Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Acid_Burn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 12-09 09:04

Acid_Burn

uhuh

Op easiest (ja ik ben een noob :P) En met andere chars was het ook niet echt moeilijk, maar met Sakura lukt het me nog niet. Ik krijg die ultra er bijna niet uit om de 1 of andere reden. Mischien gaat het straks beter als mijn stick af is. Nu speel ik met een fightpad.

[ Voor 7% gewijzigd door Acid_Burn op 27-07-2009 11:51 ]

Glass Eye Photography | Zelfbouw wireless fightstick | Mijn puzzel site

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PdeBie
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 21:23
Pkunk schreef op maandag 27 juli 2009 @ 11:28:
[...]

Een windows live account, maar da's eigenlijk gewoon hetzelfde :p
OK, dus mijn hotmail account (welke eigenlijk ook een live account is) voldoet al.

Nice, dan gaan we de game zeker aanschaffen! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
pdebie schreef op maandag 27 juli 2009 @ 12:12:
[...]
OK, dus mijn hotmail account (welke eigenlijk ook een live account is) voldoet al.
Nice, dan gaan we de game zeker aanschaffen! :)
Niet helemaal, je moet een account aanmaken bij games for windows live.

Dat kan via deze link.
http://www.microsoft.com/.../Live/Pages/livejoin.aspx

Voor zover ik het kan zien is pc live (including mulitplayer) i.t.t. 360 live wel gratis. Maar lees alle voorwaarden enzo goed door just to be sure.

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Acid_Burn schreef op maandag 27 juli 2009 @ 11:50:
Op easiest (ja ik ben een noob :P) En met andere chars was het ook niet echt moeilijk, maar met Sakura lukt het me nog niet. Ik krijg die ultra er bijna niet uit om de 1 of andere reden. Mischien gaat het straks beter als mijn stick af is. Nu speel ik met een fightpad.
El Fuerte al gehad? :P >:)

Dat vond ik de ergste. Maar goed veel succes.

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PdeBie
Sagat schreef op maandag 27 juli 2009 @ 13:57:
[...]

Niet helemaal, je moet een account aanmaken bij games for windows live.

Dat kan via deze link.
http://www.microsoft.com/.../Live/Pages/livejoin.aspx

Voor zover ik het kan zien is pc live (including mulitplayer) i.t.t. 360 live wel gratis. Maar lees alle voorwaarden enzo goed door just to be sure.
yup, had het inmiddels gevonden. Heb m'n account dan ook al aangemaakt. Nu de game nog kopen. :)

Thanks 4 the info!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Na een pak slaag te hebben gekregen van 2 goede spelers, dacht ik er serieus aan om iig even te stoppen met sf4 (online). In mijn geval ook niet zo'n hele grote stap want ik speel ook niet veel, maar toch.
Echt zo'n gevoel van 'whats the point'. Niveau verschil is gewoon te ff-in groot, dat ga ik toch nooit inlopen.
Voor mijn player matches, had ik al r1 van een g2 tourney gewonnen, dus ik denk laat ik dat tournooi dan ook maar even uitspelen.
Win ik gewoon mijn eerste g2 tourney 8)7 . Zowel mijn eigen spel als dat van de tegenstanders was niet best, maar het is toch wel motiverend :P.

* Sagat hangt zijn fightpad toch nog niet aan de wilgen.

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Sagat schreef op maandag 27 juli 2009 @ 22:42:
Na een pak slaag te hebben gekregen van 2 goede spelers, dacht ik er serieus aan om iig even te stoppen met sf4 (online). In mijn geval ook niet zo'n hele grote stap want ik speel ook niet veel, maar toch.
Echt zo'n gevoel van 'whats the point'. Niveau verschil is gewoon te ff-in groot, dat ga ik toch nooit inlopen.
Voor mijn player matches, had ik al r1 van een g2 tourney gewonnen, dus ik denk laat ik dat tournooi dan ook maar even uitspelen.
Win ik gewoon mijn eerste g2 tourney 8)7 . Zowel mijn eigen spel als dat van de tegenstanders was niet best, maar het is toch wel motiverend :P.

* Sagat hangt zijn fightpad toch nog niet aan de wilgen.
Jij moet wat combo's en vooral wat zoning leren. Als Joey met Sagat speelt kom ik niet eens in z'n buurt. Jumpins straft hij af met roundhouse (groot bereik en ook al trade je, je hebt meer hp dan ik), van ver houdt hij me onder druk door tiger shots en gebruikt altijd de cMK, tiger shot link. Die link hoor je sowieso te gebruiken omdat je ook nog meer bereik hebt dan de andere chars en ook al wordt het geblokt, ze krijgen toch chip damage.

Ik heb vandaag zomaar even 2 championships gewonnen, ik merkte ook dat ik vandaag een stuk beter speelde online. Tegen jou hield ik me wel iets in, want als je niks leert van de matches heb je er ook weinig aan he ;) Die jump tatsu bij jouw wake-up is heel vervelend he? :P Ik heb dat maar niet gespamd :P Heb je nog gewonnen van je tournooi tegenstander? Die van mij reageert helaas niet, dus als hij niet binnen een uur tegen me speelt, dan ga ik door zonder te hebben gevochten. Aan de ene kant lekker makkelijk, maar aan de andere kant had ik graag tegen hem willen vechten want hij schijnt een goede Sagat te hebben.

[ Voor 7% gewijzigd door Oguz286 op 27-07-2009 23:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Combo's leren is een very valid point. Zoning + blocken ging me voorheen redelijk af. Maar tegen jou lees ik het spel niet of te traag. En vooral dezelfde moves blijven spammen hoor, uiteindelijk leer ik er dan wel op te anticiperen.

En nee, mijn tourney match niet gewonnen (dat was de andere goede speler die me een pak slaag gaf ;) )

Miza had een mooi lijstje gepost hier, waarvan ik crouching mk into ts de meeste practische vond, maar ik vind het moeilijk dat te intergreren, na jump hk is er door jaren Ryu spelen echt volledig ingesleten. (/me ponders a nick change into flowchart Ken :$ )
Een andere mooie combo is forward hk, forward hk into ultra, of na een tegenstander jumpin trade fhk+ultra. Krijg em er zonder problemen uit in practice (kreeg, is alweer een tijd geleden) maar ik moet daar echt zo op focussen in de match dat de rest van mijn spel er onder lijdt.

Probleem is ook puur motivatie voor het practicen, normaal is mijn smoes dat ik de tijd niet heb, maar nu ik de tijd wel heb is combo's oefenen en sparren ook niet echt mijn cup of tea. Misschien is de general sf4 crowd te hardcore of ben ik te casual.

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Emersion
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 06-02 11:12
Ik heb vandaag voor het eerst met youtube geprutst , gewoon met een 150 euro digitale fotocamera wat random matches opgenomen en gepost.

Ik tegen corezzio in het hdremix drakenslag toernooi (ik kan hdremix echt niet,lol)

Ik tegen een Sagat:

Ik tegen een Ryu:

Championship final tegen een Balrog:

Staan er wel meer , maar wel niet al te veel spammen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slashdotter
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online
Bedankt voor het posten van je Vega video's, ik heb aardig wat ideeen opgedaan _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roq
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 27-06 17:23

Roq

Vega vind ik altijd leuk om te zien.
Over de match tegen de Sagat, er gaat natuurlijk niks boven winnen met een bloody high claw :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pkunk
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 11-09 17:52
Handig filmpje over zoning
http://www.youtube.com/wa...gl=NL&hl=nl&v=yBUe7HkRkNM

[ Voor 8% gewijzigd door Pkunk op 28-07-2009 10:45 ]

Hallo met Tim

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Emersion schreef op maandag 27 juli 2009 @ 23:39:
Youtube vids die laten zien hoe Emersion speelt...
Handig, ik moet namelijk tegen jou :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bechown
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 09-05-2023
Heb 5 dagen nu de fightstick SE en het is echt een verschil.. Begin nu pas de special attacks er weer natuurlijk uit te rollen en een beetje mijn Sakura combo's weer eruit te krijgen.. Het laatste is echt weer opnieuw leren qua timing.. (was nog niet zo ervaren) Dat gezegd te hebben gaat alles wel veel makkelijker..

Zit nu alleen te twijvelen of Sakura mijn main moet blijven aangezien ik haar combo's nog niet makkelijk gelinked krijg waarmee je veel damage doet of goed mee kan stunnen.. Sakura moet het echt hebben van haar combo's.. c.MK xx l.shunpu c.LK xx EX shunpu f.dash in volgende combo.. meestal gaat hij al fout bij crouching MK naar light shunpu door de cancel waardoor online ik meteen wordt afgestraft(terecht).. Daarnaast de standaard Ken en Ryu kan ik nog te weinig tegen doordat ik verkeerd positioneer en te laat reageer als ik wel een opening heb.. Heb vooral last van Ken spelers met 0-100 punten die de meest gruwelijke combo's eruit toveren.. Als ik in de hoek gedrukt wordt ontsnap ik meestal met een EX Sho.. Ben nog voorzichtig met online spelen.. meestal als ik verlies probeer ik eerst uit wat er mis ging of probeer te vinden wat de tegenstander gedaan heeft.. Zoek dus tijdelijk een andere main om wat meer ervaring op te doen maar ben daar nog niet uit..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djerror
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 19:05
Ik ben nu laatste tijd alleen bezig om simpele link combo's te oefenen..op een gegeven moment krijg je ze echt in de vingers. Pas als ik ze 80/90 % kan uitvoeren ga ik weer online spelen. Op de ps3 versie krijg ik de link combo's er makkelijker uit dan op de pc. Als voorbeeld de 1e hard trial van ryu..op de ps3 easy..op de pc met fixed frame rate (60/ 59,95) geen een keer irritante 1 frame links blegh ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Emersion
@djerror , volgens de pro's was de xbox360 versie "sneller" dan de ps3 en arcade versie, dit had kleine gevolgen met betrekking tot combo's en links.
Wie weet is de PC versie een poort van de Xbox versie en verklaart dat waarom je soms wat moeite hebt?

@bechown, Sakura is een character voor redelijk geavanceerde spelers...daarmee bedoel ik dat ze hoofzakelijk het moet hebben van mensen dizzy krijgen met haar combo's en daarmee dus meer dan de helft van hun leven afmaken...
Ik vind Sakura een soort technische zangief.... eenmaal goed geraakt door een move is het moeilijk ontsnappen , maar sakura heeft meer mix ups en techniek nodig (harder werken) ipv de brute kracht van zangief die je met 1 ultra al 70% dood krijgt.

Dat gezegd hebbende ben ik wel eens een sakura tegengekomen die haar dus volledig beheerste.
Ik kon na 1 keer door een combo met haar ex hurricane kick geraakt te worden , bijna mijn hele levensbalk vaarwel zeggen met wat ze allemaal uitspookte haha.
Als je haar als ryu of ken gaat spelen , moet je gewoon bij ryu of ken blijven :)

@oguz, gelukkig geen akuma video gepost!! :P
wanneer wil je vechten? en heb ik toestemming te filmen? :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Emersion schreef op dinsdag 28 juli 2009 @ 17:07:
@oguz, gelukkig geen akuma video gepost!! :P
wanneer wil je vechten? en heb ik toestemming te filmen? :D
Gelukkig maar :P

Ik wil waarschijnlijk wel vanavond of morgen vechten, moet wel even opwarmen :P En ja je mag opnemen, ga ik ook doen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djerror
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 19:05
@djerror , volgens de pro's was de xbox360 versie "sneller" dan de ps3 en arcade versie, dit had kleine gevolgen met betrekking tot combo's en links.
Wie weet is de PC versie een poort van de Xbox versie en verklaart dat waarom je soms wat moeite hebt?
Zou het idd kunnen verklaren..wel aardig naatje dan..als links op 1frames aankomen. De hele timing is anders

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JCRags
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 07-01-2022
Ik ontdek net wat nieuws (of ik loop gewoon achter)
Als ik online ben en ik speel gewoon de arcade mode, dan kunnen andere mensen ineens online tegen me spelen (championship mode)
Wel irritant als er ineens iemand binnen komt tijdens je wedstrijd tegen de cpu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr.Nash
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 27-07 20:20

Mr.Nash

The Undercover Boogieman

Lol, serieus pas nu ontdekt? :O. Moet trouens binnenkort nog tegen jouw (en Mootje). Ben al wat beter terug en wil kijken of ik nog steeds verlies.. Normaal gesproken speelde ik tegen Furfoot maar die heb ik in geen tijden meer online gezien..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JCRags
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 07-01-2022
Mr.Nash schreef op dinsdag 28 juli 2009 @ 22:51:
Lol, serieus pas nu ontdekt? :O. Moet trouens binnenkort nog tegen jouw (en Mootje). Ben al wat beter terug en wil kijken of ik nog steeds verlies.. Normaal gesproken speelde ik tegen Furfoot maar die heb ik in geen tijden meer online gezien..
Ik zou zeggen, a new warrior has entered the ring :p

PSN: JCRagsss

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Acid_Burn

Acid_Burn

uhuh

JCRags schreef op dinsdag 28 juli 2009 @ 22:13:
Ik ontdek net wat nieuws (of ik loop gewoon achter)
Als ik online ben en ik speel gewoon de arcade mode, dan kunnen andere mensen ineens online tegen me spelen (championship mode)
Wel irritant als er ineens iemand binnen komt tijdens je wedstrijd tegen de cpu.
Dat had ik ook de 1e keer. Ik was net 10s bezig met het 1e gevecht van de arcade mode.. :P
Gelijk maar even uitgezet. Wel even tegen de uitdager gespeeld en "got my ass handed to me"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr.Nash

Mr.Nash

The Undercover Boogieman

JCRags schreef op dinsdag 28 juli 2009 @ 22:55:
[...]

Ik zou zeggen, a new warrior has entered the ring :p

PSN: JCRagsss
Ik heb/had je al in m'n lijst. "Onizuka_1". Moet even kijken aangezien m'n broertje een grote schoonmaak heeft gehouden...

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Gaat goed de laatste 2 dagen. 4 championships gewonnen zonder dat ik het doorhad :P Zul je zien dat ik morgen helemaal zuig als ik tegen Emersion ga spelen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bechown
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 09-05-2023
@bechown, Sakura is een character voor redelijk geavanceerde spelers...daarmee bedoel ik dat ze hoofzakelijk het moet hebben van mensen dizzy krijgen met haar combo's en daarmee dus meer dan de helft van hun leven afmaken...
Ik vind Sakura een soort technische zangief.... eenmaal goed geraakt door een move is het moeilijk ontsnappen , maar sakura heeft meer mix ups en techniek nodig (harder werken) ipv de brute kracht van zangief die je met 1 ultra al 70% dood krijgt.

Dat gezegd hebbende ben ik wel eens een sakura tegengekomen die haar dus volledig beheerste.
Ik kon na 1 keer door een combo met haar ex hurricane kick geraakt te worden , bijna mijn hele levensbalk vaarwel zeggen met wat ze allemaal uitspookte haha.
Als je haar als ryu of ken gaat spelen , moet je gewoon bij ryu of ken blijven :)
Ja dat geavanceerde heb ik ook het gevoel bij Sakura.. Maar zodra goed uitgevoerd een lekkere stun waarbij je iemand compleet kan uitschakelen.. Daarom ben ik gisteren maar aan de slag gegaan met viper.. Dat kan een lekkere anti-Ryu/Ken worden.. manier om fireball te dodgen met aanval.. Moet alleen nog zien een combo ervan te maken.. haar EX is ook wel een lekkere crossup..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Leuk al die filmpjes, je ziet namelijk weinig Vega's. Heb vaak ook moeite met Vega spelers. Misschien maar eens wat in training mode oefenen. :)

Die Ryu had wel een aantal keer de kans om een ultra te gebruiken, maar dat deed ie steeds maar niet (maar heeft wel bijna 8000 punten...). :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Emersion
Verwijderd schreef op woensdag 29 juli 2009 @ 09:40:
[...]

Leuk al die filmpjes, je ziet namelijk weinig Vega's. Heb vaak ook moeite met Vega spelers. Misschien maar eens wat in training mode oefenen. :)

Die Ryu had wel een aantal keer de kans om een ultra te gebruiken, maar dat deed ie steeds maar niet (maar heeft wel bijna 8000 punten...). :P
Haha jup ik werd iets te gierig toen ik hem bijna dood had en at 2 dp's toen ik hem dood wou chippen met ex sky high claw, maar ik wist nog wel dat ik genoeg leven had om een ultra te overleven mocht hij hem doen 8)
in de laatste ronde zie je mij ook weinig onveilig in de lucht na hij ultra meter heeft :)

De matches die ik geupload heb zijn ook niet de beste matches van mijn leven ofzo, gewoon allemaal in een dagje opgenomen , random.
Zo staat er eentje bij tegen een guile waar ik eigenlijk aan het sucken ben en alleen met geluk nog de winst pak :P

@bechown:

Viper lijkt mij ook een heel leuk character.
Ik ben op het punt dat ik naast Vega ook nog wel iemand anders goed wil leren te spelen om het spel wat afwisselender te maken.... maar weet nog niet precies wie ik wil nemen....
Viper staat hoog op het lijstje =]

[ Voor 12% gewijzigd door Emersion op 29-07-2009 11:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeagaShira
  • Laatst online: 03-09 10:08

MeagaShira

MeagaShira_NL

(jarig!)
Gister ook maar weer eens even de controller gepakt.....
Ging niet echt super ofzo maar heb wel weer schik gehad. Heb twee rondes gewonnen van gasten met dik 10.000 punten meer dan mij. Altijd leuk als je van dat soort mensen wint.

....Research your own experience; absorb what is useful, reject what is useless and add what is essentially your own....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Emersion schreef op woensdag 29 juli 2009 @ 10:19:
[...]

Haha jup ik werd iets te gierig toen ik hem bijna dood had en at 2 dp's toen ik hem dood wou chippen met ex sky high claw, maar ik wist nog wel dat ik genoeg leven had om een ultra te overleven mocht hij hem doen 8)
in de laatste ronde zie je mij ook weinig onveilig in de lucht na hij ultra meter heeft :)

De matches die ik geupload heb zijn ook niet de beste matches van mijn leven ofzo, gewoon allemaal in een dagje opgenomen , random.
Zo staat er eentje bij tegen een guile waar ik eigenlijk aan het sucken ben en alleen met geluk nog de winst pak :P

@bechown:

Viper lijkt mij ook een heel leuk character.
Ik ben op het punt dat ik naast Vega ook nog wel iemand anders goed wil leren te spelen om het spel wat afwisselender te maken.... maar weet nog niet precies wie ik wil nemen....
Viper staat hoog op het lijstje =]
Ik wilde er niet mee zeggen dat je slecht speelde hoor, ik zit zelf nog steeds in G3 :X :P Viel me alleen op dat ik in mijn hoofd steeds exfb/super/ultra wilde doen toen ik die DP's zag :+ In de laatste ronde werd er inderdaad wat afwachtender gespeeld door beide. Die Guile match was inderdaad erg close.

Viper is wel een leuke char, maar meteen waarschijnlijk ook wel de moeilijkste char om te gebruiken. Als je een pad gebruikt zou ik er niet eens aan beginnen. Toen ik met een pad speelde ging het vrij aardig totdat je de wat meer advanced dingen wilde doen met die "supersprong"....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr.Nash

Mr.Nash

The Undercover Boogieman

Je claw is niet slecht. Ik had de indruk dat die Ryu wel had kunnen winnen als hij wat meer FA's had gebruikt en meer druk had gezet. Is al tijden geleden dat ik tegen een goede claw heb gespeeld, de enige in m'n lijst is nu op vakantie voor 2 maanden ofzo..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Emersion
Bedankt, constructief commentaar is welkom, zal af en toe nog wel video's die ik leuk vind linken :D

Vroeger vond ik claw maar niks, was ik altijd ryu of ken.... sinds sf2 championship edition op mijn sega 16 bit geen street fighter meer aangeraakt, maar toen sf4 kwam viel me toch op dat claw snel mijn favoriet werd. Nu ben ik niet meer van hem weg te slaan :D

Laagste tier, maar zo leuk om te spelen.

Vanavond waarschijnlijk de match tegen oguz spelen , ben erg benieuwd, nog nooit tegen hem gespeeld.
Ik hoop dat ik de eventuele raging demons kan ontwijken :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ah eindelijk alle Bison trials gehaald.
Nu kan ik m'n bison icon met trots dragen. LOL!
Net weer even wat matches gedaan tegen één of andere Dhalsim. lol
Die kan erg irritant zijn.
Nog mensen die spelers zoeken om een keer player matches te doen?
Add me
PSN: CuzzKing

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Zo ik ben net even flink ingemaakt door Emersion :P De tournooi matches was al een major fail voor mij en van de 30 matches heb ik er maar 9 kunnen winnen (en slechts 2 daarvan was tegen zijn Vega). :X

Ik vind het ontzettend moeilijk om Vega spelers te kunnen lezen, ik ken niet al z'n moves en weet dus niet wat ik precies moet doen tegen hem. Ooit gaf Emersion wel de tip om dive-claw (of hoe het ook heet) te FA'en, maar dan gaat hij lekker een grab doen :P Sommige van z'n moves hebben een lange recovery (Ultra die mij mist = demon) maar ik kom totaal niet door z'n normals heen, dus ik moet eens kijken wat ik allemaal tegen een Vega kan beginnen :P

Gg man, ik moet eens wat vaker tegen je Vega spelen, misschien dat ik dan niet zo hopeloos wordt ingemaakt (alhoewel ik voor onze matches wel 2 Vega's erg hard had ingemaakt :P).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XthinkZ
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 19-04 00:45

XthinkZ

+3 Geniaal. :p

Net cheap arcade stick voorbij zien komen.

Is dit misschien wat?

http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.26910

[ Voor 31% gewijzigd door XthinkZ op 29-07-2009 22:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr.Nash

Mr.Nash

The Undercover Boogieman

@ Oguz, gewoon veel f.shoryukens als hij bijna boven je is, of een f.cp. Ik werd eerst ook ingemaakt door een goede vega maar na wat in trainingsmode gespeeld te hebben kon ik al redelijk voorspellen wanneer ik wat moest doen. Voorheen was de matchup tegen mij bijv 3-7, na geoefend te hebben 8-2. Het kennen van de matchup is echt een hele grote pluspunt..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pkunk
sjezis, dat merk je wel zeg als je een tijdje niet online hebt gespeeld. Ik ben de laatste tijd bezig geweest met achievements halen. Dus ik dacht dat de combo's er wel in zaten. Nou niet dus. Ik kreeg me een partij klop vanavond. Gelukkig ging het einde van de avond wat beter; toch nog een toernooitje gewonnen \o/
Als er nog mensen online zijn, ik heb nog wel zin in een paar potjes komende 30 min.

Hallo met Tim

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Emersion
Oguz286 schreef op woensdag 29 juli 2009 @ 22:01:
Zo ik ben net even flink ingemaakt door Emersion :P De tournooi matches was al een major fail voor mij en van de 30 matches heb ik er maar 9 kunnen winnen (en slechts 2 daarvan was tegen zijn Vega). :X

Ik vind het ontzettend moeilijk om Vega spelers te kunnen lezen, ik ken niet al z'n moves en weet dus niet wat ik precies moet doen tegen hem. Ooit gaf Emersion wel de tip om dive-claw (of hoe het ook heet) te FA'en, maar dan gaat hij lekker een grab doen :P Sommige van z'n moves hebben een lange recovery (Ultra die mij mist = demon) maar ik kom totaal niet door z'n normals heen, dus ik moet eens kijken wat ik allemaal tegen een Vega kan beginnen :P

Gg man, ik moet eens wat vaker tegen je Vega spelen, misschien dat ik dan niet zo hopeloos wordt ingemaakt (alhoewel ik voor onze matches wel 2 Vega's erg hard had ingemaakt :P).
GG man , hier het videotje:

Volgende keer doe ik wel de mic in (als je er 1 hebt) en dan kan ik je mischien wel een paar tips geven.

Ik kon vroeger nooit mensen uit de focus izuna droppen.... de izuna drop is een pain in the ass om te landen in dit spel, maar omdat ik vega nu zolang speel lukt het me toch aardig goed nu.

@ nash , dat zijn goede opties , maar daar kan een goede vega ook wel wat aan doen met het timen en sturen van de wall dive. Het sturen van de wall dive in sf4 gaat best ver, waardoor je vaak kun sturen tot een twijfel cross up geval. daarmee heb ik vaak genoeg shoryu's en normals een izuna drop gegeven :P

Over het algemeen is een springende aanval de beste optie en dat moet je gewoon goed timen.

een goede vega gaat echter gewoon niet veel meer via de lucht doen als hij weet dat hij daar outdone word... en op de grond heeft vega ook hele goede normals en hij loopt het snelst van alle characters (fuerte ren special move uitgezonderd:P) wat je nooit veilig maakt, ik kan onder jump ins heenlopen en vaak ook walk up throwen.

[ Voor 7% gewijzigd door Emersion op 30-07-2009 00:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pkunk
12-1.. volgens mij is dat een persoonlijk record :p Maar ik wil wel wat vaker tegen je oefenen Firlian ;) Was leuk. Maar nu bedtijd :Z

[ Voor 12% gewijzigd door Pkunk op 30-07-2009 01:41 ]

Hallo met Tim

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Emersion schreef op donderdag 30 juli 2009 @ 00:42:
[...]

GG man , hier het videotje:

[video]

Volgende keer doe ik wel de mic in (als je er 1 hebt) en dan kan ik je mischien wel een paar tips geven.

Ik kon vroeger nooit mensen uit de focus izuna droppen.... de izuna drop is een pain in the ass om te landen in dit spel, maar omdat ik vega nu zolang speel lukt het me toch aardig goed nu.

@ nash , dat zijn goede opties , maar daar kan een goede vega ook wel wat aan doen met het timen en sturen van de wall dive. Het sturen van de wall dive in sf4 gaat best ver, waardoor je vaak kun sturen tot een twijfel cross up geval. daarmee heb ik vaak genoeg shoryu's en normals een izuna drop gegeven :P

Over het algemeen is een springende aanval de beste optie en dat moet je gewoon goed timen.

een goede vega gaat echter gewoon niet veel meer via de lucht doen als hij weet dat hij daar outdone word... en op de grond heeft vega ook hele goede normals en hij loopt het snelst van alle characters (fuerte ren special move uitgezonderd:P) wat je nooit veilig maakt, ik kan onder jump ins heenlopen en vaak ook walk up throwen.
Eerst match deed ik het niet al te slecht vind ik gezien mijn onervarenheid, maar de tweede... :X Ik heb ook aardig wat kansen gemist zeg :z Naja, volgende keer beter (en een video van mij die WEL wint :> ).

EDIT: over die lucht aanvallen: sommigen heb ik succesvol kunnen opvangen met een FA en je zelfs kunnen crumpelen, maar nooit echt een fatsoenlijke BnB eruit gekregen -_-. Nu ik dit zo teruglees lijkt het wel alsof ik alleen met woorden kan vechten maar niet ingame zelf, dus ik zal morgen wel eens van casual gevechten van mezelf posten :P

offtopic:
Wat voor programma gebruik je om je video's te coverten?

[ Voor 12% gewijzigd door Oguz286 op 30-07-2009 02:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• firlian
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 02-05-2021
Pkunk schreef op donderdag 30 juli 2009 @ 01:41:
12-1.. volgens mij is dat een persoonlijk record :p Maar ik wil wel wat vaker tegen je oefenen Firlian ;) Was leuk. Maar nu bedtijd :Z
Oh, was jij dat :9
En fuerte is nu officieel mijn slechtste character, zelfs met Dan ben ik beter :o
GGS, vond het wel knap dat je er ineens een complete combo met FADC uit kreeg :)
Doe volgende keer maar 3 rounds/best of 5 met handicap, kan ik op 2 sterretjes voluit bison spelen, vind ik meestal leuker dan characters kiezen waar ik slecht mee ben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aryawn
  • Laatst online: 27-04-2024
Verwijderd schreef op woensdag 29 juli 2009 @ 18:01:
Nog mensen die spelers zoeken om een keer player matches te doen?
Add me
PSN: CuzzKing
Voeg mij maar toe. PSN: OmePee

Ook al ben ik pas over twee weken thuis. ;p
Mr.Nash schreef op woensdag 29 juli 2009 @ 22:25:
Het kennen van de matchup is echt een hele grote pluspunt..
Inderdaad. Mensen moeten meer gebruik maken van training mode. Van karakters die ik weinig tegenkwam, heb ik alle moves opgenomen. Zo leer je hoe je je er tegen moet verdedigen, wat de beste manier is om te punishen, etc. Van je eigen personage moet je ook weten wat in bepaalde situaties de beste anti-air is, de beste wake-up opties, etc. Ik heb gemerkt dat bij aardig wat online spelers deze kennis ontbreekt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr.Nash

Mr.Nash

The Undercover Boogieman

Aryawn schreef op donderdag 30 juli 2009 @ 07:25:
[...]

Voeg mij maar toe. PSN: OmePee

Ook al ben ik pas over twee weken thuis. ;p

[...]

Inderdaad. Mensen moeten meer gebruik maken van training mode. Van karakters die ik weinig tegenkwam, heb ik alle moves opgenomen. Zo leer je hoe je je er tegen moet verdedigen, wat de beste manier is om te punishen, etc. Van je eigen personage moet je ook weten wat in bepaalde situaties de beste anti-air is, de beste wake-up opties, etc. Ik heb gemerkt dat bij aardig wat online spelers deze kennis ontbreekt.
Zeg nou zelf; hoe vaak kom jij een andere honda tegen lol. Ik zelf ken de ryu vs honda matchup ook niet echt goed. verklaart ook direct waarom ik te vaak verlies..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pkunk
firlian schreef op donderdag 30 juli 2009 @ 02:54:
[...]

Oh, was jij dat :9
En fuerte is nu officieel mijn slechtste character, zelfs met Dan ben ik beter :o
Ja wrijf het er maar in :P Met Akuma had ik je ook bijna te pakken. Of was je aan het inhouden?
GGS, vond het wel knap dat je er ineens een complete combo met FADC uit kreeg :)
Ja die lukt wel aardig (* Pkunk heeft al de hard trials van Bison, Dhalsim en Akuma *O*). Helemaal als ik niet zo'n last heb van lag zoals gisteren. Maarja, als ik die combo maar 1 keer kan beginnen heb ik er niet zoveel aan :p Tis nog flink oefenen qua tactiek iig.

Hallo met Tim

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr.Nash

Mr.Nash

The Undercover Boogieman

Emersion schreef op donderdag 30 juli 2009 @ 00:42:
[...]

Heb het filmpje gezien en Oguz is genadeloos afgestraft lol (nofi). Je zet wel goed druk met Vega. Als ik het filmpje zie denk ik niet dat Oguz met z'n akuma gewend is om onder druk gezet te worden. Wat me ook opviel is dat er niet of bijna niet gethrowed werd. @ Oguz; probeer dat ook wat vaker te doen. Elke keer dat het kan gewoon pakken.

@ Emersion Klopt inderdaad, een springende attack gebruik ik ook afwisselend. De key zit hem in de afwisseling wat jij best goed doet. Ik zou denk ik wel zwaar in problemen zijn tegen jouw.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Filmpje net ook gezien (youtoob@work FTW). Vond het een mooi pot, vooral de eerste.
Hoewel ik zelf absoluut niet het niveau van beide heren heb, heb ik wel tegen beide gespeeld, en ik kan met zekerheid zeggen, Oguz weet echt wel wat hij doet, maar Emersion heeft hem zijn wil opgelegd, mede doordat echt goede Vega's online schaars zijn waardoor de match up lastig is door gebrek aan ervaring.

@Oguz:
Een vraagje, hoe komt het dat je cross up tetsumaki's (whirwind kicks) tegen mij allemaal raak waren en tegen Emersion niet? Hoewel de dragon punch erna wel een paar x connecte.
Hmm misschien net niet goed te zien op het filmpje dat ze wel raak waren?

edit:
Heh zag dit linkje bij de related movies, vond dit niveau echt een stuk minder, de vega zeker. De kuma speelt goed, maar zeker niet uber pro ofzo.

[ Voor 14% gewijzigd door Sagat op 30-07-2009 12:17 ]

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 11:11

On_E

Housemusic

Damn, volgens mij werd ik ooit afgeslacht door Oguz, en dan zie ik hem amper kansen hebben tegen Emersion, die ook nog eens met mijn slechtste matchup Vega speelt.

Wil wel een keertje ''oefenen'' tegen je Emersion, al zal het gewoon 0-10 worden ofzo voor ik 't zat ben, kun je gelijk een matige Viper in actie zien. ;)

Mijn tag is nyx1978

[ Voor 3% gewijzigd door On_E op 30-07-2009 12:39 ]

Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Aryawn schreef op donderdag 30 juli 2009 @ 07:25:
Ik heb in training mode tegen Vega gespeeld (CPU op 8 sterren) maar die Vega is een pussy :P Die kan mij niks maken en zijn wall dives zijn bagger (ik hoef niet eens te bewegen omdat hij niet eens in mijn buurt komt :z ).
Mr.Nash schreef op donderdag 30 juli 2009 @ 09:48:
Heb het filmpje gezien en Oguz is genadeloos afgestraft lol (nofi). Je zet wel goed druk met Vega. Als ik het filmpje zie denk ik niet dat Oguz met z'n akuma gewend is om onder druk gezet te worden. Wat me ook opviel is dat er niet of bijna niet gethrowed werd. @ Oguz; probeer dat ook wat vaker te doen. Elke keer dat het kan gewoon pakken.

@ Emersion Klopt inderdaad, een springende attack gebruik ik ook afwisselend. De key zit hem in de afwisseling wat jij best goed doet. Ik zou denk ik wel zwaar in problemen zijn tegen jouw.
Ik kan idd niet zo goed tegen druk, dat is echt iets wat ik moet oefenen. Ik doe ook nooit een f.dp om jumpins af te straffen bijv. gewoon omdat ik dat niet gewend ben. Over dat throwen: mij lukt het nauwelijks om te throwen terwijl anderen ( * Oguz286 kijkt Firlian aan. :+) throwen alsof het niks is. Misschien is mijn timing niet goed, maar ik mash echt vaak lp+lk in alleen wordt IK meestal gethrowed :o Tegen bekendere chars lukt het al beter, maar hier dus niet helaas.
Sagat schreef op donderdag 30 juli 2009 @ 11:59:
Filmpje net ook gezien (youtoob@work FTW). Vond het een mooi pot, vooral de eerste.
Hoewel ik zelf absoluut niet het niveau van beide heren heb, heb ik wel tegen beide gespeeld, en ik kan met zekerheid zeggen, Oguz weet echt wel wat hij doet, maar Emersion heeft hem zijn wil opgelegd, mede doordat echt goede Vega's online schaars zijn waardoor de match up lastig is door gebrek aan ervaring.

@Oguz:
Een vraagje, hoe komt het dat je cross up tetsumaki's (whirwind kicks) tegen mij allemaal raak waren en tegen Emersion niet? Hoewel de dragon punch erna wel een paar x connecte.

edit:
Heh zag dit linkje bij de related movies, vond dit niveau echt een stuk minder, de vega zeker. De kuma speelt goed, maar zeker niet uber pro ofzo.
Gebrek aan ervaring zeker, ik ben nog geen Vega tegengekomen die zoals Emersion speelt. Net voordat ik met hem had gespeeld heb ik tegen 2 Vega's gevochten en had die twee erg hard ingemaakt (1x 90+% hp, 1x P), dus ik dacht dat ik iig IETS zou kunnen beginnen tegen hem, maar dat was dus niet zo :+ Tegen shotos en Sagat bijv. weet ik een stuk beter wat ik kan doen (hoewel ik nog steeds vaak domme fouten maak al is dat steeds minder). Akuma is echt een high risk, high damage character. In training mode viel het me op dat als Vega z'n masker verliest dat hij een stuk meer damage krijgt dan met. Mijn ultra deed 770 dmg :o en daarom wilde ik zoveel mogelijk druk zetten op hem zodat hij z'n klauw en masker niet meer had.

Jij speelt Sagat en hij is een groot character. Dat heeft z'n voordelen (belachelijke range) en z'n nadelen (groot hitbox). Vega is een kleiner char. dus moeilijker te raken. Ook is hij heel snel dus NOG moeilijker te raken en als laatst bukt hij vaak dus jah :P Die DP's raakten hem omdat hij waarschijnlijk mij wilde slaan of weg wilde springen en dan wint mijn DP omdat die blijkbaar een hogere prio heeft dan zijn moves.

@video: Die Vega speelt niet zo heel goed. Hij heeft combo's laten liggen, hij zet nauwelijks druk en gebruikt weinig wall dives. Emersion had een combo waarbij (volgens mij) een knietje deed, daarna me omhoog schopte en daarna een izuna drop. Mijn Akuma's hp voel je dat wel :+ Die Akuma landde wel 2 demons en ik weet dat je in die situaties er gegarandeerd een kan landen. Emersion die weet dat blijkbaar ook want hij deed nauwelijks moves die gegarandeerd gedemoned kunnen worden zoals bijv. de c.HK en de 'rol' naar achteren (die had ik eigenlijk hard af moeten straffen achteraf :+) en natuurlijk z'n ultra die ik volgens mij maar 1x NIET heb afgestraft met een demon :+. Die Akuma speelt wel beter dan ik, want ik ben voorspelbaarder en dat is niet goed (en zeker niet met Akuma die het van zijn onvoorspelbaarheid moet hebben).

Zo hey, lange post van mij :X Ik zal het goedmaken door zo even een paar video's van mij te uploaden voor jullie kijk(lach?)plezier :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Emersion
Sagat schreef op donderdag 30 juli 2009 @ 11:59:

@Oguz:

edit:
Dat kan ik ook nog wel beantwoorden, Sagat is gewoon groter, dus makkelijker te raken (vooral als vega bukt maakt hij zich erg klein).
Desalnietemin raakte hij mij ook wel een paar keer met de cross air tatsu in de casuals erna... wel leuke taktiek wat ik nog niet kende van akuma's (ken's doen het nog wel eens).
Tevens wist hij een paar keer goed de raging demon te plaatsen en die combo met de tatsu en de shoryu te doen.

De meest bruikbare en beste manier om met shotokans/sagat vega het leven zuur te maken is hem 1 keer neer krijgen en dan constant druk zetten, bijvoorbeeld cross up jump naar c.mk naar hadouken, cross up jump naar throw.... als ik weg backflip mij achtervolgen en throw(close range) of sweep(mid range). Combo's maken en onderbreken voor throws.... allemaal up close en personal..... vega heeft geen goede "get the **** out of my face" move en vega vind mid range/long range geweldig omdat hij lange range heeft en snel hele schermen doorkruist.... vooral als je vuurballen gaat gooien op afstand schieten de opties open.

Op wake up heeft Vega geen shoryuken move , het beste wat er op lijkt is een scarlet terror (die anti air flip kick) maar die kan met een c.kick gestuffed worden , en air aanvallen stuffen het ook vaak en anders trade het wel, bij een cross up jump op wake up mist de scarlet ook gewoon dus..... je kunt het eigenlijk de hele dag doen :P en het enige wat ik kan doen is blocken of ontsnappen... beide doen je geen schade.

Shoto's hebben gewoon een goede match aan vega , 5-5 voor akuma en ken denk ik.... 6-4 in het voordeel van ryu, 6-4 in het voordeel van sagat.
Als vega heb ik meer moeite met andere charge characters... Bison, blanka,balrog en chunli vooral

Chunli schakelt me in de lucht uit en heeft veel range op haar c.hk.
Balrog heeft de headbutt die alles van mij ontwijken en met ultra mij in de hoek drukken ~.~
Bison zet me op de grond vast.
Blanka zet me overal op vast.... die moet ik puur op fouten afstraffen pakken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Hehe, het was meer een sarcastische/frusti opmerking dan een vraag.
Want iedere keer dat hij deze cross up deed dacht ik achteraf, 'daar moet ik niet meer intrappen', en 3 tellen later *instant replay* |:(
Toch NOG meer smiley's gebruiken in mijn posts.

Oh well, ik kan altijd nog Zangief gaan mainen en professioneel lariat spammer worden toch? ;)
Gegarandeerd bescherming tegen alles.

Behalve tiger knees >:)
Ok toch maar geen main swap dan.

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ok zoals beloofd 2 random matches gisteren:

[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=-4osv_3MTeE]

[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=FqvFpsfIOL0]

Ik heb ook wat notes erbij geplaatst om mijn grootste fouten aan te geven ;)

@Emersion: Zal ik ook wat andere matches van ons posten? (Goed voor je ego O-))

EDIT: Ik zal wel wat meer posten dus als je wil zien hoe hard ik own (:+) dan moet je maar even op Youtube kijken.

[ Voor 14% gewijzigd door Oguz286 op 30-07-2009 15:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr.Nash

Mr.Nash

The Undercover Boogieman

Wat mij opvalt aan die eerste film is dat je best rommelig speelt. Je weet absoluut wat je moet doen maar het komt een beetje stroef over naar mijn gevoel. Ik ben niet goed ofzo maar ik heb wel veel gezien en volgens mij mis jij veel goede linkcombos..

Het tweede filmpje ging het al beter, je verloor wel onnodig in de eerste ronde. Die random ex-tatsu's zijn ook nergens voor nodig denk ik.

Weet je; als we zo filmpjes gaan posten kunnen we veel leren van elkaar. Na het weekend fix ik ergens een statief dan ga ik ook filmpjes maken. Ik wil beter worden; ik verlies nog steeds van alles en iedereen!

PS: Geen muziek meer de volgende keer!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Mr.Nash schreef op donderdag 30 juli 2009 @ 15:11:
Wat mij opvalt aan die eerste film is dat je best rommelig speelt. Je weet absoluut wat je moet doen maar het komt een beetje stroef over naar mijn gevoel. Ik ben niet goed ofzo maar ik heb wel veel gezien en volgens mij mis jij veel goede linkcombos..

Het tweede filmpje ging het al beter, je verloor wel onnodig in de eerste ronde. Die random ex-tatsu's zijn ook nergens voor nodig denk ik.

Weet je; als we zo filmpjes gaan posten kunnen we veel leren van elkaar. Na het weekend fix ik ergens een statief dan ga ik ook filmpjes maken. Ik wil beter worden; ik verlies nog steeds van alles en iedereen!

PS: Geen muziek meer de volgende keer!
Weet je wat het is? Vroeger deed ik niks anders dat link combo's maar werd ik keihard afgestraft omdat ik nooit aan hitconfirmation deed. In deze filmpjes doe ik volgens mij geen een BnB en dat was dus vroeger alleen maar zo. Nu wil ik juist veel druk zetten door jabs en shorts en ik merk dat ik vaker win. Ook lukt de s.HK, c.LK, LK tatsu, FP DP link niet altijd en dat wordt dus vaak afgestraft. Vaak doen mensen jumpins bij mij als ze merken dat ik geen anti airs doe en dat straf ik af met air ex-tatsu's hoewel dat nu niet echt hielp :+

Oh muziek stond toevallig aan, de andere gevechten hebben het niet ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Hrmmm wsl door brakke ie6 at work kon ik je comments amper lezen, maar zag ik nou 'dpad fail'?
Speel je nou nog steeds met de 360 controller :o :'(
Terwijl je een fightpad hebt? Of is dat ding gewoon echt stuk en heb je em nooit omgeruild?

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Sagat schreef op donderdag 30 juli 2009 @ 15:26:
Hrmmm wsl door brakke ie6 at work kon ik je comments amper lezen, maar zag ik nou 'dpad fail'?
Speel je nou nog steeds met de 360 controller :o :'(
Terwijl je een fightpad hebt? Of is dat ding gewoon echt stuk en heb je em nooit omgeruild?
Ja ik speel met de 360 controller. Ben te lui om m'n fightpad op te sturen, maar dat ga ik vandaag doen! De d-pad van de fightpad is ECHT slecht bij die van mij. Dat heeft Madcatz ook bevestigd, dus ik moet hem opsturen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DrLZ Gambit
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 14:49
Zo ff tegen Firlian en meteen weet je waar je staat na een maandje niet te hebben gespeeld.
Wat een drama en te voorspelbaar van mij kant.

Ik vind je met elke character trouwens wel redelijk vertrouwd. Guile vs Guile vond ik wel geinig, normaal zijn die zoooooo boooring.

Overigens heb ik net me stick binnen, is kijken hoe lang ik er over doe, voordat ik dat onder mijn oude knie heb.

Zijn er overigens nog meer Guile spelers hier die tips hebben.

[ Voor 3% gewijzigd door DrLZ Gambit op 30-07-2009 19:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Emersion
Oguz286 schreef op donderdag 30 juli 2009 @ 15:00:
snip
Ik heb ook wat notes erbij geplaatst om mijn grootste fouten aan te geven ;)

@Emersion: Zal ik ook wat andere matches van ons posten? (Goed voor je ego O-))

EDIT: Ik zal wel wat meer posten dus als je wil zien hoe hard ik own (:+) dan moet je maar even op Youtube kijken.
Mag hoor, ook wel degenen waar je wint, leer ik misschien ook nog wat van, dat was de reden dat ik begon met filmen van mijn matches
Pak er maar een paar mooien uit :P

[ Voor 8% gewijzigd door Emersion op 30-07-2009 21:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Acid_Burn

Acid_Burn

uhuh

\o/ eindelijk gewonnen van Seth met Sakura. Alle standaard unlockables nu gehad, eens kijken of ik Akuma te pakken kan krijgen :P

Ben ik echt de enige met de PC versie? Ik zie nog geen anderen in de TS staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The DenMan
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 12-09 16:58

The DenMan

PSN ID: Thedenman

Ik heb dit spel nu sinds gisteren. Ik poep alleen stiekem al wel op dit spel zeg.
Is de leercurve zo moeilijk of ben ik gewoon een ongelovelijke boon?

Op de stand Easy op de PS3 lukt het me om met veel moeite bij Seth te komen.
1 Round win ik dan nog wel van die gast, alleen daarna is het gewoon niks(slecht).
Wat ik ook probeer niks lijkt te werken. Ook lukt het me niet om de ulta combo uit te voeren.
Is dit uberhaubt wel mogelijk een ps3 controller?

Zijn er manieren om de leercurve iets minder stijl te maken?Ik zie namelijk
weinig progressie tussen nu het 1e potje dat ik speelde.Online wordt ik namelijk ook geslacht.
Ben te vinden onder de naam Thedenman overigens.

Mijn iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• firlian
Kwam net een Ken tegen met 65K+ GP. :>
Eerste ronde had ik het gelukkig niet door (was enorm aan het multitasken) en won ik nog van hem ook. Toen zag ik ineens dat die gast zoveel GP had en verloor ik de 2e en de 3e ronde, gaat toch wel een beetje meespelen blijkbaar... ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pkunk
The DenMan schreef op donderdag 30 juli 2009 @ 22:21:
Ik heb dit spel nu sinds gisteren. Ik poep alleen stiekem al wel op dit spel zeg.

1 Round win ik dan nog wel van die gast, alleen daarna is het gewoon niks(slecht).
Wat ik ook probeer niks lijkt te werken. Ook lukt het me niet om de ulta combo uit te voeren.

weinig progressie tussen nu het 1e potje dat ik speelde.Online wordt ik namelijk ook geslacht.
Het is maar net wat je gewend bent denk ik. Als je nooit Street Fighter gespeeld hebt maar wel Tekken of Virtua Fighter ofzo kan ik me voorstellen dat het erg lastig is.

Als je sneller wil leren is denk ik de beste manier bij iemand in de leer gaan. Sowiso gewoon veel oefenen. Of misschien filmpjes kijken. Ik heb 2 pagina's terug wel een aardig filmpje over zoning gepost.

Hallo met Tim

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KneoK
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 13:53

KneoK

Not in a million lightyears

Acid_Burn schreef op donderdag 30 juli 2009 @ 21:56:
\o/ eindelijk gewonnen van Seth met Sakura. Alle standaard unlockables nu gehad, eens kijken of ik Akuma te pakken kan krijgen :P

Ik heb ze alledrie 8)7 Zelfde tag als 360 en hier voor de pc, de PS3 heb ik te leen, daar heb ik het spel nog niet op gespeeld, pc speel ik op het moment het meest.

[ Voor 3% gewijzigd door KneoK op 30-07-2009 23:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Emersion schreef op donderdag 30 juli 2009 @ 21:53:
Mag hoor, ook wel degenen waar je wint, leer ik misschien ook nog wat van, dat was de reden dat ik begon met filmen van mijn matches
Pak er maar een paar mooien uit :P
Alsof ik won omdat ik beter was :P Heb ook twee gepakt waarbij ik BIJNA won, maar jij weer die &^#$& izuna drop deed :+ Maargoed hier zijn ze dan (SPAAAM):

[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=EwOR0K_pPlk]

[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=oz9YjMzEUeE]

[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=eNr10uem7SY]

[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=_tWM3UfDJIg]
firlian schreef op donderdag 30 juli 2009 @ 22:21:
Kwam net een Ken tegen met 65K+ GP. :>
Eerste ronde had ik het gelukkig niet door (was enorm aan het multitasken) en won ik nog van hem ook. Toen zag ik ineens dat die gast zoveel GP had en verloor ik de 2e en de 3e ronde, gaat toch wel een beetje meespelen blijkbaar... ;(
Tsk, tsk, had toch beter van je verwacht... Je had gewoon dit moeten doen :P
Thank you Bison! But our princess is in ano--

PSYCHO CRUSHER!
Als cp IETS uit zou maken dan zou ik best goed zijn met mijn 11800+ cp... I think I just proved my point :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• firlian
@Oguz
Je bedoeld hopenlijk BP ;)
Won net wel van een bison met bijna 2x zoveel GP als mij. Goeie bison spelers kom ik gelukkig zelden tegen, want ik ben slecht in mirror matches.
Niveau in G1 blijft ook keihard dalen trouwens. In het begin won ik nooit een toernooi en nu best vaak.

[ Voor 22% gewijzigd door firlian op 31-07-2009 02:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
firlian schreef op vrijdag 31 juli 2009 @ 02:01:
@Oguz
Je bedoeld hopenlijk BP ;)
BP is toch het aantal punten dat je wint in een toernooi :?
Won net wel van een bison met bijna 2x zoveel GP als mij. Goeie bison spelers kom ik gelukkig zelden tegen, want ik ben slecht in mirror matches.
Niveau in G1 blijft ook keihard dalen trouwens. In het begin won ik nooit een toernooi en nu best vaak.
Lol, jij wordt niet beter, de rest wordt gewoon slechter :+ Subtiel :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• firlian
CP is per toernooi, GP is de BP van champ mode.
Ik zei het dus ook fout, want ik bedoelde GP. Zijn ook verwarrende afkortingen. O-)

En tja, er komen gewoon heel veel mensen zonder skills in G1 nu, simpelweg omdat je in G1 kunt komen door veel te spelen. Ik wordt natuurlijk ook wel iets beter, maar het gaat soms echt te makkelijk. Nu ik er zo over nadenk is G1 bijna zelfde niveau geworden als G2 vroeger was... Top 20% van G1 is natuurlijk nogsteeds beter dan mij, maar dat was in G2 ook zo.

[ Voor 9% gewijzigd door firlian op 31-07-2009 03:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PdeBie
Ik heb de game sinds gisteren ook in het bezit op de PC.
Heb een aantal Player Matches gedaan waarbij ik volgens mij redelijk 50-50 qua winst/verlies gespeeld heb.

Daarnaast heb ik natuurlijk arcade mode gedaan (op easiest uiteraard eerst :P). Met Ryu in een keer uitgespeeld, maar vervolgens met Ken kreeg ik Seth niet verslagen :(

Hele tijd die vage teleports en grabs. Daarna ontdekte ik dat als je op afstand bleef hij sonic booms ging gooien en als ik daar overheen sprong ik hem net 1 tik kon geven. Nou als een robotje die cyclus dus herhaalt, maar vervolgens voert hij een ultra attack op m'n donder uit en wint hij alsnog. En zo ging het wel 10x, toen ben ik maar weer Player matches gaan doen.

Mijn gamertag: CrazySergeantP

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeagaShira

MeagaShira

MeagaShira_NL

(jarig!)

Zet hem op easiest en op 1 ronde dan speel je hem makkelijker uit. Ik speel zelf ook met een ps3 controller en dat gaat best hoor. Je moet alleen ontzettend veel oefenen.......In het begin vond ik het ook erg moeilijk, nu warm ik me op door hem op hardest te spelen.
Probeer anders ook een paar trials, dan wordt het gevoel ook al anders.
succes..!!

Gister zelf maar weer eens even met de trials verder gegaan.
Hoef met de hard trial van Ryu alleen nummertje 5 nog halen... :*) (tips zijn welkom hoe ik doe het makkelijkst kan halen :P ) Van Akuma heb ik ook de eerste twee gehaald op hard. Was gister dus weer helemaal blij. Online ging trouwens behoorlijk butt, eerste match kon nog wel winnen maar verder kwam ik gister ook echt niet.... :'( Weet niet waar het aan ligt.....nu bijna 3000 puntjes btw.

[ Voor 16% gewijzigd door MeagaShira op 31-07-2009 09:47 ]

....Research your own experience; absorb what is useful, reject what is useless and add what is essentially your own....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pkunk
MeagaShira schreef op vrijdag 31 juli 2009 @ 09:34:
Hoef met de hard trial van Ryu alleen nummertje 5 nog halen...
Heb je dan misschien aanwijzingen voor de 2e trial van Ryu. Ik krijg f.HP,d.HP,DP, Super niet voor elkaar. Voornamelijk de d.HP na solar plexus lukt me echt niet.
Als ik ze los doe lukt het redelijk. DP naar super gaat best. c.HP naar DP gaat prima. En zelfs c.HP, DP, Super gaat regelmatig goed, maar als ik dat voor zo'n solar plexus moet doen krijg ik het er niet uit.

Hallo met Tim

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeagaShira

MeagaShira

MeagaShira_NL

(jarig!)
Pkunk schreef op vrijdag 31 juli 2009 @ 10:08:
[...]

Heb je dan misschien aanwijzingen voor de 2e trial van Ryu. Ik krijg f.HP,d.HP,DP, Super niet voor elkaar. Voornamelijk de d.HP na solar plexus lukt me echt niet.
Als ik ze los doe lukt het redelijk. DP naar super gaat best. c.HP naar DP gaat prima. En zelfs c.HP, DP, Super gaat regelmatig goed, maar als ik dat voor zo'n solar plexus moet doen krijg ik het er niet uit.
Ik deed zelf de dp met de mp ( als ik mij goed herinner is dit een vrije keus die je kan maken waar je hem mee doet ) Dus na je c. HP meteen je DP met de mp inzetten en dan overgaan naar je Ultra.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PdeBie
Ik krijg f.HP,d.HP,DP, Super niet voor elkaar. Voornamelijk de d.HP na solar plexus lukt me echt niet.
eeeeeeeeeeeehhhhhhhhhhhh is het erg als ik hier geen zak van snap wat je hier nou schrijft? :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!
pdebie schreef op vrijdag 31 juli 2009 @ 10:35:
[...]
eeeeeeeeeeeehhhhhhhhhhhh is het erg als ik hier geen zak van snap wat je hier nou schrijft? :9
JA!

Je bent hierbij verbannen uit dit topic, en van GoT
je pinpas en creditcard werken niet meer
en je krijgt een vreslijke koffie adem.
;)

Nee hoor, wil het met alle liefde vertalen, maar ik denk dat als je 2 tellen googled op street fighter termen dat je het zelf wel kan vinden.

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pkunk
pdebie schreef op vrijdag 31 juli 2009 @ 10:35:
[...]
Kleine letter zijn de richting. Dus:
c = crouch
f = forward

Hoofdletters zijn de bijbehorende knoppen. Dus:
HP = Heavy Punch
LK = Light Kick
DP = Dragon Punch
Super = Super combo
solar pexus = f.HP (zie ook combo list bij ryu)
etc...
(8>

Oh, en een ban natuurlijk uit dit topic :P

[ Voor 4% gewijzigd door Pkunk op 31-07-2009 11:37 ]

Hallo met Tim

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

Je kunt de c.HP "iets" makkelijker linken door te plinken. Dwz door c.HP en MP bijna tegelijkertijd in te drukken, maar dan MP 1 frame later. Dan heb je 2 ipv 1 kans dat de cr.HP raak gaat. Maar het blijft lastig.

edit, had deze trial toevallig gedaan sinds weken en het lukte opeens met deze methode :P

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 31-07-2009 11:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Aw:
Geef een man een vis en hij kan een dag eten
Leer een man vissen........

En hij heeft een hele saaie hobby! :X

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Acid_Burn

Acid_Burn

uhuh

wat is dan het verschil tussen een c.HP en een d.HP?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeagaShira

MeagaShira

MeagaShira_NL

(jarig!)
Acid_Burn schreef op vrijdag 31 juli 2009 @ 11:51:
wat is dan het verschil tussen een c.HP en een d.HP?
Dat is allebei hetzelfde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Acid_Burn

Acid_Burn

uhuh

Ah ok, ik dacht dat er verschil in zat omdat pkunk allebei de termen gebruikte :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LongJoy1980
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 05-07 01:25
Mr.Nash schreef op donderdag 30 juli 2009 @ 09:48:
[...]

Juist goed...zo leer je ook creatief spelen en sneller reageren ipv rekenen op je gooi-specialiteiten..
Hulde aan zo iemand..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slashdotter
  • Niet online

Ik heb de pc versie al aangeschaft maar heb nog geen goede videokaart om het spel te kunnen spelen.
En aangezien DirectX 11 kaarten binnenkort eraan komen wacht ik daar nog even op. Eigenlijk heeft de pc m'n voorkeur omdat het makkerlijker is om even een potje erbij kan spelen (plus dat je die herrie van de xbox niet hebt).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Emersion
Slashdotter schreef op vrijdag 31 juli 2009 @ 15:52:
[...]

Ik heb de pc versie al aangeschaft maar heb nog geen goede videokaart om het spel te kunnen spelen.
En aangezien DirectX 11 kaarten binnenkort eraan komen wacht ik daar nog even op. Eigenlijk heeft de pc m'n voorkeur omdat het makkerlijker is om even een potje erbij kan spelen (plus dat je die herrie van de xbox niet hebt).
Ik zou me bij de pc versie niet echt gemakkelijk voelen.... er zullen wel weer genoeg spelers zijn die de hitboxen zichtbaar hebben gemaakt.... die macro's van 20 hit combo's op een knopje hebben zitten en nog veel van die dingen meer.

Bij xbox zie ik al af en toe dat mensen duidelijk turbo gebruiken en daar zijn wel enkele mensen met hardwarematige macro's.... maar over het algemeen word er op console veel minder gecheat tenzij er een cheat/fout zit in het spel zelf. ( zoals gears en gears 2 een tijd)

[ Voor 4% gewijzigd door Emersion op 31-07-2009 16:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PdeBie
Ik heb hem sinds gisteren voor de PC. :)

Gamertag: CrazySergeantP

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slashdotter
  • Niet online
http://www.gamefaqs.com/b...ard=943711&topic=48517272

Een interessant stukje over Vega's Claw en Mask:

--Introduction--

I did some tests for myself and for anyone who mains Vega. This is to inform Vega players how the character is effected by the loss of his Mask and/or Claw.

All tests were done using Vega and Ryu in Training Mode with Attack Data on (it took me 5 minutes :P).

These are the results....
(If this is somewhere on the site already, I didn't check before writing this. Forgive me.)

--Without Claw -- Mask On--

10 points of damage are taken from any move involving Vega's claw.
His Crouching Medium Punch does 90 damage. Without the claw, it does 80. It doesn't remove a percentage -- strictly 10 points. This includes each hit of his Ultra (...dang!)

--With Claw -- Without Mask--

Vega deals 110% damage.
Using the Crouching Medium Punch again as an example, instead of doing 90 points, the attack deals 99.
Vega dishes out an extra 10% damage to all moves, so the stronger the move, the greater the gain.
For example, normally, his Ultra does 450, but without the Mask, it does 495, adding a whole 45 points.

However, without his Mask, Vega takes an extra 25% damage. Ryu's Standing Medium Kick normally did 70 points, but when Vega was hit by the same move without his Mask, it dealt 88 points.

To put it simply, without his mask, Vega gets a 10% boost to offense and a 25% drop in defense.

--Without Mask -- Without Claw--

The defense alignments stay identical.
However, when it comes to attack, the effect of missing the Claw is factored in before the missing Mask.
What this means is that the damage dealt is cut by 10 points, then 10% is added.
The damage of a Crouching Medium Punch then looks like this:
90 - 10 = 80 x 0.10 = 88 Points of damage.

However, stronger moves and moves that don't use the claw still get a bonus from the missing mask. Vega's Crouching Medium Kick normally does 70, but since it's not affected by the missing Claw, it still gets the 10% gain of the missing mask, making the move worth 77. If a move does 100 damage or more, it stays the same or gets the benefit as well. This is because it will get, at most, 10 points deducted, but with gain 10 or more points from the 10% bonus.

--Summary--

Removing Vega's claw via his "taunt" is just that -- a taunt. You gain nothing from doing it. In fact, you only lose stats and range. However, throwing his mask away when you're really behind in a fight may be your only chance at coming back. His better combos gain 30-40 points of damage, and his Ultra increases by 45. Just...don't get hit. Without his mask, Vega is incredibly vulnerable.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Daar was ik in training mode achter gekomen. Mijn ultra deed 770 schade op een gegeven moment :o

Ik heb nog een paar video's geupload naar Youtube voor jullie kijkplezier. Vanavond zet ik ook wat 3S video's op Youtube. /spam-mode

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Big Womly
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 01-09 13:39

Big Womly

Live forever, or die trying

Ik heb hem op PC en het is inderdaad niet makkelijk. Wat mij is opgevallen is dat je de combinaties niet te rustig mag doen.

When you talk to God it's called prayer, but when God talks to you it's called schizophrenia

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Even een vraagje aan de mensen die het spel moeilijk vinden. Hebben jullie nooit eerder SF gespeeld of is het lang geleden? Kennen jullie de game basics?

SF4 is namelijk niet heel erg strict wat betreft invoer, maar ook weer niet dat je een uur kan nadenken over welke move je gaat doen :P Ik denk dat jullie gewoon wat vingervlugheid moeten krijgen, want het is een stuk vergevender dan bijv. SF3:3S. Als je er een beetje aan bent gewend zullen jullie zien dat het eigenlijk helemaal niet zo moeilijk is om (i.i.g. simpele) combo's te doen. Je vingers moeten gewoon leren wat de moves zijn, daarna gaat het vanzelf.

Ik heb makkelijk praten natuurlijk want ik heb vroeger SF2 in arcadehallen in Turkije veel gespeeld, daarna SFA3 veel op de PSX en PSP. Daarna SF3:3S en nu dus SF4. Als je de moves (zoals hadoukens, shoryukens etc.) in je vingers hebt zitten dan vergeet je het niet zo snel. Vergelijk het met fietsen, als je dat eenmaal kan vergeet je het niet. Dus mensen, even doorbijten ;) Het wordt een stuk leuker als je goed genoeg bent om aan tactiek te denken dan aan je technische vaardigheid (zegt degene die 0,0 tactiek heeft :P).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KneoK

KneoK

Oguz286 schreef op vrijdag 31 juli 2009 @ 16:54:
Even een vraagje aan de mensen die het spel moeilijk vinden. Hebben jullie nooit eerder SF gespeeld of is het lang geleden? Kennen jullie de game basics?

SF4 is namelijk niet heel erg strict wat betreft invoer, maar ook weer niet dat je een uur kan nadenken over welke move je gaat doen :P Ik denk dat jullie gewoon wat vingervlugheid moeten krijgen, want het is een stuk vergevender dan bijv. SF3:3S. Als je er een beetje aan bent gewend zullen jullie zien dat het eigenlijk helemaal niet zo moeilijk is om (i.i.g. simpele) combo's te doen. Je vingers moeten gewoon leren wat de moves zijn, daarna gaat het vanzelf.

Ik heb makkelijk praten natuurlijk want ik heb vroeger SF2 in arcadehallen in Turkije veel gespeeld, daarna SFA3 veel op de PSX en PSP. Daarna SF3:3S en nu dus SF4. Als je de moves (zoals hadoukens, shoryukens etc.) in je vingers hebt zitten dan vergeet je het niet zo snel. Vergelijk het met fietsen, als je dat eenmaal kan vergeet je het niet. Dus mensen, even doorbijten ;) Het wordt een stuk leuker als je goed genoeg bent om aan tactiek te denken dan aan je technische vaardigheid (zegt degene die 0,0 tactiek heeft :P).
Goeie tips !!

Ikzelf had in het begin veel moeite met combo's, heb vroeger wel veel SF2 gespeeld, maar het lukte gewoon niet, zeker online niet als ik zwaar onder druk werd gezet. Op een gegeven moment heb ik mezelf een beetje een cheesy spammerige stijl aangeleerd waardoor ik wat meer potjes won, maar a. de reacties zijn over het algemeen negatief en b. door een goeie speler wordt je genadeloos afgemaakt. Op een gegeven moment ben ik meer trials en training gaan doen, combo's gaan leren en via youtube veel techniek gaan bekijken. Dat ben ik vervolgens gaan toepassen waardoor mijn niveau weer heel diep zakte, online lukte het voor geen meter. Toch weer door gaan zetten en langzaam maar zeker kreeg ik meer rust in m'n spel en kreeg ik veel meer de kans om m'n links en combo's uit te zetten.
Ik speel nog steeds niet geweldig, maar krijg veel meer vriendelijke woorden van mensen die gewonnen of zelfs verloren hebben. Toch apart om te zien hoeveel emotie een paar vuurballen veroorzaken.

De moves zijn inderdaad gewoon een kwestie van aanleren, je zult moeten proberen je eigen spel te spelen, je niet te laten opnaaien door de afwachtende houding of hele agressieve speelstijl van de tegenstander.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Precies! Ik heb 2 dagen geleden van een Ryu gewonnen die me tot 0hp had gebracht terwijl hij nog geen schade had. Dat had hij niet verwacht (ik ook niet :P) maar vond het wel leuk :) Je moet gewoon oefenen totdat je moves niet meer in je hoofd maar in je vingers hebt zitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Acid_Burn

Acid_Burn

uhuh

Het is gewoon dat ik meestal niet snel/precies genoeg ben met mijn duim zodat ik combo's mis.

edit: MEH.. heb ik net arcademode gespeeld, akuma verslagen (wat was die makkelijk vergeleken met seth)... maar nu kan ik em niet kiezen :? :? geen continues gebruikt, 2 perfects.. wth.

[ Voor 50% gewijzigd door Acid_Burn op 31-07-2009 22:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Acid_Burn schreef op vrijdag 31 juli 2009 @ 21:10:
Het is gewoon dat ik meestal niet snel/precies genoeg ben met mijn duim zodat ik combo's mis.

edit: MEH.. heb ik net arcademode gespeeld, akuma verslagen (wat was die makkelijk vergeleken met seth)... maar nu kan ik em niet kiezen :? :? geen continues gebruikt, 2 perfects.. wth.
Je moet ook een ultra finish hebben. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KneoK

KneoK

Oguz286 schreef op vrijdag 31 juli 2009 @ 23:30:
[...]

Je moet ook een ultra finish hebben. ;)
Volgens mij hoeft de ultra niet voor Akuma, anders zou hij uberhaupt niet verschijnen, maar je moet uiteraard wel alle andere chars hebben unlocked voordat je Akuma daadwerkelijk vrij speelt.

[ Voor 8% gewijzigd door KneoK op 01-08-2009 00:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Acid_Burn

Acid_Burn

uhuh

Volgens mij komt Akuma niet eens als je niet eerst alle andere normale unlockable chars hebt.
Volgens deze site: http://mycheats.1up.com/v...street_fighter_4/xbox_360
komt er geen ultra aan de pas.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Emersion
Corezzio vs mij voor drakenslag is 0-3 geworden , ik ben (zoals ik in een eerdere post vandaag al zei) al niet super tegen bison's met mijn vega , maar die van Correzzio is ook wel erg goed...toch waren 2 van de 3 matches close en 1tje won hij redelijk makkelijk.

Ik zou een video posten , maar mijn emoties waren mij even de baas in de laatste match waar ik zo mijn best deed, het zo close was en ik een geblockte ultra niet goed strafde en daarna zelf gethrowed en daarna gekilled werd
Dat geschreeuw maak ik niet graag publiek haha! 8)7

misschien als er een programmatje is om geluid weg te halen of te vervangen, waar jullie me op kunnen wijzen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Voor Akuma moet je wel alle andere chars (behalve Akuma, Gouken en Seth) hebben unlocked ja, anders krijg je hem niet.
Emersion schreef op zaterdag 01 augustus 2009 @ 01:47:
Corezzio vs mij voor drakenslag is 0-3 geworden , ik ben (zoals ik in een eerdere post vandaag al zei) al niet super tegen bison's met mijn vega , maar die van Correzzio is ook wel erg goed...toch waren 2 van de 3 matches close en 1tje won hij redelijk makkelijk.

Ik zou een video posten , maar mijn emoties waren mij even de baas in de laatste match waar ik zo mijn best deed, het zo close was en ik een geblockte ultra niet goed strafde en daarna zelf gethrowed en daarna gekilled werd
Dat geschreeuw maak ik niet graag publiek haha! 8)7

misschien als er een programmatje is om geluid weg te halen of te vervangen, waar jullie me op kunnen wijzen :P
Vervang de audio track door "Heb je even voor mij?" :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Acid_Burn

Acid_Burn

uhuh

Verdomme.. nu 2 keer akuma verslagen en nog steeds is ie niet unlocked...WTF :( :(

proof:
Afbeeldingslocatie: http://temp.theglasseye.nl/got/sf4_1.jpg
Afbeeldingslocatie: http://temp.theglasseye.nl/got/sf4_2.jpg
Waarom is ie nog niet unlocked als ik em verslagen heb?

[ Voor 53% gewijzigd door Acid_Burn op 01-08-2009 02:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Emersion
Acid_Burn schreef op zaterdag 01 augustus 2009 @ 02:24:
Verdomme.. nu 2 keer akuma verslagen en nog steeds is ie niet unlocked...WTF :( :(

snip
Waarom is ie nog niet unlocked als ik em verslagen heb?