Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum
er zal geen DLC uitkomen.Bor de Wollef schreef op zondag 07 februari 2010 @ 20:15:
Dat heeft inderdaad lang op zich laten wachten. Stiekem hoop ik dat er toch nog een inFamous 2 gaat komen of DLC. Ik speel het spel inmiddels voor de 2e keer helemaal door. Topper!
Er is een grote kans dat er een deel 2 zal komen. David Sullivan (stem Cole) had op zijn twitter gepost dat hij auditie had gedaan voor de sequel
Hmm auditie voor de stem van de main character... Beetje vreemd imo, het zou gek zijn als Cole ineens heel anders zou klinken. Ik kan me Uncharted 2 ook niet voorstellen zonder de huidige stem van Nathan. Is toch aardig belangrijk voor een game.Ike. schreef op zondag 07 februari 2010 @ 20:52:
[...]
er zal geen DLC uitkomen.
Er is een grote kans dat er een deel 2 zal komen. David Sullivan (stem Cole) had op zijn twitter gepost dat hij auditie had gedaan voor de sequel
Even though I walk through the valley of the shadow of death. I will fear no evil.
Wie zegt dat Cole in een eventuele 2e deel voorkomt?Vanitas schreef op zondag 07 februari 2010 @ 21:18:
[...]
Hmm auditie voor de stem van de main character... Beetje vreemd imo, het zou gek zijn als Cole ineens heel anders zou klinken. Ik kan me Uncharted 2 ook niet voorstellen zonder de huidige stem van Nathan. Is toch aardig belangrijk voor een game.
Wie zou het anders moeten zijn? Zeke?Idifix schreef op donderdag 18 februari 2010 @ 18:35:
[...]
Wie zegt dat Cole in een eventuele 2e deel voorkomt?
PSN: Bellerophon-
Compleet andere characters miss. Zal niet zo raar zijn toch. Heb deel 1 nog niet uit gespeeld dus ik zou niet weten wie anders maar miss een zoon/dochter van Cole die de powers heeft geerfd ofzo.Bellerophon schreef op vrijdag 19 februari 2010 @ 19:44:
[...]
Wie zou het anders moeten zijn? Zeke?
Speel het spel dan eens uit en vorm dan nogmaals een meningIdifix schreef op maandag 22 februari 2010 @ 18:28:
[...]
Compleet andere characters miss. Zal niet zo raar zijn toch. Heb deel 1 nog niet uit gespeeld dus ik zou niet weten wie anders maar miss een zoon/dochter van Cole die de powers heeft geerfd ofzo.
PSN: Bellerophon-
Het waren maar optiesBellerophon schreef op dinsdag 23 februari 2010 @ 08:15:
[...]
Speel het spel dan eens uit en vorm dan nogmaals een mening
Heb infamous gister ook uitegespeeld op hero. Heb volgens mij alle karma upgrades gekocht maar ik heb er nog geen trophy voor gekregen
. Moet nog 1 missie doen om alle drie de eilanden thug vrij te hebben. Krijg ik hierna pas die Trophy....????
Ook zit ik vast met een stunt: Melee attack an airborne enemy. Hebben mensen deze gehaald en hebben ze tips hoe ik hem kan halen....????
'Gigawatt Blades' heb ik ook als patch gedowned maar waar kan ik die gebruiken....en hoe..
Ook zit ik vast met een stunt: Melee attack an airborne enemy. Hebben mensen deze gehaald en hebben ze tips hoe ik hem kan halen....????
'Gigawatt Blades' heb ik ook als patch gedowned maar waar kan ik die gebruiken....en hoe..
[ Voor 10% gewijzigd door MeagaShira op 08-03-2010 10:02 ]
....Research your own experience; absorb what is useful, reject what is useless and add what is essentially your own....
Klein kickje...
....Research your own experience; absorb what is useful, reject what is useless and add what is essentially your own....
Dit was mijn eerste Ps3 spel en vond hem toen echt geweldig.. alleen kocht snel daarna eigenlijk meer spellen en nooit verder gegaan voor platinum nadat ik hem 1 keer had uitgespeeld
Nu zit ik met een probleem. Ik heb 339/350 blast shards.. is er een manier waarop je kan zien waar je ze wel hebt gepakt? ik heb geen zin om een nieuwe game te starten en area voor area te moeten doorzoeken
en zo in het wilde weg lopen is ook vrij kut ;p
Nu zit ik met een probleem. Ik heb 339/350 blast shards.. is er een manier waarop je kan zien waar je ze wel hebt gepakt? ik heb geen zin om een nieuwe game te starten en area voor area te moeten doorzoeken
Ik heb er 349, weet waar de laatste zit maar kom er gewoon niet bij (je kunt hem zelfs zien). ik had er ~300 zelf gevonden, daarna een blast shard map erbij gepakt en ben ze toen stuk voor stuk afgegaan.Ricmaniac schreef op vrijdag 06 juli 2012 @ 09:32:
Dit was mijn eerste Ps3 spel en vond hem toen echt geweldig.. alleen kocht snel daarna eigenlijk meer spellen en nooit verder gegaan voor platinum nadat ik hem 1 keer had uitgespeeld![]()
rMBP M3 16" rMBP M1 13" iPhone 14 Pro Watch S7 AirPods Pro
ja dat moet ik ook maar doen dan neem ik aan.Gekkenhuis schreef op vrijdag 06 juli 2012 @ 09:37:
[...]
Ik heb er 349, weet waar de laatste zit maar kom er gewoon niet bij (je kunt hem zelfs zien). ik had er ~300 zelf gevonden, daarna een blast shard map erbij gepakt en ben ze toen stuk voor stuk afgegaan.
What the fuck! ik echt al die uren strijden om die blast shards te vinden he. ben echt overal stap voor stap geweest. heb alle blast shards afgevinkt in paint XD.. maar nu mis ik er gewoon nog steeds 2 :S! echt fucked up man
ik ben echt overal geweest

Enkele topics op een ander forum, waar ik indertijd veel hulp aan heb gehad. Miste er ook een paar op het eind.
Hoe te voorkomen dat je wat mist
Overzicht van alle Blast Shards
Gelukkig hebben ze dit in deel 2 beter aangepakt.
Hoe te voorkomen dat je wat mist
Overzicht van alle Blast Shards
Gelukkig hebben ze dit in deel 2 beter aangepakt.
ik snap het niet.. ik volg die links die je gestuurd hebt
heb ze toch echt allemaal die stipjes.. maar ik heb er 348/350 >_> slaat nergens op dit. laatste trophy voor platinum