Welkom het 38ste deel van het PlayStation 3 ervaringen topic! ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
PS3 80gb met 320gb, PSN tag: Papegaaienflats
Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
Welkom het 38ste deel van het PlayStation 3 ervaringen topic! ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
WipeOut HD (PSN) Spelers: 1-8 | Release: 25 september 2008 WipEout HD features a selection of the best tracks taken from previous versions of the series, meticulously crafted and fully reworked to showcase the power of PS3. Available exclusively as a download on PLAYSTATION Store and featuring 1080p High Definition visuals running at a breathtaking 60 frames per second, WipEout HD represents the future of the iconic anti-gravity racing series when it launches in late 2007. For the first time, players will have the option of steering their anti-gravity ships to victory in a whole new way thanks to the SIXAXIS Wireless Controller; a feature that, combined with true High Definition graphics, will have racers on the edge of their seats as they take on the best from around the world in online multiplayer modes.
LittleBigPlanet (Blu-ray) Spelers: 1-4 | Release: oktober 2008 | Video Trailer Video Playstation Home + Interview Video Gameplay 1 Video Gameplay 2 Video Gameplay 3 Media Molecule, the makers of the wildly addictive Rag Doll Kung Fu, now brings its talents to PlayStation 3. Given the cheeky working title The Next Big Thing™, LittleBigPlanet is a game that is also a game making studio. The LittleBigPlanet experience starts with players learning about their character's powers to interact physically with the environment. There are obstacles to explore, bits and pieces to collect and puzzles to solve – requiring a combination of brains and collaborative teamwork. As players begin to explore, their creative skills will grow and they will be ready to start creating and modifying their surroundings – the first step to sharing them with the whole community. Creativity is part of the gameplay experience and playing is part of the creative experience. Players can make their world as open or as secretive to explore as they like. When it's ready, they can invite anyone within the LittleBigPlanet community to come and explore their patch -- or can go and explore everybody else's.
Resistance 2 (Blu-ray) Spelers: 1-60 & Co-Op | Release: november 2008 Players will once again step into the war-torn boots of Nathan Hale, who not only faces near impossible odds on the battlefield, but also constantly struggles with the Chimeran virus raging inside his own body. In addition to an epic single-player campaign, Resistance 2 offers a truly unprecedented eight-player, class-based online co-op campaign with a separate, parallel storyline and 60-player online competitive multiplayer built upon a massive battles, greater intimacy mantra. Players can also visit a re-designed MyResistance.net, featuring social networking tools designed to enhance a user's gameplay experience whether they’re engaged in single, co-op or competitive combat.
Naruto: Ultimate Ninja Storm (Blu-ray) Spelers: 1-2 | Release: 14 oktober 2008 Evolving the head-to-head fighting action of the Ultimate Ninja series, Naruto: Ultimate Ninja Storm allows players to battle in full 3D across massive environments. Players will unleash powerful jutsu attacks, perform acrobatic evasive maneuvers and even run up walls and over water as they pursue their opponent for ninja supremacy. Players will be able to customize their character's fighting style and recruit up to two support characters to put their own stamp on the action. Allowing players to further immerse themselves in the world of Naruto, Naruto: Ultimate Ninja Storm introduces all-new free-roaming exploration across the Hidden Leaf Village and the Forest of Death. Players can search every inch of these iconic environments to take on more than 100 unique missions, collect valuable scrolls and interact with additional characters from the Naruto animated series. Injecting additional variety to the game’s head-to head combat, these missions include races, special deliveries and large-scale battles against massive opponents.
Call of Duty: World at War (Blu-ray) Spelers: 1-4 | Release: out now Call of Duty: World at War neemt de spelers mee in de ruige chaos van de tweede wereldoorlog gevechten zoals je het nog nooit gezien hebt. Spelers worden uitgedaagd om samen te werken om te overleven van de meest verschrikkelijke en spannende gevechten. Call of Duty: World at War bied een ongecensureerde ervaring met unieke vijanden en veel variatie in gevechten, inclusief kamikaze vechters, verrassingsaanvallen, uitgedachte tactieken, explosieve on-screen actie en nog veel meer. Voor het eerst in de series van Call of Duty is het mogelijk om in co-op mode te spelen. Er kan maximaal gespeeld worden met 4 spelers online of local met 2 spelers met een splitcreen. Hierdoor kunnen spelers de one-player missies ook samen ervaren met zelfs nog betere tactieken.
MotorStorm: Pacific Rift(Blu-ray) Spelers: 1-16 | Release: 28 oktober 2008 The wild racing riot continues with the second entry in this fast-paced, down-and-dirty racing game. This second outing takes you to a solitary tropical paradise in the Pacific Ocean, ready for a whole new take on no-holds-barred racing action through thick swamps, dense jungle, towering peaks and steaming volcanoes. Not just pretty backdrops to the action, these environments take centre stage in challenging players with everything in Mother Nature’s arsenal. Thick mud, tangled undergrowth, swift flowing rivers, choking volcanic clouds and searing lava pools all test the drivers to their limits and beyond. All of the vehicle classes from the first MotorStorm are here again: ATVs, rally cars, buggies, motorbikes, race trucks, mudpluggers and Big Rigs – as well as the newly arrived monster trucks that climb, sprint and roll over any other vehicle in their way. 16 players can race head-to-head online and, for the first time in the series, racers can hit the gas in four-player split-screen mode.
Prince of Persia (Blu-ray) Spelers: 1 | Release: 3 november 2008 The plagued prince returns in his first next-gen adventure. Ubisoft has planned a number of adjustments to the series, with a new design for the prince, a new armored gauntlet with incredible powers, and a renewed focus on platforming and physical challenges rather than fighting.
1942: Joint Strike (PSN) Spelers: 1-2 Co-Op | Release: 2008 1942: Joint Strike takes inspiration and influence from the 194X series of Capcom vertical shooters. The art, sound and gameplay give the players hints of the classic historical shoot-em-up franchise, but this entry stands out as its own entry in the franchise and utilizes a full 3D engine along the traditional 2D top-down perspective. The action takes place during an alternate timeline of World War II. Locales, vehicles and weapons have the same look and feel of the classic battleships and planes, but the battles over the Pacific were never this hot or this insane -- your single fighter will turn the tides of history, but only if you survive!
Far Cry 2 (Blu-ray) Spelers: 1 | Release: 2008 Caught between two rival factions in war-torn Africa, you are sent to take out "The Jackal", a mysterious character who has rekindled the conflict between the warlords, jeopardizing thousands of lives. In order to fulfil your mission you will have to play the factions against each other, identify and exploit their weaknesses, and neutralise their superior numbers and firepower with surprise, subversion, cunning and, of course, brute force. Far Cry 2 immerses players in an entirely new kind of gaming experience, featuring a custom-made video game engine built from the ground up. Players discover a true open world gameplay set in Africa, brought to life by high-definition next-gen technology.
| ||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Killzone 2 (Blu-ray) Spelers: 1 | Release: februari 2009 | Video Trailer Two years after the Helghast assault on Vekta, the ISA is bringing the fight to the enemy’s home world of Helghan. Taking the role of Sev, the battle-hardened veteran of the special forces unit known as the Legion, players will embark upon a mission to the planet Helghan to capture the Helghast leader, Emperor Visari, and bring the enemy’s war machine to a halt. For Sev and his squad, the invasion of Helghan is just the beginning. Tasked with securing Pyrrhus, the Capital City, the team quickly discovers that the Helghast are a formidable enemy on their home planet. Not only have they adjusted to the planet’s hostile conditions, they have also harnessed a source of power from the environment that can be used against the ISA. Sev and his team soon discover the fight is greater than simply addressing the enemy forces; the Legion must also learn how to handle the effects of the fierce enemy planet.
Final Fantasy XIII (Blu-ray) Spelers: 1 | Release: Q4 2008 Final Fantasy XIII is part of three games being called Fabula Nova Crystallis (that's "The New Tale of The Crystal" to those of us not fluent in Latin), with two of the titles appearing on PS3 and one on mobile phones. The fantasy is far from over!
I am Alive (Blu-ray) Spelers: 1? | Release: Q2 2009 Speel als Adam in een vernield Chicago. Hij heeft net een bizarre ramp overleeft. Het gebruiken van je instinct en maken van moeilijke keuzes is het enige wat hij kan doen om in leven te blijven.
Mafia 2 (Blu-ray) Spelers: 1-?? | Release: Q3 2009 Mafia 2 immerses players in the mob underworld of a fictitious late 1940's / early 1950's scenarioThe game engages you in a cinematic Hollywood movie experience in a living, breathing city, fusing high octane gunplay with white knuckle driving and an engaging narrative.
Infamous (Blu-ray) Spelers: 1 | Release: 2009 A massive explosion rips through six square blocks of Empire City, leveling everything and everyone in its path. At the center of the blast crater a lone man has survived the event and has been changed forever. From the creators of the award-winning Sly Cooper series, Sucker Punch brings you inFamous, the first open-world action-adventure title exclusively for the PlayStation 3 system. Players will experience what happens when a real person suddenly starts developing super powers. Will they exact revenge, protect the innocent or do little of both? These are the situations gamers will face when immersed inside a richly interactive and organic living city. A place where actions create broader reactions in the citizens and landscape around them. inFamous lets players unravel an evolving mystery, experience fame and/or infamy and battle powerful, iconic villains…all the while feeling what it is like to become a modern day superhero.
Borderlands(Blu-ray) Spelers: 2 Versus / 4 Co-Op | Release: Q4 2009 A sci-fi / action RPG from acclaimed developer Gearbox, Borderlands combines the best in first-person action with player customization and vehicular combat for incredible layers of gameplay depth. The game features a groundbreaking content generation system allowing for near-endless variety in missions, environments, enemies, weapons, item drops and character customization. Borderlands allows for multiple players to share the same game experience simultaneously online in co-op gameplay. Players can freely join or leave each other's games at anytime, or choose to play in the full single-player mode. The game also boasts lifelike character animations, impressive real-time physics, and customizable vehicles.
Operation Flashpoint 2: Dragon rising (Blu-ray) Spelers: 1-many? | Release: 2009 Building on the original game's heritage, Operation Flashpoint 2 aims to deliver the most realistic modelling of conflict scenarios in a new contemporary theatre of war. By offering a multitude of military disciplines, gameplay delivers warfare more realistic and intense then ever before, while an extensive multiplayer component creates battles on an incredible scale. The game challenges a new generation of players to survive the chaos and rapidly evolving situations of military combat in a new and contemporary warzone.
Resident Evil 5 (Blu-ray) Spelers: 1 Co-Op | Release: 2009 Produced by series veteran Jun Takeuchi, this next-generation follow-up to the terrifying series introduces the theme of escape as its core survival instinct. As Chris Redfield (former S.T.A.R.S. member and now part of the BSAA unit), your life is in danger as you strive to complete your most dangerous mission yet in a sweltering desert colony where a new breed of evil has been unleashed. Swarms of marauding evil beings will charge at you when your pulse is racing at a heart-shattering pace. Environments will play a bigger factor than ever here, using the power of next-gen systems to create a world where terror might lurk in any alcove or shadow. Powerful lighting effects overwhelm the player with mirage movement and blinding brilliance, and even in the light of day, there is no safe haven in this Resident Evil.
| ||||||||||||||||||||||||||||||||
[ Voor 3% gewijzigd door JeepXJ89 op 24-12-2008 11:36 ]
[ Voor 45% gewijzigd door JeepXJ89 op 24-12-2008 10:43 ]
Ik ben zelf gegaan voor de Sony Keypad; afgelopen weekend gekocht in Londen voor 21 pond (én met de huidige koers maakt dat toch een scherpe prijsM a r c o schreef op dinsdag 23 december 2008 @ 23:24:
Ik heb een logitech cordless Mediaboard Pro besteld. Toch wat handiger om te surfen, of in Home, of in LBP.
Ik ben zowieso niet zo voor de voicechat. geef mij maar keyboard.
Heb er maar 32 euro voor moeten betalen (via kennis met korting)
ps, waar blijft die LBP MGS pack nou
I aMaZe MySeLf SoMeTiMeS, I'm AlWaYs tHiNkiNg
Master_A
Op zijn vroegst het einde van het derde kwartaal van 2009, nog even geduld dusAmiet01 schreef op woensdag 24 december 2008 @ 11:06:
In de startpost staat dat Mafia 2 in 2008 uitkomt. Ik denk niet dat ze dat gaan halen. Maar wat is dan de echte release datum?
Zo te zien is het een Windows Media Player plugin die wordt gebruikt. Voor zover ik weet heeft de PS3 browser die niet. Alleen flash filmpjes kunnen via de browser afgespeeld worden (zoals Youtube).robert22nh schreef op woensdag 24 december 2008 @ 11:02:
Op de site van sbs6 word een livestream van pdc darts uitgezonden.
Kan dit op de PS3 browser bekeken worden?
Als je iets doet, doe het dan goed.
Zit ongeveer met hetzelfde, maar dan net anders.Weet iemand of als ik de europe rock band 1 koop, of ik die tracks kan overzetten naar amerikaanse import rock band 2?
Rock Band 2 is onder weg namelijk (zonder instrumenten overigens, heb singstar mic (schijnt te werken met rb2) en GH3 gitaar en ik denk dat ik ff wacht op de rock band 2 instrumenten voor de drumset en misschien nog extra gitaar). Maar eigenlijk wil ik toch de rock band 1 tracks hebben dan, dus met dat overzetten zou dat handig zijn. Alleen weet ik dus niet of dit werkt door het regio verschil in de disks? US rock band 1 naar US rock band 2 werkt sowieso.
Over rock band 2 had ik trouwens een bron gevonden dat singstar mic zou werken, weet iemand dit ook toevallig voor rock band 1?
Ik heb rock band 1 overigens niet in bezit nog, ik wou hem morgen maar opikken als beide vragen positief beantwoord worden. Zodat we met kerst kunnen rockenDenk namelijk niet dat rock band 2 het gaat halen, zaterdag besteld en moet dus stukje vliegen + nog eens de kerstdrukte...
PSN: Sluuz
[ Voor 16% gewijzigd door Kimo op 24-12-2008 11:38 ]
Nee hoor het staat er goed....Amiet01 schreef op woensdag 24 december 2008 @ 11:06:
In de startpost staat dat Mafia 2 in 2008 uitkomt. Ik denk niet dat ze dat gaan halen. Maar wat is dan de echte release datum?
Wipeout Demo... hiephoi \0/Kimo schreef op woensdag 24 december 2008 @ 11:34:
De Playstation store heeft een update gehad. Wipeout demo, lbp DLC en wat kerstaanbiedingen!!!
(Zeldzame) retrogames en meer --> Aangeboden op V&A
Crash commando hoort ook wel in het psn lijstje ik heb nu maar anders gestemd . Lumines is nog niet te koop dus kan ook uit de poll dit word een titel voor 2009.JeepXJ89 schreef op woensdag 24 december 2008 @ 11:40:
De poll is alive! Hij is episch en legendarischmaar wees niet bang om hem in te vullen anders hebben we er nog niks aan
Kijk even onderaan de startpost (moest zelfs wat games verwijderen voordat het werkte
)
Alvast bedankt.
En wipeout is ook in de aanbieding 15 euro ipv 18 dat is toch weer mooi meegenomen.Michael Knight schreef op woensdag 24 december 2008 @ 11:49:
[...]
Wipeout Demo... hiephoi \0/
Als de game mij bevalt, regel ik volgende week een creditcard...tot nu toe bevallen de WipeOut games mij echt goed. Vooral de 60fps zorg voor een lekker snel gevoel
[ Voor 81% gewijzigd door Kimo op 24-12-2008 11:54 ]
Het is toch wel 1 van de betere WipeOut delen tot nu toe vind ik.Michael Knight schreef op woensdag 24 december 2008 @ 11:49:
[...]
Wipeout Demo... hiephoi \0/
Als de game mij bevalt, regel ik volgende week een creditcard...tot nu toe bevallen de WipeOut games mij echt goed. Vooral de 60fps zorg voor een lekker snel gevoel
[ Voor 4% gewijzigd door SToRM666 op 24-12-2008 12:17 ]
PSN id: NL_SToRM
Anoniem: 197857
Oke dus wat ik wou doen werkt niet danSluuz schreef op woensdag 24 december 2008 @ 11:20:
[...]
Op het officiele forum van Rock Band stond een gebruiker die een PAL versie had van deel 1 en zijn tracks niet kon exporteren naar deel 2.
Nadeel van mijn methode (beiden importeren) is dat je DLC ook uit de US Store moet halen. Houdt dus weer in dat je een US Creditcard moet hebben, of via Ebay die prepaid cards moet kopen (ik doe het laatste).
Spellen moeten nog binnenkomen, maar zal dan laten weten of het op die manier werkt.
In ieder geval zijn de twee RB's samen bij VGP.ca ongeveer 80 euro incl. verzenden.
Aan bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend. Aan de tekst hieronder wel.
Ja en ja/nee HDMI kan ook geluid door geven. (moet je versterker wel ondersteunen)polo306 schreef op woensdag 24 december 2008 @ 12:18:
w
Om de beste kwaliteit te behalen van de PS3 zou ik dus een HDMI kabel moeten gebruiken voor de fulld hd tv en een optische kabel voor het geluid?
(FIJNE FEESTDAGEN IEDEREEN)
If the shit hits the fan everybody get a piece of it
Koop de GHWT-set en importeer Rockband 1+2 bij VG+. De GHWT-instrumenten zijn compatibel met RB en je hebt het voordeel dat je beide Rocband-edities kunt spelen. (In Europa is nl enkel de eerste Rockband uitgebracht, we lopen dus 1 jaar achter op de US). De GHWT-instrumenten zijn beter dan die van de eerste Rockband.spaceboy schreef op woensdag 24 december 2008 @ 12:33:
Ik heb sinds kort een PS3. Ik heb Guitar Hero 3 op de Wii gehad. Maar nu twijfel ik over Rockband of GH World Tour op de PS3. Iemand advies?
Ik las ergens dat de gitaar van Rockband minder goed is dan die van GH? Zijn die dingen uitwisselbaar?
Dus: wat zijn de voordelen van Rockband of van GH? Of moet ik even op de volgende GH4 ofzo wachten?
Playable ContentKimo schreef op woensdag 24 december 2008 @ 11:34:
De Playstation store heeft een update gehad. Wipeout demo, lbp DLC en wat kerstaanbiedingen!!!
Kerst actie lijkt mij.Nico111 schreef op woensdag 24 december 2008 @ 13:09:
De prijs verlaging van wipeout HD is die blijvend of is het een kerst actie ofzo?
Ik zeg: hou je kind lekker aan de Wii dan hoef jij niet te wachten als je los wilt gaan op zombies op je PS3!polo306 schreef op woensdag 24 december 2008 @ 12:18:
wij willen gaan kijken voor een PS3.Dit ivm de bluraymogelijkheid en de resident evil 5 factor voor mezelf.
We hebben kids van 3 en 1 jaar.
Zit er nog iets in de collectie van Sony dat aan te raden voor de 3jarige?
Ze geniet nu al van de WIIplay.
HDMI geeft het beste beeld en is verplichte kost als je hem gaat aansluiten op je flatscreen. Een HD ready LCD geeft trouwens ook een heel mooi plaatje hoor!! Geluid kan je op meerdere manieren doen. Heb je een reciever met HDMI switch dan is het geluid via de HDMI stekker de beste oplossing. Heeft ie die niet dan raad ik je aan je PS3 op je reciever aan te sluiten middels de optical kabel. Deze kan kwaliteit tot DTS signalen perfect doorgeven.Om de beste kwaliteit te behalen van de PS3 zou ik dus een HDMI kabel moeten gebruiken voor de fulld hd tv en een optische kabel voor het geluid?
Playstation 3 - PSN ID: Sw0pDiller | XBOX360 Premium - Gamertag: ZakkeWasser | DELL New Studio 17 laptop
Hmm...toch jammer dat een grote game als Uncharted er niet bij staat (die is toch uit 2008?).JeepXJ89 schreef op woensdag 24 december 2008 @ 11:40:
De poll is alive! Hij is episch en legendarischmaar wees niet bang om hem in te vullen anders hebben we er nog niks aan
Kijk even onderaan de startpost (moest zelfs wat games verwijderen voordat het werkte
)
Alvast bedankt.
Nee hoor het staat er goed....
[ Voor 11% gewijzigd door SToRM666 op 24-12-2008 13:39 ]
[ Voor 10% gewijzigd door SToRM666 op 24-12-2008 13:40 ]
Anoniem: 9974
Direct van PS3 naar de geluidsset gaat dat niet lukken. Dan heb je een decoderkastje nodig, bijvoorbeeld deze (ik ken geen andere).Tankbuster schreef op woensdag 24 december 2008 @ 14:56:
Kan ik ook 5.1 geluid analoog van de PS3 naar een Creative Inspire 5100 of Logitech X-540 krijgen? Ik heb al op Google gekeken maar werd niet veel wijzer ervan.
#FFTB #CRO validator Kingstaker
En dat is bewezen/onderzocht door wie? De techneuten van Radar!?Anoniem: 9974 schreef op woensdag 24 december 2008 @ 14:56:
http://www.trosradar.nl/i...emUid=1328&autostart=true
PS3 Blu-ray lens verbrand na ongeveer 1,5 jaar....
en belachelijke garantie van Sony!!!
(zie filmpje)
Anoniem: 9974
[ Voor 5% gewijzigd door Chaoss op 24-12-2008 15:09 ]
PSN: Wanderer200 | Switch: Wanderer
http://www.google.nl/sear...official&client=firefox-aChaoss schreef op woensdag 24 december 2008 @ 15:08:
Mag dan stemming makerij zijn, maar de PS3 heeft zeker wel een probleem met relatief veel Blu-Ray drives... en de garantie is belachelijk en slecht... ze moeten net als bij de X360 coulance toepassen en de garantie verlengen tot 3 jaar.... DAT zou nog eens een goede actie zijn van Sony.
Mijn vrouw heeft net in de stad een MSI 2,5" externe HD gekocht, deze ga ik overzetten in de PS3 en de 40GB van de PS3 (die nu echt 99% vol zit) gaat in die externe behuizing, kunnen we die mooi voor data overdracht naar de PS3 gebruiken... dat gaat een stuk vlotter dan via wifi overzetten.
en die Externe 2,5" HD's koste nauwelijks meer dan een losse HD. dus waarom ook nietnu met voldoende HD ruimte kunnen we de Ps3 ook gemakkelijker als media center gebruiken.
Nu dacht ik dat er altijd in de SP een link stond naar een tutorial hoeje die HD moet vervangen, maar die staat er niet meer?
In de handleiding van de PS3 staat het ook of GoogleChaoss schreef op woensdag 24 december 2008 @ 15:08:
Mag dan stemming makerij zijn, maar de PS3 heeft zeker wel een probleem met relatief veel Blu-Ray drives... en de garantie is belachelijk en slecht... ze moeten net als bij de X360 coulance toepassen en de garantie verlengen tot 3 jaar.... DAT zou nog eens een goede actie zijn van Sony.
Mijn vrouw heeft net in de stad een MSI 2,5" externe HD gekocht, deze ga ik overzetten in de PS3 en de 40GB van de PS3 (die nu echt 99% vol zit) gaat in die externe behuizing, kunnen we die mooi voor data overdracht naar de PS3 gebruiken... dat gaat een stuk vlotter dan via wifi overzetten.
en die Externe 2,5" HD's koste nauwelijks meer dan een losse HD. dus waarom ook nietnu met voldoende HD ruimte kunnen we de Ps3 ook gemakkelijker als media center gebruiken.
Nu dacht ik dat er altijd in de SP een link stond naar een tutorial hoeje die HD moet vervangen, maar die staat er niet meer?
Klopt, de topic start is niet helemaal volledig, ik heb twee weken geleden de 160GB versie aangeschaft.frG schreef op woensdag 24 december 2008 @ 11:55:
Fantastische startpost, fijn dat je er zoveel tijd insteekt, ben erg benieuwd naar de poll ook.
Klopt het dat er ook een 160GB versie in omloop is ?
You look like I need a drink.
Anoniem: 155599
Ps4/switch gamer
Dat heb ik gedaan, geluid over hdmi in de PS3, denk dus dat het in de instellingen van de onkyo zit, maar welkeNinTeNdO_FrEaK schreef op woensdag 24 december 2008 @ 18:08:
In het PS3 menu, je geluid over hdmi sturen (je hebt drie opties, hdmi, optisch en nog iets XD)
Bij je onkyo moet je hem even op het goede channel zetten lijkt me.
Anoniem: 129295
stemmingmakerij??Komop vent dat is gewoon een k*tservice van sony!JeepXJ89 schreef op woensdag 24 december 2008 @ 15:01:
[...]
En dat is bewezen/onderzocht door wie? De techneuten van Radar!?
Lijkt me niet. Stemmingmakerij van Radar, is al besproken in het vorige topic.
Het zou toch een goede zaak zijn als ze Sony zo ver krijgen dat ze langer volledige garantie geven.
Gamekings bekijk ik allang niet meer voor de 'journalistieke waarde'. Een paar weken geleden bespraken ze de Playseat en een Logitech stuurtje. Dat doen ze dan vervolgens met de World of Warcraft-guru plus 'Alles-is-kut'-Boris... Terwijl ze een die-hard racer in hun midden hebben (JJ dacht ik)...JeepXJ89 schreef op woensdag 24 december 2008 @ 13:58:
Er was hier iemand met een Logitech Mediaboard Pro, Gamekings behandelt nu het mediaboard en de Vantage headset in dit item: http://www.gamekings.tv/i...-ps3-keyboard-en-headset/
Ze delen mijn mening niet wbt het keyboard maar dat kan komen omdat ze hem nog geen 2 minuten hebben gebruikt. Die domme apen lopen te prutsen met het BT headsetje.
Dan zitten ze in Home en beginnen ze te kankeren dat de headset het niet doen, terwijl Sony heeft aangegeven dat de voicechat functie is uitgeschakeld in openbare ruimtes.
Wat een lutsers daar, geen enkele voorbereiding. Gewoon camera aan en meningen spuien.
[ Voor 12% gewijzigd door WaterFire op 24-12-2008 18:37 ]
Ik zeg ook niet dat de service van Sony niet ongelovelijk slecht is.Anoniem: 129295 schreef op woensdag 24 december 2008 @ 18:22:
stemmingmakerij??Komop vent dat is gewoon een k*tservice van sony!
ze kunnen ginder nog een puntje zuigen aan Microsoft.Eerlijk is eerlijk.
'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.
Bij geluid is het volgens mij kiezen tussen drie instellingen.polo306 schreef op woensdag 24 december 2008 @ 20:00:
Dit is nog een "oudje" met alleen maar optisch.Nou kan ik wel een optische kabel naar mn receiver doen maar als je dus HDMI naar je tv stuurt hoe kan je dan geluid krijgen naar je receiver via da HDMI gebeuren?
Persoonlijk gebruik ik de afstandsbediening veel voor films. Gaat allemaal net iets makkelijker dan met de joypad en alle mogelijkheden zijn meteen bereikbaar. Als je veel media gaat afspelen wel een beetje een 'must'polo306 schreef op woensdag 24 december 2008 @ 20:00:
Wat heeft een bluetooth afstandsbediening voor meerwaarde als de joypad het ook doet.Mijne werkt hier ook draadloos.
Eerlijk gezegd lijkt mij een afstandsbediening afgezien dat het leuk staat overbodig omdat je met de controller alles ook kunt en zoveel meer dan op play drukken als ik een film wil afspelen doe ik ook niet.hemiparo schreef op woensdag 24 december 2008 @ 20:20:
[...]
Persoonlijk gebruik ik de afstandsbediening veel voor films. Gaat allemaal net iets makkelijker dan met de joypad en alle mogelijkheden zijn meteen bereikbaar. Als je veel media gaat afspelen wel een beetje een 'must'
Ik heb altijd dat als ik de controller voor films gebruik dat als ik hem neerleg de film begint door te spoelen.kwiebus schreef op woensdag 24 december 2008 @ 20:32:
[...]
Eerlijk gezegd lijkt mij een afstandsbediening afgezien dat het leuk staat overbodig omdat je met de controller alles ook kunt en zoveel meer dan op play drukken als ik een film wil afspelen doe ik ook niet.
Moet je hem zachter neerleggen zodat R2 en L2 niet worden ingedrukt.Grannd schreef op woensdag 24 december 2008 @ 20:47:
[...]
Ik heb altijd dat als ik de controller voor films gebruik dat als ik hem neerleg de film begint door te spoelen.
Of dat als ik tegen de controller aanstaat ik opeens een hoofdstuk verder zit, met de afstandsbediening heb ik daar geen last van.
[ Voor 4% gewijzigd door ToFast op 24-12-2008 20:54 ]
Hij is al 1 week ofzo 277,- bij MediaMarkt met de film 300. 80GB versie*ToFast schreef op woensdag 24 december 2008 @ 20:53:
PS3 80GB 275euro incl verzending (NL).
https://www.lycoseshop.nl...om/Products/eg_1000111010
Al die 300euro acties zijn niet meer verkrijgbaar bij bartsmit enzo
Anoniem: 114186
Weet je of dit nog geldt? Ik had het deze week erg druk op werk en was dus van plan dit weekend een PS3 te kopen. Kom ik er nu net achter dat ik alle mooie aanbiedingen van Bart Smit/Intertoys etc heb gemistangelus20 schreef op woensdag 24 december 2008 @ 21:40:
[...]
Hij is al 1 week ofzo 277,- bij MediaMarkt met de film 300. 80GB versie*
Was een mooie deal voor mijkon ik wel vreden mee hebben.
Het is vrij makkelijk elders te vinden, maar heb je een tutorial gebruikt om die hd in te bouwen? Zit er een max. aan? (kan er ook gewoon een SATA2 1-terabyte van een willekeurig merk in? Kun je games eigenlijk installeren op harddisk? Anders smijt ik er ook ff 100E tegenaan door er een terra in te prikken ofzo.Chaoss schreef op woensdag 24 december 2008 @ 22:12:
Nou de 320Gb Hd van mijn externe MSI is ingebouwd in de PS3 ging allemaal gemakkelijk en vlot, ben nu weer een zooi PSN games opnieuw aan het installerengelukkig gaat het downlaoden vandaag erg vlot!
Nu heb ik de 40Gb van de PS3 in de externe behuizing gezet en wil deze gaan gebruiken voor dataoverdracht naar de PS3 (films, muziek) Het klopt toch dat de PS3 geen NTFS leest? dus ik moet hem in Fat32 formatteren en daarvan is de max partitie grote 32GB, ik moet dus 2 partities op mijn externe HD maken, ziet de PS3 dan beide Partities??
Aan bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend. Aan de tekst hieronder wel.
PS4? Is die ook al uit ?Chaoss schreef op woensdag 24 december 2008 @ 22:34:
que? dei 320Gb zit al in de PS3 en werkt prima,
heb nu een 40Gb externe HD gemaakt, en moet deze in windows formatteren voorda tik gem kan gebruiken en ik vraag me dus af als ik er 2 partities van 20GB opmaak en hem vervolgens via usb op de PS4 aansluit of die dan beide partities ziet.
Owner of DBIT Consultancy
De aanbieding is 277,- PS3 80gb + film 300. Helaas Zonder afstandbediening, maar die krijg ik voor kerst, dus was deze daarom interessant voor mijAnoniem: 114186 schreef op woensdag 24 december 2008 @ 21:52:
[...]
Weet je of dit nog geldt? Ik had het deze week erg druk op werk en was dus van plan dit weekend een PS3 te kopen. Kom ik er nu net achter dat ik alle mooie aanbiedingen van Bart Smit/Intertoys etc heb gemist.
In de MM krant heb je nog wel PS3 + game voor 333, maar dat is dus een lachertje vergeleken met de aanbieding van Intertoys van de week (299 voor PS3, blu-ray 300, afstandbediening EN game naar keuze), dus dat ga ik echt niet doen (dan wacht ik tot Sony gewoon weer zo laag gaat).
Ook zag ik een PS3 blu-ray bundel bij MM in het krantje voor 388, maar dat is PS3 + game + blu-ray 300 + afstandsbediening + blu-ray 10.000BC (in feite dus alleen de blu-ray 10.000 BC extra, voor 88 euro meer dan Intertoys... nou "Ik ben toch niet gek?"...)
Maar als wat jij aangeeft nog steeds geldt; 277 voor PS3, blu-ray 300 en afstandsbedienign, minus game, kan ik daar nog wel mee leven.
Overigens waardeloos dat geen van deze echte goede deals in de folders worden vermeld... je zou denken dat winkels juist met deze dingen mensen trekken... maar ja...
Die 32 GB maximum geldt toch enkel voor een format tijdens de installatie van Windows XP?Chaoss schreef op woensdag 24 december 2008 @ 22:12:
dus ik moet hem in Fat32 formatteren en daarvan is de max partitie grote 32GB, ik moet dus 2 partities op mijn externe HD maken, ziet de PS3 dan beide Partities??
Ondertussen ook maar het filmpje bekeken van Radar en ik juich dergelijke initiatieven toe. Verplaats je in de situatie van de mensen wier Blu-Ray drive stuk is. Early adaptor of niet, na 1,5 jaar zou zo'n drive het nog moeten doen.JeepXJ89 schreef op woensdag 24 december 2008 @ 18:59:
[...]
Ik zeg ook niet dat de service van Sony niet ongelovelijk slecht is.
De stemmingmakerij is dat Tros Radar in de uitzending zegt dat de Blu-ray laser na 1,5 jaar kapot zou gaan. Dat is gebaseerd op niks! De ene gebruiker gebruikt 'belast' zijn laser meer dan de ander, je kunt in elk geval dus niet zeggen 1,5 jaar na aankoop kun je een kapotte laser verwachten.
