Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 08:44

Chaoss

Moderator Spielerij

Professioneel boekemantsje

dat zou wel heel absurd zijn, die ondertiteling hoef je maar 1x te maken. lijkt me geen reden waardoor de Br's per stuk ineens 10-20 euro duurder zijn.

ben gewoon bang dat de nl importeurs/distributeurs er simpelweg meer aan willen verdienen.

PSN: Wanderer200 | Switch: Wanderer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bellerophon
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 07-09 16:34

Bellerophon

Persona non grata

Chaoss schreef op dinsdag 05 mei 2009 @ 12:15:
[...]

dat zou wel heel absurd zijn, die ondertiteling hoef je maar 1x te maken. lijkt me geen reden waardoor de Br's per stuk ineens 10-20 euro duurder zijn.

ben gewoon bang dat de nl importeurs/distributeurs er simpelweg meer aan willen verdienen.
Sorry, ik vroeg mij af op de BR's, NL subs bevatten :)

PSN: Bellerophon-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Omni superens
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 16-11-2024
Nu op www.zavvi.co.uk Endwar voor £17.95, met headset! Is alleen voor de headset al een koopje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bellerophon

Bellerophon

Persona non grata

Omni superens schreef op dinsdag 05 mei 2009 @ 12:39:
Nu op www.zavvi.co.uk Endwar voor £17.95, met headset! Is alleen voor de headset al een koopje.
Die link doet een beetje gaar bij mij.
Maar het is zeker een koopje :Y

http://www.zavvi.co.uk/zavvi/10043071.product

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sandyman538
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 08:52

Sandyman538

SandstorM [148839]

Bellerophon schreef op dinsdag 05 mei 2009 @ 12:17:
[...]

Sorry, ik vroeg mij af op de BR's, NL subs bevatten :)
Soms wel, soms niet, moet je even op letten. Als er Engelse subs bijzitten vind ik het al voldoende. Op dit moment weer een pakketje van 3 blu rays wat deze kant op komt voor omgerekend 29 euro... Echt ongelooflijk dat ze er hier bij de mediamarkt, saturn, 20 euro (soms zelfs meer) voor vragen per stuk!

Hattrick: playing IV.50
PSN: Sandyman

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bellerophon

Bellerophon

Persona non grata

Sandyman538 schreef op dinsdag 05 mei 2009 @ 12:55:
[...]

Soms wel, soms niet, moet je even op letten. Als er Engelse subs bijzitten vind ik het al voldoende. Op dit moment weer een pakketje van 3 blu rays wat deze kant op komt voor omgerekend 29 euro... Echt ongelooflijk dat ze er hier bij de mediamarkt, saturn, 20 euro (soms zelfs meer) voor vragen per stuk!
En dat staat er dan gewoon bij neem ik aan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shabbaman
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 09:08

Shabbaman

Got love?

Heeft iemand van jullie Buzz! Quiz TV? Ik vond Buzz! op de ps2 altijd wel grappig, dus op zich wil ik het voor de ps3 wel eens kopen. Nu zag ik dat er binnenkort/pas geleden een nieuwe versie is, Buzz! De slimste van Nederland. Veel informatie over beide spellen kan ik eigenlijk niet echt vinden, vandaar dat ik op zoek ben naar ervaringen uit de eerste hand. Kan je bij de nederlandse versie ook engels als taal instellen? Is de nederlandse versie een meerwaarde, zijn de vragen anders (specifiek voor NL dus), zijn er (in de engelse versie) geen vragen die je onmogelijk kan weten tenzij je in de VS geboren bent?

"Our words are backed with NUCLEAR WEAPONS!" - Mahatma Gandhi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nico111
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 28-08 10:01
Bellerophon schreef op dinsdag 05 mei 2009 @ 13:02:
[...]

En dat staat er dan gewoon bij neem ik aan?
Ik gebruik altijd deze link om te zien of ze nederlandse subs bevatten.

http://www.dvd.nl/forum/showthread.php?t=59008

Tot nu toe klopte het altijd.
Omni superens schreef op dinsdag 05 mei 2009 @ 12:39:
En de verzendkosten van 1 pond zijn ook lekker laag. Ik zit er nu toch over na te denken om te bestellen.

Deze site heeft de laatste tijd wel vaker dikke aanbiedingen. Volgens mij zijn de verzendkosten alleen wat langer als je het vergelijkt met Amazon

Ps wordt dit spel wel naar andere landen verstuurd want ze verschpen geen elektronica naar het buiten land(headset?).

[ Voor 49% gewijzigd door Nico111 op 05-05-2009 13:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bellerophon

Bellerophon

Persona non grata

Nico111 schreef op dinsdag 05 mei 2009 @ 13:09:
[...]

Bedankt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bloemstukje
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 11-09 10:51
Nico111 schreef op dinsdag 05 mei 2009 @ 13:09:
[...]

[...]

En de verzendkosten van 1 pond zijn ook lekker laag. Ik zit er nu toch over na te denken om te bestellen.

Deze site heeft de laatste tijd wel vaker dikke aanbiedingen. Volgens mij zijn de verzendkosten alleen wat langer als je het vergelijkt met Amazon

Ps wordt dit spel wel naar andere landen verstuurd want ze verschpen geen elektronica naar het buiten land(headset?).
Wel absurd lage prijs :O,
Zouden ze inderdaad inclusief het headset naar het buitenland versturen ?
Ben benieuwd, iemand al geprobeerd ?

gewoon nee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jay-K
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online

Jay-K

1337 Bhagwag

Bellerophon schreef op dinsdag 05 mei 2009 @ 12:49:
[...]

Die link doet een beetje gaar bij mij.
Maar het is zeker een koopje :Y

http://www.zavvi.co.uk/zavvi/10043071.product
Ik heb hem besteld ;)
Heb dan gelijk een goede headset :D

Before me there were many, after me there will be none

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bellerophon

Bellerophon

Persona non grata

Jay-K schreef op dinsdag 05 mei 2009 @ 13:22:
[...]

Ik heb hem besteld ;)
Heb dan gelijk een goede headset :D
Ben benieuwd wanneer en hoe je hem krijgt :Y
Laat het ons weten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DapperDen
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 02-04 21:05
Shabbaman schreef op dinsdag 05 mei 2009 @ 13:07:
Heeft iemand van jullie Buzz! Quiz TV? Ik vond Buzz! op de ps2 altijd wel grappig, dus op zich wil ik het voor de ps3 wel eens kopen. Nu zag ik dat er binnenkort/pas geleden een nieuwe versie is, Buzz! De slimste van Nederland. Veel informatie over beide spellen kan ik eigenlijk niet echt vinden, vandaar dat ik op zoek ben naar ervaringen uit de eerste hand. Kan je bij de nederlandse versie ook engels als taal instellen? Is de nederlandse versie een meerwaarde, zijn de vragen anders (specifiek voor NL dus), zijn er (in de engelse versie) geen vragen die je onmogelijk kan weten tenzij je in de VS geboren bent?
Ik heb 'm. Voor zover ik weet kon ik geen taal instellen, maar schijnt de schijf wel multilanguage te zijn. Hij zal wel aan de instellingen van je PS3 detecteren waar je zit. Je kunt toch ergens een voorkeurstaal instellen dacht ik? Wellicht kun je de Engelse vragen spelen als je de taal van je PS3 wijzigt, ik heb het nooit geprobeerd. Als je daar behoefte aan hebt wil ik het wel een keertje uittesten.
Het is me trouwens nooit zo opgevallen of er voor Nederland specifieke vragen in de originele versie zitten. Er zitten bv. wel vragen in over Amerikaanse TV series, maar goed, die komen hier ook op TV.

Die nieuwe versie (De slimste van Nederland) lijkt me met specifiek Nederlandse vragen, maar dat is dan ook een nieuwe aparte game en bij mijn weten geen upgrade van Buzz! Quiz TV.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swopdark
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 12-06 02:43
Mijn gebeden als trophie hoer zijn verhoord! Ook Pure krijgt vanaf morgen trophie support. Een goede reden om deze ondergewaardeerde maar zeer leuke en mooie dirtracer weer eens te gaan spelen.

Playstation 3 - PSN ID: Sw0pDiller | XBOX360 Premium - Gamertag: ZakkeWasser | DELL New Studio 17 laptop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• itons
  • Registratie: Oktober 2003
  • Niet online
ik heb hem gekocht op videogamesplus.ca, met het idee om dan de taal van mijn PS3 op nederlands te zetten en de nederlandse vragen te krijgen. die vlieger ging niet op want er is dus wel een verschil tussen de canadese en europese disks. als het goed is kan je met de europese disk ook engelse vragen doen, maar de canadese versie die ik heb trekt zich weinig aan van de taal instellingen.

"Waar staat deze bekende Canadese ijshockey speler bekend om?" 8)7

Binnenkort maar is de Slimste van Nederland halen voor Nederlandse vragen, is wel zo leuk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shabbaman

Shabbaman

Got love?

DapperDen schreef op dinsdag 05 mei 2009 @ 13:34:
Wellicht kun je de Engelse vragen spelen als je de taal van je PS3 wijzigt, ik heb het nooit geprobeerd. Als je daar behoefte aan hebt wil ik het wel een keertje uittesten.

...

Die nieuwe versie (De slimste van Nederland) lijkt me met specifiek Nederlandse vragen, maar dat is dan ook een nieuwe aparte game en bij mijn weten geen upgrade van Buzz! Quiz TV.
Op zich lijkt het me nou niet echt een unieke vraag, maar helaas is Google niet echt mijn vriend in deze. Dus als je dat eens zou willen checken, dan graag.
itons schreef op dinsdag 05 mei 2009 @ 13:37:
Binnenkort maar is de Slimste van Nederland halen voor Nederlandse vragen, is wel zo leuk.
Nou...

Op psonly.nl las ik:
Vooraf meldde Sony dat deze vragen vooral op ons kikkerlandje zouden worden toegespitst. Dit is echter niet het geval. Veel vragen gaan namelijk ook over Amerikaanse speelfilms en buitenlandse sporters. De vragen gaven mij dus niet gevoel dat ik een game aan het spelen was die speciaal op Nederland is gericht. Dat is geen ramp, maar geef dan vooraf ook niet aan dat dit wel het geval is. Ik kan me namelijk voorstellen dat er mensen zijn die deze Buzz kopen met de reden dat ze vragen over de Nederlandse cultuur krijgen.
Eurogamer.net heeft ook een weinig lovende recensie over de Buzz! Brain of the UK, de (je raadt het al) engelse versie van Buzz! De slimste van Nederland. De land-specifieke vragen zouden erg belabberd zijn.

Misschien ga ik toch maar gewoon voor de Buzz! Quiz TV Special Edition, bij Amazon.co.uk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bloemstukje
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 11-09 10:51
Vraagje :
Iemand al ervaring met de Gioteck Realtriggers ? :)
http://www.gioteck.com/product_realtriggers.html

Ze zijn maar 99 cent (Pond) bij Blahdvd.com
Niet duur dus, iemand ervaring mee ? :)

gewoon nee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DapperDen
Shabbaman schreef op dinsdag 05 mei 2009 @ 14:06:
[...]

Op zich lijkt het me nou niet echt een unieke vraag, maar helaas is Google niet echt mijn vriend in deze. Dus als je dat eens zou willen checken, dan graag.
Ik heb al eens vaker gezocht op info over Buzz maar veel verder dan reviews kwam ik ook niet zo 1-2-3. Ik vroeg mij bijvoorbeeld af of er niet een spelvariant was waarbij je zelf de onderdelen (stop de klok, taart enz.) kon combineren in een soort custom quiz. Of waarom je met 1-4 spelers andere onderdelen krijgt dan met 5-8 spelers. Niet kunnen vinden ook.

Ik zal vanavond wel ff kijken als ik thuis ben. Ik neem aan dat ik een Europese disk heb, gewoon bij bol.com besteld destijds. Je hoort van mij :) .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dialMforMike
  • Laatst online: 10-09 11:14
SanderPS3 schreef op dinsdag 05 mei 2009 @ 14:10:
Vraagje :

Ik heb ze op mijn beide controllers zitten. Heb na het langdurig gebruik ervan nog een keer geprobeerd om GT5:P zonder de giotecks te spelen maar dat vond ik helemaal niks.

Ik vind de PS triggers nu veel meer voelen als de L/R knoppen op de Gamecube controller, en die waren godelijk.

You look like I need a drink.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
[...]

Eurogamer.net heeft ook een weinig lovende recensie over de Buzz! Brain of the UK, de (je raadt het al) engelse versie van Buzz! De slimste van Nederland. De land-specifieke vragen zouden erg belabberd zijn.

Misschien ga ik toch maar gewoon voor de Buzz! Quiz TV Special Edition, bij Amazon.co.uk.
De gewone Buzz heeft algemene vragen gericht op Europa. Prima te doen, op wat vage rugby-vragen na.

Ow en bedankt voor de tip van die triggers. Meteen wat setjes besteld.

[ Voor 6% gewijzigd door Shiver23 op 05-05-2009 15:15 ]

PSN: Shiver23

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aries.Mu
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 09:18
Sandyman538 schreef op dinsdag 05 mei 2009 @ 12:55:
[...]

Waar/welke heb je besteld?

Ik wil op amazon bestellen, maar voor blu rays vind ik ze te duur (vergeleken met blahdvd, maar daar heb ik nog niets besteld). Verzendkosten te hoog en dan de BTW die er nog eens bijkomt...

iPhone 14 Pro Max | Switch Lite | Sony 55A89 | Passat Variant GTE | Tesla MY RWD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SToRM666
  • Laatst online: 11-09-2024
Ik heb vandaag mijn Bioshock van zavvi binnen gekregen. De levertijd valt me nog erg mee moet ik zeggen :)

PSN id: NL_SToRM

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PromoX
  • Laatst online: 02-09 23:21

PromoX

Flying solo

Houden we er even rekening mee dat dit niet het import topic is? Af en toe een aanbieding delen is geen probleem, maar zeker ervaringen met shops graag in Het Games Import topic.

And I'm the only one and I walk alone.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bellerophon

Bellerophon

Persona non grata

PromoX schreef op dinsdag 05 mei 2009 @ 19:36:
Houden we er even rekening mee dat dit niet het import topic is? Af en toe een aanbieding delen is geen probleem, maar zeker ervaringen met shops graag in Het Games Import topic.
Om dan maar weer naar het topic terug te keren...

Wat moet de PS3 krijgen om echt succesvol te zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SToRM666
Een prijsverlaging :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DapperDen
[...]

Ik heb het even geprobeerd: de taal van Buzz wijzigt inderdaad gewoon met de systeemtaal mee. Dus Engels spelen met een disc die hier gekocht is, is prima mogelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nohead
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 11-09 20:21

Nohead

PSN ID: Nohead

SanderPS3 schreef op dinsdag 05 mei 2009 @ 14:10:
Vraagje :

Ik heb ze op mijn beide DS3 controllers. En ik kan echt niet meer zonder!
Als ik een controller vast heb zonder de triggers dan voelt dat echt niet goed aan.
Ze geven je behoorlijk veel grip voor de L2 en R2 en je kan er nooit meer mee door schieten of langs af glijden.

Kopen! ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shabbaman

Shabbaman

Got love?

Goed te weten, bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

swopdark schreef op dinsdag 05 mei 2009 @ 13:35:
Mijn gebeden als trophie hoer zijn verhoord! Ook Pure krijgt vanaf morgen trophie support. Een goede reden om deze ondergewaardeerde maar zeer leuke en mooie dirtracer weer eens te gaan spelen.
Nice! Die ga ik er ook weer eens ingooien dan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ymmv schreef op donderdag 30 april 2009 @ 13:14:
Da's niet duur: 18 pond voor Street Fighter 4
Staat bij mij toch echt 30 pound sterling.. Ik zit namelijk nog steeds te twijfelen om wel of niet zo´n machine aan te schaffen dacht van ga eens browsen naar game prijzen ed..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Verwijderd schreef op dinsdag 05 mei 2009 @ 22:34:
[...]

Staat bij mij toch echt 30 pound sterling.. Ik zit namelijk nog steeds te twijfelen om wel of niet zo´n machine aan te schaffen dacht van ga eens browsen naar game prijzen ed..
Veel van die aanbiedingen zijn tijdelijk, dus vandaar. Was de Koninginnedag-actie denk ik ;)

PSN: Shiver23

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yippie
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 01-09 08:42
Aries.Mu schreef op dinsdag 05 mei 2009 @ 15:46:
[...]

Waar/welke heb je besteld?

Ik wil op amazon bestellen, maar voor blu rays vind ik ze te duur (vergeleken met blahdvd, maar daar heb ik nog niets besteld). Verzendkosten te hoog en dan de BTW die er nog eens bijkomt...
Amazon heeft anders goede aanbiedingen laatste tijd, vanaf 6.98GBP, verzending is 1.79GBP
Ze leveren ook altijd snel, daar kan je van op aan. Wel in GBP betalen, en je CC om laten rekenen, dat scheelt behoorlijk.

MyMemory ( tevens Amazon reseller ) heeft ook nog een aardig aanbod onder de 10GBP, met als voordeel dat PP betalingen mogelijk zijn ( minder gunstig in omrekenen dan CC ) en wereldwijde gratis verzending. Erg goede ervaringen mee.

[ Voor 18% gewijzigd door Yippie op 05-05-2009 23:02 . Reden: update ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bellerophon

Bellerophon

Persona non grata

Buiten dat om natuurlijk :P

Ik kreeg gisteren een melding dat mijn HDD vol zat van de PS3.
Als ik een nieuwe schijf erin plaats, wat voor gevolgen brengt dat met zich mee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Svennie
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 11-09 11:47
Bellerophon schreef op woensdag 06 mei 2009 @ 07:27:
[...]

Buiten dat om natuurlijk :P

Ik kreeg gisteren een melding dat mijn HDD vol zat van de PS3.
Als ik een nieuwe schijf erin plaats, wat voor gevolgen brengt dat met zich mee?
Geen, behalve dat je meer ruimte op je HDD over hebt.

PSN ID: Svennie-NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kooj1980
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 08:57
Bellerophon schreef op dinsdag 05 mei 2009 @ 13:26:
[...]

Ben benieuwd wanneer en hoe je hem krijgt :Y
Laat het ons weten
Ik heb de headset (en de game natuurlijk) gisteren ook besteld, en inmiddels een verzendbevestiging ontvangen van zavvi. Prima prijs dus, en de levering lijkt ook snel te zijn.

PSN: Kooi1980 - Xbox Live: Kooister

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bellerophon

Bellerophon

Persona non grata

Svennie schreef op woensdag 06 mei 2009 @ 07:39:
[...]

Geen, behalve dat je meer ruimte op je HDD over hebt.
En qua savegames en game data, demo's en gedownloade games? Dat staat toch op de HDD?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SToRM666
Tja, buiten dat zie ik weinig waarmee ze zich nog echt kunnen verbeteren. Ze hebben toch al behoorlijk wat goeie games en ze hebben voor 2009 ook een erg sterke line-up (de beste van de 3 naar mijn mening). Ze zouden wel eens een goeie racegame mogen uitbrengen, want die ontbreekt nog wel.
Met wat updates zouden ze ook het PSN nog wel wat kunnen verbeteren, maar ik ben erg tevreden met de PS3 :)

[ Voor 9% gewijzigd door SToRM666 op 06-05-2009 10:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bellerophon

Bellerophon

Persona non grata

SToRM666 schreef op woensdag 06 mei 2009 @ 10:05:
[...]

Tja, buiten dat zie ik weinig waarmee ze zich nog echt kunnen verbeteren. Ze hebben toch al behoorlijk wat goeie games en ze hebben voor 2009 ook een erg sterke line-up (de beste van de 3 naar mijn mening). Ze zouden wel eens een echt goeie racegame moge uitbrengen, want die ontbreekt nog wel.
Met wat updates zouden ze ook het PSN nog wel wat kunnen verbeteren, maar ik ben erg tevreden met de PS3 :)
Valt me op dat de vraag naar BC behoorlijk gedaald is :)
En Gran Turismo 5 / HD mogen ze wel uitbrengen van mij, incluis het schademodel 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SToRM666
Ja, dat in combinatie met een prijsverlaging zou wel voor een leuke boost kunnen zorgen denk ik :P
Ik kan buiten Burnout eigenlijk geen enkele goeie racegame opnoemen voor de PS3, terwijl ze daar toch wel altijd vrij sterk in waren bij de PS en PS2. Zoiets als PGR3 op de 360 zou ik wel willen zien op de PS3, die vond ik echt goed en leuk om te spelen.

[ Voor 58% gewijzigd door SToRM666 op 06-05-2009 10:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flotter
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 08:16

Flotter

Pelipper!

Bellerophon schreef op woensdag 06 mei 2009 @ 10:05:
[...]

En qua savegames en game data, demo's en gedownloade games? Dat staat toch op de HDD?
Ja, die staan niet op je nieuwe hdd.

Je kunt een fat32 geformatteerde externe hdd aan je ps3 hangen en daar een volledige backup op zetten (de ps3 heeft daar een functie voor). Wanneer je je nieuwe hdd hebt ingebouwd kun je die backup weer terugzetten. Tropies ff resyncen en alles is weer zoals het was (op de hoeveelheid vrije schijfruimte na) :)

PSN ID: Flotmeister | Steam ID: Flotter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bellerophon

Bellerophon

Persona non grata

Flotter schreef op woensdag 06 mei 2009 @ 10:26:
[...]

Ja, die staan niet op je nieuwe hdd.

Je kunt een fat32 geformatteerde externe hdd aan je ps3 hangen en daar een volledige backup op zetten (de ps3 heeft daar een functie voor). Wanneer je je nieuwe hdd hebt ingebouwd kun je die backup weer terugzetten. Tropies ff resyncen en alles is weer zoals het was (op de hoeveelheid vrije schijfruimte na) :)
Top :) Dan moet ik dat maar even doen, zou wel ontzettend zaad zijn als ik dat allemaal kwijt was.

Edit
Wat voor grotere HDD raden jullie aan voor de PS3?

[ Voor 5% gewijzigd door Bellerophon op 06-05-2009 10:28 . Reden: Toevoeging enzeuax ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wjcastelijns
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 19-06 18:54
Bellerophon schreef op woensdag 06 mei 2009 @ 10:27:
[...]
Edit
Wat voor grotere HDD raden jullie aan voor de PS3?
Ik heb een Western Digital WD5000BEVT. Dit is een 500GB SATA300 5400rpm 8MB die perfect is voor je PS3. Voor 89 euro kon ik deze niet laten liggen. En niet onbelangrijk: muis stil. Echt een aanrader!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SToRM666
Goeie tip! Misschien dat ik die ook maar eens ga bestellen dan :)
Mijn 60GB schijf begint nu toch wel echt vol te raken...

Het lijkt me trouwens wel handig om een behuizing te hebben voor de 60GB schijf zodat ik deze met USB kan aansluiten op de PC of PS3, heeft iemand daar soms suggesties voor? :P

[ Voor 42% gewijzigd door SToRM666 op 06-05-2009 11:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bellerophon

Bellerophon

Persona non grata

wjcastelijns schreef op woensdag 06 mei 2009 @ 10:48:
[...]

Ik heb een Western Digital WD5000BEVT. Dit is een 500GB SATA300 5400rpm 8MB die perfect is voor je PS3. Voor 89 euro kon ik deze niet laten liggen. En niet onbelangrijk: muis stil. Echt een aanrader!
Ok :) Want de standaard PS3 HDD is wel redelijk aan het kraken :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lampuhkap
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 08-09 20:21
Gister 2 vastlopers gehad @ Lego Indiana Jones :(.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Silverscope
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 29-05 21:11
SToRM666 schreef op woensdag 06 mei 2009 @ 11:02:
Goeie tip! Misschien dat ik die ook maar eens ga bestellen dan :)
Mijn 60GB schijf begint nu toch wel echt vol te raken...

Het lijkt me trouwens wel handig om een behuizing te hebben voor de 60GB schijf zodat ik deze met USB kan aansluiten op de PC of PS3, heeft iemand daar soms suggesties voor? :P
Dat heb ik ook gedaan, gewoon een simpele hdd case does the trick.

Die van mij is van Fantec geloof ik ( zwart met een blauw ledje, weet het type ff niet.)

Werkt perfect!

Just grow old with grace

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bellerophon

Bellerophon

Persona non grata

Silverscope schreef op woensdag 06 mei 2009 @ 11:40:
[...]

Dat heb ik ook gedaan, gewoon een simpele hdd case does the trick.

Die van mij is van Fantec geloof ik ( zwart met een blauw ledje, weet het type ff niet.)

Werkt perfect!
Even ter verificatie, die 500 HDD is een 2"5 inch HDD?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Omni superens
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 16-11-2024
Bellerophon schreef op woensdag 06 mei 2009 @ 11:41:
[...]

Even ter verificatie, die 500 HDD is een 2"5 inch HDD?
Volgens de wondere wereld van google wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bellerophon

Bellerophon

Persona non grata

Omni superens schreef op woensdag 06 mei 2009 @ 11:44:
[...]

Volgens de wondere wereld van google wel.
Serieus, ik dacht dat er een 3"5 inch schijf in de PS3 zat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Faust
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 21-02-2022
Bellerophon schreef op woensdag 06 mei 2009 @ 11:45:
[...]

Serieus, ik dacht dat er een 3"5 inch schijf in de PS3 zat
Er zit een 2"5 inch schijf in. Als je een grotere wil dan moet je echt naar die 3"5 gaan kijken ben ik bang..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bellerophon

Bellerophon

Persona non grata

Faust schreef op woensdag 06 mei 2009 @ 11:53:
[...]

Er zit een 2"5 inch schijf in. Als je een grotere wil dan moet je echt naar die 3"5 gaan kijken ben ik bang..
Nee, ik vind 500 GB meer dan voldoende :Y
Is natuurlijk een wereld van verschil in vergelijking met 60 GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Faust
Bellerophon schreef op woensdag 06 mei 2009 @ 11:54:
[...]

Nee, ik vind 500 GB meer dan voldoende :Y
Is natuurlijk een wereld van verschil in vergelijking met 60 GB
maar die 500GB schijf is even groot als de 60GB schijf die er standaard inzit : S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SToRM666
En de PS3 heeft er weer een mooie (timed) exclusive bij: Ghostbusters! :)

http://kotaku.com/5242106...non+sony-releases-delayed

De game zal ook extra's bevatten die de andere versies niet hebben en daarbij is de PS3 hoofdplatform:

http://www.psu.com/PS3-le...ers-News--a0006207-p0.php

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meelobee
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 22:39

Meelobee

¯\_(ツ)_/¯

Met de Europese versie ligt het aan de instellingen van je PS3 welke taal gebruikt wordt.
Mijn PS3 staat op Engels ingesteld en de vragen in Buzz zijn dus ook Engels. Bij mijn zusje op haar Nederlands ingestelde PS3 zijn de vragen in het Nederlands.

Ik heb Buzz Quiz TV Special Edition, is een tientje duurder, maar heeft 2 extra Quizen; een over videogames en een over National Geographic. Deze zijn in de store 6,95 per stuk.

Buzz is een aardig spel, maar het is alleen erg jammer dat alles zo lang duurt, je zit meer naar de 'show' te kijken dan dat je daadwerkelijk vragen beantwoord. Ik had graag een optie gehad waardoor je een quiz met veel meer vragen (50-100) zou kunnen maken, inplaats van al die korte rondes met 5 vragen.

Ryzen 7 7700X | ROG Strix B650-E Gaming Wifi | ROG Strix RTX 4070Ti | 32Gb GSkill RipJaws S5 | 980Pro 2Tb | Corsair RM850x Shift | Fractal Design North Black

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bellerophon

Bellerophon

Persona non grata

SToRM666 schreef op woensdag 06 mei 2009 @ 12:39:
En de PS3 heeft er weer een mooie (timed) exclusive bij: Ghostbusters! :)

http://kotaku.com/5242106...non+sony-releases-delayed

De game zal ook extra's bevatten die de andere versies niet hebben en daarbij is de PS3 hoofdplatform:

http://www.psu.com/PS3-le...ers-News--a0006207-p0.php
Ja ik las het, ben erg benieuwd naar dat spel :)
Het ziet in de filmpjes erg mooi uit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Shiver23 schreef op dinsdag 05 mei 2009 @ 22:42:
[...]

Veel van die aanbiedingen zijn tijdelijk, dus vandaar. Was de Koninginnedag-actie denk ik ;)
lijkt me stug dat in engeland dan ook koninginnedag is ;) maar goed :) jammer dat t weer 30 pond is..

iemand enig idee waar ik zo´n ding kan uithalen? zonder creditcard gebruik (heb ik voorlopig nog niet)

Afbeeldingslocatie: http://ecx.images-amazon.com/images/I/21uswx0eHJL._SL500_AA280_.jpg

of iets wat hetzelfde effect heeft?

Heb zojuist PS3 +killzone2+LBP besteld :9~

[ Voor 31% gewijzigd door Verwijderd op 06-05-2009 17:39 . Reden: niewe vraag ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• console
  • Nu online
Omdat ik spijt had dat ik mijn PS3 vorig jaar verkocht had, gister maar een nieuwe gehaalt, 80GB met extra DS controller, LBP, RE5 en X-MEN:Wolferine Orgins gekocht.

Mensen die willen RE5 in coop kunnen me toevoegen; DamianLP is PSN.

[ Voor 1% gewijzigd door console op 06-05-2009 19:12 . Reden: Het leed wat dislexie heet :/ ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swopdark
  • Laatst online: 12-06 02:43
console schreef op woensdag 06 mei 2009 @ 17:42:
Nadat ik spijt het dat ik mijn PS3 vorig jaar verkocht had
:?

ff een vraagje: Stel, ik verkoop mijn 60gig PS3 met BC op marktplaats en koop er een nieuwe 80gig versie voor terug. Ik heb nu een 320 gig HDD in mijn PS3. Deze zet ik dan uiteraard over naar de nieuwe PS3. Heb ik dan problemen met savegames? Ik heb wel eens gehoord dat het gebruik van de je save games op een andere PS3 deze corrupt maken? en dus onbruikbaar. Uiteraard maak ik eerst een backup van die drive via de backup feature. Daarna zet ik de boel weer terug op de nieuwe PS3.

Ik zit hierover te denken omdat ik de 60 gig voor dik geld kan verkopen en ik laatst een 80 gig bij mijn oom zag die echt onhoorbaar was. Mijn PS3 is ook erg stil en ook stiller dan een vriend van mij zen 40 gig PS3. Bij het spelen van Blu-Rays (wat ik regelmatig doe) is bij stille passages de PS3 (niet bijzonder storend) hoorbaar aan het suizen. Aangezien ik de BC eigenlijk niet meer gebruik en de cardreader, die wel handig is maar vervangen kan worden door gewoon mijn camera via usb aan te sluiten

Playstation 3 - PSN ID: Sw0pDiller | XBOX360 Premium - Gamertag: ZakkeWasser | DELL New Studio 17 laptop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Beste mensen, ik heb een vrij vervelende situatie, of althans, mijn huisgenoot daar ik zelf een XBOX heb heeft mijn een PS3.

De controller, zo vertelde mijn huisgenoot onlangs, heeft een trage overdrachtssnelheid in games op de PS3. Je beweegt de analog stick, en een fractie later zie je de pas het effect op het scherm (mannetje beweegt bv int geval van Killzone 2). Heel erg vervelend gezien je onmiddelijk/tegelijkertijd een reactie verwacht, nu ik het zelf ook ervaren heb concludeer ik zelf dat dit niet kan zijn dat dit zo hoort, gezien er niets 1 2 3 zo via google te vinden is van een soortgelijke mankement leg ik de vraag bij jullie: Wat is de oorzaak hiervan, mogelijk een defecte controller? Kent iemand dit probleem?

Huidige PS3 setup is:
PS3 is verbonden via versterker (Onkyo TX-SR606) op zowel geluid als ook beeld, op een CRT tv middels composiet.

Nog een belangrijk iets: In het menu van de PS3 is er geen sprake van vertraging, en is er sprake van een een onmiddelijke reactie. De reactie is dus alleen traag in games, dit is zowel in allerlei gedownloade demo's als ook racegames er is nog geen uitzondering gevonden.

Ik hoop ten zeerste dat jullie hier iets mee kunnen, :), voordat er een poging word gedaan om hier een nieuwe controller aan te schaffen of iets dergelijks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yippie
Verwijderd schreef op woensdag 06 mei 2009 @ 22:05:
Beste mensen, ik heb een vrij vervelende situatie, of althans, mijn huisgenoot daar ik zelf een XBOX heb heeft mijn een PS3.

De controller, zo vertelde mijn huisgenoot onlangs, heeft een trage overdrachtssnelheid in games op de PS3. Je beweegt de analog stick, en een fractie later zie je de pas het effect op het scherm (mannetje beweegt bv int geval van Killzone 2). ....
Doet het probleem zich ook voor bij andere games ?
Ik meen mij te herrinneren dat er met een update een vertraging in de besturing was ingebouwd bij KZ2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ymmv
  • Laatst online: 04-09 15:58
Ik heb twee jaar lang probleemloos op de Amerikaanse store kunnen winkelen met mijn NL Rabocard. Nu heb ik vandaag een nieuwe cc gekregen (lang leve de wereldwijde cc-fraude :/ ) maar mijn nieuwe cc wordt niet meer geaccepteerd. Waarschijnlijk wordt er nu wel gecontroleerd of de adresgegevens kloppen met het nummer. Op zich een goed idee om de eerder genoemde wereldwijde cc-fraude tegen te gaan, maar hier ben ik toch niet blij mee want de Amerikaanse store heeft toch regelmatig items die Europa niet halen. Ik denk dat ik maar online US PSN-cards ga kopen ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Faust
Als jij voor mij Halo3 test, dan test ik KZ2 voor jou hierop ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Copycat
  • Laatst online: 23-08 12:34

Copycat

Stamgast @ HGGCT

Bellerophon schreef op woensdag 06 mei 2009 @ 10:05:
[...]

Ik raad je aan datgene wat je kunt verwijderen gewoon te verwijderen en opnieuw te downloaden. Een back-up draaien duurt namelijk een eeuwigheid :X .Had hier 8 1/2 uur nodig voor 7,4 GB, incl patches, home, psn games etc had het 32 uur geduurd 8)7

P4 2,53 512MB PC3200, GF4 Ti4200

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reemster
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 30-12-2023

Reemster

Soul Reaver

ymmv schreef op woensdag 06 mei 2009 @ 22:12:
Ik heb twee jaar lang probleemloos op de Amerikaanse store kunnen winkelen met mijn NL Rabocard. Nu heb ik vandaag een nieuwe cc gekregen (lang leve de wereldwijde cc-fraude :/ ) maar mijn nieuwe cc wordt niet meer geaccepteerd. Waarschijnlijk wordt er nu wel gecontroleerd of de adresgegevens kloppen met het nummer. Op zich een goed idee om de eerder genoemde wereldwijde cc-fraude tegen te gaan, maar hier ben ik toch niet blij mee want de Amerikaanse store heeft toch regelmatig items die Europa niet halen. Ik denk dat ik maar online US PSN-cards ga kopen ...
Ben jij toevallig slachtoffer geworden van cc-fraude? Ik laatst wel. Waarschijnlijk is het gebeurt na het bestellen van een game bij 1 vd volgende sites :'(

www.game.co.uk
www.shopto.net
www.simplygames.com

Er was ineens geld verdwenen via e-cash direct oid. Het wordt wel vergoed, maar het is toch vervelend. Straks gebeurt het weer...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Faust
Copycat schreef op woensdag 06 mei 2009 @ 23:28:
[...]

Ik raad je aan datgene wat je kunt verwijderen gewoon te verwijderen en opnieuw te downloaden. Een back-up draaien duurt namelijk een eeuwigheid :X .Had hier 8 1/2 uur nodig voor 7,4 GB, incl patches, home, psn games etc had het 32 uur geduurd 8)7
Ik heb gisteren nog een backup gemaakt:
80GB PS3 (late august), 55GB in gebruik, backup op Lacie500GB externe hdd welke verbonden middels USB2.0. Dit duurde een klein uur. Morgen ga ik het uitpakken testen, ik verwacht dat dit nog sneller gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yippie
swopdark schreef op woensdag 06 mei 2009 @ 18:23:
[...]

ff een vraagje: Stel, ik verkoop mijn 60gig PS3 met BC op marktplaats en koop er een nieuwe 80gig versie voor terug. Ik heb nu een 320 gig HDD in mijn PS3. Deze zet ik dan uiteraard over naar de nieuwe PS3. Heb ik dan problemen met savegames? Ik heb wel eens gehoord dat het gebruik van de je save games op een andere PS3 deze corrupt maken? en dus onbruikbaar. Uiteraard maak ik eerst een backup van die drive via de backup feature. Daarna zet ik de boel weer terug op de nieuwe PS3.
Is volgens mij ook al is voorbij gekomen in dit of een apart topic, maar je hd data is gelinkt aan je ps3.
Dus je hd of de data overzetten naar een andere ps3 gaat niet werken mbt savegames.
Dit om misbruik te voorkomen naar ik heb begrepen.

Erg zuur, ook als je eigen ps3 kapot gaat en je een gerepareerde terug krijgt.
Vreemd dat ze daar geen oplossing voor hebben bedacht.

Uit deel 40 haal ik dit even snel en op diverse topics op internet wordt er geschreven dat je soms wel savegames kan gebruiken van anderen. Degene die het niet doen zouden een beveiliging hebben.

Dit haal ik van gamefaqs:
[NBV] --- Can I share my downloaded games with other people?

Some of them you can. This requires you to give the other person your password and e-mail so that they can get on your account and download it onto their system. Only do this with people you can absolutely trust... and maybe remove credit card information from your account before you make the switch. This will not work with Warhawk or GT4Prolouge... maybe a few others

Zeker niemand in de buurt met een PS3 bij wie je het kan testen ?

Op VGCharts vind ik dit met mensen met ervaring:
The hard drive is encrypted, even if you plugged it into a PC it wouldn't be able to read the old drive. Each hard drive is married to each PS3, because each PS3 has it's own encryption key that it uses to encrypt the entire drive. That's why your old drive wouldn't work in your new PS3.

Bel anders is met de HD van Sony.
Wel ziek, omdat de backup functie dus alleen zin heeft om je hddata in alleen dezelfde PS3 terug te zetten.

Als je er achter bent, mag deze info best in de topicstart.

[ Voor 46% gewijzigd door Yippie op 07-05-2009 00:20 . Reden: update ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

swopdark schreef op woensdag 06 mei 2009 @ 18:23:
[...]

Ik zit hierover te denken omdat ik de 60 gig voor dik geld kan verkopen en ik laatst een 80 gig bij mijn oom zag die echt onhoorbaar was. Mijn PS3 is ook erg stil en ook stiller dan een vriend van mij zen 40 gig PS3. Bij het spelen van Blu-Rays (wat ik regelmatig doe) is bij stille passages de PS3 (niet bijzonder storend) hoorbaar aan het suizen. Aangezien ik de BC eigenlijk niet meer gebruik en de cardreader, die wel handig is maar vervangen kan worden door gewoon mijn camera via usb aan te sluiten
Nee, je kan beter je savegames los back-up'en. Want het complete back-up bestand wat jij maakt van jouw 60gb zal niet werken op een andere ps3, enkel de PS3 waar de back-up op gemaakt is.

Het is daarom juist verbazingwekkend dat Sony aangeeft bij de RMA om een back-up te maken voordat je het apparaat op stuurt. De back-up file is ONBRUIKBAAR op een andere PS3, dus het RMA apparaat wat je terug krijgt zal die file niet slikken.

Je kan beter elke savegame die je wil bewaren kopiëren naar een usb-stick, in dat geval word er niet een identiteit aan het bestand gekoppeld. In sommige gevallen zal je savegame daarna nog steeds niet werken maar dat heeft te maken met de cheat beveiliging in de specifieke game.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ymmv
-RazieL- schreef op woensdag 06 mei 2009 @ 23:35:
[...]

Ben jij toevallig slachtoffer geworden van cc-fraude? Ik laatst wel. Waarschijnlijk is het gebeurt na het bestellen van een game bij 1 vd volgende sites :'(

www.game.co.uk
www.shopto.net
www.simplygames.com

Er was ineens geld verdwenen via e-cash direct oid. Het wordt wel vergoed, maar het is toch vervelend. Straks gebeurt het weer...
De bank had vorige week de cc geblokkeerd. Bij navraag bleek er voor 2000 euro besteld te zijn bij een of andere Franse online winkel waar ik niks vanaf wist. Ik zal dat bedrag terugkrijgen maar het is idd vervelend dat het kan gebeuren.

Ik heb in het verleden bij shopto.net en game.co.uk besteld maar zover ik weet zijn die sites safe. (Er was recentelijk wel een verhaal dat er cc-nummers bij shopto.net gestolen zouden zijn maar dat was vals.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yippie
Over de creditcard fraude is ook een ander topic die weinig actief is: Shopto.net creditcard leak/fraude

Helaas ook hier een gedupeerde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Copycat
  • Laatst online: 23-08 12:34

Copycat

Stamgast @ HGGCT

Faust schreef op woensdag 06 mei 2009 @ 23:35:
[...]

80GB PS3 (late august), 55GB in gebruik, backup op Lacie500GB externe hdd welke verbonden middels USB2.0. Dit duurde een klein uur. Morgen ga ik het uitpakken testen, ik verwacht dat dit nog sneller gaat.
Hier op een Dane elec USB stick. Dat mag toch nooit zoveel uitmaken :?

P4 2,53 512MB PC3200, GF4 Ti4200

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reemster
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 30-12-2023

Reemster

Soul Reaver

ymmv schreef op donderdag 07 mei 2009 @ 00:03:Ik heb in het verleden bij shopto.net en game.co.uk besteld maar zover ik weet zijn die sites safe. (Er was recentelijk wel een verhaal dat er cc-nummers bij shopto.net gestolen zouden zijn maar dat was vals.)
Is dat dat verhaal in het topic in de post onder jou en boven mij? Lijkt op het 1e gezicht wel eens waar te kunnen zijn? Mss maar ff shopto vermijden. Ik zal iig tegen mn pa zeggen dat t shopto was zodat ik zn cc iig bij de andere shops nog kan gebruiken O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snowwie
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 07-09 17:57
Verwijderd schreef op woensdag 06 mei 2009 @ 22:05:

De controller, zo vertelde mijn huisgenoot onlangs, heeft een trage overdrachtssnelheid in games op de PS3. Je beweegt de analog stick, en een fractie later zie je de pas het effect op het scherm (mannetje beweegt bv int geval van Killzone 2). Heel erg vervelend gezien je onmiddelijk/tegelijkertijd een reactie verwacht, nu ik het zelf ook ervaren heb concludeer ik zelf dat dit niet kan zijn dat dit zo hoort, gezien er niets 1 2 3 zo via google te vinden is van een soortgelijke mankement leg ik de vraag bij jullie: Wat is de oorzaak hiervan, mogelijk een defecte controller? Kent iemand dit probleem?

Huidige PS3 setup is:
PS3 is verbonden via versterker (Onkyo TX-SR606) op zowel geluid als ook beeld, op een CRT tv middels composiet.

Nog een belangrijk iets: In het menu van de PS3 is er geen sprake van vertraging, en is er sprake van een een onmiddelijke reactie. De reactie is dus alleen traag in games, dit is zowel in allerlei gedownloade demo's als ook racegames er is nog geen uitzondering gevonden.

Ik hoop ten zeerste dat jullie hier iets mee kunnen, :), voordat er een poging word gedaan om hier een nieuwe controller aan te schaffen of iets dergelijks.
Het kan misschien zijn dat de batterij in je controller aan het dood gaan is. Probeer eens een andere controller (te lenen) en die aan te sluiten, of je dan dezelfde problemen hebt. Of laat de PS3 een uurtje of 6 aan staan met de controller er aan, zodat ie goed oplaad.

Mijn YouTube Channel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OPSLAGHOND
  • Registratie: September 2007
  • Niet online
Alleen bij Killzone is dit normaal, bij andere games heb ik er iig geen last van en ik heb momenteel 42 PS3 games.
Misschien is het de T.V. wel, welk merk/type is het?
Vriend van me had 'm ook op een oude T.V. aangesloten en dat was 1 van de latere Philips Matchlines met heel erg goed beeld en hij had nergens last van, maar ik kan me best voorstellen dat een T.V. van het merk PloinkyToinky gekocht bij de Blokker, Gamma of iets dergelijks best eens voor wat problemen qua prestatie zou kunnen zorgen.

"Ik heb een zak expected goals nog nooit een goal zien maken." - snmght

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bellerophon

Bellerophon

Persona non grata

Copycat schreef op woensdag 06 mei 2009 @ 23:28:
[...]

De back-up gaat mijn voornamelijk om mijn savegames en game data :Y
Demo's e.d. download ik wel weer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 08:35
Copycat schreef op donderdag 07 mei 2009 @ 00:20:
Hier op een Dane elec USB stick. Dat mag toch nooit zoveel uitmaken :?
USB sticks zijn véle malen trager dan een USB harddisk. De meeste sticks hebben een schrijfsnelheid om werkelijk van te huilen, zeker als er meerdere accesses nodig zijn. Eén bestand van 10MB schrijven gaat dan nog wel (alsnog way trager dan naar een harddisk) maar 100 files van 100KB is meestal gewoon niet te doen. Een backup maken naar een harddisk is dan ook zwaar te prefereren.

Nickname does not reflect reality

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bellerophon

Bellerophon

Persona non grata

Brad Pitt schreef op donderdag 07 mei 2009 @ 09:58:
[...]

USB sticks zijn véle malen trager dan een USB harddisk. De meeste sticks hebben een schrijfsnelheid om werkelijk van te huilen, zeker als er meerdere accesses nodig zijn. Eén bestand van 10MB schrijven gaat dan nog wel (alsnog way trager dan naar een harddisk) maar 100 files van 100KB is meestal gewoon niet te doen. Een backup maken naar een harddisk is dan ook zwaar te prefereren.
Ik kreeg gisteren trouwens de melding dat mijn LBP savegame corrupt was en vervolgens de melding of ik wilde proberen om de gamedata te laden.

Ook kreeg ik gisteren een x aantal keren een foutmelding m.b.t. inloggen op het PSN netwerk.

Had iemand anders daar gisteren toevallig ook problemen mee (wat betreft het inloggen)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Faust
OPSLAGHOND schreef op donderdag 07 mei 2009 @ 00:36:
[...]

Alleen bij Killzone is dit normaal, bij andere games heb ik er iig geen last van en ik heb momenteel 42 PS3 games.
Misschien is het de T.V. wel, welk merk/type is het?
Vriend van me had 'm ook op een oude T.V. aangesloten en dat was 1 van de latere Philips Matchlines met heel erg goed beeld en hij had nergens last van, maar ik kan me best voorstellen dat een T.V. van het merk PloinkyToinky gekocht bij de Blokker, Gamma of iets dergelijks best eens voor wat problemen qua prestatie zou kunnen zorgen.
Alle games hebben input lag, dit is normaal.
Sommige games hebben het echter meer dan anderen. Games die eruit springen zijn kz2, gta4 en heavenly sword.
Het klopt overigens dat bovenop die input lag, de tv en het signaal via een versterker naar de tv doen allerlei extra input lag introduceert.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Faust schreef op donderdag 07 mei 2009 @ 10:14:
[...]

Alle games hebben input lag, dit is normaal.
Sommige games hebben het echter meer dan anderen. Games die eruit springen zijn kz2, gta4 en heavenly sword.
Het klopt overigens dat bovenop die input lag, de tv en het signaal via een versterker naar de tv doen allerlei extra input lag introduceert.
Bedankt voor je reactie, dat verheldert t een en t ander.. vandaag maar eens zien wat het verschil is zonder de versterker ertussen voor het beeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SToRM666
Faust schreef op woensdag 06 mei 2009 @ 23:35:
[...]

Zodra ik mijn 500GB schijf binnen heb zal ik ook eens kijken hoelang het duurt om een backup te maken van de 60GB schijf (waarvan nog ongeveer 7GB vrij is). Watvoor schijf ga je er nu trouwens terug in steken dan?

Ik ben gisteren trouwens aan Resistance 2 begonnen en hoewel ik nog maar net Killzone 2 uitgespeeld heb moet ik zeggen dat ik Resistance 2 grafisch echt goed vind. R2 heeft veel meer kleur en je kunt soms enorm ver kijken, maar bij Killzone 2 heb je dan weer de veel mooiere effecten en details.
De gameplay is ook erg leuk tot nu toe, voor mij persoonlijk wel minstens zo goed als Killzone 2.

[ Voor 28% gewijzigd door SToRM666 op 07-05-2009 10:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Faust
Verwijderd schreef op donderdag 07 mei 2009 @ 10:18:
[...]

Bedankt voor je reactie, dat verheldert t een en t ander.. vandaag maar eens zien wat het verschil is zonder de versterker ertussen voor het beeld.
Gebruik je xbox eens, halo3 heeft meer input lag dan kz2 en ridge racer 7 opgeteld ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coolsnarf
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 07-02-2024
[...]

heb zelf ook de 606 tussen mijn PS3 en tv staan en eigenlijk totaal geen last van lag, dus ik betwijfel of het daaraan ligt. en wat betreft K2, daar is algemeen van bekend dat die wat input lag heeft, dat heeft verder weinig met je receiver te maken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vonk
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 05-04-2024
Bleh, nu ik een nieuwe big-ass tv heb gekocht, en hier zo af en toe aant rond kijken ben, Wil ik ook een PS3!

Heb op dit moment al een xbox360, maar het is totaal niet mijn apparaat, het doet me niet veel...
altijd al playstation fan geweest, ps1 ps2 etc, en tja, het is zo verleidelijk om er 1 te kopen...

Al een beetje rond gekeken en zo zag ik de PS3 + Killzone2 combi, spreekt me erg aan, echter, Moet ik er alsnog allerlei accessoires bij kopen? Khou nogal van mutliplayer games,. en dan denk je al snel aan een headsetje etc, HDMI kabels enzo heb ik al,

Doe ik er goed aan om dit combi pack te kopen? KZ2 is wel echt mijn genre game.

En hoe is het sociale aspect, in mijn vriendenkring is er eigenlijk niemand die game'd, veel tweakers die samen gamen enzo?

Battle.net: Vonk#21469 PSN: Vonkgaming

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bellerophon

Bellerophon

Persona non grata

FuZa schreef op donderdag 07 mei 2009 @ 11:09:
Bleh, nu ik een nieuwe big-ass tv heb gekocht, en hier zo af en toe aant rond kijken ben, Wil ik ook een PS3!

Heb op dit moment al een xbox360, maar het is totaal niet mijn apparaat, het doet me niet veel...
altijd al playstation fan geweest, ps1 ps2 etc, en tja, het is zo verleidelijk om er 1 te kopen...

Al een beetje rond gekeken en zo zag ik de PS3 + Killzone2 combi, spreekt me erg aan, echter, Moet ik er alsnog allerlei accessoires bij kopen? Khou nogal van mutliplayer games,. en dan denk je al snel aan een headsetje etc, HDMI kabels enzo heb ik al,

Doe ik er goed aan om dit combi pack te kopen? KZ2 is wel echt mijn genre game.

En hoe is het sociale aspect, in mijn vriendenkring is er eigenlijk niemand die game'd, veel tweakers die samen gamen enzo?
Veel accessoires, dat wil ik nou ook niet zeggen.

Persoonlijk heb ik een headset en een tweede controller erbij aangeschaft, en dat was het :)

En wat betreft het sociale aspect, ga online met een game en je komt genoeg medespelers tegen. Die hoef je niet per se in je vriendenlijst te hebben staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• himlims_
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

⭐Game Profiles: 🕹️Steam - 🎮PSN - 🇪🇦 GoT_Hollandhards

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SToRM666
Dat ziet er wel vet uit :D

[ Voor 51% gewijzigd door SToRM666 op 07-05-2009 13:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shabbaman

Shabbaman

Got love?

Hm, mijn twee SL1200's zien er toch beter uit. Ietsjes ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• reuzekind
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 01-09 08:08

reuzekind

Ik geloof in GoT

FuZa schreef op donderdag 07 mei 2009 @ 11:09:
Moet ik er alsnog allerlei accessoires bij kopen? Khou nogal van mutliplayer games,. en dan denk je al snel aan een headsetje etc, HDMI kabels enzo heb ik al,
Enige must-have vind ik de Real Triggers van Gioteck. Op eBay heel veel te koop, en bol.com verkoopt ze tegenwoordig ook: http://www.bol.com/nl/p/g...04004006206742/index.html Die dingen zijn echt zeer relaxt, en kan ik je ze dan ook van harte aanbevelen voor die paar euro.

De gustibus non est disputandum ||| Vivat, Vivat, Societas Gymnasii Hagani !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SToRM666
Bij Bol zijn ze wel erg duur, bij een site als blahdvd heb je ze al voor iets meer dan een euro (excl. verzendkosten).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

w00h net mijn ps3 binnen via consoleshop.nl (uitstekende service en levering)

nu "ff"(ahum) updates uitvoeren... en dan wat muziek erop gooien :)

Echt brilliante machine :D

Heeft iemand die realtriggers bij een nl shop gevonden(anders dan bol.com waar ie 5x over de kop gaat voor verkoop?... Heb nog steeds geen CC ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dialMforMike
  • Laatst online: 10-09 11:14
Verwijderd schreef op donderdag 07 mei 2009 @ 15:21:
Heeft iemand die realtriggers bij een nl shop gevonden(anders dan bol.com waar ie 5x over de kop gaat voor verkoop?... Heb nog steeds geen CC ;(
12game heeft ze. Kopuuuh! :)

You look like I need a drink.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SToRM666
Zo te zien is Bol toch wel de goedkoopste in NL: http://www.budgetgaming.n...al+triggers_hardware.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FeaR
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 07:10

FeaR

In GoT we trust

[...]Bedankt voor je reactie, dat verheldert t een en t ander.. vandaag maar eens zien wat het verschil is zonder de versterker ertussen voor het beeld.
Ligt ook aan je versterker natuurlijk of er veel last is van input-lag.

Met een Onkyo 806 heb ik nooit last gehad van enige vorm van lag.
Maar wel van de blauwe pixels, dus vandaar moest die weg.

En met de Denon 2809 die ik nu heb heb ik ook echt nergens last van...
Nederlandse winkels zullen altijd wel duurder zijn.
Prijzen hier van games, dvd's en dergelijke liggen ook al hoger dan in de halve wereld.
Dus waarom zouden ze dan niet extra winst gaan maken op accesoires.
Het zijn en blijven luxe-producten waar gewoon veel winst op gemaakt kan worden.

Dus je bent op zich wel wat meer geld kwijt dan als je de triggers uit het buitenland haalt.
Voordeel is wel weer dat de verzendkosten wellicht lager uit zullen vallen, de levertijd korter is en eventuele garantie makkelijker te claimen is.

Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als je ze bij bol gaat bestellen kun je de verzendkosten schrappen door middel van deze coupon:

CRM195JUNSEPT.

Tot eind september geldig :D. En ik gok meedere malen te gebruiken (heb hem zelf 1 keer gebruikt, dus ik weet niet zeker of het mogelijk is, maar met de oude code ging dat in ieder geval prima :P)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Coolsnarf schreef op donderdag 07 mei 2009 @ 10:32:
[...]

heb zelf ook de 606 tussen mijn PS3 en tv staan en eigenlijk totaal geen last van lag, dus ik betwijfel of het daaraan ligt. en wat betreft K2, daar is algemeen van bekend dat die wat input lag heeft, dat heeft verder weinig met je receiver te maken
hey net even de PS3 getest zonder de receiver ertussen voor het beeldsignaal.. En ik merk een verschil op bij de reactietijd van KZ-2, dat er al een verschil is op te merken is opmerkelijk. Ik denk dan ook dat het een composiet signaal is wat trager is, hoe heb jij het beeldsignaal van je ps3 verbonden aan je receiver? Via HDMI?
Hier loopt het nog via composiet, ik denk dat dat een verschil maakt..

Of loop ik dingen nu te verzinnen? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• s.vanrossem
  • Laatst online: 10-09 14:41
Even een tussenvraag over psn. Ik wil graag dat #2 engelse commentaar voor FIFA09 kopen. Ik heb zelf helaas geen cc.
Ik zag nu die psn prepaidcards voor US accounts.

Is het mogelijk hiermee dat pack mee aan te schaffen en later via mijn normale EU account te spelen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 07 mei 2009 @ 16:24:
Als je ze bij bol gaat bestellen kun je de verzendkosten schrappen door middel van deze coupon:

CRM195JUNSEPT.

Tot eind september geldig :D. En ik gok meedere malen te gebruiken (heb hem zelf 1 keer gebruikt, dus ik weet niet zeker of het mogelijk is, maar met de oude code ging dat in ieder geval prima :P)
thnx net besteld..
Verwijderd schreef op donderdag 07 mei 2009 @ 17:10:
[...]

hey net even de PS3 getest zonder de receiver ertussen voor het beeldsignaal.. En ik merk een verschil op bij de reactietijd van KZ-2, dat er al een verschil is op te merken is opmerkelijk. Ik denk dan ook dat het een composiet signaal is wat trager is, hoe heb jij het beeldsignaal van je ps3 verbonden aan je receiver? Via HDMI?
Hier loopt het nog via composiet, ik denk dat dat een verschil maakt..

zit zelf nu ook KZ2 te doen op ps3... geen laggyness bij mij iig... (misschien ervaar ik het niet zo omdat ik nog een ps3 newb ben)

nog een tipje : mensen die last hebben van audio issues via hdmi, moeten goed opletten wat ze de ps3 laten versturen en of de speakers het wel aankunnen.. bij mij stond ie op dts5.1 en heb m naar laagste 2.0 gezet en weg was de ruis :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ymmv
s.vanrossem schreef op donderdag 07 mei 2009 @ 19:03:
Even een tussenvraag over psn. Ik wil graag dat #2 engelse commentaar voor FIFA09 kopen. Ik heb zelf helaas geen cc.

Is het mogelijk hiermee dat pack mee aan te schaffen en later via mijn normale EU account te spelen?
Hoogstwaarschijnlijk niet. Als je een Europese versie van FIFA09 hebt gekocht, moet je de DLC in een Europese PSN-winkel kopen. Voor USA-versie kun je alleen bij de Amerikaanse PSN-winkel terecht.

BTW Hier is de PSN-update van vandaag (met UK-prijzen)

GAMES

► PSP
○ Key of Heaven (£14.99)
○ LocoRoco (£14.99)
○ Socom: Fireteam Bravo 2 (£14.99)
○ World Tour Soccer 2 (£14.99)

DEMOS

► Savage Moon
○ 207 MB

► Imagine Chapion Rider (PSP)
○ 171 MB

ADD-ONS

► Guitar Hero
○ Ferret/Metal Blade Track Pack (£4.39)
♪ Chimaira - "Broken Glass"
♪ Devil Wears Prada - "Dez Moines"
♪ Unearth - "Grave of Opportunity"

► LittleBigPlant
○ Norse Mythology Mini Pack (£2.39)

► Rock Band
○ Franz Ferdinand Pack 01 (£2.49 | £0.99)
♪ Franz Ferdinand - "Do You Want To"
♪ Franz Ferdinand - "Lucid Dreams"
♪ Franz Ferdinand - "Take Me Out"

○ Various singles (£0.99 each)
♪ Alien Ant Farm - "Smooth Criminal"
♪ The Allman Brothers Band - "Blue Sky"
♪ The Allman Brothers Band - "Midnight Rider"
♪ The Distillers - "Drain the Blood"
♪ Luscious Jackson - "Naked Eye"
♪ Pront - "The Banishment"
♪ Prong - "Idealistic Types"

► Tom Clancy's H.A.W.X.
○ US Eagles Pack (£3.99)

► Trivial Pursuit
○ TV Pack (£3.99)

► Wheelman
○ Free Street Showdown (Free)
○ Premium street Showdown (£3.99)

VIDEOS

► Burnout Paradise
○ Cops And Robbers Trailer

► Killzone 2
○ Killzone.com Trailer

► Rock Band

► Tekken 6
○ Editor's Day 2009 Trailer

THEMES AND WALLPAPERS

► FEAR 2: Project Origin
○ Theme (Free)

[ Voor 58% gewijzigd door ymmv op 07-05-2009 19:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LWaS
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 04-05-2024

LWaS

Dus.

Gisteren iets raars, misschien mensen met hetzelfde voorval?

Ik had de Wolverine Demo gedownload en geinstalleerd. Na het eerste opstarten kreeg ik alleen een zwart scherm en moest ik de PS3 aan en uitzetten via de console zelf.

Daarna nog een keer de demo opgestart en een aantal minuten gespeeld. Midden in de demo liep de PS3 vast, Beeld stond vast, geluid hoorde ik alleen van een scene. Weer de console uit en aangezet via het apparaat zelf.

Ik heb de demo maar verwijderd, want het lijkt me dat die niet fris is? Daarvoor en daarna heb ik dit namelijk nog nooit gehad...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FeaR
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 07:10

FeaR

In GoT we trust

Ik ga nu Uncharted maar weer eens opnieuw spelen nu er Trophies te verdienen zijn. Had de game al eens uitgespeeld, maar baal er wel van dat ik die Trophies nu dus mis loop...

En dan hopen dat er over een week een demo in de PS Store staat van Infamous en van Prototype. Want beide games spreken me wel aan en op dit moment zou ik nog niet weten welke te kiezen. Beide hebben voor- en nadelen... Beide sand-box met een superhelden vibe, maar ook wel weer veel verschillen...

Edit:
Al zie ik nu dat die games op medio juni staan voor release.
Dacht dat het medio mei was, dus dan zal die demo nog wel niet komen...
Verwijderd schreef op donderdag 07 mei 2009 @ 17:10:
[...]Hier loopt het nog via composiet, ik denk dat dat een verschil maakt..

Welke receiver heb je eigenlijk?
Want digitale signalen zijn over het algemeen wel sneller dan de analoge varianten inderdaad.
Maar dit is meer theoretisch, lijkt me onwaarschijnlijk dat je het zo veel verschil is dat je er echt last van hebt.

Hier gaat alles dus via een Denon 2809 en heb geen last van enige delay. Zelfs niet als de Denon in stand-by staat en dus alleen het signaal doorverzonden wordt zonder enige bewerking (dus eventuele versnelling van beeld en geluid).

Dus wellicht kan het liggen aan dat alles analoog is aangesloten en dat ook nog in combinatie met een "oude" crt-tv. Maar dat is dus theoretisch mogelijk, of het in de praktijk ook zo veel schilt vraag ik me dus af. Al schijn jij er dus wel last van te hebben...
Verwijderd schreef op donderdag 07 mei 2009 @ 16:24:

CRM195JUNSEPT
Bedankt :)
Net de Terminator 2 Blu-ray Limited Edition met Endo Skull besteld zonder verzendkosten :D

Helaas is het een plastic skull met een laagje alu.
Maar voor een volledig metalen/alu skull van meer dan 10 kilo betaal je om en nabij de €550,-.
Al is die wel heel erg bruut natuurlijk...
Ook nog maar eens de 1:1 Endo Arm proberen te scoren...
s.vanrossem schreef op donderdag 07 mei 2009 @ 19:03:

Zoals gezegd is dat niet mogelijk.
De downloadable content moet uit dezelfde regio/PSN account komen als waaronder je de game speelt. Zo werken map-packs voor spellen ook niet als je normaal onder een EU-account speelt...

Tip is om toch maar een CreditCard aan te schaffen.
Zo veel kosten die dingen nu ook niet weer en je verdient ze echt snel terug.Als je één of twee games importeert vanuit het buitenland dan ben je al weer uit de kosten. Prijsverschillen tussen hier en andere landen zijn gewoon niet leuk meer...

Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• biobak
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 11-09 15:11
Binnenkort kunnen we onze PS3-en bedienen met onze Harmony remotes. Inclusief aan en uitzetten! *O* Logitech komt met een apparaatje dat dat mogelijk maakt (vergelijkbaar met de produkten die nu al in de USA beschikbaar zijn): http://blog.logitech.com/...mony-ps3-blu-ray-control/

Afbeeldingslocatie: http://farm4.static.flickr.com/3567/3371206502_7a967d9512_m.jpg
Pagina: 1 ... 3 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.