Welkom in het 41ste deel van het PlayStation 3 ervaringen topic! ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
[ Voor 100% gewijzigd door Anoniem: 255271 op 25-04-2009 03:36 ]
Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
Welkom in het 41ste deel van het PlayStation 3 ervaringen topic! ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
[ Voor 100% gewijzigd door Anoniem: 255271 op 25-04-2009 03:36 ]
Allereerst moeten al deze mensen bedankt worden voor hun bijdrage aan de startpost: Arx, Vanholm, FeaR1986, philotra, scorpie, PromoX, inanc, master007, Frank J., -GF-Annihilator, Laszlo, ymmv, JeepXJ89, Armada en Efbe! Daarnaast blijven we gek op cijfertjes., in deel 38 hebben we de MEGA eindejaars poll gehad, en daar kwamen als grote winnaars uit: Beste PS3 game (Blu-ray) - 1. LBP - 2. MGS4 - 3. GTAIV - 4. Fallout 3 - 5. Burnout Paradise Beste PSN game: - 1 WipEout HD - 2 PJ Eden - 3 PJ Monsters Disclaimer: Deze bovenstaande gamelijst is tot stand gekomen door posts in de voorgaande threads grondig te analyseren, ook is er jing/jang gebruikt maar vooral veel Maggi en een beetje van mezelf (de topic starter). Ik heb gewoon bij Metacritic gekeken welke games nette scores hadden en welke daarvan in het topic ter spraken zijn gekomen in 2008. Post zoveel mogelijk content in dit topic! Heb je een game gezien die we zeker met ons allen _moeten_ zien, post dan lekker wat screenschots in dit topic. Tegenwoordig hebben we allemaal breedband internet, dus we kunnen heus wel verwerken! ![]() |
[ Voor 255% gewijzigd door een moderator op 30-04-2009 22:49 ]
And I'm the only one and I walk alone.
#FFTB #CRO validator Kingstaker
Nja... wachten dan met aanschaffen lijkt me.Nico111 schreef op zaterdag 25 april 2009 @ 09:18:
Ik zit nog steeds te dubben om wipe out hd aan te schaffen.
De demo ziet er super gelikt uit, maar ik heb nog zo veel te gamen en heb te weinig tijd.
Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.
wil een Toyota Supra mkIV!!!!! | wil een Yamaha YZF-R{1,6} | wil stiekem ook een Ducati
"Security is just a state of mind"
PSN: scorpie | Diablo 3: scorpie#2470
Als je de rest van de games bekijkt in het lijstje zie je duidelijk dat het gaan om de offline modus. En in dat geval isFaust schreef op zaterdag 25 april 2009 @ 09:56:
Killzone 2 heb ik gisteren gespeeld met 31 anderen..
spelers: 1 is dus foutief
waar heb jij het over?AvanCade schreef op zaterdag 25 april 2009 @ 11:56:
[...]
Als je de rest van de games bekijkt in het lijstje zie je duidelijk dat het gaan om de offline modus. En in dat geval is
spelers: 1 correct.
Fat Princess
Spelers: 32 | Release: Q3 2009
[ Voor 30% gewijzigd door Nico111 op 25-04-2009 12:07 ]
Hoewel ik denk dat SCEE inderdaad een hele hoop geld misloopt door het niet uitbrengen van PSN kaarten moet ik ook zeggen dat veel mensen op veel fora gewoon zitten te zeuren om het zeuren. en vaak geenszins van plan zijn een game te kopen maar wel ff snel posten dat Sony moet opschieten met haar PSN kaarten. Wat Sony moet doen is kaarten uitbrengen die een code hebben om een game te kunnen kopen op het PSN. Dus als het ware een kraskaart waarop twee codes staan (1 game code en 1 veiligheidscode) die je dan invoert en waarmee de betreffende content/game voor jou account beschikbaar wordt om te downloaden.scorpie schreef op zaterdag 25 april 2009 @ 11:54:
Via iemand die wel een creditcard heeft. Daar moet Sony eigenlijk wel even achteraan, want ik zie zooooooveel mensen die dingen van de store willen kopen maar het niet kunnen, dat is echt een misgelopen kans van Sony.
Playstation 3 - PSN ID: Sw0pDiller | XBOX360 Premium - Gamertag: ZakkeWasser | DELL New Studio 17 laptop
Precies, ik heb ook al enorm veel geld bespaard met mijn CCNico111 schreef op zaterdag 25 april 2009 @ 12:04:
Ik denk neem gewoon een CC. Super handig kost per jaar ook geen drol. Heb je er met 1 bestelling uit bijvoorbeeld Engeland er al uit. Ook lekker dingen kopen in de PSN store.
Het heeft mij al zoveel geld bespaart op games en blu ray films en zelfs handig als back up voor op vakantie.
