Acties:
  • 0 Henk 'm!
LoneRanger schreef op dinsdag 11 augustus 2009 @ 19:05:
[...]
mocht er genoeg interesse zijn wil ik tegen die tijd best een topic starten. :)
Van mij mag je ;)
Ik bedenk me trouwens net dat ik de demo van de '08 versie gespeeld heb, dus de '09 versie ga ik ook maar eens binnenhalen denk ik.

PSN id: NL_SToRM

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpman
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 08:53
Heeft iemand hier ook wel eens gehad dat zijn COD:WAW of andere savegame opeens geen van de uitgespeelde missies en de helft van de death cards bevatten, terwijl je nog wel al je Trophies hebt (Trophies snap ik nog wel, die worden gesynched met de Sont server)?

Is COD:WAW de enige game waar deze 'glitch' in voor komt?

Schijnt meer voor te komen:

http://www.gamespot.com/p...sgs.php?topic_id=26858693

http://www.playfire.com/a...d-at-war-ps3/thread/22079

http://www.gamefaqs.com/c...qna/944198.html?qid=34770

http://www.gamespot.com/x...d=m-1-47011233&pid=944199

[ Voor 45% gewijzigd door Jumpman op 11-08-2009 19:53 ]

Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Je weet dat de laatste link naar de 360-versie gaat?
Probleem ligt dus waarschijnlijk bij Activision/Blizzard! O-)
Misschien een tip voor jou; maak eens een backup van je savegames ;)

[ Voor 5% gewijzigd door OPSLAGHOND op 11-08-2009 20:21 ]

"Ik heb een zak expected goals nog nooit een goal zien maken." - snmght

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yippie
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 22-01 22:55
Frank J. schreef op dinsdag 11 augustus 2009 @ 19:09:
[...]

knip

ik ben wel benieuwd naar volgende week, hoop dat ze eens met een vette update komen. Meer ondersteuning voor het streamen van content, een PS3 slim misschien?
Denk dat de aankondiging van de slim versie, en PS2 backwards compatibility dmv fw update de grootste aankondigingen worden. Tevens heb ik gekleurde controllers gezien via een link, blauw en rood.

betreft PS2 compatibiliteit: klik en hiero

Nog weekje wachten weten we het allemaal zeker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roamor
  • Registratie: Mei 2004
  • Niet online
Maar serieus, wil iemand nu nog PS2 titels spelen? Toen de PS3 net uit was en het gameaanbod schaars was kon ik het mij voorstellen, maar nu toch niet meer? Dan start je toch gewoon de PS2 op?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yippie
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 22-01 22:55
^^ Toen de PS3 net uit was, had je de 60GB versie, met deze functionaliteit, en een voor velen te hoge prijs.
Toen deze goedkoper werd in de latere versie's, bleek deze functionaliteit er niet in te zitten.

Werd vaak beweerd dat het technisch onmogelijk was, maar als het waar is, is dit onzin geweest, wordt immers middels een fw update op alle versie's beschikbaar. Er zijn een hoop mensen blij, dat ze niet nog hun PS2 ernaast hoeven te houden, of met hun grote PS2 spellenvoorraad aanbod te blijven zitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 92286

nvm.

[ Voor 93% gewijzigd door Anoniem: 92286 op 11-08-2009 21:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 07-05 16:30

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Roamor schreef op dinsdag 11 augustus 2009 @ 21:06:
Maar serieus, wil iemand nu nog PS2 titels spelen? Toen de PS3 net uit was en het gameaanbod schaars was kon ik het mij voorstellen, maar nu toch niet meer? Dan start je toch gewoon de PS2 op?
Ruimte, aansluitingen (ik heb nog maar 2 scart aansluitingen), niet iedereen heeft een PS2 meer, draadloze controllers, noem ze maar op :P

Daarbij zijn er aantal games waar nooit meer een (echt) vervolg op is gekomen, eyetoy play, stukje nostalgie GTA SA, of zelfs de vorige tekken series (enkel Tekken 5 DR is voor de PS3 dacht ik), maar ook stukje replay van oude games.

Maar denk dat dit via vage emulatie zal gaan draaien, of dit 100% gaat werken voor elke game betwijfel ik. (eyetoy mischien nog, maar een gcon of virtual cop met de gun denk ik niet).

[ Voor 12% gewijzigd door SinergyX op 11-08-2009 21:21 ]

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 245222

Nou moet ik zeggen dat ik het wel jammer vind dat je geen ps2 spellen op de ps3 kan spelen want nu moet ik mijn ps2 naast mijn ps3 zetten als ik een ps2 spel wil spelen. En sommige spellen zijn nog best boeiend van de ps2 moet ik zeggen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Yippie schreef op dinsdag 11 augustus 2009 @ 21:14:
^^ Toen de PS3 net uit was, had je de 60GB versie, met deze functionaliteit, en een voor velen te hoge prijs.
Toen deze goedkoper werd in de latere versie's, bleek deze functionaliteit er niet in te zitten.
Voor early adapters een schappelijke prijs voor een Blu-ray-speler/gameconsole destijds!
maar als het waar is, is dit onzin geweest
Als het waar zou zijn geweest dan zou het een feit zijn geweest, geen onzin. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Armada
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 27-04 16:12

Armada

-Wat wil je weten?-

Die PS2 heb ik hier ook nog staan, maar staat niet aangesloten (naast alle andere apparaten die ik hier heb staan). Het zou meer dan welkom zijn als de emulator er komt, al was het om dan eindelijk FF10 en FF12 een keertje goed door te spelen ipv ergens op een slaapkamertje al die uren te besteden.
Big thumbs up als dit echt waar blijkt te zijn d:)b

- I've run out of sick days, so I'm calling in dead - Xbox Live Gamertag PSN id

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpman
OPSLAGHOND schreef op dinsdag 11 augustus 2009 @ 20:20:
[...]
Misschien een tip voor jou; maak eens een backup van je savegames ;)
Had ik ook, maar niet van de laatste twee weken. :( En weet je hoe moeilijk moeilijkheidsgraad 'Veteran' is voor een 'casual gamer' als ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Jumpman schreef op dinsdag 11 augustus 2009 @ 22:49:[...]Had ik ook, maar niet van de laatste twee weken. :( En weet je hoe moeilijk moeilijkheidsgraad 'Veteran' is voor een 'casual gamer' als ik.
Dus nu maar proberen weer te halen en die savegame in een kluis gooien! :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedBaret
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 16-07-2024
alex3305 schreef op maandag 10 augustus 2009 @ 23:59:
[...]

Wel moet ik zeggen dat binnenkort Singstar Studio 100 gaat uitkomen.
Ook voor de PS3?
ik zie (met een brakke gprs verbinding :) ) alleen info over de PS2 versie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

Shiver23

Wat sta je nou te kijken!

RedBaret schreef op woensdag 12 augustus 2009 @ 09:41:
[...]

Ook voor de PS3?
ik zie (met een brakke gprs verbinding :) ) alleen info over de PS2 versie.
Dat lijkt te kloppen. Maar als je al een singstar voor de PS3 hebt kan je de nummers van een ps2-disc alsnog spelen.

PSN: Shiver23

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deetje
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 09-10-2024
Ik durf het haast niet vragen hoor, maar kan iemand mij in de juiste richting wijzen (eventueel op dit forum) met uitleg om op de Amerikaanse store te raken en de demo's daar al te plukken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Yippie schreef op dinsdag 11 augustus 2009 @ 21:14:

Werd vaak beweerd dat het technisch onmogelijk was, maar als het waar is, is dit onzin geweest, wordt immers middels een fw update op alle versie's beschikbaar.
Het was technisch onmogelijk om de PS2-emulator die in de 60GB PS3 zat te gebruiken voor de 40GB PS3. Dat kwam omdat die emulator niet 100% softwarematig was. Enkel de CPU werd via software geemuleerd, de GPU draaide nl op hardware want op het moederbord van elke Europese 60GB zat de Graphics Synthesizer-chip van de PS2. Het gereviseerde moederbord van de 40GB PS3 bevatte geen enkele PS2-chip meer, dus was daarmee ook de oude P2-emulatiesoftware nutteloos geworden.

Als Sony PS2-emulatie op elke PS3 mogelijk wil maken, moeten ze dus hun PS2-emulatiesoftware compleet herschrijven. Er is hiervoor een patent gevonden, maar het is de vraag of Sony dit ooit geimplementeerd heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• majoh
  • Registratie: September 2001
  • Nu online

majoh

ᕦ(ò_óˇ)ᕤ

Deetje schreef op woensdag 12 augustus 2009 @ 10:07:
Ik durf het haast niet vragen hoor, maar kan iemand mij in de juiste richting wijzen (eventueel op dit forum) met uitleg om op de Amerikaanse store te raken en de demo's daar al te plukken?
Easy, maak nieuw account op PlayStation, meld je aan op PSN network, vul een Amerikaans adres is. Postcode moet iig correct zijn. 90210 is wel makkelijk te onthouden ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Niet online

Shiver23

Blijkbaar heeft life with playstation gisteren een update gekregen met een fotokanaal.
Zo volgens de beschrijving is dat best gaaf. Vanavond maar eens uitproberen.
http://www.sony.net/united/clock/lwp/about/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Armada

Armada

-Wat wil je weten?-

ymmv schreef op woensdag 12 augustus 2009 @ 10:12:
[...]
Als Sony PS2-emulatie op elke PS3 mogelijk wil maken, moeten ze dus hun PS2-emulatiesoftware compleet herschrijven. Er is hiervoor een patent gevonden, maar het is de vraag of Sony dit ooit geimplementeerd heeft.
Dat sowieso, maar Sony had dan ook vacatures voor die posities. Hoe meer ik lees over de mogelijkheid om uberhaupt een software-only emulator in het leven te roepen, hoe meer ik er aan ga twijfelen of het mogelijk is. Ik begrijp dat het nog niet eens in de constructie van de chips zit, maar eerder in de hogesnelheid toegang die de EE en GS hadden tot het geheugen, iets dat de PS3 niet zou kunnen emuleren. Helaasch.

En iets anders:
Sony to unveil PS3 video store at Gamescom

[ Voor 8% gewijzigd door Armada op 12-08-2009 12:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maniak
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 06-05 21:51
Mja... er zijn ook een aantal PS2 emulators op de PC. Als zij het kunnen maken moet Sony het ook kunnen..
Armada schreef op woensdag 12 augustus 2009 @ 12:54:
[...]

Dat sowieso, maar Sony had dan ook vacatures voor die posities. Hoe meer ik lees over de mogelijkheid om uberhaupt een software-only emulator in het leven te roepen, hoe meer ik er aan ga twijfelen of het mogelijk is. Ik begrijp dat het nog niet eens in de constructie van de chips zit, maar eerder in de hogesnelheid toegang die de EE en GS hadden tot het geheugen, iets dat de PS3 niet zou kunnen emuleren. Helaasch.

En iets anders:
Sony to unveil PS3 video store at Gamescom

Acties:
  • 0 Henk 'm!
maniak schreef op woensdag 12 augustus 2009 @ 13:05:
Mja... er zijn ook een aantal PS2 emulators op de PC. Als zij het kunnen maken moet Sony het ook kunnen..
Een PC zit wel stukken simpeler in elkaar vergeleken met een PS3.
Dan zit er nog heel wat verschil tussen willen, kunnen en gaan maken. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Shiver23 schreef op woensdag 12 augustus 2009 @ 12:09:
Blijkbaar heeft life with playstation gisteren een update gekregen met een fotokanaal.
Zo volgens de beschrijving is dat best gaaf. Vanavond maar eens uitproberen.
http://www.sony.net/united/clock/lwp/about/
de wallpapers kun je http://www.sony.net/united/clock/ downloaden (en previewen)

⭐Game Profiles: 🕹️Steam - 🎮PSN - 🇪🇦 GoT_Hollandhards

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maniak
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 06-05 21:51
Mijn reactie was ook op het woord "onmogelijk" ;)
OPSLAGHOND schreef op woensdag 12 augustus 2009 @ 14:12:
[...]

Een PC zit wel stukken simpeler in elkaar vergeleken met een PS3.
Dan zit er nog heel wat verschil tussen willen, kunnen en gaan maken. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Armada

Armada

-Wat wil je weten?-

maniak schreef op woensdag 12 augustus 2009 @ 14:42:
Mijn reactie was ook op het woord "onmogelijk" ;)
Laat ik dat woord nou nergens in mijn tekst zien.. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FeaR
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 07-05 14:28

FeaR

In GoT we trust

Om tijd te doden tot de mooie releases als Uncharted 2 komen wil ik eigenlijk een nieuw spelletje.
En er zijn twee kandidaten: Bioshock en Star Wars: The Force Unleashed.

De prijs doet er even niet toe. Maar het zijn beide games waarvan ik ze niet de volle €65,- waard vond. Maar nu zijn ze beide gewoon lekker geprijsd. Alleen de keuze maken is toch wat lastig...

Aan de ene kant een mooie first person shooter en aan de andere kant een simpele maar vermakelijke hack and slash game (maar dan met Force-elementen natuurlijk).

Dus iemand de verlossende opinie of argument om mij te helpen beslissen :P

Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hillie
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 04:29

Hillie

Poepen = ultieme ontspanning

Na de Star Wars demo gespeeld te hebben snel verwijderd. Bioshock is erg tof. Meer waard dan de 25 euro waarvoor 'ie te krijgen is.

Liefhebber van schieten en schijten. Ouwehoer en niet-evangelisch atheist.

Daniel36: Dat zeg ik(?) Nee, dat zeg ik niet, je hebt gelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpman
Bioshock is een ondergewaardeerde parel! Keuze zou ik snel gemaakt heben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Bioshock heb je al voor minder dan 20 euro :)
Ik heb m al een tijd liggen, maar ik ben er nog niet echt ver mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeDuifff
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 19-04 20:46
FeaR1986 schreef op woensdag 12 augustus 2009 @ 17:02:
Om tijd te doden tot de mooie releases als Uncharted 2 komen wil ik eigenlijk een nieuw spelletje.

De prijs doet er even niet toe. Maar het zijn beide games waarvan ik ze niet de volle €65,- waard vond. Maar nu zijn ze beide gewoon lekker geprijsd. Alleen de keuze maken is toch wat lastig...

Aan de ene kant een mooie first person shooter en aan de andere kant een simpele maar vermakelijke hack and slash game (maar dan met Force-elementen natuurlijk).

Ik heb ze ook allebei en ik zou zeggen:

- Kies Star Wars als je.... je ten eerste wel gek bent van de films, het idee van lightsabers, force-powers en vage aliens kan waarderen en van zinvol geweld houdt. (Verder is dit wel een leuk verhaal, maar helaas wat kort. Géén Trophies voor deze game!)
- Kies Bioshock als je.... je van een duistere shooter houdt met een scheutje humor en een vermakelijk verhaal. (Bij deze game wel Throphies)

En anders niet zeuren en gewoon beide kopen voor ongeveer 50 euro :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!
DeDuifff schreef op woensdag 12 augustus 2009 @ 20:21:Ik heb ze ook allebei en ik zou zeggen:

- Kies Star Wars als je.... je ten eerste wel gek bent van de films, het idee van lightsabers, force-powers en vage aliens kan waarderen en van zinvol geweld houdt. (Verder is dit wel een leuk verhaal, maar helaas wat kort. Géén Trophies voor deze game!)
- Kies Bioshock als je.... je van een duistere shooter houdt met een scheutje humor en een vermakelijk verhaal. (Bij deze game wel Throphies)

En anders niet zeuren en gewoon beide kopen voor ongeveer 50 euro :+
Stars Wars zou toch ook trophies krijgen of was dat nou gelijktijdig met de uitbreiding? :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!
FeaR1986 schreef op woensdag 12 augustus 2009 @ 17:02:

Ik heb beide spellen gespeeld. Ik heb een maand geleden Bioshock gekocht voor 20 euri en ben er na twee uur spelen ofzo mee gestopt. (mede doordat Killzone 2 online zo fakking goed is) Natuurlijk ziet het er goed uit en zijn de speciale krachten erg leuk maar het blijft toch een shooter ala "vind hier iets breng het daar naartoe en dan zonder open ruimtes en repeterende vijanden. Eerlijk is eerlijk het spel is niet slecht maar ik dank dat het vooral zo goed was ontvangen desstijds op de 360 omdat ook die consoel een stille tijd had en het heel cool was om 360 games de hemel in te prijzen terwijl de PS3 met een gamesdroogte als gevolg van opstartproblemen te kampen had. Een half jaar geleden ook Star Wars TFU gespeeld en daar heb ik veel meer tijd in kunnen steken. Open werelden en natuurlijk een gaaf Star Wars wereldje. Meer diverse vijanden en vooral meer diverse omgevingen. Helaas geen trophies bij die game.

Mijn advies: ga voor Star Wars: The Force Unleashed.

Mag ik je nog een derde contender aanraden?: Viking: Battle of Asgard Een naar mijn mening zeer ondergewaardeerde game en voor mij beter nog dan Bioshock of Star Wars. Ook deze game ligt voor een prikkie bij de bart smit te koop. Het is een heerlijke hack en slash vecht game waarbij je groepjes vikingen moet bevrijden om zodoende legers te verzamelen om enorme veldslagen te voeren. Heerlijk speelbaar en enorm bevredigend om te spelen. aanvalscombo's komen heerlijk aan een grafisch ook erg goed. Deze game kan ik je aanraden boven Bioshock of Star Wars.

Afbeeldingslocatie: http://www.xgn.nl/images/boxarts/ps3/big/viking-battle-for-asgard.jpg
Afbeeldingslocatie: http://images.fragland.net/screenshots/4033/787787172.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.jameswoodcock.co.uk/wp-content/gallery/viking-battle-for-asgard/viking__battle_for_asgard-xbox_360screenshots12322vbfa_image30_0.jpg
Afbeeldingslocatie: http://o.aolcdn.com/gd-media/games/viking-battle-for-asgard/playstation-3/1.jpg

Na het opzoeken van de plaatjes gelijk weer zin om de game te spelen. :9

TRAILER

Playstation 3 - PSN ID: Sw0pDiller | XBOX360 Premium - Gamertag: ZakkeWasser | DELL New Studio 17 laptop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alex3305
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 22:15
Het lijkt me, ook, een erg leuk spel, alleen ben ik bang dat de framedrops mij tegen zullen gaan vallen. In de verschillende reviews lees je daar namelijk nogal veel over...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FeaR

FeaR

In GoT we trust

Oké, bedankt voor de tips d:)b

Denk dat het toch Bioshock gaat worden. Sowieso omdat ik die game eigenlijk nog wel moet spelen alvoor deel twee uitkomt in Q1 2010. Want de previews zijn echt heel lovend. Of ik moet deel één zo ruk vinden dat deel twee voor mij niet de moeite waard is om te kopen. En mocht het tegenvallen dan verlies ik nog "maar" iets van vijfentwintig euro, dus daar is wel overheen te komen.

Star Wars de films heb ik wel, maar vind ze lang niet allemaal even tof en leuk. Dus om nu te zeggen dat ik echt van Star Wars houd is wat veel van het goede. Maar wat ik wel tof vind van Star Wars - het vechten - komt natuurlijk wel flink aan bod in die game. Vandaar dat ik dus ook twijfelde :)

Of er in een game Trophies zitten of niet maakt me niets uit...
Ik vind het leuk als er zo'n pop-up komt met dat ik er ééntje heb gehaald, maar ik ga geen game opnieuw spelen om ze allemaal te verzamelen. Heb ik het geduld ook niet voor trouwens (ja, dat heet zelfkennis) :+
SToRM666 schreef op woensdag 12 augustus 2009 @ 18:53:
Bioshock heb je al voor minder dan 20 euro :)
Ik heb m al een tijd liggen, maar ik ben er nog niet echt ver mee.
Importeren vanuit de UK zeker voor onder de €20,-?
Daar heb ik normaal niet zo'n problemen mee, maar ik heb nu zo'n "ik wil een nieuw spel en wel nu-bui". Dus dan moet die game er morgen ook meteen komen. Dus o wee als de Music Store of Intertoys hem niet heeft })

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 297116

Kan ik je misschien nog overhalen?

Er komt namelijk een Ultimate Sith Edition van de game met alle DLC, 2 nieuwe levels en een aantal nieuwe outfits. Ook komt er een trophy patch met deze game mee, dus dat is geen minpunt meer. (A)

Star Wars: TFU is ook niet echt duur meer, voor 24 euro heb je hem als je hem importeerd, voor 28 euro heb je hem als je hem besteld bij media offer.

[ Voor 34% gewijzigd door Anoniem: 297116 op 12-08-2009 23:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FeaR

FeaR

In GoT we trust

Anoniem: 297116 schreef op woensdag 12 augustus 2009 @ 23:14:
Kan ik je misschien nog overhalen?

Er komt namelijk een Ultimate Sith Edition van de game met alle DLC, 2 nieuwe levels en een aantal nieuwe outfits. Ook komt er een trophy patch met deze game mee, dus dat is geen minpunt meer. (A)

Star Wars: TFU is ook niet echt duur meer, voor 24 euro heb je hem als je hem importeerd, voor 28 euro heb je hem als je hem besteld bij media offer.
Dan kan ik morgen toch Bioshock halen en dan die spelen totdat die "Ultimate Sith Edition" er is :)
Of wordt die Ultimate Sith Edition weer gelaunched als nieuwe game en dus voor de volle 65 euro Nederlande prijs. Want dat zou wel naatje zijn :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!
alex3305 schreef op woensdag 12 augustus 2009 @ 22:25:
Het lijkt me, ook, een erg leuk spel, alleen ben ik bang dat de framedrops mij tegen zullen gaan vallen. In de verschillende reviews lees je daar namelijk nogal veel over...
Ik maak me daar (slechte berichten in reviews) nooit zo druk over. Dit werd bijvoorbeeld ook gezegd over the orange box, deze game zou onspeelbaar zijn op de PS3 door framedrops... Ik ken genoeg mensen die zeggen dat dit dus compleet onzin is. Ik heb zelf Viking gespeeld en kan je zeggen: Als er al storende framedrops zijn dan heb ik ze nog nooit gezien of laat staan voor mij storend geweest. De game is heerlijk speelbaar en erg gevarieerd met steath infiltratie missies en eigenlijk gewoon kewl.

Playstation 3 - PSN ID: Sw0pDiller | XBOX360 Premium - Gamertag: ZakkeWasser | DELL New Studio 17 laptop

Acties:
  • 0 Henk 'm!
FeaR1986 schreef op woensdag 12 augustus 2009 @ 22:58:
Star Wars de films heb ik wel, maar vind ze lang niet allemaal even tof en leuk. Dus om nu te zeggen dat ik echt van Star Wars houd is wat veel van het goede. Maar wat ik wel tof vind van Star Wars - het vechten - komt natuurlijk wel flink aan bod in die game. Vandaar dat ik dus ook twijfelde :)
gast serieus, vind je vechten gaaf neem dan Viking not kidding!!

En er zijn inmiddels echt betere shooters verkrijgbaar dan Bioshock, de repeterende vijanden en omgevingen gaan je tegenstaan.

Dead Space, resistance 2.... beide betere shooters dan het gehypte 360 kindje Bioshock

• Armada

Armada

-Wat wil je weten?-

swopdark schreef op woensdag 12 augustus 2009 @ 23:44:
[...]
En er zijn inmiddels echt betere shooters verkrijgbaar dan Bioshock, de repeterende vijanden en omgevingen gaan je tegenstaan.

Dead Space, resistance 2.... beide betere shooters dan het gehypte 360 kindje Bioshock
Bioshock speel je dan ook niet als de eerste de beste shooter. Van Bioshock moet je gewoon de enorm goede (art-deco) sfeer en de tragiek van het geheel absorberen. Er zijn weinig spellen die het qua setting zo perfect neer weten te zetten, de bandopnames met de persoonlijke ontwikkelingen van wat er zich destijds allemaal afspeelde, de stad, waar je je precies bij kan voorstellen hoe het er allemaal uitgezien moet hebben. Je doet het wel heel erg tekort als je het een gehypt 360 kindje noemt.

FeaR1986 schreef op woensdag 12 augustus 2009 @ 22:58:
Importeren vanuit de UK zeker voor onder de €20,-?
Daar heb ik normaal niet zo'n problemen mee, maar ik heb nu zo'n "ik wil een nieuw spel en wel nu-bui". Dus dan moet die game er morgen ook meteen komen. Dus o wee als de Music Store of Intertoys hem niet heeft })
Dat is inderdaad import ja. Duurt ongeveer een weekje. Heb jij trouwens Dead Space al gespeeld? Echt een zeer goed verhaal en graphics en geluid behoren toch wel tot de beste die ik deze generatie gezien heb. Wat een enorme sfeer heeft dat spel zeg. Ook al ben je niet voor horror, dan is dit nog een aanrader.
Bioshock is me eerlijk gezegd wel wat tegengevallen. Ik ben nog niet zo heel ver, maar de omgevingen spreken me gewoon niet echt aan. Ik ga wel proberen om m uit te spelen, maar dan wel nadat ik Dead Space uitgespeeld heb.

[ Voor 13% gewijzigd door SToRM666 op 13-08-2009 09:46 ]

Anoniem: 268098

Ik kreeg gister een interessante mail van sony van mijn azie account;
Dear PlayStation®Network Member,

Sony Computer Entertainment Hong Kong Limited shall launch a new upgraded PlayStation®Network Membership service on 18th August, 2009.Now you can enjoy more value-added services such as online gaming, PlayStation®Home and exclusive membership offers.

Login the PlayStation®Network’s “My Page”, you can quickly and easily check your trophy lists and friend list with your PC. What’s More! You can also get 90-day free warranty extension* by registering your purchased products* in your PlayStation®Network account. Don’t miss it.

Sign in the below page with your PlayStation®Network account and register your PlayStation® consoles.
http://asia.playstation.com/hk/en/support/p/productreg
(this link will be effective from 18th August, 2009)

For any enquiry, please call the Customer Service Center
Service hour:Mon – Sun: 9am – 8 pm
Hong Kong : 852-2341-2356

Sony Computer Entertainment Hong Kong Limited

* Only available on in-warranty official PLAYSTATION®3, PSP®(PlayStation®Portable) and PlayStation®2 consoles.

Wat denken jullie ervan?? Ik denk dat er een membership dus komt waarvoor je betaald. Die bepaalde voordelen met zich mee brengen. Weet niet of t op 18/8 voor gehele psn geld of alleen voor azie. We zullen dus a.s. dinsdag wel een nieuwe firmware krijgen, daar benik iig blij om :)

• Hillie

Hillie

Bioshock is dan ook meer een verhaal dan een shooter. Ik vond Resistance 1 tof, en 2 op zich ook, maar heb hem 1 keer doorgespeeld en ligt stof te happen. Misschien maar weer eens spelen. :) Maar goed, Bioshock is geen engine en schietspel met een verhaal eraangeplakt (Resistance 2 vond ik dat helaas wat meer), maar eerder omgekeerd. Als het je puur gaat om schieten, dan zou ik Bioshock niet doen. Ik vond het een topspel.

• Lukin
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online
Now you can enjoy more value-added services such as online gaming, PlayStation®Home and exclusive membership offers.
Als ik dit zo lees denk ik eerder dat ze gaan laten betalen voor het online gamen dan dat ze mee features beschikbaar gaan stellen tegen betalling. Dit kan natuurlijk een vertaal issue zijn geweest om van Aziatisch -> Engels te komen, dat in plaats van "such as", voor "for" had gekozen moeten worden.

Het "gratis" online gamen is juist een groot pluspunt van de PS3 dus ik zou raar staan te kijken als dit zo is. Het kan natuurlijk ook zijn dat Azie wat achterliep op de EU/US PSN op functionaliteit gebied en dat dat nu recht getrokken werd?

Persoonlijk hoop ik dat met de lancering van de PS3 Slim wat andere dingen ook rechtgetrokken gaan worden zoals cross game chat via PSN, zodat het verschil met Xbox live nog kleiner word.

[ Voor 33% gewijzigd door Lukin op 13-08-2009 10:42 . Reden: Typo's ]

• MeagaShira
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 30-01 09:58

MeagaShira

MeagaShira_NL

Inderdaad, ik heb een hele tijd geleden het spel van mijn zwagertje geleend en bij mij sloeg de PS3 gewoon vast. 1 keer is niet erg maar elke keer in hetzelfde massive gevecht. (tweede grote gevecht)
Heb het spel toen ook maar weer terug gegeven. Was wel een heel vet spel maar jammer van de framedrops en vastlopers.

....Research your own experience; absorb what is useful, reject what is useless and add what is essentially your own....

• Seraphus-Y
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 30-12-2024

Seraphus-Y

Scientific progress goes Boink

Anoniem: 268098 schreef op donderdag 13 augustus 2009 @ 10:12:
Ik kreeg gister een interessante mail van sony van mijn azie account;
Dear PlayStation®Network Member,

Sony Computer Entertainment Hong Kong Limited shall launch a new upgraded PlayStation®Network Membership service on 18th August, 2009.Now you can enjoy more value-added services such as online gaming, PlayStation®Home and exclusive membership offers.

Login the PlayStation®Network’s “My Page”, you can quickly and easily check your trophy lists and friend list with your PC. What’s More! You can also get 90-day free warranty extension* by registering your purchased products* in your PlayStation®Network account. Don’t miss it.

Sign in the below page with your PlayStation®Network account and register your PlayStation® consoles.
http://asia.playstation.com/hk/en/support/p/productreg
(this link will be effective from 18th August, 2009)

For any enquiry, please call the Customer Service Center
Service hour:Mon – Sun: 9am – 8 pm
Hong Kong : 852-2341-2356

Sony Computer Entertainment Hong Kong Limited

* Only available on in-warranty official PLAYSTATION®3, PSP®(PlayStation®Portable) and PlayStation®2 consoles.

Wat denken jullie ervan?? Ik denk dat er een membership dus komt waarvoor je betaald. Die bepaalde voordelen met zich mee brengen. Weet niet of t op 18/8 voor gehele psn geld of alleen voor azie. We zullen dus a.s. dinsdag wel een nieuwe firmware krijgen, daar benik iig blij om :)
Ik heb het bericht nou 4x gelezen, maar waar maak je uit op dat er een betaald membership komt? Laat staan een nieuwe firmware...?

Hier stond een lijstje met oude meuk... (toen was het nieuw en spannend).

Anoniem: 165002

Frame drops kloppen ; echter heeft Sega een update gedaan op het spel waardoor het zelfs in de mega battles soepel gaat.

Echt een aanrader dit spel; heb het met veel plezier gespeeld!

• Lukin
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online
Seraphus-Y schreef op donderdag 13 augustus 2009 @ 10:44:
[...]
Ik heb het bericht nou 4x gelezen, maar waar maak je uit op dat er een betaald membership komt? Laat staan een nieuwe firmware...?
Via dit zinnetje.
Sony Computer Entertainment Hong Kong Limited shall launch a new upgraded PlayStation®Network Membership service on 18th August, 2009
Dit kan worden geintepreteerd als het zijnde dat het PSN gewoon een upgrade krijgt als je er uit gaat dat iedereen dus al "member" is en dus all geniet van de genoemde "service" of als het feit dat er exclusieve features worden gereleased waar je gebruik van kan maken als je "member" bent (uitgaande van dat je dat nu al niet bent).

Exclusiviteit staat meestal tegenover een tegenprestatie, zoals bv. betaling.

• Sjors81
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 05-05 09:31
-

• Sentry23
  • Laatst online: 20-02 09:35
Lukin schreef op donderdag 13 augustus 2009 @ 10:50:

Sony heeft accounts op PSN altijd al membership genoemd. (zoek maar een aantal oude pressreleases op over het PSN membership aantal).
Het lijkt me wel heeel erg kort door de bocht om dit zo te interpreteren.

Gotsent: single click MKV to PS3 compatible MP4 conversion:http://sentry23.googlepages.com . PSN Sentry-23

• SeamusXanthus
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 08-09-2024
[...]

Resistance 2 niet gespeeld, Dead Space (op ps3) en Bioshock (op 360) wel. Bioshock is echt de kritieken volledig waard voor die tijd. Dead Space is objectief misschien inderdaad op sommige vlakken beter dan Bioshock, maar DeadSpace kwam wel volgens mij een jaar (of meer?) later uit de Bioshock wat echt heel veel is in gameland. Bioshock was in de tijd dat hij uit kwam echt ongeevenaard. Het verhaal en de sfeer en de graphics stonden toen als een huis overeind, en dat was zo ongeveer voor het eerst in de HD generatie dat dit alles samen kwam. De aankomst in Rapture staat echt op mijn netvlies gebrand, zo indrukwekkend vond ik het toen. Zeker geen hype dus (imo), dat hij meer dan een jaar na dato minder indruk maakt op jouw PS3 is niet meer dan logisch.

• Seraphus-Y
  • Laatst online: 30-12-2024

Seraphus-Y

Scientific progress goes Boink

Lukin schreef op donderdag 13 augustus 2009 @ 10:50:
[...]

Via dit zinnetje.

[...]

Dit kan worden geintepreteerd als het zijnde dat het PSN gewoon een upgrade krijgt als je er uit gaat dat iedereen dus als "member" is en dus all geniet van de genoemde "service" of als het feit dat er exclusieve features worden gereleased waar je gebruik van kan maken als je "member" bent (uitgaande van dat je dat nu al niet bent).

Misschien ben ik wat gereserveerd, maar ik denk dat de Exclusive meer slaat op de Extended Warranty, die is namelijk exclusief voor mensen die zich aanmelden voor het PlayStation Network. De Extended Warranty geldt dan voor PS3, PS2 en PSP.

De Added Value is dan gewoon de mogelijkheid tot Online Gaming, Home en Trophys bekijken. En de Trophy-optie is/wordt zojuist uitgebreid in de VS.
Zie ook http://blog.us.playstatio...-network-trophies-online/

Misschien dat ze dat in Azie ook gaan doorvoeren... op de 18e.

Hier stond een lijstje met oude meuk... (toen was het nieuw en spannend).

• Shiver23
  • Niet online

Shiver23

18 augustus gaan we sowieso wel het nodige zien en horen. Wordt dat nog ergens live gestreamd toevallig?

Dat vroeg ik me ook al af ja. Ik zou graag de conference van Sony volgen.

Anoniem: 297116

Hier wordt er een klein beetje duidelijkheid gebracht. (ook al is het niet echt heel veel :P )

• Sentry23
  • Laatst online: 20-02 09:35
Shiver23 schreef op donderdag 13 augustus 2009 @ 11:02:
18 augustus gaan we sowieso wel het nodige zien en horen. Wordt dat nog ergens live gestreamd toevallig?
Er komt wel weer een event space in home, dus daar kan je het later nog bekijken.

Verder was dit wel aardig om te lezen op de PS euro blog:
http://blog.eu.playstatio...-update-13th-august-2009/ (post 11)
Vraag: Could you confirm that 3.0 fw is coming next week .
Antwoord van de blog: Not sure on a specific date for the 3.0 update.

Praat er iemand zijn mond voorbij of lees ik hier te veel in ? Het lijkt me toch een indirecte bevestiging dat hij er wel binnenkort aan komt...

[ Voor 7% gewijzigd door Sentry23 op 13-08-2009 13:10 ]

Gotsent: single click MKV to PS3 compatible MP4 conversion:http://sentry23.googlepages.com . PSN Sentry-23

Die email gaat over de update van de playstation website, ik had dezelfde mail vanmorgen in mijn inbox zitten maar dan in het Nederlands.
De website is uitgebreider, meer stond er volgens mij niet in.
Ik zal dadelijk even de mail hier posten, eerst nog even wat werken. :9

[ Voor 15% gewijzigd door OPSLAGHOND op 13-08-2009 12:48 ]

• DarthDavy
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 22-04 12:39

DarthDavy

Excellent!

Zoals ik het bericht lees, gaat het ook over een update van een PSN website en niet de firmware of het PSN zelf.

Bier zonder alcohol is zoals een BH aan de wasdraad: het beste is eruit

• Shiver23
  • Niet online

Shiver23

PS3-slim met 120GB en full backwards compatibility (dus ook PS2)?
http://www.ps3-sense.nl/2...hem-dan-de-120gb-ps3-slim

Folder ziet er overtuigend uit, alleen weer in ontzettende slechte kwaliteit.
edit: beter linkjes volgen. Volgens Gizmodo is het enorm fake.

[ Voor 13% gewijzigd door Shiver23 op 13-08-2009 13:16 ]

Anoniem: 268098

DarthDavy schreef op donderdag 13 augustus 2009 @ 13:03:
Zoals ik het bericht lees, gaat het ook over een update van een PSN website en niet de firmware of het PSN zelf.
Nee hoor de er wordt in die mail niets verteld over exclusieve deals etc. Die mail ging puur over de website en de mail die ik kreeg van azie die ging duidelijk over een upgrade van een membership, ik vermoed dat je voor die moet betalen. Maarja as dinsdag meer duidelijkheid hierover.

• Hillie

Hillie

nevermind

[ Voor 89% gewijzigd door Hillie op 13-08-2009 14:02 ]

• Ace
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 05-05 18:03

Ace

Happy Happy Joy Joy

De Fat Princess patch (1.02) is up, net gedownload.

Een week nadat de US patch er was krijgen wij hem, belachelijk.

Nu eens kijken of deze patch de game speelbaar en leuk maakt, in plaats van frustrerend zoals net na de launch.

-edit- Net even getest en ik kon zonder problemen 3 keer achter elkaar een volle game joinen (met 32 mensen ipv bots) en geen lag. Nu is het wel overdag natuurlijk maar vergeleken met vorige week is dat al een gigantisch verbetering.

[ Voor 33% gewijzigd door Ace op 13-08-2009 15:10 ]

Login the PlayStation®Network’s “My Page”, you can quickly and easily check your trophy lists and friend list with your PC. What’s More! You can also get 90-day free warranty extension* by registering your purchased products* in your PlayStation®Network account. Don’t miss it
Misschien een betaalde service, maar als er maar zo weinig extra's zijn zoals beschreven hierboven vind ik het het geld vooralsnog niet waard;
- PSN werkt goed genoeg voor mij, ik heb er geen problemen mee.
- Playstation Home vind ik niet interessant zolang Europa achtergesteld wordt met content.
- Op de vernieuwde website van Playstation is het al mogelijk om je trophy-list en friend-list te zien op de PC (en via de PS webbrowser neem ik aan).
- 3 maanden extra garantie is voor mij ook niet aantrekkelijk, zodra 1 van de apparaten kapotgaat en ik wil deze gebruiken staat er toch binnen 24 uur een nieuwe.
Maarja ... eerst maar eens afwachten. ;)

• Hillie

Hillie

Ace schreef op donderdag 13 augustus 2009 @ 14:57:
De Fat Princess patch (1.02) is up, net gedownload.

Een week nadat de US patch er was krijgen wij hem, belachelijk.

Nu eens kijken of deze patch de game speelbaar en leuk maakt, in plaats van frustrerend zoals net na de launch.

-edit- Net even getest en ik kon zonder problemen 3 keer achter elkaar een volle game joinen (met 32 mensen ipv bots) en geen lag. Nu is het wel overdag natuurlijk maar vergeleken met vorige week is dat al een gigantisch verbetering.
Tof! Vanavond eens aan de slag. ;)

• Vads
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 07-05 19:43
Hallo allemaal, ben aan het genieten van een vakantie in mijn vaderland Portugal. Even snel over de PS3: er is definetily iets aan de hand. De PS3 80Gb is hier met inFamous in de uitverkoop voor 299 euro... ik heb de 7 pagina's achterstand niet gelezen, dus sorry als ik iets dubbelpost m.b.t. de komst van de PS3 Slim...

• chimera2
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 08:00
:'( ik heb hem vorige maand gekocht met infamous voor 399,- :'(

• Jamoru
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 23-04 17:45
Call of Juarez: Bound in Blood demo vanavond of morgen online op PSN. Voor degene die nog zitten te twijfelen. ;)

"There is only one success--to be able to spend your life in your own way."

• Coolsnarf
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 07-02-2024
chimera2 schreef op donderdag 13 augustus 2009 @ 16:26:
dat is balen....maar je hebt wel een maand langer plezier! en daardoor 100 euro minder in de kroeg uitgegeven :P

• Falcon Heavy
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 06:00
haha lache net in home geweest, spelletje shape blast gespeeld wel geinig :)
Ik heb een trophy hiervan maar who the F kan ik deze checken ergens :P

a gevonden voor je home space, furniture en dan ornaments ... :) ziet er wel vet uit
Jammer dat niet alle trophies van games een dergelijke koppeling met home hebben. Dan kun je een vette Home trophy room maken.

[ Voor 42% gewijzigd door Falcon Heavy op 13-08-2009 17:06 ]

• FeaR

FeaR

In GoT we trust

SToRM666 schreef op donderdag 13 augustus 2009 @ 09:44:
[...]
Dat is inderdaad import ja. Duurt ongeveer een weekje. Heb jij trouwens Dead Space al gespeeld? Echt een zeer goed verhaal en graphics en geluid behoren toch wel tot de beste die ik deze generatie gezien heb. Wat een enorme sfeer heeft dat spel zeg. Ook al ben je niet voor horror, dan is dit nog een aanrader.
Bioshock is me eerlijk gezegd wel wat tegengevallen. Ik ben nog niet zo heel ver, maar de omgevingen spreken me gewoon niet echt aan. Ik ga wel proberen om m uit te spelen, maar dan wel nadat ik Dead Space uitgespeeld heb.
Dead Space heb ik hier liggen voor op de pc, maar kan niet echt zeggen dat ik het tof vind. Als ik een horror-shooter aan ga schaffen zal dat eerder Resident Evil 5 zijn. Maar die komt volgens "betrouwbare" bronnen een dezer maanden nog als Platinum in de winkels te liggen, of in ieder geval voor die prijs. Dus daar wacht ik nog wel even mee :)

Heb net toch Bioshock maar gehaald. Lag voor nog geen 20 euro namelijk in de rekken van de Intertoys. Dus al speel ik die game maar een paar uur dan is het nog steeds best redelijk voor die prijs. Demo vond ik wel oké en dan juist de sfeer van die game. Ik ben echt een sfeer-mens, dus dat moet dan wel goed komen als ik op de demo en screenshots af ga.

En voor Star Wars wacht ik dan wel op die speciale nieuwe editie met alle patches en downloadable content er al bij geleverd.
Hillie schreef op donderdag 13 augustus 2009 @ 10:37:
[...]
Bioshock is dan ook meer een verhaal dan een shooter. Ik vond Resistance 1 tof, en 2 op zich ook, maar heb hem 1 keer doorgespeeld en ligt stof te happen. Misschien maar weer eens spelen. :) Maar goed, Bioshock is geen engine en schietspel met een verhaal eraangeplakt (Resistance 2 vond ik dat helaas wat meer), maar eerder omgekeerd. Als het je puur gaat om schieten, dan zou ik Bioshock niet doen. Ik vond het een topspel.
Resistance deel één vond ik wel oké, maar dat kan ook komen doordat het het eerste PS3-spel was welke ik heb gekocht en speelde. Dus alles was nieuw en dus eigenlijk ook goed. Resistance deel twee heb ik gespeeld tot en met level ? (tot na dat beest in het water als jij op dat schavotje staat) en toen gestopt. Ik vind het er grafisch sowieso niet uit zien en de sfeer is me ook wat te vrolijk. Nu weet ik wel dat het niet altijd donker hoeft te zijn als het oorlog is, maar dat blije in Resistance is me net wat te veel.

• Nowa
  • Laatst online: 16-02-2021
chimera2 schreef op donderdag 13 augustus 2009 @ 16:26:
Maak je niet druk. Ik heb 2 weken terug de platinum pack voor 395 gekocht (Uncharted en Resistance).
Ik wist dat dit er aan zat te komen. Heb er nu al 2 weken plezier van.

En misschien ook een troost. Niemand weet nog wat de Slim voor een problemen met zich mee gaat brengen.
Alhoewel de normale voor 100 Euro minder ook goed was geweest :)

[ Voor 19% gewijzigd door Nowa op 13-08-2009 17:17 ]

43% of all statistics are worthless.

• Shiver23
  • Niet online

Shiver23

FeaR1986 schreef op donderdag 13 augustus 2009 @ 17:11:
[...]

Dead Space heb ik hier liggen voor op de pc, maar kan niet echt zeggen dat ik het tof vind. Als ik een horror-shooter aan ga schaffen zal dat eerder Resident Evil 5 zijn. Maar die komt volgens "betrouwbare" bronnen een dezer maanden nog als Platinum in de winkels te liggen, of in ieder geval voor die prijs. Dus daar wacht ik nog wel even mee :)
Ik heb RE5 uitgespeeld en ben nu bezig met Dead Space. Als je een horrorshooter zoekt dan moet je toch echt dead space hebben. RE5 heeft niet meer met horror te maken. Leuk spel hoor, maar eng of benauwend is het nergens.

• Aight!
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 06:24

Aight!

'A toy robot...'

Ik vond het zo gaaf bij deel 1 dat je met z'n 2e de single player kon doen, vond ik echt meesterlijk vet :D

• Ace
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 05-05 18:03

Ace

Happy Happy Joy Joy

FeaR1986 schreef op donderdag 13 augustus 2009 @ 17:11:
[...]

Heb net toch Bioshock maar gehaald. Lag voor nog geen 20 euro namelijk in de rekken van de Intertoys. Dus al speel ik die game maar een paar uur dan is het nog steeds best redelijk voor die prijs. Demo vond ik wel oké en dan juist de sfeer van die game. Ik ben echt een sfeer-mens, dus dat moet dan wel goed komen als ik op de demo en screenshots af ga.
En de sfeer van Dead Space vind je niks? RE5 stelt qua horror helemaal niks voor vergeleken met Dead Space, RE5 is een leuke co-op shooter that's it. Maar schrikken zal je niet.

• Jumpman
Hmmm, ik heb de Aziatische E-mail ook gehad. Nog buiten de aannames om zou het best eens zo ver kunnen komen dat als straks de PSN cards wereldwijd te koop zijn, dat we moeten gaan betalen voor online gamen. En zonder te betalen alleen nog maar games kunnen updaten (á la Microsoft XBOX Life Silver en Gold).

Dat zou voor mij één heel groot voordeel van de PS3 weghalen, ik heb soms tijden geen tijd om te spelen, laat staan online, en als ik dan weer even weer wel tijd heb mag je misschien meteen een jaar abonnement kopen.

De PS3 komt immers steeds dichter bij de prijs van de XBOX360, als ze online gamen betaald maken, hebben ze alleen nog het voordeel voor mij dat er een BluRay speler in zit.

• Fatal Mind
  • Niet online
Hmmm, ben laatst maar eens begonnen met Killzone 2 online te spelen, voorheen nog nooit gedaan, maar 't bevalt me zo te merken wel :P

Zit alleen met het volgende, dat eeuwige geouwhoer van die rottige kindertjes ertussen....

Nu heb ik zitten lezen ergens in een ps3 topic dat het wel uit kan... kan het alleen niet meer vinden, en googlen op killzone 2 chat geluid of ergens in die richting doet me alleen maar revieuws aanwijzen... iemand snel de oplossing ( beschik verder niet over een headset of iets dergelijks )
LoneRanger schreef op maandag 10 augustus 2009 @ 20:16:
Overigens ook de demo gespeeld van "MLB 09 the show" [honkbal] en als je ook maar enigszins de sport snapt is het best het proberen waard.
Er zit echt een gigantisch lekkere sfeer in dat spel en het ziet er subliem uit, daarnaast speelt het ook nog eens lekker.
De sfeer zit hem metname in de presentatie, het geluid van het publiek en het commentaar is prima.
De demo is vrij uitgebreid want je kunt maarliefst 4 innings spelen wat in mijn geval een klein uurtje plezier bedroeg. :)
Ik heb de demo nu ook binnen. Ik ga m zometeen eens bekijken. De demo van MLB 08 was al goed bevallen, dus ik ben erg benieuwd hoeveel beter deze gaat zijn :)

• FeaR

FeaR

In GoT we trust

Ace schreef op donderdag 13 augustus 2009 @ 18:35:
[...]
En de sfeer van Dead Space vind je niks? RE5 stelt qua horror helemaal niks voor vergeleken met Dead Space, RE5 is een leuke co-op shooter that's it. Maar schrikken zal je niet.
Heb Dead Space dus op de PC en vind het drie keer niets. Maar kan ook komen doordat ik toch minder in een pc game zit dan op de console. Terwijl ik wel dichter op het scherm zit. Maar goed, nu eerst BioShock maar eens spelen. Mits die game installeert, want er staat nu al zeker 5 minuten dat de game aan het installeren is. Maar dat liedje wordt nu al voor de derde keer afgespeeld...

• pateen75
  • Laatst online: 10-01 08:32
FeaR1986 schreef op donderdag 13 augustus 2009 @ 19:20:
[...]

Heb Dead Space dus op de PC en vind het drie keer niets. Maar kan ook komen doordat ik toch minder in een pc game zit dan op de console. Terwijl ik wel dichter op het scherm zit. Maar goed, nu eerst BioShock maar eens spelen. Mits die game installeert, want er staat nu al zeker 5 minuten dat de game aan het installeren is. Maar dat liedje wordt nu al voor de derde keer afgespeeld...
Het installeren duurde bij mij ook een eeuwigheid. Maar uiteindelijk kom je er wel doorheen. ;)
Heb 'm een poosje geleden ook gekocht, maar helaas nog niet aan toegekomen.......net als nog een paar andere topgames. Helaas geen tijd en als ik dan toch tijd heb ga ik vaak een potje BF1943 spelen. Vind ik nog altijd wel een leuke game en voordat je t weet is het al weer diep in de nacht :P

PSN: xpock Live: xspock

• Meelobee
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 23:04

Meelobee

¯\_(ツ)_/¯

FeaR1986 schreef op donderdag 13 augustus 2009 @ 19:20:
[...]

Gewoon een keer voor gaan zitten met de lichten uit en het geluid op 10. Het is echt de meest ondergewaardeerde shooter van de laatste tijd. Ik heb me er op zowel de PS3 (ben nou met de 3e keer doorspelen bezig) als op de PC erg goed mee vermaakt :)

Ryzen 7 7700X | ROG Strix B650-E Gaming Wifi | ROG Strix RTX 4070Ti | 32Gb GSkill RipJaws S5 | 980Pro 2Tb | Corsair RM850x Shift | Fractal Design North Black

• Rudi
  • Laatst online: 06-04 17:40
Rudi schreef op maandag 10 augustus 2009 @ 17:35:
Iemand die het volgende probleem misschien bekend voorkomt?

M'n ps3 weigert sinds kort mn spel-discs direct te laden. Er verschijnt gewoon helemaal niks in het menu.
Audio-cd's, video-dvd's, video-bluray's gaat allemaal prima, zonder enige hapering wat dan ook.
De enige manier om een spel wel herkend te krijgen, is eerst een demo/spel wat geheel op de hdd staat op te starten. Zodra ik die demo dan beeindig staat het spel ineens wel in het menu erbij.
Maar zodra ik wil wisselen naar een ander spel, moet ik weer eerst het demo-trucje toepassen.
Iemand enig idee waar dit door zou kunnen komen?
Mocht iemand ooit hetzelfde probleem tegenkomen, heb het op weten te lossen via de Ps3 Restore Mode, en dan een herstel van het filesystem.
Kende eigenlijk heel die restore-mode niet, en zal vast voor velen HEEL oud nieuws zijn, maar zo kom je er dus : http://www.ps3daily.co.uk...laystation-recovery-menu/

• Reemster
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 30-12-2023

Reemster

Soul Reaver

Meelobee schreef op donderdag 13 augustus 2009 @ 21:23:Het is echt de meest ondergewaardeerde shooter van de laatste tijd. Ik heb me er op zowel de PS3 (ben nou met de 3e keer doorspelen bezig) als op de PC erg goed mee vermaakt :)
Dat is al zo vaak gezegd dat 't niet meer waar is :9

• technoaddict
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 08:24
Ik heb Dead Space op de PC gespeeld. Inderdaad een vette en ENGE shooter :p Je schrikt je soms de pleuris. Wil niet weten hoe het op mijn 40 inch ( Tegenwoordig ook niet groot meer ) TV speelt.
Nu eerst op vakantie, en als ik terug kom ligt Dirt 2 bijna in de winkel. Heb wel weer zin in een goeie race game!

Anoniem: 310788

Misschien een domme vraag. Google is namelijk wazig met zijn antwoorden:P Ik zoek informatie over een FF VII Remake voor de PS3. Heeft er iemand enig idee?
Meelobee schreef op donderdag 13 augustus 2009 @ 21:23:
[...]

Gewoon een keer voor gaan zitten met de lichten uit en het geluid op 10. Het is echt de meest ondergewaardeerde shooter van de laatste tijd. Ik heb me er op zowel de PS3 (ben nou met de 3e keer doorspelen bezig) als op de PC erg goed mee vermaakt :)
Ik heb daarnet nog even zitten spelen en ik zit nu bijna aan het eind van missie 4. Het spel bevalt nog steeds erg goed moet ik zeggen, er zitten enorm mooie stukken tussen. Ik ga deze game ook 2 keer proberen te spelen om alle trophies te halen :)

[ Voor 4% gewijzigd door SToRM666 op 13-08-2009 23:50 ]

• scorpie
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 07-05 21:05

scorpie

Supra Addict

Anoniem: 310788 schreef op donderdag 13 augustus 2009 @ 23:28:
Misschien een domme vraag. Google is namelijk wazig met zijn antwoorden:P Ik zoek informatie over een FF VII Remake voor de PS3. Heeft er iemand enig idee?
Is er niet, komt er niet :)
FF VII is wel te downloaden uit de store though..

wil een Toyota Supra mkIV!!!!! | wil een Yamaha YZF-R{1,6} | wil stiekem ook een Ducati
"Security is just a state of mind"
PSN: scorpie | Diablo 3: scorpie#2470

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skire
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 18-04 15:00
Shiver23 schreef op donderdag 13 augustus 2009 @ 17:16:
[...]

Ik heb RE5 uitgespeeld en ben nu bezig met Dead Space. Als je een horrorshooter zoekt dan moet je toch echt dead space hebben. RE5 heeft niet meer met horror te maken. Leuk spel hoor, maar eng of benauwend is het nergens.
Ik heb gisteren Resident Evil 5 gekocht voor 25 euro. Wat een ongelofelijk leuk spel is dat zeg, dat had ik echt nooit verwacht. Ik speel de hele campaign nu door met een vriend van me (online met headset). Alleen gisteren hebben we denk ik al 8 uur lopen spelen. Vandaag ook nog eens 2 uur. We zijn nu bij het laatste hoofdstuk. Ook heb ik vandaag de offline co-op (splitscreen) gespeeld. Ook dat speelt erg goed weg! Een hele leuk ervaring. Ik durf met recht te zeggen dat het de leukste co-op game is van deze generatie.

Het is inderdaad geen echte horrorgame met gruwelijke schrikmomenten. Het is meer een adventure in gruwelijke setting. De zombies zijn erg cool, de boss battles zijn episch en indrukwekkend.

We hebben al zoveel "spanningmomenten" meegemaakt dat je echt door de microfoon zit te schreeuwen om hulp. De buurvrouw zou bij wijze van spreken denken dat ik dood word gemaakt haha :D Dit komt bijvoorbeeld doordat er opeens een gruwelijk groot en sterk monster achter je aanzit en dat je net geen kogels meer hebt. En dat je dan keihard aan het vluchten bent op zoek naar hulp/cover/kogels. Dan zit je met een dikke glimlach en hartslag 300 achter je PS3, heerlijk gewoon! _/-\o_

De graphics zijn daarnaast ook echt supermooi. De omgevingen zijn heel interactief, kwa wat er allemaal stuk kan, en de textures zijn echt prachtig, eveneens zijn de character models om op te kwijlen.

De verder co-op elementen zijn erg leuk uitgewerkt, maar ik ga daar niet al teveel over spoilen :P Echt een must-have als je van adventure games (á la Uncharted) houdt en niet al te panisch bent voor zombies/grote bizarre monsters.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 179526

Misschien leuk voor meelezers die nog aant smachten zijn naar de game-console van dit moment:

http://www.gamingspullen....on-3-80gb-+-1-controller/

320,- pleauros :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sandyman538
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 07:31

Sandyman538

SandstorM [148839]

Fatal Mind schreef op donderdag 13 augustus 2009 @ 19:03:
Nu heb ik zitten lezen ergens in een ps3 topic dat het wel uit kan... kan het alleen niet meer vinden, en googlen op killzone 2 chat geluid of ergens in die richting doet me alleen maar revieuws aanwijzen... iemand snel de oplossing ( beschik verder niet over een headset of iets dergelijks )
Ik wist dat ik ergens een keer het antwoord had gegeven in het Killzone 2 topic, maar heb het spel al een tijdje niet meer gespeeld, dus wist het niet meer uit mijn hoofd. Dus uit het Killzone 2 topic.
kaos- schreef op maandag 09 maart 2009 @ 10:23:
iedereen in de game "muten" want ik word serieus gek van die jankende kinderen en blaffende honden :')
Ik hoop dat er binnenkort nog een optie komt dat je een heel team kunt muten (of isa of helghast) zodat je dat geouwehoer aan de andere kant niet de hele tijd hoort. Op dit moment kun je mensen muten door op select te drukken, naar hun naam te gaan, op vierkantje drukken en dan 'dempen' kiezen. Maar voordat je iedereen gedempt hebt ben je wel 2 minuten verder 8)7

Hattrick: playing IV.50
PSN: Sandyman

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F350-maniac
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 17-02-2023
is er een mogelijkheid om je gedownloade games (demo's en full) te ordenen? ik heb nu een redelijk lijstje steeds maar echt overzichtelijk is dat niet
heb volgens mij hier wel een x gelezen dat dat kan ?

PSN Headless_Pumpkin

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Skire schreef op vrijdag 14 augustus 2009 @ 00:30:
[...]

Ik heb gisteren Resident Evil 5 gekocht voor 25 euro.
Waar heb je m kunnen kopen voor die prijs dan? Of heb je m 2de hands gekocht? Ik ben ook van plan om deze game te kopen tegelijk met iemand anders zodat we co-op kunnen spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeagaShira
  • Laatst online: 30-01 09:58

MeagaShira

MeagaShira_NL

Ik zie het niet zo snel gebeuren hoor dat Sony in 1 keer gaat beslissen dat je nu maar voor online gamen moet gaan betalen. Zou een beetje belachelijk zijn lijkt me om het eerst als gratis feature aan te bieden en dan na 2 jaar er voor moeten gaan lappen.

....Research your own experience; absorb what is useful, reject what is useless and add what is essentially your own....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM
  • Laatst online: 08:56

BM

Moderator Spielerij
F350-maniac schreef op vrijdag 14 augustus 2009 @ 09:29:
is er een mogelijkheid om je gedownloade games (demo's en full) te ordenen? ik heb nu een redelijk lijstje steeds maar echt overzichtelijk is dat niet
heb volgens mij hier wel een x gelezen dat dat kan ?
Het kan, maar heel handig is het niet.

Je kunt van elk item information opvragen. Daar kun je een album tag invullen, en dat is dan de map waar deze in komt te staan. Helaas moet je dat voor elk item wel opnieuw intikken, en is er geen lijstje waar je uit kunt kiezen :)

Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M a r c o
  • Registratie: April 2006
  • Niet online
BM schreef op vrijdag 14 augustus 2009 @ 09:45:
[...]
...Helaas moet je dat voor elk item wel opnieuw intikken, en is er geen lijstje waar je uit kunt kiezen :)
woorden die je al getypt hebt komen wel rechts te staan als je de eerste letter intypt. Dat maakt het wel sneller.
Zelf heb ik nu nog maar 2 mappen.
Demo's en PSN Games

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Niet online

Shiver23

Sandyman538 schreef op vrijdag 14 augustus 2009 @ 08:06:
[...]

Ik wist dat ik ergens een keer het antwoord had gegeven in het Killzone 2 topic, maar heb het spel al een tijdje niet meer gespeeld, dus wist het niet meer uit mijn hoofd. Dus uit het Killzone 2 topic.

[...]

Ik hoop dat er binnenkort nog een optie komt dat je een heel team kunt muten (of isa of helghast) zodat je dat geouwehoer aan de andere kant niet de hele tijd hoort. Op dit moment kun je mensen muten door op select te drukken, naar hun naam te gaan, op vierkantje drukken en dan 'dempen' kiezen. Maar voordat je iedereen gedempt hebt ben je wel 2 minuten verder 8)7
Wat ik het makkelijkste vind is zelf een headset aan te zetten, zodat het geluid daar uit komt. Headset zet je zacht en leg je op tafel en je hoeft niets meer te muten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Niet online

Shiver23

M a r c o schreef op vrijdag 14 augustus 2009 @ 09:49:
[...]

woorden die je al getypt hebt komen wel rechts te staan als je de eerste letter intypt. Dat maakt het wel sneller.
Zelf heb ik nu nog maar 2 mappen.
Demo's en PSN Games
De eerste keer kan je beter een map maken die als naam slechts één letter heeft. Aan het einde kan je die map dan renamen. Scheelt een hoop tijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 310788

scorpie schreef op donderdag 13 augustus 2009 @ 23:50:
[...]

Is er niet, komt er niet :)
FF VII is wel te downloaden uit de store though..
Oh? Nou dan is ie gecanceld dus.. Waardeloos. Dit had een goede game kunnen worden...

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Gecanceld? De FF7 remake heeft nooit bestaan. Er zijn alleen af en toe geruchten geweest en dat is alles. Ik zou het zelf ook erg mooi vinden als ie zou komen, maar ik reken er niet meer op. Square is momenteel bezig met FF13, FF13 Versus en FF14 dus het lijkt mij sterk dat ze daarnaast nog tijd hebben voor een remake.
BM schreef op vrijdag 14 augustus 2009 @ 09:45:
[...]

Het kan, maar heel handig is het niet.

Je kunt van elk item information opvragen. Daar kun je een album tag invullen, en dat is dan de map waar deze in komt te staan. Helaas moet je dat voor elk item wel opnieuw intikken, en is er geen lijstje waar je uit kunt kiezen :)
Er zijn volgens mij maar weinig mensen die weten dat dit kan en hoe het werkt en dat terwijl het toch best handig is als je al een waslijst aan PSN games en demo's hebt. Ik ben er ook via dit forum achter moeten komen hoe het werkt. Ik gebruik het dus ook, maar het zou inderdaad wel iets handiger mogen werken...

[ Voor 18% gewijzigd door SToRM666 op 14-08-2009 12:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fatal Mind
  • Niet online
Sandyman538 schreef op vrijdag 14 augustus 2009 @ 08:06:
[...]

[...]

Ah thx, tja, de iedereen los muten was ik ondertussen ook achter gekomen, maar tis idd niet zo'n snelle methode.
Shiver23 schreef op vrijdag 14 augustus 2009 @ 09:51:
[...]

Wat ik het makkelijkste vind is zelf een headset aan te zetten, zodat het geluid daar uit komt. Headset zet je zacht en leg je op tafel en je hoeft niets meer te muten.
Tja, probleem is alleen dat ik (nog) geen headset heb, maar dit gaat dan wel een prio worden zeg maar.... sommige games heb je normale mensen, die alleen maar tactische shizzle doorspelen ofzo, maar je heb d'r ook tussen die gaan rustig liedje zingen ofzo....

[ Voor 25% gewijzigd door Fatal Mind op 14-08-2009 11:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alex3305
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 22:15
Anoniem: 179526 schreef op vrijdag 14 augustus 2009 @ 02:02:
Misschien leuk voor meelezers die nog aant smachten zijn naar de game-console van dit moment:

http://www.gamingspullen....on-3-80gb-+-1-controller/

320,- pleauros :>
Aangezien de laatste tijd de kortingsacties, afprijsacties erg hard gaan en er veel geruchten zijn over de PS3 Slim en dat blijkbaar de 80GB SKU eruit gaat, zou ik nog even wachten met het aanschaffen van een Playstation 3 op het moment. Voor in ieder geval een maandje.

Daarnaast is het natuurlijk niet toevallig dat er een gerucht van een PS3 Slim is EN dat de afprijsacties tegelijkertijd plaatsvinden. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjors81
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 05-05 09:31
alex3305 schreef op vrijdag 14 augustus 2009 @ 12:56:
[...]

Aangezien de laatste tijd de kortingsacties, afprijsacties erg hard gaan en er veel geruchten zijn over de PS3 Slim en dat blijkbaar de 80GB SKU eruit gaat, zou ik nog even wachten met het aanschaffen van een Playstation 3 op het moment. Voor in ieder geval een maandje.

Daarnaast is het natuurlijk niet toevallig dat er een gerucht van een PS3 Slim is EN dat de afprijsacties tegelijkertijd plaatsvinden. ;)
zo'n erorme prijsverlaging is dit toch niet (339 in de pricewatch)?, Gamemania stunt met de opening van hun vestiging ook met een ps3 voor 299 euro. daarnaast denk ik als de detailhandel de prijzen gaan verlagen ivm de komst van van een PS3 slim, de geruchten een stuk hardnekkiger waren geweest en ook veel meer details bekend zouden zijn.
Pagina: 1 2 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.