Klopt wel. Als ik GTA4 opstart krijg ik eerste een slideshow van een stuk of 8 plaatjes en daarna start hij de savegame. Je kan die slideshow niet onderbreken helaas.
Wel een lame actie, van die reclame in WipEout HD... ik hoop dat dit geen trend wordt... Het is wel weer teruggetrokken maar het gaat om het principe: je koopt een game en flop, even later zit je veelvuldig naar overbodige reclame te kijken (tijdens racegames, ala, dat hoort bij de sfeer van de game, maar tijdens loading screens... no way).
Creator of: LLBLGen Pro | Camera mods for games
Photography portfolio: https://fransbouma.com
De kans is heel wat groter dat je je druk zit te maken over niks. Als een spel traag laadt of hakkelt, ligt dat aan het spel in kwestie. Het is zeer onwaarschijnlijk dat je PS3 stuk is als dit alles is.juultje schreef op dinsdag 04 augustus 2009 @ 15:02:
[...]
Dat laden met opstarten is iedere keer zo..
En ja, die andere ps3's zijn hetzelfde... Maar ik vraag me af of er dan hardwarematig iets mee mis kan zijn. Waardoor het spel zelf, tijdens het spelen dus, soms niet soepel loopt (het beeld hakkelt dan even).
Of misschien zijn dit gewoon bugs in gta4?
Fat princess lijkt me een dermate leuk spelletje dat ik hoop dat hij op de Xbox 360 uitkomt. Ik mag van mezelf 1 keer per maand valse hoop hebben.
Idd die lamme slideshow, dan zal het wel normaal zijn..
Gewoon ps3 aanzetten, gta4 starten, koffie zetten/eten pakken etc, daarna een keer spelen
Gewoon ps3 aanzetten, gta4 starten, koffie zetten/eten pakken etc, daarna een keer spelen
Ik ben laatst opnieuw begonnen met GTA en idd duurt het opstarten erg lang. Tijdens die slideshow wordt volgens mij het spel geladen en daarna de savegame.
En de framerate is niet helemaal constant. (bij veel explosies kakt ie behoorlijk in.) Ook is het spel over het algemeen wat trager dan bij voorbeeld San Andreas maar dat went vanzelf.
Vandaag is Uncharted aangekomen. Toch maar eens kijken waarom iedereen zo positief is
En de framerate is niet helemaal constant. (bij veel explosies kakt ie behoorlijk in.) Ook is het spel over het algemeen wat trager dan bij voorbeeld San Andreas maar dat went vanzelf.
Vandaag is Uncharted aangekomen. Toch maar eens kijken waarom iedereen zo positief is
Anoniem: 198824
Thanx guys het werkt nuWunk schreef op dinsdag 04 augustus 2009 @ 00:40:
[...]
Even de headset goed bekijken, zit een klepje op die je even moet openpulken, en dan DAAR de USB kabel in steken terwijl 'ie in de PS3 zit. De houder is alleen voor opladen, niet voor sync of wat dan ook
...
Anoniem: 170122
Klopt het dat Sony de support voor PS2 games op de 80GB PS3 pal model heeft laten vallen? Veel websites spreken elkaar nogal tegen hierover.
Toevallig gister uitgespeeld. Ben er nu wel achter waarom iederen zo positief ist mac schreef op dinsdag 04 augustus 2009 @ 22:34:
Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three
Dat klopt. Alleen de het 60GB model dat hier uit kwam met de PS3 launch kan PS2 spellen afspelen.Anoniem: 170122 schreef op woensdag 05 augustus 2009 @ 14:00:
Klopt het dat Sony de support voor PS2 games op de 80GB PS3 pal model heeft laten vallen? Veel websites spreken elkaar nogal tegen hierover.
In ieder geval begint GTAIV een stuk beter dan San Andreas ... een ruige Serviër vers van de boot vs een wannabe gangster op een fiets ...t mac schreef op dinsdag 04 augustus 2009 @ 22:34:
Ook is het spel over het algemeen wat trager dan bij voorbeeld San Andreas maar dat went vanzelf.
Ik neem aan dat je deel 2 nu ge-preordered hebt!Vandaag is Uncharted aangekomen. Toch maar eens kijken waarom iedereen zo positief is
"Ik heb een zak expected goals nog nooit een goal zien maken." - snmght
Ach San Andreas had ook zijn charmesOPSLAGHOND schreef op woensdag 05 augustus 2009 @ 14:06:
[...]
In ieder geval begint GTAIV een stuk beter dan San Andreas ... een ruige Serviër vers van de boot vs een wannabe gangster op een fiets ...
[...]
Ik neem aan dat je deel 2 nu ge-preordered hebt!
GTA 4 is daar iets realistischer in...
Waar hebben jullie deel 2 ge-preordered? Heb gekeken op budgetgaming.nl, maar daar staat hij nog niet.OPSLAGHOND schreef op woensdag 05 augustus 2009 @ 14:06:
[...]
In ieder geval begint GTAIV een stuk beter dan San Andreas ... een ruige Serviër vers van de boot vs een wannabe gangster op een fiets ...
[...]
Ik neem aan dat je deel 2 nu ge-preordered hebt!
iMac i7, 8GB | MacMini (2,0-GHz/4GB) | Playstation3 | Wii | Panasonic 42pz85
Bij de Free Record Shop/eplaza/bart smit etc. kun je altijd alles al pre-orderen, alleen betaal je dan gewoon de volle mep (65/69 euro ofzo). Ik pre-order hem liever via internet (UK/US sites) dan betaal je rond de 40 euro 
Bij VideoGamesPlus is het vaak helemaal mooi, die houden gewoon rekening met waar jij woont, schatten in hoelang het verzenden zal duren en sturen hem dan zoveel dagen voor de release al naar jou toe. Dan hoef je dus nooit langer te wachten!
Bij VideoGamesPlus is het vaak helemaal mooi, die houden gewoon rekening met waar jij woont, schatten in hoelang het verzenden zal duren en sturen hem dan zoveel dagen voor de release al naar jou toe. Dan hoef je dus nooit langer te wachten!
Overigens zag ik wel bij Bart Smit (E-Plaza) Tony Hawk Ride (+ board) pre-order staan voor 'maar' 69,95. Terwijl deze op Amazon zo'n 129,- euro / dollar moet kosten... Dus best een goede aanbieding. Nog even bestellen.
Mijn 80GB PS3 kan 't iig niet, ik heb al geprobeerd een PS2 schijfje er in te doen maar dan zegt 'ie gewoon dat 't model geen PS2 content ondersteund. PS1 spellen werken er wel gewoon op.Anoniem: 170122 schreef op woensdag 05 augustus 2009 @ 14:00:
Het eerste 80GB-model buiten Europa kon nog PS2 games doen via software-emulatie. Dat is wat 'onze' 60GB ook kon. De 80GB in Nederland kon het helemaal niet meer.Anoniem: 170122 schreef op woensdag 05 augustus 2009 @ 14:00:
"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein
Nou, ik behoor nu ook tot de groep waarbij de disc drive kapot is gegaan. Midden in een spel liep het vast en nu leest het bijna geen discs meer. Ik heb met de originele 40 GB schijf nog een restore gedaan en nu speelt hij InFamous en Band of Brothers wel af, maar verder niets.
Het ding is bijna 2 jaar oud en best veel gebruikt. Maar ja, als Sony zelf zegt dat de PS3 een levensduur van 10 jaar zou hebben dan is dit wel erg matig. Ik ga morgen maar de hele molen van de garantie en zo door. In het garantieboekje staat dat je het probleem op playstation.nl kan aanmelden. Ik kan het alleen niet vinden. Een goed begin dus.
*zucht* En straks komt BlazBlue binnen, kan ik 'm niet spelen en zit ik tijdelijk zonder mijn media center. Hopelijk blijft het weer goed.
Het ding is bijna 2 jaar oud en best veel gebruikt. Maar ja, als Sony zelf zegt dat de PS3 een levensduur van 10 jaar zou hebben dan is dit wel erg matig. Ik ga morgen maar de hele molen van de garantie en zo door. In het garantieboekje staat dat je het probleem op playstation.nl kan aanmelden. Ik kan het alleen niet vinden. Een goed begin dus.
*zucht* En straks komt BlazBlue binnen, kan ik 'm niet spelen en zit ik tijdelijk zonder mijn media center. Hopelijk blijft het weer goed.
Dat is vervelend om te horen. Aan de andere kant komt het volgens mij nooit uit wanneer zoiets het begeeft.
Aanmelden kan hier: https://playstationservice.moduslink.com/HomePage.aspx
Aanmelden kan hier: https://playstationservice.moduslink.com/HomePage.aspx
Hier stond een lijstje met oude meuk... (toen was het nieuw en spannend).
Bedankt voor de hulp! Maar hopelijk niet meer nodig:
Ik heb inmiddels wat zitten rommelen. Tijdens het spelen van Army of Two (buggy, maar leuke co-op voor de budget prijs) bevroor mijn PS3. Dit is al eens gebeurd tijdens GTA IV en Fallout 3, dus ik ben wel bekend met het fenomeen. Alleen na het uit- en aanzetten las de PS3 geen game discs meer. Band of Brothers blu-ray begon met afspelen en geeft vervolgens een error 'invalid disc' of iets dergelijks.
Ik heb er zelf een 250 GB HDD in gezet. Dus toen maar de originele teruggezet en alles gereset. Toen deed InFamous het wel en Band of Brothers ook, maar de rest niet. Dat bleef maar laden zonder resultaat.
Omdat ik veel media op mijn 250 HDD heb staan had ik die weer even teruggezet. Nog even wat kijken voor het slapen gaan. Ik merkte wel dat ik een aantal settings opnieuw moest regelen, dus ik probeer gelijk ook even een game disc en plots werken ze weer allemaal.
Op zich wel goed nieuws natuurlijk, maar ik ben bang dat het nu een tijdbom is. Morgen maar even googlen naar ervaringen van dit soort.
Ik heb inmiddels wat zitten rommelen. Tijdens het spelen van Army of Two (buggy, maar leuke co-op voor de budget prijs) bevroor mijn PS3. Dit is al eens gebeurd tijdens GTA IV en Fallout 3, dus ik ben wel bekend met het fenomeen. Alleen na het uit- en aanzetten las de PS3 geen game discs meer. Band of Brothers blu-ray begon met afspelen en geeft vervolgens een error 'invalid disc' of iets dergelijks.
Ik heb er zelf een 250 GB HDD in gezet. Dus toen maar de originele teruggezet en alles gereset. Toen deed InFamous het wel en Band of Brothers ook, maar de rest niet. Dat bleef maar laden zonder resultaat.
Omdat ik veel media op mijn 250 HDD heb staan had ik die weer even teruggezet. Nog even wat kijken voor het slapen gaan. Ik merkte wel dat ik een aantal settings opnieuw moest regelen, dus ik probeer gelijk ook even een game disc en plots werken ze weer allemaal.
Op zich wel goed nieuws natuurlijk, maar ik ben bang dat het nu een tijdbom is. Morgen maar even googlen naar ervaringen van dit soort.
Niet jouw PS3 heeft een levensduur van 10 jaar, maar het PS3-platform. Dat wil zeggen dat Sony verwacht de PS3 tien jaar te blijven verkopen en ondersteunen en dat er ook in het tiende levensjaar nog games uitkomen. Dat wil overigens niet zeggen dat ze pas in 2016 de opvolger van de PS3 lanceren. De PS2 wordt ook nog verkocht en er komen nog steeds games voor uit, ook al is de PS3 al meer dan 2.5 jaar op de markt.harlekein schreef op donderdag 06 augustus 2009 @ 00:25:
Het ding is bijna 2 jaar oud en best veel gebruikt. Maar ja, als Sony zelf zegt dat de PS3 een levensduur van 10 jaar zou hebben dan is dit wel erg matig.
Versleten is niet erg, slijtage is normaal aangezien zo'n product nu eenmaal slijt door veelvuldig gebruik.M a r c o schreef op donderdag 06 augustus 2009 @ 12:14:
een maat van mij heeft ook 3 PS2's versleten.
Kapot gaan is heel iets anders, maar er zijn mensen die alles kapot kunnen krijgen
Nou je mag toch zeker wel verwachten dat een product van 400+ euro het meer dan 2 jaar uithoudt.ymmv schreef op donderdag 06 augustus 2009 @ 12:05:
[...]
Niet jouw PS3 heeft een levensduur van 10 jaar, maar het PS3-platform. Dat wil zeggen dat Sony verwacht de PS3 tien jaar te blijven verkopen en ondersteunen en dat er ook in het tiende levensjaar nog games uitkomen. Dat wil overigens niet zeggen dat ze pas in 2016 de opvolger van de PS3 lanceren. De PS2 wordt ook nog verkocht en er komen nog steeds games voor uit, ook al is de PS3 al meer dan 2.5 jaar op de markt.
Nou gezien het feit dat iedere nederlander nu in scheveningen op het strand ligt, maakt het denk ik niet zoveel uit als je het vanavond downloadTeGek schreef op donderdag 06 augustus 2009 @ 14:24:
Weet iemand hier wanneer de Cod:WaW map pack 3 uitkomt? Ik laat het dinnetje om het uur de store checken maar ik zie hem nog steeds niet...ze hadden beloofd dattie vandaag uitkwam...
[ Voor 25% gewijzigd door EfBe op 06-08-2009 14:25 ]
Nogmaals, sommige mensen krijgen alles kapot.EfBe schreef op donderdag 06 augustus 2009 @ 14:24:
[...]
Nou je mag toch zeker wel verwachten dat een product van 400+ euro het meer dan 2 jaar uithoudt.
Een auto van 1 miljoen Euro kun je ook zo kapotmaken.
Het ligt er natuurlijk ook aan hoe de koper met het product omgaat.
De ps2 had dan ook aardig wat problemen met de lens van de dvd lezer. Ik denk niet dat er nog veel eerste generatie ps2's zijn die nog werken, want stuk voor stuk begaven ze het na een tijd. De latere "phats" en de slims zouden in orde moeten zijn.
"Zouden", want mijn phat ps2 begint de laatste tijd ook weer nukkig te doen met dvd's lezen.
Slijtage is wat een onzinargument aangezien mijn saturn nog even perfect werkt als in het begin en die heeft er heel wat meer uren opzitten
"Zouden", want mijn phat ps2 begint de laatste tijd ook weer nukkig te doen met dvd's lezen.
Slijtage is wat een onzinargument aangezien mijn saturn nog even perfect werkt als in het begin en die heeft er heel wat meer uren opzitten
Je steekt het schijfje erin en de lezer doet de rest. Ik zie niet echt wat de koper hier kan misdoenHet ligt er natuurlijk ook aan hoe de koper met het product omgaat
[ Voor 17% gewijzigd door boe2 op 06-08-2009 14:42 ]
'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.
Ik heb het maar 1 keer gezien, maar ik heb eigenlijk direct de Fury update gekocht.EfBe schreef op dinsdag 04 augustus 2009 @ 21:53:
Wel een lame actie, van die reclame in WipEout HD... ik hoop dat dit geen trend wordt... Het is wel weer teruggetrokken maar het gaat om het principe: je koopt een game en flop, even later zit je veelvuldig naar overbodige reclame te kijken (tijdens racegames, ala, dat hoort bij de sfeer van de game, maar tijdens loading screens... no way).
Liefhebber van schieten en schijten. Ouwehoer en niet-evangelisch atheist.
Daniel36: Dat zeg ik(?) Nee, dat zeg ik niet, je hebt gelijk.
Snap niet dat je je daar druk om kan maken, dat wanneer je toch moet wachten je reclame te zien krijgt. Als dit nu extra laad-tijd in beslag gaat nemen wat nu het geval is, is duidelijk niet de bedoeling volgens Sony.EfBe schreef op dinsdag 04 augustus 2009 @ 21:53:
Mijn PS2 (Launchmodel) heeft er waarschijnlijk nog meer uren opzitten (heb geen andere consoles gehad de vorige generatie), maar die is nog steeds in goede staat.Boeboe schreef op donderdag 06 augustus 2009 @ 14:40:
Slijtage is een feit, geen onzin.
Iets verder kijken dan je neus lang is, de gemiddelde consument doet te vaak iets mis.Je steekt het schijfje erin en de lezer doet de rest. Ik zie niet echt wat de koper hier kan misdoen
Och, ik heb mijn PS2 ook flink afgebeuld (lees: veelvuldig gebruikt) wat dat betreft. Ik ben netjes met mijn spullen, maar vind dat het bij normaal gebruik niet stuk zou moeten gaan. Slijtage kan voorkomen op mechanische componenten. Verder is het geen slijtage, maar falen, vaak nog door de fabrikant ingebouwd om verkoop te om verkoop te stimuleren. TV’s uit de jaren ’70 en ’80 functioneren vaak nog steeds prima terwijl bij nieuwe flatscreens men het accepteert dat het na 5 jaar stuk gaat.
Bovendien vind ik het bij de PS3 vreemd dat de blu-ray lezer zou slijten. Zolang je geen gekke dingen of stoffige discs er in zet moet je toch kunnen verwachten dat het ook echt 10 jaar mee kan gaan.
Bovendien vind ik het bij de PS3 vreemd dat de blu-ray lezer zou slijten. Zolang je geen gekke dingen of stoffige discs er in zet moet je toch kunnen verwachten dat het ook echt 10 jaar mee kan gaan.
Jij vind het geen probleem dat je in de toekomst bij elk spel tussen elk level je een korte (bijvoorbeeld) McDonalds reclame te zien krijgt? Want daar gaat het naar toe als je dit toe laat. Ik vind dat toch bijhoorlijke impact hebben op de game 'experience'.console schreef op donderdag 06 augustus 2009 @ 15:36:
[...]
Snap niet dat je je daar druk om kan maken, dat wanneer je toch moet wachten je reclame te zien krijgt. Als dit nu extra laad-tijd in beslag gaat nemen wat nu het geval is, is duidelijk niet de bedoeling volgens Sony.
Ik moet er niet aan denken tijdens een spannende Dead Space sessie ineens met reclame te worden geconfronteerd tussen de levels.
Bij gratis browserspelletjes prima (want gratis), anders zit ik er echt niet op te wachten. Of ze moeten twee versies op de markt brengen, waarvan er eentje goedkoper is (want reclame)
Voordat men hysterisch gaat blaten over potentiele gevolgen: Wat voor reclame zag 'ie nu precies? Wat beeld voor die Fury update?
Er zijn maar weinig games waar een laadscherm iets nuttigs/leuks bevat, de meeste zijn zelfs ronduit irritant omdat ze continu in herhaling vallen.SeamusXanthus schreef op donderdag 06 augustus 2009 @ 16:08:
[...]
Jij vind het geen probleem dat je in de toekomst bij elk spel tussen elk level je een korte (bijvoorbeeld) McDonalds reclame te zien krijgt? Want daar gaat het naar toe als je dit toe laat. Ik vind dat toch bijhoorlijke impact hebben op de game 'experience'.
Ik moet er niet aan denken tijdens een spannende Dead Space sessie ineens met reclame te worden geconfronteerd tussen de levels.
Bij gratis browserspelletjes prima (want gratis), anders zit ik er echt niet op te wachten. Of ze moeten twee versies op de markt brengen, waarvan er eentje goedkoper is (want reclame)
Waarom zou dit dan geen reclame mogen bevatten?
Zoals Fifa waar je 1 op 1 met de keeper kunt spelen, Little Big Planet waar je het logo in het midden kunt bewegen door op de x-knop te rammen.
Ik zie liever dingen zoals dit dan reclame, maar die laadschermen die continu herhaald worden vind ik veel en veel irritanter.
Tip: ik zag op Schiphol bij één van electronica zaken de PS# 40GB nog staan. Voor 249 euro. Beetje spijt dat ik er geen heb gekocht nu...Maar voor andere die nog via Schiphol vliegen wel interessant. Was in terminal B meen ik.
Huh, wat heb ik gemist? Ik zie geen reclame tijdens de loading screens van WipeOut?console schreef op donderdag 06 augustus 2009 @ 15:36:
[...]
Snap niet dat je je daar druk om kan maken, dat wanneer je toch moet wachten je reclame te zien krijgt. Als dit nu extra laad-tijd in beslag gaat nemen wat nu het geval is, is duidelijk niet de bedoeling volgens Sony.
Dat is goedkoop, ik zal eens kijken voor dat bedrag koop ik gewoon een tweede erbij!Tip: ik zag op Schiphol bij één van electronica zaken de PS# 40GB nog staan. Voor 249 euro. Beetje spijt dat ik er geen heb gekocht nu...Maar voor andere die nog via Schiphol vliegen wel interessant. Was in terminal B meen ik.
[ Voor 28% gewijzigd door EgoPro op 06-08-2009 16:48 ]
Dat WAS alleen in Amerika.EgoPro schreef op donderdag 06 augustus 2009 @ 16:45:
[...]
Huh, wat heb ik gemist? Ik zie geen reclame tijdens de loading screens van WipeOut?
Nee, helemaal geen probleem mee, dit hebben we ook al met de televisie 5 minuten lange reclames. Het is juist alleen maar goed, game ontwikkelaars maken weer wat extra omzet om juist nog betere games te ontwikkelen ( hoop ikSeamusXanthus schreef op donderdag 06 augustus 2009 @ 16:08:
[...]
Jij vind het geen probleem dat je in de toekomst bij elk spel tussen elk level je een korte (bijvoorbeeld) McDonalds reclame te zien krijgt? Want daar gaat het naar toe als je dit toe laat. Ik vind dat toch bijhoorlijke impact hebben op de game 'experience'.
Voor de mensen die het modern warface 2 topic niet volgen. De collectors edition is nu te bestellen bij zowel bol.com als frs.nl beiden voor 169 euro.
Ps4/switch gamer
Wat een prijs. Krijg je daar een machinegeweer bij of zo?NinTeNdO_FrEaK schreef op donderdag 06 augustus 2009 @ 17:11:
Voor de mensen die het modern warface 2 topic niet volgen. De collectors edition is nu te bestellen bij zowel bol.com als frs.nl beiden voor 169 euro.
Ik zet TV kijken in dezelfde categorie als gratis browsergames. Reclame is dan okay (je betaalt weliswaar voor de TV service maar TV programma's worden in principe gemaakt van het reclamegeld.console schreef op donderdag 06 augustus 2009 @ 17:11:
[...]
Nee, helemaal geen probleem mee, dit hebben we ook al met de televisie 5 minuten lange reclames. Het is juist alleen maar goed, game ontwikkelaars maken weer wat extra omzet om juist nog betere games te ontwikkelen ( hoop ik).
Betaalde games zitten imo in de categorie DVD of bv Film1. Je betaalt specifiek voor het product dus als 'het' (de film in dit geval) eenmaal begonnen is, is reclame taboe.
Ik ben 'm nu aan het downloaden, bedanktBM schreef op donderdag 06 augustus 2009 @ 18:11:
Voor de liefhebbers, Batman Arkham Asylum demo is zojuist op PSN verschenen
Ik schrok me net kapot trouwens, de fan van mijn PS3 ging voor het eerst op vol. Nog nooit eerder meegemaakt
Die van mij maakte laatst ook geluid. Dacht dat mijn buren bezig waren hun tuin schoon te maken met een hoge druk spuit. Bleek dus mijn ps3 te zijn.TrekDude101 schreef op donderdag 06 augustus 2009 @ 18:24:
[...]
Ik ben 'm nu aan het downloaden, bedankt
Ik schrok me net kapot trouwens, de fan van mijn PS3 ging voor het eerst op vol. Nog nooit eerder meegemaakt
Ik heb het een keer geturfd op 1 dag, iedere ad op internet, iedere commercial op de tv die ik zag. Honderden reclameuitingen word je zo aan blootgesteld, echt inmens veel. Ze hebben effect, anders deed men het niet, dus je wordt beinvloed en gemanipuleerd door die ads. dat jij dat wilt, prima, maar ik niet. Ik wil die keuze hebben. Met het kopen van een game denk je die keuze te maken, echter dat bleek een vergissing.console schreef op donderdag 06 augustus 2009 @ 17:11:
[...]
Nee, helemaal geen probleem mee, dit hebben we ook al met de televisie 5 minuten lange reclames. Het is juist alleen maar goed, game ontwikkelaars maken weer wat extra omzet om juist nog betere games te ontwikkelen ( hoop ik).
[ Voor 3% gewijzigd door EfBe op 06-08-2009 18:41 ]
Ik heb hetzelfde probleem met de PS3 hij werkt even nadat ik de schijf formateer en de misserie begint. Hellaas hebben we geen garantiebewijs meer en kan ik enkel online game, als je een oplossing hebt gevonden hoor ik het graag.harlekein schreef op donderdag 06 augustus 2009 @ 01:27:
Bedankt voor de hulp! Maar hopelijk niet meer nodig:
@Chundo, neem is contact op met Sony HD, en leg het uit. Laatste tijd zijn ze wat coulanter geworden, met de nodige druk, maar goed dat terzijde.
Laat uiteraard wel even weten wat er uitkomt.
Laat uiteraard wel even weten wat er uitkomt.
Dat ze coulanter zijn geworden kan ik wel bevestigen, ik moest laatst helaas ook mijn Playstation opsturen vanwege het bekende blu-ray laser probleem, en ik hoefde enkel het nummer op de achterkant van de Playstation te geven + mijn adres enzo. En dit gebeurde allemaal buiten de garantieperiode.Yippie schreef op donderdag 06 augustus 2009 @ 18:50:
@Chundo, neem is contact op met Sony HD, en leg het uit. Laatste tijd zijn ze wat coulanter geworden, met de nodige druk, maar goed dat terzijde.
Daarna kreeg ik mijn Playstation weer terug en was ik mijn accountwachtwoord vergeten, die kreeg ik na één telefoontje ook zo terug, ondanks ik had ingevuld dat ik 24 was (terwijl ik 17 ben).
Oh ja, het duurde ook maar ongeveer één week voordat ik mijn Playstation terug had van Sony, dus ik heb helemaal niks te klagen over hun helpdesk
Op het forum van Tros Radar krijg je nogal een vertekend beeld, maar dat is vaak op een klachtenforum.
Een vriend van mij heeft ook ditzelfde probleem gehad en na anderhalve week een refurbished gekregen, maar zag er netjes uit en heeft nog niet af laten weten.
Zojuist heb ik de PS3 aan gezet en nu leest hij helemaal niets meer. De aankoopdatum was 6-11-2007 en gelukkig had ik de bon nog. Nu moet ik een de PS3 in een doos stoppen en versturen. Ik ben benieuwd.
@chundo
Als je de link naar het Tros Radar forum volgt zie je ook dat er particuliere reperatiebedrijven zijn. Misschien is dat nog een optie voor je. Of probeer het anders gewoon bij Sony. Je weet maar nooit. Succes!
Ik ga nu maar net als de rest van NL een terrasje opzoeken.
Een vriend van mij heeft ook ditzelfde probleem gehad en na anderhalve week een refurbished gekregen, maar zag er netjes uit en heeft nog niet af laten weten.
Zojuist heb ik de PS3 aan gezet en nu leest hij helemaal niets meer. De aankoopdatum was 6-11-2007 en gelukkig had ik de bon nog. Nu moet ik een de PS3 in een doos stoppen en versturen. Ik ben benieuwd.
@chundo
Als je de link naar het Tros Radar forum volgt zie je ook dat er particuliere reperatiebedrijven zijn. Misschien is dat nog een optie voor je. Of probeer het anders gewoon bij Sony. Je weet maar nooit. Succes!
Ik ga nu maar net als de rest van NL een terrasje opzoeken.
Nogmaals, wat voor reclame was het dan?EfBe schreef op donderdag 06 augustus 2009 @ 18:40:
[...]
Ik heb het een keer geturfd op 1 dag, iedere ad op internet, iedere commercial op de tv die ik zag. Honderden reclameuitingen word je zo aan blootgesteld, echt inmens veel. Ze hebben effect, anders deed men het niet, dus je wordt beinvloed en gemanipuleerd door die ads. dat jij dat wilt, prima, maar ik niet. Ik wil die keuze hebben. Met het kopen van een game denk je die keuze te maken, echter dat bleek een vergissing.
En die keuze om de game te kopen, waar was die op gebaseerd? Reken maar dat marketing daar meespeelt.
Nou bij deze dan...
Op het (vele) commentaar dat mijn tv-meubel te klein was en dat de apparaten te dicht op elkaar stonden toch actie ondernomen en mijn kastje laten verbouwen:
Oude kastje (80 breed):

Nieuw (135 breed):

Totaal:

DVD-speler (links onder) staat nu nog wat zielig, maar daar komt nog een Blu-ray speler bij. Dus dat wordt op den duur ook wat "voller". Alleen is de vraag wanneer, want de Foka schiet niet echt op met de leveringen...
Let niet op de vingerafdrukken op de tv en de kabels links, want moet alles nog aansluiten en schoonmaken. Dus wordt een avondje achter het kastje spenderen met een berg kabelbinders en een hoop geduld
Eind deze maand komt mijn nieuwe bed (waar ik vanaf game) en weekje later komen als het goed is nieuwe speakers - Focal Chorus 836V - dus dan zal ik weer eens nieuwe foto's schieten voor het "Post je gameroom!-topic".
Op het (vele) commentaar dat mijn tv-meubel te klein was en dat de apparaten te dicht op elkaar stonden toch actie ondernomen en mijn kastje laten verbouwen:
Oude kastje (80 breed):

Nieuw (135 breed):

Totaal:

DVD-speler (links onder) staat nu nog wat zielig, maar daar komt nog een Blu-ray speler bij. Dus dat wordt op den duur ook wat "voller". Alleen is de vraag wanneer, want de Foka schiet niet echt op met de leveringen...
Let niet op de vingerafdrukken op de tv en de kabels links, want moet alles nog aansluiten en schoonmaken. Dus wordt een avondje achter het kastje spenderen met een berg kabelbinders en een hoop geduld
Eind deze maand komt mijn nieuwe bed (waar ik vanaf game) en weekje later komen als het goed is nieuwe speakers - Focal Chorus 836V - dus dan zal ik weer eens nieuwe foto's schieten voor het "Post je gameroom!-topic".
Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.
Verkeerd topic?FeaR1986 schreef op donderdag 06 augustus 2009 @ 20:08:
Nou bij deze dan...
Nee
Zal even de oorspronkelijke quote erbij zetten, dan zal het wat duidelijker zijn.
Maar lang verhaal (zeer) kort: Opslaghond vond dat mijn PS3 en XBox te weinig ruimte hadden. Dus vandaar had ik het kastje verbouwd en wilde ik hier even het resultaat laten zien
Zie hier:
OPSLAGHOND schreef op zondag 12 juli 2009 @ 13:00:
[...]
Ik denk dat je überhaupt blij mag zijn als één van beide consoles de release van MF3 of GT5 haalt met zo'n opstelling.
[ Voor 23% gewijzigd door FeaR op 06-08-2009 20:39 ]
maar dan wel een hele crappy nightvision gogglesBM schreef op donderdag 06 augustus 2009 @ 18:11:
Nightvision goggles
Voor de liefhebbers, Batman Arkham Asylum demo is zojuist op PSN verschenen
Haha, ziet er goed uit man, nu kan ventilatie iig geen probleem meer zijn!FeaR1986 schreef op donderdag 06 augustus 2009 @ 20:37:
Nee
Zal even de oorspronkelijke quote erbij zetten, dan zal het wat duidelijker zijn.
Maar lang verhaal (zeer) kort: Opslaghond vond dat mijn PS3 en XBox te weinig ruimte hadden. Dus vandaar had ik het kastje verbouwd en wilde ik hier even het resultaat laten zien
Zie hier:
[...]
Hulde aan jouw oom!!
Lachen, Opslaghond vondt mijn vriendin ook niet mooi dus die heb ik ook laten verbouwenFeaR1986 schreef op donderdag 06 augustus 2009 @ 20:37:[...]
[...]
Ik ga de set ook niet bestellen, kan natuurlijk nog niet oordelen over de kijker maar als ik het zo zie heeft hij wel infrarood ledjes om het licht te versterken iets wat zo'n kijker vaak een stuk beter maakt. Maar een goede nachtkijker kost al snel 200 euro en dan heb je er nog geen CoD logo opmaar dan wel een hele crappy nightvision goggles een beetje nightvision is flink wat duurder
[ Voor 8% gewijzigd door EgoPro op 06-08-2009 21:44 ]
Haha, ik wilde ook eerst iets posten van "Vind je die T.V. niet een beetje klein voor zo'n groot meubel?".EgoPro schreef op donderdag 06 augustus 2009 @ 21:42:Lachen, Opslaghond vondt mijn vriendin ook niet mooi dus die heb ik ook laten verbouwenSorry moest ik even zeggen. Ik heb het verhaal een beetje gevolgd en ik denk dat dit je hardware goed gaat doen. Ow ja en ook namens mij hulde aan je oom ziet er netjes uit.
Om te voorkomen dat er een foto van een 150-cm T.V. voorbijkomt heb ik me maar ingehouden!
Maar het is gewoon een enorme verbetering!!
EgoPro schreef op donderdag 06 augustus 2009 @ 21:42:
[...]
Lachen, Opslaghond vondt mijn vriendin ook niet mooi dus die heb ik ook laten verbouwenSorry moest ik even zeggen. Ik heb het verhaal een beetje gevolgd en ik denk dat dit je hardware goed gaat doen. Ow ja en ook namens mij hulde aan je oom ziet er netjes uit!
Thnx, ben er ook zeer content mee.OPSLAGHOND schreef op donderdag 06 augustus 2009 @ 21:56:
[...]
Haha, ik wilde ook eerst iets posten van "Vind je die T.V. niet een beetje klein voor zo'n groot meubel?".
Maar om te voorkomen dat er een foto van een 150-cm T.V. voorbijkomt heb ik me maar ingehouden!
Maar het is gewoon een enorme verbetering!!
Lijkt op de foto trouwens of het kastje doorbuigt, maar dat is zeker niet zo. Platen zijn 30mm werkblad, dus dat gaat zeker niet buigen. Toch handig zo'n oom met pension die timmerman is geweest
Kabels laat ik voor nu even voor wat het is. Doe het wel verder als die BDP-320 er is en de subwooferkabel. Want anders moet ik straks weer alles los gaan trekken...
Maar nu je het zegt... wellicht kan ik beter een 50" Pioneer plasma gaan halen, want dit ziet er niet uit inderdaad
bedankt voor al jullie reacties, ik ga het zeker proberen en laat weten wat er uit de bus is gekomen. Het zal wel iets zijn voor na mijn vakantie.
Ziet er goed uit dat meubelFeaR1986 schreef op donderdag 06 augustus 2009 @ 22:07:
Thnx, ben er ook zeer content mee.
[ Voor 66% gewijzigd door SToRM666 op 07-08-2009 00:14 ]
PSN id: NL_SToRM
Mijn PS3 (40gb) heeft het ook aardig warmTjesus schreef op donderdag 06 augustus 2009 @ 18:32:
[...]
Die van mij maakte laatst ook geluid. Dacht dat mijn buren bezig waren hun tuin schoon te maken met een hoge druk spuit. Bleek dus mijn ps3 te zijn.
Ik heb nog een launch PS2 die het nog altijd doet... Denk ik, wat is nu ook alweer enkele maanden geleden dat ik dat ding nog aangezet heb, maar in de beginperiode heb ik dat ding enorm veel gebruikt: zowel als console als dvd-speler (de PS2 was dan ook mijn eerste DVD-speler). Nu moet ik wel zeggen dat ik na een paar jaar zo'n lens-cleaning DVD heb gekocht en deze regelmatig door de PS2 heb laten draaien. Nu hoor ik dat die lens-cleaning DVD's (je weet wel, zo'n DVD-schijf met borsteltjes op) eigenlijk heel slecht voor je lens, maar iedere keer dat m'n PS geen DVD's meer wou lezen (met games heb ik nooit problemen gehad, het waren altijd DVD's dat hij plots weigerde om te lezen) die lens-cleaning DVD het probleem oploste. En op die manier is m'n PS2 nog jaren meegegaan. Ik heb sinds een 2-tal jaar nu een PS3 en sindsdien wordt de PS2 nog amper gebruikt, maar na 9 jaar werkt hij nog altijd. Nu moet ik wel zeggen dat hij er veel langer over doet om een disc te laden dan in de beginperiode, maar dat zal dan wel de normale slijtage zijn en het veelvuldig gebruik van die lens-cleaning DVD.Boeboe schreef op donderdag 06 augustus 2009 @ 14:40:
De ps2 had dan ook aardig wat problemen met de lens van de dvd lezer. Ik denk niet dat er nog veel eerste generatie ps2's zijn die nog werken, want stuk voor stuk begaven ze het na een tijd. De latere "phats" en de slims zouden in orde moeten zijn.
[...]
Je steekt het schijfje erin en de lezer doet de rest. Ik zie niet echt wat de koper hier kan misdoen
Daarnaast heb ik ook nog een SNES die het nog altijd doet. Geen idee hoe oud dat ding al is (die zal zeker al tegen de 15 jaar pushen als het al niet meer is), maar hij gaat niet weg omdat m'n vriendin er nog altijd regelmatig ook nog eens op speelt. We hebben ook nog zo'n dikke, grijze lelijke first generation gameboy en een nieuwere die het ook nog altijd doen en die gebruiken we ook nog eens van tijd tot tijd om tegen elkaar te tetrissen met de link-kabel.
Ik ben er dus van overtuigd dat veel afhangt van hoe je met je apparaten omgaat. Maar dat is zeker geen garantie, want mijn PS3 is ook stukgegaan in het eerste jaar dat ik hem had. Maar het refurbished toestel dat ik in de plaats heb gekregen werkt wel goed (hout vasthouden) en ik hoop dat die ook 10 jaar zal meegaan.
Bier zonder alcohol is zoals een BH aan de wasdraad: het beste is eruit
Waarom nog een BR speler?FeaR1986 schreef op donderdag 06 augustus 2009 @ 20:08:
43% of all statistics are worthless.
Ik had gister probelemen met he invoeren van mijn credit card gegevens bij playstation netwerk.
ik kon ze wel invoeren maar het klopte niet stond er maar het was 100% goed ingevoerd
Waren er meer klachten?
ik kon ze wel invoeren maar het klopte niet stond er maar het was 100% goed ingevoerd
Waren er meer klachten?
[ Voor 26% gewijzigd door chimera2 op 07-08-2009 09:21 ]
Tegen de mensen die de betrouwbaarheid van de PS3 vergelijken
met die van de PS2 of een snes. Kijk eens naar hoeveel onderdelen erin zitten. Ps3 zit veel meer in dus de kans dat daar iets stuk gaat is groter. Verder wordt een ps3 volgens mij Een stuk warmer en is bluray nog altijd een jonge techniek.
Er zijn trouwens met de PS2 ook heel veel problemen geweest met de optische drive dus dat je eigen PS2 het nog doet zegt niet zo heel veel.
Iemand had het ook nog over 10 jaar dat zijn ps3 mee zou gaan. Hiermee wordt de ondersteuning van de console bedoeld. Dus hoelang ze nieuwe games blijven uitgeven. Niet hoe lang je apparaat het blijft doen.
met die van de PS2 of een snes. Kijk eens naar hoeveel onderdelen erin zitten. Ps3 zit veel meer in dus de kans dat daar iets stuk gaat is groter. Verder wordt een ps3 volgens mij Een stuk warmer en is bluray nog altijd een jonge techniek.
Er zijn trouwens met de PS2 ook heel veel problemen geweest met de optische drive dus dat je eigen PS2 het nog doet zegt niet zo heel veel.
Iemand had het ook nog over 10 jaar dat zijn ps3 mee zou gaan. Hiermee wordt de ondersteuning van de console bedoeld. Dus hoelang ze nieuwe games blijven uitgeven. Niet hoe lang je apparaat het blijft doen.
PSN: Shiver23
Is je CC niet toevallig verlopen en heb je onlangs een nieuwe gekregen? Dit heb ik ook 1 keer gehad en pas nadat ik de CC maatschappij gebeld had kwam ik daar achterchimera2 schreef op vrijdag 07 augustus 2009 @ 09:11:
Ik had gister probelemen met he invoeren van mijn credit card gegevens bij playstation netwerk.
Waren er meer klachten?

[ Voor 3% gewijzigd door EfBe op 07-08-2009 10:06 ]
Ik hoop dat mijn PS3 toch langer dan 10 jaar zal blijven werkenShiver23 schreef op vrijdag 07 augustus 2009 @ 09:34:
Tegen de mensen die de betrouwbaarheid van de PS3 vergelijken
PSN id: NL_SToRM
Voor mensen die de bon niet meer hebben is er nog hoopt:
De volgende toebehoren moeten in het pakket in zitten:
-Kopie van aankoopbewijs, of een bankafschrift waarop de aankoopdatum van het product staat
Je probeert die gegevens toch niet bij een Amerikaanse account in te kloppen?chimera2 schreef op vrijdag 07 augustus 2009 @ 10:07:
nee ik heb hem al een tijdje en hij is nog niet verlopen
maar hij meldt dat de CC gegevens niet kloppen of dat je niets kunt kopen? Als je de CC maatschappij belt, dan moeten zij daar een transactierequest kunnen zien en de foutcode. Dus dat is wellicht het efficientst qua tijd (plus nogmaals die getalletjes nakijken natuurlijk of je wel alles echt goed hebt ingevuld incl verificatie code van mastercard (mocht je die hebbeN))chimera2 schreef op vrijdag 07 augustus 2009 @ 11:07:
nee gewoon bij PSN en dan portemenee en ik heb het ook bij account gegeven geprobeert
Toen ik gisteravond een blu-ray wou kijken was het in die kamer 28 graden, en met het volume op een redelijk niveau kwam de PS3 toch nog door het geluid heen.Skire schreef op vrijdag 07 augustus 2009 @ 01:03:
[...]
Mijn PS3 (40gb) heeft het ook aardig warmIk zit hier op een aangebouwde zolder (relatief dun dak dus, erg warm als de zon er opstaat
) dus de temperatuur kan flink oplopen.
Toen heb ik er gewoon een tafelventilator tegenaan gezet, wel tegen de linkerkant zodat de lucht dus uit de rechterkant eruit komt (zoals het al ging), na een minuut ging de ventilator in de PS3 al een stuk minder hard en die tafelventilator van mij maakt een stuk minder lawaai dan die van mijn PS3 op de hoogste snelheid
Een grotere ventilator hoeft ook veel minder snel te draaien om meer lucht te verplaatsen.Grannd schreef op vrijdag 07 augustus 2009 @ 13:50:
[...]
Toen ik gisteravond een blu-ray wou kijken was het in die kamer 28 graden, en met het volume op een redelijk niveau kwam de PS3 toch nog door het geluid heen.
Toen heb ik er gewoon een tafelventilator tegenaan gezet, wel tegen de linkerkant zodat de lucht dus uit de rechterkant eruit komt (zoals het al ging), na een minuut ging de ventilator in de PS3 al een stuk minder hard en die tafelventilator van mij maakt een stuk minder lawaai dan die van mijn PS3 op de hoogste snelheid
Anoniem: 218701
Mijn PS3 is gelukkig nog lekker stil...lets hope it stays that way..
Ik moet echt moeite doen om hem te horen zelfs...
Al iemand de Batman demo gespeeld?
Ik vind de demo zelf nogal tegenvallen, maar dat zegt natuurlijk niets over de game.
Ik vind dat gesluip en silent attack maar niks, geef mij maar hack&slash inc. het nodige geschreeuw.
Grafisch en qua geluid is het zeker wel goed.
Ik vind de demo zelf nogal tegenvallen, maar dat zegt natuurlijk niets over de game.
Ik vind dat gesluip en silent attack maar niks, geef mij maar hack&slash inc. het nodige geschreeuw.

Maar vooral omdat stand-alone spelers als de Pioneer BDP-320 een beter beeld geven dan de PS3.
En dat de PS3 vrolijk iets van 150 Watt uit het stopcontact trekt als je een Blu-ray kijkt, een stand alone speler nog geen 35 Watt.
Plus dat ik lam ben en niet telkens games en Blu-rays wil wisselen in de PS3. Dus de PS3 wordt straks alleen nog voor de games gebruikt.
De PS3 is op zich een leuke Blu-ray speler, maar op dit moment zijn er gewoon betere te verkrijgen. En daar ga ik dan liever voor...
Anoniem: 245222
Heb de demo gespeeld, moet zeggen was zeer tevreden over hoe het er tot nu toe uitziet. Het sluipen hoort eigenlijk wel een beetje bij de batman stijl gewoon ineens vanuit het donker springen en dan iemand knock-out slaan en weer verdwijnen. Hoe dan ook een game die ik zekers te weten wel ga kopenOPSLAGHOND schreef op vrijdag 07 augustus 2009 @ 16:45:
Anoniem: 224360
Als je het geld toch hebt. Ik kijk persoonlijk enkel Divx op de ps3, lekker kleine bestanden, prima kwaliteit en gewoon gemakkelijk.
Het begint er steeds meer de schijn van te hebben dat er een nieuw model van de PS3 (slim ?) op komst is. Er zijn Europese retailers die zwaar aan het stunten zijn met het huidige 80 GB model.
Spaanse Alternate: € 299
Italiaanse shop CHL: €249
Interessant stukje op Ars hierover btw. Conslusie: Als je op het punt staat een PS3 aan te schaffen, wacht nog even.
Interessant stukje op Ars hierover btw. Conslusie: Als je op het punt staat een PS3 aan te schaffen, wacht nog even.
Anoniem: 84457
Zo moet ik me hier ook behelpen, met bijna 29 graden in huis is dat wel nodig...Grannd schreef op vrijdag 07 augustus 2009 @ 13:50:
[...]
Toen ik gisteravond een blu-ray wou kijken was het in die kamer 28 graden, en met het volume op een redelijk niveau kwam de PS3 toch nog door het geluid heen.
Ga jij dan maar snel de demo's van Watchmen: The End is Nigh spelen. Zelfs mogelijk in coop-modeOPSLAGHOND schreef op vrijdag 07 augustus 2009 @ 16:45:
Echt een super vette game! Lekker hersenloos button bashen.
Ik heb Batman ook gespeeld, ik vind hem zeker cool.
Ben ook wel benieuwd naar alle challenges!
[ Voor 8% gewijzigd door DeDuifff op 07-08-2009 20:44 ]
Ik vond de film al zo erg tegenvallen, was daarom bang dat de game hetzelfde zou zijn.DeDuifff schreef op vrijdag 07 augustus 2009 @ 20:43:
[...]Ga jij dan maar snel de demo's van Watchmen: The End is Nigh spelen. Zelfs mogelijk in coop-mode
Maar je hebt me overtuigd zal 'm nu ff downloaden en uitproberen!
Ah ok dat wist ik niet.FeaR1986 schreef op vrijdag 07 augustus 2009 @ 16:58:
[...]
Maar vooral omdat stand-alone spelers als de Pioneer BDP-320 een beter beeld geven dan de PS3.
Meubeltje ziet er iig beter uit.
43% of all statistics are worthless.
Ik probeer Castlevania: Symphony of the Night te vinden op de PS Store. Maar ik zie em er toch echt niet tussen staan. Volgens wiki en andere sites behoort hij er toch echt te zijn, iemand enig idee waarom ik em niet kan vinden?
Even though I walk through the valley of the shadow of death. I will fear no evil.
Heb je gekeken in de eu of de us store? Als je in de eu store keek, dan is het waarschijnlijk nog steeds een voorlopige us store exclusive.Vanitas schreef op zaterdag 08 augustus 2009 @ 00:42:
Ik probeer Castlevania: Symphony of the Night te vinden op de PS Store. Maar ik zie em er toch echt niet tussen staan. Volgens wiki en andere sites behoort hij er toch echt te zijn, iemand enig idee waarom ik em niet kan vinden?
Deze is nog alleen in de US Store verkrijgbaar.Vanitas schreef op zaterdag 08 augustus 2009 @ 00:42:
Dit speelde vorig jaar ook rond deze tijd. Toen kwamen de PS3 80 GB + DS3 en PS3 160GB + DS3 op de markt. De PS3 80GB kwam toen 22-08-08 en de PS3 160GB 31-10-08.M-co schreef op vrijdag 07 augustus 2009 @ 18:49:
Het begint er steeds meer de schijn van te hebben dat er een nieuw model van de PS3 (slim ?) op komst is. Er zijn Europese retailers die zwaar aan het stunten zijn met het huidige 80 GB model.
Ik heb toen mijn PS3 40GB + Sixaxis kunnen verkopen voor € 300,- en een paar weken later bij de Bart Smit een PS3 80GB + DS3 + 2 Games voor € 324,- gekocht.
Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.
Beeldkwaliteit is inderdaad IETS beter bij de Pioneer BDP-320. Maar b.v. laadtijden zijn een stuk trager. Het is maar net waar je belang aan hecht.FeaR1986 schreef op vrijdag 07 augustus 2009 @ 16:58:
[...]
KNIP
De PS3 is op zich een leuke Blu-ray speler, maar op dit moment zijn er gewoon betere te verkrijgen. En daar ga ik dan liever voor...
Iemand al TV Show King geprobeerd?
Dit viel me pas gisteren op in de Store, bij 'Aanbevolen'. Het kwam niet langs bij de slideshow maar als je in het menu zelf gaat zie je het wel staan, als enige spel.
Gisteren meteen gedownload en online gespeeld, enorm leuk
Het is wel volledig in het Engels dus bij moeilijke vragen is het wel niet zo simpel.
Dit viel me pas gisteren op in de Store, bij 'Aanbevolen'. Het kwam niet langs bij de slideshow maar als je in het menu zelf gaat zie je het wel staan, als enige spel.
Gisteren meteen gedownload en online gespeeld, enorm leuk
Buzz is dus beter?Anoniem: 255271 schreef op zaterdag 08 augustus 2009 @ 20:21:
Iemand al TV Show King geprobeerd?
Gisteren meteen gedownload en online gespeeld, enorm leukHet is wel volledig in het Engels dus bij moeilijke vragen is het wel niet zo simpel.
Die heb ik al en ik vind 1 zo'n game wel genoeg.
Ik heb de Music Quiz en Mega Quiz liggen (PS2) dus het was wel weer tijd voor een nieuwe quiz eigenlijkOPSLAGHOND schreef op zaterdag 08 augustus 2009 @ 21:10:
[...]
Buzz is dus beter?![]()
Die heb ik al en ik vind 1 zo'n game wel genoeg.
Buzz is iets meer gevarieerd qua ronden (wie heeft de bom etc..) maar daar betaal je dan ook 60 € voor een geen 10 € zoals het geval is met TV SK.
Omdat je het zo mooi vraagtSkire schreef op zaterdag 08 augustus 2009 @ 21:05:
Tijd voor een nieuw topic lijkt me zo?
[ Voor 19% gewijzigd door Anoniem: 255271 op 08-08-2009 21:21 ]
Haha ik bedoelde het niet slecht hoor 
Is het jullie trouwens ook opgevallen dat sinds kort de Playstation Store iets is veranderd? Het kopje "Game zoeken" is vervangen door het kopje "Alle Games A-Z". De indeling en content in de US Store blijft daarentegen stukken beter, maar ach het is iets
Is het jullie trouwens ook opgevallen dat sinds kort de Playstation Store iets is veranderd? Het kopje "Game zoeken" is vervangen door het kopje "Alle Games A-Z". De indeling en content in de US Store blijft daarentegen stukken beter, maar ach het is iets
[ Voor 70% gewijzigd door Skire op 08-08-2009 22:50 ]
Ow dat is minder. Kan ik dan gewoon een ander account aanmaken waar ik dan zogenaamd in de US woon? Of snapt ie dat ik in Europa woon? En kan ik dan de games die ik onder het US account heb gekocht spelen op mn normale account?console schreef op zaterdag 08 augustus 2009 @ 11:18:
[...]
Deze is nog alleen in de US Store verkrijgbaar.
Even though I walk through the valley of the shadow of death. I will fear no evil.
Je kan zo een US account aanmaken, tijdens de registratie moet je dan gewoon een random Amerikaans adres gebruiken (gewoon via Google bijvoorbeeld).
Games kopen ligt iets anders, je kunt namelijk niet je Nederlandse Credit Card gebruiken. Je zal dan Amerikaanse prepaid cards moeten kopen via webshops.
Gekochte games kun je vaak wel op je eigen account spelen, het US account wordt dan wel als "eigenaar" gezien. Dat houdt in dat je US account op je PS3 moet staan wil je de game spelen (best logisch).
Sommige games, zoals Gran Turismo 5: Prologue, MÓET je echter op de account spelen waar je de game op hebt gekocht. Dit is echter eerder uitzondering dan regel. Games als WipeOut HD, SuperStardust HD en Ragdoll Kong Fu hebben dit niet.
Games kopen ligt iets anders, je kunt namelijk niet je Nederlandse Credit Card gebruiken. Je zal dan Amerikaanse prepaid cards moeten kopen via webshops.
Gekochte games kun je vaak wel op je eigen account spelen, het US account wordt dan wel als "eigenaar" gezien. Dat houdt in dat je US account op je PS3 moet staan wil je de game spelen (best logisch).
Sommige games, zoals Gran Turismo 5: Prologue, MÓET je echter op de account spelen waar je de game op hebt gekocht. Dit is echter eerder uitzondering dan regel. Games als WipeOut HD, SuperStardust HD en Ragdoll Kong Fu hebben dit niet.
Batman Demo is best cool eigenlijk terwijl ik helemaal niet van die brawler games hou. Zit te twijfelen om hem zelfs te kopen.
Dit topic is gesloten.