Ben je minder jarig, vraag dan of 1 van je ouders die er een op hun naam willen zetten. Lijkt me sterk als ze zien hoeveel geld het kan schelen dat ze weigeren.
[ Voor 3% gewijzigd door SToRM666 op 25-04-2009 13:41 ]
PSN id: NL_SToRM
[ Voor 7% gewijzigd door Gusev op 25-04-2009 14:38 ]
[ Voor 35% gewijzigd door Reemster op 25-04-2009 14:17 ]
Fantastisch, de derde link was alleen verkeerd, je had ''48371'' dubbel neergezet, de juiste voor deel 3 is:Gusev schreef op zaterdag 25 april 2009 @ 13:40:
Op Gametrailers staan de Mafia II gameplay filmpjes in HD kwaliteit.
-/+ Graphics zijn wel oke, niet super
- Het rijden ziet er niet erg realistisch uit
+ Shoot-outs zien er echt fantastisch uit, bijna alles kan kapot! (schilderijen met physics bv.)
+ Mafia setting all over
http://www.gametrailers.com/player/48371.html
http://www.gametrailers.com/player/48369.html
http://www.gametrailers.com/player/48371.html
[ Voor 20% gewijzigd door Jorn1986 op 25-04-2009 14:32 ]
Alleen het verveelde is dat ik er wel hebberig van wordtSToRM666 schreef op zaterdag 25 april 2009 @ 13:39:
[...]
Precies, ik heb ook al enorm veel geld bespaard met mijn CC
Mijn laatste aanwinsten, die nog onderweg zijn, zijn Bioshock voor 11 euro en ik heb een paar dagen geleden ook nog Planet Earth besteld voor iets meer dan 30 euro.
Geniet er maar van zolang het nog "legaal" is. Zodra ACTA er vlak voor het zomer reces er doorheen word gedrukt word ( newspeak alert ) " parallel export " illegaal.Nico111 schreef op zaterdag 25 april 2009 @ 14:41:
[...]
Alleen het verveelde is dat ik er wel hebberig van wordt.
Onder het mom van hoe meer ik bestel hoe lager de verzendkosten in verhouding wordt (bestel veel bij amazon).
Het is eigenlijks te gek voor woorden hoe groot de prijs verschillen zijn.
Ik vind het allemaal een beetje houterig, de animaties en zo, hoe hij tegen de muur gaat, hoe hij loopt, etcJorn1986 schreef op zaterdag 25 april 2009 @ 14:25:
[...]
Fantastisch, de derde link was alleen verkeerd, je had ''48371'' dubbel neergezet, de juiste voor deel 3 is:
http://www.gametrailers.com/player/48367.html
Kan niet anders zeggen dan dat het er érg leuk uitziet, alleen was dit dus duidelijk gespeeld op een X360 of een PS3, ik hoop dat de PC-versie wat ''vrijer'' wordt qua besturing.
Ik wou hem zeker voor de PC gaan halen, maar na het zien van dit filmpje zit ik er aan te twijfelen of het toch niet handiger is om op de PS3 te spelen voor de besturing.
PSN games staan er buiten.
waar heb jij het over?AvanCade schreef op zaterdag 25 april 2009 @ 15:26:
[...]
PSN games staan er buiten.
Call of Duty: World at War
Spelers: 1-4
Street Fighter IV
Spelers: 1-2
Resident Evil 5
Spelers: 1 Co-Op
Allemaal Offline eigenschappen en niet de online mogelijkheden.
Dit soort info zal niet bij alle games kloppen, maar zal gaandeweg nog wel aangepast gaan worden en zal zowel het offline als online (indien beschikbaar) genoemd worden.Faust schreef op zaterdag 25 april 2009 @ 15:40:
[...]
waar heb jij het over?
Ik heb zojuist resident evil 5 in co op gespeeld op 1 ps3 en 1 fullhdtv met 2 controllers..
And I'm the only one and I walk alone.
Haha, ik ga door de aantrekkelijke prijzen ook wel sneller over tot de aankoop jaNico111 schreef op zaterdag 25 april 2009 @ 14:41:
[...]
Alleen het verveelde is dat ik er wel hebberig van wordt.
Onder het mom van hoe meer ik bestel hoe lager de verzendkosten in verhouding wordt (bestel veel bij amazon).
Het is eigenlijks te gek voor woorden hoe groot de prijs verschillen zijn.
Ik zit vast bij de laatste battle, zou je daar wat tips over kunnen geven?Gusev schreef op zaterdag 25 april 2009 @ 17:09:
Ik heb net de singleplayer van KZ2 uitgespeeld. In 1 woord...GEWELDIG! Heb er 8 uurtjes over gedaan, en volop genoten!
