Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flotter
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 16-07 08:34

Flotter

Pelipper!

SToRM666 schreef op vrijdag 14 augustus 2009 @ 10:39:
[...]

Er zijn volgens mij maar weinig mensen die weten dat dit kan en hoe het werkt en dat terwijl het toch best handig is als je al een waslijst aan PSN games en demo's hebt. Ik ben er ook via dit forum achter moeten komen hoe het werkt. Ik gebruik het dus ook, maar het zou inderdaad wel iets handiger mogen werken...
Handig, wist niet dat dat kon. Heb er zelf een seconde of vijf naar gezocht, toen maar opgegeven :X

En het typen van naampjes gaat trouwens sneller met een usb-toetsenbord dan met een controller ;)

PSN ID: Flotmeister | Steam ID: Flotter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skire
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 23-06 18:37
SToRM666 schreef op vrijdag 14 augustus 2009 @ 09:30:
[...]

Waar heb je m kunnen kopen voor die prijs dan? Of heb je m 2de hands gekocht? Ik ben ook van plan om deze game te kopen tegelijk met iemand anders zodat we co-op kunnen spelen.
Ik heb hem goedkoop op marktplaats kunnen scoren. Had de gok gewoon genomen, maar hij bleek gelukkig zo goed als nieuw te zijn, zonder gebruikersporen 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Nieuw kost RE5 nog net iets te duur om m te kopen, maar dan zal ik nog wel even blijven wachten. Ik heb toch nog wel genoeg te spelen momenteel :)

PSN id: NL_SToRM

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F350-maniac
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 17-02-2023
ut zal wel aan mij liggen maar wie heeft de demo van Call of Juarez kunnen vinden in de EU of US store? en zoja ikke, 8)7 waar dan?

oke lag aan mij trek hem nu binnen :D

[ Voor 18% gewijzigd door F350-maniac op 14-08-2009 19:06 ]

PSN Headless_Pumpkin

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EfBe
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online
Shiver23 schreef op vrijdag 14 augustus 2009 @ 09:51:
[...]

Wat ik het makkelijkste vind is zelf een headset aan te zetten, zodat het geluid daar uit komt. Headset zet je zacht en leg je op tafel en je hoeft niets meer te muten.
Heb je dan niet een open mic op tafel liggen zodat de gehele server van de geluiden in jouw woonkamer kan meegenieten?

Creator of: LLBLGen Pro | Camera mods for games
Photography portfolio: https://fransbouma.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!
F350-maniac schreef op vrijdag 14 augustus 2009 @ 18:23:
ut zal wel aan mij liggen maar wie heeft de demo van Call of Juarez kunnen vinden in de EU of US store? en zoja ikke, 8)7 waar dan?
Die demo staat gewoon in de EU Store. Gisteren in ieder geval, want toen heb ik m gedownload.

[ Voor 6% gewijzigd door SToRM666 op 14-08-2009 18:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skire
EfBe schreef op vrijdag 14 augustus 2009 @ 18:25:
[...]

Heb je dan niet een open mic op tafel liggen zodat de gehele server van de geluiden in jouw woonkamer kan meegenieten?
Jawel, maar dan moet je gewoon ff je mute knopje op je headset indrukken. Werkt perfect :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LoneRanger
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
SToRM666 schreef op donderdag 13 augustus 2009 @ 19:06:
[...]

Ik heb de demo nu ook binnen. Ik ga m zometeen eens bekijken. De demo van MLB 08 was al goed bevallen, dus ik ben erg benieuwd hoeveel beter deze gaat zijn :)
Benieuwd wat je er van vind, zelf heb ik 08 nooit gespeeld dus geen idee of het een grote verbetering is.
Gister een leuke wedstrijd gespeeld, na 4 innings stond het nog steeds 1-1.
Uiteindelijk stond ik te schutteren in het veld en verloor ik alsnog met 2-1in de 6e inning maar er zat erg veel in die wedstrijd. :)
In vergelijking tot andere sportgames die ik speel of gespeeld heb zit er gewoon erg veel diepgang in het spel, het gaat vaak om kleine details die een groot effect kunnen hebben op het verloop.
Verder zitten er af en toe ook gewoon dubieuze beslissingen in.
Zo maakte ik een mooie strike-out maar zowel de slagman als de commentatoren waren het niet echt met die beslissing eens.
Na een analyse [met software] werd gewoon duidelijk dat die laatste strike echt gewoon te laag was en dus een bal maar de beslissing stond al. :P

Hopen maar dat hij volgende week in de brievenbus ligt.

Only fools are enslaved by time and space.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Het is een leuk en zeer mooi spel, maar persoonlijk heb ik liever iets zoals voetbal waarbij je continu actie hebt zeg maar. Maar ik ga m zeker nog eens uitgebreider spelen, want ik heb maar 1 inning gespeeld en ik heb de besturing nog niet helemaal door.

[ Voor 14% gewijzigd door SToRM666 op 14-08-2009 19:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sméagol
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 14-07 22:09

Sméagol

Master of Mayhem

De prijsverlagingen worden langzamerhand doorgevoerd in Europese winkels.. De PS3 staat voor € 299,- te koop op de Spaanse FNAC(.es). Dit zou ook op de Franse moeten zijn, maar daar kon ik 'm zo gauw niet vinden.

Make lovecraft not warcraft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FeaR
  • Laatst online: 15:27

FeaR

In GoT we trust

Shiver23 schreef op vrijdag 14 augustus 2009 @ 09:55:
[...]
De eerste keer kan je beter een map maken die als naam slechts één letter heeft. Aan het einde kan je die map dan renamen. Scheelt een hoop tijd.
Hoe rename je dan een map?
Als ik hier een map selecteer dan kan ik met driehoekje alleen informatie opvragen over de map. Dus wat erin zit aan MB's en titels. Maar ik zie zo nergens een rename optie...
Niet dat ik het heel erg nodig heb, maar ik heb nu een map "Demo's " (dus met een spatie erachter) en wil het graag naar "Demo's" hebben. Ik weet het, mierenneuken :+
SToRM666 schreef op vrijdag 14 augustus 2009 @ 14:17:
Nieuw kost RE5 nog net iets te duur om m te kopen, maar dan zal ik nog wel even blijven wachten. Ik heb toch nog wel genoeg te spelen momenteel :)
Same here, plus dat er nog echt te veel spellen aan zitten te komen. En echt elke game komt nu wel in een Special Edition, Collectors Edition of Limited Edition uit. Dus dat is weer een tientje (of twee) extra neertellen voor een spel. Games als Forza 3 (extra wagens, sleutelhanger en USB-stick), Assassin's Creed II (beeldje van Ezio, 64 pagina's extra info, extra missies), Uncharted 2 (steelbook, gold weapons, extra charackters, etc). En zo zullen er vast nog wel meer games komen waarvan er een duurdere (leuke) versie uit komt en het geheel zo weer meer geld kost...

Van Resident Evil 5 waren er toch ook Limited Editions? Iets van een Steelbook met een USB-stick ofzo? Want dan ga ik proberen die te scoren :P

Bioshock heb ik overigens nog niet gespeeld, alleen nog maar geinstalleerd. Dus 20 euro staat nu stof te happen in de kast :+

Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skire
BioShock had ik toen ook voor heel weinig uit de UK gehaald. Nieuw voor 10 euro ofzo, inclusief verzendkosten :P Had hem toen 1x gespeeld, meteen iets van 4 uur achter elkaar.. echt heel vet was het.

Ik was eigenlijk geschrokken van hoe verslavend en meeslepend het spel is. Op een gegeven moment werd ik geroepen voor het eten en scheen ik "Ja ik kom eraan" geroepen te hebben. Toen ik om 8 uur op de klok keek vond ik het al raar dat het eten nog niet klaar was. Dus toen was ik maar naar beneden gegaan om te kijken of het eten al op tafel stond. Echt te erg gewoon :D Compleet afgezonderd van de buitenwereld als je het speelt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FeaR

FeaR

In GoT we trust

Skire schreef op zaterdag 15 augustus 2009 @ 01:10:
Compleet afgezonderd van de buitenwereld als je het speelt.
Mmm... krijg nu wel zin om te gaan spelen eigenlijk :P
Alleen jammer dat de eerste 30 (?) minuten exact hetzelde zijn als in de demo, dus daar ros ik wel even doorheen. Maar echt lekker speelt het nu toch niet, want kan de surround set niet echt aan zetten. Liggen namelijk al wat mensen te slapen op de verdieping hier beneden. Toch maar eens speakers halen met wat minder laag weergave :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yippie
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 29-06 03:21
FeaR1986 schreef op zaterdag 15 augustus 2009 @ 00:56:
Van Resident Evil 5 waren er toch ook Limited Editions? Iets van een Steelbook met een USB-stick ofzo? Want dan ga ik proberen die te scoren :P
Moet je dus wel de Japanse versie hebben.
Deze zeer exclusieve versie van Resident Evil 5 bevat een Art Book, een schoudertas en een USB-geheugenstick van 2 Gigabyte in de vorm van een Tricell proefmonster. Dit alles zit samen met het spel in een grote doos verpakt.

