Acties:
  • 0 Henk 'm!
De Uncharted 2 beta is nu voor iedereen te downloaden!

De laatste reviewcijfers:

Eurogamer Portugal: 10/10
Gamepro: 5/5
Jeuxvideo: 19/20
Videogamer.com: 9/10
Eurogamer.net: 10/10

Gaat lekker zo :P

[ Voor 58% gewijzigd door SToRM666 op 29-09-2009 20:32 ]

PSN id: NL_SToRM

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vads
  • Registratie: Februari 2003
  • Nu online
Tom schreef op dinsdag 29 september 2009 @ 20:25:
Ik vond het ook niet echt passend. Had ook wel even een WTF momentje toen ik dat zag. Gelukkig maar een klein stuk inderdaad.
[...]
Ga er maar niet van uit :)
Nou, naast IGN heeft ook Eurogamer zijn review nu gegeven op Uncharted 2. Maar ik moet toch echt eerst deel 1 ergens scoren :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!
:X

[ Voor 99% gewijzigd door himlims_ op 29-09-2009 22:08 . Reden: nvr ]

⭐Game Profiles: 🕹️Steam - 🎮PSN - 🇪🇦 GoT_Hollandhards

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fatal Mind
  • Registratie: September 2007
  • Niet online
Thx voor de heads up, ben aan de download gestart, ´t gaat alleen tergend langzaam... maarja, morgen weer een dag.

@himlims: kijk eens in de USA store, daar staat ie onder demo's

[ Voor 21% gewijzigd door Fatal Mind op 29-09-2009 21:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

EU store is ie ook gewoon te vinden hoor ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• technoaddict
  • Registratie: Juni 2006
  • Nu online
Beta uncharted 2 is ook in de EU store. Downloading now.

( Als de download maar klaar is zodra AZ klaar is met spelen ) :)

[ Voor 38% gewijzigd door technoaddict op 29-09-2009 21:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skire
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 15-08 14:34
WOW! Eurogamer geeft Uncharted 2 gewoon een 10/10 :D Serieus dit is episch. Als Eurogamer een 10 geeft weet je dat je in de hemel bent belandt op het gebied van games :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pateen75
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 25-07 11:12
Skire schreef op dinsdag 29 september 2009 @ 21:28:
WOW! Eurogamer geeft Uncharted 2 gewoon een 10/10 :D Serieus dit is episch. Als Eurogamer een 10 geeft weet je dat je in de hemel bent belandt op het gebied van games :P
Ik heb net die demo ff gespeeld en ik was behoorlijk onder de indruk. Wou eerst wachten met bestellen omdat ik toch nog zat heb wat ik nog niet heb aangeraakt, maar dit wordt toch wel een musthave op korte termijn hoor ;) .

PSN: xpock Live: xspock

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Uncharted 2... Ik hoop zo dat deze game gewoon weer eens een echte PS titel gaat worden. De Halo en gears van de PS3. Uncharted 1 was voor mij een bijzonder goede game en deel twee is voor mij en eigenlijk al mijn PS3 bezittende vrienden een day one purchase...

InFamous heeft ondanks de enorme kwaliteit en gameplay niet de cijfers kunnen neerzetten en ook Killzone 2 heeft met 1,9 miljoen verkochte games niet echt kunnen waar maken wat eigenlijk iedereen hoopte. Voor mij persoonlijk is het nog steeds een van de beste online shooters out there maar ik denk dat het gezeik van sites en flamers over de besturing (die naar mijn mening gewoon perfect zijn) veel mensen toch heeft tegengehouden. Over Uncharted is dus zoals te lezen niet veel meer te zeiken dus dat lot zal uncharted 2 wellicht bespaard blijven.

alles onder voorbehoud van persoonlijke smaak natuurlijk 8)

Een Ps3 console met ingebouwde bluray speler en de mogelijkheid om Uncharted te spelen voor €277,- zou toch voor nog meer mensen een reden moeten zijn...

review (nederlandse)
"is that a ancient dagger in your pocket? - maybe i'm just happy to see you... hello!!! " hahaha

[ Voor 9% gewijzigd door swopdark op 29-09-2009 21:53 ]

Playstation 3 - PSN ID: Sw0pDiller | XBOX360 Premium - Gamertag: ZakkeWasser | DELL New Studio 17 laptop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bellerophon
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 07-09 16:34

Bellerophon

Persona non grata

LBP sessie was geslaagd :D

PSN: Bellerophon-

Acties:
  • 0 Henk 'm!
pateen75 schreef op dinsdag 29 september 2009 @ 21:36:
[...]

Ik heb net die demo ff gespeeld en ik was behoorlijk onder de indruk. Wou eerst wachten met bestellen omdat ik toch nog zat heb wat ik nog niet heb aangeraakt, maar dit wordt toch wel een musthave op korte termijn hoor ;) .
ik heb de game gedownload; thx voor de tip. maar kom niet in een game; heb alle game modus geprobeerd. 7500k + spelers online. als er een game room gevonden wordt staat er bij alle spelers finding player.
kun je ook offline/single player\?

⭐Game Profiles: 🕹️Steam - 🎮PSN - 🇪🇦 GoT_Hollandhards

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mzx
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 14:03

mzx

himlims_ schreef op dinsdag 29 september 2009 @ 22:04:
[...]

ik heb de game gedownload; thx voor de tip. maar kom niet in een game; heb alle game modus geprobeerd. 7500k + spelers online. als er een game room gevonden wordt staat er bij alle spelers finding player.
Ik heb hier ook last van, raar he? :P

Naja, het is een beta/demo..

edit: K'heb net een potje gespeeld, en jeesus wat vet!! >:)

[ Voor 6% gewijzigd door mzx op 29-09-2009 22:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
himlims_ schreef op dinsdag 29 september 2009 @ 22:04:
[...]

7500k is toch 7.500.000 mensen??? Als dat waar is dan hebben ze vast een server probleempje

Playstation 3 - PSN ID: Sw0pDiller | XBOX360 Premium - Gamertag: ZakkeWasser | DELL New Studio 17 laptop

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Binnen 24 uur afgesproken en 5 man de trophy gehaald, best netjes hoor. :)

"Ik heb een zak expected goals nog nooit een goal zien maken." - snmght

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vampy719
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 09-09 11:25
ahaha ik ben 1 van de weinige die helemaal niks heeft met de uncharted reeks, heb vandaag voor 49.90 pre order gedaan voor operation flashpoint 2, daar kijk ik veel meer naar uit _/-\o_ eindelijk hopelijk een realistische shooter met alles er op en aan.

Everything thats has a beginning has an end

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cheiron
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 07:06
Heb mij zeker 45 minuten vermaakt met de Uncharted 2 beta. Leuk om te spelen. Maar of ik Uncharted 2 vaak op zal starten alleen voor de MP... denk het toch niet.

Flickr PSN ID= cheironnl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Den_John
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 11-09 01:35
Vampy719 schreef op dinsdag 29 september 2009 @ 22:46:
ahaha ik ben 1 van de weinige die helemaal niks heeft met de uncharted reeks, heb vandaag voor 49.90 pre order gedaan voor operation flashpoint 2, daar kijk ik veel meer naar uit _/-\o_ eindelijk hopelijk een realistische shooter met alles er op en aan.
Geen idee of jij een visa hebt maar voor minder dan 35euro kan je die game al hebben

http://www.thehut.com/gam...7.html?switchcurrency=GBP

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Denko
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 10-09 12:06

Denko

|{ing Øf ßlitz

cheiron schreef op dinsdag 29 september 2009 @ 22:52:
Heb mij zeker 45 minuten vermaakt met de Uncharted 2 beta. Leuk om te spelen. Maar of ik Uncharted 2 vaak op zal starten alleen voor de MP... denk het toch niet.
Ja, ik heb hetzelfde gevoel. uncharted 2 word toch echt 90% voor de single player gekocht.

MW2 90% voor de multi :P

PSN & XBL: Denkoyugo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brammel
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 11-09 20:49
cheiron schreef op dinsdag 29 september 2009 @ 22:52:
Ik heb precies hetzelfde. Vraag me af hoe lang de multiplayer mij blijft boeien. Ben nog aan het bedenken of ik het ga kopen voor de single player. Met uncharted 1 heb ik me in ieder geval goed vermaakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpman
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 10-09 23:32
Goed te zien dat Uncharted 2: Among Thieves zulke hoge cijfers krijgt, maakt me wel nieuwschierig. Zelf ga ik hem denk ik niet halen op de release datum. Uncharted: Drake's Fortune ligt hier nog ongespeeld. Van mezelf moet ik eerst dit deel doorgespeeld hebben, voor ik aan het tweede deel begin.

Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Jumpman schreef op dinsdag 29 september 2009 @ 23:25:
Goed te zien dat Uncharted 2: Among Thieves zulke hoge cijfers krijgt, maakt me wel nieuwschierig. Zelf ga ik hem denk ik niet halen op de release datum. Uncharted: Drake's Fortune ligt hier nog ongespeeld. Van mezelf moet ik eerst dit deel doorgespeeld hebben, voor ik aan het tweede deel begin.
Zeer verstandig, het verhaal en de karakters eerst wat leren kennen en dan pas deel 2 gaan spelen.
Ik denk dat je anders toch iets mist, ookal zijn het aparte verhalen.

"Ik heb een zak expected goals nog nooit een goal zien maken." - snmght

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tom
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

Tom

swopdark schreef op dinsdag 29 september 2009 @ 21:48:
Uncharted 2... Ik hoop zo dat deze game gewoon weer eens een echte PS titel gaat worden. De Halo en gears van de PS3. Uncharted 1 was voor mij een bijzonder goede game en deel twee is voor mij en eigenlijk al mijn PS3 bezittende vrienden een day one purchase...
Ik denk alleen dat veel mensen door die reviews wat te hoge verwachtingen hebben. Volgens mij krijgen we straks wel wat reacties van mensen die meer veranderingen hadden willen zien ten opzichte van deel 1. Is voor mij niet nodig, ik vond deel 1 perfect en verwacht een gaaf vervolg met iets betere graphics (al stond ik al versteld van de graphics in deel 1!), een iets langere singleplayer en wat meer variatie in omgevingen (deel 1 is vrij veel jungle/tempels). De multiplayer is grappig maar had er van mij niet in hoeven zitten. Uncharted koop je vanwege de prachtig uitgewerkte single player. Ik weet in ieder geval zeker dat ik bij de brievenbus zit op de dag van release :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tjesus
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 15:45
OPSLAGHOND schreef op dinsdag 29 september 2009 @ 23:35:
[...]

Zeer verstandig, het verhaal en de karakters eerst wat leren kennen en dan pas deel 2 gaan spelen.
Ik denk dat je anders toch iets mist, ookal zijn het aparte verhalen.
Idd. Dat maakt het wat duidelijker over deel 2. Als je namelijk Drakes Fortune overslaat dan weet je natuurlijk niet wat er zich heeft afgespeeld tussen Elena en Drake. Maar daar wordt in Drakes Fortune toch niks over gezegd. :z

[ Voor 23% gewijzigd door Tjesus op 30-09-2009 08:51 ]

• Skire
Holy shit! Ik ben echt weggeblazen door de Uncharted 2 Multiplayer demo! Ik heb echt nog nooit zoiets meegemaakt, wat een spel! Heb er verder echt niks zinnigs over te zeggen :D Even laten zinken hoor..

• dialMforMike
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 10-09 11:14
Tjesus schreef op dinsdag 29 september 2009 @ 23:50:
[...]

Idd. Misschien wordt er wat duidelijk gemaakt over " last year model" in deel2.
Is dat niet juist een quote uit het tweede deel? Volgens mij worden er geen uitspraken gedaan over het verleden in deel één. Deel 1 was misschien wel kort, maar dat vond ik gezien de aktie-lading ook niet zo erg, als dat te lang doorgaat geloof ik het meestal wel. ~8uur vind ik voor re-playability ook wel goed eigenlijk, plus er gebeurde genoeg en er was veel te zien in die paar uur. Ben blij dat Uncharted 2 goede reviews krijgt, 10'en zal wel een beetje overdreven zijn, maar vind dat sites en bladen sowieso erg scheutig zijn met de perfecte score de laatste jaren.

Ben zelf nog steeds aan het wachten op de PSN release van Braid.

You look like I need a drink.

• cheiron
Inderdaad slim om eerst deel 1 te spelen. Het heeft mij in ieder geval erg enthousiast gemaakt over de franchise. Ik vond het ook wel grappig om te merken dat ik deel 1 op geen enkele manier verouderd aan vond doen. Zolang de playability hetzelfde is in deel 2 gaat het helemaal goed komen!

Nu nog de zekerheid dat er geen (*^&^$) in deel 2 zitten ;)

Flickr PSN ID= cheironnl

• dangerpaki
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 06-09 12:24
voor de mensen die nog geen uncharted deel 1 hebben en kz2 nog niet gespeeld hebben en deze graag willen hebben. Ik heb net via dvd.co.uk besteld: de twee spellen zijn als actie voor 30 pond. daar komt 2 pond verzendkosten bij. Dus heb nu voor 32 pond (35 euro) twee topspellen te pakken. Uiteindelijk dus 17.50 per spel, geen geld dus.
Nou van de week al LBP besteld voor 14 euries. Voorlopig dus genoeg te spelen.

[ Voor 10% gewijzigd door dangerpaki op 30-09-2009 08:24 ]

• Tjesus
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 15:45
dialMforMike schreef op woensdag 30 september 2009 @ 00:57:
[...]

Is dat niet juist een quote uit het tweede deel? Volgens mij worden er geen uitspraken gedaan over het verleden in deel één. Deel 1 was misschien wel kort, maar dat vond ik gezien de aktie-lading ook niet zo erg, als dat te lang doorgaat geloof ik het meestal wel. ~8uur vind ik voor re-playability ook wel goed eigenlijk, plus er gebeurde genoeg en er was veel te zien in die paar uur. Ben blij dat Uncharted 2 goede reviews krijgt, 10'en zal wel een beetje overdreven zijn, maar vind dat sites en bladen sowieso erg scheutig zijn met de perfecte score de laatste jaren.

Ben zelf nog steeds aan het wachten op de PSN release van Braid.
Ik bedoelde eigenlijk ermee dat mensen wat missen van deel 1 zodra Elena dat zegt in deel 2. Zal het even veranderen.

• Bellerophon
  • Laatst online: 07-09 16:34

Bellerophon

Persona non grata

dangerpaki schreef op woensdag 30 september 2009 @ 08:23:
voor de mensen die nog geen uncharted deel 1 hebben en kz2 nog niet gespeeld hebben en deze graag willen hebben. Ik heb net via dvd.co.uk besteld: de twee spellen zijn als actie voor 30 pond. daar komt 2 pond verzendkosten bij. Dus heb nu voor 32 pond (35 euro) twee topspellen te pakken. Uiteindelijk dus 17.50 per spel, geen geld dus.
Hmm ik wil die beide ook nog hebben :P Hoe zit het met de levering daar?

PSN: Bellerophon-

• EfBe
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online
Jumpman schreef op dinsdag 29 september 2009 @ 23:25:
Is zeker verstandig. Maar ik zou er wel aan beginnen, als ik jou was, want je mist echt wat. Ik heb uncharted 1 nu 3 keer uitgespeeld op hard, en het blijft iedere keer een gave game die van begin tot eind vermaakt. kan niet wachten tot 16 oktober :) (demo nog niet gedownload, had gister geen tijd)

Creator of: LLBLGen Pro | Camera mods for games
Photography portfolio: https://fransbouma.com

• mauricedb
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 08:52
http://www.xgn.nl/ps3/rev...ncharted-2-among-thieves/

9,6

Eerste Nederlandse website met Uncharted 2 review?

• M3rcury
  • Registratie: Augustus 2004
  • Niet online

M3rcury

Quick

Tom schreef op dinsdag 29 september 2009 @ 20:25:
Ik vond het ook niet echt passend. Had ook wel even een WTF momentje toen ik dat zag. Gelukkig maar een klein stuk inderdaad.

[...]

Ga er maar niet van uit :)
We zien het wel, ik heb me er echt enorm mee vermaakt, dus dat gaat met deel 2 ook wel lukken!

No signature required.

Brammel schreef op dinsdag 29 september 2009 @ 23:25:
Ik heb precies hetzelfde. Vraag me af hoe lang de multiplayer mij blijft boeien. Ben nog aan het bedenken of ik het ga kopen voor de single player. Met uncharted 1 heb ik me in ieder geval goed vermaakt.
Wat ik ook erg leuk vind is dat er dus ook heel leuke co-op multiplayer missies in zitten. Ik vermaak me uitstekend met RE5 online in co-op en ik verwacht dat Uncharted deze ervaring ook zal bieden. De competitive mode van Uncharted 2 vond ik na een half uurtje spelen erg geslaagd en het hele "gears of war" schuilsysteem incl de behendigheid van je character maakt het als geen andere mulitplayer die ik gespeeld heb.

Ik heb enorm zin in deze game!

Afbeeldingslocatie: http://cache.gawker.com/assets/images/kotaku/2009/02/uncharted_2_chloe.jpg
Afbeeldingslocatie: http://cdn1.gamepro.com/blogfaction/images/uncharted2.jpg
Afbeeldingslocatie: http://cache.gawker.com/assets/images/kotaku/2008/12/uncharted_2_leak_01.jpg

Mag er nu eindelijk gezegt worden dat de RSX in combinatie met Cell inmiddels toch wel ongekende dingen hebben neergezet? Killzone 2, Uncharted 2, Ratchet and Clank. grafisch games die hun gelijken (nog) niet kennen. Straks GT5, God Of War 3.

Allemaal games die zonder Unreal 3 engine beelden neerzetten waar je u tegen zegt.

• dangerpaki
Bellerophon schreef op woensdag 30 september 2009 @ 09:12:
[...]

Hmm ik wil die beide ook nog hebben :P Hoe zit het met de levering daar?
Zal wel via de Royal 'Pain in the Ass' Mail gaan dus za wel minstens een weekje duren denk ik. Ze waren gewoon op stock, dus verwacht dat ze ergens eind volgende week wel binnen te hebben.

Overigens ben ik denk ik de scans tegengekomen waarin Fifa10 met PES 2010 vergeleken wordt. Het betreft de PSM scans als ik het goed heb. Hierin wordt niet de demo versie van PES maar een nieuwere build vergeleken met fifa10. PES wint het op een nippertje.

http://www.italiatopgames...2010/fifa10_pes2010_1.htm

• Sander H
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 11-09 22:05
dangerpaki schreef op woensdag 30 september 2009 @ 08:23:
Thanks, alleen jammer dat ze allebei de Platinum versie zijn. Ik wil ze allebei nog hebben, maar het liefst in de originele cover. Bij E-Plaza zag ik Killzone 2 voor 30 euro. Weet iemand toevallig nog waar Uncharted 1 wordt verkocht met originele cover?

• Lizardz
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 11-09 15:30
Ik ben zelf nog bezig met deel 1 van uncharted ( ben net over de helft denk ik ) en heb ook maar de Uncharted 2 demo gedownload, zo is even kijken of het net zo leuk is.

• Hulkr_
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 01-06 19:34

Hulkr_

Hulkr_

ppffff ik probeer met LBP al 2 dagen die throphy te halen dat je 40x moet schieten binnen 5 sec met die paintgun. Ik kan gewoon niet zo snel drukken :( wat ik ook probeer.

Verwijderd

Sander H schreef op woensdag 30 september 2009 @ 11:26:
[...]

Thanks, alleen jammer dat ze allebei de Platinum versie zijn. Ik wil ze allebei nog hebben, maar het liefst in de originele cover. Bij E-Plaza zag ik Killzone 2 voor 30 euro. Weet iemand toevallig nog waar Uncharted 1 wordt verkocht met originele cover?
Dan kom je denk ik al snel bij 2e hands terecht, zo heb ik Killzone 2 voor €9,- :P

Uncharted 2 ga ik trouwens halen voor de singleplayer.
Net multiplayer gedaan, maar de mix van Gears of War en Lost Planet kreeg mij niet echt te pakken. Bij een kill kreeg ik ook niet echt een YES!!! gevoel, meer een voorzichtige joepie.

[ Voor 20% gewijzigd door Verwijderd op 30-09-2009 12:02 ]

• cheiron
[...]

Ik heb mijn Uncharted 1 ongeveer een maand geleden bij de Dixons opgepikt, non platinum. Maar zo een beetje bij alle winkels lag hij volgens mij in de originele vorm.

Flickr PSN ID= cheironnl

• DeDuifff
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 04-09 22:58
Iemand al Marvel Ultimate Alliance II gespeeld?

Ik was al verkocht toen ik deel I had gespeeld op de PC, dus ik heb hier echt naar uit gekeken.

Als je fan bent van Marvel Comics, is dit zeker een aanrader!!

• M3rcury
  • Niet online

M3rcury

Quick

brdddd schreef op woensdag 30 september 2009 @ 11:49:
ppffff ik probeer met LBP al 2 dagen die throphy te halen dat je 40x moet schieten binnen 5 sec met die paintgun. Ik kan gewoon niet zo snel drukken :( wat ik ook probeer.
Volgens mij kan je die alleen halen als je het metal gear solid pack hebt gekocht :)

No signature required.

Verwijderd

brdddd schreef op woensdag 30 september 2009 @ 11:49:
Je kunt ook gewoon twee (of drie) vingers gebruiken.. :)

• Yuco
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 10-09 17:19

Yuco

Womanizer!

Kun je foto's en mp3 ook echt op de ps3 zelf zetten en deze dan vanaf ps3 zelf afspelen? Dus niet streamen vanaf je pc. En hoe gaat dit kopieren dan precies?

• McVirusS
  • Laatst online: 18-08 16:56
Yuco schreef op woensdag 30 september 2009 @ 12:36:
Kun je foto's en mp3 ook echt op de ps3 zelf zetten en deze dan vanaf ps3 zelf afspelen? Dus niet streamen vanaf je pc. En hoe gaat dit kopieren dan precies?
Ja dat kan, probeer het eens zou ik zeggen. Volgens mij is het niet echt ingewikkeld.

Verwijderd

Iets met een driehoekje bij de betreffende map ;)

Verwijderd

Yuco schreef op woensdag 30 september 2009 @ 12:36:
Gewoon via usb verbinden en dan kopieren.

Verwijderd

DeDuifff schreef op woensdag 30 september 2009 @ 12:17:
Iemand al Marvel Ultimate Alliance II gespeeld?

Ik was al verkocht toen ik deel I had gespeeld op de PC, dus ik heb hier echt naar uit gekeken.

Als je fan bent van Marvel Comics, is dit zeker een aanrader!!
Nouja voor zover ik heb gezien is het eigenlijk meer van hetzelfde, maar dat is het al sinds X-men Legends. Hoeft niks mis mee te zijn maar goed.

• Brammel
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 11-09 20:49
swopdark schreef op woensdag 30 september 2009 @ 10:16:
[...]

Wat ik ook erg leuk vind is dat er dus ook heel leuke co-op multiplayer missies in zitten. Ik vermaak me uitstekend met RE5 online in co-op en ik verwacht dat Uncharted deze ervaring ook zal bieden. De competitive mode van Uncharted 2 vond ik na een half uurtje spelen erg geslaagd en het hele "gears of war" schuilsysteem incl de behendigheid van je character maakt het als geen andere mulitplayer die ik gespeeld heb.
...
Volgens mij heb ik ergens gelezen dat er maar 3 verschillende co-op multiplayer missies inzitten. Dat vind ik wel jammer, aangezien me dat nou juist het leukst lijkt van de multiplayer.

• dangerpaki
[...]

Ja ik vind de Platinum hoesjes ook niet mooi, maar ja die covers zie ik toch niet en qua spel maakt het niets uit.

• DeDuifff
Verwijderd schreef op woensdag 30 september 2009 @ 12:44:
[...]
Nouja voor zover ik heb gezien is het eigenlijk meer van hetzelfde, maar dat is het al sinds X-men Legends. Hoeft niks mis mee te zijn maar goed.
Het systeem werkt inderdaad nog hetzelfde. Maar dat is precies hetzelfde bij een hoop andere games.. :)

De graphics zijn enorm verbeterd, alles ziet er een stuk vloeiender uit, de Coop-modus is een leuke toevoeging, de nieuwe combo's (aka Fusions) zijn ook leuk uitgewerkt.

Wel toegegeven, dit spel is meer voor de liefhebbers dan de casual gamers! :D

• Cablekevin
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 31-08 10:39

Cablekevin

CCCP Baby!

Jammer gisteren van sommige waardeloze mappen @ LBP, connectie was ook niet echt lekker, vanavond misschien normaal spelen. :9

• FeaR
  • Laatst online: 14:47
[...]
Kan je ze dan niet beter tweedehands halen?
Weet je zeker dat het niet de Platinum-versies zijn. Want heb in de PS2 tijd ook wel eens spellen besteld via Bol.com voor een leuke prijs en dan gezellig Platinum-edities binnen krijgen |:(
Als ik zo op marktplaats kijk dan zijn de gevraagde prijzen voor een gewone Uncharted best wel oké. En dan wordt het maar net wat je wilt: iets meer betalen voor de gewone versie of toch maar Platinum...

Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.

• Eriksk
  • Registratie: December 2003
  • Niet online
Wat is er mis met de Platinum versies? Of is het dat velen het doosje niet mooi / minder vinden?

• Zwartkijker
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 00:24
Cablekevin schreef op woensdag 30 september 2009 @ 13:20:
Jammer gisteren van sommige waardeloze mappen @ LBP, connectie was ook niet echt lekker, vanavond misschien normaal spelen. :9
Er waren veel connectieproblemen. Blijkbaar is het met ups en downs want maandag ging het perfect.
Vanavond nog eens proberen denk ik.

En Cablekevin: ik heb nog mijn pod opnieuw gedecoreerd. Houd die oranje zever maar bij u. Mijn ogen zijn er nog steeds niet goed van ;)

PSN: Zwartkijker

• FeaR
  • Laatst online: 14:47
Eriksk schreef op woensdag 30 september 2009 @ 14:01:
Wat is er mis met de Platinum versies? Of is het dat velen het doosje niet mooi / minder vinden?
Juist ;)

Ten eerste is dat zilvergrijze doosjes vele malen minder mooi dan die transparante van normale versies. Dan heb je nog dat er over heel het doosje de tekst op een fel gele achtergrond staat. Van "Playstation 3" tot de "Platinum" tekst. En op het schijfje zelf zit nog zo'n lelijk banner met "Platinum" erop. Al is dat laatste niet altijd eigenlijk...

Dus het doosje is in het algemeen minder strak. Plus dat het op een lelijke manier breekt tussen de andere spellen welke wel in standaard doosjes zitten.

Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.

• DjVe
  • Laatst online: 15:16

DjVe

Hatsaflats!

ik doe altijd een schijfje in de ps3...en doe dan het lege doosje in een la...dan gaat alles dicht....ik merk weinig van een platinum versie.... :+

jullie zijn gewoon een stelletje geeks >:) :+

[ Voor 16% gewijzigd door DjVe op 30-09-2009 14:38 ]

• Meelobee
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 11-09 22:39

Meelobee

¯\_(ツ)_/¯

En als je uiteindelijk genoeg platinums hebt kan je die allemaal naast elkaar zetten, staat ook mooi :o

LBP gister was wel lachen, alleen klapte m'n verbinding eruit, vandaar dat ik opeens weg was. :'(

Ryzen 7 7700X | ROG Strix B650-E Gaming Wifi | ROG Strix RTX 4070Ti | 32Gb GSkill RipJaws S5 | 980Pro 2Tb | Corsair RM850x Shift | Fractal Design North Black

• Cablekevin

Cablekevin

CCCP Baby!

Zwartkijker schreef op woensdag 30 september 2009 @ 14:04:
[...]

Er waren veel connectieproblemen. Blijkbaar is het met ups en downs want maandag ging het perfect.
Vanavond nog eens proberen denk ik.

En Cablekevin: ik heb nog mijn pod opnieuw gedecoreerd. Houd die oranje zever maar bij u. Mijn ogen zijn er nog steeds niet goed van ;)
Haha, geniaal, oké dit keer laat ik uwe pod heel.
Je kunt mij vanavond weer verwachten!

• cheiron
Vraagje trouwens: Ik wilde eens bekijken of ik mijn windows mobile telefoon als headset kon gebruiken icm de playstation 3 (headset verbinden met de telefoon). Nu vindt de telefoon de PS niet, en de PS de telefoon niet. Iemand een idee hoe dit komt?

Flickr PSN ID= cheironnl

• Cablekevin

Cablekevin

CCCP Baby!

cheiron schreef op woensdag 30 september 2009 @ 15:06:
Vraagje trouwens: Ik wilde eens bekijken of ik mijn windows mobile telefoon als headset kon gebruiken icm de playstation 3 (headset verbinden met de telefoon). Nu vindt de telefoon de PS niet, en de PS de telefoon niet. Iemand een idee hoe dit komt?
Ik denk niet dat dat gaat werken. Maar vooralsnog, om welke telefoon gaat het hier?

• Zwartkijker
Jordy van e schreef op woensdag 30 september 2009 @ 14:37:
ik doe altijd een schijfje in de ps3...en doe dan het lege doosje in een la...dan gaat alles dicht....ik merk weinig van een platinum versie.... :+

jullie zijn gewoon een stelletje geeks >:) :+
Tja, de een steekt alles weg, de ander heeft alles uitgestald staan. De collectie PS3 games die ik in 2 jaar heb vergaard, zijn allemaal non-platinum. Alle 9 :)

Maar in mijn dvd collectie (+ 200 films) heb ik bijvoorbeeld geen enkele steelcase staan. Omdat ik dat niet vind passen bij de rest :p

On topic: is er weet van een Brütal Legend demo? Voor de 360 is die al een tijdje beschikbaar ...

@cheiron: gsm's kan je niet via bluetooth verbinden. Dit gaat enkel met oortjes, keyboards enzo.

[ Voor 6% gewijzigd door Zwartkijker op 30-09-2009 15:18 ]

• DjVe

DjVe

Hatsaflats!

jah ik zei toch dat je een geek bent :P

btw er komt nu ook een telefoon die bij je ps3 past :) klik

[ Voor 66% gewijzigd door DjVe op 30-09-2009 15:19 ]

• Maxow
  • Laatst online: 16:49

Maxow

Hidden Sound System

cheiron schreef op woensdag 30 september 2009 @ 15:06:
Dat kan alleen als je telefoon het profiel ondersteunt om te fungeren als headset. Voor zover ik weet ondersteunen telefoon dat niet out-of-the-box. Ik dacht dat er voor Windows Mobile wel hacks bestaan om dat erin te krijgen..
Zojuist een G25 aangeschat :)
Vanavond GT5 Prologue maar eens testen.

PSN id: NL_SToRM

• WeAreLegion
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
Heeft iemand hier wel eens linux op zijn ps3 gezet en zo ja werkte dat een beetje? Het lijkt me namelijk als het beetje ok werkt wel mooie vervanger voor me pc over tijdje :) althans ik upgrade hem niet meer game toch eigenlijk alleen op me consoles :). Maar het moet dan wel beetje goed werken anders heb ik er niet zoveel aan.

Krijg je een dual boot principe ? of werkt het anders.

• Zwartkijker
Jordy van e schreef op woensdag 30 september 2009 @ 15:17:
jah ik zei toch dat je een geek bent :P

btw er komt nu ook een telefoon die bij je ps3 past :) klik
Hallo, welkom op gathering of tweakers ;)

Ieder z'n ding zeker?

Als ik een game koop, dan is het meestal op de release, of kort erna. Daarom heb ik dus geen platinums staan.
Maar ik kan me voorstellen dat anderen geen platinums willen voor het uitzicht. Die dozen vind ik ook lelijk.

• GG---77
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 05-07-2024
Ik wil een toetsenbord kopen voor de PS3 maar zit erg te twijfelen. Officiële (klikbaar op controller)/ of een van logitech (volwaardig toetsenbord).
Degene die je op de controller kan klikken lijkt me dat de controller er zwaard(er) word (en groot). En lijkt me ook erg klein. Hoe is deze in gebruik?

PSN id: GG--77

• Cablekevin

Cablekevin

CCCP Baby!

WeAreLegion schreef op woensdag 30 september 2009 @ 15:43:
Heeft iemand hier wel eens linux op zijn ps3 gezet en zo ja werkte dat een beetje? Het lijkt me namelijk als het beetje ok werkt wel mooie vervanger voor me pc over tijdje :) althans ik upgrade hem niet meer game toch eigenlijk alleen op me consoles :). Maar het moet dan wel beetje goed werken anders heb ik er niet zoveel aan.

Krijg je een dual boot principe ? of werkt het anders.
Ik heb zelf Yellow Dog Linux op mijn playstation gehad. Het was leuk voor even, eventjes klooien met linux. Maar vind het niet zo lekker werken, en ik vind dat het niet altijd even snel gaat. Je krijgt een soort van "dualboot" je kunt kiezen of je naar XMB wilt laden of linux. Ook via linux kun je op je desktop een snelkoppeling maken dat je terug XMB in kunt booten. Als het allemaal wat beter gaat werken (ooit) dan ga ik dit ook als een leuke vervanger voor mijn pc zien, maar voor nu, vind ik het nog niks. :/
GG---77 schreef op woensdag 30 september 2009 @ 15:47:
Ik wil een toetsenbord kopen voor de PS3 maar zit erg te twijfelen. Officiële (klikbaar op controller)/ of een van logitech (volwaardig toetsenbord).
Degene die je op de controller kan klikken lijkt me dat de controller er zwaard(er) word (en groot). En lijkt me ook erg klein. Hoe is deze in gebruik?
Ik heb zelf zo'n snap-on toetsenbordje en ik vind hem prettig werken, natuurlijk als je in het donker zit is het in het begin wat moeilijk typen maar verder gaat het redelijk gestaag als je aan het typen bent. Controller word er niet super zwaar door, persoonlijk vind ik het wel prettig als die op mijn controller zit (DS3). Ik vind het een goede aankoop geweest, maar dat is puur persoonlijk. Kijk anders even of je hem bij iemand kunt lenen zodat je hem even op proef kunt gebruiken!

[ Voor 36% gewijzigd door Cablekevin op 30-09-2009 15:55 . Reden: Quote erbij! ]

• Vads
  • Registratie: Februari 2003
  • Nu online
GG---77 schreef op woensdag 30 september 2009 @ 15:47:
Is in het vorige topic al gevraagd door mij en er is uitvoerig op geantwoord. Samenvattend (ik heb hem n.a.v. de feedback aangeschaft) het volgende: controller voelt ietsje zwaarder aan, maar absoluut niet storend. Alle knoppen blijven goed bereikbaar voor de vingers en je kunt er goed mee typen (zeker als je SMS'en gewend bent, dan is dit een verademing door het grote toetsenbord). Ik raad het aan, maar je kunt natuurlijk altijd een USB- of Bluetooth toetsenbord aanschaffen/ sluiten.

• DjVe

DjVe

Hatsaflats!

Zwartkijker schreef op woensdag 30 september 2009 @ 15:43:
[...]

Hallo, welkom op gathering of tweakers ;)

Ieder z'n ding zeker?

Als ik een game koop, dan is het meestal op de release, of kort erna. Daarom heb ik dus geen platinums staan.
Maar ik kan me voorstellen dat anderen geen platinums willen voor het uitzicht. Die dozen vind ik ook lelijk.
haha ur right :) Ben met veel dingen ook een pietje precies hoor ;)

Ik heb een bluetooth apple toetsenbordje geprobeerd voor de ps3 werkt wel fijn, maar ik doe hem nu toch weg. Heb liever iets met muis.

• cheiron
Bedankt voor de bluetooth antwoorden iedereen! Eens kijken hoeveel ik online ga gamen en dan maar eens een headsetje aanschaffen.

Flickr PSN ID= cheironnl

• WeAreLegion
  • Niet online
Cablekevin schreef op woensdag 30 september 2009 @ 15:52:
[...]
Ik heb zelf Yellow Dog Linux op mijn playstation gehad. Het was leuk voor even, eventjes klooien met linux. Maar vind het niet zo lekker werken, en ik vind dat het niet altijd even snel gaat. Je krijgt een soort van "dualboot" je kunt kiezen of je naar XMB wilt laden of linux. Ook via linux kun je op je desktop een snelkoppeling maken dat je terug XMB in kunt booten. Als het allemaal wat beter gaat werken (ooit) dan ga ik dit ook als een leuke vervanger voor mijn pc zien, maar voor nu, vind ik het nog niks. :/

[...]
Ah ok :) ik installeer er vannavond gewoon wel even linux op als hij toch ruimte apart houd dan kan dat wel even om te testen :D. Het zou wel briljant zijn als desktop vervanger namelijk :D

• Cablekevin

Cablekevin

CCCP Baby!

WeAreLegion schreef op woensdag 30 september 2009 @ 16:07:
[...]

Ah ok :) ik installeer er vannavond gewoon wel even linux op als hij toch ruimte apart houd dan kan dat wel even om te testen :D. Het zou wel briljant zijn als desktop vervanger namelijk :D
Houd er rekening mee dat het wel even duurt het installeren, komt iets meer bij kijken als dat ik toen der tijd dacht. Succes iig! :*)

• GG---77
Vads schreef op woensdag 30 september 2009 @ 15:53:
[...]

Is in het vorige topic al gevraagd door mij en er is uitvoerig op geantwoord. Samenvattend (ik heb hem n.a.v. de feedback aangeschaft) het volgende: controller voelt ietsje zwaarder aan, maar absoluut niet storend. Alle knoppen blijven goed bereikbaar voor de vingers en je kunt er goed mee typen (zeker als je SMS'en gewend bent, dan is dit een verademing door het grote toetsenbord). Ik raad het aan, maar je kunt natuurlijk altijd een USB- of Bluetooth toetsenbord aanschaffen/ sluiten.
Volg het topic, maar is mij niet bijgebleven! Denk omdat ik er toen nog niet naar op zoek was.. :*) Bedankt voor de toelichting!

Heb je hem dan op een DS3? Ik heb vorige week mijn 1e DS3 ontvangen en moest weer even wennen aan het gewicht, dat houd me nu ook tegen om hem nog zwaarder te maken!

• Dj-sannieboy
  • Niet online

Dj-sannieboy

Nee.... beter!

Cablekevin schreef op woensdag 30 september 2009 @ 16:11:
[...]

Houd er rekening mee dat het wel even duurt het installeren, komt iets meer bij kijken als dat ik toen der tijd dacht. Succes iig! :*)
Dat dacht ik dus ook, blijkt dat je HD geformateerd moet worden..
Dus mooi maar niet gedaan, omdat ik geen zin had om eerst een backup op een externe schijf te maken.

• RedHat
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 09-09 17:16
Ik vondt de extra grammen van de DS3 juist heel welkom! Ligt een stuk 'steviger' op je vingers.

• WeAreLegion
  • Niet online
Dj-sannieboy schreef op woensdag 30 september 2009 @ 16:29:
[...]

Dat dacht ik dus ook, blijkt dat je HD geformateerd moet worden..
Dus mooi maar niet gedaan, omdat ik geen zin had om eerst een backup op een externe schijf te maken.
Ouch, daar heb ik geen zin in :) nou ja komt wel keer als ik nieuw hdd koop die wou ik volgende maand gaan halen dan probeer ik het gelijk wel. Maar nu op moment niet.

• DeDuifff
cheiron schreef op woensdag 30 september 2009 @ 16:06:
Bedankt voor de bluetooth antwoorden iedereen! Eens kijken hoeveel ik online ga gamen en dan maar eens een headsetje aanschaffen.
Ik heb er laatst één aangeschaft bij GCShop.nl. De officiële van Sony. Hier was hij destijds het goedkoopst.
Dit is zeker een aanrader, omdat hij (vanzelfsprekend) goed samenwerkt met de PS3. Het geluid is helder en de microfoon werkt ook goed. Dit had ik getest samen met een vriend van mij, in een chatroom die wij gemaakt hadden via het Playstation 3 Friends menu.

Puntje waar je wel op moet letten: de in-game voice kwaliteit in bijvoorbeeld Call of Duty: World at War is wel bedroevend slecht. Bij Killzone 2 is dit dan weer erg goed! Dit heeft weinig te maken met je headset.

Success met je aankoop.

• GG---77
RedHat schreef op woensdag 30 september 2009 @ 16:29:
Ik vondt de extra grammen van de DS3 juist heel welkom! Ligt een stuk 'steviger' op je vingers.
Was ook niet onprettig, maar na 2 jaar met de six-axxes gespeeld te hebben was het zeker even wennen.

top 10 gamesverkooplijstje van afgelopen week:

1 HALO 3 ODST (XBOX 360) MICROSOFT
2 WII SPORTS RESORT (Wii) NINTENDO
3 NEED FOR SPEED/SHIFT (PS3) ELECTRONIC ARTS
4 NEED FOR SPEED/SHIFT (XBOX 360) ELECTRONIC ARTS
5 COLIN MCRAE DIRT 2 (PS3) SONY
6 NEED FOR SPEED/SHIFT (PC ) ELECTRONIC ARTS
7 MARIO KART (Wii) NINTENDO
8 AION TOWER OF ETERNITY (PC ) FOREIGN MEDIA GAMES
9 COLIN MCRAE DIRT 2 (XBOX 360) SONY
10 WII FIT (Wii) NINTENDO

HALO 3 ODST zoals verwacht bovenaan en verder een beetje herhaling van vorige week wederom de PS3 versies van de multiplatformers boven die van de 360.

lijstje van top 10 verkochte PS3 games in nederland:

1 NEED FOR SPEED/SHIFT ELECTRONIC ARTS
2 COLIN MCRAE DIRT 2 SONY
3 GUITAR HERO 5 ACTIVISION BLIZZARD
4 CALL OF DUTY 4/MODERN WARFARE ACTIVISION BLIZZARD
5 GRAND THEFT AUTO 4 TAKE - TWO INTERACTIVE
6 BATMAN/ARKHAM ASYLUM EIDOS INTERACTIVE
7 WET NAMCO BANDAI
8 CALL OF DUTY/WORLD AT WAR ACTIVISION BLIZZARD
9 PROTOTYPE ACTIVISION BLIZZARD
10 WOLFENSTEIN ACTIVISION BLIZZARD

Prototype nog steeds in de top terwijl Infamous nergens meer te bekennen is... zonde!!! nog steeds Modern Warfare 2 en GTA4. GTA4 was geloof ik platinum geworden dus dat kan de verkoop verklaren.

• FrE911
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 10-09 11:40
Hallo iedereen.

Ik sta op punt om een PS3 aan te schaffen. Eerst had ik vooral interesse in de Slim voor 277 euro. Maar nu kan ik een 80GB versie van één jaar oud met nog een jaar garantie kopen voor 160 euro. De eigenaar verkoopt deze wegens aankoop van een Slim. Is het de moeite waard voor die 117 euro verschil om een oudere 80GB te nemen voor een nieuwe Slim?

Ik denk dat ik dat hier ooit eens ben tegengekomen maar ik vind het niet terug. Welke serienummers hebben de stille versie van de 80GB?

Alvast bedankt voor de info.

• DarkShadow
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 11-09 00:02
Skire schreef op dinsdag 29 september 2009 @ 21:28:
ze gaven halo ook een 10 en toen hoorde je ps3 fanboys wel anders.

Maargoed, ben gewoon jaloers, geen ps3 en dus geen uncharted, ziet er goed uit!

Verwijderd

Net als Halo is wat mij betreft Uncharted 2 geen 10 waard, geen enkel spel is perfect.
Een goed spel wordt het zeker, maar ik geloof reviewers die een 10 geven niet. Wat is er mis met een beetje kritisch kijken?

• NinTeNdO_FrEaK
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 10-07-2024
Ligt eraan hoe je cijfers heeft, een 10 hoeft niet perfect te betekenen, maar wel dat het op dit moment tot het beste behoort wat er te koop is. Het ligt ook aan de schaal die een site gebruikt, een site zoals ign die een schaal van 0-100 zal minder snel een 100 geven, omdat ze voor kleine dingetjes gewoon 1-tiende kunnen aftrekken, terwijl sites die werken met een schaal van 0 tot 5 veel sneller dus de 5 en dus een 10 zullen geven.

Ps4/switch gamer

• AngelusHD
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 26-07 19:18
FrE911 schreef op woensdag 30 september 2009 @ 17:54:
Hallo iedereen.

Ik sta op punt om een PS3 aan te schaffen. Eerst had ik vooral interesse in de Slim voor 277 euro. Maar nu kan ik een 80GB versie van één jaar oud met nog een jaar garantie kopen voor 160 euro. De eigenaar verkoopt deze wegens aankoop van een Slim. Is het de moeite waard voor die 117 euro verschil om een oudere 80GB te nemen voor een nieuwe Slim?

Ik denk dat ik dat hier ooit eens ben tegengekomen maar ik vind het niet terug. Welke serienummers hebben de stille versie van de 80GB?

Alvast bedankt voor de info.
Tja, ik ben heel blij met het exemplaar (80gb variant) hijs uber stil, ziet er mooier uit, past beter bij je hifi, ook qua formaat.
Ze doen allebij het zelfde, het gaat erom welke je mooier vindt. Mijn PS3 80gb is verdacht stil, er waren ook mensen hier die de Slim versie juist een rot geluid vonden maken (wel stil maar aanwezig).

Waarschijnlijk zal de Slim iets stiller zijn dan de 80GB variant(ookal heb ik daarin mijn twijfels), mooier is ie er zeker niet op geworden, het is dan ook een goedkopere versie waar dus ook een goedkopere afwerking op zit, desalniettemin kan sony hem nu wel met een scherpere prijs verkopen.

Kzou zeggen ga eens langs om het te beluisteren en is ie in perfecte staat? geen krassen? Wil je toch voor zekerheid gaan (qua garantie), koop dan gewoon de Slim. :+

• PWM
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

PWM

NinTeNdO_FrEaK schreef op woensdag 30 september 2009 @ 18:15:
Ligt eraan hoe je cijfers heeft, een 10 hoeft niet perfect te betekenen, maar wel dat het op dit moment tot het beste behoort wat er te koop is.
Dat is het inderdaad :) Zolang een game het beste is op dat moment kan je die 10 geven. Of zoals icgamers zegt:
10
Excellent: As close to perfection as can currently be. It may be surpassed by later products, but at the time of writing it was king of the hill. Spend your dough now.
Ik geloof direct dat een Uncharted 2 een 10 kan verdienen, ondanks dat Uncharted 3 wellicht beter is :)

[ Voor 8% gewijzigd door PWM op 30-09-2009 19:15 ]

Verwijderd

Ja, als je op die manier redeneert is het inderdaad te rechtvaardigen.
Ik ging uit van de toets en/of tentamen manier, 100% goed is een 10, maar deze manier kan ook.

• rlkz
  • Registratie: Augustus 2003
  • Niet online
Ik was gisteravond diep onder de indruk van de MP binnen Uncharted2, welles waar héél wat anders dat ik gewend ben, maar zeker geslaagd. Het moge duidelijk zijn dat ik deze game naast Fallout3:GoTY en Operation Flashpoint zeker zal gaan halen! :)

Man o man, oktober/november worden beide heerlijke game-maanden. Ik zal eerst DiRT2 nog maar eens uitspelen :P

I browse with Vivaldi

• WaterFire
  • Laatst online: 13:11
Toen ik Fallout3:Goty aangekondigd zag worden dacht ik ook meteeen 'hebben!', maar ik zag net de losse game voor 12,73 pond (euro of 15 incl verzending) bij Thehut... de kans dat ik de hele game uitspeel is bij mij toch al niet zo groot, laat staan met alle DLC er bij... toch maar de short version dan!
Zie de top 20 van Metacritic toch al aardig in de kast verschijnen... ;)

• Lizardz
Het worden zeker mooie game-maanden. Voor mij echte must have titels:

Uncharted2
Modern Warfare 2
Fifa10

Verwijderd

Ik zit met een vraag!

Ik heb een ps3 slim gekocht met Uncharted. Hartstikke mooi spel, maar de behaalde trophies komen niet op mijn account te staan? En die wel bij een vriend van me erop staan. Wat doe ik verkeerd? Is de firmware niet up to date? Ik vind dit erg vervelend. Hopelijk weet iemand raad.

• Lizardz
Eventjes op Trophys ( trofeen ) klikken boven waar je games staan, dan gaat hij het synchroniseren als het goed is.

• Skire
Mijn must have lijstje is nog bescheiden te noemen :D

De games die ik al gepre-ordered heb:

Uncharted 2: Among Thieves
Call of Duty: Modern Warfare 2

De games die ik ga kopen als ze iets goedkoper zijn:

Assassin's Creed 2
Ratchet & Clank: A Crack In Time
FIFA 10 / Pro Evolution Soccer 2010 (weet nog niet precies welke het gaat worden :P)

• Tom
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

Tom

Ik heb vandaag Dirt 2 binnengekregen. Erg vermakelijk en gaaf spel! Is z'n geld zeker waard en Codemasters heeft z'n naam waargemaakt als ik het zo zie, geen half werk namelijk. Dat er niet alleen rallystages inzitten vind ik niet zo'n probleem, de rest van de races zijn ook tof. Afwerking, menu's, mogelijkheden en afwisseling (tot dusver) zit allemaal goed in elkaar :)
Manier van rijden vind ik prima. Verre van sim, maar ook weer niet te overdreven arcade. Gewoon prima. Sowieso beter als de demo voor mijn gevoel. Enige minpuntje is dat er geen regen/sneeuw inzit. Eigenlijk zouden ze er een soort hardcore gamemode in moeten zetten puur voor de timetrials met weersveranderingen en meerdere oppervlakken.

In oktober krijg ik Operation Flashpoint Dragon Rising en Uncharted 2. Beide al in de pre-order.
November is CoD Modern Warfare 2, en die staat ook al in bestelling :P
Ga het nog druk krijgen :+

Verwijderd

Dankje, maar er staat dat ik helemaal geen trophies heb! Terwijl de game zelf wel aangeeft dat ik bepaalde dingen heb gehaald(zoals schatten zoeken enzovoort) Maar bij trophy collection staat dat ik ze niet heb gewonnen. Hoe kan dit in godsnaam?
Lizardz schreef op woensdag 30 september 2009 @ 21:30:
Eventjes op Trophys ( trofeen ) klikken boven waar je games staan, dan gaat hij het synchroniseren als het goed is.

• EfBe
  • Niet online
Verwijderd schreef op woensdag 30 september 2009 @ 22:10:
Dankje, maar er staat dat ik helemaal geen trophies heb! Terwijl de game zelf wel aangeeft dat ik bepaalde dingen heb gehaald(zoals schatten zoeken enzovoort) Maar bij trophy collection staat dat ik ze niet heb gewonnen. Hoe kan dit in godsnaam?
[...]
Volgens mij moet je een update downloaden, heb je geen melding gekregen dat je een update kon downloaden toen je de game startte? iig, kijk ook even of je de firmware kunt updaten (dus of deze up to date is: 3.01) en of je uberhaupt aan het internet zit (anders kan hij natuurlijk ook niet kijken of je de update voor uncharted al hebt gedownload)

Creator of: LLBLGen Pro | Camera mods for games
Photography portfolio: https://fransbouma.com

EfBe schreef op woensdag 30 september 2009 @ 22:14:
[...]

Volgens mij moet je een update downloaden, heb je geen melding gekregen dat je een update kon downloaden toen je de game startte? iig, kijk ook even of je de firmware kunt updaten (dus of deze up to date is: 3.01) en of je uberhaupt aan het internet zit (anders kan hij natuurlijk ook niet kijken of je de update voor uncharted al hebt gedownload)
Als je met spelen begonnen bent voordat je de trophy-update hebt binnengehaald, zul je ook geen trophies zien. Je zult dan een nieuwe game moeten beginnen.

• Yuco
  • Laatst online: 10-09 17:19

Yuco

Womanizer!

Is het al bekend per wanneer de Slim incl. 259gb harddisk + Uncharted 2 te koop zal zijn. Is dit gelijktijdig met de release van Uncharted 2 of zal dit later zijn (wanneer?)
Yuco schreef op woensdag 30 september 2009 @ 22:25:
Is het al bekend per wanneer de Slim incl. 259gb harddisk + Uncharted 2 te koop zal zijn. Is dit gelijktijdig met de release van Uncharted 2 of zal dit later zijn (wanneer?)
250GB + Uncharted 2 - Among Thieves – 16/10/2009
250GB + PSN Voucher – 23/10/2009
250GB + Ratchet & Clank – 06/11/2009
250GB + Tekken 6 – 06/11/2009
250GB + Assassin’s Creed 2 – 27/11/2009
angelus20 schreef op woensdag 30 september 2009 @ 18:17:
[...]

Tja, ik ben heel blij met het exemplaar (80gb variant) hijs uber stil, ziet er mooier uit, past beter bij je hifi, ook qua formaat.
Ze doen allebij het zelfde, het gaat erom welke je mooier vindt. Mijn PS3 80gb is verdacht stil, er waren ook mensen hier die de Slim versie juist een rot geluid vonden maken (wel stil maar aanwezig).

Waarschijnlijk zal de Slim iets stiller zijn dan de 80GB variant(ookal heb ik daarin mijn twijfels), mooier is ie er zeker niet op geworden, het is dan ook een goedkopere versie waar dus ook een goedkopere afwerking op zit, desalniettemin kan sony hem nu wel met een scherpere prijs verkopen.

Kzou zeggen ga eens langs om het te beluisteren en is ie in perfecte staat? geen krassen? Wil je toch voor zekerheid gaan (qua garantie), koop dan gewoon de Slim. :+
Dat je die glimmende stofkolos mooier vind, prima. Maar ga dit dan niet als feit neerzetten.
Pagina: 1 ... 4 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.