Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bloemstukje
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 11:24
Geweldig !! ik ben hem aan het downloaden :) Echt top !! :)

gewoon nee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Skire schreef op donderdag 14 mei 2009 @ 13:16:
[...]

hartstikke bedankt! je bent geweldig.

ff een note: je kunt de demo vanuit de download history downloaden in de PlayStation Store, vervolgens kun je hem in de background zetten en weer naar je eigen account gaan. de download gaat dan gewoon door op je eigen account. doe dit a.u.b. ook aangezien andere tweakers dan ook op de tweakersaccount kunnen zonder dat hij bezet is ;)
Ga ik doen bedankt.... !!!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dj-sannieboy
  • Registratie: Augustus 2004
  • Niet online

Dj-sannieboy

Nee.... beter!

DennusB schreef op donderdag 14 mei 2009 @ 12:54:
[...]

Laten we maar verwachten dat hier mensen zitten die zulke dingen niet doen :)
Niet tweakers kunnen hier natuurlijk ook rondsurfen. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DennusB
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online
SanderPS3 schreef op donderdag 14 mei 2009 @ 13:17:
Geweldig !! ik ben hem aan het downloaden :) Echt top !! :)
Veel animo dus voor de demo :)
Erg leuk, misschien inderdaad ook leuk om toekomstige demo's en beta's hieraan toe te voegen zodat we ze kunnen delen met elkaar? :)

Owner of DBIT Consultancy | DJ BassBrewer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rob1106
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 22-04-2024
swopdark schreef op donderdag 14 mei 2009 @ 12:36:
Hoewel ik normaal niet zo happig ben op geruchten lijken deze foto's me wel heel overtuigend bewijsmateriaal dat een nieuwe PS3 toch zeker met de E3 zal worden aangekondigd:

Voor de duidelijheid: je ziet dus alleen de afdekkap en die is vrij dun er zal nog wel een stukje onder zitten. met alu look oid want dat zie je op het plaatje.

*knip*

Ik durf het bijna niet te zeggen maar de geruchten lijken toch waar te zijn. Ik gok: oktober 2009??
Het lijkt me echter niet handig om jezelf een PS3 te ontzeggen om te wachten op de lite uitvoering. De 80 gig versie is een ontzettend stil en goed apparaat.
Ik geloof er ook best in. Waarschijnlijk is dit gewoon de vorm van de behuizing, hij zal lijkt mij wel gewoon glossy worden... Ben benieuwd of er dan ook nieuwere hardware in het ding gaat of niet. CPU of GPU met kleiner productieproces oid. Op de doos staat in elk geval 120Gb...

Core i7 920 | Asus P6T Deluxe V2 | OCZ 6GB | EVGA 260GT 216c | OCZ Vertex 3 60GB | WD vRaptor 150GB | Adaptec 5805 - RAID5: 5,4TB | Lian-Li PC-A7110

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• himlims_
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

iedereen allemaal voorzien van die infamous demo; hoe is deze nu eigenlijK?

ik was vrij enthousiast over de screenies, tot ik video zag en mij opviel hoeveel sterker de character is tov de tegenstanders; die gooi/vlieg/blaas je zo weg, ... wat is dan de uitdaging?

⭐Game Profiles: 🕹️Steam - 🎮PSN - 🇪🇦 GoT_Hollandhards

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Omni superens
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 16-11-2024
Lang leve de geruchten, is het niet een prijsdaling dan is het wel weer zoiets. Maar goed zou niet de eerste keer zijn dat er totaal niets van klopt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkzell
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 12-09 14:11
Bedankt voor het melden van de aanbieding van Stuntman: Ignition bij FRS en tevens ook nog voor de demo van InFamous.

Geloof trouwens vrij weinig van die zogenaamd slim-PS3, het ziet er ook niet uit trouwens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Omni superens schreef op donderdag 14 mei 2009 @ 13:52:
Lang leve de geruchten, is het niet een prijsdaling dan is het wel weer zoiets. Maar goed zou niet de eerste keer zijn dat er totaal niets van klopt.
De geruchten komen voort uit de jaarcijfers van Sony. Ze verwachten dit jaar 3 miljoen meer PS3's te verkopen.
Gezien de huidige prijs en concurrentie gaat het niet lukken, behalve Japan verkoopt de PS3 aanzienlijk slechter in 2009 tegenover 2008. Er is dus een impuls nodig, een killer-app als Gran Turismo 5 een prijsverlaging of toch een redesign om die mijlpaal te behalen. Zo'n verwachting wordt niet verwerkt in de jaarcijfers als daar geen reden toe is.

[ Voor 22% gewijzigd door Verwijderd op 14-05-2009 14:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 13-09 14:04
Verwijderd schreef op donderdag 14 mei 2009 @ 14:05:
[...]

De geruchten komen voort uit de jaarcijfers van Sony. Ze verwachten dit jaar 3 miljoen meer PS3's te verkopen.
Gezien de huidige prijs en concurrentie gaat het niet lukken, behalve Japan verkoopt de PS3 aanzienlijk slechter in 2009 tegenover 2008. Er is dus een impuls nodig, een killer-app als Gran Turismo 5 een prijsverlaging of toch een redesign om die mijlpaal te behalen. Zo'n verwachting wordt niet verwerkt in de jaarcijfers als daar geen reden toe is.
Ah Gran Turismo Forever bedoel je? :+

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skire
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 15-08 14:34
himlims_ schreef op donderdag 14 mei 2009 @ 13:51:

ik was vrij enthousiast over de screenies, tot ik video zag en mij opviel hoeveel sterker de character is tov de tegenstanders; die gooi/vlieg/blaas je zo weg, ... wat is dan de uitdaging?
ik heb net een beetje gespeeld. het is wel "aardig" maar niet meer dan dat eigenlijk. ik snap de hype rond deze game niet helemaal. de kwaliteit straalt er niet van af. de stad is "aardig", oogt erg saai. de enemies zien er allemaal hetzelfde uit, met een paar uitzonderingen daar gelaten. de filmpjes in de missies zijn af en toe zo slecht dat het lachwekkend is. de graphics zijn niets bijzonders, er zijn veel momenten dat de frame rate behoorlijk inzakt. al met al lijkt het een 7-achtige game te gaan worden. het is leuk om te spelen, dat wel. de superkrachten zijn echt heel vet en het voelt goed als je een groep enemies omver blaast.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 13:20

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Verwijderd schreef op donderdag 14 mei 2009 @ 14:05:
[...]

Niet zozeer een killer-app, maar weer wat exclusieve titels. GTA4 (vrij recent groot succes) was op meerdere systemen, teveel shooter/fps meuk wat momenteel uitkomt, samen met de vertraging van diverse games schiet het nog niet zo op :P (tekken 6, nieuwe F1 game, GT etc).

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bloemstukje
Kan ik de naam van een ps3 account ook veranderen ? :)

Ik heb dus een nieuwe gebruiker aangemaakt voor het tweakers account voor de inFAMOUS demo.
Maar die gebruiker heet : gebruiker1

Kan ik dat op een of andere manier veranderen naar Tweakers Gebr. oid ? :)

gewoon nee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkzell
  • Laatst online: 12-09 14:11
Gebruiker 1inloggen, dan met je cursor op dat account gaan staan en op driehoekje drukken. Daar kan je bij informatie de naam veranderen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chrasher
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 11:07

Chrasher

Tevree met z'n PS5

Ja, even aanloggen als die gebruiker en dan kan je de naam en icon veranderen met het driehoekje.

edit:

traag.......

