Welkom in het 44ste deel van het PlayStation 3 ervaringen topic! ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
[ Voor 200% gewijzigd door een moderator op 09-09-2009 21:36 ]
Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
Welkom in het 44ste deel van het PlayStation 3 ervaringen topic! ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
[ Voor 200% gewijzigd door een moderator op 09-09-2009 21:36 ]
Allereerst moeten al deze mensen bedankt worden voor hun bijdrage aan de startpost: Arx, Vanholm, FeaR1986, philotra, scorpie, PromoX, inanc, master007, Frank J., -GF-Annihilator, Laszlo, ymmv, JeepXJ89, Armada en Efbe! Daarnaast blijven we gek op cijfertjes., in deel 38 hebben we de MEGA eindejaars poll gehad, en daar kwamen als grote winnaars uit: Beste PS3 game (Blu-ray) - 1. LBP - 2. MGS4 - 3. GTAIV - 4. Fallout 3 - 5. Burnout Paradise Beste PSN game: - 1 WipEout HD - 2 PJ Eden - 3 PJ Monsters Disclaimer: Deze bovenstaande gamelijst is tot stand gekomen door posts in de voorgaande threads grondig te analyseren, ook is er jing/jang gebruikt maar vooral veel Maggi en een beetje van mezelf (de topic starter). Ik heb gewoon bij Metacritic gekeken welke games nette scores hadden en welke daarvan in het topic ter spraken zijn gekomen in 2008. Post zoveel mogelijk content in dit topic! Heb je een game gezien die we zeker met ons allen _moeten_ zien, post dan lekker wat screenschots in dit topic. Tegenwoordig hebben we allemaal breedband internet, dus we kunnen heus wel verwerken! ![]() |
[ Voor 100% gewijzigd door Anoniem: 255271 op 10-08-2009 06:58 ]
[ Voor 17% gewijzigd door OPSLAGHOND op 08-08-2009 23:29 . Reden: trophygif toevoegen :P ]
"Ik heb een zak expected goals nog nooit een goal zien maken." - snmght
Anoniem: 198824
In de Japanse store hebben ze een zoek optieSkire schreef op zaterdag 08 augustus 2009 @ 21:56:
Haha ik bedoelde het niet slecht hoor
Is het jullie trouwens ook opgevallen dat sinds kort de Playstation Store iets is veranderd? Het kopje "Game zoeken" is vervangen door het kopje "Alle Games A-Z". De indeling en content in de US Store blijft daarentegen stukken beter, maar ach het is iets
I browse with Vivaldi
Daar heb ik al eens eerder wat over gelezen, maar ik zou niet weten over welk spel je het hier hebt. Zou je dat eens kunnen toelichten?OPSLAGHOND schreef op zaterdag 08 augustus 2009 @ 23:10:
Ok, volgens mij is het de bedoeling dat we nu hier verder gaan!![]()
Vandaag eindelijk de [afbeelding] trophy voor 30 hartjes als auteur en 50 voor je levels gekregen.
Nog 3 te gaan ...
Liefhebber van schieten en schijten. Ouwehoer en niet-evangelisch atheist.
Daniel36: Dat zeg ik(?) Nee, dat zeg ik niet, je hebt gelijk.
Hij zal Little Big Planet wel bedoelen.Hillie schreef op zondag 09 augustus 2009 @ 01:07:
[...]
Daar heb ik al eens eerder wat over gelezen, maar ik zou niet weten over welk spel je het hier hebt. Zou je dat eens kunnen toelichten?
Mooi zoOPSLAGHOND schreef op zaterdag 08 augustus 2009 @ 23:10:
Ok, volgens mij is het de bedoeling dat we nu hier verder gaan!![]()
Vandaag eindelijk de [afbeelding] trophy voor 30 hartjes als auteur en 50 voor je levels gekregen.
Nog 3 te gaan ...
PSN id: NL_SToRM
Geruchten gaan per 1 Oktober.Jorn1986 schreef op zondag 09 augustus 2009 @ 11:08:
Komen er eigenlijk nog pre-paid kaarten voor de PS3 Store in Europa?
Heb geen credit-card, en wil er ook geen.
Yupp, Little Big Planet.Hillie schreef op zondag 09 augustus 2009 @ 01:07:
[...]
Daar heb ik al eens eerder wat over gelezen, maar ik zou niet weten over welk spel je het hier hebt. Zou je dat eens kunnen toelichten?
Anoniem: 268098
Ik denk het wel, ik zag laatst op de website consoleshop.nl een aparte link met kop; Playstation Network. De link zelf verwijs me naar een pagina met niks erop. De volgende dag was het verdwenen op de website. Ik vermoed dat er wel een vorm komt om de psn games toch te verkopen, maybe niet prepaid kaarten mar meer als code die je kan redemen.
[ Voor 12% gewijzigd door Anoniem: 268098 op 09-08-2009 12:27 ]
Jorn1986 schreef op zondag 09 augustus 2009 @ 11:08:
Komen er eigenlijk nog pre-paid kaarten voor de PS3 Store in Europa?
Heb geen credit-card, en wil er ook geen.
Zou erg fijn zijn, om nou een CC alleen voor de PS Store te nemen is ook weer zowat. Kan ik eindelijk Warhawk weer oppakken met de nieuwe (lees oude) maps
I browse with Vivaldi
[ Voor 3% gewijzigd door console op 09-08-2009 12:32 ]
Hoe doe je dat dan? Als ik valuta zet op euro dan staat er plots 32 euro voor 20 dollar en 76 euro voor 50 dollar...console schreef op zondag 09 augustus 2009 @ 12:30:
www.4saleusa.com daar haal ik mijn PSN Cards, betaal je net 37 euro voor 50 dollar en net 16 euro voor 20 dollar PSN Card.
Anoniem: 50825
Maar daarmee kun je niets uit de EU Store halen heAnoniem: 268098 schreef op zondag 09 augustus 2009 @ 12:25:
[...]
Een ander manier is om een us psn card te scoren via ebay. Je komt zelfs goedkoper uit, dan ik had laatst een 50 dollar card voor 38 euro.
Ik had mijn CC in het begin ook enkel voor de Store, maar tegenwoordig gebruik ik m ook veelvuldig om games te importeren en daarmee kun je echt veel geld besparen. Een Uncharted 2 preorder kost via een Engelse site bijvoorbeeld maar 45 euro, terwijl die hier in de winkels wel 65 euro of meer zal kosten.rlkz schreef op zondag 09 augustus 2009 @ 12:28:
[...]
Zou erg fijn zijn, om nou een CC alleen voor de PS Store te nemen is ook weer zowat. Kan ik eindelijk Warhawk weer oppakken met de nieuwe (lees oude) maps
[ Voor 5% gewijzigd door Meelobee op 09-08-2009 14:31 ]
Ryzen 7 7700X | ROG Strix B650-E Gaming Wifi | ROG Strix RTX 4070Ti | 32Gb GSkill RipJaws S5 | 980Pro 2Tb | Corsair RM850x Shift | Fractal Design North Black
[ Voor 24% gewijzigd door OPSLAGHOND op 09-08-2009 14:35 ]
Ryzen 7 7700X | ROG Strix B650-E Gaming Wifi | ROG Strix RTX 4070Ti | 32Gb GSkill RipJaws S5 | 980Pro 2Tb | Corsair RM850x Shift | Fractal Design North Black
Volgens mij is dat ook nauwelijks bij te houden; gezien de hoeveelheid titels die Q4 toch niet lijken te halen.Anoniem: 50825 schreef op zondag 09 augustus 2009 @ 12:45:
In de OP kloppen een aantal release dates niet. Ik heb op IGN gekeken naar de volgende games:
Heavy Rain: The Origami Killer - Release date: 2010
I am alive - Release date: 2010
Mafia 2 - Release date: Q1 2010
Batman demo is echt bagger. Weer een mooi voorbeeld van dat films die worden "vergamed" nooit jouw het gevoel kunnen geven dat je kreeg als je de film keek.technoaddict schreef op zondag 09 augustus 2009 @ 15:20:
Wat vinden jullie van die Batman demo? Net gespeeld, en ben echt verrast door die demo. Graphics ok, maar vooral de gameplay is echt goed. Vette acties kan je doen. Leuk spel om tijdje mee door te brengen denk ik zo.
Intel Core i5 3570K : ASRock Z77 Extreme 4 : 8 GB Corsaire Vengeance : Sapphire 7950 950 Edition
Idd, moet zeggen dat het me idd wel een leuk spel lijkt, demo nu paar keer gespeeld, ben alleen wel van mening dat ik het geen 65 eurie waar vind... oftewel, wacht nog wel paar maandjes dat ie rond de 40 ofzo zit.technoaddict schreef op zondag 09 augustus 2009 @ 15:20:
Wat vinden jullie van die Batman demo? Net gespeeld, en ben echt verrast door die demo. Graphics ok, maar vooral de gameplay is echt goed. Vette acties kan je doen. Leuk spel om tijdje mee door te brengen denk ik zo.
Anoniem: 268098
Idd, maar je kan ze gewoon op je eu account spelen heSToRM666 schreef op zondag 09 augustus 2009 @ 13:45:
[...]
Maar daarmee kun je niets uit de EU Store halen he
Je hebt twee audio-opties bij de PS3:Meelobee schreef op zondag 09 augustus 2009 @ 14:30:
Mijn PS3 is via een HDMI kabel aangesloten op m'n receiver, een Harman Kardon AVR-355. Deze receiver kan zo goed als alle audio-formaten afspelen, maar ik zie nooit een indicatie dat er DTS wordt gebruikt.
De films die ik afspeel hebben wel een DTS track en in PS3 Media Server heb ik de DTS opties aanstaan.
Ik zie altijd onderstaande op het display van m'n receiver, of 'Multi Channel PCM' Wat moet ik aanpassen om wel DTS door te krijgen?
[afbeelding]
Je moet ook met 'Dollars' betalen en niet omzetten naar euro's. En dan gewoon met PayPal of creditcard betalen.BatmanHorizon schreef op zondag 09 augustus 2009 @ 12:39:
[...]
Hoe doe je dat dan? Als ik valuta zet op euro dan staat er plots 32 euro voor 20 dollar en 76 euro voor 50 dollar...
Heb je het over dezelfde batman demo? Want de laatste batman demo is echt wel wat anders dan 'bagger'.RoyAmsterdam schreef op zondag 09 augustus 2009 @ 15:43:
[...]
Batman demo is echt bagger. Weer een mooi voorbeeld van dat films die worden "vergamed" nooit jouw het gevoel kunnen geven dat je kreeg als je de film keek.
Creator of: LLBLGen Pro | Camera mods for games
Photography portfolio: https://fransbouma.com
Anoniem: 204528
Ik DACHT, maar spijker me er niet helemaal op vast, dat DTS alleen maar over de toslink/optische uitgang word gegooid. Ik ben zelf ook gigantisch aan 't klieren geweest met m'n 107cm philips ambilight, daar zit m'n PS3 met HDMI op en m'n TV zelf zit weer via een digitale link op m'n versterker. Alleen vanwege allerlei onzinnige rechtenkwesties word er op verschillende punten van alles gestript onderweg.Meelobee schreef op zondag 09 augustus 2009 @ 14:30:
Mijn PS3 is via een HDMI kabel aangesloten op m'n receiver, een Harman Kardon AVR-355. Deze receiver kan zo goed als alle audio-formaten afspelen, maar ik zie nooit een indicatie dat er DTS wordt gebruikt.
De films die ik afspeel hebben wel een DTS track en in PS3 Media Server heb ik de DTS opties aanstaan.
Ik zie altijd onderstaande op het display van m'n receiver, of 'Multi Channel PCM' Wat moet ik aanpassen om wel DTS door te krijgen?
[afbeelding]
Ik dacht ook zoiets, maar net even geprobeerd op de PS3 hier. Dus alleen DD en DTS aangevinkt in het audio-menu (naast de twee "verplichte" codecs). Even Requim for a Dream afgespeeld, maar zowel DD als DTS worden goed afgespeeld en weergegeven op de receiver.Wunk schreef op zondag 09 augustus 2009 @ 20:44:
[...]
Ik DACHT, maar spijker me er niet helemaal op vast, dat DTS alleen maar over de toslink/optische uitgang word gegooid.
Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.
Misschien de demo eens spelen? En er dan achter komen dat er helemaal geen film van is? En dat het eigenlijk best wel een cool spel is?RoyAmsterdam schreef op zondag 09 augustus 2009 @ 15:43:
[...]
Batman demo is echt bagger. Weer een mooi voorbeeld van dat films die worden "vergamed" nooit jouw het gevoel kunnen geven dat je kreeg als je de film keek.
EU-Store: In het hoofdmenu van de Eu-store helemaal onderin staat een vakje "Aanbevolen".bones schreef op zondag 09 augustus 2009 @ 16:07:
Ik zag een maand geleden Finfal Fantasy 7 in de playstation store, maar kan hem nu nergens meer vinden. Iemand een idee hoe en wat ?
Ik vind de demo prachtig om te zien en ik kan 'm iedereen aanraden, alleen is dit niet mijn type spel.Ace schreef op maandag 10 augustus 2009 @ 00:23:
[...]Misschien de demo eens spelen? En er dan achter komen dat er helemaal geen film van is? En dat het eigenlijk best wel een cool spel is?
Bij deze gebeurd
Het bijhouden ervan is inderdaad niet altijd even makkelijk, ze stellen vaak games uit (meerdere keren soms) of veranderen de release datum voor een bepaalde reden. Ondertussen de data aangepastAnoniem: 50825 schreef op zondag 09 augustus 2009 @ 12:45:
In de OP kloppen een aantal release dates niet. Ik heb op IGN gekeken naar de volgende games:
Heavy Rain: The Origami Killer - Release date: 2010
I am alive - Release date: 2010
Mafia 2 - Release date: Q1 2010
Kort antwoord: neen. Als je de versie van de PS1 hebt op CD's, kan je evengoed die spelen ipv die op de store te kopen. Je hoeft met die op de store wel niet met CD's deejayen.maniak schreef op maandag 10 augustus 2009 @ 08:19:
Just curious... Die FF7 in de store.. ziet het er wel beter uit dan de PC versie van toen? Hebben ze de graphics dus wel het eea aangepast?
Bier zonder alcohol is zoals een BH aan de wasdraad: het beste is eruit
ik denk zelfs dat het minder is dan de pc versie. Het is nl de PS1 versie van de game en die was minder mooi dan de pc versie (maar....ik weet dit niet 100% zeker aangezien ik hem niet heb gekocht in de store)maniak schreef op maandag 10 augustus 2009 @ 08:19:
Just curious... Die FF7 in de store.. ziet het er wel beter uit dan de PC versie van toen? Hebben ze de graphics dus wel het eea aangepast?
De demo is helaas erg mager. Ik denk dat men daarom een slecht beeld van de volledige game krijgt.Fatal Mind schreef op zondag 09 augustus 2009 @ 15:47:
[...]
Idd, moet zeggen dat het me idd wel een leuk spel lijkt, demo nu paar keer gespeeld, ben alleen wel van mening dat ik het geen 65 eurie waar vind... oftewel, wacht nog wel paar maandjes dat ie rond de 40 ofzo zit.
Het voordeel van deze versie is dat je hem probleemloos kan afspelen op je psp. FF7 on the go, for all your grinding needsDarthDavy schreef op maandag 10 augustus 2009 @ 09:17:
[...]
Kort antwoord: neen. Als je de versie van de PS1 hebt op CD's, kan je evengoed die spelen ipv die op de store te kopen. Je hoeft met die op de store wel niet met CD's deejayen.
'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.
Je bent correct in de uitspraak dat S/P-DIF die bandbreedte niet heeft, maar dat gaat dan over de optische uitgang. De HDMI poort is versie 1.3a, welke de hogere DTS/DD standaarden ondersteunt (naar beneden scrollen voor tabelletje met kleurtjes).ymmv schreef op zondag 09 augustus 2009 @ 17:34:
Let op: High Definition audio kan niet als Bitstream worden doorgegeven en kan alleen als PCM over HDMI worden weergegeven. (SPDIF heeft hier niet genoeg bandbreedte voor).
Liefhebber van schieten en schijten. Ouwehoer en niet-evangelisch atheist.
Daniel36: Dat zeg ik(?) Nee, dat zeg ik niet, je hebt gelijk.
Beetje een rare uitspraak ... (Met "Mijn mening" erachter kom je niet zomaar weg, zeker niet als je je mening niet onderbouwd).technoaddict schreef op maandag 10 augustus 2009 @ 10:57:
Ik vindt geen enkel spel 60 euro waard. Hoe goed het spel ook is. Mijn mening.
[ Voor 4% gewijzigd door OPSLAGHOND op 10-08-2009 11:32 ]
Uhm ... je zegt geen enkel spel.technoaddict schreef op maandag 10 augustus 2009 @ 10:57:
Ik vindt geen enkel spel 60 euro waard. Hoe goed het spel ook is. Mijn mening.
[ Voor 6% gewijzigd door OPSLAGHOND op 10-08-2009 11:48 ]
Als spellen 50 euro zouden zijn, dan zou het meer verkopen? Alleen omdat, het dan goedkoper zou zijn voor de consument? Misschien vinden mensen zelfs 50 euro nog teveel, dus in het wilde weg dingen roepen komt ook niet zeker over.technoaddict schreef op maandag 10 augustus 2009 @ 11:35:
Mwah, ik vergelijk de prijs niet met het aantal uren dat ik er aan kan besteden.
Een big title game die je in 10 uur hebt uitgespeeld is meestal net zo duur als een game waar je 80 uur aan kan besteden. Ligt toch meestal tussen de 60 en 70 euro.
Ik vindt het gewoon te veel voor een game. 50 euro is ook genoeg cash. Bovendien zorg je er dan voor dat er ook meer games uit de winkels gehaald worden, in plaats van dat de helft via internet besteld. Want daar zijn ze ook voor veel minder te krijgen dan de winkelprijs.
[ Voor 50% gewijzigd door SToRM666 op 10-08-2009 12:26 ]
Anoniem: 50825
Ik denk dat we als community in staat zijn om dat soort gegevens up-to-date te houden. Ik hoop dat ik hiermee een kleine bijdrage heb geleverd.Anoniem: 255271 schreef op maandag 10 augustus 2009 @ 07:05:
Het bijhouden ervan is inderdaad niet altijd even makkelijk, ze stellen vaak games uit (meerdere keren soms) of veranderen de release datum voor een bepaalde reden. Ondertussen de data aangepast
Daar heb je helemaal gelijk in, maar technohead zegt dat geen enkel spel €60,- waard is.SToRM666 schreef op maandag 10 augustus 2009 @ 12:15:
Ik moet zeggen dat sinds ik mijn spellen importeer ik ook geen 60 euro meer over heb voor een spel. Ik wacht tegenwoordig liever een paar maanden en dan haal ik m wel voor de helft. Ik heb ook nog meer dan genoeg spellen liggen om die tijd te overbruggen
Uncharted 2 is een uitzondering, die haal ik wel direct, maar die heb ik ook al gevonden voor 45 euro.
PSN-games zijn sowieso goedkoper, je kunt voor €60,- een stuk of 10 tot 12 PSNgames kopen.Aan de andere kant koop ik door de lagere prijzen op internet wel veel meer spellen en via PSN koop ik ook zeer regelmatig een spel. In de afgelopen weken heb ik bijvorbeeld Dead Space gekocht en Mirror's Edge is onderweg (beide 15 euro of minder) en dan heb ik via PSN WipeOut Fury en Fat Princess gekocht. In totaal ben ik dus ook ongeveer 60 euro kwijt, maar ik heb nu wel 4 spellen voor de prijs van 1 in NL
Oei, je bent zojuist een plaats gezakt in mijn respect top50!Ik doe trouwens ook aan account sharing met 1 ander persoon en we kopen om en om eens een spel, waardoor die kosten ook ongeveer gehalveerd zijn
Dat heb je goed gedaan.Anoniem: 50825 schreef op maandag 10 augustus 2009 @ 12:16:
[...]
Ik denk dat we als community in staat zijn om dat soort gegevens up-to-date te houden. Ik hoop dat ik hiermee een kleine bijdrage heb geleverd.
Inderdaad, met importeren kun je veel geld besparen. Voor in Uk shops stunten ze vaak met prijzen, ben nu ook vaste klant bij amazone.co.uk, playcom, shopto.net (helaas waren daar mijn creditcard gegevens gestolen dus voorlopig even niet meer daar) en videogamesplus.ca (candada).SToRM666 schreef op maandag 10 augustus 2009 @ 12:15:
Ik moet zeggen dat sinds ik mijn spellen importeer ik ook geen 60 euro meer over heb voor een spel. Ik wacht tegenwoordig liever een paar maanden en dan haal ik m wel voor de helft. Ik heb ook nog meer dan genoeg spellen liggen om die tijd te overbruggen
Uncharted 2 is een uitzondering, die haal ik wel direct, maar die heb ik ook al gevonden voor 45 euro.
Aan de andere kant koop ik door de lagere prijzen op internet wel veel meer spellen en via PSN koop ik ook zeer regelmatig een spel. In de afgelopen weken heb ik bijvorbeeld Dead Space gekocht en Mirror's Edge is onderweg (beide 15 euro of minder) en dan heb ik via PSN WipeOut Fury en Fat Princess gekocht. In totaal ben ik dus ook ongeveer 60 euro kwijt, maar ik heb nu wel 4 spellen voor de prijs van 1 in NL
Ik doe trouwens ook aan account sharing met 1 ander persoon en we kopen om en om eens een spel, waardoor die kosten ook ongeveer gehalveerd zijn
Zo zie je maar, gamen hoeft geen dure hobby te zijn. Als je goed rondkijkt dan kun je echt veel geld besparen.
Ps4/switch gamer
Op mn PS3 staan de audio instellingen allemaal aan, behalve de 7.1 opties. Bitstream staat ook aan.FeaR1986 schreef op zondag 09 augustus 2009 @ 21:57:
[...]
Ik dacht ook zoiets, maar net even geprobeerd op de PS3 hier. Dus alleen DD en DTS aangevinkt in het audio-menu (naast de twee "verplichte" codecs). Even Requim for a Dream afgespeeld, maar zowel DD als DTS worden goed afgespeeld en weergegeven op de receiver.
Dus denk dat het toch aan de receiver ligt als ik het hele topic zo lees in Audio & Hifi.
Dat is wel iets anders ja, maar ik zou het er ook niet snel meer voor uitgeven moet ik zeggen.OPSLAGHOND schreef op maandag 10 augustus 2009 @ 12:56:
[...]
Daar heb je helemaal gelijk in, maar technohead zegt dat geen enkel spel €60,- waard is.
Fat Princess en Wipeout zijn toch wel al wat duurdere PSN games, vooral Fat Princess met zijn 15 euro[...]
PSN-games zijn sowieso goedkoper, je kunt voor €60,- een stuk of 10 tot 12 PSNgames kopen.
Ach, ik koop nog altijd meer dan de gemiddelde PS3 gamer denk ik. Ik koop meestal de full games en degene met wie ik deel koopt meer de uitbreidingen enzo.[...]
Oei, je bent zojuist een plaats gezakt in mijn respect top50!
Op shopto.net na (gelukkig maarNinTeNdO_FrEaK schreef op maandag 10 augustus 2009 @ 13:56:
[...]
Inderdaad, met importeren kun je veel geld besparen. Voor in Uk shops stunten ze vaak met prijzen, ben nu ook vaste klant bij amazone.co.uk, playcom, shopto.net (helaas waren daar mijn creditcard gegevens gestolen dus voorlopig even niet meer daar) en videogamesplus.ca (candada).
Ik heb liever mijn spellen zo goedkoop mogelijk en bij CE's zitten meestal veel spullen waar ik toch niks mee doe. De enige CE's die ik heb zijn van ICO en SotC en naar het schijnt krijgt Uncharted 2 ook een vrij mooie CE.Alleen collectors edition moet en zal ik hebben. Heb daar wel veel aan uitgegeven.
Heb namelijk de CE van
fallout, gta, mgs4, Resistance 2 (import, niet released in eu), Resident evil 5 (ook import CE niet released hier), Brother in Arms, Far Cry 2 (en ben er vast nog vergeten.) De prestige edition van modern warfare 2 en de black edition van Assasins Creed staan ook al weer in de bestelling. Maar dat compenseer ik weer voor mezelf doordat ik Gran Turismo voor 18 pond bij amazon heb kunnen reserveren.
Ik zit ook nog te twijfelen over Batman, ik vond de demo echt tof. Eerst maar ff reviews van edge, ign en gt afwachten.
[ Voor 28% gewijzigd door SToRM666 op 10-08-2009 14:28 ]
Bier zonder alcohol is zoals een BH aan de wasdraad: het beste is eruit
Ps4/switch gamer
[ Voor 11% gewijzigd door Jumpman op 10-08-2009 19:22 ]
Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.
[ Voor 11% gewijzigd door Skire op 10-08-2009 19:11 ]
Anoniem: 204528
Anoniem: 245222
Trophies boeien eigenlijk niet maar is gewoon leuk om te hebbenAnoniem: 204528 schreef op maandag 10 augustus 2009 @ 19:16:
Hmm, wat is eigenlijk het nut van de trophies? Is het alleen maar om te showen?
Ben nu ook Infamous aan het spelen, alleen dan 'slecht' ipv 'goed'.. Krijg nu allerlei extra trophies, maar deed het vooral om te zien of verhaallijn anders is. Is er een reden om voor trophies te spelen?
Niet super boeiend die trophies maar wel een extra stimulans soms om nog wat meer uit een game te halen.Anoniem: 204528 schreef op maandag 10 augustus 2009 @ 19:16:
Hmm, wat is eigenlijk het nut van de trophies? Is het alleen maar om te showen?
Only fools are enslaved by time and space.
I browse with Vivaldi
Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.
[ Voor 22% gewijzigd door maniak op 10-08-2009 22:01 ]
En ik denk dat het 2010 wordt
Ik heb die demo een hele tijd geleden ook eens gespeeld en ik kan me wel herinneren dat ik ook echt enorm onder de indruk was van de graphics en ook de sfeer in het spel. Ik heb eigenlijk helemaal niks met honkbal, maar ik vond die demo zo overtuigend dat ik bijna het spel gekocht had om me er in te verdiepen. Inderdaad dus zeker de moeite waard om die eens te spelen.LoneRanger schreef op maandag 10 augustus 2009 @ 20:16:
[...]
Overigens ook de demo gespeeld van "MLB 09 the show" [honkbal] en als je ook maar enigszins de sport snapt is het best het proberen waard.
Er zit echt een gigantisch lekkere sfeer in dat spel en het ziet er subliem uit, daarnaast speelt het ook nog eens lekker.
De sfeer zit hem metname in de presentatie, het geluid van het publiek en het commentaar is prima.
De demo is vrij uitgebreid want je kunt maarliefst 4 innings spelen wat in mijn geval een klein uurtje plezier bedroeg.
RPG's zijn er genoeg te krijgen voor de PS3, 'binnenkort' komt bijvoorbeeld Final Fantasy 13 en nu heb je onder andere al Valkyria Chronicles. Ook kun je op PSN Final Fantasy 7 (VII) kopen als je daarin geïnteresseerd bent.maniak schreef op maandag 10 augustus 2009 @ 22:01:
Ik ben zelf nog PS3 loos en wilde wat info weten. Zijn er wat RPG's te krijgen voor de PS3? En, voor de PS2 had je destijds een eye-toy.. hoe zit dit bij de PS3? Heb een dochter van 2.5 jaar en dacht dat het wel leuk voor haar zou zijn... iets makkelijker dan de controller van we Wii (al is het wel schattig om te zien hoe ze ook probeerd te zwaaien met dat ding)
edit: Er is er wel 1 te koop zie ik: http://www.bol.com/nl/p/g...rer=ADVNLGOO0020124078gag zijn er nog leuke games voor te krijgen voor de zeer jonge kids?
Begin oktober komt Eyepet uit, dat lijkt me typisch iets voor kinderen.maniak schreef op maandag 10 augustus 2009 @ 22:01:
Ik ben zelf nog PS3 loos en wilde wat info weten. Zijn er wat RPG's te krijgen voor de PS3?
edit: Er is er wel 1 te koop zie ik: http://www.bol.com/nl/p/g...rer=ADVNLGOO0020124078gag zijn er nog leuke games voor te krijgen voor de zeer jonge kids?
Mja... tis niet echt gamen he... Het is iets leuks om samen met je kids te doen, net zoals kleurenAlhoewel eigenlijk 2.5 jaar IMHO te jong is om echt te gamen, zou je beter naar de Wii kunnen gaan kijken of de Xbox 360, waar onder andere Viva Pinata voor is. Wel moet ik zeggen dat binnenkort Singstar Studio 100 gaat uitkomen.
Zó, recht in de roos.DarthDavy schreef op maandag 10 augustus 2009 @ 15:18:
Voor de importeerders: ik bemerk dat ik door mijn importgedrag niet minder aan mijn hobby uitgeef, maar integendeel, nog meer. Doordat ik games de helft goedkoper kan scoren online dan in de meeste retail winkels (FRS, Extra Zone, Bart Smit, Game Mania,...) ga ik ook veel sneller over tot de aankoop. Zo zijn er een heleboel impulse aankopen die ik aan de full price van de retail winkels nooit zou kopen.
Ik probeer daar op te letten dat dit niet teveel voorvalt, want anders koop ik wel iedere week een nieuw spel en geraken ze nooit uitgespeeld. En dan vind ik het zonde, want tien à vijftien jaar geleden speelde ik ieder spel dat ik kocht verschillende keren uit. Nu ben ik al tevreden als ik één keer de eindcredits zie, want tegen de tijd dat ik een spel uitheb, heeft een ander spel alweer mijn aandacht getrokken.
Op die manier is mijn hobby meer een manier van consumeren geworden. Ik sus mijzelf dan ook met de gedachte dat ik het spel veel goedkoper heb kunnen scoren online dan in een lokale retail winkel. Ook die "goedkope" PSN games zijn een aanslag op mijn portefeuille.
Daartegenover staat dan wel weer dat ik als gamer een veel breder gamma aan spellen speel en daar doe je het ook wel voor in je hobby. Ik probeer het allemaal zo goed als ik kan het tegen mekaar af te wegen.
Zo probeer ik nu op mijn tanden te bijten om Ghostbusters en/of Batman Arkham Asylum NIET te kopen. Ik heb nu eenmaal vorige week Dead Space gekocht voor 20 euro. Laat ik die maar eerst uitspelen. :-)
[ Voor 78% gewijzigd door AllSeeyinEye op 11-08-2009 11:10 . Reden: edit 2: is inmiddels verleden tijd ]
EvaluationCopy schreef: [...] Audi-rijders zijn de nieuwe BMW-rijders. Petjes met een pak en dan zonder petje, maar in hart en nieren gewoon nog petjes. :+
* Armada meldt zich ookDeDuifff schreef op dinsdag 11 augustus 2009 @ 09:12:
[...]
Zó, recht in de roos.
Ik heb dit probleem ook stiekem een beetje. Ik heb zelf Street Fighter IV gekocht omdat het mij wel leuk leek en omdat hij niet zo duur was, maar eigenlijk vind ik er niet zoveel aan. Tekken is meer mijn vechtspel.![]()
Daarnaast heb ik de laatste tijd 4 of 5 games gekocht...in een korte periode.
- I've run out of sick days, so I'm calling in dead - Xbox Live Gamertag PSN id
Ja voorheen stond ie daar inderdaad tussen, maar nu niet meer. Kijk zelf maar. Kan hem ook niet vinden als ik via A tm Z zoek. ??OPSLAGHOND schreef op maandag 10 augustus 2009 @ 01:10:
[...]
EU-Store: In het hoofdmenu van de Eu-store helemaal onderin staat een vakje "Aanbevolen".
Druk daarop en je ziet een aantal games in beeld komen, daar staat de game sowieso tussen!![]()
US-Store: In het hoodmenu van de US-Store staat de game helemaal rechts 2x: bij "Popular Games" en bij "Top Downloads".
Of je kunt links onderaan via het "Top Downloads"-vakje naar de lijst gaan waar de game ook tussen staat.
Het spel krijgt dan ook een prima score op metcritics [90].SToRM666 schreef op maandag 10 augustus 2009 @ 23:36:
[...]
Ik heb die demo een hele tijd geleden ook eens gespeeld en ik kan me wel herinneren dat ik ook echt enorm onder de indruk was van de graphics en ook de sfeer in het spel. Ik heb eigenlijk helemaal niks met honkbal, maar ik vond die demo zo overtuigend dat ik bijna het spel gekocht had om me er in te verdiepen. Inderdaad dus zeker de moeite waard om die eens te spelen.
Uhm .. daar moet ie dus nog steeds staan, toen ik dat bericht aan het typen was heb ik voor de zekerheid nog gekeken.bones schreef op dinsdag 11 augustus 2009 @ 10:52:
[...]
Ja voorheen stond ie daar inderdaad tussen, maar nu niet meer. Kijk zelf maar. Kan hem ook niet vinden als ik via A tm Z zoek. ??
Valt wel mee. Mijn vriendin vond het in eerste instantie leuk, dus heb ik het voor haar gekocht, maar de levels worden natuurlijk steeds moeilijker en toen haakte zij snel af. Ik daarentegen moest en zou alle levels halen, dus ik bleef doorgaan en vond het een prima spel. Een moderne snake variant in Google Maps. Het gaat niet vervelen omdat bijna elk level weer een nieuw type "zombie" introduceerd en omdat je steeds weer andere steden hebt (van Amerika tot Japan) die een andere aanpak vereisen. Gelukkig zijn de levels goed te doen en had ik nooit een gevoel dat het echt niet ging lukken, maar om een goede score te halen moet je goed je best doen. En als je dan een stroom van 2000 mensen aan je kont hebt hangen en je hoort dat er ergens een zombie aanslaat dan schiet je hart echt een paar keer over.LoneRanger schreef op maandag 10 augustus 2009 @ 20:16:
[...]
Afgelopen weekend ook "The last guy" geprobeerd [demo], grappig spel maar volgens mij gaat het snel vervelen?
Ja, ik vond het er ook prima uit zien en een mooie sfeer hebben (tijdens die demo wedstrijd begin je rond 4/5uur 's middags en dan wordt het naarmate de wedstrijd vordert langzaam donker). Maar het slaan ging totaal niet, heb volgens mij 2 honkslagen gehad in de 3keer dat ik het heb gespeeld. Ook snapte ik het pitchen niet helemaal. Bigs2 heb ik dan weer meer plezier aan gehad, maar dat vind ik veel te arcadey en ademt ook niet dezelfde sfeer die The Show zo cool maakt. Misschien als The Show nou een soort tutorial mode had in de demo waar ik alles snel kon leren had ik het meer dan een demo gegeven. Heb nu maar besloten om honkbal op het stapeltje met ijshockey, golf en tennis te leggen, onder het mom "toch maar even niet".Overigens ook de demo gespeeld van "MLB 09 the show" [honkbal] en als je ook maar enigszins de sport snapt is het best het proberen waard.
Er zit echt een gigantisch lekkere sfeer in dat spel en het ziet er subliem uit, daarnaast speelt het ook nog eens lekker.
De sfeer zit hem metname in de presentatie, het geluid van het publiek en het commentaar is prima.
De demo is vrij uitgebreid want je kunt maarliefst 4 innings spelen wat in mijn geval een klein uurtje plezier bedroeg.
You look like I need a drink.
DMC4 vond ik echt een zeer vermakelijke game. Normaal gesproken ben ik ook niet zo van de slashers...LoneRanger schreef op maandag 10 augustus 2009 @ 20:16:
[...]Ik zag trouwens ""The Devil may cry 4" voor een leuk prijsje staan en de trailer zag er wel leuk uit.
Nu houd ik helemaal niet van Alien-shooters/slashers, een beetje mag wel als het maar sporadisch is.
Ik kon uit de trailer/filmpjes niet helemaal opmaken hoe het precies zit?
[ Voor 0% gewijzigd door Dynamix op 11-08-2009 14:51 . Reden: typo ]
Ik vond metname de effecten gewoon leuk gedaan, het gillen als je te dicht bij een zombie komt en het gejuich als je ze naar de veilige zone brengt.dialMforMike schreef op dinsdag 11 augustus 2009 @ 13:28:
[...]
Valt wel mee. Mijn vriendin vond het in eerste instantie leuk, dus heb ik het voor haar gekocht, maar de levels worden natuurlijk steeds moeilijker en toen haakte zij snel af. Ik daarentegen moest en zou alle levels halen, dus ik bleef doorgaan en vond het een prima spel. Een moderne snake variant in Google Maps. Het gaat niet vervelen omdat bijna elk level weer een nieuw type "zombie" introduceerd en omdat je steeds weer andere steden hebt (van Amerika tot Japan) die een andere aanpak vereisen. Gelukkig zijn de levels goed te doen en had ik nooit een gevoel dat het echt niet ging lukken, maar om een goede score te halen moet je goed je best doen. En als je dan een stroom van 2000 mensen aan je kont hebt hangen en je hoort dat er ergens een zombie aanslaat dan schiet je hart echt een paar keer over.
Ik heb net het demo voor de 4e keer gespeeld en metname slaan is een kwestie van wennen/timing.Maar het slaan ging totaal niet, heb volgens mij 2 honkslagen gehad in de 3keer dat ik het heb gespeeld. Ook snapte ik het pitchen niet helemaal.
Ah prima, die gaat ook in de bestelling.Surineeslander schreef op dinsdag 11 augustus 2009 @ 14:46:
[...]
DMC4 vond ik echt zeer vermakelijke game. Normaal gesproken ben ik ook niet zo van de slashers...
Ik zag deze game bij een vriend van me en was eigenlijk direct verkocht. Enorm mooie graphics, gaaf verhaal en gameplay met diepgaand vechtsysteem. Zie het als een God of War maar dan met Oosterse mythologie.
40GB is volgens mij bijna nergens meer te krijgen, omdat dit het 'oude' model is. Games zetten vaak ook een vrij groot bestand op de HD en met een paar demo's e.d. loopt 40GB in de loop van tijd best vol.bram1984 schreef op dinsdag 11 augustus 2009 @ 15:06:
Korte vraag:
Ik wil vroeg of laat een PS3 aanschaffen. Ik ga 'm voornamelijk gebruiken voor gamen en films (DVD + Blu-Ray). Heb ik veel voordeel aan de 80 gb t.o.v. de 40 gb? Volgens mij niet namelijk..
PSN: Shiver23
Zelf heb een 60GB (eerste generatie) uitgebreid naar 250GB. Momenteel staan er even alleen games op en er is 67GB in gebruik. 80GB is dus zeker geen overbodige luxe, vooral op de lange termijn. Er zijn games die bijna niets installeren, maar er zijn ook genoeg games die meteen even 4GB in beslag nemen. Daarbij komen dan nog je PSN downloads en dan zit je snel vol met een 40GB. Ik heb nu in totaal 17 blu-ray games en 9 PSN games. Dat is gemiddeld meer dan 2GB per game en dan wordt het gemiddelde al verlaagd door de PSN games.bram1984 schreef op dinsdag 11 augustus 2009 @ 15:06:
Korte vraag:
Ik wil vroeg of laat een PS3 aanschaffen. Ik ga 'm voornamelijk gebruiken voor gamen en films (DVD + Blu-Ray). Heb ik veel voordeel aan de 80 gb t.o.v. de 40 gb? Volgens mij niet namelijk..
Als je iets doet, doe het dan goed.
Inderdaad hier hetzelfde.Deismyna schreef op dinsdag 11 augustus 2009 @ 16:21:
Pfff, pre-order van GT5 is net gecancelled door Amazon.
Kunnen hem nu weer niet leveren voor die prijs, beetje zwak eerlijk gezegt, maarja
Volgende week is er een 3 uur durende conference van Sony, dus waarschijnlijk zul je dan wel meer te horen krijgen over de PS3 Slimbram1984 schreef op dinsdag 11 augustus 2009 @ 16:18:
Okay duidelijk. Ik ging er even vanuit dat je dat geheugen puur voor foto's + films kon gebruiken, maar games maken er blijkbaar ook gebruik van.
Ik ga nog even op meer info mbt de Slim wachten.
Op VGP staat hij voor 70 Canadese dollars, omgerekend inclusief 7.50 verzendkosten is dat iets onder de 50 euro.LoneRanger schreef op dinsdag 11 augustus 2009 @ 13:15:
[...]
Het spel krijgt dan ook een prima score op metcritics \[90].![]()
Ik ben even opzoek gegaan maar voor minder dan 57 euro incl. verzendkosten kan ik hem niet vinden.
maakt toch niet uit dat het om de ntsc versie gaat als je gewoon een hd-tv hebt?
HD gameplay filmpje:
[video]
Ziet er fantastisch realistisch uit, maar wat moet ik mij van de spelervaring voorstellen? Want blijft het bij het slaan van de bal? Want ik zou mij dan ergeren aan teamgenoten die honken proberen te stelen, terwijl ik alleen maar een bal wil slaan.Grannd schreef op dinsdag 11 augustus 2009 @ 18:34:
[...]
Een geweldig spel, maar let wel dat er een best een flinke leercurve op zit als je dit soort spellen helemaal niet gewend ben. Ik wordt na ene halfjaar sporadisch spelen nog steeds online inieder geval keihard afgemaakt
We have been asked whether it would be possible to have a demo category that allows for direct entry to demos from the Store Top (home page). Research to date has shown that the download figures for demos in the US Store and the European Store are very similar, so it seems that most visitors to the European Store are able find demos easily in whichever store they visit. For this reason we are not planning to change the placement of demos in the store; instead we are concentrating our efforts on changing the navigation flow in some other ways.
Why is there different content on the European Store from the US and Japanese stores?:
This question often gets asked. In fact, all Stores have different content depending on their local markets. We are committed to working very hard to ensure that our first-party content (the games created by our own Sony Computer Entertainment development teams) is published across all the PlayStation-Stores, simultaneously
Je kan een hoop zeggen maar Sony heeft het goed mis met al die verschillende stores en verschillende content in alle stores. Ik had altijd het idee dat het wel gelijk getrokken zou worden, dit vooral omdat het in interviews terug kwam om de EU store met de US store gelijk te maken. Maar goed ik ben nu alle hoop kwijt op gelijke stores.When will Europe get a video and music download service?:
At Games Convention in August last year, we announced that we had a long-term plan to launch a video on demand service for some countries in the SCEE region. This is still our plan, and as soon as we have all the details locked down, one of my colleagues who is working on the programme will give you an update on when and what will be available.
Bedankt voor de tip maar ik had hem inmiddels al besteld.Grannd schreef op dinsdag 11 augustus 2009 @ 18:34:
[...]
Op VGP staat hij voor 70 Canadese dollars, omgerekend inclusief 7.50 verzendkosten is dat iets onder de 50 euro.
Een geweldig spel, maar let wel dat er een best een flinke leercurve op zit als je dit soort spellen helemaal niet gewend ben. Ik wordt na ene halfjaar sporadisch spelen nog steeds online inieder geval keihard afgemaakt
Je bepaald alles wat jou team doet gewoon zelf.Roamor schreef op dinsdag 11 augustus 2009 @ 18:40:
[...]
Ziet er fantastisch realistisch uit, maar wat moet ik mij van de spelervaring voorstellen? Want blijft het bij het slaan van de bal? Want ik zou mij dan ergeren aan teamgenoten die honken proberen te stelen, terwijl ik alleen maar een bal wil slaan.
Maar "juridisch" wel oogluikend toestaan dat wij een andere account aan mogen maken en dan uit die store de games maar te plukken? En vaak krijgen wij gewoon dezelfde demo's/games/content maar dan later in de EU (NL) store. Zelfs trailers komen later in de store en zelf zonder ondertiteling hahaRoamor schreef op dinsdag 11 augustus 2009 @ 18:56:
Imho toch een nette uitleg? Eigen games proberen ze wel globaal uit te brengen, Sony heeft daar ook de middelen voor.
"Third party games"-uitgevers kunnen niet altijd het marketing-budget en resources opbrengen om globaal een game goed te lanceren, en kiezen dan voor een stapsgewijze uitgave.
[ Voor 6% gewijzigd door Falcon Heavy op 11-08-2009 19:12 ]
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq