Deze startpost is nog lang niet klaar, hier word aan gewerkt
!
Operation Flashpoint : Dragon RisingDeel 2 |
![]() |
[table border=1 width=600]
[tr][td bgcolor=#fed700]
Inhoud
[/][/][tr][td bgcolor=#6c6f6c]
- Introductie
- Vorige delen
- Singeplayer
- Multiplayer
- Review's & Preview's
- Wapens & Voertuigen
- Filmpjes
- Screens
- Multiplatform
- Systeemeisen
- Websites
- Frequently Asked Questions - FAQ
- Nawoord
Operation Flashpoint : Dragon Rising (OFP:DR) is de opvolger van Operation Flashpoint uit 2001. De game word niet gemaakt met het orginele team, want dat is nu Bohemia Interactive geworden met hun: Armed Assault. Codemasters (uitgever) bezit de rechten op titel en is dus nu begonnen met een vervolg op het eerste deel. Operation Flashpoint staat bekend als een militaire, realistische simulator (en shooter!). Deze eigenschappen gaan we hopelijk ook terug zien in het tweede deel. |
Deel 1 |
Operation Flashpoint Dragon Rising speelt zich af op het echt bestaande eiland Kiska. Kiska behoord tot de Rat Island group welke weer horen bij de Aleutian Islands of Alaska. Het eiland is in de geschiedenis meerdere keren in handen geweest van o.a. China, Rusland, Japan en Amerika. Omdat het een relatief rustig eiland is, zijn bijna alle sporen van de WWII nog aanwezig.![]() Het eiland Skira Het eiland heeft een oppervlakte van 220km2 en bezit een heeft een gevarieerd landschap. Moerassen, grasvlaktes, bossen, bergen en vervallen dorpen, huizen (steden?). (note: of er echt veel urban-city aanwezig is, weten we nog niet). Vanwege grote olie voorraden die er nu gevonden zijn, |
Multiplayer |
[tr][td bgcolor=#fed700][/][/]
[tr][td bgcolor=#6c6f6c]Preview's
• Eurogamer.net
Review's
• T.b.a.
Boxart's

[/][/]
Hier komt een lijst van de wapens en voertuigen die ingame gebruikt kunnen worden. |
[tr][td bgcolor=#6c6f6c]• Debut trailer GC - 2007
• CGI Gameplay trailer
• Shot Fired
• Tank fire
• Grenade
• Javalin
• Ego Technology Demo HD
• Tactical Interview HD
• Open World Modern Warfare Trailer HD
• Exclusive Weapons Trailer HD
Note: Ik zet alleen HD filmpjes neer, tenzij er geen HD materiaal beschikbaar is.
[/][/]
[tr][td bgcolor=#6c6f6c]Alle intressante websites op een rijtje
• Website van Codemasters (makers en uitgever)
• De Officele website van de OFP:DR
• Het officele forum van OFP:DR
• OFP:DR @ Facebook
• OFP:DR @ Twitter
[/][/]
Is de Playstaion 3 en Xbox360 gelijk aan de PC versie Nee. Zover nu bekend is, gaan er grote verschillen zitten tussen de console en de PC versie. Vraaaaag Antwooooord. Wat moet er nog meer in de FAQ komen? Graag suggesties |
Spoiler Alert! | ||
Omdat veel mensen deze game nog niet gespeeld hebben, met name de singleplayer, let dan astublieft op wat je ervan vertelt! Niemand wilt van te voren hoe het verhaal gaat lopen, dus maak gebruik van de spoiler tags! code:
spoiler: En dit krijg je dan als resultaat |
Deze startpost heb ik gemaakt voor het Operation Flashpoint : Dragon Rising topic op gathering.tweakers.net. De layout heb ik met toestemming gebruikt van PromoX. Filmpjes, Screenshots, Informatie en andere zaken worden gezamelijk verzameld en gebruikt voor het maken van deze startpost. Credits aan de Operation Flashpoint : Dragon Rinsing Tweakers Voor op- en aanmerkingen kun je me DM-en of zet ze in dit topic. |
[ Voor 16% gewijzigd door Dutchie! op 17-07-2009 13:54 ]
Living in Australia! - Ja, ik heb dyslectie