Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zezke
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 19:16
Flyby_Wire schreef op zaterdag 10 oktober 2009 @ 14:32:
Ik zit er aan te denken om het spel ook te halen. Maar ik lees dat er maar 11 missies in de campagne zitten. Is dat niet wat weinig voor een eiland van 200 zoveel vierkante kilometer? En, is die camapgne niet dynamisch? Er zullen heus wel nieuwe missies volgen door de community, maar ik vindt dit toch wel wat magertjes.
Er zitten dan ook nog eens 6 extra single/coop missions bij die je kan unlocken mbv de codes van een paar pagina's terug.
johnwoo schreef op zaterdag 10 oktober 2009 @ 15:13:
[...]

Ik weet niet of het ook via het "quick" command menu kan, maar het kan iig via de map. Selecteer de medic en rechtsklik op een gewonde soldaat, dan heb je de optie om hem op te lappen.
Bedankt! Ook heb ik pas net ontdekt hoe je nu eigenlijk je objectives kan bekijken :P Misschien moet ik toch maar eens de manual erop naslaan.

[ Voor 28% gewijzigd door zezke op 10-10-2009 15:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetalPool
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 21:12

MetalPool

Boe!

Servers zijn plat volgens mij?

Games don't make you violent. Lag does! Battlenet: MetalPool#2909

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik denk het, ik kan al 2 uur niet inloggen.
Wat me niet verrast eigenlijk, als je totaal geen beveiliging hebt kan iedereen een account maken en online gaan, wat iedereen dus ook doet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bobmeister
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 01:34
johnwoo schreef op zaterdag 10 oktober 2009 @ 15:13:
[...]

Ik weet niet of het ook via het "quick" command menu kan, maar het kan iig via de map. Selecteer de medic en rechtsklik op een gewonde soldaat, dan heb je de optie om hem op te lappen.
Je kan ook iemand selecteren, dan quick command indrukken en op de gewonde houden. Er verschijnt een optie: Treat Wounded

;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Peentje
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 14-09 09:04

Peentje

MacOS/Windows/Linux don't care

Verwijderd schreef op zaterdag 10 oktober 2009 @ 14:31:
Weet er iemand toevallig hoe je op Xbox Live mensen uit je party een game invite stuurt?
Ik heb werkelijk waar van alles geprobeerd en het wil gewoon niet lukken.

Ik kan wel een game aanmaken waar mijn maten vervolgens naar kunnen gaan zoeken in de server lijst, maar da's niet echt optimaal.
Je moet bij advanced een aantal private slots open zetten, vervolgens kan je dan met 1 druk op de knop heel je party inviten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Peentje schreef op zaterdag 10 oktober 2009 @ 16:46:
[...]

Je moet bij advanced een aantal private slots open zetten, vervolgens kan je dan met 1 druk op de knop heel je party inviten.
Thanks!

Bij deze nogmaals een call-to-arms voor alle X360 mensen. Als jullie zin hebben in wat co-op, add me! (zie hieronder)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gammro
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 06-09 21:16
Mektheb schreef op zaterdag 10 oktober 2009 @ 14:50:
[...]

ga je wat anders spelen :D

Ontopic:

Heb gistere me eigen assault gemaakt op de haven, de chineze hadden de haven in genomen en probeerde met behulp van wat tanks en trucks op te rukken naar de volgende halte om een dubbele basis te maken ( ik had ze de lighthouse laten in nemen etc)

Wij van de goeie kant werden op pad gestuurd vanaf de air field met 5 helikopters met elk een Squad erin (8 man) dus dat zijn 40 man sterk er heen gevlogen om de haven in te nemen.
( de units gingen prima in de heli zitten en hun waypoints volgen totdat ze moesten landen )
Daarna de haven ingenomen met minimale slachtoffers ook een squad van 12 man commando's geven werkt goed ( worden dan wel onder verdeeld in 4 leaders die het dan weer door melden aan andere),

Volgende missie: revenge @ the lighthouse
klinkt leuk, maar zou je ze ook willen verspreiden? ik ben wel benieuwd naar de custom missions van mensen. Zelf vindt ik het wat lastig ivm het zwaar leunen op LUA, waar ik absoluut geen verstand van heb :X
Ik heb geen idee hoe ik vanaf het begin een bootje mijn squad laat droppen.
Ook ben ik er nog steeds niet achter waarom de AI tegenstander niet achter de Emplacements wil blijven staan, ik wil onder vuur liggen van een MG of mounted grenade launcher, niet de AI die wegloopt en me met een rifle onder vuur neemt <_<. Zon MG draagt toch wat meer epicness uit bij een assault vanaf het strand...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freak187
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 20:17

Freak187

geen

Ik speel het spel op Xbox 360. Na een aantal Campaign missies gespeeld te hebben en af en toe online geweest te zijn, blijf ik erbij dat het een leuk spel is.
Ik heb gewoon al mijn verwachtingen opzij gegooid en geniet van het spel. Het spel is zeker niet perfect, maar ik probeer niet te kritisch te zijn en het spel gewoon te beleven. En die belevenis is er zeker wel, sowieso al omdat het gewoon een stuk realistischer is dan de gemiddelde prijsschieter game ;)
Ook ben ik gestopt met het vergelijken met OFP1, want dat niveau vind ik deel 2 niet halen, maar daarom vind ik deel 2 nog geen slecht spel.

Ik vind ook dat de moeilijkheidsgraad zorgt voor een leuke manier van spelen, het is niet zo verslavend. Als ik een paar uurtjes vrij heb, probeer ik even een missie. Dan leg ik het spel weer weg en de volgende dag probeer ik er nog een. Ik neem er lekker de tijd voor. Daarom kijk ik ook uit naar de komende DLC, zodat ik steeds meer missies kan doen.
Het blijft een gemis dat de mission editor er niet in zit en jammer van het 4 vs 4 maximum. Maar ik denk dat 4 vs 4 alsnog erg leuk kan zijn als we hier op het forum wat mensen bij elkaar kunnen rapen om samen te spelen. Vaak bevatten de online potjes die ik speel nog te veel zonder doel in het rond schieten.

Kia Niro-EV 2024

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• INGKING
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 12-02 17:06
ik heb de ps3 versie omdat mijn pc niet meer recent is: top. Ben volop aan het genieten. Wat een azijnpissers hier man, het is een prachtig spel, met bugs ok, so f@cking what, dat komt wel goed. Enjoy.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hebben anderen er ook last van dat als je even wat minder goed speelt je gelijk best wat EXP verliest.
Ik zat net op 73 maar na 2 slechte potjes zit ik nog maar op 12 :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja, platte servers. Maar we spelen nu via hamachi en dat werkt echt perfect. Veeeel beter dan de gewone manier (nu dan, ik hoop echt dat dat gepatched word) binnen 5 minuten zit je bij mekaar in de game. Via de codemasters servers waren we gister een half uur bezig ;).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• glennvho
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 15-09 12:43
johnwoo schreef op zaterdag 10 oktober 2009 @ 13:25:
[...]

spoiler:
Gewoon snel een paar mortar strikes achter elkaar inroepen op de verschillende posities. Je kunt de volgende al inroepen als de vorige nog niet gevallen is. Omdat de doelen niet bewegen kun je "compacte" strikes gebruiken en dan zijn ze echt wel in 1 keer weg. Op die manier is die vallei oversteken een makkie, je hoeft zelfs niet binnen hun schootsafstand te komen.
Ok, bedankt! Ik wist niet dat je meerdere mortar strikes achter elkaar kon inroepen :D . Nu zou het dus een makkie moeten zijn, thx _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stancke
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 20:53
Serers nog altijd offline:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rynji
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 19-08 19:19
Wie weet komt er wel een patch aan :)
Als ze FoV en lag weten te fixen zou dat heel fijn zijn, hoe vaak gebeurt het wel niet dat je 5meter achter iemand staat en in zijn rug schiet -> bloed ziet vliegen -> hij zich doodleuk omdraait en jou neermaaid? vaak gehad helaas.

5800X3D - RTX3080 - 1440p 240Hz OLED Inventaris

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Rynji schreef op zaterdag 10 oktober 2009 @ 19:46:
Wie weet komt er wel een patch aan :)
Als ze FoV en lag weten te fixen zou dat heel fijn zijn, hoe vaak gebeurt het wel niet dat je 5meter achter iemand staat en in zijn rug schiet -> bloed ziet vliegen -> hij zich doodleuk omdraait en jou neermaaid? vaak gehad helaas.
Er is een patch in de maak wanneer die verschijnt is nog niet duidelijk maar het zouden eerder weken zijn dan maanden. Ik hoop dat ze er dedicated server files in gooien want de multiplayer is het wel waard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchie!
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 07-12-2023
Iemand intresse om mijn Topic Start over te nemen? Stuur mij even een DM.

Living in Australia! - Ja, ik heb dyslectie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kuhr89
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 14-09 00:29
Wel mooi dat het team het hele eiland van Kiska mooi inkaart heeft gebracht!
De historie van Skira is ook beetje gejat van de historie van Kiska, leuk gevonden dus!

Ik vind de game vet, en met amBX is het alleen maar vetter :)

| PS5 PSN: Hitting-Apex89

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jagermeister
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 07-09 15:51

jagermeister

Artillerie magneet :-(

Ik moet zeggen dat de game best vermakelijk is, maar het is imho in de verste verte geen goede opvolger van OFP1. Het heeft er zelfs amper iets van weg. De missies zijn zeer lineair in vergelijking met het origineel. Een verhaallijn is amper te bekennen.

Persoonlijk vind ik ArmaII veel meer een opvolger van OFP. Vandaag aardig wat uurtjes in de campain gestoken en ben aangenaam verrast. Jammer van de bugs en jammer dat het zo'n zwaar spel is. Maar afgezien van die punten heeft arma meer weg van een war sim dan ofp.

- specs - Download mijn custom BF2 map HIER NIET MEER

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hup mensen kom in hamachi deze server:
SERVER: OFP2:NL
PW: ofp

kunnen we nu lekker gamen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stancke
Online is het belachelijk tot en met. Heb de game sinds 4 dagen (?) en nog maar 1 "war" kunnen spelen, de rest van de wars steeds gedisconnect...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hogader
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 03:14
Net weer ff de eerste 4 missies achter elkaar gespeeld. Ging erg lekker. Waar ik eerst in problemen zat in missie 2 (omdat ik mezelf binnen in een wespennest liet lopen), was ik er dit keer maar lekker om heen gelopen met een grote boog. Geen last van die bergen met mensen, want Pinned down zitten door enemy's van meerdere kanten is gewoon geen pretje.

Ik vermaak ook echt heel erg met deze game. Precies het hoeveelheid realisme die ik graag wil. Realistischer zou soms frusterend zijn, maar minder realistisch wordt weer te makkelijk en daar heb ik ook geen zin in.

Hoe is het trouwens mogelijk om makkelijk EXP te halen in multiplayer, Ik weet iig dat het niet lukt met bijvoorbeeld co-op, maar wel moet lukken met de andere modi.

Kwa wapens vind ik het jammer dat je vooral in multiplayer niet je eigen wapen kan bepalen. In singleplayer irriteert me dit al stukken minder.
Ik ben er wel achter gekomen waarom millitairen nou de M4 en M16 zon fijne wapens vinden. Ze schieten gewoon erg lekker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Avalaxy
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 23:13
Kun je trouwens niet rondkijken als je bestuurder bent in een auto?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• glennvho
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 15-09 12:43
Avalaxy schreef op zaterdag 10 oktober 2009 @ 22:23:
Kun je trouwens niet rondkijken als je bestuurder bent in een auto?
Nee dit kun je niet, je kunt wel naar external view gaan als op enter drukt maar dan kan je nog altijd niet rondkijken ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stancke
Onvoorstelbaar, zelfs opeen nederlandse server kan het spel geen connectie behouden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GekooktEi
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 01-09 11:15
glennvho schreef op zaterdag 10 oktober 2009 @ 22:26:
[...]

Nee dit kun je niet, je kunt wel naar external view gaan als op enter drukt maar dan kan je nog altijd niet rondkijken ;(
Het blijft een hele maffe keuze van Codemasters. Ook dat er maar twee controlconfigs zijn op de console, vind ik echt ruk, want met L1 en R1 richten en schieten blijft fijner.

Maar ik ben tot nu toe echt tevreden over de campaign, de missie met de helicopter crew is trouwens wel heel moeilijk omdat die mannen 0 moraal hebben en je dus echt achterna lopen met een hele langzame snelheid. Realisme, natuurlijk, maar ik vond die missie net iets té "realistisch".

De andere missies vind ik echter heel tof, zowel de offense (het vliegveld) als defense (het dorpje) missies zijn echt leuk, spannend en uitdagend. Ik speel nu op Experienced en ga daarna zeker Hardcore even proberen.

Multiplayer bevalt me ook wel, coöp is wel leuk, en Annihalation en Infiltration moet ik nog een beetje doorkrijgen en heb ik ook nog bijna niet gespeeld. Onder andere omdat de servers op de PS3 nog een beetje laggy zijn naar mijn idee, en volgens mij waren de PS3 servers vandaag ook offline, maar 3 op de 4 keer dat ik online wil connecten krijg ik sowieso een melding dat de servers niet reageren. Ik hoop dat er een patch uitkomt, want soms ook als ik een match quit, en terugga naar het menu, blijft het gehele spel gewoon op een vast beeld staan terwijl ik de headsets van mijn ex-medespelers nog hoor...

Maar ik heb geen spijt van mijn aankoop tot nu toe. Er zijn wat tegenvallertjes, zoals het gebrek aan freelook in voertuigen, en het is ook wel jammer dat de Single Missions niet allemaal beschikbaar zijn, of komen die als je de campaign klaar hebt? En de training is er niet, niet dat ik die nodig heb maar ik keek zo uit naar het helikoptervliegen, en ik weet niet of er een heli-missie in de campaign zit en in de multiplayer (heb nog maar een paar potjes gedaan) heb ik ook nog geen kans gehad om een heli te pakken.

Bij ArmA kon ik gewoon meteen toen ik hem had in een helikopter stappen, zowel in de Training het landen oefenen als in een Single Mission een konvooi vernietigen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peakaboo
  • Registratie: Mei 2007
  • Niet online
Verwijderd schreef op zaterdag 10 oktober 2009 @ 18:02:
Ja, platte servers. Maar we spelen nu via hamachi en dat werkt echt perfect. Veeeel beter dan de gewone manier (nu dan, ik hoop echt dat dat gepatched word) binnen 5 minuten zit je bij mekaar in de game. Via de codemasters servers waren we gister een half uur bezig ;).
Misschien kun je even uitleggen hoe dat precies werkt? Hamachi..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M2M
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 01:06

M2M

medicijnman

eigenlijk vrij simpel. Download, en installeer hamachi. Maak met je vrienden een netwerk en speel een LAN game. met vista moet je misschien over IP connecten, aangezien bij default instellingen van vista (en 7) er geen langames gedetecteerd zullen worden.

-_-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peakaboo
  • Niet online
M2M schreef op zondag 11 oktober 2009 @ 00:29:
eigenlijk vrij simpel. Download, en installeer hamachi. Maak met je vrienden een netwerk en speel een LAN game. met vista moet je misschien over IP connecten, aangezien bij default instellingen van vista (en 7) er geen langames gedetecteerd zullen worden.
Welke versie hamachi? Opstarten als administrator? Wat voor game maak je via LAN, private of niet? als mijn maat via IP probeert te joinen via LAN, en mijn IP invoert kan ie niet verbinden...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StealthyPeanut
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 14-09 09:23
Ik speel het nu soms online, gewoon ranked etc.. Maar wordt het straks nog belangrijk om te game daadwerkelijk te kopen? Zodat je met je echte versie iets kan bewijzen ofzo? Ik heb hem sowieso gekocht, mede door de hype. Maar hoe willen ze dat gaan controleren zonder unique key o.i.d.?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vos
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 15-09 18:37

Vos

AFCA

peakaboo schreef op zondag 11 oktober 2009 @ 00:36:
[...]

Welke versie hamachi? Opstarten als administrator? Wat voor game maak je via LAN, private of niet? als mijn maat via IP probeert te joinen via LAN, en mijn IP invoert kan ie niet verbinden...
Ik speel via Hamachi 1.0.3.0, ga in dezelfde room. Create een LAN game, join via ip. Ik moest connecten via het hamachi ip...niet internet ip.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peakaboo
  • Niet online
Vos schreef op zondag 11 oktober 2009 @ 01:23:
[...]

Ik speel via Hamachi 1.0.3.0, ga in dezelfde room. Create een LAN game, join via ip. Ik moest connecten via het hamachi ip...niet internet ip.
k, gaan we testen :) thnx

zojuist 1e missie via VPN gespeeld, dat werkte tenminste zonder problemen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Peentje

Peentje

StealthyPeanut schreef op zondag 11 oktober 2009 @ 01:22:
Ik speel het nu soms online, gewoon ranked etc.. Maar wordt het straks nog belangrijk om te game daadwerkelijk te kopen? Zodat je met je echte versie iets kan bewijzen ofzo? Ik heb hem sowieso gekocht, mede door de hype. Maar hoe willen ze dat gaan controleren zonder unique key o.i.d.?
Goh, waarom wordt het PC gamen nou zo oninteressant voor gamemakers/uitgevers snap je niet he?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

met 32 onlnie zou ik op dit moment niet doen gezien je met 31 man via 1 PC conectie moet maken, als je het over PC versie heb natuurlijk.

En voor de mensen die bugs zien en matige missions, ik denk daat er in de eerst volgende 2 patches nog een hele hoop veranderingen komen.

Ben vanavond voor het eerst online gegaan op PC in COOP en moet zeggen het was echt een blast !!! echt toppie coop is erg fun ik hoop dat er nog veel custum missions komen want ik denk dat als je coop campain een paar heb keer gecleared het toch wel saai gaat worden.

maar de missies waar je het vliegveld moet innemen was wel leuke ervaring,
Voor de gene die ook coop campain online willen doen mmijn gametag is rednitro.
add me maar voor de friendslist :)

nu maar hopen dat ze nog een hele boel features erbij gaan patchen dan is het ondanks de matige grapichs toch nog wel een hele leuke game.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VonFoX
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 16-05 13:05

VonFoX

Las noches de Diciembre

Ik was in mijn been geschoten toen ik die piloten moest redden, toen had ik me naar de extraction point gevochten, bleven die gasten in het dorp 8)7
Kon ik weer helemaal teruglopen, gasten oppikken, en weer teruglopen 8)7
Toch wel bijna 30 min gelopen :(

Yo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sissors
  • Registratie: Mei 2005
  • Niet online
Goh, waarom wordt het PC gamen nou zo oninteressant voor gamemakers/uitgevers snap je niet he?
Omdat ze te lui zijn geweest serieuse beveiliging in te bouwen? (Serieuse beveiliging voor single player is zo goed als onmogelijk, maar multiplayer moet geen probleem zijn. Nu hebben ze een open deur beleid voor alle cheaters en andere ongewenste ervan gemaakt).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GekooktEi
StealthyPeanut schreef op zondag 11 oktober 2009 @ 01:22:
Sorry hoor, maar "wordt het straks nog belangrijk om de game te kopen" vind ik echt een waardeloze uitspraak. Goede games, "A-games" zo je wil, games die hoger worden gerate dan een 80 of een 90, die koop je gewoon. Kijk, als je de gedrochten van de aarde wil gaan downloaden; je doet maar, dat doe ik ook wel eens, om te kijken of ze echt zo slecht zijn. Goede games koop je gewoon niet, en dat is gewoon het belangrijke aan kopen... Het gaat niet om technische beperkingen of iets belangrijk is om te kopen of niet, het gaat erom hoe goed het spel is.

Sorry, ik liet me een beetje gaan :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GekooktEi
VonFoX schreef op zondag 11 oktober 2009 @ 07:18:
Ik was in mijn been geschoten toen ik die piloten moest redden, toen had ik me naar de extraction point gevochten, bleven die gasten in het dorp 8)7
Kon ik weer helemaal teruglopen, gasten oppikken, en weer teruglopen 8)7
Toch wel bijna 30 min gelopen :(
Ja klopt, want ze hebben helemaal geen moraal, en je moet ze apart selecteren in je map menu voordat ze luisteren, standaard staat alleen je team onder je commando.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hey allemaal, ik heb een vraagje.

Zijn hier meer mensen die een vertraging in de muis hebben. Dus als je met de muis draait dat hij op het scherm een halve seconde later pas begint te draaien?
Tussen high en low grafics zit geen verschil. en ook de nieuwste driver heb ik gedownload voor mijn videokaart. maar dat veranderd niets. Mijn computer kan het niet aan liggen die is nog aardig nieuw met hoge specs :)

Iemand een idee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phydomir
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 21:44

Phydomir

Dennis

Verwijderd schreef op zondag 11 oktober 2009 @ 10:32:
Hey allemaal, ik heb een vraagje.

Zijn hier meer mensen die een vertraging in de muis hebben. Dus als je met de muis draait dat hij op het scherm een halve seconde later pas begint te draaien?
Tussen high en low grafics zit geen verschil. en ook de nieuwste driver heb ik gedownload voor mijn videokaart. maar dat veranderd niets. Mijn computer kan het niet aan liggen die is nog aardig nieuw met hoge specs :)

Iemand een idee?
Ik had daar ook last van. Heb hier een G5 en bij mij was het weg na het uitzetten van FSAA en shadows op 512 ipv 1024.

iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rudyman85
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 21:40
Heb ik ook, maar dan ook echt een hele kleine vertraging. Terwijl het beeld gewoon prima soepel gaat. Zou leuk zijn dat je die vertraging uit kan zetten op een of andere manier. Iemand?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 00:13

Chaoss

Moderator Spielerij

Professioneel boekemantsje

Speel OPFOR nu ook een paar dagen, in normal mode is het best wel gemakkelijk, tot nu heb ik amper mijn team commando's gegeven, flaken enzo helemaal niet nodig, gewoon als groepje van waypoint naar waypoint en alles afwerken.

Ben nu bij de missie waar je die naval base moet overnemen en die is voor het eerst echt pittig. Ten eerste saved hij niet zo vaak, dus elke keer als je bij de naval base dood gaat begin je weer bij de helicopter waarbij je dat hele stuk door de heuvels weer moet doen en dat ben je na een paar keer wel beu.... :(

Daarnaast loop ik bij die base elke keer weer stuk? ik kan een hele hoop mannetjes vanaf de heuvels wel neer snipen. maar elke keer als ik dan maar besluit de base in te gaan wordt ik wel neer gehaald door een ventje in een hoekje. Het lijkt ook wel alsof er maar mannetjes blijven komen?

[ Voor 3% gewijzigd door Chaoss op 11-10-2009 11:55 ]

PSN: Wanderer200 | Switch: Wanderer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StealthyPeanut
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 14-09 09:23
Peentje schreef op zondag 11 oktober 2009 @ 02:51:
[...]

GekooktEi schreef op zondag 11 oktober 2009 @ 10:08:
[...]

Sorry hoor, maar "wordt het straks nog belangrijk om de game te kopen" vind ik echt een waardeloze uitspraak. Goede games, "A-games" zo je wil, games die hoger worden gerate dan een 80 of een 90, die koop je gewoon. Kijk, als je de gedrochten van de aarde wil gaan downloaden; je doet maar, dat doe ik ook wel eens, om te kijken of ze echt zo slecht zijn. Goede games koop je gewoon niet, en dat is gewoon het belangrijke aan kopen... Het gaat niet om technische beperkingen of iets belangrijk is om te kopen of niet, het gaat erom hoe goed het spel is.

Sorry, ik liet me een beetje gaan :P
_O-

Ik heb hem gekocht bij de Bart Smit voor 45 euro, dus ik weet niet waar je je druk om maakt? Ik vraag het me gewoon af, omdat je nu al zonder beveiliging, code of wat dan ook op internet kan mee spelen. Zelfs op ranked servers.Dit is bij COD, BF etc. toch wel even anders.

Ook ik snap dat je games gewoon koopt als ze goed zijn, maar ik sta nog niet echt achter mijn aankoop na het spelen van een gedeelte van de campaign. Zeker omdat het online gebeuren zo tegenvalt op dit moment. Hopelijk komen ze snel met die DLC zodat het online wat interessanter wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hogader
Chaoss schreef op zondag 11 oktober 2009 @ 11:46:
Speel OPFOR nu ook een paar dagen, in normal mode is het best wel gemakkelijk, tot nu heb ik amper mijn team commando's gegeven, flaken enzo helemaal niet nodig, gewoon als groepje van waypoint naar waypoint en alles afwerken.

Ben nu bij de missie waar je die naval base moet overnemen en die is voor het eerst echt pittig. Ten eerste saved hij niet zo vaak, dus elke keer als je bij de naval base dood gaat begin je weer bij de helicopter waarbij je dat hele stuk door de heuvels weer moet doen en dat ben je na een paar keer wel beu.... :(

Daarnaast loop ik bij die base elke keer weer stuk? ik kan een hele hoop mannetjes vanaf de heuvels wel neer snipen. maar elke keer als ik dan maar besluit de base in te gaan wordt ik wel neer gehaald door een ventje in een hoekje. Het lijkt ook wel alsof er maar mannetjes blijven komen?
Misschien slim om je team dan supressing fire te laten geven op de plek waar je naar toe wil en je denkt vijanden te zitten. Hierdoor kan je zelf goede plek innemen. Gewoon je team wel een keer gebruiken.

Ik speel gelijk op experienced en ik gebruik heel vaak flanking maneuvres. Bij bepaalde missies zie je bijvoorbeeld een groep met gebouwen wat volstaat met vijanden.

De eerste keer probeerde ik er doorheen, maar toen werd ik van voren en van achteren aangevallen. Ik probeerde dus door te rennen naar de volgende waypoint. Dit lukte maar door mijn gevecht verloor ik "The element of suprise" bij dat waypoint. Het was dus 50/50 wie zou winnen.

De tweede keer echter liet ik het dorpje echter letterlijk links liggen en ging ik er rustig langs. Wel eerst mijn troepen op Fire on my lead gezet en doorgelopen. Bij de volgende waypoint waar ik vorige keer dus geen suprise attack kon opzetten, had ik nu een perfecte gelegenheid om bijna iedere vijand uit te schakelen met artillery en de restjes op te ruimen met mijn wapens.

Ik maak dan ook wel heel veel gebruik van de verschillende orders die je kan geven en dat vind ik juist vet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 6pack15
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 21:50
Hallo,

ik heb dit spel sinds een paar dagen op de 360, en het is wel gaaf, het enige wat mij stoort is de volledig willekeurig momenten waarop de quicksaves staan. Ik ben nu net van dat eerste eilandje af, waar ik al ongeveer 100 x dood ben gegaan. En nu zit ik op Skira zelf zeg maar, en bij die eerste missie heb ik die Sunburn opgeblazen en dan moet je langs een dorpje als checkpoint en daar word ik dan om een hoekje neergeschoten, dat kan gebeuren. Maar dan moet ik heeleemaal opnieuw beginnen :S , ik vind realisme leuk, maar zon (*&^eind lopen en hetzelfde doen is weer minder leuk.

Dus is er nog een manier om te quicksaven ? Of bepaalde punten waar hij dat doet ? Alvast bedankt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hogader
hij saved na het bereiken van checkpoints, als het goed is zou hij moeten saven na het opblazen van de sunburn. BTW dat dorp is niet nuttig voor de missie, loop er dus zonder te schieten gewoon met een boog rechtsom heen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Er zit een dikke vette bug in de Multiplayer (xbox360 only?).
Je exp word gewoon niet bijgehouden alleen de exp van het laatste potje blijft staan.
Dus ik heb al over de 150kills 20 potjes gewonnen en nu iets van 10 exp...

Beetje jammer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• johnwoo
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 22:59

johnwoo

3S-GTE

Chaoss schreef op zondag 11 oktober 2009 @ 11:46:

Ik liep de eerste keer ook door de heuvels naar die base, maar je moet het laatste stukje gewoon even de weg volgen; er zit een savepoint bij het laatste checkpoint met MG voor de ingang van de base.

De base zelf valt ook wel mee; de mannetjes die van ver aan komen lopen pik je er zo uit. Er komen er wel een zootje uit een bunker gelopen die lastig kunnen zijn; daarvoor gebruikte ik een harassing mortar strike om hun kopjes omlaag te houden terwijl ik met m'n team oprukte. het lastigst zijn inderdaad de Chinezen die achter de containers blijven zitten en proberen je in de rug of de flank aan te vallen. Maar als je daar een keer door bent neergehaald trap je er de volgende keer niet meer in :P (preventief granaatje over/langs de container en klaar :P)

4200Wp ZO + 840Wp ZW + 1680Wp NW | 14xIQ7+ + 1xDS3-L | MTVenusE | HWP1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• witchdoc
  • Laatst online: 02-09 15:54
iemand een idee? telkens ik de doden van hun gerief wil otndoen zit'k vast in dat schermpje.. Ik kan alles wel oprapen maar geraak dus totaal neit meer uit dat scherm uit..
't moet uiteraard iets erg simpels (of een bug) zijn, maar ik heb nu letterlijk elk knopje op me keyboard al geprobeerd.. ik geraak simpelweg niet uit dat inventory scherm :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hogader
bij mij ga je er met E gewoon weer uit hoor, ff op e drukken wat selecteren en weer op e drukken werkt bij mij gewoon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• witchdoc
  • Laatst online: 02-09 15:54
Hogader schreef op zondag 11 oktober 2009 @ 15:34:
bij mij ga je er met E gewoon weer uit hoor, ff op e drukken wat selecteren en weer op e drukken werkt bij mij gewoon.
Mmm.. bugje dus.. ik had die E aangepast naar RETURN en return opent die dingen dus wel maar sluit ze niet terug af.
Met E gaat't inderdaad wel zoals jij zegt. Dank voor de info.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss
  • Laatst online: 00:13

Chaoss

Moderator Spielerij

Professioneel boekemantsje

johnwoo schreef op zondag 11 oktober 2009 @ 15:19:
[...]

Ik liep de eerste keer ook door de heuvels naar die base, maar je moet het laatste stukje gewoon even de weg volgen; er zit een savepoint bij het laatste checkpoint met MG voor de ingang van de base.
hmm das vreemd... de eerste paar keer volgde ik netjes alle checkpoints maar is nergens gesaved blijkbaar... want elke keer start ik weer bij de helikopter

PSN: Wanderer200 | Switch: Wanderer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stancke
Wil net online en de servers met de meeste players ingame staan bovenaan... Onvoorstelbaar, er zit zelf geen enkele ranked server tussen...

Afbeeldingslocatie: http://i33.tinypic.com/2ensr50.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hogader
even een leuk vraagje over missie 6

spoiler:
Ik heb nu de eerste secundary objective gehaald waar je meot zorgen dat je op de juist positie bent voor de afleidingsmaneuvre van het andere team. Nu moet ik dus die fuel depot inlopen. Echter ga ik continue sneaken en er bij die fuel tanks aan de linker kant de basis binnen. Ik schiet die gast neer die je gelijk zit staan, zonder het alarm af te laten gaan. Maar dan komt het probleem, Of als ik hem wil opblazen zien ze me en gaan het alarm af, of ik word eerder gezien en het alarm gaat af en ik probeer nog steeds dat ding op te blazen, echter als ik hem opgeblazen heb ben ik vaak ernstig gewond of dood.

Iemand tips om deze missie te voltooien

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Peentje

Peentje

6pack15 schreef op zondag 11 oktober 2009 @ 13:54:
Hallo,

ik heb dit spel sinds een paar dagen op de 360, en het is wel gaaf, het enige wat mij stoort is de volledig willekeurig momenten waarop de quicksaves staan. Ik ben nu net van dat eerste eilandje af, waar ik al ongeveer 100 x dood ben gegaan. En nu zit ik op Skira zelf zeg maar, en bij die eerste missie heb ik die Sunburn opgeblazen en dan moet je langs een dorpje als checkpoint en daar word ik dan om een hoekje neergeschoten, dat kan gebeuren. Maar dan moet ik heeleemaal opnieuw beginnen :S , ik vind realisme leuk, maar zon (*&^eind lopen en hetzelfde doen is weer minder leuk.

Dus is er nog een manier om te quicksaven ? Of bepaalde punten waar hij dat doet ? Alvast bedankt
Ik vindt dit juist de spanning geven die mij helemaal in deze game trekt (niet dat stuk lopen, maar weten dat als je dood gaat dat je dan dat stuk mot lopen).

[ Voor 4% gewijzigd door Peentje op 11-10-2009 18:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VonFoX
  • Laatst online: 16-05 13:05

VonFoX

Las noches de Diciembre

Hogader schreef op zondag 11 oktober 2009 @ 18:31:

spoiler:
Ik heb nu de eerste secundary objective gehaald waar je meot zorgen dat je op de juist positie bent voor de afleidingsmaneuvre van het andere team. Nu moet ik dus die fuel depot inlopen. Echter ga ik continue sneaken en er bij die fuel tanks aan de linker kant de basis binnen. Ik schiet die gast neer die je gelijk zit staan, zonder het alarm af te laten gaan. Maar dan komt het probleem, Of als ik hem wil opblazen zien ze me en gaan het alarm af, of ik word eerder gezien en het alarm gaat af en ik probeer nog steeds dat ding op te blazen, echter als ik hem opgeblazen heb ben ik vaak ernstig gewond of dood.

Je moet even wachten tot het andere team in de aanval gaat; dan rijdt die jeep weg, en kun je naar binnen sneaken. Vlug dat ding blowen, en rennen naar de LZ!

Yo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hogader
VonFoX schreef op zondag 11 oktober 2009 @ 19:03:
[...]

Je moet even wachten tot het andere team in de aanval gaat; dan rijdt die jeep weg, en kun je naar binnen sneaken. Vlug dat ding blowen, en rennen naar de LZ!
daar wacht ik ook altijd op, het probleem is dat ik hoe dan ook altijd ontdekt wordt als ik dat ding wil opblazen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bobmeister
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 01:34
Stancke schreef op zondag 11 oktober 2009 @ 18:30:
Wil net online en de servers met de meeste players ingame staan bovenaan... Onvoorstelbaar, er zit zelf geen enkele ranked server tussen...

[afbeelding]
Die moet je dan ook selecteren in het menu daarvoor. Je kan kiezen tussen ranked/unranked ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GekooktEi

spoiler:

Ik vind het sowieso een rotstuk opzich, stealth blijven is echt heel moeilijk. Maar ik ben nu even opgehouden met die missie en ik ben gaan proberen om de helikopter te vinden in het eerste level, maar dat is echt een rotgedoe. Moet je eerst het hele eiland overlopen voor die stomme SAM emplacements, en dan nog weer teruglopen naar de heli en gaan vliegen. En elke keer als ik die AI soldaten van me naar een veilige afstand van de SAM wil laten vliegen crasht hij steeds, terwijl ik toch echt wel verwacht dat AI soldaten in dat spel kunnen vliegen, en wel beter dan mensen in het algemeen. Maar zelfs ik kan beter vliegen dan de AI soms.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Peentje

Peentje

GekooktEi schreef op zondag 11 oktober 2009 @ 20:13:
[...]

Ik vind het sowieso een rotstuk opzich, stealth blijven is echt heel moeilijk. Maar ik ben nu even opgehouden met die missie en ik ben gaan proberen om de helikopter te vinden in het eerste level, maar dat is echt een rotgedoe. Moet je eerst het hele eiland overlopen voor die stomme SAM emplacements, en dan nog weer teruglopen naar de heli en gaan vliegen. En elke keer als ik die AI soldaten van me naar een veilige afstand van de SAM wil laten vliegen crasht hij steeds, terwijl ik toch echt wel verwacht dat AI soldaten in dat spel kunnen vliegen, en wel beter dan mensen in het algemeen. Maar zelfs ik kan beter vliegen dan de AI soms.
In coop gaat het goed hoor. 1 man buiten de basis, een man naar binnen sneaken, die blaast het gebouw op, en wordt daarna neergeknald. Vervolgens met de andere rustig terug naar de extraction, schiet daar de soldaatjes dood en klaar is kees!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dddddaaf
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 20:51
Zojuist een erg grappige bug in de eerste missie, ik naderde het primaire doel over een heuvelflank aan de kust. Toen ik eenmaal ontdekt was kwamen er PLA-soldaten op ons af, die vervolgens stuk voor stuk zo de zee in liepen om daar met z'n allen wat rond te gaan dobberen, alleen de luchtbedjes ontbraken er nog aan. Letterlijk "shooting fish in a barrel" dus! 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IStealYourGun
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 25-08 20:13

IStealYourGun

Доверяй, но проверяй

spoiler:

spoiler:
Zo heb ik het opgelost; Heb mijn squad members achtergelaten tussen het gras en de bomen. Dan zeer snel binnengedrongen, toen ik de C4 net had geplaatst hadden ze me ontdekt. Snel een eindje gelopen voor wat meer dekking en C4 laten afgaan. Dan verder gelopen naar mijn squad members en gewoon gevlucht tussen de bomen en de heuvels (fire on hold). Je geraakt die vijand snel kwijt.

Daarna gewoon op je gemak naar het extraction point, let op onderweg kunnen er nog wat vijanden rondhuppelen die je vrij makkelijk kan omzeilen. Aan de extraction point zal je dan ook nog wat vijanden vinden. Die Moet je wel uitschakelen maar zijn niet zo moeilijk.

Toegeven, ik zou ook veel liever 100% stealth gaan en wat meer als een squad dan als een lone wolf, maar het spel is nu eenmaal niet echt gemaakt voor stealth. Jammer eigenlijk.

♥ Under Construction ♦ © 1985 - 2013 and counting. ♣ Born to be Root ★ In the end, we are all communists ♠ Please, don't feed me meat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lister_Storm
  • Laatst online: 24-01-2022
Awsom schreef op zondag 11 oktober 2009 @ 19:38:
[...]

Die moet je dan ook selecteren in het menu daarvoor. Je kan kiezen tussen ranked/unranked ;)
Maakt niet uit, in beide gevallen alleen maar lege servers. In singleplayer is het wel aardig, maar het OFP1 gevoel ontbreekt wel heel erg. Dat voelde tig keer zo interactief.

De combat-skills van je eigen team zijn wel ok, de AI daarentegen hebben een ware doodswens.

Heusinkveld Engineering

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Voor degene die er interesse in hebben:

Operation flashpoint: Dragon Rising music pack

Download als MP3
Download als WAV

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phydomir
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 21:44

Phydomir

Dennis

Klopt het dat je in coop als je allemaal dood bent niet verder gaat vanaf het laatste checkpoint of ligt dat aan het feit dat we op experienced speelde in plaats van normal?

iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zezke
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 19:16
Verwijderd schreef op maandag 12 oktober 2009 @ 01:45:
Voor degene die er interesse in hebben:

Operation flashpoint: Dragon Rising music pack

Download als MP3
Download als WAV
Als dit de muziek is uit het hoofdmenu ga ik passen, ik erger me namelijk dood aan die muziek als ik een koptelefoon op heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BaRF
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 15-09 13:46

BaRF

bijna kerst

Hey bij de eerste OFP kon je met de editor ook een soort 'filmpjes' maken, dus in feite een soort cut-scene waarbij de camera via een pad ofzo bewoog en computer-gestuurde eenheden bv een gevecht deden ofzo. (heb me daar erg mee vermaakt :P) Kan dat met deze editor ook? Kan niet wachten om missies te gaan maken in elk geval!

The space between is where you'll find me hiding, waiting for you

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VTB
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 28-04 10:24

VTB

spoiler:

spoiler:
Volgens mij komt het een beetje op timing aan.
Als die jeep wegrijdt komt er nog vanuit die weg nog een guard aangelopen (althans bij mij op de XBOX360, weet niet of dat een random route is). Als je wacht dat deze voorbij loopt en dan naar binnen loopt kun je inderdaad dat ene gastje wat stil zit voor de generator neerschieten en zonder gezien de bom planten en weer weglopen. Ik zou wel zoals de andere ook zeggen je hele team ergens boven in de bossen laten wachten. Je kunt ook nog proberen de oil trucks op te blazen(achievement). Echter komt er uit het zuiden vanuit die huizen ook een guard aan. Deze ziet je dan meestal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M2M
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 01:06

M2M

medicijnman

IStealYourGun schreef op maandag 12 oktober 2009 @ 00:06:
[...]

spoiler:
Zo heb ik het opgelost; Heb mijn squad members achtergelaten tussen het gras en de bomen. Dan zeer snel binnengedrongen, toen ik de C4 net had geplaatst hadden ze me ontdekt. Snel een eindje gelopen voor wat meer dekking en C4 laten afgaan. Dan verder gelopen naar mijn squad members en gewoon gevlucht tussen de bomen en de heuvels (fire on hold). Je geraakt die vijand snel kwijt.

Daarna gewoon op je gemak naar het extraction point, let op onderweg kunnen er nog wat vijanden rondhuppelen die je vrij makkelijk kan omzeilen. Aan de extraction point zal je dan ook nog wat vijanden vinden. Die Moet je wel uitschakelen maar zijn niet zo moeilijk.

Toegeven, ik zou ook veel liever 100% stealth gaan en wat meer als een squad dan als een lone wolf, maar het spel is nu eenmaal niet echt gemaakt voor stealth. Jammer eigenlijk.
spoiler:
ik had het anders gedaan. Afleiding afwachten, vervolgens kereltjes snipen vanaf de berg. Basis in lopen en mijn squadmaatjes linksom laten flanken. Kruip je in het huisje wat 30 meter van je target af staat. Wacht je totdat je squad of alle resterende tegenstanders uitgeschakeld hebt, of je maakt de laatste paar zelf nog even af. Ding opblazen en weglopen richting het autootje wat aan de voorkant nog staat. Met / zonder squadleden richting ext. punt rijden.. Daar nog wat kereltjes slopen en wachten op de chopper

maar ik vond de piloten-rescue missie eigenlijk een stuk moeilijker. Die piloten ging telkens terug het dorp in om vijanden te schieten. Verschrikkelijk kansloos omdat ze dan zo omliggen.

Enfin, de missie kon gelukkig wel een stuk sneller door met je auto overal langs te rijden / een beetje op te passen voor de apache. De meeste vijanden kun je dan links laten liggen (en niet vergeten artillery te gooien bovenop de berg als 2nd objective).

-_-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hogader
M2M schreef op maandag 12 oktober 2009 @ 11:21:
[...]

spoiler:
ik had het anders gedaan. Afleiding afwachten, vervolgens kereltjes snipen vanaf de berg. Basis in lopen en mijn squadmaatjes linksom laten flanken. Kruip je in het huisje wat 30 meter van je target af staat. Wacht je totdat je squad of alle resterende tegenstanders uitgeschakeld hebt, of je maakt de laatste paar zelf nog even af. Ding opblazen en weglopen richting het autootje wat aan de voorkant nog staat. Met / zonder squadleden richting ext. punt rijden.. Daar nog wat kereltjes slopen en wachten op de chopper

maar ik vond de piloten-rescue missie eigenlijk een stuk moeilijker. Die piloten ging telkens terug het dorp in om vijanden te schieten. Verschrikkelijk kansloos omdat ze dan zo omliggen.

Enfin, de missie kon gelukkig wel een stuk sneller door met je auto overal langs te rijden / een beetje op te passen voor de apache. De meeste vijanden kun je dan links laten liggen (en niet vergeten artillery te gooien bovenop de berg als 2nd objective).
Ik heb hem na een aantal keer ook opgelost maar door deze manier

spoiler:
Wachten tot guards weg zijn, Team op Fire on My Lead gezet. Daarna over die barricades gegaan (dus rechtvooruit vanaf het gebouw op de berg). Dan die ene gast neer ge-headshot van vrij dichtbij. maar het alarm ging af dus ik snel naar die generator gerent, ondertussen team op supressing fire gezet naar de kant met de meeste vijanden. Snel weggedoken onder een hoekje bij de generator en de c4 geplaatst. Toen snel terug naar teammates, die 10 meter ervanaf stonden. Gezet op follow me en weggerent, na stuk of 30 meter even op c4 knopje gedrukt en verder hard weggerent het bos in. Team dus op Hold Fire gezet en doorgerent.

iig bedankt voor de tips maar zo werkte het uiteindelijk gelukkig ook (dit keer dus geen raak schot van de vijand)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BAS80
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 19-05 17:20
Zaterdagavond kwam een kameraad mij de PC versie brengen, hij had OPF wel 1 dag gespeeld.
Hij vond hem saai en ging steeds dood, Mr. Rambo. :P
Ik heb nu een paar missies gedaan en heb mezelf prima vermaakt maar hij heeft wel wat min puntjes.

Puntje 1 geen relief map, het lijkt wel of ik naar een omtrek van een eiland map zit te kijken.
Als je via de map wil spelen en je mannen staan dicht bij elkaar kan je niet of moeilijk de mannen selecteren en opdrachten geven door de rechtermuis. Je moet steeds weer naar rechtsboven of de cijfertoetsen gebruiken. Ik vraag me af of ik dit kan macro'en op de G15, ff proberen vandaag.
Af en toe mijn eigen stomme AI als ik ze een positie doorgeef lopen ze wel eens vast op muurtjes en kunnen ze zelf niet de omweg vinden. Een erg gemis zonder relief en grote objecten op de kaart, waar in het echt op legerlandkaarten wel deze info staat aangegeven.
Geen waypoints zelf ingeven (of heb ik wat gemist?) Dat je voor het gevecht je hele route vast legt voor je mannen en dat je ze in the heat of battle enkel maar 1 knop hoeft in te rammen en niet iedere keer dat menu naar voren moet halen die mijn charr. bevriest.
Ik ga crouchen en een van mijn members loopt rustig staand achter mij aan, oh mijn icoon staat altijd op staan :? Ook al lig of chrouch ik, zonder een 3rd person view is het wel eens lastig te bepalen in welke stand je zit.
Bruin, ik zie alleen maar bruine en donkergroene kleuren :/
en waar zijn de mooie filmpjes waar characters met elkaar converseren? Ik mis daardoor dat ik in het verhaal word getrokken of een band krijg met de charrs.
Ik zal nog wel meerdere 'vervelende' kleine dingetjes tegenkomen, geen game is perfect maar ik heb wel het gevoel dat ik in een late Béta versie aan het spelen ben....
En nog een puntje, ik zie dit niet als een opvolger van OPF en Resistance, op de 1 of andere manier krijg ik een heel ander gevoel bij dit spel....
* BAS80 Trekt zijn gaming shooter la ff open
Een beetje een gevoel zoals Full Spectrum warrior of Conflict Desertstorm 1 & 2
Wikipedia: Full Spectrum Warrior
http://www.gamersnet.nl/previews/conflict_desert_storm_2/
Maar een evolutie van deeltje 1? Nah
De grafics lijken zelfs op een game van '04/'05

Ik vraag me af of ik deze game ook kan spelen zonder maar 1 schot te lossen zoals FSW, maar toch vermaak ik mezelf wel. De singleplayer maak ik wel af, maar ik weet niet of de Multi nou zo levensvatbaar voor mezelf is. Time will tell.

[ Voor 12% gewijzigd door BAS80 op 12-10-2009 14:32 ]

Gamertag XBL: AltScarfaceNL Steam: 'Alt Scarface NL'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• orionpax
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 21-05-2024
BAS80 schreef op maandag 12 oktober 2009 @ 12:15:
Puntje 1 geen relief map, het lijkt wel of ik naar een omtrek van een eiland map zit te kijken.
Er staan toch hoogte lijnen op de kaart en bovendien staan ook gebouwen aangegeven. Dus ik heb genoeg detail.
Als je via de map wil spelen en je mannen staan dicht bij elkaar kan je niet of moeilijk de mannen selecteren en opdrachten geven door de rechtermuis. Je moet steeds weer naar rechtsboven of de cijfertoetsen gebruiken. Ik vraag me af of ik dit kan macro'en op de G15, ff proberen vandaag.
Je kunt in en uitzoomen op de map. Dit geeft mij meestal genoeg onderscheid tussen de personen om ze te kunnen selecteren en daarna de gewilde opdracht te laten doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sekeroglan
  • Laatst online: 13-09 14:52

sekeroglan

Bezint eer ge begint.

Phydomir schreef op maandag 12 oktober 2009 @ 08:51:
Klopt het dat je in coop als je allemaal dood bent niet verder gaat vanaf het laatste checkpoint of ligt dat aan het feit dat we op experienced speelde in plaats van normal?
Als je in co-op allemaal dood gaat moet je inderdaad het missie opnieuw spelen, dus geen checkpoints.

https://card.exophase.com/1/1116015.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

(betreft xbox 360-versie)
Onder het commando-menu kan gekozen worden voor "formation".
Voorbeelden hiervan zijn: Wedge, Vee en Line.

Ik mis voorbeelden waarbij bijvoorbeeld een Wedge van toepassing kan zijn, of een "column", of "line".

Heeft iemand verstand van formaties? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nikeo
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 22:35

Nikeo

Jawelles

Ben het eens met Bas80. Mis heel erg het gevoel van het verhaal zonder die tussenfilmpjes en heb me tot nu toe een paar keer flink geergerd aan achterlijke AI's. Vooral in missie 5 haha. Daar ga je met Echo team de strijd aan, maar ze stappen steeds in een vijandelijke jeep en gaan dan keihard tegen bomen aanscheuren. Is wel erg vermakelijk maar dan moet ik er weer heen en die lui wegduwen voordat ze verder kunnen.

Verder vind ik de vijand behoorlijk slecht en is het soms makkelijker om je mannen te sturen en zelf met een sniper coverfire te geven wat ik dan eigenlijk ook altijd doe.

Mis ook het rollenspel. Ik zou graag weer onderaan beginnen, door bijvoorbeeld eerst rifleman te zijn zonder mensen onder mij die ik kan commanderen. Vooral in de eerste levels voelt dat fijner als iemand je onder zijn vleugels neemt. (cpt Price in cod4 bijvoorbeeld vind ik een goed uitgewerkt vaderkarakter :))

Heb deel 1 van ofp helemaal kapotgespeeld en blijf daar ook groot fan van. Heel stiekem denk ik bij dit spel: hadden ze nu die hele engine maar opgepoetst en het opgewaardeerd tot een wat modernere standaard... Maar goed, ben nog maar bij level 5 en die klotepiloten willen maar niet opschieten ^^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sekeroglan
  • Laatst online: 13-09 14:52

sekeroglan

Bezint eer ge begint.

Verwijderd schreef op maandag 12 oktober 2009 @ 14:40:
(betreft xbox 360-versie)
Onder het commando-menu kan gekozen worden voor "formation".
Voorbeelden hiervan zijn: Wedge, Vee en Line.

Ik mis voorbeelden waarbij bijvoorbeeld een Wedge van toepassing kan zijn, of een "column", of "line".

Heeft iemand verstand van formaties? :)
Als ik het goed hebt,

dus niet :P

[ Voor 45% gewijzigd door sekeroglan op 12-10-2009 16:20 ]

https://card.exophase.com/1/1116015.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

sekeroglan, bedankt voor de reactie. Je hebt alleen antwoord gegeven op hoe de formatie eruit ziet.
Ik ben benieuwd naar het toepassen ervan op Skira. :)
Of waarbij welke formatie bij welke situatie (in real life) gebruikt wordt. Of kan gebruikt worden/handig is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• supakeen
  • Laatst online: 09-09 14:42
sekeroglan schreef op maandag 12 oktober 2009 @ 14:49:
[...]

Als ik het goed hebt,

Wedge= in een W vorm dus 3 man voor en 2 man achter. Dit houdt in dat als de voorste line doorheen breekt de ande 2 ook makkelijk doorgang hebben.

x x x
x x
x

Vee= is gewoon in V vorm. Dus 1 man voor, daarachter 2 man en dan in een V vorm

x
x x
x x

Line= in 1 lijn.

x
x
x

Column = is het zelfde al Line maar dan in een colom vorm dus, 1 man en daarachter nog een paar, naast de 1ste man nog een groep in lijn en daarnaast ook nog 1. Een colom vorm dus.

xxxx
xxxx
xxxx
xxxx

Elk krijg is een mannetje :)
Bijna allemaal fout ;-)

Wedge = Wig, je V vorm, jij voorop, en links en rechts achter je schuin mensen. Geeft je een 180 graden kijkbereik en vuurkracht op de halve cirkel dus. Dit is handig als je door de bossen gaat waar je *weet* dat er nog vijanden zijn maar niet precies waar ze zitten.
code:
1
2
3
 O
X X
   X

Line = Met zijn allen op een rij, links en rechts van je. Daarmee richt je al je vuurkracht naar voren, niet naar de zijkanten. Handig als je weet waar je vijand zit en zeker weet dat ze niet achter je/naast je zitten.
code:
1
X O X X

Vee = Omgekeerde wedge, je bent dus niet de voorste, maar de achterste. Dit is handig als je meer commando's wil geven en wat minder zelf aan het spotten/schieten bent.
code:
1
2
3
X
 X X
  O

Column = rij met alles achter je, handig als je stealth bezig bent omdat je zelf voorop loopt en alle vijanden kan spotten, je bent slecht zichtbaar van voor en hebt veel vuurkracht naar de zijkanten (maar niet de voor/achterkant). Deze gebruik ik meestal bij de SpecOps missies.
code:
1
2
3
4
O
X
X
X

In de illustraties ben jij het rondje en de rest zijn kruisjes. Je beweegt naar 'boven'.

[ Voor 5% gewijzigd door supakeen op 12-10-2009 15:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• johnwoo
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 22:59

johnwoo

3S-GTE

@sekeroglan; een line (linie) is naast elkaar, niet achter elkaar. Dat is column.
Vee is een man achterin, met links en rechts flanken (wat je krijgt als je een V vormt ;)). Wedge (wig) is omgekeerd (wat jij Vee noemt ;)), met een man op punt.

In jouw notatie (boven/noord is looprichting/richting vijand):

Line:
code:
1
X X X X

Column:
code:
1
2
3
4
X
X
X
X

Wedge:
code:
1
2
3
    X
  X   X
X

Vee:
code:
1
2
3
X       
  X   X
    X

[edit]Damn you ikanobori :P

[ Voor 3% gewijzigd door johnwoo op 12-10-2009 15:05 ]

4200Wp ZO + 840Wp ZW + 1680Wp NW | 14xIQ7+ + 1xDS3-L | MTVenusE | HWP1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• supakeen
  • Laatst online: 09-09 14:42
johnwoo schreef op maandag 12 oktober 2009 @ 15:04:
@sekeroglan; een line (linie) is naast elkaar, niet achter elkaar. Dat is column.
Vee is een man achterin, met links en rechts flanken (wat je krijgt als je een V vormt ;)). Wedge (wig) is omgekeerd (wat jij Vee noemt ;)), met een man op punt.

In jouw notatie (boven/noord is looprichting/richting vijand):

Line:
code:
1
X X X X

Column:
code:
1
2
3
4
X
X
X
X

Wedge:
code:
1
2
3
    X
  X   X
X

Vee:
code:
1
2
3
X       
  X   X
    X

[edit]Damn you ikanobori :P
Ach, we hebben tenminste dezelfde uitleg! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb de game ook gekocht, en ik moet eerlijk zeggen dat ik me wel aardig vermaak met de SP.
Maar verbinding krijgen met de multiplayer is toch echt wel beroert.
Weet iemand of er uberhaupt nog plannen zijn om dit te verbeteren? (voor de PC)
Enigste waar ik nu fatsoenlijk mee kan spelen is in combinatie met hamachi...
Maar dat vind ik ook wel erg omslachtig..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stancke
Er is een patch in ontwikkeling... Laat ons hopen dat dit alle MP miserie oplost...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nordcore
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 12-09 16:10
Nordcore schreef op donderdag 08 oktober 2009 @ 11:12:
Ik heb gisteren de game geinstalleerd en een uurtje getest.

Mijn eerste indruk is dat het echt een KUT spel is.
Ik heb nu al spijt dat ik hem ook bij play.com besteld heb...

Ik draai de game op alles high op 1650 x 1050 en FSAA op 8x
En het ziet er echt niet uit vind ik, doodsaaie omgevingen (ademt gewoon geen sfeer uit)

Verder is de terugslag van de wapens echt achterlijk weinig, slaat echt totaal nergens op, ongeveer vergelijkbaar met COD4, alleen COD4 vond ik veel leuker.

Daarnaast heb ik tot nu toe alleen in een jeep gereden en dit ging al net zo klote als in ARMA2.

Verder vond ik dat de stemmen over de radio veel te film achtig klinken, helemaal niet realistisch.

De AI van de vijand is gewoon ronduit klote, als je op iemand schiet van een afstandje blijft hij gewoon staan waar hij staat, de vijand gaat helemaal geen dekking zoeken ofzo, ze wachten gewoon tot ze afgeschoten worden....

Persoonlijk vind ik ARMA2 veel mooiere graphics hebben en veel realistischer spelen, verder heb je in ARMA2 veel meer voertuigen en een veel mooiere en gedetailleerdere omgeving (bossen met verschillende kleuren bomen en blaadjes)en de enemy heeft een veel hogere AI.

Vanavond is mijn vriendin er niet en kan ik met het geluid vol open spelen en met mijn 5.1 set ipv koptelefoon zoals gisteren, ik zal hem uitgebreid onder de loep nemen.
Misschien dat mijn mening nog veranderd maar tot nu toe is het een zware teleurstelling...
Deze game is gewoon niet voor de pc geschikt maar voor consoles....erg jammer.
Ik heb het spel wat uitgebreider getest en moet toegeven dat het toch wel lekker speelt op een bepaalde manier.
Hij is een stuk realistischer als bv COD4 maar het voelt allemaal nog een beetje stroef aan.
Verder vind ik dat je veel te weinig zicht hebt in de "first person" view, het wapen neemt meteen al 1/3 van je beeld in beslag, als je door het vizier kijkt mag dit wel maar als je ermee rond rent stoort dit enorm, in het echt heb je ook niet je wapen constant voor je gezichtsveld.

Verder vind ik de graphics toch wat beter als ik op het eerste gezicht dacht, het is gewoon heel anders als ARMA2, echter vind ik nog steeds dat ARMA2 een realischere wereld heeft neergezet als OFP2.
Verder zijn de licht effecten in ARMA2 vele malen beter, dit uit zich vooral als je night battles speelt, nacht is in ARMA2 echt nacht, zie bv klik en klik en klik en klik

Begrijp me niet verkeerd, OFP2 is een leuke game, maar indien je op zoek bent naar realisme en een zo natuurlijk mogelijke omgeving is ARMA2 toch de winnaar wat mij betreft.

Verder hoop ik dat OFP2 eenzelfde grote hoeveelheid aan community addons gaat krijgen als ARMA2, als dit het geval is zou het echt een topper kunnen worden.
Indien dit niet het geval is vrees ik dat deze game een veel lagere herspeelbaarheidsfactor zal hebben als ARMA2 waar echt al tal van community addons voor te vinden zijn...

De tijd zal het leren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nordcore
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 12-09 16:10
Verder kreeg ik een unlock code voor een missie van play.com die ik hier nog niet gezien heb:

Play.comUnl0ck

[ Voor 3% gewijzigd door Nordcore op 12-10-2009 16:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frank1973
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 07-09 16:49

Frank1973

XBL: Ghostleader1NL

Stancke schreef op maandag 12 oktober 2009 @ 15:45:
Er is een patch in ontwikkeling... Laat ons hopen dat dit alle MP miserie oplost...
Bron?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Peentje

Peentje

Wow net uitgespeeld op Hardcore (coop met 2 AI). Ik moet zeggen dat het mij niet 100% het OFP gevoel heeft gegeven. Dit mede door, zoals hierboven ook al genoemd, het ontbreken van de ingame cinematics met een goed verhaal.

Desalniettemin heeft deze game mij toch bij een aantal levels kippenvel bezorgd, en dat is een tijd geleden.

Ik kan niet wachten op de DLC, het development team hoeft nu geen eiland meer te ontwerpen en/of wapens en voertuigen. Ik wacht op de campaigns.

[ Voor 13% gewijzigd door Peentje op 12-10-2009 17:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Peentje

Peentje

Nordcore schreef op maandag 12 oktober 2009 @ 16:36:
Verder kreeg ik een unlock code voor een missie van play.com die ik hier nog niet gezien heb:

Play.comUnl0ck
Bij mij werkt hij niet, ik heb de andere zes al wel, hoe heet deze missie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hogader
Peentje schreef op maandag 12 oktober 2009 @ 17:21:
[...]

Bij mij werkt hij niet, ik heb de andere zes al wel, hoe heet deze missie?
dat is dezelfde missie als je al een van hebt

ik kreeg bij 12game.com voor de missie close quarters de code 12GAME.COM die codes die hier al stonden zijn universele codes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ikanobori schreef op maandag 12 oktober 2009 @ 15:01:
[...]

Bijna allemaal fout ;-)

Wedge = Wig, je V vorm, jij voorop, en links en rechts achter je schuin mensen. Geeft je een 180 graden kijkbereik en vuurkracht op de halve cirkel dus. Dit is handig als je door de bossen gaat waar je *weet* dat er nog vijanden zijn maar niet precies waar ze zitten.
code:
1
2
3
 O
X X
   X
(...)
Daar zat ik op te wachten: gebruikstips. Jeuh :)
[message]Nordcore schreef op maandag 12 oktober 2009 @ 16:12[/message]:[/b]

Verder vind ik dat je veel te weinig zicht hebt in de "first person" view, het wapen neemt meteen al 1/3 van je beeld in beslag, als je door het vizier kijkt mag dit wel maar als je ermee rond rent stoort dit enorm, in het echt heb je ook niet je wapen constant voor je gezichtsveld.
Ja! Spelen de ontwikkelaars 't spel zelf niet? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hogader
WTF @ missie 11

spoiler:
Ik moet nu die AAA uitschakelen in dat dorp. Ik loop er netjes naar toe schiet iedereen om me heen af. dus alles gaat goed. Echter zie ik daar die Anti Air unit staan. Ik schiet dus een raket met mijn Queen Bee. Dit heeft niet eens effect. Ik herhaal nog twee keer tot mijn ammo ervan op is, maar nog steeds geen schade aan dat ding. Dan uiteindleijk wordt mijn friendly chopper neergehaald en is de missie gefaald. Iemand enig idee hoe dat ding dan wel vernietigd moet worden of dat het gewoon een bug is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zeromussov
  • Niet online
Hogader schreef op maandag 12 oktober 2009 @ 17:50:
WTF @ missie 11

spoiler:
Ik moet nu die AAA uitschakelen in dat dorp. Ik loop er netjes naar toe schiet iedereen om me heen af. dus alles gaat goed. Echter zie ik daar die Anti Air unit staan. Ik schiet dus een raket met mijn Queen Bee. Dit heeft niet eens effect. Ik herhaal nog twee keer tot mijn ammo ervan op is, maar nog steeds geen schade aan dat ding. Dan uiteindleijk wordt mijn friendly chopper neergehaald en is de missie gefaald. Iemand enig idee hoe dat ding dan wel vernietigd moet worden of dat het gewoon een bug is.
Haha, had een uurtje geleden precies hetzelfde.... na een aantal keren proberen lukte het nog steeds niet. Daarna ben ik er maar mee gekapt :/ Dus wie kan er helpen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Streepje
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 23-01-2024

Streepje

noem me maar Streepje

Speel het spel nu een paar dagen en moet zeggen dat ik het een leuke game vind. Het online gedeelte is helaas nog zeer slecht maar dat valt goed op te lossen met hamachi :)
In het echt heb je je wapen zo veel mogelijk tegen je schouder zodat je zo snel mogelijk kan vuren. Als je elke keer dat je enemies krijgt eerst je wapen weer moet pakken enzo ben je dood voordat je kan schieten. Dus daarom is je wapen ook zo schermvullend

[ Voor 28% gewijzigd door Streepje op 12-10-2009 17:59 ]

Asus maximus IV extreme-----Intel Core I7 2600k----- Asus GTX580 SLI

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Peentje

Peentje

zeromussov schreef op maandag 12 oktober 2009 @ 17:57:
[...]

Haha, had een uurtje geleden precies hetzelfde.... na een aantal keren proberen lukte het nog steeds niet. Daarna ben ik er maar mee gekapt :/ Dus wie kan er helpen?
Heb de missie klein uurtje geleden (met succes) gedaan, je moet wel een beetje in de buurt zijn, soms lukt het met 1 raket soms met 2.

suc6

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BaRF
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 15-09 13:46

BaRF

bijna kerst

Nordcore schreef op maandag 12 oktober 2009 @ 16:12:
[...]
in het echt heb je ook niet je wapen constant voor je gezichtsveld.
Wel bij "Schietbereidheid 'HOOG'" :P

The space between is where you'll find me hiding, waiting for you

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hogader
Peentje schreef op maandag 12 oktober 2009 @ 18:25:
[...]

Heb de missie klein uurtje geleden (met succes) gedaan, je moet wel een beetje in de buurt zijn, soms lukt het met 1 raket soms met 2.

suc6
zelfs van een zo minimaal mogelijk afstand lukte het me niet, is er niet toevallig meer dan 1 vehicle om uit te schakelen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Peentje

Peentje

Hogader schreef op maandag 12 oktober 2009 @ 18:37:
[...]

zelfs van een zo minimaal mogelijk afstand lukte het me niet, is er niet toevallig meer dan 1 vehicle om uit te schakelen?
Na de eerste raket kan het even duren voor hij ook echt exploded (als het lukt met 1 hit). Maar bij de tweede moet hij echt gaan. Wat voor raketten gebruik je?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ScytheNL
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 06-06 15:57

ScytheNL

Mooiste deal ooit.

Andere mensen ook last van geen connectie tot de online servers?

Overigens is dat met die AAA units een beetje buggy, je kunt het beste op de achterkant mikken en dan enigsinds op de turret met je crosshair. Queen Bee's hebben wat dat betreft niet altijd het beste effect op armor om de een of andere reden. Daar in die missie zijn er ook 2 die daar staan, wel binnen 20 meter van elkaar.

Overigens heb ik gister avond de campaign uit gespeeld op hardcore en altijd m'n AI troepen achter gelaten bij het start punt. Ik heb ze verder niet nodig gehad. Beetje jammer van de zeer korte campaign en geen in game cinematics. Ook kan ik meerdere gevoelens hier al medegedeeld beamen; Kort, hypes over keuzes maken mbt wat je opblaast en wat niet worden totaal niet waargemaakt, er is geen juiste of onjuiste beslissing te maken, beperkte vrijheid wat betreft waar je naartoe gaat en wat je doet, geen voertuigen te besturen behalve als je een van je eigen (npc) troepen af schiet en zijn plekkie in pikt in bijv een heli, weinig variatie in wapens terwijl er tientallen in zouden moeten zitten...kortom is het een overhyped en naar mijn mening zeer gerushed spel wat veel en veel en veel beter uitgewerkt had moeten worden.

Op dit moment blijft het voor mij een mager 5je als ik kijk naar mijn verwachtingen wat betreft de gameplay. Grafisch is het in orde en zeer goede performance dus daar scoort OFPDR een 8. Ook hier zijn er meerdere dingen voor verbetering vatbaar.

Online is nu dus gewoon een ramp. Ik kan geen Co-Op games joinen maar wel hosten, random connectie problemen, onverklaarbare lag en glitches en nog wat dingen. De netcode voor de PC is gewoon een complete ramp als ik zo vrij mag zijn. Ik vermaak me er wel mee, maar ik had gehoopt van mijn sokken geblazen te worden door een sterke single player campaign met alle beloofde toeters en bellen.

Edit: ben nou eindelijk binnen op het online gebeuren.
Ga nu even een campaign co-op hosten dus wie wil joinen mag,

ScytheNL's session
ww = GoT

[ Voor 5% gewijzigd door ScytheNL op 12-10-2009 19:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchie!
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 07-12-2023
Nieuw deeltje mensen:

*O* [Multi] Operation Flashpoint: Dragon Rising - Deel 3 *O*

Graag daar verder gaan, de TS moet een grondige update krijgen, I know ben er mee bezig. :D !

Living in Australia! - Ja, ik heb dyslectie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zeromussov
  • Niet online
Peentje schreef op maandag 12 oktober 2009 @ 18:45:
[...]

Na de eerste raket kan het even duren voor hij ook echt exploded (als het lukt met 1 hit). Maar bij de tweede moet hij echt gaan. Wat voor raketten gebruik je?
Had er nu 3 voor nodig! (+ nog aantal granaten en munitie, maar waarschijnlijk helpt dat zowieso niet)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GekooktEi
Geen waypoints zelf ingeven (of heb ik wat gemist?) Dat je voor het gevecht je hele route vast legt voor je mannen en dat je ze in the heat of battle enkel maar 1 knop hoeft in te rammen en niet iedere keer dat menu naar voren moet halen die mijn charr. bevriest.
Nou, je hebt wel gewoon dat je een pad kan uitzetten, bijvoorbeeld board vehicle, hold fire, move there, move there, assault there, retreat ofzo, maar ze beginnen (op de console) wel gewoon als je het eerste order geeft.

Ik vind het echt geweldig zoals het menu werkt trouwens, ook bij de console is het enorm makkelijk om orders te geven door de contextsensitiviteit, alleen het is wat vervelend dat ik als ik in een huis sta en ik wil Follow Me doen, ik steeds Suppress Building, maar dat is mijn eigen concentratiefout natuurlijk :9

Als je op de console R2/RT ingedrukt houdt en dan orders gaat geven geef je ze gewoon achter elkaar op en voeren ze ze op die volgorde uit, makkelijk zat, heb ik vaak genoeg gedaan met Board vehicle -> Move there om ze mij op te laten pikken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PromoX
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 15-09 14:05

PromoX

Flying solo

Stalllone schreef op maandag 12 oktober 2009 @ 19:27:
Nieuw deeltje mensen:

*O* [Multi] Operation Flashpoint: Dragon Rising - Deel 3 *O*

Graag daar verder gaan, de TS moet een grondige update krijgen, I know ben er mee bezig. :D !

And I'm the only one and I walk alone.

Pagina: 1 ... 10 11 Laatste

Dit topic is gesloten.