"Ik heb een zak expected goals nog nooit een goal zien maken." - snmght

wil een Toyota Supra mkIV!!!!! | wil een Yamaha YZF-R{1,6} | wil stiekem ook een Ducati
"Security is just a state of mind"
PSN: scorpie | Diablo 3: scorpie#2470
Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three
Dat idee heb ik dus ook... Je kunt wel bij de settings de gevoeligheid van de mic op zijn laagst zetten, maar volgens mij is dat nog niet laag genoeg.Deismyna schreef op dinsdag 25 augustus 2009 @ 18:36:
Ik heb sinds vandaag dus ook de officiële PS3 headset binnengekregen van Play.com.
Meteen maar even getest natuurlijk, instellen enzo ging allemaal vrij makkelijk. Nu viel me alleen het volgende op. De headset pikt echt ALLES op, waardoor andere mensen in de server dus continu geluid horen. Aangezien ik dat zelf ook erg irritant vind bij andere mensen gebruik ik nu maar steeds de mute knop, maar dit is natuurlijk niet ideaal.
Is er niet ergens een soort "voice activation" optie? Mensen die bekend zijn met Teamspeak weten waarschijnlijk wel wat ik bedoel. Ik heb deze setting namelijk nergens kunnen vinden.
Voor de rest wel erg tevreden over deze headset, allen bovenstaand probleem wil ik eigenlijk echt opgelost hebben.
Ik moet het nog eens goed testen met iemand...
Anyways, op de EU Playstation site zag ik deze PSN card banner:

meer info hier
en wat ziet mijn oog ?
http://www.psncode.nl/eupsn.php
en hier in preorder:
http://www.ps3home.nl/pro...-network-card-50-euro.htm
Handleiding hoe EU PSN in te voeren, halverwege deze link:
http://www.psncode.nl/handleidingen.php
Lol 50€ tegoed voor 54,99€, wat een ripoff.
Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum
Anoniem: 302316
Ok excuus dan voor de lazyness. Andere vraag dan:Creepy schreef op dinsdag 25 augustus 2009 @ 15:16:
Skoftebok: dat is hier echt al met enige regelmaat voorbij gekomenMet de search functie moet je dat vrij snel kunnen vinden.
Wat is het verschi tussen onderstaande harde schijven. Waarom is de laatste 5 pleuro duurder?
Seagate Momentus 5400.6 ST9500325AS
&
Seagate Momentus 5400.6 ST9500325ASG
[ Voor 3% gewijzigd door Anoniem: 302316 op 25-08-2009 22:52 ]
Is volgens mij de valsensorAnoniem: 302316 schreef op dinsdag 25 augustus 2009 @ 22:51:
[...]
Ok excuus dan voor de lazyness. Andere vraag dan:
Wat is het verschi tussen onderstaande harde schijven. Waarom is de laatste 5 pleuro duurder?
&
Is er eigenlijk iets bekend over een nieuwe crash bandicoot?? Ik ga er vanuit dat er geen een meer komt aangezien de laatste alweer een tijdje geleden is uitgekomen
Iemand anders ideeën voor spellen voor de dames?? Voor welk spel trekt jouw vriendin je controller uit je handen??
[ Voor 35% gewijzigd door Rob1106 op 25-08-2009 22:54 ]
Core i7 920 | Asus P6T Deluxe V2 | OCZ 6GB | EVGA 260GT 216c | OCZ Vertex 3 60GB | WD vRaptor 150GB | Adaptec 5805 - RAID5: 5,4TB | Lian-Li PC-A7110
uhmm spelletje ***Rob1106 schreef op dinsdag 25 augustus 2009 @ 22:53:
[...]
Iemand anders ideeën voor spellen voor de dames?? Voor welk spel trekt jouw vriendin je controller uit je handen??
Dan is:Bor de Wollef schreef op dinsdag 25 augustus 2009 @ 22:50:
[...]
Lol 50€ tegoed voor 54,99€, wat een ripoff.
20 Euro PSN tegoed op een account voor slechts 23.99 nog erger
Maar goed, als je de primeur hebt, dan kan je dit doen.
Vanaf volgende week als anderen hem ook gaan aanbieden, zal dat wel veranderen.
Hoe zit het eigenlijk met de prijzen tussen EU en US shop, volgens mij blijft het goedkoper om via de US store te kopen als zolang de USD zo laag staat.
PSN doet het weer, maar kan niet in de store.
Nu leek die het wel te doen, maar error 80023017
[ Voor 8% gewijzigd door Yippie op 25-08-2009 22:58 ]
Voor dat spelletje hoef je je controller toch niet af te geven
Core i7 920 | Asus P6T Deluxe V2 | OCZ 6GB | EVGA 260GT 216c | OCZ Vertex 3 60GB | WD vRaptor 150GB | Adaptec 5805 - RAID5: 5,4TB | Lian-Li PC-A7110
Die optie heb ik dus ook gezien, maar dat werkt bij de officiële Sony headset dus niet eens. Normaal kan je kiezen uit off, 1, 2, 3, 4 en 5, maar met de PS3 headset is alles grayed out behalve "off" en "3", omdat "3" volgens Sony de "sweetspot" is voor deze headset. Dat zal allemaal best, maar dan moet er natuurlijk wel een functie zijn dat tie alleen geluiden boven een x aantal decibel doorstuurt, en dus niet de de buren die 3 huizen verder een gesprek voerenSurineeslander schreef op dinsdag 25 augustus 2009 @ 22:43:
[...]
Dat idee heb ik dus ook... Je kunt wel bij de settings de gevoeligheid van de mic op zijn laagst zetten, maar volgens mij is dat nog niet laag genoeg.
Ik moet het nog eens goed testen met iemand...

Lijkt me sterk dat er niet zo een functie in zit, dus ik neem aan dat ik er gewoon over heen kijk. Anders wordt het eens tijd dat Sony het er in gaat stoppen.
Little Big Planet?Rob1106 schreef op dinsdag 25 augustus 2009 @ 22:53:
[...]
Nee dat vind ze niks. Ik moet ook zeggen dat ik er echt geen reet aan vind. Ik zag hem staan in de TS als beste spel van vorig jaar oid. Dus had hem daarom maar de playstation samen met dat spel gekocht. Maar het is echt voor kleine kinderen en van het online gebeuren begrijp ik ook weinig. Echt zonde van mn geld.
De G achter het serienummer staat voor de sensor die in de schijf zit zodat de schijf locked wanneer hij bijvoorbeeld valt. (handig in laptops)Anoniem: 302316 schreef op dinsdag 25 augustus 2009 @ 22:51:
[...]
Ok excuus dan voor de lazyness. Andere vraag dan:
&
Ik vraag het me af.Yippie schreef op dinsdag 25 augustus 2009 @ 22:56:
[...]
Dan is:
20 Euro PSN tegoed op een account voor slechts 23.99 nog erger
Maar goed, als je de primeur hebt, dan kan je dit doen.
Vanaf volgende week als anderen hem ook gaan aanbieden, zal dat wel veranderen.
Stel dat je ze net zoals beltegoed zou kunnen kopen in de supermarkt of elektronicazaak dan is het voor die winkels een stukje service met een kans op een impuls aankoop of zelfs een klant die de rest van de boodschappen daar dan ook maar gaat doen.
Als je zoiets via een webwinkel gaat verkopen dan zullen die winkels er wat op willen verdienen aangezien de kans veel kleiner is op diezelfde impuls aankopen.
Oh en €23,99 voor $20,- da's bijna het dubbele.

Only fools are enslaved by time and space.
Aah oke I see now, it's all good.......thanx! Voor de ps3 heb ik daar dus geen hol aan neem ik aan? Ik was niet van plan hem door de kamer over en weer te gooien namelijk. Zal morgen dan die versie zonder sensor eens bestellen. TopDj-sannieboy schreef op dinsdag 25 augustus 2009 @ 23:20:
[...]
De G achter het serienummer staat voor de sensor die in de schijf zit zodat de schijf locked wanneer hij bijvoorbeeld valt. (handig in laptops)
[ Voor 199% gewijzigd door Anoniem: 302316 op 25-08-2009 23:24 ]
Zo erg is het gelukkig ook weer niet, beide zijn €'sLoneRanger schreef op dinsdag 25 augustus 2009 @ 23:20:
[...]
Oh en €23,99 voor $20,- da's bijna het dubbele.
Het zijn EU cards he, dus je hoeft ze niet in NL te kopen, daarom denk ik dat grootgrutters ze wel goedkoper aan gaan bieden.
[ Voor 21% gewijzigd door Yippie op 25-08-2009 23:29 ]
Guitar Hero? Die doet het bij veel mensen goed.Rob1106 schreef op dinsdag 25 augustus 2009 @ 22:53:
[...]
12 × LG 330Wp (Enphase) | Daikin FTXM-N 3,5+2,0+2,0kW | Panasonic KIT-WC03J3E5 3kW
Nee, je kunt er ook cards halen voor de US-store en die zijn dus 24 euro voor 20 dollar.Yippie schreef op dinsdag 25 augustus 2009 @ 23:28:
[...]
Zo erg is het gelukkig ook weer niet, beide zijn €'s
Het zijn EU cards he, dus je hoeft ze niet in NL te kopen, daarom denk ik dat grootgrutters ze wel goedkoper aan gaan bieden.
http://www.psncode.nl/usapsn.php$20 USA Playstation Network Card
voor slechts €23.99
Only fools are enslaved by time and space.
O ja, nu zie ik het, was gefocussed op de EU cards.LoneRanger schreef op dinsdag 25 augustus 2009 @ 23:40:
[...]
Nee, je kunt er ook cards halen voor de US-store en die zijn dus 24 euro voor 20 dollar.
[...]
http://www.psncode.nl/usapsn.php
USA cards haal je natuurlijk bij hdmoviesource, voor 23,99 USD voor 20 USD card, en 57,99 USD voor 50 USD card. Betalen met Paypal of CC.
Was het niet zo dat buiten Europa het vriendenlimiet was verwijderd (in Japan bedoel ik dan met name)?
PS: we zitten op bijna 100 GOTPS3-leden!!!
Anoniem: 268098
Ebay is de plek om psn kaarten te halen. Bv de $20 voor €18 en $50 voor €37, dus het scheelt je ook geld als je uit us store haaltYippie schreef op dinsdag 25 augustus 2009 @ 23:57:
[...]
O ja, nu zie ik het, was gefocussed op de EU cards.
USA cards haal je natuurlijk bij hdmoviesource, voor 23,99 USD voor 20 USD card, en 57,99 USD voor 50 USD card. Betalen met Paypal of CC.
wel voor games die je bijvoorbeeld bij videogamesplus gekocht hebt.Anoniem: 279033 schreef op woensdag 26 augustus 2009 @ 08:06:
Probleem blijft dat DLC niet vanuit een US account gekocht kan worden.
Mijn LBP DLC komt uit de US store bijvoorbeeld.
Een hele rij microsoft certificeringen.
Dat had ik ook nog kunnen bedenken@r!k schreef op woensdag 26 augustus 2009 @ 10:41:
stekker eruit trekken?
Maar is niet echt een ideale oplossing. Ik vind het jammer dat ze die knop er uitgehaald hebben. Of laten de meesten onder jullie de PS3 altijd in stand-by staan?
iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky
Die knop zal niet zo heel veel uitmaken voor het verbruik van de PS3, sluimerverbruik is vaak minimaal. Maar je hebt wel gelijk. Was wel netjes geweest om die er gewoon op te laten. Maar ik denk dat er een beetje de gedachte is geweest van: draadloze controllers en dan toch nog uit de bank om de PS3 aan te zetten. Heb zelf een stekkerdoos met een knop achter de TV met alle stekkers erin. Die gaat 's avonds gewoon lekker uit.botech schreef op woensdag 26 augustus 2009 @ 10:52:
[...]
Dat had ik ook nog kunnen bedenken![]()
Maar is niet echt een ideale oplossing. Ik vind het jammer dat ze die knop er uitgehaald hebben. Of laten de meesten onder jullie de PS3 altijd in stand-by staan?
Voor de PS3 is dat inderdaad vrij nutteloos.. tenzij je van plan was om hem te laten vallen o.i.d.Anoniem: 302316 schreef op dinsdag 25 augustus 2009 @ 23:21:
[...]
Aah oke I see now, it's all good.......thanx! Voor de ps3 heb ik daar dus geen hol aan neem ik aan? Ik was niet van plan hem door de kamer over en weer te gooien namelijk. Zal morgen dan die versie zonder sensor eens bestellen. Top

Hier staat m'n PS3 altijd op stand-by.. Enkel als ik bijvoorbeeld op vakantie ga staat hij helemaal uit, maar dat is omdat ik dan alle stekkers eruit haal.botech schreef op woensdag 26 augustus 2009 @ 10:52:
[...]
Dat had ik ook nog kunnen bedenken![]()
[ Voor 34% gewijzigd door Dj-sannieboy op 26-08-2009 11:01 ]
Dat moet ik nog eens checken dan... ik was in de veronderstelling dat ik de sens wel had verlaagd namelijk.Deismyna schreef op dinsdag 25 augustus 2009 @ 23:00:
[...]
Die optie heb ik dus ook gezien, maar dat werkt bij de officiële Sony headset dus niet eens. Normaal kan je kiezen uit off, 1, 2, 3, 4 en 5, maar met de PS3 headset is alles grayed out behalve "off" en "3", omdat "3" volgens Sony de "sweetspot" is voor deze headset. Dat zal allemaal best, maar dan moet er natuurlijk wel een functie zijn dat tie alleen geluiden boven een x aantal decibel doorstuurt, en dus niet de de buren die 3 huizen verder een gesprek voeren![]()
Lijkt me sterk dat er niet zo een functie in zit, dus ik neem aan dat ik er gewoon over heen kijk. Anders wordt het eens tijd dat Sony het er in gaat stoppen.
Ik kon mijn vriendin er ook niet blij mee maken... Wat is nou eigenlijk het doel van LPB? Stickers plakken en bubbels zoeken?Rob1106 schreef op dinsdag 25 augustus 2009 @ 23:16:
[...]
Nee dat vind ze niks. Ik moet ook zeggen dat ik er echt geen reet aan vind. Ik zag hem staan in de TS als beste spel van vorig jaar oid. Dus had hem daarom maar de playstation samen met dat spel gekocht. Maar het is echt voor kleine kinderen en van het online gebeuren begrijp ik ook weinig. Echt zonde van mn geld.
BTW: Ze speelt nu enorm veel Zen Pinball
Op naar de honderd! Ik ben overigens blij dat ik zo goed als iedereen inmiddels in mijn lijst heb staan... je zou maar 100 man moeten toevoegenVads schreef op woensdag 26 augustus 2009 @ 00:33:
Vanavond mijn (voorlopig) laatste GOTPS3-vriend toegevoegd. De PS3 gaf mij namelijk de melding dat het maximum aantal vrienden bereikt wasZijn er eigenlijk nog een zestal die ik wou toevoegen...
Was het niet zo dat buiten Europa het vriendenlimiet was verwijderd (in Japan bedoel ik dan met name)?
[ Voor 58% gewijzigd door Dynamix op 26-08-2009 11:34 ]
Ik heb bij mij de powerknop toch een paar keer nodig gehad.Phydomir schreef op woensdag 26 augustus 2009 @ 10:54:
Die van mij staat constant in stanby. Ben te lui om iedere keer die knop achter om te zetten. Gaat tegen het principe van draadloze controllers en afstandsbedieningen in
Ik heb bij fallout 3 2 of 3 keer een gamefreeze gehad waarbij de PS3 niet meer reageerde, en bij oblivion ook enkele keren.
Bij de PS3 valt het wel mee ja, is dacht ik 2W (gokje, heb het ooit opgezocht, maar weet het niet meer precies)dangerpaki schreef op woensdag 26 augustus 2009 @ 10:56:
[...]
Die knop zal niet zo heel veel uitmaken voor het verbruik van de PS3, sluimerverbruik is vaak minimaal.
De wii daarentegen verbruikt wel behoorlijk wat in standby, zelfs met wiiconnect24 uit. dat ding word behoorlijk warm. Ik dacht dat die een watt of 11 standby verbruikte.
De wii zet ik altijd uit door de powerknop op de console zelf even vast te houden, dan is het ledje rood ipv oranje, en blijft hij koel.
Edit:
Hier het plaatje van de test die ik eens gezien had.
Die van de wii geloof ik alleen niet zo. Ik vermoed dat ze bij standby hier de mode bedoelen die ik beschreef (rode led). want met 1,3 Watt verbruik wordt zo'n ding echt niet zo warm. (en connect24 staat zeker weten uit)
[ Voor 13% gewijzigd door M a r c o op 26-08-2009 11:39 ]
Hij is met name zuiniger tijdens gebruik, door de kleinere procede van de chip. Voor standby maakt dat niets uit omdat de chip dan uitstaat en niet gebruikt wordt. Het zuinigere heeft ervoor gezorgd dat het formaat van de koelelementen omlaag kan en de PS3 kleiner kan zijn.botech schreef op woensdag 26 augustus 2009 @ 11:26:
Ik blijf het toch een tegenstrijdige gedachte vinden van Sony: aan de ene kant een nieuwe chip die zuiniger is, maar aan de andere kant die power knop weg, waardoor het toestel altijd in stand-by staat. Ik zet m'n PS3 's nachts graag volledig uit, maar om iedere keer de stekker eruit te trekken zie ik ook niet zitten. En de stekkerdoos uitzetten is ook geen optie want dan moet m'n decoder opnieuw opstarten als je de stroom weer aanlegt, en dat duurt dan weer een paar minuten.
Iemand al ergens de Slim gespot in een winkel in Nederland?
Ik ga nu een poging doen, maar ik ben er bang voordangerpaki schreef op woensdag 26 augustus 2009 @ 11:38:
Dat snap ik ookdangerpaki schreef op woensdag 26 augustus 2009 @ 11:38:
[...]
Hij is met name zuiniger tijdens gebruik, door de kleinere procede van de chip. Voor standby maakt dat niets uit omdat de chip dan uitstaat en niet gebruikt wordt. Het zuinigere heeft ervoor gezorgd dat het formaat van de koelelementen omlaag kan en de PS3 kleiner kan zijn.
Daarom vind ik het juist jammer dat je een deel(tje) van die winst weer kwijt speelt, door in stand-by te moeten blijven omdat die powerknop weg is. Tenzij je natuurlijk de stekker d'r uit trekt
Decoder niet op de stekkerdoos aansluitenbotech schreef op woensdag 26 augustus 2009 @ 11:26:
Ik blijf het toch een tegenstrijdige gedachte vinden van Sony: aan de ene kant een nieuwe chip die zuiniger is, maar aan de andere kant die power knop weg, waardoor het toestel altijd in stand-by staat. Ik zet m'n PS3 's nachts graag volledig uit, maar om iedere keer de stekker eruit te trekken zie ik ook niet zitten. En de stekkerdoos uitzetten is ook geen optie want dan moet m'n decoder opnieuw opstarten als je de stroom weer aanlegt, en dat duurt dan weer een paar minuten.
Daar heb je de powerknop op de achterkant niet voor nodig. Als ie vastloopt moet je de aan/uit knop voorop 5 seconden inhouden, dan gaat de ps3 uit en kan je opnieuw opstarten.M a r c o schreef op woensdag 26 augustus 2009 @ 11:35:
Ik heb bij mij de powerknop toch een paar keer nodig gehad.
Ik heb bij fallout 3 2 of 3 keer een gamefreeze gehad waarbij de PS3 niet meer reageerde, en bij oblivion ook enkele keren.
Ryzen 7 7700X | ROG Strix B650-E Gaming Wifi | ROG Strix RTX 4070Ti | 32Gb GSkill RipJaws S5 | 980Pro 2Tb | Corsair RM850x Shift | Fractal Design North Black
Ik heb die knop nog nooit nodig gehad. De 4 keer dat mijn PS3 is vastgelopen kon ik altijd verhelpen door de soft-button gewoon een tijd ingedrukt (euh... nouja, aanraken) te houden. PS3 piept vanzelf een aantal keer en gaat dan uit.M a r c o schreef op woensdag 26 augustus 2009 @ 11:35:
[...]
Ik heb bij mij de powerknop toch een paar keer nodig gehad.
[...]
edit: 5 seconden dus... thanks meelobee
[ Voor 3% gewijzigd door Seraphus-Y op 26-08-2009 12:01 . Reden: omdat ik nu spuit elf ben... ]
Hier stond een lijstje met oude meuk... (toen was het nieuw en spannend).
Anoniem: 218701
mijn PSNID = dragonspirit1976
Lol. Ik hoop dat je er een te pakken krijgt.mauricedb schreef op woensdag 26 augustus 2009 @ 11:45:
[...]
Ik ga nu een poging doen, maar ik ben er bang voor
Gezien het aantal mensen dat ik de laatste tijd heb toegevoegd zal mijn lijst binnenkort ook wel vol zitten...Vads schreef op woensdag 26 augustus 2009 @ 00:33:
Vanavond mijn (voorlopig) laatste GOTPS3-vriend toegevoegd. De PS3 gaf mij namelijk de melding dat het maximum aantal vrienden bereikt wasZijn er eigenlijk nog een zestal die ik wou toevoegen...
Wanneer komt de eerste GOTPS3 game-avond? Met bijna 100 leden zou je wel al een toernooitje kunnen organiseren denk ik zo
Ik vond op NeoGAF zojuist deze info:
Measured after 5 minutes of playback at room temperature 24C, humidity 58%
PS3 Slim 60GB PS3 Fat DVD Playback Temperature* 42C 45C Power Consumption 75W 153W BC Playback Temperature* 38.5C 47C Power Consumption 86W 160W
* Highest temperature measured around the console.
IIRC, the power consumption when gaming is around 120W~140W for 40GB PS3 Fat, 180W~200W for 60GB PS3 Fat. Of course, keep in mind these values are obtained in different test condition.
[ Voor 42% gewijzigd door SToRM666 op 26-08-2009 12:39 ]
PSN id: NL_SToRM
Heb LBP gekocht bij Intertoys omdat ie toendertijd in de aanbieding was voor slechts 20 euro, maar had beter een andere game kunnen halen. Heb 't wel eventjes gespeeld, maar vind er bar weinig aan. Hier in het PS3 topic stond hij als een van de betere games, misschien moet iemand me overtuigen van wat er nu echt zo leuk aan is.Surineeslander schreef op woensdag 26 augustus 2009 @ 11:28:
[...]
Ik kon mijn vriendin er ook niet blij mee maken... Wat is nou eigenlijk het doel van LPB? Stickers plakken en bubbels zoeken?
[...]
- leuk in multiplayer. ik probeer vaak anderen een vuur in te slaan ofzo, of te terroriseren met stickersDj-sannieboy schreef op woensdag 26 augustus 2009 @ 12:34:
[...]
Heb LBP gekocht bij Intertoys omdat ie toendertijd in de aanbieding was voor slechts 20 euro, maar had beter een andere game kunnen halen. Heb 't wel eventjes gespeeld, maar vind er bar weinig aan. Hier in het PS3 topic stond hij als een van de betere games, misschien moet iemand me overtuigen van wat er nu echt zo leuk aan is.
- ouderwetse verzameldrang. Proberen alles te vinden.
- uitdaging, Als je alle levels wilt halen, en dan ook nog met 100% items, en nog eens zonder dood te gaan in een level dan heb je toch een behoorlijk pittige uitdaging.
Het lijkt op het begin een kinderspel, maar met name in de latere levels zitten er wel wat pittige bij.
- user created levels, hier zitten best wat leuke originele levels bij.
Sinds een bepaalde update kun je je PS3 uitzetten via het "gewone" menu.botech schreef op woensdag 26 augustus 2009 @ 11:46:
[...]Dat snap ik ook![]()
Daarom vind ik het juist jammer dat je een deel(tje) van die winst weer kwijt speelt, door in stand-by te moeten blijven omdat die powerknop weg is. Tenzij je natuurlijk de stekker d'r uit trekt
Ik heb het zelf nog nooit gebruikt, maar gaat hij daarmee niet helemaal uit?
Anders is het klik-aan-klik-uit-systeem dat je bij elke doe-het-zelf-zaak kunt kopen misschien iets voor jou.
Je stopt een schakelaar in een stopcontact en het apparaat die je hierop aansluit kun je met een afstandsbediening aan en uit zetten.
http://www.klikaanklikuit.nl/product_detail.asp?id=29
Heb je het ooit wel eens gespeeld met een maatje van je naast je op de bank? Ik zou zeggen probeer het eens. lachen gieren brullen. Sja als je niet door het realistische uiterlijk van de game heen kan kijken en je dagelijkse dosis schietgeweld mist dan is dat "your loss" De game zit geweldig in elkaar en in multiplayer is het echt hardop lachen. dat heeft nog niet veel games mij kunnen laten doen.Dj-sannieboy schreef op woensdag 26 augustus 2009 @ 12:34:
Hier in het PS3 topic stond hij als een van de betere games, misschien moet iemand me overtuigen van wat er nu echt zo leuk aan is.
Playstation 3 - PSN ID: Sw0pDiller | XBOX360 Premium - Gamertag: ZakkeWasser | DELL New Studio 17 laptop
Nogal duur voor een simpel zigbee dingetje wat je voor een paar euro bij een action of blokker vandaan trekt! En dan heb je een standby draaiend stopcontact (verbruikt namelijk ook iets) om je standby van de PS3 te ontwijken.OPSLAGHOND schreef op woensdag 26 augustus 2009 @ 13:13:
[...]
Sinds een bepaalde update kun je je PS3 uitzetten via het "gewone" menu.
Anders is het klik-aan-klik-uit-systeem dat je bij elke doe-het-zelf-zaak kunt kopen misschien iets voor jou.
Je stopt een schakelaar in een stopcontact en het apparaat die je hierop aansluit kun je met een afstandsbediening aan en uit zetten.
http://www.klikaanklikuit.nl/product_detail.asp?id=29
Liefhebber van schieten en schijten. Ouwehoer en niet-evangelisch atheist.
Daniel36: Dat zeg ik(?) Nee, dat zeg ik niet, je hebt gelijk.
Eens, 2 vrienden van me zeiden dat ze het ook helemaal niks vonden, ik had het spel net aangezet, en we zaten nog in die Pod beetje gekke bekken te trekken, en ze hadden gewoon allebei de tranen in hun ogen staan van het lachen (en geen drank op oidswopdark schreef op woensdag 26 augustus 2009 @ 13:14:
[...]
Heb je het ooit wel eens gespeeld met een maatje van je naast je op de bank? Ik zou zeggen probeer het eens. lachen gieren brullen. Sja als je niet door het realistische uiterlijk van de game heen kan kijken en je dagelijkse dosis schietgeweld mist dan is dat "your loss" De game zit geweldig in elkaar en in multiplayer is het echt hardop lachen. dat heeft nog niet veel games mij kunnen laten doen.
No signature required.
Anoniem: 279033
Maar blijven je TV en Digitale Decoder instellingen dan wel bewaard???dangerpaki schreef op woensdag 26 augustus 2009 @ 10:56:
[...]
Die knop zal niet zo heel veel uitmaken voor het verbruik van de PS3, sluimerverbruik is vaak minimaal. Maar je hebt wel gelijk. Was wel netjes geweest om die er gewoon op te laten. Maar ik denk dat er een beetje de gedachte is geweest van: draadloze controllers en dan toch nog uit de bank om de PS3 aan te zetten. Heb zelf een stekkerdoos met een knop achter de TV met alle stekkers erin. Die gaat 's avonds gewoon lekker uit.
Ter info, ik heb het stroomverbruik van mijn gewone DVD speler wel eens gemeten tijdens het afspelen. Ik kwam op ongeveer 15W.SToRM666 schreef op woensdag 26 augustus 2009 @ 12:22:
[...]Ik vond op NeoGAF zojuist deze info:
[...]
Je ziet dus dat een PS3 ZEEEEEEER onzuinig is als mediaspeler.
PC Specs
Asus ROG Strix B650E-E | AMD 7700X | G-Skill 32GB DDR5 6000C30 M-die | 4090 FE | LG 38GN950-B 3840*1600p 160Hz | Corsair RM1000x Shift | WD Black SN850X 1TB M.2
Hadden jullie Limited Editie al gezien van 160GB? http://www.us.playstation.com/PS3
Enkele leden hebben al de moeite genomen om wat zaken te organiseren. De ene keer is de opkomst wat hoger dan de andere (heb ik het gevoel).SToRM666 schreef op woensdag 26 augustus 2009 @ 12:22:
[...]
Wanneer komt de eerste GOTPS3 game-avond? Met bijna 100 leden zou je wel al een toernooitje kunnen organiseren denk ik zo
[...]
Waar ik GOTPS3 echt handig voor vind, is het casual multiplayeren. Wanneer je in LBP zit en je nodigt GOTPS3'ers uit, is het veel leuker dan met "gewoon" iemand ergens uit de wereld.
Maar wie wil mag iets organiseren; de site leent zich er uitstekend voor!
Op deze manier zet ik ook altijd mijn PS3 uit, omdat ik toch die controller in mijn handen heb en het mij zo wat lichaamsbeweging scheelt om voorover te bukken en die knop in te drukken.OPSLAGHOND schreef op woensdag 26 augustus 2009 @ 13:13:
[...]
Sinds een bepaalde update kun je je PS3 uitzetten via het "gewone" menu.
Maar daarna zet ik tevens ook de PS3 nog volledig uit met de knop aan de achterkant... ach ja, het is wat je handig vind en gewend bent.
De PS3 die PS2 kan afspelen (60GB intromodel) is allang niet meer verkrijgbaar in de winkels. Misschien dat je hem van iemand tweedehands kunt kopen (ik heb er een maar verkoop hem nietBrazza schreef op woensdag 26 augustus 2009 @ 13:49:
Zit nu ook te denken om er eentje te halen. Past wel goed bij me plasmaMaar is het nog de moeite waard om een oude PS3 te kopen? Eentje die PS2 spellen kan afspelen? Niet dat ik zulke spellen heb liggen ofzo
Hadden jullie Limited Editie al gezien van 160GB? http://www.us.playstation.com/PS3
PSN: Sluuz
Waarom haal je dan niet gewoon de slim versieBrazza schreef op woensdag 26 augustus 2009 @ 13:49:
Zit nu ook te denken om er eentje te halen. Past wel goed bij me plasmaMaar is het nog de moeite waard om een oude PS3 te kopen? Eentje die PS2 spellen kan afspelen? Niet dat ik zulke spellen heb liggen ofzo
[ Voor 10% gewijzigd door Brazza op 26-08-2009 13:59 ]
Dat wil niet zeggen dat ik het nu weer zou willen spelen op mijn HD tv....
Tuurlijk zijn PS2 spellen grafisch mooier dan de C64, wat ik wil zeggen is dat wanneer je eenmaal gewend bent aan de graphics van je ps3 dat je dan niet gauw nog ps2 spellen gaat kopen (je zegt immers dat je ze niet hebt liggen). Bovendien is het aanbod van goede ps3 spellen vrij groot imho.
Als je al veel ps2 spellen hebt kan ik mij wel voorstellen dat je die ook graag wilt kunnen spelen op je ps3. Of dat je helemaal gek bent van een bepaald ps2 spel.....Anders eigenlijk niet.
Helaas pindakaas, vrijdag nog maar eens kijkendangerpaki schreef op woensdag 26 augustus 2009 @ 12:08:
[...]
Lol. Ik hoop dat je er een te pakken krijgt.
Heheh, laat het hier in ieder geval maar weten als het luktmauricedb schreef op woensdag 26 augustus 2009 @ 14:09:
[...]
Helaas pindakaas, vrijdag nog maar eens kijken
Ja dat kan dus alleen die 60 GB versie...what's the freaking deal als je die PS2 spellen niet eens zelf hebtBrazza schreef op woensdag 26 augustus 2009 @ 13:58:
Ja dat was mijn idee ook, totdat ik zag dat hij geen PS2 spellen meer afspeelt.
Eneeeh ik weet niet hoor maar volgens mij worden die PS2 games helemaal niet 1080p dus ja koop lekker een PS2 Slim die dingen kun je voor 100 euro nieuw kopen bij bol.com.Brazza schreef op woensdag 26 augustus 2009 @ 13:58:
Maar wil graag 1080p hebben.:) Zou je toch wel verwachten backwards compatibel.
Sony heeft wel eens gezegd ooit nog een firmware update te willen maken waardoor alle ps3 softwarematig ps2 backwards compatible zullen worden. Alleen wanneer en of die komt is nog maar de vraag.
Volgens mij heeft Sony dat juist nooit gezegd... Naaien ze zich zelf alleen mee.Anoniem: 302316 schreef op woensdag 26 augustus 2009 @ 16:00:
Sony heeft wel eens gezegd ooit nog een firmware update te willen maken waardoor alle ps3 softwarematig ps2 backwards compatible zullen worden. Alleen wanneer en of die komt is nog maar de vraag.
Anders zie ik graag een bron van je
Ik heb een 60GB met BC maar doe er lekker niets mee.
PSN: Shiver23
Haha, zo herkenbaar.Shiver23 schreef op woensdag 26 augustus 2009 @ 16:51:
Ik heb een 60GB met BC maar doe er lekker niets mee.
Ik zou en moest ook PS2-spellen bewaren omdat ik die heus nog wel eens ging spelen desondanks er ook PS3-spellen zouden zijn. De keer dat ik een PS2-game heb gespeeld is op de vingers van één hand te tellen. Maar ach, in Japan gaan PS3's met BC over de toonbank (in de tweedehandsmarkt) voor hogere prijzen dan de launchprijs. Wellicht komt die trend ook hier heen
Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.
Als je de demo leuk vond, dan kun je moeilijk een miskoop doen voor 5 euro. Denk ik.BatmanHorizon schreef op woensdag 26 augustus 2009 @ 16:57:
Vanaf morgen is crash commando tijdelijk voor de helft verkrijgbaar, 5euro. Lijkt me wel n leuk prijsje. De demo was ook wel leuk. Of is er iemand hier die het juist zou afraden het aan te schaffen?
Er is een tijd geleden wel een patent toegekend aan sony waarbij beschreven werd hoe de Emotion Engine (de chip uit de PS2) geemuleerd kon worden op de CELL processor. Ik heb eigenlijk een beetj de hoop dat Sony alsnog met een firmware update BC gaat aanbieden voor PS2 games. Heb zelf toch wel een aantal games die ik echt weer zou willen spelen.Sluuz schreef op woensdag 26 augustus 2009 @ 13:51:
[...]
De PS3 die PS2 kan afspelen (60GB intromodel) is allang niet meer verkrijgbaar in de winkels. Misschien dat je hem van iemand tweedehands kunt kopen (ik heb er een maar verkoop hem niet). En dan nog, als je al geen PS2 hebt, waarom zou je die dan willen hebben? Koop dan voor weinig een PS2 slim.
Jammer, enerzijds maak je bij de grotere winkelketens meer kans omdat die snel van hun oude voorraad af zullen zijn. Anderzijds zijn grotere winkelketens ook heel voorzichtig met het vroegtijdig verkopen van dingen.mauricedb schreef op woensdag 26 augustus 2009 @ 14:09:
[...]
Helaas pindakaas, vrijdag nog maar eens kijken
Tja, ik heb gekeken bij de Media Markt, Free Record Shop, Dynabyte en de Bart Smit. Ik zal vrijdag als ik toch door de stad moet fietsen nog eens kijken bij de Media Markt, denk dat je daar de grootste kans hebtdangerpaki schreef op woensdag 26 augustus 2009 @ 17:15:
[...]
Jammer, enerzijds maak je bij de grotere winkelketens meer kans omdat die snel van hun oude voorraad af zullen zijn. Anderzijds zijn grotere winkelketens ook heel voorzichtig met het vroegtijdig verkopen van dingen.
Klopt, dat heeft sony ook gezegd.Shiver23 schreef op woensdag 26 augustus 2009 @ 16:51:
Sony heeft laatst juist gezegd dat PS2 BC niet meer terugkomt. http://www.engadget.com/2...s-not-coming-back-to-ps3/
Maar hoe vaak heeft sony ontkend dat de ps3 slim er aan kwam?
En hoe vaak heeft sony gezegd dat er na deze zomer geen prijsverlaging zou komen?
Ik zou het dus nog niet helemaal uitsluiten. (al verwacht ik het zelf de komende tijd ook niet)dangerpaki schreef op woensdag 26 augustus 2009 @ 17:15:
[...]
Er is een tijd geleden wel een patent toegekend aan sony waarbij beschreven werd hoe de Emotion Engine (de chip uit de PS2) geemuleerd kon worden op de CELL processor.
Ja idd, voor die prijs doe ik het wel gewoon. Ik dacht dat misschien iemand had ervaren dat er dingen waren die konden tegenvallen, of het nog veel online wordt gespeeld bijv. Maar ik denk ook wel dat het zeker geen miskoop zal zijnCaptainCharisma schreef op woensdag 26 augustus 2009 @ 17:06:
[...]
Als je de demo leuk vond, dan kun je moeilijk een miskoop doen voor 5 euro. Denk ik.
Als Sony een half jaar vantevoren al zaken gaat aankondigen dan gaan mensen erop zitten wachten in plaats van de huidige lijn producten te kopen. Zoiets merken ze gelijk in de omzet. Daarom doen bedrijven als Sony (games divisie, wat gewoon een apart bedrijf is) en Apple, die van weinig producten moeten leven, daar geen uitspraken over. Door het tegenspreken van een wens om iets in de firmware toe te voegen zullen ze geen Playstation minder verkopen. Tenzij er echt grote groepen mensen anno 2009 nog op zitten te wachten (in de zin; daarom koop ik wel of geen PS3, niet alleen omdat het een geinige feature is), maar dat lijkt mij niet het geval, kan het mishebben.M a r c o schreef op woensdag 26 augustus 2009 @ 18:01:
[...]
Klopt, dat heeft sony ook gezegd.
En hoe vaak heeft sony gezegd dat er na deze zomer geen prijsverlaging zou komen?
[ Voor 4% gewijzigd door Tom op 26-08-2009 18:44 ]
Eerst maar even de Tokyo Game Show afwachten.M a r c o schreef op woensdag 26 augustus 2009 @ 18:01:[...]
Klopt, dat heeft sony ook gezegd.
[...]
Ik zou het dus nog niet helemaal uitsluiten. (al verwacht ik het zelf de komende tijd ook niet)
Er moet nog wel iets komen, tis tenslotte op eigen grondgebied.
Op de andere beurzen/shows werd ook telkens geknald met nieuws en vergeleken met die 2 anderen is de TokyoGameShow toch het neusje van de zalm wat betreft de gamebeurzen/-shows.
Fingers crossed. Zou er heel erg op hopen dat ze BC aankondigen daar. Zou voor mij de drempel om een PS3 te kopen heel erg verlagen. Puur omdat ik enkele oudere games die ik graag wil spelen zou kunnen spelen en je de mogelijkheid krijgt om nieuwe PS2 games te spelen, die over het algemeen wat gunstiger geprijsd zijn.OPSLAGHOND schreef op woensdag 26 augustus 2009 @ 18:49:
[...]
Eerst maar even de Tokyo Game Show afwachten.![]()
Er moet nog wel iets komen, tis tenslotte op eigen grondgebied.
Op de andere beurzen/shows werd ook telkens geknald met nieuws en vergeleken met die 2 anderen is de TokyoGameShow toch het neusje van de zalm wat betreft de gamebeurzen/-shows.
Wanneer is de Tokyo Game Show eigenlijk precies.
[ Voor 3% gewijzigd door dangerpaki op 26-08-2009 19:31 ]
24 t/m 27 September, dus nog een maandje wachten.dangerpaki schreef op woensdag 26 augustus 2009 @ 19:30:
[...]
Fingers crossed. Zou er heel erg op hopen dat ze BC aankondigen daar. Zou voor mij de drempel om een PS3 te kopen heel erg verlagen. Puur omdat ik enkele oudere games die ik graag wil spelen zou kunnen spelen en je de mogelijkheid krijgt om nieuwe PS2 games te spelen, die over het algemeen wat gunstiger geprijsd zijn.
Wanneer is de Tokyo Game Show eigenlijk precies.
[edit] hier een video met het wapenkeuzemenu van MAG.
Je ziet alleen het menu en wat wapens, maar meer ook niet.
http://www.gamersplaza.be/news/294/mag-tier-tree-video/
[ Voor 14% gewijzigd door OPSLAGHOND op 26-08-2009 19:43 . Reden: extraatje ]
Anoniem: 268098
Ja idd dit is de gamebeurs waarop ik zit te wachten. Ik hoop dat we eindelijk een releasedate krijgen voor GT5, ik denk zelf dat sony niets anders achter de mouwen heeft dan dat aan te kondigen op TGS. Ik kan iig niet wachten.OPSLAGHOND schreef op woensdag 26 augustus 2009 @ 19:39:
[...]
24 t/m 27 September, dus nog een maandje wachten.
[edit] hier een video met het wapenkeuzemenu van MAG.
Je ziet alleen het menu en wat wapens, maar meer ook niet.![]()
http://www.gamersplaza.be/news/294/mag-tier-tree-video/
Een bc...not. Die komt echt niet dit jaar uit. Eerst focussen op de ps3 games en de ps2 als melkkoe gebruiken. Denk eerder eind 2010, maar t kan ook zomaar begin volgend jaar zijn, het is gwn niet belangrijk op dit moment voor sony.
Wel komt er een nieuwe psp, namelijk psp-4000 iig dat zijn de geruchten. Het gerucht komt iig van dezelfde persoon die 2 maanden geleden wist te vertellen dat er een nieuwe ps3 aankomt, zoder os etc, dus waarschijnlijk zal ie ook dit wel weten. En ik heb pas net de 3000 gehaald
http://www.gamed.nl/view/64813
Ik heb echt al enorm veel LittleBigPlanet gespeeld met mensen uit mijn Friendslist en er zitten inderdaad regelmatig hilarische momenten bij. Vooral levels met bommen doen het erg goedM3rcury schreef op woensdag 26 augustus 2009 @ 13:21:
[...]
Eens, 2 vrienden van me zeiden dat ze het ook helemaal niks vonden, ik had het spel net aangezet, en we zaten nog in die Pod beetje gekke bekken te trekken, en ze hadden gewoon allebei de tranen in hun ogen staan van het lachen (en geen drank op oid)
Hmm...misschien die site maar eens meer in de gaten houden danVads schreef op woensdag 26 augustus 2009 @ 13:49:
[...]
Enkele leden hebben al de moeite genomen om wat zaken te organiseren. De ene keer is de opkomst wat hoger dan de andere (heb ik het gevoel).
Waar ik GOTPS3 echt handig voor vind, is het casual multiplayeren. Wanneer je in LBP zit en je nodigt GOTPS3'ers uit, is het veel leuker dan met "gewoon" iemand ergens uit de wereld.
Maar wie wil mag iets organiseren; de site leent zich er uitstekend voor!
Ik doe ook alles met mijn PS3 via de controller en 's avonds gaat ie bij mij ook uit met de knop aan de achterkant.[...]
Op deze manier zet ik ook altijd mijn PS3 uit, omdat ik toch die controller in mijn handen heb en het mij zo wat lichaamsbeweging scheelt om voorover te bukken en die knop in te drukken.![]()
Maar daarna zet ik tevens ook de PS3 nog volledig uit met de knop aan de achterkant... ach ja, het is wat je handig vind en gewend bent.
Nadat ik de demo gespeeld had twijfelde ik al een beetje om m te kopen, maar voor 5 euro is het zeker een koopje.BatmanHorizon schreef op woensdag 26 augustus 2009 @ 18:12:
[...]
Ja idd, voor die prijs doe ik het wel gewoon. Ik dacht dat misschien iemand had ervaren dat er dingen waren die konden tegenvallen, of het nog veel online wordt gespeeld bijv. Maar ik denk ook wel dat het zeker geen miskoop zal zijn
PSN id: NL_SToRM
Anoniem: 238992
Gewoon even een schakelaar in het nestsnoer plaatsenIk doe ook alles met mijn PS3 via de controller en 's avonds gaat ie bij mij ook uit met de knop aan de achterkant.
Enige wat zo 1,2,3 in me op komt is Rachtet & Clank.sebastius schreef op woensdag 26 augustus 2009 @ 21:47:
Een korte vraag, ik kom met google niet echt rond... Zijn er voor de PS3 al een beetje leuke games voor kinderen (leeftijdsgroep 4 tot 12)? Voor de Wii en Xbox kom ik met gemakt tot 20 a 30 titels, maar voor de PS3 vind ik eigenlijk bijna niks...
iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky
hoop disney/pixar spellensebastius schreef op woensdag 26 augustus 2009 @ 21:47:
Een korte vraag, ik kom met google niet echt rond... Zijn er voor de PS3 al een beetje leuke games voor kinderen (leeftijdsgroep 4 tot 12)? Voor de Wii en Xbox kom ik met gemakt tot 20 a 30 titels, maar voor de PS3 vind ik eigenlijk bijna niks...
Ratchet & Clank serie
Spyro
Sonic
LittleBigPlanet
Lego Indiana/Star Wars
voor kinderen vind ik de volgende spellen erg leuksebastius schreef op woensdag 26 augustus 2009 @ 21:47:
Alle lego spellen
Cars
Little big planet
monopoly
voetbal, basketbal en andere sporten spellen
Dit als voorbeeld
b.v bij Bol zie je leeftijds categorieën
http://www.bol.com/nl/l/g...7277+7373+5361/index.html
http://www.bol.com/nl/l/g...7277+7373+5362/index.html
Anoniem: 244919
Daarnaast is Super rub-a-duck natuurlijk een topper voor iedereen tussen de 4 en 99.
Denk dat er tussen de PSN games wel meer leuks tussen zit.
PS, als ik bij die bol.com links kijk vind ik "Hannah Montana: The Movie" wel de meest slechte naam voor een GAME die ik in tijden heb gezien.
[ Voor 28% gewijzigd door Anoniem: 244919 op 26-08-2009 22:09 ]
* LEGO-StarWars/Batman/IndianaJones (7+) (3 games)sebastius schreef op woensdag 26 augustus 2009 @ 21:47:
* Ratchet and Clank (7+) (2 games)
* Wall-E (3+)
* Bolt (3+)
* Kung Fu Panda (7+)
* SEGA super star tennis (3+)
* Ratatouille (10+)
* Hannah Montana The Movie (3+)
* G-Force (7+)
* Ice Age: Dawn of the Dinosaur (7+)
* Disney's Pixar Up (3+)
* Monsters vs Aliens (7+)
* Fritz Chess (3+)
* Cars (3+)
Dit zijn al 17 games, dan heb ik nog geeneens alle racegames en/of sportgames meegeteld en ben ik waarschijnlijk nog wel ergens een game vergeten.
Dan zijn er ook nog talloze PSN-games die ook erg leuk voor de kleintjes zijn.
ik dit artikel staat dat de PS 3 ongeveer 200 Watt verbruikt
nieuws: Energieverbruik Xbox 360, PS3, Wii vergeleken
waarom wordt er dan nu gezegd dat de nieuwe PS3 slim met 250 Watt zuiniger is?
YOUTUBE
Weer zit ik te twijfelen want dit stukje hardware is wel heeeel sexy
Playstation 3 - PSN ID: Sw0pDiller | XBOX360 Premium - Gamertag: ZakkeWasser | DELL New Studio 17 laptop
Wikipedia: PlayStation 3 hardware
250 Watt is het maximum verbruik (of de voeding) denk ik, maar net als bij de dikke zal de slim dit waarschijnlijk nooit halen.Anoniem: 238992 schreef op woensdag 26 augustus 2009 @ 22:15:
Even een vraag over het stroom verbruik
ik dit artikel staat dat de PS 3 ongeveer 200 Watt verbruikt
nieuws: Energieverbruik Xbox 360, PS3, Wii vergeleken
waarom wordt er dan nu gezegd dat de nieuwe PS3 slim met 250 Watt zuiniger is?
De eerste PS3 had een gemiddeld verbruik van 170-200 Watt bij normaal gebruik (desondanks een 380 Watt voeding), de nieuwere 90-120 Watt en de slim rond de 75 Watt.
dat zou heel mooi zijn.
Mijn vraag kwam omdat dit de specs van de PS3 slim zijn.
Zoals jullie zien staat hiet 250 Watt
Kenmerken
* Audio-uitvoer: LPCM 7.1ch, Dolby Digital, Dolby Digital Plus, Dolby TrueHD, DTS, DTS-HD, AAC.
* Geheugen: 256 MB XDR Main RAM, 256 MB GDDR3 VRAM Harde schijf: 2.5" Serial ATA 120 GB *1
* Input/output *2 Hi-Speed USB (USB 2.0): 2
* Netwerken: Ethernet (10BASE-T, 100BASE-TX, 1000BASE-T) × 1, IEEE 802.11 b/g, Bluetooth® 2.0 (EDR)
* Controller: Draadloze controller (Bluetooth®)
* AV-uitvoerresolutie: 1080p, 1080i, 720p, 480p, 480i (voor PAL 576p, 576i)
* AV-uitvoer HDMI OUT-aansluiting *3: 1
* AV-uitvoer AV MULTI OUT-aansluiting: 1
* AV-uitvoer DIGITAL OUT (OPTICAL)-aansluiting: 1
* BD-/dvd-/cd-speler (alleen lezen), maximale leessnelheid: BD × 2 (BD-rom); dvd × 8 (dvd-rom); cd × 24 (cd-rom)
* Voeding: AC 220 - 240, 50/60 Hz *4
* Stroomverbruik: ongeveer 250 W
* Afmetingen (exclusief uitstekende onderdelen): ongeveer 290 × 65 × 290 mm (breedte × hoogte × lengte)
* Gewicht: ongeveer 3,2 kg
* Inclusief *5: 1 PlayStation®3-systeem, 1 draadloze controller (DUALSHOCK®3), 1 AC-voedingskabel, 1 AV-kabel, 1 USB-kabel
Klopt, maar waarschijnlijk is dat de voeding/max stroomverbruik.Anoniem: 238992 schreef op woensdag 26 augustus 2009 @ 22:32:
75 Watt?
dat zou heel mooi zijn.
Mijn vraag kwam omdat dit de specs van de PS3 slim zijn.
Zoals jullie zien staat hier 250 Watt
Bij de launch van de PS3 gaven ze ook een verbruik van 380 Watt aan.
nieuws: 'PlayStation 3 verbruikt 380W'
Hier staat wat meer over het stroomverbruik (in het Engels);
klinkt goed, voor mij een PS3 slim!OPSLAGHOND schreef op woensdag 26 augustus 2009 @ 22:37:
[...]
Klopt, maar waarschijnlijk is dat de voeding/max stroomverbruik.
Bij de launch van de PS3 gaven ze ook een verbruik van 380 Watt aan.
nieuws: 'PlayStation 3 verbruikt 380W'
Hier staat wat meer over het stroomverbruik (in het Engels);
Doorgaans is je N wifi compatible met het "oude" systeem. Althans dat is bij mijn Syslink en voorheen sitecom routertje wel het gevalAnoniem: 238992 schreef op woensdag 26 augustus 2009 @ 22:58:
ik begrijp dat je niet de volledige snelheid zal krijgen, maar kan je dit ook gewoon op een IEEE 802.11 N netwerk laten werken?
12 × LG 330Wp (Enphase) | Daikin FTXM-N 3,5+2,0+2,0kW | Panasonic KIT-WC03J3E5 3kW
Yup, maar volgens mij is het wel zo dat als je een 802.11g apparaat aansluit al je verbindingen terugvallen naar g snelheid (tenzij je een dual link hebt).swopdark schreef op woensdag 26 augustus 2009 @ 23:07:
[...]
Doorgaans is je N wifi compatible met het "oude" systeem. Althans dat is bij mijn Syslink en voorheen sitecom routertje wel het geval
Dit topic is gesloten.