Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KS1987
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 30-05-2019

KS1987

no frills

Topicstarter
Afbeeldingslocatie: http://upload.wikimedia.org/wikipedia/en/2/2b/Infamous-cover.jpg

Dit is één van de titels waar PS3 eigenaren blij om kunnen zijn, deze mix tussen Heroes en Grand Theft Auto IV brengt het verhaal van Cole. Cole is geen rijke superheld als Batman of Ironman, maar een gewone kerel met een gewone baan die pakketjes aflevert als beroep. Zijn rustige leven verandert als op een dag één van de pakjes die hij leveren moet ontploft en hem in en een straal van zes blokken als enige laat overleven.

De tijd vliegt voorbij en als Cole terug tot zijn bewustzijn komt merkt hij dat er veel veranderd is. De stad is in anarchie en misdaad viert hoogtij. Er zijn drie grote gangs met elk hun verschillende punten die ze van de stad controleren. Als Cole moet je hen een pak slaag verkopen, maar jij kiest hoe je dat doet. Ben je de antiheld die iedereen op je pad in as legt of ben je mr goodie shoes die iedere actie goed afweegt.

Afbeeldingslocatie: http://static.arstechnica.com/assets/2009/03/640infamous-thumb-640xauto-3006.jpg

Deze acties hebben invloed op hoe de mensen je zien: ofwel schreeuwen ze je naam of sidderen ze in angst. Je uiterlijk wordt er door bepaald, net als mogelijke sidequests, moves en power. Want toen Cole het bewustzijn verloren had, is hij ook veranderd. Hij kan elektriciteit opwekken en het gebruiken door gans het spel. Blauw als hij goed of neutraal is, bloedrood als Cole een duister type is.

Maar naast de kleur en de kracht dat zijn power meebrengt, kan hij er ook door de stad reizen door op een trein te hoppen en zo kan je bvb relatief snel door stad reizen. Zijn power wordt naarmate het spel ook sterker, dit doet hij door XP te verdienen. Die verdien je - zoals je dacht - door slechteriken te verslaan en missies uit te spelen. Op het een einde van iedere missie krijg je een klein scherm die toont hoe goed of hoe slecht je het wel gedaan hebt.

Afbeeldingslocatie: http://upload.wikimedia.org/wikipedia/en/2/2d/InFamousElectricity.jpg

Er valt nog veel te vertellen zoals de cutscenes die afspelen als een comic book, de 30 uren dat de game oplevert en de vele trophies die kunnen unlocked worden. Maar het belangrijkste is dat het een gold titel is, met al goede reviews en de moeite om eens te spelen. De trailers zijn te downloaden via PSN en ze zien er geweldig uit, hopelijk snel een speelbare demo te vinden.

Ik wil mogelijke kopers er op attent maken dat deze titel beschikbaar is op vrijdag 29 mei. Bij de bekendste UK retailers gaat hij circa 53€. Pre-orders krijgen een Uncharted 2 beta key die ook beschikbaar gesteld zal worden bij Qore, het PS magazine. Een special edition is ook beschikbaar, maar deze is al iets zeldzamer bij de online retailers en kost iets meer. Details vind je hier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gman
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 27-05 14:40
Ik had verwacht dat deze al uit was omdat er al lang, toch zeker een half jaar, een trailer op PSN (USA) staat.
Lijkt me een vette game.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tripwire999
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 22:42
ah deze ga ik zeker halen volgende week ! lijkt me zo cool. eindelijk weer eens een goede ps3 exclusive :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 275731

Over een kleine week vetrek ik naar de UK, dit is zeker één van de PS3 games die mee terug gaat :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tripwire999
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 22:42
Ik weet niet of iedereen het al weet maar er is dus bekend geworden op het officieele forum & bevestigd door sucker punch dat er in de europese versie van infamous GEEN ik herhaal GEEN engelse stemmen zitten!

http://www.suckerpunch.co...view&catid=2&id=1789#1797

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mutatie
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 00:41
Tripwire999 schreef op dinsdag 19 mei 2009 @ 13:06:
Ik weet niet of iedereen het al weet maar er is dus bekend geworden op het officieele forum & bevestigd door sucker punch dat er in de europese versie van infamous GEEN ik herhaal GEEN engelse stemmen zitten!

http://www.suckerpunch.co...view&catid=2&id=1789#1797
De nederlandse versie inderdaad niet, de uk versie natuurlijk wel. Wel idioot stom aangezien ik en vele anderen een game zonder engelstalige optie nooit zullen aanschaffen. 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SToRM666
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 11-09-2024
Sony heeft al aangegeven dat er bij de release een patch uit gaat komen met de Engelse taal:

http://www.volkskrant.nl/...cht_voor_protesten_gamers

[ Voor 33% gewijzigd door SToRM666 op 19-05-2009 19:53 ]

PSN id: NL_SToRM

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• t mac
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 19:27
Het laatste nieuws is dat er een patch uitkomt met engelse taal.
Ik haal mijn exemplaar bij CDWOW vandaan. De advies prijzen zijn in de EU echt te hoog. En het scheelt weer ruimte op de HD ;)

Iemand al iets gehoord over hoe groot de stad is? En hoeveel krachten je kunt unlocken want de krachten de trailers bevatten zijn allemaal hetzelfde. (granaat, the force en de straal) terwijl die tegenstanders een scheur in de weg kunnen maken das veel vetter...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• harlekein
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 04-04 20:16

harlekein

Creator Owner

Wat een idioterie dat er geen Engelse taal is in de Nederlandse versie. Patch of niet, ik was van plan deze op dag 1 te kopen, maar nu ga ik 'm vanuit Engeland bestellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KS1987
  • Laatst online: 30-05-2019

KS1987

no frills

Topicstarter
De demo is uit en hij is vet. Toch even wennen aan de speelstijl, maar het lukt. Mij valt het toch op dat - voor een superheld - Cole niet veel kan incasseren, hopelijk is dat louter voor het begin. Ook was ik verrast dat alles in het Nederlands was. Over CDWOW: is deze te vertrouwen en is de versie daar daadwerkelijk de UK versie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Mike-
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 27-11-2024
KS1987 schreef op maandag 18 mei 2009 @ 09:05:
afbeelding]
Maar naast de kleur en de kracht dat zijn power meebrengt, kan hij er ook door de stad reizen door op een trein te hoppen en zo kan je bvb relatief snel door stad reizen. Zijn power wordt naarmate het spel ook sterker, dit doet hij door XP te verdienen. Die verdien je - zoals je dacht - door slechteriken te verslaan en missies uit te spelen. Op het een einde van iedere missie krijg je een klein scherm die toont hoe goed of hoe slecht je het wel gedaan hebt.
Overigens kan je ook gewoon op de trein rails springen en "grinden" dit gaat ook redelijk snel en je hoeft niet op de trein te wachten ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zAo
  • Laatst online: 09-06 22:59

zAo

GPLv2 Fanboy

Ik heb de demo gisteren ook zitten spelen en het viel me eigenlijk tegen. De besturing vond ik niet erg lekker (L1 inhouden en dan met vierkantje e.d. werken: liever alleen de schouder buttons of alleen vierkantje e.d.). Daarnaast leek het vrij snel repetitief te worden.

Heeft niemand hier het idee dat het snel gaat vervelen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• harlekein

harlekein

Creator Owner

Ik heb ook de demo gespeeld en had er zeker meer van verwacht. Misschien ligt het aan mij, maar ik vind het vechten vaak onoverzichtelijk en ik ging vaak heel erg snel dood. Op easy... Ik ben nog van de old school toen games soms bizar moeilijk waren en tegenwoordig speel ik bijna alles op hard uit, maar die reapers zijn vaak al bij je voor je ze ziet en dan ben je in no-time dood. Ik had hier wel een electric shield option of zo in willen zien.

Misschien is het wennen aan het type gameplay.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chi3F
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 10-06-2023

Chi3F

Hax

Net de demo gedownload en gespeeld.

De reviews met 9+ gemiddeld legden de verwachtingen erg hoog, maar moet zeggen dat ik er nog wel even aan moet wennen. Vind het grafisch niet helemaal geweldig soms, ook lijkt de game soms niet 100% vloeiend te lopen als het halve scherm gevuld is met electriciteitsflitsen.

Maar het speelt dan wel weer erg soepel, controls ook prima. Ben alleen bang dat het te eentonig kan gaan worden... Ik denk er nog even over na of ik hem pre-order, het feit dat ik er een Uncharted 2 Beta key bij krijg is natuurlijk wel weer interessant!

PSN: Arienix

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 301679

heeft wel iets weg van prototype...?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• harlekein

harlekein

Creator Owner

Anoniem: 301679 schreef op zaterdag 23 mei 2009 @ 16:31:
heeft wel iets weg van prototype...?
Open world actie games met als personage iemand met superpowers. Ja, zeker wel.

Maar omdat Prototype meer van het hakken met de botte bijl is en geen shooter trekt mij dat zeker meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkwolf_1982
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 21-05 13:32
Gisteren ook de demo gespeeld en inderdaad lagen mijn verwachtingen zeer hoog door de reviews die ik gelezen heb.
Het is inderdaad een kwestie van wennen betreft Cole en wat hij kan incaseren.
Zo durfde ik uit automatisme bijna niet van daken te springen en moest ik mijzelf helpen herinneren: nee, dat kan hij dan weer WEL hebben.

Ook zeggen demo's niet vaak iets over het hele spel trouwens.
Uncharted dacht ik ook nooit te gaan kopen want de demo sprak mij niet heel erg aan eerlijk gezegd.
Toch uiteindelijk (uit verveling) toch maar Uncharted gekocht en dat was meteen een hele andere ervaring, ook omdat je echt vanaf het begin begint.
De demo van InFamous hangt een beetje aan elkaar van wat random missies die je (bijna geforceerd) achter elkaar moet uitvoeren.
Je krijgt van het verhaal niet echt de smaak te pakken, wat je dus ook al niet had met bijvoorbeeld de Uncharted demo.

Zelf ga ik de demo nog eens uitspelen en kijken hoe ik mij erbij voel.
Opzich smaakte het naar meer... maar aan de andere kant blijft het nog even een twijfel gevalletje.
Misschien mijzelf toch verheerlijken en vertrouwen op de goede reviews die bijna eissen dat je dit spel als PS3 bezitter in je collectie moet hebben.
Sommige reviewers zijn het na 30 uur nog niet zat. Dus tja...
Metacritic.com heeft ondertussen bij het schrijven van deze post 35 reviews geindexeerd die je daar kan lezen en bekijken.
De gemiddelde score is 87/100.
Qua laagste zijn er (sinds vandaag) 3 met 70/100 en vanaf dat punt is het alleen nog maar 80/100 en hoger voor de overige 32 reviews.
En deze hebben dit gebaseerd op het hele spel natuurlijk en niet de demo.
Niet heel verkeerd en zou dan toch wel goed moeten zitten als het enkel twijfel is na het spelen van de demo, denk ik dan.

Hopelijk komt wel de patch daadwerkelijk op de 29ste uit.
Ik weiger om het spel in het Nederlands te gaan spelen.
Heb wat clips op YouTube gezien... heel snel weg geklikt... verschrikkelijk... :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 297689

Toevallig dat ik gister een advertising van de game zag...
Ik kende de titel wel maar had hem nooit serieus in de gate gehouden.
Thuis gelijk de demo gedownload en spelen maar. Het eerste wat me opviel; het Nederlands is echt niet om aan te horen. Ik weet wel dat er een patch komt maar dan nog.....

Maargoed over de gameplay, ik moest zeker wennen en vond het in het begin echt niet lekker spelen. Had moeite met aimen en miste daardoor de helft van m'n schoten, net alsof het wat te snel ging. Na 10min spelen ging het al heel wat beter maar nog steeds niet overtuigd. Het incasseringsvermogen is inderdaad belachelijk laag. Ik hoop dat dit komt doordat je nog "beginner" bent en dat je dadelijk toch echt wat meer kunt incasseren.

Ik ben nog steeds aan het twijfelen of ik hem ga halen, toch jeukt het wel een beetje.
Vanavond nog maar een keer de demo spelen!

Voor mensen die nog wat van de gameplay willen zien. 1up heeft een van hun bekende "Game nights" gehad en spelen 50 minuten non-stop infamous. Je krijgt hierdoor echt een goede indruk van het spel.
http://gamevideos.1up.com/video/id/24735

Zijn er al mensen die hem gekocht hebben, hij is al bij bepaalde winkels te verkrijgen namelijk?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coltpower
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 15-05 20:27
Ik ben van plan hem straks te gaan kopen.
Heb gisteren Bart Smit gebeld met de vraag of ze hem hadden, ze kregen hem waarsch. vandaag binnen.

Ben vandaag 12:30u vrij, ga dan gelijk naar de winkel!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 297689

Mijn bestelling van Bart Smit is gister verzonden, dus ik denk dat ze hem inmiddels wel hebben overal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coltpower
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 15-05 20:27
Heb net even belrondje gedaan:
- (mijn) Mediamarkt heeft op dit moment enkel de Special Edition voor € 64,95
- Bart Smit heeft de Normal Edition in de schappen staan voor € 64,95
- (mijn) Intertoys krijgt hem vandaag met de post binnen, ik wordt hierover gebeld

Vooralsnog gaat mijn keuze dus uit naar Mediamarkt, mede omdat ik hem daar straks meteen op kan halen.
Intertoys kan nog wel een middagje duren, terwijl de Special Edition bij hun op de site staat voor € 63,-

offtopic:
Dynabyte doet trouwens de laatste maanden slechte zaken m.b.t. Gaming volgens mij? Heb al een hele poos geen goeie games daar kunnen vinden en ze lijken ook niet veel bijzonders te verwachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 236092

Is er al iemand die em gekocht heeft en gespeeld heeft? Ik zit nou al bijna 3 kwartier bij me ps 3. Heb 2 keer gepobeerd iets aan het spelen te krijgen maar nee...

Ik krijg eerst het laad scherm, daarna druk op start een leuk filmpje en dan blijft ie (de klok zit nou op bijna 20 minuten) weer een laadscherm waar hij gewoon niet door heen komt...

heerlijk...

Wauw, 3 keer is scheepsrecht...

nou nog even uitzoeken waar ik de taal kan veranderen (wat is godverdomme gebeurd... :r )

[ Voor 15% gewijzigd door Anoniem: 236092 op 29-05-2009 13:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mellachi
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 28-04 21:44
Ik heb hem inmiddels voor me liggen. Zit helaas nog op mijn werk :( Weet iemand al of de taal patch beschikbaar is. Ik vind het zonde om in het nederlands te spelen. Op de kaft staat overigens wel dat je kunt downloaden via PSN. Straks komt die patch pas over een maand uit.... aaargh |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fatal Mind
  • Registratie: September 2007
  • Niet online
'K heb de game net ook gehaald bij bart smit hier in de stad,

game in de ps3 gedaan, en hij begint gelijk te koeren over een engelse patch, ik gedownload en geinstalleerd, maar hij blijft nederlands :S ?

Edit:
Net ff alle game data + save games van inFamous verwijderd en opnieuw een poging gedaan.

Game opgestart, ps3 begint over dat er een nieuwe patch is, 1.02 en dat de verandering de engelse taal is, patch is ongeveer 8 mb groot. Game reboot, vervolgens krijg je een inFamous schermpje dat hij aan het installleren is, maar na 23% lijkt het alsof hij ermee stopt, is hij klaar ? of gaat hij op een later moment de rest installen, na dit vage gedoe gaat hij wel gewoon verder naar het hoofdmenu waar ik alleen maar krijg '' druk op de start toets '' doe ik dit, dan start de game in het nederlands....

't zou toch niet zo zijn dat de ps3 in z'n algemeen in het engels moet worden ingesteld.... ik ga het eens proberen.

Edit zoveel: PS3 in het engels instellen in zijn algemeen instellen heeft het laten werken, tis nu in het engels, hulde hulde...

[ Voor 69% gewijzigd door Fatal Mind op 29-05-2009 14:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pensmaster-B
  • Registratie: November 2002
  • Niet online
mediamarkt Hengelo heeft zowel de SE als de Normal editie liggen.

Vanmorgen de SE maar gehaald, geen idee wat die extra power is, maar altijd leuk om te hebben, nu gewoon aan't werk :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mellachi
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 28-04 21:44
Goed om te horen dat de patch er al is, nog een paar uur en dan ben ik thuis. Even wat huishoudelijke dingen regelen en dan ontzettend gamen.

Volgens mij heb ik dat vaker gezien dat je de PS3 op engels zetten moet voordat het spel engels is, Killzone 2 misschien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 249060

Even over die nederlandse taal,

er is een patch uitgekomen die het mogelijk maakt om in het engels te spelen. En als je zelfs de demo in het engels wilt spelen moet je gewoon de systeem taal op engels zetten op je playstation.

Vet spel! denk erover om hem te kopen. Ik wacht alleen nog ff op wat reacties.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fatal Mind
  • Niet online
Anoniem: 249060 schreef op vrijdag 29 mei 2009 @ 17:18:
Even over die nederlandse taal,

er is een patch uitgekomen die het mogelijk maakt om in het engels te spelen. En als je zelfs de demo in het engels wilt spelen moet je gewoon de systeem taal op engels zetten op je playstation.

Vet spel! denk erover om hem te kopen. Ik wacht alleen nog ff op wat reacties.
... dit is al even bekend...

Anyways, heb lekker paar uur zitten spelen daarnet, speelt prima weg, het good vs evil verhaaltje is wel entertaining, soms is het wat irriterend dat ze bv op je schieten van achter een muur terwijl ik ze niet kan zien, maarja daar zijn wel weer oplossing voor natuurlijk.

So far, so good :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nicket84
  • Laatst online: 25-02 23:00
De flapdrollen van bol.com hebben hem vandaag nog niet geleverd@!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pensmaster-B
  • Niet online
daarom pre order ik gewoon ook niet meer, vooral bij releases die altijd op een vrijdag uitkomen

ik loop gewoon de MM of andere winkel in, dan maar wat "meer" betalen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

En iedereen tevreden met het spel?

Ik zelf vind het er mooi uitzien en best goed spelen. Alleen die vervelende camera, die de hele tijd de verkeerde kant op draait...

Maar ja verder, erg mooi :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fatal Mind
  • Niet online
Vind het een geniaal spel, eentonig vind ik het tot nu toe niet, iedere keer weer paar moves erbij, en natuurlijk in het begin de keuze of je goed / slecht wordt, daarna vind ik het lastig om dat te veranderen / op pijl te houden, als je net ff teveel mensen pijn doet ofzo als je goed ben wordt je best snel evil, Voor de rest, prachtige animaties etc etc, ben dr' blij mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pensmaster-B
  • Niet online
tot nu toe bevalt het mee zeer goed

eerst good gegaan, .... maar kon het niet volhouden, snel als evil overnieuw begonnen

nu ff pauze, kheb zere lightning trigger finger :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fatal Mind
  • Niet online
Hahaha, zere vinger, 'k weet wat je bedoeld... sinds dat ik deze game speel verlies ik regelmatig gevoel in 1 van me handen :P whehe...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 95032

Ik vind het een supergame. Een en al fun en zelfs geen frustrerende momenten. Als suckerpunch zijn best doet hebben ze met Infamous2 een nieuwe GTA in huis.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoTimeRemains
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 21:29

NoTimeRemains

I know

wat doen jullie met de karma momenten? ik speel op dit moment alles goed.

This is the Way.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fatal Mind
  • Niet online
Hier ook, ben nu een Hero, als ik hem ooit uitgespeeld krijg dan ga ik voor pure evil :P heeft ook zo z'n aantrekkingskracht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkwolf_1982
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 21-05 13:32
Gisteren dan toch eindelijk inFamous maar gekocht.
Jammer dat ik net pas lees dat Prototype dan toch veel eerder te halen is i.p.v ergens volgende week, maar dan wacht Prototype maar even wat langer.
inFamous is namelijk echt een toppertje!
Voor de mensen die zwaar in twijfel zijn gebracht door de super misleidende van alles random aan elkaar geplakte zooi demo: koop gewoon het hele spel.
Zeker het begin is misleidend van de demo, omdat deze de impressie geeft dat je het hele begin te zien en spelen krijgt van het spel.
WRONG!
Het hele spel heeft een begin dat veel meer inhoud (zal geen spoilers geven) bevat en word dus rustig aan in het spel gezet.
Het verhaal sleept je vervolgens steeds verder de game in en voor dat je het weet is het weer veel te laat en moet je echt met pijn en moeite de PlayStation uit zetten om te gaan slapen.
Inderdaad geen spijt gehad om het hele spel te halen en snap nu waarom bijna alle reviews (en users) zo wild van de hele versie zijn.

Trouwens... het installeren gaat ook mega snel zeg.
Er staat op de hoes dat je minimaal 1,2 GB vrij moet hebben op je schijf en de eerste keer bij het opstarten zie je een progress bar (die al meteen op 14 procent stond bij mij) en toen deze bij de 16 procent kwam verdween deze.
Het bekende "inFamous" laad logo onder aan het scherm en hop het spel was klaar voor de actie.
Huh?
Maar wel relaxed.
Dacht dat ik dus nog wel even kon gaan wachten door die installatie.
Schijnbaar installeert de hele meuk op de achtergrond terwijl jij alvast het spel begint?
Zal thuis eens kijken vanavond of er ook echt 1,2 GB van mijn HDD is opgesnoept.

Top spel.
Zo top, dat de honger naar Prototype wel even gestilt is en ik mij voorlopig prima kan gaan vermaken met inFamous.
Lijkt me fijn afwisselen ook.
Speel het eerst als good guy uit en dan kan ik eens aan Prototype beginnen.
Kan ik daarna nog altijd weer even afwisselen met inFamous met een vers potje bad guy!

Dus twijfelaars: kopen!
Ik sluit me bij de rest aan dat je er echt geen spijt van gaat krijgen.

Oh... wel een klein dingetje wat ik irritant vond.
Het was totaal niet duidelijk hoe ik die dead drops op mijn kaart kon vinden.
Er kwamen alleen maar blauwe bliksem icoontjes op mijn kaart maar nergens een grijze pijl of iets anders aan de rand van mijn map zodat ik die dead drop points makkelijk kon lokaliseren.
Heb echt van dak tot dak moeten zoeken in de opgegeven radius waar ze zouden moeten zitten.
Oh well! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fatal Mind
  • Niet online
Die dead drops zijn relatief simpel heur, als jij zoekt voor elektrische bronnen om zo maar te zeggen, dan zie je in de rand van je '' hud '' een grijze ring verschijnen ( als er een dead drop in bereik is ) vanaf daar is simpelweg veel '' zoeken '' en dan wordt het cirkeltje steeds kleiner.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gopal
  • Laatst online: 04-06 22:30
NoTimeRemains schreef op maandag 01 juni 2009 @ 13:36:
wat doen jullie met de karma momenten? ik speel op dit moment alles goed.
Ik ben richting InFamous aan het gaan, ben nu een Outlaw :P.

Ik heb trouwens de Special Edition gehaald bij de Mediamarkt voor €55. Hij stond daar te koop voor €75, maar onder het mom van dat 'ie bij de Bart Smit en E-Plaza ook €55 was, kreeg ik het alsnog voor dezelfde prijs. Moest die kerel wel overreden, want hij mocht het eigenlijk alleen maar aan mij geven als die niet bij andere winkels was uitverkocht (was wel zo natuurlijk, anders zou ik niet naar de MM gaan :P). Maar gelukkig heb ik het dan toch gekregen.
Al moet ik wel zeggen dat het jammer is dat ik de Uncharted2 beta er niet bij kreeg, al was die volgens mij ook bij de SE van InFamous. Ik klaag niet voor €55 hoor O-) .

PSN-ID : Cenzer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AutisticPinguin
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 10-06 07:40
Hij is nu bij 1dayfly € 49.95 incl. verzendkosten. Ga hem daar zo bestellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fatal Mind
  • Niet online
Zo dan, de game net uitgespeeld, erg gaaaaaaaaaaaaf !!! Geniaal verhaal.

Nu nog maar een keer uitspelen binnenkort, maar dan op standje inFamous

[ Voor 34% gewijzigd door Fatal Mind op 04-06-2009 16:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pensmaster-B
  • Niet online
uitgespeeld op infamous ...

about sasha:

spoiler:
ik had echt gehoopt dat je iets meer met haar zou doen...
aan de hand van alle conversaties in de evil missies, en ook nog bij het eind gevecht
dacht echt, kessler dood nu ga je samen rulen met haar over de city
maar het eindfilmpje was wat anders
jammer ... she's so fine

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meelobee
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 00:32

Meelobee

¯\_(ツ)_/¯

Ik heb de eerste 2 eilanden helemaal vrijgespeeld, en ben voordat ik het 3e eiland opga op zoek naar de laatste shard. Heb er nu 281 en het zouden er 282 moeten zijn, ik heb beide eilanden al meerdere keren helemaal afgezocht maar kan die laatste shard maar niet vinden. Wat zijn de rare plekken met shards die makkelijk over het hoofd gezien worden?

Ryzen 7 7700X | ROG Strix B650-E Gaming Wifi | ROG Strix RTX 4070Ti | 32Gb GSkill RipJaws S5 | 980Pro 2Tb | Corsair RM850x Shift | Fractal Design North Black

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fatal Mind
  • Niet online
Misschien kan je op inet ergens via google een map vinden waar ze allemaal opstaan, vervolgens allemaal afgaan, en gelijk afkruisen ? of is dit al iets wat je heb gedaan ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shikaka
  • Laatst online: 16:30
Hier is een map met alle shards en dead drops

http://db.gamefaqs.com/console/ps3/file/infamous_map.gif

Xbox: Shikakka PSN: Shikaakka Steam: Shikakka

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CrankyGamerOG
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 10-06 15:07

CrankyGamerOG

Assumption is the mother.....

Help ik zit ergens vast
spoiler:
Hummm ik ben nu bij "Arrest Alden"
das zon opdracht, waar je de "echo" van Alden moet volgen.
Op een gegeven moment kom je op zon binnenpleintje uit. met een rond iets met een boom oid erin.
Daar stop Alden bij mij :/
en dan gebeurt er verder niks meer, iemand enig idee waar ik heen moet of wat ik fout doe ?

[ Voor 7% gewijzigd door CrankyGamerOG op 11-06-2009 09:15 ]

KPN - Vodafone Ziggo Partner

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meelobee

Meelobee

¯\_(ツ)_/¯

Na lang zoeken heb ik eindelijk de laatste shard gevonden van de 1e twee eilanden. (282 in totaal) *O*

En ik ontdekte net dat je civilains kan kan 'opladen' met je bliksem en dan vervolgens kan je die energy drainen om te gebruiken voor je specials. Als je evil bent is het handig als je in een gebied zonder stroom zit!

Ryzen 7 7700X | ROG Strix B650-E Gaming Wifi | ROG Strix RTX 4070Ti | 32Gb GSkill RipJaws S5 | 980Pro 2Tb | Corsair RM850x Shift | Fractal Design North Black

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Bah!!!

Ik ben bezig, maar kom niet verder!!!
spoiler:
Ik ben bezig met de missie waarbij je die toren moet beklimmen voor die sphere. En dan moet je elke keer de lift voor Zeke klaarmaken zodat hij naar boven kan. Eerste lift, eitje. 2de lift lukt ook nog. 3de lift. Ik sta maar te schieten op de dat ding, en Zeke blijft maar roepen dat ik iets moet doen. Maar die l*l gaat gewoon niet op die lift staan. Dus ik kom gewoon niet verder daar door. Erg frustrerend... :S..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meelobee

Meelobee

¯\_(ツ)_/¯

Gewoon ff terug naar hem toe gaan en hem een duwtje (shockwave) in de goeie richting geven ;)

Heb em gister uitgespeeld met mn Evil character. Erg tof einde met een goeie plottwist 8)
Nou nog een keer maar dan als good character en op Hard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Meelobee schreef op vrijdag 12 juni 2009 @ 10:28:
Gewoon ff terug naar hem toe gaan en hem een duwtje (shockwave) in de goeie richting geven ;)

Heb em gister uitgespeeld met mn Evil character. Erg tof einde met een goeie plottwist 8)
Nou nog een keer maar dan als good character en op Hard.
Dat dacht ik dus ook. Dus ik naar beneden. ervoor gezorgd dat hij op dat platformpje komt te staan. Weer naar boven klimmen weer die lift aanzwengelen. Begint die lul weer te schreeuwen waar ik blijf. Is die van de lift af gelopen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skire
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 03-06 10:43
okay ik heb hem net ook besteld :p de aanbieding op www.consoleshop.nl voor 39 euro inclusief verzendkosten kon ik gewoon niet weerstaan. de demo vond ik matig, maar zoals in dit topic eerder al werd gezegd: dat was die van uncharted ook :P simpelweg omdat je niets meekrijgt van het verhaal en je erg gelimiteerd in bent overal (logisch, het is tenslotte een demo).

na het zien van http://link.brightcove.co...1388001?bctid=23859313001 werd ik toch wel erg enthousiast. het spel heeft gewoon een bepaalde charme, een soort verslaving. er zitten van die leuke elementen in het spel waardoor je het gewoon blijft spelen. dit maakt een game gewoon perfect voor mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 20:50

BM

Moderator Spielerij
Heb 'm gister uitgespeeld. Erg tof spel :)
Soms dreigt het spel ietwat repetatief te worden qua missies, maar ze weten er net op tijd telkens weer een leuke draai aan te geven. Goed verhaal ook, had ik niet verwacht.
spoiler:
De cutscene na het eindgevecht was een redelijk WTF voor me, die had ik niet zien aankomen....

Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FeaR
  • Laatst online: 23:51

FeaR

In GoT we trust

Ik zit nu vast op het eerste eiland.
Ik moet een side-missie doen door die "Satellite Uplinks" te disabelen.
Normaal krijg je dan een x aantal seconden extra om naar de volgende te gaan.
Maar bij de één-na-laatste heb ik dus nog maar 9 seconden om bij de laatste te komen die echt zeer ver weg is. En ook is er niet echt een snelle manier door over kabels te grinden of wat dan ook... Wel een beetje een jammertje :P

Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fatal Mind
  • Niet online
Die sattelite uplinks zijn inderdaad vervelend, je moet even goed zoeken naar kabels die eventueel op bijliggende gebouwen te vinden zijn, de langer de kabel de harder je gaat volgens mij.

Blijven proberen is de oplossing, wil het niet, doe ff paar andere missies, probeer het dan nog eens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CrankyGamerOG

CrankyGamerOG

Anoniem: 236092 schreef op donderdag 11 juni 2009 @ 23:06:
Bah!!!

Ik ben bezig, maar kom niet verder!!!
spoiler:
Ik ben bezig met de missie waarbij je die toren moet beklimmen voor die sphere. En dan moet je elke keer de lift voor Zeke klaarmaken zodat hij naar boven kan. Eerste lift, eitje. 2de lift lukt ook nog. 3de lift. Ik sta maar te schieten op de dat ding, en Zeke blijft maar roepen dat ik iets moet doen. Maar die l*l gaat gewoon niet op die lift staan. Dus ik kom gewoon niet verder daar door. Erg frustrerend... :S..
ik ben iets verder dan jou.....

bereid je maar voor :)

op een leuk gevecht een plot twist.... :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meelobee

Meelobee

¯\_(ツ)_/¯

FeaR1986 schreef op zondag 14 juni 2009 @ 22:37:
Maar bij de één-na-laatste heb ik dus nog maar 9 seconden om bij de laatste te komen die echt zeer ver weg is. En ook is er niet echt een snelle manier door over kabels te grinden of wat dan ook... Wel een beetje een jammertje :P
Let erop dat je bij alle uplinks de kortste route neemt, als je in het begin een langere route neemt kan het zijn dat je de 1e 2 uplinks wel haalt, maar dat je tijd te kort komt voor de laatste.

Ik ben bezig met m'n 2e keer spelen dit keer op hard en als good character :)
Ben nou op het 3e eiland en heb net de 15e good sidequest gedaan, nog een paar levels en ik heb em 100% uitgespeeld 8)
De verschillen tussen good en evil zijn toch wel groot, ik vondt het leuker om als evil te spelen, dan hoef je niet zo op alle civilians te letten }) Maar aan de andere kant, de restaining grenades van good zijn ook weer erg leuk..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FeaR

FeaR

In GoT we trust

Meelobee schreef op maandag 15 juni 2009 @ 11:19:
[...]
Let erop dat je bij alle uplinks de kortste route neemt, als je in het begin een langere route neemt kan het zijn dat je de 1e 2 uplinks wel haalt, maar dat je tijd te kort komt voor de laatste.
Op één of andere manier denk ik dat er een soort van "bug" zit bij die missie.
Want ik heb al meerdere van die Satellite Uplink-missies gedaan en daar ging het "drainen" ook een stuk vlotter. Bij degene waar ik dus vast zit merk ik een soort van lag op en ook komt de tijd van de vorige er soms pas bij als ik al onderweg ben naar de volgende... Beetje vreemd allemaal 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CrankyGamerOG

CrankyGamerOG

FeaR1986 schreef op maandag 15 juni 2009 @ 14:29:
[...]

Op één of andere manier denk ik dat er een soort van "bug" zit bij die missie.
Want ik heb al meerdere van die Satellite Uplink-missies gedaan en daar ging het "drainen" ook een stuk vlotter. Bij degene waar ik dus vast zit merk ik een soort van lag op en ook komt de tijd van de vorige er soms pas bij als ik al onderweg ben naar de volgende... Beetje vreemd allemaal 8)7
mjah er zijn wel meer bugs, zo zat ik ergens waar ik Alden moest volgen, ik volgde hem tot op een binnenplaats, en toen gebeurde er verder niks, ik dacht dat ik wat fout deed.
De dag erna toen ik de save laadde echter kwam ik op de binnenplaats en toen gebeurde er wel iets :P wat zeg ik niet ivm spoiler :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dynamix
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 10-06 04:59
Afgelopen zaterdag mijn kopie binnengekregen. Wat een heerlijke game is het toch. Ik heb me tot nu toe voornamelijk beziggehouden met het verzamelen van de blast shards, om zodoende gelijk de stad eens goed te verkennen. Het is daarbij echt vet om van hoge gebouwen naar beneden te jumpen voor het rollercoaster effect :)

Ik begrijp de opzet van die stunts niet helemaal... Is het zo dat de stunt die je in het menu omschreven ziet op dat moment alleen te behalen is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gopal
  • Laatst online: 04-06 22:30
Surineeslander schreef op dinsdag 16 juni 2009 @ 10:05:
Afgelopen zaterdag mijn kopie binnengekregen. Wat een heerlijke game is het toch. Ik heb me tot nu toe voornamelijk beziggehouden met het verzamelen van de blast shards, om zodoende gelijk de stad eens goed te verkennen. Het is daarbij echt vet om van hoge gebouwen naar beneden te jumpen voor het rollercoaster effect :)

Ik begrijp de opzet van die stunts niet helemaal... Is het zo dat de stunt die je in het menu omschreven ziet op dat moment alleen te behalen is?
Nee hoor, dat is gewoon een stuntlist. Alleen kan je niet zien wat de andere stunts zijn :+ . Maar als je in een gevecht bent en je probeert wat combo's, dan zul je zodoende toch wel een keertje een andere stunt doen die op de lijst staat, maar nog niet is getoond.

Edit:
Oh, ik heb trouwens net InFamous uitgespeeld, als INFAMOUS :P. Nu wil de resterende shards nog halen en proberen nog wat stunts te doen, en daarna maar is een HERO worden O-) .

[ Voor 9% gewijzigd door Gopal op 16-06-2009 12:06 ]

PSN-ID : Cenzer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NinTeNdO_FrEaK
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 10-07-2024
Surineeslander schreef op dinsdag 16 juni 2009 @ 10:05:

Die stunt in het menu geeft alleen maar aan welke stunt je nog moet behalen, anders zou je natuurlijk nooit weten welke stunts er zijn en welke je nog moet. Maar je kunt alle stunts gewoon altijd doen.

Ik moet zelf nog vier stunts, erg lastig die laatste. Moet nog right back at ya, die is me nog niet gelukt.

Ps4/switch gamer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skire
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 03-06 10:43
Wow :| ik ben echt weggeblazen door inFamous. Wat een ongelofelijk leuk spel zeg! Het verhaal achter de game vind ik echt geweldig. De missies zijn leuk. Er zit een goede verhouding in de game tussen serieuze en grappige momenten. En het belangrijkste van alles: wanneer je het eenmaal speelt, kun je gewoon niet stoppen.

Okay genoeg getypt, ik ga weer spelen :D

Oh ja, de game ga ik trouwens sowieso 2x uitspelen vanwege de Good & Evil aspecten :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meelobee

Meelobee

¯\_(ツ)_/¯

NinTeNdO_FrEaK schreef op dinsdag 16 juni 2009 @ 20:39:
[...]

Die stunt in het menu geeft alleen maar aan welke stunt je nog moet behalen, anders zou je natuurlijk nooit weten welke stunts er zijn en welke je nog moet. Maar je kunt alle stunts gewoon altijd doen.

Ik moet zelf nog vier stunts, erg lastig die laatste. Moet nog right back at ya, die is me nog niet gelukt.
Right back at ya is opzich vrij simpel te halen, zoek een Reaper die ergens in z'n eentje op een dak staat. Schiet hem dan een keer met je primary lightning op zn borst. Als het goed is zal hij dan een granaat naar je gooien en die kan je vrij simpel met een shockwave teruggooien en hem ermee killen :)

Edit: Yay! Uitgespeeld op hard! 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dynamix
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 10-06 04:59
Het stunt verhaal is me duidelijk, thanks.

Het is trouwens echt grappig als je zo'n groepje niet oplettende reapers rondom een vlammende ton ziet staan... je hoeft er alleen even op te richten en hoppa ze komen in actie :)

[ Voor 3% gewijzigd door Dynamix op 18-06-2009 15:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sinester
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 21-05 12:55

Sinester

Game Guru

Dit spel lijkt me ook wel leuk, heb helaas geen PS3 en het hij komt niet op andere platformen geloof ik

Verder komt dat reaper verhaal met rode hoodies me wel heel bekend voor :P (The world ends with you)

Hello there

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FeaR

FeaR

In GoT we trust

Om mezelf maar te quoten:
FeaR1986 schreef op zondag 14 juni 2009 @ 22:37:
Maar bij de één-na-laatste heb ik dus nog maar 9 seconden om bij de laatste te komen die echt zeer ver weg is.
Die missie heb ik nu dus wel gehaald.
Denk dat ik echt te maken had met een bug zoals ik al eerder zei.
Want had nu met dezelfde missie ruim 6 seconden over, dus dat is wel veel meer dan de negen seconden die ik eerst had om de missie af te maken. Kan ook komen omdat ik nu tegen die "lampen" aan spring om deze kapot te maken. Dat gaat vele malen sneller dan ze te drainen...

Na die missie eindelijk gehaald te hebben maar naar het tweede eiland gegaan. Want wilde eerst de 100% behalen. Alleen heb ik op het eerste eiland nog gigantisch veel "Shards" en "Dead Drops" laten liggen. Nu maken die laatste me niet heel veel uit, maar vind die shards toch wel jammer. Want denk dat ik zeker nog twee of drie battery cores erbij had kunnen krijgen als ik ze allemaal had verzameld. En die heb ik nu zeker wel nodig... Dus op het tweede eiland maar eens alles zoeken, want als ik de vijanden zie op het tweede eiland maak ik me echt zorgen straks op het derde eiland :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 8733

Ik kom ergens niet uit. Ik speel de game als Good. Ben nu ook Hero, en heb het spel bijna uit.

Alleen nu krijg ik niet alle districts 100%. Op Warren en Neon heb ik nog een side missie openstaan. Alleen die kan je alleen doen als je 'Bad' bent. Dus hoe krijg ik nu deze districts op 100% ?

Ook zie ik in het powers menu dat er een ability is die je krijgt bij het doen van een x aantal 'Good side missions'. 15 om de ability op zn top te krijgen. Maar ik heb er maar 5. En aangezien ik het spel bijna uit heb (80%) vraag ik me af. Hoe of waar vind ik nu die overige 10? Op de minimap zie ik ze niet :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CrankyGamerOG

CrankyGamerOG

Anoniem: 8733 schreef op zondag 21 juni 2009 @ 17:29:
Ik kom ergens niet uit. Ik speel de game als Good. Ben nu ook Hero, en heb het spel bijna uit.

Alleen nu krijg ik niet alle districts 100%. Op Warren en Neon heb ik nog een side missie openstaan. Alleen die kan je alleen doen als je 'Bad' bent. Dus hoe krijg ik nu deze districts op 100% ?

Ook zie ik in het powers menu dat er een ability is die je krijgt bij het doen van een x aantal 'Good side missions'. 15 om de ability op zn top te krijgen. Maar ik heb er maar 5. En aangezien ik het spel bijna uit heb (80%) vraag ik me af. Hoe of waar vind ik nu die overige 10? Op de minimap zie ik ze niet :?
Good missies komen door het spelverloop heen....
Je MOET ze dan ook doen als ze tevoorschijn komen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 8733

CrankyGamerOG schreef op zondag 21 juni 2009 @ 17:41:
[...]

Good missies komen door het spelverloop heen....
Je MOET ze dan ook doen als ze tevoorschijn komen
Dan had ik ze ook zeker wel gedaan :? Dus ik snap niet waar ze dan zitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meelobee

Meelobee

¯\_(ツ)_/¯

Als je nog een Evil Sidequest hebt staan dan zou er ook een Good Sidequest moeten zijn..Als die er niet staat heb je misschien een bug te pakken ofzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kazuka
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online

kazuka

Building Better Worlds

Gisteren de demo gechecked en ik was aangenaam verrast :)

Ik begon er zonder verwachtingen aan en probeerde het niet met GTA IV te vergelijken. Wat mij meteen opviel is dat de gameplay gewoon echt heel smooth is. Het speelt zo ontzettend lekker weg en het is moeilijk om te stoppen :P Daarnaast vind ik de stad grafisch niet echt bijzonder maar ook zeker niet slecht. Wat er wel heel goed uitziet zijn de explosies en electriciteit, juist hetgene waar het spel om draait. Ook de afwisselende missies zijn cool. Als ik dan lees dat het volledige spel nog een stuk beter is dan de demo weet ik wel genoeg. Wederom een erg fraaie exclusive voor de PS3, deze ga ik zeker in huis halen. Maar eerst zijn MGS4, Killzone 2 en LBP nog aan de beurt :P

Ja, ik heb het druk als nieuwe PS3 eigenaar :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 265288

Zojuist uitgespeeld als Hero :Y)

spoiler: Conclusie
Ondanks dat het laatste gevecht niet moeilijk was (op medium, weet niet hoe het op hard zal zijn), had het toch wel een episch tintje, het verhaal ontvouwt zich mooi in de laatste cutscene, ik had wel een vermoeden over de link tussen Kessler en Cole, maar dacht eerder dat het z'n vader zou zijn en niet zijn toekomstige zelf _/-\o_ .

Overigens zitten er redelijk wat losse eindjes aan het verhaal, voor wat betreft Moya en Zeke en sommige karakterlijnen hadden wat dieper uitgewerkt mogen worden imho, maar goed ik heb zo'n vermoeden dat er een deeltje II in de maak is :Y). (Edit: Ik was Sasha vergeten)

Wat mij betreft een zeer geslaagde game, die net lang genoeg duurt om niet al te repetitief te worden en zoals al eerder aangegeven op dat moment geven ze er weer een mooie draai aan.
Ik ben nu dan ook erg benieuwd hoe het speelt als evil Cole en hoe groot de verschillen zullen zijn, ga dat dus maar eens proberen en dan eens zien hoe veel moeilijker de hard mode is :) .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wjcastelijns
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 30-05 10:20
Bij mij staat er als stunt dat ik een Melee finish moet doen. Heb al meerdere malen een tegenstander met enkel Melee moves gekilled maar ik lijk hem maar niet te krijgen. Iemand een idee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik had het idee dat die stunt bij mij ook redelijk random verscheen, soms als ik iemand in elkaar mepte kreeg ik de stunt wel en dan later deed ik exact hetzelfde en dan kreeg ik het niet...
Misschien heeft iets te maken met het daadwerkelijk doodslaan van de tegenstander of hem slechts verwonden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yippie
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 22-01 22:55
Heb nu alles gehaald ( laatste 2 shards en 3 dead drops ), behalve de stunts. Moet nu stunt 16 doen, die is wel moeilijk zeg:

•Splash And Crash -
spoiler:
While in the air, Shock an enemy and then hit the same enemy with the Thunder Drop move.

[ Voor 3% gewijzigd door Yippie op 25-06-2009 23:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Die is inderdaad lastig, maar toch wel goed te doen...

Een middelhoog gebouw vinden, zorgen dat er meer dan 2 tegenstanders beneden je staan en dan je jump goed plaatsen, zodat je je niet ergens nog vastklampt (Cole is nog kleveriger dan stroop) vervolgens bolts werpen als een bezetene om het geheel af te maken met een thunderdrop :Y).

Misschien de stunt zelf even in spoilercode zetten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Silverscope
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 29-05 21:11
wjcastelijns schreef op woensdag 24 juni 2009 @ 17:13:
Bij mij staat er als stunt dat ik een Melee finish moet doen. Heb al meerdere malen een tegenstander met enkel Melee moves gekilled maar ik lijk hem maar niet te krijgen. Iemand een idee?
Ik had hier ook problemen mee maar het is eigenlijk heel simpel:

Kies een sterke tegenstander ( bijv die van het 3e eiland ) en probeer deze vervolgens alleen via melee te killen. De trick is om een soort combo te maken met ongeveer 4-5 melee hits achter elkaar zonder tussenperiode. Met andere woorden: ga naast een ventje staan en bash constant op vierkantje :P

good luck

p.s. ik zit nu bij die stunt waar je 3 enemies met 1 shockwave van een dak moet blazen.... alleen kan ik nergens 3 ventjes op 1 dak vinden XD. Iemand tips?

Just grow old with grace

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Seraphus-Y
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 30-12-2024

Seraphus-Y

Scientific progress goes Boink

Silverscope schreef op donderdag 25 juni 2009 @ 17:37:
[...]

[...]

p.s. ik zit nu bij die stunt waar je 3 enemies met 1 shockwave van een dak moet blazen.... alleen kan ik nergens 3 ventjes op 1 dak vinden XD. Iemand tips?
Die heb ik ook nog open staan. Helaas heb ik alle gebieden al 100% en kom niet zo heel veel ventjes meer tegen, laat staan met z'n 3'e op een dak.

Ik denk dat ik de stunts maar ga proberen straks met de Evil-playthrough. Heb nu alles gehaald wat er te halen valt qua trophies, muv van de "All stunts" en de "Evil" gerelateerde trophies.

Ach, heb ik nog wat te doen de komende weken. ;)

Hier stond een lijstje met oude meuk... (toen was het nieuw en spannend).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rody
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 09-01 21:44
Ik heb het uitgespeeld op hero en infamous. Op infamous vond ik het leuker speler dan op hero, maar beide hebben zo hun eigen voordelen. Ik heb het laatste eiland niet 100% thug free kunnen maken want ik kon die side missions niet vinden :S Verder is hard mode niet echt super uitgewerkt, minder xp en moeilijkheidsgraad is alleen dat jij sneller en de vijander minder snel dood gaat.

spoiler:
Op infamous belooft de evil chick je iets nadat je kessler hebt gemold. Ik kreeg alleen een net iets andere eindscene dan op hero en toen was het afgelopen :'( Ik had wel meer gehoopt, mede omdat ze ook erg aanwezig is in de evil side missions. Ik ga er vanuit dat na de aftiteling er niets meer komt?

Er zitten ook een paar "bugs" om het makkelijker te halen. Zoals de bus op het dak van het ziekenhuis. Gewoon bij een lokaal gebouw een antenne in klimmen die je normaal kunt neerschieten en dan zie je net de hoofdjes van de 2 guards. ff snipen en klaar :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meelobee

Meelobee

¯\_(ツ)_/¯

Rody schreef op woensdag 01 juli 2009 @ 19:07:
Ik heb het laatste eiland niet 100% thug free kunnen maken want ik kon die side missions niet vinden :S
Niet alle quest markers zijn meteen zichtbaar. In het deel wat je nog niet hebt lopen nog vijanden, als je die doodmaakt wordt een van hen een sidequest (find the hidden package)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Seraphus-Y
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 30-12-2024

Seraphus-Y

Scientific progress goes Boink

Meelobee schreef op donderdag 02 juli 2009 @ 12:56:
[...]

Niet alle quest markers zijn meteen zichtbaar. In het deel wat je nog niet hebt lopen nog vijanden, als je die doodmaakt wordt een van hen een sidequest (find the hidden package)
Heeft bij mij anders wel 2 avonden geduurd voordat die een keer wilde triggeren...
Nou was ik toen toch nog op zoek naar 5 shards ofzo, maar wel irritant. Elke keer groepen ventjes omgelegd, maar geen missie unlocked. Uiteindelijk gebeurde het wel, maar heeft echt heel lang geduurd.

Hier stond een lijstje met oude meuk... (toen was het nieuw en spannend).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wjcastelijns
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 30-05 10:20
Wat een game zeg!

Eerst als Hero uitgespeeld en nu als Infamous op hard. Je speelt zo een aantal uren weg.

Ik hoop dat hier nog ooit een deeltje 2 van komt :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Idifix
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 25-05-2024
Ik heb dit spel net gekocht maar hij is in het frans :S. Iemand enig idee hoe ik hem in het nederlands krijg?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ike.
  • Registratie: Juni 2009
  • Niet online
Idifix schreef op zaterdag 29 augustus 2009 @ 14:26:
Ik heb dit spel net gekocht maar hij is in het frans :S. Iemand enig idee hoe ik hem in het nederlands krijg?
Heb gelezen dat er voor de EU versies een patch uit is gebracht voor het kunnen wisselen van taal. heb je deze gedownload/geinstalleerd?

Weet niet of het al eerder is gepost maar er is een graphic novel over de eerste 14 dagen...
http://infamous.ign.com/#prequel (site werkt bij mij alleen met IE)

[ Voor 18% gewijzigd door Ike. op 04-09-2009 21:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ike.
  • Niet online
/edit.

Uitgespeeld als Hero :)

[ Voor 150% gewijzigd door Ike. op 08-09-2009 19:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Texhnolith
  • Laatst online: 01-05 11:31
Heb em gespeeld bij een kennis. nu nog zelf halen :) vond em goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 264553

Heb dit spel binnen no time uitgespeeld. Wat was dit spel kort. Desalniettemin, een erg vermakelijk spel. Jammer dat het maar twee dagen duurde. Ik kijk al uit naar het vervolg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AllSeeyinEye
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 16:24

AllSeeyinEye

a.k.a. Oogje

Anoniem: 264553 schreef op vrijdag 11 september 2009 @ 11:22:
Heb dit spel binnen no time uitgespeeld. Wat was dit spel kort. Desalniettemin, een erg vermakelijk spel. Jammer dat het maar twee dagen duurde. Ik kijk al uit naar het vervolg.
Je hebt m uitgespeeld, maar heb je de platinum trophy dan ook binnen die 2 dagen?? If so, dan _/-\o_

EvaluationCopy schreef: [...] Audi-rijders zijn de nieuwe BMW-rijders. Petjes met een pak en dan zonder petje, maar in hart en nieren gewoon nog petjes. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 264553

AllSeeyinEye schreef op vrijdag 11 september 2009 @ 11:26:
[...]

Je hebt m uitgespeeld, maar heb je de platinum trophy dan ook binnen die 2 dagen?? If so, dan _/-\o_
Kheb m'n ps3 pas een weekje en ben nog niet zo bezig met trophy hunten. kheb namelijk nog 13 andere spellen hier liggen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ike.
  • Niet online
vanaf 10 december is het mogelijk om de 'Gigawatt Blades' gratis te downloaden via PSN. Deze kracht maakte deel uit van een pre-order actie.

[ Voor 24% gewijzigd door Ike. op 04-12-2009 17:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 23:21

Bor

Coördinator Frontpage Admins / FP Powermod

01000010 01101111 01110010

Ike. schreef op vrijdag 04 december 2009 @ 15:27:
vanaf 10 december is het mogelijk om de 'Gigawatt Blades' gratis te downloaden via PSN. Deze kracht maakte deel uit van een pre-order actie.
Is dat nog steeds mogelijk? Wat moet je hier voor doen? Ik zie nergens een uitbreiding op het spel in de NL store namelijk.

Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ike.
  • Niet online
Bor de Wollef schreef op vrijdag 01 januari 2010 @ 20:32:
[...]

Is dat nog steeds mogelijk? Wat moet je hier voor doen? Ik zie nergens een uitbreiding op het spel in de NL store namelijk.
Hij staat alleen in de US store. Weet niet of deze ook werkt met de EU game.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deezers
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 00:20
Ik ben nu bij de eindbaas maar krijg hem maar niet verslagen.. hoe doen jullie dat toch? :P En nee, helaas biedt Gamefaqs me deze keer geen helpende hand.. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bellerophon
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 28-05 11:54

Bellerophon

Persona non grata

Dennis Lammers schreef op woensdag 06 januari 2010 @ 07:26:
Ik ben nu bij de eindbaas maar krijg hem maar niet verslagen.. hoe doen jullie dat toch? :P En nee, helaas biedt Gamefaqs me deze keer geen helpende hand.. :)
Die is toch vrij gemakkelijk? Vond ik dan...

En de Gigawatt Blades werken alleen in de US versie, hoop dat ze hem ook nog in de EU PSN Store gaan aanbieden

PSN: Bellerophon-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pingwings
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 01-06 00:15
Is er nog nieuws over die Gigawatt Blades? Komt die nog naar de EU winkel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ike.
  • Niet online
pingwings schreef op zaterdag 09 januari 2010 @ 10:44:
Is er nog nieuws over die Gigawatt Blades? Komt die nog naar de EU winkel?
Nope, is nog niets over gezegd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pingwings
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 01-06 00:15
Ah balen, die lijken me wel gaaf :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ike.
  • Niet online
pingwings schreef op zaterdag 09 januari 2010 @ 18:02:
Ah balen, die lijken me wel gaaf :).
In de EU store update van morgen zitten de Gigawatt Blades :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bellerophon
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 28-05 11:54

Bellerophon

Persona non grata

Ike. schreef op woensdag 03 februari 2010 @ 18:30:
[...]

In de EU store update van morgen zitten de Gigawatt Blades :)
Heeft wel lang op zich laten wachten

PSN: Bellerophon-

Pagina: 1 2 Laatste