Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rob1106
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 22-04-2024
Als ik de PS3 in Engeland bestel krijg je dan problemen met de douane?? Je moet zeker een naheffing betalen oid?? (Kon niks recents vinden hierover in de topics).

Core i7 920 | Asus P6T Deluxe V2 | OCZ 6GB | EVGA 260GT 216c | OCZ Vertex 3 60GB | WD vRaptor 150GB | Adaptec 5805 - RAID5: 5,4TB | Lian-Li PC-A7110

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swopdark
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 12-06 02:43
Na de demo gespeeld te hebben vind ik in deze review van IGN nog meer reden om InFamous te gaan halen.

youtube

Het lijkt erop dat de GFX in de echte game zelfs nog iets beter zijn. IK zie een aantal extra aanvallen en dikke eindbazen... nice

Playstation 3 - PSN ID: Sw0pDiller | XBOX360 Premium - Gamertag: ZakkeWasser | DELL New Studio 17 laptop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• endness
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 10:56
Rob1106 schreef op vrijdag 15 mei 2009 @ 13:24:
Als ik de PS3 in Engeland bestel krijg je dan problemen met de douane?? Je moet zeker een naheffing betalen oid?? (Kon niks recents vinden hierover in de topics).
Al was het buiten de EU:
http://www.douane.nl/430euro/

En omdat het binnen de EU is:
Reist u vanuit een ander EU-land naar Nederland (EU = Europese Unie)?

Reizen binnen de EU is hetzelfde als het reizen tussen Groningen en Amsterdam. De Douane bemoeit zich daar niet mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FeaR
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 16:33

FeaR

In GoT we trust

PearlPumpkin schreef op vrijdag 15 mei 2009 @ 13:21:
[...]Stupid! (je vroeg er zelf om O-), neem dit niet te persoonlijk op..... )
Als je naar de us store gaat, dan zie je waar hij het over heeft. Namelijk een "button" met daarop de letters die het woord "Sprint" vormen.
Hey! Ik zei alleen "stupid" en niet met een "!' erachter :+
Maar had het gevonden inderdaad. Dacht dat dat "Sprint" één of andere code was of zo die je in moest lossen, maar blijkt dus gewoon promotie te zijn. Enfin, full-version staat nu in de download. Al leek de game op GameKings me niet echt super, maar voor gratis is het natuurlijk nooit weg.
Meteen ook maar even de Pinball demo gedownload. Ik kom echt te weinig in de US of UK-store om daar demo's vandaan te halen :)

Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kimo
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 15:52
DennusB schreef op vrijdag 15 mei 2009 @ 11:46:
[...]

Ik heb net al gekeken maar kan het topic of de post niet vinden.
Kunnen jullie even helpen ? :) Dan kunnen we hopelijk allemaal snel weer los met InFamous!
Het stond gisterenavond gewoon als nieuws op de frontpage van ps3clan.nl :(
http://ps3clan.nl/2009/05/nu-infamous-te-downloaden/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bellerophon
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 07-09 16:34

Bellerophon

Persona non grata

Kimo schreef op vrijdag 15 mei 2009 @ 13:32:
[...]

Het stond gisterenavond gewoon als nieuws op de frontpage van ps3clan.nl :(
http://ps3clan.nl/2009/05/nu-infamous-te-downloaden/
Pagina is niet meer beschikbaar

PSN: Bellerophon-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Faust
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 21-02-2022
Er gaan de geruchten dat een user een uncharted2 online beta code heeft...
Als de tweakers account weer in ons bezit is dan zou hij deze eraan willen toevoegen heb ik vernomen.

edit: ik zal het doorgeven ;)

[ Voor 11% gewijzigd door Faust op 15-05-2009 13:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DennusB
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online
Faust schreef op vrijdag 15 mei 2009 @ 13:43:
Er gaan de geruchten dat een user een uncharted2 online beta code in het bezit heeft...
Als de tweakers account weer in ons bezit is dan zou hij deze eraan willen toevoegen heb ik vernomen.
De account is weer terug inderdaad.
Kan de user met de Uncharted2 beta contact met mij opnemen via DM of email?
Als hij het wil delen met ons zou fantastisch zijn, en zijn we hem erg dankbaar denk ik :)

Edit : Bedankt :)

Owner of DBIT Consultancy | DJ BassBrewer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Omni superens
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 16-11-2024
Bellerophon schreef op vrijdag 15 mei 2009 @ 13:37:
[...]

Pagina is niet meer beschikbaar
Inderdaad, maar op deze site staan de eerste paar regels van dat bericht met een link daar naartoe http://consoles.babl.nl/m...famous-te-downloaden.html
Voor jullie trouwe leden heb ik goed nieuws, ik heb hier voor jullie de demo van Infamous. Dit konden we voor jullie toch niet achterhouden. Het enige wat je hoeft te doen zijn deze inloggevens in ...
Lijkt genoeg te zeggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dus de demo van Infamous kunnen we wel vergeten?

Tenzij iemand anders met een nieuwe code komt zeker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DennusB
  • Niet online
Verwijderd schreef op vrijdag 15 mei 2009 @ 13:48:
Dus de demo van Infamous kunnen we wel vergeten?

Tenzij iemand anders met een nieuwe code komt zeker.
Klopt inderdaad. Helaas wel.
Allemaal even spammen naar die site die de login poste? :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bellerophon

Bellerophon

Persona non grata

DennusB schreef op vrijdag 15 mei 2009 @ 13:44:
[...]

De account is weer terug inderdaad.
Kan de user met de Uncharted2 beta contact met mij opnemen via DM of email?
Als hij het wil delen met ons zou fantastisch zijn, en zijn we hem erg dankbaar denk ik :)

Edit : Bedankt :)
Je hebt het account weer terug? Top :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deef_K
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 08:46
Ragdoll kungfu is nu gratis te downloaden in de US store!!!
typo...

[ Voor 11% gewijzigd door Deef_K op 15-05-2009 14:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DennusB
  • Niet online
Bellerophon schreef op vrijdag 15 mei 2009 @ 13:49:
[...]

