Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lukin
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online
Ik hoop wat van de nieuwe Ratchett & Clank te zien te krijgen van de week, volgens mij is de release datum ook "binnenkort".

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DingK
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 08-03-2024
Lukin schreef op zondag 24 mei 2009 @ 20:45:
Ik hoop wat van de nieuwe Ratchett & Clank te zien te krijgen van de week, volgens mij is de release datum ook "binnenkort".
Ratchet & Clank: A Crack in Time moet pas komend najaar verschijnen, maar men mag dus wel enige coverage op de E3 verwachten. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ymmv
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 16-04 23:40
swopdark schreef op zondag 24 mei 2009 @ 20:19:
[...]

Ik weet het zelf ook nog niet goed. Inmiddel heb ik GTA4 weer opgepakt en wil ik Resident Evil ook naog gaan spelen. Ik sla em denk ik nog heel even over.

[...]

God Of War 3
Heavy Rain
Jak and Daxter??
team Trico project
MAG
FF13 versus
Demons Soul
Gran Turismo 5
Uncharted 2
Pixeljunk 1-4
Quantum theory
Just add water aankondiging??
Fat Princess
Ninja Gaiden 2: Sigma

Heb je er nog meer nodig??
Je vergeet nog White Knight Chronicles, Cross Edge, Last Rebellion, Trinity Universe en Atelier Rorona, . ;) Verder komt David Jaffe hoogstwaarschijnlijk met een exclusieve PS3-game.

Afbeeldingslocatie: http://upload.wikimedia.org/wikipedia/en/thumb/9/97/Cross_Edge_USA.jpg/252px-Cross_Edge_USA.jpg Afbeeldingslocatie: http://www.shopncsx.com/images/products/detail/atelier_roronoa.1.jpg

Ik verwacht nog wel een paar games van Sony's Japanse studio's, want daarvan hebben we al een tijdje niks gehoord. Japan Studio's laatste game was Siren, een remake van een PS2-game; Clap Hanz' laatste game was Everybody's Golf 5 in de zomer van 2007.

[ Voor 13% gewijzigd door ymmv op 24-05-2009 21:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dj Neo Ziggy
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 22-04 14:26
Ik heb ineens problemen met mijn controller.
Het ziet er naar uit dat hij niet meer wireless word herkend door m'n ps3.
Zodra de ps3 uit is, springen de 4 ledjes aan en uit (om de seconde) van mijn controller en voor de rest niets.
Geen reactie PS butten oid, moet handmatig mijn ps3 aanzetten en dan de ps knop indrukken als hij op usb zit.

Als ik hem op m'n usb poort doe van mijn PC knipperen ze wel heel erg snel.

Controller is helemaal opgeladen.
Zit tevens op de laatste 2.76.

[ Voor 11% gewijzigd door Dj Neo Ziggy op 24-05-2009 23:10 ]

Wat is hoop? Uitgestelde teleurstelling

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ymmv
Dj Neo Ziggy schreef op zondag 24 mei 2009 @ 23:08:
Ik heb ineens problemen met mijn controller.
Het ziet er naar uit dat hij niet meer wireless word herkend door m'n ps3.
Zodra de ps3 uit is, springen de 4 ledjes aan en uit (om de seconde) van mijn controller en voor de rest niets.
Geen reactie PS butten oid, moet handmatig mijn ps3 aanzetten en dan de ps knop indrukken als hij op usb zit.

Als ik hem op m'n usb poort doe van mijn PC knipperen ze wel heel erg snel.

Controller is helemaal opgeladen.
Zit tevens op de laatste 2.76.
Reset je controller door met een paperclip in het gaatje van je Sixaxis of DS3 te drukken. Verbind daarna je controller via USB met je PS3 en druk op de PS-knop zodat de controller met de PS3 gesynchoniseerd wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SToRM666
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 11-09-2024
swopdark schreef op zondag 24 mei 2009 @ 20:19:
Ik weet het zelf ook nog niet goed. Inmiddel heb ik GTA4 weer opgepakt en wil ik Resident Evil ook naog gaan spelen. Ik sla em denk ik nog heel even over.
Ik wil ook nog verder gaan met GTA4 en ik heb nog Fallout3, Bioshock en Saints Row 2 liggen, dus ik ben nog wel even zoet :)
Heb je er nog meer nodig??

En heel belangrijk: Sony's PS3 gaat 3D beelden krijgen met behulp van een brilletje en zals het er nu uitziet gaan Burnout paradise en WipeOut HD demonstraties geven... Echt helemaal te gek!!

http://www.youtube.com/watch?v=f0MP95OCtdg

check uit dit stukje "teaser" van ghet 3d gebeuren in burnout: youtube (check het stukje tussen 5min05 en 5min25 voor bewijs)
Ik ben op zich meer dan tevreden over de lineup hoor, maar onverwachtse aankondigingen zijn altijd leuk. Dat van die 3D beelden klinkt ook erg interessant.

PSN id: NL_SToRM

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bloemstukje
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 14:51
@ hierboven ; Saints Row 2 net helemaal uitgespeeld, maar op een of andere manier toch niet een : nice sense of accomplishment" gekregen !
Het spel eindigt wel, maar meer zo van : de verhaallijn is voorbij, Now the real fun starts, oftewel al die side missions.
Maar die vind ik juist niet leuk, en the real fun beleef je al tijdens het spel zelf vind ik.
Vond het spel een beetje op een rare manier afsluiten !

gewoon nee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SToRM666
Ik heb Saints Row 2 gisteren binnen gekregen en heel even gespeeld, maar ik vond het grafisch toch wel wat tegenvallen. Ik heb m vooral gekocht omdat ik het eerste deel echt goed vond, dus ik hoop dat het 2de deel dit kan evenaren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ymmv
SToRM666 schreef op zondag 24 mei 2009 @ 23:25:
[...]

Ik ben op zich meer dan tevreden over de lineup hoor, maar onverwachtse aankondigingen zijn altijd leuk. Dat van die 3D beelden klinkt ook erg interessant.
Sony is niet alleen met 3D-games bezig. De Blu-Ray Disc Association heeft een werkgroep in het leven geroepen om 3D aan het Blu-Ray-formaat toe te voegen. 3D wordt de komende paar jaar big business.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 300570

ymmv schreef op zondag 24 mei 2009 @ 23:48:
[...]

Sony is niet alleen met 3D-games bezig. De Blu-Ray Disc Association heeft een werkgroep in het leven geroepen om 3D aan het Blu-Ray-formaat toe te voegen. 3D wordt de komende paar jaar big business.
laten we het hopen ;)

Eerlijk gezegd ben ik er blij mee ;) zou best graag vol elektodes willen zitten gamen ;) mijn handen zijn mijn grootste probleem. Zo snel als we mentaal zouden kunnen gamen zouden er pas echt klassementen kunnen komen :) Helmpje op het hoofd en een shocksuit aan. En een echte ervaring ipv van nog merken dat je koelkast aanslaat als je gamet ;) Daar zou voor zou ik zo 4 k euri voor op tafel leggen :)

[ Voor 3% gewijzigd door Anoniem: 300570 op 25-05-2009 00:03 . Reden: typos ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SToRM666
Er zijn trouwens weer leuke aanbiedingen bij Zavvi :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NinTeNdO_FrEaK
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 10-07-2024
Goede aanbiedingen, jammer dat ik nog zoveel spellen heb liggen om uit te spelen en net guitar hero world tour voor 169 euro heb gekocht, moet dus even rustig aan doen ;)

Ps4/switch gamer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 295488

zijn er hier mensen die problemen hebben gehad met het upgraden van hun hdd?.
ik heb nu al 6 uur lang staan dat hij 99% klaar is maar hij wil maar niet verder
heeft iemand een tip hoe ik dat kan verhelpen?

Afbeeldingslocatie: http://xs139.xs.to/xs139/09210/afb002940.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bellerophon
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 20-04 16:56

Bellerophon

Persona non grata

ymmv schreef op zondag 24 mei 2009 @ 12:53:
[...]

Hoezo? Als ik game-recensies van IGN, Gamespot of Gametrailers bekijk, zijn die prima in orde en die hebben precies dezelfde doelgroep als Gamekings - alleen krijg ik bij Gamekings regelmatig last van gekromde tenen en plaatsvervangende schaamte. Ik snap niet dat het hier in NL zo vanzelfsprekend is dat je alleen kunt scoren als je programma's vooral plat en dom zijn - en het liefst nog met zo'n gruwelijk randstad-dialect.

[...]

www.budgetgaming.nl ....
Ik zou niet willen zeggen dat IGN precies op 1 en dezelfde doelgroep richt als dat de PU / Gamekings doet. Zeker zal de doelgroep van de PU bij die grote groep horen, maar IGN richt zich op een veel groter publiek.

En ik ben het helemaal met je eens qua taalgebruik van de PU, wat kan ik immers met een zin zoals; "Jow, deze game is echt vet lauw!" ....Ehr, pardon?

PSN: Bellerophon-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spam
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 28-02 17:38
Wat denken jullie van dit gerucht op de E3 koorts op tweakers.net:
4) PlayStation 3 daalt in prijs
Waar of onwaar? Er wordt al maanden om gevraagd, maar Sony houdt zijn poot stijf. Ik denk dan ook niet dat Sony overstag gaat, alhoewel ze eigenlijk wel moeten. Aan de andere kant, de line-up van dit najaar is zonder meer gruwelijk te noemen. Wellicht dat Sony deze aankondiging bewaart voor de Games Convention in Keulen, later dit jaar.
Gaat dit echt gebeuren ?

We are born, wet, hungry and naked. Then things get worse !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hulkr_
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 18-03 11:10

Hulkr_

Hulkr_

Kan iemand hier mij even bijles geven over hoe de PS3 werkt met die resoluties?
Ik heb hem nu een 2 maandjes in bezit en ben fanatiek FIFA09 en GTA aant spelen.
Mijn PS3 hangt via HDMI aan mijn FullHD TV. Als je bij die resoluties kijkt kun je van alles aanvinken. Ik hebt het liefst dat mijn games op 1080p/i draaien maar ik las een tijd terug dat iemand zei dat games alleen op 720 draaien (m.u.v wipeout).

Kan iemand mij uitleggen hoe en wat want ik kom er zelf via google niet uit.

[ Voor 10% gewijzigd door Hulkr_ op 25-05-2009 10:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Spam schreef op maandag 25 mei 2009 @ 09:59:
Wat denken jullie van dit gerucht op de E3 koorts op tweakers.net:
[...]
Gaat dit echt gebeuren ?
Laatst zijn de jaarcijfers van Sony gepresenteerd met een prognose voor dit jaar. Daarin verwachten ze een stuk meer PS3's te verkopen dan het afgelopen jaar, dus zeer waarschijnlijk zit daar een prijsdaling aan vast. Maar wanneer en hoeveel is nog niets over bekend.

PSN: Shiver23

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NinTeNdO_FrEaK
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 10-07-2024
De meeste games draaien native op 720p (of zelfs nog minder zoals gta4 op 640p). Maar als je alleen 1080p aanvinkt in je ps3 opties zal je ps3 de games upscalen naar 1080p (dit zal niet echt beter beeld geven en sommige games weigeren te werken als je alleen 1080p hebt aangevinkt). Wipeout draait volgens mij inderdaad native 1080p deze hoeft dus niet geupscaled te worden.

Ps4/switch gamer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hulkr_
  • Laatst online: 18-03 11:10

Hulkr_

Hulkr_

NinTeNdO_FrEaK schreef op maandag 25 mei 2009 @ 10:19:
De meeste games draaien native op 720p (of zelfs nog minder zoals gta4 op 640p). Maar als je alleen 1080p aanvinkt in je ps3 opties zal je ps3 de games upscalen naar 1080p (dit zal niet echt beter beeld geven en sommige games weigeren te werken als je alleen 1080p hebt aangevinkt). Wipeout draait volgens mij inderdaad native 1080p deze hoeft dus niet geupscaled te worden.
Dus ik kan beter gewoon alles aanvinken zodat elke game zijn eigen resolutie pakt? Dan is het het mooiste beeld?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SToRM666
Ik heb enkel 720p en 1080p aangevinkt. 1080i schijnt ook niet altijd de beste keuze te zijn, dus die staat bij mij niet aangevinkt.

[ Voor 58% gewijzigd door SToRM666 op 25-05-2009 10:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bloemstukje
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 14:51
SToRM666 schreef op zondag 24 mei 2009 @ 23:39:
Ik heb Saints Row 2 gisteren binnen gekregen en heel even gespeeld, maar ik vond het grafisch toch wel wat tegenvallen. Ik heb m vooral gekocht omdat ik het eerste deel echt goed vond, dus ik hoop dat het 2de deel dit kan evenaren.
Reken maar dat de gameplay heel goed opweegt tegen de mindere grafische kwaliteit.
het is inderdaad niet echt wat je verwacht van een PS3 spel, maar ik vind de gameplay persoonlijk net ietsje leuker dan GTA IV. Gewoon iets losser, wel minder realistisch, maar gewoon lekker scheuren, knallen en missies doen ! echt tof :)

gewoon nee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dj Neo Ziggy
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 22-04 14:26
ymmv schreef op zondag 24 mei 2009 @ 23:23:
[...]

Reset je controller door met een paperclip in het gaatje van je Sixaxis of DS3 te drukken. Verbind daarna je controller via USB met je PS3 en druk op de PS-knop zodat de controller met de PS3 gesynchoniseerd wordt.
Top het werkt, thanks

Wat is hoop? Uitgestelde teleurstelling

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SeamusXanthus
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 08-09-2024
swopdark schreef op zondag 24 mei 2009 @ 20:06:
[...]

Doorgaans vind ik de stijl van gamekings en Power Unlimited erg vermakelijk. Het blad is top alleen jammer dat ze een stiekeme voorkeur voor de 360 hebben. En dan vooral J.J. In ieder nummer vind je wel weer een stukje Sony BS nieuws uitgemeten. Multiplatform games die betere GFX hebben op de 360 krijgen er extra punten voor en andersom is het ineens niet belangrijk.
Kijk naar het item over de C&C die volgens PU scherper en kleurrijker is op de PS3 dan op de 360 plus extra maps maar er worden geen extra punten verdeeld.
Selectieve perceptie?
1) Ik kan me niet herinneren wanneer het laatst extra punten aan een 360 spel werd gegeven. PU geeft eigenlijk altijd 1 cijfer aan een game.
2) JJ is inderdaad openlijk meer gecharmeerd van de 360, maar Jeroen is dat bv minimaal net zo duidelijk over de PS3, en Jurjen is misschien wel werelds grootste Nintendo fanboy. Vorige maand nog een bericht over PSN vs Live. Daarin kon je echt heel goed zien dat ze als geheel echt niet pro-MS zijn. Conclusie was bijvoorbeeld dat PSN meer content had. Nu kan je mij veel wijs maken, maar dat laatste toch echt niet.

De PS3 heeft afgelopen jaar een inhaalslag gemaakt wat betreft games, en dat vertellen ze nu ook gewoon (zoals het hoort). In de tijd dat ze negatief waren over de PS3 was er ook veel negatief nieuws te melden. Nu is de PS3 op stoom en dat merk je ook in de PU.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swopdark
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 15-06-2024
vast wel, zo werkt dat gewoon. Ik ben ook heel blij met de PU doordat ze alle platformen bespreken. Maar soms (misschien omdat je er op let) lees je dingen die niet altijd fair zijn.
1) Ik kan me niet herinneren wanneer het laatst extra punten aan een 360 spel werd gegeven. PU geeft eigenlijk altijd 1 cijfer aan een game.
Bij gelijktijdige releases wel jah maar bij games die na elkaar worden gerealeased krijgen ze wel aparte cijfers.

Playstation 3 - PSN ID: Sw0pDiller | XBOX360 Premium - Gamertag: ZakkeWasser | DELL New Studio 17 laptop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SeamusXanthus
swopdark schreef op maandag 25 mei 2009 @ 12:36:
[...]

Bij gelijktijdige releases wel jah maar bij games die na elkaar worden gerealeased krijgen ze wel aparte cijfers.
Op die manier bedoel je. Dan denk ik eerder dat spellen eventueel lager scoren omdat de release ver uit elkaar ligt. Een jaar is veel in gameland. Een spel als Bioshock is in 2007 bv een stuk indrukwekkender dan in 2008 waar het gemiddelde nivo al wat hoger ligt. Zijn er dan echt veel voorbeelden waar de 360 versie hoger krijgt, terwijl deze later uit kwam? Volgens mij zijn de timed exclusives op de PS3 op een hand te tellen.

Offtopic, omdat ik weet dat Valkyria Chronicles relatief vaak langs komt hier: Zojuist heb ik deze game bij gamehubs gekocht voor 37 euro, waar hij is gerestocked. Ik heb hem niet zo goedkoop gezien nog bij de online stores waar ik normaal shop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Faust
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 21-02-2022
SeamusXanthus schreef op maandag 25 mei 2009 @ 13:15:
[...]
Offtopic, omdat ik weet dat Valkyria Chronicles relatief vaak langs komt hier: Zojuist heb ik deze game bij gamehubs gekocht voor 37 euro, waar hij is gerestocked. Ik heb hem niet zo goedkoop gezien nog bij de online stores waar ik normaal shop.
Je kan hem nu direct kopen bij de game mania. 30 euro. Hoef je niet eens te wachten op de post :)

De PU is in mijn ogen overigens altijd anti-PS geweest. Ik heb nog op een zolder het boekje wat in juni geloof ik bij de pu zat (2000).
PS2 alleen hype, een TNT2 heeft betere gfx ( :') ) en ga zo maar door. Hebben ze nooit rechtgezet. Daarnaast zijn ze altijd wel negatief geweest in de berichtgeving.
Ik kan me zelfs een artikel herinneren, waarin stond dat je een dreamcast moest kopen ipv een ps2 :P
Dan het dissen van grote PS exclusives, FFX, MGS2, etc. Vergeleken met het onterecht ophemelen van andere games... Het is leuk om te lezen maar ook niet meer dan dat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bellerophon
  • Laatst online: 20-04 16:56

Bellerophon

Persona non grata

Faust schreef op maandag 25 mei 2009 @ 13:24:
[...]

Je kan hem nu direct kopen bij de game mania. 30 euro. Hoef je niet eens te wachten op de post :)

De PU is in mijn ogen overigens altijd anti-PS geweest. Ik heb nog op een zolder het boekje wat in juni geloof ik bij de pu zat (2000).
PS2 alleen hype, een TNT2 heeft betere gfx ( :') ) en ga zo maar door. Hebben ze nooit rechtgezet. Daarnaast zijn ze altijd wel negatief geweest in de berichtgeving.
Ik kan me zelfs een artikel herinneren, waarin stond dat je een dreamcast moest kopen ipv een ps2 :P
Dan het dissen van grote PS exclusives, FFX, MGS2, etc. Vergeleken met het onterecht ophemelen van andere games... Het is leuk om te lezen maar ook niet meer dan dat.
Dan was ik dus niet de enige die dat vond :)
Het viel mij ook altijd op, dat de berichtgeving niet echt positief was, en al zeker niet onderbouwd.

PSN: Bellerophon-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SeamusXanthus
De PU zeikt de Wii ook continu af, dus ze zijn ook anti Nintendo volgens jullie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knul
  • Laatst online: 15:16
SeamusXanthus schreef op maandag 25 mei 2009 @ 14:09:
De PU zeikt de Wii ook continu af, dus ze zijn ook anti Nintendo volgens jullie?
Nee, de Wii zuigt gewoon hard :) Mijn Wii zuigt atm alleen nog maar stof aan. Gaat alleen aan als er wat vrienden langskomen om 1 a 2 potjes mario football te doen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swampy
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 02-03 22:01

swampy

Coconut + Swallow = ?

SeamusXanthus schreef op maandag 25 mei 2009 @ 14:09:
De Wii is interresant maar tja hij gaat alleen maar aan als een paar vrienden langskomen en ik denkt van "Goh laten we een spelletje gaan doen"

Sorry ik kan de Wii niet serieus nemen of Nintendo. Ik wens ze veel geluk en ja ze maken geld. Ja..

Het is een andere markt! Klinkt lullig maar het is.

En tja het blad is ..well bijna Sjonnie. Je kent het wel als het er goed uit ziet en 30 lampjes heeft en aardig klinkt is het top. Dat er onder de motorkap niets speciaal zit tja..daar gaat het niet om.

[ Voor 19% gewijzigd door swampy op 25-05-2009 15:48 ]

There is no place like ::1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SeamusXanthus
Mee eens hoor, de Wii staat bij mij ook al een jaar uit. Ik wil er ook geen Wii vs PS3 topic van maken. Wilde alleen maar even aangeven dat de PU echt niet anti-PS3 is. Een enkel individu misschien, maar als geheel is het redelijk neutraal. De wii wordt afgezeken vanwege de slechte games. De 360 (vooral vroeger) vanwege de slechte bouw en de PS3 vanwege (vroeger) het gebrek aan games en nu dus ook een stuk minder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SToRM666
Ik heb ook een periode gezien waarin de PU wat anti-PS3 leek te zijn, maar dat is nu wel verleden tijd naar mijn idee. Ik zie dat nu sowieso overal wel wat bijdraaien. De PS3 (Sony) heeft gewoon een niet zo goede start gehad en enorm veel kritiek over zich heen gekregen vanwege keuzes die gemaakt zijn zoals de launchprijs, de sixaxis en het verliezen van exclusives, enz...Maar zoals het er nu naar uitziet heet Sony zich goed herpakt en hebben ze in ieder geval de komende periode toch wel de sterkste troeven :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rhox1979
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 11:37
Weet er iemand een goede aanbieding voor een nieuwe PS3 zijn?
De meeste winkels verkopen hem (in pakket) aan 399€
Overlaatst was er een koopje in de FRS voor een PS3-40Gb.
Zijn er nog zulke winkels die overschotten van PS3-40Gb (goedkoop) verkopen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• burgt
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 22-04 15:05

burgt

Starbass

Rhox1979 schreef op maandag 25 mei 2009 @ 16:25:
Weet er iemand een goede aanbieding voor een nieuwe PS3 zijn?
De meeste winkels verkopen hem (in pakket) aan 399€
Overlaatst was er een koopje in de FRS voor een PS3-40Gb.
Zijn er nog zulke winkels die overschotten van PS3-40Gb (goedkoop) verkopen?
in de pricewatch staan al wat goedkopere paketten:
bijv. de PS3 80GB met Killzone
of de PS3 80GB met LittleBigPlanet beide vanaf € 353,35

Black Pearl - tribute to Pearl Jam klik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goron
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 06-03 20:52
Intertoys geeft deze week 10% korting op alle consoles. Dat betekend dus playstation 3 pakketten voor 359 euro.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 291270

Hmm. Niet om te ruin'en ofzo.. Maar ik kreeg (volgens mij) gister een foldertje op de bus van de MM. PS3, geen game. 299. Kan dus een lokaal foldertje zijn, but who knows.

Mediamarkt Deventer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 281387

FRS heeft nu een aanbieding met mirror's edge + motorstorm pacific drift 2 + bluray hancock voor €395

(+uiteraard de ps3 van 80GB en een controller)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FeaR
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 13:46

FeaR

In GoT we trust

Wat heeft iedereen toch tegen de PU?
Toegegeven dat het niet meer zo goed is sinds dat Boris weg is en nog wat van de oude garde (ik lees de PU sinds dat Mortyr uit kwam).

En ook toegegeven dat er fanboys zijn van het ene merk/console en dat games vaker worden getest op de XBox 360 dan op de PS3.

Maar verder kan ik me zeer vermaken met zulke bladen. Denk dat jullie te veel op de meningen afgaan en je "aangesproken" voelen als een spel slecht scoort.
Zulke bladen lees je om gewoon op de hoogte te blijven van nieuwe games. Al is dat de laatste jaren ook minder dan eerst. Niet echt interessante nieuwtjes meer... Voor degelijke reviews zijn er inderdaad beter bronnen beschikbaar...

En uiteindelijk kies je altijd nog zelf.
Meningen en smaken zijn persoonlijk en kunnen door geen enkele bron weerlegd of beaamd worden :)

Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Njay
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 15:53
even over die zavvi.co.uk

wat een crap service , vorige week 18 mei killzone 2 besteld en via cc betaald.
staat nog steeds op awaiting pick process geen reactie van hun customer service

denk meld het ff :(

PSN: NjayNL | Star Citizen Referal code | Oculus Quest

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ymmv
Njay schreef op maandag 25 mei 2009 @ 20:55:
even over die zavvi.co.uk

wat een crap service , vorige week 18 mei killzone 2 besteld en via cc betaald.
staat nog steeds op awaiting pick process geen reactie van hun customer service

denk meld het ff :(
zavvi.co.uk wordt door dezelfde firma gerund als thehut.com en die stonden ook al niet bekend om hun supersnelle verzending en service.

Voor verdere discussie, zie het Games Import Topic.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Faust
FeaR1986 schreef op maandag 25 mei 2009 @ 20:22:
Wat heeft iedereen toch tegen de PU?
...
Je hebt een punt Fear1986, maar voor het op de hoogte te blijven van games hebben we nu internet. (dat is ook nog eens veel sneller, en je bekijkt de beelden ipv erover lezen dat boris: "mja, het spel ziet er wel erg lauw uit zeg ook die kleertjes in de wind weet je wel?" schrijft om maar een voorbeeld te noemen).

Ik zou het lezen omdat het vermakelijk is. Maar ik ga niet een tijdschrift kopen om te lezen hoe sony gedist wordt. Ik kan ook gewoon regelmatig t.net checken ;)

Ze schrijven trouwens erg cool. Ik lees het al 15 jaar ofzo? En het is nog altijd hetzelfde. Dat is wel top!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FeaR

FeaR

In GoT we trust

Klopt, maar soms (en dan is het ook echt soms) hebben ze leuke exclusives of first looks. Maar de PU lees ik in ieder geval niet om echt op de hoogte te blijven van games. Ik lees de PU voor mijn vermaak. En juist als je het blad niet serieus neemt wordt het opeens een stuk leuker. Die bijschriften zijn echt te slecht voor woorden en oversekst, maar daar zie ik de humor dan wel in. Je hebt gelijk als het gaat over het algemene taalgebruik. Volgens mij moeten ze daar minstens drie keer per zin vloeken of schelden anders mag het niet geplaatst worden. En soms kan dat inderdaad op mijn zenuwen gaan werken bij die nieuwe gasten als Maarten en Wouter. In oude magazines is het minder erg lijkt het wel of het valt minder op.

Dat Sony dissen valt erg mee. In de vergelijking tussen PSN en XBox Live kwam Sony er dus het beste uit. En ook over dat 3D-gaming zijn ze enthousiast. Dus zo geheel anti Sony zijn ze ook weer niet. Anti Wii zeker wel, als Melle niet in de blad iets te zeggen zou hebben zouden er geen Wii-games gecheked worden.

En die €7,50 bij Free Recordshop is ook wel makkelijk. Het is nog steeds niet zo goedkoop als importeren, maar als ik even snel een game wil halen is het een leuk extraatje.

Maar zoals ik zeg en jij dus ook: ik lees de PU voor het vermaak en niet om de nieuwswaarde. En met dat zelfde idee lees ik ook de Donald Duck :P

Maar ontopic dan maar weer:
Iemand ervaring met die James Bond game?
Zag m liggen voor €29,99 en sta te twijfelen om die game te kopen.
Heb me altijd zeer vermaakt met GoldenEye op de N64 en qua looks lijkt deze game er wel op.
Andere games voor dat budget als Mirror's Edge en DeadSpace heb ik al op de pc en die doen me echt niets...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Heb Deadspace en Mirrors Edge samen voor 28 euro gehaald (BlahDVD). ME heb ik net uitgespeeld en vond ik juist een leuke game. Helaas soms iets te frustrerend en het vechten blijft behoorlijk achter bij het rennen. Ook leuke replayvalue met speedruns en extra challenges.

PSN: Shiver23

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Faust
Fear1986,
als je Valkyria Chronicles nog niet hebt dan is dit misschien een aanrader, ook binnen die prijs.
PU is idd erg tof vaak.
Vroeger was het misschien nog beter zelfs, sega versus nintendo, de playstation was amper uit.
Elke maand brieven, waarom de sega cool was en nintendo k*t, of die tijdloze tekeningen van een mario die sonic had opgehangen en andersom :D
Of wat te denken van mortal marcel?
En de onderschriften blijven meesterlijk.
Lol, ik heb weer zin om een tijdschrift te kopen morgen :)

Over quantum of solace, als je een xbox hebt dan kan je beter voor die versie gaan, grafisch kwam die versie beter uit de verf, maar het blijft in mijn ogen een gemiddeld spel. Weet niet of andere tweakers 007 hebben?
edit: http://www.metacritic.com...3/quantumofsolace#critics

[ Voor 5% gewijzigd door Faust op 25-05-2009 22:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spam
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 28-02 17:38
Shiver23 schreef op maandag 25 mei 2009 @ 10:18:
[...]

Laatst zijn de jaarcijfers van Sony gepresenteerd met een prognose voor dit jaar. Daarin verwachten ze een stuk meer PS3's te verkopen dan het afgelopen jaar, dus zeer waarschijnlijk zit daar een prijsdaling aan vast. Maar wanneer en hoeveel is nog niets over bekend.
Nu heb ik er wel eens eerder vragen over een PS3 redesign gesteld en tot op heden heb ik het ook altijd onwaarschijnlijk gevonden. Maar deze foto's op Engadget lijken wel heel echt :

Afbeeldingslocatie: http://www.blogcdn.com/www.engadget.com/media/2009/05/ps3-leak-box-1.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.blogcdn.com/www.engadget.com/media/2009/05/ps3-slim-leaked-shots-006.jpg

Is dit fake ? Gaat het om een oude set foto's ?

Er is zelfs nog op gereageerd dat het om gelekte foto's gaat en men is gesommeerd om de foto's te verwijderen. Als het fake was zouden ze het dan doen :?

[ Voor 26% gewijzigd door Spam op 25-05-2009 22:43 ]

We are born, wet, hungry and naked. Then things get worse !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 281387

Die is een paar pagina's terug ook al langsgekomen toch? was volgens mij een fake.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ymmv
Anoniem: 281387 schreef op maandag 25 mei 2009 @ 22:38:
Die is een paar pagina's terug ook al langsgekomen toch? was volgens mij een fake.
Tot nu toe lijkt de mening op vel sites te zijn dat deze foto's echt zijn. De juridische aansporingen om de foto's te verwijderen kwam van een Chinese fabriek waar daadwerkelijk PS3s worden gemaakt. Verder bleken in die fabriek ook werkplekken te zijn met hetzelfde roze en groen als op de foto,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reemster
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 30-12-2023

Reemster

Soul Reaver

Faust schreef op maandag 25 mei 2009 @ 22:20:
Over quantum of solace, als je een xbox hebt dan kan je beter voor die versie gaan, grafisch kwam die versie beter uit de verf, maar het blijft in mijn ogen een gemiddeld spel. Weet niet of andere tweakers 007 hebben?
Als je een xbox hebt...

spoiler:
...dan kan je beter een ps3 kopen

Als je smaak hebt...

spoiler:
...dan kan je beter een andere game kopen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snippertje
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 13:15

Snippertje

Light up your life

ymmv schreef op maandag 25 mei 2009 @ 22:53:
[...]

Tot nu toe lijkt de mening op vel sites te zijn dat deze foto's echt zijn. De juridische aansporingen om de foto's te verwijderen kwam van een Chinese fabriek waar daadwerkelijk PS3s worden gemaakt. Verder bleken in die fabriek ook werkplekken te zijn met hetzelfde roze en groen als op de foto,
Moet zeggen dat ik hem dan behoorlijk lelijk vind.

Discord kanaal: https://discord.gg/X3CqdTKd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FeaR

FeaR

In GoT we trust

Shiver23 schreef op maandag 25 mei 2009 @ 22:17:
Heb Deadspace en Mirrors Edge samen voor 28 euro gehaald (BlahDVD). ME heb ik net uitgespeeld en vond ik juist een leuke game. Helaas soms iets te frustrerend en het vechten blijft behoorlijk achter bij het rennen. Ook leuke replayvalue met speedruns en extra challenges.
Ik kan niet wennen aan Dead Space vanwege de camerapositie. Ik weet dat de camerapositie is net zoals als in Gears of War, maar de gameplay in de laatste is toch wat anders en sneller. Dus wellicht als ik iets dieper die game in ga dat ik dan door de besturing heen kan kijken. Want ik geef toe dat een spel niet spelen alleen vanwege de camera niet de beste reden is.

En dat ga ik morgen pas doen, want ik ga niet om deze tijd een game als DeadSpace spelen. Ik heb nogal een groot inlevingsvermogen :P

Mirror's Edge is niet verkeerd als het gaat om gameplay inderdaad. Maar ik ben ergens tot 15% gekomen denk ik zo en verder niet. Moet zeggen dat vooral het wit me erg tegenstaat, een leuke patch om alles in negatief te laten zien zou wel leuk zijn. Al gaat dat wel op je ogen werken denk ik zo.

Edit:
En nu weet ik weer waarom ik Mirror's Edge had verwijderd... ik werd misselijk van die gameplay. Wellicht komt dat omdat ik dicht op mijn scherm zit. Kans dat ik dat met een console versie dan niet heb...

Maar jouw smaak ik overigens toch wat anders dan de mijne:
Zie jouw veelal Pixel Junk spelen en die game doet me ook niet echt veel.

Moet zeggen dat veel PSN-games niet veel gespeeld worden. Alleen Flower, Flow en Tekken heb ik echt veel gespeeld. PAIN, SkyDive, Pixel Junk en LocoRoco heb ik niet veel gedaan..

Dacht zelf nog aan Star Wars: TFU, maar die is nog steeds normale prijs. Maar die game is al een tijdje uit, dus wacht nog wel even totdat deze op platinum gaat of prijsdrop krijgt.

Maar zie net dat inFamous deze week al uit komt, dus dan wacht ik wel tot die in de bus ligt. Was in de war met Prototype die wat weekjes later uit komt. Die game wil ik overigens ook halen, dus wordt inFamous snel uitspelen dan :P
Faust schreef op maandag 25 mei 2009 @ 22:20:
Dan laat ik hem liggen, want lees ook dat de game de film 1:1 volgt. En de film vond ik al niets, dus dan lijkt het me niet wijs om die game te halen.

Wellicht wordt het beter dan Quantom of Solace: ik heb er net een mail uit gedaan om een N64 te kopen met GoldenEye en Mario 64. Hoop dat dat wat wordt, want zou het echt wel leuk vinden. Weet alleen niet wat dat gaat doen op een 42" tv, want ik heb mijn N64 weggedaan in het CRT-tijdperk.
Wellicht kan de Denon er nog wat leuks mee qua scaling.
-RazieL- schreef op maandag 25 mei 2009 @ 23:01:
[...]Als je een xbox hebt...

spoiler:
...dan kan je beter een ps3 kopen
Dan had ik het toch wel in dat topic gepost als ik alleen een XBox heb...
Maar ik heb beide hier thuis staan fyi :)
En voor Forza 2, Gear of War 1 en 2 en Halo haal ik graag een XBox in huis.

En dat heet nu verder kijken dan je neus lang is >:)

[ Voor 13% gewijzigd door FeaR op 25-05-2009 23:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tom
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

Tom

Ik snap de ophef en berichtgeving over een nieuw PS3-design niet helemaal. Het is leuk meegenomen voor de mensen die op het punt staan om een PS3 aan te schaffen, maar ik heb een PS3 en snap niet waarom men er zoveel aandacht aan besteed. Alle games die er zijn en gaan uitkomen kun je toch op de huidige PS3 spelen. Het is niet bepaald een opvolger. Enige meerwaarde die het heeft is misschien dat ie kleiner is of een grotere harddisk heeft, maar ook dat laatste is makkelijk/goedkoop zelf te fixen als het echt een struikelblok is bij de bestaande PS3 :)

Verder gister Uncharted 1 besteld. Kostte via een of andere engelse site (omgerekend) maar 20 euro incl. verzending, dat zijn tenminste de betere prijzen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PromoX
  • Laatst online: 12-04 17:08

PromoX

Flying solo

En we zijn alweer over de 1000 posts, dus tijd voor een nieuw deel: Het Playstation 3 ervaringen topic - Deel 42.

And I'm the only one and I walk alone.

Pagina: 1 ... 10 11 Laatste

Dit topic is gesloten.