Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hemiparo
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online
Eindelijk ;) Mijn PS3 (40) schijnt te weinig schijfruimte te hebben. Wil net GT5 (Prologue) installeren en krijg een melding dat de schijf vol is. Wat ik alleen niet snap... waarmee?
Ik heb de packs van Buzz! geinstalleerd en wat filmpjes maar meer niet.

Met andere woorden: kan ik ergens in detail zien wat er aan wat gebruikt is. Via de systeeminstellingen kan ik alleen vinden dat er zoveel van zoveel vrij is. Niet echt in detail dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Omni superens
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 16-11-2024
Dus je hebt er verder totaal geen spellen op staan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hemiparo
  • Niet online
Omni superens schreef op maandag 11 mei 2009 @ 17:48:
Dus je hebt er verder totaal geen spellen op staan?
Eh... ja... :X Had er al een paar gezien maar die waren enkele mb's... maar niet allemaal dus. Nu weer net genoeg ruimte voor installeren :)

Toch is het niet makkelijk om in 1x te zien waar de ruimte aan gegeven is, lijkt me toch makkelijker.
Nog een 'let op' voor het kopen van een nieuwe hdd? Dacht dat het een 2.5 sata moet zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

is er btw ook een soort "verkenner" waarmee je kun zien wat je ongeveer gebruikt? en welke bestanden hoe groot zijn? ben nog steeds niet gewend aan het systeem ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SToRM666
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 11-09-2024
Verwijderd schreef op maandag 11 mei 2009 @ 15:08:
[...]

Helemaal mee eens. Heb die machine nu 4 dagen in bezit, 3 games. Stream nu ook media. Beeldkwaliteit is perfect, audio is prima (ligt aan mijn tvtje). Geen moment spijt van gehad. Ben er heel blij mee.

Enige nadeel is dat het geen gewone stofmagneet is maar een zwart gat mbt stof.
Mijn tv en subwoofer zijn ook van dat glossy zwart en ik gebruik altijd een swiffer duster om ze af te stoffen, werkt prima! :)

PSN id: NL_SToRM

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kingcharles
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 15-01-2023
Klopt het dat de helpdesk nog maar to 20:00 te bereiken is?
Was voorheen tot 22:00. Zou dit tijdelijk zijn of bezuinigingen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LoneRanger
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
Zeg stelletje huisvrouwen, een beetje over stof praten. :+
kingcharles schreef op maandag 11 mei 2009 @ 20:39:
Klopt het dat de helpdesk nog maar to 20:00 te bereiken is?
Was voorheen tot 22:00. Zou dit tijdelijk zijn of bezuinigingen...
Ik wist niet eens dat het voorheen 22:00 was, zelfs 20:00 vind ik meer dan acceptabel. :)

Only fools are enslaved by time and space.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hemiparo schreef op maandag 11 mei 2009 @ 17:44:
Eindelijk ;) Mijn PS3 (40) schijnt te weinig schijfruimte te hebben. Wil net GT5 (Prologue) installeren en krijg een melding dat de schijf vol is. Wat ik alleen niet snap... waarmee?
Ik heb de packs van Buzz! geinstalleerd en wat filmpjes maar meer niet.

Met andere woorden: kan ik ergens in detail zien wat er aan wat gebruikt is. Via de systeeminstellingen kan ik alleen vinden dat er zoveel van zoveel vrij is. Niet echt in detail dus.
Ik heb hetzelfde gehad! Ik wilde Ratchet and Clank installeren en kreeg de melding dat mn schijf vol was (80GB) terwijl ik de ps3 nog maar heel kort had en er alleen 2 demo's op stonden en een cd.
Heb de ps3 toen uit en aan gezet (helemaal uit met de schakelaar aan de achterkant) en het toen nog een keer geprobeerd, dit keer werd het spel zonder problemen geinstalleerd. Vreemd, maar het werkte wel :P.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skire
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 15-08 14:34
Verwijderd schreef op maandag 11 mei 2009 @ 23:17:
[...]

Ik heb hetzelfde gehad! Ik wilde Ratchet and Clank installeren en kreeg de melding dat mn schijf vol was (80GB) terwijl ik de ps3 nog maar heel kort had en er alleen 2 demo's op stonden en een cd.
Heb de ps3 toen uit en aan gezet (helemaal uit met de schakelaar aan de achterkant) en het toen nog een keer geprobeerd, dit keer werd het spel zonder problemen geinstalleerd. Vreemd, maar het werkte wel :P.
dit is een bekende bug van het spel. ik snap nog steeds niet waarom ze geen snelle patch hebben uitgebracht daarvoor, maar goed.

daarnaast kun je onder settings -> system info zien hoeveel GB er is gebruik is. bij game data (paar icoontjes boven waar je je games opstart) kun je met driehoekje -> information zien hoeveel MB de game data van een bepaald spel inneemt op je HDD. zo krijg je dus een beetje een idee van waar al die MB's naartoe gaan :p

iemand die nog een infamous key overheeft of zijn account met mij wil sharen zodat ik de demo kan downloaden? (wil je best m'n persoonlijke info (behalve m'n pincode lol) geven als je me niet vertrouwd ;)) O-)

[ Voor 10% gewijzigd door Skire op 12-05-2009 02:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hemiparo
  • Niet online
Skire schreef op dinsdag 12 mei 2009 @ 02:47:
[...]
daarnaast kun je onder settings -> system info zien hoeveel GB er is gebruik is. bij game data (paar icoontjes boven waar je je games opstart) kun je met driehoekje -> information zien hoeveel MB de game data van een bepaald spel inneemt op je HDD. zo krijg je dus een beetje een idee van waar al die MB's naartoe gaan :p
Thanks! Zal vanavond eens kijken. Iemand nog een voorkeur welke HDD ik moet kopen om te vervangen?
Denk dat 500 op dit moment wel genoeg is, verder natuurlijk niet te duur en als het kan ook een beetje stil.