Je hebt het account weer terug? Top :)
Ja heb hem terug, alleen zonder inFamous code :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bellerophon

Bellerophon

Persona non grata

DennusB schreef op vrijdag 15 mei 2009 @ 13:51:
[...]

Ja heb hem terug, alleen zonder inFamous code :(
Dat is vervelend, maar het is al heel wat dat je dat account weer terug hebt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PearlPumpkin
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 05-10-2024
Neefdave schreef op vrijdag 15 mei 2009 @ 13:51:
Ragdoll kungfu is niet gratis te downloaden in de UK store!!!
Dat klopt, het is ook alleen maar gratis te downloaden uit de US store...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skire
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 15-08 14:34
Omni superens schreef op vrijdag 15 mei 2009 @ 13:48:
[...]

Inderdaad, maar op deze site staan de eerste paar regels van dat bericht met een link daar naartoe http://consoles.babl.nl/m...famous-te-downloaden.html

[...]

Lijkt genoeg te zeggen.
wat een stel kneuzen daar zeg op dat ps3clan.nl, inclusief degene die er een newspost over maakt. ongelofelijk. boycotten die troepsite!

dit is de redactie van die site: http://ps3clan.nl/redactie/

ik weet niet of hun tweakers username daarop lijkt, maar geef dat soort mensen maar niet de inlog via DM.
daarnaast lijkt het me ook beter dat onbekende (nieuwe) gebruikers de info ook niet krijgen in verband met fake accounts hier op tweakers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DennusB
  • Niet online
Skire schreef op vrijdag 15 mei 2009 @ 14:01:
[...]

wat een stel kneuzen daar zeg op dat ps3clan.nl, inclusief degene die er een newspost over maakt. ongelofelijk. boycotten die troepsite!

dit is de redactie van die site: http://ps3clan.nl/redactie/

ik weet niet of hun tweakers username daarop lijkt, maar geef dat soort mensen maar niet de inlog via DM.
daarnaast lijkt het me ook beter dat onbekende (nieuwe) gebruikers de info ook niet krijgen in verband met fake accounts hier op tweakers.
Van mij hebben ze een mailtje ontvangen ;) Kijken wat ze ermee doen.
Ik vindt het ronduit associaal wat ze gedaan hebben...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• himlims_
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

artikel is inmiddels verwijderd van ps3clan

⭐Game Profiles: 🕹️Steam - 🎮PSN - 🇪🇦 GoT_Hollandhards

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dj-sannieboy
  • Registratie: Augustus 2004
  • Niet online

Dj-sannieboy

Nee.... beter!

Dj-sannieboy schreef op donderdag 14 mei 2009 @ 13:29:
[...]
Niet tweakers kunnen hier natuurlijk ook rondsurfen. ;)
Om mezelf maar even te quoten :+ Wel lame dat die gasten dit gedaan hebben, volgende keer lekker keys PM'en :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SeamusXanthus
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 07-09 23:47
Wat een vreemd gedoe eigenlijk met die keys. Waarom de demo niet gewoon vrijgeven? Het is geen MMO waar het belangrijk is met een kleine groep te beginnen om de servers niet te overbelasten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DennusB
  • Niet online
Heb net een mail terug gehad van die site die de account online had staan.
Ze gaan proberen uit te zoeken wie het was, ze proberen een vervangende infamous code te regelen en ze sturen een mail naar sony ;)

Hopen dat er wat uitkomt :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
SeamusXanthus schreef op vrijdag 15 mei 2009 @ 15:09:
Wat een vreemd gedoe eigenlijk met die keys. Waarom de demo niet gewoon vrijgeven? Het is geen MMO waar het belangrijk is met een kleine groep te beginnen om de servers niet te overbelasten.
We praten er nu wel mooi over. Hele gedoe om zo'n key te bemachtigen geeft een bepaald gevoel waardoor je de game niet snel zal vergeten. En vlak voor de release komt de demo alsnog voor iedereen in de store.

PSN: Shiver23

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarthDavy
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 06-06 16:12

DarthDavy

Excellent!

SeamusXanthus schreef op vrijdag 15 mei 2009 @ 15:09:
Pre-orders vangen. Iedere pre-order is een verkocht exemplaar van voor de game in de winkel ligt.

Bier zonder alcohol is zoals een BH aan de wasdraad: het beste is eruit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ymmv
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 04-09 15:58
DarthDavy schreef op vrijdag 15 mei 2009 @ 15:21:
[...]

Pre-orders vangen. Iedere pre-order is een verkocht exemplaar van voor de game in de winkel ligt.
Winkeliers schatten op basis van het aantal pre-orders in hoeveel exemplaren ze in totaal willen bestellen. Voor software-fabrikanten is het dus van het grootste belang dat ze veel pre-orders krijgen. Door veel hype te creeren of goodies aan iedereen die pre-ordert te geven kunnen ze ervoor zorgen dat er voldoende exemplaren in de winkels liggen.

Dat is zeker belangrijk bij kleinere titels met weinig hype. Daar komt het regelmatig voor dat winkels structureel te weinig exemplaren van een titel kopen. Dan verkopen ze die paar exemplaren al op dag 1 en wordt er niks meer bijbesteld omdat de winkelier verwacht dat ze er toch niet meer zullen gaan verkopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CRAX
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 16:41
Ik was gisteravond net te laat en kon de infamous demo helaas niet meer downloaden, omdat het wachtwoord niet klopte.
Beetje jammer, maarja dan maar wachten totdat de demo er echt is of iemand nog een keer zo'n account maakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• harlekein
  • Laatst online: 04-04 20:16

harlekein

Creator Owner

Een tekort creeren is gewoon hele slimme marketing. Kijk naar de Wii. Mensen blijven het willen omdat het moeilijk te krijgen is. Nintendo kon zogenaamd de vraag niet aan. Gmail deed hetzelfde met hun invites aan het begin. Op een gegeven moment had echt iedereen een gmail account en nog steeds puilden de invites over terwijl het geen open registratie was.

Zo ook met de InFamous demo. Het is in de aard van de mens om te willen wat je niet kunt krijgen. Marketing bureau's maken daar handig gebruik van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neophyte_NL
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 10:56
Neophyte_NL schreef op donderdag 14 mei 2009 @ 18:06:
Dank voor het delen van de infamous democode! Ik heb zelf geen al te hoge verwachtingen van de game; op de een of andere manier vind ik op basis van recensies en screenshots deze game erg veel op Prototype lijken en lijkt die game me beter uitgewerkt. Ben erg benieuwd naar dat electriciteit-van-lantaarns-aftap gameplay..
Om mezelf even te quoten: Ik vind inFamous een aardige sandbox game maar hij lijkt me net iets te ongepolijst; je loopt als een gek met energiedingetjes te strooien, laadt ff snel op en gaat dan weer verder met een stroom generieke en makkelijke vijanden te doden.

Overigens lijkt de demo zich ook redelijk ver in de game af te spelen gelet op de hoevelheid aangekochte Powers. Het ongepolijste gevoel kan natuurlijk ook aan de demo liggen. Maar voorlopig is het wat mij betreft een titel die wel kan wachten tot de prijs onder de 30 zakt.

Ik zit nu zelf mercenaries te spelen en dat is ook redelijk ongepolijst, maar toch heb ik het idee dat ik daar meer controle heb over het eea.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vonk
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 05-04-2024
grrr wat is dit nu weer,

nu enkele dagen een ps3 en al een hoop online gespeeld,

echter krijg ik nu een dns fout als ik op PSN probeer te komen, terwijl gewoon internetten via de browser op de ps3 wel lukt.

Battle.net: Vonk#21469 PSN: Vonkgaming

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LoneRanger
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
Wat is dat Ragdoll kung-fu toch een lekkere game. 8)
Ik heb de voorganger ooit nog gespeeld op de pc.
Die was grappig mede dankzij de erg B-film cut scenes maar na een paar uur spelen was ik er snel op uitgekeken. [mushroom eten was wel erg cool trouwens]
De PS3 versie is gewoon een stuk volwassener en voorlopig ben ik zwaar verslaaft aan "capture the fish" :P

Only fools are enslaved by time and space.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TFZ61
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 16:34
Vraagje over accounts. Heb al zitten zoeken, maar kom er niet uit. Mijn 1ste account is master, kan alles doen met de PS3. Mijn zoon is 12 jaar, heeft dus (volgens mij) een sub account op dezelfde PS3. Nu mag hij van mij met z'n grote neef Fifa 2009 online tegen elkaar spelen. Lukt dus niet, want ik heb netjes alle gegevens ingevuld incl zijn geboortedatum. Sony vind dat hij niet online mag i.v.m. zijn leeftijd.

Wat kan ik hier nu aan doen? Moet ik nu gewoon een nieuw sub account aanmaken? Zie met geen mogelijkheid om zijn bestaande account te editten. Vind de PS3 een geweldig apparaat, maar dit soort dingen is het een "pokke" ding.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robbydw
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 28-08 14:10

robbydw

live your life

Hebben meer mensen last van het feit dat zaken als Home en de store niet werken?
Internetverkeer via de browser verloopt wel goed.

Geen commentaar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vonk
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 05-04-2024
robbydw schreef op vrijdag 15 mei 2009 @ 21:37:
Hebben meer mensen last van het feit dat zaken als Home en de store niet werken?
Internetverkeer via de browser verloopt wel goed.
yep ik, lijkt nu wel wel weer te werken

Battle.net: Vonk#21469 PSN: Vonkgaming

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ymmv schreef op vrijdag 15 mei 2009 @ 15:47:
[...]
Dat is zeker belangrijk bij kleinere titels met weinig hype. Daar komt het regelmatig voor dat winkels structureel te weinig exemplaren van een titel kopen. Dan verkopen ze die paar exemplaren al op dag 1 en wordt er niks meer bijbesteld omdat de winkelier verwacht dat ze er toch niet meer zullen gaan verkopen.
Dit is dus het geval bij Valkyrie Chronicles, ik heb er op gelet en hij stond niet in de winkels waar ik toen keek. Enkel bij de release was de game verkrijgbaar en is volgens mij nooit nabesteld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AvanCade
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 13-09 12:57
Jerk184 schreef op vrijdag 15 mei 2009 @ 20:47:
Vraagje over accounts. Heb al zitten zoeken, maar kom er niet uit. Mijn 1ste account is master, kan alles doen met de PS3. Mijn zoon is 12 jaar, heeft dus (volgens mij) een sub account op dezelfde PS3. Nu mag hij van mij met z'n grote neef Fifa 2009 online tegen elkaar spelen. Lukt dus niet, want ik heb netjes alle gegevens ingevuld incl zijn geboortedatum. Sony vind dat hij niet online mag i.v.m. zijn leeftijd.

Wat kan ik hier nu aan doen? Moet ik nu gewoon een nieuw sub account aanmaken? Zie met geen mogelijkheid om zijn bestaande account te editten. Vind de PS3 een geweldig apparaat, maar dit soort dingen is het een "pokke" ding.
Volgens mij kan je je account bewerken bij het Playstation store tabblad, het bovenste icoon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bellerophon

Bellerophon

Persona non grata

Zijn er andere mensen die problemen hebben met het behalen van trophies in Fifa? Ik doe alles zoals ik het hoor te doen (meerdere malen) maar het is net alsof hij de trophies gewoon niet pakt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Faust
Bellerophon schreef op zaterdag 16 mei 2009 @ 09:44:
Zijn er andere mensen die problemen hebben met het behalen van trophies in Fifa? Ik doe alles zoals ik het hoor te doen (meerdere malen) maar het is net alsof hij de trophies gewoon niet pakt?
Ik had zelf ook dat probleem, maar opgelost door de gamedata te wissen en overnieuw te beginnen. Toen geen last meer van gehad :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bellerophon

Bellerophon

Persona non grata

Faust schreef op zaterdag 16 mei 2009 @ 09:50:
[...]

Ik had zelf ook dat probleem, maar opgelost door de gamedata te wissen en overnieuw te beginnen. Toen geen last meer van gehad :)
Maar gaat mijn savegame er dan ook aan geloven?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ymmv
Er is een gameplay-video van Uncharted 2 opgedoken. 5 goddelijke minuten, Ga naar http://www.gamersyde.com/news_7830_en.html voor HD-versies.

Afbeeldingslocatie: http://images.gamersyde.com/gallery/public/10511/1769_0021.jpg

Afbeeldingslocatie: http://images.gamersyde.com/gallery/public/10511/1769_0032.jpg

Afbeeldingslocatie: http://i42.tinypic.com/oup7o8.gif

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Faust
Bellerophon schreef op zaterdag 16 mei 2009 @ 09:57:
[...]

denk het ja. Maar je kan hetzelfde effect bereiken door op jouw ps3 onder een andere user account te spelen, als hij ze dan wel pakt dan weet je waar het probleem zit.
ymmv schreef op zaterdag 16 mei 2009 @ 10:53:
Er is een gameplay-video van Uncharted 2 opgedoken. 5 goddelijke minuten, Ga naar http://www.gamersyde.com/news_7830_en.html voor HD-versies.

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]
^ Wow, het lijkt erop dat developers beginnen te begrijpen hoe een ps3 werkt :P
Maar dit kan betekenen dat MS de opvolger van de 360 eerder moet uitbrengen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PearlPumpkin
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 05-10-2024
En anders kan je misschien je savegame back-uppen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skire
Bellerophon schreef op zaterdag 16 mei 2009 @ 09:57:
[...]

nee, game data houdt in: installatiebestanden op je PS3 van een bepaald spel, of in het geval van fifa de laatste patch. wanneer je dit verwijdert en je start fifa op geeft hij aan dat er een nieuwe patch beschikbaar is en begint hij die te downloaden. save data staat in een andere map.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bloemstukje
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 11:24

*images*

*images*

*images*
Dat waren 5 goeie minuten !!
Wat een heerlijk spel zeg :) :)

gewoon nee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

over Fuel en over Dirt 2
Wat ik niet begrijp dat beide games (van codemasters) resp. in mei en september uitkomen.
Zijn die games dan zo anders van elkaar? Ik bedoel, mij lijken de graphics en effects ongeveer hetzelfde en ook de gameplay?
Heeft iemand hier een idee/mening over. Ik zou het zonde vinden om nu Fuel aan te schaffen en dat straks bijlikt dat Dirt 2 zoveel mooier is (of juist omgekeerd).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roamor
  • Niet online
Holy Moly, dat ziet er vet uit. _/-\o_

Maar zo ziet het er wel 'logisch' uit, maar als je zelf de route moet bepalen, ben je denk ik wel even zoet met het uitvogelen ervan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hemiparo
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online
RenaldoNiels schreef op vrijdag 15 mei 2009 @ 08:47:
gisteravond een E-mailtje mogen ontvangen dat Stuntman verzonden is á 6.95 bedankt voor de tip :)
Bij mij is de status nog: in behandeling (afhalen in filiaal). Meer mensen die gekozen hebben voor afhalen en die een andere status hebben?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FeaR
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 16:33

FeaR

In GoT we trust

Damn....

Na de eerste HD-beelden van Killzone 2 kon ik niet wachten om die game te gaan spelen, maar Uncharted 2 weet dat gevoel toch echt wel te toppen. Physics zien er vele malen beter uit dan in deel één en daar waren ze al extreem goed. Dat water wat uit die wc loopt is gewoon zeer goed gedaan. Ook de impact van de wapens is beter uitgewerkt: in deel één was het nogal eens dat de AK-47 niet zo heel krachtig over kwam of dat je meerdere headshots moest geven alvorens resultaat te boeken.
Hoop om eerlijk te zijn niet dat het te veel a la Splinter Cell wordt met dat sneaken achter vijanden en dergelijke. Al is dat natuurlijk een keuze die je maakt...
Maar mooiste is nog wel dat je vanaf een schietactie naadloos iemand een stoot voor zijn harsens kan geven, erg mooi gemaakt en vooral soepel.

En vooral die (scripted) one-liners als "Nice Parking Job" :+

Denk toch wel dat deze game Killzone 2 gaat overtreffen qua graphics en animaties...
En hopelijk geeft dit een goed beeld voor wat we nog mogen gaan verwachten in 2010.

Enige jammere is dat het wachten is tot ergens eind dit jaar voordat de game uit is -O-

Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Die game ziet er inderdaad verschrikkelijk goed uit.. en als het nu ook nog zo soepel speelt als dat het eruit ziet in die video dan is dit een musthave!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ScrooLoose
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online

ScrooLoose

A muddle of nervous words...

Het zijn vooral de animaties en physics die er beter uit zien, grafisch kan je er niet zoveel over zeggen imo aangezien de omgeving zo compleet anders is dan wat je in de eerste game ziet.

Smiling as the shit comes down...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• itons
  • Registratie: Oktober 2003
  • Niet online
FeaR1986 schreef op zaterdag 16 mei 2009 @ 12:13:
[...]
Damn....
Hoop om eerlijk te zijn niet dat het te veel a la Splinter Cell wordt met dat sneaken achter vijanden en dergelijke. Al is dat natuurlijk een keuze die je maakt...
ik hoop juist van wel! in deel 1 vond ik de scenes waarin je alleen maar moet schieten de saaiste. wat meer tactieken aanbieden, vergroot de diepgang. in plaats van alles en iedereen 'simpel' overhoop te knallen kan je nu ook er voor kiezen om een sneak tactiek toe te passen. super! dat riot shield en zoomen met je wapen is ook leuk!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nico111
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 28-08 10:01
Grafisch is het weer een hele vooruitgang vergeleken deel 1 en die vond ik er al mooi uit zien.

Wel mooi om te zien dat ze steeds meer uit de ps3 weten te persen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vanitas
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 13-09 15:01

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]
Damn dat ziet er echt super goed uit :D Ik krijg direct weer zin om deel 1 te spelen. Dit is iig een dikke must buy voor mij.