[ Voor 13% gewijzigd door Chrasher op 14-05-2009 16:03 ]

PSN-id: Chrasher

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DennusB
  • Niet online
SanderPS3 schreef op donderdag 14 mei 2009 @ 15:46:
Kan ik de naam van een ps3 account ook veranderen ? :)

Ik heb dus een nieuwe gebruiker aangemaakt voor het tweakers account voor de inFAMOUS demo.
Maar die gebruiker heet : gebruiker1

Kan ik dat op een of andere manier veranderen naar Tweakers Gebr. oid ? :)
Te laat :P er is al een tweakers account met infamous :P

Login : tweakers@brouwernetwork.nl
Pass : Tweak123

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• himlims_
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

kun je een damo niet opslaan op stick? ik las recentelijk een stuk over demo sharen (niet zoals hier) maar uploaden naar publieke plaats, downloaden naar je stick en spelen maar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DCFreak
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 31-12-2022

DCFreak

If it aint broke, dont fix it.

DennusB schreef op donderdag 14 mei 2009 @ 16:19:
[...]

Ik denk dat hij het account op zijn ps3 bedoelde, iig bedankt voor de moeite (ben nu de demo aan het downloaden). Overigens word je automatisch uitgelogd zodra iemand anders op het account inlogt en het downloaden gaat dan gewoon door :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dr. Quipers
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 12-11-2022
Op de site van FRS zie ik tussen de Pre-orders inmiddels I Am Alive staan met een releasedatum van 1 juni 2009! Een game waar ik al tijden naar uit kijk... Heb er verder nog niet veel meer over gehoord wat betreft screenshots etc. Ben in ieder geval erg benieuwd hoe deze game zal zijn! :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tjesus
  • Laatst online: 17:36
DCFreak schreef op donderdag 14 mei 2009 @ 16:38:
[...]

Ik denk dat hij het account op zijn ps3 bedoelde, iig bedankt voor de moeite (ben nu de demo aan het downloaden). Overigens word je automatisch uitgelogd zodra iemand anders op het account inlogt en het downloaden gaat dan gewoon door :)
Kom op mensen. Uitloggen nadat je background download heb gekozen. Was net op tijd met het aanklikken. Anders kon ik weer een paar keer inloggen. Maar hulde voor DennusB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kooj1980
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 14:15
Ik las op het forum van Eurogamer dat Bionic Commando Rearmed halve prijs zou zijn. Ik heb helaas niet de mogelijkheid dit snel te checken, maar dat zou toch een nette aanbieding zijn (spel zelf krijg een 9,4 op IGN en is daarmee de hoogst scorende PSN-titel).

Verder is die Stuntman Ignition-aanbieding van FRS ook de moeite waard; ik heb het spel zelf op die andere console, maar heb er al veel uurtjes plezier van gehad. Verwacht alleen géén racespel, want dan kom je van een koude kermis thuis. Highscorejagers daarentegen kunnen hun lol op :)

EDIT: volgens mij klopt het inderdaad dat Bionic Commando in de aanbieding is, je kunt 'm voor 4,99 downloaden uit de store. Ik meen me te herinneren dat deze normaal gesproken 9,99 was.

Wat betreft Stuntman: de 'levels' bestaan uit verschillende filmsets waarop je actiescènes moet uitvoeren in diverse voertuigen (auto, motor, hovercraft, etc). Je krijgt aanwijzingen van de regisseur, moet deze zo precies mogelijk uitvoeren en proberen de hele scène in 1 'combo' uit te voeren. Niet altijd even makkelijk, ik moet voor zeker de helft van de scenes nog de 5 sterren-score halen. Wel erg vermakelijk om te doen en door de korte laadtijden denk je steeds: ik probeer het nog één keer, en nog eens, en nog eens...

[ Voor 39% gewijzigd door Kooj1980 op 14-05-2009 18:41 ]

PSN: Kooi1980 - Xbox Live: Kooister

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ook leuk om te zien dat iemand met de tweakers infamous ID één of ander pinbal spel heeft gedownload:S

[ Voor 2% gewijzigd door Verwijderd op 14-05-2009 18:05 . Reden: typo ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb stuntman ook maar besteld, en 2 guides, maar wat moet men dan wel verwachten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neophyte_NL
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 10:56
Dank voor het delen van de infamous democode! Ik heb zelf geen al te hoge verwachtingen van de game; op de een of andere manier vind ik op basis van recensies en screenshots deze game erg veel op Prototype lijken en lijkt die game me beter uitgewerkt. Ben erg benieuwd naar dat electriciteit-van-lantaarns-aftap gameplay..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ligt het nu aan mij.. of ziet infamous er super crappy uit? of komt dat doordat het een demo is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deismyna
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 14:04
Zo te zien zijn ze er al achter. Ik was net te laat denk ik. Kreeg hem met geen mogelijkheid in me winkelmandje. Kan hem niet ook niet meer vinden via de search op de site (zonet nog wel) :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reemster
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 30-12-2023

Reemster

Soul Reaver

himlims_ schreef op donderdag 14 mei 2009 @ 13:51:

Toch ga je vrij makkelijk dood in de game. Je kan niet al teveel hits incasseren en het duurt nogal ff voordat je weer healed

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FeaR
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 17:49

FeaR

In GoT we trust

Zijn er hier meer mensen die niet meer lekker kunnen browsen via de PS Browser?
Ik krijg namelijk bij diverse sites de melding dat ze geen Internet Explorer 6.0 meer ondersteunen en dat ik up moet daten. Nu wil ik dat best wel doen (als je die link volgt krijg je gewoon de download van IE 8.0), maar gaat dat ook werken?

Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hemiparo
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online
Deismyna schreef op donderdag 14 mei 2009 @ 18:32:
[...]

Zo te zien zijn ze er al achter. Ik was net te laat denk ik. Kreeg hem met geen mogelijkheid in me winkelmandje. Kan hem niet ook niet meer vinden via de search op de site (zonet nog wel) :'(
? Link doet het nog steeds hier ?

Had hem vanmiddag al besteld, nog bedankt voor de tip himlims_ _/-\o_

EDIT: link idd wel, mandje wordt niet meer gevuld...

[ Voor 7% gewijzigd door hemiparo op 14-05-2009 19:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Woodsy
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 09:33
Heren van het goede leven,

Ik sta op het punt om een PS3 aan te schaffen (voornamelijk voor KZ2) maar iets houd me nog tegen. Hoe zit het met de betrouwbaarheid? Ik heb ook een Xbox360, maar daarop zit 3 jaar garantie met veel dingen. Alleen ik zie de laatste tijd ook veel PS3's langskomen met een kapotte lezer. Hoe zit het daarmee qua garantie en wat kan ik doen om de laser eventueel te sparen, als dit een bekend en onoverkomelijk probleem is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tom
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

Tom

Bezig met installeren van inFamous demo :)
Mooi geregeld zo met dat tweakers account waar je em af kan halen! _/-\o_ voor diegene die het mogelijk maakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deadsy
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 19:00
Woodsy schreef op donderdag 14 mei 2009 @ 19:27:
Heren van het goede leven,

Ik sta op het punt om een PS3 aan te schaffen (voornamelijk voor KZ2) maar iets houd me nog tegen. Hoe zit het met de betrouwbaarheid? Ik heb ook een Xbox360, maar daarop zit 3 jaar garantie met veel dingen. Alleen ik zie de laatste tijd ook veel PS3's langskomen met een kapotte lezer. Hoe zit het daarmee qua garantie en wat kan ik doen om de laser eventueel te sparen, als dit een bekend en onoverkomelijk probleem is?
Die kapotte laser is iets waar vooral een batch van de 1e generatie last van zou hebben.
verder valt dit gewoon onder de 2 jarige garantie en mocht je geen garantie meer hebben ik geloof dat je die dingen ook op ebay kunt kopen.

En toen de RROD op zijn top was is door meldingen van diverse retailers naar voren gekomen dat het uitval percentage van de PS3 normaal was.

Dus met de betrouwbaarheid van de ps3 zit het wel goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Faust
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 21-02-2022
..I just love it when a plan comes together .. 8)
inFamous demo is binnen. Vanavond eens kijken..
Thanks again DennusB, zonder jouw code was dit nooit mogelijk geweest.

edit: @deadsy:
Ik beloof je dat je xbox nog 4 keer met vakantie gaat voordat je ps3 lezer stuk is.

[ Voor 23% gewijzigd door Faust op 14-05-2009 19:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• himlims_
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

//edit
compleet nieuw account gemaakt, lijkt allemaal te gaan lukken.
thx for sharing

[ Voor 86% gewijzigd door himlims_ op 14-05-2009 20:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DennusB
  • Niet online
Faust schreef op donderdag 14 mei 2009 @ 19:50:
..I just love it when a plan comes together .. 8)
inFamous demo is binnen. Vanavond eens kijken..
Thanks again DennusB, zonder jouw code was dit nooit mogelijk geweest.

edit: @deadsy:
Ik beloof je dat je xbox nog 4 keer met vakantie gaat voordat je ps3 lezer stuk is.
Haha graag gedaan allemaal :)
Wel geinig, heb hem zelf nog niet binnen :P
Geen tijd gehad eigenlijk, dus ben benieuwd naar de meningen :)

Verder, weet iemand wat er gebeurt wanneer je een optische kabel convert naar coax? :) Kwaliteits-verlies?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mja ik vind infamous zwaar tegenvallen iedereen zit hier zo te fanboyyen over infamous... vind het er zeeer slecht uit zien zeker t.o.v. KZ2.. Gameplay lijkt me wel aardig voor 10 minuten meer niet eigenlijk.

Just my 2 cents.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sandyman538
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 14:10

Sandyman538

SandstorM [148839]

Verwijderd schreef op donderdag 14 mei 2009 @ 20:18:
Mja ik vind infamous zwaar tegenvallen iedereen zit hier zo te fanboyyen over infamous... vind het er zeeer slecht uit zien zeker t.o.v. KZ2.. Gameplay lijkt me wel aardig voor 10 minuten meer niet eigenlijk.

Just my 2 cents.
Dit zeg je ook 20 posts hierboven, wat wil je er nou mee?

Ik vond het leuk om te spelen, maar geen state of the art. Rondklimmen, wat schieten, wat gooien, wat slaan, gewoon grappig. Heb een uurtje rond zitten kloten en heb hem toen weer uitgezet, ik denk ook niet dat ik dit spel ga kopen?

Hattrick: playing IV.50
PSN: Sandyman

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sandyman538 schreef op donderdag 14 mei 2009 @ 20:22:
[...]

Dit zeg je ook 20 posts hierboven, wat wil je er nou mee?

Ik vond het leuk om te spelen, maar geen state of the art. Rondklimmen, wat schieten, wat gooien, wat slaan, gewoon grappig. Heb een uurtje rond zitten kloten en heb hem toen weer uitgezet, ik denk ook niet dat ik dit spel ga kopen?
Nope toen vroeg ik iets ;) hier ga ik een comment anyways, _/-\o_ KUDOS voor de persoon die hem beschikbaar maakte.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarthDavy
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 06-06 16:12

DarthDavy

Excellent!

inFamous demo gedownload en is nu aan het installeren.

_/-\o_ aan diegene die de tweakers account gemaakt heeft.

*O*

Bier zonder alcohol is zoals een BH aan de wasdraad: het beste is eruit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FeaR

FeaR

In GoT we trust

Over Infamous:
Ik vind de sfeer vooral goed. Lekker donker en grauw. Ik speel Resistance dus ook niet omdat ik het veel te kleurrijk vindt en het niet bij het genre vindt passen. maar die sfeer gecombineerd met die semi-cartoon achtige stijl maakt het wel een aparte game. Alleen het is wel even wennen met het schieten van die electrostralen en die electro bommen (in andere woorden: ik ga nogal veel dood).

Maar denk dat dit wel weer een toffe PS3-exclusive gaat worden. Zou wel mooi in het rijtje met Uncharted passen welke nog steeds de beste exclusive is naar mijn inziens...
De demo van Uncharted vond ik namelijk ook niet echt je van het, maar is tot op heden nog steeds één van mijn favoriete games.

Enige jammere vind ik van InFamous dat het kinderachtig oogt ten opzichte van de screens van Prototype. Maar Prototype wordt ook meer neergezet als een geweldadige en bloedige game. Maar qua gameplay zijn ze wel wat anders, dus denk dat ik ze beide wel ga halen. Alleen jammer dat ze echt bijna op dezelfde data uitkomen...
DennusB schreef op donderdag 14 mei 2009 @ 20:11:
[...]Verder, weet iemand wat er gebeurt wanneer je een optische kabel convert naar coax? :) Kwaliteits-verlies?
Wat er dan gebeurt:
Nou dan heb je aan de ene kant dus een optische stekker en aan de andere kant een coaxiaal digitale :+

Maar zonder gekheid.
Zeker een Z-5500 of te weinig optische ingangen op je receiver? Maar wat je wilt gaat gewoon werken. Je verandert namelijk alleen de stekker, de signalen blijven digitaal en die kunnen wel een keertje omgezet worden qua kabel. Dus gewoon lekker zo'n adapter halen, werkt beter dan zo'n optische switch naar mijn bevindingen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DennusB
  • Niet online
FeaR1986 schreef op donderdag 14 mei 2009 @ 20:42:
Wat er dan gebeurt:
Nou dan heb je aan de ene kant dus een optische stekker en aan de andere kant een coaxiaal digitale :+

Maar zonder gekheid.
Zeker een Z-5500 of te weinig optische ingangen op je receiver? Maar wat je wilt gaat gewoon werken. Je verandert namelijk alleen de stekker, de signalen blijven digitaal en die kunnen wel een keertje omgezet worden qua kabel. Dus gewoon lekker zo'n adapter halen, werkt beter dan zo'n optische switch naar mijn bevindingen.
Haha hoe raad je het! :P
Een z-5500 inderdaad.
Bedankt voor je informatie :) Ik ga lekker zo'n converter halen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FeaR

FeaR

In GoT we trust

DennusB schreef op donderdag 14 mei 2009 @ 20:44:
[...]Haha hoe raad je het! :P
Een z-5500 inderdaad.
Bedankt voor je informatie :) Ik ga lekker zo'n converter halen :D
Hehe... ik heb in het audio-forum al zo veel gevallen beantwoord met hetzelfde "probleem". Een Z-5500 waar dan twee consoles op aangesloten moeten worden of een console en ook nog eens een tv. Plus dat ik dat probleem zelf ook heb gehad met mijn oude Sony receiver. Maar dat is nu opgelost met een Denon 2809 en alles gaat nu via HDMI. Ik heb zelfs maar één optische ingang in gebruik en dat is voor de pc.

Maar iemand nog meer last van dat de browser van de PS3 dus iets van Internet Explorer 6 is aangezien je op veel sites foutmeldingen krijgt van een te oude browser?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• console
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 18:44
Ook InFamous gedownload en gespeelt. Maar dit wordt hem niet voor mij, ontiegelijk veel popups, besturing wat me heel erg irriteert, en gewoon geen feeling bij dit spel. Ben benieuwd hoe Prototype speelt..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rhox1979
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 08-09 13:09
Zen Pinball is ineens verdwenen van de Store.
Ik downloade eerst de demo, speelde die 1 keer, verwijderde de demo om dan de game te kopen en in de Store was meteen alles verdwenen :(
Weet er iemand hoe dit komt, ik wil echt die Pinball game vandaag ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tom
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

Tom

Net ook inFamous demo gespeeld. Graphics vind ik een voldoende, ziet er prima uit maar geen 'wow' ofzo. Gameplay is wel grappig, vooral dat je overal op kunt klimmen (vrije wereld) vind ik leuk. Maar ik vond het wel wat eentonig, zelfs de demo al. Even een uurtje gespeeld maar toen vond ik het wel weer genoeg. Wat mannetjes schieten, opdrachtjes uitvoeren, enz. Leuk voor even maar voor mij geen 50-60 euro waard.
Moet erbij zeggen dat het ook niet helemaal mijn genre is hoor, anderen zullen het misschien hartstikke vet vinden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FerdiV
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 28-06 09:20
Hier doen we niet aan werving: Spielerij beleid.

Enuh om niet alleen een spambericht achter te laten: Ik heb me eerste Platinum gehaald, voor Mirrors Edge :)

[ Voor 41% gewijzigd door PromoX op 14-05-2009 22:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JK
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 13-09 21:39

JK

Bedankt DennusB voor de code / account!!

Heb InFamous ook gedownload. Best aardig spel, leuke moves, maar had niet goed door hoe het
met je energie/levensmeter zit, wanneer je nou ineens dood bent.. goed, het beeld wordt grijs etc. en dan kan je energie overal aan onttrekken, maar qua 'meter' zie ik niets achteruit lopen... zal wel aan mij liggen of ik let niet goed op. :) Ik zal 'm wel eens 2e hands kopen ofzo. Enige vervelende vijanden vond ik de teleporters, maar misschien komt dat ook wel omdat ik wat realistischere vijanden leuker vind (ja, superheld spelen is ook zo lekker realistisch :P ).

Vond de Wolverine demo van vorige week op de US store (op de EU store nooit gevonden, maar die is zo onoverzichtelijk als wat) ook geen slechte game. Er komt weer genoeg leuk spul uit. _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SToRM666
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 11-09-2024
Rag-Doll Kung Fu is trouwens gratis van de US Store te downloaden onder Sprint :)

[ Voor 8% gewijzigd door SToRM666 op 15-05-2009 00:15 ]

PSN id: NL_SToRM

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DingK
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 08-03-2024
Vind InFamous wel aardig spelen, maar ben er te weinig enthousiast over om al een keus te maken tussen deze en Prototype.
Heb wel gemerkt dat je verre van onoverwinnelijk bent; gevechten zijn het makkelijkst als je een plekje veraf zoekt en de vijanden 1 voor 1 wegzapt. In melee ben je niet echt sterk, en zodra je wordt omsingeld ben je er vrij snel geweest. In de tweede missie zitten ook een paar pittige vijanden, en sommige knallen je echt letterlijk in 1 keer naar "game over". :P
Dat vind ik misschien ook het grote minpunt; met al die superkrachten vind ik het zonde om snipertje te spelen.

Voor zover je het kunt uitproberen (te ver van de missie afdwalen leidt tot een herstart) loopt het klauteren, springen en zweven wel soepel. Vooral het over kabels zoeven bevalt me wel. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AvanCade
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 13-09 12:57
RenaldoNiels schreef op donderdag 14 mei 2009 @ 13:16:
[...]

wat jij zo smal vindt ik hoogswaarschijnlijk alleen de bovenkant.
je kan mij niet wijsmaken dat ze alles in zo'n smalle behuizing geprobt krijgen denk alleen al aan het formaat van de BD speler
Natuurlijk is het alleen de bovenkant. Maar ik gokte erop dat ze de cover door de helft hebben gedeeld waardoor hij dus 2x zo groot word dan op het plaatje. En dat lijkt nog smal.

Voor die inFamous demo ben ik te laat denk ik, er staat niks meer bij downloadgeschiedenis.

[ Voor 8% gewijzigd door AvanCade op 15-05-2009 04:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bellerophon
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 07-09 16:34

Bellerophon

Persona non grata

Neophyte_NL schreef op donderdag 14 mei 2009 @ 18:06:
Dank voor het delen van de infamous democode! Ik heb zelf geen al te hoge verwachtingen van de game; op de een of andere manier vind ik op basis van recensies en screenshots deze game erg veel op Prototype lijken en lijkt die game me beter uitgewerkt. Ben erg benieuwd naar dat electriciteit-van-lantaarns-aftap gameplay..
Dat sowieso... denk ook dat Prototype gewoon een beter spel is :)

Iemand trouwens ervaring met Fifa en het niet updaten van trophies??

Gisteren ging ik Fifa spelen zonder de nieuwe firmware te installeren, daarna heb (volgens alle lijsten) een drietal trophies behaald, alleen er gebeurde niks :'(

PSN: Bellerophon-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 13-09 14:04
Vanochtend ook even inFamous geprobeerd, vind het best een geinig spel. Grootste nadeel is dat ik de enemies erg onduidelijk vind. Ben vaak echt aan het zoeken waar ze nou zitten. Beetje een "Where is Waldo" gevoel. Verder speelt het lekker.

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SToRM666 schreef op donderdag 14 mei 2009 @ 23:58:
Rag-Doll Kung Fu is trouwens gratis van de US Store te downloaden onder Sprint :)
Inderdaad. Full-version FREE.

Werkt goed!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nohead
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 11-09 20:21

Nohead

PSN ID: Nohead

Phusebox schreef op vrijdag 15 mei 2009 @ 07:56:
Vanochtend ook even inFamous geprobeerd, vind het best een geinig spel. Grootste nadeel is dat ik de enemies erg onduidelijk vind. Ben vaak echt aan het zoeken waar ze nou zitten. Beetje een "Where is Waldo" gevoel. Verder speelt het lekker.
1st of all props voor degene die de accountshare beschikbaar heeft gemaakt!

Helemaal met je eens dat het best vaag is waar de vijanden zijn. Ze kunnen al van best ver schieten en dan raken ze je ook nog eens. En dan moet je nog eens gaan zoeken waar ze zijn mbv de bullet trails. Al met al was ik niet onder de indruk van InFamous en die 9.2 van IGN tja.... smaken verschilllen dan maar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RenaldoN
  • Registratie: November 2007
  • Nu online
gisteravond een E-mailtje mogen ontvangen dat Stuntman verzonden is á 6.95 bedankt voor de tip :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bellerophon

Bellerophon

Persona non grata

Nohead schreef op vrijdag 15 mei 2009 @ 08:46:
[...]

1st of all props voor degene die de accountshare beschikbaar heeft gemaakt!

Helemaal met je eens dat het best vaag is waar de vijanden zijn. Ze kunnen al van best ver schieten en dan raken ze je ook nog eens. En dan moet je nog eens gaan zoeken waar ze zijn mbv de bullet trails. Al met al was ik niet onder de indruk van InFamous en die 9.2 van IGN tja.... smaken verschilllen dan maar.
Maar IGN is dan ook niet echt een betrouwbare website. Ik zal vanavond de demo eens downloaden via dat account.

Valt me wel op dat veel mensen hier er niet ontzettend positief over zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coolsnarf
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 07-02-2024
Deadsy schreef op donderdag 14 mei 2009 @ 19:46:
[...]

Die kapotte laser is iets waar vooral een batch van de 1e generatie last van zou hebben.
verder valt dit gewoon onder de 2 jarige garantie en mocht je geen garantie meer hebben ik geloof dat je die dingen ook op ebay kunt kopen.

En toen de RROD op zijn top was is door meldingen van diverse retailers naar voren gekomen dat het uitval percentage van de PS3 normaal was.

Dus met de betrouwbaarheid van de ps3 zit het wel goed.
Ik hoor in mijn omgeving vooral veel mensen met een 40GB versie die problemen hebben, dus of het de 1e generatie is? Heb zelf de 60GB en tot nu toe (meteen ff afgeklopt :P) geen problemen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swopdark
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 12-06 02:43
AvanCade schreef op vrijdag 15 mei 2009 @ 04:25:

Voor die inFamous demo ben ik te laat denk ik, er staat niks meer bij downloadgeschiedenis.
De jongens van ps3clan.nl hebben ons idee gejat en vrolijk de inloggegeven gepost en hierdoor heeft iemand de inlognaam en wachtwoord gewijzigd waardoor de account niet meer bruikbaar is?

Gelukkig heb ik de demo nog kunnen bemachtigen. Gisteravond bij een vriend de hele avond zitten spelen en redelijk wat wauw momenten meegemaakt. In tegenstelling tot een aantal hier heb ik me uitstekend vermaakt met de demo. Het springen vereist van geduld om onder de knie te krigen want met hysterisch op X rammen tijdens het klimmen geeft niet het gewenste effect.

De GFX vind ik dus juist erg goed, scherpe textures veel interactiviteit in de straten met auto's en mensen. Geluid en verhaal vertelling middels die comics is echt goed gedaan. De GFX van Killzone 2 worden niet gehaald maar dat zal nog wel even duren voordat dat mainstream is. Vergelijk je het met een GTA4 dan vind ik InFamous mooier.

Ik kan Prototype nog helemaal niet beoordelen dus ga daar gee oordeel over vellen maar InFamous gaat er bij mij zeker komen.

Playstation 3 - PSN ID: Sw0pDiller | XBOX360 Premium - Gamertag: ZakkeWasser | DELL New Studio 17 laptop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bellerophon

Bellerophon

Persona non grata

swopdark schreef op vrijdag 15 mei 2009 @ 08:51:
[...]

De jongens van ps3clan.nl hebben ons idee gejat en vrolijk de inloggegeven gepost en hierdoor heeft iemand de inlognaam en wachtwoord gewijzigd waardoor de account niet meer bruikbaar is?

Gelukkig heb ik de demo nog kunnen bemachtigen. Gisteravond bij een vriend de hele avond zitten spelen en redelijk wat wauw momenten meegemaakt. In tegenstelling tot een aantal hier heb ik me uitstekend vermaakt met de demo. Het springen vereist van geduld om onder de knie te krigen want met hysterisch op X rammen tijdens het klimmen geeft niet het gewenste effect.

De GFX vind ik dus juist erg goed, scherpe textures veel interactiviteit in de straten met auto's en mensen. Geluid en verhaal vertelling middels die comics is echt goed gedaan. De GFX van Killzone 2 worden niet gehaald maar dat zal nog wel even duren voordat dat mainstream is. Vergelijk je het met een GTA4 dan vind ik InFamous mooier.

Ik kan Prototype nog helemaal niet beoordelen dus ga daar gee oordeel over vellen maar InFamous gaat er bij mij zeker komen.
Was te verwachten dat zoiets ging gebeuren...

Iemand die een account wilt aanmaken? En volgens mij kunnen de gegevens dan beter via DM worden verzonden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Armada
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 04-09 23:14

Armada

-Wat wil je weten?-

Ik doe vast iets fout. Ik sta gelogd met het account, maar de downloadhistory is compleet leeg, dus het is niet mogelijk om de demo te downloaden?
[...]

En weer zo'n klotesite die blijkbaar moet scoren... :(
Vreemd genoeg logt hij nog wel normaal in, dus ik kreeg geen aanwijzing dat er iets fout was...

[ Voor 61% gewijzigd door Armada op 15-05-2009 09:02 ]

- I've run out of sick days, so I'm calling in dead - Xbox Live Gamertag PSN id

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rhox1979
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 08-09 13:09
Ivm Zen Pinball:
Wat ik raar vind is dat de prijs in EUR maar 7,99eur was en in US 9,99dollar!
Zou daar een foutje mee gebeurd zijn om dan die Zen maar uit de Store te halen in EUR?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EfBe
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online
Rhox1979 schreef op vrijdag 15 mei 2009 @ 09:16:
Ivm Zen Pinball:
Zou daar een foutje mee gebeurd zijn om dan die Zen maar uit de Store te halen in EUR?
Erm... wisselkoers?

-----------
Ik begin me nu toch wel te ergeren aan dat update beleid van Sony mbt het PS3 OS. Ik vind het prima dat er updates uitgebracht worden op gezette tijden, maar ... die downloads zijn ZO traaaaaag echt niet normaal meer, en je moet iedere keer het complete OS downloaden, terwijl er wellicht maar een paar dingen gewijzigd zijn. Het is echt niet zo moeilijk om na te kijken welk OS men nu heeft, welk OS de laatste versie is, welke files dan gewijzigd zijn en die download je dan als Update service. Dat account werkt overigens nog gewoon, maar ik kon de demo dus niet downloaden want ik moet eerst het OS updaten, wat kennelijk van een server wordt gedownload die met een 14k4 modem aan het internet zit.

Creator of: LLBLGen Pro | Camera mods for games
Photography portfolio: https://fransbouma.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DennusB
  • Niet online
[...]

Gaat dit om de tweakers@brouwernetwork.nl account?
Dan kan ik het wachtwoord nog wel resetten denk ik :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swopdark
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 12-06 02:43
DennusB schreef op vrijdag 15 mei 2009 @ 09:28:
[...]

jep

Playstation 3 - PSN ID: Sw0pDiller | XBOX360 Premium - Gamertag: ZakkeWasser | DELL New Studio 17 laptop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Nadat ik mijn kaak van vloer heb opgeraapt wil ik jullie dit filmpje niet onthouden: Uncharted 2 gameplay
Lopen van Drake mogen ze nog wel aan werken, maar damn wat ziet dat er ziek mooi uit.

PSN: Shiver23

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• burgt
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 10:30

burgt

Starbass

EfBe schreef op vrijdag 15 mei 2009 @ 09:25:
Ik begin me nu toch wel te ergeren aan dat update beleid van Sony mbt het PS3 OS. Ik vind het prima dat er updates uitgebracht worden op gezette tijden, maar ... die downloads zijn ZO traaaaaag echt niet normaal meer, en je moet iedere keer het complete OS downloaden, terwijl er wellicht maar een paar dingen gewijzigd zijn. Het is echt niet zo moeilijk om na te kijken welk OS men nu heeft, welk OS de laatste versie is, welke files dan gewijzigd zijn en die download je dan als Update service. Dat account werkt overigens nog gewoon, maar ik kon de demo dus niet downloaden want ik moet eerst het OS updaten, wat kennelijk van een server wordt gedownload die met een 14k4 modem aan het internet zit.
bij mij was het ruim binnen 10 minuten binnen en ge"installeerd, niet slecht vond ik eigenlijk..

Black Pearl - tribute to Pearl Jam klik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bellerophon

Bellerophon

Persona non grata

Shiver23 schreef op vrijdag 15 mei 2009 @ 09:32:
Nadat ik mijn kaak van vloer heb opgeraapt wil ik jullie dit filmpje niet onthouden: Uncharted 2 gameplay
Lopen van Drake mogen ze nog wel aan werken, maar damn wat ziet dat er ziek mooi uit.
Dat gaat echt een topper worden O+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EfBe
  • Niet online
DennusB schreef op vrijdag 15 mei 2009 @ 09:28:
[...]
Password werkt idd niet meer. :(. Kennelijk was ik net niet ingelogd maar ging die nag-service voor het updaten van het OS er eerst voor staan.

Over uncharted 2: ziet er inderdaad mega goed uit. Je merkt hoe goed het is wanneer de video eindigt en je denkt: K*T, ik wil weten hoe het verder gaat. Althans dat had ik ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JK
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 13-09 21:39

JK

Erg mooie in-game video van Uncharted 2... ook die broek die maar gedeeltelijk nat wordt enz. heel gaaf!
Moet alleen nog deel 1 weer eens oppakken bij waar ik gebleven ben. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coolsnarf
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 07-02-2024
JK schreef op vrijdag 15 mei 2009 @ 09:58:
Erg mooie in-game video van Uncharted 2... ook die broek die maar gedeeltelijk nat wordt enz. heel gaaf!
inderdaad! ik hoop dat ze er ook voor kunnen zorgen dat ie dan maar langzaam opdroogt, in deel 1 viel me echt op dat als je in water was geweest, dat het dan na een paar tellen vanuit het niets weer droog was

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yamAUchi
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online

yamAUchi

0x5f3759df

Rhox1979 schreef op vrijdag 15 mei 2009 @ 09:16:
Ivm Zen Pinball:
Is dat spel al weer terug in de store dan? Ik heb gisteren de demo gespeeld en daarna het spel gekocht, maar wilde gisteravond downloaden op eigen ps3 en daar stond ie niet meer in de PSN, via downloadgeschiedenis nog kunnen downloaden. Maar ik vroeg me wel af waarom het spel uit de store was gehaald, bugjes? of .. iemand een ander idee? =)

[ the server is down, life after student-dorm sucks ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• McVirusS
  • Laatst online: 18-08 16:56
Coolsnarf schreef op vrijdag 15 mei 2009 @ 10:03:
[...]

inderdaad! ik hoop dat ze er ook voor kunnen zorgen dat ie dan maar langzaam opdroogt, in deel 1 viel me echt op dat als je in water was geweest, dat het dan na een paar tellen vanuit het niets weer droog was
Gaat natuurlijk ook vrij snel in de jungle ;) :P.

Weet iemand wanneer Uncharted 2 uitkomt? Kijk ik echt naar uit! Uncharted 1 was echt een superspel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat denken we trouwens over het nieuwe project van Kojima Productions? Voor nu alleen bekend onder de naam "NEXT" :P

De teaser site is gisteren live gegaan. Je ziet nu alleen een weiland overschaduwd met donkere wolken:

Afbeeldingslocatie: http://cache-foo.kotaku.com/gawker/assets/images/9/2009/05/504x_kojima_teaser.jpg
http://www.konami.jp/kojima_pro/next/

Op dit moment zie ik er nog niet echt een project gerelateeerd aan Metal Gear in, maar wanneer je de website laadt, zie je een icoontje van een wolk.
Wat slimme mensen hebben de flash file onderzocht en hebben het volgende gevonden:

Afbeeldingslocatie: http://cache.gawker.com/assets/images/kotaku/2009/05/mgs_clouds.jpg

...wat met name door de "!" wel iets Metal Gear gerelateerd zou kunnen suggereren...

In de meta tags van de site zelf staat "Hideo Kojima, MGS, METAL GEAR, NEXT, game, konami, kojima game, KJP, Kojima Production", echter denk ik gezien het doel van meta tags dat dit nu niet zoveel zegt.

Wat ik iig zelf denk, oa. door de laad icoontjes, is dat de website langzaam van weer veranderd (bijv. elke dag) totdat de "!" bereikt is en de website misschien wat meer info zal tonen. Maandag zou er iets bekend gemaakt worden...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bellerophon

Bellerophon

Persona non grata

Verwijderd schreef op vrijdag 15 mei 2009 @ 10:19:
Wat denken we trouwens over het nieuwe project van Kojima Productions? Voor nu alleen bekend onder de naam "NEXT" :P

De teaser site is gisteren live gegaan. Je ziet nu alleen een weiland overschaduwd met donkere wolken:

[afbeelding]
http://www.konami.jp/kojima_pro/next/

Op dit moment zie ik er nog niet echt een project gerelateeerd aan Metal Gear in, maar wanneer je de website laadt, zie je een icoontje van een wolk.
Wat slimme mensen hebben de flash file onderzocht en hebben het volgende gevonden:

[afbeelding]

...wat met name door de "!" wel iets Metal Gear gerelateerd zou kunnen suggereren...

In de meta tags van de site zelf staat "Hideo Kojima, MGS, METAL GEAR, NEXT, game, konami, kojima game, KJP, Kojima Production", echter denk ik gezien het doel van meta tags dat dit nu niet zoveel zegt.

Wat ik iig zelf denk, oa. door de laad icoontjes, is dat de website langzaam van weer veranderd (bijv. elke dag) totdat de "!" bereikt is en de website misschien wat meer info zal tonen. Maandag zou er iets bekend gemaakt worden...
Lijkt me gezien de teaser wel het meest logische, als er morgen regen verschijnt dan weten we genoeg :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DennusB
  • Niet online
EfBe schreef op vrijdag 15 mei 2009 @ 09:54:
[...]

Password werkt idd niet meer. :(. Kennelijk was ik net niet ingelogd maar ging die nag-service voor het updaten van het OS er eerst voor staan.
Mail naar klantenservice heb ik net verzonden... hoop dat ik zo wat terugkrijg ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flotter
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 12-09 11:02

Flotter

Pelipper!

EfBe schreef op vrijdag 15 mei 2009 @ 09:25:
[...]

Erm... wisselkoers?

-----------
Als je dat een probleem vind kun je de software natuurlijk ook op je pc downloaden (hier bijvoorbeeld), op een usb-stick zetten en daarmee je ps3 updaten. Zo hoef je niet te wachten tot de download klaar is voordat je verder kunt gamen :P

PSN ID: Flotmeister | Steam ID: Flotter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bellerophon

Bellerophon

Persona non grata

Flotter schreef op vrijdag 15 mei 2009 @ 10:49:
[...]

Als je dat een probleem vind kun je de software natuurlijk ook op je pc downloaden (hier bijvoorbeeld), op een usb-stick zetten en daarmee je ps3 updaten. Zo hoef je niet te wachten tot de download klaar is voordat je verder kunt gamen :P
Precies, zo doe ik het ook altijd :Y

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Faust
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 21-02-2022
Hoi mensen, ik stel voor dat na de wijziging van het wachtwoord we dit niet meer publiekelijk kenbaar maken (in het forum posten dus).
Iedereen heeft de demo inmiddels al. Late tweakers kunnen eventueel DennusB PMen voor het nieuwe wachtwoord.
Op die manier kunnen we misbruik zoals dit voorkomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik kan nu wel inloggen, maar ik kan de demo van InFamous in geen enkele download lijst of history lijst vinden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bellerophon

Bellerophon

Persona non grata

Faust schreef op vrijdag 15 mei 2009 @ 10:56:
Hoi mensen, ik stel voor dat na de wijziging van het wachtwoord we dit niet meer publiekelijk kenbaar maken (in het forum posten dus).
Iedereen heeft de demo inmiddels al. Late tweakers kunnen eventueel DennusB PMen voor het nieuwe wachtwoord.
Op die manier kunnen we misbruik zoals dit voorkomen.
Precies mijn voorstel :)
Zo krijg je niet weer van dat gezeur

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SToRM666
Bellerophon schreef op vrijdag 15 mei 2009 @ 08:53:
Iemand die een account wilt aanmaken? En volgens mij kunnen de gegevens dan beter via DM worden verzonden
Aan het doorgeven van de gegevens via DM zat ik ook al te denken ja. Op die manier heb je toch wat meer controle over wie de account krijgt.

Bij mij ging de update trouwens erg vlot deze keer :)

En zijn er nou al veel mensen die Rag-Doll Kung Fu van de US Store gehaald hebben? Ik vind het wel een vermakelijk spelletje en aangezien ie nu tijdelijk gratis te krijgen is (ipv de 10euro dat ie in de EU Store kost), is het helemaal een goeie deal :9

[ Voor 29% gewijzigd door SToRM666 op 15-05-2009 11:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DennusB
  • Niet online
Erg raar, ik kan met de bekende account & wachtwoord nog gewoon inloggen op de playstation site?
Kan het zijn dat iemand die code van inFamous gewoon verwijderd heeft? Of gaat dat niet meer als hij is toegevoegd?

Edit : Wachtwoord is aangepast, als je de InFamous demo ook wilt.
Stuur even een DM voor het wachtwoord

[ Voor 20% gewijzigd door DennusB op 15-05-2009 11:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PearlPumpkin
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 05-10-2024
SToRM666 schreef op vrijdag 15 mei 2009 @ 11:09:
[...]

En zijn er nou al veel mensen die Rag-Doll Kung Fu van de US Store gehaald hebben? Ik vind het wel een vermakelijk spelletje en aangezien ie nu tijdelijk gratis te krijgen is (ipv de 10euro dat ie in de EU Store kost), is het helemaal een goeie deal :9
Dankzij jouw berichtje heb ik die vannacht maar even gedownload en geinstalleerd en heel even gespeeld. Het lijkt mij inderdaad wel een vermakelijk spelletje. Nog bedankt voor de tip!

Vanavond maar even verder spelen :), ik zit nu op mijn werk :O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DennusB
  • Niet online
Ik krijg net uit bronnen te horen dat op het tweakers PS3 account de inFamous demo niet meer te vinden is.
Ik gok dat die eikels van dat andere forum mijn code nu hebben, en ik kan hem niet nogmaals invoeren.

Heeft iemand anders hier nog een ongebruikte code, zodat we die kunnen invoeren in het Tweakers-Demo account?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• endness
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 10:56
Op het andere forum kijken of je de accountgegevens kan vinden, en de code terugjatten?

Vervolgens alleen de gegevens via DM/mail verspreiden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DennusB
  • Niet online
endness schreef op vrijdag 15 mei 2009 @ 11:44:
Op het andere forum kijken of je de accountgegevens kan vinden, en de code terugjatten?

Vervolgens alleen de gegevens via DM/mail verspreiden.
Ik heb net al gekeken maar kan het topic of de post niet vinden.
Kunnen jullie even helpen ? :) Dan kunnen we hopelijk allemaal snel weer los met InFamous!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PearlPumpkin
Het lijkt mij niet dat het mogelijk is om een code op die manier "te jatten". Want dan zou het mogelijk zijn om mijn downloadgeschiedenis ook te wissen en mijn code opnieuw te gebruiken voor een andere account (lees tweakersaccount).

Waarschijnlijk zat er toch een max op het aantal downloads, en is die max nu bereikt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pepppie
  • Registratie: November 2008
  • Niet online
Even een vraagje over het vervangen van de harde schijf.. Kan het kloppen dat dat schroefje met geen mogelijkheid los te krijgen is? Welk type schroevendraaier is hier het best voor? Met de kruiskoppen die ik heb geprobeerd, krijg ik hem niet los..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarthDavy
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 06-06 16:12

DarthDavy

Excellent!

Betwijfel het. Volgens mij heeft er iemand gewoon email en pw gewijzigd. En dan vervolgens een nieuwe account aangemaakt met "onze gegevens" zodat het lijkt alsof onze account nog bestaat, maar zonder enige download om verwarring te zaaien. Wat dus ook gelukt is.

Jammer dat er altijd wel één rotte appel te vinden is die het voor iedereen moet verpesten. Ik snap dat echt niet, want aan die account stelen heb je nou echt geen reet, behalve het dwars zitten van andere mensen. Tsjah, als je daar nu je plezier uithaalt.

Bier zonder alcohol is zoals een BH aan de wasdraad: het beste is eruit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Mike-
  • Laatst online: 27-11-2024
DarthDavy schreef op vrijdag 15 mei 2009 @ 11:58:
Betwijfel het. Volgens mij heeft er iemand gewoon email en pw gewijzigd. En dan vervolgens een nieuwe account aangemaakt met "onze gegevens" zodat het lijkt alsof onze account nog bestaat, maar zonder enige download om verwarring te zaaien. Wat dus ook gelukt is.

Jammer dat er altijd wel één rotte appel te vinden is die het voor iedereen moet verpesten. Ik snap dat echt niet, want aan die account stelen heb je nou echt geen reet, behalve het dwars zitten van andere mensen. Tsjah, als je daar nu je plezier uithaalt.
Sowieso moet je dat soort accounts niet openbaar maken op een mega forum als Tweakers. Daarom zou ik het dus voortaan gewoon via de PM doen, als er dan iets mis gaat weet je bij wie je moet aankloppen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DennusB
  • Niet online
DarthDavy schreef op vrijdag 15 mei 2009 @ 11:58:

Ja het rare was idd ook dat ik een mail kreeg in dat account over een nieuw account....
We moeten dat forum ff afstruinen en proberen dat account terug te krijgen denk ik ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

-Mike- schreef op vrijdag 15 mei 2009 @ 12:00:
[...]

Sowieso moet je dat soort accounts niet openbaar maken op een mega forum als Tweakers. Daarom zou ik het dus voortaan gewoon via de PM doen, als er dan iets mis gaat weet je bij wie je moet aankloppen.
Ja en dan onstebeurt de demo downloaden en telkens de ww veranderen(de eignaar). Naja voor de volgende x dan maar he:) Je blijft zulke mensen houden, die hieruit een kick halen 8)7

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 15-05-2009 12:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EfBe
  • Niet online
Mja, het houdt wel een keer op natuurlijk ;). Als sony wil dat we met zn allen die game gaan kopen op launchday, dan moet er maar een demo beschikbaar zijn. Gezien de verliezen van de laatste tijd begrijp ik niet waarom er nu weer zo geneuzeld moet worden met die demo, zet hem gewoon in de store, kan iedereen hem downloaden en beslissen of de game wat is of niet. Het is tenslotte gewoon marketing.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SToRM666
nl.mark schreef op vrijdag 15 mei 2009 @ 11:55:
Even een vraagje over het vervangen van de harde schijf.. Kan het kloppen dat dat schroefje met geen mogelijkheid los te krijgen is? Welk type schroevendraaier is hier het best voor? Met de kruiskoppen die ik heb geprobeerd, krijg ik hem niet los..
Ik heb een fijne kruiskop met scherpe punt gebruikt (eentje met zo min mogelijk 'speling') en na een paar keer voorzichtig proberen kwam ie los :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• himlims_
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

Gister infamous gespeeld [...] ik weet niet goed wat ik van deze game moet vinden;
sandbox consept blijft erg smakelijk om te spelen, hoewel je kunt glijden door de lucht, en via muren omhoog kunt klimmen mis ik somehow de vrijheid.
In de demo wordt kort kenbaar gemaakt welke mogelijkheden er zijn, maar ik vind totaal geen uitdaging in deze game. Jij als hero lijkt stukke sterker dan de tegenstanders. En de kere dat ik dood ben gegaan kwam het omdat ik mijzelf (dmv een auto) de lucht in had geblazen. Niet omdat de tegenstanders zo goed zijn.
Het contrast van kleuren komt soms erg vreemd over, waardoor dingen 'in het niets' vallen. Zo is een poppetje soms neit van een muur te onderscheiden als deze daar tegenaan staat.
Soms vliegen de poppetjes wel leuk maar dat heb je naar een aantal keer ook wel weer gezien.
Grafisch is het zeker niet onaardig, echter ontbreekt er voor mij de challenge in de game.
Misschien mis ik iets, maar ik zou deze game.. afgegaan op de demo, maximaal een 7 geven.

[ Voor 18% gewijzigd door himlims_ op 15-05-2009 12:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FeaR

FeaR

In GoT we trust

SToRM666 schreef op donderdag 14 mei 2009 @ 23:58:Rag-Doll Kung Fu is trouwens gratis van de US Store te downloaden onder Sprint :)
Call me stupid, maar hoe bedoel je dat me "onder Sprint"?
Shiver23 schreef op vrijdag 15 mei 2009 @ 09:32:
Filmpje ziet er zeer goed uit inderdaad en qua animaties was het ook niet slecht ofzo.
Heb net Uncharted deeltje 1 weer eens uitgespeeld en waar ik me toch wel het meest aan ergerde was dat je vaak headshots hebt die dan niet zo overkomen. Dus dat je letterlijk drie maal een headshot moet geven voordat je vijand dood is. Evenals de kracht van de AK-47 die niet helemaal lekker voelt (de M4 werkt gewoon beter).
nl.mark schreef op vrijdag 15 mei 2009 @ 11:55:
Welk type schroevendraaier is hier het best voor? Met de kruiskoppen die ik heb geprobeerd, krijg ik hem niet los..
Schroevendraaier die je moet gebruiken heeft het beste een Phillips 0-kopje.
Dus geen Pozidrive die je voor houtschroeven en dergelijke gebruikt, want die gaat niet lekker in het kopje. Dit omdat Phillips bitjes een echte kruiskop hebben, Pozi's hebben nog een klein kruisje ertussen, dus dat de kop een acht-puntige ster wordt. En die 0 is gewoon de kleinste die er is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AvanCade
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 13-09 12:57
Kung Fu Ragdolls gratis? Nou dan ben ik dik genaaid in ieder geval. Ik heb daar het volle pond (nouja, euro) voor betaald!

Overigens houd ik me nog wel aanbevolen voor inFamous key/account. Beetje lame hoe het gegaan is, maar dat is inderdaad te verwachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ymmv
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 04-09 15:58
shopto.net heeft leuke PS3-aanbiedingen op dit moment, bijv

Fallout 3 Limited Collector's Edition - 20 pond
Afro Samurai - 15 pond
Lair - 6 pond
Infamous - 33 pond
Eternal Sonata - 18 pond

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bloemstukje
DennusB schreef op donderdag 14 mei 2009 @ 16:19:
[...]

Zo bedoel ik het niet :)

Er werd hier net gezegd dat ze dit account willen bewaren voor eventuele soortgelijke acties in de toekomst.
Dus wat ik wilde doen, is de gebruiker op mijn ps3, die ik heb aangemaakt zodat ik kon inloggen op het bestaande tweakers account in de PSstore, wijzigen van naam.

Dit omdat ik te snel heb door geklikt, en de gebruikers naam (op mijn PS3, niet in de PSStore ) gebruiker1 was, en dat wilde ik veranderen naar bv tweakers :)

gewoon nee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PearlPumpkin
FeaR1986 schreef op vrijdag 15 mei 2009 @ 12:56:
[...]

Call me stupid, maar hoe bedoel je dat me "onder Sprint"?
Stupid! (je vroeg er zelf om O-), neem dit niet te persoonlijk op..... )
Als je naar de us store gaat, dan zie je waar hij het over heeft. Namelijk een "button" met daarop de letters die het woord "Sprint" vormen.
Pagina: 1 ... 6 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.