Mijn mening:
+ Ik vond het verhaal erg mooi ondanks dat ik deel 1 nooit heb gespeeld
+ Sfeer + sound/muziek = prachtig!
wil een Toyota Supra mkIV!!!!! | wil een Yamaha YZF-R{1,6} | wil stiekem ook een Ducati
scorpie schreef op zaterdag 25 april 2009 @ 17:28:
[...]
Ik zit vast bij de laatste battle, zou je daar wat tips over kunnen geven?(Vergeet niet de spoiler tags voor de rest te gebruiken)
Aan bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend. Aan de tekst hieronder wel.
elke donderdagavond rond een uurtje of 6 of 7spaceboy schreef op zaterdag 25 april 2009 @ 17:44:
Beetje standaard vraag misschien, maar wanneer komt "de wekelijkse PSN update" in Europa? Of is dat niet standaard?
Google Pixel 7 Pro - PSP PSVita PS2 PS3 PS4 PS5 - Retropie - Ikea Trådfri - Intel NUC
Het is inderdaad erg sneu voor zo iemand als ie minder jarig is.Nico111 schreef op zaterdag 25 april 2009 @ 12:04:
Ben je minder jarig, vraag dan of 1 van je ouders die er een op hun naam willen zetten. Lijkt me sterk als ze zien hoeveel geld het kan schelen dat ze weigeren.
PS3 80gb met 320gb, PSN tag: Papegaaienflats
Ja precies, vandaar ook mijn reactie vanwege de besturing. Het lijkt allemaal aardig scripted in de storyline.Aight! schreef op zaterdag 25 april 2009 @ 14:54:
[...]
Ik vind het allemaal een beetje houterig, de animaties en zo, hoe hij tegen de muur gaat, hoe hij loopt, etc
Ik neem aan dat dit alleen voor bedrijven geld, je betaald als comsument gewoon invoerrechten en binnen de EU is er sowieso een vrije verkeer van goederencoretx schreef op zaterdag 25 april 2009 @ 14:46:
[...]
Geniet er maar van zolang het nog "legaal" is. Zodra ACTA er vlak voor het zomer reces er doorheen word gedrukt word ( newspeak alert ) " parallel export " illegaal.
Wenn ist das Nunstruck git und Slotermeyer? Ja!... Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput! The Hornets of Hades have descended upon me
Ik wil me best over dit soort informatie ontfermen.PromoX schreef op zaterdag 25 april 2009 @ 15:46:
[...]
Dit soort info zal niet bij alle games kloppen, maar zal gaandeweg nog wel aangepast gaan worden en zal zowel het offline als online (indien beschikbaar) genoemd worden.
Ik ga de demo ook even proberen maar meen toch ergens gelezen te hebben dat NBA live beter was?Schildje schreef op zaterdag 25 april 2009 @ 19:09:
Voor de mensen die geinteresseerd zijn, heb net NBA 2k9 voor 15 pond (incl. verzendkosten) op amazon besteld, omgerekend zo'n 17 euro. Heb de demo gespeeld en vond het wel een goed spel.
Only fools are enslaved by time and space.
Ik heb het aantal spelers bij de games aangepast naar offline / online mogelijkheden.Faust schreef op zaterdag 25 april 2009 @ 20:27:
[...]
Ik wil me best over dit soort informatie ontfermen.
Maar dan moet ik dus modrechten hebben, of de volgende startpost maken
Anoniem: 86074
GenoteerdAnoniem: 86074 schreef op zaterdag 25 april 2009 @ 23:39:
Voor upcoming games mag zeker wel een referentie gemaakt worden naar Ninja Gaiden 2 Sigma.
Is Resident Evil 5 nu echt zo bout? Ik vond RE 4 (op de Wii) echt een van de beste RE games die ik ooit gespeeld had, maar de RE"5 demo vond ik niet zo ... ik ergerde me dood aan die doos. Ik wil gewoon allen knallen, ik kan niet zo goed tegen games met een CPU controlled medespeler, word ik erg nerveus van. Maar is het online wel goed, de coop?
Ninja Gaiden is zo ontzettend gaaf! Echt mijn favoriete game op de xbox1. heb nu allen de PS3 dus baalde al dat NG2 een xbox exclusive was, maar gelukkig komt hij er aan.Anoniem: 86074 schreef op zaterdag 25 april 2009 @ 23:39:
Voor upcoming games mag zeker wel een referentie gemaakt worden naar Ninja Gaiden 2 Sigma.
Ik heb net Ninja Gaiden Sigma op de kop weten te tikken, is echt nergens meer te krijgen, dus moest wel tweedehands.
Ik had de game destijds op de Xbox al uitgespeeld, maar dit is echt een nieuwe ervaring, komt ook deels doordat ik hem nu ook op een grotere TV speel. Blijf een pittig spel, en ik blijf die tweede baas toch een van de moeilijkere vinden ... die op dat paard ... ik kan me op de Xbox herinneren dat ik met het tweede level echt het meeste moeite had ... en later ook iets met een skelet met pijl en boog !!!
