Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snowwie
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 12-09 14:34
De animaties van het ontploffen niet echt denderend?

Afbeeldingslocatie: http://news.filefront.com/wp-content/uploads/2008/07/thqredfaction2-1.jpg

Bij de meeste shooters is de omgeving statisch en onvernietigbaar. In feite onrealistisch. In spellen zoals GTA 4 kun je ook maar weinig vernietigen. In Call of Duty kun je hooguit een keer een gaatje blazen in een muur.

Ik vind dit spel echt geniaal, hoe de Havoc's physics Engine werkt. :)
Maar goed, ieder z'n meug hè :P

Mijn YouTube Channel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• scorpie
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 12-09 15:01

scorpie

Supra Addict

Pffft wil ik net in de US Store die rag doll kung fu downloaden, hebben ze daar nu maintenance aan het netwerk... Weet iemand of dit regulier is? Ben wel benieuwd of ik het dan voor hun nog voor de 21e kan downloaden.

edit: scratch that, ik kan er nu wel op. (Kon zelfs nieteens inloggen net, en niet alleen de store niet betreden).

[ Voor 21% gewijzigd door scorpie op 19-05-2009 18:51 ]

wil een Toyota Supra mkIV!!!!! | wil een Yamaha YZF-R{1,6} | wil stiekem ook een Ducati
"Security is just a state of mind"
PSN: scorpie | Diablo 3: scorpie#2470

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• endness
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 10:56
Kan er hier nog steeds niet op hoor...

Momenteel vindt onderhoud plaats op het Playstation®Network.

Dan wachten we maar ff, hopelijk weer wat probleempjes opgelost (waar ikzelf overigens geen last van heb gelukkig)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik vind het in elk geval een slechte actie van de FRS, dacht ik een ps3 spel voor 5 euro te kopen, krijg ik het niet, daarnaast had ik 2 guides voor 5 euro per stuk, die zijn wel mooi geleverd, maarja het voordeel van maar 1x verzendkosten betalen valt daarmee weg, ik vind het overigens wel kwalijk dat het zo lang duurt om geld terug te boeken, hoeveel hadden ze er dan nog? en wat laat ze om dan te zeggen dat ze er nog maar een paar hebben en aan te geven dat men ook rekening moet houden met het feit dat ze bijna op zijn. Het is echt niet zo dat er duizenden van besteld zijn die woensdagmiddag, waarop ik hem zelf ook besteld heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrBaaco
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 22-12-2023
Hoe kan ik nu dan via de US site dat Ragdoll KungFu downen?
Via systeem herstel ook mijn games verwijderd. Ik heb de code nog, maar die is niet meer geldig/verlopen?
Iemand een idee?
Sorry voor de waarschijnlijk newbie vragen... Sinds gisteren pas een PS3 gehaald... En ja, dan dus ff snel wat info vragen... :-)

Greetz MrBaaco

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fatal Mind
  • Registratie: September 2007
  • Niet online
Zit net te lezen op gamer.nl ( jaja...... :z )
De versie van InFamous die in de Nederlandse winkelschappen komt te liggen, zal geen Engelse taaloptie kennen. Dat heeft een medewerker van ontwikkelaar Sucker Punch op haar forum verklaard.

Sony brengt drie versies voor het superheldenspel uit in Europa. Bij ons verschijnt een versie met daarop ondersteuning voor de Nederlandse, Franse, Italiaanse, Duitse en Spaanse taal. Een tweede versie bevat het Engels, Portugees en Russisch. Op het schijfje dat in Nederland verschijnt, zal dus geen Engelse taaloptie terug te vinden zijn. Een derde versie bevat alleen het Pools.

Een medewerker van Sucker Punch heeft verklaard dat de versies op verzoek van Sony zo gesplitst zijn, waardoor klanten uit Nederland, Frankrijk, Italië, Duitsland en Spanje de game zullen moeten importeren om de authentieke Engelse taalondersteuning te krijgen. Er is verder geen uitleg gegeven waarom er tot deze beslissing is gekomen.

Boutjes en Moertjes
Het ontbreken van een Engelse taaloptie heeft al vaker tot commotie geleid, bijvoorbeeld toen Microsoft de beslissing nam om Banjo Kazooie: Nuts & Bolts alleen te voorzien van een Nederlandse taaloptie. Na protesten besloot het bedrijf om de game alsnog met een Engelse taaloptie uit te geven.

Update
Inmiddels heeft Sony verklaard dat er voor ons een patch beschikbaar zal worden gemaakt om de Engelse taaloptie te krijgen. Er is dus geen reden meer om je Nederlandse pre-orders te annuleren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snowwie
Heeft iemand trouwens een idee waarom de games op gamehubs.com zo relatief goedkoop zijn?

Als je een spel besteld uit Amerika zit je dan niet met NTSC te klooien? Omdat we hier PAL hebben..

Mijn YouTube Channel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AvanCade
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 13-09 12:57
Nee gezien alles HD-formaten zijn heb je geen last van NTSC games. Wel uit kijken dat je geen japanse games koopt waarbij alles in het japans is. Verder is het net alsof je de PAL versie hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FeaR
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 11:07

FeaR

In GoT we trust

Snowwie schreef op dinsdag 19 mei 2009 @ 18:46:
De animaties van het ontploffen niet echt denderend?

[afbeelding]
Zo zag het bij mij er in de demo in ieder geval niet uit.
Vond de graphics in demo sowieso meer previous-gen dan nex-gen.
Het is beter dan de PS2, maar de PS3 heeft zo veel meer in huis.
Red Faction stond eerst wel op het lijstje, maar die demo heeft me doen besluiten verder te kijken...
MrBaaco schreef op dinsdag 19 mei 2009 @ 21:09:
Hoe kan ik nu dan via de US site dat Ragdoll KungFu downen?
Via systeem herstel ook mijn games verwijderd. Ik heb de code nog, maar die is niet meer geldig/verlopen?
Iemand een idee?
Sorry voor de waarschijnlijk newbie vragen... Sinds gisteren pas een PS3 gehaald... En ja, dan dus ff snel wat info vragen... :-)
Een Amerikaans account maken (dus een account met een Amerikaans adres)
Inloggen met die account
Naar de PS Store gaan
Onder het kopje "Sprint" onderaan de volledige versie van Rag Doll Kung Fu downloaden.
Snowwie schreef op dinsdag 19 mei 2009 @ 22:11:
Heeft iemand trouwens een idee waarom de games op gamehubs.com zo relatief goedkoop zijn?
Het is trouwens andersom: waarom die games hier in Nederland en omstreken zo gigantisch duur zijn. En waarom dat is... tsjah, we zijn het bereid te betalen en doen dat dan blijkbaar dus ook.
Zal wel iets te maken hebben met het gemiddeld inkomen en uitgavenpatroon. Want ondanks de crisis wordt er niet bezuinigd op games...

De prijs van een Big Mac wordt bijvoorbeeld ook berekend via het BNP van een land :P

Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dj-sannieboy
  • Registratie: Augustus 2004
  • Niet online

Dj-sannieboy

Nee.... beter!

Waarom zijn die store's zo anders? Moet je helemaal een US account gaan aanmaken omdat je daarmee een gratis spel kan downloaden. Echt te zot voor woorden. Merk je er trouwens iets van als je 2 accounts hebt? (kun je downloads van de US store spelen met je EU account?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
FeaR1986 schreef op dinsdag 19 mei 2009 @ 22:22:
[...]

Red Faction stond eerst wel op het lijstje, maar die demo heeft me doen besluiten verder te kijken...
Ik vond de demo er goed uitzien en het loopt allemaal ook lekker soepel. Verder is het niet echt mijn spel. Meer actie dan verhaal en het speelt net niet lekker. Maar om mbt de graphics ben ik het echt niet met je eens. Ik vind het er zelfs boven verwachting goed uitzien.

[ Voor 24% gewijzigd door Shiver23 op 19-05-2009 22:50 ]

PSN: Shiver23

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WickedWizard
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 13-07 15:05
AvanCade schreef op dinsdag 19 mei 2009 @ 22:13:
Nee gezien alles HD-formaten zijn heb je geen last van NTSC games. Wel uit kijken dat je geen japanse games koopt waarbij alles in het japans is. Verder is het net alsof je de PAL versie hebt.
en je kunt geen add-ons kopen in de PS Store voor het spel als je het uit Amerika importeert volgens mij :$

StarWarsAwakens.nl | De Star Wars Community van de Benelux

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SToRM666
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 11-09-2024
Uitbreidingen kopen is inderdaad een nadeel van Amerikaanse spellen en heel soms kun je bij multiplayer spellen niet tegen Europese gamers spelen, maar dit is heel zelden.

PSN id: NL_SToRM

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reemster
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 30-12-2023

Reemster

Soul Reaver

Gelukkig zijn de games uit de UK vaak het goedkoopst waardoor je die problemen sowieso niet hebt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snowwie
FeaR1986 schreef op dinsdag 19 mei 2009 @ 22:22:
Op 21 mei komt er een 2e demo beschikbaar van Red Faction Guerilla, een multiplayer versie en 2 mappen. :)

Mijn YouTube Channel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hemiparo
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online
Om 23:37 nog een reactie van FRS gehad:

Beste hemiparo ,

Je bestelling (of een gedeelte van je bestelling) met is geannuleerd.
Eventuele reeds betaalde bedragen worden binnen 3 weken gecompenseerd.

Het betreft de volgende artikelen:
• 1 x Stuntman: Ignition (PS3)
Heb je een vraag voor onze klantenservice? Vul dan hier het contactformulier in en wij nemen per mail contact met je op.

Graag zien we je weer terug op onze site of in een van onze winkels!

Met vriendelijke groet,

Het team van Free Record Shop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bellerophon
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 07-09 16:34

Bellerophon

Persona non grata

Fatal Mind schreef op dinsdag 19 mei 2009 @ 21:28:
Zit net te lezen op gamer.nl ( jaja...... :z )

[...]
Dat is dan wel weer netjes van ze :D

PSN: Bellerophon-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ymmv
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 04-09 15:58
Woohoo! De eerste beelden van Project Trico zijn er!

[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=xF3fED8EXl4&eurl=http%3A%2F%2F*************************%2F2009%2F05%2F19%2Fteam-ico-next-game-revealed%2F&feature=player_embedded]

Deze testvideo is een jaar oud en het is nog steeds niet zeker of het vervolg op Ico en Shadow of the Colossus op E3 te zien zal zijn, laat staan of we het spel dit jaar nog kunnen verwachten, maar we hebben in ieder geval iets.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bellerophon

Bellerophon

Persona non grata

ymmv schreef op woensdag 20 mei 2009 @ 08:10:

[video]

Deze testvideo is een jaar oud en het is nog steeds niet zeker of het vervolg op Ico en Shadow of the Colossus op E3 te zien zal zijn, laat staan of we het spel dit jaar nog kunnen verwachten, maar we hebben in ieder geval iets.
De vacht van dat beest ziet er echt geweldig uit :)
Alleen als dit een oud filmpje is, ben ik toch wel benieuwd hoe het er nu uit zal zien

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Update
Inmiddels heeft Sony verklaard dat er voor ons een patch beschikbaar zal worden gemaakt om de Engelse taaloptie te krijgen. Er is dus geen reden meer om je Nederlandse pre-orders te annuleren.
Dus na de release het spel eerst 5 weken in de kast laten liggen tot de patch er is? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EfBe
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online
Verwijderd schreef op dinsdag 19 mei 2009 @ 17:43:
[...]
Dat is goed nieuws! Het spel 1 x uitgespeeld (pre-trophy patch) maar niet echt zin gehad om het nog eens te doen. Ik ging het spel ook verkopen maar nu ga ik het misschien toch houden tot de DLC er is.

Hier kan ik helaas niet op die site, vermelden ze dat het om welke DLC het gaat of zal het gewoon alles zijn? (Anchorage, The Pitt & Broken Steel)
Alles plus de volgende 2 als ik het goed begrepen heb. Echt heel goed nieuws. Ben net weer bezig de 2e keer fallout3 aan het spelen, en het blijft gewoon de allerbeste game ever (IMHO). Het is ook zo intens groot dat je ergens komt, en je denkt 'ben ik hier de vorige keer wel geweest?', en je doet toch dingen in een andere volgorde, waardoor je nu op plekken komt als lulletje rozewater met een zakmes terwijl je de vorige keer tot de tanden bewapend als lvl20-er er rond liep.

Creator of: LLBLGen Pro | Camera mods for games
Photography portfolio: https://fransbouma.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wii4all
  • Registratie: November 2007
  • Niet online
Zoals hierboven ook al aangegeven is.

Sony heeft zelfs de volkskrant ermee gehaald:

Sony zwicht voor protesten gamers

AMSTERDAM - Sony heeft een dreigende consumentenrevolte rond het computerspel inFamous in de kiem gesmoord. De versie voor Nederland zal toch een optie krijgen waarmee de game in een Engelstalige versie valt te spelen.

Scene uit InFamous, een nieuw spel voor Sony'sPlayStation 3. (Beeld Sucker Punch) De ontwikkelaar van het superheldenepos, Sucker Punch, had laten weten dat er in opdracht van de gamesuitgever voor de Europese markt drie verschillende edities zouden verschijnen, waaronder eentje in de Nederlandse, Franse, Italiaanse, Duitse en Spaanse taal – maar zonder het Engels.

Dat zou betekenen dat Nederlanders (en Vlamingen) het spel niet met Engelse teksten en stemmen zouden kunnen spelen. De voorkeur van fanatieke gamers gaat vaak uit naar het (originele) Engels, omdat ze de stemmen in hun eigen taal te slecht of te kinderachtig vinden.

Op tal van discussiefora op internet klonken protesten tegen de beslissing van Sony.

Waarom het elektronicabedrijf de Engelse taaloptie wilde weglaten, is onbekend. Bij de meeste games worden alle talen ondersteund. De beslissing het Engels weg te laten op inFamous zou betekenen dat Nederlandse gamers gedwongen worden om een Engelstalige versie te importeren.

Dinsdag liet Sony weten op zijn schreden terug te keren. ‘Vanuit de game community is te kennen gegeven dat de vraag naar een Engelstalige versie voor de Nederlandse, Franse, Duitse, Spaanse en Italiaanse varianten van inFamous erg groot is’, aldus een zegsman. Er zal nu na de verschijning van het spel een reparatieprogramma worden uitgebracht. inFamous komt 29 mei op de markt en is alleen geschikt voor Sony’s PlayStation 3.

Burp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sandyman538
  • Laatst online: 00:15

Sandyman538

SandstorM [148839]

Dj-sannieboy schreef op dinsdag 19 mei 2009 @ 22:32:
Waarom zijn die store's zo anders? Moet je helemaal een US account gaan aanmaken omdat je daarmee een gratis spel kan downloaden. Echt te zot voor woorden. Merk je er trouwens iets van als je 2 accounts hebt? (kun je downloads van de US store spelen met je EU account?)
Je hoeft het niet te doen hoor, blijf jij lekker bij je Nederlandse account... En je zit nu te doen alsof iemand van je vraagt of je tussen neus en lippen door nog even de Mount Everest wilt beklimmen. :X Zo'n US account heb je binnen 5 minuten gemaakt, maar nogmaals, je hoeft het niet te doen hoor.

Je merkt er verder helemaal niks van dat je 2 accounts hebt, je kunt gewoon wisselen van account nadat je ingelogd bent. En je downloads van de US store kun je gewoon spelen met je EU account. :>

Hattrick: playing IV.50
PSN: Sandyman

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meelobee
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 11-09 22:39

Meelobee

¯\_(ツ)_/¯

Sannieboy heeft wel een punt dat het belachelijk is dat de game in de US store gratis is en hier in EU nog steeds 9,99 kost :s

Ryzen 7 7700X | ROG Strix B650-E Gaming Wifi | ROG Strix RTX 4070Ti | 32Gb GSkill RipJaws S5 | 980Pro 2Tb | Corsair RM850x Shift | Fractal Design North Black

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bellerophon

Bellerophon

Persona non grata

Sandyman538 schreef op woensdag 20 mei 2009 @ 09:25:
[...]

Je hoeft het niet te doen hoor, blijf jij lekker bij je Nederlandse account... En je zit nu te doen alsof iemand van je vraagt of je tussen neus en lippen door nog even de Mount Everest wilt beklimmen. :X Zo'n US account heb je binnen 5 minuten gemaakt, maar nogmaals, je hoeft het niet te doen hoor.

Je merkt er verder helemaal niks van dat je 2 accounts hebt, je kunt gewoon wisselen van account nadat je ingelogd bent. En je downloads van de US store kun je gewoon spelen met je EU account. :>
Iets met een mug en een olifant was het toch?
EfBe schreef op woensdag 20 mei 2009 @ 09:25:
[...]

Alles plus de volgende 2 als ik het goed begrepen heb. Echt heel goed nieuws. Ben net weer bezig de 2e keer fallout3 aan het spelen, en het blijft gewoon de allerbeste game ever (IMHO). Het is ook zo intens groot dat je ergens komt, en je denkt 'ben ik hier de vorige keer wel geweest?', en je doet toch dingen in een andere volgorde, waardoor je nu op plekken komt als lulletje rozewater met een zakmes terwijl je de vorige keer tot de tanden bewapend als lvl20-er er rond liep.
Mag ik nou vragen waarom het zo'n geweldig spel is?

[ Voor 32% gewijzigd door Bellerophon op 20-05-2009 09:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ymmv
Meelobee schreef op woensdag 20 mei 2009 @ 09:28:
Sannieboy heeft wel een punt dat het belachelijk is dat de game in de US store gratis is en hier in EU nog steeds 9,99 kost :s
Omdat het Amerikaanse bedrijf Sprint de kosten hiervoor in de US subsidieert in ruil voor goodwill en reclame. Zo'n spel wordt niet zomaar gratis weggeven...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dynamix
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 11-09 23:44
Fantastisch zo'n us-account! Ik las de tip hier (thanks daarvoor!) en heb gelijk een account aangemaakt.

Wat een immens verschil qua content in vergelijking met de eu-store: trailer van MAG, trailer van Tekken 6, demo Zen Pinball enz, enz.

Uiteraard ook Ragdoll Kungfu gedownload. Deze partygame gaat nog veel lachwekkende momenten brengen, vermoed ik :). Cool ook dat er goed gebruik wordt gemaakt van de motionsensor.

[ Voor 3% gewijzigd door Dynamix op 20-05-2009 11:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dj-sannieboy
  • Niet online

Dj-sannieboy

Nee.... beter!

Ik ben zeker van plan een US account aan te maken, maar vind het gewoon een beetje omslachtig. Bedoel betaal genoeg geld voor een PS3, alles netjes aangemeld enzo en dan moet je een US account gaan aanmaken op een 'fake' adres zodat je een spel gratis kunt downloaden omdat deze in de EU store 10 euro is. Maargoed als ik tijd heb ook maar eens een US account aanmaken, was alleen bang dat ik steeds moest switchen tussen die accounts, maar je kunt dus gewoon downloads uit de US store op je EU account spelen.

[ Voor 7% gewijzigd door Dj-sannieboy op 20-05-2009 09:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SeamusXanthus
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 07-09 23:47
Sandyman538 schreef op woensdag 20 mei 2009 @ 09:25:
[...]

Jammer dat je je credit kaart weer niet kan koppelen aan de US store. Daardoor kan ik bv tot de dag van vandaag geen Comet Crash kopen. Die EU store moet echt beter, jammer dat als mensen er over klagen dit onder de tafel wordt geschoven als onzin of gezeur.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bellerophon

Bellerophon

Persona non grata

Dj-sannieboy schreef op woensdag 20 mei 2009 @ 09:48:
Ik ben zeker van plan een US account aan te maken, maar vind het gewoon een beetje omslachtig. Bedoel betaal genoeg geld voor een PS3, alles netjes aangemeld enzo en dan moet je een US account gaan aanmaken op een 'fake' adres zodat je een spel gratis kunt downloaden omdat deze in de EU store 10 euro is. Maargoed als ik tijd heb ook maar eens een US account aanmaken, was alleen bang dat ik steeds moest switchen tussen die accounts, maar je kunt dus gewoon downloads uit de US store op je EU account spelen.
Wat is er dan omslachtig aan? Er is gewoon een verschil tussen de EU store en de US store

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dj-sannieboy
  • Niet online

Dj-sannieboy

Nee.... beter!

Bellerophon schreef op woensdag 20 mei 2009 @ 09:52:
[...]

Wat is er dan omslachtig aan? Er is gewoon een verschil tussen de EU store en de US store
Zoals ik al zei; moet je een US account gaan aanmaken op een 'fake' adres zodat je een spel gratis kunt downloaden omdat deze in de EU store 10 euro is. Had het beter gevonden als ze gewoon een centrale store hadden gemaakt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
EfBe schreef op woensdag 20 mei 2009 @ 09:25:
[...]

Super, ik zag net op de FP dat ze wel niet tegelijk uitkomen maar elke keer een paar weken tussen.
Voor mij is het niet de beste game ever, maar wel een zeer goede RPG met wat schoonheidsfoutjes (bugs). Ik heb toch liever een fantasy-middeleeuwen sfeer (TES bvb.) dan een modern of futuristisch tijdperk. NPC's zijn wel iets interactiever dan in Oblivion maar toch, ik mis nog steeds 'iets'.
Ik ga alvast een 2e karakter maken (evil way }) ) voor de eerste DLC daar is. Kan ik ook weer op trophy jacht gaan. :Y)

Op vlak van RPG's hoop ik toch dat Sacred 2 wat zal worden, het feit dat je (behalve singleplayer) ook online en offline kan co-open geeft het toch weer iets extra. Ik was eerst laaiend enthousiast toen ik over deze game hoorde, maar na gameplay vids te zien begin ik toch te twijfelen. Dat er 'maar' 6 verschillende classes zijn is ook niet echt dat, en is de wereld zelf interactief genoeg?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SToRM666
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 11-09-2024
ymmv schreef op woensdag 20 mei 2009 @ 08:10:

[video]

Ik wilde het ook net posten. Ziet er ook weer uit als een echte must-have voor mij :)

PSN id: NL_SToRM

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Eindelijk ingame footage van ICO3(trico)

Screenies
http://playstationlifesty...roject-trico-screenshots/

Trailer
http://playstationlifesty...m-ico-next-game-revealed/

Echt dit wordt voor mij de beste game op de ps3, dit moet je gewoon meteen halen. Net als ico en sotc wordt dit gewoon de mooiste game op ps3. Hopelijk wordt het dit x wel meer verkocht. En dat kat-beest ziet er erg mooi uit, dacht eerst dat het gephotoshopt was op basis van de screens, maar als je de trailer ziet...1 woord..kippenvel. De sfeer voel je gewoon en kan niet wachten.

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 20-05-2009 10:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bellerophon

Bellerophon

Persona non grata

Dj-sannieboy schreef op woensdag 20 mei 2009 @ 09:54:
[...]

Zoals ik al zei; moet je een US account gaan aanmaken op een 'fake' adres zodat je een spel gratis kunt downloaden omdat deze in de EU store 10 euro is. Had het beter gevonden als ze gewoon een centrale store hadden gemaakt :)
Dan was het wel ontzettend onoverzichtelijk geworden, daar de JAP store bepaalde content heeft die bijvoorbeeld echt alleen voor Japan is. Daar zouden wij totaal niets aan hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• McVirusS
  • Laatst online: 18-08 16:56
SeamusXanthus schreef op woensdag 20 mei 2009 @ 09:48:
[...]

Jammer dat je je credit kaart weer niet kan koppelen aan de US store. Daardoor kan ik bv tot de dag van vandaag geen Comet Crash kopen. Die EU store moet echt beter, jammer dat als mensen er over klagen dit onder de tafel wordt geschoven als onzin of gezeur.
Wat je wel kan doen (lijkt mij) is via Ebay een PSN points card kopen en die gebruiken om iets te kopen op de US store. Dat was ik tenminste van plan mocht ik ooit iets op de US store willen kopen.

Wat ze wel weer netjes doen (imho) is niet de dollar 1 op 1 omzetten naar de euro. Een spel wat in de US store $9.99 kost gaat in de EU store weg voor €7,99.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deef_K
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 08:46
Ik wil ff iets aanhalen wat denk ik voor mij nogal een groot probleem zou oplossen. Maar of het gaat komen?

De nieuwe led televisies van Samsung zijn profile 2.0 ready of profile 2.0 klaar. Profile 2.0 klaar wil eigenlijk zeggen dat de samsung usb-dongle bij de televisie geleverd word, bij profile 2.0 ready kan je deze er optioneel bij kopen. Voor wie nog niet weet wat profile 2.0 is een kleine uitleg. Met profile 2.0 kan je via de samsung usb-dongle je tv en/of bluray speler aansluiten op je N-router. Dit wil dus zeggen dat dit je de mogelijkheid geeft om Fullhd bestanden te streamen van je computer naar je tv via je Wireless-N netwerk. Daarbij ondersteunt samsung ook nog eens 50 verschillende videoformaten.

Wegens een verhuizing heb ik moeten besluiten om mijn playstation 3 helaas wireless aan te sluiten en niet meer via de kabel. Via de kabel kon ik mooi mkv's streamen met DTS geluid, aangezien Wireless -G stottert heb ik dit dus op moeten geven. AVCHD's vind ik te veel moeite, streamen is voor mij de oplossing. Nu vraag jik me af, waarom maakt sony niet zo'n dongle voor €50,- ? Je kan je ps3 aansluiten op je Wireless-N netwerk en ook gewoon FullHD content streamen naar de ps3. De ideale oplossing voor deze tijd lijkt me?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EfBe
  • Niet online
Bellerophon schreef op woensdag 20 mei 2009 @ 09:28:
(Fallout 3)
Mag ik nou vragen waarom het zo'n geweldig spel is?
Omdat het een inmense diepgang heeft qua gameplay: je bepaalt zelf wat je eerst doet, wat je kunt, wat je gebruikt als wapen etc. en er is veel te zien, ontdekken, en het is echt goed uitgebalanceerd, dus je zit niet na een uur met een karrevracht foepies die je toch nooit gaat besteden in stores want je hebt alle wapens al, nee de gameplay is echt zo uitgekiend dat je wel die extra stap moet zetten om spullen te bemachtigen die je kunt verkopen (of houden of gebruiken om je eigen gear te repareren) om weer andere dingen te kunnen kopen.

Maar goed, mensen die van veel explosies houden en iedere minuut actie, die zitten waarschijnlijk te knikkebollen voor de TV. ;)
Neefdave schreef op woensdag 20 mei 2009 @ 10:16:
Ik wil ff iets aanhalen wat denk ik voor mij nogal een groot probleem zou oplossen. Maar of het gaat komen?

De nieuwe led televisies van Samsung zijn profile 2.0 ready of profile 2.0 klaar. Profile 2.0 klaar wil eigenlijk zeggen dat de samsung usb-dongle bij de televisie geleverd worden. Voor wie nog niet weet wat profile 2.0 is een kleine uitleg. Met profile 2.0 kan je via de samsung usb-dongle je tv en/of bluray speler aansluiten op je N-router. Dit wil dus zeggen dat dit je de mogelijkheid geeft om Fullhd bestanden te streamen van je computer naar je tv via je Wireless-N netwerk. Daarbij ondersteunt samsung ook nog eens 50 verschillende videoformaten.

Wegens een verhuizing heb ik moeten besluiten om mijn playstation 3 helaas wireless aan te sluiten en niet meer via de kabel. Via de kabel kon ik mooi mkv's streamen met DTS geluid, aangezien Wireless -G stottert heb ik dit dus op moeten geven. AVCHD's vind ik te veel moeite, streamen is voor mij de oplossing. Nu vraag jik me af, waarom maakt sony niet zo'n dongle voor €50,- ? Je kan je ps3 aansluiten op je Wireless-N netwerk en ook gewoon FullHD content streamen naar de ps3. De ideale oplossing voor deze tijd lijkt me?
Waarom moet je geld uitgeven om iets te kijken waar je al een unlimited kijk-license voor hebt aangeschaft? Het moet niet gekker worden. Het is al te bezopen voor woorden dat je wanneer je een mp3 online koopt je die niet overal waar je wilt kunt afspelen, en bij HD content gaat het dezelfde kant uit kennelijk. Ik weiger pertinent extra hardware aan te gaan schaffen om aan te geven dat ik geen crimineel ben en de schijfjes echt zelf gekocht heb. What's next? Een 10-vragen questionair iedere keer dat je gaat kijken om te zien of jij wel degene bent die voor de TV zit en niet de buurman, want ooooooh! zometeen heb je de content uitgeleend!...

[ Voor 53% gewijzigd door EfBe op 20-05-2009 10:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SeamusXanthus
Verwijderd schreef op woensdag 20 mei 2009 @ 09:56:
[...]

Op vlak van RPG's hoop ik toch dat Sacred 2 wat zal worden, het feit dat je (behalve singleplayer) ook online en offline kan co-open geeft het toch weer iets extra. Ik was eerst laaiend enthousiast toen ik over deze game hoorde, maar na gameplay vids te zien begin ik toch te twijfelen. Dat er 'maar' 6 verschillende classes zijn is ook niet echt dat, en is de wereld zelf interactief genoeg?
Ik heb zelf sacred 2 (op 360 weliswaar) besteld en ben benieuwd. Voor de fans van het genre schijnt het toch echt een top game te zijn. Wat je wel even moet weten is dat bij local coop je blijkbaar niet met elkaar kan traden (om dupen tegen te gaan) wat erg vervelend kan zijn. Online kan dit wel maar daar koop je weinig voor. Er zou misschien een patch komen hiervoor. Ook zou een HDTV een must zijn vanwege kleine letters. Tenslotte kan je met de PS3 versie geloof ik niet met je local coop partner samen online.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bellerophon

Bellerophon

Persona non grata

EfBe schreef op woensdag 20 mei 2009 @ 10:18:
[...]

Omdat het een inmense diepgang heeft qua gameplay: je bepaalt zelf wat je eerst doet, wat je kunt, wat je gebruikt als wapen etc. en er is veel te zien, ontdekken, en het is echt goed uitgebalanceerd, dus je zit niet na een uur met een karrevracht foepies die je toch nooit gaat besteden in stores want je hebt alle wapens al, nee de gameplay is echt zo uitgekiend dat je wel die extra stap moet zetten om spullen te bemachtigen die je kunt verkopen (of houden of gebruiken om je eigen gear te repareren) om weer andere dingen te kunnen kopen.

Maar goed, mensen die van veel explosies houden en iedere minuut actie, die zitten waarschijnlijk te knikkebollen voor de TV. ;)
Klinkt als een spel waar je wel even zoet mee bent :Y Heb me in Fallout 3 nog niet zo verdiept namelijk. En speelt het een beetje soepel? Dan doel ik op het feit dat bijvoorbeeld RE 5 niet echt heeul soepel speelde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EfBe
  • Niet online
Bellerophon schreef op woensdag 20 mei 2009 @ 10:22:
[...]
Klinkt als een spel waar je wel even zoet mee bent :Y Heb me in Fallout 3 nog niet zo verdiept namelijk. En speelt het een beetje soepel? Dan doel ik op het feit dat bijvoorbeeld RE 5 niet echt heeul soepel speelde
De 1e keer was ik 90 uur bezig, dus inderdaad je bent wel even zoet ermee ;). Het speelt gewoon heel soepel, je hebt alleen geen cover systeem, maar weer wel VATS, wat je kunt gebruiken wanneer het even wat te moeilijk wordt bv ;).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bellerophon

Bellerophon

Persona non grata

EfBe schreef op woensdag 20 mei 2009 @ 10:24:
[...]

De 1e keer was ik 90 uur bezig, dus inderdaad je bent wel even zoet ermee ;). Het speelt gewoon heel soepel, je hebt alleen geen cover systeem, maar weer wel VATS, wat je kunt gebruiken wanneer het even wat te moeilijk wordt bv ;).
VATS? Que pasa?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rob1106
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 22-04-2024
V.A.T.S.

[ Voor 3% gewijzigd door Rob1106 op 20-05-2009 10:45 ]

Core i7 920 | Asus P6T Deluxe V2 | OCZ 6GB | EVGA 260GT 216c | OCZ Vertex 3 60GB | WD vRaptor 150GB | Adaptec 5805 - RAID5: 5,4TB | Lian-Li PC-A7110

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coolsnarf
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 07-02-2024
Meelobee schreef op woensdag 20 mei 2009 @ 09:28:
nm ik zie dat mijn antwoord al gegeven is, had ff een pagina gemist 8)7

[ Voor 24% gewijzigd door Coolsnarf op 20-05-2009 10:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bellerophon

Bellerophon

Persona non grata

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
SeamusXanthus schreef op woensdag 20 mei 2009 @ 10:18:
[...]

Ik heb zelf sacred 2 (op 360 weliswaar) besteld en ben benieuwd. Voor de fans van het genre schijnt het toch echt een top game te zijn. Wat je wel even moet weten is dat bij local coop je blijkbaar niet met elkaar kan traden (om dupen tegen te gaan) wat erg vervelend kan zijn. Online kan dit wel maar daar koop je weinig voor. Er zou misschien een patch komen hiervoor. Ook zou een HDTV een must zijn vanwege kleine letters. Tenslotte kan je met de PS3 versie geloof ik niet met je local coop partner samen online.
Ik ben blij dat je niet kan dupen want dan is er niet zoveel meer aan. Het klopt dat je met je local coop partner enkel met hem kan spelen en niet online met nog 2 andere. Best jammer maar goed, ook het PvP gehalte is hier nihil, terwijl je dat op de pc wel kunt. Het is toch technisch perfect mogelijk om de pc-features ook op 360/PS3 te zetten. HDTV is geen probleem, en sinds kort een bril dus dat komt wel goed B)

Hoe zit het met de wereld en zijn inwoners zelf? Is het gebied groot genoeg? Zijn de NPC's niet te statisch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SeamusXanthus
Het gebied schijnt IMMENS groot te zijn. Interactie met mensen weet ik niet zo goed. Je hebt wel tig steden te bezoeken dus er zullen genoeg mensen rond lopen. Wel schijnt de dialoog erg cheesy te zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crazyx
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 11-09 12:40
McVirusS schreef op woensdag 20 mei 2009 @ 10:15:
[...]
Wat je wel kan doen (lijkt mij) is via Ebay een PSN points card kopen en die gebruiken om iets te kopen op de US store. Dat was ik tenminste van plan mocht ik ooit iets op de US store willen kopen.

Wat ze wel weer netjes doen (imho) is niet de dollar 1 op 1 omzetten naar de euro. Een spel wat in de US store $9.99 kost gaat in de EU store weg voor €7,99.
Je hebt die PSN kaart toch helemaal niet nodig? Ik heb al Zen Pinball en Comet Crash gekocht in de US store met mijn standaard Belgische Visa kaart.

Prijsvoordeel heb je inderdaad niet, maar ik durf nogal ongeduldig zijn ;).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ymmv
crazyx schreef op woensdag 20 mei 2009 @ 12:37:
[...]

Je hebt die PSN kaart toch helemaal niet nodig? Ik heb al Zen Pinball en Comet Crash gekocht in de US store met mijn standaard Belgische Visa kaart.

Prijsvoordeel heb je inderdaad niet, maar ik durf nogal ongeduldig zijn ;).
Dat werkt niet altijd. Met mijn oude mastercard kon ik ook probleemloos games en DLC kopen in de VS, maar met mijn nieuwe cc kan dat opeens niet meer. :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dj-sannieboy
  • Niet online

Dj-sannieboy

Nee.... beter!

Ondersteund de PS3 ook AA? Wellicht dat sommige games er geen gebruik van maken, maar ik vind dat (schuine) lijnen vrij kartelig zijn op de PS3.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EfBe
  • Niet online
Dj-sannieboy schreef op woensdag 20 mei 2009 @ 12:55:
Ondersteund de PS3 ook AA? Wellicht dat sommige games er geen gebruik van maken, maar ik vind dat (schuine) lijnen vrij kartelig zijn op de PS3.
Ja de GPU in de ps3 ondersteunt FSAA, echter is de GPU ietsje trager dan de ATI GPU in de 360. Wat het voornaamste snelheidsverschil is is de snelheid hoe shaders worden geexecuteerd, die is iets lager op de PS3. Echter, op de PS3 kun je verschillende SPU's inschakelen van de CELL om mee te helpen om te renderen, zoals bv bij Killzone 2 gebeurt ('Deferred shading': Wikipedia: Deferred shading).

Je raadt het al, sommige multi-platform games die gemaakt zijn met een lame engine die alleen shaders kent en geen speciaal code-path heeft voor CELL optimalisaties, die draait dus langzamer op de PS3 (wat onnodig is, de PS3 staat waarschijnlijk voor de helft van de tijd uit zn neus te eten) door de langzamere shader executietijd. Dit hoeft niet erg te zijn (zo groot is het verschil niet), maar bij kritische situaties kan het zorgen voor frame drops (het renderen van een frame kost langer dan 1/60e of 1/30e seconde) en dan kan de ontwikkelaar bv besluiten om de anti-aliassing wat minder te doen, zodat de game wel bv 30fps haalt.

Veelal is het hebben van kartelige edges op de PS3 in een engine hedentendage een teken dat de engine gewoon bout is en de game eigenlijk niet PS3 specifieke code bevat die het wel zou moeten hebben.

Ik gok erop dat we dit nog wel een jaar of zo blijven zien, maar dat dan de exclusive games op de ps3 dermate veel mooier eruit zullen zien dat men met een multiplatform game zonder specifiek PS3 code path een dermate slechte indruk gaat maken dat de game dan gewoon niet meer verkoopt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Niet online
EfBe schreef op woensdag 20 mei 2009 @ 13:25:
[...]
Ik gok erop dat we dit nog wel een jaar of zo blijven zien, maar dat dan de exclusive games op de ps3 dermate veel mooier eruit zullen zien dat men met een multiplatform game zonder specifiek PS3 code path een dermate slechte indruk gaat maken dat de game dan gewoon niet meer verkoopt.
PS3-exclusives (iig first-party) gaan allemaal over op deferred rendering. LBP, KZ2, Uncharted 2, Infamous. Dat geeft volgens mij een hoop extra mogelijkheden en zo kan je de CELL goed benutten. Volgens mij kan de 360 het ook wel (Dead Space gebruikt het bijv. ook), maar volgens mij ligt hier de grote winst voor de PS3.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 10:29
Verwijderd schreef op woensdag 20 mei 2009 @ 10:06:
En dat kat-beest ziet er erg mooi uit, dacht eerst dat het gephotoshopt was op basis van de screens, maar als je de trailer ziet...1 woord..kippenvel.
Dacht eerlijk gezegd dat ik zat te kijken naar een soort van PS2-versie. Ik mag toch daadwerkelijk hopen dat dit preliminary graphics zijn en niet zoals het echte spel er uit komt te zien. Dat beest ziet er werkelijk niét uit gewoon. Had het SOTC2 geheten voor op de PS2, okay. Snap de euforie dan ook niet helemaal eerlijk gezegd.

Nickname does not reflect reality

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ymmv
Brad Pitt schreef op woensdag 20 mei 2009 @ 14:23:
[...]

Dacht eerlijk gezegd dat ik zat te kijken naar een soort van PS2-versie. Ik mag toch daadwerkelijk hopen dat dit preliminary graphics zijn en niet zoals het echte spel er uit komt te zien. Dat beest ziet er werkelijk niét uit gewoon. Had het SOTC2 geheten voor op de PS2, okay. Snap de euforie dan ook niet helemaal eerlijk gezegd.
Het is al eerder gezegd dat deze beelden minstens een jaar oud zouden zijn. Deze trailer schijnt vooral bedoeld te zijn als een proof of concept-trailer. Deze conceptbeelden zijn dus nooit voor de buitenwereld bedoeld geweest. Het echte spel zal er hoogstwaarschijnlijk anders uitzien. Vergelijk maar de conceptvideo van Shadow of the Colossus met de uiteindelijke versie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
ymmv schreef op woensdag 20 mei 2009 @ 14:50:
Het is al eerder gezegd dat deze beelden minstens een jaar oud zouden zijn. Deze trailer schijnt vooral bedoeld te zijn als een proof of concept-trailer. Deze conceptbeelden zijn dus nooit voor de buitenwereld bedoeld geweest. Het echte spel zal er hoogstwaarschijnlijk anders uitzien. Vergelijk maar de conceptvideo van Shadow of the Colossus met de uiteindelijke versie.
Ja, dat snap ik uiteraard wel hè ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ymmv
Brad Pitt schreef op woensdag 20 mei 2009 @ 14:56:
[...]

Ja, dat snap ik uiteraard wel hè ;)
Als je het snap heeft het weinig zin om een game in de pre-developmentfase al af te kraken omdat de graphics tegenvallen.

BTW Op Neogaf had iemand van iemand bij Sony al in jan 2008 een beschrijving gegeven van dit filmpje:
TRICO is the project name for the sequel of ICO. return to the gameplay of ICO, adding the elements in Shadows of Colossus, like climbing a kid together with a half-cat half-bird behemoth like animal, their journey through some spectacular ancient ruins
Deze beelden zijn dus al minstens 17 maanden oud. Als we geluk hebben komt het spel eind dit jaar, begin volgend jaar uit. Dan zijn we nog eens 6 tot 9 maanden verder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dj-sannieboy
  • Niet online

Dj-sannieboy

Nee.... beter!

[...]

Ja de GPU in de ps3 ondersteunt FSAA, echter is de GPU ietsje trager dan de ATI GPU in de 360. Wat het voornaamste snelheidsverschil is is de snelheid hoe shaders worden geexecuteerd, die is iets lager op de PS3. Echter, op de PS3 kun je verschillende SPU's inschakelen van de CELL om mee te helpen om te renderen, zoals bv bij Killzone 2 gebeurt ('Deferred shading': Wikipedia: Deferred shading).

Je raadt het al, sommige multi-platform games die gemaakt zijn met een lame engine die alleen shaders kent en geen speciaal code-path heeft voor CELL optimalisaties, die draait dus langzamer op de PS3 (wat onnodig is, de PS3 staat waarschijnlijk voor de helft van de tijd uit zn neus te eten) door de langzamere shader executietijd. Dit hoeft niet erg te zijn (zo groot is het verschil niet), maar bij kritische situaties kan het zorgen voor frame drops (het renderen van een frame kost langer dan 1/60e of 1/30e seconde) en dan kan de ontwikkelaar bv besluiten om de anti-aliassing wat minder te doen, zodat de game wel bv 30fps haalt.

Veelal is het hebben van kartelige edges op de PS3 in een engine hedentendage een teken dat de engine gewoon bout is en de game eigenlijk niet PS3 specifieke code bevat die het wel zou moeten hebben.

Dat schept een hoop duidelijkheid. Bedankt voor de heldere uitleg. Viel me gewoon op dat sommige games er zoveel beter uitzien dan andere en het wordt dus alleen nog maar beter. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kazuka
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online

kazuka

Building Better Worlds

Ik heb het gevoel, als overigens erg tevreden X360 bezitter, dat de PS3 uiteindelijk toch een stukje mooiere beelden op het scherm kan toveren dan de 360. Mits echt alle capaciteiten van de PS3 volledig worden benut.
Het viel me al op bij Killzone2 en de eerste beelden van Uncharted 2. Sommige effecten zien er echt zo strak uit, gevoelsmatig heb ik het idee dat de 360 dat nauwelijks gaat trekken.

Wil absoluut niet weer een PS3-360 discussie uitlokken maar voor mijn gevoel is de PS3 tot meer in staat dan de 360, ondanks de iets mindere GPU. Over een jaar zien 1st party titels er denk ik mooier uit dan de 1st party titels op de 360.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Damn, wat een prachtig filmpje van Project TRICO, hopelijk wordt er tijdens E3 wat meer onthuld.

ICO heb ik al gespeeld, echt een unieke ervaring. Shadow of the Colossus moet ik nog eens gaan halen, kan de game alleen nergens vinden voor een acceptabele prijs. Voor een PS2 game van 60 euro loop ik tegenwoordig niet echt warm, plus dat de game zelf erg slecht leverbaar blijkt te zijn... :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frankK800i
  • Laatst online: 22-08 22:36
kazuka schreef op woensdag 20 mei 2009 @ 15:40:
Ik heb het gevoel, als overigens erg tevreden X360 bezitter, dat de PS3 uiteindelijk toch een stukje mooiere beelden op het scherm kan toveren dan de 360. Mits echt alle capaciteiten van de PS3 volledig worden benut.
Het viel me al op bij Killzone2 en de eerste beelden van Uncharted 2. Sommige effecten zien er echt zo strak uit, gevoelsmatig heb ik het idee dat de 360 dat nauwelijks gaat trekken.

Wil absoluut niet weer een PS3-360 discussie uitlokken maar voor mijn gevoel is de PS3 tot meer in staat dan de 360, ondanks de iets mindere GPU. Over een jaar zien 1st party titels er denk ik mooier uit dan de 1st party titels op de 360.
http://www.psonly.nl/nieu...layStation_3_op_CES_2009/

Iets wat nooit mogelijk zou zijn op een XBOX. Beide apparaten hebben hun voordelen en hun nadelen. Feit is wel dat je voor 600 twee machtige apparaten in huis haalt.

MVG, Frank

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sandyman538
  • Laatst online: 00:15

Sandyman538

SandstorM [148839]

SeamusXanthus schreef op woensdag 20 mei 2009 @ 09:48:
[...]

Hij deed alsof het een enorme opgave was om zo'n account aan te maken en dat is natuurlijk onzin. Daar viel ik over. Ik ben het verder met iedereen eens dat ik liever een wereldwijde store zou zien en dat er geen geouwehoer is met DLC tov de EU storen en de US store. Ik kan mijn CC ook niet koppelen aan de US store zodat ik dus geen add-ons voor mijn geimporteerde spellen kan krijgen.

Hattrick: playing IV.50
PSN: Sandyman

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wow zeg! wat een sfeer meteen in die trailer van trico. Dat wordt zeker een vette game!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Faust
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 21-02-2022
trico is een rare naam, maar het ziet er echt gigantisch tof uit.
I hoop dat MS nog een verassing heeft voor de e3 want op deze manier is het natuurlijk geen concurrentie meer..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• silentwaves_
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 13-09 22:49
Misschien is het offtopic maar heeft iemand een email adres van play.com? Heb namelijk een vraag maar ik kan totaal geen email adres van hun vinden op de site etc.

Alvast bedankt.

[ Voor 3% gewijzigd door silentwaves_ op 20-05-2009 18:21 ]

_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kazuka
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online

kazuka

Building Better Worlds

silentwaves_ schreef op woensdag 20 mei 2009 @ 18:16:
Misschien is het offtopic maar heeft iemand een email adres van play.com wat wel werkt? Heb namelijk een vraag maar ik kan totaal geen email adres van hun vinden op de site etc.

Alvast bedankt.
Eerste hit op google: http://forums.moneysaving...4e0320c70&t=616999&page=2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reemster

Reemster

Soul Reaver

Tis belachelijk dat hun adres niet op de site staat, maar ik heb 'm gevonden via wat gegoogle:
customercare@play.com

Er is ook nog helpdesk@play.com, maar van die kreeg ik alleen een automatische mail waarin ik een nr kreeg. Maar mss was dat omdat ik van t andere adres al antwoord had.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 20 mei 2009 @ 16:03:
Damn, wat een prachtig filmpje van Project TRICO, hopelijk wordt er tijdens E3 wat meer onthuld.

ICO heb ik al gespeeld, echt een unieke ervaring. Shadow of the Colossus moet ik nog eens gaan halen, kan de game alleen nergens vinden voor een acceptabele prijs. Voor een PS2 game van 60 euro loop ik tegenwoordig niet echt warm, plus dat de game zelf erg slecht leverbaar blijkt te zijn... :(
Je zou ebay kunnen proberen, ik heb daar een prima versie (incl. art cards) van Shadow of the Colossus opgepikt voor 15 Euro.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LoneRanger
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
Zijn er hier trouwens mensen die de PGA 09 spelen? [golf]
Ik snap geen hout van golf [najah de techniek etc] maar na het demo veel gespeeld te hebben toch maar gekocht.
Verder erg vermakelijk. :)

Only fools are enslaved by time and space.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• supercop7373
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 09:19
ymmv schreef op woensdag 20 mei 2009 @ 12:52:
[...]

Dat werkt niet altijd. Met mijn oude mastercard kon ik ook probleemloos games en DLC kopen in de VS, maar met mijn nieuwe cc kan dat opeens niet meer. :/
Hoe omzeil je het adres probleem dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ymmv
supercop7373 schreef op woensdag 20 mei 2009 @ 21:08:
[...]

Hoe omzeil je het adres probleem dan?
Ik heb een US PSN-account op het adres van een hotel ergens in NY. Voorheen werden je cc gegevens blijkbaar niet goed gecheckt en kon je een cc op naam van iemand in NL gebruiken in combinatie met het Amerikaans adres van je PSN-account. Als je nu een nieuwe cc invoert vindt die check wel plaats. Da's wel zo veilig want daarvoor kon je dus met gestolen cc-nummers probleem games aanschaffen. Nu lukt dat niet meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ymmv
swopdark schreef op zondag 03 mei 2009 @ 21:07:
Mensen hier al eens van Demon's Soul gehoord? een game die enkel in Azie uit is maar ook engelse teksten heeft. De game moet erg goed zijn en krijgt lovende ps3-sense en Eurogamer kritieken

Afbeeldingslocatie: http://www.gamer.nl/images/content/Michel_Musters/200810/1223063464_3_3.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.gamer.nl/images/content/Michel_Musters/200810/1223063464_0_3.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.gamer.nl/images/content/Michel_Musters/200810/1223063397_5_3.jpg

Er zijn nog geen plannen de game naar de VS of EU te brengen maar ik denk dat het niet lang zal duren.

Importeren kan ook maar dan wel de chinese versie daar die al engelse teksten en spraak heeft. Voor 55 euri voor jouw bij yesasia.com
Persbericht van Atlus USA:

IRVINE, CALIFORNIA -- MAY 20, 2009 -- Atlus U.S.A., Inc., your shining knights in armor, today announced that they have secured the North American publishing rights for Demon's Souls™, a groundbreaking action RPG experience for PLAYSTATION®3 system. Beautiful, compelling, and unforgiving, Demon's Souls is the hardcore RPG experience PLAYSTATION 3 system owners have been waiting for since the platform's launch.

Revolutionary online features support your adventure like never before, presenting seamless interconnectivity that serves in every instance to enhance the single-player game. Team up with two other players in simultaneous cooperative play, working together to topple some of the game's colossal bosses, or force your way into the games of skilled players and challenge them to PvP battle. Leave hints and clues for those who will follow in your footsteps; either intentionally or through your own inadvertent demise, your bloodstains will allow your successors to view a replay of your death, hinting at how to avoid your gruesome fate. Unprecedented in its depth and subtlety, peerless in its relentlessly challenging gameplay, Demon's Souls is the ultimate action RPG.

Experience the game Eurogamer.net awarded 9 out of 10, hailing it as "absolutely compelling; dark, detailed, unforgiving, creatively cruel," and adding, "you can learn to love Demon's Souls like few other games in the world."

[ Voor 35% gewijzigd door ymmv op 20-05-2009 21:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EfBe
  • Niet online
Heee da's alweer goed nieuws! :) Eerst fallout DLC naar de ps3, Demon souls naar het westen. top! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ace
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 11:04

Ace

Happy Happy Joy Joy

Net nu ik afgelopen zondag Demon´s Souls heb besteld bij Yesasia, verwachte levertijd eind juni....

Belachelijk trouwens dat Sony de game niet zelf uitbrengt in de US, Atlus heeft de taak maar op zich genomen.

Nu nog afwachten of de game ook onze richting opkomt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• silentwaves_
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 13-09 22:49
-RazieL- schreef op woensdag 20 mei 2009 @ 18:51:
Tis belachelijk dat hun adres niet op de site staat, maar ik heb 'm gevonden via wat gegoogle:
customercare@play.com

Er is ook nog helpdesk@play.com, maar van die kreeg ik alleen een automatische mail waarin ik een nr kreeg. Maar mss was dat omdat ik van t andere adres al antwoord had.
Nee inderdaad, heb nu naar dit adres een email verzonden.

kazuka en -RazieL- bedankt! :)

_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]
Ik kan me nauwelijks voorstellen dat deferred shading op de PS3 sneller kan dan op de XBox 360. Ik ben nu zelf voor een project een 3D game engine aan het ontwikkelen die ook gebruik maakt van een eigen implementatie van deferred shading bij het renderen. In mijn ervaring kan de processor nauwelijks bijdragen aan de deferred shading, aangezien bijna dit volledig in de GPU plaats vindt. De bottleneck bij deferred shading zit vooral in de hoge bandbreedte (o.a. vanwege de relatief hoge aantal texture lookups die plaatsvinden). Hier heeft vooral de Xbox juist voordeel in, vanwege de 10 mb DRAM op de videokaart, die direct op de kaart zit en daardoor een hele hoge bandbreedte heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Off topic... Ik vind kung fu rag doll (oid) wel geinig bedankt voor de tip..

ik woon btw nu ook in beverly hillz bwahahhaahaha..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ymmv
Verwijderd schreef op woensdag 20 mei 2009 @ 22:52:
[...]

Ik kan me nauwelijks voorstellen dat deferred shading op de PS3 sneller kan dan op de XBox 360. Ik ben nu zelf voor een project een 3D game engine aan het ontwikkelen die ook gebruik maakt van een eigen implementatie van deferred shading bij het renderen. In mijn ervaring kan de processor nauwelijks bijdragen aan de deferred shading, aangezien bijna dit volledig in de GPU plaats vindt. De bottleneck bij deferred shading zit vooral in de hoge bandbreedte (o.a. vanwege de relatief hoge aantal texture lookups die plaatsvinden). Hier heeft vooral de Xbox juist voordeel in, vanwege de 10 mb DRAM op de videokaart, die direct op de kaart zit en daardoor een hele hoge bandbreedte heeft.
http://research.scea.com/ps3_deferred_shading.pdf

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hmm, I stand corrected. Interessant artikel, bedankt :) Het is zeker niet makkelijk om goedkoop aan een dev-kit te komen? Zou graag willen zien wat de PS3 dan aan ray-tracing kan doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reemster

Reemster

Soul Reaver

De PS1 had al ray tracers 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Faust
Verwijderd schreef op woensdag 20 mei 2009 @ 22:52:
[...]
ik ben een soort van developer en ik doe een claim
Ik heb zoveel developers gehoord. Ook op dit forum. Maar KZ2 en bijv. Uncharted2 heeft hen gewoon de mond gesnoerd. Deze games zien zoveel beter uit dan hun eigen games, zelfs beter dan alle andere games dat ze niets meer durven te zeggen.

Vroeger was het als volgt: een opsomminkje waarin ze dan tot de conclusie komen dat de processor niets uitmaakt, en de xbox beter is door de unified shaders en vervolgens voegen eraan toe dat zulke claims waarheid zijn: de 'developers' ontwikkelen immers voor beide platformen :') Haha, 'developers' lol.

Waar zijn de developers gebleven? Juist, ze durven niet meer zulke claims te maken. Hoe leuk ze het ook onderbouwen en hoe neutraal ze ook zogenaamd zijn, tegen een argument als KZ2 kan zelfs een leger aan wannabe developers niet op :P

Ontopic:
Ik begin inFamous echt te diggen, het speelt bijzonder fijn en vloeiend. Ik denk dat ik deze game ga aanschaffen, ongeacht de lokalisatie :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ymmv
Ace schreef op woensdag 20 mei 2009 @ 21:37:
Net nu ik afgelopen zondag Demon´s Souls heb besteld bij Yesasia, verwachte levertijd eind juni....
Dan heb je hem maanden eerder dan de US-release:
Afbeeldingslocatie: http://i42.tinypic.com/fdh9p4.jpg
Afbeeldingslocatie: http://i44.tinypic.com/n18aon.jpg
Afbeeldingslocatie: http://i39.tinypic.com/2dqjcdg.jpg
Afbeeldingslocatie: http://i44.tinypic.com/spab9f.jpg
Afbeeldingslocatie: http://i40.tinypic.com/2rgoqpu.jpgAfbeeldingslocatie: http://i42.tinypic.com/28miyb.jpgAfbeeldingslocatie: http://i43.tinypic.com/hvszfp.jpg
Afbeeldingslocatie: http://i43.tinypic.com/k0n7z8.jpg
Afbeeldingslocatie: http://i43.tinypic.com/mtlc1t.jpg

[ Voor 47% gewijzigd door ymmv op 21-05-2009 05:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Niet online
[b][message=31977628,noline]Faust schreef op donderdag

Ontopic:
Ik begin inFamous echt te diggen, het speelt bijzonder fijn en vloeiend. Ik denk dat ik deze game ga aanschaffen, ongeacht de lokalisatie :Y)
Er komt een patch met Engelse lokalisatie die je kan downloaden na release.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Faust
Shiver23 schreef op donderdag 21 mei 2009 @ 08:50:
[...]

Er komt een patch met Engelse lokalisatie die je kan downloaden na release.
Klopt, maar zelfs zonder dat zou ik hem zo kopen hier. Ik heb me echt vermaakt met de demo :)

Demons' Souls heeft zowel op eurogamer als een of andere rpg site hele goede recensies gekregen. Het spel wordt geprezen om de moeilijkheid. Ik heb best wel zin in die game :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sentry23
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 31-07 12:36
Verwijderd schreef op woensdag 20 mei 2009 @ 23:51:
[...]

Hmm, I stand corrected. Interessant artikel, bedankt :) Het is zeker niet makkelijk om goedkoop aan een dev-kit te komen? Zou graag willen zien wat de PS3 dan aan ray-tracing kan doen.
Daar zijn genoeg artikels over te vinden, en je hebt geen SDK, maar gewoon een Linux install op je PS3 nodig.
Hier is een aardig begin: http://www.alphaworks.ibm.com/tech/irt

Gotsent: single click MKV to PS3 compatible MP4 conversion:http://sentry23.googlepages.com . PSN Sentry-23

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zAo
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 12-09 15:51

zAo

GPLv2 Fanboy

Weet iemand hoe laat de demo van inFamous vandaag online komt? Meestal rond 19:00 geloof ik?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• technoaddict
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 10:40
Als de makers van Prototype geen mogelijke kopers willen mislopen, moeten ze snel de demo online zetten :) Ik wacht iig wel eerst op die demo voor ik een keus ga maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ontwikkel de engine puur voor mijn opleiding, als deel van een project, dus het enige wat ik ermee wil bereiken is dingen leren. :) Ik heb het render gedeelte van de engine voor een deel op het model van de KZ2 engine gebaseerd, maar had niet begrepen dat ze de 2 SPE's gebruikten om echt mee te rekenen met de GPU bij het deferred shaden.

Ik wil helemaal geen pro-XBox, pro-PS3 of pro-PC verhaal houden, maar geef gewoon hoe ik erover denk, gebaseerd op mijn understandig van de techniek achter deferred shading. Ik neem daarbij niet zomaar iets aan van claims van andere developers. Als iemand mij er vervolgens van kan overtuigen dat ik ongelijk heb (het liefst idd d.m.v. een paper) dan leer ik daar alleen maar van. :)

Persoonlijk vind ik KZ2 zelf helemaal niet zo interessant, alleen de engine! De PS3 lijkt me echt leuk om voor te ontwikkelen :) De XBox wijkt namelijk helemaal niet zoveel af van een normale pc en is daarom wel leuk voor een eerste projectje, maar minder interessant.
Sentry23 schreef op donderdag 21 mei 2009 @ 11:26:
[...]

Daar zijn genoeg artikels over te vinden, en je hebt geen SDK, maar gewoon een Linux install op je PS3 nodig.
Hier is een aardig begin: http://www.alphaworks.ibm.com/tech/irt
Onder linux ben je toch beperkt in het gebruik van de grafische kaart? In je linkje gebruiken ze namelijk alleen de SPE's. Wat opzich ook wel gaaf is, als je ziet wat ze ermee bereiken!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EfBe
  • Niet online
Verwijderd schreef op donderdag 21 mei 2009 @ 12:09:
[...]
Ik ontwikkel de engine puur voor mijn opleiding, als deel van een project, dus het enige wat ik ermee wil bereiken is dingen leren. :) Ik heb het render gedeelte van de engine voor een deel op het model van de KZ2 engine gebaseerd, maar had niet begrepen dat ze de 2 SPE's gebruikten om echt mee te rekenen met de GPU bij het deferred shaden.
Duh, wat dacht je dan? :) Niet 'de 2' maar alle beschikbare.
Ik wil helemaal geen pro-XBox, pro-PS3 of pro-PC verhaal houden, maar geef gewoon hoe ik erover denk, gebaseerd op mijn understandig van de techniek achter deferred shading. Ik neem daarbij niet zomaar iets aan van claims van andere developers. Als iemand mij er vervolgens van kan overtuigen dat ik ongelijk heb (het liefst idd d.m.v. een paper) dan leer ik daar alleen maar van. :)

Persoonlijk vind ik KZ2 zelf helemaal niet zo interessant, alleen de engine! De PS3 lijkt me echt leuk om voor te ontwikkelen :) De XBox wijkt namelijk helemaal niet zoveel af van een normale pc en is daarom wel leuk voor een eerste projectje, maar minder interessant.
De xbox wijkt ook af van een normale PC want hij heeft een andere memory structuur en 6 hardware threads op 3 cores en dus ook snellere mogelijkheden dan bv een core2-duo. Die threads zijn echter niet zo rap vergeleken bij een SPE omdat de SPE dma heeft naar zn eigen memory block en dat kost 0.0 tijd tijdens processing dus hij kan blijven doorpompen zonder op een bus te wachten.

Vergeet ook niet dat de KZ2 engine gemaakt is door een groep met een aantal oud-demosceners en demosceners staan er om bekend dingen zo op te lossen zodat het lijkt alsof ze de moeilijke, trage, ingewikkelde weg gekozen hebben maar eigenlijk een shortcut gebruiken die hetzelfde oplevert ong.. 3D rendering is altijd compromissen sluiten dus bij het maken van jouw keuzes moet je dat wel in het achterhoofd houden. M.a.w.: als jij op een punt komt dat iets echt niet lijkt te kunnen maar zij het wel voor elkaar kregen, het wellicht ook niet kan maar met een truukje het wel zo te maken is alsof het lijkt dat het kan ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
ymmv schreef op woensdag 20 mei 2009 @ 15:10:
Als je het snap heeft het weinig zin om een game in de pre-developmentfase al af te kraken omdat de graphics tegenvallen.
Oh ok, maar zo werkt dat "hier" niet hoor. Ook als je een reeds uitgebracht spel tegen vindt vallen mag je dat vaak niet zeggen. Zo vind ik Uncharted er niet bijzonder uit zien. Maar oh wee als je dat zegt.

Dit is en blijft een sort "heilig" topic en dat is enorm jammer en kortzichtig. Flauwe opmerkingen naar de kant van de concurrerende console vind ik ook onnodig. Maar goed, de PS3 is _/-\o_ het apparaat _/-\o_ dus whatever allemaal ook.

SOTC zag er voor die tijd waan-zin-nig uit en dat iemand nu helemaal euforisch is over de tot nu toe getoonde beelden van die opvolger snap ik dan niet helemaal, that's all. Zal voortaan twee maal nadenken om wat kritisch te melden op dit forum :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• McVirusS
Ik vindt de demo van Red Faction tegenvallen. Het ziet er niet echt super uit en het speelt niet lekker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
Oh oh! Bukken en/of rennen nu man! ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• McVirusS
Gameplay gaat mijn inziens altijd boven graphics ;). Daarom heb ik ook een Wii, die plaatste gameplay boven graphics :P (heb m'n wii slechts 2 keer gebruikt sinds ik een PS3 heb :P).

Iemand hierboven zei dat hij Uncharted niet mooi vond en dat als hij dat hier zei iedereen over hem heenvalt. Mensen moeten zich misschien niet zo identificeren met de games die ze spelen, dan voelen ze zich niet zo aangevallen als je favoriete game wordt afgekraakt :P.

Uncharted is voor mij 1 van de beste (zo niet de leukste) games die ik ooit gespeeld heb. Super spel, lekkere sfeer, meeslepend verhaal en in mijn beleving waren de graphics ook dik in orde ;).

[ Voor 4% gewijzigd door McVirusS op 21-05-2009 13:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FeaR

FeaR

In GoT we trust

McVirusS schreef op donderdag 21 mei 2009 @ 13:27:
Iemand hierboven zei dat hij Uncharted niet mooi vond en dat als hij dat hier zei iedereen over hem heenvalt. Mensen moeten zich misschien niet zo identificeren met de games die ze spelen, dan voelen ze zich niet zo aangevallen als je favoriete game wordt afgekraakt :P.

Uncharted is voor mij 1 van de beste (zo niet de leukste) games die ik ooit gespeeld heb. Super spel, lekkere sfeer, meeslepend verhaal en in mijn beleving waren de graphics ook dik in orde ;).
Het ligt er ook maar net aan welk spel je niet leuk vindt.
Uncharted blijkt door letterlijk 99% van de mensen leuk gevonden te worden. Ook elke review was positief. Natuurlijk zijn er wel wat kleine dingen in een game waar mensen zich aan kunnen ergeren en dat zal je ook altijd houden. Maar als jij net bij die ene procent van de mensen hoort die Uncharted niet leuk vond dan kan je logischerwijs wel om een uitleg gevraagd worden.

Dat men hier zo reageert op mensen die de demo van Red Faction niet je van het vonden snap ik niet. Want als je het topic terug leest blijkt dat er veel meer mensen zijn die de demo gewoon ronduit niet lekker vinden spelen of dat er andere dingen mis mee zijn.

Volgens mij was ik samen met Swampy ook één van de weinigen die The Darkness echt een zeer goed spel vonden. Maar als ik me ermee vermaakt hebt en iemand anders vindt het een kutspel, dan gaat mijn plezier er toch niet van achteruit? En als dat bij iemand wel zo is dan is hij/zij wel heel erg beïnvloedbaar :+

En trouwens: Ik ben zo'n persoon die de demo van Red Faction ook niet je van het vond, de redenen heb ik al eens gezegd. Ik zit meer op Prototype te wachten dan op inFamous en die trailer van Trico kon me ook echt niet bekoren... Smaken verschillen gewoon.

Maar daar zijn fora voor: lekker discussiëren :)

Afgelopen nacht trouwens voor het eerst Call of Duty: World at War uitgespeeld. Bedacht mezelf dat ik deze nog had liggen en ermee was gestopt omdat ik ergens vast zat.Bleek nog maar twee levels te moeten. Wel jammer, want was best een oké spel. Call of Duty 4 moet ik ook nog steeds uitspelen, maar daar kom ik nog steeds niet verder zelfs na heel veel keren proberen. Zit vast in dat stadje 's nachts in de bergen waar echt heel veel man blijven komen...

[ Voor 17% gewijzigd door FeaR op 21-05-2009 13:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
FeaR1986 schreef op donderdag 21 mei 2009 @ 13:36:
[...]
Maar als jij net bij die ene procent van de mensen hoort die Uncharted niet leuk vond dan kan je logischerwijs wel om een uitleg gevraagd worden.
Uncharted is super leuk hoor! Maar de ooooooohhhhhhh-wat-een-waaaaaanzinnige-gfx jubeluitlatingen snapte ik niet helemaal. Het ziet er prima uit (de "niet bijzonder" hierboven kan je in hindsight op twee manieren opvatten, beetje stomme woordkeuze ;)) en speelt erg leuk, dus het spel op zich is gewoon tóp, dat wel O+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FeaR

FeaR

In GoT we trust

Brad Pitt schreef op donderdag 21 mei 2009 @ 13:45:
[...]
Uncharted is super leuk hoor! Maar de ooooooohhhhhhh-wat-een-waaaaaanzinnige-gfx jubeluitlatingen snapte ik niet helemaal. Het ziet er prima uit (de "niet bijzonder" hierboven kan je in hindsight op twee manieren opvatten, beetje stomme woordkeuze ;)) en speelt erg leuk, dus het spel op zich is gewoon tóp, dat wel O+
De graphics en animaties zagen er goed uit, dat staat vast. Alleen is het zoals jij zegt niet het beste wat ik ooit in mijn leven had gezien. Komt ook mede doordat al die previews/trailers veel te mooi worden neergezet en dat de kans dus groot is dat ingame het erg tegen valt. Zelfde met Killzone 2: spel ziet er mooi uit dat ga ik niet ontkennen, maar ze hebben toegegeven dat in trailers niet ingame materiaal gebruikt is of de ingame-engine. Dus dan is het "wow-effect" al een heel stuk weg als je die game in je console stopt en ziet wat de waarheid wél is.

Al moet ik zeggen dat die 5-minuten gameplay video van Uncharted er wel echt heel goed uit zag. Dus hopen dat het ook heel de game zo blijft qua omgeving en het detail er in. Want Far Cry (deel 1) was in het begin ook zeer mooi en open totdat je in level 4 ofzo de grotten inging en er nooit echt meer uitkwam, weg mooie omgevingen. Al zal dat met Uncharted denk ik niet zijn als je kijkt naar het eerste deel...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
Als Uncharted 2 daadwerkelijk zo mooi gaat zijn als de nu uitgegeven trailer(s) ga ik inderdaad ook mightily impressed zijn. Voor ZO veel gfx-pracht wil ik zelfs wel wat game-play-irritaties op de koop toe nemen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Faust
Uncharted 1 is inderdaad niet 'zo' mooi, het ging volgens mij destijds erom dat het zoveel beter uitzag dan het vorige 'beste gfx uit een console'; Gears of War.
Dat was overigens een oneerlijke vergelijking: Gears of war had zeer low poly modellen, geen echte lichtbronnen of schaduwen en het spel was afhankelijk van de (hele mooie) textures en normal maps, die een hoge resolutie hadden.

Ze hebben ooit een vergelijking gedaan met Uncharted 1 en Gears of War 2. Nogmaals, het is in mijn ogen niet eerlijk om een ps3 spel tegenover een xbox spel te zetten, maar ik wilde het jullie niet onthouden:

http://kineticninja.blogs...ealtime-graphics-and.html
http://kineticninja.blogs...time-graphics-and_31.html

Conclusie: Uncharted was niet super mooi, maar wel mooier dan de andere games die op dat moment en later uitwaren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FeaR

FeaR

In GoT we trust

Naast dat ik het eens ben met dat je een XBox exclusive niet mag vergelijken met een PS3 exclusive vind ik deze vergelijking sowieso niet gelijk.

Uncharted is een game waarin je ook daadwerkelijk iets met de omgeving moet doen en daarom moet het er wel mooi uit zien. Gear of War is naar mijn mening nog steeds gewoon vol knallen en dan maakt het niet uit of je door een mooie jungle zou lopen of door een verwoeste stad. Toegegeven dat Gears of War er inderdaad minder mooi uitziet, maar het irriteert niet omdat je er vele malen minder op let.
Als Gears of War dezelfde mooie omgevingen en details had als Uncharted zou het geen beter of slechter spel zijn. Omdat de omgeving dus niet op de eerste plaats staat. Als Uncharted wel dezelfde omgevingen zou hebben als Gears of War, qua graphics, dan zou het wel een mindere game worden.

Weet niet of mijn punt duidelijk is, maar zoals gezegd kan je games gewoon lastig vergelijken. En als je dan ook nog twee heel diverse genres tegenover elkaar gaat zetten dan is het spoor natuurlijk helemaal zoet. En persoonlijk vind ik gameplay ook boven graphics gaan: Gears of War is nog steeds mij all-time favoriet en dat is puur om de gameplay.

Enige wat je wel 1:1 kan vergelijken is als beide games op beide consoles uitkomen en dezelfde resolutie ondersteunen. Dus niet een 1080p XBox game tegen een 720p PS3 game gaan zetten, want dan klopt het nog niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

McVirusS schreef op donderdag 21 mei 2009 @ 13:27:
Gameplay gaat mijn inziens altijd boven graphics ;). Daarom heb ik ook een Wii, die plaatste gameplay boven graphics :P (heb m'n wii slechts 2 keer gebruikt sinds ik een PS3 heb :P).
Nintendo stelt winst boven gameplay boven graphics. De gameplay van de gemiddelde wii-game is net zo belabberd als de graphics. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frankK800i
  • Laatst online: 22-08 22:36
Vandaag PS3 40 GB voor € 274,99 bij de Free Record Shop!

MVG, Frank

Pagina: 1 ... 9 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.