Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TwistedAnimator
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 21-08 20:34

TwistedAnimator

⧹⧸⧸⧹

had de infamous demo gespeeld vorige week, is wel leuk in het begin maar gaat rap vervelen, beetje gelijk assassins creed, wereld ziet er ook een herhaling van gebouwen en masten uit, zal hem wel eens lenen van een vriend, maar kopen zal ik niet doen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• himlims_
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

iemand die 1942 speelt? ik krijgt de game maar niet uigespeeld op easy (yeah i know) misschien 25 pogingen gewaagd, iemand tips?

⭐Game Profiles: 🕹️Steam - 🎮PSN - 🇪🇦 GoT_Hollandhards

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• itons
  • Registratie: Oktober 2003
  • Niet online
LWaS schreef op zaterdag 16 mei 2009 @ 23:57:
[...]

Niet helemaal waar wat hier staat, aangezien dit op Logitech.com staat:

[...]

Kost dus geen USB poort ;)
+ dat op de logitech blog al over een prijs van 60 euro gesproken is voor Europa 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NinTeNdO_FrEaK
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 10-07-2024
Woodsy schreef op zaterdag 16 mei 2009 @ 17:33:
Bah, mijn eerste ervaring met de PS3 had zo mooi moeten zijn. En dan blijk je getild te worden door internet oplichters. KvK alles was in orde, geen hits op Google over slechte recensies, besteld, kiezen voor ophalen (kon ook laten bezorgen, maar het was vlakbij), blijk het een woonhuis (uiteraard niet van de verkoper). Op mail geen reactie meer.

Maandag maar aangifte gaan doen. :'(

En voorlopig maar Xbox360, want een PS3 is wel van de kaart met zo'n financieele tegenvaller.
KvK zegt niks, maar dan ook NIKS over de betrouwbaarheid. Zelf doe ik dure aankopen alleen via grote en goed bekendstaande sites. Meestal als het goedkoop is en op een of andere vage site moet je al niet vertrouwen! Mag ik vragen voor hoeveel je had betaalt?

Ps4/switch gamer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• himlims_
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

gister pakketje FRC ontvangen, maar zonder stuntman. jullie (Dj-sannieboy, roellos, RenaldoNiels)?

⭐Game Profiles: 🕹️Steam - 🎮PSN - 🇪🇦 GoT_Hollandhards

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snippertje
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 13-09 17:01

Snippertje

Light up your life

himlims_ schreef op zondag 17 mei 2009 @ 15:17:
[...]

gister pakketje FRC ontvangen, maar zonder stuntman. jullie (Dj-sannieboy, roellos, RenaldoNiels)?
Ik heb ook nog niets ontvangen van de FRS. Verwacht dat er veel bestellingen zijn gedaan :+

Discord kanaal: https://discord.gg/X3CqdTKd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorn1986
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 07:49
Ik heb gisterenavond een probleempje ondervonden:

Heb op m'n USB-stick in de map VIDEO een DVD-film geplaatst met de mappen AUDIO_TS en VIDEO_TS met dan dus in VIDEO_TS map de *.bup, *.ifo en *.VOB bestanden.

Eenmaal de USB-stick op de PS3 aangesloten herkent hij de boel wel, maar zie ik enkel bij VIDEO alle losse VOB-bestanden staan die hij heeft herkend. Hij herkende hem niet als een DVD-titel, en ik kon ook niet in het menu van de film komen.

Dus mijn vraag: is het verplicht om de film op een schijfje te hebben staan om hem af te kunnen spelen (zoals het hoort) als een DVD zodat je in het menu komt?

Of heb ik iets fout gedaan, zo ja: hoe moet het dan wel vanaf een USB-stick?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OPSLAGHOND
  • Registratie: September 2007
  • Niet online
Woodsy schreef op zaterdag 16 mei 2009 @ 17:33:
Bah, mijn eerste ervaring met de PS3 had zo mooi moeten zijn. En dan blijk je getild te worden door internet oplichters. KvK alles was in orde, geen hits op Google over slechte recensies, besteld, kiezen voor ophalen (kon ook laten bezorgen, maar het was vlakbij), blijk het een woonhuis (uiteraard niet van de verkoper). Op mail geen reactie meer.

Maandag maar aangifte gaan doen. :'(

En voorlopig maar Xbox360, want een PS3 is wel van de kaart met zo'n financieele tegenvaller.
Het adres is dichtbij en je gaat niet eerst kijken?
Beetje zonde dat je nu een 360 hebt moeten kopen, omdat het geld ff op is ...
Ik zou persoonlijk wachten tot ik alsnog het geld voor een PS3 zou hebben, maarja ik koop mijn consoles altijd in de winkel. B)

Ik had ondertussen wel trophies op de PSP verwacht, denk dat dat wel een goede zet zou zijn om de verkoop te stimuleren (gezien het groot aantal trophy-wh*res @ PS3). :o

[ Voor 9% gewijzigd door OPSLAGHOND op 17-05-2009 16:24 ]

"Ik heb een zak expected goals nog nooit een goal zien maken." - snmght

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb me de P gezocht en kan niet echt een duidelijk antwoord vinden ergens dus dan maar vragen hier...
Zit er over te denken om een ps3 uit engeland te halen ik weet dat de spellen geen probleem zijn maar hoe zit het met de bluray films, kan ik die wel gewoon afspelen als ik die in NL koop?

Of valt engeland weer in een andere regio?
Zal ongetwijfeld de meeste films in engeland bestellen gezien die daar bijna de helft goedkoper zijn maar voor de kids wil ik dan toch ook de NL gesproken versies van bepaalde films hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorn1986
  • Laatst online: 07:49
Verwijderd schreef op zondag 17 mei 2009 @ 16:59:
Ik heb me de P gezocht en kan niet echt een duidelijk antwoord vinden ergens dus dan maar vragen hier...
Zit er over te denken om een ps3 uit engeland te halen ik weet dat de spellen geen probleem zijn maar hoe zit het met de bluray films, kan ik die wel gewoon afspelen als ik die in NL koop?

Of valt engeland weer in een andere regio?
Zal ongetwijfeld de meeste films in engeland bestellen gezien die daar bijna de helft goedkoper zijn maar voor de kids wil ik dan toch ook de NL gesproken versies van bepaalde films hebben.
Alles van Regio 2 is geen probleem:

Afbeeldingslocatie: http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/thumb/6/62/Blu-ray_regions_with_key.png/800px-Blu-ray_regions_with_key.png

Let wel op dat als je er 1 uit Engeland gaat halen, hij waarschijnlijk een ENGELSE stekker er aan zal hebben, en je dus een koppelstukje nodig gaat hebben om hem op het Nederlandse stroomnet te hangen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

kan toch gewoon een computer kabel erin proppen? Dacht dat ik dat wel her en der had gelezen...

Is wel lekker zeg scheelt een hoop geld nu met die engelse import. Even zoeken naar een paar goede bundels :-p

Dank voor je snelle reply Jorn1986

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dj-sannieboy
  • Registratie: Augustus 2004
  • Niet online

Dj-sannieboy

Nee.... beter!

himlims_ schreef op zondag 17 mei 2009 @ 15:17:
[...]

Nog niks ontvangen. Bestelling staat nog steeds op: in behandeling.. :z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• henkna
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 13:11
Dj-sannieboy schreef op zondag 17 mei 2009 @ 17:27:
[...]

Me Too....

Kun je hiervan werk maken als er niet geleverd wordt?

En wat gebeurd er dan met mijn 6,95 die ik via mastercard heb betaald?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• itons
  • Niet online
Voor iedereen die zich druk maakt over Stuntman bij FRS: vorige keer toen Mirror's Edge voor 15 euro erop stond duurde het ook even voor mijn bestelling van 'in behandeling' af ging. Gewoon geduld, vorige keer werd alles prima uitgeleverd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 17 mei 2009 @ 17:24:
kan toch gewoon een computer kabel erin proppen? Dacht dat ik dat wel her en der had gelezen...

Is wel lekker zeg scheelt een hoop geld nu met die engelse import. Even zoeken naar een paar goede bundels :-p

Dank voor je snelle reply Jorn1986
Joah gewoon standaard kabel kan erin, klooien met een verlengstukje zou stom zijn dus. En dat je de P gezocht zou hebben lijkt me sterk, want als je blu ray regio intikt op google krijg je meteen een wiki pagina waar alles opstaat in NL. Kheb zelf iig een UK-ps3 is prima aan te raden voor de prijs!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ymmv
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 04-09 15:58
Jorn1986 schreef op zondag 17 mei 2009 @ 16:12:
Is het verplicht om de film op een schijfje te hebben staan om hem af te kunnen spelen (zoals het hoort) als een DVD zodat je in het menu komt?
Ja.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RenaldoN
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 12:19
Dj-sannieboy schreef op zondag 17 mei 2009 @ 17:27:
[...]

ik had hem afgelopen donderdag al in huis zeer snelle levering dus :)

[ Voor 9% gewijzigd door RenaldoN op 17-05-2009 21:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 17 mei 2009 @ 19:02:
[...]

Joah gewoon standaard kabel kan erin, klooien met een verlengstukje zou stom zijn dus. En dat je de P gezocht zou hebben lijkt me sterk, want als je blu ray regio intikt op google krijg je meteen een wiki pagina waar alles opstaat in NL. Kheb zelf iig een UK-ps3 is prima aan te raden voor de prijs!
Ja ik heb echt de P gezocht maar dan op de verkeerde manier had al diverse fora doorgelezen en om nou 41 deeltjes ps3 ervaring door te nemen (met zoek functie ook niet echt een duidelijk antwoord) leek het me makkelijker om het te vragen... Kon natuurlijk altijf alleen op bluray regio's alleen zoeken in plaats van met engelse ps3 regio etc.... 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Snippertje schreef op zondag 17 mei 2009 @ 15:19:
[...]

Ik heb ook nog niets ontvangen van de FRS. Verwacht dat er veel bestellingen zijn gedaan :+
Binnen.. gewoon netjes in zo´n bubbelpapier envelop.. ligt nog in de rapper in de kast haha.

echt geen tijd nu om te gaan gamen :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ymmv
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 04-09 15:58
Koopje van de week: Dead Space voor 10 pond bij zavvi.co.uk. Fantastisch spel, helemaal voor die prijs.

Zie http://www.avforums.com/f...-18th-may-24hrs-only.html voor meer koopjes.

[ Voor 33% gewijzigd door ymmv op 17-05-2009 23:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Faust
  • Laatst online: 21-02-2022
ymmv schreef op zondag 17 mei 2009 @ 23:23:
Koopje van de week: Dead Space voor 10 pond bij zavvi.co.uk. Fantastisch spel, helemaal voor die prijs.

Super tip!
Ik heb hem al (volle pond betaald destijds :) ) Maar dit spel mag imo niet aan de collectie van liefhebbers van silent hill en de eerdere resident evil delen ontbreken. Zeker niet voor deze prijs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bellerophon
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 07-09 16:34

Bellerophon

Persona non grata

ymmv schreef op zondag 17 mei 2009 @ 23:23:

Handige link :)
En ook zeker een nette prijs voor een dergelijk spel

PSN: Bellerophon-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swopdark
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 12-06 02:43
DarkShadow schreef op zondag 17 mei 2009 @ 12:12:
donders, games als infamous en uncharted 2 zien er echt super uit. En dan god of war ook nog. Imho heeft de ps3 nu toch de betere exclusives dit jaar. Als xbot kan ik alleen maar jaloers toekijken :P
Waarom jaloers zijn als je stiekem (dit kan je natuurlijk niet aan je vrienden vertellen) ook een PS3 kan kopen en kan genieten van beide werelden?? Gisteren met drie vrienden, GT5, Fortza 3, KUNG FU fist of plastic, InFamous en Gears 2 gespeeld. een zeer geslaagde middag.
Gelukkig heb ik Mass Effect 2 nog, still beats them all.
Mass Effect 1 was een zware tegenvaller naar mijn idee. Kan me niet goed voorstellen waarom mensen zitten te wachten op deel 2.

Waarom geen 1 console? Omdat dan de factor concurrentie wegvalt en zowel MS als Sony geen reden meer hebben om hun product of games beter te maken dan de buren.

Playstation 3 - PSN ID: Sw0pDiller | XBOX360 Premium - Gamertag: ZakkeWasser | DELL New Studio 17 laptop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De teaser site voor het nieuwe Kojima Productions project is gewijzigd. We zien nu een countdown timer die aftelt, naar waarschijnlijk weer een nieuw stukje info.
Ook zien we dat het 'weer' veranderd is naar onweer, waarbij elke flits een "5" of een "S" kort te zien is...

Afbeeldingslocatie: http://cache-foo.kotaku.com/gawker/assets/images/9/2009/05/504x_kojima_5_s.jpg
http://www.konami.jp/kojima_pro/next/

Zou het dan toch MGS5 zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bellerophon

Bellerophon

Persona non grata

Verwijderd schreef op maandag 18 mei 2009 @ 09:47:
De teaser site voor het nieuwe Kojima Productions project is gewijzigd. We zien nu een countdown timer die aftelt, naar waarschijnlijk weer een nieuw stukje info.
Ook zien we dat het 'weer' veranderd is naar onweer, waarbij elke flits een "5" of een "S" kort te zien is...

[afbeelding]
http://www.konami.jp/kojima_pro/next/

Zou het dan toch MGS5 zijn?
Het weer is meer gaan "stormen", en ik las ergens dat de japanse benaming voor storm - 'Raiden' is.

DSN error vraagje, ik krijg dit vaak... zou het helpen als ik mijn PS3 een statisch IP geef via de WiFi router?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja, ik las ook zoiets. Een MGS met Raiden in de hoofdrol, hmm...

Persoonlijk denk ik dat het wat te vroeg is voor MGS5 en dat het teasen van deel 5 te voor de hand liggend is, als je Kojima een beetje kent.

Misschien bedoelen ze toch een "S" en dat het een opvolger van MGS4 is, net zoals Substance en Subsistence dat voor MGS2 en MGS3 waren...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bellerophon

Bellerophon

Persona non grata

Verwijderd schreef op maandag 18 mei 2009 @ 10:03:

Persoonlijk denk ik dat het wat te vroeg is voor MGS5 en dat het teasen van deel 5 te voor de hand liggend is, als je Kojima een beetje kent.

Misschien bedoelen ze toch een "S" en dat het een opvolger van MGS4 is, net zoals Substance en Subsistence dat voor MGS2 en MGS3 waren...
Tjah misschien niet verder gaan waar deel 4 gebleven is, maar juist uitleg geven over hoe Raiden tot het punt gekomen is zoals hij in deel 4 is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Faust
Zelf zie ik graag een echte remake van metal gear solid (GC versie buiten beschouwing gelaten).
Anders gewoon metal gear 1 of 2 remake. Dan is alles compleet.
Ik ben er als de dood voor dat Johnny een hoofdrol krijgt in een nieuw spel, daarom ben ik voor 'prequels' en remakes :D
Al zijn alle games wel goed die Kojima maakt. 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Aargh Kojima, wat doe je ons aan! :( :P

Volgens de flash bestanden op de site wijzigt er op 5/18 (vandaag dus) 5/22, 5/27, 5/30 en 6/1 steeds iets (wat denk ik samenhangt met de weer icoontjes)

Afbeeldingslocatie: http://cache.gawker.com/assets/images/kotaku/2009/05/mgs_clouds.jpg

< 5/17 Wolken
5/18 Onweer
5/22 Regen
5/27 Motregen (?)
5/30 Zon (Sunny?)
6/1 "!"

Laat nou net op 1 juni E3 van start gaan, en aangezien Kojima gezegd heeft dat tijdens E3 zijn nieuwe game/project onthult zou gaan worden, zullen we het dan pas echt weten...
Dus nog 2 weken geteased worden door Kojima! 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• souljah1h
  • Registratie: November 2008
  • Niet online

souljah1h

sneller dan het slotje!

Vandaag Devil may cry 4 opgepikt bij de bart smit voor maar 15 euro :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb dus ook gewoon bericht van de FRS, dat ze 2 van de 3 dingen op de post hebben gedaan, stuntman dus nog niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Njay
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 05-09 14:27
op zavy.co.uk killzone 2 voor 34,80 euro besteld inclusief verzending

damn is echt goedkoop ... dit wordt dus de manier om aan cheap games te komen

snap alleen niet waarom dit zo is en in NL zo duur...
koers?

PSN: NjayNL | Star Citizen Referal code | Oculus Quest

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swopdark
souljah1h schreef op maandag 18 mei 2009 @ 12:40:
Vandaag Devil may cry 4 opgepikt bij de bart smit voor maar 15 euro :D
Haha ik ook vorige week bij de Bart Smit in Huizen. Viking lag er ook voor 20 euri en meer. Jammer van het ontbreken van trophies in DMC4.

Weer een foto van de nieuwe PS3 slim??

Afbeeldingslocatie: http://www.evilgamerz.com/nieuws/images/EG/ps3-fat-slim-comparison-300x400.jpg

[ Voor 11% gewijzigd door swopdark op 18-05-2009 13:15 . Reden: foto toegevoegd ]

Playstation 3 - PSN ID: Sw0pDiller | XBOX360 Premium - Gamertag: ZakkeWasser | DELL New Studio 17 laptop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nee dat is geen foto van de slimline PS3, er is namelijk geen reden om met een nieuw ontwerp te komen.
Bovendien is de diskdrive op de kleine PS3 te klein voor een standaard BluRay

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bellerophon

Bellerophon

Persona non grata

swopdark schreef op maandag 18 mei 2009 @ 12:56:
[...]

Haha ik ook vorige week bij de Bart Smit in Huizen. Viking lag er ook voor 20 euri en meer. Jammer van het ontbreken van trophies in DMC4.

Weer een foto van de nieuwe PS3 slim??

[afbeelding]
Was een fake foto, die slimline is gewoon door een medelander gemaakt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wii4all
  • Niet online
Toch een vraag:

Waarom kan je op de ps3 eigenlijk niet voor zowel de stereo uitgang en/of de optische uitgang kiezen?

Heb pas mn ps3 optische aangesloten en nu zag ik pas dat je alleen voor optisch of de overige optie kon kiezen en niet beiden. ik vroeg me af waarom dat zo is.

[ Voor 179% gewijzigd door Wii4all op 18-05-2009 14:14 ]

Burp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik kreeg vrijdag bericht dat ik Stuntman kon ophalen in het plaatselijke filiaal van de FRS dus ik dat heb ik vanmiddag gedaan. Vanavond maar eens kijken of het een vermakelijke game is :)

Nog bedankt voor de tip ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 18 mei 2009 @ 14:37:
Ik kreeg vrijdag bericht dat ik Stuntman kon ophalen in het plaatselijke filiaal van de FRS dus ik dat heb ik vanmiddag gedaan. Vanavond maar eens kijken of het een vermakelijke game is :)

Nog bedankt voor de tip ;)
Khoop voor je dat je je porto terug krijgt. Anders zou ik niet akkoord gaa.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RenaldoN
Verwijderd schreef op maandag 18 mei 2009 @ 16:26:
[...]

Khoop voor je dat je je porto terug krijgt. Anders zou ik niet akkoord gaa.
als hij heeft aangegeven bij het bestellen dat die hem wilt ophalen is er ook geen porto voor betaald

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OPSLAGHOND
  • Registratie: September 2007
  • Niet online
Verwijderd schreef op maandag 18 mei 2009 @ 10:32:
Volgens de flash bestanden op de site wijzigt er op 5/18 (vandaag dus) 5/22, 5/27, 5/30 en 6/1 steeds iets (wat denk ik samenhangt met de weer icoontjes)

[afbeelding]

< 5/17 Wolken
5/18 Onweer
5/22 Regen
5/27 Motregen (?)
5/30 Zon (Sunny?)
6/1 "!"
Achter de wolken schijnt de zon. :+

"Ik heb een zak expected goals nog nooit een goal zien maken." - snmght

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Creepy
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 12:38

Creepy

Tactical Espionage Splatterer

Verwijderd schreef op maandag 18 mei 2009 @ 10:03:

Of de S van Snatcher, of de S van Sunny. Afwachten maar met wat er precies bedoelt wordt :Y)

"I had a problem, I solved it with regular expressions. Now I have two problems". That's shows a lack of appreciation for regular expressions: "I know have _star_ problems" --Kevlin Henney

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maurizio
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 19-04 07:33
iemand ervaring met een 4200rpm HDD in de PS3? werkt het uberhaubt...?

Dit omdat ik liever een nieuwe HDD in mn laptop steek dan in de PS3
De HD die nu in mn laptop zit is een Fujitshu 160Gb SATA 4200 toeren die dan in de PS3 zou kunnen

Als het alleen effect heeft op de laadtijd bij spellen heb ik het er wel voor over om dan 160gb te hebben ipv 40.
Of kleven er nogmeer nadelen aan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• scorpie
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 12-09 15:01

scorpie

Supra Addict

MGS5: Damn, moet 4 nog uitspelen :')
Over die slimline ps3: BS, dat kleine ding heet de funstation, zoek maar op google.

wil een Toyota Supra mkIV!!!!! | wil een Yamaha YZF-R{1,6} | wil stiekem ook een Ducati
"Security is just a state of mind"
PSN: scorpie | Diablo 3: scorpie#2470

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• reuzekind
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 01-09 08:08

reuzekind

Ik geloof in GoT

Afbeeldingslocatie: http://dicasonline.com.br/arquivos/noticias/580_1.jpg

Lekkere Chinese hakkietakkie clone dus :')

De gustibus non est disputandum ||| Vivat, Vivat, Societas Gymnasii Hagani !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Faust
We gaan even terug naar de e3 van 2000.
[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=DL05r5Qi2hQ]

op 7:36. Jep.
Voordat de trailer getoond werd was dat "S" "2" ook in famitsu als ad om maar een voorbeeld te noemen.
De echte fans wisten toen de "5" in dat lettertype op de site verscheen hoe laat het was ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bellerophon

Bellerophon

Persona non grata

Faust schreef op maandag 18 mei 2009 @ 23:19:
We gaan even terug naar de e3 van 2000.
[video]

op 7:36. Jep.
Voordat de trailer getoond werd was dat "S" "2" ook in famitsu als ad om maar een voorbeeld te noemen.
De echte fans wisten toen de "5" in dat lettertype op de site verscheen hoe laat het was ;)
En op een andere pagina staat ergens (vaag dat wel), dat de release date april 2007 is. Blijkbaar vond op die datum een gevecht tussen Raiden en nog een persoon plaats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pensmaster-B
  • Registratie: November 2002
  • Niet online
mmm lees net het volgende:

"De versie van InFamous die in de Nederlandse winkelschappen komt te liggen, zal geen Engelse taaloptie kennen. Dat heeft een medewerker van ontwikkelaar Sucker Punch op haar forum verklaard.

Sony brengt drie versies voor het superheldenspel uit in Europa. Bij ons verschijnt een versie met daarop ondersteuning voor de Nederlandse, Franse, Italiaanse, Duitse en Spaanse taal. Een tweede versie bevat het Engels, Portugees en Russisch. Op het schijfje dat in Nederland verschijnt, zal dus geen Engelse taaloptie terug te vinden zijn. Een derde versie bevat alleen het Pools.

Een medewerker van Sucker Punch heeft verklaard dat de versies op verzoek van Sony zo gesplitst zijn, waardoor klanten uit Nederland, Frankrijk, Italië, Duitsland en Spanje de game zullen moeten importeren om de authentieke Engelse taalondersteuning te krijgen. Er is verder geen uitleg gegeven waarom er tot deze beslissing is gekomen. Mogelijk passen er niet meer dan vijf talen tegelijk op het Blu-ray schijfje.
"

bron: http://www.gamer.nl/doc/5...ft-geen-Engelse-taaloptie

dit vind ik persoonlijk wel zwaar kut

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NinTeNdO_FrEaK
Ik heb hem zelf besteld bij shopto.net, 52 euro voor de special edition.

Ps4/switch gamer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ghostrider
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 11-09 13:59

Ghostrider

GSX-R 1000 k3

dit vind ik persoonlijk wel zwaar kut
ik zie het probleem niet, de import is goedkoper en de juiste versie :?

Asus Zenbook i7 256gb

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bellerophon

Bellerophon

Persona non grata

Ghostrider schreef op dinsdag 19 mei 2009 @ 09:33:
[...]

Ja maar voor de mensen die de game niet gaan importeren is het wel klote. Doet toch afbreuk aan het hele spel, met de Neerlandsche taal gaan spelen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• itons
  • Niet online
[...]

nou, het moet geen trend worden, want ik koop af en toe ook gewoon mijn spellen hier. Het lijkt mij dat het meer dan logisch is dat Engels op alle schijfjes staat en dat er dan andere versies zijn met meerdere talen is prima.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pensmaster-B
  • Registratie: November 2002
  • Niet online
[...]

wou hem die dag gewoon ophalen na werk bij de MM, maar ga nu wel importeren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Faust
Heb hem alleen in NL gespeeld, idem voor Uncharted. Nooit de engelse optie gemist.
Maar het feit dat we geen keus hebben, dat is wel vervelend inderdaad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dj-sannieboy
  • Niet online

Dj-sannieboy

Nee.... beter!

Gisteravond ook last gehad van het DNS probleem sinds de nieuwe firmware. Was Fifa08 aan het spelen en kreeg bericht dat hij niet online kon vanwege een DNS probleem. Was niet zo erg aangezien ik niet online ging spelen, maar toch. PS3 staat overigens ingesteld op statisch ip en is met kabel aangesloten, hiervoor dan ook nog nooit last van gehad. Wellicht tijd voor een firmware fix?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SeamusXanthus
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 07-09 23:47
Ben nu extra blij dat ik hem bij Gamehubs heb besteld. De winkels in nederlands hebben geen enkele toekomst op die manier. Je ziet nu al dat nintendo de nederlandse charts steeds meer domineert. Niet omdat hardcore gamers niets meer kopen, maar omdat ze het niet meer in Nederland kopen.

Nu zijn het (mijnsinziens) voornamelijk 2 categorien die voor omzet zorgen:
1) de papa's en mama's die impulsaankopen doen voor de kids, en
2) de hardcore gamers die niet een paar dagen extra kunnen wachten en daar graag 30 euro extra voor over hebben

Als dit een trend wordt verlies je categorie 2 natuurlijk ook als klant, en de nieuwe generatie papa's en mama's zullen de gamehubs van deze wereld steeds makkelijker vinden. Dertig euro minder betalen voor een superieure versie van inFamous...

Blijf het een bizar idee vinden dat als iemand in een ver land voor mij een spel inpakt, dit via het vliegtuig naar nederland wordt gebracht, en vervolgens een postbode het persoonlijk aan mij komt afgeven --> 35 euro

Als ik zelf het spel actief kom ophalen in een winkel (meer moeite dus voor mij) --> 65 euro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 10:29
Pensmaster-B schreef op dinsdag 19 mei 2009 @ 09:25:
Mogelijk passen er niet meer dan vijf talen tegelijk op het Blu-ray schijfje.
Lol, ja vast, dat zal de reden zijn ;)

Nickname does not reflect reality

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bellerophon schreef op dinsdag 19 mei 2009 @ 07:16:
[...]

En op een andere pagina staat ergens (vaag dat wel), dat de release date april 2007 is. Blijkbaar vond op die datum een gevecht tussen Raiden en nog een persoon plaats
Raiden en Rose hebben elkaar ontmoet op 30 April 2007. Komt vaak naar boven tijdens gesprekken in MGS2.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bellerophon

Bellerophon

Persona non grata

Verwijderd schreef op dinsdag 19 mei 2009 @ 10:07:
[...]

Raiden en Rose hebben elkaar ontmoet op 30 April 2007. Komt vaak naar boven tijdens gesprekken in MGS2.
Precies! dat was die datum waar ik het over had :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EfBe
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online
Bellerophon schreef op dinsdag 19 mei 2009 @ 09:37:
[...]

Ja maar voor de mensen die de game niet gaan importeren is het wel klote. Doet toch afbreuk aan het hele spel, met de Neerlandsche taal gaan spelen?
Dat niet alleen, 'blu-ray' is gepresenteerd als zijnde een inmens groot opslagmedium wat essentieel is voor next-gen gaming, maar kennelijk toch ontoereikend om meerdere talen op 1 disk op te slaan. Wat IMHO echt kolder is want zoveel neemt plain tekst en gesproken tekst niet in (beide kun je prima packen, hetzij met een normaal lz algo (text) , hetzij met ogg (audio, lossless)) en al helemaal niet in deze game die minder text/gesproken audio bevat dan bv oblivion wat gewoon op een dvd paste.

Mja, kan niet anders zeggen dan dat dit wel een ongelovelijk domme actie is (een van de vele in PS3 land). Ik moet nu per se de game gaan importeren, en via marktplaats oid wanneer ik hem ooit 2e hands wil kopen dan moet ik opletten dat ik niet een NL versie koop want ik heb echt een inmense hekel aan NL nagesyncte troep.

De game is ook niet echt gericht op 10 jarigen die geen engels spreken, dus ik snap echt deze actie niet. Wanneer gaat Sony een de bezem halen door de PR en marketing afdeling want die presteren IMHO al jaren onder de maat. Niet dat MS niet dit soort blunders begaat, sterker: dat hebben ze al gedaan, maar Sony leert ook totaal niet van de concurrentie, en denkt steevast dat wat zij doen beter is.

[ Voor 18% gewijzigd door EfBe op 19-05-2009 11:42 ]

Creator of: LLBLGen Pro | Camera mods for games
Photography portfolio: https://fransbouma.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wii4all
  • Niet online
Volgens mij is het niet door de gamemaker bevestigt of wel?

Het is toch maar een gerucht of niet?

Burp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het is vast al gezegd, ik heb niet alles gelezen maar Kung Fu: Fists of Plastic is tot 21mei gratis te downloaden in de US Store. Deze is normaal 10 dollar dacht ik.
Spel is echt lachen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FeaR
  • Nu online

FeaR

In GoT we trust

Faust schreef op dinsdag 19 mei 2009 @ 09:49:
Heb hem alleen in NL gespeeld, idem voor Uncharted. Nooit de engelse optie gemist.
Maar het feit dat we geen keus hebben, dat is wel vervelend inderdaad.
Maar bij Uncharted was het wel zwaar goed geregeld met de audio:
Je kon van alles kiezen qua geluid Pro Logic II, DD 5.1, DTS, 5.1 LPCM en zelfs 7.1.
En daarbij nog keuze uit de gesproken taal en welke ondertitels je wilde.

Zou wel apart zijn als inFamous opeens hele andere standaarden aan gaat houden vergeleken met Uncharted, aangezien het beide PS3-only games zijn...
En niet alleen Uncharted, ook bij Resistance kan je de gesproken audio veranderen... Hopelijk gaan ze dit geintje niet bij Prototype flikken |:(

Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wii4all
  • Niet online
Verwijderd schreef op dinsdag 19 mei 2009 @ 11:48:
Het is vast al gezegd, ik heb niet alles gelezen maar Kung Fu: Fists of Plastic is tot 21mei gratis te downloaden in de US Store. Deze is normaal 10 dollar dacht ik.
Spel is echt lachen!
Ik ben het gisteren vergeten, ik ga hem vanavond maar eens downloaden.

Burp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 19 mei 2009 @ 11:48:
Spel is echt lachen!
Voor de mensen die hem nog willen downloaden: hij is te vinden onder "Sprint" en dus niet via het reguliere kanaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Faust
FeaR1986 schreef op dinsdag 19 mei 2009 @ 11:59:
[...]

Maar bij Uncharted was het wel zwaar goed geregeld met de audio:
Je kon van alles kiezen qua geluid Pro Logic II, DD 5.1, DTS, 5.1 LPCM en zelfs 7.1.
En daarbij nog keuze uit de gesproken taal en welke ondertitels je wilde.

Zou wel apart zijn als inFamous opeens hele andere standaarden aan gaat houden vergeleken met Uncharted, aangezien het beide PS3-only games zijn...
En niet alleen Uncharted, ook bij Resistance kan je de gesproken audio veranderen... Hopelijk gaan ze dit geintje niet bij Prototype flikken |:(
De inFamous demo is ook gewoon in alle talen. Ik zou het erg jammer vinden als ze engels eruit halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Faust schreef op dinsdag 19 mei 2009 @ 12:21:
[...]

De inFamous demo is ook gewoon in alle talen. Ik zou het erg jammer vinden als ze engels eruit halen.
Ik kan het me haast niet voorstellen. Ik verwacht dat het wel mee zal vallen. Maar goed, blijft Sony, dus het zou kunnen :/

PSN: Shiver23

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SToRM666
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 11-09-2024
SeamusXanthus schreef op dinsdag 19 mei 2009 @ 10:06:
Ben nu extra blij dat ik hem bij Gamehubs heb besteld. De winkels in nederlands hebben geen enkele toekomst op die manier. Je ziet nu al dat nintendo de nederlandse charts steeds meer domineert. Niet omdat hardcore gamers niets meer kopen, maar omdat ze het niet meer in Nederland kopen.
Ik heb eigenlijk nog nooit zoveel spellen gekocht, maar kwa totale kosten ben ik nieteens duurder uit :)
Nu zijn het (mijnsinziens) voornamelijk 2 categorien die voor omzet zorgen:
1) de papa's en mama's die impulsaankopen doen voor de kids, en
2) de hardcore gamers die niet een paar dagen extra kunnen wachten en daar graag 30 euro extra voor over hebben

Als dit een trend wordt verlies je categorie 2 natuurlijk ook als klant, en de nieuwe generatie papa's en mama's zullen de gamehubs van deze wereld steeds makkelijker vinden. Dertig euro minder betalen voor een superieure versie van inFamous...
En de 'casual' gamer dan? Dat lijkt me toch wel met afstand de grootste groep. Maar dat de verkopen afnemen door de imports geloof ik goed ja.
Blijf het een bizar idee vinden dat als iemand in een ver land voor mij een spel inpakt, dit via het vliegtuig naar nederland wordt gebracht, en vervolgens een postbode het persoonlijk aan mij komt afgeven --> 35 euro

Als ik zelf het spel actief kom ophalen in een winkel (meer moeite dus voor mij) --> 65 euro
In het begin was ik er nog een beetje voorzichtig mee, maar ik heb nu al redelijk wat besteld en dat is altijd goed gegaan. Ik zie mijzelf niet zo snel meer een recente game in een winkel in NL kopen eigenlijk...Enige nadeel is de levertijd, maarja dat heb ik er wel voor over om tientallen euro's te besparen.
En bij Sony zie je nu ook al redelijk wat spellen die gewoon via PSN aangeboden worden. Dat lijkt me ook niet echt een positieve ontwikkeling voor de winkels. Ik hoop persoonlijk wel dat de games op een fysiek formaat blijven, maar via downloads kan er naar mijn idee wel veel meer verdiend worden.

[ Voor 7% gewijzigd door SToRM666 op 19-05-2009 12:49 ]

PSN id: NL_SToRM

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FeaR
  • Nu online

FeaR

In GoT we trust

Faust schreef op dinsdag 19 mei 2009 @ 12:21:
[...]De inFamous demo is ook gewoon in alle talen. Ik zou het erg jammer vinden als ze engels eruit halen.
Waar haal jij de taalopties vandaan in de demo?
Ik kon ze zo 1-2-3 niet vinden, alleen opties qua besturing.
Of moet je dan net als bij Resistance je PS3 op Engels zetten zodat deze taal ook overgenomen wordt in games?

Echt haast met het kopen van deze game had ik toch niet , dus ik wacht wel even af wat de bevindingen zijn met betrekking tot de audio.

En ik wil toch eerst de Blu-ray van Terminator 2 hebben met die Endo-skull, dus dat gaat voor.
Mits die skull er een beetje leuk uit ziet en niet al te plastic aan doet zoals op sommige foto's helaas te zien is...
Typisch trouwens dat zowel Bol.com als FreeRecord hem niet meer in de prijslijst hebben staan...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swopdark
Pensmaster-B schreef op dinsdag 19 mei 2009 @ 09:38:
wou hem die dag gewoon ophalen na werk bij de MM, maar ga nu wel importeren
Grappig ik kan me voorstellen dat ze in een vergadering bij Sony zaten en aan het bekijken waren hoe ze het "import" probleem kunnen tegengaan. Ineens zegt er een wereldvreemde aanwezige: Als we de nederlandse taal nu eens enkel op het schijfje zetten waar de game verkocht wordt?? Dan moeten mensen wel in nederland kopen! Kortzichtige mensen zeg! Het is de prijs die het importeren zo interresant maakt, niet omdat toevallig de nederlandse taal ook gespeeld kan worden. Ik denk dat 80 pct van de mensen die importeerd de game juist in het Engels spelen.

Nu moet ik zeggen dat de nederlande stemmen in de inFAMOUS demo best wel okee zijn. Sony doet best veel aan lokalisatie in games. Bijna alle 1st party games zijn volledig in het nederlands speelbaar. Helaas is vaak door het nederlands de feeling bij een game een beetje weg omdat juist engelse kreten als fuck it! of weetikveel een beetje meer sjeu hebben dan potverdorie! of gadsie!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SToRM666
Ik heb Resistance 2 volledig in het Nederlands gespeeld (ik had geen zin om mijn systeeminstellingen aan te passen). Ik vond het niet slecht gedaan, maar ik geef toch wel de voorkeur aan de Engelse taal.

[ Voor 4% gewijzigd door SToRM666 op 19-05-2009 13:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Niet online
SToRM666 schreef op dinsdag 19 mei 2009 @ 12:42:
[...]
En bij Sony zie je nu ook al redelijk wat spellen die gewoon via PSN aangeboden worden. Dat lijkt me ook niet echt een positieve ontwikkeling voor de winkels. Ik hoop persoonlijk wel dat de games op een fysiek formaat blijven, maar via downloads kan er naar mijn idee wel veel meer verdiend worden.
Patapon2 wordt in de VS alleen nog als download verkocht, maar ook in de winkel. Je koopt dan een code waarmee je online het spel kan downloaden. Zo houd je ook rekening met de retail. Dat vind ik nog wel goede oplossing. Ze hadden retail ook wat extra kunnen geven door ooit PSN-cards te gaan vekopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SToRM666
Hmm...dat is wel mooi ja, alhoewel ik persoonlijk toch nog altijd de voorkeur geef aan games op een schijfje. En er zijn ook altijd nog mensen die geen internet hebben...

[ Voor 21% gewijzigd door SToRM666 op 19-05-2009 13:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Faust
swopdark schreef op dinsdag 19 mei 2009 @ 12:56:
[...]
Helaas is vaak door het nederlands de feeling bij een game een beetje weg omdat juist engelse kreten als fuck it! of weetikveel een beetje meer sjeu hebben dan potverdorie! of gadsie!!
:D So true!

Uncharted spant de kroon met schelden, haast in elke zin deden ze vloeken (verdomme!kolere!shit!etc):)

[ Voor 3% gewijzigd door Faust op 19-05-2009 13:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bellerophon

Bellerophon

Persona non grata

Faust schreef op dinsdag 19 mei 2009 @ 13:29:
[...]

:D So true!

Uncharted spant de kroon met schelden, haast in elke zin deden ze vloeken (verdomme!kolere!shit!etc):)
En de echte engelse humor (bijvoorbeeld met LBP) is gewoon niet op correcte wijze te vertalen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• itons
  • Niet online
Beste klant,

Tot onze spijt moeten wij je laten weten dat onze leverancier (een gedeelte van) de door jou bestelde producten niet meer kan leveren, waardoor we genoodzaakt zijn je bestelling te annuleren.

Het betreft de volgende artikelen:

* Stuntman: Ignition
GRMBL! :@

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hemiparo
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online
Beste klant,

Tot onze spijt moeten wij je laten weten dat onze leverancier (een gedeelte van) de door jou bestelde producten niet meer kan leveren, waardoor we genoodzaakt zijn je bestelling te annuleren.

Het betreft de volgende artikelen:

* Stuntman: Ignition

Om je zo spoedig mogelijk van het te restitueren bedrag te voorzien, kunnen wij je een digitale cadeaubon aanbieden die onbeperkt geldig is op onze website.
Je ontvangt de digitale cadeaubon binnen 2 werkdagen op je e-mailadres waarna je meteen over het bedrag beschikt.

Mocht je het bedrag toch liever teruggestort krijgen, dan is dat uiteraard ook mogelijk. Wij willen je er echter wel op attenderen dat het terugstorten van het bedrag tot 3 weken in beslag kan nemen.

Zou je zo vriendelijk willen zijn om ons middels een reply op dit bericht te laten weten of je kiest voor een digitale cadeaubon of voor restitutie op je rekening of creditcard?

In het geval van restitutie op je rekening ontvangen wij graag de volgende gegevens:

• Naam rekeninghouder

• Rekeningnummer

Let op: als je met creditcard hebt betaald dan hebben wij bovenstaande gegevens niet nodig en ontvang je het bedrag binnen 3 weken terug op je creditcard.

Let op: heb je gekozen voor betaling via acceptgiro en een deel van je bestelling wordt geannuleerd, dan dient de acceptgiro altijd volledig te worden voldaan, het teveel betaalde bedrag wordt door ons weer teruggestort. Als je hele bestelling geannuleerd is komt de acceptgiro uiteraard te vervallen.

Heb je een vraag voor onze klantenservice? Vul dan hier het contactformulier in en wij nemen per mail contact met je op.

Graag zien we je weer terug op onze site of in een van onze winkels!

Met vriendelijke groet,

Het team van Free Record Shop.

Verrassend... :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snippertje
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 13-09 17:01

Snippertje

Light up your life

Ja kreeg ik ook. Zag hem net liggen bij de FRS. Mail wel terug dat ik hem bij een filiaal wil ophalen :P

Discord kanaal: https://discord.gg/X3CqdTKd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

FRS heeft al een aantal keer eerder games veel te goedkoop op de site gezet, toen zijn alle games wel gewoon geleverd.
Waarschijnlijk is dit dus gewoon de waarheid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• itons
  • Niet online
ik spel boeide me verder toch niet, dus vind een mailtje terug sturen met mijn gegevens al genoeg moeite, ga niet proberen om het spel toch nog te krijgen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Niet online
Atari is er ook mee gestopt in Europa, dus misschien dat dit nog een 'erfenis' was waar ze vanaf moesten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dj-sannieboy
  • Niet online

Dj-sannieboy

Nee.... beter!

Same here.

Mocht je het bedrag toch liever teruggestort krijgen, dan is dat uiteraard ook mogelijk. Wij willen je er echter wel op attenderen dat het terugstorten van het bedrag tot 3 weken in beslag kan nemen.

Belachelijk..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Seraphus-Y
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 30-12-2024

Seraphus-Y

Scientific progress goes Boink

Shiver23 schreef op dinsdag 19 mei 2009 @ 13:14:
[...]

Patapon2 wordt in de VS alleen nog als download verkocht, maar ook in de winkel. Je koopt dan een code waarmee je online het spel kan downloaden. Zo houd je ook rekening met de retail. Dat vind ik nog wel goede oplossing. Ze hadden retail ook wat extra kunnen geven door ooit PSN-cards te gaan vekopen.
Waarom niet gewoon zo ook PSN-games verkopen?
Uiteraard gaat dit ten koste van de winst-marge van Sony, maar kom op zeg. Ze laten zo wel een groot gedeelte van de markt liggen volgens mij.

Hier stond een lijstje met oude meuk... (toen was het nieuw en spannend).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Niet online
Seraphus-Y schreef op dinsdag 19 mei 2009 @ 13:46:
[...]

Waarom niet gewoon zo ook PSN-games verkopen?
Uiteraard gaat dit ten koste van de winst-marge van Sony, maar kom op zeg. Ze laten zo wel een groot gedeelte van de markt liggen volgens mij.
Het lijkt me logisch dat Patapon2 een test is om ook andere PSN/PSP-games op deze manier te verkopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tjommer
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 11-09 16:20
Same here, bestelling geannuleerd!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hemiparo
  • Niet online
Stuntman was dus duidelijk een foutje... of is er echt zo massaal gekocht? Baal er wel van maar denk niet dat ik er veel aan kan doen. Ben wel benieuwd hoe het nu in percentages is dus... tijd voor een poll!

Poll: Stuntman: Ignition bij FRS
Ophalen filiaal, ontvangen
Bezorgen thuis, ontvangen
Ophalen filiaal, geannuleerd
Bezorgen thuis, geannuleerd
Afbeeldingslocatie: http://poll.dezeserver.nl/results.cgi?pid=335422&layout=2&sort=prc
Ook een poll maken? Klik hier

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• endness
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 10:56
Hier ook geannuleerd, en wat moet ik nou weer met een cadeaubon... Koop verder nooit iets bij FRS... Als er iemand is die daar toevallig iets wil bestellen over 2 dagen (want dan heb ik 'm pas), dan mag die m'n bon overnemen voor kostprijs (5 euro) :)

Lijkt me beter dan 3 weken wachten op m'n geld :)

[ Voor 9% gewijzigd door endness op 19-05-2009 14:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarthDavy
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 06-06 16:12

DarthDavy

Excellent!

Ook een goeie manier van mensen bij je (te) duur te laten kopen.

Biedt iets goedkoop aan. Vervolgens lever je niet en geef je de mensen de mogelijkheid om via een aankoopbon hun geld te recupereren

Bier zonder alcohol is zoals een BH aan de wasdraad: het beste is eruit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Seraphus-Y
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 30-12-2024

Seraphus-Y

Scientific progress goes Boink

DarthDavy schreef op dinsdag 19 mei 2009 @ 14:17:
Ook een goeie manier van mensen bij je (te) duur te laten kopen.

Biedt iets goedkoop aan. Vervolgens lever je niet en geef je de mensen de mogelijkheid om via een aankoopbon hun geld te recupereren
Dat zou zo zijn als je de mogelijkheid niet werd geboden om het gewoon terug te laten storten.
Persoonlijk vind ik het een prima oplossing van de FRS.

Hier stond een lijstje met oude meuk... (toen was het nieuw en spannend).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkzell
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 12-09 14:11
Heb ook het mailtje ontvangen van FRS, helaas dus maar het was te verwachten. Heb mijn order geannuleerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hemiparo
  • Niet online
Seraphus-Y schreef op dinsdag 19 mei 2009 @ 14:20:
[...]

Dat zou zo zijn als je de mogelijkheid niet werd geboden om het gewoon terug te laten storten.
Persoonlijk vind ik het een prima oplossing van de FRS.
Alleen duurt het terugstorten tot 3 weken... da's wel weer erg overdreven... ga denk ik maar een terugboekverzoek bij de CC maatschappij doen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NinTeNdO_FrEaK
Waarom zoveel moeite voor 5 eurotjes? Kun je net zo goed gewoon wachten tot ze het terugstorten.

Ps4/switch gamer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RenaldoN
bij mij is het spel wel netjes geleverd.

had hem de bewuste woensdag besteld en donderdag had ik hem al in de brievenbus liggen.

[ Voor 24% gewijzigd door RenaldoN op 19-05-2009 15:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jup zoals eerder gepost ook netjes bezorgd.. Maar wel RETE lam van FRS voor de mensen die het nog wilden ontvangen.. Ik had mezelf ook al bedacht dat het een gokje was.. Maar Zéér kwalijke zaak van FRS.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dj-sannieboy
  • Niet online

Dj-sannieboy

Nee.... beter!

Heb een mail teruggestuurd dat ik die game gewoon wil, want heb niks aan een bon van 7 euro en 3 weken wachten tot het geld is teruggestort vind ik belachelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

yeah fallout 3 dlc ook naar de ps3.
http://www.strategyinform...d-for-all-three-platforms

[ Voor 87% gewijzigd door Verwijderd op 19-05-2009 17:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• technoaddict
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 13:00
^%$^# Laat ik die game nou net verkocht hebben. Vondt ik tot nu toe de beste game die ik ooit heb gespeeld op de PS3.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coolsnarf
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 07-02-2024
ach joh, kun je in oktober de GotY editie kopen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Dat is goed nieuws! Het spel 1 x uitgespeeld (pre-trophy patch) maar niet echt zin gehad om het nog eens te doen. Ik ging het spel ook verkopen maar nu ga ik het misschien toch houden tot de DLC er is.

Hier kan ik helaas niet op die site, vermelden ze dat het om welke DLC het gaat of zal het gewoon alles zijn? (Anchorage, The Pitt & Broken Steel)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snowwie
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 12-09 14:34
Is hier dan echt niemand die zit te wachten op Red Faction Guerilla ?

Mijn YouTube Channel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FeaR
  • Nu online

FeaR

In GoT we trust

Snowwie schreef op dinsdag 19 mei 2009 @ 17:47:
Is hier dan echt niemand die zit te wachten op Red Faction Guerilla ?
Nee, de demo deed me niet veel.
Vond het idee wel leuk van dat alles kapot kon, maar vond de animaties van het ontploffen/uit elkaar vallen niet echt denderend.
Plus dat de kleur me echt niet aanstaat, maar dat is echt iets van mij. Zo vond ik Resistance 2 ook te kleurrijk en te vrolijk. Dingen als Killzone 2 en Gears of War zijn meer mijn ding qua kleur.

Ik wacht persoonlijk meer op Uncharted 2, Call of Duty Modern Warfare 2 en Prototype :)
En ja: Unchared was ook vrolijk qua kleur, maar dat was in de jungle waar het hoorde en paste :+

Pagina: 1 ... 8 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.