Verwijderd

Dat klopt helemaal. Ik ben eerst gaan spelen en daarna pas de update gaan downloaden. En als ik nu normaal heb uitgespeeld en ik ga "hard" spelen, krijg ik dan wel weer trophies?
ymmv schreef op woensdag 30 september 2009 @ 22:25:
[...]

Als je met spelen begonnen bent voordat je de trophy-update hebt binnengehaald, zul je ook geen trophies zien. Je zult dan een nieuwe game moeten beginnen.

• Ace
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 17:40

Ace

Happy Happy Joy Joy

Ike. schreef op woensdag 30 september 2009 @ 22:29:
[...]

250GB + Uncharted 2 - Among Thieves – 16/10/2009
250GB + PSN Voucher – 23/10/2009
250GB + Ratchet & Clank – 06/11/2009
250GB + Tekken 6 – 06/11/2009
250GB + Assassin’s Creed 2 – 27/11/2009
Come to papa!

Verwijderd

bram1984 schreef op woensdag 30 september 2009 @ 22:36:
[...]

Dat je die glimmende stofkolos mooier vind, prima. Maar ga dit dan niet als feit neerzetten.
Dat je trollen leuk vind betekend niet dat je het moet doen, als je even goed leest staat er:
Ze doen allebij het zelfde, het gaat erom welke je mooier vindt.

Zijn er hier trouwens meer mensen nieuwsgierig naar L.A. Noire?

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 30-09-2009 23:21 ]

• Inanna
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 21-07 22:08
Verwijderd schreef op woensdag 30 september 2009 @ 22:55:
Dat klopt helemaal. Ik ben eerst gaan spelen en daarna pas de update gaan downloaden. En als ik nu normaal heb uitgespeeld en ik ga "hard" spelen, krijg ik dan wel weer trophies?
[...]
Alleen als je een compleet nieuwe game start, en niet verdergaat met de save van je Normal game. Ik weet alleen niet zo 1-2-3 of Hard direct te kiezen is of dat je Normal eerst moet uit spelen. In het laatste geval zal je een nieuwe game op Normal moeten uitspelen, dus zou je beter nu direct overnieuw kunnen beginnen.

• Sato
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 17:15
Ike. schreef op woensdag 30 september 2009 @ 22:29:
[...]

250GB + Uncharted 2 - Among Thieves – 16/10/2009
250GB + PSN Voucher – 23/10/2009
250GB + Ratchet & Clank – 06/11/2009
250GB + Tekken 6 – 06/11/2009
250GB + Assassin’s Creed 2 – 27/11/2009
250GB + PSN Voucher – 23/10/2009,
Wat zit daar dan precies bij?
Ik heb namelijk erg veel vage geruchten gelezen de afgelopen dagen.

Ik ga binnenkort een 250gb PS3 slim kopen maar weet nog niet zeker welk pack ik wil.
Als dit alles is wat er in de benelux uit komt, Dan word het één van de eerste twee.

GT 5: Prologue ligt in ieder geval al klaar (Van Markplaats afgeplukt.),
Had er geen zin in om nog tot na maart volgend jaar te wachten om dan eindelijk GT 5 eens te kunnen spelen.

Sato Bricks op Rebrickable & Discord voor hulp met Stud.io

• Jungian
  • Registratie: Juni 2006
  • Niet online

Jungian

>_<

Verwijderd schreef op woensdag 30 september 2009 @ 19:19:
Ja, als je op die manier redeneert is het inderdaad te rechtvaardigen.
Ik ging uit van de toets en/of tentamen manier, 100% goed is een 10, maar deze manier kan ook.
offtopic:
Bij toetsen/tentamens wordt je cijfer ook niet retroactief aangepast indien bijvoorbeeld een bepaalde theorie onderuit gehaald wordt. 8)

0.0

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DialOut
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 10-09 09:39
Lizardz schreef op woensdag 30 september 2009 @ 20:51:
Het worden zeker mooie game-maanden. Voor mij echte must have titels:

Uncharted2
Modern Warfare 2
Fifa10
Hier zit ik ook op te wachten! Vooral MW2 nu GTA4 bijna 'rond' is.
Nog even kijken of ik Uncharted1 ergens goedkoop kan halen voordat ik aan 2 begin.
Fifa10 heb ik al en vind het een goeie game.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op woensdag 30 september 2009 @ 23:20:
[...]

Dat je trollen leuk vind betekend niet dat je het moet doen, als je even goed leest staat er:

[...]

Zijn er hier trouwens meer mensen nieuwsgierig naar L.A. Noire?
Lees z'n eerste zin nog eens zou ik zeggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jungian schreef op woensdag 30 september 2009 @ 23:56:
[...]

offtopic:
Bij toetsen/tentamens wordt je cijfer ook niet retroactief aangepast indien bijvoorbeeld een bepaalde theorie onderuit gehaald wordt. 8)
offtopic:
Als dat zo was had ik nu heel wat betere cijfers :P

ik zag gister dat je bij de PS3 de brightness van het thema aan kan passen, dat was stiekem een beetje de optie die ik zocht.
Het geel ging een beetje pijn doen aan de ogen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
LordSander schreef op woensdag 30 september 2009 @ 23:48:
[...]

GT 5: Prologue ligt in ieder geval al klaar (Van Markplaats afgeplukt.),
Had er geen zin in om nog tot na maart volgend jaar te wachten om dan eindelijk GT 5 eens te kunnen spelen.
Nu ik een G25 heb ben ik ook maar eens begonnen met GT5P. Ik heb m nooit echt veel gespeeld en ik heb m al sinds de launch liggen, maar het is echt een erg mooi spel moet ik zeggen. Alleen jammer dat je de wagens niet kan tunen...

[ Voor 3% gewijzigd door SToRM666 op 01-10-2009 08:58 ]

PSN id: NL_SToRM

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snippertje
  • Registratie: December 2004
  • Nu online

Snippertje

Light up your life

SToRM666 schreef op donderdag 01 oktober 2009 @ 08:58:
[...]

