Tom schreef op zaterdag 26 september 2009 @ 16:55:
[...]
Ik heb daar een begin mee gemaakt maar vind het maar een wazig spel. Snap af en toe niet wat nou de bedoeling is of wat het echt leuk maakt. Wat sluipen, zorgen dat mannetjes je niet zien en je onzichtbaar blijft, en als je zichtbaar bent moet je schieten. Weet mij niet te overtuigen ondanks dat iedereen roept dat het helemaal geweldig is. Maar zal aan mij liggen

(heb ook nooit eerdere metal gear spellen gespeeld)
Wat je daar opnoemt is al meer dan de gemiddelde shooter, da's enkel knallen en eh, knallen
Dat is juist het gave aan MGS, als het je lukt zonder problemen erdoor te komen en dan ook nog extra's weet te bemachtigen geeft z'on uber gevoel!' De spanning als je op het punt staat betrapt te worden, soldaten verschrikt onder schot houden, items jatten enz. Daarbij is het niet alleen sneaken verstoppen en schieten, doe ens paar bossbattles, ga eens met Rex op pad

En lees je in in het verhaal, zonder de vorige delen te kennen ga je het echt niet helemaal volgen. Want het verhaal is zo gaaf en diep. Wat dat betreft valt echt op dat het een japanse game is, er is zoveel symboliek, sfeer en stijl. Dat mis ik vaak in westerse games, daarin lijkt alles veel oppervlakkiger.
Maja, ik ben zelf dan ook niet de meest standaard gamer, zelf zie ik graag film en game versmelten en kan dan ook niet wachten op Heavy Rain.
Ik ben juist superblij met de gameplay, gelukkig dat er nog games bestaan zonder one button does everything! Dit gaat wel iets dieper dan dat.
Het zal je persoonlijke smaak inderdaad wel zijn denk ik dan, MGS is niet een game voor iedereen, maar als het je bevalt kan je niets beters vinden
PS,
Mijn PSN ID is: l---Mutation---l , volgens mij nogal ongelukkig gekozen?
Ben nooit zo van multiplayer geweest maar heb er wel zin in met de ps3.
[
Voor 12% gewijzigd door
Mutatie op 26-09-2009 18:03
]