• Knul
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 22:04
Vandaag MGS uitgespeeld, man, lange tijd geleden dat ik zo'n mooie game heb gespeeld qua verhaal en sfeer. Vanavond even online uitproberen :). Tip: Hij ligt voor 20 euro bij de e-plaza. Overigens heeft thehut ook uitverkoop.

Weet iemand wanneer de volgende ronde komt voor de MAG-beta? Ik ben toch wel erg benieuwd naar deze game.

• Meelobee
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 23:18

Meelobee

¯\_(ツ)_/¯

Gusev schreef op zaterdag 26 september 2009 @ 15:45:
Gratis LBP Norse Mythology Pack voor US account:

http://www.us.playstation.com/sonywondergames/default.aspx

Ik heb dus niks aan de mijne:
spoiler:
D47J-TABC-AFH3
Dan maak je toch ff snel een US account. Als je em daar dan mee download kan je de pack ook gebruiken op je main account (zolang je de US account maar niet verwijderd.)

Ryzen 7 7700X | ROG Strix B650-E Gaming Wifi | ROG Strix RTX 4070Ti | 32Gb GSkill RipJaws S5 | 980Pro 2Tb | Corsair RM850x Shift | Fractal Design North Black

• WickedWizard
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 27-04-2023
Meelobee schreef op zaterdag 26 september 2009 @ 16:44:
[...]

Dan maak je toch ff snel een US account. Als je em daar dan mee download kan je de pack ook gebruiken op je main account (zolang je de US account maar niet verwijderd.)
Maar dat werkt toch niet als hij een PAL versie van LBP heeft?

StarWarsAwakens.nl | De Star Wars Community van de Benelux

• Tom
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

Tom

Knul schreef op zaterdag 26 september 2009 @ 16:03:
Vandaag MGS uitgespeeld, man, lange tijd geleden dat ik zo'n mooie game heb gespeeld qua verhaal en sfeer. Vanavond even online uitproberen :).
Ik heb daar een begin mee gemaakt maar vind het maar een wazig spel. Snap af en toe niet wat nou de bedoeling is of wat het echt leuk maakt. Wat sluipen, zorgen dat mannetjes je niet zien en je onzichtbaar blijft, en als je zichtbaar bent moet je schieten. Weet mij niet te overtuigen ondanks dat iedereen roept dat het helemaal geweldig is. Maar zal aan mij liggen :P (heb ook nooit eerdere metal gear spellen gespeeld)

• Knul
Tom schreef op zaterdag 26 september 2009 @ 16:55:
[...]

Ik heb daar een begin mee gemaakt maar vind het maar een wazig spel. Snap af en toe niet wat nou de bedoeling is of wat het echt leuk maakt. Wat sluipen, zorgen dat mannetjes je niet zien en je onzichtbaar blijft, en als je zichtbaar bent moet je schieten. Weet mij niet te overtuigen ondanks dat iedereen roept dat het helemaal geweldig is. Maar zal aan mij liggen :P (heb ook nooit eerdere metal gear spellen gespeeld)
Tsja, ik weet het ook niet echt. Ik werd wel gegrepen door het verhaal en de vele tussen filmpjes :) (heb ook nog nooit eerder MGS gespeeld, maar begin nu met MGS 1 en 2). Hoe ver ben je precies dan?
Twanjo schreef op zaterdag 26 september 2009 @ 14:09:
Maar weet iemand of er nog steeds dezelfde chips inzitten als de eerste ps3? Die stond bekend om zijn goede dvd en bleu ray weergaven?
Ja. HDMI-ondersteuning is zelfs verbeterd. Je zult enkel geen SACDs kunnen afspelen, maar dat is al sinds 2 jaar het geval.
En eigenlijk wil ik er helemaal niet op gaan game omdat ik een echte pc-man ben, maar omdat nogal wat vrienden zo'n ding hebben en OPF Dragon rising in aantocht is, ben ik benieuwd of je op de ps3 ook iets van een headset kunt gebruiken. IS daar een bepaald systeem voor ( zoals teamspeak op de pc) of is dat alleen als het echt in het spel zelf ingebouwd is?
Je kunt bluetooth headsets op de PS3 gebruiken. Op dit moment kun je die functionaliteit enkel binnen een game gebruiken (als die dat ondersteunt) maar er komt volgens de geruchten binnenkort een cross game chat-update aan.

• Kaasje123
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 27-05 08:54
Ik heb nu al een 2 tal weken een ps3 slim en erg blij met hem alleen als ik er een tijdje op gespeeld heb en ik zet hem uit dan hoor ik na een minuut of wat tikken van mijn ps3 slim alsof het plastic inkrimpt nadat hij uitgezet was van de warmte. Hebben meer mensen dat?

Anoniem: 290119

Ja dat heb ik ook. Ik heb welliswaar geen Slim, maar ik hoor de PS3 een tijdje tikken. Wel vaag, maar heb er nooit echt aandacht aan besteed :p

• Mutatie
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 01:39
Tom schreef op zaterdag 26 september 2009 @ 16:55:
[...]

Wat je daar opnoemt is al meer dan de gemiddelde shooter, da's enkel knallen en eh, knallen :P
Dat is juist het gave aan MGS, als het je lukt zonder problemen erdoor te komen en dan ook nog extra's weet te bemachtigen geeft z'on uber gevoel!' De spanning als je op het punt staat betrapt te worden, soldaten verschrikt onder schot houden, items jatten enz. Daarbij is het niet alleen sneaken verstoppen en schieten, doe ens paar bossbattles, ga eens met Rex op pad :D En lees je in in het verhaal, zonder de vorige delen te kennen ga je het echt niet helemaal volgen. Want het verhaal is zo gaaf en diep. Wat dat betreft valt echt op dat het een japanse game is, er is zoveel symboliek, sfeer en stijl. Dat mis ik vaak in westerse games, daarin lijkt alles veel oppervlakkiger.
Maja, ik ben zelf dan ook niet de meest standaard gamer, zelf zie ik graag film en game versmelten en kan dan ook niet wachten op Heavy Rain.

Ik ben juist superblij met de gameplay, gelukkig dat er nog games bestaan zonder one button does everything! Dit gaat wel iets dieper dan dat.
Het zal je persoonlijke smaak inderdaad wel zijn denk ik dan, MGS is niet een game voor iedereen, maar als het je bevalt kan je niets beters vinden :)

PS,
Mijn PSN ID is: l---Mutation---l , volgens mij nogal ongelukkig gekozen?
Ben nooit zo van multiplayer geweest maar heb er wel zin in met de ps3.

[ Voor 12% gewijzigd door Mutatie op 26-09-2009 18:03 ]

• SR8
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online

SR8

Kaasje123 schreef op zaterdag 26 september 2009 @ 17:23:
Ik heb nu al een 2 tal weken een ps3 slim en erg blij met hem alleen als ik er een tijdje op gespeeld heb en ik zet hem uit dan hoor ik na een minuut of wat tikken van mijn ps3 slim alsof het plastic inkrimpt nadat hij uitgezet was van de warmte. Hebben meer mensen dat?
Dat heb ik dus ook met mijn Slim.

Anoniem: 268098

SR8 schreef op zaterdag 26 september 2009 @ 18:04:
[...]

Dat heb ik dus ook met mijn Slim.
dat is normaal. Had ik ook met de 60gb, 40gb,80gb en nu ook met de 120gb ;) Hoef geen zorgen te maken.

• Grozno
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 22:53

Grozno

acts without consequence!

Heeft iemand anders de 'ongezouten' kritiek van Trent Reznor (NiN) op de PS3 al gelezen?
Sony zou alleen maar Blu-ray pushen en te weinig aan games doen :S
Vervolgens vind hij Nintendo helemaal geweldig en origineel e.d.

Ik vind juist dat Ninty de plank hard aan het misslaan is op het moment en Sony lekker op gang aan het komen is.

[ Voor 10% gewijzigd door Grozno op 26-09-2009 18:29 ]

Advocatus ineptias | Free Speech Online

Anoniem: 218263

Hallo, ik ben op zoek naar Spiderman 3 Collectors Edition. Ik heb hem gevonden op amazon.co.uk zie:
http://www.amazon.co.uk/S...mes&qid=1253982246&sr=8-1
Op het plaatje zie je een cover van Playstation 3, maar er staat UNIX bij.
Iemand die weet of dit nu een PS3 game is of niet?

Anoniem: 86619

Grozno schreef op zaterdag 26 september 2009 @ 18:25:
Heeft iemand anders de 'ongezouten' kritiek van Trent Reznor (NiN) op de PS3 al gelezen?
Sony zou alleen maar Blu-ray pushen en te weinig aan games doen :S
Vervolgens vind hij Nintendo helemaal geweldig en origineel e.d.

Ik vind juist dat Ninty de plank hard aan het misslaan is op het moment en Sony lekker op gang aan het komen is.
Zoveel pushen ze het Bluray gebeuren ook niet echt vind ik. Het enige jammere is dat ze de PS3 wel echt als mediasysteem profileren, maar zich dan wel strak aan de standaarden houden en dingen zoals .mkv's niet afspeelbaar zijn en er ook geen netwerk hd's gelezen kunnen worden, alleen via de mediaservers laten streamen. Dat zijn de minpuntjes voor mij persoonlijk.

• Roamor
  • Registratie: Mei 2004
  • Niet online
Anoniem: 218263 schreef op zaterdag 26 september 2009 @ 18:26:
Hallo, ik ben op zoek naar Spiderman 3 Collectors Edition. Ik heb hem gevonden op amazon.co.uk zie:
http://www.amazon.co.uk/S...mes&qid=1253982246&sr=8-1
Op het plaatje zie je een cover van Playstation 3, maar er staat UNIX bij.
Iemand die weet of dit nu een PS3 game is of niet?
Grappig. Unix heeft helemaal niets met de PS3 slim te maken, afgezien van de mogelijkheid om er een derivaat van op de fat te installeren.

Kwamen er maar zulke spellen uit voor Linux. ;)

• Tom
  • Niet online

Tom

Mutatie schreef op zaterdag 26 september 2009 @ 17:57:
[...]

Wat je daar opnoemt is al meer dan de gemiddelde shooter, da's enkel knallen en eh, knallen :P
Mja maar CoD vond ik wel cool, beter te begrijpen. Ik snap MGS nog niet. Ben ook niet ver gekomen. Maar nogmaals, iedereen vind MGS geweldig dus het zal aan mij liggen :)

Anoniem: 218263

Roamor schreef op zaterdag 26 september 2009 @ 18:39:
[...]

Grappig. Unix heeft helemaal niets met de PS3 slim te maken, afgezien van de mogelijkheid om er een derivaat van op de fat te installeren.

Kwamen er maar zulke spellen uit voor Linux. ;)
Dat dacht ik ook, alleen wel vreemd dat er bij beschrijving platform UNIX staat. Bij de andere games staat gewoon PS3 bij de platform beschrijving.
Maar dan zal het waarschijnlijk wel een fypfoutje zijn.

• uchiha tijntje
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 01:12
MAG beta enkel op een normale werkdag?... Wat voor reden hebben ze daar nu weer voor... Zonde zeg.

Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.

Anoniem: 188082

Heeft iemand van jullie het volgende probleem (of heeft er iets over gelezen):

Ik heb mijn PC via een netwerkbrug rechtstreeks verbonden aan mijn PS3. Films en series streamen goed in uitstekende kwaliteit (zowel Vuze en PS3 Media Server). Tot zover geen probleem. Alleen na enige tijd streamen reboot mijn PC automatisch (doet ie anders nooit) en dus valt de film weg. Nu geeft Windows Vista plots bij iedere opstartbeurt aan dat mijn harddrive defect is en dat ik moet back-uppen. Seagate prog heeft HD nagekeken maar alle problemen (totaal 26 kunnen repareren). De foutmelding blijft. Ik ben bang dat mijn HD (en al mijn gegevens kapot gaat).

Wat is er aan de hand?! Any ideas? Hoe kan ik de foutmelding wegkrijgen en ervoor zorgen dat mijn PC niet vanzelf reboot tijdens films?

Mijn systeem: Core2Duo 6700, 4 Gb, 500 Gb HD, Geforce 8800 GTS, met Windows Vista 64 bit

• Roamor
  • Registratie: Mei 2004
  • Niet online
Even de logs bekijken voor de zekerheid, maar ik denk dat het idd je HD is gezien de meldingen.

• RnB
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 20:45

RnB

Ik denk dat je harde schijf gewoon kapot is. Rebooten doet een pc niet zomaar, mits hij gewoon 'gezond' is.
Maar je bent daarvoor wel in het verkeerde topic, maak er eentje aan zou ik zeggen. ;)

Heb vanacht GTAIV zowat uitgespeeld, poeh.. wat een geweldige game is dat! Is ook een van de weinige spellen die ik heb voor mijn ps3. Heb Killzone II geleend van een vriend van me, maar dat spel valt zwaar tegen..
Verder heb ik laatst NFS Shift gekocht, ben ook daar erg blij mee! Houd je van racen met bepaalde opdrachten en wil je het allemaal niet te arcade hebben, dan is NFS Shift zeker een spel voor je.
Vind het erg vooruit gegaan sinds alle slechte NFS'en, ik vond alleen die Undergrounds nog wel oké.
Om het af te maken heb ik gisteren The Orange Box besteld, een fantastisch pakket voor maar 22 euro! _/-\o_ Heb Half Life 2 al meerdere malen uitgespeeld op mijn laptop en iedere keer weet het me weer te pakken, zowel qua verhaal als qua gameplay en graphics. Derest van de spellen in deze box is een leuke toevoeging. :)

Al met al erg blij met mijn jonge ps3 slim. Ook als media centre.
Meelobee schreef op zaterdag 26 september 2009 @ 13:46:
Opslaghond, heb je geen PSN Tag? Krijg kruisje als ik je probeer toe te voegen op de ID site (sig)
Nogal wat dingen die met een invulformulier zijn misgegaan ... :(
Ik kan dus niet bij Mijn profiel, Mijn vrienden, Mijn trofeeën en Mijn Draagbare id komen.
Heb al eens op zo'n forum gepost, maar kreeg er geen antwoord.
Ik weet ook zo niet meer wat het probleem was. ;)

"Ik heb een zak expected goals nog nooit een goal zien maken." - snmght

• Knul
Mutatie schreef op zaterdag 26 september 2009 @ 17:57:
[...]

Dat is juist het gave aan MGS, als het je lukt zonder problemen erdoor te komen en dan ook nog extra's weet te bemachtigen geeft z'on uber gevoel!' De spanning als je op het punt staat betrapt te worden, soldaten verschrikt onder schot houden, items jatten enz. Daarbij is het niet alleen sneaken verstoppen en schieten, doe ens paar bossbattles, ga eens met Rex op pad :D En lees je in in het verhaal, zonder de vorige delen te kennen ga je het echt niet helemaal volgen. Want het verhaal is zo gaaf en diep. Wat dat betreft valt echt op dat het een japanse game is, er is zoveel symboliek, sfeer en stijl. Dat mis ik vaak in westerse games, daarin lijkt alles veel oppervlakkiger.
Ben atm multiplayer patch aan het downloaden :). Nou ja, het verhaal is zo ongeveer duidelijk voor een niet-MGS speler (heb flarden van voorgaande delen meegekregen bij mijn broer). Ik zoek eigenlijk nog een soort filmpje dat het gehele verhaal in 1 keer uitlegt o.i.d.. Ik schoot al wel op met de wiki-page van MGS :)

Ah, over de verhaallijn; kom net erachter dat iemand op YouTube alle cutscene's heeft opgenomen... Maar eens een keertje kijken als ik tijd teveel heb :)

[ Voor 43% gewijzigd door Knul op 26-09-2009 20:17 ]

• Jumpman
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 04:39
uchiha tijntje schreef op zaterdag 26 september 2009 @ 19:16:
MAG beta enkel op een normale werkdag?... Wat voor reden hebben ze daar nu weer voor... Zonde zeg.
Simpel, omdat er een team van analisten en tenchnici in de weer zijn om live bij de sessie te zijn, en mee te kijken. deze gasten hebben geen zin om in het weekend ook te werken. ;)

Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.

OPSLAGHOND schreef op zaterdag 26 september 2009 @ 10:13:
@ SToRM666; dat zou de eerste keer zijn dat ik een game verkoop ik ben nogal een verzamelaar.
Buzz is wel makkelijk, maar kost nogal wat tijd. Terminator S. is makkelijk en snel te halen. ;)
Buzz kost een paar uur tijd ;) Er is namelijk een truukje om 12 trophies in 1 keer te halen :D
Ik zie Terminator nu voor 18 pond bij Zavvi staan, maar dat vind ik nog te duur. Ik wacht wel tot ie 10 pond is :)
Meelobee schreef op zaterdag 26 september 2009 @ 13:46:
Vanaf level 12 krijg je veel minder % voor je gehaalde trophies. Ik heb iets van 20 zilveren trophies gehaald in Trine en dat geeft maar 5 % in totaal. Wat is de reden dat de curve zo omhoog gaat vanaf level 12?

Buzz kost idd veel tijd om te halen en er zit een lastige trophy in, die waarbij je 3x binnen x sec goed moet antwoorden.
Ik vind dat het nu al zo traag gaat en ik ben nog maar level 7...
Die Buzz trophy voor 3 keer snel antwoorden kost inderdaad wel wat tijd ja, maar ik heb m toch kunnen halen :*)

[ Voor 67% gewijzigd door SToRM666 op 26-09-2009 20:29 ]

PSN id: NL_SToRM

• Tom
  • Niet online

Tom

Ik heb een nieuwe harddisk gekocht voor m'n PS3. Net een backup gemaakt van mijn huidige harde schijf naar een externe harddisk (FAT geformatteerd). Dat ging prima, gewoon via de ingebouwde backupsoftware op de PS3.

Toen de nieuwe erin geprikt (direct vanuit de verpakking). Dan krijg ik onderstaande fout. Vervolgens die nieuwe als FAT32 geformatteerd, maar ook dat werkt niet. Nu die partitie weer eraf geflikkerd en nog steeds werkt het niet. Telkens krijg ik dit scherm:

Afbeeldingslocatie: http://img223.imageshack.us/img223/4809/photolj.jpg

Als je dan de controller aansluit en op de PS toets drukt krijg ik dit scherm:

Afbeeldingslocatie: http://img233.imageshack.us/img233/6703/photogl.jpg
"De systeemsoftware functioneert niet correct. Druk de PS-toets voor een nieuwe herstart.
Indien het systeem niet kan worden herstart dient de systeempartitie van de harde schijf te worden geformatteerd en moet u de systeemsoftware opnieuw installeren.
Plaats het opslagmedium waarop de updatedata van versie 3.01 of hoger staan en druk de toetst START en SELECT vervolgens tegelijk in.
Op de SCE website voor uw regio leest u hoe de updatedata verkrijgbaar is.
Oplossing is de laatste firmware van de Playstation site te downloaden en deze via cd/dvd/CF aan je Playstation te hangen. De firmware moet dan op deze locatie staan:
PS3\UPDATE\PS3UPDAT.PUP

Bij mij moest Google eraan te pas komen voor ik erachter kwam. Vandaar dat ik het hier ook even post, zal vast niet de enige zijn. Als je de handleidingen op internet leest komt de PS3 in de meeste gevallen gelijk met de vraag of je wilt formatteren, zonder dat er een firmware aan te pas komt.

Zie ook http://community.eu.plays...rd.id=474&thread.id=15595

edit: blijkbaar is het bij de 40gb PS3 zo. De 60gb kan wel direct formatteren zonder die softwareupdate. van de andere versies weet ik het niet.

[ Voor 3% gewijzigd door Tom op 26-09-2009 20:34 ]

• Meelobee

Meelobee

¯\_(ツ)_/¯

SToRM666 schreef op zaterdag 26 september 2009 @ 20:23:
[...]
Buzz kost een paar uur tijd ;) Er is namelijk een truukje om 12 trophies in 1 keer te halen :D
Werkt niet bij de Special Edition :(

Ryzen 7 7700X | ROG Strix B650-E Gaming Wifi | ROG Strix RTX 4070Ti | 32Gb GSkill RipJaws S5 | 980Pro 2Tb | Corsair RM850x Shift | Fractal Design North Black

• Zwartkijker
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 20:40
Knul schreef op zaterdag 26 september 2009 @ 20:10:
[...]

Ben atm multiplayer patch aan het downloaden :). Nou ja, het verhaal is zo ongeveer duidelijk voor een niet-MGS speler (heb flarden van voorgaande delen meegekregen bij mijn broer). Ik zoek eigenlijk nog een soort filmpje dat het gehele verhaal in 1 keer uitlegt o.i.d.. Ik schoot al wel op met de wiki-page van MGS :)

Ah, over de verhaallijn; kom net erachter dat iemand op YouTube alle cutscene's heeft opgenomen... Maar eens een keertje kijken als ik tijd teveel heb :)
De retrospective van GT kan interessant zijn. Je krijgt een goed beeld van het verhaal en het zal minder tijdrovend zijn dan alle cutscenes op YouTube ;)

PSN: Zwartkijker

• alex3305
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 20:28
SToRM666 schreef op zaterdag 26 september 2009 @ 20:23:
[...]

[...]
En dat gaat hoe O-) ?
Zoek eens op buzz trophy glitch of iets dergelijks en je zult het vinden :P

• Lizardz
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 25-05 21:22
Net met Skire en nog een maat de lost planet 2 demo gespeeld. Best lachen, dat co-op.

• Skire
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 26-05 20:06
Lizardz schreef op zaterdag 26 september 2009 @ 22:03:
Net met Skire en nog een maat de lost planet 2 demo gespeeld. Best lachen, dat co-op.
klopt was wel grappig opzich :D alleen soms was het niet helemaal duidelijk wat het doel was. het spel heeft ook echt een draak van een controls :p maar goed, daar staan japanse games af en toe om bekend. kwestie van wennen. (al moet je onder opties wel ff uitzetten dat je crosshair los van je "scherm" beweegt. daarom ging ik ook wat beter dan de rest volgens mij).

volgende keer doen we wel potje met headset :P gaat dan een stuk makkelijker denk ik, met een beetje een game plan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lizardz
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 25-05 21:22
Skire schreef op zaterdag 26 september 2009 @ 22:25:
[...]

klopt was wel grappig opzich :D alleen soms was het niet helemaal duidelijk wat het doel was. het spel heeft ook echt een draak van een controls :p maar goed, daar staan japanse games af en toe om bekend. kwestie van wennen. (al moet je onder opties wel ff uitzetten dat je crosshair los van je "scherm" beweegt. daarom ging ik ook wat beter dan de rest volgens mij).

volgende keer doen we wel potje met headset :P gaat dan een stuk makkelijker denk ik, met een beetje een game plan.
Is goed, heb alleen geen PS headset, praat nu nog via PC via Teamspeak of ventrilo...

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Gratis Viking-kostuum voor je Sackboy/-girl;
http://kotaku.com/5368546...stumes-for-sackboy---free

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fatal Mind
  • Registratie: September 2007
  • Niet online
Misschien niet helemaal de juiste topic, maar waarschijnlijk wel het meest doeltreffende.

De webshop '' bpgames '', hoe staat deze bekend bij de tweakers hier ? op budgetgaming.nl wordt er een 10 gegeven, maar da's 1 revieuw, op google kan ik verder weinig vinden ( misschien zoek ik verkeert, je weet het nooit )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RnB

RnB

Fatal Mind schreef op zondag 27 september 2009 @ 03:10:
Misschien niet helemaal de juiste topic, maar waarschijnlijk wel het meest doeltreffende.

De webshop '' bpgames '', hoe staat deze bekend bij de tweakers hier ? op budgetgaming.nl wordt er een 10 gegeven, maar da's 1 revieuw, op google kan ik verder weinig vinden ( misschien zoek ik verkeert, je weet het nooit )
Ben je nog een van de oude stempel die nog niet helemaal online durft te shoppen? :P
Ik zag het idd ook, maar één review, maar ik vond de site er goed uitzien en je kon met iDeal betalen.
Vrijdag The Orange Box daar besteld, was iets te laat om het ding meteen de volgende dag binnen te krijgen, dus als het goed is, krijg ik het morgen binnen.
Er ging wel wat mis bij het bestellen, dus ik mailen en ik kreeg ook gewoon meteen antwoord via de mail, dat ze het dan maar handmatig voor mij zouden invoeren, vond dat wel oké. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pepppie
  • Registratie: November 2008
  • Niet online
Even een vraagje.. Ik heb zojuist een 500GB harde schijf ingebouwd en geformatteerd. Hij is dus helemaal leeg. Nu weet ik dat er een X aantal GB's 'verloren' gaan aan het OS, etc. Echter, als ik bij SYSTEEMINFORMATIE kijk, dan staat er 413GB / 465GB. Met andere woorden.. Ondanks dat hij geformatteerd is, is er al 52GB gebruikt. Is dit normaal of heb ik iets over het hoofd gezien?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

PWM

nl.mark schreef op zondag 27 september 2009 @ 09:17:
Even een vraagje.. Ik heb zojuist een 500GB harde schijf ingebouwd en geformatteerd. Hij is dus helemaal leeg. Nu weet ik dat er een X aantal GB's 'verloren' gaan aan het OS, etc. Echter, als ik bij SYSTEEMINFORMATIE kijk, dan staat er 413GB / 465GB. Met andere woorden.. Ondanks dat hij geformatteerd is, is er al 52GB gebruikt. Is dit normaal of heb ik iets over het hoofd gezien?
Gokje: Hij gebruikt een x percentage voor systeem zaken en caching?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
nl.mark schreef op zondag 27 september 2009 @ 09:17:
Een 500GB is (helaas) nooit echt 500GB. Hardeschijffabrikanten geven 500GB "decimaal" aan waarbij voor het gemak 1GB 1000MB is. Als Sony de grootte van de harde schijf correct "binair" weergeeft, is 1GB 1024MB en lijkt de harde schijf in grootte geslonken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM
  • Registratie: September 2001
  • Nu online

BM

Moderator Spielerij
ymmv schreef op zondag 27 september 2009 @ 10:08:
[...]

Een 500GB is (helaas) nooit echt 500GB. Hardeschijffabrikanten geven 500GB "decimaal" aan waarbij voor het gemak 1GB 1000MB is. Als Sony de grootte van de harde schijf correct "binair" weergeeft, is 1GB 1024MB en lijkt de harde schijf in grootte geslonken.
Dat is de reden dat de max grootte op 465GB weergegeven word, niet dat er al 52GB in gebruik is :)
Denk dat PWM er wel in de buurt zal zitten, al is 50GB voor caching wel ruim :)

Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Is enkel voor de US denk ik, aangezien alle DLC regiogebonden is :(

Ik las hier volgens mij overlaatst iets over een mooie aanbieding voor de God of War Collection inclusief een code om korting te krijgen. Heeft iemand toevallig nog de link?

[ Voor 8% gewijzigd door SToRM666 op 27-09-2009 10:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Omni superens
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 16-11-2024
SToRM666 schreef op zondag 27 september 2009 @ 10:38:
[...]

Ik las hier volgens mij overlaatst iets over een mooie aanbieding voor de God of War Collection inclusief een code om korting te krijgen. Heeft iemand toevallig nog de link?
Maar proberen kost letterlijk niets ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Gister kwam ik helemaal toevallig een FragFX tegen in een klein game winkeltje hier in Amstelveen. Ik twijfelde in eerste instantie, maar wilde wel vroeg of laat een dergelijke oplossing in huis halen, dus toch maar gekocht. :)

Gelijk even Killzone 2 erin geduwd (waarvan ik had gezworen deze niet meer aan te raken tot er een mouse-based controller in huis zou zijn), en dit is toch wel een verademing moet ik zeggen. Okay, het is niet helemaal wat ik gewend ben van de PC, maar het werkt een stuk fijner en smoother dan die robot besturing.

Ik ga straks eens wat shooter demo's binnenhalen, om te kijken hoe de besturing daarbij is.

Ik ben in ieder geval blij. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• endness
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 20:24
Omni superens schreef op zondag 27 september 2009 @ 10:53:
[...]

Maar proberen kost letterlijk niets ;)
Werkt niet, net geprobeerd ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DCFreak
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 31-12-2022

DCFreak

If it aint broke, dont fix it.

SToRM666 schreef op zondag 27 september 2009 @ 10:38:
[...]

De tip kwam geloof ik van ymmv, de link was:

http://www.hdmoviesource....info.php?products_id=3439

en kortingscode: over35 (wel mooi 80 dollarcent oid :P)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Dat was m ja, bedankt. Ik heb toch wel zin om die game(s) te gaan bestellen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• loekf2
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 06:31
Tom schreef op zaterdag 26 september 2009 @ 20:23:
Oplossing is de laatste firmware van de Playstation site te downloaden en deze via cd/dvd/CF aan je Playstation te hangen. De firmware moet dan op deze locatie staan:
PS3\UPDATE\PS3UPDAT.PUP

Bij mij moest Google eraan te pas komen voor ik erachter kwam. Vandaar dat ik het hier ook even post, zal vast niet de enige zijn. Als je de handleidingen op internet leest komt de PS3 in de meeste gevallen gelijk met de vraag of je wilt formatteren, zonder dat er een firmware aan te pas komt.

Zie ook http://community.eu.plays...rd.id=474&thread.id=15595

edit: blijkbaar is het bij de 40gb PS3 zo. De 60gb kan wel direct formatteren zonder die softwareupdate. van de andere versies weet ik het niet.
Volgens mij is dit standaard als je een nieuwe HDD in je PS3 stopt. De eerste PS3s hadden de firmware volledig in flash ROM staan, sinds een tijd al staat een deel van de firmware op de HDD. Kan me voorstellen dat de firmware dan niet in staat is om een herinstallatie te doen.

Ben het wel met je eens dat Sony dit wat beter moet beschrijven in de manual. Sommige mensen zullen denken dat hun PS3 kaduuk is en snel de oude HDD weer terugschroeven.

iMac 24" M3 | Mac mini M4 | iPhone 16 Pro 256GB | iPad Pro M4 11" 256GB 5G | AW Series 10 | Sony KD-55XE9305 (Ziggo CI+) | ATV 4K | Denon AVC-X3700H | Shield TV | PS5 Pro/PSVR2 | XSX | Netatmo | Hue | UC Remote 2 | HA | FRITZ!Box 7590AX | XS4ALL glasvezel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tom
  • Niet online

Tom

loekf2 schreef op zondag 27 september 2009 @ 11:26:
[...]

Volgens mij is dit standaard als je een nieuwe HDD in je PS3 stopt. De eerste PS3s hadden de firmware volledig in flash ROM staan, sinds een tijd al staat een deel van de firmware op de HDD. Kan me voorstellen dat de firmware dan niet in staat is om een herinstallatie te doen.

Ben het wel met je eens dat Sony dit wat beter moet beschrijven in de manual. Sommige mensen zullen denken dat hun PS3 kaduuk is en snel de oude HDD weer terugschroeven.
Ik had de manual niet erbij gepakt. Vervelende is dat online iedereen (bijv. "howto replace harddisk ps3" als zoekterm) de procedure beschrijft zoals het op de 60gb versie gaat. Dat die firmware op een bepaalde locatie moest staan wist ik ook niet, had dat namelijk al geprobeerd en em gewoon in de root van dat media te zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fatal Mind
  • Registratie: September 2007
  • Niet online
RnB schreef op zondag 27 september 2009 @ 08:05:
[...]

Ben je nog een van de oude stempel die nog niet helemaal online durft te shoppen? :P
Ik zag het idd ook, maar één review, maar ik vond de site er goed uitzien en je kon met iDeal betalen.
Vrijdag The Orange Box daar besteld, was iets te laat om het ding meteen de volgende dag binnen te krijgen, dus als het goed is, krijg ik het morgen binnen.
Er ging wel wat mis bij het bestellen, dus ik mailen en ik kreeg ook gewoon meteen antwoord via de mail, dat ze het dan maar handmatig voor mij zouden invoeren, vond dat wel oké. :)
Tis niet dat ik niet durf, maar hij heeft wel paar games die ik wil bestellen, en om nou 70 eurie weg te gooien omdat ik misschien verkeerd gezocht heb, toch vervelend. Maar als ik het zo hoor, dan klinkt het prima, ik ga d'r gewoon een paar games bestellen.

Edit: zoooooo, ffies GTA4 besteld, nu het normale hoesje er nog is, lelijke platinum meh, en star wars force unleashed

[ Voor 6% gewijzigd door Fatal Mind op 27-09-2009 11:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Help!!!!
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online

Help!!!!

Mr Majestic

Heb een vraag die voor jullie denk ik erg basic is maar kan het antwoord niet echt vinden via google.

Ik denk erover om een USB stick van 8 a 16GB te kopen om daarop mijn films te zetten en deze via de PS3 te kijken. Alleen, hoe doe je dit :?

Stel ik heb een film in ISO formaat en een film in [AUDIO_TS], [VIDEO_TS] formaat. Hoe plaats ik dit op de USB stick op zodanige manier dat ik de stick alleen in de PS3 hoef te steken en het daarna net zo werkt alsof je een DVD in de PS3 stopt :?

PC Specs
Asus ROG Strix B650E-E | AMD 7700X | G-Skill 32GB DDR5 6000C30 M-die | 4090 FE | LG 38GN950-B 3840*1600p 160Hz | Corsair RM1000x Shift | WD Black SN850X 1TB M.2

Acties:
  • 0 Henk 'm!
ps3 kan geen .iso of .vob bestanden afspelen. dus dat gaat niet werken.

[ Voor 22% gewijzigd door Ike. op 27-09-2009 12:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Help!!!!
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online

Help!!!!

Mr Majestic

Ike. schreef op zondag 27 september 2009 @ 12:06:
Ok. Dat is jammer...

Maar hoe en naar welk formaat (zonder kwaliteitsverlies en functionaliteitsverlies (ondertitels enzo)) moet ik die [VIDEO_TS]/VOB bestanden dan omzetten om toch via USB de film te kunnen kijken ....

PC Specs
Asus ROG Strix B650E-E | AMD 7700X | G-Skill 32GB DDR5 6000C30 M-die | 4090 FE | LG 38GN950-B 3840*1600p 160Hz | Corsair RM1000x Shift | WD Black SN850X 1TB M.2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knul
Zwartkijker schreef op zaterdag 26 september 2009 @ 21:29:
[...]

De retrospective van GT kan interessant zijn. Je krijgt een goed beeld van het verhaal en het zal minder tijdrovend zijn dan alle cutscenes op YouTube ;)
Zo, dat scheelt inderdaad een heel stuk :). Bedankt :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cheiron
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 23:12
+ let op dat je usb stick fat32 geformatteerd moet zijn = bestanden kleiner dan 4 gig

Flickr PSN ID= cheironnl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meelobee

Meelobee

¯\_(ツ)_/¯

Dat is onzin!

De PS3 kan nl wel .vob bestanden afspelen. Als je de AUDIO_TS en VIDEO_TS mappen in een map VIDEO op je USB disk zet kan je deze prima afspelen op je PS3. (Selecteerbaar per .vob bestand, dus niet echt ideaal, maar het kan wel.)
En een ISO kan je eerst openen met bv Winrar of Deamon Tools om daarna de AUDIO_TS en VIDEO_TS mappen eruit te kopieren naar je USB schijf.
cheiron schreef op zondag 27 september 2009 @ 12:47:
[...]

+ let op dat je usb stick fat32 geformatteerd moet zijn = bestanden kleiner dan 4 gig
Zolang je DVD's gebruikt als bron (dus Video_TS mappen) dan zal je hier niet zo snel (of helemaal geen) last van hebben, omdat de films zijn opgedeeld in kleinere .vob files.

@ Help!!!: Misschien moet je eens kijken naar een streaming oplossing; Playstation 3 als media center - deel 4

[ Voor 21% gewijzigd door Meelobee op 27-09-2009 13:10 . Reden: typo ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Finally komt Yakuza 3 naar de EU en wel in maart 2010.

http://es.babelfish.yahoo...p=es_en&btnTrUrl=Traducir

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skire
Goed nieuws. Ik had laatst de Yakuza 3 demo uit de Japanse store gevist. Ondanks dat ik natuurlijk niets van het verhaal begreep heb ik wel goed kunnen spelen. En het was echt verrassend leuk! De actie is echt geweldig :D Grafisch is het wel wat gedateerd, en volgens mij is het niet eens echt HD (hing een zware blur over de game). Maar de gameplay is heel goed.

Als ik hem ergens goedkoop kan vinden koop ik hem zeker.

Edit:

Nog iets leuks: de pers hebben in Japan een rondleiding gekregen door de studio van Polyphony Digital. Vervolgens is er een uitgebreide Q&A geweest met Kazunori Yamauchi. Nu zou er een embargo zitten op de interviews.. ze mogen maandag pas gepublished worden. Gamespot zou als enige website het zaterdag al online zetten.. maar kennelijk is dat toch niet doorgegaan. Bevat het interview iets wat wij niet mogen weten? De westerse release date is nog niet gegeven. En FF13 is de grootste system seller in Japan dit najaar, door deze game zou zelfs GT5 ondergesneeuwd kunnen worden daar. Hebben ze misschien besloten om GT5 later in Japan te releasen dan in Europa/Noord-Amerika?

Misschien ben ik wel veel te optimistisch, maar het is toch enigszins opvallend te noemen ;)

[ Voor 48% gewijzigd door Skire op 27-09-2009 13:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik denk ook dat GT5 is verschoven om zo de gegarandeerde system-sellers een beetje te spreiden.
GT5 en Final Fantasy XIII stonden wel erg dicht op elkaar. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
swopdark schreef op zaterdag 26 september 2009 @ 09:16:
oke hier een dweepie op youtube met zijn reviewtje maar mensen hier ook ervaring? Dit jochie lijkt redelijk enthousiast
Afbeeldingslocatie: http://sc.sbcommerce.nl/prodimg/images13/usbps3.jpg

Nog steeds niemand die dit ding gebruikt? geen first hand ervaringen??

Playstation 3 - PSN ID: Sw0pDiller | XBOX360 Premium - Gamertag: ZakkeWasser | DELL New Studio 17 laptop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 23:13

Bor

Coördinator Frontpage Admins / FP Powermod

01000010 01101111 01110010

Wat bepaald eigenlijk de kleur van het standaard thema? De ene keer is het bij mij overwegend geel, de andere keer bruin tot roze.

Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meelobee

Meelobee

¯\_(ツ)_/¯

Ligt aan hoe laat het is en welk seizoen het is, er is ergens een overzicht van de kleuren maar die kan ik zo 123 niet vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thriller
  • Registratie: Augustus 2003
  • Nu online
swopdark schreef op zondag 27 september 2009 @ 14:30:
[...]

[afbeelding]

Ik heb ergens in dit topic een reactie gegeven. Hij is goed, maar ik geef de voorkeur aan de officiele sony headseat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dialMforMike
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 26-05 11:59
Skire schreef op zaterdag 26 september 2009 @ 22:25:
[...]

Vond je? Ik vind de standaard controls eigenlijk gewoon goed. Vind het wel lekker om character-movement en schieten los van elkaar te kunnen bewegen. Ook het snel kunnen draaien met L1 en R1 bevalt me. Zou alleen een mogelijkheid willen hebben om snel weg te kunnen springen. Mij was ook niet volledig duidelijk wat ik met die grote salamander op het einde moest doen. Op een gegeven moment kreeg ik de pootjes niet meer kapot, en schieten op die staak op zijn rug had ook niet het gevolg wat ik hoopte.

Kreeg hem wel dood in mijn eentje, maar later met iemand in co-op ging het mis. Blijkbaar te vaak gespawned. Wel een leuk spel, vraag me af of het niet te eentonig wordt als je het (volledige spel) alleen speelt.

You look like I need a drink.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PromoX
  • Laatst online: 12-04 17:08

PromoX

Flying solo

Bor de Wollef schreef op zondag 27 september 2009 @ 16:27:
Wat bepaald eigenlijk de kleur van het standaard thema? De ene keer is het bij mij overwegend geel, de andere keer bruin tot roze.
Wikipedia: XrossMediaBar

And I'm the only one and I walk alone.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 23:13

Bor

Coördinator Frontpage Admins / FP Powermod

01000010 01101111 01110010

Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpman
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 04:39
Skire schreef op zondag 27 september 2009 @ 13:49:

Nog iets leuks: de pers hebben in Japan een rondleiding gekregen door de studio van Polyphony Digital. Vervolgens is er een uitgebreide Q&A geweest met Kazunori Yamauchi. Nu zou er een embargo zitten op de interviews.. ze mogen maandag pas gepublished worden. Gamespot zou als enige website het zaterdag al online zetten.. maar kennelijk is dat toch niet doorgegaan. Bevat het interview iets wat wij niet mogen weten? De westerse release date is nog niet gegeven. En FF13 is de grootste system seller in Japan dit najaar, door deze game zou zelfs GT5 ondergesneeuwd kunnen worden daar. Hebben ze misschien besloten om GT5 later in Japan te releasen dan in Europa/Noord-Amerika?

Misschien ben ik wel veel te optimistisch, maar het is toch enigszins opvallend te noemen ;)
Vreemd ook, dat alle grote retailers de datum laten staan op 1 of 4 december 2009. Er zijn ook veel retailers die de datum er pas bij zetten als Sony het op de releaselijst heeft gezet.

Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hulkr_
  • Laatst online: 05-05 20:15

Hulkr_

Hulkr_

Ik lees dat veel mensen een US account hebben op PSN. Hoe werkt dat precies en hoe kun je dit combineren?
Moet je een 2e account aanmaken op je PS3 zelf en daar vervolgens een PSN account mee aanmaken voor de US?
Als het zo werkt, hoe kan ik dan bijvoorbeeld die download voor LBP (US Store) gebruiken met mijn EU PSN account?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pepppie
  • Niet online
BM schreef op zondag 27 september 2009 @ 10:26:
[...]

Dat is de reden dat de max grootte op 465GB weergegeven word, niet dat er al 52GB in gebruik is :)
Denk dat PWM er wel in de buurt zal zitten, al is 50GB voor caching wel ruim :)
Inderdaad! Het is mij duidelijk waarom er geen 500GB staat, maar 465GB!

Zou hij echt 52GB voor caching gebruiken? Lijkt me wel erg veel! Iemand anders een idee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knul
brdddd schreef op zondag 27 september 2009 @ 20:26:
Ik lees dat veel mensen een US account hebben op PSN. Hoe werkt dat precies en hoe kun je dit combineren?
Moet je een 2e account aanmaken op je PS3 zelf en daar vervolgens een PSN account mee aanmaken voor de US?
Als het zo werkt, hoe kan ik dan bijvoorbeeld die download voor LBP (US Store) gebruiken met mijn EU PSN account?
Gewoon, een 2e account aanmaken, en een fake adres opgeven en zeggen dat je in the US of A woont :). Als je iets wil kopen uit de store is het handiger om in Alaska te wonen dacht ik, iets met belastingregels. Hetgene wat je download komt gewoon in het overzichtje te staan dat voor ieder account te zien is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knul
nl.mark schreef op zondag 27 september 2009 @ 20:47:
[...]

Inderdaad! Het is mij duidelijk waarom er geen 500GB staat, maar 465GB!

