Nou, je hebt wel gewoon dat je een pad kan uitzetten, bijvoorbeeld board vehicle, hold fire, move there, move there, assault there, retreat ofzo, maar ze beginnen (op de console) wel gewoon als je het eerste order geeft.BAS80 schreef op maandag 12 oktober 2009 @ 12:15:
Geen waypoints zelf ingeven (of heb ik wat gemist?) Dat je voor het gevecht je hele route vast legt voor je mannen en dat je ze in the heat of battle enkel maar 1 knop hoeft in te rammen en niet iedere keer dat menu naar voren moet halen die mijn charr. bevriest.
Ik vind het echt geweldig zoals het menu werkt trouwens, ook bij de console is het enorm makkelijk om orders te geven door de contextsensitiviteit, alleen het is wat vervelend dat ik als ik in een huis sta en ik wil Follow Me doen, ik steeds Suppress Building, maar dat is mijn eigen concentratiefout natuurlijk
Als je op de console R2/RT ingedrukt houdt en dan orders gaat geven geef je ze gewoon achter elkaar op en voeren ze ze op die volgorde uit, makkelijk zat, heb ik vaak genoeg gedaan met Board vehicle -> Move there om ze mij op te laten pikken