Tenzij je deze bedoelt. Ben bang dat je die maar moeilijk zal vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FeaR

FeaR

In GoT we trust

Yippie schreef op zaterdag 15 augustus 2009 @ 01:28:
[...]
Moet je dus wel de Japanse versie hebben.
Deze zeer exclusieve versie van Resident Evil 5 bevat een Art Book, een schoudertas en een USB-geheugenstick van 2 Gigabyte in de vorm van een Tricell proefmonster. Dit alles zit samen met het spel in een grote doos verpakt.

Tenzij je deze bedoelt. Ben bang dat je die maar moeilijk zal vinden.
Die met dat USB-stikje in de vorm van een kettingzaagje is echt wel cute :+
Denk alleen niet dat je die snel gaat vinden inderdaad. Maar moet er nog wel naar zoeken, want wist niet eens dat die versie bestond. Evenals die andere versie overigens met die USB-stick in de vorm van dat proefmonster...

Dacht dat de Limited Edition een steelbook was met wat extra boekjes en een USB-stick. Maar kan er zo nog maar weinig over vinden. En op Marktplaats staat er ook maar één aangeboden, dus de "gewone" Limited Edition is al lastig te vinden. Maar zo te zien zit er geen USB-stick bij de EU-versie. Weet dus eigenlijk ook niet hoe ik daar bij kom... Maar een steelcase is altijd leuk :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yippie
Die met dat proefmonster USB stickie is namelijk alleen via de Japanse Capcom te bestellen.
Hoe is je Japans ? Googletranslate helpt wel een beetje, maar of ze buiten Japan versturen ?

Marktplaats gaat je niet helpen, de EU versie heeft geen USB sticks, en de CE editoin is maar mager t.o.v. JP en US versie.

[ Voor 4% gewijzigd door Yippie op 15-08-2009 01:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FeaR

FeaR

In GoT we trust

Net wat ik zeg: het gaat me niet om die USB-stick, die dingen heb ik hier al genoeg liggen. Zelfs nog de eerste modellen met 16MB capaciteit :+. Maar dacht dat die bij RE:5 dus ook zat, maar zal me wel vergist hebben met een andere game. Zeker niet met een Aziatische versie, want daar wist ik het bestaan niet eens vanaf.

Eens zien of ik de EU-versie kan scoren, want die Steelbook is wel oké. Maar het moet niet al te gek meer gaan kosten dan de "normale" versie, want zo veel extra waarde heeft zo'n Steelbook ook weer niet. Maar heeft überhaupt geen haast, want moet zoals gezegd BioShock nog spelen en moet eigenlijk ook inFamous nog uitspelen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yippie
In dat geval, is er wel wat te vinden op MP.

ps: kettingzaag usbstick, schijnt alleen in een limited versie te zitten samen met de DVD making of, dus niet het spel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
FeaR1986 schreef op zaterdag 15 augustus 2009 @ 00:56:
Bioshock heb ik overigens nog niet gespeeld, alleen nog maar geinstalleerd. Dus 20 euro staat nu stof te happen in de kast :+
Het ging dus meer om kopen van een spel dan om het spelen zeker ;) :D
Ik moet bekennen dat ik Fallout 3 al maanden heb liggen en er nog steeds niet aan begonnen ben...en dat is niet het enige spel.
Skire schreef op zaterdag 15 augustus 2009 @ 01:10:
BioShock had ik toen ook voor heel weinig uit de UK gehaald. Nieuw voor 10 euro ofzo, inclusief verzendkosten :P Had hem toen 1x gespeeld, meteen iets van 4 uur achter elkaar.. echt heel vet was het.

Ik was eigenlijk geschrokken van hoe verslavend en meeslepend het spel is.
Normaal gezien speel ik een spel maximum een uurtje per dag, maar als het écht een goed spel is dan speel ik het wel meerdere uren achter elkaar. Bij Dead Space heb ik dit nu dus ook. Ik wil telkens toch net even kijken wat er achter de volgende deur zit en dan blijf je maar spelen :P
FeaR1986 schreef op zaterdag 15 augustus 2009 @ 01:13:
[...]

Mmm... krijg nu wel zin om te gaan spelen eigenlijk :P
Alleen jammer dat de eerste 30 (?) minuten exact hetzelde zijn als in de demo, dus daar ros ik wel even doorheen. Maar echt lekker speelt het nu toch niet, want kan de surround set niet echt aan zetten. Liggen namelijk al wat mensen te slapen op de verdieping hier beneden. Toch maar eens speakers halen met wat minder laag weergave :+
Die eerste 30 minuten van Bioshock zie ik ook tegenop. Die heb ik ondertussen wel al bijna 10 keer gespeeld volgens mij...

[ Voor 22% gewijzigd door SToRM666 op 15-08-2009 10:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FeaR

FeaR

In GoT we trust

SToRM666 schreef op zaterdag 15 augustus 2009 @ 10:12:
[...]
Het ging dus meer om kopen van een spel dan om het spelen zeker ;) :D
Niet helemaal, maar het idee was wel half dat ik een game heb liggen voor als ik een keer tijd en zin heb om wat nieuws te gaan gamen. Maar ander punt is wat jij ook noemt:
SToRM666 schreef op zaterdag 15 augustus 2009 @ 10:12:
[...]
Die eerste 30 minuten van Bioshock zie ik ook tegenop. Die heb ik ondertussen wel al bijna 10 keer gespeeld volgens mij...
Maar denk dat ik BioShock vooral nog niet heb gespeeld omdat ik meestal maar een uurtje tijd heb tot op heden dan. Als ik alles hier zo lees is het een game die je met gemak een paar uur achter elkaar speelt en er echt ingezogen wordt. Dan heb ik geen zin om een even te spelen en daarna verplicht moeten stoppen omdat ik weg moet. Gister "verveelde" ik me om 17:30, maar om dan te gaan spelen zag ik niet zitten aangezien ik om 18:30 in de auto moest zitten naar Rotterdam om daar speakers te gaan luisteren... Wellicht dat dit weekend wat meer vrije tijd biedt :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Komt er een nieuw hoesontwerp aan voor PS3-covers? Zie hier de cover van Eyepet op Amazon.co.uk:

Afbeeldingslocatie: http://ecx.images-amazon.com/images/I/51i8kfG%2BmgL._SCLZZZZZZZ_.jpg

Afbeeldingslocatie: http://ecx.images-amazon.com/images/I/51vZ5kc9vYL._SCLZZZZZZZ_.jpg

[ Voor 19% gewijzigd door ymmv op 15-08-2009 11:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 245222

ymmv schreef op zaterdag 15 augustus 2009 @ 11:29:
Komt er een nieuw hoesontwerp aan voor PS3-covers? Zie hier de cover van Eyepet op Amazon.co.uk:

[afbeelding]

[afbeelding]
Ik vind dat die covers een beetje op de ps2 covers lijkt als ik naar de indeling kijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 297116

En op alle andere covers van alle andere consoles. :') Maakt mij niet echt uit, ik was ook al blij met het ontwerp wat we nu hebben. Het ontwerp van de Platinum Games hoes mag wel veranderd worden, gadverdamme wat is dat lelijk. :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
ymmv schreef op zaterdag 15 augustus 2009 @ 11:29:

[afbeelding]

[afbeelding]
Zie nergens blu-ray staan. Zou het spel een download zijn dat er alleen een code in de hoes zit?? Bij het spel krijg je kaartjes en die zullen sowieso wel in het hoesje zitten.

