FrE911 schreef op woensdag 30 september 2009 @ 17:54:
Hallo iedereen.
Ik sta op punt om een PS3 aan te schaffen. Eerst had ik vooral interesse in de Slim voor 277 euro. Maar nu kan ik een 80GB versie van één jaar oud met nog een jaar garantie kopen voor 160 euro. De eigenaar verkoopt deze wegens aankoop van een Slim. Is het de moeite waard voor die 117 euro verschil om een oudere 80GB te nemen voor een nieuwe Slim?
Ik denk dat ik dat hier ooit eens ben tegengekomen maar ik vind het niet terug. Welke serienummers hebben de stille versie van de 80GB?
Alvast bedankt voor de info.
Tja, ik ben heel blij met het exemplaar (80gb variant) hijs uber stil, ziet er mooier uit, past beter bij je hifi, ook qua formaat.
Ze doen allebij het zelfde, het gaat erom welke je mooier vindt. Mijn PS3 80gb is verdacht stil, er waren ook mensen hier die de Slim versie juist een rot geluid vonden maken (wel stil maar aanwezig).
Waarschijnlijk zal de Slim iets stiller zijn dan de 80GB variant(ookal heb ik daarin mijn twijfels), mooier is ie er zeker niet op geworden, het is dan ook een goedkopere versie waar dus ook een goedkopere afwerking op zit, desalniettemin kan sony hem nu wel met een scherpere prijs verkopen.
Kzou zeggen ga eens langs om het te beluisteren en is ie in perfecte staat? geen krassen? Wil je toch voor zekerheid gaan (qua garantie), koop dan gewoon de Slim.