Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Omni superens
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 16-11-2024
LWaS schreef op donderdag 07 mei 2009 @ 20:13:
Gisteren iets raars, misschien mensen met hetzelfde voorval?

Ik had de Wolverine Demo gedownload en geinstalleerd. Na het eerste opstarten kreeg ik alleen een zwart scherm en moest ik de PS3 aan en uitzetten via de console zelf.

Daarna nog een keer de demo opgestart en een aantal minuten gespeeld. Midden in de demo liep de PS3 vast, Beeld stond vast, geluid hoorde ik alleen van een scene. Weer de console uit en aangezet via het apparaat zelf.

Ik heb de demo maar verwijderd, want het lijkt me dat die niet fris is? Daarvoor en daarna heb ik dit namelijk nog nooit gehad...
Heb de demo ook een aantal dagen geleden gedownload en gespeeld, maar had er verder totaal geen problemen mee. Misschien iets mis gegaan met t downloaden enzo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Positron
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 04-07 15:06

Positron

Immer positief! +1,6*10^-19 C

biobak schreef op donderdag 07 mei 2009 @ 22:57:
Binnenkort kunnen we onze PS3-en bedienen met onze Harmony remotes. Inclusief aan en uitzetten! *O* Logitech komt met een apparaatje dat dat mogelijk maakt (vergelijkbaar met de produkten die nu al in de USA beschikbaar zijn): http://blog.logitech.com/...mony-ps3-blu-ray-control/

[afbeelding]
Dat is pas nieuws, nu hopen dat we er niet de hoofdprijs voor hoeven te betalen. _/-\o_

Garmin Fenix 6 Sapphire | Swim.. Bike.. Run!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nico111
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 28-08 10:01
biobak schreef op donderdag 07 mei 2009 @ 22:57:
Binnenkort kunnen we onze PS3-en bedienen met onze Harmony remotes. Inclusief aan en uitzetten! *O* Logitech komt met een apparaatje dat dat mogelijk maakt (vergelijkbaar met de produkten die nu al in de USA beschikbaar zijn): http://blog.logitech.com/...mony-ps3-blu-ray-control/

[afbeelding]
O dat is wel een mooie vinding. Dan is het voor mij ieder geval wel te overwegen om een harmony te kopen. Want dan heb ik nog maar echt 1 remote nodig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NinTeNdO_FrEaK
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 10-07-2024
Oud nieuws toch? Ik geloof dat ik dat ding al een paar weken al voorbij heb zien komen.

Ben zelf ook aan het twijfelen over zo'n harmony remote, je hebt ook zoveel modellen en soms weer problemen dat iets niet werkt etc. en ook redelijk prijzig.

Ps4/switch gamer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

NinTeNdO_FrEaK schreef op vrijdag 08 mei 2009 @ 00:23:
Oud nieuws toch? Ik geloof dat ik dat ding al een paar weken al voorbij heb zien komen.

Ben zelf ook aan het twijfelen over zo'n harmony remote, je hebt ook zoveel modellen en soms weer problemen dat iets niet werkt etc. en ook redelijk prijzig.
jup kwam een paar weken geleden voorbij ;) :)

Ik zelf ben van mening dat een remote geen 100 pleuro oid hoeft te kosten. Elk apparaat dat je koopt heeft een remote.. en als je alles op tafel laat liggen is dat idd een rommeltje, mijn tip pak alléén wat je gaat gebruiken uit een lade en leg t terug :) simpel..

En ja tuurlijk zijn er zat fanaten die om te gamen een versterker full hd 800inch scherm, console, en wat niet al moeten aanzetten.. dat kan idd met 1 superdure remote... of met elke losse binnen 2 seconden.. instellingen blijven toch default en je verandert die alléén op het output apparaat.

[ Voor 2% gewijzigd door Verwijderd op 08-05-2009 01:16 . Reden: editing ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AvanCade
  • Laatst online: 13-09 12:57
met elke losse in 2 seconden
Alleen kun je met een harmony remote automatisch alles laten doen door op één knop te drukken i.p.v. tig remotes in je handen te nemen en weer netjes terug in de lade te doen.

Niet elk apparaat houd de laatst gebruikte waarde vast. Daarnaast wil je misschien ook een andere output apparaat gebruiken.

Overigens zijn er al Harmony's vanaf 45 euro, dus zo 'superduur' is het niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spaceboy
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 10:40

spaceboy

Op grote hoogte

Verwijderd schreef op vrijdag 08 mei 2009 @ 01:06:
[...]

Ik zelf ben van mening dat een remote geen 100 pleuro oid hoeft te kosten. Elk apparaat dat je koopt heeft een remote.. en als je alles op tafel laat liggen is dat idd een rommeltje, mijn tip pak alléén wat je gaat gebruiken uit een lade en leg t terug :) simpel..

En ja tuurlijk zijn er zat fanaten die om te gamen een versterker full hd 800inch scherm, console, en wat niet al moeten aanzetten.. dat kan idd met 1 superdure remote... of met elke losse binnen 2 seconden.. instellingen blijven toch default en je verandert die alléén op het output apparaat.
Duidelijk verhaal van iemand die nog nooit serieus een Harmony (of soortgelijk product) heeft gebruikt. Ik was vroeger ook zo. ;) Heb nu zo'n 885, niet heel spectaculair, maar het is gewoon vooral érg handig. En ja, uiteraard heb je voor elk apparaat al een afstandbediening. Maar ik heb regelmatig dat ik 3 apparaten tegelijk bedien en dan doe ik geen gekke dingen (versterker, tv, digitenne tuner en dan alle3 in verschillende settings: tv, pc, ps3, wii, radio). En ja, uiteraard kan dat met 3 afstandbedieningen, maar met een Harmony kun je het echt easy tunen dat het 1 knop is. Ik vind dat je pas een serieuze mening over zo'n ding kan hebben als je 'm een maandje hebt gebruikt. Eenmalig instellen van de Harmony is wel ff een klusje, maar dat heb ik vorig jaar 1x gedaan en nu heb ik er elke dag profijt van.

Ontopic, ik zie het voordeel niet van "De PS3 aanzetten met de Harmony". Om te gamen gebruik tóch een controller. En daar kun je ook prima je PS3 mee aan- en uitzetten.

Oh ja en met die Store-update: WAAR BLIJFT COMET CRASH!!???? :(

Aan bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend. Aan de tekst hieronder wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crazyx
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 02-10 09:29
spaceboy schreef op vrijdag 08 mei 2009 @ 07:17:
Oh ja en met die Store-update: WAAR BLIJFT COMET CRASH!!???? :(
Waarom bestel je hem niet gewoon met uw Amerikaans account? Ik heb ondertussen al 90% vd trophies :D. 1 van mijn beste aankopen de laatste tijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nico111
spaceboy schreef op vrijdag 08 mei 2009 @ 07:17:

Ontopic, ik zie het voordeel niet van "De PS3 aanzetten met de Harmony". Om te gamen gebruik tóch een controller. En daar kun je ook prima je PS3 mee aan- en uitzetten.
Je kan hoe ik het begrijp hem ook gebruik voor je PS3 te bedienen voor blu-ray films. Dat lijkt mij juist heel handig, want dan hoeft niet steeds je controller aan te staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swopdark
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 12-06 02:43
Nico111 schreef op vrijdag 08 mei 2009 @ 10:11:
Je kan hoe ik het begrijp hem ook gebruik voor je PS3 te bedienen voor blu-ray films. Dat lijkt mij juist heel handig, want dan hoeft niet steeds je controller aan te staan.
Daar heb je je PS3 remote voor? Ik ben zelf ook redelijk vaak aan het vogelen met drie tot vier afstandsbedieningen. Ik kan me er gelukkig niet al te druk om maken daar het 1 keer drukken is en verder gewoon gamen. Ik spaar liever het geld uit voor zo'n harmony zodat ik nog eens een leuke game kan kopen. Voor de ps3 raak je de laatste tijd je geld veel te gemakkelijk kwijt door het grote aanbod van zeer goede games.

