Welkom in het 43ste deel van het PlayStation 3 ervaringen topic! ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Allereerst moeten al deze mensen bedankt worden voor hun bijdrage aan de startpost: Arx, Vanholm, FeaR1986, philotra, scorpie, PromoX, inanc, master007, Frank J., -GF-Annihilator, Laszlo, ymmv, JeepXJ89, Armada en Efbe! Daarnaast blijven we gek op cijfertjes., in deel 38 hebben we de MEGA eindejaars poll gehad, en daar kwamen als grote winnaars uit: Beste PS3 game (Blu-ray) - 1. LBP - 2. MGS4 - 3. GTAIV - 4. Fallout 3 - 5. Burnout Paradise Beste PSN game: - 1 WipEout HD - 2 PJ Eden - 3 PJ Monsters Disclaimer: Deze bovenstaande gamelijst is tot stand gekomen door posts in de voorgaande threads grondig te analyseren, ook is er jing/jang gebruikt maar vooral veel Maggi en een beetje van mezelf (de topic starter). Ik heb gewoon bij Metacritic gekeken welke games nette scores hadden en welke daarvan in het topic ter spraken zijn gekomen in 2008. Post zoveel mogelijk content in dit topic! Heb je een game gezien die we zeker met ons allen _moeten_ zien, post dan lekker wat screenschots in dit topic. Tegenwoordig hebben we allemaal breedband internet, dus we kunnen heus wel verwerken! ![]() |
[ Voor 199% gewijzigd door een moderator op 23-06-2009 21:40 ]
inFAMOUS
Al meer dan 20u erin gestopt, bijna m'n eerste platinum, meer dan 20 spellen in bezit maar nooit tijd genomen om alles uit 'n game te halen, altijd snel bored. Maar dit is zo heerlijk....
Al meer dan 20u erin gestopt, bijna m'n eerste platinum, meer dan 20 spellen in bezit maar nooit tijd genomen om alles uit 'n game te halen, altijd snel bored. Maar dit is zo heerlijk....
Zodra ik vakantie heb maar eens wat oude Playstation 3 spellen uit de kast trekken om ze danwel nog uit te spelen (MGS4), dan wel platinum trophy te halen (Uncharted + Killzone 2 + PJ Monsters: Encore). Mooie plannen heb ik altijd voor de vakanties, nu maar kijken of ik ze ook daadwerkelijk tot uitvoer kan brengen
wil een Toyota Supra mkIV!!!!! | wil een Yamaha YZF-R{1,6} | wil stiekem ook een Ducati
"Security is just a state of mind"
PSN: scorpie | Diablo 3: scorpie#2470
met een vriend game ik toch best wat samen, warhawk, eternal sonata, motorstorm en worms
Resident evil doet me helaas niet zo heel veel eigenlijk en den pixeljunk spellen kunnen mij ook nog niet heel erg boeien. Weet iemand nog leuke co-op games? Mag offline zijn, dus de singe player van een offline spel samen spelen, of wat we ook erg leuk vinden is zoals warhawk, online co-op. Uteraard moet dit alles plaatsvinden op 1 ps3
Mag opzich elk genre zijn, rpg zoals eternal sonata is wat lastig, aangezien de 2e persoon vaak niet echt in het verhaal zit.
superB
Twintig uur en dan bijna alle Trophies al hebben... dus dan heb je de game al als "evil" uitgespeeld en nu met "good" bezig (of andersom natuurlijk).nudie schreef op dinsdag 23 juni 2009 @ 21:58:
inFAMOUS![]()
![]()
Ik zit ergens tegen de 15 uur en ik zit pas op 39 procent wat betreft de gehele game! Maar moet wel zeggen dat ik overal de tijd voor neem. Dus elke voetganger die ligt dood te gaan even healen en elke vijand toch maar even vastzetten met een stroomstootje...
Weet zelfs nog niet of ik als "evil" de game nog eens ga spelen, want wordt toch veel hetzelfde aangezien er duidelijk wordt aangegeven wanneer je de keuze hebt om voor "good" of "evil" te gaan. Het is niet zoals bij Fable dat een bepaalde actie ineens als "evil" gezien kan worden. Of het is in ieder geval in inFamous een stuk opzichtiger.
Heb Prototype dus verkocht op de PS3 en nu te leen van een vriend op de pc. Moet toch zeggen dat het op de pc qua beeld er stukken beter uit ziet. Niet alleen is de resolutie hoger dan op de PS3, maar ook de schaduwen en omgeving zien er stukken beter uit. Lijkt wel alsof er in Alex net zo veel detail zit als in de gehele wereld op de PS3-versie. Nadeel is wel dat het lastig spelen is met toetsenbord en muis. Maar om nu een controller aan te schaffen voor één game... nee.
Nu sta ik al een paar dagen te twijfelen om dus Red Faction te kopen. Sommigen hier vinden het een toffe game, anderen weer niet. Dus dat is lekker makkelijk. Maar de demo vond ik niets, dat staat vast. Maar dat was bij inFamous (en Uncharted) ook zo, maar die games zijn echt übervet. Dus dan zou ik die game eigenlijk gewoon moeten halen. Maar aan de andere kant had ik hetzelfde met Prototype, het lange twijfelen, en dat bleek een k*tspel te zijn. De twijfel....
Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.
Ik heb resistance 1 met een vriend helemaal gespeeld. Verder heb je ook nog army of two eventueel?inXs schreef op dinsdag 23 juni 2009 @ 22:11:
met een vriend game ik toch best wat samen, warhawk, eternal sonata, motorstorm en wormsResident evil doet me helaas niet zo heel veel eigenlijk en den pixeljunk spellen kunnen mij ook nog niet heel erg boeien. Weet iemand nog leuke co-op games? Mag offline zijn, dus de singe player van een offline spel samen spelen, of wat we ook erg leuk vinden is zoals warhawk, online co-op. Uteraard moet dit alles plaatsvinden op 1 ps3
Mag opzich elk genre zijn, rpg zoals eternal sonata is wat lastig, aangezien de 2e persoon vaak niet echt in het verhaal zit.
Discord kanaal: https://discord.gg/X3CqdTKd
Anoniem: 225504
Ik speel bijna alleen nog maar Crash Commando, zo'n verslavend spelletje. Één van de weinige online spellen ook waar ik wel beduidend goed in ben.
Ik heb nu al 4 of 5 keer een vast loper gehad (fall out 3 en 2 man army). Enige wat ik heb gedaan is de console verplaatst naar een plek waar hij meer warmte kwijt kan (!) dan voorheen.
Het beeld freezed dan; muziek speelt nog wel door. Wat kan er verkeerd gaan, en komen vast lopers vaker voor of is dit echt uitzonderlijk?
Het beeld freezed dan; muziek speelt nog wel door. Wat kan er verkeerd gaan, en komen vast lopers vaker voor of is dit echt uitzonderlijk?
Hier staat wat
Ook hier Infamous uitgespeeld, wel verslavend spel, vond hem net te lang duren zonder te eenzijdig te worden.
Wat wel enorm frusterend is, is het feit dat ik nog maar 2 shards mis en 5 deaddrops.
Blijf door die eilanden lopen maar kom ze maar niet tegen.
Tevens had ik een bug op eiland 2, ik zat op een gegeven moment vast achter het doek van een gebouw waar je met geen mogelijkheid achter vandaan kon komen. Kon zo goed als niks, dus ben maar teruggegaan naar laatst opgeslagen punt om vanuit daar verder te gaan.
Wat wel enorm frusterend is, is het feit dat ik nog maar 2 shards mis en 5 deaddrops.
Tevens had ik een bug op eiland 2, ik zat op een gegeven moment vast achter het doek van een gebouw waar je met geen mogelijkheid achter vandaan kon komen. Kon zo goed als niks, dus ben maar teruggegaan naar laatst opgeslagen punt om vanuit daar verder te gaan.
Fall Out 3 lijkt slecht gecode dan. Ik heb met Fall Out 3 enkele vast lopers gehad. Dit ook met Fifa 2009. Lijkt erop dat ports ofzo niet lekker werken op de PS3. Met Sony franchises heb ik (vreemd genoeg?) nog nooit problemen ondervonden sinds de launch van de PS3.Flappiewappie schreef op dinsdag 23 juni 2009 @ 22:59:
Ik heb nu al 4 of 5 keer een vast loper gehad (fall out 3 en 2 man army). Enige wat ik heb gedaan is de console verplaatst naar een plek waar hij meer warmte kwijt kan (!) dan voorheen.
Naja ik heb mijn PS3 nu vanaf launch dus iets meer dan 2 jaar en mijnen is max 10 keer vastgelopen. Laatst zelfs nog bij een potje killzone 2 online of worms en een keer bij INFamous. Het gebeurd wel eens...Flappiewappie schreef op dinsdag 23 juni 2009 @ 22:59:
Playstation 3 - PSN ID: Sw0pDiller | XBOX360 Premium - Gamertag: ZakkeWasser | DELL New Studio 17 laptop
Anoniem: 279033
Komt tot nu toe voor bij elke CD-based console die ik gehad heb (DC, PS2, NGC, Wii, PS3) dus zou me er niet te druk om maken.swopdark schreef op woensdag 24 juni 2009 @ 08:00:
[...]
Naja ik heb mijn PS3 nu vanaf launch dus iets meer dan 2 jaar en mijnen is max 10 keer vastgelopen. Laatst zelfs nog bij een potje killzone 2 online of worms en een keer bij INFamous. Het gebeurd wel eens...
Een computer loopt toch ook wel eens vaker vast?
Maja met de PSX had ik het ook wel eens, reset en het is opgelost. Je hoeft gelukkig geen hele scans te doen of hardware te verwisselen
Lang leve de console!
Maja met de PSX had ik het ook wel eens, reset en het is opgelost. Je hoeft gelukkig geen hele scans te doen of hardware te verwisselen
Lang leve de console!
Ik zie nu in de game ontwikkelingen ratchet en clack staan.
Dit spel was ik helemaal vergeten. Ik weet niet hoe ik aan het einde van dit jaar tijd moet gaan vinden om al deze game's te spelen.
Dit spel was ik helemaal vergeten. Ik weet niet hoe ik aan het einde van dit jaar tijd moet gaan vinden om al deze game's te spelen.
Misschien is het een idee om je PS3 controller aan te sluiten op je PCFeaR1986 schreef op dinsdag 23 juni 2009 @ 22:12:
[...]
Twintig uur en dan bijna alle Trophies al hebben... dus dan heb je de game al als "evil" uitgespeeld en nu met "good" bezig (of andersom natuurlijk).
Ik zit ergens tegen de 15 uur en ik zit pas op 39 procent wat betreft de gehele game! Maar moet wel zeggen dat ik overal de tijd voor neem. Dus elke voetganger die ligt dood te gaan even healen en elke vijand toch maar even vastzetten met een stroomstootje...
Weet zelfs nog niet of ik als "evil" de game nog eens ga spelen, want wordt toch veel hetzelfde aangezien er duidelijk wordt aangegeven wanneer je de keuze hebt om voor "good" of "evil" te gaan. Het is niet zoals bij Fable dat een bepaalde actie ineens als "evil" gezien kan worden. Of het is in ieder geval in inFamous een stuk opzichtiger.
Heb Prototype dus verkocht op de PS3 en nu te leen van een vriend op de pc. Moet toch zeggen dat het op de pc qua beeld er stukken beter uit ziet. Niet alleen is de resolutie hoger dan op de PS3, maar ook de schaduwen en omgeving zien er stukken beter uit. Lijkt wel alsof er in Alex net zo veel detail zit als in de gehele wereld op de PS3-versie. Nadeel is wel dat het lastig spelen is met toetsenbord en muis. Maar om nu een controller aan te schaffen voor één game... nee.
Nu sta ik al een paar dagen te twijfelen om dus Red Faction te kopen. Sommigen hier vinden het een toffe game, anderen weer niet. Dus dat is lekker makkelijk. Maar de demo vond ik niets, dat staat vast. Maar dat was bij inFamous (en Uncharted) ook zo, maar die games zijn echt übervet. Dus dan zou ik die game eigenlijk gewoon moeten halen. Maar aan de andere kant had ik hetzelfde met Prototype, het lange twijfelen, en dat bleek een k*tspel te zijn. De twijfel....
Ondertussen staat firmware versie 2.80 online. Een optionele update welke snelheid van het XMB, en het syncen van trophies wat zou moeten versnellen.
Wat ik dan nog niet snap is waarom die trophies niet automatisch gesynced worden
Als je op de 360 een achievement haalt, is die direct zichtbaar voor anderen. Bij de PS3 pas als je zelf je trophylijst bekeken hebt, omdat ie dan pas gaat syncen 
Mis ik nu een instelling, of zit hier nog een bepaalde reden achter?
Wat ik dan nog niet snap is waarom die trophies niet automatisch gesynced worden
Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three
Anoniem: 304293
Je mist volgens mij geen instellingen en ik zou de reden hiervan ook niet weten. Wat wel opvalt is dat het nog redelijk lang duurt voordat hij je trophies heeft gesynced. (Mogelijk door een niet al te handig systeem). Misschien dat ze het zo hebben opgelost zodat de ps3 geen onnodig rekenkracht verliest voor de trohpies.BM schreef op woensdag 24 juni 2009 @ 10:17:
Wat ik dan nog niet snap is waarom die trophies niet automatisch gesynced wordenAls je op de 360 een achievement haalt, is die direct zichtbaar voor anderen. Bij de PS3 pas als je zelf je trophylijst bekeken hebt, omdat ie dan pas gaat syncen
Anders dan dat kan ik ook niets verzinnen
Ik heb inmiddels ook al behoorlijk wat uurtjes in Infamous zitten. Blijft een leuk spel.
Kom nu wel steeds meer bugjes tegen, tegenstanders die vast zitten aan een railing en die je niet kan killen bijvoorbeeld.
Kom nu wel steeds meer bugjes tegen, tegenstanders die vast zitten aan een railing en die je niet kan killen bijvoorbeeld.
Dat komt omdat de PS3 niet standaard inlogt op de PSN. Niet iedereen wil dat een groot bedrijf precies kan tracken wat ze doen met de console. Bij MS ontkom je er niet aan. Het heeft voordelen, maar ook nadelen. Als je standaard inlogt op de PSN heb je volgens mij wel auto-sync van trophies.BM schreef op woensdag 24 juni 2009 @ 10:17:
Ondertussen staat firmware versie 2.80 online. Een optionele update welke snelheid van het XMB, en het syncen van trophies wat zou moeten versnellen.
Wat ik dan nog niet snap is waarom die trophies niet automatisch gesynced wordenAls je op de 360 een achievement haalt, is die direct zichtbaar voor anderen. Bij de PS3 pas als je zelf je trophylijst bekeken hebt, omdat ie dan pas gaat syncen
Creator of: LLBLGen Pro | Camera mods for games
Photography portfolio: https://fransbouma.com
In de pricewatch.
wil een Toyota Supra mkIV!!!!! | wil een Yamaha YZF-R{1,6} | wil stiekem ook een Ducati
Ik log altijd automatisch in en toch heb ik geen auto-sync. Mij stoort het niet opzich, alleen moet je wel uitkijken bij het steken van een nieuwe HDD dat je vantevoren even een sync doet.EfBe schreef op woensdag 24 juni 2009 @ 10:45:
Als je standaard inlogt op de PSN heb je volgens mij wel auto-sync van trophies.
[ Voor 20% gewijzigd door SToRM666 op 24-06-2009 10:59 ]
PSN id: NL_SToRM
Ik heb inFAMOUS wel al liggen, maar nog niet gespeeld. Eerst Prototype uitspelen met een Platinum trophy, dan gaan we aan inFAMOUS beginnen. So much to do, so little time...
Met zo'n administrator heb je geen users meer nodig...
Wat SToRM666 ook zegt, dat is dus niet het geval. Tis geen big issue ofzo, maar vroeg me af wat de reden ervoor was. Als mensen niet willen dat ze 'getracked' worden, zouden ze imho ook moeten vragen of je trophies gesynced willen worden als je ze bekijkt, en dat doet ie dan weer nietEfBe schreef op woensdag 24 juni 2009 @ 10:45:
[...]
Als je standaard inlogt op de PSN heb je volgens mij wel auto-sync van trophies.
Nahja, Sony zal er z'n redenen wel voor hebben
Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three
Anoniem: 265288
Ik denk dat ze sowieso meer met het hele trophy principe kunnen doen. Ik heb geen xbox360, dus weet niet hoe het daarbij gaat...Op dit moment is het leuk als je een trophy haalt, maar meer ook niet imho, afgezien van het feit dat het in sommige games uitnodigt om meer uit je game te halen dan vroeger. (Bijvoorbeeld in InFamous).
Ik kwam laatst deze Rumor at IGN tegen, ondanks dat het een hoax bleek, lijkt het idee me wel aardig en vraag me dan ook af of sony hier stiekem niet toch op de een of andere manier mee bezig is?
(Of loop ik nu heel erg achter?)
Edit: Probleempje met account is opgelost, nu dus weer verder onder de naam Vhall.
Ik kwam laatst deze Rumor at IGN tegen, ondanks dat het een hoax bleek, lijkt het idee me wel aardig en vraag me dan ook af of sony hier stiekem niet toch op de een of andere manier mee bezig is?
Edit: Probleempje met account is opgelost, nu dus weer verder onder de naam Vhall.
[ Voor 7% gewijzigd door Anoniem: 265288 op 24-06-2009 12:36 ]
Heb met Uncharted gehad dat ik de trophy voor sneak attacks gehaald had en vlak daarna mn game vastliep (tijdens het saven liep ie vast). Kon alleen maar met een volledige restore mn PS3 weer aan de praat krijgen en dus moest ik de trophy opnieuw halen!EfBe schreef op woensdag 24 juni 2009 @ 10:45:
[...]
Dat komt omdat de PS3 niet standaard inlogt op de PSN. Niet iedereen wil dat een groot bedrijf precies kan tracken wat ze doen met de console. Bij MS ontkom je er niet aan. Het heeft voordelen, maar ook nadelen. Als je standaard inlogt op de PSN heb je volgens mij wel auto-sync van trophies.
Nu is deze niet zo heel moeilijk, maar stel dat je net Killzone 2 op elite hebt uitgespeeld (of een andere onmogelijke game) en je moet dus opnieuw beginnen (eerst de Elite mode unlocken en dan nog alle missies halen). Dan wil je toch graag dat er een auto-sync is na het halen van de trophy
ik zie dit eigenlijk nu pas in de starpost staan 
maak daar maar 23 miljoen van!Introductie
Op 23 maart 2007 was het eindelijk zover en kwam de PlayStation 3 (PS3) eindelijk naar ons kikkerlandje in een oplage van 50.000 stuks. Ondertussen zijn er al wereldwijd 6 miljoen PS3 consoles verkocht.
Hoe kun je nou in hemelsnaam deaddrops missen, die dingen zijn het meest easy om te vinden. Als je ook maar enigzins dichtbij zo'n deaddrop bent en je drukt l3 krijg je zo'n wit gevalletje in je radar die je naar de goede kant stuurt.Yippie schreef op dinsdag 23 juni 2009 @ 23:03:
Ook hier Infamous uitgespeeld, wel verslavend spel, vond hem net te lang duren zonder te eenzijdig te worden.
Hier is een handig plaatje
http://db.gamefaqs.com/console/ps3/file/infamous_map.gif
Let wel op er zijn een paar shards die niet verschijnen op je radar als je op de begane grond staat, de shards op de gevangenis van het tweede eiland en de shard op de punt van het allerhoogste gebouw op het derde eiland (dat iets weg heeft van het empire state building imho). Succes.
Zelf heb ik het kaartje uitgeprint en alle wijken afgegaan en daarna afgestreept.
Ps4/switch gamer
Ik zit nog wel in twijfel over SF4, heb al reeds SC4 en hele tekken serie en weet niet of SF4 mijn ding wel is. (voorgaande SF series waren absoluut niets voor mij).
[ Voor 20% gewijzigd door een moderator op 24-06-2009 18:08 ]
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Jou post heeft me overgehaald hem wel te bestellen.
Hij komt morgen binnen als het goed is

No signature required.
Gewoon SF4 halen, je kan hem nu bij verschillende shops voor een zeer mooie prijs krijgen al vanaf 17GBP al... SC4 is voor mij persoonlijk over de top met giga speren en zwaarden.SinergyX schreef op woensdag 24 juni 2009 @ 13:24:
Jongens kijk nu eerst eens naar z'n post history ipv meteen op hem te reageren
Ik zit nog wel in twijfel over SF4, heb al reeds SC4 en hele tekken serie en weet niet of SF4 mijn ding wel is. (voorgaande SF series waren absoluut niets voor mij).
True trueNohead schreef op woensdag 24 juni 2009 @ 13:29:
Gewoon SF4 halen, je kan hem nu bij verschillende shops voor een zeer mooie prijs krijgen al vanaf 17GBP al... SC4 is voor mij persoonlijk over de top met giga speren en zwaarden.
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Je moet je PS3 igg niet importeren uit Amerika. Importeer dan uit Engeland. Budgetgaming.nlDoDo schreef op woensdag 24 juni 2009 @ 10:53:
In de Pricewatch staan geen amerikaanse winkels, vandaar dat ik het hier vroeg
MVG, Frank
Je bent meer van de buttonsmashers? SF4 is niet zo echt van het smashen, oefening baart kunstSinergyX schreef op woensdag 24 juni 2009 @ 13:33:
[...]
True trueMaar het was juist de combinatie van eigen creaties en 'makkelijke' variatie van moves die het zo leuk maken
Waar heb jij SF4 gezein voor 17 GBP? Goedkoopste waar ik hem voor kan vinden is 28 GBP!Nohead schreef op woensdag 24 juni 2009 @ 13:29:
[...]
Gewoon SF4 halen, je kan hem nu bij verschillende shops voor een zeer mooie prijs krijgen al vanaf 17GBP al... SC4 is voor mij persoonlijk over de top met giga speren en zwaarden.
PSN id: GG--77
Absoluut geen smashen, de goeie gevechten zijn juist pure timing en de juist (combo) buttonvolgorde. Ik ben dus absoluut geen half rondje dit, heel rondje dat, was vroeger plaatje van (zie je dacht ken achter een piano zitten), om even flink fout te gaan als je weer bepaalde move niet krijgt uitgevoerd. Ok Tekken is zwaar verkeerde kant op gegaan (het bekende juggle gebeuren), al hebben ze met de nieuwe Tekken 6 weer een leuke multiplayer toegevoegd.Nohead schreef op woensdag 24 juni 2009 @ 13:44:
Je bent meer van de buttonsmashers? SF4 is niet zo echt van het smashen, oefening baart kunst
Jammer dat ze geen demo hebben uitgebracht van SF4, had ik daar eerst kunnen testen.
GefixedSkire schreef op woensdag 24 juni 2009 @ 13:16:
ik zie dit eigenlijk nu pas in de starpost staan
[...]
maak daar maar 23 miljoen van!
Het spel was een paar dagen geleden 18 pond bij gamestation.co.uk maar is daar nu uitverkocht voor die prijs. Goed budgetgaming.nl in de gaten houden, dan kom je meer voordeeltjes tegen.GG---77 schreef op woensdag 24 juni 2009 @ 13:47:
[...]
Waar heb jij SF4 gezein voor 17 GBP? Goedkoopste waar ik hem voor kan vinden is 28 GBP!
De vetste fightergame blijft toch Kung Fu Ragdoll 
Cheap maar ooo zo grappig met een paar man!
Die laatste 2 shards zijn waarschijnlijk deze 2:Yippie schreef op dinsdag 23 juni 2009 @ 23:03:
spoiler:
1. op 1e eiland is in het noord-oosten een pier met houten palen in het water, op de verste paal ligt een shard (Deze kan je alleen pakken als je de static trusters hebt, je kan em dus pas pakken nadat je op het 2e eiland bent geweest.)
2. Op het 3e eiland vlak naast de krater van de explosie staat een heel hoog gebouw (hoogste in de omgeving.) op het dak ligt een shard, deze zie je niet op je radar als je op staat loopt.
En mochten die het niet zijn, de prison op het 2e eiland is ook een plek waar je makkelijk een shard over het hoofd ziet
2. Op het 3e eiland vlak naast de krater van de explosie staat een heel hoog gebouw (hoogste in de omgeving.) op het dak ligt een shard, deze zie je niet op je radar als je op staat loopt.
En mochten die het niet zijn, de prison op het 2e eiland is ook een plek waar je makkelijk een shard over het hoofd ziet
Ryzen 7 7700X | ROG Strix B650-E Gaming Wifi | ROG Strix RTX 4070Ti | 32Gb GSkill RipJaws S5 | 980Pro 2Tb | Corsair RM850x Shift | Fractal Design North Black
Mja same here.CSB schreef op woensdag 24 juni 2009 @ 11:16:
Ik heb inFAMOUS wel al liggen, maar nog niet gespeeld. Eerst Prototype uitspelen met een Platinum trophy, dan gaan we aan inFAMOUS beginnen. So much to do, so little time...
inFamous gehaald, fanatiek zitten spelen de hele avond en de volgende dag lag Demon´s Souls in de brievenbus. Die vervolgens de hele week elke avond tot diep in de nacht gespeeld en toen vrijdag Red Faction gehaald.
Natuurlijk die ook meteen weer spelen en nu heb ik 3 games half uitgespeeld die liggen te wachten
En eigenlijk moet ik ook nog steeds Uncharted en Ratchet uitspelen voordat de nieuwe delen deze herfst verschijnen.
drukdrukdruk
Huh die was toch gratis? Ik heb hem gewoon gratis van PSN afgehaald.Aight! schreef op woensdag 24 juni 2009 @ 15:43:
De vetste fightergame blijft toch Kung Fu Ragdoll
Discord kanaal: https://discord.gg/X3CqdTKd
dat was een tijdelijke promotie actie in de US Playstation storeSnippertje schreef op woensdag 24 juni 2009 @ 17:57:
[...]
Huh die was toch gratis? Ik heb hem gewoon gratis van PSN afgehaald.
Nou, 3 maanden en 2 PS3's verder. Eindelijk reden om tevreden te zijn? Nee, nou heb ik verdomme weer een PS3 die een takkeherrie maakt. Ik hoor de fan blazen aan de andere kant van de kamer terwijl m'n eerste PS3 hartstikke stil was 
Ik ben het echt SPUUGZAT

Ik ben het echt SPUUGZAT
"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein
Uhmmm, gewoon geld terug gaan eisen ? en dan of een nieuwe kopen, of er mee stoppen ?
Even wat hardware nieuws tussendoor 
De fabrikant van de PS3IR-PRO (ir2bt converter) heeft 2 nieuwe modellen in de aanbieding:

Lijkt veel op de oude PS3IR-PRO qua mogelijkheden (alle commando's die de sony ab heeft, macro om ps3 uit te zetten en firmware upgradable).
Prijs: $39,95

Compleet nieuw model met alle features van bovenstaande, maar ook via usb op pc aan te sluiten waardoor je de ps3 met je computer kan bedienen. Verder kan hij 12 macro's met ieder 16 commando's opslaan om de ps3 geautomatiseerde taken te laten uitvoeren.
Prijs: $79,95
Voor alle details:
http://www.schmartstuff.com/
De fabrikant van de PS3IR-PRO (ir2bt converter) heeft 2 nieuwe modellen in de aanbieding:
Lijkt veel op de oude PS3IR-PRO qua mogelijkheden (alle commando's die de sony ab heeft, macro om ps3 uit te zetten en firmware upgradable).
Prijs: $39,95
Compleet nieuw model met alle features van bovenstaande, maar ook via usb op pc aan te sluiten waardoor je de ps3 met je computer kan bedienen. Verder kan hij 12 macro's met ieder 16 commando's opslaan om de ps3 geautomatiseerde taken te laten uitvoeren.
Prijs: $79,95
Voor alle details:
http://www.schmartstuff.com/
Ik blijf Pain echt geweldig vinden, jammer dat ik alles nu al in de store heb gekocht, nu het spel ook op disc uit is. Vind t altijd leuk een doosje te hebben
Heb er nu ook 1 die wat meer lawaai maakt denk dat het door het weer komt + dat me pc in dezelfde hoek staat te draaien en dat hij ze lucht niet goed kwijt kan.Exirion schreef op woensdag 24 juni 2009 @ 19:56:
Nou, 3 maanden en 2 PS3's verder. Eindelijk reden om tevreden te zijn? Nee, nou heb ik verdomme weer een PS3 die een takkeherrie maakt. Ik hoor de fan blazen aan de andere kant van de kamer terwijl m'n eerste PS3 hartstikke stil was
Ik ben het echt SPUUGZAT
Dus even kijken of die echt vrij staat.
Ik heb de neiging makkelijke dingen te moeilijk te vinden, en de moeilijkere dingen gaan me makkelijker af op de 1 of andere manier. Ik speel zonder kaarten etc, vind het stuk minder leuk als je weet waar alles ligt.NinTeNdO_FrEaK schreef op woensdag 24 juni 2009 @ 13:18:
[...]
Hoe kun je nou in hemelsnaam deaddrops missen, die dingen zijn het meest easy om te vinden. Als je ook maar enigzins dichtbij zo'n deaddrop bent en je drukt l3 krijg je zo'n wit gevalletje in je radar die je naar de goede kant stuurt.
Hier is een handig plaatje
http://db.gamefaqs.com/console/ps3/file/infamous_map.gif
Nadeel is dat het soms erg frusterend kan werken. Toch bedankt voor de tip, ook al ga ik hem niet gebruiken.
Ook jij bedankt, maar spoiler heeft me wel op weg geholpen, 1 was inderdaad op de pier op eiland 1, de ander ook op een pier op eiland 3. Heb nu alle deaddrops and blast shards. Nu nog 5 stunts te gaan.Meelobee schreef op woensdag 24 juni 2009 @ 15:50:
[...]
Die laatste 2 shards zijn waarschijnlijk deze 2:
spoiler
Maar zal er niet teveel op ingaan, als ik dat al niet heb gedaan, er is immers een InFamous topic..:Anoniem: 265288 in "[PS3] inFamous"
Warm weer is geen argument want m'n vorige PS3 heeft in 2 zomers nog nooit zo'n geluid gemaakt. Plaatsing is ook geen argument want hij staat volledig vrij opgesteld met aan alle kanten een zee van ruimte. Het is gewoon een brak refurbished prul wat ze weer opgestuurd hebben. Belachelijk dat ze zo omgaan met klanten die een hoop geld betaald hebben.Slash500 schreef op woensdag 24 juni 2009 @ 22:22:
Dus even kijken of die echt vrij staat.
"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein
Ik zie in principe niet in wat ik zo graag ´geheim´ zou houden. Ik zie dus ook alleen maar nadelen in dit systeemEfBe schreef op woensdag 24 juni 2009 @ 10:45:
[...]
Dat komt omdat de PS3 niet standaard inlogt op de PSN. Niet iedereen wil dat een groot bedrijf precies kan tracken wat ze doen met de console. Bij MS ontkom je er niet aan. Het heeft voordelen, maar ook nadelen. Als je standaard inlogt op de PSN heb je volgens mij wel auto-sync van trophies.
Gamertag: VAS taijyn
Join the gang.Exirion schreef op woensdag 24 juni 2009 @ 23:01:
[...]
Warm weer is geen argument want m'n vorige PS3 heeft in 2 zomers nog nooit zo'n geluid gemaakt. Plaatsing is ook geen argument want hij staat volledig vrij opgesteld met aan alle kanten een zee van ruimte. Het is gewoon een brak refurbished prul wat ze weer opgestuurd hebben. Belachelijk dat ze zo omgaan met klanten die een hoop geld betaald hebben.
D3-Monk
What ears hear, what eyes see, the mind believes. | Being with these two messed up people, things could get ugly.
Even terug op mijn post. FF7 uit mijn US account doet het op mijn psp.Tjesus schreef op dinsdag 23 juni 2009 @ 18:52:
[...]
Ik heb zelf FF7 uit de US Store op mijn ps3 staan. Dan zou ik eerder denken dat het ook werkt op de psp. Ik kijk wel even of het ook werkt op de psp.
edit: Gaat langer duren dan gepland. Ik heb de laatste fw niet op mijn psp staan. En de batterij was ook nog leeg.
Het enige wat je hoeft te doen is:
1) Naar Account Management gaan op je psp.
2) Driehoekje.
3) Account verwijderen.
4) Log nu in met je US Account.
5) Download je PsOne spel.
6) Wachten en spelen!
Geheim houden is het punt niet. Misbruik maken van gegevens die direct naar jou leiden wel. Het is hetzelfde als 3rd party cookies in je browser: een marketing firma kan je dan precies volgen over allerlei websites. Het feit dat je dat doet is niet 'geheim', maar dat jij dat doet en de firma daar wellicht iets mee kan vind ik bezwaarlijk. Ik ben het ook niet eens met de EULA van PSN die een tijdje geleden is ingegaan, maar je hebt helaas geen keus: wil je online gamen dan moet je er mee instemmen.uchiha tijntje schreef op woensdag 24 juni 2009 @ 23:02:
[...]
Ik zie in principe niet in wat ik zo graag ´geheim´ zou houden. Ik zie dus ook alleen maar nadelen in dit systeemEn als je op je xbox geen live verbinding wil, trek je je netwerkkabel eruit en klaar?
Wie zou hier misbruik van moeten maken, Sony of Microsoft? Lijkt me dat zodra dat gebeurd ze een hele leuke rechtzaak tegemoet kunnen zien. Kan me wel voorstellen dat mensen het niet willen delen, maar goed, maak het dan optioneel 
Gister LBP uitgespeeld, laatste paar levels waren toch redelijk lastig en frustrerend. Wel een erg moreel verantwoord einde trouwens hoor
Gister LBP uitgespeeld, laatste paar levels waren toch redelijk lastig en frustrerend. Wel een erg moreel verantwoord einde trouwens hoor

Xbox
Er is een apart topic voor problemen, er zijn zat mensen die het gezeur in dit topic spuugzat zijn!Exirion schreef op woensdag 24 juni 2009 @ 19:56:
Ik ben het echt SPUUGZAT
PS3 defecten topic Deel 1
"Ik heb een zak expected goals nog nooit een goal zien maken." - snmght
Optioneel zou idd de beste weg zijn, maar dat is helaas niet aan de orde, het is niet optioneel, lees de EULA's maar door: ook bij sony is het het geval dat zodra je inlogt op de PSN, je console gebruik wordt doorgesluist naar Sony. Of mensen het er wel of niet mee eens zijn moeten ze zelf weten, het is alleen wel zo dat het wel eens duidelijker gemaakt mag worden. Privacy is een groot goed en als je het eenmaal verspeelt, krijg je het niet meer terug. Tegenwoordig zijn veel mensen er laconiek over, en doen wat lacherig wanneer iemand er een kanttekening bij plaatst, het vervelende is dat anderen die het dan lezen wellicht de indruk krijgen dat het allemaal wel meevalt en dat 'profiling' niet iets is wat gebeurt of aan de orde is.BM schreef op donderdag 25 juni 2009 @ 09:13:
Wie zou hier misbruik van moeten maken, Sony of Microsoft? Lijkt me dat zodra dat gebeurd ze een hele leuke rechtzaak tegemoet kunnen zien. Kan me wel voorstellen dat mensen het niet willen delen, maar goed, maak het dan optioneel
Misbruik klinkt wellicht wat zwaar aangezet, maar ik wens gewoon niet geprofiled te worden door derden die er dan geld mee verdienen. Ik hang toch ook geen camera in mn huis zodat anderen daar geld mee kunnen verdienen?
[ Voor 14% gewijzigd door EfBe op 25-06-2009 10:53 ]
Je gebruikt gewoon google? Dan heb je al compleet profielEfBe schreef op donderdag 25 juni 2009 @ 10:50:
Misbruik klinkt wellicht wat zwaar aangezet, maar ik wens gewoon niet geprofiled te worden door derden die er dan geld mee verdienen. Ik hang toch ook geen camera in mn huis zodat anderen daar geld mee kunnen verdienen?
Is er eigelijk ooit een vervolg gekomen op Eye toy/play van de PS2? (niet de camera, maar het spel).
Op de PS2 heb ik de 2 games helemaal grijs gespeeld, leuke body workout en erg grappig om te doen.
[ Voor 9% gewijzigd door SinergyX op 25-06-2009 11:11 ]
Of het een officieel vervolg is weet ik niet maar bij mij in de gameszaak liggen een aantal eye-toy sets met gamesets zoals allemaal kungfu-spelletjes ed.SinergyX schreef op donderdag 25 juni 2009 @ 11:07:
[...]
Je gebruikt gewoon google? Dan heb je al compleet profiel
Is er eigelijk ooit een vervolg gekomen op Eye toy/play van de PS2? (niet de camera, maar het spel).
Op de PS2 heb ik de 2 games helemaal grijs gespeeld, leuke body workout en erg grappig om te doen.
Waarom zou je de L3-knop niet gebruiken in inFAMOUS om dead drops te vinden? Daar is die functie gewoon voor. In een van de missies op het eerste eiland wordt je al geleerd om zo je eerste dead drop te vinden.Yippie schreef op woensdag 24 juni 2009 @ 22:54:
[...]
Ik heb de neiging makkelijke dingen te moeilijk te vinden, en de moeilijkere dingen gaan me makkelijker af op de 1 of andere manier. Ik speel zonder kaarten etc, vind het stuk minder leuk als je weet waar alles ligt.
Nadeel is dat het soms erg frusterend kan werken. Toch bedankt voor de tip, ook al ga ik hem niet gebruiken.
In deel 2 van eyetoy had je zo'n kungfu spelletje, moest je ninja's van het scherm meppen en houten planken door meppen. Enorm leuk om te spelen, maar de PS2 games draaien dus niet op mijn 40GB versie, dan toch maar eens de gamezaken gaan bekijken of ze wat daarvan hebbenAnoniem: 279033 schreef op donderdag 25 juni 2009 @ 11:22:
Of het een officieel vervolg is weet ik niet maar bij mij in de gameszaak liggen een aantal eye-toy sets met gamesets zoals allemaal kungfu-spelletjes ed.
Net even 3 zaken langs geweest, enkel PS2 zut is te vinden. Eye of the nogwat is voor PS3 eyetoy, maar er schijnt dus nog geen eyetoy:play te zijn voor de PS3
[ Voor 13% gewijzigd door SinergyX op 25-06-2009 13:14 ]
In de store staan wat spelletjes. Creature Feature lijkt nog het meeste op originele eye-toy spellen. Verder is er nog steeds niets echt boeiends te krijgen voor de PS EYE.SinergyX schreef op donderdag 25 juni 2009 @ 12:32:
[...]
In deel 2 van eyetoy had je zo'n kungfu spelletje, moest je ninja's van het scherm meppen en houten planken door meppen. Enorm leuk om te spelen, maar de PS2 games draaien dus niet op mijn 40GB versie, dan toch maar eens de gamezaken gaan bekijken of ze wat daarvan hebben
Net even 3 zaken langs geweest, enkel PS2 zut is te vinden. Eye of the nogwat is voor PS3 eyetoy, maar er schijnt dus nog geen eyetoy:play te zijn voor de PS3
PSN: Shiver23
Cool dat Pain op disc uitkomt! Kan ik binnenkort ook eens met mensen gaan smijtenExorcist schreef op woensdag 24 juni 2009 @ 21:11:
Ik blijf Pain echt geweldig vinden, jammer dat ik alles nu al in de store heb gekocht, nu het spel ook op disc uit is. Vind t altijd leuk een doosje te hebben
Wilde een tijdje geleden het spel al aanschaffen, maar kwam toen tot de ontdekking dat je Pain alleen via de store kon krijgen...
Het was zeker niet die versie. Waren ook meedere pakketten maarja was ook voor de ps2 ja.SinergyX schreef op donderdag 25 juni 2009 @ 12:32:
[...]
In deel 2 van eyetoy had je zo'n kungfu spelletje, moest je ninja's van het scherm meppen en houten planken door meppen. Enorm leuk om te spelen, maar de PS2 games draaien dus niet op mijn 40GB versie, dan toch maar eens de gamezaken gaan bekijken of ze wat daarvan hebben
Eye of judgement lijkt me nog steeds wel erg gaaf, alleen staat mijn ps3 bij mijn bed en is dat weer niet echt handig met de kaarten.Shiver23 schreef op donderdag 25 juni 2009 @ 14:41:
[...]
In de store staan wat spelletjes. Creature Feature lijkt nog het meeste op originele eye-toy spellen. Verder is er nog steeds niets echt boeiends te krijgen voor de PS EYE.
http://ps3.ign.com/objects/775/775515.html
Wenn ist das Nunstruck git und Slotermeyer? Ja!... Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput! The Hornets of Hades have descended upon me
Komt Metal Gear Solid binnenkort ook in de NL PSN of moet ik hem maar via US kopen?
(heb natuurlijk ook de originele game liggen maar lijkt me wel makkelijk om alles op de PS3 te hebben, ja... idd een vorm van iets te veel geld over
)
(heb natuurlijk ook de originele game liggen maar lijkt me wel makkelijk om alles op de PS3 te hebben, ja... idd een vorm van iets te veel geld over
Mmm.. Super Stardust HD is maar €1,99 in de PS Store.
Dat zijn wel de betere en leukere prijzen.
Maar eigenlijk heb ik alleen Flower serieus gespeeld van alle PS Store spellen. Dus met serieus niet gerushed zoals Flow. Want die laatste game had ik letterlijk binnen 5-10 minuten voor elkaar.
PAIN heb ik een keer of drie gespeeld, maar was toch niet wat ik ervan verwachtte. Idem met Rag Doll Kung Fu en Sky Diving. WipeOut HD heb ik ook, maar daar moet ik nog een keer heel goed voor gaan zitten om die controls en gameplay onder de knie te krijgen. Ik raak de rand van de track nogal vaak en gebruik die airbrakes nooit. En dat spel met die torentjes bouwen zit ik ook nog steeds in level één
Maar is Super Stardus HD wel een aanrader als ik PS Store games eigenlijk niet speel / leuk vindt? Dus qua gameplay echt heel anders/verslavend?
Dat zijn wel de betere en leukere prijzen.
Maar eigenlijk heb ik alleen Flower serieus gespeeld van alle PS Store spellen. Dus met serieus niet gerushed zoals Flow. Want die laatste game had ik letterlijk binnen 5-10 minuten voor elkaar.
PAIN heb ik een keer of drie gespeeld, maar was toch niet wat ik ervan verwachtte. Idem met Rag Doll Kung Fu en Sky Diving. WipeOut HD heb ik ook, maar daar moet ik nog een keer heel goed voor gaan zitten om die controls en gameplay onder de knie te krijgen. Ik raak de rand van de track nogal vaak en gebruik die airbrakes nooit. En dat spel met die torentjes bouwen zit ik ook nog steeds in level één
Maar is Super Stardus HD wel een aanrader als ik PS Store games eigenlijk niet speel / leuk vindt? Dus qua gameplay echt heel anders/verslavend?
Het is wel een verslavend spelletje ja. Ik heb zelf Wipeout HD, maar die speel ik niet, weggegooid geld, PixelJunk Monsters + Encore vind ik echt een van de meest geniale games op de PSN. Ragdoll Kung Fu heb ik nog niet met vrienden gespeeld en Super Stardust HD dus, wat ik ook erg leuk en verslavend vind
Het is wel even wennen, maar die online score list is gewoon te verslavend
En ja, voor 2 euro zou ik die game niet laten liggen. (Hij is ook co-op playable)
Ik heb m vorig jaar 2de hands gekocht, maar niet echt veel gespeeld.MeNTaL_TO schreef op donderdag 25 juni 2009 @ 16:30:
[...]
Eye of judgement lijkt me nog steeds wel erg gaaf, alleen staat mijn ps3 bij mijn bed en is dat weer niet echt handig met de kaarten.
http://ps3.ign.com/objects/775/775515.html
ik heb hem ook thuis liggen. De online community is echt heel laag, dus daar hoef je het niet voor te doen. In je eentje tegen de pc is ook niet je van het. Het is daarentegen wel erg hip als je iemand in de buurt hebt om even een potje offline te multiplayeren. Tot nu toe echt de beste offline mp die ik gespeeld heb. (haat aan splitscreens xD) Het is wel erg aan te raden om eerst even in de buurt bij verschillende gamestores rond te vragen of ze ook de pakjes kaarten verkopen, want op een gegeven moment ben je wel uitgekeken op je kaarten en voor offline mp heb je sowieso nog een extra deck nodig. Ik speel het nu niet meer iedere dag, maar zo nu en dan vraagt mn broertje weer of ik hem wil inmaken ^^.SToRM666 schreef op donderdag 25 juni 2009 @ 19:27:
[...]
Ik heb m vorig jaar 2de hands gekocht, maar niet echt veel gespeeld.
Even over Demon's Souls want ik hoor van veel mensen dat ze die uit Amerika oid hebben gehaald:
Waarmee kan je dit spel vergelijken en is hij nu al uit in USA, want zie dat nergens staan nml.
Anders gezegd heeft iemand info over wat deze game inhoud, wat zijn/haar ervaringen ermee zijn en waar hij nu te krijgen is?
Waarmee kan je dit spel vergelijken en is hij nu al uit in USA, want zie dat nergens staan nml.
Anders gezegd heeft iemand info over wat deze game inhoud, wat zijn/haar ervaringen ermee zijn en waar hij nu te krijgen is?
[ Voor 6% gewijzigd door Anoniem: 304293 op 25-06-2009 22:23 ]
De game is op dit moment enkel uitgebracht in Azië. Wanneer de game in de US uitkomt is nog onduidelijk, maar is ook niet echt relevant, aangezien de game al te vinden is op bijvoorbeeld Ebay en bij diverse webshops (bijvoorbeeld http://www.yesasia.com/). Het enige waar je op moet letten is dat je de versie koopt met Engelse teksten (zie Wikipedia: Demon's Souls).Anoniem: 304293 schreef op donderdag 25 juni 2009 @ 22:22:
Even over Demon's Souls want ik hoor van veel mensen dat ze die uit Amerika oid hebben gehaald:
Wat de game zelf betreft, deze heeft een eigen topic: [PS3] Demon's Souls *spoilers*. Ik denk dat je daar wel een beeld kunt krijgen van de game
And I'm the only one and I walk alone.
L3 heb ik bijna kapot gedrukt inmiddels, doelde op de kaarten waar alles gemarkeerd staat, vind ze liever zelf op de ouderwetse manier zeg maar. Inmiddels heb ik ze allemaal, alleen nog een aantal stunts.ymmv schreef op donderdag 25 juni 2009 @ 12:14:
[...]Waarom zou je de L3-knop niet gebruiken in inFAMOUS om dead drops te vinden? Daar is die functie gewoon voor. In een van de missies op het eerste eiland wordt je al geleerd om zo je eerste dead drop te vinden.
Tevens hoor je ook een apart geluidje als je in de buurt bent van een shard of drop.
[ Voor 7% gewijzigd door Yippie op 25-06-2009 23:04 ]
Wat PromoX zei.Anoniem: 304293 schreef op donderdag 25 juni 2009 @ 22:22:
Ik heb hem zelf een tijd geleden (27 mei) besteld op yesasia, en normaal gezien mag ik hem eindelijk deze week verwachten.
Indien je hem bestelt, neem dan de Asian version en niet de Japanese, dan krijg je Engese stemmen te horen en teksten te lezen.
Ondertussen Uncharted: Drake's Fortune en Sacred 2 besteld uit Engeland, dus de PS3 zal weer lekker draaien de komende tijd
In navolging van Play, heeft ShopTo inmiddels ook GT5 op preorder staan, releasedate 25/09: http://www.shopto.net/PS3...4-Gran%20Turismo%205.html
toch best wel slim als de developers van GT5 dit zo doen zonder het zelf nog te bevestigen. Iedereen zit nu helemaal weer na te denken over GT5 op deze manier. Ik zie toch meer in Forza 3, omdat ik alle soorten simulaties geen drol aan vindt ^^. Dan stap ik wel in een echte auto (oke geen Ferrari of Mclaren maar die feeling is gewoon beter
. Dan heb ik liever iets meer arcade en vette actie. Maar ook als forza naar ps3 kwam was het nog geen game voor mij xD
Neee, niet 25/9
Doe maar een maand later ofzo
(aion komt 3 dagen eerder uit
)

Anoniem: 281387
voor de mensen die street fighter IV nog niet hebben is dit misschien wel erg aantrekkelijk: klik
levert meestal na 2 a 3 werkdagen
levert meestal na 2 a 3 werkdagen
[ Voor 8% gewijzigd door Anoniem: 281387 op 26-06-2009 10:14 ]
Toen moest ik meteen denken aan Nathan Fillion, onder andere bekend van Firefly/Serenity. Die is gewoon pefect om Nathan (Columbia Pictures is developing action-adventure video game "Uncharted: Drake's Fortune" for a feature film, setting Kyle Ward to write the adaptation that would be produced by Avi Arad, Charles Roven, Ari Arad and Alex Gartner.
The Hollywood Reporter says the story follows a descendent of explorer Sir Francis Drake, a treasure hunter named Nate Drake who believes he has learned the whereabouts of El Dorado, the fabled South American golden city, from a cursed golden statue. The search becomes competitive when a rival hunter joins the fray, then is racheted up several notches when creatures -- actually mutated descendants of Spaniards and Nazis -- begin attacking those hoping to learn the treasure's true secrets.

Cool!kazuka schreef op vrijdag 26 juni 2009 @ 10:58:
[...]
Toen moest ik meteen denken aan Nathan Fillion, onder andere bekend van Firefly/Serenity. Die is gewoon pefect om Nathan () Drake te spelen. Hij lijkt op hem, heeft bijna dezelfde stem en kan ook van die gortdroge opmerkingen maken
[afbeelding]
And I'm the only one and I walk alone.
Tja, zoveel qua features valt er niet meer te doen. Ok, 2 aparte geluidsuitgangen (dacht dat bij blu-rays dat te maken had met die HDCP?) en meer ondersteuning van diverse videocodecs mischien.
Wat is het nut van HDMI tegelijk te kunnen gebruiken qua geluid met optisch?SinergyX schreef op vrijdag 26 juni 2009 @ 16:24:
Tja, zoveel qua features valt er niet meer te doen. Ok, 2 aparte geluidsuitgangen (dacht dat bij blu-rays dat te maken had met die HDCP?) en meer ondersteuning van diverse videocodecs mischien.
Enige is dat je niet meer naar het menu hoeft te gaan om de optische uitgang aan te vinken als je je receiver aan zet. Maar daarentegen moet je dan wel het geluid van je tv zachter zetten of muten aangezien het geluid dan (net als bij de XBox 360) uit de tv en de surround set komt.
Toch is zo'n receiver met HDMI in en out verdomd handig
Totdat er apparatuur is wat er gewoon niet meer werkt. Met andere woorden lees die klachten van UPC HD icm recievers eensFeaR1986 schreef op vrijdag 26 juni 2009 @ 17:12:
[...]
Wat is het nut van HDMI tegelijk te kunnen gebruiken qua geluid met optisch?
Enige is dat je niet meer naar het menu hoeft te gaan om de optische uitgang aan te vinken als je je receiver aan zet. Maar daarentegen moet je dan wel het geluid van je tv zachter zetten of muten aangezien het geluid dan (net als bij de XBox 360) uit de tv en de surround set komt.
Toch is zo'n receiver met HDMI in en out verdomd handig
Dan sluit ik dat UPC HD wel direct aan op de HDMI in van de tv, ingangen zat.Neefdave schreef op vrijdag 26 juni 2009 @ 17:16:
[...]
Totdat er apparatuur is wat er gewoon niet meer werkt. Met andere woorden lees die klachten van UPC HD icm recievers eens
Vanaf de tv loopt toch weer een digitale coax kabel die alle audio 1 op 1 terug naar de receiver stuurt.
Kwestie van de delay even goed instellen (al zal dat met digitale bronnen wel te verwaarlozen zijn) en dan ben ik er ook... waarom zo moeilijk doen
[ Voor 4% gewijzigd door FeaR op 26-06-2009 17:56 ]
Updates in de achtergrond downloaden zou wel erg mooi zijn
Zojuist toch maar Call Of Duty World At War voor de PS3 bij de Media Markt gehaald voor die € 25,- Had hem al uitgespeeld op de PC, maar wil beginnen met shooters op de console en ben ook als je eens online speelt het gecheat op de PC zat, op de niet professionele servers als je eens een potje wilt doen. Op de PS3 is het enige nadeel de mensen met een FragFX die sneller zijn, maar deze zijn er waarschijnlijk bijna niet op 'casual' niveau servers.
Tevens ook de BluRays The Dark Knight (2 Disc Edition) (€ 12,50) en Black Hawk Down (€ 10,00) gehaald. NL BluRays. Leuk zo'n koopavond van 21u t/m 00u.
Tevens ook de BluRays The Dark Knight (2 Disc Edition) (€ 12,50) en Black Hawk Down (€ 10,00) gehaald. NL BluRays. Leuk zo'n koopavond van 21u t/m 00u.
[ Voor 13% gewijzigd door Jumpman op 27-06-2009 01:22 ]
Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.
Dit is maar bij bijzonder weinig tv's het geval, dus niet voor iedereen een oplossingFeaR1986 schreef op vrijdag 26 juni 2009 @ 17:56:
[...]
Vanaf de tv loopt toch weer een digitale coax kabel die alle audio 1 op 1 terug naar de receiver stuurt.
Nickname does not reflect reality
Publishers klagen steeds meer dat 2e hands markten hun geld opeten, dat men meer games moet kopen en dus overall dat ze zielig zijn want ze steken veel geld in games en dat wordt maar moeilijk terugverdient.
Vandaag las ik: http://www.shacknews.com/onearticle.x/59314
M.a.w.: _2_ shooters (whoa!) blijven, maar een RPG wordt gecanned. Ik wil best opnieuw ergens op een random planeet random monsters afknallen in een random flutverhaaltje met shock-n-awe graphics, maar ... er is een grens aan hoe diep je kan zinken op creatief en kwalitatief niveau.
Deze actie van Sega geeft IMHO precies aan wat er mis is met de publishers vandaag de dag en als ik zo kijk naar wat men gaat uitbrengen dit jaar is het veel 'van het zelfde'. Toegegeven, Uncharted 2 lijkt me geweldig, maar het is gewoon kwantitatief te weinig op een heel jaar: de meeste games zijn gewoon te brak voor woorden en door op safe te spelen werken publishers ook niet echt mee. We hebben al niet echt veel RPGs op de PS3, en dat deze ook nog gecancelled wordt helpt zeker niet mee.
Vandaag las ik: http://www.shacknews.com/onearticle.x/59314
M.a.w.: _2_ shooters (whoa!) blijven, maar een RPG wordt gecanned. Ik wil best opnieuw ergens op een random planeet random monsters afknallen in een random flutverhaaltje met shock-n-awe graphics, maar ... er is een grens aan hoe diep je kan zinken op creatief en kwalitatief niveau.
Deze actie van Sega geeft IMHO precies aan wat er mis is met de publishers vandaag de dag en als ik zo kijk naar wat men gaat uitbrengen dit jaar is het veel 'van het zelfde'. Toegegeven, Uncharted 2 lijkt me geweldig, maar het is gewoon kwantitatief te weinig op een heel jaar: de meeste games zijn gewoon te brak voor woorden en door op safe te spelen werken publishers ook niet echt mee. We hebben al niet echt veel RPGs op de PS3, en dat deze ook nog gecancelled wordt helpt zeker niet mee.
Bij Nathan Drake denk ik altijd aan Bredan Fraser. Vooral z'n rol in The Mummy, Uncharted is op z'n lijf geschreven.kazuka schreef op vrijdag 26 juni 2009 @ 10:58:Toen moest ik meteen denken aan Nathan Fillion, onder andere bekend van Firefly/Serenity. Die is gewoon pefect om Nathan () Drake te spelen. Hij lijkt op hem, heeft bijna dezelfde stem en kan ook van die gortdroge opmerkingen maken
[afbeelding]
Ze hebben wel een punt. In de VS zijn er steeds meer gameswinkels met een verkoopstrategie die uit 2 dingen bestaat: zoveel mogelijk pre-orders verkopen door klanten bang te maken dat ze anders een game moeten missen, en na de release zoveel mogelijk 2e hands games verkopen door diezelfde klanten aan te sporen hun games na 1-2 weken al te verkopen. Wat er hierdoor gebeurt is dat een game vooral in de 1e week goed verkoopt maar daarna niet meer omdat dit soort winkeliers geen nieuwe exemplaren meer bestellen maar enkel nog de 2e hands verkoop stimuleren omdat de marges hoger liggen. Vergeet ook niet dat de klant maar weinig krijgt voor een 2e hands titel terwijl de die in de winkel maar een paar dollar onder de nieuwprijs ligt.EfBe schreef op zaterdag 27 juni 2009 @ 11:41:
Publishers klagen steeds meer dat 2e hands markten hun geld opeten, dat men meer games moet kopen en dus overall dat ze zielig zijn want ze steken veel geld in games en dat wordt maar moeilijk terugverdienD.
Ik vind dat dit soort winkels parasiteren op de gamesindustrie. Er is niks mis met de verkoop van 2e hands games door particulieren, het is ook prima als winkels moeilijk verkrijgbare of niet meer te leveren titels 2e hands verkopen maar winkels moeten vooral nieuwe games verkopen. Dat is goed voor alle partijen (winkeliers zelf, uitgevers, ontwikkelaars). Door enkel in het begin nieuwe games te bestellen en daarna niets meer omdat een winkel enkel nog 2e hands exemplaren van recente games "recyclet" maak je een industrie stuk.
Je moet niet Sega de schuld geven maar al die gamers die de afgelopen jaren geen games buiten hun "comfort zone" willen kopen. Shooters verkopen nog steeds het beste, kijk maar naar Call of Duty, Gears of War, etc. Er is een financiele crisis gaande en dan zullen uitgevers minder risico's nemen. Treurig maar waar. Gelukkig komt er nog Alpha Protocol van Sega aan. Preorder deze game als je wilt dat er meer van dit soort games worden uitgebracht. Als je wacht tot ze in de budgetbak liggen omdat je Uncharted 2 en Modern Warfare 2 vanaf dag 1 wilde spelen ben je zelf schuld aan de ondergang van dit genre.Vandaag las ik: http://www.shacknews.com/onearticle.x/59314
Die Alpha Protocol lijkt me zo op het eerste gezicht tof worden!
Shooters zijn best geinig, maar m.i. vaak meer van hetzelfde. Ik hoop dus ook van ganser harte dat er meer "ander" spul komt. Daarom speel ik relatief vaak goedkope PSN spelletjes in plaats van m'n dure schijven. Och ja.
Hier in Zweden heb je ook Game Stop (en aangezien de Zweedse natuur er 1 is van uniformiteit doen alle gamewinkels het zo): Veel pre-order acties (2 games inruilen plus 10 euro ofzo). Nieuwe spellen, maar minder recent blijven schreeuwend duur, plus de tweedehands spellen zijn net zo duur als de nieuwe. Slechts een enkele uitzondering zit erbij. Jammer, maar goed, ik koop gewoon veel via play en wat niet meer.
Shooters zijn best geinig, maar m.i. vaak meer van hetzelfde. Ik hoop dus ook van ganser harte dat er meer "ander" spul komt. Daarom speel ik relatief vaak goedkope PSN spelletjes in plaats van m'n dure schijven. Och ja.
Hier in Zweden heb je ook Game Stop (en aangezien de Zweedse natuur er 1 is van uniformiteit doen alle gamewinkels het zo): Veel pre-order acties (2 games inruilen plus 10 euro ofzo). Nieuwe spellen, maar minder recent blijven schreeuwend duur, plus de tweedehands spellen zijn net zo duur als de nieuwe. Slechts een enkele uitzondering zit erbij. Jammer, maar goed, ik koop gewoon veel via play en wat niet meer.
Liefhebber van schieten en schijten. Ouwehoer en niet-evangelisch atheist.
Daniel36: Dat zeg ik(?) Nee, dat zeg ik niet, je hebt gelijk.
Wat zijn nu eigenlijk de beste splitscreen games voor de ps3? Heb nu LBP wat erg leuk is, en streetfighter 4, maar dat is niet erg noob friendly. Bijvoorbeeld qua race of schiet games weet ik er niet zoveel te vinden met splitscreen. Heb de motorstorm 2 demo geprobeerd, niet echt overtuigd. Verder lijken alle goede games juist een splitscreen te ontbreken?
Ik denk dat MW2 de eerste echte goed Co-op shoot wordt. Voor de rest zie ik ook nog geen goeie Co-op shooter/race, maar als iemand een goeie spel weet, graag hier even mededelenWaWaWiiiiWa schreef op zaterdag 27 juni 2009 @ 13:12:
Wat zijn nu eigenlijk de beste splitscreen games voor de ps3? Heb nu LBP wat erg leuk is, en streetfighter 4, maar dat is niet erg noob friendly. Bijvoorbeeld qua race of schiet games weet ik er niet zoveel te vinden met splitscreen. Heb de motorstorm 2 demo geprobeerd, niet echt overtuigd. Verder lijken alle goede games juist een splitscreen te ontbreken?
Dat komt omdat online multiplayer de voorkeur krijg omdat dit meer gespeeld wordt. Het budget om een game te onwikkelen kan maar 1 keer uitgegeven worden en dan zal deze minder vaak gespeelde game-opties als eerste sneuvelen. Splitscreen games zijn nu een zeldzaamheid aan het worden. Er is ook steeds minder reden om 2 controllers in huis te halen. Ik vond het wel typerend dat Sony een PS3-pack uitbracht met 2 controllers en 1 game terwijl je in die game niet eens met zijn tweeen kon spelen.WaWaWiiiiWa schreef op zaterdag 27 juni 2009 @ 13:12:
Anoniem: 86399
In Resistance, de eerste, kan je gewoon de hele campaign met z'n tweeën spelen, heel leuk.WaWaWiiiiWa schreef op zaterdag 27 juni 2009 @ 13:12:
Resistance 2 heb ik zelf nog niet gespeeld, maar die heeft ook een co-op campaign.
Dit topic is gesloten.