Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bellerophon
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 07-09 16:34

Bellerophon

Persona non grata

Verwijderd schreef op maandag 28 september 2009 @ 10:41:
[...]

hoeft niet perse, capcom kennende brengen ze liever nieuwe deel uit. De trials mode in sf4 is bijna onmogelijk, maar te doen als je een fightstick hebt en doorhoudingsvermogen hebt.
Precies, en voor een paar trophies ga ik geen nieuwe controller kopen :P Zou wel een wrange nasmaak geven als ze het als volledig nieuw deel gaan uitbrengen :(

PSN: Bellerophon-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dynamix
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 11-09 23:44
Ik vergeet helemaal te vertellen dat ik nog een MAG beta key in de aanbieding heb... Laat maar weten als je interesse hebt!

[ Voor 10% gewijzigd door Dynamix op 28-09-2009 11:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brammel
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 11-09 20:49
Ik heb zeker interesse in de MAG beta key!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
soccerroos schreef op maandag 28 september 2009 @ 09:23:
kun je op de ps3 slim gebrande dvd bekijken?
en wat is een Content?
Serieus?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skire
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 15-08 14:34
Verwijderd schreef op maandag 28 september 2009 @ 10:09:
Gameplay-footage van GoW Collection

De audio is wel bar slecht.

http://www.youtube.com/watch?v=uD_-9wkQFio

Super Street Fighter 4 komt eraan

Link voor een korte teaser

http://www.capcom.co.jp/newwarrior/index.html
Zo zeg, wat ziet die God of War Collection er goed uit! Het spel ziet er gewoon beter uit dan titels die nu uitkomen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dynamix
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 11-09 23:44
Brammel schreef op maandag 28 september 2009 @ 11:46:
Ik heb zeker interesse in de MAG beta key!
Veel plezier ermee!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• soccerroos
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 10-05-2022
ik heb nu pas paar dagen dat ding ervoor nooit een gehad, ja ooit ps1 maar is toch anders. dus ja is serieus vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reemster
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 30-12-2023

Reemster

Soul Reaver

Content is engels voor inhoud

Je zal toch iets duidelijker moeten zijn ;)

Ik verwacht niet dat de ps3 gebrande dvd's kan kijken, maar je hebt er vast wel 1 liggen om t te testen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TrekDude101
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 25-08-2024
soccerroos schreef op maandag 28 september 2009 @ 13:34:
[...]

ik heb nu pas paar dagen dat ding ervoor nooit een gehad, ja ooit ps1 maar is toch anders. dus ja is serieus vraag
Als je er al een hebt, wat let je dan om het te proberen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
-RazieL- schreef op maandag 28 september 2009 @ 13:36:
Content is engels voor inhoud

Je zal toch iets duidelijker moeten zijn ;)

Ik verwacht niet dat de ps3 gebrande dvd's kan kijken, maar je hebt er vast wel 1 liggen om t te testen.
Natuurlijk wel, het is geen 2005 meer. Toen waren er nog apparaten die geen gebrande DVD's af konden spelen, maar die tijd is inmiddels allang achter ons. Als het al niet werkt, dan is de DVD verkeerd gebrand.
Ik heb er in ieder geval geen problemen mee. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hulkr_
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 01-06 19:34

Hulkr_

Hulkr_

Gister geprobeerd om die gratis pakjes binnen te halen voor LBP. Kon dus alleen met een US account maar krijg hem niet in het spel zelf. Dus skire zijn verhaal over NTSC en PAL klopt. Hij pakt em gewoon niet.

Helaasch :(

[ Voor 3% gewijzigd door Hulkr_ op 28-09-2009 14:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zwartkijker
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 00:24
brdddd schreef op maandag 28 september 2009 @ 14:03:
Gister geprobeerd om die gratis pakjes binnen te halen voor LBP. Kon dus alleen met een US account maar krijg hem niet in het spel zelf. Dus skire zijn verhaal over NTSC en PAL klopt. Hij pakt em gewoon niet.

Helaasch :(
Inderdaad, bij mij is het ook niet gelukt.
Maar ik heb wel het kostuum van Lady Liberty (het vrijheidsbeeld :p) uit de US Store geplukt, en die werkt wel?!
Of was die ook in Europa verkrijgbaar?

PSN: Zwartkijker

Acties:
  • 0 Henk 'm!
-RazieL- schreef op maandag 28 september 2009 @ 13:36:
Dat zal werken, want gekopieerde DVDs bevatten geen kopieerbescherming.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
A.s. donderdag komen er nieuwe sackboys +-girl van DC-comics Watchmen uit, of dit alleen voor Amerika is is mij iig niet duidelijk;
Afbeeldingslocatie: http://cache.gawker.com/assets/images/9/2009/09/500x_watchsack.jpg

"Ik heb een zak expected goals nog nooit een goal zien maken." - snmght

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WeAreLegion
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
What ymmv says, als dvd gebrand is zonder dvd beveiliging dan speelt de ps3 hem gewoon af. Dat werkt verder precies het zelfde als met een standalone dvd speler namelijk.

Zijn er hier trouwens mensen die Motorstorm 2 online spelen? Ik heb dat spel gister gekocht en vind het echt heel tof om te doen. Ben nu met The Festival bezig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 08:19

BM

Moderator Spielerij
WeAreLegion schreef op maandag 28 september 2009 @ 15:08:
Zijn er hier trouwens mensen die Motorstorm 2 online spelen? Ik heb dat spel gister gekocht en vind het echt heel tof om te doen. Ben nu met The Festival bezig.
Heb motorstorm 2 een tijdje terug gekocht, maar eigenlijk maar heel weinig gespeeld. Op de een of andere manier kon het spel me niet blijven boeien :? Heb de reden waarom niet eigenlijk nog niet kunnen vinden.

[ Voor 15% gewijzigd door BM op 28-09-2009 15:14 ]

Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WeAreLegion
  • Niet online
BM schreef op maandag 28 september 2009 @ 15:14:
[...]

Heb motorstorm 2 een tijdje terug gekocht, maar eigenlijk maar heel weinig gespeeld. Op de een of andere manier kon het spel me niet blijven boeien :? Heb de reden waarom niet eigenlijk nog niet kunnen vinden.
Ah dat kan, ik vind hem wel vet. Maar het is niet echt moeilijk ofzo als je even besturing door heb dan win je alles wel nou ja ik althans. Maar goed vermaak me er wel mee tot nu toe. Ik moet eens wat meer games gaan komen voor me ps3. Ik koop de meeste dingen voor 360 eigenlijk zal dat eens beetje spreiden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nico111
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 28-08 10:01
Verwijderd schreef op maandag 28 september 2009 @ 10:09:
Gameplay-footage van GoW Collection

De audio is wel bar slecht.

http://www.youtube.com/watch?v=uD_-9wkQFio

Super Street Fighter 4 komt eraan

Link voor een korte teaser

http://www.capcom.co.jp/newwarrior/index.html
Na het zijn van de GoW footage vraag ik mij af of de gameplay van GoW te vergelijken is met Ninja gaiden?

Vond de demo van Ninja Gaiden wel erg tof! De omgeving vond ik niet heel erg uitgewerkt, maar het vechtsysteem is wel heel gaaf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reemster

Reemster

Soul Reaver

Beide vechtsystemen zijn erg goed, maar wel verschillend. Bij ninja gaiden is het heel erg direct, bij gow wat chaotischer en daar heb je vaker met je meerdere vijanden tegelijk raakt. Al vond ik de demo van Ninja Gaiden 2 toch ook een stuk chaotischer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• McVirusS
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 18-08 16:56
Heeft iemand de demo van Ninja Gaiden Sigma 2 al gespeeld? Heb 'm paar dagen geleden even zitten spelen. Erg vermakelijke demo, camera is soms tikje in de war en het is soms erg lastig om te zien welk poppetje jij nou zelf bent in alle chaos. Lijkt wel leuke game te worden, waarschijnlijk geen onwijze topper maar de demo was in ieder geval fun :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djjef85
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 26-09-2020
McVirusS schreef op maandag 28 september 2009 @ 15:42:
Heeft iemand de demo van Ninja Gaiden Sigma 2 al gespeeld? Heb 'm paar dagen geleden even zitten spelen. Erg vermakelijke demo, camera is soms tikje in de war en het is soms erg lastig om te zien welk poppetje jij nou zelf bent in alle chaos. Lijkt wel leuke game te worden, waarschijnlijk geen onwijze topper maar de demo was in ieder geval fun :).
die punten die jij hierboven noemt zijn nou juist die punten waarom ik er na een uur mee opgehouden ben en daarna nooit meer aan heb ged8 om verder te spelen :P maar goed, moet ook zeggen dat het niet heel erg m'n genre is qua games, dus bent het ook niet zo gewend al dat snelle camera gedoe

[ Voor 9% gewijzigd door djjef85 op 28-09-2009 15:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tjesus
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 09:11
McVirusS schreef op maandag 28 september 2009 @ 15:42:
Moet zeggen dat ik de demo vrij moeilijk vond. Op sommige momenten werd ik steeds achter elkaar aangevallen dat ik niet eens kon opstaan. Maar dit ligt eigenlijk ook aan mij. Ik ben namelijk meer gewend aan nonstop hakken ipv blokken. Alhoewel ik in in Chains of Olympus wel een paar keer blokte met het zonneschild. Wat vooral nodig was op het eind.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cablekevin
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 31-08 10:39

Cablekevin

CCCP Baby!

WeAreLegion schreef op maandag 28 september 2009 @ 15:08:
What ymmv says, als dvd gebrand is zonder dvd beveiliging dan speelt de ps3 hem gewoon af. Dat werkt verder precies het zelfde als met een standalone dvd speler namelijk.

Add me maar @ PSN, user: Cablekevin :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SeamusXanthus
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 07-09 23:47
Nico111 schreef op maandag 28 september 2009 @ 15:20:
[...]

Na het zijn van de GoW footage vraag ik mij af of de gameplay van GoW te vergelijken is met Ninja gaiden?

Vond de demo van Ninja Gaiden wel erg tof! De omgeving vond ik niet heel erg uitgewerkt, maar het vechtsysteem is wel heel gaaf.
Ninja Gaiden heeft een veel uitgebreider vechtsysteem, waarbij button bashen je nergens brengt.
God of War draait meer om de cinematische beleving en de toffe battles, waarbij button bashen je door bijna het hele spel brengt en slechts beheersing van 1 of 2 combo's voldoende is.

Allebei de games zijn goed op hun eigen manier. God of War vond ik indrukwekkender wat betreft beleving, Ninja Gaiden wat betreft gameplay.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meelobee
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 11-09 22:39

Meelobee

¯\_(ツ)_/¯

WeAreLegion schreef op maandag 28 september 2009 @ 15:17:
[...]

Ah dat kan, ik vind hem wel vet. Maar het is niet echt moeilijk ofzo als je even besturing door heb dan win je alles wel nou ja ik althans. Maar goed vermaak me er wel mee tot nu toe. Ik moet eens wat meer games gaan komen voor me ps3. Ik koop de meeste dingen voor 360 eigenlijk zal dat eens beetje spreiden.
Haha wacht maar tot je in klasse 6-7 en 8 de races moet winnen...dan piep je wel anders dat het niet moeilijk is.. ;) Jij op de motor en de rest in een monstertruck.. succes!
Het is een erg vette racegame, speel em al een flinke tijd, maar eigenlijk nooit online, kunnen we wel eens doen :)

Ryzen 7 7700X | ROG Strix B650-E Gaming Wifi | ROG Strix RTX 4070Ti | 32Gb GSkill RipJaws S5 | 980Pro 2Tb | Corsair RM850x Shift | Fractal Design North Black

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WeAreLegion
  • Niet online
Meelobee schreef op maandag 28 september 2009 @ 16:49:
[...]

Haha wacht maar tot je in klasse 6-7 en 8 de races moet winnen...dan piep je wel anders dat het niet moeilijk is.. ;) Jij op de motor en de rest in een monstertruck.. succes!
Het is een erg vette racegame, speel em al een flinke tijd, maar eigenlijk nooit online, kunnen we wel eens doen :)
@cablekeving: Added.

Ja ben wel benieuwd naar online en daar was ik al beetje bang voor dat het veeel moeilijker word haha. Rustig naar binnen lokken en dan keihard afmaken zo principe hanteert het spel. Maar goed ik heb een headset besteld voor me ps3, want die had ik nog niet :) en dan kennen we dat inderdaad wel eens doen. Zal je wel even toevoegen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM

BM

Moderator Spielerij
WeAreLegion schreef op maandag 28 september 2009 @ 15:17:
[...]

Ik won in het begin ook zo'n beetje alles, en denk dat het daar ook mis gegaan is. Kon de motivatie niet meer opbrengen om banen tig keer opnieuw te proberen om uiteindelijk te winnen. Denk dat racers met een vast pad meer mijn ding zijn :)
Maar, veel plezier ermee, moet wel goed komen zo te horen :)

[ Voor 5% gewijzigd door BM op 28-09-2009 18:19 ]

Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik speel Motorstorm: Pacific Rift momenteel ook heel veel, vooral de singleplayer. Maar voor een potje online racen ben ik ook altijd wel te vinden. Ik heb m toevallig gisteren nog online zitten spelen :)

[ Voor 15% gewijzigd door SToRM666 op 28-09-2009 18:34 ]

PSN id: NL_SToRM

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WeAreLegion
  • Niet online
SToRM666 schreef op maandag 28 september 2009 @ 18:34:
Ik speel Motorstorm: Pacific Rift momenteel ook heel veel, vooral de singleplayer. Maar voor een potje online racen ben ik ook altijd wel te vinden. Ik heb m toevallig gisteren nog online zitten spelen :)
Ok heb je toegevoegd moet wel even eerst een mic hebben anders is er bar weinig aan en wat lastig communiceren heb wel keyboard daar niet van. Heb er 1 besteld de officiele wireless van Sony voor 23 euro bij play.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wel zonde dat de GoW Remake hier pas verschijnt in 2010, had em graag op tijd gehad heb de spellen nog nooit gespeeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpman
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 10-09 23:32
Verwijderd schreef op maandag 28 september 2009 @ 18:54:
Wel zonde dat de GoW Remake hier pas verschijnt in 2010, had em graag op tijd gehad heb de spellen nog nooit gespeeld.
Die loodsen we straks wel de plas over, voor enkele tientjes. ;)

Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skire
Inderdaad, hij is zo geïmporteerd hoor ;) Je hoeft nergens op te wachten.

http://www.hdmoviesource....info.php?products_id=3439

http://www.videogamesplus...nfo.php?products_id=16217

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpman
En de aanbiedingen hier boven zijn nog veel te prijzig, wacht maar tot de game massaal wordt aangeboden. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
WeAreLegion schreef op maandag 28 september 2009 @ 18:54:
Ok heb je toegevoegd moet wel even eerst een mic hebben anders is er bar weinig aan en wat lastig communiceren heb wel keyboard daar niet van. Heb er 1 besteld de officiele wireless van Sony voor 23 euro bij play.com
Het wireless keyboard van Sony heb ik ook. Werkt op zich wel goed.
Stuur maar een invite als je eens wil racen he :)

[ Voor 6% gewijzigd door SToRM666 op 28-09-2009 19:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpman
Meelobee schreef op maandag 28 september 2009 @ 16:49:
[...]

Wil Motorstorm: Pacific Rift ook nog aanschaffen. Is het extreem moeilijk of nog wel goed te doen (na wat tactisch aanpassing in je stijl en redelijk foutloos rijden)? Ik ben namelijk geen erg goede gamer, vindt ik zelf.

[ Voor 4% gewijzigd door Jumpman op 28-09-2009 20:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meelobee

Meelobee

¯\_(ツ)_/¯

Jumpman schreef op maandag 28 september 2009 @ 20:02:
[...]

Wil Motorstorm: Pacific Rift ook nog aanschaffen. Is het extreem moeilijk of nog wel goed te doen (na wat tactisch aanpassing in je stijl en redelijk foutloos rijden)? Ik ben namelijk geen erg goede gamer, vindt ik zelf.
Ja het is zeker goed te doen, ook voor de mensen die niet zoveel spelen, maar hoe verder je komt, hoe moeilijker. Bijkomende moeilijkheid is de verschillende routes die je kunt nemen. (De route voor de klasse waar je mee raced is niet altijd de kortste/snelste) en de verschillende soorten tegenstanders.

Ryzen 7 7700X | ROG Strix B650-E Gaming Wifi | ROG Strix RTX 4070Ti | 32Gb GSkill RipJaws S5 | 980Pro 2Tb | Corsair RM850x Shift | Fractal Design North Black

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WeAreLegion
  • Niet online
Het is inderdaad niet moeilijk, en je leert de banen wel kennen enzo. Maar ik vind het die 30 euro meer dan waard vermaak me er echt prima mee. Ik moet alleen me games beetje gaan verdelen tussen ps3 en 360, tis nu6 voor ps3 en stuk of 55 voor 360.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jah ik import eigenlijk alleen vanuit de UK, dus vanuit de US moet ik me nog in verdiepen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaffe
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 08-05 17:55
Vandaag de demo van IL2-Birds of prey gedownload.

Moet zeggen dat het er prima uit ziet en goed speelt. Nu nog even wachten tot mijn bestelde versie binnen is maar hij staat op backorder bij cdwow. Kan niet wachten iig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedHat
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 09-09 17:16
Vanmiddag nog LBP gespeeld met een tweakers. Had net zoals mij een headset en toetsenbord volgens mij, erg lastig communiseren :D Maarja... Wel grappig, vriendin, tweakert en ik :)

Maarja, LBP vanmiddag saampjes met vriendin uitgespeeld. Gebalanceerde levels zeg! Daarna wat online 'levels' gedaan; god wat zit er een troep tussen zeg :( Kun je niet meteen de top100 ofzo zien...

Wel jammer; ik heb nu 5 games waarvan ik de meeste niet speel :+ GRID vind ik echt geen reet aan, Uncharted uitgespeeld, LBP nu ook uitgespeeld, Resistance ga ik nu mee verder; niet echt mijn game maar ach, en GTAIV vind ik een ramp op de console. Die speel ik liever op de PC....

Misschien moet ik maar even een "ruilen" topic openen ergens op een V&A forum :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik ben nu ook met een Tweaker LBP aan het spelen.
Level voor level alle prijsbubbels halen. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 15:09

Bor

Coördinator Frontpage Admins / FP Powermod

01000010 01101111 01110010

[...]

Het is goed te doen maar de levels zijn soms wat onduidelijk opgezet waardoor je regelmatig ineens tegen een boom of tegen een steen etc aan staat. Ik vind het een leuke game voor de afwisseling maar het is niet de topper die ik had verwacht. De levels zijn overigens op sommige stukken ook vrij donker waardoor de weg die je dient te volgen soms wat lastig is te onderscheiden.

Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cablekevin

Cablekevin

CCCP Baby!

OPSLAGHOND schreef op maandag 28 september 2009 @ 21:20:
Ik ben nu ook met een Tweaker LBP aan het spelen.
Level voor level alle prijsbubbels halen. :P
Add me @ PSN ik ben ook altijd wel in voor LBP als je zin hebt ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nico111
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 28-08 10:01
Als GoW 1&2 pas in 2010 komt ga ik eerst maar eerst ninja gaiden sigma 2 aanschaffen. Hopen dat deze net zo snel in prijs daalt als bioshock 1.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roamor
  • Registratie: Mei 2004
  • Niet online
Nico111 schreef op maandag 28 september 2009 @ 21:53:
Als GoW 1&2 pas in 2010 komt ga ik eerst maar eerst ninja gaiden sigma 2 aanschaffen. Hopen dat deze net zo snel in prijs daalt als bioshock 1.
Ik denk niet dat die zal floppen, dus je zult nog even geduld moeten hebben ben ik bang. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zwartkijker
RedHat schreef op maandag 28 september 2009 @ 20:50:
... Daarna wat online 'levels' gedaan; god wat zit er een troep tussen zeg :( Kun je niet meteen de top100 ofzo zien...
Als de 'story' mode is uitgeslpeeld, begint het pas hoor ;)

Ik heb het spel al van bij de launch en heb al veel pareltjes gezien. Ook wel veel afval en waardeloze dingen, maar dan keer je gewoon terug naar de pod en zoek je iets anders. Er zijn trouwens al meer dan 1,3 miljoen levels gepubliceerd.

Je kan op verschillende manieren goede levels "filteren" hoor:
- zoeken op tag (great, beatyfull, ...)
- most played
- most hearted
- ...

De laatste levels die ik heb gedaan zijn The Unfair Platformer (I & II). Leuk, maar je sterft wel veel ;). Het is niet voor niets 'Unfair'.
Ik heb in mijn recently played levels wel wat leuke dingen staan. Kunnen we misschien eens samen overlopen (@Strom666: just like the good ol' days)

[ Voor 4% gewijzigd door Zwartkijker op 28-09-2009 22:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 15:09

Bor

Coördinator Frontpage Admins / FP Powermod

01000010 01101111 01110010

Hoewel ik LBP nog niet heb uitgespeeld moet ik de eerste user made level ook nog tegenkomen. De meeste levels die ik tot nu toe heb gezien zijn of slecht uitgewerkt, super eentonig of gewoonweg lame. Hopelijk heb je gelijk Zwartkijker en begint het geheel pas nadat ik het spel heb uitgespeeld :)

Jammer trouwens dat je LBP niet op de harddisk kunt installeren in zijn geheel. Ik zie nou niet echt een reden waarom een complete BR schijf vol zou staan.

[ Voor 21% gewijzigd door Bor op 28-09-2009 22:25 ]

Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedHat
Zwartkijker schreef op maandag 28 september 2009 @ 22:14:
[...]

Als de 'story' mode is uitgeslpeeld, begint het pas hoor ;)

Ik heb het spel al van bij de launch en heb al veel pareltjes gezien. Ook wel veel afval en waardeloze dingen, maar dan keer je gewoon terug naar de pod en zoek je iets anders. Er zijn trouwens al meer dan 1,3 miljoen levels gepubliceerd.

Je kan op verschillende manieren goede levels "filteren" hoor:
- zoeken op tag (great, beatyfull, ...)
- most played
- most hearted
- ...

De laatste levels die ik heb gedaan zijn The Unfair Platformer (I & II). Leuk, maar je sterft wel veel ;). Het is niet voor niets 'Unfair'.
Ik heb in mijn recently played levels wel wat leuke dingen staan. Kunnen we misschien eens samen overlopen (@Strom666: just like the good ol' days)
Zou je kunnen vertellen hoe je filtert op most played & hearted? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Vanuit je POD naar het middelste menu (Verhaal, Nu spelen, Community en Little Big Store).
Naast "Community" staat "Zoeken".
Klik op "Zoeken"en dan krijg je allerlei keuzes! ;)
Tekst, Tags, Hoogst gewaardeerd, Meeste harten, Nieuwste, Drukst bezocht, Mijn levels en Recent gespeeld.

[ Voor 52% gewijzigd door OPSLAGHOND op 28-09-2009 23:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedHat
OPSLAGHOND schreef op maandag 28 september 2009 @ 22:56:
Vanuit je POD naar het middelste menu (Verhaal, Nu spelen, Community en Little Big Store).
Naast "Community" staat "Zoeken".
Klik op "Zoeken"en dan krijg je allerlei keuzes! ;)
Tekst, Tags, Hoogst gewaardeerd, Meeste harten, Nieuwste, Drukst bezocht, Mijn levels en Recent gespeeld.
Ah dank je, dat "zoeken" was mij nooit opgevallen. Dus nog een keer uren fun samen met mijn GF :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

Ik heb 'm laatst bij https://www.zavvi.co.uk/ besteld voor £15.94

Duurt ruim een week voordat je 'm hebt (platinum versie).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skire
RedHat schreef op maandag 28 september 2009 @ 23:05:
[...]

Ah dank je, dat "zoeken" was mij nooit opgevallen. Dus nog een keer uren fun samen met mijn GF :)
oke nu weten we wel dat je een vriendin hebt, gefeliciteerd & goed gedaan :P

Heb net Prince of Persia besteld bij Play.com. Helaas is hij "temporarily out of stock", iemand enige ervaring met Play.com die toevallig weet hoe snel ze dit oplossen? Van sommige sites weet ik dat ze dat er gewoon neerzetten zonder ooit de intentie te hebben om te restocken.

Prince of Persia werd vorig jaar naar mijn gevoel een beetje ondergesneeuwd door het grote aantal games dat in Q4 uitkwam. De game viel me op door de lage prijs (13e incl. verzendkosten). Vervolgens een paar reviews gecheckt en het leek me eigenlijk wel een erg leuke game. Veel uitdaging hoef je echter niet te verwachten, het is namelijk nogal makkelijk. Maar de beleving schijnt echt prachtig te zijn: mooie graphics, sfeervolle muziek en een goede voice over. Dat soort feel good games vind ik ook erg leuk op z'n tijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sandyman538
  • Registratie: Mei 2003
  • Nu online

Sandyman538

SandstorM [148839]

Skire schreef op dinsdag 29 september 2009 @ 00:50:
Heb net Prince of Persia besteld bij Play.com. Helaas is hij "temporarily out of stock", iemand enige ervaring met Play.com die toevallig weet hoe snel ze dit oplossen? Van sommige sites weet ik dat ze dat er gewoon neerzetten zonder ooit de intentie te hebben om te restocken.
Ik had enkele maanden geleden rainbow six vegas 2 (normale editie) besteld voor 12.99. Was ook temporarily out of stock. Na 6 weken heb ik de order maar geannuleerd. De platinum versie was toen ook 12.99 maar die hoefde ik niet, dus heb hem toen bij amazon.co.uk besteld voor 16 euro geloof ik. Ik heb niet het idee dat de normale editie van rbs2 weer aangevuld zou worden, maar dat zou dus met het platinum verhaal te maken kunnen hebben...

Hattrick: playing IV.50
PSN: Sandyman

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cheiron
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 07:06
Same here. Maar ik heb toch gewoon een order conformation? Zou wel heel zwak zijn als ze het geld innen en vervolgens een jaar wachten met de game versturen. Daarnaast geeft hij aan dat er geen outstanding orders zijn..

-nevermind hier staat hij op verzonden-

[ Voor 8% gewijzigd door cheiron op 29-09-2009 08:15 ]

Flickr PSN ID= cheironnl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bellerophon

Bellerophon

Persona non grata

Skire schreef op dinsdag 29 september 2009 @ 00:50:
[...]

oke nu weten we wel dat je een vriendin hebt, gefeliciteerd & goed gedaan :P

Prince of Persia werd vorig jaar naar mijn gevoel een beetje ondergesneeuwd door het grote aantal games dat in Q4 uitkwam. De game viel me op door de lage prijs (13e incl. verzendkosten). Vervolgens een paar reviews gecheckt en het leek me eigenlijk wel een erg leuke game. Veel uitdaging hoef je echter niet te verwachten, het is namelijk nogal makkelijk. Maar de beleving schijnt echt prachtig te zijn: mooie graphics, sfeervolle muziek en een goede voice over. Dat soort feel good games vind ik ook erg leuk op z'n tijd.
Het is totaal geen actie spel, maar een geweldige sfeer. En het klopt zeker, de voice overs kloppen bij de karakters en zijn af en toe zelfs echt grappig :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Zwartkijker schreef op maandag 28 september 2009 @ 22:14:
Ik zag je gisteren spelen, dus toen heb ik m ook maar weer even opgestart. Zaten weer goeie levels bij!
Blijft toch een leuk spel om zo af en toe eens online te spelen. Ik zit echt te wachten op die water update :)

Ik ben ook nog van plan om eens een echt mooi level te maken, maar het kost zoveel tijd...en je moet een goed idee hebben natuurlijk.

[ Voor 26% gewijzigd door SToRM666 op 29-09-2009 09:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vraagje.

Ik heb van de week dus Motorstorm 2 Pacific Rift gehaald.
Speciaal voor Splitscreen, maar blijkbaar kan dit niet?
Naja, ik kan wel splitscreen kiezen maar zodra ik dit doe moet Player 1 altijd met die verrotte motion controls sturen.
Player 2 hoeft dit niet. Als ik gewoon een 1 speler game doe, hoef ik dit ook niet.
Ook kan ik in de Options NERGENS die zooi uitzetten... ik zat echt zo wtf?!
Iemand een idee?
Viel me trouwens op dat dit volgens mij alleen voor motors en quads waren. Rig kon ik wel met de joysticks besturen.
???

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Als je in 2 player bij de voertuigselectie zit, dan zie je ergens onder je voertuig ofzo een heel klein regeltje staan. Er staat iets van: 'druk op [] om de besturing te veranderen'. Het is echt heel onduidelijk aangegeven en ik zag het ook maar per toeval. Ik had ook per ongeluk op die knop zitten drukken waardoor mijn besturing niet meer klopte ;)

[ Voor 15% gewijzigd door SToRM666 op 29-09-2009 09:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM

BM

Moderator Spielerij
Bellerophon schreef op dinsdag 29 september 2009 @ 08:24:
[...]

Het is totaal geen actie spel, maar een geweldige sfeer. En het klopt zeker, de voice overs kloppen bij de karakters en zijn af en toe zelfs echt grappig :D
Prince of Persia is idd een erg leuk spel. Fantastische sfeer, en hele coole graphics. Helaas is het spel wel erg makkelijk. Het feit dat je eigenlijk niet dood kunt haalt toch een stukje spannning weg, helaas :(

Xbox

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bellerophon

Bellerophon

Persona non grata

BM schreef op dinsdag 29 september 2009 @ 09:22:
[...]

Prince of Persia is idd een erg leuk spel. Fantastische sfeer, en hele coole graphics. Helaas is het spel wel erg makkelijk. Het feit dat je eigenlijk niet dood kunt haalt toch een stukje spannning weg, helaas :(
True maar je moet niet te vaak "doodgaan" anders krijg je een bepaalde trophy niet. Beetje jammer dat je ook alle Lightseeds moet vinden om die trophy te krijgen :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dangerpaki
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 06-09 12:24
SToRM666 schreef op maandag 28 september 2009 @ 19:38:
[...]

Het wireless keyboard van Sony heb ik ook. Werkt op zich wel goed.
Stuur maar een invite als je eens wil racen he :)
Ik merk inderdaad waar ik het bij MS een zonde vond van geld om accessoires te kopen dat ik nu echt alle accessoires juist wil hebben bij Sony. Misschien omdat de prijs gewoon normaal is en de PS3 al standaard beter uitgerust wordt geleverd. Heb intussen de officiele lader en bluetooth headset ook al gekocht. Zit nu te kijken naar de Multimedia toetsenbord. Die kleine dingen voor op de controller zien er heel cool uit maar ik zal nooit echt typen tijdens het gamen, daar heb ik m'n headset voor en anders zeg ik niets als het met toetsenbord moet.
Bellerophon schreef op dinsdag 29 september 2009 @ 08:24:
[...]

Ben misschien niet helemaal objectief (vind PoP games sowieso cool) maar ik vond de game ook wel erg leuk. Ik hoop stiekem ook dat er weer PS2 BC komt zodat ik de oude PS2 versies ergens kan scoren om op de PS3 te spelen. Heb ze nu liggen voor op de PC. Maar ja met al die 64 bits dingen tegenwoordig krijg je de oude games met starforce beveiliging geloof ik niet meer aan de praat.
Bellerophon schreef op dinsdag 29 september 2009 @ 09:24:
[...]

True maar je moet niet te vaak "doodgaan" anders krijg je een bepaalde trophy niet. Beetje jammer dat je ook alle Lightseeds moet vinden om die trophy te krijgen :'(
volgens mij zijn al die lightseeds best makkelijk te halen. Zitten alleen een aantal op plekken waar je denkt hoe kom ik er ook weer bij. Ik heb het spel toen op de XBOX gespeeld, maar was net te vaak dood gegaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cablekevin

Cablekevin

CCCP Baby!

Verwijderd schreef op dinsdag 29 september 2009 @ 09:18:
Vraagje.

Ik heb van de week dus Motorstorm 2 Pacific Rift gehaald.
Speciaal voor Splitscreen, maar blijkbaar kan dit niet?
Naja, ik kan wel splitscreen kiezen maar zodra ik dit doe moet Player 1 altijd met die verrotte motion controls sturen.
Player 2 hoeft dit niet. Als ik gewoon een 1 speler game doe, hoef ik dit ook niet.
Ook kan ik in de Options NERGENS die zooi uitzetten... ik zat echt zo wtf?!
Iemand een idee?
Viel me trouwens op dat dit volgens mij alleen voor motors en quads waren. Rig kon ik wel met de joysticks besturen.
???
Als ik vanavond thuis ben zal ik even kijken, maar onder settings kan je het helemaal instellen hoor, niemand is verplicht tot six-axis besturing.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bellerophon

Bellerophon

Persona non grata

dangerpaki schreef op dinsdag 29 september 2009 @ 09:39:
Ben misschien niet helemaal objectief (vind PoP games sowieso cool) maar ik vond de game ook wel erg leuk. Ik hoop stiekem ook dat er weer PS2 BC komt zodat ik de oude PS2 versies ergens kan scoren om op de PS3 te spelen. Heb ze nu liggen voor op de PC. Maar ja met al die 64 bits dingen tegenwoordig krijg je de oude games met starforce beveiliging geloof ik niet meer aan de praat.
Ik zou graag "The Two Thrones" terug willen zien in HD, of zoiets met de "nieuwe" prins.
volgens mij zijn al die lightseeds best makkelijk te halen. Zitten alleen een aantal op plekken waar je denkt hoe kom ik er ook weer bij. Ik heb het spel toen op de XBOX gespeeld, maar was net te vaak dood gegaan.
Ja dat had ik dus ook, heb alleen mijn savegame niet goed opgeslagen... dus ik mag weer overnieuw beginnen... :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CRpt3r55
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 14:48
Iemand Uncharted 2 demo al gespot?

Etuuuuuh!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedHat
Als je eenmaal een Playstation hebt wil je echt alles spelen merk ik. Ik heb nu GTAIV (Vind ik zelf niet zo leuk, heb hem op de PC al uitgespeeld) die ik misschien toch maar eens uit ga spelen op de PS3... Ook al is het niet mijn ding op de PS3..

Resistance ben ik eerder wel mee begonnen... Wel een aardige game maar ik kill liever echte humans dan monsters :D Maarja die ga ik ook maar eens verder spelen :)

Maar goed; verlanglijstje wordt/is wel erg groot nu :D FIFA10,Uncharted2,GT5 zijn maar enkele die ik wil hebben :) Er komt ook gewoon zoveel goeds uit... Prototype,inFAMOUS,CoDWaW,KZ2 zijn games waar ik op wacht totdat ze platinum worden. Die koop ik voor 20~30 euro.

Ik was ook werkelijk verbaasd over LBP... Is een ERG leuke game.. Het leuke van LBP vind ik ook dat iedereen, dus ook non-gamers het kan spelen. Aangezien je maar twee knoppen gebruikt, R1 en X. Erg makkelijke besturing dus :)

Misschien toch maar een keer een usb headset kopen om online te kunnen spelen (communiceren gaat namelijk klote via controller) :D
Ik zou graag "The Two Thrones" terug willen zien in HD, of zoiets met de "nieuwe" prins.
Maar ook The sands of time en die andere, die waren ook allemaal leuk.

[ Voor 8% gewijzigd door RedHat op 29-09-2009 09:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Crypter schreef op dinsdag 29 september 2009 @ 09:58:
Iemand Uncharted 2 demo al gespot?
Al gespeeld zelfs (pre-order aktie). Het is een multiplayer beta en geen demo. Heel erg verslavend. Het speelt erg soepel, bediening is goed, co-op erg goed uitgewerkt.

Maar voor zover ik weet nog niet algemeen beschikbaar.

PSN: Shiver23

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Witwasser
  • Registratie: September 2003
  • Niet online
SToRM666 schreef op dinsdag 29 september 2009 @ 09:16:
[...]

Ik zag je gisteren spelen, dus toen heb ik m ook maar weer even opgestart. Zaten weer goeie levels bij!
Blijft toch een leuk spel om zo af en toe eens online te spelen. Ik zit echt te wachten op die water update :)
Jammer dat die maat van mij wegging anders had ik de Party Person trophy :P

Verbaasd me overigens dat ik dit spel niet eerder heb aangeschafd gezien de fun-factor en de speelduur van de game...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bellerophon

Bellerophon

Persona non grata

Lazy schreef op dinsdag 29 september 2009 @ 10:14:
[...]

Verbaasd me overigens dat ik dit spel niet eerder heb aangeschafd gezien de fun-factor en de speelduur van de game...
Moet ik ook nog :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tom
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

Tom

Shiver23 schreef op dinsdag 29 september 2009 @ 10:07:
[...]

Al gespeeld zelfs (pre-order aktie). Het is een multiplayer beta en geen demo. Heel erg verslavend. Het speelt erg soepel, bediening is goed, co-op erg goed uitgewerkt.

Maar voor zover ik weet nog niet algemeen beschikbaar.
Same here. Maar die demo zou vandaag voor iedereen beschikbaar moeten zijn. Zal vanavond wel zijn tijdens de PSN Store update (da's dinsdagavond toch?).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• botech
  • Registratie: Augustus 2006
  • Nu online
Tom schreef op dinsdag 29 september 2009 @ 10:20:
[...]

Same here. Maar die demo zou vandaag voor iedereen beschikbaar moeten zijn. Zal vanavond wel zijn tijdens de PSN Store update (da's dinsdagavond toch?).
Nee, donderdagavond.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Jumpman schreef op maandag 28 september 2009 @ 19:24:
En de aanbiedingen hier boven zijn nog veel te prijzig, wacht maar tot de game massaal wordt aangeboden. ;)
Als je het spel uit de VS importeert kost het je ongeveer 30 euro. Veel goedkoper zul je het niet krijgen, want Amerikaanse winkels zullen in het algemeen niet binnen een maand al de prijs verlagen zoals Britse online shops.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dangerpaki
Bellerophon schreef op dinsdag 29 september 2009 @ 09:55:
[...]

[...]
Ja dat had ik dus ook, heb alleen mijn savegame niet goed opgeslagen... dus ik mag weer overnieuw beginnen... :'(
Ik zou gewoon graag zien dat de BC terug is op de PS3, het is namelijk geheel softwarematig mogelijk, dan zou je dus gewoon prima oude PS2 games erin kunnen proppen en spelen. Maar ja Sony is dit keer toch meer richting MS gegaan en het lijkt erop dat ze nu alleen maar oude games opnieuw gaan verkopen op PSN, las het gerucht dat oude GTA series van consoles nu aan de beurt zouden komen om op PSN verkocht te worden. Trieste zaak moet ik zeggen, eerst adverteren met een feature, die vervolgens verwijderen onder het mom van hoge kosten voor de benodigde hardware, vervolgens dit softwarematig (lees gratis) kunnen doen maar toch niet kosteloos aanbieden.

ik vind het overigens geen ramp om PoP nog een keer te spelen, ga ik zeker ook doen op de PS3. Alleen jammer dat al m'n uitgespeelde games enzo op m'n xbox zijn en dus ik die niet meer heb staan bij m'n brag-gallery.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
RedHat schreef op dinsdag 29 september 2009 @ 09:58:
Maar goed; verlanglijstje wordt/is wel erg groot nu :D FIFA10,Uncharted2,GT5 zijn maar enkele die ik wil hebben :) Er komt ook gewoon zoveel goeds uit... Prototype,inFAMOUS,CoDWaW,KZ2 zijn games waar ik op wacht totdat ze platinum worden. Die koop ik voor 20~30 euro.
Killzone 2 is sinds kort al platinum ;) Ik wacht zelf nog op InFamous, Batman en Dirt 2 tot ze wat goedkoper worden. Ondertussen ben ik nog wel even zoet met games als Bioshock, Mirror's Edge, Fallout 3 en Motorstorm: Pacific Rift. En ik zou eigenlijk ook nog eens Uncharted willen spelen voordat deel 2 komt :)

LBP is de laatste game die ik in NL gekocht heb voor de volle prijs, maar dat bedrag is ie wel al dubbel en dwars waard geweest als ik zie hoeveel uur ik dat spel al gespeeld heb. Online heb ik echt uren zitten spelen (vooral met Zwartkijker en soms nog andere mensen van GoT) en vaak ook de grootste lol gehad _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FeaR
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 14:47
SToRM666 schreef op dinsdag 29 september 2009 @ 11:44:
[...]
Ondertussen ben ik nog wel even zoet met games als Bioshock, Mirror's Edge, Fallout 3 en Motorstorm: Pacific Rift. En ik zou eigenlijk ook nog eens Uncharted willen spelen voordat deel 2 komt :)
Waarom leg je Bioshock dan niet even weg en ga je met Uncharted aan de slag? Uncharted 2 komt al over een paar weken uit terwijl Bioshock pas in 2010 uit komt. Al heb je aan de andere kant tijd genoeg. Je zou eventueel ook pas de 15e oktober kunnen beginnen met Uncharted, kan je na het uitspelen meteen naar de winkel en door met deeltje twee. Game is gewoon te kort, heb er nog geen zeven uur over gedaan en wel alles gevonden wat er te vinden is...

Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik ben momenteel bezig met Mirror's Edge en MotorStorm: PR. Aan Bioshock en Fallout 3 moet ik nog beginnen, dus die kan ik eventueel nog wel even uitstellen (alhoewel ik die wel al lang heb liggen). Ik heb ook nog niet echt zo'n zin om aan de 2 laatstgenoemden te beginnen en daarbij gaat Fallout 3 erg veel tijd kosten vrees ik.
Ik zou trouwens ook graag eens Dead Space op de hoogste moeilijkheidsgraad uitspelen om een platinum trophy te krijgen...
Maar Uncharted 2 gaat sowieso voorrang krijgen op welk spel dan ook. Ik heb m al in preorder staan bij Zavvi voor 45 euro en ik verwacht m een paar dagen na de release te mogen ontvangen, wat me eventueel nog de tijd zou geven om snel nog even deel 1 te spelen.
Na Uncharted 2 komen er voor mij een tijdje niet veel spellen meer die ik perse moet hebben, dus dan heb ik mooi de tijd om wat oudere spellen op te pikken :)

[ Voor 31% gewijzigd door SToRM666 op 29-09-2009 12:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meelobee

Meelobee

¯\_(ツ)_/¯

RedHat schreef op dinsdag 29 september 2009 @ 09:58:
Misschien toch maar een keer een usb headset kopen om online te kunnen spelen (communiceren gaat namelijk klote via controller) :D
For the time being kan je een USB keyboard gebruiken, in LPB kan je meteen beginnen met typen, zonder dat je eerst een knop moet drukken voor chat, werkt erg goed :)
SToRM666 schreef op dinsdag 29 september 2009 @ 12:13:
Ik zou trouwens ook graag eens Dead Space op de hoogste moeilijkheidsgraad uitspelen om een platinum trophy te krijgen...
Ik ben in een van de laatste levels op Inhuman/Impossible mode. Heb alle trophies behalve die voor uitspelen op dat hoogste niveau. En ik mis de trophy die je krijgt als je dat schieten op de astroids overleeft met meer dan 50% health. Heb het nu intussen wel 100x geprobeerd, maar krijg het niet voor elkaar :(

[ Voor 40% gewijzigd door Meelobee op 29-09-2009 12:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bellerophon

Bellerophon

Persona non grata

SToRM666 schreef op dinsdag 29 september 2009 @ 12:13:
Ik ben momenteel bezig met Mirror's Edge en MotorStorm: PR. Aan Bioshock en Fallout 3 moet ik nog beginnen, dus die kan ik eventueel nog wel even uitstellen (alhoewel ik die wel al lang heb liggen). Ik heb ook nog niet echt zo'n zin om aan de 2 laatstgenoemden te beginnen en daarbij gaat Fallout 3 erg veel tijd kosten vrees ik.
Maar Uncharted 2 gaat sowieso voorrang krijgen op welk spel dan ook. Ik heb m al in preorder staan bij Zavvi voor 45 euro en ik verwacht m een paar dagen na de release te mogen ontvangen, wat me eventueel nog de tijd zou geven om snel nog even deel 1 te spelen.
Na Uncharted 2 komen er voor mij een tijdje niet veel spellen meer die ik perse moet hebben, dus dan heb ik mooi de tijd om wat oudere spellen op te pikken :)
Geloof me, Fallout 3 =/= geen sociaal leven. Dat spel neemt (mits je alles doet) echt veeeel tijd in beslag

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Meelobee schreef op dinsdag 29 september 2009 @ 12:22:
Ik ben in een van de laatste levels op Inhuman/Impossible mode. Heb alle trophies behalve die voor uitspelen op dat hoogste niveau. En ik mis de trophy die je krijgt als je dat schieten op de astroids overleeft met meer dan 50% health. Heb het nu intussen wel 100x geprobeerd, maar krijg het niet voor elkaar :(
Die vond ik eigenlijk nog wel meevallen. Ik had m na een paar keer proberen :)
En valt die impossible mode een beetje mee? Ik moet nog de trophies voor het uitspelen op het hoogste niveau, 30 kills met elk wapen en ik moet elk wapen maximaal upgraden.
Ik vond het trouwens wel een tegenvaller dat het niet mogelijk is om verder te gaan met je savegame, dus al je geld en upgrades, en dan gewoon een ander niveau te kiezen. Nu moet ik weer helemaal van 0 beginnen op het hoogste niveau :|
Bellerophon schreef op dinsdag 29 september 2009 @ 12:26:
[...]

Geloof me, Fallout 3 =/= geen sociaal leven. Dat spel neemt (mits je alles doet) echt veeeel tijd in beslag
Ik zou dan ook enkel voor het hoofdverhaal gaan denk ik. Maar ik vraag me sowieso af of het spel niet saai is...

[ Voor 30% gewijzigd door SToRM666 op 29-09-2009 13:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meelobee

Meelobee

¯\_(ツ)_/¯

SToRM666 schreef op dinsdag 29 september 2009 @ 13:20:
[...]

En valt die impossible mode een beetje mee? Ik moet nog de trophies voor het uitspelen op het hoogste niveau, 30 kills met elk wapen en ik moet elk wapen maximaal upgraden.
Ik vond het trouwens wel een tegenvaller dat het niet mogelijk is om verder te gaan met je savegame, dus al je geld en upgrades, en dan gewoon een ander niveau te kiezen. Nu moet ik weer helemaal van 0 beginnen op het hoogste niveau :|
Grr, je bent de zoveelste die zegt dat het wel meevalt...lol wat doe ik dan verkeerd?! ik zit meestal al op 54% en dan zegt die gast dat ik het nog een minuut moet uithouden...
Op Impossible is het behoorlijk pittig, ammo en health zijn erg schaars. (Maar er zijn wat truckjes om het iets simpeler te maken;

In level 3 is er op een gegeven moment een kamer met daarin 3 items. Pak die met kinesis uit de kamer zonder zelf de kamer in te stappen. Dan kun je een stukje terug lopen naar een savepoint (ervoor staan is voldoende) en als je dan weer naar die kamer gaat, liggen alle 3 de items er weer, en de items die je er net uit gehaald hebt blijven ook liggen. Dit kan je eindeloos herhalen. (kost wel veeeeeel tijd) en hierdoor kan je behoorlijk veel credits, ammo, etc krijgen. http://www.youtube.com/watch?v=RmUrAP26-gQ

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bellerophon

Bellerophon

Persona non grata

SToRM666 schreef op dinsdag 29 september 2009 @ 13:20:
[...]

[...]

Ik zou dan ook enkel voor het hoofdverhaal gaan denk ik. Maar ik vraag me sowieso af of het spel niet saai is...
Ik (spreek voor mijzelf) vind dat het verhaal je grijpt en ook goed vasthoudt. Je kan het spel redelijk snel uitspelen maar dan neem je alle sidequest niet mee

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik moet/wil deze ook nog, moet toch af te spreken zijn, dus;
http://psnfriends.ning.co...e-big-planet-party-person

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zwartkijker
SToRM666 schreef op dinsdag 29 september 2009 @ 09:16:
[...]

Ik ben ook nog van plan om eens een echt mooi level te maken, maar het kost zoveel tijd...en je moet een goed idee hebben natuurlijk.
Ja, alles begint bij een idee he ;)

Is er al iets bekend over de eventuele prijs?
Volgens mij zal het zijn zoals de add-on van Metal Gear Solid, dat je die levels kan spelen, maar niet zelf maken als je dit niet hebt.

Vanavond weer 8)
Wie mee wil doen moet maar afkomen, LBP = Little Big Party :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cablekevin

Cablekevin

CCCP Baby!

Zwartkijker schreef op dinsdag 29 september 2009 @ 13:35:
[...]

Volgens mij zal het zijn zoals de add-on van Metal Gear Solid, dat je die levels kan spelen, maar niet zelf maken als je dit niet hebt.

Vanavond weer 8)
Vanavond komen ik en mijn vriendin wel spelen, hoe laat ongeveer?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Meer nieuws over SSF4:

There are eight characters added to the character roster from Street Fighter IV. So far T. Hawk, Dee Jay, and Juri (a new character) have been revealed.

According to developer Yoshinori Ono, this is because the changes, which comprises of eight additional character, improved character tweaks based on community feedback, and an improved online mode, were too extensive to release as DLC. As a compromise, the game will be released at a smaller price point, and there will be as-of-yet unrevealed features for people who already own Street Fighter IV.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bellerophon

Bellerophon

Persona non grata

OPSLAGHOND schreef op dinsdag 29 september 2009 @ 13:33:
[...]

[...]

Ik moet/wil deze ook nog, moet toch af te spreken zijn, dus;
http://psnfriends.ning.co...e-big-planet-party-person
Lijkt me zeker haalbaar :Y

Gejoined

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dangerpaki
Verwijderd schreef op dinsdag 29 september 2009 @ 13:43:
Meer nieuws over SSF4:

There are eight characters added to the character roster from Street Fighter IV. So far T. Hawk, Dee Jay, and Juri (a new character) have been revealed.

According to developer Yoshinori Ono, this is because the changes, which comprises of eight additional character, improved character tweaks based on community feedback, and an improved online mode, were too extensive to release as DLC. As a compromise, the game will be released at a smaller price point, and there will be as-of-yet unrevealed features for people who already own Street Fighter IV.
Ja natuurlijk, alsof er nooit tweaks voor een bestaand spel als update uitkomen. De SF4 spelers hebben erom gevraagd, maar we kunnen het niet als update uitbrengen want het is teveel verandering. Onzinnig. Dit is gewoon hoe het spel eigenlijk had moeten zijn, maar nu maken ze er gezellig gebruik van om het als standalone spel uit te brengen. Ze moeten eens onder die steen vandaan kruipen en de waarheid inzien dat je tegenwoordig niet meer met een halve updatepack kan aan komen zetten als standalone game. In de praktijk zal dat betekenen dat dit spel voor 40 euro over de toonbank gaat ipv 60. Nog steeds 35 euries teveel als je het mij vraagt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• McVirusS
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 18-08 16:56
Gisteren Bad Company uitgespeeld, erg leuk spel, super grappig. Sfeer zit er goed in.

Ben benieuwd naar Bad Company 2 (komt pas in maart 2010 uit zie ik op vgreleases.com). Gelukkig komen er nog meer spellen aan, heb Uncharted 2 in preorder staan bij Shopto.

Nu nog even MGS4 uitspelen (zit ergens aan het einde vermoed ik) en verder met Infamous :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Zwartkijker schreef op dinsdag 29 september 2009 @ 13:35:
[...]

Ik heb wel al een idee denk ik... :P
Het zal inderdaad wel weer zoiets zijn. Zolang de prijs onder de 10 euro blijft ben ik tevreden.
Vanavond weer 8)
Vanavond zal ik ook wel weer van de partij zijn!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zwartkijker
Cablekevin schreef op dinsdag 29 september 2009 @ 13:37:
[...]

Vanavond komen ik en mijn vriendin wel spelen, hoe laat ongeveer?
Tja, hoe laat. Dat kan ik moeilijk zeggen.
Maar ik weet wel dat het tot laat zal duren ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cablekevin

Cablekevin

CCCP Baby!

Zwartkijker schreef op dinsdag 29 september 2009 @ 16:02:
[...]

Count me in! :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WeAreLegion
  • Niet online
Ik wil ook wel keer mee doen met LBP. Heb alleen een keyboard op dit moment om te communiceren maar dat typt al sneller dan de joypad zelf. Add Korumera :D ik ben er de hele avond wel toch niks beters te doen vandaag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zwartkijker
WeAreLegion schreef op dinsdag 29 september 2009 @ 16:42:
Ik wil ook wel keer mee doen met LBP. Heb alleen een keyboard op dit moment om te communiceren maar dat typt al sneller dan de joypad zelf. Add Korumera :D ik ben er de hele avond wel toch niks beters te doen vandaag.
Same here, maar ik maak gretig gebruik van de emoties van Sackboy :)
Je zou ervan verschieten, moest je weten hoeveel je met non-verbale communicatie kan duidelijk maken.

Ik zal eerst nog enkele favoriete costumes opnieuw maken. Mijn hearted costumes zijn verdwenen (corrupte data volgens mij).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reemster

Reemster

Soul Reaver

Verwijderd schreef op dinsdag 29 september 2009 @ 13:43:
Meer nieuws over SSF4:

T Hawk 8) Maar vind t nog al wat om daarvoor alweer een nieuw deel uit te brengen

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Zwartkijker schreef op dinsdag 29 september 2009 @ 16:02:
[...]

Maakt niet uit, ik moet de rest van de week toch niet meer werken :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cheiron
Bah, wat is het ontzettend jammer bij Uncharted dat ze die
spoiler:
freaks
er in hebben gestopt. Het spel neemt daar voor mij echt een wending recht naar beneden. Alsof ik van een lekkere actiegame ben beland in een horrorsurvival game. Ook niet rustig opbouwen, maar in 1 keer een hele zwik, waarna je ze ook nog een keer om zo een beetje elke hoek tegenkomt. Leuk ook dat het 2 attacks = dood is...

Nee, ik hoop dat ze de persoon die dit heeft bedacht er snel uit hebben gemikt. Wat een afknapper zeg. Jammer, want ik was echt aan het genieten van Uncharted

Flickr PSN ID= cheironnl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedHat
cheiron schreef op dinsdag 29 september 2009 @ 19:51:
Bah, wat is het ontzettend jammer bij Uncharted dat ze die
spoiler:
freaks
er in hebben gestopt. Het spel neemt daar voor mij echt een wending recht naar beneden. Alsof ik van een lekkere actiegame ben beland in een horrorsurvival game. Ook niet rustig opbouwen, maar in 1 keer een hele zwik, waarna je ze ook nog een keer om zo een beetje elke hoek tegenkomt. Leuk ook dat het 2 attacks = dood is...

Nee, ik hoop dat ze de persoon die dit heeft bedacht er snel uit hebben gemikt. Wat een afknapper zeg. Jammer, want ik was echt aan het genieten van Uncharted
Dit had ik precies hetzelfde. Je bent er bijna helemaal doorheen. Want die beesten zijn eigenlijk iets anders..

spoiler:
Duitsers met een virus ofzo

Maarja, ik vond het ook niet geslaagd :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M3rcury
  • Registratie: Augustus 2004
  • Niet online

M3rcury

Quick

RedHat schreef op dinsdag 29 september 2009 @ 19:53:
[...]

Dit had ik precies hetzelfde. Je bent er bijna helemaal doorheen. Want die beesten zijn eigenlijk iets anders..

spoiler:

spoiler:
volgens mij zijn het de spanjaarden, en zijn de duiters uitgemoord oid.

Ik wacht wel met smart op deel 2. Ik hoop dat die wat minder gestuurd is, we zullen het wel zien 18 oktober. 8)

[ Voor 12% gewijzigd door M3rcury op 29-09-2009 19:56 ]

No signature required.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cheiron
RedHat schreef op dinsdag 29 september 2009 @ 19:53:
[...]

spoiler:

spoiler:
duitsers, spanjaarden.. zolang het nog mensen zijn boeit het mij niet. Ik discrimineer alleen tegen freaks en zombies :P Maar serieus, het past ZO niet in het spel.. ik vind het echt een domper

De eerste die ik tegenkwam probeerde ik nog wel te brutal combo'en :D

[ Voor 6% gewijzigd door cheiron op 29-09-2009 20:11 ]

Flickr PSN ID= cheironnl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reemster

Reemster

Soul Reaver

spoiler:
Het zijn geen duitsers met een virus, maar spanjaarden met een vloek

Dat is heel wat anders, en op die manier past het wel bij het verhaal. Ik snap wel wat mensen er op tegen hebben. Ik vond dit enrom storend bij

spoiler:
Far Cry met t standaard mislukte experiment verhaal. De tactische gameplay op de eilanden verdween helemaal

Bij Uncharted vond ik het zelf eigenlijk niet storend, maar het was ook maar in een klein stukje van t spel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tom
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

Tom

Ik vond het ook niet echt passend. Had ook wel even een WTF momentje toen ik dat zag. Gelukkig maar een klein stuk inderdaad.
M3rcury schreef op dinsdag 29 september 2009 @ 19:55:
[...]

Ik wacht wel met smart op deel 2. Ik hoop dat die wat minder gestuurd is,
Ga er maar niet van uit :)
Pagina: 1 ... 3 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.