Ik weet dat de pricewatch bestaat maar daar is nog niet bij opgenomen welke goed en stil in een PS3 werkt, of zou dit niks uit hoeven maken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spam
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 18:58
Een vraagje over de harddisk, ik zie namelijk allerlei meldingen dat het redelijk makkelijk is om die te veranderen. Kijkend naar het overzicht denk ik dat ik voor een 40GB of 80GB maar ga er toch een grotere in ga zetten. Wat is op dit moment de limitatie van de grootte van de disk ? Kan ik er bijvoorbeeld een 1TB in zetten ?

We are born, wet, hungry and naked. Then things get worse !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GG---77
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 05-07-2024
Wat ik mij afvraag als ik er een andere harde schijf in stop ben ik dan mijn savegame van RE5 kwijt. Zover ik begreep kon deze niet gekopieerd worden. Maar als ik dus een back-up maak ziet de PS3 dat als back-up of een kopie van een save game. Zou het toch erg zonde vinden als ik overnieuw zou moeten starten.

PSN id: GG--77

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hemiparo
  • Niet online
Misschien dat iemand een duidelijke 'ik-wil-een-grotere-hdd-in-mijn-PS3' uitleg kan maken en in de OP zetten? Is denk ik toch wel vraag naar ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sandyman538
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 22:16

Sandyman538

SandstorM [148839]

hemiparo schreef op dinsdag 12 mei 2009 @ 09:26:
Misschien dat iemand een duidelijke 'ik-wil-een-grotere-hdd-in-mijn-PS3' uitleg kan maken en in de OP zetten? Is denk ik toch wel vraag naar ;)
Misschien gewoon even de documentatie doornemen die bij je PS3 zat :/

Hattrick: playing IV.50
PSN: Sandyman

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 24-06-2024

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

GG---77 schreef op dinsdag 12 mei 2009 @ 09:23:
Wat ik mij afvraag als ik er een andere harde schijf in stop ben ik dan mijn savegame van RE5 kwijt. Zover ik begreep kon deze niet gekopieerd worden. Maar als ik dus een back-up maak ziet de PS3 dat als back-up of een kopie van een save game. Zou het toch erg zonde vinden als ik overnieuw zou moeten starten.
Je savegames staan op je harddisk, en die ben je dus kwijt als je de oude vervangt door een nieuwe. Waarom koppel je de schijf niet gewoon extern aan? :D

Anyway, de enige manier om beveiligde savegames te backuppen is met een full system backup. Deze kun je later weer terugzetten, maar ik weet niet of dat ook werkt met een andere harddisk.

Vicariously I live while the whole world dies

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hemiparo
  • Niet online
Sandyman538 schreef op dinsdag 12 mei 2009 @ 09:43:
[...]

Misschien gewoon even de documentatie doornemen die bij je PS3 zat :/
En daar staat ook in hoe groot een hdd maximaal kan zijn? Of wat je wel en niet kwijt bent als je de data over moet zetten? Zoals bij veel dingen zijn er altijd wat haken en ogen en waarom deze niet bij elkaar zetten in de OP? Verder is de info in het boekje misschien ook weer achterhaald...

(zoals hierboven, niet alles is dus duidelijk!)

[ Voor 4% gewijzigd door hemiparo op 12-05-2009 09:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nemesizz
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 17:11

Nemesizz

Untouchable

GG---77 schreef op dinsdag 12 mei 2009 @ 09:23:
Als je een backup maakt, schijf vervangt, en backup terug zet op dezelfde PS3 blijft je RE5 savegame behouden. Maar maak je backup, je bluray gaat dood ofzo en je krijgt een andere PS3 terug, zet backup terug krijg je alleen de data zonder kopieerbeveilig terug en ben je RE5 savegame kwijt.
(ik heb dit zelf namelijk ondervonden, was er ook niet zo blij mee om m'n savegame kwijt te raken).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SToRM666
Het is eigenlijk enorm simpel hoor. Eerst een backup maken van de huidige schijf (niet vergeten je trophies te synchroniseren met de server!), daarna schijven wisselen en dan de PS3 terug inschakelen en de instructies op het scherm volgen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FeaR
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 22:27

FeaR

In GoT we trust

IMHO is zo'n uitleg toch overbodig en zonde van de tijd om te maken.
Negen van de tien mensen lezen de TS toch niet of gebruiken de zoekfunctie niet en pompen meteen de vraag maar in het topic.

Dus je kan best een uitleg schrijven alleen moet je er dan toch de hele tijd naar verwijzen aangezien de TS vaak overgeslagen wordt.
hemiparo schreef op dinsdag 12 mei 2009 @ 09:50:
[...]En daar staat ook in hoe groot een hdd maximaal kan zijn?
Nee, maar daar staat wel in dat het een 2,5" harde schijf moet zijn.
En iemand die een TB-schijf erin wilt zetten heeft dat dus sowieso niet gelezen aangezien er nog geen 2,5"-schijven zijn met die opslagcapaciteit.

[ Voor 43% gewijzigd door FeaR op 12-05-2009 11:00 ]

Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagat
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 13-09 16:21
FeaR1986 schreef op dinsdag 12 mei 2009 @ 10:58:
[...]
IMHO is zo'n uitleg toch overbodig en zonde van de tijd om te maken.
Negen van de tien mensen lezen de TS toch niet of gebruiken de zoekfunctie niet en pompen meteen de vraag maar in het topic.
Ben het ermee eens dat mensen de op slecht lezen, maar het is makkelijker om naar een op te verwijzen dan om alle standaard+vervolgvragen te moeten zien en beantwoorden. Bovendien is een op voor juist dit soort info.
Imho of course.

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FeaR

FeaR

In GoT we trust

Kunnen we anders niet een link plaatsen in de TopicStart die naar een Nederlandse site verwijst waar stap voor stap uitgelegd wordt hoe je een PS3 harde schijf moet vervangen en welke data je moet backuppen (en hoe dat moet).

Die site heb ik namelijk al gevonden :+
Plus dat een hele stap voor stap handleiding ook gewoon te groot is om in de TS te zetten.