Even though I walk through the valley of the shadow of death. I will fear no evil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skire
WOW ik ben echt weggeblazen door dat filmpje! Enige wat ik er op aan te merken heb is de manier waarop hij ladders beklimt, dat ziet er niet echt geweldig uit :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rob1106
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 22-04-2024
endness schreef op vrijdag 15 mei 2009 @ 13:30:
[...]

Al was het buiten de EU:
http://www.douane.nl/430euro/

En omdat het binnen de EU is:
Reist u vanuit een ander EU-land naar Nederland (EU = Europese Unie)?

Reizen binnen de EU is hetzelfde als het reizen tussen Groningen en Amsterdam. De Douane bemoeit zich daar niet mee.
Ik begrijp dat dit het geval is inderdaad indien je zelf persoonlijk iets meeneemt tijdens een reis. Maar het is anders als je iets besteld uit het buitenland toch??
Hier zie ik bij de eerste vraag trouwens dat je geen invoerrechten/belasting hoeft te betalen!!

Maakt het nog wat uit dat je een UK-region PS3 hebt of niet?

[ Voor 15% gewijzigd door Rob1106 op 16-05-2009 13:22 ]

Core i7 920 | Asus P6T Deluxe V2 | OCZ 6GB | EVGA 260GT 216c | OCZ Vertex 3 60GB | WD vRaptor 150GB | Adaptec 5805 - RAID5: 5,4TB | Lian-Li PC-A7110

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ymmv
Rob1106 schreef op zaterdag 16 mei 2009 @ 13:18:
[...]

Ik begrijp dat dit het geval is inderdaad indien je zelf persoonlijk iets meeneemt tijdens een reis. Maar het is anders als je iets besteld uit het buitenland toch??
Hier zie ik bij de eerste vraag trouwens dat je geen invoerrechten/belasting hoeft te betalen!!

Maakt het nog wat uit dat je een UK-region PS3 hebt of niet?
De UK is lid van de EU. Je betaalt dus geen importbelasting, naheffing of wat dies meer zij. Vrij verkeer van goederen. Remember? Er is wel een verschil in BTW. Amazon.co.uk zal bij een bestelling uit NL het Nederlandse BTW-tarief hanteren waardoor je ietsjes duurder uit bent. Dat heeft te maken met EU-wetgeving over online-aankopen.

Het enige verschil tussen een PS3 uit de UK en een uit NL is de meegeleverde stroomkabel maar die kun je probleemloos vervangen. Het is dezelfde connector die in je PC zit nl.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SToRM666
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 11-09-2024
Uncharted 2 ziet er erg goed uit en is met afstand de game waar ik het meest naar uitkijk. Ik heb maar een klein stukje van het filmpje gekeken, omdat ik niet al teveel gezien wil hebben voordat ik eraan begin :)

PSN id: NL_SToRM

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik wil Uncharted 1 nog ergens goedkoop op de kop tikken, maar zal toch UK import worden denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ymmv
Verwijderd schreef op zaterdag 16 mei 2009 @ 14:21:
Ik wil Uncharted 1 nog ergens goedkoop op de kop tikken, maar zal toch UK import worden denk ik.
http://budgetgaming.nl/ga...ke04896s+fortune_PS3.html

Als je de originele verpakking absoluut wilt hebben wordt het marktplaats.nl

[ Voor 23% gewijzigd door ymmv op 16-05-2009 15:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 13-09 14:04
Damn die uncharted 2 trailer ziet er goed uit, speelt 1 ook zo? Die demo vond ik namelijk maar niks... mij teveel jungle gedoe...

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 16 mei 2009 @ 11:32:
over Fuel en over Dirt 2
Wat ik niet begrijp dat beide games (van codemasters) resp. in mei en september uitkomen.
Zijn die games dan zo anders van elkaar? Ik bedoel, mij lijken de graphics en effects ongeveer hetzelfde en ook de gameplay?
Heeft iemand hier een idee/mening over. Ik zou het zonde vinden om nu Fuel aan te schaffen en dat straks bijlikt dat Dirt 2 zoveel mooier is (of juist omgekeerd).
Mwa, ja tuurlijk lijken de spellen op elkaar echter in Dirt is de track die je rijdt volledig voor je bepaald, bij Fuel willen ze je meer vrijheid geven door de hele map open te stellen elke keer.
Als je bang bent om te kopen moet je andere gamers afwachten, persoonlijk spreekt Fuel mij meer aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bellerophon schreef op zaterdag 16 mei 2009 @ 09:44:
ik heb problemen met die interactive league trophy, wil iemand samen met mij die boosten, dan heb ik mn plat ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DennusB
  • Niet online
Allemachtig wat ziet die trailer van Uncharted 2 er geweldig uit :|
Gaaf om te zien hoe ze toch elke keer weer een stapje verder komen in de ontwikkeling, en super gaaf om te zien hoe ze steeds dichter bij foto-realisme komen.
Ik ben erg benieuwd naar deel 2, en ga denk ik van de week kijken of ik ergens deel 1 goedkoop kan scoren!
Die wil ik nog een keer spelen(wel eens geleend van een vriend) :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skire
Phusebox schreef op zaterdag 16 mei 2009 @ 15:47:
Damn die uncharted 2 trailer ziet er goed uit, speelt 1 ook zo? Die demo vond ik namelijk maar niks... mij teveel jungle gedoe...
de demo van uncharted vond ik echt totaal niet representatief. in de demo lijkt het net of je alleen maar in de jungle aan de gang bent, maar het bevat veel meer variatie dan je aanvankelijk zou denken. deel 1 is echt een must-have in mijn ogen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ymmv
Phusebox schreef op zaterdag 16 mei 2009 @ 15:47:
Ach, dan heb je enkel een van de beste PS3-games tot nu toe gemist...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DennusB
  • Niet online
ymmv schreef op zaterdag 16 mei 2009 @ 17:10:
[...]

Ach, dan heb je enkel de beste PS3-games tot nu toe gemist...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• scorpie
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 16:27

scorpie

Supra Addict

wow wat ziet Uncharted 2 er vet uit zeg! Erg gaaf hoe ze het combat systeem ook uitgebreid hebben. Eerst hadden vijanden steeds maar 1 wapen bij zich, nu meer, je hebt meer wapens, je kunt inzoomen vanuit cover, erg interessant.

Wat me alleen wel opvalt (maar dat is in bijna alle spellen zo) is dat vijanden instantly weten waar er vandaan geschoten wordt en je dus meteen spotten. In sommige situaties kan ik het me voorstellen, maar soms moet er toch twijfel ontstaan over waar je bent?

wil een Toyota Supra mkIV!!!!! | wil een Yamaha YZF-R{1,6} | wil stiekem ook een Ducati
"Security is just a state of mind"
PSN: scorpie | Diablo 3: scorpie#2470

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DennusB
  • Niet online
scorpie schreef op zaterdag 16 mei 2009 @ 17:20:
wow wat ziet Uncharted 2 er vet uit zeg! Erg gaaf hoe ze het combat systeem ook uitgebreid hebben. Eerst hadden vijanden steeds maar 1 wapen bij zich, nu meer, je hebt meer wapens, je kunt inzoomen vanuit cover, erg interessant.

Wat me alleen wel opvalt (maar dat is in bijna alle spellen zo) is dat vijanden instantly weten waar er vandaan geschoten wordt en je dus meteen spotten. In sommige situaties kan ik het me voorstellen, maar soms moet er toch twijfel ontstaan over waar je bent?
Als ik schiet, vanaf links achter waar jij staat.
Dan lijkt het me zeer duidelijk voor jou dat ik links achter je sta, tenzij je doof bent natuurlijk...
Ik denk dat je dat als mens wel goed kan herkennen hoor ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Woodsy
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 09:33
Bah, mijn eerste ervaring met de PS3 had zo mooi moeten zijn. En dan blijk je getild te worden door internet oplichters. KvK alles was in orde, geen hits op Google over slechte recensies, besteld, kiezen voor ophalen (kon ook laten bezorgen, maar het was vlakbij), blijk het een woonhuis (uiteraard niet van de verkoper). Op mail geen reactie meer.

Maandag maar aangifte gaan doen. :'(

En voorlopig maar Xbox360, want een PS3 is wel van de kaart met zo'n financieele tegenvaller.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Woodsy schreef op zaterdag 16 mei 2009 @ 17:33:
Bah, mijn eerste ervaring met de PS3 had zo mooi moeten zijn. En dan blijk je getild te worden door internet oplichters. KvK alles was in orde, geen hits op Google over slechte recensies, besteld, kiezen voor ophalen (kon ook laten bezorgen, maar het was vlakbij), blijk het een woonhuis (uiteraard niet van de verkoper). Op mail geen reactie meer.

En voorlopig maar Xbox360, want een PS3 is wel van de kaart met zo'n financieele tegenvaller.
Je gaat iets ophalen, maar hebt daarvoor al betaald? Waarom zou je dat doen? Dan is toch het voordeel van ophalen weg?

PSN: Shiver23

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Idd ophalen is juist handig dat je dan aan de deur kunt betalen en dat is meestal ook de gang van zaken. Jammer voor je kan iedereen gebeuren, maar deze bedragen zijn zuur.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roamor
  • Niet online
DennusB schreef op zaterdag 16 mei 2009 @ 17:21:
[...]

Als ik schiet, vanaf links achter waar jij staat.
Dan lijkt het me zeer duidelijk voor jou dat ik links achter je sta, tenzij je doof bent natuurlijk...
Ik denk dat je dat als mens wel goed kan herkennen hoor ;)
Als je beschoten wordt, zou de AI eigenlijk eerst uit angst dekking moeten zoeken, om dan vanuit die dekking jou op te zoeken. Wat je in de meeste games echter ziet, is dat na het eerste schot ze allemaal meteen als idioten jouw kant op komen. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snippertje
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 13-09 17:01

Snippertje

Light up your life

Dan laat je je bank toch het betaalde bedrag intrekken?

Discord kanaal: https://discord.gg/X3CqdTKd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Woodsy
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 09:33
Dat doet de Postbank niet, die kan nooit geld terughalen. Ze kunnen mij ook geen adresdetails geven. Waar ik het verder zou moeten zoeken geen idee...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sandyman538
  • Laatst online: 14:10

Sandyman538

SandstorM [148839]

Woodsy schreef op zaterdag 16 mei 2009 @ 18:09:
Dat doet de Postbank niet, die kan nooit geld terughalen. Ze kunnen mij ook geen adresdetails geven. Waar ik het verder zou moeten zoeken geen idee...
Waarom kies je dan voor ophalen? Als je het toch op gaat halen dan ga je toch geen geld overmaken? 8)7 Had dan gezegd dat ze het op moeten sturen, maar dat doen ze natuurlijk niet als jij geld overmaakt. Dit vind ik, zonder natuurlijk iemand op zijn zere ziel te willen trappen, ronduit dom. :X

Hattrick: playing IV.50
PSN: Sandyman

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Omni superens
Woodsy schreef op zaterdag 16 mei 2009 @ 18:09:
Volgens mij zou dat altijd moeten kunnen, is postbank nu trouwens niet ING?
Welke site was dat trouwens, misschien handig om te vermelden als waarschuwing voor anderen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nudie
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 02-02 17:53

KvK? Welke website dan? Of een marktplaats advertentie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Abraxas1
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 11-05 13:30

Abraxas1

PSN ID : Abraxas1971

Heb net de demo gedownload van zen pinball in de usstore , best wel een leuke pinball game,

weet iemand wanneer de ook tekoop in de nl store ?

It has been said that something as small as the flutter of a butterfly's wing can ultimately cause a typhoon halfway around the world - Chaos Theory -

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hemiparo
  • Niet online
Snippertje schreef op zaterdag 16 mei 2009 @ 18:06:
[...]
Dan laat je je bank toch het betaalde bedrag intrekken?
Snap niet dat dit elke keer naar voren komt als er (mogelijk) sprake is van oplichting. Normaal gesproken kan alleen een betaling via automatische incasso binnen 30 dagen door de betaler terug worden geboekt. Bij een normale betaling niet.