Playstation 3 - PSN ID: Sw0pDiller | XBOX360 Premium - Gamertag: ZakkeWasser | DELL New Studio 17 laptop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GG---77
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 05-07-2024
Mijn controler is zo goed als overleden. In neutrale positie staat het linkerpookje iets naar voren, dat is niet heel handig om COD: WAW te spelen. Lijkt wel of het veertje lam is. Iemand ervaing met open schroefen of word het een DS3 importeren?
Iemand tip waar je het beste/snelste een DS3 bestellen? Play.com is de goedkoopste maar ook de langzaamste zoals ik begrijp!

PSN id: GG--77

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Woodsy
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 02-10 15:05
De laatste tijd ben ik aan het kijken om een PS3 aan te schaffen (vooral voor KZ2 en Resistance 2, heb namelijk al een Xbox360).

Nu leek die aanbieding van Amazon mij wel interessant. Momenteel hebben ze daar de aanbieding 289,- pond voor de PS3 80GB + 10,- pond extra voor game + HDMI kabel. Dan zou ik dus op 299,- pond komen voor de PS3. Alleen qua bestellen kom ik er totaal niet uit.

Op welk punt krijg je nou het daadwerkelijke bedrag te zien? Ik moet al creditcard gegevens invullen en dan heb ik nog steeds het goede bedrag niet gezien. Met iedere keer op volgende drukken ben ik bang dat die dadelijk opeens op besteld staat en dat is niet de bedoeling.

De reden dat ik dit vraag is omdat ik wil wel hoe het nu zit met BTW, verzendkosten en of die de aanbieding pakt als ik KZ2 als hoofdgame neem en resistance 2 als extra. Nu kan ik namelijk niet zien of het interessant is hem daar te halen. Ik krijg namelijk het vermoeden dat het op het moment niet echt interessant meer is (omdat er verzendkosten en BTW nog extra aan te pas komen).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is inderdaad wat onhandig bij amazon.co.uk.

Je krijgt als allerlaatste nog een overzicht, waar je ook nog een keer je shipping kan aanpassen. Pas daarna bevestig je.

Overigens vallen de verzendkosten heel erg mee en komt er geen BTW bij. UK zit gewoon bij de EU. ;)

[ Voor 23% gewijzigd door Verwijderd op 08-05-2009 10:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• McVirusS
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 30-09 09:41
Ik heb zelf een Harmony 885 en het is serieus 1 van de beste aankopen die ik heb gedaan. Het werkt echt super, snap dat als je er zelf geen ervaring mee hebt het misschien niet echt nuttig lijkt. Maar goed, ligt er ook aan hoeveel apparaten je hebt.

Ik heb: receiver, TV, PS3, Digitale TV recorder/decoder en DVD speler.

Ik doe geluid altijd via mijn receiver. Dan is het erg handig dat je met 1 remote gewoon van zender kan wisselen (decoder), volume kan wijzigen (receiver) en eventueel aspect (tv) kan veranderen.

Ik ben in ieder geval erg tevreden gebruiker. Dat bluetooth ding van Logitech was in maart al aangekondigd. Ben benieuwd wanneer het echt op de markt komt. Voor aanzetten hoef ik niet perse dat apparaatje te hebben maar wel voor bijvoorbeeld bluray kijken. Scheelt weer een afstandbediening (heb nu de bluray afstandbediening van Sony).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Woodsy
Verwijderd schreef op vrijdag 08 mei 2009 @ 10:56:
Is inderdaad wat onhandig bij amazon.co.uk.

Je krijgt als allerlaatste nog een overzicht, waar je ook nog een keer je shipping kan aanpassen. Pas daarna bevestig je.

Overigens vallen de verzendkosten heel erg mee en komt er geen BTW bij. UK zit gewoon bij de EU. ;)
UK heeft toch 15% BTW en NL 19%? Volgens mij komt er 4% extra bij toch? Indien nee, dan ga ik hem zo nog bestellen (scheelt weer paar tientjes).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 06:37

Chaoss

Moderator Spielerij

Professioneel boekemantsje

Verwijderd schreef op vrijdag 08 mei 2009 @ 01:06:
[...]

tjah ieder zijn prijs, kheb destijds 60 euro voor mijn harmony betaald en dat is hij elke cent waard!

datzelfde model koop je nu voor 30,- en das imho gewoon goedkoop!
NinTeNdO_FrEaK schreef op vrijdag 08 mei 2009 @ 00:23:
Wat de prijs betreft zie boven, de simpelere modellen voldoen prima voor 9 vd 10 gebruikers, problemen zijn er niet echt hoor... ja instellingen waar men niet uitkomt, maar als het nodig is kun je de helpdesk bellen die zijn erg behulpzaam en kunnen gemakkelijk met je meekijken omdat je instellingen op de logitech server worden opgeslagen

[ Voor 33% gewijzigd door Chaoss op 08-05-2009 11:17 ]

PSN: Wanderer200 | Switch: Wanderer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Woodsy schreef op vrijdag 08 mei 2009 @ 10:59:
[...]

UK heeft toch 15% BTW en NL 19%? Volgens mij komt er 4% extra bij toch? Indien nee, dan ga ik hem zo nog bestellen (scheelt weer paar tientjes).
Ik heb het even nagerekend bij mijn vorige bestelling (2 PS3 games) en de BTW daarover gerekend is 19%.

Zorg er overigens voor dat je in ponden betaalt, scheelt veel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Omni superens
Woodsy schreef op vrijdag 08 mei 2009 @ 10:59:
[...]

Hoe scheelt 4% over 300 pond een paar tientjes? Volgens mij scheelt t net iets meer dan 12 euro.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LWaS
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 04-05-2024

LWaS

Dus.

Omni superens schreef op donderdag 07 mei 2009 @ 23:18:
[...]

Heb de demo ook een aantal dagen geleden gedownload en gespeeld, maar had er verder totaal geen problemen mee. Misschien iets mis gegaan met t downloaden enzo?
Raar dan ja.. Maar goed, zal hem dan wel eens opnieuw downloaden en proberen ;) Tnx iig :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snippertje
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 08:27

Snippertje

Light up your life

GG---77 schreef op vrijdag 08 mei 2009 @ 10:35:
Mijn controler is zo goed als overleden. In neutrale positie staat het linkerpookje iets naar voren, dat is niet heel handig om COD: WAW te spelen. Lijkt wel of het veertje lam is. Iemand ervaing met open schroefen of word het een DS3 importeren?
Iemand tip waar je het beste/snelste een DS3 bestellen? Play.com is de goedkoopste maar ook de langzaamste zoals ik begrijp!
Je hebt gewoon garantie op je controller. Bel even met de klantenservice van Sony? Heb weleens gelezen dat ze zomaar iemand een nieuwe opstuurde. Wellicht het proberen waard!

Discord kanaal: https://discord.gg/X3CqdTKd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sandyman538
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 09:48

Sandyman538

SandstorM [148839]

Even de side step, voor de mensen die nog geen harmony hebben, er loopt een topic over op GoT. En uit bepaalde reactie kun je inderdaad zien dat mensen nog nooit een harmony aan hebben geraakt, echt briljant, voor het schakelen tussen activiteiten.

Logitech harmony advanced universal remotes

Hattrick: playing IV.50
PSN: Sandyman

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Woodsy
Omni superens schreef op vrijdag 08 mei 2009 @ 11:09:
[...]

Hoe scheelt 4% over 300 pond een paar tientjes? Volgens mij scheelt t net iets meer dan 12 euro.
Ik heb het even uitgerekend en bij mij komt er 60 euro VAT bij. Het totaal komt bij mij op 339.55 pond. Als ik dat omreken kom ik op dik 385,- euro (400 volgens het omrekenmodel van Amazon). Dan maak ik alleen gebruik van de standaard actie, zonder extra's.

Waar komt dit verschil door? Ik zie mensen met bedragen van rond de 350,- euro met alles erop en eraan. Zo krijg je welliswaar een extra game, maar zie ik verder geen voordelen boven hem gewoon bij FRS aan te schaffen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mikey5times
  • Registratie: Februari 2006
  • Niet online
Als ik nog een voorbeeld mag geven over hoe handig een harmony remote is in combinatie met een ps3 (en in mijn geval een ir2bt):

Als ik digitale tv kijk, en ik blu-ray wil gaan kijken, zou ik zonder harmony, 4 afstandsbedieningen moeten hanteren:

- één om mijn settop-box uit te zetten,
- één om mijn tv van input te veranderen
- één om mijn receiver van input te veranderen
- en één om mijn ps3 aan te zetten

Met mijn harmony 785 is dat dus 1 druk op de knop ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Woodsy schreef op vrijdag 08 mei 2009 @ 12:18:
[...]

Ik heb het even uitgerekend en bij mij komt er 60 euro VAT bij. Het totaal komt bij mij op 339.55 pond. Als ik dat omreken kom ik op dik 385,- euro (400 volgens het omrekenmodel van Amazon). Dan maak ik alleen gebruik van de standaard actie, zonder extra's.

Waar komt dit verschil door? Ik zie mensen met bedragen van rond de 350,- euro met alles erop en eraan. Zo krijg je welliswaar een extra game, maar zie ik verder geen voordelen boven hem gewoon bij FRS aan te schaffen.
waarschijnlijk ligt het aan de toeslag op wisselkoers van danwel je creditcard danwel amazon of beiden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Speedlink schreef op woensdag 06 mei 2009 @ 11:08:
Gister 2 vastlopers gehad @ Lego Indiana Jones :(.....
Ben zelf voor de 2e keer begonnen, had hem helemaal uit, maar heb nog nooit een vastloper vernomen. Wel af en toe dat het beeld wat verspringt en dan wat strepen geeft. Spel is eigenlijk van mijn zoontje, maar heb vroeger ook veel met Lego gespeeld, dus vind het wel een leuke combinatie van gamen en Lego. En je hoeft r niet al te veel bij na te denken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Omni superens
Verwijderd schreef op vrijdag 08 mei 2009 @ 12:41:
Spel is eigenlijk van mijn zoontje,
Zou ik ook zeggen ja ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ankh
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 09:57

Ankh

|true

Sinds deze week ook de gelukkige eigenaar van een PS3. Erg leuk, ben er al bekend mee qua games.
Maar het werd toch wel tijd om er 1 zelf te hebben.

Vind het wel jammer dat de PS3 alle audio codeert en zelf doorstuurt naar de server (via HDMI). Hier kan ik de instellingen van mijn versterker niet gebruiken.. Al gelezen dat meerdere mensen daar problemen mee hadden.

-Ankh- Camera Gear: Nikon D7000 | Nikon AF-S DX 16-85mm f3.5-5.6 AF-S DX VR & Tokina AT-X 116 Pro DX AF 11-16mm f2,8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Remco Tr
  • Registratie: Mei 2005
  • Nu online
Mikey5times schreef op vrijdag 08 mei 2009 @ 12:24:
Als ik nog een voorbeeld mag geven over hoe handig een harmony remote is in combinatie met een ps3 (en in mijn geval een ir2bt):

Als ik digitale tv kijk, en ik blu-ray wil gaan kijken, zou ik zonder harmony, 4 afstandsbedieningen moeten hanteren:

- één om mijn settop-box uit te zetten,
- één om mijn tv van input te veranderen
- één om mijn receiver van input te veranderen
- en één om mijn ps3 aan te zetten

Met mijn harmony 785 is dat dus 1 druk op de knop ;)
Die harmony is toch niet Bluetooth hoe kan je dan je ps3 aanzetten ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nico111
Remco Tr schreef op vrijdag 08 mei 2009 @ 13:01:
[...]

Die harmony is toch niet Bluetooth hoe kan je dan je ps3 aanzetten ?
Google even op ir2bt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swopdark
Ankh schreef op vrijdag 08 mei 2009 @ 12:47:

Vind het wel jammer dat de PS3 alle audio codeert en zelf doorstuurt naar de server (via HDMI). Hier kan ik de instellingen van mijn versterker niet gebruiken.
Wat bedoel je precies met doorsturen naar de server? Je kunt eventueel ook de optische uitgang gebruiken voor het geluid. Dan blijft het echter wel bij max DTS en Dolby Digital. HD geluid kan alleen via de HDMI. Maar hier zou je reciever overigens prima mee overweg moeten kunnen als deze een HDMI ingang heeft.

Playstation 3 - PSN ID: Sw0pDiller | XBOX360 Premium - Gamertag: ZakkeWasser | DELL New Studio 17 laptop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sopsop
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 01-10 08:34

sopsop

[v] [;,,;] [v]

swopdark schreef op vrijdag 08 mei 2009 @ 13:14:
[...]

Wat bedoel je precies met doorsturen naar de server? Je kunt eventueel ook de optische uitgang gebruiken voor het geluid. Dan blijft het echter wel bij max DTS en Dolby Digital. HD geluid kan alleen via de HDMI. Maar hier zou je reciever overigens prima mee overweg moeten kunnen als deze een HDMI ingang heeft.
Kleine nuance:HDMI-ingang wil niet zeggen dat hij ook iets met de audio doet. Mijn versterker heeft bijvoorbeeld 2 x HDMI in en 1 x HDMI out, maar kan alleen beeld+geluid switchen naar de hdmi-out, hij trekt de audio niet de versterker in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Woodsy schreef op vrijdag 08 mei 2009 @ 12:18:
[...]

Koers kan wisselen, laat altijd je cc omrekenen en bestel dus in ponden. Voordeel bij mij was voor 400 e had ik PS3 met 2 controllers + Killzone, GTA4, Fifa'09. Vergeleken met NL is dat dus 1 gratis controller en 2 gratis spellen. Was het mij wel waard iig, had em woensdagavond besteld en vrijdagochtend binnen. Snap niet dat mensen amazon niet handig vinden werkt prima als je ff goed leest. Ook Resident Evil 5 en CoD4 voor 76 Euro samen was goedkoop. Zolang de pond niet teveel omhoog gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• burgt
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 28-09 01:29

burgt

Starbass

sopsop schreef op vrijdag 08 mei 2009 @ 13:28:
[...]

