vs Usa baby... wat een match

iRacing Profiel - Race Rig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roq
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 27-06 17:23

Roq

Echt onwijze gevechten, en de finale was natuurlijk een toppunt. Daigo was wel raar bezig met al z'n focus attacks, maar wel flashy natuurlijk.

Beetje jammer dat de stream toch wat schokte, vooral bij Guilty Gear was het moeilijk te volgen, maar toch alles met plezier en vooral verbazing gekeken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr.Nash

Mr.Nash

The Undercover Boogieman

Hij heeft een bijna abnormale reactiesnelheid, daarnaast kun je op de armor breakers alle punches van boxer afstraffen met een focus attack. Toen hij meer begon te focussen was het zo goed als over tbh. Ik zeg niet dat Justin slecht is maar ik denk toch dat we naar een andere finale hadden gekeken als er in Japan meer pro boxers zouden zijn. Misschien dat deze er na deze Evo aankomen..

1 ding weet ik wel wel bijna zeker; ze zullen nu nog meer dhalsims en sakura's gaan zien..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mavgink
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 01-08 17:14

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roq

Roq

Ik hoop het niet :p te veel mensen hebben al door dat je iat -> j.HP behoorlijk kan afstraffen met c.jab spam.
Ik heb zoals altijd genoten van de dhalsims, vooral van phillipino champ (spelling) ookal kwam hij niet echt ver jammer genoeg. Ook de seth van Sabin was weer eens wat anders om naar te kijken.

Wat vonden jullie trouwens van de Combo Exhibition van Maj? Wat een crowd reacties zeg :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!
firlian schreef op maandag 20 juli 2009 @ 03:54:
Moet je ook maar op bed liggen om 3uur snachts. ;) Had moeite om mensen te vinden met een goede connection (heel raar om deze tijd...) en toen zag ik dat jij nog lekker in training mode zat. En omdat ik me dacht te herinneren dat jij veel beter was geworden en nu meester bent van alle kuma combos en ultra setups... :9~

Wat mij wel opviel was dat het betreft handicap niks uitmaakte of ik nu met bison, gouken of ken speelde. Normaal merk ik een enorm verschil, dat ik bijv. enorm wordt ingemaakt met ken/gouken.

En die combos van mij gingen echt niet lekker hoor (10% succes of zo)., ook al viel je dat dus blijkbaar niet op als niet-bison speler Bijna elke combo moet eindigen in mk, scissor kicks. Vreemd genoeg zat ik net in training mode wel weer gelijk op 70% success. |:(
Edit: lijkt wel alsof online de timing anders is of zo (toch dat beetje lag misschien :S)

Oja, en wie is Joey? :P
Ik ben nu pas wakker (14.06 hier) dus volgens mij zegt dat genoeg over hoe fit ik was :+ Maar hetzelfde geldt bij jou als bij Joey (hij is MegamanXZero op dit forum): ik ben meer bezig met zoning dan met combo's. Gisteren lukten combo's OOK niet want m'n handen waren ijskoud :P Dat heb ik altijd, of ze zijn superwarm en zweet ik me kapot, of ze zijn ijskoud en speel ik nog slechter :+

Maar zoals ik zei: ik ben niet goed in zoning. De meeste mensen op xbl spelen door gewoon aan te vallen en combo's te doen (zoals ik), maar die paar die zonen (de 'fireballspammers') die kunnen mij heel hard afmaken. Matches met Joey bevatten bijna geen combo's van mijn kant omdat ik de kans niet krijg. Ik moet in zijn buurt komen om ze te doen, maar dat laat hij niet toe. Ik word daarom gedwongen om tactisch te spelen en laten we zeggen dat dat niet mijn sterkste punt is :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr.Nash

Mr.Nash

The Undercover Boogieman

MegamanXZero al een tijd niet meer gezien op PSN tbh, kan me herinneren dat ik tegen hem heb gespeeld. Of was dat nou bij een toernooi..

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Mr.Nash schreef op maandag 20 juli 2009 @ 14:23:
MegamanXZero al een tijd niet meer gezien op PSN tbh, kan me herinneren dat ik tegen hem heb gespeeld. Of was dat nou bij een toernooi..
Hij heeft nu de xbox360 versie. Misschien dat hij daarop speelt de hele tijd (gisteren iig wel :P).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slashdotter
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online
Je ziet Daigo vaak de combinatie c mk, fireball, c mk, hurricane kick gebruiken wat resulteert in een 4 hit combo. Het is geen chain combo maar heeft wel hetzelfde resultaat. Prachtig.

[ Voor 33% gewijzigd door Slashdotter op 20-07-2009 16:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bechown
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 09-05-2023
Ben net weer begonnen met SF4.. Maar ik krijg de combo's in de challange mode er niet goed uit.. Ik heb de standaard xbox controller dus ik ga hem maar vervangen.. Vroegah speelde ik erg veel SF2 op de snes.. Zit daarom zwaar te twijvelen tussen figth pad en de fight stick.. Of is er zo'n groot voordeel bij een tournement stick? De reviews zijn een beetje outdated dus heb liever wat info van mensen die wat meer ervaring ermee hebben.. Zijn er nog steeds veel hardware uitval bij de nieuwe lichting hardware?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slashdotter
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online
Ik heb de Tournament Stick nu 3 weken. In het begin was het echt wennen maar nu speel ik beduidend beter met stick dan ik met xbox controller had kunnen doen. Ik zou je zelf de stick aanraden aangezien je het spel en de opvolgers nog jaren zal gaan spelen. Dan is 150~200 euro niet duur voor hardware die je bijvoorbeeld 5 jaar lang dagelijks gaat gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bechown
Tnx voor de info.. Na wat meer gelezen te hebben hang ik meer naar de stick.. Heeft er ook iemand ervaring met zowel de fight stick als de tournament stick? Ik zat zelf te denken om de fight stick te kopen en dan als ik het heel veel speel de interne hardware te vervangen.. Aan de andere kant met de tournement stick heb ik meteen goede hardware..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrDummy
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 25-07 12:00

MrDummy

Nog steeds gek op anime...

Happ stick of Sanwa stick?

Sanwa is echt Japanse kwaliteit, en die heb ik in mijn mame kast. Alleen knoppen zijn van Happ.
Moet nog goed voeding uitzoeken zodat alles in de kast gezet kan worden. :) Dan kan ie mee naar mijn lanparty en ga ik met vrienden SF4 kicken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeagaShira
  • Laatst online: 03-09 10:08

MeagaShira

MeagaShira_NL

(jarig!)
Zo.....na drie heerlijke weken vakantie en klussen ben ik er weer.
Gister weer even SF4 kunnen spelen. Ging dus lekker kut want heb het veel te lang niet kunnen spelen.

....Research your own experience; absorb what is useful, reject what is useless and add what is essentially your own....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P-Nut
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 11-09 09:59
altijd fijn om justin wong te zien verliezen... die gast loopt altijd de boel te fokken... daigo :) fkn efficient zelf hekel om tegen ryu's te vechten :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bechown
Ik heb me wat ingelezen in de stick topics (niet sticky topics ;) )..