Sony zou coulant moeten zijn en iedere 'early adopter' van de PS3 gewoon compenseren mochten zij problemen krijgen. Dát zijn de mensen die de Blu-ray techniek mede hebben doen 'winnen'
Wat bedoel je met niets leverbaar?Fernoráto schreef op woensdag 24 december 2008 @ 23:01:
Ik ben op zoek naar een nieuwe controller. Weet iemand wat er aan de hand is dat er niets leverbaar is?
euhm nou kheb hier 2 laptops staan eentje met XP en een met vista en kan de oude PS3 HD niet in 1 partitie van 40Gb formatten?kwiebus schreef op woensdag 24 december 2008 @ 22:45:
[...]
Die 32 GB maximum geldt toch enkel voor een format tijdens de installatie van Windows XP?
Ik was van dit knowledgebase artikel uitgegaan. Blijkbaar kan je FAT32 partities groter dan 32 GB niet aanmaken met de standaard formatting tools in XP en Vista hoewel dergelijke partities door Windows wel te lezen en te beschrijven zijn. Zie ook dit verhaal.Chaoss schreef op woensdag 24 december 2008 @ 23:15:
[...]
euhm nou kheb hier 2 laptops staan eentje met XP en een met vista en kan de oude PS3 HD niet in 1 partitie van 40Gb formatten?
als ik 32000 invul kan ik Fat32 selecteren zodra ik meer MB invoer kan ik alleen NTFS selecteren...
Zie bladzij 27 van de handleiding 4e bullet: http://www.eu.onkyo.com/dl/1080057/HT-R518_En.pdf Geluid via hdmi is niet mogelijk met het setje dat jij hebt.gnauw schreef op woensdag 24 december 2008 @ 18:06:
Ik heb een onkyo HT-R518 gekocht waarop ik mijn PS3 heb aangesloten middels een HDMI kabel. Beeld gaat prima, ik heb echter geen geluid. Volgens mij moet dat wel kunnen via de hdmi omdat geluid daar door PCM wordt meegestuurd wat door de receiver weer opgepakt kan worden.
Wie kan me vertellen hoe ik me PS3/Onkyo moet instellen om geluid te krijgen?
[ Voor 44% gewijzigd door OCTheEagle op 25-12-2008 00:13 ]
http://blog.warrenasia.co...-thats-larger-than-32-gb/kwiebus schreef op woensdag 24 december 2008 @ 23:47:
[...]
Ik was van dit knowledgebase artikel uitgegaan. Blijkbaar kan je FAT32 partities groter dan 32 GB niet aanmaken met de standaard formatting tools in XP en Vista hoewel dergelijke partities door Windows wel te lezen en te beschrijven zijn. Zie ook dit verhaal.
die bundel was idd bij almere maar helemaal uitverkocht.Er was ook een bundel bij almere met game naar keuze voor 388.en dat pakketje zou dinsdag uiterlijk er zijn..Heb ik ff gebeld en kreeg te horen dat er geen actie pakket was van 388 alleen de 333 versie..Nou moe ik was toch niet gek..maar hoe dan ook...alles was weg en het kwam na kerst binnen.Dus ben ik maar naar zwolle gegaan.Deze actie geld overigens bij MediaMarkt Almere, althans daar heb ik hem gekocht. ook was een bundel voor 299,- PS3 80gb + afstandbediening + film 300, en d8 ook 10.000 nog wat maar dat weet ik niet meer zeker.
Maar die MKV's kan je weer streamen vanaf PC met PMS-RazieL- schreef op donderdag 25 december 2008 @ 00:48:
Ik heb een externe hd vol met series (.avi-files ed), speelt ie allemaal perfect af. Alleen bestanden zoals .mkv trekt ie niet, maar daar heb ik er gelukkig niet zoveel van.
MKV is hoge kwaliteit, beetje zonde als je dat met VGA op een LCD aansluit, tenminste als het om een FullHD gaat. Probeer is als je de mogelijkheid hebt, om PC via DVI>HDMI aan te sluiten als je die mogelijkheid hebt.-RazieL- schreef op donderdag 25 december 2008 @ 01:51:
Niks daarvan. Er hangt een vga-kabel tussen mn pc en mn tv. Veel makkelijker en mn ps3 hoeft niet eens aan te staan
[ Voor 30% gewijzigd door Yippie op 25-12-2008 03:03 ]
Anoniem: 136772
Niet echt hot nieuws, dat ding staat hier al een maand of 2Yippie schreef op donderdag 25 december 2008 @ 01:57:
[...]
********* HOT NEWS ********
PSN vouchers lijken er toch te komen, zie de 1ste voortekenen waar die bijgesloten zit in een bundel
Die heb ik ook, Ik heb deze twee weken geleden voor €449.95 bij bart smit gehaald.Yippie schreef op donderdag 25 december 2008 @ 01:57:
[...]
********* HOT NEWS ********
PSN vouchers lijken er toch te komen, zie de 1ste voortekenen waar die bijgesloten zit in een bundel
Maar als mn pc uitstaat en mn ps3 aan dan plug ik mn externe hd in de ps3, en dan is dit ook weer relevant voor dit topicYippie schreef op donderdag 25 december 2008 @ 01:57:MKV is hoge kwaliteit, beetje zonde als je dat met VGA op een LCD aansluit, tenminste als het om een FullHD gaat. Probeer is als je de mogelijkheid hebt, om PC via DVI>HDMI aan te sluiten als je die mogelijkheid hebt.
Ben wel even de kluts kwijt, je zet je PS3 uit ?? Waarom post je dit dan in dit topic ?
Als je je pc gebruikt om MKV te kijken, dan kan dat toch ook met die AVI's etc..
zoek even in voorgaande topic op "chatpad", dan vind je genoeg.EgoPro schreef op donderdag 25 december 2008 @ 10:49:
Zijn er al mensen die ervaring hebben met dat toetsenbordje voor op de controller?
Dat is dan ook weer duidelijk, moet dus optisch kabeltje kopen. Ik heb begrepen dat ik dan niet verder kom dan 5.1 geluid, maar dat is prima voor mij. Zijn er verder nog nadelige gevolgen bij het gebruiken van de optische link ipv hdmi?OCTheEagle schreef op donderdag 25 december 2008 @ 00:01:
[...]
Zie bladzij 27 van de handleiding 4e bullet: http://www.eu.onkyo.com/dl/1080057/HT-R518_En.pdf Geluid via hdmi is niet mogelijk met het setje dat jij hebt.
Is anders de 1ste keer dat ik het uitdrukkelijk ergens zag staan.Anoniem: 136772 schreef op donderdag 25 december 2008 @ 09:01:
[...]
Niet echt hot nieuws, dat ding staat hier al een maand of 2
Voucher heb ik gewoon doorverkocht
Nee, wat de rechter vindt wat redelijk is is relevant. Als Sony zegt: "3 jaar" en jouw PS3 begeeft het na 3 jaar en 1 dag en jij vindt dat onnozel want het apparaat moet toch 10 jaar meekunnen, dan ga je naar de rechter en vraag je de rechter om uitsluitsel. Als de rechter vindt dat een PS3 het 5 jaar moet kunnen doen, kan sony roepen dat het 3 jaar is, maar dat is dan irrelevant.wilmundo schreef op woensdag 24 december 2008 @ 22:53:
[...]
Sony heeft zich te houden aan de consumentenwetgeving. Hierbij is de verwachte levensduur van belang. Sony positioneert de ps3 als 'alleskunner'. Van een alleskunner mag je verwachten dat deze sowieso langer dan een jaar meegaat (van een gameconsole mag je ook verwachten dat deze langer dan 1 jaar meegaat).
Hoe lang is dan de vraag? Daar kunnen consumenten van mening verschillen. Navraag bij de fabrikant moet dan opleveren wat de verwachte levensduur is van het product. Stel dat Sony deze op 3 jaar stelt, dan is het redelijk dat de reparatie na 1,5 jaar volledig wordt vergoed door Sony. Na 2,5 jaar zou het coulant zijn om de reparatiekosten te delen, dat wil zeggen 50:50.
Iemand enig idee wat Sony opgeeft als verwachte levensduur voor de ps3? Alle discussies ten spijt, dit is namelijk wat werkelijk relevant is.
Creator of: LLBLGen Pro | Camera mods for games
Photography portfolio: https://fransbouma.com
Dat is de reden dat ik nooit meer wat bij Dixons koop. Die vragen het standaard, je word er helemaal gek van.EfBe schreef op donderdag 25 december 2008 @ 11:32:
"Wilt u er 2 jaar garantie bijkopen?"... wat? Garantie BIJkopen? wat voor diefstal is dat zeg!
wil een Toyota Supra mkIV!!!!! | wil een Yamaha YZF-R{1,6} | wil stiekem ook een Ducati
"Security is just a state of mind"
PSN: scorpie | Diablo 3: scorpie#2470
Weird, ik zit ergens al bij de laatste tournooien zonder enige echte weerstand. Game staat op normal. moet er wel bijzeggen dat ik best addicted was aan Wipeout pure en die 2de op de PSP.scorpie schreef op donderdag 25 december 2008 @ 12:55:
Steer assist kun je uitzetten, dat scheelt, mits je de baan goed kent. Zelf kan ik er ook niks van, en vind het eigenlijk zelfs zonde van m'n 20 euro (heb de full game gekocht), maarja.
en in de membershop LBP voor 34,- en Singstar vol2 incl mic's 39,95.Hi-Sintar schreef op donderdag 25 december 2008 @ 13:09:
Buzz Quizz TV incl 4 Buzzers voor 39,95 euro bij 1dayfly, voor de mensen die hem nog niet hadden (zoals ik) een leuke aanbieding
Oh dan was ik net op tijd, heb namelijk om 12.55 uur besteldYippie schreef op donderdag 25 december 2008 @ 13:12:
[...]
en in de membershop LBP voor 34,- en Singstar vol2 incl mic's 39,95.
Zie net dat even na 13:00 Buzz al is uitverkocht.
Jammer wou hem graag hebben maar hij is al weer uitverkochtHi-Sintar schreef op donderdag 25 december 2008 @ 13:09:
Buzz Quizz TV incl 4 Buzzers voor 39,95 euro bij 1dayfly, voor de mensen die hem nog niet hadden (zoals ik) een leuke aanbieding
Kan je dit ook met 2 player co-op doen?OfflinePensmaster-B schreef op woensdag 24 december 2008 @ 16:20:
savage moon gehaald van de psstore vandaag, weer heerlijk towers defenden
De Consumentenbond is niet te beroerd om dat soort zaken voor je te regelen hoor.EfBe schreef op donderdag 25 december 2008 @ 11:32:
[...]
Nee, wat de rechter vindt wat redelijk is is relevant. Als Sony zegt: "3 jaar" en jouw PS3 begeeft het na 3 jaar en 1 dag en jij vindt dat onnozel want het apparaat moet toch 10 jaar meekunnen, dan ga je naar de rechter en vraag je de rechter om uitsluitsel. Als de rechter vindt dat een PS3 het 5 jaar moet kunnen doen, kan sony roepen dat het 3 jaar is, maar dat is dan irrelevant.
DAT is het kloterige aan deze situatie: geen consument gaat naar de rechter of je moet diepe zakken hebben en vinden dat het gewoon uitgezocht moet worden. Dus gaat de consument af op wat de fabrikant zegt, of erger: wat winkeliers doen "Wilt u er 2 jaar garantie bijkopen?"... wat? Garantie BIJkopen? wat voor diefstal is dat zeg!
"Our words are backed with NUCLEAR WEAPONS!" - Mahatma Gandhi
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq