Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ^^0nMe
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 21-05 16:48

^^0nMe

Got Babana's?

Silverscope schreef op woensdag 29 april 2009 @ 16:07:
[...]

Dat is mooi kl*te.

Liep hij gewoon vast ofzo?

Ik heb namelijk ook een ps3 van ongeveer dezelfde leeftijd.
Heel af en toe als ik een game start dan krijg ik geen helder beeld maar een stuk of 8 beeldjes naast elkaar.
Als ik de game dan herstart dan werkt het weer gewoon.....
Hij bleef hangen tijdens het laden van een lvl (je hoorde nog wel geluiden van BD-drive dat ie de disk probeerde te lezen). Na reboot werden games/films af en toe wel herkend in het systeem menu, maar als je de game dan start dan speelt hetzelfde probleem weer op na een paar keer data van de disk lezen of komt er een error melding tevoorschijn (vergelijkbaar met DRE op de GC/Wii). Jouw probleem lijkt mij echter geen BD-drive issue, maar wel vervelend. Misschien maar laten vervangen voordat het erger wordt en je garantie is verlopen. Want de eerste symptomen van die read-problemen heb ik een paar maanden terug al heel sporadisch gezien bij het laden, maar toen ging het wel verder als ik een paar minuten wachtte. Ik heb er verder niks meer van gemerkt tot nu dan...
Omni superens schreef op woensdag 29 april 2009 @ 16:12:
[...]

Je zegt zelf dat de console zelden aan is geweest om mee te gamen en je andere media via een externe schijf afspeelde. Lijkt me niet dat de BD nog verder ontzien zou moeten worden. Denk dat het eerder een kwestie is van pech hebben. Hoop voor je dat je snel weer een werkende ps3 hebt!
Ik hoop ook dat het gewoon een kwestie van pech is, maar ik heb hem wel gehaald met de intentie om hem als game console/BD-player minimaal een jaar of 5 te kunnen gebruik. Een interne HD is makkelijker te vervangen dan een dooie BD-player.

Ik ben overigens wel mijn RE5 save data kwijt, omdat ze 'locked' waren en ik ze dus niet kon backuppen. :(
Mooi excuus om dan later meteen op veteran te beginnen zonder allerlei maxed out wapens en ammo stack :D

D3-Monk
What ears hear, what eyes see, the mind believes. | Being with these two messed up people, things could get ugly.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ymmv
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 20-05 14:23
Faust schreef op woensdag 29 april 2009 @ 17:39:
[...]

Ymmv,
Het is geen onzin, het is de waarheid. Ik zal het toelichten door de versies oppervlakkig te vergelijken.

Ilet wel, in het bovenstaand filmpje lijkt het mee te vallen, maar dit is dus als je gewoon rondrent, als je een vijand tegenkomt dan is het veel erger.
De developers hebben bewust een spel uitgebracht waarvan ze wisten dat de framerate erg slecht was, en ze hebben ook bewust geen details of resolutie teruggeschroefd, zelfs 2x AA hebben ze aan laten staan, terwijl dit bij veel ps3 games ontbreekt juist vanwege het feit dat het een enorme performance hit kan opleveren.

Als de framerate, de camera en de controls je niet storen dan is het best een goed spel! Kleine nuancering dus: je kan en mag het zeker weten een goed en leuk spel vinden. Iedereen heeft (recht op zijn/) een eigen mening.
Ik heb het spel zelf, heb drie levels tot nu toe gespeeld en mij is niks bijzonders opgevallen eerlijk gezegd... ;) Misschien heb ik niet zo'n oog voor frame drops maar ik vond het spel prima speelbaar en zeker geen slechte port.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SToRM666
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 11-09-2024
Ik heb m helemaal uitgespeeld en ik heb ook nooit echt last gehad van framedrops ofzo...
Vandaag is trouwens de Blu-ray van Planet Earth aangekomen, echt een aanrader! :)

[ Voor 39% gewijzigd door SToRM666 op 29-04-2009 21:28 ]

PSN id: NL_SToRM

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 300570

dit las ik trouwens op azerty.nl
"De sensatie op het gebied van games en multimedia! De PlayStation 3 is een échte next-gen console! De virtuele werelden zagen er nog nooit zo realistisch uit als op PlayStation 3 in High Definition. De nieuwe SixAxis controller met zijn ingenieuze beweging sensor, zorgt voor een nieuwe dimensie in de gameplay. Zo zul je niet alléén met de analoge stick je moeten voortbewegen, maar ook met de controller zélf! Dit biedt zeer veel mogelijkheden, zo zul je je in Motorstorm om de rotsblokken heen kunnen sturen door je controller iets scheef te houden. In Lair bestuur jij je draak door de lucht, jou beweging is zijn beweging!
De PlayStation 3 draait echter niet alléén om gamen, het is een compleet multimedia-apparaat, met een Blu-Ray schijfeenheid die alle formaten afspeelt, die jij je maar kan bedenken! Kijk films op Blue-ray disc's en geniet van High Definition beeld(1080p) met een geluid dat realistisch herdefinieert met 7.1 channel surround geluid.
De harde schijf van maar liefst 80 GB maakt het mogelijk om je foto's, video's en muziek op je PlayStation 3 op te slaan. Je hoeft je vakantie foto's en video's dus niet langer op een klein computer scherm te bekijken, maar gewoon op televisie!
Surf op het Internet met de PlayStation 3 Internet browser en de SixAxis controller. Je bent vrij om je eigen online bestemmingen uit te kiezen en hebt toegang tot vele exclusieve video content uit de PlayStation Store en het PlayStation Portal. Ook zaken zoals internetbankieren doe je voortaan uit je luie stoel!"

kan iemand dat bevestigen dat je via je ps3 goed kunt internetbankieren?????

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FeaR
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 21:15

FeaR

In GoT we trust

Anoniem: 300570 schreef op woensdag 29 april 2009 @ 17:10:
[...]En dan wil ik nog vragen of killzone2 muis/keyboard compatible is, want dan is pas voor mij de ps3 aantrekkelijk :)
Killzone 2 is niet speelbaar met een standaard toetsenbord en muis.
Er is wel een soort van muis te krijgen voor de PS3 waardoor je dus de pc besturing deels kopieert. Dingetje heet de FragX geloof ik en is te krijgen voor een euro of 80.

Maar heb je al eens geprobeerd een shooter als Killzone 2 te spelen op een PS3?
Want ik ga niet ontkennen dat het even wennen is, maar na een tijdje speelt het gewoon vertrouwd. Hitpoints in een consoleshooter zijn meestal wat vrijgeviger dan in een pc-versie. En de analoge sticks zijn zeer goed te doseren, dus het is niet zo dat het niet te doen is.
Anoniem: 300570 schreef op woensdag 29 april 2009 @ 23:13:
dit las ik trouwens op azerty.nl
"Dit biedt zeer veel mogelijkheden, zo zul je je in Motorstorm om de rotsblokken heen kunnen sturen door je controller iets scheef te houden. In Lair bestuur jij je draak door de lucht, jou beweging is zijn beweging!

Blue-ray disc's en geniet van High Definition beeld(1080p) met een geluid dat realistisch herdefinieert met 7.1 channel surround geluid."

kan iemand dat bevestigen dat je via je ps3 goed kunt internetbankieren?????
Leuk zo'n tekst, maar als ik zo lees lijkt het wel de tekst van de 23e maart... twee jaar geleden.
Dit omdat de games die worden genoemd (Lair en MotoStorm) toen in de release stonden. Lair is veel en veel later uitgekomen en zelfs geflopt. Dus dan zouden ze wel een beter spel kunnen noemen met Motion-Control erin (Flow, Flower, etc.).
Ten tweede krijg je tegenwoordig een Dual Shock 3 controller en geen SixAxis meer. (Dual Shock 3 is de SixAxis, maar dan met trilfunctie).

De persoon die nu nog Blu-ray met een "e" ertussen schrijft is echt héél fout bezig. Die standaard is nu onderhand toch wel "gewoon".

Maar ik heb even gekeken en ik kan met mijn ABN-Amro account gewoon internetbankieren via de PS3 Browser.... Dus weet niet welke bank jij hebt, maar mi lukt het dus :)

Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maegrim
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 19-05 13:18
Ik zal het eens testen :+

Afgezien van een kleine errormelding werkt ABN AMRO internetbankieren prima

[ Voor 61% gewijzigd door Maegrim op 29-04-2009 23:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Faust schreef op woensdag 29 april 2009 @ 17:39:
[...]

Ymmv,
Het is geen onzin, het is de waarheid. Ik zal het toelichten door de versies oppervlakkig te vergelijken.

In het voordeel van de PS3:
-1280x720 vergeleken met 1024*576, zoals je zelf aanhaalde
-PS3 heeft betere schaduwen, meer lichtbronnen
-PS3 heeft betere texture kwaliteit
-PS3 heeft betere texture filtering

In het voordeel van de Xbox360:
-er zit velocity based object motion blur op lara (enkel op haar, helaas).

Op papier is de PS3 versie duidelijk beter, zou je vermoeden op basis van het bovenstaande..
Think again.. De xbox versie was eerst gewoon hetzelfde. Omdat de developers echter niet capabel waren de engine te optimaliseren hebben ze de texture resolutie omlaag gehaald. De framerate van de 360 bleef echter hakkelen. Toen hebben ze het aantal licht bronnen verminderd. Helaas, vervolgens moesten de schaduwen (complexiteit) eraan geloven. Je zou denken dat ze alles gehad hadden, maar de resolutie kon nog wat omlaag.
Het resultaat van alles hierboven is dat de 360 versie netjes op 30fps gecapped is, en dan ook lekker soepel speelt..

Wat hebben ze voor de ps3 teruggeschroefd? ze hebben de motionblur op lara uitgezet, omdat de framerate anders nog harder was gedropped.
Voor de ongelovigen:
[video]

let wel, in het bovenstaand filmpje lijkt het mee te vallen, maar dit is dus als je gewoon rondrent, als je een vijand tegenkomt dan is het veel erger.
De developers hebben bewust een spel uitgebracht waarvan ze wisten dat de framerate erg slecht was, en ze hebben ook bewust geen details of resolutie teruggeschroefd, zelfs 2x AA hebben ze aan laten staan, terwijl dit bij veel ps3 games ontbreekt juist vanwege het feit dat het een enorme performance hit kan opleveren.

Als de framerate, de camera en de controls je niet storen dan is het best een goed spel! Kleine nuancering dus: je kan en mag het zeker weten een goed en leuk spel vinden. Iedereen heeft (recht op zijn/) een eigen mening.
Er zijn slechtere multiplatform ports, en ook slechtere games. Tomb raider zal altijd een bepaalde charme hebben ;) Was het spel echter zonder alle voorgaande games uitgekomen, dan denk ik niet dat veel mensen ernaar omgekeken hadden.
[...]

mega thanks. _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_

Nu nog of het internet bankieren werkt :) (wil namelijk oude pc wegdoen en ps3 gebruiken als backup voor mijn laptop(mocht er wat aan stuk gaan ofzo))
en dan wil ik nog vragen of killzone2 muis/keyboard compatible is. want dan is pas voor mij de ps3 aantrekkelijk :)

Ooit dan dus maar zo´n duur setje..
FeaR1986 schreef op woensdag 29 april 2009 @ 23:36:
[...]

Killzone 2 is niet speelbaar met een standaard toetsenbord en muis.
Er is wel een soort van muis te krijgen voor de PS3 waardoor je dus de pc besturing deels kopieert. Dingetje heet de FragX geloof ik en is te krijgen voor een euro of 80.

Maar heb je al eens geprobeerd een shooter als Killzone 2 te spelen op een PS3?
Want ik ga niet ontkennen dat het even wennen is, maar na een tijdje speelt het gewoon vertrouwd. Hitpoints in een consoleshooter zijn meestal wat vrijgeviger dan in een pc-versie. En de analoge sticks zijn zeer goed te doseren, dus het is niet zo dat het niet te doen is.

[...]

Leuk zo'n tekst, maar als ik zo lees lijkt het wel de tekst van de 23e maart... twee jaar geleden.
Dit omdat de games die worden genoemd (Lair en MotoStorm) toen in de release stonden. Lair is veel en veel later uitgekomen en zelfs geflopt. Dus dan zouden ze wel een beter spel kunnen noemen met Motion-Control erin (Flow, Flower, etc.).
Ten tweede krijg je tegenwoordig een Dual Shock 3 controller en geen SixAxis meer. (Dual Shock 3 is de SixAxis, maar dan met trilfunctie).

De persoon die nu nog Blu-ray met een "e" ertussen schrijft is echt héél fout bezig. Die standaard is nu onderhand toch wel "gewoon".

Maar ik heb even gekeken en ik kan met mijn ABN-Amro account gewoon internetbankieren via de PS3 Browser.... Dus weet niet welke bank jij hebt, maar mi lukt het dus :)
_/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_

_/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_
Tweakers.net IS als een droom die uitkomt op geen enkele site komen er zo snel reacties(biased en niet-). Daarvoor als bedankt! Vraag mezelf nu wel af wrom ik zo dom ben om zolang te wachten met me hier te regggen, lees het nieuws al zeker 4 jaar... 8)7 |:(

on topic ja ik heb shooters gespeeld via consoles... viel me altijd tegen duurde zeker een uurtje of 8 voordat ik een K/D ratio van 1 haalde.. Suckte dus flink t.o.v. pc. Maar goed kan natuurlijk ook een kwestie van wennen zijn.

*internet bankieren doe ik via Rabobank.
*verder belangrijk = nog altijd igoogle (mail/nieuws/entertainmentfees) binnen de tabs
*wat ik me ook afvraag is of jullie ook verwachten dat de ps3 binnen een maand met 100 pleuri´s dropt in prijs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Maegrim schreef op woensdag 29 april 2009 @ 23:36:

thnx :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FeaR

FeaR

In GoT we trust

Maegrim schreef op woensdag 29 april 2009 @ 23:36:

Welke foutmelding kreeg jij en waar?
Ik heb namelijk geen melding gehad....
Heb me aangemeld en een betaling gedaan tot de laatste stap (dus dat je moet bevestigen).
Dus weet niet of jij wellicht iets verder bent gegaan en daar een melding kreeg?
Anoniem: 300570 schreef op woensdag 29 april 2009 @ 23:46:
[...]* wat ik me ook afvraag is of jullie ook verwachten dat de ps3 binnen een maand met 100 pleuri´s dropt in prijs.
Tsja.... dat is altijd gissen hè.
Er zijn bronnen dat de PS3 tussen maart en juli dit jaar met $100,- zou gaan zakken.
Maar dat zijn analisten die speculeren en het is ook nog eens over de Amerikaanse Markt.
Dus ALS ze al gelijk hebben wil het niet zeggen dat wij hier ook baat bij hebben...

Maar als je echt een PS3 wilt zoek dan een leuk pakket, dus met wat extra spellen of controllers in de bundel en koop je console gewoon. Dat de prijs gaat zakken is zeker, maar wanneer...? Zo kan je blijven wachten en loop je altijd achter de feiten aan...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

FeaR1986 schreef op woensdag 29 april 2009 @ 23:58:
[...]

Welke foutmelding kreeg jij en waar?
Ik heb namelijk geen melding gehad....
Heb me aangemeld en een betaling gedaan tot de laatste stap (dus dat je moet bevestigen).
Dus weet niet of jij wellicht iets verder bent gegaan en daar een melding kreeg?

[...]

Tsja.... dat is altijd gissen hè.
Er zijn bronnen dat de PS3 tussen maart en juli dit jaar met $100,- zou gaan zakken.
Maar dat zijn analisten die speculeren en het is ook nog eens over de Amerikaanse Markt.
Dus ALS ze al gelijk hebben wil het niet zeggen dat wij hier ook baat bij hebben...

Maar als je echt een PS3 wilt zoek dan een leuk pakket, dus met wat extra spellen of controllers in de bundel en koop je console gewoon. Dat de prijs gaat zakken is zeker, maar wanneer...? Zo kan je blijven wachten en loop je altijd achter de feiten aan...
Daar ben ik het mee eens, maar laten we reëel zijn. Hoe lang is het prijspeil van PS3 al zo plat als een dubbeltje... Max kun je een tientje besparen e.g. ipv. 399, 389 te betalen voor ps3 inc killzone2.
Vooral omdat xbox en wii nu al vanaf 180,- te verkrijgen zijn...... dat is een ander bedrag dan PS3.

ok toegegeven dat de ps3 een royale meerwaarde heeft door Bluray drive/wlan/gratis gamenetwerk. Maar dan nog. De verkoop van de PS3 blijft imho te ver achter t.o.v. de XBOX360/Wii(wii hoort eigenlijkn niet in current Generation consoles).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kwiebus
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 22:52

Nu nog of het internet bankieren werkt :)
Rabobank internetbankieren werkt bij mij niet, ik krijg niet eens de aanmeldpagina te zien maar een "The page cannot be displayed. (80710004)" als ik op de homepagina van de rabobank op inloggen klik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

kwiebus schreef op donderdag 30 april 2009 @ 00:56:
[...]

Rabobank internetbankieren werkt bij mij niet, ik krijg niet eens de aanmeldpagina te zien maar een "The page cannot be displayed. (80710004)" als ik op de homepagina van de rabobank op inloggen klik.
_/-\o_

thanks for nfo :) jammer maar dan valt de ps3 als backup ipv oude pc af :)

thanks all

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PearlPumpkin
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 05-10-2024
iGoogle werkt overigens wel :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

kwiebus schreef op donderdag 30 april 2009 @ 00:56:
[...]

om ff nog op terug te komen

heb je de laatste firmware geinst voor de ps3?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

_/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ alweer bid ik jullie tweakers aan :D thnx :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PromoX
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 12-04 17:08

PromoX

Flying solo

Anoniem: 300570 schreef op donderdag 30 april 2009 @ 01:46:
[...]

_/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ alweer bid ik jullie tweakers aan :D thnx :D
Als je nu ook nog de editknop leert gebruiken ipv meerdere keren achter elkaar te posten en je reacties een beetje zinvol houdt zou het helemaal mooi zijn :). Elke keer bijvoorbeeld een post met enkel een bedankje is ongetwijfeld goed bedoeld, maar echt nuttig is het niet natuurlijk.

And I'm the only one and I walk alone.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PearlPumpkin
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 05-10-2024
Anoniem: 300570 schreef op donderdag 30 april 2009 @ 01:36:
[...]

om ff nog op terug te komen

heb je de laatste firmware geinst voor de ps3?
Rabo internetbankieren werkt bij mij ook niet. En ja, ik heb de laatste firmware op mijn ps3.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Appie
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 16:57

Appie

F1RST Racing

Waarom installeer je niet gewoon linux op je ps3? Kun je in linux booten wanneer je gebruik wil maken van een gangbare browser (Firefox bijv) en tal van andere, 'normale' pc werkzaamheden en boot je naar de XMB wanneer je wil gamen? Het is eenvoudig om linux te installeren op de ps3 aangezien Sony dit toestaat.

You can take me in the mailing, but i am not from yesterday!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 239951

Betere vraag is waarom je zo nodig moet internetbankieren op je Ps3, de enige logische verklaring die ik kan bedenken is als je PC kaduuk is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kwiebus
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 22:52
Appie schreef op donderdag 30 april 2009 @ 04:58:
Waarom installeer je niet gewoon linux op je ps3?
Ik ben ook aan het overwegen om Linux te installeren maar zit nog met de vraag of de chatpad ook werkt onder Linux?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 239951 schreef op donderdag 30 april 2009 @ 10:44:
Betere vraag is waarom je zo nodig moet internetbankieren op je Ps3, de enige logische verklaring die ik kan bedenken is als je PC kaduuk is.
jup dat is ook de reden dat ik wil weten of het goed werkt... omdat ik namelijk de ps3 als backup wil hebben klaarstaan mocht er wat kapot aan mijn laptop gaan..

Ik heb 0 ervaring met linux dus dat zal lastig worden.... maar vast niet onmogelijk.. :) Heb net ff gegoogled ed. lijkt reuze mee te vallen om een linux distro te installeren. :9

Sorry voor het teveel posten.

Streetfighter IV voor 18 ponden is ook niet veel. (wordt zekerste weten eerste aankoop als ik die machine aanschaf)

Zit nu te zoeken naar hoe en wat mbt linux--) ps3.

24/7 per dag |:( Maar nee dat doe ik niet. Maar het is wel handig om effe je huur over te maken of even acceptgiro te voldoen :)

[ Voor 30% gewijzigd door Anoniem: 300570 op 30-04-2009 16:59 . Reden: edit posten ed. ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ymmv
Da's niet duur: 18 pond voor Street Fighter 4

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frankK800i
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 20:50
Anoniem: 239951 schreef op donderdag 30 april 2009 @ 10:44:
Of graag 24/7 per dag geld uitgeeft...

MVG, Frank

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ymmv
De PSN-update van vandaag:

GAMES

► Brain Challenge (bundle)
○ €12.99

► Driver 76 (PSP)
○ €19.99

► Prince of Persia: Revelations (PSP)
○ €19.99

► Skate Park City (PSP)
○ €12.99

ADD-ONS

► Burnout Paradise
○ Cops and Robbers (€9.99)

► Guitar Hero World Tour
○ Nirvana Pack (€5.49 | €1.99)
♪ "Very Ape"
♪ "Sappy"
♪ "Stay Away"

► Killzone 2
○ Steel and Titanium Map Pack (€5.99)

► LittleBigPlanet
○ Egyptian Mythology Mini-Pack (€2.99)

► Need for Speed Uncover
○ Boss Car Bundle (€4,99)
○ Challenge Series (free)

► Rock Band
○ "Nothing's Shocking" - Jane's Addiction (€10.99 | €1.49)
♪ “Up the Beach”
♪ “Ocean Size”
♪ “Had a Dad”
♪ “Ted, Just Admit It…”
♪ “Standing in the Shower… Thinking”
♪ “Summertime Rolls”
♪ “Idiots Rule”
♪ “Jane Says”
♪ “Thank You Boys”
♪ “Pig’s in Zen”

► Sonic Unleashed
○ Spagonia Adventure Pack (€3.99)

THEMES & WALLPAPERS

► inFamous
○ wallpaper

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spaceboy
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 20:55

spaceboy

Op grote hoogte

ymmv schreef op donderdag 30 april 2009 @ 19:57:
De PSN-update van vandaag:

GAMES

...
Waar de hell blijft Comet Crash!? :S

Aan bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend. Aan de tekst hieronder wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagat
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 21:39
ymmv schreef op woensdag 29 april 2009 @ 18:03:
[...]
Ik heb het spel zelf, heb drie levels tot nu toe gespeeld en mij is niks bijzonders opgevallen eerlijk gezegd... ;) Misschien heb ik niet zo'n oog voor frame drops maar ik vond het spel prima speelbaar en zeker geen slechte port.
Is dit niet gewoon een geval van, als je en een ps3 en een 360 hebt dat je dan het beste de 360 versie kan kopen, maar dat als je alleen maar een van beiden hebt je dan ook gewoon prima de versie voor je eigen console kan kopen? Zeg maar oblivion omgedraaid? (als ik me niet vergis was die beter op de ps3 dan de 360)
Ik heb heel even naar het vergelijkings filmpje gekeken maar ik zag nou niet echt problemen.

Oh en over uncharted vs tombraider. Volgens mij zijn de reviewers over het algemeen wel vrij unaniem in het feit dat TR:U een grote verbetering is van de serie, maar dat uncharted een gewoon een absolute a+ topper is.
een 7+ vs een hele dikke 9.

Maar ik geloof dat je in uncharted juist weer meer moest schieten t.o.v. puzzelen. Daar kan je je beslissing ook nog op baseren. Ik denk trouwens dat je met een beetje zoeken beide games wel kan kopen met een budget van 40-50 euro, dus dan is het helemaal een non discussie :+

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ymmv
Sagat schreef op donderdag 30 april 2009 @ 22:29:
[...]

Is dit niet gewoon een geval van, als je en een ps3 en een 360 hebt dat je dan het beste de 360 versie kan kopen, maar dat als je alleen maar een van beiden hebt je dan ook gewoon prima de versie voor je eigen console kan kopen? Zeg maar oblivion omgedraaid? (als ik me niet vergis was die beter op de ps3 dan de 360)
Ik heb heel even naar het vergelijkings filmpje gekeken maar ik zag nou niet echt problemen.
Ik heb zowel een PS3 als 360 en ik koop sinds een jaar altijd de PS3-versie. De verschillen tussen de twee versies van een game worden door de gamespers vaak overdreven. Het ergste was dit bij The Orange Box, die zou op de PS3 onspeelbaar zijn door de framedrops maar dat bleek alleen maar op te treden als de harde schijf een paar seconden gebruikt werd voor een autosave in een grafisch zwaar stuk. Daar had je dus in de praktijk helemaal geen last van. Sindsdien sla ik dat soort vergelijkingen gewoon over.
Oh en over uncharted vs tombraider. Volgens mij zijn de reviewers over het algemeen wel vrij unaniem in het feit dat TR:U een grote verbetering is van de serie, maar dat uncharted een gewoon een absolute a+ topper is.
een 7+ vs een hele dikke 9.

Maar ik geloof dat je in uncharted juist weer meer moest schieten t.o.v. puzzelen. Daar kan je je beslissing ook nog op baseren. Ik denk trouwens dat je met een beetje zoeken beide games wel kan kopen met een budget van 40-50 euro, dus dan is het helemaal een non discussie :+
Tomb Raider is puzzelen plus zo nu en dan schieten.
Uncharted is schieten en zo nu en dan puzzelen.

De games lijken qua atmosfeer op elkaar, maar de gameplay voelt anders aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 247730

Heeft iemand ervaring met het spel Splinter Cell: Double Agent,

Ik heb hem namelijk op de kop getikt voor 7,50 en wil graag weten of jullie het een tof spel vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maegrim
Ik kreeg em bij mijn 360, vond er niks aan :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 225504

MvC 2 is echt de meest waardeloze demo ooit. Alleen mensen met twee controllers kunnen hem uberhaupt spelen, wat een lachertje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagat
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 21:39
Dat was ook al met hd remix. Die toevallig ook van Capcom is.

Ik ben die hard capcom fan, maar persoon die verantwoordelijk is voor de demo's mag zelf wel een 7hit combo voor zijn <vul maar in> krijgen.

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 16-05 11:46

Bosmonster

*zucht*

Waarschijnlijk een vraag die al meerdere keren gesteld is, maar zoeken in 41 delen is wat onbegonnen werk, dus vergeef me :)

Ik wil een PS3 aanschaffen als BD-speler en media-center (iig streamen van PC, dat schijnt zonder problemen te kunnen met allerhande materiaal). Mijn vraag is alleen of deze ook normaal DVD's afspeelt met fatsoenlijke upscaling. Ik kon dit in de start-post niet direct terugvinden. Zo ja, dan is de PS3 de beste aanschaf die ik me maar kan wensen :)

Iemand hier een antwoord op?

[ Voor 7% gewijzigd door Bosmonster op 01-05-2009 12:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

Shiver23

Wat sta je nou te kijken!

Ja, DVD's worden erg goed geupscaled. Hiervoor is wel een HDMI-aansluiting vereist, maar dat zal voor de meesten geen probleem zijn.

PSN: Shiver23

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster

Bosmonster

*zucht*

Helemaal top en bedankt voor het snelle antwoord. Scheelt weer een apparaat.

Ik zag op de US site een 160GB special edition (Uncharted), enig idee of deze naar nederland komt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SToRM666
De 160GB versie is hier gewoon al te koop hoor :)
Ik zou niet teveel naar de grootte van de harde schijf kijken, aangezien je er zelf redelijk eenvoudig een veel grotere in kan steken.

[ Voor 60% gewijzigd door SToRM666 op 01-05-2009 13:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roamor
  • Registratie: Mei 2004
  • Niet online
Hoe zijn de ervaringen met de versus mode (offline splitscreen) van GT5:Prologue? Ik ben zelf erg benieuwd naar de splitscreen mogelijkheden, maar vind online vrijwel geen beelden ervan.

Ik heb niet zoveel met online racen, maar wel met z'n tweeën op een bank naast elkaar. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster

Bosmonster

*zucht*

SToRM666 schreef op vrijdag 01 mei 2009 @ 13:27:
De 160GB versie is hier gewoon al te koop hoor :)
Ik zou niet teveel naar de grootte van de harde schijf kijken, aangezien je er zelf redelijk eenvoudig een veel grotere in kan steken.
Ah hij staat niet in de pricewatch vandaar. Mjah grootte boeit idd eigenlijk niet. Video zal ik streamen vanaf mn PC ipv over gaan kopieren (beetje zonde van de tijd).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ymmv
Bosmonster schreef op vrijdag 01 mei 2009 @ 12:55:
Helemaal top en bedankt voor het snelle antwoord. Scheelt weer een apparaat.

Ik zag op de US site een 160GB special edition (Uncharted), enig idee of deze naar nederland komt?
Je kunt elke notebook-HD in je PS3 stoppen. Koop gewoon een 80GB PS3 en vervang de interne HD als je meer ruimte nodig hebt. Je kunt de backup- en restorefunctie gebruiken om je data over te kopieren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NinTeNdO_FrEaK
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 10-07-2024
Zojuist dead space gehaald, wat een tof spel zeg! Ben in het eerste level al 10x meer geschrokken dan in heel resident evil 5 _/-\o_
aanrader, zeker voor maar 30 euro.

Ps4/switch gamer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dialMforMike
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 21-05 15:35
Roamor schreef op vrijdag 01 mei 2009 @ 13:32:
Hoe zijn de ervaringen met de versus mode (offline splitscreen) van GT5:Prologue? Ik ben zelf erg benieuwd naar de splitscreen mogelijkheden, maar vind online vrijwel geen beelden ervan.

Ik heb niet zoveel met online racen, maar wel met z'n tweeën op een bank naast elkaar. :)
Er zijn in multiplayer sowieso geen CPU tegenstanders, dus je moet het dan wel voor elkaar leuk maken. Als je aan elkaar gewaagd bent kan dat leuk zijn, anders is het denk ik niet zo heel tof. Ik heb het één keer geprobeerd met een vriend die voor het eerst in zijn leven een GT speelde... Nou is dat natuurlijk ook geen eerlijke situatie, maar het was nou niet echt een boeiend stukje gaming geschiedenis voor ons beiden. De Motorstorm 2 demo, om maar even iets te noemen, was in mp juist weer erg verrassend, opnieuw ook zonder ervaring van zijn kant. Al snap ik ook wel dat MS 100% arcade is.

You look like I need a drink.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roamor
  • Niet online
dialMforMike schreef op vrijdag 01 mei 2009 @ 16:22:
[...]

Er zijn in multiplayer sowieso geen CPU tegenstanders, dus je moet het dan wel voor elkaar leuk maken. Als je aan elkaar gewaagd bent kan dat leuk zijn, anders is het denk ik niet zo heel tof.
Bedankt. Het voor ons geen probleem, de mensen met wie ik speel zijn redelijk van hetzelfde niveau. En anders wachten we na een spin toch op elkaar. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dialMforMike
Roamor schreef op vrijdag 01 mei 2009 @ 17:18:
[...]

Bedankt. Het voor ons geen probleem, de mensen met wie ik speel zijn redelijk van hetzelfde niveau. En anders wachten we na een spin toch op elkaar. ;)
Dan kan het denk ik wel leuk zijn, op het missen van CPU tegenstanders en een beperking in camera views is het volgens mij nagenoeg hetzelfde als de sp. Zelf vind ik het gemis van de CPU erg zwaar, ik hoop dat in deel 5 de offline mp echt een paar CPU's er tussen heeft karren dat zal het toch veel levendiger maken.