En vroeger moest je nog rekening houden met de dikte van de harde schijf omdat 500GB-schijven toen vier platters hadden en op die manier net 1mm te dik waren en daardoor niet in de PS3 passen. Maar tegenwoordig zijn het nog maar twee platters en passen eigenlijk alle nieuwe 2,5" SATA schijven in de PS3.

Ter info zou ik dan naar deze site verwijzen. Ik vind het persoonlijk een zeer goede uitleg en met foto's :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LoneRanger
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
Alvast bedankt, die site staat inmiddels tussen mijn bookmarks.
Binnenkort ook maar eens een grotere schijf in m'n PS3 hangen. :)

Only fools are enslaved by time and space.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hemiparo
  • Niet online
@FeaR1986: Thanks!

Zo maar op zoek naar iets nieuws dus: is de Western Digital Scorpio Blue WD5000BEVT een goede upgrade?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FeaR

FeaR

In GoT we trust

hemiparo schreef op dinsdag 12 mei 2009 @ 12:11:

Zo maar op zoek naar iets nieuws dus: is de Western Digital Scorpio Blue WD5000BEVT een goede upgrade?
NP :)

Volgens de 4Launch site zijn dit de afmetingen van de door jouw gekozen schijf:
Breedte:7 cm
Diepte: 10 cm
Hoogte: 0,95 cm

Nu zijn de breedte en diepte altijd hetzelfde aangezien dit de standaardwaarden zijn van een 2,5" schijf. De hoogte kan echter iets verschillen. Dit omdat in de meeste bays wel iets van speling is, maar in de PS3 dus niet. De PS3 heeft maximaal 95mm ruimte. En de door jouw gekozen schijf zou dus passen.

Let wel dat ik me baseer op informatie gegeven voor de website. Dus als die foutief is zit ik er natuurlijk ook naast.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PromoX
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 13-09 20:46

PromoX

Flying solo

FeaR1986 schreef op dinsdag 12 mei 2009 @ 11:30:
Ter info zou ik dan naar deze site verwijzen. Ik vind het persoonlijk een zeer goede uitleg en met foto's :)
Ook al wordt een startpost veel te weinig gelezen is het toch wel handig om dit soort zaken erin op te nemen. Al is het alleen maar om ernaar te kunnen verwijzen. Bovenstaande link zal binnenkort dan ook wel opgenomen worden :).

And I'm the only one and I walk alone.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Positron
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 04-07 15:06

Positron

Immer positief! +1,6*10^-19 C

Zojuist heb ik een MSI Starbox gekocht bij Computerland. Was 6 tientjes voor 320GB. Hij zit in een externe behuizing (Starbox.. 8)7) en er wordt zelfs een schroevendraaiertje meegeleverd zodat je de Hitachi-schijf die erin zit kunt verwijderen. Die gaat dus de PS3 in, waarna mijn 40GB in het doosje kan. Dan kan dat lekker m'n FAT32-als-streamen-niet-werkt-schijf worden en m'n andere externe schijf wordt dan weer fatsoenlijk NTFS zodat ik weer DVD ISO's en HD Films mee kan nemen. Lijkt me een fijne upgrade voor die prijs. Qua design past de behuizing trouwens ook prima bij m'n PS3: Hoogglans zwart met kitscherig chrome-look plastic. :Y)

De PS3 staat nu te backuppen, wat ongeveer 3 kwartier zou moeten duren.

Garmin Fenix 6 Sapphire | Swim.. Bike.. Run!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swopdark
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 12-06 02:43

Ik heb zelf ook een scorpio blue erin gefrot maar dan van 320 gig. Ik kan je zeggen: meer dan voldoende ruimte!! Op de PS3 ontbreekt helaas (nog) een goede manier om al je muziek een beetje te ordenen ala madia player dus het wordt bij mij al snel erg onoverzichtelijk. Mede hierdoor is voor mij 320 meer dan voldoende. Ik heb er wel een hoop games op staan en een bult films.

De drive is muisstil verder.

Playstation 3 - PSN ID: Sw0pDiller | XBOX360 Premium - Gamertag: ZakkeWasser | DELL New Studio 17 laptop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FeaR

FeaR

In GoT we trust

PromoX schreef op dinsdag 12 mei 2009 @ 12:28:
[...]Ook al wordt een startpost veel te weinig gelezen is het toch wel handig om dit soort zaken erin op te nemen. Al is het alleen maar om ernaar te kunnen verwijzen. Bovenstaande link zal binnenkort dan ook wel opgenomen worden :).
:>

Maar het was meer mijn punt om niet heel veel moeite te gaan doen om zelf een tutorial te schrijven. Aangezien het dus ten eerste de moeite niet waard is aangezien er dus weinig mensen de topicstart lezen. Maar vooral (dus ten tweede) omdat er gewoon ziekelijk veel te vinden is op het net.

Dus die link in de TS vermelden kan inderdaad geen kwaad en dat heb ik ook nooit willen beweren.

En wellicht zou het handig zijn om een klein stappenplan in de TS te zetten en dan voor een uitgebreide versie te verwijzen naar die link.

Dus een stappenplan als:
1. Data als savegames opslaan op usb-stick of externe HD
2. Schijf verwisselen
3. PS3 weer aanzetten
4. Schijf formatteren en de laatste firmware installeren
5. De opgeslagen data uit stap 1 weer terug zetten.

Wellicht is bovenstaande wel heel kort.
Meer het trekt wel meer aandacht dan alleen een simpele link in de topicstart.

En natuurlijk ook even het verhaaltje van dat de schijf niet hoger mag zijn als 95mm (0,95cm) aangezien het anders niet past. Niet dat het nog veel voorkomt, maar je zal maar net een site treffen die nog een oude schijf op voorraad heeft liggen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swopdark
twee nieuwe PS3 paketten in aantocht?

Afbeeldingslocatie: http://static.gameparty.net/pictures/14/27/142740.png

en

Afbeeldingslocatie: http://static.gameparty.net/pictures/14/27/142739.png

Het pakket met InFamous is een mooie. Hoewel veel PS3 gamende mensen de game vast wel kennen via internet ofzo is de game nog redelijk onbekend. Het pakket met Quest for Booty is met een budget game maar wel met twee controllers.