Nu ik een G25 heb ben ik ook maar eens begonnen met GT5P. Ik heb m nooit echt veel gespeeld en ik heb m al sinds de launch liggen, maar het is echt een erg mooi spel moet ik zeggen. Alleen jammer dat je de wagens niet kan tunen...
Kan wel als je alle events haalt ;)

Discord kanaal: https://discord.gg/X3CqdTKd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dangerpaki
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 06-09 12:24
DeDuifff schreef op woensdag 30 september 2009 @ 16:50:
[...]

Ik heb er laatst één aangeschaft bij GCShop.nl. De officiële van Sony. Hier was hij destijds het goedkoopst.
Dit is zeker een aanrader, omdat hij (vanzelfsprekend) goed samenwerkt met de PS3. Het geluid is helder en de microfoon werkt ook goed. Dit had ik getest samen met een vriend van mij, in een chatroom die wij gemaakt hadden via het Playstation 3 Friends menu.

Puntje waar je wel op moet letten: de in-game voice kwaliteit in bijvoorbeeld Call of Duty: World at War is wel bedroevend slecht. Bij Killzone 2 is dit dan weer erg goed! Dit heeft weinig te maken met je headset.

Success met je aankoop.
Heeft inderdaad ook te maken met servers de geluidskwaliteit. Heb ook de officiele van Sony, alleen heb altijd al last gehad met oortjes dat ze niet goed passen in m'n oor omdat ik kleine gehoorgangen heb. Dus gaat op een gegeven moment pijn doen omdat ik elke keer de headset erin moet drukken nadat ie er uit is geschoven. Ik ga eens kijken of ik dmv een speciale rubber omhulsel de headset wat beter in m'n oor kan laten blijven zitten. Dus als er mensen zijn met ideeen dan zijn die welkom.
DarkShadow schreef op woensdag 30 september 2009 @ 17:55:
[...]

ze gaven halo ook een 10 en toen hoorde je ps3 fanboys wel anders.

Maargoed, ben gewoon jaloers, geen ps3 en dus geen uncharted, ziet er goed uit!
Heb gisteren de uncharted2 beta zitten spelen online, vond wel dat het lang duurde voor een game gevonden werd. Maar was wel super geinig en leuk. Probleem alleen dat ik nog niet zo goed ben met shooters met gamepad. Dus nog heel lang wennen voor mij. Maar wel supercool!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
FragFX!! ;)

[ Voor 8% gewijzigd door bram1984 op 01-10-2009 09:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knul
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 13:17
Snippertje schreef op donderdag 01 oktober 2009 @ 09:40:
[...]

Kan wel als je alle events haalt ;)
Ja dat is meer afstellen :) Denk dat hij onder tunen een turbo erin gooit o.i.d. bedoelt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Upgrades kopen bedoelde ik ja, maar een beetje finetunen kan ook wel betere resultaten geven hoop ik.

[ Voor 85% gewijzigd door SToRM666 op 01-10-2009 10:42 ]

PSN id: NL_SToRM

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Omni superens
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 16-11-2024
Gast, heb je soms een contract ofzo dat je zo af en toe reclame maakt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bas0mniia
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 10-09 18:32
LordSander schreef op woensdag 30 september 2009 @ 23:48:
[...]
250GB + PSN Voucher – 23/10/2009,
Wat zit daar dan precies bij?
Ik heb namelijk erg veel vage geruchten gelezen de afgelopen dagen.
Burnout Paradise, WipEout HD, Crash Commando, Flower en Trash Panic

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Omni superens schreef op donderdag 01 oktober 2009 @ 10:42:
[...]

Gast, heb je soms een contract ofzo dat je zo af en toe reclame maakt?
Was dat maar zo. Nee, ik ben gewoon heel enthousiast over dat ding, en heb soms het idee dat sommige mensen niet van het bestaan afweten. O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

bram1984 schreef op donderdag 01 oktober 2009 @ 07:49:
[...]

Lees z'n eerste zin nog eens zou ik zeggen.
'Tja, ik ben heel blij met het exemplaar (80gb variant) hijs uber stil, ziet er mooier uit, past beter bij je hifi, ook qua formaat.
Ze doen allebij het zelfde, het gaat erom welke je mooier vindt.'

Lijkt me vrij duidelijk dat hij z'n 'fat' mooier vindt, zeker met die 2de zin erachteraan. Oftewel niet zo snel op de teentjes getrapt zijn en leren lezen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hulkr_
  • Laatst online: 01-06 19:34

Hulkr_

Hulkr_

FIFA 10 in de pre-order bij amazon. Nu nog eventjes FIFA09 erin ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FrE911
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 10-09 11:40
Ik ga toch maar voor een nieuwe Slim gaan denk ik. Ik kan de Slim nieuw kopen voor 265 euro (exact 100 euro meer dan de tweedehandse)

nieuw vs 14 maanden oud
120gb vs 80gb
+ de voordelen van de slim

Acties:
  • 0 Henk 'm!

⭐Game Profiles: 🕹️Steam - 🎮PSN - 🇪🇦 GoT_Hollandhards

Acties:
  • 0 Henk 'm!
brdddd schreef op donderdag 01 oktober 2009 @ 13:23:
FIFA 10 in de pre-order bij amazon. Nu nog eventjes FIFA09 erin ;)
Hij was vorige week al te koop, waarom pre-orderen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Samjung
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 27-06 22:12
FrE911 schreef op donderdag 01 oktober 2009 @ 13:30:
Ik ga toch maar voor een nieuwe Slim gaan denk ik. Ik kan de Slim nieuw kopen voor 265 euro (exact 100 euro meer dan de tweedehandse)
Waar?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FrE911
Ik kan die voor die prijs kopen bij Collishop in België. Dat is een onderdeel van de Colruyt warenhuizen. De prijs voor de slim bedraagt er 279 euro maar ik krijg via mijn werkgever 5% korting.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hulkr_
  • Laatst online: 01-06 19:34

Hulkr_

Hulkr_

bram1984 schreef op donderdag 01 oktober 2009 @ 13:46:
[...]

Hij was vorige week al te koop, waarom pre-orderen?
omdat het 20euro scheelt als ik hem bij amazon bestel. Ga geen 60euro voor een game betalen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Lol, via IE8 wordt ik omgeleid naar de .mobi site :S
FF doet wel normaal gelukkig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bas0mniia
Waarschijnlijk een fout van BartSmit, maar de 80 Gb PS3's, incl. game, zijn opeens 180 euro!
check!
Zojuist 1tje besteld... mij benieuwen

[ Voor 0% gewijzigd door Bas0mniia op 01-10-2009 14:47 . Reden: typo ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FeaR
  • Laatst online: 18:10
Ze zijn binnen:
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/Kwv3NjtK8jJrZ1OU0RmJor8z/full.jpg

De 22e september besteld en de 1e oktober geleverd, dus valt nog wel mee met de leverijd. Aangezien er hier mensen waren die hadden gezegd dat het zo 2 - 3 weken kon duren. Had twee exemplaren besteld voor het geval er een tweede controller komt of ik ga de overbuurman er een plezier mee doen. Maar beide producten werden apart verzonden, dus kreeg net twee van die bovenstaande doosjes door de brievenbus gedrukt :P

Eerst indruk is echt te goed, snap niet dat ik die dingen niet eerder heb besteld. Maar goed, ze zijn op tijd binnen voor Uncharted 2 over een paar weekjes.

En over Uncharted 2 gesproken: waarom moet die SE zo gigantisch duur zijn?
Ze vragen er overal makkelijk €75 - €85 voor. Terwijl het alleen een steelcase is met wat postcards en DLC in de vorm van extra characters en wapens. Denk dat ik toch maar de gewone versie haal en dan het "bespaarde" geld uit geeft aan de SE van Forza 3. Die is een stuk minder duur en qua content krijg je een heel stuk meer...

Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Flinke doos voor een pakketje triggers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cablekevin
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 31-08 10:39

Cablekevin

CCCP Baby!

Bas0mniia schreef op donderdag 01 oktober 2009 @ 14:45:
Waarschijnlijk een fout van BartSmit, maar de 80 Gb PS3's, incl. game, zijn opeens 180 euro!
check!
Zojuist 1tje besteld... mij benieuwen
Wat de fuck. als die 180 is, koop ik er nog één.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Silverscope
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 29-05 21:11
FeaR1986 schreef op donderdag 01 oktober 2009 @ 14:48:
Ze zijn binnen:
[afbeelding]

De 22e september besteld en de 1e oktober geleverd, dus valt nog wel mee met de leverijd. Aangezien er hier mensen waren die hadden gezegd dat het zo 2 - 3 weken kon duren. Had twee exemplaren besteld voor het geval er een tweede controller komt of ik ga de overbuurman er een plezier mee doen. Maar beide producten werden apart verzonden, dus kreeg net twee van die bovenstaande doosjes door de brievenbus gedrukt :P

Eerst indruk is echt te goed, snap niet dat ik die dingen niet eerder heb besteld. Maar goed, ze zijn op tijd binnen voor Uncharted 2 over een paar weekjes.

Ze vragen er overal makkelijk €75 - €85 voor. Terwijl het alleen een steelcase is met wat postcards en DLC in de vorm van extra characters en wapens. Denk dat ik toch maar de gewone versie haal en dan het "bespaarde" geld uit geeft aan de SE van Forza 3. Die is een stuk minder duur en qua content krijg je een heel stuk meer...
Idd die triggers moeten eigenlijk standaard op een ps3 controller zitten. Ik kan in ieder geval niet meer zonder :)

Just grow old with grace

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Net een mailtje gehad dat mijn PSN-Card klaarligt, eindelijk de LBP DLC :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snippertje
  • Nu online

Snippertje

Light up your life

Cablekevin schreef op donderdag 01 oktober 2009 @ 14:56:
[...]

Ik heb hem besteld. 180 euro is niks! Gewoon acceptgiro gedaan, dan heb ik ook geen gezeik met afschrijvingen die weken duren eer je ze terug krijgt als het toch een fout blijkt :o

Heb overigens besteld met infamous, maar die 160gb staat er ook bij voor 180 :)

Lol er staat bij: Spectaculaire prijsverlaging! OP=OP! (doos kan licht beschadigd zijn)

[ Voor 19% gewijzigd door Snippertje op 01-10-2009 15:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DjVe
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 15:16

DjVe

Hatsaflats!

staat verschillende versies bij bartsmit.com...lijkt me geen fout hoor :O
lees net:

Spectaculaire prijsverlaging! OP=OP! (doos kan licht beschadigd zijn)

Deze 80 GB versie heeft nog meer kracht, opslagplaats en entertainment in huis voor het ultieme gamingervaring in je woonkamer!

zou kunnen dat dit refurb modellen zijn!

[ Voor 64% gewijzigd door DjVe op 01-10-2009 15:07 . Reden: nieuwe info toegevoegd ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snippertje
  • Nu online

Snippertje

Light up your life

Lijkt mij dat dat erbij moet staan toch? Anyway desnoods verkoop ik hem weer voor 180 zonder het spel. Heb ik toch winst gemaakt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GG---77
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 05-07-2024
Silverscope schreef op donderdag 01 oktober 2009 @ 14:59:
[...]

Idd die triggers moeten eigenlijk standaard op een ps3 controller zitten. Ik kan in ieder geval niet meer zonder :)
Met welke spellen gebruiken jullie de triggers? Racen doe ik zelf met de pookjes, verder gebruik ik (volgens mij) zo goed als nooit L2-R2.

PSN id: GG--77

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gunner
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Gunner

Invincibles

Jordy van e schreef op donderdag 01 oktober 2009 @ 15:05:
zou kunnen dat dit refurb modellen zijn!
Zou je denken? Als dat er niet specifiek bijstaat lijkt dat me dat van niet.