Zou hij echt 52GB voor caching gebruiken? Lijkt me wel erg veel! Iemand anders een idee?
Ghehe, toevallig heb ik dit net gehad bij mijn opleiding ^^.
Om het even simpel te houden: De grootte van een harde schijf wordt meestal gegeven in Gigabyte. Giga staat voor 10^9 ofwel 1 miljard. Echter, een harde schijf bestaat uit bit's, die weer bestaan uit binaire getallen. Binaire getallen kunnen alleen 0 of 1 zijn dus heb je 2 combinaties. In andere woorden, 1 Gigabyte is dus eigenlijk 2^30 ofwel 1073741824 byte's. Zo kun je zien dat er ongeveer een 7% afwijking zit in wat de meeste fabrikanten opgeven en wat je daadwerkelijk krijgt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ph3n0m
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 15-05-2020
Vanwaar die 2^30?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RnB

RnB

Ja leuk en aardig gast, maar dat is hier het probleem toch niet. :P

52GB is wel erg veel. Bij mij was er out-of-the box zo'n 20GB in gebruik, ook erg veel, maar dat klinkt al wat aannemelijker dan 52GB. Mss heeft het te maken met de grootte van je schijf? Dat ie meer cached bij grotere schijven? Ik zou het anders ook niet weten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 27-05 10:02
Ik neem aan vanwege 2^10 = 1024, een gigabyte is 1024 x 1024 x 1024, dus 2^10 x 2^10 x 2^10 = 2^30.

Nickname does not reflect reality

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skire
brdddd schreef op zondag 27 september 2009 @ 20:26:
De meeste DLC is gebonden aan de regio waar je game disc vandaan komt. Zo heb ik wel de NTSC versie van LittleBigPlanet dus heb ik wel de gratis DLC binnen kunnen halen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bloemstukje
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 21:16
Wat bedoel je met DLC ?
Alleen de (3a4) gratis outfits ?
Of echt nieuwe gametypes ?
Mijn LBP komt uit Engeland, is dit ook NTSC ?

gewoon nee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CRpt3r55
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 20-05 12:01
Speelt er nog wel iemand Buzz!? ik heb hem gisteren aangeschaft... maar steeds niemand online?

erg jammer als iedereen ermee gestopt is. of zijn er mensen die het af en toe nog wel eens spelen?

Etuuuuuh!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TimmieVelthuis
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 26-05 08:34
Crypter schreef op zondag 27 september 2009 @ 21:41:
Speelt er nog wel iemand Buzz!? ik heb hem gisteren aangeschaft... maar steeds niemand online?

erg jammer als iedereen ermee gestopt is. of zijn er mensen die het af en toe nog wel eens spelen?
Speel het nog soms, maar alleen als ik met vrienden ben. Sofa vs sofa.
Klopt idd dat er maar weinig tot geen mensen online zijn terwijl het zeer leuk (competitief) spelletje is :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knul
RnB schreef op zondag 27 september 2009 @ 21:01:
Ja leuk en aardig gast, maar dat is hier het probleem toch niet. :P

52GB is wel erg veel. Bij mij was er out-of-the box zo'n 20GB in gebruik, ook erg veel, maar dat klinkt al wat aannemelijker dan 52GB. Mss heeft het te maken met de grootte van je schijf? Dat ie meer cached bij grotere schijven? Ik zou het anders ook niet weten.
Een 7% afwijken van 500 gb is zo'n ongeveer 465 gb. Dat is dus zo'n 35 gb. 52 - 35 = 17 gigabyte aan cache, wat wel een aanneembare grote is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meelobee

Meelobee

¯\_(ツ)_/¯

SanderPS3 schreef op zondag 27 september 2009 @ 21:41:
Wat bedoel je met DLC ?
Alleen de (3a4) gratis outfits ?
Of echt nieuwe gametypes ?
Mijn LBP komt uit Engeland, is dit ook NTSC ?
DLC = DownLoadable Content, dus alle extra dingen die je voor games kunt downloaden.
Engeland gebruikt net als Nederland PAL, je kan met jou versie dus geen DLC packs uit een NTSC regio gebruiken.
Crypter schreef op zondag 27 september 2009 @ 21:41:

Ik heb em ook, voeg me maar toe dan kunnen we spelen :)

[ Voor 39% gewijzigd door Meelobee op 27-09-2009 22:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RnB

RnB

Knul schreef op zondag 27 september 2009 @ 22:21:
[...]

Een 7% afwijken van 500 gb is zo'n ongeveer 465 gb. Dat is dus zo'n 35 gb. 52 - 35 = 17 gigabyte aan cache, wat wel een aanneembare grote is.
Jij moet beter lezen.
Hij geeft toch aan dat er maar
413GB / 465GB.
vrij is, dat is dus 52GB standaard foetsie, een grootte wat bij mij dus rond de 20GB is. Dat hele bits en bytes gebeuren hebben we allang gehad.

[ Voor 6% gewijzigd door RnB op 27-09-2009 22:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dangerpaki
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 26-05 21:36
http://kotaku.com/5368824...n-store-screen---on-a-360

LOL?!?!

hahhaha als dat waar is geniaal, zou wel een grote blunder zijn en wel echt een grote baksteen in the face van MS. lol. Dit soort fouten kan je toch niet maken.

[ Voor 16% gewijzigd door dangerpaki op 27-09-2009 22:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 86619

Voor degenen die wachten op Broken Steel: er is een berichtje geplaatst op het playstation forum.
Onze excuses, er wordt idd aan localisatie gewerkt en hopen idd om het zo snel mogelijk in zowel Belgische als Nederlandse Store te hebben.
Topic: http://community.eu.plays...=by_date_ascending&page=2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ace
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 25-05 14:29

Ace

Happy Happy Joy Joy

Anoniem: 86619 schreef op zondag 27 september 2009 @ 23:49:
Voor degenen die wachten op Broken Steel: er is een berichtje geplaatst op het playstation forum.

[...]

Topic: http://community.eu.plays...=by_date_ascending&page=2
Is Fallout 3 op de PS3 gelijkwaardig aan de 360 versie? Ik heb hem op de 360 aardig ver gespeeld maar nooit enige DLC gekocht.

Ik ben van plan de komende alles-in-1 editie te kopen op de PS3 maar ik lees toch hier en daar dat de PS3 versie een mindere performance heeft dan de 360?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skire
Ace schreef op maandag 28 september 2009 @ 00:04:
[...]

Is Fallout 3 op de PS3 gelijkwaardig aan de 360 versie? Ik heb hem op de 360 aardig ver gespeeld maar nooit enige DLC gekocht.

Ik ben van plan de komende alles-in-1 editie te kopen op de PS3 maar ik lees toch hier en daar dat de PS3 versie een mindere performance heeft dan de 360?
Hier, lees dit stukje maar eens op je gemak door :P
http://www.eurogamer.net/...e-format-face-off-article

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 255271

Topicstarter
swopdark schreef op zondag 27 september 2009 @ 14:30:
[...]

[afbeelding]

Jawel hoor, ik gebruik deze al zo'n anderhalf jaar. (Logitech Vantage Cordless toch?)

Ik ben er tevreden over, werkt nog steeds prima. Ik kan anderen goed horen zij mij ook, het ding is snel opgeladen, en na men eerste oortje (een Madcatz misbaksel) nog steeds een verademing. Ondertussen is hij een stuk goedkoper dan toen hij net uit was dus zeker geen miskoop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pepppie
  • Niet online
Knul schreef op zondag 27 september 2009 @ 20:53:
[...]

Ghehe, toevallig heb ik dit net gehad bij mijn opleiding ^^.
Om het even simpel te houden: De grootte van een harde schijf wordt meestal gegeven in Gigabyte. Giga staat voor 10^9 ofwel 1 miljard. Echter, een harde schijf bestaat uit bit's, die weer bestaan uit binaire getallen. Binaire getallen kunnen alleen 0 of 1 zijn dus heb je 2 combinaties. In andere woorden, 1 Gigabyte is dus eigenlijk 2^30 ofwel 1073741824 byte's. Zo kun je zien dat er ongeveer een 7% afwijking zit in wat de meeste fabrikanten opgeven en wat je daadwerkelijk krijgt.
????
Volgens mij heb je niet gelezen en/of begrepen waar het over gaat.. Het gaat mij erom waarom er reeds 52GB van de 465GB beschikbare ruimte (van een 500GB schijf) 'gebruikt' is. Dat hij max. 465GB beschikbaar heeft i.p.v. 500GB is niet de vraag!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GranCanaria
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 22:44
nl.mark schreef op maandag 28 september 2009 @ 08:04:
[...]

????
Volgens mij heb je niet gelezen en/of begrepen waar het over gaat.. Het gaat mij erom waarom er reeds 52GB van de 465GB beschikbare ruimte (van een 500GB schijf) 'gebruikt' is. Dat hij max. 465GB beschikbaar heeft i.p.v. 500GB is niet de vraag!
Dat wordt gebruikt door het systeem zelf. en ik meen voor het cachen etc van spellen etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sluuz
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 27-05 16:03
GranCanaria schreef op maandag 28 september 2009 @ 08:23:
[...]

Dat wordt gebruikt door het systeem zelf. en ik meen voor het cachen etc van spellen etc.
Het vreemde is natuurlijk dat als hij 53 GB nodig heeft hiervoor, hoe hij dit doet met een 40GB of zelfs 20GB schijf...

PSN: Sluuz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Die Bruine
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 25-05 08:55
Zijn er hier ook mensen die een BT headset van bv hun telefoon gebruiken op de PS3 of kan dit niet? Zo ja, zijn er nog beperkingen?
Ik heb gisteren mijn headset gepaired, maar ja wat dan ? :) Hoe test ik of de MIC werkt zonder dat ik een knop hoef in te drukken bijvoorbeeld. Of was het gewoon een nutteloze pair...

...heeft geleerd vandaag al te doen wat morgen pas hoeft te gebeuren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Omni superens
Sluuz schreef op maandag 28 september 2009 @ 08:36:
[...]

Het vreemde is natuurlijk dat als hij 53 GB nodig heeft hiervoor, hoe hij dit doet met een 40GB of zelfs 20GB schijf...
Hier heeft iemand het ook over een 500gb schijf waarvan 53 gb in gebruik is door de PS3. Lijkt dus vrij normaal te zijn dan. Iemand anders geeft als reden hiervoor dat de OS een percentage van de schijf wegzet voor cache en dergelijke. Dus grotere schijf --> meer gb weggezet voor cache.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Tomb Raider: Underworld vandaag voor 11 pond inclusief verzenden bij Zavvi: http://www.zavvi.co.uk/ga...r-underworld/9993121.html

De camera kan soms een beetje irritant zijn, maar voor de rest is het echt een goeie game :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pepppie
  • Niet online
Omni superens schreef op maandag 28 september 2009 @ 08:51:
[...]

Hier heeft iemand het ook over een 500gb schijf waarvan 53 gb in gebruik is door de PS3. Lijkt dus vrij normaal te zijn dan. Iemand anders geeft als reden hiervoor dat de OS een percentage van de schijf wegzet voor cache en dergelijke. Dus grotere schijf --> meer gb weggezet voor cache.
Heb je voor mij de link naar dat artikel/topic?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Omni superens
nl.mark schreef op maandag 28 september 2009 @ 09:04:
[...]

Heb je voor mij de link naar dat artikel/topic?
Ow haha, ja is natuurlijk wel handig ;)
http://www.avsforum.com/a...read.php?t=1112195&page=2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• soccerroos
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 10-05-2022
kun je op de ps3 slim gebrande dvd bekijken?
en wat is een Content?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EfBe
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online
Ace schreef op maandag 28 september 2009 @ 00:04:
[...]

De 360 versie had in het begin minder scherpere textures in sommige gedeelten, wat na een patch (die nodig was voor de DLC) was verholpen. Dat eurogamer artikel wat loopt te roepen dat de PS3 versie kennelijk een brakke framerate heeft begrijp ik niet. Ik heb bijna 100 uur in Fallout 3 op de ps3 zitten en niet veel van gemerkt dat er framerate issues zijn: je hebt nl. veel meer last van bethesda's brakke animaties e.d. (voor zover je er last van hebt natuurlijk) wat op ieder platform hetzelfde is.

Creator of: LLBLGen Pro | Camera mods for games
Photography portfolio: https://fransbouma.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cablekevin
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 15-05 15:31

Cablekevin

CCCP Baby!

Eergisteren maar eens Call Of Duty: Modern Warfare en Ratchet and Clank gekocht voor 40 euro. Nu al zwaar een cod addict. :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bellerophon
  • Laatst online: 20-04 16:56

Bellerophon

Persona non grata

EfBe schreef op maandag 28 september 2009 @ 09:34:
[...]

De 360 versie had in het begin minder scherpere textures in sommige gedeelten, wat na een patch (die nodig was voor de DLC) was verholpen. Dat eurogamer artikel wat loopt te roepen dat de PS3 versie kennelijk een brakke framerate heeft begrijp ik niet. Ik heb bijna 100 uur in Fallout 3 op de ps3 zitten en niet veel van gemerkt dat er framerate issues zijn: je hebt nl. veel meer last van bethesda's brakke animaties e.d. (voor zover je er last van hebt natuurlijk) wat op ieder platform hetzelfde is.
Precies, ik heb nergens last van en moet zeggen dat ik het al een tijd speel. Het enige verschil wat mij direct was opgevallen is dat bij de PS3 af en toe datgene wat in de horizon te zien niet direct laat zien.

PSN: Bellerophon-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Gameplay-footage van GoW Collection

De audio is wel bar slecht.

http://www.youtube.com/watch?v=uD_-9wkQFio

Super Street Fighter 4 komt eraan

Link voor een korte teaser

http://www.capcom.co.jp/newwarrior/index.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bellerophon
  • Laatst online: 20-04 16:56

Bellerophon

Persona non grata

Anoniem: 268098 schreef op maandag 28 september 2009 @ 10:09:
Gameplay-footage van GoW Collection

De audio is wel bar slecht.

http://www.youtube.com/watch?v=uD_-9wkQFio

Super Street Fighter 4 komt eraan

Link voor een korte teaser

http://www.capcom.co.jp/newwarrior/index.html
SSF4 als DLC toch? Blijf erbij dat sommige Trophies in SSF4 echt onmogelijk zijn :'(

PSN: Bellerophon-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Bellerophon schreef op maandag 28 september 2009 @ 10:25:
[...]

SSF4 als DLC toch? Blijf erbij dat sommige Trophies in SSF4 echt onmogelijk zijn :'(
hoeft niet perse, capcom kennende brengen ze liever nieuwe deel uit. De trials mode in sf4 is bijna onmogelijk, maar te doen als je een fightstick hebt en doorhoudingsvermogen hebt.
Pagina: 1 2 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.