Playstation 3 - PSN ID: Sw0pDiller | XBOX360 Premium - Gamertag: ZakkeWasser | DELL New Studio 17 laptop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

swopdark schreef op dinsdag 12 mei 2009 @ 13:23:
twee nieuwe PS3 paketten in aantocht?

[afbeelding]

en

[afbeelding]

Het pakket met InFamous is een mooie. Hoewel veel PS3 gamende mensen de game vast wel kennen via internet ofzo is de game nog redelijk onbekend. Het pakket met Quest for Booty is met een budget game maar wel met twee controllers.
Een extra controller is meer waard imho dan één (niet vrij te kiezen) game :) :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skire
Echt niemand die zijn account even met mij wil sharen zodat ik de inFAMOUS demo kan downloaden? :( Ik wil hem zó graag even proberen! Ik heb een Battlefield: Heroes key ter "vergoeding" ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swopdark
Verwijderd schreef op dinsdag 12 mei 2009 @ 14:17:

Een extra controller is meer waard imho dan één (niet vrij te kiezen) game :) :+
idd. Gelukkig voor de meeste mensen kan je bij de gemiddelde bart smit naar binnen lopen en voor 399,- een PS3 kopen met spel naar keuze. Tot vorige week zelfs 379,- Desalnietemin een mooi pakket mits je InFamous leuk lijkt.

Ik ga InFamous bijna zeker halen. Ben heel benieuwd naar de demo volgende week.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Omni superens
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 16-11-2024
Skire schreef op dinsdag 12 mei 2009 @ 15:14:
Echt niemand die zijn account even met mij wil sharen zodat ik de inFAMOUS demo kan downloaden? :( Ik wil hem zó graag even proberen! Ik heb een Battlefield: Heroes key ter "vergoeding" ;)
Ik heb de infamous demo niet. Maar kan me indenken dat mensen niet zo 1-2-3 hun account gegevens aan andere mensen geven. Zou ik in ieder geval niet doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik weet nog niet of ik infamous ga halen, dat pakket met twee controllers is wel mooi.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skire
Omni superens schreef op dinsdag 12 mei 2009 @ 15:27:
[...]

Ik heb de infamous demo niet. Maar kan me indenken dat mensen niet zo 1-2-3 hun account gegevens aan andere mensen geven. Zou ik in ieder geval niet doen.
tuurlijk dat snap ik ook helemaal, het is natuurlijk ook een stukje blind vertrouwen. maar zoals ik al zei vind ik het geen probleem om m'n persoonlijk info aan diegene te geven, toch een stukje zekerheid voor diegene ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SToRM666
Ik ben er nog niet helemaal over uit of ik InFamous ga kopen. Misschien vanavond de demo nog maar eens spelen :)
Ik denk dat als ik m koop dat het sowieso niet op dag 1 zal zijn, aangezien ik nog genoeg andere spellen moet uitspelen en ik verwacht ook dat de prijs na enkele weken toch wel al een stuk lager zal zijn.

Ik heb de wd5000bevt sinds vorige week vrijdag in mijn PS3 zitten en die bevalt prima hoor :)
Na het formatteren had ik nog 460GB over. Dat is op zich nog wel vrij normaal lijkt me, maar toen ik mijn backup van 38GB terugzette was het opeens nog maar 370GB :?

[ Voor 24% gewijzigd door SToRM666 op 12-05-2009 19:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frankK800i
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 22-08 22:36
SToRM666 schreef op dinsdag 12 mei 2009 @ 18:55:
Ik ben er nog niet helemaal over uit of ik InFamous ga kopen. Misschien vanavond de demo nog maar eens spelen :)
Ik denk dat als ik m koop dat het sowieso niet op dag 1 zal zijn, aangezien ik nog genoeg andere spellen moet uitspelen en ik verwacht ook dat de prijs na enkele weken toch wel al een stuk lager zal zijn.

[...]

Ik heb de wd5000bevt sinds vorige week vrijdag in mijn PS3 zitten en die bevalt prima hoor :)
Na het formatteren had ik nog 460GB over. Dat is op zich nog wel vrij normaal lijkt me, maar toen ik mijn backup van 38GB terugzette was het opeens nog maar 370GB :?
Miss verschil compressed en uncompressed?

MVG, Frank

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SToRM666
Mijn oude schijf was 60GB en op de nieuwe schijf neemt het 90GB in beslag...Maarja, als dat alles is dan mag ik eigenlijk niet klagen. Ik krijg die schijf toch nooit vol denk ik zo :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Faust
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 21-02-2022
Als iemand nog een infamous code heeft, doe het volgende:

Maak een store-account aan: "tweakers demo" (voorbeeld)
met wachtwoord "infamous". (voorbeeld)
Voer de redeem code in, en download de demo. < je hebt hem dan zelf op je PS3 staan

Vervolgens deel je de gegevens met ons, en wij kunnen dan inloggen in die store account en bij "downloadgeschiedenis" de infamous demo zien, en deze downloaden.

Demo's kan en mag je onbeperkt downloaden. Als je de demo met je code op de "tweakers demo" account download dan heb je hem zelf dus gewoon. De rest kan vervolgens meegenieten zonder dat je je eigen account open zet voor fraude of dergelijke.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• souljah1h
  • Registratie: November 2008
  • Niet online

souljah1h

sneller dan het slotje!

Heb vandaag Legendary gekocht voor 10 euro nieuw. Zo is even kijken of het wat is :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Seraphus-Y
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 30-12-2024

Seraphus-Y

Scientific progress goes Boink

souljah1h schreef op dinsdag 12 mei 2009 @ 23:10:
Heb vandaag Legendary gekocht voor 10 euro nieuw. Zo is even kijken of het wat is :D
Vermeld er dan gelijk even bij waar je die titel gekocht hebt... zo hebben wij ook nog wat aan je bijdrage! ;)

Hier stond een lijstje met oude meuk... (toen was het nieuw en spannend).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FeaR

FeaR

In GoT we trust

Faust schreef op dinsdag 12 mei 2009 @ 23:04:

Voer de redeem code in, en download de demo. < je hebt hem dan zelf op je PS3 staan
Ik weet niet of dit werkt, maar als het zo is smeek ik een persoon om dat te doen O+

Ben echt benieuwd naar die game.
Tezamen met Prototype om eerlijk te zijn.
Alleen na wat ingame filmpjes gezien te hebben vind ik Protype nogal saai ogen.
De kleuren zijn flets en de game straalt ook niet uit dat de hele stad naar de tering gaat.

Edit:
Sfeer... dat is dus wat die filmpjes missen :P

Kon even niet op het woord komen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sandyman538

Sandyman538

SandstorM [148839]

Ik zie net het briljante infamous plan, maar wel net te laat. Heb 20 minuten geleden de download aangezet op mijn eigen account :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snowwie
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 12-09 14:34
Ik zit gewoon te wachten op de release van Red Faction Guerilla. Meesterlijk spel.. :)

Begin juni moet ie uitkomen. Ik heb de demo al grijsgespeeld. :P
SToRM666 schreef op dinsdag 12 mei 2009 @ 18:55:
Paste die schijf wel in de bracket? Dit vanwege de verhalen dat alle 2,5" schijven groter dan 320GB meer platters hebben....

[ Voor 61% gewijzigd door Snowwie op 13-05-2009 00:22 ]

Mijn YouTube Channel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hemiparo
  • Niet online
Snowwie schreef op woensdag 13 mei 2009 @ 00:17:
Paste die schijf wel in de bracket? Dit vanwege de verhalen dat alle 2,5" schijven groter dan 320GB meer platters hebben....
FeaR1986 schreef op dinsdag 12 mei 2009 @ 12:35:
En natuurlijk ook even het verhaaltje van dat de schijf niet hoger mag zijn als 95mm (0,95cm) aangezien het anders niet past. Niet dat het nog veel voorkomt, maar je zal maar net een site treffen die nog een oude schijf op voorraad heeft liggen...
Denk dat het dus wel zal gaan...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sandyman538 schreef op dinsdag 12 mei 2009 @ 23:49:
Ik zie net het briljante infamous plan, maar wel net te laat. Heb 20 minuten geleden de download aangezet op mijn eigen account :X
waar had je de code vandaag gehaald? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• burgt
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 10:30

burgt

Starbass

Snowwie schreef op woensdag 13 mei 2009 @ 00:17:
[...]

beetje achterhaald, huidige harddisks hebben een hogere datadichtheid, dus passen er meer gegevens als op die 320GB schijfjes van 'vroeger'. plus ze zijn nog sneller ook!

Black Pearl - tribute to Pearl Jam klik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sandyman538

Sandyman538

SandstorM [148839]

Verwijderd schreef op woensdag 13 mei 2009 @ 09:05:
[...]

waar had je de code vandaag gehaald? :)
Ik had nog geen tijd gehad. Dus had gewoon de code via die Noorse website die hier gemeld werd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FeaR

FeaR

In GoT we trust

Snowwie schreef op woensdag 13 mei 2009 @ 00:17:Paste die schijf wel in de bracket? Dit vanwege de verhalen dat alle 2,5" schijven groter dan 320GB meer platters hebben....
Zoals gezegd was dat vroegah zo, maar nu (bijna) niet meer.
Gewoon kijken dat je (bestelde) schijfje niet hoger is dan 95mm en je hebt nergens last van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SToRM666
De WD5000BEVT heeft inderdaad 2 platters en is sneller dan de 320GB versie :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coolsnarf
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 07-02-2024
Verwijderd schreef op donderdag 07 mei 2009 @ 17:10:
[...]

hey net even de PS3 getest zonder de receiver ertussen voor het beeldsignaal.. En ik merk een verschil op bij de reactietijd van KZ-2, dat er al een verschil is op te merken is opmerkelijk. Ik denk dan ook dat het een composiet signaal is wat trager is, hoe heb jij het beeldsignaal van je ps3 verbonden aan je receiver? Via HDMI?
Hier loopt het nog via composiet, ik denk dat dat een verschil maakt..

Of loop ik dingen nu te verzinnen? :)
ik heb hem via HDMI aangesloten. Ik zou echter niet weten of dit verschil maakt. Het kan natuurlijk ook dat ik het gewoon niet op merk (misschien ben jij er gevoeliger voor).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 13-09 14:04
Ow ik zie dat er weer iets leeft op de PS3, Infamous dus... even een vraagje; alle PS3 games zijn toch regiovrij ofniet? Ben namelijk zeer binnenkort in de US en wil daar Infamous kopen gezien de nog redelijk gunstige dollar koers.

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Phusebox schreef op woensdag 13 mei 2009 @ 13:24:
Ow ik zie dat er weer iets leeft op de PS3, Infamous dus... even een vraagje; alle PS3 games zijn toch regiovrij ofniet? Ben namelijk zeer binnenkort in de US en wil daar Infamous kopen gezien de nog redelijk gunstige dollar koers.
Ja, ze zijn regiovrij dus die kan je zo meenemen. Enige 'probleem' kan je krijgen met DLC die vaak wel regiogebonden is. Review van IGN geeft het spel een 9.2.

PSN: Shiver23

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Shiver23 schreef op woensdag 13 mei 2009 @ 13:26:
[...]

Ja, ze zijn regiovrij dus die kan je zo meenemen. Enige 'probleem' kan je krijgen met DLC die vaak wel regiogebonden is. Review van IGN geeft het spel een 9.2.
Ok thanks voor de snelle reactie. DLC koop ik meestal toch niet, tegen die tijd speel ik vast weer een ander spel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SeamusXanthus
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 07-09 23:47
Zo heb je Crackdown, dan heb je jaren niks en nu ineens 2 superhero sandbox games achter elkaar. Waar is de balans in deze? InFamous gaat hier zeker gespeeld worden trouwens!

Even vraagje. Kan je op enige manier inzicht krijgen wanneer je wat ongeveer kan verwachten in de europese store en of het uberhaupt wel komt? Ik wacht namelijk op Comet Crash.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skire
SeamusXanthus schreef op woensdag 13 mei 2009 @ 14:07:
Zo heb je Crackdown, dan heb je jaren niks en nu ineens 2 superhero sandbox games achter elkaar. Waar is de balans in deze? InFamous gaat hier zeker gespeeld worden trouwens!

Even vraagje. Kan je op enige manier inzicht krijgen wanneer je wat ongeveer kan verwachten in de europese store en of het uberhaupt wel komt? Ik wacht namelijk op Comet Crash.
als ik jou was zou ik de US playstation blog in de gaten houden ( http://blog.us.playstation.com/ ). als er iets bekend is over release data/patches voor games/interviews/nieuwe filmpjes kom je het daar als eerste te weten.

de release data voor PSN games verschillen soms nog wel eens met hier, aangezien Amerika soms eerder een game krijgt. maar over het algemeen krijg je wel een goede indruk van wanneer je iets kunt verwachten.

er wordt op dit moment ook gewerkt aan een EU playstation blog (zo gaan de geruchten)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Mike-
  • Laatst online: 27-11-2024
Heb hier nog twee Infamous demo keys liggen, alleen één van de twee heb ik zelf gebruikt. De andere mag iemand anders van hier wel hebben, stuur me maar een DM als je interesse hebt.

Wie het eerst komt wie het eerst maalt ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reemster
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 30-12-2023

Reemster

Soul Reaver

Phusebox schreef op woensdag 13 mei 2009 @ 13:24:
Je moet ff een omweg maken via Canada, de CAD is nu nog een stuk gunstiger momenteel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hemiparo
  • Niet online
-Mike- schreef op woensdag 13 mei 2009 @ 17:36:
Heb hier nog twee Infamous demo keys liggen, alleen één van de twee heb ik zelf gebruikt. De andere mag iemand anders van hier wel hebben, stuur me maar een DM als je interesse hebt.

Wie het eerst komt wie het eerst maalt ;)
DM verstuurd!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Mike-
  • Laatst online: 27-11-2024
Hehe, hij was om 17:37 al weg ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DennusB
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online
Hehe ik krijg net per email een "Exclusieve" infamous code :>
Vet! :P

[ Voor 5% gewijzigd door DennusB op 13-05-2009 19:35 ]

Owner of DBIT Consultancy | DJ BassBrewer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PromoX
  • Laatst online: 13-09 20:46

PromoX

Flying solo

Ik roep het nog maar een keer:
Het melden dat iemand keys heeft om weg te geven of weet waar ze te krijgen zijn is geen probleem, echter het (enkel) melden dat je de betreffende persoon gemaild of een DM gestuurd hebt of dat je een key bemachtend hebt is niet nodig.

And I'm the only one and I walk alone.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snippertje
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 21:06

Snippertje

Light up your life

De demo van Wolverine is overigens best vermakelijke hack&slash. Een lekkere nobrainer. Wie weet vis ik hem nog weleens uit de budget bak :)

Discord kanaal: https://discord.gg/X3CqdTKd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Faust
Faust schreef op dinsdag 12 mei 2009 @ 23:04:

Vervolgens deel je de gegevens met ons, en wij kunnen dan inloggen in die store account en bij "downloadgeschiedenis" de infamous demo zien, en deze downloaden.

Demo's kan en mag je onbeperkt downloaden. Als je de demo met je code op de "tweakers demo" account download dan heb je hem zelf dus gewoon. De rest kan vervolgens meegenieten zonder dat je je eigen account open zet voor fraude of dergelijke.
Please mensen met een code,
We kunnen deze account dan altijd aanvullen met nieuwe beta's en speciale demo's. Als ik een code had dan deelde ik hem met ieder. Dus please, ben een sociale tweaker en voer het plan uit O+

edit: ik heb goedkoop "Blood on the Sand" weten te bemachtigen, de game overstijgt mijn verwachtingen! Ik heb er veel plezier aan, en direct op hard is het best moeilijk soms.

[ Voor 8% gewijzigd door Faust op 13-05-2009 19:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skire
Faust schreef op woensdag 13 mei 2009 @ 19:52:
[...]

Please mensen met een code,
We kunnen deze account dan altijd aanvullen met nieuwe beta's en speciale demo's. Als ik een code had dan deelde ik hem met ieder. Dus please, ben een sociale tweaker en voer het plan uit O+

edit: ik heb goedkoop "Blood on the Sand" weten te bemachtigen, de game overstijgt mijn verwachtingen! Ik heb er veel plezier aan, en direct op hard is het best moeilijk soms.
ja ik vind het ook erg jammer dat er zoveel mensen zijn met dubbele keys die niet even de moeite willen nemen een tweakers PSN account aan te maken zodat iedereen van de demo kan genieten. why guys? :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Faust
Skire schreef op woensdag 13 mei 2009 @ 22:30:
[...]

ja ik vind het ook erg jammer dat er zoveel mensen zijn met dubbele keys die niet even de moeite willen nemen een tweakers PSN account aan te maken zodat iedereen van de demo kan genieten. why guys? :(
Yeah, het voelt niet echt aan als de PS3 brotherhood... :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Faust schreef op woensdag 13 mei 2009 @ 23:18:
[...]

Yeah, het voelt niet echt aan als de PS3 brotherhood... :/
Denk dat de meesten gewoon te lui of egoïstisch zijn, bijna zoals de meeste mensen in real-life :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DennusB
  • Niet online
Ik zal er vanavond 1 aanmaken :) Ik post hem hier denk ik rond 7 uur als ik bij m'n PS3 ben :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiverzz
  • Niet online

Shiverzz

Slecht gezelschap

Volgens de berichten zou vanavond Zen Pinball worden gereleased op het US PSN, en met een beetje mazzel ook in de EU store. Vond destijds de XBLA versie echt briljant! Ondanks dat ik er helemaal niet zo denderend goed in ben heb ik hier toch veruit de meest uurtjes ingestoken van alle Arcade games op de 360.

Ben echt benieuwd naar de 4 nieuwe tafels voor de PS3 versie en wat de multiplayer te bieden heeft. Een dikke aanrader imho voor iedereen die ook maar iets met flipperen heeft!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vonk
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 05-04-2024
yesssh,

Gisteren toch maar een PS3 + killzone2 combi pack gekocht, en ik moet zeggen, wat een top apparaat!

ik had totaal niet verwacht dat hij zo fluisterstil zou zijn, vergeleken met mijn xbox360 die heel de buurt wakker houdt.

Gelijk even de media center opties uitgetest en het werkt allemaal meteen al prima, daarna een hoop potjes KZ2 gespeeld, wat een geweldige game is dit zeg. ben tot nu toe helemaal happy met deze aankoop!

Iemand die een potje KZ wilt spelen : psn: XeRoFuZe ;)

Battle.net: Vonk#21469 PSN: Vonkgaming

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bellerophon
  • Laatst online: 21:56

Bellerophon

Persona non grata

Hoe komt men eigenlijk aan dergelijke beta keys?

En het delen daarvan is zeker iets wat men gewoon zou moeten doen :Y

PSN: Bellerophon-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DennusB
  • Niet online
Bellerophon schreef op donderdag 14 mei 2009 @ 09:00:
Hoe komt men eigenlijk aan dergelijke beta keys?

En het delen daarvan is zeker iets wat men gewoon zou moeten doen :Y
Ik kreeg hem opeens in me mail! :)
Vanavond deel ik hier de tweakers-account met InFamous demo :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hemiparo
  • Niet online
-Mike- schreef op woensdag 13 mei 2009 @ 19:23:
[...]

Hehe, hij was om 17:37 al weg ;)
D8 ik al... maar goed, wie niet waagt... voortaan toch wat sneller zijn!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blaasvis
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 11-09 13:50

Blaasvis

Cidora \o/

Sinds een week of 3 heb ik ook een prachtige ps3 bij mijn tv staan.
Wat mij vooral verbaast is dat het geluid zo veel beter lijkt als de xbox 360. Het lijkt de spel ervaring een stuk te verbeteren.
Wat zijn jullie ervaringen hiermee ?

Freedom is everything you need ; <moto-moi|afk> ik verkloot het gewoon nooit :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Blaasvis schreef op donderdag 14 mei 2009 @ 09:37:
Sinds een week of 3 heb ik ook een prachtige ps3 bij mijn tv staan.
Wat mij vooral verbaast is dat het geluid zo veel beter lijkt als de xbox 360. Het lijkt de spel ervaring een stuk te verbeteren.
Wat zijn jullie ervaringen hiermee ?
Hoe heb je beiden aangesloten, allebei optisch?
En heb je op allebei de instellingen goed staan (bv. Dolby Digital 5.1)?

Ik kan echt niet zeggen dat er verschil in zit, ok in het verleden had je bij de xbox360 de herriemakende dvd drive waardoor je geluid misschien wat vervuild lijkt. Maar nu met de installs kan ik echt niet zeggen dat er verschil in zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bellerophon

Bellerophon

Persona non grata

DennusB schreef op donderdag 14 mei 2009 @ 09:11:
[...]

Ik kreeg hem opeens in me mail! :)
Vanavond deel ik hier de tweakers-account met InFamous demo :D
Geweldig, hulde voor een dergelijke actie :Y

En je hebt verder nergens een bepaalde vinkje aangevinkt waarmee je aangeeft zulke betakeys van Sony te willen ontvangen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• himlims_
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

weet niet of dit klopt, maar ik heb er direct besteld:

Afbeeldingslocatie: http://images2.frs.nl/1/b3/e6e/me/4005209092531.jpg

Stuntman €5 bij freerecordshop

⭐Game Profiles: 🕹️Steam - 🎮PSN - 🇪🇦 GoT_Hollandhards

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RenaldoN
  • Laatst online: 21:34
heb hem ook maar bestelt zullen wel zien

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dj-sannieboy
  • Registratie: Augustus 2004
  • Niet online

Dj-sannieboy

Nee.... beter!

Ook maar even besteld, totaalkosten 6,95! :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik ook :O :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jay-K
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online

Jay-K

1337 Bhagwag

ik ook ;)

Before me there were many, after me there will be none

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Faust
DennusB schreef op donderdag 14 mei 2009 @ 08:27:
Ik zal er vanavond 1 aanmaken :) Ik post hem hier denk ik rond 7 uur als ik bij m'n PS3 ben :D
je bent een held kerel!
Als ik ooit in een beta kom (heb in home destijds gezeten) dan voeg ik het aan de account toe!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• himlims_
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

geen dank :+ iemand anders nog leuke spots ( < €0-15 )??
er werd geschreven over 'ledgend??' 10euro, maar geen verwijzing. iemand deze nog gevonden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 10:29
En Sony ontkent, zoals verwacht, een nieuwe versie van de PS3 ;)

Nickname does not reflect reality

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dj-sannieboy
  • Niet online

Dj-sannieboy

Nee.... beter!

Iemand trouwens al z'n PS3 naar firmware v2.76 geupdated?

[ Voor 42% gewijzigd door Dj-sannieboy op 14-05-2009 11:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• himlims_
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

Dj-sannieboy schreef op donderdag 14 mei 2009 @ 11:53:
Iemand trouwens al z'n PS3 naar firmware v2.76 geupdated?
'schijnbaar' enkel een update voor de toekomstige games, en aantal snelheids issues mee verholpen (algemen performance)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dj-sannieboy
  • Niet online

Dj-sannieboy

Nee.... beter!

himlims_ schreef op donderdag 14 mei 2009 @ 11:55:
[...]

'schijnbaar' enkel een update voor de toekomstige games, en aantal snelheids issues mee verholpen (algemen performance)
Heb enkel wat gelezen over "improves the playback quality of some PS3 format software". Uiteraard ga ik morgen even updaten. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DennusB
  • Niet online
Faust schreef op donderdag 14 mei 2009 @ 11:49:
[...]

je bent een held kerel!
Als ik ooit in een beta kom (heb in home destijds gezeten) dan voeg ik het aan de account toe!
Zo mensen die wachten op de InFamous demo :D

Login : tweakers@brouwernetwork.nl
pass : Tweak123 (let op hoofdletter).

Code is daar ingelost, dus download maar lekker :D
Succes!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snippertje
  • Laatst online: 21:06

Snippertje

Light up your life

Dj-sannieboy schreef op donderdag 14 mei 2009 @ 11:43:
[...]

Ook maar even besteld, totaalkosten 6,95! :*)
Haha hier ook besteld. Niet slecht voor een redelijke game. 7,6 gemiddeld :)

Discord kanaal: https://discord.gg/X3CqdTKd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coolsnarf
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 07-02-2024
DennusB schreef op donderdag 14 mei 2009 @ 12:07:
[...]

Succes!
moet je niet na gedownload en geinstalleerd te hebben de account weer verwijderen? een account kan toch maar op 5 PS3's staan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarthDavy
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 06-06 16:12

DarthDavy

Excellent!

[...]

Succes!
Thx, die ga ik vanavond zeker uitproberen.

Bier zonder alcohol is zoals een BH aan de wasdraad: het beste is eruit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swopdark
Hoewel ik normaal niet zo happig ben op geruchten lijken deze foto's me wel heel overtuigend bewijsmateriaal dat een nieuwe PS3 toch zeker met de E3 zal worden aangekondigd:

Voor de duidelijheid: je ziet dus alleen de afdekkap en die is vrij dun er zal nog wel een stukje onder zitten. met alu look oid want dat zie je op het plaatje.

Doos:
Afbeeldingslocatie: http://media.insidegamer.nl/dump/1242288916.jpg

fot's van het losse afdekkapje:
Afbeeldingslocatie: http://media.insidegamer.nl/dump/1242288945.jpg

Afbeeldingslocatie: http://media.insidegamer.nl/dump/1242288972.jpg

Afbeeldingslocatie: http://media.insidegamer.nl/dump/1242289000.jpg

Zoals het er uitziet wordt ie niet meer glossy zwart maar dof plastic. Dit zou op zich wel jammer zijn. Vingerafdrukken zul je wel een stuk slechter zien.

Ik durf het bijna niet te zeggen maar de geruchten lijken toch waar te zijn. Ik gok: oktober 2009??
Het lijkt me echter niet handig om jezelf een PS3 te ontzeggen om te wachten op de lite uitvoering. De 80 gig versie is een ontzettend stil en goed apparaat.

[ Voor 8% gewijzigd door swopdark op 14-05-2009 13:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• efgeha
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 18-02-2021

efgeha

trial and error

Ben erg benieuwd naar de specificaties, mocht dit geen hoax zijn.....
Indien BWcompatible (zal wel niet) maakt dit kans op een plaatsje in de huiskamer :)

HP Pavilion dv9645

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kimo
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 22:30
[...]

Succes!
Thanks ben aan het downloaden _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_
Als ik nog eens een beta of demo code ontvang dan zal ik deze ook hier plaatsen.
Nu maar hopen dat niemand het password verandert.

[ Voor 10% gewijzigd door Kimo op 14-05-2009 12:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DennusB
  • Niet online
Kimo schreef op donderdag 14 mei 2009 @ 12:52:
[...]

Thanks ben aan het downloaden _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_
Als ik nog eens een beta of demo code ontvang dan zal ik deze ook hier plaatsen.
Nu maar hopen dat niemand het password verandert.
Laten we maar verwachten dat hier mensen zitten die zulke dingen niet doen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jay-K
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online

Jay-K

1337 Bhagwag

swopdark schreef op donderdag 14 mei 2009 @ 12:36:
Hoewel ik normaal niet zo happig ben op geruchten lijken deze foto's me wel heel overtuigend bewijsmateriaal dat een nieuwe PS3 toch zeker met de E3 zal worden aangekondigd:

Doos:
[afbeelding]

fot's van het losse afdekkapje:
[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

Zoals het er uitziet wordt ie niet meer glossy zwart maar dof plastic. Dit zou op zich wel jammer zijn. Vingerafdrukken zul je wel een stuk slechter zien.

Ik durf het bijna niet te zeggen maar de geruchten lijken toch waar te zijn. Ik gok: oktober 2009??
Het lijkt me echter niet handig om jezelf een PS3 te ontzeggen om te wachten op de lite uitvoering. De 80 gig versie is een ontzettend stil en goed apparaat.
Als ik die plaatjes bekijk ben ik blij dat ik er 1 van de huidige generatie heb, wat een lelijk apparaat.

Before me there were many, after me there will be none

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AvanCade
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 13-09 12:57
Ziet er wel smal genoeg uit voor te monteren op de slaapkamer muur. Ik ben benieuwd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bellerophon

Bellerophon

Persona non grata

[...]

Succes!
Geweldig _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RenaldoN
  • Laatst online: 21:34
AvanCade schreef op donderdag 14 mei 2009 @ 13:07:
Ziet er wel smal genoeg uit voor te monteren op de slaapkamer muur. Ik ben benieuwd.
wat jij zo smal vindt ik hoogswaarschijnlijk alleen de bovenkant.
je kan mij niet wijsmaken dat ze alles in zo'n smalle behuizing geprobt krijgen denk alleen al aan het formaat van de BD speler

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skire
[...]

Succes!
hartstikke bedankt! je bent geweldig.

ff een note: je kunt de demo vanuit de download history downloaden in de PlayStation Store, vervolgens kun je hem in de background zetten en weer naar je eigen account gaan. de download gaat dan gewoon door op je eigen account. doe dit a.u.b. ook aangezien andere tweakers dan ook op de tweakersaccount kunnen zonder dat hij bezet is ;)
Pagina: 1 ... 5 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.