Al is het maar omdat ik dan niet continue hoef te wachten; "ik zeg toch dat je eerder moet remmen!! het is geen mario kart verdomme!" :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 224360

Hoe kun je trouwens echt snel in level stijgen met CoD4 ben nu na 10 uur spelen ofzo level 20 of 21 meen ik, maar die gasten van level 55 spelen die gewoon al heel lang en heel veel of zijn er bepaalde dingen waar je snel en veel exp mee krijgt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaos001
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 20-05 17:30
Anoniem: 224360 schreef op zaterdag 02 mei 2009 @ 11:24:
Hoe kun je trouwens echt snel in level stijgen met CoD4 ben nu na 10 uur spelen ofzo level 20 of 21 meen ik, maar die gasten van level 55 spelen die gewoon al heel lang en heel veel of zijn er bepaalde dingen waar je snel en veel exp mee krijgt?
Nee hoor, die gasten spelen gewoon al een tijdje :)
Het gaat inderdaad niet heel erg snel nee, maar dat is geen minpunt dacht ik zo toch ? (8>

Soundcloud

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• walletje-w
  • Laatst online: 11:47
Weet iemand of er nog een ps3 te koop is die een kaartlezer ter beschikking heeft? Of was dat alleen de 60 gb editie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Positron
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 31-03 13:54

Positron

Immer positief! +1,6*10^-19 C

Dat heeft alleen de 60GB versie, maar je kunt gewoon een cardreader in de USB steken als je dat wilt.

Garmin Fenix 6 Sapphire | Swim.. Bike.. Run!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• walletje-w
Positron schreef op zaterdag 02 mei 2009 @ 11:58:
Dat heeft alleen de 60GB versie, maar je kunt gewoon een cardreader in de USB steken als je dat wilt.
Toch is het wel jammer want dan heb je weer een extra dingetje bij je ps3 liggen. En er zijn ook nog maar 2 USB poorten. Eerst had ik namelijk een 60 GB editie maar omdat die kapot is gegaan heb ik hem naar de winkel teruggestuurd alleen kreeg ik laatst te horen dat ze de ps3 kwijtgeraakt zijn en nu storten ze het destijds betaalde bedrag terug. Maar nu kun je geen 60 GB editie meer kopen.
Ik zal er maar mee moeten leren leven. :'(
bedankt voor de reactie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frankK800i
  • Laatst online: 20:50
walletje-w schreef op zaterdag 02 mei 2009 @ 12:06:
[...]

Toch is het wel jammer want dan heb je weer een extra dingetje bij je ps3 liggen. En er zijn ook nog maar 2 USB poorten. Eerst had ik namelijk een 60 GB editie maar omdat die kapot is gegaan heb ik hem naar de winkel teruggestuurd alleen kreeg ik laatst te horen dat ze de ps3 kwijtgeraakt zijn en nu storten ze het destijds betaalde bedrag terug. Maar nu kun je geen 60 GB editie meer kopen.
Ik zal er maar mee moeten leren leven. :'(
bedankt voor de reactie.
Begrijp ik goed dat je nu € 600 krijgt? Niet klagen, 200 euries over, en een energiezuiniger en stiller apparaat met meer opslag.

MVG, Frank

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 268098

NinTeNdO_FrEaK schreef op vrijdag 01 mei 2009 @ 15:04:
Zojuist dead space gehaald, wat een tof spel zeg! Ben in het eerste level al 10x meer geschrokken dan in heel resident evil 5 _/-\o_
aanrader, zeker voor maar 30 euro.
Idd het is meteen in het begin schrikken. Wat ik dus geen enkele keer heb gehad bij RE5, wat ik de teleurstellende deel van de reeks vind totnutoe., co-op is gewoon niet echt bevordelijk bij een survival horror game, vind ik persoonlijk. Irritante Shiva. Je zult absoluut niet teleurgesteld worden, en er zitten leuke trophies ertussen, platinum is niet zo moeilijk te behalen.

Een echte aanrader zoals kameraad hiervoor zei, en ik heb m iets goedkoper namelijk voor €25 incl vrznk.
Dead Space Koopje :9

[ Voor 8% gewijzigd door Anoniem: 268098 op 02-05-2009 17:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 224360

Denk dat je RE5 gewoon niet meer als survival horror moet zien, dan is het echt een topgame. Dead Space miss ook es checken, maar wil eerst ergens Uncharted goedkoop vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• walletje-w
frankK800i schreef op zaterdag 02 mei 2009 @ 15:44:
[...]

Begrijp ik goed dat je nu € 600 krijgt? Niet klagen, 200 euries over, en een energiezuiniger en stiller apparaat met meer opslag.
Tja niet klagen, ik zit nu nog steeds op het geld te wachten. Heb de ps3 halverwege februari opgestuurd. En daarvoor heb ik 3 maanden met een ps3 gezeten die geen cd's kon lezen. Ik heb 3 maanden gewacht met opsturen omdat ik eerst sony heb gebeld en die zeiden dat de garantie verlopen was en ik anders 196,44 moest betalen voor een gerepareerd exemplaar. Wat ik niet deed. In die tijd is ook een nieuwe dvd speler aangeschaft omdat er wel dvd-tjes bekeken wouden worden. En toen bedacht ik, wacht opsturen naar de verkoper (soms zijn mensen nogal traag :z ) Oh en dit was al een gerepareerd exemplaar voor dit alles heb ik ook al 2 maanden zonder ps3 gezeten. Dus de irritaties en de dvd speler komen volgens mij toch best wel dicht bij die 200 euro.

Maar als je dit alles niet meetelt dan heb ik wel mooi 200 euro interest ontvangen. over 600 euro, of over 400 euro? In 2 jaar,Het is maar hoe je het bekijkt. Ik meende dat hier ook zo'n liedje over was, "always look at the bright side of life" :9

Maar de tijden dat ik wel heb kunnen spelen, en dat is toch nog behoorlijk wat, heb ik erg genoten van die ps3. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AvanCade
  • Laatst online: 22-05 09:28
Nou... Ik heb toch liever een 60GB PS3 terug dan 600 euro!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EfBe
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online
AvanCade schreef op zondag 03 mei 2009 @ 08:16:
Nou... Ik heb toch liever een 60GB PS3 terug dan 600 euro!
- nieuwe PS3
- nieuwe PS2
- cardreader

volgens mij minder dan 600 euro

Creator of: LLBLGen Pro | Camera mods for games
Photography portfolio: https://fransbouma.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Canerooo
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 19-05 10:14
ik wil zelf graag ook een CC aanschaffen, maar moet ik dan een visa of mastercard aanschaffen? wat is de beste optie?
Nico111 schreef op zaterdag 25 april 2009 @ 12:04:
Ik denk neem gewoon een CC. Super handig kost per jaar ook geen drol. Heb je er met 1 bestelling uit bijvoorbeeld Engeland er al uit. Ook lekker dingen kopen in de PSN store.

Het heeft mij al zoveel geld bespaart op games en blu ray films en zelfs handig als back up voor op vakantie.

Ben je minder jarig, vraag dan of 1 van je ouders die er een op hun naam willen zetten. Lijkt me sterk als ze zien hoeveel geld het kan schelen dat ze weigeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trenchdog
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 22:54
Mastercard wordt eigenlijk altijd wel geaccepteerd bij de reguliere internetshops/-abo's etc. Die kaart is ook degene die je vaak krijgt bij NL banken. VISA wordt voor mijn gevoel wat minder geaccepteerd, terwijl AMEX daar een beetje tussen hangt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roamor
  • Niet online
Canerooo schreef op zondag 03 mei 2009 @ 10:41:
ik wil zelf graag ook een CC aanschaffen, maar moet ik dan een visa of mastercard aanschaffen? wat is de beste optie?
[...]
Compleet offtopic hoor, maar werk je niet in de schulden en neem gewoon een Paypal account. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Canerooo
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 19-05 10:14
ik heb al een paypal account lol.. maar gaat mij meer op psn network zodat ik spellen kan kopen, en uiteraard via play.com, en nog wat andere sites. veel sites accepteren geen paypal account, dus vandaar creditcard. ik ga maar is van de week langs de bank. thanx anyway :P
Roamor schreef op zondag 03 mei 2009 @ 11:56:
[...]

Compleet offtopic hoor, maar werk je niet in de schulden en neem gewoon een Paypal account. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RC2
  • Laatst online: 09:37

RC2

Resistance is futile

Trenchdog schreef op zondag 03 mei 2009 @ 11:54:
Mastercard wordt eigenlijk altijd wel geaccepteerd bij de reguliere internetshops/-abo's etc. Die kaart is ook degene die je vaak krijgt bij NL banken. VISA wordt voor mijn gevoel wat minder geaccepteerd, terwijl AMEX daar een beetje tussen hangt :)
In NL juist AMEX minst geaccepteerd, is te duur vaak voor de winkelier. VISA en MC vaker geschikt hier en beide ook in buitenland te gebruiken. Al heb ik gemerkt dat VISA makkelijker is te gebruiken in het buitenland en MC vaker hier. Van VISA weet ik dat er gratis kaarten zijn, besteed 500 euro perjaar en je betaald geen kaartkosten. Welke kaart je ook wilt ga eerst een praten, vaak kan je de kaart een jaar gratis uitproberen.

Who wants to life forever anyway...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• burgt
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 12:31

burgt

Starbass

Trenchdog schreef op zondag 03 mei 2009 @ 11:54:
In Nederland VISA was een aantal jaar geleden de beste, Mastercard heeft een inhaalslag gemaakt en is nu net zo geaccepteerd als VISA. American Express heeft nog steeds de slechtste dekking in Nederland (en was dacht ik ook duurder, toen in iedergeval).

Met VISA en Mastercard zit in je iedergeval altijd goed.

Ik heb sinds kort een rabocard, dit is een mastercard die via de rabobank uitgegeven wordt. Werkt goed met PSN :D

Black Pearl - tribute to Pearl Jam klik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• inXs
  • Laatst online: 22:43

inXs

known as inXs

Als je ANWB hebt kun je ook nog overwegen een credit card te nemen via dat. Heb ik ook, is wel een VISA kaart, maar is in het buitenland vooral handig als je auto het begeeft en je een vervangende auto moet hebben ;) Hij is tevens goed te gebruiken in de PSN.

superB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 281387

Die heb ik zelf ook!. De VISA card van de anwb, werkt prima en is bij mij nog nooit ergens geweigerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PromoX
  • Laatst online: 12-04 17:08

PromoX

Flying solo

Elders op GoT/internet zal er voldoende over creditcards te vinden zijn; ik denk dan ook dat er hier wel voldoende over gezegd is :).

And I'm the only one and I walk alone.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• inXs
  • Laatst online: 22:43

inXs

known as inXs

lol, nooit verwacht, maar dus toch, mijn vriendin is geheel verslaafd aan LBP, vooral met z'n 2en doet het goed, dan 'lijk' ik nog sociaal ;) Ik ben toch echt benieuwd naar FF13, maar gelukkig komen er weer wat rpg's uit. Ben ook nog volop eternal sonata aan het spelen die ik een lange tijd geleden geïmporteerd heb. Blijft toch een erg vermakelijk spel, wel wat lineair, maar het vechten wordt toch steeds boeiender!

superB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swopdark
  • Laatst online: 15-06-2024
Mensen hier al eens van Demon's Soul gehoord? een game die enkel in Azie uit is maar ook engelse teksten heeft. De game moet erg goed zijn en krijgt lovende ps3-sense en Eurogamer kritieken

trailer (youtube)

Afbeeldingslocatie: http://www.gamer.nl/images/content/Michel_Musters/200810/1223063464_3_3.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.gamer.nl/images/content/Michel_Musters/200810/1223063464_0_3.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.gamer.nl/images/content/Michel_Musters/200810/1223063397_5_3.jpg
Afbeeldingslocatie: http://images.eurogamer.net/assets/articles//a/2/5/0/8/8/8/ss_preview_01.jpg.jpg?slideshow=true

Er zijn nog geen plannen de game naar de VS of EU te brengen maar ik denk dat het niet lang zal duren.

Importeren kan ook maar dan wel de chinese versie daar die al engelse teksten en spraak heeft. Voor 55 euri voor jouw bij yesasia.com

[ Voor 7% gewijzigd door swopdark op 03-05-2009 21:19 ]

Playstation 3 - PSN ID: Sw0pDiller | XBOX360 Premium - Gamertag: ZakkeWasser | DELL New Studio 17 laptop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lukin
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online
swopdark schreef op zondag 03 mei 2009 @ 21:07:
Mensen hier al eens van Demon's Soul gehoord? een game die enkel in Azie uit is maar ook engelse teksten heeft. De game moet erg goed zijn en krijgt lovende ps3-sense en Eurogamer kritieken

trailer (youtube)

[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]

Er zijn nog geen plannen de game naar de VS of EU te brengen maar ik denk dat het niet lang zal duren.

Importeren kan ook maar dan wel de chinese versie daar die al engelse teksten en spraak heeft. Voor 55 euri voor jouw bij yesasia.com
Yup, is al breed uit besproken tegen het eind van het vorige deel van dit topic. Mijn kopie is onderweg sinds afgelopen vrijdag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snowwie
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 22-05 19:02
Ik ga binnenkort maar eens die 40GB schijf uit de PS3 halen en er een 250GB in zetten. 40GB is een beetje aan de krappe kant. :)

Mijn YouTube Channel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Zit er eiglk een max aan wat je erin kunt proppen? Heeft t eigenlijk zin om een raptor ofzo (10K rpm schijf) erin te duwen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• itons
  • Registratie: Oktober 2003
  • Niet online
Anoniem: 300570 schreef op maandag 04 mei 2009 @ 00:10:
Zit er eiglk een max aan wat je erin kunt proppen? Heeft t eigenlijk zin om een raptor ofzo (10K rpm schijf) erin te duwen?
die worden wss te heet in de krappe PS3 behuizing...

persoonlijk boeit het me totaal niet, films stream ik van mijn PC in HD en laadtijden bij games zijn niet dus danig lang dat ik me er aan kan ergeren...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gusev
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 09:09
itons schreef op maandag 04 mei 2009 @ 08:48:
[...]

die worden wss te heet in de krappe PS3 behuizing...

persoonlijk boeit het me totaal niet, films stream ik van mijn PC in HD en laadtijden bij games zijn niet dus danig lang dat ik me er aan kan ergeren...
Er is ooit is door iemand een vergelijking gemaakt of het nou echt uitmaakt voor de laadtijden of je 5400 of 7200 rpm neemt. Kan het helaas niet meer terugvinden...iemand?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nohead
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 13:52

Nohead

PSN ID: Nohead

Gusev schreef op maandag 04 mei 2009 @ 09:48:
[...]

Er is ooit is door iemand een vergelijking gemaakt of het nou echt uitmaakt voor de laadtijden of je 5400 of 7200 rpm neemt. Kan het helaas niet meer terugvinden...iemand?
Volgens mij heb ik dat ook eens gelezen, en scheelde het bijna niks qua performance.
7200RPM wordt idd een stuk heter, zou gewoon voor een 5400RPM 500GB schijfje gaan heb je al voor 85€ denk. Ben er zelf iig heel erg tevreden over.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gusev
Precies, dacht dat ik hetzelfde kon herinneren. Najah voor mij is 40GB voorlopig voldoende, stream ook alles. Maar als ik kijk wat er 2009/begin 2010 uitkomt, hallo hey :D
  • Call of Duty: Modern Warfare 2
  • Tekken 6
  • Assassin's Creed 2
  • Uncharted 2: Among Thieves
  • L.A. Noire
  • Mafia II
  • Gran Turismo 5
  • MAG
Reviews afwachten:
  • Need for Speed SHIFT
  • This is Vegas
  • Max Payne 3
  • Battlefield: Bad Company 2
  • Operation Flashpoint 2: Dragon Rising
En dit is nog alleen maar waar ik persoonlijk in ben geinteresseerd :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bellerophon
  • Laatst online: 20-04 16:56

Bellerophon

Persona non grata

Ik kon gisteren niet de demo van Marvel vs Capcom 2 in de Playstation Store vinden???
Ligt dat nou aan mij of ehr... ?

PSN: Bellerophon-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Intrique
  • Registratie: December 2003
  • Niet online
Heb je wel gekeken op de amerikaanse store. Want de europese heeft 'em niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bellerophon

Bellerophon

Persona non grata

Intrique schreef op maandag 04 mei 2009 @ 10:22:
Heb je wel gekeken op de amerikaanse store. Want de europese heeft 'em niet.
Ehr... dan is dat het dus :D
Om op de amerikaanse store te kijken heb ik toch een USA account nodig?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maegrim
Nee, een japanse

:/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bellerophon

Bellerophon

Persona non grata

Wow bedankt man!
Je snapt toch wel dat ik niet naar een dergelijk antwoord vraag he?

Ik zocht meer naar een antwoord waarin duidelijk wordt of het nadelige gevolgen heeft voor mijn europese PSN account en hoe ik dan een usa psn account moet aanmaken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jungian
  • Registratie: Juni 2006
  • Niet online

Jungian

>_<

Bellerophon schreef op maandag 04 mei 2009 @ 11:17:
Wow bedankt man!
Ja hoor :z Natuurlijk kan iedereen afleiden dat jij met deze vraag
Om op de amerikaanse store te kijken heb ik toch een USA account nodig?
eigenlijk een antwoord zoekt op deze vraag
(1)Heef het nadelige gevolgen heeft voor mijn europese PSN account om een USA account aan te maken en (2) hoe moet ik dan een usa psn account moet aanmaken?
Je antwoord :
  1. Nee
  2. Gebruik Google of start je PS3 eens op en maak een nieuw PSN-account aan.

0.0

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gusev
Bellerophon schreef op maandag 04 mei 2009 @ 11:17:
[...]

Wow bedankt man!

Ik zocht meer naar een antwoord waarin duidelijk wordt of het nadelige gevolgen heeft voor mijn europese PSN account en hoe ik dan een usa psn account moet aanmaken?
Denk dat je hier wat meer aan hebt i.p.v. die antwoorden waar ik me zo aan kan ergeren:

http://www.ps3-sense.nl/f...-network-account-1p2.html

P.s. de website ligt er nu even uit ;) maar deze had ik in me bookmark staan, heeft me ooit goed geholpen.

[ Voor 37% gewijzigd door Gusev op 04-05-2009 13:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bellerophon

Bellerophon

Persona non grata

Gusev schreef op maandag 04 mei 2009 @ 13:29:
[...]

Denk dat je hier wat meer aan hebt i.p.v. die antwoorden waar ik me zo aan kan ergeren:

http://www.ps3-sense.nl/f...-network-account-1p2.html

P.s. de website ligt er nu even uit ;) maar deze had ik in me bookmark staan, heeft me ooit goed geholpen.
Bedankt :)
Had ergens ook een andere link gevonden, komt dat overeen met elkaar?
http://www.bob.com.sg/forum/archive/index.php?t-40076.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gusev
Ja zo op het 1e gezicht wel, maar vind het linkje welke ik heb gestuurd iets duidelijker qua uitleg :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dialMforMike
Volgens mij werkt het maken van een account voor praktisch alle landen hetzelfde (zolang je de taal maar spreekt, lastig voor Japan). Je moet alleen even een adres van, bijvoorbeeld, een hotel in het desbetreffende land vinden voor een kloppend adres.

Ik heb naast een Amerikaans account ook een Hong-Kongs (?) account want daar staan ook weleens afwijkende demo's in. Al heeft de HK store niet superveel content, dus daar hoeft niemand slaap over te verliezen :) De Japanse store is mij alweer teveel werk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tjesus
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 13:25
Gusev schreef op maandag 04 mei 2009 @ 09:48:
[...]

http://www.gamepro.com/ar...-hard-drive-speed-matter/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 18:35

Chaoss

Moderator Spielerij

Professioneel boekemantsje

blijkbaar scheelt het gemiddeld zo'n 2s in de laad tijden.... tenminste bij de laad tijden die van zichzelf wat langer zijn.

Er staat in de tekst wel dat het qua temperatuur niets uitmaakte maar ik zou wel eens de temepratuur van beide schijven gemeten willen zien na bv een speeltijd van 2-3 uur. kan me namelijk niet voorstellen dan een 7200rpm 0,0 warmer wordt dan een 5400rpm.

[ Voor 51% gewijzigd door Chaoss op 04-05-2009 16:56 ]

PSN: Wanderer200 | Switch: Wanderer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gusev
Danke. Is best een oud artikel zie ik, dacht dat de test wat recenter was gehouden.

Maar zouden de nieuwere firmwares misschien inmiddels iets sneller kunnen omgaan met een 7200rpm hardeschijf? Zie zaken als terug gaan naar het XMB menu etc...

edit @ hierboven: Inderdaad, is toch wel een heel belangrijk detail; warmte ;)

[ Voor 8% gewijzigd door Gusev op 04-05-2009 17:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FeaR

FeaR

In GoT we trust

Nohead schreef op maandag 04 mei 2009 @ 09:59:
[...]Volgens mij heb ik dat ook eens gelezen, en scheelde het bijna niks qua performance.
7200RPM wordt idd een stuk heter, zou gewoon voor een 5400RPM 500GB schijfje gaan heb je al voor 85€ denk. Ben er zelf iig heel erg tevreden over.
Om nog maar even in te haken:
Het verschil tussen een 7200rpm en een 5400rpm schijf was maximaal 15%.
Dus er is wel degelijk verschil. Alleen vraag ik me af of je echt merkt dat het laden nu "maar" 20 seconden is in plaats van 22. Het erover nadenken neemt meer tijd in beslag.
dat 7200 rpm schijven warmer werden is inderdaad ook waar, maar blijkt dat de PS3 daar op korte termijn geen last van heeft. Maar toen was nog niet bekend wat het op lange termijn kan gaan doen.

Over die 500GB 5400 rpm schijf:
Let wel dat je er eentje hebt die past. In den beginne hadden 500GB schijven meer platters (vier in plaats van de normale 2-3) en waren ze daardoor hoger. En met als gevolg dat ze net niet in de PS3 pasten. Ik moet eerlijk zeggen dat ik niet weet hoe het er nu voor staat met de afmetingen. Kan best zijn dat 500GB nu wel uit maar twee of drie platters bestaat en dus wel past.
Schijven tot en met 320 GB gaan sowieso altijd passen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss

Chaoss

Moderator Spielerij

En ook wel handig (heb ik zelf ook gedaan), de prijzen va een 2,5" HD in externe USB behuizing is soms niet of nauwelijks hoger dan een "losse" 2,5" HD. dus kun je evengoed bv een 320gb externe HD kopen en deze dan omwisselen met je PS3 en dus je 40/60/80GB uit de PS3 in die externe behuizing zodat je die voor data overdracht kunt gebruiken.

ik gebruik mijn 40Gb externe HD veel om gedownloade content in 1x over te zetten. want 30Gb ofoz via wifi kopieren duurt mij te lang :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tjesus
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 13:25
FeaR1986 schreef op maandag 04 mei 2009 @ 17:42:
[...]
Over die 500GB 5400 rpm schijf:
Let wel dat je er eentje hebt die past. In den beginne hadden 500GB schijven meer platters (vier in plaats van de normale 2-3) en waren ze daardoor hoger. En met als gevolg dat ze net niet in de PS3 pasten. Ik moet eerlijk zeggen dat ik niet weet hoe het er nu voor staat met de afmetingen. Kan best zijn dat 500GB nu wel uit maar twee of drie platters bestaat en dus wel past.
Schijven tot en met 320 GB gaan sowieso altijd passen...
Zorg er dan wel voor dat de hoogte niet hoger is dan 9.5mm. Anders past de schijf niet in de ps3.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Tjesus schreef op maandag 04 mei 2009 @ 19:06:
[...]

Zorg er dan wel voor dat de hoogte niet hoger is dan 9.5mm. Anders past de schijf niet in de ps3.
is het niet gewoon van belang dat je een laptopschijf neemt met sata aansluiting? Zoals (http://www.laptopshop.co....ptop_hard_drive-1-hd2.htm) volgens mij zijn alle laptop hdd´s standaard 2.5 ``. Ik geloof dat op de site van gamekings ook een een video te vinden is van het inbouwen in een ps3.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss

Chaoss

Moderator Spielerij

nee er waren/zijn 2,5" laptop hd's die niet in het rack van de Ps3 passen, omdat ze iets dikker zijn.
"2½ inch": 69,85 mm x 9,5 mm x 100 mm. Deze kleinere maat is geïntroduceerd door PrairieTek in 1988; er is geen corresponderende FDD. Het is de meest gebruikte maat in mobiele apparaten, met name laptops. Vandaag de dag is de meest voorkomende hoogte 9,5 mm, maar er hebben ook varianten van 19 mm, 17 mm en 12,5 mm bestaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FeaR

FeaR

In GoT we trust

Tjesus schreef op maandag 04 mei 2009 @ 19:06:
[...]Zorg er dan wel voor dat de hoogte niet hoger is dan 9.5mm. Anders past de schijf niet in de ps3.
Dat bedoelde ik dus met of ik niet zeker wist of 500GB schijven al zouden passen met betrekking tot het aantal platters. Tot en met drie platters gaat goed, de vierde zorgt ervoor dat de schijn nét te hoog wordt.
Anoniem: 300570 schreef op maandag 04 mei 2009 @ 19:59:
[...]is het niet gewoon van belang dat je een laptopschijf neemt met sata aansluiting? Zoals (http://www.laptopshop.co....ptop_hard_drive-1-hd2.htm) volgens mij zijn alle laptop hdd´s standaard 2.5 ``. Ik geloof dat op de site van gamekings ook een een video te vinden is van het inbouwen in een ps3.
De 2,5" zegt niets over de hoogte van de schijf. En zoals gezegd zijn negen van de tien 2,5" schijven de normale hoogte. Maar in den beginne van de 500GB 2,5" SATA schijven werden er vier platters gebruikt. Dit resulteerde in een iets hogere schijf dan standaard. Op het oog eigenlijk gewoon niet te zien en met nameten is echt millimeter-neuken. Maar door die ene millimeter meer hoogte paste de eerste 500GB schijven dus niet in de PS3. Wellicht zijn er nu 500GB schijven met de gewone 2-3 platters en dat zou dan wel werken. Schijven tot en met 320GB hebben altijd maximaal 3 platters en zullen dus nooit problemen opleveren...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 225449

Zucht! Weer problemen met mijn ps3 60 gig. Een maand of 5 geleden las hij geen disc's meer en nu loopt hij vast zodra ik opstart. De tv-scherm wordt een beetje groen en blokkerig-achtig. Het beeld blijft vastzitten en er zit niets anders op dan de ps3 hardhandig uit te zetten.

Iemand bekend met dit probleem ;( ? Ik had ergens gelezen dat de HDMI-aansluiting kapot/defect zou zijn. Dat zou ook een mogelijkheid kunnen zijn |:( .

Helaas verplicht afkicken nu :P .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bellerophon

Bellerophon

Persona non grata

Anoniem: 225449 schreef op maandag 04 mei 2009 @ 22:48:
Zucht! Weer problemen met mijn ps3 60 gig. Een maand of 5 geleden las hij geen disc's meer en nu loopt hij vast zodra ik opstart. De tv-scherm wordt een beetje groen en blokkerig-achtig. Het beeld blijft vastzitten en er zit niets anders op dan de ps3 hardhandig uit te zetten.

Iemand bekend met dit probleem ;( ? Ik had ergens gelezen dat de HDMI-aansluiting kapot/defect zou zijn. Dat zou ook een mogelijkheid kunnen zijn |:( .

Helaas verplicht afkicken nu :P .
Kan je het niet met een scart aansluiting dan proberen? dan weet je direct of de hdmi aansluiting gaar is

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jay-K
  • Niet online

Jay-K

1337 Bhagwag

Een vriend van mij heeft ook een vreemd probleem met zijn PS3 en zijn TV(Pana plasma). Wanneer hij in het xmb menu zit dan flikkert het beeld regelmatig, dit heeft hij ook wanneer hij een dvd/mkv streamt naar de PS3. Maar wanneer hij bv een game gaat spelen dan is er niets aan de hand.

Heeft iemand enig idee hoe dit kan? Alle hdmi kabels kunnen toch 1080p uitspugen(aangezien de games 720p zijn)? En als de hdmi kabel niet meer correct functioneert, dan zou die dat toch ook moeten doen tijdens het gamen?

Before me there were many, after me there will be none

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S2S
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 22:38

S2S

Jay-K schreef op dinsdag 05 mei 2009 @ 08:42:
Een vriend van mij heeft ook een vreemd probleem met zijn PS3 en zijn TV(Pana plasma). Wanneer hij in het xmb menu zit dan flikkert het beeld regelmatig, dit heeft hij ook wanneer hij een dvd/mkv streamt naar de PS3. Maar wanneer hij bv een game gaat spelen dan is er niets aan de hand.

Heeft iemand enig idee hoe dit kan? Alle hdmi kabels kunnen toch 1080p uitspugen(aangezien de games 720p zijn)? En als de hdmi kabel niet meer correct functioneert, dan zou die dat toch ook moeten doen tijdens het gamen?
Wat noem jij flikkeren? Is het beeld de ene keer donkerder of lichter? Of gaat dit erg snel achter elkaar, dus echt flikkeren?

Gaat het langzamer, dan zou hij is naar zijn instellingen van zijn tv kunnen kijken, staan deze op dynamisch, dan kan het door deze setting komen.. ik had dat namelijk ook met mijn Pana.
In deze setting, past de tv "dynamisch" settings aan tijdens gebruik, mij viel dit ook erg op met divx kijken etc.. Met games zie je het indd niet.

2 MT 5.12 KWh (v 151) , Shelly Pro EM CT-63, HW-P1, 1 fase. 12 x 340 WP Solar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jay-K
  • Niet online

Jay-K

1337 Bhagwag

S2S schreef op dinsdag 05 mei 2009 @ 09:44:
[...]

Wat noem jij flikkeren? Is het beeld de ene keer donkerder of lichter? Of gaat dit erg snel achter elkaar, dus echt flikkeren?

Gaat het langzamer, dan zou hij is naar zijn instellingen van zijn tv kunnen kijken, staan deze op dynamisch, dan kan het door deze setting komen.. ik had dat namelijk ook met mijn Pana.
In deze setting, past de tv "dynamisch" settings aan tijdens gebruik, mij viel dit ook erg op met divx kijken etc.. Met games zie je het indd niet.
Het is niet echt flikkeren, het lijkt alsof het beeld wegvalt, je ziet dan soms een witte streep/vlek/achtig iets.
En je hoort er ook een geluidje bij, een soort tik.

Before me there were many, after me there will be none

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JinZa
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 11-05 21:19

JinZa

Your life is digital..

Jay-K schreef op dinsdag 05 mei 2009 @ 08:42:
Ik denk dat het toch aan de HDMI kabel zou kunnen liggen. Ik heb dit probleem ook een keer gehad. 720P en 1080i was prima maar op 1080p was er af en toe een soort digitale ruis. Andere kabel proberen is een idee.

I don't have a solution but I admire the problem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ymmv
Wie zegt dat Blu-Rays duur zijn? Nu al vanaf 7 pond in de UK. Let wel op of er NL ondertiteling bij zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SToRM666
Als ze die prijzen nou ook eens in NL zouden hanteren, dan zou ik direct overschakelen op Blu-ray :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nico111
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 19-05 20:40
Ik bestel ze zelf ook altijd uit de UK. Het is niet normaal hoe duur ze hier zijn.
Ik snap het prijs verschil niet echt. Waar komt dat toch vandaan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bellerophon

Bellerophon

Persona non grata

Nico111 schreef op dinsdag 05 mei 2009 @ 11:07:
Ik bestel ze zelf ook altijd uit de UK. Het is niet normaal hoe duur ze hier zijn.
Ik snap het prijs verschil niet echt. Waar komt dat toch vandaan?
Met NL subs?

Pagina: 1 2 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.