Blijft balen natuurlijk... hopelijk kun je er iets mee. Ondertussen al wel negatieve info gevonden? Het siert je trouwens dat je niet meteen de NAW gegevens online zet... succes!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Omni superens schreef op zaterdag 16 mei 2009 @ 18:32:
[...]

Volgens mij zou dat altijd moeten kunnen, is postbank nu trouwens niet ING?
Welke site was dat trouwens, misschien handig om te vermelden als waarschuwing voor anderen!
Storneren kan alleen bij automatische incasso's, niet bij een eenmalige overboeking die je zelf gemaakt hebt.

In dit geval ben je dus min of meer afhankelijk van de persoon waarnaar hij het geld hebt overgemaakt. (Maar goed, daar heb je weinig aan daar deze niet te vertrouwen blijkt te zijn.) In ieder geval zou ik even contact opnemen met je bank om na te gaan welke procedures zij hiervoor hebben en uiteraard aangifte doen.

Je zou ook nog kunnen kijken in hoeverre bank/giro nummer overeenkomen met de n.a.w. gegevens van deze persoon. Indien deze niet matchen zou je kunnen stellen dat de overboeking gestopt had moeten worden door de ING bank. Wellicht kun je dan op basis daarvan het geld laten terugboeken.

Succes!

[ Voor 22% gewijzigd door Verwijderd op 16-05-2009 19:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• supercop7373
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 09:19
Abraxas1 schreef op zaterdag 16 mei 2009 @ 18:56:
Heb net de demo gedownload van zen pinball in de usstore , best wel een leuke pinball game,

weet iemand wanneer de ook tekoop in de nl store ?
Ja daar zit ik ook al naar te kijken.

Ik heb wel een CC maar op mijn US account kan ik hem niet kopen aangezien ik daar het US adres niet kan veranderen naar een NL, althans het land niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swopdark
  • Laatst online: 12-06 02:43
Bah, mijn eerste ervaring met de PS3 had zo mooi moeten zijn. En dan blijk je getild te worden door internet oplichters.
Mooi kut, kutter nog dat je nu een 360 gaat kopen of al hebt, da's twee keer kut op 1 dag. Waarom heb je heb via internet besteld dan? Als het prijsverschil zo groot zou zijn had je jezelf ook kunnen afvragen of het allemaal wel klopt. Wat heb je betaald als ik vragen mag?

Voor mij persoonlijk bestel ik alleen hardware op bekende sites en een console zelf haal ik gewoon in de winkel. Pas als ik de doos in men klamme handjes heb haal ik de pas door de sleuf.

Had anders eerst hier ff iets gevraagd, Naja met kennis achteraf is het altijd makkelijk lullen.

Playstation 3 - PSN ID: Sw0pDiller | XBOX360 Premium - Gamertag: ZakkeWasser | DELL New Studio 17 laptop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TwistedAnimator
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 21-08 20:34

TwistedAnimator

⧹⧸⧸⧹

als er nog mensen zijn die problemen hebben bij het inloggen na de laatste firmware update, stel de servers van opendns.com in en alles werkt terug naar behoren :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DennusB
  • Niet online
TwistedAnimator schreef op zaterdag 16 mei 2009 @ 20:00:
als er nog mensen zijn die problemen hebben bij het inloggen na de laatste firmware update, stel de servers van opendns.com in en alles werkt terug naar behoren :)
Dat lijkt me een lokaal netwerkprobleem met je modem of dns-server van je provider ;)
Dit gaat niet overal oplossing bieden natuurlijk :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S2S
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 07:45

S2S

DennusB schreef op zaterdag 16 mei 2009 @ 20:11:
[...]

Dat lijkt me een lokaal netwerkprobleem met je modem of dns-server van je provider ;)
Dit gaat niet overal oplossing bieden natuurlijk :)
Nee maar ik had voorheen nooit last van dit probleem (ja ik heb er ook in eens last van).. dus het lijkt me eerder een firmware probleem. Heb mijn PS3 sinds launch.

[ Voor 3% gewijzigd door S2S op 16-05-2009 20:21 ]

2 MT 5.12 KWh (v 151) , Shelly Pro EM CT-63, HW-P1, 1 fase. 12 x 340 WP Solar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DennusB
  • Niet online
S2S schreef op zaterdag 16 mei 2009 @ 20:20:
[...]

Nee maar ik had voorheen nooit last van dit probleem (ja ik heb er ook in eens last van).. dus het lijkt me eerder een firmware probleem. Heb mijn PS3 sinds launch.
Nou firmware probleem is het echt niet hoor, dan had de tering uitgebroken onder alle ps3 gebruikers ;)
Is gewoon een fout in of je modem, of storing bij je provider ;) en dat komt vaker voor

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S2S

S2S

DennusB schreef op zaterdag 16 mei 2009 @ 20:27:
[...]

Nou firmware probleem is het echt niet hoor, dan had de tering uitgebroken onder alle ps3 gebruikers ;)
Is gewoon een fout in of je modem, of storing bij je provider ;) en dat komt vaker voor
Kan... maar is wel erg toevallig dat dit net gebeurd na een nieuwe firmware update ;) En dat na 3 jaar te hebben gegamed met een PS3 en nooit last..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Faust
swopdark schreef op zaterdag 16 mei 2009 @ 19:55:
[...]
Mooi kut, kutter nog dat je nu een 360 gaat kopen of al hebt, da's twee keer kut op 1 dag.
O+

Maargoed, Woodsy, ongeacht of je een 360 hebt hoop ik toch dat je het geld terug kunt krijgen.
Ik heb even voor je gezocht op internet en dit is wat ik kan vinden:
http://www.z24.nl/z24geld...orkom_je_oplichting_.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ymmv
S2S schreef op zaterdag 16 mei 2009 @ 20:36:
[...]

Kan... maar is wel erg toevallig dat dit net gebeurd na een nieuwe firmware update ;) En dat na 3 jaar te hebben gegamed met een PS3 en nooit last..
Drie jaar gamen met de PS3 vind ik knap. Hij is in Europa pas 2 jaar en 2 maanden op de markt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S2S

S2S

ymmv schreef op zaterdag 16 mei 2009 @ 21:17:
[...]

Drie jaar gamen met de PS3 vind ik knap. Hij is in Europa pas 2 jaar en 2 maanden op de markt.
Nou ja 2 jaar en 2 maanden dan (tijd gaat wel snel maar blijkbaar niet zo snel ;) ) Anyway.. in die 2 jaar nooit last gehad, en nu naar deze update wel..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DennusB
  • Niet online
S2S schreef op zaterdag 16 mei 2009 @ 21:20:
[...]

Nou ja 2 jaar en 2 maanden dan (tijd gaat wel snel maar blijkbaar niet zo snel ;) ) Anyway.. in die 2 jaar nooit last gehad, en nu naar deze update wel..
Kijk eerst je internet eens goed na voordat je hier gaat gooien met dingen als opendns enzo.
Het probleem ligt echt bij jou met dit probleem ;)

Oja, back ontopic :D

Heeft iemand nog goede budget-game aanraders? :D

[ Voor 8% gewijzigd door DennusB op 16-05-2009 21:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S2S

S2S

DennusB schreef op zaterdag 16 mei 2009 @ 21:22:
[...]

Kijk eerst je internet eens goed na voordat je hier gaat gooien met dingen als opendns enzo.
Ik ben niet begonnen over OpenDNS ;) Anyway, deze dicussie gaat nergens heen.
Mijn PS3 connect nu in ieder geval weer snel.

Ubisoft heeft wel aardige budget games dacht ik, Mirrors Edge etc..

[ Voor 20% gewijzigd door S2S op 16-05-2009 21:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skire
[...]

Oja, back ontopic :D

Heeft iemand nog goede budget-game aanraders? :D
kijk eens op www.budgetgaming.nl daar kun je echt superveel budgetgames vinden voor de PS3. echt heel handig!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• himlims_
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

PlayStation 3 krijgt universele afstandsbediening adapter

De universele afstandsbedieningen welke voorheen op de markt waren maakten gebruik van infrarood. Aangezien de PlayStation 3 met Bluetooth werkt gaan deze twee niet samen, maar daar is nu een oplossing voor.

Dit probleem zal dus ook zich niet langer meer voordoen. Door de PS3 IR adapter van Logitech op één van je USB-poorten van de PlayStation 3 aan te sluiten wordt dit probleem heel makkelijk opgelost.

Je sluit de adapter op één van de USB-poorten aan en deze ontvangt het IR-signaal van je universele afstandsbediening en zet dit om naar een bluetooth signaal welke leesbaar is voor je PlayStation 3.

Hoeveel deze handige adapter precies gaat kosten is nog niet bekend, de prijs ligt in Amerika rond de 60 dollar, dus deze zou dan in Europa rond de 40 euro moeten liggen.
Afbeeldingslocatie: http://www.xgn.nl/images/articles/20090516163221.jpg

http://www.xgn.nl/ps3/nie...fstandsbediening-adapter/

⭐Game Profiles: 🕹️Steam - 🎮PSN - 🇪🇦 GoT_Hollandhards

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bellerophon

Bellerophon

Persona non grata

Skire schreef op zaterdag 16 mei 2009 @ 11:23:
[...]

nee, game data houdt in: installatiebestanden op je PS3 van een bepaald spel, of in het geval van fifa de laatste patch. wanneer je dit verwijdert en je start fifa op geeft hij aan dat er een nieuwe patch beschikbaar is en begint hij die te downloaden. save data staat in een andere map.
Heb het gedaan en nu pakte hij een tweetal trophies wel, echter krijg ik nog steeds 2 trophies met Fifa niet voor elkaar (terwijl ik toch echt het juiste doe).

(Judas & One man down & Giant Killer) - Ik kreeg deze 3 trophies gewoon niet voor elkaar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LWaS
  • Laatst online: 04-05-2024

LWaS

Dus.

himlims_ schreef op zaterdag 16 mei 2009 @ 22:15:
PlayStation 3 krijgt universele afstandsbediening adapter

Door de PS3 IR adapter van Logitech op één van je USB-poorten van de PlayStation 3 aan te sluiten wordt dit probleem heel makkelijk opgelost.

Je sluit de adapter op één van de USB-poorten aan en deze ontvangt het IR-signaal van je universele afstandsbediening en zet dit om naar een bluetooth signaal welke leesbaar is voor je PlayStation 3.
Niet helemaal waar wat hier staat, aangezien dit op Logitech.com staat:
Always on, wireless link: This adapter uses AC power and a Bluetooth® wireless connection to communicate with your PLAYSTATION®3. So, your remote works whether your console is on or off. And your valuable USB ports remain available for more other controllers.
Kost dus geen USB poort ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TwistedAnimator
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 21-08 20:34

TwistedAnimator

⧹⧸⧸⧹

[...]

tuurlijk niet ;)

http://community.eu.plays...tioneu/board?board.id=419

staan 4 topics met mensen die niet meer kunnen inloggen na de laatste firmware...

[ Voor 45% gewijzigd door TwistedAnimator op 17-05-2009 00:23 . Reden: typo ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• technoaddict
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 15:26
Gisteren eindelijk na 3 maanden mijn officiele PS3 wireless headset binnen van play.com. Dat dat ding nog verstuurd is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Omni superens
technoaddict schreef op zondag 17 mei 2009 @ 09:45:
Gisteren eindelijk na 3 maanden mijn officiele PS3 wireless headset binnen van play.com. Dat dat ding nog verstuurd is.
Volgens mij was die een behoorlijke periode niet op voorraad op play.com. Geniet er dan maar extra goed van na 3 maanden;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkShadow
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 13-09 19:16
donders, games als infamous en uncharted 2 zien er echt super uit. En dan god of war ook nog. Imho heeft de ps3 nu toch de betere exclusives dit jaar. Als xbot kan ik alleen maar jaloers toekijken :P

Gelukkig heb ik Mass Effect 2 nog, still beats them all. Maar die 5 min uncharted en de ign review van infamous doen pijn.

Waarom niet een console :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bart Smit heeft weer 15% games) en 10% (consoles) korting op het hele assortiment.
Pagina: 1 ... 7 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.