De SE versie schijnt veel hardware problemen te vertonen.. De TE is weer het dubbele van de SE qua prijs maar geen negatieve geluiden.. En dan heb je nog de Hori EX2 stick.. De Hori heeft een Sanwa stick ingebouwd maar de buttons is niet iedereen positief over.. De SE geeft hardware problemen door de washer die verkeerd geplaatst is maar het lijkt me stug dat ze allemaal verkeerd zijn.. Kan weinig positieve geluiden vinden op het internet.. Is er hier iemand in het topic die een goed werkende SE stick heeft die hij al lang gebruikt zonder hem te hebben gemod die ook echt werkt? Anders wordt het flink nadenken of ik 150 euro over heb voor een TE..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• firlian
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 02-05-2021
Ik heb de SE een paar weken(3-4) hardcore gebruikt voordat ik 'm heb gemod met sanwa buttons/stick. Het was mijn eerste stick en ik heb weinig verschil gemerkt tussen de stock buttons/stick en sanwa.
Ik weet dat bruno/doooms (top speler) ook met de standaard SE speelt.

Ik kan 'm dus echt aanraden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mavgink
hori ex2 heeft geen sanwa stick... is geen slechte stick btw... de knoppen daarentegen 8)7

[ Voor 45% gewijzigd door mavgink op 21-07-2009 16:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Emersion
  • Laatst online: 06-02 11:12
De TE stick is het gewoon waard, de stick functioneert gewoon erg goed en hij is nog mooi ook (persoonlijk).
Je zag op EVO ook gewoon de overgrote meerderheid een TE stick gebruiken.

Als je geen stick gewend bent is het even wennen (even is een paar weken/maanden afhankelijk van hoeveel je speelt), maar daarna wil je nooit meer terug.
Het is een enorm voordeel om de preciese controle van een stick te hebben en 5 vingers te kunnen gebruiken voor het rammen op knoppen :P

Laat ik het gewoon zo zeggen.... als je na een maand of 2 a 3 toch sf4 wel gezien hebt en je speelt verder geen vechtspelletjes of andere games waarvoor het te gebruiken is... koop dan een SE stick of fightpad... denk je op lange termijn nog sf4 of andere vechtspellen te spelen.... koop dan een TE. Het is een investering die zichzelf wel terugbetaald als je veel speelt. Je hoeft (waarschijnlijk) niet te klooien met mods en je hebt veel minder kans op vroegtijdige defecten.

[EDIT]

Ik had trouwens tot een maand geleden een custom stick met een sanwa octo gate stick en seimitsu knoppen.... het verschil met de square gate + sanwa knoppen is voor mij een wereld van verschil....
De knoppen reageren bij de kleinste weerstanden, perfect gewoon.

Van octo naar square is een redelijke klap voor me geweest aan het begin, ik kon niet eens fatsoenslijk blocken, omdat ik steeds erbij bukte :P
Nu ik de square gewend ben, wil ik ook geen octo meer hebben...ik heb Vega nu beter dan ooit onder controle. Ik ga komende tijd bezig met kwart cirkel characters om ook dat door te krijgen.

[ Voor 24% gewijzigd door Emersion op 21-07-2009 16:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vanitas
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 15:01
Emersion schreef op dinsdag 21 juli 2009 @ 16:18:

Van octo naar square is een redelijke klap voor me geweest aan het begin, ik kon niet eens fatsoenslijk blocken, omdat ik steeds erbij bukte :P
Nu ik de square gewend ben, wil ik ook geen octo meer hebben...ik heb Vega nu beter dan ooit onder controle. Ik ga komende tijd bezig met kwart cirkel characters om ook dat door te krijgen.
Ik heb ook een TE met square gate, maar ik moet zeggen dat ik die gate niet zo fijn vind soms. Ik heb niet echt een idee waar ik zit met de stick, dus soms spring of buk ik. Ik ben een shoto speler, en voor m'n gevoel zal een octo gate dan veel fijner zijn. En een square gate juist voor charge characters.

Nu nog een keer een octo gate halen en dat ding erin drukken, kost niet veel, dus wil het wel eens proberen. Mensen hier met ervaring met zo'n zelfde overstap?

Overigens moet ik ook meer oefenen want dat doe ik de laatste tijd totaal niet :P

Even though I walk through the valley of the shadow of death. I will fear no evil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KneoK
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 13:53

KneoK

Not in a million lightyears

bechown schreef op dinsdag 21 juli 2009 @ 15:52:
Ik heb me wat ingelezen in de stick topics (niet sticky topics ;) )..

De SE versie schijnt veel hardware problemen te vertonen.. De TE is weer het dubbele van de SE qua prijs maar geen negatieve geluiden.. En dan heb je nog de Hori EX2 stick.. De Hori heeft een Sanwa stick ingebouwd maar de buttons is niet iedereen positief over.. De SE geeft hardware problemen door de washer die verkeerd geplaatst is maar het lijkt me stug dat ze allemaal verkeerd zijn.. Kan weinig positieve geluiden vinden op het internet.. Is er hier iemand in het topic die een goed werkende SE stick heeft die hij al lang gebruikt zonder hem te hebben gemod die ook echt werkt? Anders wordt het flink nadenken of ik 150 euro over heb voor een TE..
Er is door Madcats allang toegegeven dat sommige oudere sticks problemen konden veroorzaken, iets wat in latere revisies gewoon opgelost is. En mocht je een pechvogel zijn en een paar maanden oude stick krijgen dan kun je 'm opsturen voor gratis vervanging of gewoon zelf fixen.

Ik ben nu een week of 2 weer serieus aan het spelen en eindelijk begin ik beter te spelen dan voorheen met de fightpad. Vooral zonen gaat nu zoveel makkelijker dan met pad, echt heerlijk.
Is voor mij de eerste stick, een SE stick en hij werkt perfect, zeker als je nooit eerder met een stick gespeeld hebt. Ik zit er nu aan te denken om de knoppen en stick te vervangen, maar dat is eigenlijk nergens op gebaseerd (eigenlijk wel, het is cool om een SE stick met Sanwa knoppen te hebben :D ) omdat alle moves en combo's gewoon lukken, maar voor 3 tientjes wil ik best een gok nemen, wellicht dat ik het niveau ooit nog bereik dat ik me zorgen moet maken om de kwaliteit van m'n hardware :)

Ik ben nu wel zo gewend aan de square gate dat ik die niet ga vervangen. Het heeft zeker even geduurd voordat ik 'm uberhaupt kon waarderen, maar nu wil ik niet anders meer.

@Emersion >>> QCF moves zijn in het begin zeker lastig (net zoals ik supers en ultra's ook heel lastig vond) maar na flink oefenen krijg ik de moves er nu 99 van de 100 keer goed uit.

[ Voor 8% gewijzigd door KneoK op 21-07-2009 18:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik speel nu ook SFIV, moet wel zeggen dat het erg pittig is.
Ook krijg ik de ultra's niet zo goed als met analog, maar na een heleboel oefenen gaat het nu "matig".
Zijn er nog x360 spelers die wat potjes willen spelen, voeg me toe.
Ik kan nog genoeg leren denk ik. :)

Me gamertag is Vorenii.

Kan ik ook toegevoegd worden @ TS?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik vind toch dat ze de moeilijkheidsgraad wel íets omlaag mogen doen. :$

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Registratie: November 2002
  • Niet online

boe2

'-')/

Ik ben net terug van 4 dagen Londen en heb me in de trocadero (picadilly) enorm geamuseerd met de SF4 arcadekasten die er staan :). Challengers staan er vaak aan te schuiven dus als je goed bent kan je met een enkele credit wel aardige tijd blijven doorspelen. Veel slaag gekregen en veel slaag gekregen: Vette aanrader mocht je toevallig eens richting Londen vertrekken :)

KB-013: De moeilijkheidsgraad is prima, het bereidt je voor op online play die nog zoveel moeilijker is ;)

[ Voor 12% gewijzigd door boe2 op 21-07-2009 23:55 ]

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vanitas
Mad Catz Brings Exclusive Street Fighter Sticks To Comic-Con
Afbeeldingslocatie: http://cache.gawker.com/assets/images/9/2009/07/504x_8838-CCon1.jpg

he San-Diego Comic-Con is all about exclusive goodies, and in that spirit Mad Catz is hawking a limited number of exclusive Street Fighter IV arcade sticks and pads to show attendees.

Visitors to the San-Diego Comic-Con this week will have a chance to pick up one of 500 of these exclusive Street Fighter IV accessories, with 250 each split between the Xbox 360 and PlayStation 3 versions of the controllers. According to Mad Catz Art Director Roentgen D. Reyes, Sagat and his nasty scar were the inspirations behind the design, which definitely has an angry orange-owie feel to it.

"When we set out creating the Limited Edition artwork we knew that we had to create an impactful design that was radically different from the previous imagery and color schemes. With that in mind we chose not to concentrate on a group of characters but instead produce something targeted to the fan community. After working through a number of designs, we focused on one of the strongest ‘fan-favorite' characters in the game, Sagat. The character is renowned for his large scar which game legend tells us was caused by archrival Ryu. In my mind, playing Street Fighter® IV evokes the player's competitive nature, with rivalry a key element of the experience."

The hefty Tournament Edition sticks will be available exclusively through Capcom at Comic-Con for $179.99, while the pads will be available at the convention and on the Mad Catz Gameshark website for $49.99.

Afbeeldingslocatie: http://cache.gawker.com/assets/images/9/2009/07/504x_8838-SFIV-ccon.jpg
Erg mooi :)

Even though I walk through the valley of the shadow of death. I will fear no evil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hielko
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 20:46
Verwijderd schreef op dinsdag 21 juli 2009 @ 18:46:
Ik vind toch dat ze de moeilijkheidsgraad wel íets omlaag mogen doen. :$
Op easiest is het spel waanzinnig gemakkelijk. Gewoon wat blocken en veel heavy trappen en klappen uitdelen, en je komt er al doorheen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeagaShira

MeagaShira

MeagaShira_NL

(jarig!)
Hielko schreef op woensdag 22 juli 2009 @ 00:31:
[...]

Op easiest is het spel waanzinnig gemakkelijk. Gewoon wat blocken en veel heavy trappen en klappen uitdelen, en je komt er al doorheen.
Op easiest is hij zelfs uit te spelen met alleen maar HK. Blocken is niet nodig gewoon blijven spammen, zelfs bij Seth.

....Research your own experience; absorb what is useful, reject what is useless and add what is essentially your own....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Acid_Burn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 12-09 09:04

Acid_Burn

uhuh

Seth doet die elastische armen spammen van een afstand. Hoe helpt HK daar tegen dan?

Glass Eye Photography | Zelfbouw wireless fightstick | Mijn puzzel site

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr.Nash

Mr.Nash

The Undercover Boogieman

Blijven blokken dan komt hij vanzelf naar je toe. Zelf had ik geen techniek om Seth te verslaan. Ik speelde gewoon met elke character zodat je deze dan leert kennen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeagaShira

MeagaShira

MeagaShira_NL

(jarig!)
Acid_Burn schreef op woensdag 22 juli 2009 @ 09:44:
Seth doet die elastische armen spammen van een afstand. Hoe helpt HK daar tegen dan?
Af en toe naar hem toe jumpen
en dan gewoon weer blijven HK. Het werkt echt, heb op deze manier ook bijna alle chars vrijgespeeld. Alleen Akuma en Gouken niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Niet online

boe2

'-')/

Spring - HK - Spring weg - herhaal.

Vrij lame, maar het werkt wel :)

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• firlian
@boe
Hebben die arcades waar je op hebt gespeeld 8 of 6 button layout? Lijkt erop dat er verschillende type cabinets zijn. Moet zelf nogsteeds afleren om die x3 buttons te gebruiken, want het lukt me gewoon niet om consistent 3 knoppen precies tegelijk in te drukken...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeagaShira

MeagaShira

MeagaShira_NL

(jarig!)
firlian schreef op woensdag 22 juli 2009 @ 12:27:
@boe
Hebben die arcades waar je op hebt gespeeld 8 of 6 button layout? Lijkt erop dat er verschillende type cabinets zijn. Moet zelf nogsteeds afleren om die x3 buttons te gebruiken, want het lukt me gewoon niet om consistent 3 knoppen precies tegelijk in te drukken...
Waarom moet je jezelf dat afleren dan en aan leren om 3 knoppen tegelijk in te drukken. Handig toch die x3 button....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Niet online

boe2

'-')/

x3 buttons, voor de EX moves moet je dus fysiek 3 knoppen tegelijk indrukken. Op consoleversie heb ik dit nooit moeten doen, maar de aanpassing was gemakkelijk genoeg.

[ Voor 36% gewijzigd door boe2 op 22-07-2009 13:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• firlian
Boeboe schreef op woensdag 22 juli 2009 @ 13:05:
x3 buttons, voor de EX moves moet je dus fysiek 3 knoppen tegelijk indrukken. Op consoleversie heb ik dit nooit moeten doen, maar de aanpassing was gemakkelijk genoeg.
Beetje vage zin, maar ik denk er uit op te kunnen maken dat je op 6 button layout hebt gespeeld.
EX is namelijk 2 buttons ipv 3. En wanneer je x3 buttons hebt hoef je juist NIET fysiek alle 3 knoppen in te drukken, daarvoor druk je die x3 buttons in...

@MeagaShira: afleren omdat die buttons dus niet op alle arcades zitten en omdat het gewoon stom is om die 2 extra buttons te gebruiken op een arcade stick, het zijn zijwieltjes eigenlijk. En om te switchen tussen JAP/USA stijl (6 linker buttons, OF 6 rechter buttons gebruiken)

[ Voor 13% gewijzigd door firlian op 22-07-2009 13:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Echt prachtig spel dit :D Voor online, ik heb gisteren de hele nacht SFIV gedaan.
En het is me niet gelukt om een championship te winnen.
Gelukkig ben ik wel vaak zat in de finale gekomen, maar dan moet ik altijd tegen echt goede gasten. (Voor mij dan ;) ).
Zit er nu aan te denken om die TE stick te kopen, heb nog nooit met een arcade stick gespeeld.
Is dit een goed idee?

Ik speel echt veel online, maar het zou veel leuker zijn om tegen een goede GoT-er te spelen, en van te leren natuurlijk :).
Damn dit spel is verslavend, steeds denk ik van hmm nog 1x proberen dan :P
Maar de gevechten zijn/kunnen ook heel erg intens zijn, en dat vind ik wel fijn :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• firlian
Je mag mij wel toevoegen als je van een uitdaging houdt :P
Ik kan natuurlijk altijd handicap nemen, doe ik tegen mijn broertje ook altijd (dat houd in dat ik met minder health begin) :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

firlian schreef op woensdag 22 juli 2009 @ 18:33:
Je mag mij wel toevoegen als je van een uitdaging houdt :P
Ik kan natuurlijk altijd handicap nemen, doe ik tegen mijn broertje ook altijd (dat houd in dat ik met minder health begin) :)
Tuurlijk wat is je gamertag dan?

Trouwens ik had gelezen over een replayfunctie, maar hoe werkt die?
Ik heb nog nergens zien staan dat ik me potje had op kunnen slaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• firlian
Gamer tag is... Firlian, maar ik heb je al even toevoegd. Ik heb de xbox.com website ontdekt namelijk :9~

Je kunt alleen een replay opslaan wanneer je een toernooi wint EN in de top 5000 zit wat betreft CP EN je je eigen CP record hebt verbeterd. Je kunt ook maar 1 replay online zetten en als je de kans om een nieuwe replay te uploaden niet aangrijpt (doordat je een nieuw CP record hebt gehaald voor jezelf) wordt de bestaande gewist. Kortom, heel stom systeem.

Wanneer je naar leaderboards gaat en filtert op CP kun je de replays van anderen bekijken, als je dan ook nog eens filtert op friends kun je die van je frienden zien, wat wel leuk kan zijn :)

Ojah, ik sta sinds kort op rank 1xx (zal wel snel zakken door CP inflatie...) met 650K CP lol. Dankzij starnab (fei speler met 35K+ GP) :D

[ Voor 17% gewijzigd door firlian op 22-07-2009 19:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb je toegevoegd.

En ik heb net eindelijk mijn 1e championship gewonnen! :D:D
Ging eigenlijk beter dan ik had verwacht, misschien had ik geluk met me tegenstanders?
Maar nu eindelijk een keer gewonnen, voelt lekker ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ah goed te zien dat er op t.net ook fanatieke SF4 players zijn. Geweldige game vind ik het. Ik main Bison en hij is echt een beest. lol Ik ben niet echt goed ofzo maar flowchart Kens zijn een makkelijke prooi voor "The Pink Bison". Color 7 FTW! Het is wel grappig om te zien dat sommige mensen counter-picken. Zodra ze zien dat ik bison kies, dan kiezen ze vaak Guile of Blanka. lol

Als iemand ooit wat potjes wil just add me, graag zelfs.
PSN: Cuzzking

Ik heb deze week een gamepad van Mad Catz bestelt. Eens kijken of dat wat wil helpen met het uitvoeren van de combo's. Naar mijn mening lijkt zo'n gamepad meer geschikt voor shoto's met hun 236+p fireballs. Maar ik kan het mis hebben natuurlijk.

Cammy en Chun-Li geven me de meeste problemen. Vooral Cammy OMG. Bison's air game word compleet gestopt door beide dames.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ben toch overgehaald om zon TE arcade stick te gaan kopen.
Net ff snel een aan de kant laten leggen in Eindhoven :D
Misschien een beetje duur, maar dan heb je ook wat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Niet online

boe2

'-')/

firlian schreef op woensdag 22 juli 2009 @ 13:11:
[...]

Beetje vage zin, maar ik denk er uit op te kunnen maken dat je op 6 button layout hebt gespeeld.
EX is namelijk 2 buttons ipv 3. En wanneer je x3 buttons hebt hoef je juist NIET fysiek alle 3 knoppen in te drukken, daarvoor druk je die x3 buttons in...
Ja 6 buttons (2x3), neen geen aparte x3 buttons. Je moet wel degelijk lp/mp/hp of lk/mk/hk drukken om deze combinatie eruit te krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Op de snes had ik nooit problemen om met zangief zijn lariat te doen, terwijl je daarvoor toch ook echt 3x punch tegelijk moest indrukken.
Maar daarna eigenlijk alleen nog maar op systemen gespeeld waar je een shortcut had. Zou in de arcades dus ook wel flink problemen hebben, maar dan voornamelijk omdat ik dan met een stick moest spelen :P

Boe ga je nu ook weer wat vaker online sf4 spelen, of ben je nog te druk met rpg's? :D
* Sagat hoopt morgen weer wat te oefenen.

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• firlian
Verstandig sagat, dat je gaat oefenen. Je hebt straks online tourney match tegen een nog betere bison dan mij :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeagaShira

MeagaShira

MeagaShira_NL

(jarig!)
firlian schreef op woensdag 22 juli 2009 @ 13:11:
[...]

..............

@MeagaShira: afleren omdat die buttons dus niet op alle arcades zitten en omdat het gewoon stom is om die 2 extra buttons te gebruiken op een arcade stick, het zijn zijwieltjes eigenlijk. En om te switchen tussen JAP/USA stijl (6 linker buttons, OF 6 rechter buttons gebruiken)
Ah ok nou snap ik hem...... 8)7
Stond er idd een beetje vaag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mavgink
Ik heb deze week een gamepad van Mad Catz bestelt. Eens kijken of dat wat wil helpen met het uitvoeren van de combo's. Naar mijn mening lijkt zo'n gamepad meer geschikt voor shoto's met hun 236+p fireballs. Maar ik kan het mis hebben natuurlijk.
veteraan? :) valt me op dat alleen mensen die al jaren verschillende SF hebben gespeeld, de numpad notatie gebruiken.

meeste weten niet eens wat jab, strong, fierce | short, forward, roundhouse is...

best wel verwarrend eigenlijk dat niet iedereen hetzelfde gebruikt :)

merk zelf trouwens dat ik met Ryu op een dood punt zit... qua zoning zit het allemaal wel goed... crossup combo's lukken ook wel.. maar iets simpels als short, jab (of, lp,lk ;P) f.srk, lukt maar de helft van de keren. helemaal online is het een drama. Ik snap echt niet dat sommige hun combo's eruit krijgen. Als ik maar ook een beetje lag heb, merk ik het meteen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bechown
mavgink schreef op donderdag 23 juli 2009 @ 09:10:
[...]
veteraan? :) valt me op dat alleen mensen die al jaren verschillende SF hebben gespeeld, de numpad notatie gebruiken.
Denk dat het komt door dit soort guides dat sommige deze notering gebruiken:
http://faqs.ign.com/articles/953/953441p1.html

Maar andere guides gebruiken weer de c.MP notatie.. Ben zelf nu guides aan het doornemen welke main ik straks ga trainen met mijn bestelde stick(morgen binnen hopelijk).. Ryu is altijd mijn main geweest vandaar dat ik nu wil switchen.. Sakura ben ik gisteren mee aan de slag geweest.. Heeft een leuke variatie.. Hopelijk gaat straks mijn dragonpunch er beter uit.. Kan nu online geen rekening houden dat ie lukt met de xbox controller.. Heb in ieder geval veel fun online ook al ben ik totaal naab..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

meeste weten niet eens wat jab, strong, fierce | short, forward, roundhouse is...

merk zelf trouwens dat ik met Ryu op een dood punt zit... qua zoning zit het allemaal wel goed... crossup combo's lukken ook wel.. maar iets simpels als short, jab (of, lp,lk ;P) f.srk, lukt maar de helft van de keren. helemaal online is het een drama. Ik snap echt niet dat sommige hun combo's eruit krijgen. Als ik maar ook een beetje lag heb, merk ik het meteen.
Veteraan niet echt. Laatste sf die ik speelde was SF II op de snes :D
Persoonlijk vind ik deze notatie makkelijker te gebruiken dan bv: d,df,f.
Maarja ieder zijn voorkeur. Het helpt dan ook om even wat guides te raadplegen om de gebruikte terminologie te begrijpen.

Combo's online zijn net even wat anders als offline heb ik ook gemerkt. Op zich wel jammer maarja. Doe ik m'n combo, krijg ik ineens een fierce shoryuken in me gezicht. lol :D Blijkt dat ik nét te laat was met m'n combo. Shoto's kunnen in dat opzicht gewoon "spammen" met hun shoryukens. Als je ook maar een fractie te laat bent, wat al gauw gebeurt online dan komt die shoryuken eroverheen.

Wat ik ook niet begrijp is dat er nog steeds erge lag voorkomt bij matches waarbij ik gewoon een groene connectie heb. :?
Echt net een slideshow bij sommige matches. Tegenstander die voert perfect zijn combo's uit terwijl ik daar sta te stuntelen. lol
Is het niet zo dat wanneer er lag is, dat beide personen daar evenveel last van hebben?
bechown schreef op donderdag 23 juli 2009 @ 10:21:
[...]

Denk dat het komt door dit soort guides dat sommige deze notering gebruiken:
http://faqs.ign.com/articles/953/953441p1.html

Maar andere guides gebruiken weer de c.MP notatie.. Ben zelf nu guides aan het doornemen welke main ik straks ga trainen met mijn bestelde stick(morgen binnen hopelijk).. Ryu is altijd mijn main geweest vandaar dat ik nu wil switchen.. Sakura ben ik gisteren mee aan de slag geweest.. Heeft een leuke variatie.. Hopelijk gaat straks mijn dragonpunch er beter uit.. Kan nu online geen rekening houden dat ie lukt met de xbox controller.. Heb in ieder geval veel fun online ook al ben ik totaal naab..
Goede Sakura's zijn levensgevaarlijk. Naar mijn mening het meest gevarieerd van alle shoto's.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XthinkZ
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 19-04 00:45

XthinkZ

+3 Geniaal. :p

Verwijderd schreef op woensdag 22 juli 2009 @ 20:44:
Ah goed te zien dat er op t.net ook fanatieke SF4 players zijn. Geweldige game vind ik het. Ik main Bison en hij is echt een beest. lol Ik ben niet echt goed ofzo maar flowchart Kens zijn een makkelijke prooi voor "The Pink Bison". Color 7 FTW! Het is wel grappig om te zien dat sommige mensen counter-picken. Zodra ze zien dat ik bison kies, dan kiezen ze vaak Guile of Blanka. lol

Als iemand ooit wat potjes wil just add me, graag zelfs.
PSN: Cuzzking

Cammy en Chun-Li geven me de meeste problemen. Vooral Cammy OMG. Bison's air game word compleet gestopt door beide dames.
Ik ben nu niet op mn PS3, maar add me als ik het vandaag nog niet gedaan heb: vondutchx

Ik hou er wel van om iemand te hebben om mee te trainen.

Mijn main is Ryu, klinkt saai, maar misschien leer je nog wat van me :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bechown
Verwijderd schreef op donderdag 23 juli 2009 @ 11:10:
Goede Sakura's zijn levensgevaarlijk. Naar mijn mening het meest gevarieerd van alle shoto's.
Hmm lees net dat SaBrE op EvO goed gepresteerd had met Sakura.. Dus ben benieuwd wanneer er meer vids zijn zodat ik kan studeren hoe ik haar het beste kan temmen ;) .. Ben wel een fan van snelle characters.. Gen Cammy Akuma of Rufus zouden ook mijn main kunnen worden.. Maar blijf voorlopig bij Sakura..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr.Nash

Mr.Nash

The Undercover Boogieman

Speel je op de Ps3? Heb een Nederlandse Sakura in m'n lijst. Hij is ook een beest tbh. Add hem maar: Takarimon.

Door de evo matches heb ik m'n motivatie weer terug gevonden en ben dus gister weer begonnen om m'n Ryu op niveau te krijgen en ga toch maar weer een stick kopen nadat ik m'n twee TE's met vette winst heb verkocht. Ik speelde de laatste 2 maanden doelloos en verloor van de grootste scrubs.

Trouwens: Ik ga binnenkort ook proberen een xbox te regelen zodat ik eindelijk tegen de 360 mensen kan spelen hierzo. Ben nog steeds benieuwd naar je Bison @ Firlian.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roq

Roq

bechown schreef op donderdag 23 juli 2009 @ 14:28:
[...]
Hmm lees net dat SaBrE op EvO goed gepresteerd had met Sakura...
Je moet de match Sabre vs Alex Valle zien, wat een beest :)

Verder ben ik benieuwd naar de off tourny money matches die gespeeld zijn tegen Daigo. Arturo (sabin) en Ryan Hart hebben Diago verslagen met 5-4 en 5-3.
Ze komen als het goed is binnenkort op HD.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aryawn
Ik hoop hier in Thailand nog een SFIV kast te zien. Ik heb wel een aantal kleine arcade hoeken gevonden, maar geen van ze hadden SFIV. Misschien volgende week in Hong Kong. En dan ook maar meteen zoeken naar een stick.
[...]

Ik vind dat iedere (serieuze) SF speler zowel de LP/LK/HK/etc als de jab/short/roundhouse/etc notatie moet leren, aangezien die het meeste gebruikt worden. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mr.Nash schreef op donderdag 23 juli 2009 @ 15:08:

Ben nog steeds benieuwd naar je Bison @ Firlian.
Nou ik heb gisteren zware pakkie gekregen van hem met Bison.(Of ja eigenlijk alle chars die hij pakte :-) ).
Die Firlian is echt dodelijk goed, maar ik speel graag tegen betere :) Zo kan ik nog wat leren.
Maar na 6 potjes te verliezen valt me de moed in de schoenen, vooral als hij ook nog op 2 sterren speelt met handicap. Ik heb nog een lange weg te gaan merk ik ;)
Ook al vond ik zelf dat ik al wat beter begon te spelen na heel wat uren online oefenen.
Nu heb ik dus de TE stick aangeschaft en ben ik hiermee aan het oefenen, het werkt inderdaad wel fijn.
Helaas zijn mijn arcade stick skills nog 0 en maakte ik dikkere combo's met de gewone controller.
Wel merk ik dat me ultra's er makkelijker uitkomen, maar om ineens combo's tevoorschijn te toveren met de arcade stick zal ik eerst nog wel flink ervan langs gaan krijgen online ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• firlian
Ik heb een xbox is die is aangesloten op een HD (pc) scherm dmv HDMI. Is er een manier om video/geluid op te nemen (zonder het gebruik van een cam)? Het zal vast wel mogelijk zijn, maar is er een kant en klare oplossing voor op de markt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

firlian schreef op donderdag 23 juli 2009 @ 17:35:
Ik heb een xbox is die is aangesloten op een HD (pc) scherm dmv HDMI. Is er een manier om video/geluid op te nemen (zonder het gebruik van een cam)? Het zal vast wel mogelijk zijn, maar is er een kant en klare oplossing voor op de markt?
Koop eerst maar een mic :+
Dan kan je me af en toe wat advies geven ;)

Ik heb echt geen idee hoe je dat zou moeten opnemen.
Wil je gaan filmen hoe je mensen owned? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr.Nash

Mr.Nash

The Undercover Boogieman

Ik moet die switch ook maken. Heb even met stick gespeeld en het was veel te veel wennen. Met Dualshock 3 krijg ik nog steeds wel de meeste combo's en links eruit alleen wil ik met arcadestick spelen omdat ik volgend jaar naar America of Japan ga en dan natuurlijk ook de arcadehallen moet opzoeken..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@Firlian

Bedoel je zoiets?
Hiermee kun je hdmi beelden capturen en bewerken.

Begin nu ook eindelijk een paar championships te winnen, gisteren had ik me eerste overwinning.
Kort daarna won ik er nog 2, en vandaag weer 1 gewonnen.
Het klinkt misschien niet als veel, maar voor mij is het al aardig wat vind ik.
Vooral omdat ik echt pas 3 dagen speel ofzo, en de eerste paar dagen zwaar werd ingemaakt.
Ik kan dan ook echt geen enkele andere char behalve Sagat, das wel minder :P

[ Voor 70% gewijzigd door Verwijderd op 23-07-2009 17:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hielko
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 20:46
Goede vraag. Ik heb zo'n vermoeden dat dat nog wel eens lastig zou kunnen vanwege de hdcp die de xbox vast op het signaal zet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• firlian
Verwijderd schreef op donderdag 23 juli 2009 @ 17:40:
@Firlian

Bedoel je zoiets?
Hiermee kun je hdmi beelden capturen en bewerken.
Ik ben een beetje een noob op het gebied van electronica (behalve pc's...). Heb dus ook geen idee of dat kaartje zou kunnen werken. Dan zou ik dus mijn xbox HDMI in de input moeten doen van die kaart, een andere HDMI stekker in de output en naar mijn HD scherm. En dan moet het dus mogelijk zijn om tegelijktijdig te kunnen opnemen van het inkomende signaal EN het signaal door te sturen naar mijn scherm... En ik heb op dit moment alleen een laptop ;(

Edit: zit ff te googlen, en blijkbaar werkt die Intensity card wel goed voor wat ik wil. Probleem is dus alleen dat je een beste pc nodig bent.
Ook las ik dat de xbox HD en SD tegelijk verstuurt, dan zou ik dus de SD stream kunnen opnemen terwijl ik HD bekijk om te gamen. Maar hoe dat precies gaat en of dat ook echt kan ben ik nog niet helemaal achter.

[ Voor 28% gewijzigd door firlian op 23-07-2009 19:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

XthinkZ schreef op donderdag 23 juli 2009 @ 14:03:
[...]

Ik ben nu niet op mn PS3, maar add me als ik het vandaag nog niet gedaan heb: vondutchx

Ik hou er wel van om iemand te hebben om mee te trainen.

Mijn main is Ryu, klinkt saai, maar misschien leer je nog wat van me :P
Leuke matches XthinkZ! Nice Ryu heb je. Je maakt veel gebruik van throws zag ik.
Throws zijn erg effectief IMO.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XthinkZ
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 19-04 00:45

XthinkZ

+3 Geniaal. :p

Verwijderd schreef op donderdag 23 juli 2009 @ 18:42:
[...]

Leuke matches XthinkZ! Nice Ryu heb je. Je maakt veel gebruik van throws zag ik.
Throws zijn erg effectief IMO.
Thx, Cuzzking dat was niet slecht.
Je heb een goed gevarieerde Bison, in het begin liep het gelijk op, daarna heb ik alleen maar verloren.
(meestal wel net aan :P).
Ik kreeg je crossup steeds niet door, en ik heb je alleen nog geen 1x een ultra zien gebruiken.

Ik kreeg gewoon heel vaak mijn draaikick in de lucht er niet uit, die heb ik echt nodig als ik tegen Bison speel.

Zit wel al een paar dagen thuis vanwege waarschijnlijk reuma, morgen pas langs de Fysio. (zit onder de pijn en pijnstillers, dus kan ook niet stilzitten).

Als ik weer in vorm ben daag ik je nog wel eens uit ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
firlian schreef op donderdag 23 juli 2009 @ 00:01:
Verstandig sagat, dat je gaat oefenen. Je hebt straks online tourney match tegen een nog betere bison dan mij :>
Oh joy. Ik had toch al niet het idee dat ik ver ging komen, maar als hij beter is dan jij bent heb ik een zwaar probleem.
Heb trouwens vandaag idd wat getrained, even een time trial gedaan om mezelf een beetje op te warmen en daarna online. Weinig positief te vertellen daarover eigenlijk, paar 1e rondes gewonnen maar thats it (15 punten erbij, nog maar 6 triljoen potjes tot G1 :P ).
Enige lichtpuntje was dat ik niet het idee had dat ik weggespeeld werd. Morgen een meet met wat DS personen, dus wellicht dat ik daar wat trucjes oppik en mijn level wat omhoog krik.

Als het trouwens waar is wat je zegt over tegelijk analoog en digitaal uitzenden van de xbox dan is je probleem idd zeer eenvoudig op te lossen. Dan moet je alleen kijken wat voor video in poorten je laptop heeft, en eventueel iets van een convertor kopen. Maar dat kan nooit duur zijn.

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Succes met je eerste ronde! En Firlian (en anderen die ook meedoen) ook!

Ik moet tegen R-Jive z'n Sagat. Hij is blijkbaar goed en aangezien mijn niveau helemaal geweldig is (/sarcasme) ga ik het volgens mij best moeilijk krijgen :P Naja, morgen eerst wat zwemmen 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Eindelijk in de G2 :+
Koste even wat moeite, maar voelt wel lekker aan.
Krijg nu wel ineens nog ziekere gasten tegen me :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• firlian
Thnx Oguz286.
Ik mag tegen ferdi (fuerte), dus dat zegt al genoeg denk. En voor het geval het niet genoeg zegt, hij heeft meer nederlandse toernooien gewonnen met SFIV dan wie dan ook (volgens de leaderboards). Ik kon zelfs geen toernooi vinden waar aan mee heeft gedaan die hij niet heeft gewonnen...
Vandaag al wat casuals tegen hem gespeeld en 20% win rate van mij, maar wel super veel geleerd. Die fuerte heeft gewoon wat kalmerende drugs nodig 8)7
bechown schreef op donderdag 23 juli 2009 @ 14:28:
[...] Ben wel een fan van snelle characters.. Gen Cammy Akuma of Rufus zouden ook mijn main kunnen worden.. Maar blijf voorlopig bij Sakura..
Dus ja, probeer fuerte eens. Dat hij een druk (dus ook snel) mannetje is, is een major understatement...

[ Voor 28% gewijzigd door firlian op 24-07-2009 02:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeagaShira

MeagaShira

MeagaShira_NL

(jarig!)
Gister weer even een paar potjes kunnen spelen op de ps3.....Kom nu telkes vaker in de semi-final of finals. :*)
Wat ik nog steeds lastig blijf vinden is het linken van combo's......Echt respect voor gasten die dat er zo uit knallenb. Ik speel weer met een gewone controller, had namelijk de fightpad maar die was binnen een paar dagen kapot en die ik daarna kreeg binnen een uur. :( . Denk dat ik op het moment dat Tekken 6 uit komt daar de stick van ga kopen. Deze zal toch ook gewoon bruikbaar zijn voor alle vechtspellen????

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Emersion
MeagaShira schreef op vrijdag 24 juli 2009 @ 10:08:
Gister weer even een paar potjes kunnen spelen op de ps3.....Kom nu telkes vaker in de semi-final of finals. :*)
Wat ik nog steeds lastig blijf vinden is het linken van combo's......Echt respect voor gasten die dat er zo uit knallenb. Ik speel weer met een gewone controller, had namelijk de fightpad maar die was binnen een paar dagen kapot en die ik daarna kreeg binnen een uur. :( . Denk dat ik op het moment dat Tekken 6 uit komt daar de stick van ga kopen. Deze zal toch ook gewoon bruikbaar zijn voor alle vechtspellen????
als je SE of TE street fighter stick bedoeld, dan ja

Het is gewoon een controller met de normale knoppen ( l1,l2,r1,r2,vierkantje,X,etc) dus je kunt er zelfs killzone 2 mee spelen als je wilt...., maar lastig zonder tweede pookje :+

Ik heb mijn eerste ronde van Miza's toernooi gewonnen....dus laatste 8!
Hopelijk win ik nog een match om bij de laatste 4 te komen , dan heb ik punten binnen! :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeagaShira

MeagaShira

MeagaShira_NL

(jarig!)
Emersion schreef op vrijdag 24 juli 2009 @ 10:51:
[...]

als je SE of TE street fighter stick bedoeld, dan ja

Het is gewoon een controller met de normale knoppen ( A,B,Y,X,etc) dus je kunt er zelfs killzone 2 mee spelen als je wilt...., maar lastig zonder tweede pookje :+

Ik heb mijn eerste ronde van het toernooi gewonnen....dus laatste 8!
Hopelijk win ik nog een match om bij de laatste 4 te komen , dan heb ik punten binnen! :D
Ik bedoel de stick die met Tekken 6 gelanceerd wordt. Denk dat hij ook wel bruikbaar zal zijn voor meerdere games.

Dat tournooi dat je speelt is dat op de Xbox of ben je nu ergens een tournament aan het spelen...?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Emersion
MeagaShira schreef op vrijdag 24 juli 2009 @ 11:04:
[...]

Ik bedoel de stick die met Tekken 6 gelanceerd wordt. Denk dat hij ook wel bruikbaar zal zijn voor meerdere games.

Dat tournooi dat je speelt is dat op de Xbox of ben je nu ergens een tournament aan het spelen...?
Had net mijn bericht gewijzigd ivm met het zien dat je ps3 speelde :P
Tekken 6 stick zal wel hetzelfde werken.... gewoon de normale ps3 knoppen gemapped op de stick zodat je het overal op kunt gebruiken, zo werkt het met de meeste accesoires, ik kan ook wel sf4 spelen met mijn guitar hero 3 gitaar controller :P

Het toernooi wat ik bedoel is een xboxlive maandelijks toernooi wat Miza regelt, hier doen ik,miza,firlian,sagat en oguz ook aan mee (sorry als ik iemand vergeten ben).
Het is een toernooi met 16 NL/BE spelers, waarbij je dus elke maand punten binnenhaalt om uiteindelijk (na 3 toernooien?) een keertje de punten bij elkaar op te tellen om de winnaar bekend te maken

[ Voor 13% gewijzigd door Emersion op 24-07-2009 11:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

XthinkZ schreef op donderdag 23 juli 2009 @ 20:17:
[...]

Thx, Cuzzking dat was niet slecht.
Je heb een goed gevarieerde Bison, in het begin liep het gelijk op, daarna heb ik alleen maar verloren.
(meestal wel net aan :P).
Ik kreeg je crossup steeds niet door, en ik heb je alleen nog geen 1x een ultra zien gebruiken.

Ik kreeg gewoon heel vaak mijn draaikick in de lucht er niet uit, die heb ik echt nodig als ik tegen Bison speel.

Zit wel al een paar dagen thuis vanwege waarschijnlijk reuma, morgen pas langs de Fysio. (zit onder de pijn en pijnstillers, dus kan ook niet stilzitten).

Als ik weer in vorm ben daag ik je nog wel eens uit ;)
Bison's ultra heeft weinig setups. De enige die ik weet is j.mp 2x > ultra maar die kan ik nog niet vloeiend uitvoeren. lol Ik heb nog veel practice nodig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeagaShira

MeagaShira

MeagaShira_NL

(jarig!)
Emersion schreef op vrijdag 24 juli 2009 @ 11:09:
[...]

Tekken 6 stick zal wel hetzelfde werken.... gewoon de normale ps3 knoppen gemapped op de stick zodat je het overal op kunt gebruiken, zo werkt het met de meeste accesoires, ik kan ook wel sf4 spelen met mijn guitar hero 3 gitaar controller :P

Het toernooi wat ik bedoel is een xboxlive maandelijks toernooi wat Miza regelt, hier doen ik,miza,firlian,sagat en oguz ook aan mee (sorry als ik iemand vergeten ben).
Het is een toernooi met 16 NL/BE spelers, waarbij je dus elke maand punten binnenhaalt om uiteindelijk (na 3 toernooien?) een keertje de punten bij elkaar op te tellen om de winnaar bekend te maken
Lol met je gitaar SF4 spelen...moet je een keertje proberen....... _O-
Dat is wel relaxed man zo een tournooitje met wat gasten van GOT.

5 September is er een tournooi in Delft. SF4 tournooi en Tekken DR. Gaan hier nog mensen naar toe....?
Inschrijven kost je een tientje.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aryawn
MeagaShira schreef op vrijdag 24 juli 2009 @ 11:04:
[...]
Het is gewoon PS3 hardware, dus je kunt hem voor alle PS3 games gebruiken. Er staat nu alleen Tekken art op.

Ik kan nog niet met zekerheid zeggen of ik 5 september naar het toernooi in Delft kan gaan. Het is voor mij praktisch om de hoek, maar mijn colleges beginnen vanaf de 3e, en ik weet niet of ik dan de tijd heb lol. Zou wel tof zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeagaShira

MeagaShira

MeagaShira_NL

(jarig!)
Aryawn schreef op vrijdag 24 juli 2009 @ 13:33:
[...]

Het is gewoon PS3 hardware, dus je kunt hem voor alle PS3 games gebruiken. Er staat nu alleen Tekken art op.

Ik kan nog niet met zekerheid zeggen of ik 5 september naar het toernooi in Delft kan gaan. Het is voor mij praktisch om de hoek, maar mijn colleges beginnen vanaf de 3e, en ik weet niet of ik dan de tijd heb lol. Zou wel tof zijn.
Ik woon zelf in Apeldoorn dus het is voor mij wel een aardig ritje rijden.....
Zit te twijfelen of ik ga, als er meerdere mensen van Got gaan dan ga ik er wel heen. Lijkt me wel lachen.
Zal zelf niet meedoen met SF4 denk ik want ben toch niet goed genoeg, Tekken ga ik dan zeker wel meedoen. Feel the fist from my Bryan Fury... >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• firlian
Dat toernooi in delft is helaas op PS3, heb ik geen controller voor (ik ga niet met een (standaard) ps3 gamepad spelen...). En het is natuurlijk best weer ver weg voor mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Volgens mij kan je wel een stick lenen. Maar het afstands probleem kan ik niet voor je oplossen (ok lees iets minder erg maken, of iig minder eenzaam) deze keer. Ik zou ook geen 3 uur gaan reizen voor een potje sf.
Then again, jij hebt kans om ver te komen, hmmmmm dat zou dan toch ook weer meespelen :P
5 september is mijn vrouw net weer in NL, dus dan ga ik geen sf tournooi doen.

Als mijn schema het toelaat ga ik misschien zelf iets organiseren in de herfst (het enige wat ik jammer aan het Rdam tourney vond, was dat het zo ff-ing heet was, das altijd minder een probleem als de bladeren van de boom vallen). Locatie word dan Amersfoort of Utrecht, das iig al dichterbij dan zuid holland ;)

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeagaShira

MeagaShira

MeagaShira_NL

(jarig!)
Sagat schreef op vrijdag 24 juli 2009 @ 14:32:
Volgens mij kan je wel een stick lenen. Maar het afstands probleem kan ik niet voor je oplossen (ok lees iets minder erg maken, of iig minder eenzaam) deze keer. Ik zou ook geen 3 uur gaan reizen voor een potje sf.
Then again, jij hebt kans om ver te komen, hmmmmm dat zou dan toch ook weer meespelen :P
5 september is mijn vrouw net weer in NL, dus dan ga ik geen sf tournooi doen.

Als mijn schema het toelaat ga ik misschien zelf iets organiseren in de herfst (het enige wat ik jammer aan het Rdam tourney vond, was dat het zo ff-ing heet was, das altijd minder een probleem als de bladeren van de boom vallen). Locatie word dan Amersfoort of Utrecht, das iig al dichterbij dan zuid holland ;)
Ook voor ps3 hoop ik dan... :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Haha, nee, alleen voor de 360 8) /fanboy off.

Misschien maar is kijken hoe sf4 draait op de pc's van Wzzrd in Utrecht, dan kan iedereen lekker spelen tegen elkaar.

Ik heb er eerlijk gezegd niet eens over nagedacht. Het idee staat echt nog zwaar in de concept fase :)

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vanitas
[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=5FpqBlCA8tc]
Niet enkel SF4 maar wel erg cool.

[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=WRTGUUlXQxY]
:| @ 6:30
En ook handig voor de Ken spelers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aryawn
Inderdaad een erg coole combo vid. Mooi ge-edit.

Die combo die Ed Ma laat zien is in de praktijk eigenlijk wel effectief in een noodsituatie. Twee DP cancels + ultra is toch al gauw 50% damage.

En bedankt dat je me eraan hebt herinnerd dat ik het laatste deel van ep 4 van de Dogface Show nog moest kijken. :P Erg leuk, na Rockefeller's podcast is dit de grappigste Street Fighter-gerelateerde show.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Emersion schreef op vrijdag 24 juli 2009 @ 11:09:
[...]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het word om de 3 tournooien opgeteld ja, maar er is dan nog steeds geen winnaar :P
We hebben pas een winnaar als miza te lui word en geen tournooi wilt hosten:P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wat is dat toch voor vage shit man, ik kan me niet herinneren dat de oude street fighter steeds dezelfde combo's uitvoert , ik heb de game nu op very easy staan , en verlies nog, puur omdat abel, en sagat, de hele tijd het zelfde doen? van de andere kan ik wel winnen :/ :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Niet online

boe2

'-')/

Verwijderd schreef op vrijdag 24 juli 2009 @ 23:06:
wat is dat toch voor vage shit man, ik kan me niet herinneren dat de oude street fighter steeds dezelfde combo's uitvoert , ik heb de game nu op very easy staan , en verlies nog, puur omdat abel, en sagat, de hele tijd het zelfde doen? van de andere kan ik wel winnen :/ :X
Als ze hele tijd hetzelfde doen weet je toch perfect wat er gaat gebeuren en hoe je bijgevolg moet reageren? :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ja, maar dat haalt wel een beetje de fun eruit vind ik , ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• firlian
Verwijderd schreef op zaterdag 25 juli 2009 @ 12:52:
ja, maar dat haalt wel een beetje de fun eruit vind ik , ;)
Wie speelt er dan ook tegen de CPU voor fun :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!
firlian schreef op zaterdag 25 juli 2009 @ 14:19:
[...]

Ikke :)
Ik vind het erg leuk om tegen mensen te spelen, maar het is lastig om soms leuke tegenstanders te vinden, online zijn de mensen of vaak heel erg goed, of heel erg slecht.Wat beide niet leuk is (vind ik dan). De cpu is vaak interresant omdat je hem kan aanpassen op het niveau waar je zin in hebt.
Daarnaast kan online lastig zijn als je het spel net pas hebt, dan is de ai ook leuk om tegen te sparren en de basis principes te doorgronden.
En natuurlijk achievements.

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

firlian schreef op zaterdag 25 juli 2009 @ 14:19:
[...]

online ga ik helemaal keihard af :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SoulWar1
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 12:15
Verwijderd schreef op zaterdag 25 juli 2009 @ 14:52:
[...]
online ga ik helemaal keihard af :X
Ik heb gisteren weer eens Street Fighter gespeeld, dat was al een paar maanden geleden. Alle 18 potjes verloren, niet echt motiverend 8)7

Know Thyself

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P-Nut
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 11-09 09:59
Vanitas schreef op vrijdag 24 juli 2009 @ 16:54:
[video]
Niet enkel SF4 maar wel erg cool.

[video]
:| @ 6:30
En ook handig voor de Ken spelers.
Die ryu video is echt fkn ziek!!!!!!!!! Ik wil um graag downloaden is er een high res versie ergens te vinden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Acid_Burn

Acid_Burn

uhuh

Als je gewoon de info had gelezen die ernaast staat :)
http://sonichurricane.com/media/sfryuexh-evo2k9ohn8.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Acid_Burn

Acid_Burn

uhuh

Wordt het niveau na een continue soms opgeschroeft? Ik krijg het nog steeds niet voor elkaar om met sakura seth te verslaan, terwijl het met bison een eitje was. Na een continue lijkt seth veel agressiever. Ik krijg amper tijd om te reageren. Teleport all over de place nadat ie je op de vloer werkt en het moment dat je opstaat teleport ie naast je en grabt ie. Hoe verdedig ik me in godsnaam tegen die tactiek? De hele tijd blocken en HK spammen werkt dus niet!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PdeBie
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 21:23
Hey, even een vraagje alvorens ik deze game aan ga schaffen.

Om op de PC online te kunnen gamen, dien ik dan een xbox live account te hebben? Kan me herinneren dat dit met Gears of War ook zo was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pkunk
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 11-09 17:52
pdebie schreef op maandag 27 juli 2009 @ 11:07:
Hey, even een vraagje alvorens ik deze game aan ga schaffen.

Om op de PC online te kunnen gamen, dien ik dan een xbox live account te hebben? Kan me herinneren dat dit met Gears of War ook zo was.
Een windows live account, maar da's eigenlijk gewoon hetzelfde :p

Hallo met Tim

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Acid_Burn schreef op zondag 26 juli 2009 @ 21:44:
Wordt het niveau na een continue soms opgeschroeft?
Niet dat ik weet, maar Seth is zeer irritant, en de moeilijkheidsgraad is hoog. Zelfs op de lagere difficulties.

Ik weet niet op welke moeilijkheidsgraad je speelt, maar op very easy is ook Seth te doen (met wat oefening)
Daarna kun je het opbouwen.

Wat zijn teleporteren betreft, dat is idd zeer vervelend, maar het enige wat ik je kan adviseren is gewoon van alles proberen.
Sarakura's dragon punch, fireball, whirlwindkick, focus attacks, etc etc.

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pkunk
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 11-09 17:52
Sagat schreef op maandag 27 juli 2009 @ 11:45:
[...]
Niet dat ik weet, maar Seth is zeer irritant, en de moeilijkheidsgraad is hoog. Zelfs op de lagere difficulties.

Ik weet niet op welke moeilijkheidsgraad je speelt, maar op very easy is ook Seth te doen (met wat oefening)
Daarna kun je het opbouwen.

Wat zijn teleporteren betreft, dat is idd zeer vervelend, maar het enige wat ik je kan adviseren is gewoon van alles proberen.
Sarakura's dragon punch, fireball, whirlwindkick, focus attacks, etc etc.
Volgens mij ziten er wel enige patronen in hoor. Hij doet of een teleport naar de andere kant en gaat hij sonic booms spammen, of hij teleport 3 keer waarbij de laatste keer dichtbij je. Ongeveer ofzo dan :p

Hallo met Tim

Pagina: 1 2 ... 62 Laatste