Ik kan daar geen letter over vinden in het Wikipedia artikel (amazon in UK/DE is overigens binnen de EU en valt ook niet onder de ACTA). Op zich is acta wel verwerpelijk, zeker hoe het er door gedrukt wordt, maar dat is een andere discussiecoretx schreef op zaterdag 25 april 2009 @ 14:46:
[...]
Geniet er maar van zolang het nog "legaal" is. Zodra ACTA er vlak voor het zomer reces er doorheen word gedrukt word ( newspeak alert ) " parallel export " illegaal.
Creator of: LLBLGen Pro | Camera mods for games
Photography portfolio: https://fransbouma.com
Schildje schreef op zaterdag 25 april 2009 @ 19:09:
Voor de mensen die geinteresseerd zijn, heb net NBA 2k9 voor 15 pond (incl. verzendkosten) op amazon besteld, omgerekend zo'n 17 euro. Heb de demo gespeeld en vond het wel een goed spel.
Is nu 12,50 pond, maar wordt niet naar Nederland verstuurd lijkt het. Zal wel weer een andere aanbieding zijn. Ik vind zowiezo de verzendkosten nogal hoog bij amazon.co.uk. Totaalprijs bij afrekenen ligt behoorlijk veel hoger dan 'website-prijs'.LoneRanger schreef op zaterdag 25 april 2009 @ 20:43:
[...]
Ik ga de demo ook even proberen maar meen toch ergens gelezen te hebben dat NBA live beter was?
In ieder geval bedankt voor de tip.
[ Voor 204% gewijzigd door Aemstel op 26-04-2009 17:36 ]
Ps4/switch gamer
_
Anoniem: 238724
Je bent nooit te oud om te gamenAnoniem: 238724 schreef op zondag 26 april 2009 @ 20:09:
ps3 ERVARINGen topic.
waarschijnlijk ben ik te oud (38) en mijn reallife vrienden gamen niet...
maar hoe kan ik me aansluiten/inschrijven voor een clan(base). Het lijkt me wel grappig om eens met een echt team te gaan shooten (cod5 kz2).
ik begrijp niet goed wat en waar en vooral wie te benaderen. Dioe ik dat ingame? via psn? of via (deze)website? Ik begrijp het mechanisme niet.
Iemand die me kan verwijzen/uitleggen?
Anoniem: 238724
en nooit te pud om te leren
[ Voor 62% gewijzigd door Anoniem: 238724 op 26-04-2009 20:38 ]
Oh ja ik zie het. Die rechterkolom was me niet opgevallenSchildje schreef op zondag 26 april 2009 @ 19:58:
@ PPietje
Hij is er nog wel hoor, maar er staat nu inderdaad 12,50. Je kunt hem echter nog rechts aan de zijkant vinden bij mymemory voor 9.80 + 4.50 verzendkosten.
De verzendkosten zijn inderdaad redelijk hoog als je bij een ander bedrijf dan amazon zelf besteld, maar de kosten van amazon zelf vind ik redelijk laag.
@ Silentwaves
Er zijn op youtube veel tutorials te vinden hoe je je HDD kan vervangen. Wordt redelijk duidelijk uitgelegd.
Anoniem: 86074
Ben nu met Ninja Gaiden Sigma bezig ... of ik wordt ouder (dat is op zich natuurlijk wel zo, zou vreemd zijn als het andersom wasEfBe schreef op zondag 26 april 2009 @ 10:08:
[...]
Ik kan daar geen letter over vinden in het Wikipedia artikel (amazon in UK/DE is overigens binnen de EU en valt ook niet onder de ACTA). Op zich is acta wel verwerpelijk, zeker hoe het er door gedrukt wordt, maar dat is een andere discussie
[ Voor 7% gewijzigd door Anoniem: 86074 op 27-04-2009 11:09 ]
Ach, ik ben ook 38 en erger me aan de kleutertjes die maar lopen te brallen in KZ2Anoniem: 238724 schreef op zondag 26 april 2009 @ 20:09:
ps3 ERVARINGen topic.
waarschijnlijk ben ik te oud (38) en mijn reallife vrienden gamen niet...
This footer is intentionally left blank
Ik denk dat je dan best de clanleider (of officiers) in je PSN lijst hebt staan, zodat hij je kan uitnodigen.Anoniem: 238724 schreef op zondag 26 april 2009 @ 20:35:
[...]
en nooit te oud om te leren
thanks
nog een laatste vraagje:
stel zo'n clan 'neemt je aan'... hoe vind je jouw clan dan terug op PS3?
Bij pc games is het een kwestie van je (ip adres van de) server terug vinden.
[ Voor 4% gewijzigd door Anoniem: 255271 op 27-04-2009 11:49 ]
[ Voor 47% gewijzigd door ymmv op 27-04-2009 20:58 ]
Heb je bij zavvi vaker besteld? Want ik zou wel graag willen weten hoe lang de verzendtijd ongeveer is , want je hebt weer een paar mooie koopjes bij elkaar gezocht. Alleen als zavvi een soort play.com qua verzendtijd is laat ik de koopjes voor mijn neus langs gaan.ymmv schreef op maandag 27 april 2009 @ 20:48:
Voor de koopjesliefhebbers is het de moeite waard om ff op zavvi.co.uk te kijken. Onder andere:
Hawx voor 17 pond
The Darkness voor 4.45 pond
NHL 2K voor 7 pond
Top Spin 3 voor 9 pond
Civilzation Revolution voor 10 pond
Prince of Persia voor 15 pond
GTA 4 voor 18 pond
Ook leuk is King Kong (Blu-Ray) bij Amazon.co.uk voor 10 pond. De film heeft NL ondertitels. Meer titels voor tussen de 7 en tien pond hier. Ik zie hier veel leuke dingen onder andere Harry Potter-films voor 8 pond, X-Men 3 voor 9 pond, The Orphanage voor 8 pond, James Bond-films voor 9 pond, etc
zavvi is niet snel met leveren! Maar als je geduld hebtNico111 schreef op maandag 27 april 2009 @ 22:22:
[...]
Heb je bij zavvi vaker besteld? Want ik zou wel graag willen weten hoe lang de verzendtijd ongeveer is , want je hebt weer een paar mooie koopjes bij elkaar gezocht. Alleen als zavvi een soort play.com qua verzendtijd is laat ik de koopjes voor mijn neus langs gaan.
Ik maar 1 bestelling vinden in het import topic.
PSNID : HoefMeistert
Dat zijn aantrekkelijke prijzen!ymmv schreef op maandag 27 april 2009 @ 20:48:
Ook leuk is King Kong (Blu-Ray) bij Amazon.co.uk voor 10 pond. De film heeft NL ondertitels. Meer titels voor tussen de 7 en tien pond hier. Ik zie hier veel leuke dingen onder andere Harry Potter-films voor 8 pond, X-Men 3 voor 9 pond, The Orphanage voor 8 pond, James Bond-films voor 9 pond, etc
[ Voor 3% gewijzigd door SToRM666 op 28-04-2009 10:33 ]
Das idd ook mijn probleem, bij sommige staan ondertitels vermeld, bij andere niets...SToRM666 schreef op dinsdag 28 april 2009 @ 10:19:
[...]
Dat zijn aantrekkelijke prijzen!En er is ook nog eens een 3=2 actie.
Ik neem aan dat de regio dezelfde is als NL, maar hebben ze allemaal NL ondertiteling of is dat maar bij enkele films?
PSNID : HoefMeistert
Je kan ook in de topic kijken. Hier staat namelijk precies bij welke wel NL ondertitels bevattenSToRM666 schreef op dinsdag 28 april 2009 @ 10:19:
[...]
Dat zijn aantrekkelijke prijzen!En er is ook nog eens een 3=2 actie.
Ik neem aan dat de regio dezelfde is als NL, maar hebben ze allemaal NL ondertiteling of is dat maar bij enkele films?
Zeg maar 0,0 horror. De game is spannend, maar totaal niet eng. Ik heb me pas wel goed vermaakt met de offline coop, gewoon leuk om te spelen met zn 2'enAnoniem: 255271 schreef op zondag 26 april 2009 @ 01:00:RE5 is een goed spel hoor, het is weer een stuk minder surival / horror dan de eerste delen (en zelfs dan RE4), maar er zit veel actie in en het is mooi ineen gestoken.
Je bent natuurlijk niet verplicht om met de CPU te spelen, je kan ook offline met een vriend co-oppen, of zelfs onlineEn cpu-Sheva doet het niet zo slecht hoor, er zijn hier mensen op het forum die het spel uitspelen op veteran / professional met de cpu.
PSN: Kooi1980 - Xbox Live: Kooister
Ik snap niet zo goed waarom mensen pas nu enthousiast worden van deze titel. Er zijn al een tijdje erg vette filmpjes in omloop. De game oogt als een uncharted kloon en speelt als een soort spiderman meets batman superhuman. Je kan kiezen of je slecht of goedaardig wilt zijn. En er zit een hoop geklim en geklouter in de game. De game wordt vergeleken met Prototype maar deze game lijkt me een beetje teveel over the top. Een beetje erg veel gevlieg en gespring naar mijn idee. Vond spiderman games ook al niet veel aan. Grafisch gezien waren die filmpjes ook niet erg bijzonder. Dan vind ik InFamous een heel stuk gedetaileerder en scherper.SToRM666 schreef op dinsdag 28 april 2009 @ 11:54:
InFamous is trouwens na het zien van deze trailer ook wel een titel geworden die ik in de gaten ga houden.
Playstation 3 - PSN ID: Sw0pDiller | XBOX360 Premium - Gamertag: ZakkeWasser | DELL New Studio 17 laptop
Ik heb precies een week geleden Bioshock besteld bij Zavvi en ik kreeg net een bericht dat ie verzonden is.Nico111 schreef op maandag 27 april 2009 @ 22:22:
[...]
Heb je bij zavvi vaker besteld? Want ik zou wel graag willen weten hoe lang de verzendtijd ongeveer is , want je hebt weer een paar mooie koopjes bij elkaar gezocht. Alleen als zavvi een soort play.com qua verzendtijd is laat ik de koopjes voor mijn neus langs gaan.
Ik maar 1 bestelling vinden in het import topic.
[ Voor 7% gewijzigd door SToRM666 op 28-04-2009 13:28 ]
Moet zeggen dat ik op het eerste gezicht niet echt meteen heel veel verschil zie tussen zowel InFamous als Prototype. Het is beiden een "spiderman meets batman superhuman"-feel zoals je zelf al aangeeft. Als ik beide trailers bekijk van de games doet het qua gameplay (lopen en springen) het me vooral denken aan CrackDown op de Xbox 360.swopdark schreef op dinsdag 28 april 2009 @ 13:15:
[...]Ik snap niet zo goed waarom mensen pas nu enthousiast worden van deze titel. Er zijn al een tijdje erg vette filmpjes in omloop. De game oogt als een uncharted kloon en speelt als een soort spiderman meets batman superhuman. Je kan kiezen of je slecht of goedaardig wilt zijn. En er zit een hoop geklim en geklouter in de game. De game wordt vergeleken met Prototype maar deze game lijkt me een beetje teveel over the top. Een beetje erg veel gevlieg en gespring naar mijn idee. Vond spiderman games ook al niet veel aan. Grafisch gezien waren die filmpjes ook niet erg bijzonder. Dan vind ik InFamous een heel stuk gedetaileerder en scherper.
[ Voor 19% gewijzigd door floffert op 28-04-2009 17:30 ]
Anoniem: 267299
Geloof het wel inderdaad.Anoniem: 225504 schreef op dinsdag 28 april 2009 @ 20:12:
Heeft EA niet eigen servers?
Owner of DBIT Consultancy
Mirrors Edge, Ratchet and Clank, MGS4, Resident Evil 5 of Saints Row 2 zijn denk ik wel zo'n beetje de toppers in die categorie verder.edwin04 schreef op dinsdag 28 april 2009 @ 21:18:
Weet niet of dit de juiste topic is, maar ben op zoek naar een nieuw spel om te spelen. Ik heb Uncharted en GTA4 nu een paar keer uitgespeeld en ben eigenlijk op zoek naar een vergelijkbaar spel. Racespellen heb ik ook, maar die speel ik de laatste tijd helemaal niet meer. Dus liefst een spel met een beetje actie, schieten en een goed/leuk verhaal. Oorlog hoeft van mij niet. Iemand suggesties???
PSN: Shiver23
Killzone 2, Tomb Raider: Underworld, Resistance 2 en Dead Space zijn ook de moeite waard.Shiver23 schreef op dinsdag 28 april 2009 @ 21:58:
[...]
Mirrors Edge, Ratchet and Clank, MGS4, Resident Evil 5 of Saints Row 2 zijn denk ik wel zo'n beetje de toppers in die categorie verder.
You look like I need a drink.
vergeet Red Faction: Guerillia nietymmv schreef op dinsdag 28 april 2009 @ 23:54:
[...]
Killzone 2, Tomb Raider: Underworld, Resistance 2 en Dead Space zijn ook de moeite waard.
Just grow old with grace
Ik heb TR:underworld, en het is imo absoluut een bout spel. De PS3 port is moedwillig gehandicapped, daarnaast is de camera erg vervelend en het spel zit vol met grafische glitches. Tomb raider kan je het beste omschrijven als een uncharted-wannabe, maar het faalt op haast elk vlak. Er is niet voor niks geen demo van uitgekomen..ymmv schreef op dinsdag 28 april 2009 @ 23:54:
[...]
Killzone 2, Tomb Raider: Underworld, Resistance 2 en Dead Space zijn ook de moeite waard.
Is dat niet andersom, Tomb Raider ansich was er toch echt wel iets eerder, dus ik denk dat Uncharted daar juist van gejat is. Neemt niet weg dat het idd een niet al te beste game is op de PS3 althans!Faust schreef op woensdag 29 april 2009 @ 11:13:
[...]
Tomb raider kan je het beste omschrijven als een uncharted-wannabe
Dat de PS3 moedwillg verpest is, dat is dikke onzin. De PS3-versie was zelfs geavanceerder dan de 360-versie. De PS3 draaide in 1280x720 met 2xAA (quincux) terwijl de 360-versie een lagere resolutie had nl 1024x576 met 2xAA. De PS3-port was door een NL team gemaakt en die verstonden hun vak beter dan Crystal Dynamics.Faust schreef op woensdag 29 april 2009 @ 11:13:
[...]
Ik heb TR:underworld, en het is imo absoluut een bout spel. De PS3 port is moedwillig gehandicapped, daarnaast is de camera erg vervelend en het spel zit vol met grafische glitches. Tomb raider kan je het beste omschrijven als een uncharted-wannabe, maar het faalt op haast elk vlak. Er is niet voor niks geen demo van uitgekomen..
PSN id: GG--77
ach joh.... als je ervan houdt! Ik vind zelfs enchanted arms leuk en dat is volgens de meeste ook maar een doorsnee gameGG---77 schreef op woensdag 29 april 2009 @ 12:24:
Leuk heb gisteren TR: Underworld besteld omdat hij over het algemeen geen slechte cijfers kreeg.. Als ik de reactie lees had ik dat dus beter niet kunnen doen...!
Mijn broertje vermaakt zich prima met het spelGG---77 schreef op woensdag 29 april 2009 @ 12:24:
Leuk heb gisteren TR: Underworld besteld omdat hij over het algemeen geen slechte cijfers kreeg.. Als ik de reactie lees had ik dat dus beter niet kunnen doen...!
[ Voor 6% gewijzigd door Bobmeister op 29-04-2009 12:33 ]
Je hebt een aantal artikelen in je mandje zitten die niet door amazon worden verkocht maar door een derde partij. Je betaald amazon en die regelt het verder. Je moet goed opletten of deze derde partijen internationaal leveren en wat hun verzendkosten zijn. Doe je dit niet dan kom je hier pas achter tijdens het check out proces, amazon controleert hier namelijk wel op.Awsom schreef op woensdag 29 april 2009 @ 12:32:
[...]
Mijn broertje vermaakt zich prima met het spel![]()
![]()
Even vraagje, ik heb dit om amazon samengesteld. Klopt dit? En ik kom op €411,- euro uit. Maar moet ik voor elk artikel verzendkosten betalen? Ik snap heel amazon niet. Het is een soort site die alles van andere winkels vandaan haalt oid ?
http://img253.imageshack.us/img253/9408/naamloosh.jpg
[ Voor 19% gewijzigd door Lukin op 29-04-2009 12:53 ]
Ik geloof dat hij om toppers vroeg.
Aan de ene kant wel, want TR was veel eerder. Aan de andere kant, Uncharted is veruit het betere spel.Coolsnarf schreef op woensdag 29 april 2009 @ 11:58:
[...]
Is dat niet andersom, Tomb Raider ansich was er toch echt wel iets eerder, dus ik denk dat Uncharted daar juist van gejat is. Neemt niet weg dat het idd een niet al te beste game is op de PS3 althans!
Anoniem: 300570
D3-Monk
What ears hear, what eyes see, the mind believes. | Being with these two messed up people, things could get ugly.
Dus... Dat is het ook XD-RazieL- schreef op woensdag 29 april 2009 @ 14:00:
[...]
Ik geloof dat hij om toppers vroeg.
[...]
Aan de ene kant wel, want TR was veel eerder. Aan de andere kant, Uncharted is veruit het betere spel.
Just grow old with grace
Dat is mooi kl*te.^^0nMe schreef op woensdag 29 april 2009 @ 15:40:
Hmmm, ik ben altijd sceptisch geweest over de verhalen van dooie BD-drives aangezien mijn PS2 ondanks alle verhalen over de slechte lens na ruim 7 jaar nog steeds werkt (al pakt ie niet altijd gelijk de disks meer). Maar helaas heb ik zojuist zelf mogen ervaren dat er iig een kern van waarheid zit in de problemen omtrent de BD-drive. Ik heb mijn 40 gig PS3 al zo'n 1,5 jaar maar vanwege een gebrek aan tijd EN goede games is de console zelden aangeweest om mee te gamen (wel veel media afgespeeld via externe HD). Alleen voor Uncharted, GTA4 en RE5 heb ik per game ongeveer een maand intensief de PS3 gebruikt waarbij de BD-drive vanmiddag tijdens een potje RE5 ermee ophield.
Net even de helpdesk gebeld en het gesprek was vlot, helder en klantvriendelijk. Ik krijg binnenkort een mailtje met de te volgen procedures voor de omruilprocedure van de PS3 waarna ik hopelijk snel een nieuwe PS3 krijg (al dan niet refurbished).
Het lijkt me duidelijk dat ik zeer teleurgesteld ben dat de PS3 zelfs bij zo'n lage gebruik al het loodje legt, laat staan dat het ding 8-10 jaar mee moet gaan bij 'normaal' gebruik. Wat mij betreft mogen ze zsm zo'n HD loader legaal dan wel homebrew ontwikkelen om de BD te sparen, want ik ben er hier even klaar mee. Voor de rest is het namelijk een prima apparaat voor mijn (HD) video content met fantastische upscaling van mijn vaak non-hd materiaal.
Just grow old with grace
Je zegt zelf dat de console zelden aan is geweest om mee te gamen en je andere media via een externe schijf afspeelde. Lijkt me niet dat de BD nog verder ontzien zou moeten worden. Denk dat het eerder een kwestie is van pech hebben. Hoop voor je dat je snel weer een werkende ps3 hebt!^^0nMe schreef op woensdag 29 april 2009 @ 15:40:
Wat mij betreft mogen ze zsm zo'n HD loader legaal dan wel homebrew ontwikkelen om de BD te sparen, want ik ben er hier even klaar mee.
Op deze vraag moet ik je het antwoord schuldig blijven.Anoniem: 300570 schreef op woensdag 29 april 2009 @ 15:20:
*Kan ik op een ps3 via het browsen internet bankieren en igoogle gebruiken?
Het is mogelijk om een Logitech X-540 aan te sluiten op je PS3.Anoniem: 300570 schreef op woensdag 29 april 2009 @ 15:20:*kan ik een logitech x540 aansluiten (pricewatch: Logitech X-540
Alles wat met USB verbonden kan worden kan je met je PS3 verbinden.Anoniem: 300570 schreef op woensdag 29 april 2009 @ 15:20:
*kan ik een logitech comfort cordless desktop(pricewatch: Logitech Cordless Desktop Comfort Laser) aanslutien?
Anoniem: 300570
mega thanks.FeaR1986 schreef op woensdag 29 april 2009 @ 16:57:
[...]
Op deze vraag moet ik je het antwoord schuldig blijven.
Ik gebruik zelf namelijk de browser niet echt heel veel.
Er zijn wel wat sites die niet lekker of goed werken in de PS3 Browser.
Maar of daar jouw internet-rekening bij hoort en iGoogle weet ik niet.
[...]
Het is mogelijk om een Logitech X-540 aan te sluiten op je PS3.
Let alleen wel dat je met dit setje nooit echt 5.1 geluid zal krijgen zoals uitgestuurd door de PS3 (dus Dolby Digital en DTS). Dit omdat deze signalen digitaal zijn en je X-540 setje analoog.
Maar met wat converters en de gewone AV-out van de PS3 is de X-540 dus aan te sluiten.
Om de uitleg compleet te maken hier hoe je het aan zou kunnen sluiten:
Je sluit je PS3 gewoon aan hoe je dat wilt op je tv/monitor (dus met HDMI, DVI of wat dan ook).
Voor het geluid gebruik je de meegeleverde AV-kabel. We gebruiken van deze kabel alleen de witte en rode stekker. De gele voor het beeld doen we niets mee.
Dan het onderdeel wat je zal moeten kopen.
De RCA-Adapter (dus het zwarte blokje):
[afbeelding]
De rode en witte tulp stekker komen dus vanaf je PS3 en gaan de adapter in.
De adapter past deze signalen aan naar de “normale” mini-jack stekkers voor een 5.1 computer setje.
De draden/stekkers aan de rechterkant van het plaatje (dus de zwarte, groene en oranje) zitten als het goed is bij je Logitech X-540.
Dus op die manier kan je je PS3 koppelen aan een Logitech X-540. Maar echt handig is het niet.
Het handigste is een Logitech Z-5500 aangezien deze een optische ingang heeft en decoders voor Dolby Digital en DTS. Maar daar ben je meteen weer €240,- voor kwijt.
[...]
Alles wat met USB verbonden kan worden kan je met je PS3 verbinden.
Daar zijn de twee USB-poorten immers voor.
Met het toetsenbord kan je gewoon internetten en berichten typen.
Niet elke game ondersteunt het gebruik van een toetsenbord/muis…
[ Voor 0% gewijzigd door Anoniem: 300570 op 29-04-2009 17:34 . Reden: toevoegen ]
Ymmv,ymmv schreef op woensdag 29 april 2009 @ 12:07:
[...]
Dat de PS3 moedwillg verpest is, dat is dikke onzin. De PS3-versie was zelfs geavanceerder dan de 360-versie. De PS3 draaide in 1280x720 met 2xAA (quincux) terwijl de 360-versie een lagere resolutie had nl 1024x576 met 2xAA. De PS3-port was door een NL team gemaakt en die verstonden hun vak beter dan Crystal Dynamics.
Zie http://forum.beyond3d.com...p?p=1250842&postcount=227
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq