Is dat normaal dat je én geld betaald voor een game, én geld betaald voor content
Bij PSN blijkbaar wel... Niet normaal dit eigenlijk....
Kan gewoon een 3 punts stekker in (die ook in je voeding van je pc moet), kun je overal kopen en kosten ook niets.
Iemand ook problemen met het downloaden van de Brutal Legend demo? Ik probeer deze te downen maar krijg de melding dat de harddisk te vol is terwijl ik 2700mb over heb.
Andere demo's pakt ie gewoon wel. Ook demo's groter dan een gig. Heel raar..
PSN id: PENo1
Knul schreef op donderdag 01 oktober 2009 @ 19:19:
[...]
Ja, zeer waarschijnlijk wel. Je zult dan een converter moeten halen
Thanks. Eens even kijken hoe dat zit, scheelt wel behoorlijk wat geld vergeleken met hier.M a r c o schreef op donderdag 01 oktober 2009 @ 19:24:
[...]
Converter?
kun je niet gewoon een ander snoertje pakken?
weet niet precies wat er aan de slim zit, aan de phat zit een standaard eurosnoer waar iedereen er wel een stel van heeft liggen thuis.
edit: by the way, veel van die engelse shop sturen niks boven de 1 kg naar het buitenland.
Op Live moet je toch ook bijvoorbeeld betalen voor GTAIV DLC of begrijp ik je verkeerd?RedHat schreef op donderdag 01 oktober 2009 @ 19:26:
Is dat normaal dat je én geld betaald voor een game, én geld betaald voor contentBij PSN blijkbaar wel... Niet normaal dit eigenlijk....
You look like I need a drink.
Op Live moet je zelfs betalen voor online gaming...dialMforMike schreef op donderdag 01 oktober 2009 @ 19:42:
[...]
Op Live moet je toch ook bijvoorbeeld betalen voor GTAIV DLC of begrijp ik je verkeerd?

En zelfs een maandelijks een bedragdialMforMike schreef op donderdag 01 oktober 2009 @ 19:42:
[...]
Op Live moet je toch ook bijvoorbeeld betalen voor GTAIV DLC of begrijp ik je verkeerd?

Ja, dat is tegenwoordig heel normaal. DLC (Downloadable content) noemen ze dit. Ik vind het overigens compleet belachelijk, leg ik al zon +/- 55 euro neer voor een game, moet ik vervolgens nog eens extra geld betalen voor extra content (maps etc). Plaats die er dan direct in dan.RedHat schreef op donderdag 01 oktober 2009 @ 19:26:
Is dat normaal dat je én geld betaald voor een game, én geld betaald voor contentBij PSN blijkbaar wel... Niet normaal dit eigenlijk....
Nouja, ik vind het uitmelken. Een PS3 gamer heeft al zijn spellen op legale wijze verkregen. Stoppen vaak veel geld in hun console; en dan moeten ze na het kopen van een spel nog geld neerleggen voor DLC. Like WTF. Vroeger deden ze de games gewoon regelmatig updaten. Nu? Noemen ze het DLC en laten ze je betalen. Geen goede ontwikkeling hoor!!Knul schreef op donderdag 01 oktober 2009 @ 19:49:
[...]
Ja, dat is tegenwoordig heel normaal. DLC (Downloadable content) noemen ze dit. Ik vind het overigens compleet belachelijk, leg ik al zon +/- 55 euro neer voor een game, moet ik vervolgens nog eens extra geld betalen voor extra content (maps etc). Plaats die er dan direct in dan.
couldn't agree more... pas geleden mn eerste content gekocht, voor ufc2009... krijg je 2 shittie fighters voor 4 euro. beetje jammer (stond trouwens ook in het Deens, dus begreep ook niet helemaal wat het was, anders had ik zeker niet gedaan)RedHat schreef op donderdag 01 oktober 2009 @ 19:51:
[...]
Nouja, ik vind het uitmelken. Een PS3 gamer heeft al zijn spellen op legale wijze verkregen. Stoppen vaak veel geld in hun console; en dan moeten ze na het kopen van een spel nog geld neerleggen voor DLC. Like WTF. Vroeger deden ze de games gewoon regelmatig updaten. Nu? Noemen ze het DLC en laten ze je betalen. Geen goede ontwikkeling hoor!!
Ach met een USB stick kun je de savegames snel en simpel kopiëren en verhuizen.swopdark schreef op donderdag 01 oktober 2009 @ 17:32:
[...]
Kut?? wilde je eigenlijk niet? Ik heb er ook nog eentje besteld de 160 gig uitvoering. Ik heb gelijk een vriend van me gebeld die eigenlijk al een tijdje zat te twijfelen of ie er 1 wilde kopen. Hij is zeer 360 minded en wilde eigenlijk pas overstag als straks GT5 er is. Als hij hem wil hebben dan mag ie em van me overkopen voor 180 euri en anders gaat deze lekker marktplaats op voor 250 euro.
Ik heb zelf al een 60 gig uitvoering en hoewel een tweede PS3 me helemaal niet zo gek klinkt lijkt het me lastig met al de savegames. Eventueel kan ik deze nieuwe ook bewaren voor als (god behoede het) mijn "good old 60 gig" de geest geeft.
/agree. Enige DLC waarvoor ik echt wil betalen zijn nummers bij Guitar Hero, omdat die artiesten ook betaald moeten wordenRedHat schreef op donderdag 01 oktober 2009 @ 19:51:
[...]
Nouja, ik vind het uitmelken. Een PS3 gamer heeft al zijn spellen op legale wijze verkregen. Stoppen vaak veel geld in hun console; en dan moeten ze na het kopen van een spel nog geld neerleggen voor DLC. Like WTF. Vroeger deden ze de games gewoon regelmatig updaten. Nu? Noemen ze het DLC en laten ze je betalen. Geen goede ontwikkeling hoor!!
Dat is weer iets van de 'platenmaatschappijen'. Als een zanger in een game wordt verwerkt is dat alleen maar goed voor z'n single en albumverkopen. Maarja, platenmaatschappijén zijn uitmelkers eerste klas.Knul schreef op donderdag 01 oktober 2009 @ 20:01:
[...]
/agree. Enige DLC waarvoor ik echt wil betalen zijn nummers bij Guitar Hero, omdat die artiesten ook betaald moeten wordenIk vertik het om €1.50 neer te leggen voor een pakje in LBP, of €7,- voor een paar maps in welke shooter dan ook.
De meeste PC games worden voor de helft verkocht, worden vaak goed geupdate en kent nauwelijks betaalde content... Waarom? Omdat de uitgevers zich hebben gericht op de consolemarkt; daar zit het geld atm.... Daar trekken ze elke halve stuiver uit vandaan. Tenkoste van de trouwe fans / gamers? Dat boeit allemaal al lang niet meer.
[ Voor 22% gewijzigd door RedHat op 01-10-2009 20:06 ]
Bij de BS hebben ze 80GB PS3 + game (Resistance 2, Killzone 2, LBP, Motorstorm 2) of een PS3 160GB Special Edition voor slechts €180
12 × LG 330Wp (Enphase) | Daikin FTXM-N 3,5+2,0+2,0kW | Panasonic KIT-WC03J3E5 3kW
Nee, helemaal mee eens. Als je naar de PC kijkt, dan krijg je in veel gevallen de extra content gewoon gratis (Left 4 Dead, Call of Duty4 multiplayer maps). Maar een consolespeler is blijkbaar bereid meer te betalen en als ze eenmaal je arm beet hebben, dan blijven ze hem proberen uit te draaien.RedHat schreef op donderdag 01 oktober 2009 @ 19:51:
[...]
Ik heb nu ook een aantal keren wat gekocht, maar het is vrijwel altijd teleurstellend (in een aantal gevallen is de kwaliteit wel goed, maar is de duur weer veel te kort). En voor een spel als Fallout 3, loont het niet om de aparte DLC te kopen en kan je beter gelijk wachten tot de 15e wanneer de GOTY versie uitkomt.
En je ziet ook dat het hele verdienmodel om de core content plus DLC gaat. Het team van Star Wars Force Unleashed is allang ontbonden, maar toch komt er DLC zo'n tijd na de release uit. Conclusie: dat was allang gemaakt tijdens de normale ontwikkeling en had er gewoon bij moeten zitten.
LOLLB06 schreef op donderdag 01 oktober 2009 @ 20:09:
Bij de BS hebben ze 80GB PS3 + game (Resistance 2, Killzone 2, LBP, Motorstorm 2) of een PS3 160GB Special Edition voor slechts €180
[ Voor 8% gewijzigd door Armada op 01-10-2009 20:12 ]
- I've run out of sick days, so I'm calling in dead - Xbox Live Gamertag PSN id
Wel vind ik Paintinator bijvoorbeeld een goede uitbreiding voor LittleBigPlanet en daarvoor heb ik dan ook gewoon netjes betaald.Knul schreef op donderdag 01 oktober 2009 @ 20:01:
[...]
/agree. Enige DLC waarvoor ik echt wil betalen zijn nummers bij Guitar Hero, omdat die artiesten ook betaald moeten wordenIk vertik het om €1.50 neer te leggen voor een pakje in LBP, of €7,- voor een paar maps in welke shooter dan ook.
Daarnaast is SingStar DLC regiovrij waarbij het dus mogelijk is je DLC in de US te kopen

Topic vandaag nog niet gelezen?LB06 schreef op donderdag 01 oktober 2009 @ 20:09:
Daarnaast zijn Killzone2, LBP, Resistance2 en de 160GB al uitverkocht.
Ik heb zelf de evrsie met Resistance 2 gekocht
. Lijkt me een mooie deal. Zeker met 2 jaar garantie. Alleen echt hopen dat het geen refurbished gevallen zijn. Dan krijgen ze 'm terug.
Ik heb zelf de evrsie met Resistance 2 gekocht
[ Voor 8% gewijzigd door GAIAjohan op 01-10-2009 20:21 ]
PSN: Gaiajohan || XBOX Live Gaiajohan || 5720Wp@ oost-west
Sorry
Alleen pagina 21 en daar kon ik zo niks ontdekken
[ Voor 13% gewijzigd door HarmoniousVibe op 01-10-2009 20:22 ]
12 × LG 330Wp (Enphase) | Daikin FTXM-N 3,5+2,0+2,0kW | Panasonic KIT-WC03J3E5 3kW
Vaak worden consonles idd niet naar het buitenland verstuurd OF je hebt zeer hoge verzendkosten >50 euro dan schiet je nog niet zoveel op met die aanbieding.M a r c o schreef op donderdag 01 oktober 2009 @ 19:24:
[...]
Converter?
kun je niet gewoon een ander snoertje pakken?
weet niet precies wat er aan de slim zit, aan de phat zit een standaard eurosnoer waar iedereen er wel een stel van heeft liggen thuis.
edit: by the way, veel van die engelse shop sturen niks boven de 1 kg naar het buitenland.
Ps4/switch gamer
En uitverkocht
.
Hehe, zag het idd net, damn dat ging snel.
p.s. Mochten het refurbished exemplaren zijn, hoe wil je dat zien, zover ik weet krijgt elk refurbished exemplaar een nieuwe behuizing
[ Voor 27% gewijzigd door Denko op 01-10-2009 20:35 . Reden: ps. ]
PSN & XBL: Denkoyugo
LBP is nu nog wel te koopGAIAjohan schreef op donderdag 01 oktober 2009 @ 20:20:
Daarnaast zijn Killzone2, LBP, Resistance2 en de 160GB al uitverkocht.
Ik heb zelf de evrsie met Resistance 2 gekocht. Lijkt me een mooie deal. Zeker met 2 jaar garantie. Alleen echt hopen dat het geen refurbished gevallen zijn. Dan krijgen ze 'm terug.
Ik krijg:
Zoekresultaten
Helaas is het product dat u heeft geselecteerd niet op voorraad, onze excuses hiervoor.
Binnenkort zal het artikel weer beschikbaar zijn.
Bij ze allemaal.
http://www.bartsmit.com/order/index.php
Kon ook nu nog LBP bestellen
[ Voor 3% gewijzigd door Bullus op 01-10-2009 20:51 ]
|2600k|Asus 290|
Tis allemaal al weg hoor.Bullus schreef op donderdag 01 oktober 2009 @ 20:50:
http://www.bartsmit.com/order/index.php
Ze zijn allemaal uitverkocht hoor... mss zat die nog in je mandje ofzo?
Heb er ook nog mooi 2 kunnen bestellen
i7 9700k + Be-Quiet Dark Rock 4 Pro | Gigabyte Z390 Aorus Ultra | Gigabyte RTX5070Ti | Samsung 970 Pro 512GB + 860 EVO 1TB + 860 QVO 4TB | 2x8GB DDR4 3000Mhz | Seasonic Platinum 660W | Fractal Design R6 | Samsung Oddyssey G7 Neo | Edifier M60
Als je op bestellen klikt werkt wel. Op het plaatje niet.Sp33dFr34k schreef op donderdag 01 oktober 2009 @ 20:52:
Ze zijn allemaal uitverkocht hoor... mss zat die nog in je mandje ofzo?

Heb net ook LBP versie besteld
|2600k|Asus 290|
Updaten? Ik kan me niet herinneren dat dat ooit mogelijk was op de ps1 of ps2. Zolang ze wel eerst een volwaardig spel op de markt brengen vind ik 't niet erg. Dus niet dat ze een halve game verkopen en dat je dan DLC moet kopen zodat je dan pas echt een volwaardige game hebt.RedHat schreef op donderdag 01 oktober 2009 @ 19:51:
[...]
Het ontwikkelen van een game kost steeds meer geld en als ze dat dan kunnen financieren doordat mensen allerlei (nutteloze) DLC kopen dan vind ik dat prima. Liever dat dan dat de games zelf duurder worden.
En als je kijkt naar Rock Band, dan is DLC een goede aanvulling. Beter dan dat ze continu met nieuwe delen komen (zoals Guitar Hero).
Dus zolang de games op zichzelf goed zijn, hoor je mij niet klagen.
Da's wel heel goedkoop.
Ik baal er een beetje van dat Broken Steel dus NOG STEEDS niet in de nederlandse playstation store verkrijgbaar is. Matige service. Zoiets moet je toch wel in een week kunnen fixen?
"Our words are backed with NUCLEAR WEAPONS!" - Mahatma Gandhi
Er zijn op dit moment nog 233 stuks LBP te koop, kun je mooi checken bij je mandje
Jullie zijn wel een stelletjes zeikers zég. Je hoeft het NIET te kopen, ze bieden het aan maar niemand die je dwingt om DLC te kopen.RedHat schreef op donderdag 01 oktober 2009 @ 20:04:
[...]
Dat is weer iets van de 'platenmaatschappijen'. Als een zanger in een game wordt verwerkt is dat alleen maar goed voor z'n single en albumverkopen. Maarja, platenmaatschappijén zijn uitmelkers eerste klas.
De meeste PC games worden voor de helft verkocht, worden vaak goed geupdate en kent nauwelijks betaalde content... Waarom? Omdat de uitgevers zich hebben gericht op de consolemarkt; daar zit het geld atm.... Daar trekken ze elke halve stuiver uit vandaan. Tenkoste van de trouwe fans / gamers? Dat boeit allemaal al lang niet meer.
En dat games voor de PC goedkoper zijn komt omdat Sony en Microsoft geld vragen om een game op hun console uit te mogen brengen, wat hun goed recht is natuurlijk. Want ze hebben een pracht van een console ( Sony dan
Cool TMNT in de PSN, staat alleen dat er wel een gratis trail is maar die kan ik nergens vinden??
Lol nu niemer, 231wjcastelijns schreef op donderdag 01 oktober 2009 @ 21:09:
Er zijn op dit moment nog 233 stuks LBP te koop, kun je mooi checken bij je mandje
i7 9700k + Be-Quiet Dark Rock 4 Pro | Gigabyte Z390 Aorus Ultra | Gigabyte RTX5070Ti | Samsung 970 Pro 512GB + 860 EVO 1TB + 860 QVO 4TB | 2x8GB DDR4 3000Mhz | Seasonic Platinum 660W | Fractal Design R6 | Samsung Oddyssey G7 Neo | Edifier M60
And I'm the only one and I walk alone.
Helaas niet. Je moet naar Sony bellen hierover of een nieuwe kopen. Maar was dit gebeurd tijdens het spelen of toen je het schijfje weer terug wou stoppen?Verwijderd schreef op donderdag 01 oktober 2009 @ 20:42:
ik probeerde net fifa 09 te spelen, maar er zit een klein scheurtje/krasje in het ringetje van de disc zeg maar.
hier een pic :
[afbeelding]
is dit nog te fixen?
Verwijderd
Ja ja, na een jaar afwezigheid (had m'n 60GB met BC eind 2008 verkocht) ben ik voortaan weer terug in het PS3 topic dankzij wederom een geweldige BS aanbieding 
Heb meteen KZ2 erbij, maar ben nog op zoek naar vette games die een offline split-screen co-op optie hebben voor de single player campaign. Heb 't afgelopen jaar dus helemaal niets bijgehouden over (PS3) games en ben benieuwd naar jullie aanraders!
Tot nu toe heb ik al CoD:WaW en Resident Evil 5 op 't lijstje staan voor mogelijke aankopen op korte termijn iig
Edit: Ow, games die we in 2007/2008 al hadden gespeeld zijn o.a. R:FoM en Army of Two.
Heb meteen KZ2 erbij, maar ben nog op zoek naar vette games die een offline split-screen co-op optie hebben voor de single player campaign. Heb 't afgelopen jaar dus helemaal niets bijgehouden over (PS3) games en ben benieuwd naar jullie aanraders!
Tot nu toe heb ik al CoD:WaW en Resident Evil 5 op 't lijstje staan voor mogelijke aankopen op korte termijn iig
Edit: Ow, games die we in 2007/2008 al hadden gespeeld zijn o.a. R:FoM en Army of Two.
[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 01-10-2009 21:33 ]
Heb net Uncharted uitgespeeld, geweldig spel alleen ik heb het nooit zo op van die monstertjes, beetje jammer. Op naar Uncharted2!
Yes, daar is ie dan: De modbreak!PromoX schreef op donderdag 01 oktober 2009 @ 21:16:
[modbreak]Ik heb even geen zin om allerlei berichten te verwijderen, maar het moge wel duidelijk zijn dat 'Ik heb 'm besteld' en soortgelijke berichten weinig tot niets toevoegen aan het topic. Wil je het toch plaatsen zorg er dan voor dat je bericht toegevoegde waarde heeft of laat een reactie anders gewoon achterwege.[/]
haha, niks persoolijks hoor promox!
vraagje:Lizardz schreef op donderdag 01 oktober 2009 @ 21:27:
Heb net Uncharted uitgespeeld, geweldig spel alleen ik heb het nooit zo op van die monstertjes, beetje jammer. Op naar Uncharted2!
spoiler:
Heb je nog een tip om langs de generator te komen? Ik heb de generator opnieuw gestart, en ik kom tot een schakelaar om een deur te openen. Maar zodra ik naar de deur loop komen ze van zoveel kanten, en raak ik al zover door mijn ammo heen dat ik constant dood ga.
De monsters hadden van mij niet gehoeven inderdaad, de lol in het spel is ook een stuk minder geworden nu ik die tegenkom. Ik wil hem echter nog wel even uitspelen, ik heb het gevoel dat ik niet ver meer hoef, en uncharted 2 lijkt me wel erg gaaf. Ik heb al zoveel anti-monster gelezen dat ik niet verwacht dat ze dat in de volgende versie nog een keer flikken
De monsters hadden van mij niet gehoeven inderdaad, de lol in het spel is ook een stuk minder geworden nu ik die tegenkom. Ik wil hem echter nog wel even uitspelen, ik heb het gevoel dat ik niet ver meer hoef, en uncharted 2 lijkt me wel erg gaaf. Ik heb al zoveel anti-monster gelezen dat ik niet verwacht dat ze dat in de volgende versie nog een keer flikken
Steam: Brainfrz82 | PSN: Brainfrz | Discord: Brainfrz
Refurbished modellen* gaan nooit terug naar de retailers, het zal wel zo goedkoop zijn omdat het "gewone"Denko schreef op donderdag 01 oktober 2009 @ 20:34:
[...]
Hehe, zag het idd net, damn dat ging snel.
p.s. Mochten het refurbished exemplaren zijn, hoe wil je dat zien, zover ik weet krijgt elk refurbished exemplaar een nieuwe behuizing
schadegevalletjes zijn. Dus kapotte verpakkingen, misschien ergens een missende manual, dat idee.
(*Ik heb het nu over Playstations, ik heb eerlijk gezegd geen weet over andere artikelen van Sony)
Verwijderd
is er ook iemand met een experiabox van de kpn die de ps3 draadloos heeft gekoppeld aan het internet?
en bevalt dat?
en bevalt dat?
[ Voor 199% gewijzigd door Verwijderd op 01-10-2009 21:49 ]
woow ben ik de enige die de need for speed shift demo lelijk vind? ik vind hem er echt niet uitzien en speelt niet lekker. Ik heb hem onlangs op mijn pc geinstallerd, daar ziet ie er veel beter op uit en dat is een intel core 2 duo @2.33ghz met een nvidia 8800gts videokaart.
Mocht het een refurbished model zijn kan je altijd terug gaan. Het staat niet op de website, als het niet zo word afgeleverd als dat het word aangeboden kun je daar tegen in gaan. Ik zou het liefst geen refurbished model hebben. Is dit wel het geval ga ik kijken wat er te regelen valt.
En waar staat dat je het 'moet' kopen dan? De GTA DLC kan ik nou niet echt uitmelken noemen, dat zijn twee erg mooie expansions voor niet al te veel geld.RedHat schreef op donderdag 01 oktober 2009 @ 19:51:
[...]
Dingen als wat Capcom flikte met RE5, dat je moet betalen voor content die al op de DVD staat unlocken dat is inderdaad uitmelken.
Maar om nu alle DLC maar over 1 kam te scheren vind ik wel beetje vreemd. En wat bedoel je met 'vroeger deden ze de games gewoon regelmatig updaten' ? Geef eens een voorbeeld dan van een game die gratis zoveel DLC als bv GTA IV of Fallout 3 kreeg?
En nogmaals, al die azijnpissers die er over klagen. Je HOEFT het niet te kopen, niemand die je het je verplicht!
Waar kun je dat dan zien?wjcastelijns schreef op donderdag 01 oktober 2009 @ 21:09:
Heb er niet echt op gelet toen ik net mijn bestelling plaatste.
Nogmaals, refurbished Playstation3 modellen gaan nóóit terug naar de retailers (winkels).Cablekevin schreef op donderdag 01 oktober 2009 @ 21:56:
Mocht het een refurbished model zijn kan je altijd terug gaan. Het staat niet op de website, als het niet zo word afgeleverd als dat het word aangeboden kun je daar tegen in gaan. Ik zou het liefst geen refurbished model hebben. Is dit wel het geval ga ik kijken wat er te regelen valt.
Ja, ik! Het bevalt goed, veel betere verbinding dan met mijn linksys router. Alleen je hebt wel standaard nat type 3, dus je kunt wat meer lag(dankjewel yippie!Verwijderd schreef op donderdag 01 oktober 2009 @ 21:47:
is er ook iemand met een experiabox van de kpn die de ps3 draadloos heeft gekoppeld aan het internet?
en bevalt dat?
[ Voor 4% gewijzigd door mzx op 02-10-2009 06:19 ]
Magic schreef op donderdag 01 oktober 2009 @ 21:35:
[...]
vraagje:
spoiler:Heb je nog een tip om langs de generator te komen? Ik heb de generator opnieuw gestart, en ik kom tot een schakelaar om een deur te openen. Maar zodra ik naar de deur loop komen ze van zoveel kanten, en raak ik al zover door mijn ammo heen dat ik constant dood ga.
spoiler:
Dat stuk is lastig inderdaad. Je moet daar even doorbijten, en een tip kan zijn: Niet inzoomen met L1, gewoon op ze af lopen en schieten met R1, zo kan je sneller verschillende monsters afschieten. Als je daar bent ben je inderdaad bijna klaar met het spel.
Weet iemand waar je al PSN cards kan kopen? Vandaag waren ze hier nog nergens te koop, niet bij Bart Smit, niet bij Intertoys, niet bij Eplaza en niet bij Dixons.
Verwijderd
top, ik krijg eerdaags mijn ps3 bezorgd en wil dan de boel draadloos aansluiten, misschien kan ik je nog eens om hulp vragen?mzx schreef op donderdag 01 oktober 2009 @ 22:08:
[...]
Ja, ik! Het bevalt goed, veel betere verbinding dan met mijn linksys router. Alleen je hebt wel standaard nat type 3, dus je kunt wat meer lak(hoe schrijf je dat?) ervaren!Ik moet nog een keer de goede poorten open zetten.
Is goed! Maar ik haal ook gewoon mijn info van het internetVerwijderd schreef op donderdag 01 oktober 2009 @ 22:13:
[...]
top, ik krijg eerdaags mijn ps3 bezorgd en wil dan de boel draadloos aansluiten, misschien kan ik je nog eens om hulp vragen?
Volgens mij hebben de 'azijnpissers' het over de kostuumpjes, wapens, karakters e.d. die je nu moet/kan kopen. Terwijl je deze vroeger gewoon kon unlocken.Ace schreef op donderdag 01 oktober 2009 @ 22:00:
[...]
En waar staat dat je het 'moet' kopen dan? De GTA DLC kan ik nou niet echt uitmelken noemen, dat zijn twee erg mooie expansions voor niet al te veel geld.
Dingen als wat Capcom flikte met RE5, dat je moet betalen voor content die al op de DVD staat unlocken dat is inderdaad uitmelken.
Maar om nu alle DLC maar over 1 kam te scheren vind ik wel beetje vreemd. En wat bedoel je met 'vroeger deden ze de games gewoon regelmatig updaten' ? Geef eens een voorbeeld dan van een game die gratis zoveel DLC als bv GTA IV of Fallout 3 kreeg?
En nogmaals, al die azijnpissers die er over klagen. Je HOEFT het niet te kopen, niemand die je het je verplicht!
Voor Godfather kan je wapens kopen, bij één of andere NFS kon je wagens kopen. Waarom zit het niet meer in het spel zelf, en dat je die moet unlocken?
De ene DLC is de andere niet, kijk naar Burnout Paradise, die tonen hoe het wel moet: Cagney pack was gratis. Stuk eiland bij, motoren en nog wat andere dingen.
Surfers Island, daar moet je dan voor betalen omdat het een volledig nieuw deel is. Veel gameplay bij.
De manier waarop ik het zie is dat er twee soorten DLC zijn: enerzijds de items (karakters, items, pakjes), anderzijds nieuwe gameplay (add-ons, maps, parcoursen etc).
Voor de items zal ik niet betalen, is het gratis, mooi meegenomen, anders niet.
Nieuwe gameplay, dat is het overwegen waard, hier krijg je ook wat voor je geld.
PSN: Zwartkijker
Ik ben nog geen een spel tegengekomen waar je iets 'MOET' kopen. Maar als je een spel nu leuk vindt kan je meer kopen als je het wilt, maar niet verplicht. En natuurlijk is het flauw dat de extra outfits in LPB geld kosten. De meeste dingen zijn te duur, 50 cent voor een outfil en zulke kleine meuk genoeg moeten zijn.
Uiteindelijk worden de games gemaakt door bedrijven die maar 1 ding willen en dat is geld verdienen, het liefst zo veel mogelijk.
Uiteindelijk worden de games gemaakt door bedrijven die maar 1 ding willen en dat is geld verdienen, het liefst zo veel mogelijk.
Niet weten wat je koopt en vervolgens gaan zeiken dat het kut is...djjef85 schreef op donderdag 01 oktober 2009 @ 19:57:
[...]
couldn't agree more... pas geleden mn eerste content gekocht, voor ufc2009... krijg je 2 shittie fighters voor 4 euro. beetje jammer (stond trouwens ook in het Deens, dus begreep ook niet helemaal wat het was, anders had ik zeker niet gedaan)

Ryzen 7 7700X | ROG Strix B650-E Gaming Wifi | ROG Strix RTX 4070Ti | 32Gb GSkill RipJaws S5 | 980Pro 2Tb | Corsair RM850x Shift | Fractal Design North Black
Nou zeg, loopt mijn ps3 ineens vast.
Ik startte NFS Shift op, alles ging prima, totdat ik naar mijn garage wilde gaan. Toen liep ie vast, althans, hij laadde de garage niet. Achtergrond muziek ging door en de menu SFX was ook nog dynamisch, heel gek.
Maar de PS3 reageerde nergens op, niet op de ronde knop en de PS knop en ook niet op de eject knop. Hij spuugde de disc wel uit, maar hij bleef vrolijk in het menu staan, dus toen maar uitgezet.
Duurde erg lang en volgens mij ging dat ook niet helemaal lekker. Na een tijd ging ie uit met gepiep, iets wat ie nooit doet.
Ik startte NFS Shift op, alles ging prima, totdat ik naar mijn garage wilde gaan. Toen liep ie vast, althans, hij laadde de garage niet. Achtergrond muziek ging door en de menu SFX was ook nog dynamisch, heel gek.
Maar de PS3 reageerde nergens op, niet op de ronde knop en de PS knop en ook niet op de eject knop. Hij spuugde de disc wel uit, maar hij bleef vrolijk in het menu staan, dus toen maar uitgezet.
Duurde erg lang en volgens mij ging dat ook niet helemaal lekker. Na een tijd ging ie uit met gepiep, iets wat ie nooit doet.
NFS Shift is gewoon een buggy game. Wat te denken van het gegeven dat als de game vastloopt op de Xbox 360 je een foutmelding van de PSN store in beeld krijgt ...RnB schreef op donderdag 01 oktober 2009 @ 22:46:
Nou zeg, loopt mijn ps3 ineens vast.![]()

Op Youtube vind je genoeg grappige filmpjes met bizarre bugs...
[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=qe2rISyoJD0&feature=related]
PS3 slim RnB? Werkt het nu wel weer?
LoL: We hebben het over DLC's van kostuumpjes. Komen er weer een hoop mensen aan "Ja maar die en die doet het wel goed dus je moet gewoon even niet zo zeiken, azijnpisser". Lees de discussie anders even goed, en als je dan een mening hebt laat het mij even weten. Als je teksten half of selectief leest dan hecht ik weinig tot geen waarde aan de reakties.
Het gaat dus om DLC wat Unlockable Content had moeten zijn. Kleine kostuumpjes voor o.a. LBP. Tuurlijk, niemand verplicht het ons; maar als je een game hebt met ik weet niet hoeveel kostuums... Maar uiteindelijk is het beperkt... Dat is uitmelken.
Voor DLCs betalen in de vorm van "EXPANSIONS" is natuurlijk een heel ander verhaal. Maar goed; dat snap je nu hopelijk zelf ook wel.
Het gaat dus om DLC wat Unlockable Content had moeten zijn. Kleine kostuumpjes voor o.a. LBP. Tuurlijk, niemand verplicht het ons; maar als je een game hebt met ik weet niet hoeveel kostuums... Maar uiteindelijk is het beperkt... Dat is uitmelken.
Voor DLCs betalen in de vorm van "EXPANSIONS" is natuurlijk een heel ander verhaal. Maar goed; dat snap je nu hopelijk zelf ook wel.
Hm ja, daar zeg je me wat.ymmv schreef op donderdag 01 oktober 2009 @ 22:58:
[...]
NFS Shift is gewoon een buggy game. Wat te denken van het gegeven dat als de game vastloopt op de Xbox 360 je een foutmelding van de PSN store in beeld krijgt ...![]()
[afbeelding]
Op Youtube vind je genoeg grappige filmpjes met bizarre bugs...
[video]
Gelukkig is de game daarintegen wel gewoon vet.
Jep en jep. Ik kan het vastlopen niet herhalen. Heb er in die korte tijd dat ik het ding heb ook nooit last van gehad, alles werkt heerlijk soepel en snel. Alleen vanavond even..Opa_vertelt schreef op donderdag 01 oktober 2009 @ 22:59:
PS3 slim RnB? Werkt het nu wel weer?
Als ik een game wil verkopen (killzone2) Waar kan ik dat dan het beste doen? Oftewel, waar krijg ik er het meest voor of kan ik hem eventueel omruilen voor een andere game?
Net even de demo van NFS Shift geprobeerd.
Grafisch weinig op aan te merken. Geen wow, maar gewoon prima. Rijgedrag is niet verkeerd. Stuk beter dan de vorige NFS games. Alleen is het wel heel erg gemakkelijk. Zelfs met cruisen win je die twee races in de demo nog de eerste keer. Hoefde niet eens te wennen aan de besturing of de baan. In het volledige spel zal vast iets van uitdaging zitten, maar voorlopig gaat het em niet worden. Misschien begin volgend jaar als ie in de budgetbakken ligt als ik toch nog moet wachten op GT5.
Als ze hier een vervolg op uitbrengen kan het wel eens een prima racer worden
Grafisch weinig op aan te merken. Geen wow, maar gewoon prima. Rijgedrag is niet verkeerd. Stuk beter dan de vorige NFS games. Alleen is het wel heel erg gemakkelijk. Zelfs met cruisen win je die twee races in de demo nog de eerste keer. Hoefde niet eens te wennen aan de besturing of de baan. In het volledige spel zal vast iets van uitdaging zitten, maar voorlopig gaat het em niet worden. Misschien begin volgend jaar als ie in de budgetbakken ligt als ik toch nog moet wachten op GT5.
Als ze hier een vervolg op uitbrengen kan het wel eens een prima racer worden
Ik vind de DLC van LBP juist super geregeld, je hebt een stelletje "game uitbreidingen" en je hebt "looks uitbreidingen" maar je hebt. Enige die een beetje overboard gaat met de DLC is EA, die halen echt dingen opzettelijk uit de game om het vervolgens te koop aan te bieden, zolang die dingen niet unlockbaar zijn zou het in mijn mening verboden moeten worden om zo content aan te bieden.RedHat schreef op donderdag 01 oktober 2009 @ 23:07:
Maar ik moet wel eerlijk zijn, als ik zo af en toe de reacties lees van sommige mensen waar ze zich druk over maken....azijn pissen is een understatement. (niet naar iemand persoonlijk bedoeld oid)
Het woord is "lag".mzx schreef op donderdag 01 oktober 2009 @ 22:08:
[...]
Ja, ik! Het bevalt goed, veel betere verbinding dan met mijn linksys router. Alleen je hebt wel standaard nat type 3, dus je kunt wat meer lak(hoe schrijf je dat?) ervaren!Ik moet nog een keer de goede poorten open zetten.
Maar goed, werkt prima met Experiabox, alleen ligt het er wel aan welke EB je hebt.
Met het oudere 780WL model heb je gewoon NAT2, met de huidige 787/789 modellen die uitgeleverd worden, heb je dus NAT3. Is ook een apart topic voor, porten forwarden/openzetten gaat dan niet vanwege de aangepaste KPN firmware.
Ik had overigens ook nog een inFamous PS3 besteld, maar die geannuleerd. Die zou dan ook weer beschikbaar moeten komen lijkt me, morgen waarschijnlijk, want ik heb er nog geen reactie op
Discord kanaal: https://discord.gg/X3CqdTKd
Raar, op de BS website zijn alle PS3's van 180 euro uitverkocht als je op het plaatje klikt.
Maar je kunt ze nog wel bestellen.
Ik ben bang dat ze iets niet goed hebben ingesteld ofzo, gaat ze problemen opleveren ben ik bang.
Ik had liever de 160gb versie besteld (heb nu die met MS2), maar toen had ik nog niet door dat je wel kon bestellen ook al is hij uitverkocht.
Maar ja, ik ben al lang blij dat ik er een heb kunnen bestellen voor dat geld.
Voor de mensen die het nog niet gedaan hebben kun je het nog proberen, misschien bieden ze iets anders aan als ze teveel bestellingen hebben.
Maar je kunt ze nog wel bestellen.
Ik ben bang dat ze iets niet goed hebben ingesteld ofzo, gaat ze problemen opleveren ben ik bang.
Ik had liever de 160gb versie besteld (heb nu die met MS2), maar toen had ik nog niet door dat je wel kon bestellen ook al is hij uitverkocht.
Maar ja, ik ben al lang blij dat ik er een heb kunnen bestellen voor dat geld.
Voor de mensen die het nog niet gedaan hebben kun je het nog proberen, misschien bieden ze iets anders aan als ze teveel bestellingen hebben.
Trouwfotografie.nl
dekunstvanfotografie.nl
Sony A7RIII | A9
Sigma: 17 F4.0 || Sony: 25 F1.4 GM | 35 F1.4 GM | 50 F1.2 GM | 85 F1.8 | 100-400 F4.5-5.6 GM
DJI: Mavic 2 Zoom
Nee hoor, de enige die je nog kan bestellen is little big planet via die bestellen knop. De rest niet meer.
Van Little Big Planet zijn er nog 116.
Bij de anderen krijg je dit:
Van Playstation 3 160gb Special Ed zijn op moment geen 1 stuks voorradig.
Hier vind u uw bestellijst. Hierin kunt u artikelen verwijderen of aantallen veranderen. Na het veranderen, drukt u op de button 'aanpassen'. Indien u nog meer artikelen aan uw bestellijst wilt toevoegen, klikt u op de button 'verder winkelen'.
Geen producten gevonden.
Van Little Big Planet zijn er nog 116.
Bij de anderen krijg je dit:
Van Playstation 3 160gb Special Ed zijn op moment geen 1 stuks voorradig.
Hier vind u uw bestellijst. Hierin kunt u artikelen verwijderen of aantallen veranderen. Na het veranderen, drukt u op de button 'aanpassen'. Indien u nog meer artikelen aan uw bestellijst wilt toevoegen, klikt u op de button 'verder winkelen'.
Geen producten gevonden.
[ Voor 56% gewijzigd door GAIAjohan op 02-10-2009 00:07 ]
Verwijderd
Voor de mensen die niet weten hoe mensen aan die aantallen te bestellen Ps3's komen, je kan als je op bestellen druk je aantal veranderen. Vul je bv 200 in, zegt hij "geen 200 stuks", als je dan 100 invult, kun je die gewoon bestellen. Dit doordoen totdat je het precieze aantal weet.
Maar ze sturen het dus wel op???NinTeNdO_FrEaK schreef op donderdag 01 oktober 2009 @ 20:22:
[...]
Vaak worden consonles idd niet naar het buitenland verstuurd OF je hebt zeer hoge verzendkosten >50 euro dan schiet je nog niet zoveel op met die aanbieding.
Wil zo graag die bundel met fifa,nfs,kz2 en gt5p halen
verder al nieuws of er in nl bundel met fifa komt??
Er komt geen PS3 fifa bundelMcDaBom schreef op vrijdag 02 oktober 2009 @ 00:16:
[...]
Maar ze sturen het dus wel op???
Wil zo graag die bundel met fifa,nfs,kz2 en gt5p halen
verder al nieuws of er in nl bundel met fifa komt??
PS bundels zijn altijd alleen met games die exclusief voor de PS zijn.
[ Voor 11% gewijzigd door Ike. op 02-10-2009 00:22 ]
Ik heb er ook maar een besteld met little big planet. Wou eigenlijk wachten op een slim en dat de ps3 eindelijk backwards compatible zou zijn. Maar kon het niet laten voor deze prijs.
Laat Sony trouwens nog wat horen over het softwarematig emuleren van de ps2 backwards compatibility?
Laat Sony trouwens nog wat horen over het softwarematig emuleren van de ps2 backwards compatibility?
Ze zijn inmiddels van de site gehaald. Felicitaties aan de mensen die er één besteld hebben! En de modjes zullen blij zijn dat dit ook weer achter de rug is
Fotogear: Canon EOS RP | Canon 400D + BG-E3 | RF 24-105mm F4.0L | 50mm F1.8 | 17-40mm F4.0L | 70-200mm F4.0L | 100mm F2.8L Macro | 430EX II
Gezien nieuws: 'Sony gaat PS2-games verkopen in PlayStation Network Store' zal het met de backwards compatibility wel steeds minder worden. Het zou natuurlijk kunnen dat via zo'n emulator de oude games weer speelbaar worden, maar het heruitbrengen van de games voor een leuke prijs via de store is voor Sony natuurlijk veel aantrekkelijker.Baardmeester schreef op vrijdag 02 oktober 2009 @ 00:29:
QFTYellowneck schreef op vrijdag 02 oktober 2009 @ 00:35:
Ze zijn inmiddels van de site gehaald. Felicitaties aan de mensen die er één besteld hebben! En de modjes zullen blij zijn dat dit ook weer achter de rug is
[ Voor 20% gewijzigd door PromoX op 02-10-2009 00:38 ]
And I'm the only one and I walk alone.
even een vraagje, als je de MGS level kit koopt voor LBP, krijg je dan ook costumes erbij, of moet je die apart kopen?
Dit is niet waar, volgens mij kwam er namelijk wel een fifa en een assassins creed bundel samen met een 250gb ps3. Zie voor nieuwsbericht hierover bijv. http://www.insidegamer.nl...aystation-3-onderweg.htmlIke. schreef op vrijdag 02 oktober 2009 @ 00:20:
[...]
Er komt geen PS3 fifa bundel
PS bundels zijn altijd alleen met games die exclusief voor de PS zijn.
@McDaBom bij game kan ik de bundels niet bestellen, krijg ze namelijk niet in mijn mandje. Je kunt ze proberen te mailen en vragen hoeveel het kost, maar zo'n grote en zware doos zal niet goedkoop zijn om te versturen en als hij kapot gaat zullen ze je bij sony nederland waarschijnlijk niet helpen.
Ik denk dat je beter gewoon hier een ps3 slim kunt kopen en dan de games die je wilt hebben gewoon bij de goedkoopste site halen, bijv via budgetgaming.nl
[ Voor 18% gewijzigd door NinTeNdO_FrEaK op 02-10-2009 00:57 ]
Ps4/switch gamer
1+ on that!
Mijn excuses, niet aan gedacht, niet gelezen.Opa_vertelt schreef op donderdag 01 oktober 2009 @ 22:05:
[...]
Nogmaals, refurbished Playstation3 modellen gaan nóóit terug naar de retailers (winkels).
Verwijderd
Apart kopenDenko schreef op vrijdag 02 oktober 2009 @ 00:47:
even een vraagje, als je de MGS level kit koopt voor LBP, krijg je dan ook costumes erbij, of moet je die apart kopen?
sommige hebben al klaar voor versturen. Ik heb zelf
Datum: 01-10-2009
Status: Uw bestelling is klaar voor verwerking Neem aan dat ie dan ook komt of niet dan?
Edit:Inmiddels is dit klaar voor verzending geworden trouwens.
ontopic, kben benieuwt of ie die PS3 wel gaat connecten met mn Linksys router. Op een een of andere manier trekt mn MacBook em iig op dual-n (op N) niet
. Daarintegen mn iPhone wel (op G). Default alles op G werkt alles wel. Maar goed, kabeltje dr in en het zou het ook moeten doen
Status: Uw bestelling is klaar voor verwerking Neem aan dat ie dan ook komt of niet dan?
ontopic, kben benieuwt of ie die PS3 wel gaat connecten met mn Linksys router. Op een een of andere manier trekt mn MacBook em iig op dual-n (op N) niet
[ Voor 26% gewijzigd door errox op 02-10-2009 08:02 ]
ffkes offtopic...bah linksys routers, doen nooit wat je wilt! De linksys 160N router op het werk is al 4 keer omgeruild, omdat die vast blijft lopen. Zo dat lucht op!
Ik heb trouwens gewoon een gigibit switch en cat5e kabel gepakt om alles aan elkaar te knopen ( laptop, NAS en PS3). En vanuit switch gaat een cat5e naar de modem/router van tele2. Echt een verademing met streamen
1080P streamen vanuit NAS gaat prima btw, alleen jammer dat de PS3 zo weinig formaten ondersteund
Ik heb trouwens gewoon een gigibit switch en cat5e kabel gepakt om alles aan elkaar te knopen ( laptop, NAS en PS3). En vanuit switch gaat een cat5e naar de modem/router van tele2. Echt een verademing met streamen
1080P streamen vanuit NAS gaat prima btw, alleen jammer dat de PS3 zo weinig formaten ondersteund
Verwijderd
Gister geprobeerd een DVD te kijken op m'n ps3,(into the wild)
Probleem was, het werd geen full size film.. Er bleven grote zwarte balken in het beeld en dat vonden we irritant dat we maar naar zo'n klein schermpje aan het kijken waren.
Gaat hier om een:
ps3 slim
Een 97 cm TV
en de DVD into the wild.
iemand enig idee hoe ik ervoor kan zorgen dat ik well full screen kan kijken?
Probleem was, het werd geen full size film.. Er bleven grote zwarte balken in het beeld en dat vonden we irritant dat we maar naar zo'n klein schermpje aan het kijken waren.
Gaat hier om een:
ps3 slim
Een 97 cm TV
en de DVD into the wild.
dat zal wel een 16:9 dvd zijn (of nog breder). Druk tijdens de film op driehoekje en kijk dan bij beeldinstellingen. Daar kan je het beeld aanpassen. Op de tv moet je ook zo'n optie hebben.
Het ligt niet zozeer aan de PS3, maar meer aan de beeldverhouding van de DVD
[ Voor 9% gewijzigd door DjVe op 02-10-2009 08:33 ]
Verwijderd
Tip: Koop NIET de remake van Turtles in Time. Wat is die enorm belabberd zeg. Ik vond vroeger Turtles in Time op de Snes errrug goed en het is nog steeds een zeer vermakelijke beat'm up op de Snes of op Mame maar deze versie speelt gewoon een stuk minder lekker. De geweldige muziek is vervangen door troepmuziek en de besturing voelt wat te gladjes aan.
De iets aangepast designs van de bosses zijn wel weer tof maar niet tof genoeg om het spel langer dan 3 levels vermakelijk te houden. Nadat ik bij Sewer Surfin alweer door een belabberde track begroet werd gaf ik het op. Zonde van de 10 dollars (of iets in die richting)
Heb liever dat Konami de oorspronkelijke Turtles in Time (+TMNT: The Arcade game) op PSN zet. Dat is iets waarop ik wel jaloers ben bij Xboxlive.
De iets aangepast designs van de bosses zijn wel weer tof maar niet tof genoeg om het spel langer dan 3 levels vermakelijk te houden. Nadat ik bij Sewer Surfin alweer door een belabberde track begroet werd gaf ik het op. Zonde van de 10 dollars (of iets in die richting)
Heb liever dat Konami de oorspronkelijke Turtles in Time (+TMNT: The Arcade game) op PSN zet. Dat is iets waarop ik wel jaloers ben bij Xboxlive.
Verwijderd
Vergeef mij mijn onwetendheidFeaR1986 schreef op donderdag 01 oktober 2009 @ 14:48:
Ze zijn binnen:
[afbeelding]
De 22e september besteld en de 1e oktober geleverd, dus valt nog wel mee met de leverijd. Aangezien er hier mensen waren die hadden gezegd dat het zo 2 - 3 weken kon duren. Had twee exemplaren besteld voor het geval er een tweede controller komt of ik ga de overbuurman er een plezier mee doen. Maar beide producten werden apart verzonden, dus kreeg net twee van die bovenstaande doosjes door de brievenbus gedrukt![]()
Eerst indruk is echt te goed, snap niet dat ik die dingen niet eerder heb besteld. Maar goed, ze zijn op tijd binnen voor Uncharted 2 over een paar weekjes.
En over Uncharted 2 gesproken: waarom moet die SE zo gigantisch duur zijn?
Ze vragen er overal makkelijk €75 - €85 voor. Terwijl het alleen een steelcase is met wat postcards en DLC in de vorm van extra characters en wapens. Denk dat ik toch maar de gewone versie haal en dan het "bespaarde" geld uit geeft aan de SE van Forza 3. Die is een stuk minder duur en qua content krijg je een heel stuk meer...
Verder wil ik toch kwijt dat ik dankzij jullie een geweldige game heb leren kennen. Ik las hier zoveel goede reacties over uncharted dat ik toch maar heb besloten om het aan te schaffen en ik heb daar nog geen seconde spijt van gehad! Wat een spel! Wat een verhaal, wat een gameplay! 1 van de beste games die ik ooit heb gespeeld. Ik heb echt geen minpunten gevonden, ook niet wat betreft
spoiler:
de monsters
die zijn gewoon perfect geïntegreerd in het verhaal. Echt bedankt allemaal!
L2/R2 zijn dan weer net als die van de PS2 controllerVerwijderd schreef op vrijdag 02 oktober 2009 @ 09:10:
[...]
Vergeef mij mijn onwetendheidmaar wat doen die triggers eigenlijk?
http://www.youtube.com/watch?v=bSyKpiIcyWk
Verwijderd
Hmm, hebben we al geprobeerd. 16:9,4:3,cinema,panorama, werkte allemaal niet:( heel vaag, want kijk natuurlijk wel het liefst volledig scherm.Jordy van e schreef op vrijdag 02 oktober 2009 @ 08:33:
dat zal wel een 16:9 dvd zijn (of nog breder). Druk tijdens de film op driehoekje en kijk dan bij beeldinstellingen. Daar kan je het beeld aanpassen. Op de tv moet je ook zo'n optie hebben.
duw er dan eens een andere dvd in met een ander beeldformaat en kijk dan eens wat die doet?
Verwijderd
Into the wild is een 2,35 : 1 film. Dus geen breedbeeld maar zelfs widescreen. Vergelijking: 21,5 : 9 tegenover 16 : 9.Verwijderd schreef op vrijdag 02 oktober 2009 @ 08:28:
Gister geprobeerd een DVD te kijken op m'n ps3,(into the wild)
Gaat hier om een:
ps3 slim
Een 97 cm TV
en de DVD into the wild.
Is niets aan te doen, je zal altijd zwarte balken boven en onder hebben. Tenzij je handmatig gaat uitrekken (ziet er niet uit) of inzoomen (maar dan mis je ongeveer de helft van het beeld aan de zijkanten). Ofwel, je kan ook een widescreen tv kopen.
nieuws: Philips openbaart prijs en specs van Cinema 21:9-lcd-tv
(staat al bij de pricewatch voor 3300,- zie ik.
Ik kijk liever film zoals film bedoeld is. Ik heb liever zwarte balken dan dat iemand stukken van het orginele filmbeeld wegknipt of het beeld vervormd om het passend te krijgen op een tv-scherm.Verwijderd schreef op vrijdag 02 oktober 2009 @ 09:29:
[...]
Hmm, hebben we al geprobeerd. 16:9,4:3,cinema,panorama, werkte allemaal niet:( heel vaag, want kijk natuurlijk wel het liefst volledig scherm.
Verwijderd
Jaa maar het moet niet zo zijn dat de zwarte balken 70% van het scherm hebben en de film maar 30%..ymmv schreef op vrijdag 02 oktober 2009 @ 09:41:
[...]
Ik kijk liever film zoals film bedoeld is. Ik heb liever zwarte balken dan dat iemand stukken van het orginele filmbeeld wegknipt of het beeld vervormd om het passend te krijgen op een tv-scherm.

Er was een bekend probleem bij sommige aspect ratios. (uit het hoofd, niet anamorphics 16:9 oid)Verwijderd schreef op vrijdag 02 oktober 2009 @ 09:54:
[...]
Jaa maar het moet niet zo zijn dat de zwarte balken 70% van het scherm hebben en de film maar 30%..
Ik denk dat je in het ps3 media forum die vraag het snelste opgelost krijgt, maar als het dat probleem is, dan is er geen goede oplossing voor.
Gotsent: single click MKV to PS3 compatible MP4 conversion:http://sentry23.googlepages.com . PSN Sentry-23
Ik heb verder nog geen "klaar voor verwerking" gehad. Komt vandaag vast wel!errox schreef op vrijdag 02 oktober 2009 @ 01:30:
sommige hebben al klaar voor versturen. Ik heb zelf
ontopic, kben benieuwt of ie die PS3 wel gaat connecten met mn Linksys router. Op een een of andere manier trekt mn MacBook em iig op dual-n (op N) niet. Daarintegen mn iPhone wel (op G). Default alles op G werkt alles wel. Maar goed, kabeltje dr in en het zou het ook moeten doen
@dvdverhaal: Het lijkt erop dat de instelling 'Original' bij Video instellingen (zoals hierboven al ergens is verteld, dmv driehoekje) is vastgezet. Deze zet namelijk gewoon de originele resolutie van de bron op het scherm, dus stel de film is 578x480, dan geeft ie dus een vierhoekje van 578x480 weer op het scherm.
Dit kan je op een fullhd scherm al zien met 720p werk, dan geeft ie ook alleen maar 1280x720 weer.
Wel raar dat ie hier op vastgepind is en dat ie dus niet groter wordt met de overige instellingen..
Dit kan je op een fullhd scherm al zien met 720p werk, dan geeft ie ook alleen maar 1280x720 weer.
Wel raar dat ie hier op vastgepind is en dat ie dus niet groter wordt met de overige instellingen..
Mijne is ook klaar voor verzending. Verder is de andere geannuleerd
Gaat allemaal netjes! Hoop dat hij dan morgen binnenkomt.
Nu nog even mijn 40Gb kwijtraken
Nu nog even mijn 40Gb kwijtraken
Discord kanaal: https://discord.gg/X3CqdTKd
Dit kan je gewoon checken op de Bart Smit site zelf hè. Even inloggen en links op bestelhistorie klikkenCablekevin schreef op vrijdag 02 oktober 2009 @ 10:13:
Ik heb verder nog geen "klaar voor verwerking" gehad. Komt vandaag vast wel!
Nickname does not reflect reality
Verwijderd
Ah dankje, daar zat ik ook al naar te zoeken, maar kon het niet zo snel vinden. Hier ook "klaar voor verzending". Look promising, nu nog uit gaan zoeken welke games ik naast motorstorm 2 wil.
Uncharted
Ratched and Clank
Ik zoek ook nog leuke 2 player co-op games (2 controllers 1 scherm), heeft iemand een lijstje van alle games die dit ondersteunen? Ik las dat bijvoorbeeld dat deze games het al ondersteunen:
LBP
CoD: WaW
Resident Evil 5
R: FoM
Army of Two
Maarrrr zijn er nog meer
-------------
edit: ah nevermind: http://www.co-optimus.com...=1&sort=spc&id=2&reverse= mooi overzicht van games met co-op, google is my friend
Uncharted
Ratched and Clank
Ik zoek ook nog leuke 2 player co-op games (2 controllers 1 scherm), heeft iemand een lijstje van alle games die dit ondersteunen? Ik las dat bijvoorbeeld dat deze games het al ondersteunen:
LBP
CoD: WaW
Resident Evil 5
R: FoM
Army of Two
Maarrrr zijn er nog meer
-------------
edit: ah nevermind: http://www.co-optimus.com...=1&sort=spc&id=2&reverse= mooi overzicht van games met co-op, google is my friend
[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 02-10-2009 10:32 ]
Hoe zit het ondertussen met de crashproblemen van Uncharted?? Ik heb het gisteren weer eens geprobeerd en ik moest niks updaten, maar ik kon ineens wel een uur spelen zonder dat hij crashte, waar het spel voorheen na 3 minuten al crashte. Helaas crashte hij na een uurtje dus weer, maar dat is beter dan niks. Zijn er mensen die mij meer kunnen vertellen over de ontwikkelingen van de crashes in Uncharted?
@Krabbenborg; Little Big Planet is erg leuk om met zijn twee'en te doen. RE5 is een erg leuk spel, maar vanwege de enorm irritante schermindeling is dat met meer dan een persoon niet te spelen.
@Krabbenborg; Little Big Planet is erg leuk om met zijn twee'en te doen. RE5 is een erg leuk spel, maar vanwege de enorm irritante schermindeling is dat met meer dan een persoon niet te spelen.
[ Voor 19% gewijzigd door BFmango op 02-10-2009 10:32 ]
Op Bartsmit.nl is de hele PS3 nu verdwenen, jammer want ik wilde er ook nog wel eentje bestellen
39
Misschien iets beter leren painten? Want dit is gewoon een streep met paint.Verwijderd schreef op donderdag 01 oktober 2009 @ 20:42:
ik probeerde net fifa 09 te spelen, maar er zit een klein scheurtje/krasje in het ringetje van de disc zeg maar.
hier een pic :
[afbeelding]
is dit nog te fixen?
Dit topic is gesloten.