[ Voor 15% gewijzigd door Gunner op 01-10-2009 15:15 ]

Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bas0mniia
De BartSmit winkels hebben hun 80 Gb PS3 bundels terug moeten sturen naar 't hoofdkantoor, vandaar dat de dozen licht beschadigd kunnen zijn ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• McVirusS
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 18-08 16:56
Het lijkt wel een serieuze aanbieding, wel errug goede deal. Ik zou 'm scoren met 160GB als ik niet al een PS3 had :P.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FeaR
  • Laatst online: 18:10
GG---77 schreef op donderdag 01 oktober 2009 @ 15:11:
[...]
Met welke spellen gebruiken jullie de triggers? Racen doe ik zelf met de pookjes, verder gebruik ik (volgens mij) zo goed als nooit L2-R2.
Racen doe ik het liefst met L2 (rem) en R2 (gas). Zo heb ik het aangeleerd vanaf de XBox 360 en kan gewoon niet wennen om met de pookjes gas te geven of met de X-button. En dan zijn die triggers gewoon fijn omdat je niet meer van de L2 en R2 buttons af glijdt. Heb nu meteen een stuk meer zin gekregen in Gran Turismo 5, want het werkt toch wel verdomde goed :)

Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snippertje
  • Nu online

Snippertje

Light up your life

McVirusS schreef op donderdag 01 oktober 2009 @ 15:12:
Het lijkt wel een serieuze aanbieding, wel errug goede deal. Ik zou 'm scoren met 160GB als ik niet al een PS3 had :P.
Ik zag de 160gb net ook pas :P Heb nu een 40gb, dus das snel beslist. Andere bestelling geannuleerd. Ben beniewd!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gunner
  • Niet online

Gunner

Invincibles

McVirusS schreef op donderdag 01 oktober 2009 @ 15:12:
Is de normale winkelwaarde van die 160GB echt 299 euro?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DAMM, ben ik blij dat ik op mijn werk dit topic open heb staan. Ik zit nu in spanje, maar kom volgende week thuis. Wou dan een ps3 gaan halen ergens. Maar dit is echt een HELE mooie aanbieding, dan maar geen slim versie. Nu alleen hopen dat hij niet teveel lawaai maakt, de enige echte (voor mij belangrijke) pluspunt. Voor dit geld, pff. Tevens ook met acceptgiro besteld, mocht het mis gaan, geen gedoe met geld.

Btw, het pakket met motorstorm 2 besteld :-D heb motorstorm 1 een paar keer bij een vriend gespeeld, die was altijd zeer vet! Moet helemaal goed komen dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NinTeNdO_FrEaK
  • Laatst online: 10-07-2024
FeaR1986 schreef op donderdag 01 oktober 2009 @ 14:48:

Besteld bij game.co.uk voor slechts 40 pond! Daar is de SE dus nog stukken goedkoper dan hier de gewone versie!
Linkje voor de geïnteresseerden http://www.game.co.uk/low...ted-_-topnav-_-uncharted2

[ Voor 8% gewijzigd door NinTeNdO_FrEaK op 01-10-2009 15:35 ]

Ps4/switch gamer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cheiron
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 07:06
FeaR1986 schreef op donderdag 01 oktober 2009 @ 15:14:
[...]

Racen doe ik het liefst met L2 (rem) en R2 (gas). Zo heb ik het aangeleerd vanaf de XBox 360 en kan gewoon niet wennen om met de pookjes gas te geven of met de X-button. En dan zijn die triggers gewoon fijn omdat je niet meer van de L2 en R2 buttons af glijdt. Heb nu meteen een stuk meer zin gekregen in Gran Turismo 5, want het werkt toch wel verdomde goed :)
Same here, maar voor de demo van Formula 1 heb ik mijzelf aangeleerd met de rechter pook gas te geven (kon het niet wijzigen), maar na een rondje of wat went zelfs dat.

Toch hebben de trigger absoluut mijn voorkeur. Alleen in PES vind ik ze onhandig omdat je dan soms R1 en R2 tegelijk in moet drukken wat eenbeetje moeilijk is.

Flickr PSN ID= cheironnl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dialMforMike
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 10-09 11:14
Volgens mij had BartSmit een dergelijke actie vorig jaar met 40GB modellen, dacht dat iemand een licht beschadigde machine (+ de doos was zeker niet 100%meer) kreeg, maar ben vergeten hoe alles is afgelopen.

Vandaag bezig geweest met de Uncharted2 mp en hij speelt inderdaad fijn, dacht dat mp geen toegevoegde waarde zou zijn, maar dat heb ik dus mooi mis. Vooral de co-op maps zijn erg prettig, alleen jammer dat veel PS3 gebruikers (zoals ik) keypad/mic-loos zijn, moeilijk samenwerken. Ik vind de triggers trouwens niet alleen voor race-games lekker, maar voor alle games. Je vingers glijen er tenminste niet vanaf en er zijn steeds meer games die, bijna, alle knoppen gebruiken. Had mijn eerste setje triggers zelfs voor de PS3.

You look like I need a drink.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snippertje
  • Nu online

Snippertje

Light up your life

Ach ik denk dat ik mijn 40gb nog wel kwijtraak voor 180 en desnoods gooi ik er een spelletje bij dat ik niet meer speel :) Ik ben benieuwd in elk geval :) Zit er bij die 160gb niet ook een psn voucher?

[ Voor 13% gewijzigd door Snippertje op 01-10-2009 15:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NinTeNdO_FrEaK
Snippertje schreef op donderdag 01 oktober 2009 @ 15:01:
[...]

Ik heb hem besteld. 180 euro is niks! Gewoon acceptgiro gedaan, dan heb ik ook geen gezeik met afschrijvingen die weken duren eer je ze terug krijgt als het toch een fout blijkt :o

Heb overigens besteld met infamous, maar die 160gb staat er ook bij voor 180 :)

Lol er staat bij: Spectaculaire prijsverlaging! OP=OP! (doos kan licht beschadigd zijn)
Same here, heb de 160gb besteld, de spellen die bij de andere bundels zaten had ik allemaal al. Ook nice ik had nu namelijk nog geen ds3 controller. Kan ik de ps3 die ik nu heb mooi op mijn studentenkamer zetten en de nieuwe voor mijn broer bij mijn ouders thuis. Ook acceptgiro gedaan btw...dan heb ik hem ten minste in handen en kan ik hem testen etc. voordat ik betaal.

Trouwens erg irritant, je MOET een vast telefoonnummer invullen, terwijl ik dat helemaal niet heb. Heb maar het nummer van ouders gedaan.

[ Voor 7% gewijzigd door NinTeNdO_FrEaK op 01-10-2009 15:44 ]

Ps4/switch gamer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ScSi
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 08-09 22:42

ScSi

Belg.

Heeft die 160GB nu een of 2 draadloze dual shock controllers?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sentry23
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 31-07 12:36
Zo te zien hebben ze nog een stuk of 30 160 GB versies.

De verleiding wordt erg groot.. een ouwe 60 GB met PS2 compatt. zal allicht meer opleveren dan 180 Euro.

<edit> zo.. besteld.. nu afwachten.</edit>

[ Voor 12% gewijzigd door Sentry23 op 01-10-2009 16:15 ]

Gotsent: single click MKV to PS3 compatible MP4 conversion:http://sentry23.googlepages.com . PSN Sentry-23

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snippertje
  • Nu online

Snippertje

Light up your life

ScSi schreef op donderdag 01 oktober 2009 @ 15:44:
Heeft die 160GB nu een of 2 draadloze dual shock controllers?
1tje staat erbij :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cablekevin

Cablekevin

CCCP Baby!

Even nog een console bestellen, wil extra controller en ik wil LBP hebben leuke deal voor extra console dus! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FrE911
Hmmm wat een aanbieding. Dillemma :

Slim 120GB zonder spel voor 265
Phat 80GB met spel voor 180
Phat 160GB zonder spel voor 180

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik vind dit echt briljant! ik zit al te twijfelen sinds de ps3 op 350 euro zijn aanbeland. Toen kwamen de rumors van de Slim + prijsverlaging. Ik dus wachten, hoppa naar de 299 (en iets lager zelfs, zonder game that is). Dus toen beslist hem te gaan halen. Maar was toch niet thuis / in de gelegenheid om te gamen. Dan nu gewoon een aanbieding van nog een betrouwbare (grote) winkelketen. I love it!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

FrE911 schreef op donderdag 01 oktober 2009 @ 15:56:
Hmmm wat een aanbieding. Dillemma :

Slim 120GB zonder spel voor 265
Phat 80GB met spel voor 180
Phat 160GB zonder spel voor 180
Ik heb totaal geen probleem met 80. Mocht dat een keer een probleem worden (dan wordt 120 of 160 ook een probleem, eventually) dan zet ik er een 500 Gb hardeschijf in van 80 euro. Dus ik zou persoonlijk nooit voor de 160 Gb gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Echt een bizarre aanbieding. Minstens 2 collega's aan de PS3 geholpen. Hopelijk zijn het geen afgeragde winkelversies ofzo.

PSN: Shiver23

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gunner
  • Niet online

Gunner

Invincibles

Shiver23 schreef op donderdag 01 oktober 2009 @ 16:08:
Echt een bizarre aanbieding. Minstens 2 collega's aan de PS3 geholpen. Hopelijk zijn het geen afgeragde winkelversies ofzo.
Dan stuur je hem toch terug?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wjcastelijns
  • Laatst online: 19-06 18:54
Zit er bij die 160GB nog een PSN game ofzo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaasje123
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 09-09 08:48
Weet iemand hoe je aan een vertical standaard kan komen voor de ps3 slim? Ik las destijds dat die er zonder meer zouden komen omdat hij nu te veel wankelt op z'n zijkant. Echter ik ben vanmiddag wel 5 of 6 winkels afgelopen waarvan 2 zelfs game only stores zijn (nedgames en gamemania) maar iedereen kijkt je aan of je gek bent.

Bij Dixons vroegen ze zelfs of ik me niet vergist had want van een vertical standard hadden ze überhaupt nog nooit gehoord. Bij media markt en bartsmit zag ik er 1 maar dat waren cheap uitziende namaak merken die niet voor de slim maar ps3 fat waren bedoeld....

Ben ik nu gek aan het worden of wat? 8)7 |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NinTeNdO_FrEaK
Verwijderd schreef op donderdag 01 oktober 2009 @ 15:59:
[...]

Ik heb totaal geen probleem met 80. Mocht dat een keer een probleem worden (dan wordt 120 of 160 ook een probleem, eventually) dan zet ik er een 500 Gb hardeschijf in van 80 euro. Dus ik zou persoonlijk nooit voor de 160 Gb gaan.
Bij de 160gb zit wel ratchet and clank quest for booty, gt5p, super stardust hd en the last guy. (alle 4 als downloadable game).

@kaasje

Sony heeft volgens mij wel een officiële stand aangekondigd, echter is deze volgens mij nog nergens verkrijgbaar.

[ Voor 11% gewijzigd door NinTeNdO_FrEaK op 01-10-2009 16:15 ]

Ps4/switch gamer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkShadow
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 11-09 00:02
aiaiai, zelfs ik heb hem besteld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snippertje
  • Nu online

Snippertje

Light up your life

NinTeNdO_FrEaK schreef op donderdag 01 oktober 2009 @ 16:14:
[...]

Bij de 160gb zit wel ratchet and clank quest for booty, gt5p, super stardust hd en the last guy. (alle 4 als downloadable game).
Zit er geen voucher bij dat je spellen kan kiezen dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dialMforMike
  • Laatst online: 10-09 11:14
Snippertje schreef op donderdag 01 oktober 2009 @ 16:33:
[...]

Zit er geen voucher bij dat je spellen kan kiezen dan?
Volgens mij niet om te kiezen nee, er zullen wel specifieke codes bij zitten die je moet invullen in de XMB. Heb de link toch ook maar doorgestuurd naar een neef, heb ik ook eindelijk iemand om de Lost Planet2 demo mee te spelen :'(

You look like I need a drink.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kraanwater
  • Laatst online: 18:09
Wat een aanbieding! Ik zit zwaar te twijfelen om er 1 te halen (heb al een 40 gig uitvoering), aaah die verleiding om een 160 gig te halen....

Toch maar besteld, verleiding was te groot O-)

[ Voor 15% gewijzigd door Kraanwater op 01-10-2009 16:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kooj1980
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 14:45
Mooi, ik heb ook een 160 GB besteld, mede vanwege de PSN-games (had alleen Super Stardust al). Mijn 'oude' 80 GB gaat dan in de doorverkoop, daar moet wel winst uit te halen zijn.

En dan lekker verder met Valkyria Chronicles :)

PSN: Kooi1980 - Xbox Live: Kooister

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jefjef
  • Laatst online: 16:45

jefjef

learning by doing

bram1984 schreef op donderdag 01 oktober 2009 @ 11:39:
[...]

Was dat maar zo. Nee, ik ben gewoon heel enthousiast over dat ding, en heb soms het idee dat sommige mensen niet van het bestaan afweten. O-)
ik heb hem en ik wil hem kwijt.. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Waarom?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pasajo
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 12-10-2021
En ook maar een 160gb besteld, hopelijk een stuk stiller dan mijn 60gb. De games bij de 80gb had ik allemaal al. Weet iemand of het 1 voucher is die er bij zit voor de psn games, of losse codes? Ik heb GT5p al op disc, Last guy en SSD reeds gekocht. Hahah beetje koopziek :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mzx
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 14:03

mzx

Kut, ik kon de verleiding niet weerstaan. Ik heb er ook 1 gekocht. Ik bedank diegene hartelijk die deze tip hier vermelde! ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RenaldoN
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 18:40
mzx schreef op donderdag 01 oktober 2009 @ 17:18:
Kut, ik kon de verleiding niet weerstaan. Ik heb er ook 1 gekocht. Ik bedank diegene hartelijk die deze tip hier vermelde! ;)
kon de verleiding ook niet weerstaan :)
nu nog mijn oude playsation zien te verkopen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 08:35
Same here (160GB). Met als voornaamste reden dat ik nu GT5P in het Japans heb en daar wel een beetje moet van begin te worden en een langere garantie me wel aansprak. Verkoop de huidige wel. Kan er nooit veel op verliezen ten opzichte van deze prijs, zou je denken ;) Hoop niet dat het een brak terug gebracht onder de pindakaasvlekken zittend tweedehands apparaat is echter 8)

Nickname does not reflect reality

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• errox
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 05-09 15:38
Hartelijk dank inderdaad voor de melding. Via een (ex-:() collega vervolgens gehoord en gelijk maar de versie met Motorstorm 2 gekocht. Mijn gehele vriendenclub is helemaal into PS3 ineens, dus komt mooi uit als ik straks mijn eigen controller mee kan nemen.

Ben wel benieuwt of ze echt daadwerkelijk worden uitgeleverd. Dus niet zon 50 euro LCD TV verhaal;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bij mij geeft hij nu aan dat de 160 Gb versie uitverkocht is. :-)

edit: Ja ik zat ook met dat 50 euro LCD tv idee in mijn hoofd. Maarja, 1, het is Bart smit, die kunnen echt niet zomaar "verdwijnen". Dan nog nr 2, je kunt betalen met accept giro, dus niet (goed) geleverd is geen betaling van mij en krijgen ze de doos retour :-).

Failproof I would say

[ Voor 69% gewijzigd door Verwijderd op 01-10-2009 17:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yellowneck
  • Niet online

Yellowneck

Dure hobby....:\

Volgens mij heb ik zojuist de laatste 160GB versie besteld :P

Fotogear: Canon EOS RP | Canon 400D + BG-E3 | RF 24-105mm F4.0L | 50mm F1.8 | 17-40mm F4.0L | 70-200mm F4.0L | 100mm F2.8L Macro | 430EX II

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knul
Mag ik vragen waarom zoveel mensen hun "oude" PS3 inruilen voor de 160 gb variant? Ik zie er nou niet bepaald direct voordeel in :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
mzx schreef op donderdag 01 oktober 2009 @ 17:18:
Kut?? wilde je eigenlijk niet? Ik heb er ook nog eentje besteld de 160 gig uitvoering. Ik heb gelijk een vriend van me gebeld die eigenlijk al een tijdje zat te twijfelen of ie er 1 wilde kopen. Hij is zeer 360 minded en wilde eigenlijk pas overstag als straks GT5 er is. Als hij hem wil hebben dan mag ie em van me overkopen voor 180 euri en anders gaat deze lekker marktplaats op voor 250 euro.

Ik heb zelf al een 60 gig uitvoering en hoewel een tweede PS3 me helemaal niet zo gek klinkt lijkt het me lastig met al de savegames. Eventueel kan ik deze nieuwe ook bewaren voor als (god behoede het) mijn "good old 60 gig" de geest geeft.

Playstation 3 - PSN ID: Sw0pDiller | XBOX360 Premium - Gamertag: ZakkeWasser | DELL New Studio 17 laptop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snippertje
  • Nu online

Snippertje

Light up your life

Abcdefgh
Berichten: 1 Hen inmiddels even gebeld met Bart smit (e-plaza) en het klopt allemaal gewoon! Het enige nadeel is dat er tussen haakjes bij de beschrijving staat: Spectaculaire prijsverlaging! OP=OP! (De doos kan licht beschadigd zijn)....

Met name dat laatste lijkt me er niet zomaar te staan (misschien reeds teruggebrachte of gefixte exemplaren?!) Maar wees er wel snel bij, want de de versie +infamous is al uitverkocht..
Dit vertelt iemand op budgetgaming :) Dus lijkt te kloppen.

@Batsgeit: Omdat je je oude gewoon voor 180 euro kwijt kan. En dan heb ik een zuinigere en meteen een grotere harde schijf + PSN games :) Dus voor 0 euro :) Oude verkoop ik eventueel aan zusje of een vriend :)

Win win situatie dus :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 08:35
Knul schreef op donderdag 01 oktober 2009 @ 17:31:
Mag ik vragen waarom zoveel mensen hun "oude" PS3 inruilen voor de 160 gb variant? Ik zie er nou niet bepaald direct voordeel in :)
Weer nieuwe garantie o.a., "kost" je bijna niets. Leek mij reden genoeg. Als ik de huidige verkoop voor bijv. 150 Euro (en dat gaat niet gebeuren, moet meer opbrengen) heb je voor drie tientjes weer een verse...

Nickname does not reflect reality

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• itsoutthere
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 11-09 12:10

itsoutthere

The Truth

damn... ook besteld, verleiding was idd te groot. Het is die met Motorstorm 2 geworden omdat de 160GB er al uit was.

Google Pixel 7 Pro - PSP PSVita PS2 PS3 PS4 PS5 - Retropie - Ikea Trådfri - Intel NUC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vorlon
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 03-09 20:46
Okee, hier ook maar even het bedrijf rondgerend voor een Rabo-reader :P

Voor 100euro goedkoper maakt het mij niet uit of ik een slim of phat heb. En daarbij ook nog een game van 30 euro. Ik was eigenlijk van plan om komend weekend een slim te halen met daarbij LBP. Dus ben heel blij dat ik dit net op tijd lees.

Nu alleen nog een leuke racegame en misschien een 2e controller.

"You are not ready for immortality yet" - Kosh Nararek

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yellowneck
  • Niet online

Yellowneck

Dure hobby....:\

Knul schreef op donderdag 01 oktober 2009 @ 17:31:
Heb hier een 40GB die is maar deels 65nm, de 80 en 160GB compleet 65nm, langere levensduur (theoretisch), minder warm, minder lawaai en winwinsituatie dus zoals hierboven al werd gepost.

Mensen, ik denk dat we zodadelijk een /me modbreak krijgen :P. Teveel gelul over de Bart Smit aktie :P

Fotogear: Canon EOS RP | Canon 400D + BG-E3 | RF 24-105mm F4.0L | 50mm F1.8 | 17-40mm F4.0L | 70-200mm F4.0L | 100mm F2.8L Macro | 430EX II

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Only
  • Registratie: December 2006
  • Niet online
Ik wou het net gaan doen..te lang getwijfeld, wou de 160 kopen en dan mijn oude 80 gb van jaar verkopen met paar spellen die ik toch nooit speel..had ik weer nieuw geweest en net stapje beter..is de 160 Gb nu net niet meer op voorraad:( 5 min eerder nog wel :( mja..kan beuren..

Ik heb geen horloge, maar ik heb wel de tijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• errox
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 05-09 15:38
Ja dat 50 euro LCD verhaal is opzich wel anders. Immers, daar weet je gewoon bij dat het absoluut niet kan.
Of in elk geval; een normaal mens snap dat wel. Hier betaal je een nog een redelijk bedrag voor een systeem dat wellicht enigzins beschadigd is (de doos in ieder geval). Dat maakt het aannemelijk dat het kan en dus moet bart smit wel leveren lijkt mij zo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nudie
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 02-02 17:53
Hoppa, 2e PS3 maar besteld (80GB+R2). Ik verkoop 'm wel weer aan een vriend o.i.d. Deze dingen zijn zo weg..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djjef85
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 26-09-2020
De update van vanavond:

Aanbiedingen:
• Blast Factor (€4.99)
• Super Rub 'a' Dub (€4.99)
• Ape Quest (€4.99)
• The Little Mermaid II (€2.99)
• Disney's Action Game feat. Herculus (PSone) (€3.99)

Trail & Unlock Key:
• TMNT: Turtles in Time Re-shelled (Gratis trial, unlock key €9.99)

Demo's:
• Brütal Legend
• Need for Speed: Shift
• Star Wars The Clone Wars: Republic Heroes
• Up The Video Game

Add-on content:
• NBA Live 10 - Dynamic DNA & Dynamic Season (€14.99)
• FIFA 10:
- Live Season 2.0 All Leagues Pack (€9.99)
- Bernabeu Stadium (Gratis)
• Fallout 3:
- Operation Anchorage (€9.99)
- The Pitt (€9.99)
• LittleBigPlanet:
- Watchmen Costume Kit (€5.99)
- Nite Owl Costume (€1.99)
- Ozymandias Costume (€1.99)
- Rorschach Costume (€1.99)
- Silk Spectre Costume (€1.99)
• Everybody's Golf World Tour:
- Extra Costumes for Alex (€0.99)
- Extra Costumes for Gloria (€0.99)
• Guitar Hero 5:
- Avon - Queens of the Stone Age (€1.99)
- How to Handle a Rope - Queens of the Stone Age (€1.99)
- Mexicola - Queens of the Stone Age (€1.99)
- Queens of the Stone Age Track Pack ($5.49)
• Rock Band:
- U Suck - Just Kait (€0.79)
- Knight on the Town - Kula Shaker (€1.49)
- Hey Dude - Kula Shaker (€1.49)
- So Cold - Breaking Benjamin (€1.49)
- I Will Not Bow - Breaking Benjamin (€1.49)
- The Diary of Jane - Breaking Benjamin (€1.49)
- Breaking Benjamin Pack 1 (€3.99)
- A Looking in View - Alice in Chains (€1.49)
- Check My Brain - Alice in Chains (€1.49)
- No Excuses - Alice in Chains (€1.49)
- Rooster - Alice in Chains (€1.49)
- Would? - Alice in Chains (€1.49)
- Alice in Chains Pack 1 (€3.99)

Video's:
• FIFA 10 Live Season 2.0 Tutorial
• FIFA 10 Virtual Pro Tutorial Trailer
• Battlefield Bad Company 2 Squad Story Trailer
• Army of Two: The 40th Day A Day In The Office Trailer
• Need for Speed: Shift Track Film Willow Springs
• Ratchet & Clank: A Crack In Time PAX Festival Trailer
• MAG Leadership Trailer
• Dante’s Inferno E3 Lust Trailer

Thema's:
• MotorStorm Arctic Edge Dynamisch Thema (€1.99)
• Ancient Abstract (€1.49)
• Bloody Escape (€1.49)
• Bald Eagle (€1.49)

Meer (psp) en bron:
http://www.playstationpur...yStation-Store-update-110

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cablekevin

Cablekevin

CCCP Baby!

Cablekevin schreef op donderdag 01 oktober 2009 @ 14:56:
[...]

Got two of them!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nudie
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 02-02 17:53
Haha.. 3 collega's hier ook net 1tje besteld... gaat hard. _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spekker
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 17:20
Ik wil zo graag de Killzone 2 pack... ...

Moet ik eerst mijn Xbox 360 verkopen... Iemand interesse :P
Joking..
Als iemand in een wilde bui perongelijk 2 Killzone 2 packs heeft besteld contact me ! xD

Nee ff ontopic,,, dit is echt wel DE aanbieding van het jaar ;)

ThinkPad T580 | i7 8550u | 32GB | 1TB SSD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mud.Starrr
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 16-07 08:17

Mud.Starrr

I shoot people for money

Heb net een paar weken mijn slim, nu deze er ook maar bij besteld :+.
Ik zie wel wat ik ermee doe, verkopen zonder spel, of een spel dat ik niet zo leuk meer vind ofzo.

Trouwfotografie.nl
dekunstvanfotografie.nl
Sony A7RIII | A9
Sigma: 17 F4.0 || Sony: 25 F1.4 GM | 35 F1.4 GM | 50 F1.2 GM | 85 F1.8 | 100-400 F4.5-5.6 GM
DJI: Mavic 2 Zoom

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mzx
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 14:03

mzx

swopdark schreef op donderdag 01 oktober 2009 @ 17:32:
[...]

Kut?? wilde je eigenlijk niet? Ik heb er ook nog eentje besteld de 160 gig uitvoering. Ik heb gelijk een vriend van me gebeld die eigenlijk al een tijdje zat te twijfelen of ie er 1 wilde kopen. Hij is zeer 360 minded en wilde eigenlijk pas overstag als straks GT5 er is. Als hij hem wil hebben dan mag ie em van me overkopen voor 180 euri en anders gaat deze lekker marktplaats op voor 250 euro.

Ik heb zelf al een 60 gig uitvoering en hoewel een tweede PS3 me helemaal niet zo gek klinkt lijkt het me lastig met al de savegames. Eventueel kan ik deze nieuwe ook bewaren voor als (god behoede het) mijn "good old 60 gig" de geest geeft.
Je hebt gelijk, eigenlijk moet ik met door ' _/-\o_ god _/-\o_ ' gezegend voelen dat ik de kans kreeg een 160 gb te kopen voor een spot prijs! :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• matz
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 19-07 03:15
Zat al tijdje te twijfelen met het halen van de ps3, maar de bartsmit aanbieding heeft me wel overgehaald! Goedkoper dan dit kan het bijna niet. Het zullen wel refurbished modellen zijn, maar ik heb daar met mijn oude xbox toen der tijd geen slechte ervaringen mee gehad. En anders, retour kan altijd nog!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Denko
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 10-09 12:06

Denko

|{ing Øf ßlitz

Net op tijd 1 160GB en 1 met motorstorm 2, het spel hou ik lekker zelf, rest gaat waarschijnlijk marktplaats op :P

vriend van me ook eentje gehaald gelijk

PSN & XBL: Denkoyugo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gunner
  • Niet online

Gunner

Invincibles

Ik vind dat als hij refurbished is, dat er gewoon bij moet staan. Anders wordt je gewoon verkeerd geïnformeerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sander H
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 18:16
http://www.game.co.uk/low...sp=ps3-_-topnav-_-bundles

Hier staan ook veel leuke bundels, Slim 250GB + een aantal games voor ~300 euro..

Edit: Schiet me net te binnen dat deze dan waarschijnlijk andere aansluitingen voor stopcontacten hebben? Of is dat niet zo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dj-sannieboy
  • Registratie: Augustus 2004
  • Niet online

Dj-sannieboy

Nee.... beter!

Wilde gister eens MAG proberen aangezien dit de enige keer was dat ik voor 21 uur achter de PS3 zat, maar heb het nog steeds niet gespeeld. Heb enorm lang gewacht tot de server vol was, maar het spel begon maar niet. Moeten er echt 3x 32 mensen zijn voordat de game start?

[ Voor 73% gewijzigd door Dj-sannieboy op 02-10-2009 10:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Samjung
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 27-06 22:12
Ik ben ook overstag gegaan..Wilde van het weekend een slim halen met killzone 2. Heel toevallig dat ik weer even in dit topic aan het snuffelen was. 180 Euro voor en ps3 met game (die ik sowieso al wilde) is een bizar goede deal. Maakt mij niet uit dat het het oude model is, vind ze allebei slick :). Hopen dat ie morgen binnen komt 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roamor
  • Registratie: Mei 2004
  • Niet online
Het kerstoffensief is vroeg begonnen dit jaar. :D Hopelijk doet de 360 net zo hard mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knul
Sander H schreef op donderdag 01 oktober 2009 @ 18:58:
http://www.game.co.uk/low...sp=ps3-_-topnav-_-bundles

Hier staan ook veel leuke bundels, Slim 250GB + een aantal games voor ~300 euro..

Edit: Schiet me net te binnen dat deze dan waarschijnlijk andere aansluitingen voor stopcontacten hebben? Of is dat niet zo?
Ja, zeer waarschijnlijk wel. Je zult dan een converter moeten halen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M a r c o
  • Registratie: April 2006
  • Niet online
Knul schreef op donderdag 01 oktober 2009 @ 19:19:
[...]
Ja, zeer waarschijnlijk wel. Je zult dan een converter moeten halen :)
Converter?
kun je niet gewoon een ander snoertje pakken?
weet niet precies wat er aan de slim zit, aan de phat zit een standaard eurosnoer waar iedereen er wel een stel van heeft liggen thuis.

edit: by the way, veel van die engelse shop sturen niks boven de 1 kg naar het buitenland.

[ Voor 10% gewijzigd door M a r c o op 01-10-2009 19:25 ]

Pagina: 1 ... 5 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.