Kleine nuance:HDMI-ingang wil niet zeggen dat hij ook iets met de audio doet. Mijn versterker heeft bijvoorbeeld 2 x HDMI in en 1 x HDMI out, maar kan alleen beeld+geluid switchen naar de hdmi-out, hij trekt de audio niet de versterker in.
hmm, dan wordt het toch tijd voor een nieuwe receiver :o Dit is toch wel de basis functionaliteit waar hij voor bedoeld is..
Gelukkig doet de mijne het wel, ik ben ook erg blij dat de decoders voor de HD formaten in de PS3 zit, die ondersteund mijn receiver dan weer net niet, maar kan ik toch lekker naar 7.1 PCM audio luisteren.

Black Pearl - tribute to Pearl Jam klik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ymmv
  • Laatst online: 01-10 16:54
Ankh schreef op vrijdag 08 mei 2009 @ 12:47:
Sinds deze week ook de gelukkige eigenaar van een PS3. Erg leuk, ben er al bekend mee qua games.
Maar het werd toch wel tijd om er 1 zelf te hebben.

Vind het wel jammer dat de PS3 alle audio codeert en zelf doorstuurt naar de server (via HDMI). Hier kan ik de instellingen van mijn versterker niet gebruiken.. Al gelezen dat meerdere mensen daar problemen mee hadden.
Wat voor problemen zouden dat moeten zijn? De geluidskwaliteit blijft precies hetzelfde, of de PS3 nou van DTS-HD een PCM-signaal maakt of wanneer je versterker dat doet. Als je tekstbestanden in een zip-bestand stopt maakt het toch ook niets uit of je de boel uitpakt op een PC of op een Mac?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Woodsy
Verwijderd schreef op vrijdag 08 mei 2009 @ 15:28:
[...]

Koers kan wisselen, laat altijd je cc omrekenen en bestel dus in ponden. Voordeel bij mij was voor 400 e had ik PS3 met 2 controllers + Killzone, GTA4, Fifa'09. Vergeleken met NL is dat dus 1 gratis controller en 2 gratis spellen. Was het mij wel waard iig, had em woensdagavond besteld en vrijdagochtend binnen. Snap niet dat mensen amazon niet handig vinden werkt prima als je ff goed leest. Ook Resident Evil 5 en CoD4 voor 76 Euro samen was goedkoop. Zolang de pond niet teveel omhoog gaat.
Ik laat inderdaad de CC omrekenen (scheelt 15 euro). Alleen ik begrijp die ruim 60,- VAT niet. Zijn alle prijzen daar excl? Want volgens mij is het verschil maar 4%. En nu betaal je dus 15% UK vat + 19 NL BTW?

Mijn rekening:
289 + 10= 299,- pond. Dan krijg je verzendkosten + 4% (BTW verschil) = circa 315,- pond. De rekening van Amazon is echter 340,- pond.

Ik zoek anders een geschikt topic hiervoor, maar dacht hier hebben veel mensen hem besteld. Voor 315,- bestel ik hem namelijk zo, maar anders scheelt het toch bijna 35 euro met NL.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MartijnS72
  • Registratie: Augustus 2000
  • Niet online
Woodsy schreef op vrijdag 08 mei 2009 @ 16:04:
[...]

Ik laat inderdaad de CC omrekenen (scheelt 15 euro). Alleen ik begrijp die ruim 60,- VAT niet. Zijn alle prijzen daar excl? Want volgens mij is het verschil maar 4%. En nu betaal je dus 15% UK vat + 19 NL BTW?

Mijn rekening:
289 + 10= 299,- pond. Dan krijg je verzendkosten + 4% (BTW verschil) = circa 315,- pond. De rekening van Amazon is echter 340,- pond.

Ik zoek anders een geschikt topic hiervoor, maar dacht hier hebben veel mensen hem besteld. Voor 315,- bestel ik hem namelijk zo, maar anders scheelt het toch bijna 35 euro met NL.
Gaat het soms mis door de games die je kiest? Uit je eerdere bericht maak ik op dat je Killzone 2 EN Resistance 2 kiest. Je mag echter Killzone 2 OF Resistance 2 gratis kiezen plus een game van een tientje. Betaal je soms voor een van beide games? Vraag anders aan Amazon of het kan zoals jij wilt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Woodsy
Ik zie wel een promotion discount (45,-) dus daaruit maak ik op dat het goed gaat. Maar ga wel even verder zoeken in plaats van jullie lastig vallen en het topic vervuilen :O :9 .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Omni superens
MartijnS72 schreef op vrijdag 08 mei 2009 @ 16:11:
[...]

Gaat het soms mis door de games die je kiest? Uit je eerdere bericht maak ik op dat je Killzone 2 EN Resistance 2 kiest. Je mag echter Killzone 2 OF Resistance 2 gratis kiezen plus een game van een tientje. Betaal je soms voor een van beide games? Vraag anders aan Amazon of het kan zoals jij wilt.
Daar zal waarschijnlijk de fout zitten ja, wordt dan dus inderdaad Amazon even vragen of dat gaat of kiezen uit een ander spel dan Resistance 2. Of Amazon eens vragen hoe je aan die prijs van £340 komt.

[ Voor 4% gewijzigd door Omni superens op 08-05-2009 16:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Met die promotie idd ff kijken, en als je later niet de korting gekregen hebt, gewoon ff mailen, binnen n dag heb je antwoord dat als je recht had op de korting die later gewoon bijgestort wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SToRM666
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 11-09-2024
Vandaag heb ik mijn 500GB schijf al binnen gekregen :9
Backuppen was binnen een uur gedaan (38GB), harde schijf omwisselen ging ook vlot en momenteel is ie de restore al aan het uitvoeren :)

PSN id: NL_SToRM

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heeft er iemand hier ervaring met "Java Ps3 media server v1.10.51" Iemand een idee om beter HD te streamen ermee?.. bij mij "hakkelt" ie vreselijk.. 2 fps oid.. Hdready maar 10 fps ofzo..

Kan iemand een basic config posten oid?

Owz... sorry my bad... :( wrong topic 8)7

SF IV is dope!!!!!!!!

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 08-05-2009 23:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PromoX
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 02-10 12:26

PromoX

Flying solo

Verwijderd schreef op vrijdag 08 mei 2009 @ 22:11:
Heeft er iemand hier ervaring met "Java Ps3 media server v1.10.51" Iemand een idee om beter HD te streamen ermee?.. bij mij "hakkelt" ie vreselijk.. 2 fps oid.. Hdready maar 10 fps ofzo..

Kan iemand een basic config posten oid?
Verwijderd in "Playstation 3 als media center - deel 4" :?

Sowieso is Playstation 3 als media center - deel 4 meer geschikt voor dit soort vragen :).

[ Voor 4% gewijzigd door PromoX op 08-05-2009 22:23 ]

And I'm the only one and I walk alone.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yippie
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 12-09 23:43
Woodsy schreef op vrijdag 08 mei 2009 @ 16:15:
Ik zie wel een promotion discount (45,-) dus daaruit maak ik op dat het goed gaat. Maar ga wel even verder zoeken in plaats van jullie lastig vallen en het topic vervuilen :O :9 .
Is al meerdere malen ter sprake gekomen, spit anders het vorige deel even door..
Ik heb zojuist de bundel in me winkelmand gegooid en kom op het volgende uit:

Amazon.co.uk Order Summary
Items: GBP 287.13
Postage & Packing: GBP 6.96

Total before VAT: GBP 294.09
VAT: GBP 55.88
Total: GBP 349.97
Promotion Applied: -GBP 41.61

Order Total: GBP 308.36

Dit is voor console+spel+hdmi kabel, die je kan selecteren gebruik makend van deze link

Met een 2de spel uit de beperkte selectie ( in dit geval Godfather2 ) zit ik op 319.55 GBP.

Vergeet niet zoals eerder opgemerkt het bedrag om te zetten naar GBP, wordt automatisch op EUR gezet n.a.v. je adres namelijk.

update:
Het is je inmiddels gelukt getuige dit topic: Amazon.co.uk rekent te veel BTW?

Voor mensen die niet van importeren houden:

de officiele PS3 webcam ook wel bekend als Playstation Eye bij Doebie.nl voor € 29,99 + € 5,95 verz. kosten. Aanbieding geldt nog 20 uur.

En gameoffer.nl heeft de PS3 versie van Street Fighter IV voor € 39,95 incl verzending binnen NL, aanbieding geldt nog 8uur40min

[ Voor 18% gewijzigd door Yippie op 09-05-2009 03:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bij eplaza die keten van bartsmit heb ik gisteren de collectorsedetion van streetfighter gehaald voor 59,95. Dat is dus inclusief "the legend of chun li" en 2 actie poppetjes en nog een extra boekje(met code voor unlockable content). zeer de moeite waard :)

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 09-05-2009 10:54 . Reden: toevoegen ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jeez, wat is die demo van inFamous moeilijk :S

Of ligt dat aan mij? Op easy word ik af en toe flink geasswhooped.
Verder wel een leuk spel trouwens. Beetje als Crackdown op de 360, maar dan 'realistisch'.

Ben ook erg benieuwd naar Prototype, misschien dat die nog wel meer te bieden heeft.

[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 09-05-2009 12:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gusev
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 02-10 21:15
Ik wacht persoonlijk ook op PROTOTYPE...en al helemaal na het zien van de opening cinematic in HD :D :

http://www.gametrailers.com/player/48999.html

Op de een of andere manier trekt inFamous mij totaal niet...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gusev schreef op zaterdag 09 mei 2009 @ 12:10:
Ik wacht persoonlijk ook op PROTOTYPE...en al helemaal na het zien van de opening cinematic in HD :D :

http://www.gametrailers.com/player/48999.html

Op de een of andere manier trekt inFamous mij totaal niet...
ziet er :9~ uit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Faust
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 21-02-2022
Verwijderd schreef op zaterdag 09 mei 2009 @ 11:59:
Jeez, wat is die demo van inFamous moeilijk :S

Of ligt dat aan mij? Op easy word ik af en toe flink geasswhooped.
Verder wel een leuk spel trouwens. Beetje als Crackdown op de 360, maar dan 'realistisch'.

Ben ook erg benieuwd naar Prototype, misschien dat die nog wel meer te bieden heeft.
Hoe kom je aan de demo? Via pre-order?
Of in welke store staat de demo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Via NeoGaf, even het account van een Australiër geleend :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 24-06-2024

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

Hmm, kheb die van mij opgestuurd... Hij leest de discs niet meer goed, en ik heb begrepen dat dat een redelijk vaak voorkomend probleem is. Is ook bij Radar langsgeweest. In tegenstelling tot de meeste mensen daar ben ik wel vrij goed geholpen door de klantenservice en kan ik hem kostenloos terugsturen. Als het goed is zou ik na vijftien werkdagen weer een nieuwe terug moeten krijgen, maar ik heb al begrepen dat er leveringsproblemen zijn voor het 60 Gb-model dat ik heb. Zal dus nog wel even duren voor ik er weer mee kan spelen :(

Vicariously I live while the whole world dies

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mr.louie
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 02-02-2021
-

[ Voor 100% gewijzigd door mr.louie op 09-05-2009 13:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ankh
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 09:57

Ankh

|true

ymmv schreef op vrijdag 08 mei 2009 @ 15:59:
[...]

Wat voor problemen zouden dat moeten zijn? De geluidskwaliteit blijft precies hetzelfde, of de PS3 nou van DTS-HD een PCM-signaal maakt of wanneer je versterker dat doet. Als je tekstbestanden in een zip-bestand stopt maakt het toch ook niets uit of je de boel uitpakt op een PC of op een Mac?
Veel, mijn versterker heeft de mogelijkheid om de grootte van de speakers aan te geven en op te geven of er een subwoofer aangesloten zit.

Met Multi-Channel wordt het signaal 1-op-1 doorgestuurd naar de speakers en gebruikt er niets met het signaal.
Wat dus inhoud dat het geluid voor geen kloot klinkt.

-Ankh- Camera Gear: Nikon D7000 | Nikon AF-S DX 16-85mm f3.5-5.6 AF-S DX VR & Tokina AT-X 116 Pro DX AF 11-16mm f2,8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

mr.louie schreef op zaterdag 09 mei 2009 @ 13:34:
Waarom kan ik die demo niet vinden in de playstation store?
Omdat die daar niet staat, even een klein stukje naar boven lezen ;)

[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 09-05-2009 13:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FeaR
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 10:00

FeaR

In GoT we trust

Ankh schreef op zaterdag 09 mei 2009 @ 13:35:
[...]Veel, mijn versterker heeft de mogelijkheid om de grootte van de speakers aan te geven en op te geven of er een subwoofer aangesloten zit.

Met Multi-Channel wordt het signaal 1-op-1 doorgestuurd naar de speakers en gebruikt er niets met het signaal.
Wat dus inhoud dat het geluid voor geen kloot klinkt.
Je kan per kanaal dan toch de instellingen veranderen?
Dus meer of minder volume naar bepaalde speakers.

Wat voor versterker heb je dan, want zou het echt vreemd vinden als je niets in zou kunnen stellen. Zeker als je een nieuwere versterker hebt die HDMI heeft...

Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb net een lacie network space (1TB ethernet schijf) gekocht, maar daar zit software bij wat je op elke pc moet installeren.....
Ik wou hem aan de ps3 koppelen, iemand ervaringen met deze ethernet harde schijf?
Kan hem nou nog terugbrengen....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• azt33
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 15-09 08:30
Ik ben al een tijdje niet meer actief geweest in de PS3-topics, maar 'helaas' ben ik weer terug... Mijn PS3 60GB is namelijk gestolen :'( Nu heb ik inmiddels al een andere PS3 op het oog, wel een 80GB.

Ik had alleen een vraagje met betrekking tot mijn PSN account. Kan ik inloggen op de nieuwe PS3 met mijn PSN ID? Mijn CC is trouwens gekoppeld aan mijn PSN account, als ik het mij goed herinner dan is het niet mogelijk om spellen te kopen zonder een wachtwoord in te vullen, klopt dit? Met andere woorden, mijn CC wordt straks toch niet leeggehaald?

En nog een laatste vraag, ik had een witte DS3 die ik uit Japan had geimporteerd. Deze is dus ook weg, zijn er inmiddels shops in Nederland die deze ook leveren, of moet ik weer importeren?

15" tbMBP (2017) | iPad Pro 11" | iPhone X | GoPro Fusion | GoPro HERO 7 Black | DJI Mavic 2 Pro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PromoX
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 02-10 12:26

PromoX

Flying solo

Verwijderd schreef op zaterdag 09 mei 2009 @ 18:21:
Ik heb net een lacie network space (1TB ethernet schijf) gekocht, maar daar zit software bij wat je op elke pc moet installeren.....
Ik wou hem aan de ps3 koppelen, iemand ervaringen met deze ethernet harde schijf?
pricewatch: LaCie Network Space 1TB bijvoorbeeld, maar die had je toch zelf ook wel kunnen vinden :).

Als je met dat koppelen bedoelt dat je bijvoorbeeld muziek wilt streamen naar de PS3, dan zou dat moeten kunnen aangezien er een UPnP media server op draait.

[ Voor 5% gewijzigd door PromoX op 09-05-2009 18:58 ]

And I'm the only one and I walk alone.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sandyman538
  • Laatst online: 09:48

Sandyman538

SandstorM [148839]

azt33 schreef op zaterdag 09 mei 2009 @ 18:46:
Ik ben al een tijdje niet meer actief geweest in de PS3-topics, maar 'helaas' ben ik weer terug... Mijn PS3 60GB is namelijk gestolen :'( Nu heb ik inmiddels al een andere PS3 op het oog, wel een 80GB.

Ik had alleen een vraagje met betrekking tot mijn PSN account. Kan ik inloggen op de nieuwe PS3 met mijn PSN ID? Mijn CC is trouwens gekoppeld aan mijn PSN account, als ik het mij goed herinner dan is het niet mogelijk om spellen te kopen zonder een wachtwoord in te vullen, klopt dit? Met andere woorden, mijn CC wordt straks toch niet leeggehaald?

En nog een laatste vraag, ik had een witte DS3 die ik uit Japan had geimporteerd. Deze is dus ook weg, zijn er inmiddels shops in Nederland die deze ook leveren, of moet ik weer importeren?
Bij mij staat het wachtwoord van mijn PSN account gewoon opgeslagen, zodat ik meteen op 'sign in' kan drukken. Ook aankopen van de PSN store worden bij mij automatisch aangevuld vanuit mijn portemonnee (dus de CC). Ik zou je CC toch gaan blokkeren als je PS3 gestolen is en je CC aan je PSN account is gekoppeld.

Hattrick: playing IV.50
PSN: Sandyman

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• azt33
Is het niet zo dat je een bepaalde bedrag op je PSN account zet, en daarmee je aankopen doet? Ik kan mij herinneren dat ik destijds iets van €20 erop had gezegd voor een paar games, en daarna heb ik er niks mee gedaan. Ook is er geen activiteit met mijn CC geweest sinds de PS3 is gestolen. Hmm, ik ga maandag bank even bellen...

15" tbMBP (2017) | iPad Pro 11" | iPhone X | GoPro Fusion | GoPro HERO 7 Black | DJI Mavic 2 Pro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 24-06-2024

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

azt33 schreef op zaterdag 09 mei 2009 @ 19:36:
Is het niet zo dat je een bepaalde bedrag op je PSN account zet, en daarmee je aankopen doet? Ik kan mij herinneren dat ik destijds iets van €20 erop had gezegd voor een paar games, en daarna heb ik er niks mee gedaan. Ook is er geen activiteit met mijn CC geweest sinds de PS3 is gestolen. Hmm, ik ga maandag bank even bellen...
Of je verandert gewoon je PSN wachtwoord even? :?

Vicariously I live while the whole world dies

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jheroun
  • Registratie: April 2002
  • Niet online
Ik zou zoals gezegd ff ASAP je PSN wachtwoord online wijzigen!

Ik koop regelmatig dingen op PSN en ik hoef nooit wachtwoorden in te vullen om iets te kopen, als er te weinig geld aan je account zit wordt na een druk op de knop het resterende bedrag automatisch van je CC afgeschreven.

Blokkeren dus die hap. Hoewel ik gok dat de dief zo snugger is hem niet online te zetten, met een beetje hulp van Sony en je ISP kan je dan nml zonder problemen achterhalen op welk adres jouw gejatte PS3 staat! Heb je Sony al laten weten dat het ding gejat is? Als je hun je PSN ID geeft kunnen zij gaan opletten of jouw PS3 online komt, zij herkennen de machines vast aan een machine tag die los staat van het PSN ID en dan kan je je apparaat laten traceren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Faust
  • Laatst online: 21-02-2022
Verwijderd schreef op zaterdag 09 mei 2009 @ 13:26:
Via NeoGaf, even het account van een Australiër geleend :)
Cool. Kan je me trouwens inviten voor neogaf? Niet voor de demo, maar zodat ik daar kan forummen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• azt33
PSN wachtwoord is gewijzigd en alle betaalgegevens zijn ook verwijderd, dus mijn CC is niet meer gelinkt met mijn PSN ID. Ik ga maandag Sony even bellen om te laten weten dat mijn PS3 gestolen is, even kijken of zij nog wat kunnen betekenen.

In ieder geval bedankt voor hulp iedereen! Ik hoop dat niemand dit meemaakt, het is echt klote om je PS3 te missen... En ik had net 4 nieuwe spellen gehaald :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ligt het nu aan mij of is multiplayer fps 10x moeilijker op de ps3, dan op de pc? bij killzone2 haal ik maar 14% heads, en 20% bodies.. Als ik echt mijn best doe kom ik net op #2 fragger, soms #1... Echt triest tov pc. Misschien kwestie van wennen, iemand nog tips qua gevoeligheidssettings oid?
AvanCade schreef op zondag 10 mei 2009 @ 10:55:
Natuurlijk is het op de PC veel makkelijker. Ik zeg daarom altijd dat FPS op de console echte skill vereist. .... want FPS op de console zijn zo makkelijk dat ze nog geen 10 euro waard zijn.
8)7

[ Voor 34% gewijzigd door Verwijderd op 10-05-2009 12:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AvanCade
Natuurlijk is het op de PC veel makkelijker. Ik zeg daarom altijd dat FPS op de console echte skill vereist. Het is moeilijker omdat een controller ingewikkelder werkt dan een muis wat gewoon point en click is. Persoonlijk vind ik dit net het mooie, want FPS op de console zijn zo makkelijk dat ze nog geen 10 euro waard zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagat
  • Laatst online: 10:25
Heh ben het wel met je eens dat een joypad iets minder intuitief is, en daarom moeilijk om te leren. Maar pc fps makkelijk door de besturing? En daardoor maar 10 euro waard? Das echt een loze uitspraak.

Sowieso zou een spel nooit moeilijk of makkelijk door de besturing mogen zijn (kijk naar alle discussie over de besturing van Resident evil en daar is het nog bewust gedaan voor het horror gevoel).

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reemster
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 30-12-2023

Reemster

Soul Reaver

muis+tobo blijft gewoon makkelijker voor fps dan een controller. Ik speel nu al heel lang alleen maar fps op de console, maar laatst speelde ik weer eens counter-strike en dat blijft toch wel een verademing.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spam
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 14-09 18:58
Ik sta op het punt om een PS3 te kopen als vervanger van mijn XBMC om HD content te streamen, en af en toe een spelletje te spelen of een blueray af te spelen. Heb daar het een en ander over gelezen en heeft mij overtuigd.

1 ding wat ik echter niet kan terugvinden is de hoeveelheid lawaai die de PS3 zou maken en het feit dat ie nogal wat stroom trekt. Nu las ik een tijd terug dat Sony bezig was met een redesign en dat dat nu ongeveer klaar zou zijn. Weet iemand hier toevallig meer van ? Ik kon niets terugvinden in de startpost.

We are born, wet, hungry and naked. Then things get worse !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AvanCade
Een PS3 is erg stil.
Sagat schreef op zondag 10 mei 2009 @ 12:26:
Heh ben het wel met je eens dat een joypad iets minder intuitief is, en daarom moeilijk om te leren. Maar pc fps makkelijk door de besturing? En daardoor maar 10 euro waard? Das echt een loze uitspraak.

Sowieso zou een spel nooit moeilijk of makkelijk door de besturing mogen zijn (kijk naar alle discussie over de besturing van Resident evil en daar is het nog bewust gedaan voor het horror gevoel).
Nee, een spel is zo gemakkelijk dat hij maar 10 euro waard is. Binnen een paar uurtjes spelen ben je al klaar! Bijv bij Crysis. Erg eenvoudig.

[ Voor 94% gewijzigd door AvanCade op 10-05-2009 15:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spam
Spam schreef op zondag 10 mei 2009 @ 15:13:
Ik sta op het punt om een PS3 te kopen als vervanger van mijn XBMC om HD content te streamen, en af en toe een spelletje te spelen of een blueray af te spelen. Heb daar het een en ander over gelezen en heeft mij overtuigd.

1 ding wat ik echter niet kan terugvinden is de hoeveelheid lawaai die de PS3 zou maken en het feit dat ie nogal wat stroom trekt. Nu las ik een tijd terug dat Sony bezig was met een redesign en dat dat nu ongeveer klaar zou zijn. Weet iemand hier toevallig meer van ? Ik kon niets terugvinden in de startpost.
De link hierboven is wat oud. Ik bedoelde deze

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• walletje-w
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 10:27
Ja het geluid wat de ps3 maakt is wel het laatste waar je je zorgen om zou moeten maken. Dus dat zit wel goed. Hij verbruikt dacht ik wel het meeste van alle 3 de current gen consoles. Maar de 40 en 80 en 160 GB edities verbruiken ook al weer minder als de 20 en 60GB edities.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roamor
  • Niet online
Wellicht wordt er op de E3 volgende maand iets aangekondigd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reemster

Reemster

Soul Reaver

AvanCade schreef op zondag 10 mei 2009 @ 15:16:
Een PS3 is erg stil.

[...]

Nee, een spel is zo gemakkelijk dat hij maar 10 euro waard is. Binnen een paar uurtjes spelen ben je al klaar! Bijv bij Crysis. Erg eenvoudig.
Onzin!

-Hogere moeilijkheidsgraad
-Multiplayer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• technoaddict
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 10:57
Demo Wolverine valt zwaar tegen zeg.
Tis maar wachten op InFamous en...... Battlefield 1943 :) Hoe vet dat die uitkomt met 3 maps. Keb in me leven 2 games echt veel gespeeld, UT en BF 1942 :) Dus 1943 wordt een koop!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tjesus
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 09:34

Over het verbruik.
Maar verder is de ps3 80gb niet echt hoorbaar. Alleen op de stille momenten, als je bijvoorbeeld aan het internetten bent. Of als je door het XMB menu gaat.

[ Voor 6% gewijzigd door Tjesus op 10-05-2009 19:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ga nu naar http://gamer.no/article.php?articleId=17790 voor infamous demo keys!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PearlPumpkin
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 05-10-2024
Hey Thx!!
Werkt prima :)
Ik heb een code ontvangen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nudie
  • Laatst online: 02-02 17:53
Oleee :) Code binnen!

[ Voor 44% gewijzigd door nudie op 10-05-2009 21:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PredNL
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 29-03-2024

PredNL

Help!

Bedankt voor het melden, heb er 1!

Infamous demo:

The Demo includes two main missions and two side missions, named the El Train, Prison Cell, Trish Reaches Out and Dark Water. There are no boss battles in these missions, but Cole will be upgraded, and good evil super powers.

There is no time limit in the demo, but the levels restarted if one moves too far from the mission.

A little bonus: By playing through the demo Monday lock up a Cole-costume to use in the home service.

[ Voor 87% gewijzigd door PredNL op 10-05-2009 21:14 ]

Asus N551JK-CN157H

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• technoaddict
Dank voor de Infamous key. 1239 MB nu aant downloaden. Kan ik ondertussen nog laatste deel wegmisbruikers zien :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@ Mike84,

Thanks !:), werkt en code zeer snel binnen.

Nu downloaden en straks even kijken hoe het is.!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nudie
Ze zijn op! Ik heb er alleen een paar spare, mail me en ik stuur hem je toe! mikeout edjekadetje live.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swopdark
Nu las ik een tijd terug dat Sony bezig was met een redesign en dat dat nu ongeveer klaar zou zijn. Weet iemand hier toevallig meer van ? Ik kon niets terugvinden in de startpost.
Zou er niet op wachten als ik jou was. Iedere keer weer als IBM de Cell chip weer eens een slagje kleiner heeft weten te maken steken er twee hardnekkige geruchten de kop op:

- De PS3 krijgt (snel) een prijsverlaging!!!!
en
- De PS3 krijgt (snel) een lite versie!!!!

Uiteindelijk bloeden de discussies weer dood totdat er weer eens een aankondiging van Sony komt dat ze het aantal onderdelen hebben weten te verkleinen dus.... De PS3 wordt (zeer snel) weer goedkoper!!! Daarnaast kan ie dus ook automatisch een stuk kleiner!!!!! De LIte versie komt ERAAN!!!!!!!

Dikke BS en veel napraat journalistiek. De PS3 is zeer stil en verwacht dit jaar maar geen re-design. Sony Is krampachtig aan het proberen winst te maken met de huidige PS3 hardware en dit zouden ze ff snel weggooien door met een hoop investeringen een nieuwe PS3 te launchen... nee dus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nudie
Zo, even wat mensen blij gemaakt met inFamous code :P

Ze zijn alle 6 nu weg, dus mailen heeft geen zin meer, have fun everyone :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reemster

Reemster

Soul Reaver

Wiiiiiii, ik had denk ik de laatste :P Thanks Mike, ben 'm nu aan 't downen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swopdark
nudie schreef op zondag 10 mei 2009 @ 21:59:
Zo, even wat mensen blij gemaakt met inFamous code :P

Ze zijn alle 6 nu weg, dus mailen heeft geen zin meer, have fun everyone :)
Dammit krijg net men vers verzonden email terug omdat ik je email adres verkeerd heb ingetikt... |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• technoaddict
Kan je zo'n code 6 keer gebruiken dan? Als dat zo is wil ik de code ook wel 6 keer aan iemand anders geven.
Heb de demo net gespeeld. Ben je aardig tijdje mee bezig, en heb um niet eens uitgespeeld. Is een vette game vindt ik. Ga me nu afvragen of ik het hele spel ga kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nudie
Code kan maar 1x gebruikt worden, maar je kan 5x inloggen op iemand z'n account (dus delen) en dan de content sharen, maar dat doe ik dus even niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Negaiido
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 02-10 22:39
nudie schreef op zondag 10 mei 2009 @ 22:16:
Code kan maar 1x gebruikt worden, maar je kan 5x inloggen op iemand z'n account (dus delen) en dan de content sharen, maar dat doe ik dus even niet.
Fout, Je kan de code maar 1 keer gebruiken maar je kan oneindig sharen. Hierdoor heb ik ook mijn Infamous binnengekregen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tip van de dag bestel geen real triggers bij bol.com... Kreeg t van de week had net weer eens tijd over

open verpakking zit er maar één trigger in... |:(

heb nu maar eens contact met bol.cum klantenservice ;(

[ Voor 26% gewijzigd door Verwijderd op 11-05-2009 02:52 . Reden: status ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hemiparo
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online
Verwijderd schreef op maandag 11 mei 2009 @ 01:14:
Tip van de dag bestel geen real triggers bij bol.com... Kreeg t van de week had net weer eens tijd over

open verpakking zit er maar één trigger in... |:(

heb nu maar eens contact met bol.cum klantenservice ;(
Tja, ook bij bol.com schijnen mensen te werken die van tijd tot tijd fouten maken...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spam
swopdark schreef op zondag 10 mei 2009 @ 21:58:
[...]

Zou er niet op wachten als ik jou was. Iedere keer weer als IBM de Cell chip weer eens een slagje kleiner heeft weten te maken steken er twee hardnekkige geruchten de kop op:

- De PS3 krijgt (snel) een prijsverlaging!!!!
en
- De PS3 krijgt (snel) een lite versie!!!!

Uiteindelijk bloeden de discussies weer dood totdat er weer eens een aankondiging van Sony komt dat ze het aantal onderdelen hebben weten te verkleinen dus.... De PS3 wordt (zeer snel) weer goedkoper!!! Daarnaast kan ie dus ook automatisch een stuk kleiner!!!!! De LIte versie komt ERAAN!!!!!!!

Dikke BS en veel napraat journalistiek. De PS3 is zeer stil en verwacht dit jaar maar geen re-design. Sony Is krampachtig aan het proberen winst te maken met de huidige PS3 hardware en dit zouden ze ff snel weggooien door met een hoop investeringen een nieuwe PS3 te launchen... nee dus
Tjsa, ik heb destijds ook gewacht voor de redesign van de PSP en heb daar geen spijt van. Ik vond 'm nogal lomp namelijk. Maar goed, je hebt gelijk dat de berichtgeving nogal vaag is, al schijnt de info van Sony te komen. Verder zou het _juist_ in het voordeel te zijn als sony een lite versie heeft omdat die goedkoper zijn en dus ze niet zoveel hoeven toe te leggen op elke verkochte PS3.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Spam schreef op maandag 11 mei 2009 @ 10:42:
[...]

Tjsa, ik heb destijds ook gewacht voor de redesign van de PSP en heb daar geen spijt van. Ik vond 'm nogal lomp namelijk. Maar goed, je hebt gelijk dat de berichtgeving nogal vaag is, al schijnt de info van Sony te komen. Verder zou het _juist_ in het voordeel te zijn als sony een lite versie heeft omdat die goedkoper zijn en dus ze niet zoveel hoeven toe te leggen op elke verkochte PS3.
Je zegt het zelf al: de eerste PSP was inderdaad vrij lomp.

Met de PS3 is niets mis: muisstil en past prima in elke tv-meubel. :P De PS3 is nog lang niet toe aan een Lite versie, en een prijsverlaging zal het komende halfjaar ook niet gebeuren.

Het is echt een mooi apparaat dus kopen die hap. Wachten en maar blijven wachten op nieuwe ontwikkelingen heeft geen zin.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 11 mei 2009 @ 11:20:
[...]

Je zegt het zelf al: de eerste PSP was inderdaad vrij lomp.

Met de PS3 is niets mis: muisstil en past prima in elke tv-meubel. :P De PS3 is nog lang niet toe aan een Lite versie, en een prijsverlaging zal het komende halfjaar ook niet gebeuren.

Het is echt een mooi apparaat dus kopen die hap. Wachten en maar blijven wachten op nieuwe ontwikkelingen heeft geen zin.
Helemaal mee eens. Heb die machine nu 4 dagen in bezit, 3 games. Stream nu ook media. Beeldkwaliteit is perfect, audio is prima (ligt aan mijn tvtje). Geen moment spijt van gehad. Ben er heel blij mee.

Enige nadeel is dat het geen gewone stofmagneet is maar een zwart gat mbt stof.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aight!
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 02-10 12:43

Aight!

'A toy robot...'

Verwijderd schreef op maandag 11 mei 2009 @ 15:08:
[...]

Enige nadeel is dat het geen gewone stofmagneet is maar een zwart gat mbt stof.
Ach een zwarte receiver trekt ook aardig wat stof aan, gewoon goed wegstoppen in een kastje :P.
En anders af en toe een doekje eroverheen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb nu iets raars... Wat ik ook doe om een of andere reden blijft de controller naar links gaan.. Ook als ik alleen een keyboard gebruik.. In het xmb hoofdmenu blijft ie maar naar links gaan.. Iemand een idee?

Problem solved ruzie met draadloos comfort keyboard.. Stomme fout in het reciever kastje van logitech |:(

[ Voor 20% gewijzigd door Verwijderd op 11-05-2009 15:19 . Reden: opgelost ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blaasvis
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 29-09 13:51

Blaasvis

Cidora \o/

klinkt als een gare controller imho.
Wat je kunt doe is ff met een perslucht busje er goed in blazen of contact opnemen met sony :)

^ te laat :P

[ Voor 5% gewijzigd door Blaasvis op 11-05-2009 15:20 . Reden: ^ te laat :P ]

Freedom is everything you need ; <moto-moi|afk> ik verkloot het gewoon nooit :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaos001
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 05-09 09:25
Of je trekt je pookje even naar buiten (naar je toe zeg maar) en klikt hem er dan weer in.
Soms zit er idd wat stof of een ander vuiltje waardoor hij niet helemaal lekker in het midden staat.

Ook is het mogelijk dat je je controller gaar gespeeld hebt, dan is het einde verhaal vaak :+

edit : ook te laat / te voorbarig geantwoord :X

[ Voor 8% gewijzigd door kaos001 op 11-05-2009 16:45 ]

Soundcloud

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reemster

Reemster

Soul Reaver

Beetje onzin dat de ps3 zo'n stofmagneet is. Om mn subwoofer (een grote zwarte houten kist) ligt ook binnen no-time een laag stof. In mijn geval nog veel meer dan de ps3, omdat mijn ps3 onder een afdakje staat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FeaR
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 10:00

FeaR

In GoT we trust

-RazieL- schreef op maandag 11 mei 2009 @ 17:27:Beetje onzin dat de ps3 zo'n stofmagneet is. Om mn subwoofer (een grote zwarte houten kist) ligt ook binnen no-time een laag stof. In mijn geval nog veel meer dan de ps3, omdat mijn ps3 onder een afdakje staat.
Alles is een stofmagneet.
Stof heeft heus geen voorkeur om op een witte Xbox 360 te landen of op een zwarte PS3.
Nadeel blijft dat stof gewoon beter zichtbaar is op alles wat zwart van kleur is. En als het dan ook nog eens glossy zwart is dan zie je helemaal snel verschil als er mat stof op ligt.

Maar ik heb hier ook alles in het zwart: van houten speakers tot zwart aluminium behuizingen van pc en receiver (zelfs een zwarte Living Colors Lamp :X ). Het is een keuze die je maakt. Ik heb liever dat ik wat vaker een doekje over mijn apparatuur moet halen dan dat de kleur niet in mijn interieur past of niet mijn smaak is...

Nadeel van zo vaak schoonmaken is wel dat je echt alles uit moet zetten, want anders gaat er een hoop apparatuur aan als je iets te hard met het doekje over de knoppen gaat :P

Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.

Pagina: 1 ... 4 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.