PSN: Shiver23

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skire
Linksboven in de hoek staat toch echt het blu-ray logootje ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Niet online
Skire schreef op zaterdag 15 augustus 2009 @ 13:44:
Linksboven in de hoek staat toch echt het blu-ray logootje ;)
uhhhhhhhhhhhhhhhh ow ja 8)7 B)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wjcastelijns
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 19-06 18:54
Damn, was al verslaafd aan de geweldige games, maar gisteren voor het eerst bluray gekeken :9

Wat knalt dat eruit zeg op mijn bravia _/-\o_

Heb de bluray box van Planet Earth, daar kun je echt uren naar kijken (das ook mogelijk aangezien het meer dan 15 uur materiaal is :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ace
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 17:24

Ace

Happy Happy Joy Joy

De DLC van Red Faction is nou ook niet echt om over naar huis te schrijven. De story missions zijn op 1 hand te tellen en verder het is meer van hetzelfde, beetje jammer.

Wel een paar zeer makkelijke trophies dus dat maakt het dan toch weer een beetje goed voor de trophy whore in mij :)

De DLC is eigenlijk wel belachelijk kort, 4 story missions en dan is het alweer voorbij. Ik weet niet hoe de andere 2 DLC packs eruit gaan zien maar echt te trappen sta ik nu niet om ze te kopen.

[ Voor 25% gewijzigd door Ace op 15-08-2009 18:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
[b][message=32416249,noline]Wel een paar zeer makkelijke trophies dus dat maakt het dan toch weer een beetje goed voor de trophy whore in mij :)
Fok de gameplay ... HUP Trophy's!! :9

"Ik heb een zak expected goals nog nooit een goal zien maken." - snmght

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Taenadar
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 15:00
Nog meer mensen met problemen met PSN? Zat net lekker in een potje bf1943 en hup eruit geschopt omdat PSN het niet doet...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M a r c o
  • Registratie: April 2006
  • Niet online
Taenadar schreef op zaterdag 15 augustus 2009 @ 19:02:
Nog meer mensen met problemen met PSN? Zat net lekker in een potje bf1943 en hup eruit geschopt omdat PSN het niet doet...
Ik ben net uit een game Phat Princess gegooid. (5 min geleden)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 275349

M a r c o schreef op zaterdag 15 augustus 2009 @ 19:04:
[...]

Ik ben net uit een game Phat Princess gegooid. (5 min geleden)
ik ook uit een potje burnout...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 224360

Gelukkig ligt het niet aan mijn verbinding dus. Werd uit CoD4 geknald kom er ook niet meer op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KngfCnns
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 24-11-2024
Yep bij mij ook. +-18u: Battlefield, fat princess en fifa 09 plots verbinding verbroken (kon de eerste 2 keer wel gelijk teruginloggen, na de derde keer maar gestopt).

[ Voor 16% gewijzigd door KngfCnns op 15-08-2009 19:34 ]

PSN: llllIIIIllllIIIlIlI - Movies

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Taenadar
Het werkt nu ondertussen bij mij weer gelukkig :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kwiebus
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 16-07 20:02
Ik ben nu een beetje aan het spelen met YDL 6.2 op de PS3 maar moet zeggen dat dit bij mij verschrikkelijk traag werkt. Bijvoorbeeld het opstarten van Firefox duurt al zeker 15 seconden en voordat je een iets kunt typen in OpenOffice ben je zo'n 90 seconden verder, compleet onwerkbaar dus.

Je zou toch verwachten dat de PS3 processing power voldoende moet hebben om alles een beetje soepel te laten lopen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M3rcury
  • Registratie: Augustus 2004
  • Niet online

M3rcury

Quick

FeaR1986 schreef op zaterdag 15 augustus 2009 @ 10:33:
[...]

Niet helemaal, maar het idee was wel half dat ik een game heb liggen voor als ik een keer tijd en zin heb om wat nieuws te gaan gamen. Maar ander punt is wat jij ook noemt:

[...]

Maar denk dat ik BioShock vooral nog niet heb gespeeld omdat ik meestal maar een uurtje tijd heb tot op heden dan. Als ik alles hier zo lees is het een game die je met gemak een paar uur achter elkaar speelt en er echt ingezogen wordt. Dan heb ik geen zin om een even te spelen en daarna verplicht moeten stoppen omdat ik weg moet. Gister "verveelde" ik me om 17:30, maar om dan te gaan spelen zag ik niet zitten aangezien ik om 18:30 in de auto moest zitten naar Rotterdam om daar speakers te gaan luisteren... Wellicht dat dit weekend wat meer vrije tijd biedt :+
Moeten is een beetje een groot woord hoor :+

@ PSN dingen, ik werd er net ook in COD WAW uitgegooit.

No signature required.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 84457

Ik zit te twijfelen tussen deze beide:

Singstar Wireless Official Microphones of de SingStar Official Wired Microphones.

Zit er nog enig kwaliteitsverschil tussen deze twee?
Ik vraag me namelijk af of er continue verbinding is met de draadloze variant...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DCFreak
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 31-12-2022

DCFreak

If it aint broke, dont fix it.

Shiver23 schreef op zaterdag 15 augustus 2009 @ 13:27:
[...]

Zie nergens blu-ray staan. Zou het spel een download zijn dat er alleen een code in de hoes zit?? Bij het spel krijg je kaartjes en die zullen sowieso wel in het hoesje zitten.
Ik vind het vreemd dat er nergens op de hoes staat dat het voor de Playstation 3 is :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yippie
DCFreak schreef op zondag 16 augustus 2009 @ 01:02:
[...]

Ik vind het vreemd dat er nergens op de hoes staat dat het voor de Playstation 3 is :?
Kijk is rechts naast het Bluray logo ( hint bovenste rand )
Overigens heeft Play wel een andere hoes:
Afbeeldingslocatie: http://images.play.com/covers/10502358x.jpg

Ook alle andere nog uit te komen spellen hebben gewoon Playstation 3 staan op de zijkant, dus zal wel niet de nieuwe standaard worden, als Eyepet al zo wordt verkocht bij Amazon UK.

[ Voor 35% gewijzigd door Yippie op 16-08-2009 01:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tankbuster
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 16-07 08:37
kwiebus schreef op zaterdag 15 augustus 2009 @ 21:01:
Ik ben nu een beetje aan het spelen met YDL 6.2 op de PS3 maar moet zeggen dat dit bij mij verschrikkelijk traag werkt. Bijvoorbeeld het opstarten van Firefox duurt al zeker 15 seconden en voordat je een iets kunt typen in OpenOffice ben je zo'n 90 seconden verder, compleet onwerkbaar dus.

Je zou toch verwachten dat de PS3 processing power voldoende moet hebben om alles een beetje soepel te laten lopen?
Die software is niet voor de Cell geschreven, denk ik maar zo :+ . Dus dat het misschien daarom zo traag werkt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rvdt86
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 12-04 19:25
Anoniem: 84457 schreef op zondag 16 augustus 2009 @ 00:05:
Ik zit te twijfelen tussen deze beide:

Singstar Wireless Official Microphones of de SingStar Official Wired Microphones.

Zit er nog enig kwaliteitsverschil tussen deze twee?
Ik vraag me namelijk af of er continue verbinding is met de draadloze variant...
Ik heb ook getwijfeld tussen beide maar ben uiteindelijk voor de bedrade mics gegaan.. Dit omdat de draadloze op normale batterijen werken en je deze dus moet vervangen als ze leeg zijn en ze dus niet kan opladen zoals je ps3 controller (is mij verteld in de e-plaza). Ik heb inmiddels 4 bedrade mics en deze bevallen mij zeer goed...

Psn: Rvdt86

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FeaR

FeaR

In GoT we trust

M3rcury schreef op zaterdag 15 augustus 2009 @ 21:01:
[...]
Moeten is een beetje een groot woord hoor :+

@ PSN dingen, ik werd er net ook in COD WAW uitgegooit.
Nah, had het "beloofd" en afgesproken dus dan moet ik wel er wel zijn. Dat anderen weer te laat komen is een ander verhaal.

En als je uit een potje CoD: WaW wordt gekicked omdat je slecht bent en als een n00b rond loopt heeft het niets met PSN te maken :+

Maar zonder gekheid:
Ben nu toch aan BioShock begonnen, maar zit wel te kloten met de brightness. Als ik de game goed afstel zodat die grijze balk net zichtbaar is is het ingame te donker. Maar als ik de balk verschuif wordt het niet alleen lichter (duh), maar ook vele malen grijzer en onnatuurlijker. Dus de echt goede afstelling kan ik niet vinden. Lijkt er op dat ik alleen 's nachts kan spelen als er geen invallend licht is...
Probleem ligt niet bij mijn tv denk ik. Want die staat gewoon op Spel-Mode, dus geen beeldverbeteraars, 100Hz, Digital Natural Motion, etc. Dus gewoon beeld zoals het bedoeld is. En ook de Denon (waar het beeld doorheen gaat) heeft niets aan staan van verbeteraars of wat dan ook...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Rvdt86 schreef op zondag 16 augustus 2009 @ 01:32:
[...]

Ik heb ook getwijfeld tussen beide maar ben uiteindelijk voor de bedrade mics gegaan.. Dit omdat de draadloze op normale batterijen werken en je deze dus moet vervangen als ze leeg zijn en ze dus niet kan opladen zoals je ps3 controller (is mij verteld in de e-plaza). Ik heb inmiddels 4 bedrade mics en deze bevallen mij zeer goed...
Thnx, dan ga ik voor de bedrade variant! :)
Hoe lang is dat snoer eigenlijk?

[ Voor 3% gewijzigd door Anoniem: 84457 op 16-08-2009 02:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skire
FeaR1986 schreef op zondag 16 augustus 2009 @ 01:50:
[...]

Nah, had het "beloofd" en afgesproken dus dan moet ik wel er wel zijn. Dat anderen weer te laat komen is een ander verhaal.

En als je uit een potje CoD: WaW wordt gekicked omdat je slecht bent en als een n00b rond loopt heeft het niets met PSN te maken :+

Maar zonder gekheid:
Ben nu toch aan BioShock begonnen, maar zit wel te kloten met de brightness. Als ik de game goed afstel zodat die grijze balk net zichtbaar is is het ingame te donker. Maar als ik de balk verschuif wordt het niet alleen lichter (duh), maar ook vele malen grijzer en onnatuurlijker. Dus de echt goede afstelling kan ik niet vinden. Lijkt er op dat ik alleen 's nachts kan spelen als er geen invallend licht is...
Probleem ligt niet bij mijn tv denk ik. Want die staat gewoon op Spel-Mode, dus geen beeldverbeteraars, 100Hz, Digital Natural Motion, etc. Dus gewoon beeld zoals het bedoeld is. En ook de Denon (waar het beeld doorheen gaat) heeft niets aan staan van verbeteraars of wat dan ook...
ik had de brightness gewoon op default gelaten in-game, dus gewoon in het midden als het goed is. en vervolgens naar wens de brightness in je tv instellingen aangepast. dat gaat met veel kleinere stappen en is dus preciezer, zodat je geen lelijke fletse kleuren krijgt.

heb trouwens gisteren bij www.mymemory.co.uk de officiële playstation headset gekocht voor 21 pond incl. verzendkosten (ze accepteren ook paypal, heel zeldzaam voor UK sites :P). echt geen geld vergeleken met hier dus. vond het de gok wel waard, als hij tegenvalt kan ik hem hier gewoon zonder verlies doorverkopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 87302

Dit wordt lachen met de PS3: Crazy Inventors :)

Afbeeldingslocatie: http://www.blogcdn.com/www.engadget.com/media/2009/08/sonylaughdetectorskynet.jpg

Ik heb mijn pre order al gedaan.

[ Voor 11% gewijzigd door Anoniem: 87302 op 16-08-2009 09:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hillie
  • Laatst online: 16:38

Hillie

Poepen = ultieme ontspanning

FeaR1986 schreef op zondag 16 augustus 2009 @ 01:50:
Maar zonder gekheid:
Heb je zoiets als dynamisch contrast of een of andere setting met "dynamisch"? Dat zijn ook vaak boosdoeners. Er zal wel gereclameerd worden door de onbegrijpenden, maar de contrastinstelling op je TV hoog zetten is goed, alleen "dynamisch" (of wat dan ook) is in het algemeen niet lekker. Ik heb een LG plasma (50PG6000) met het contrast op 100% en de brightness relatief laag (als ik me goed herinner, ergens tussen de 30 en 40). Contrast is het verschil tussen licht en donker, en dat wil je natuurlijk maximaal hebben (tenzij je de contrastratio van een tv maar onzin vindt natuurlijk ;)). Met de brightness stel je een en ander in qua kijkcomfort.

Liefhebber van schieten en schijten. Ouwehoer en niet-evangelisch atheist.

Daniel36: Dat zeg ik(?) Nee, dat zeg ik niet, je hebt gelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Creepy
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 15-07 22:01

Creepy

Tactical Espionage Splatterer

Tankbuster schreef op zondag 16 augustus 2009 @ 01:09:
[...]

Die software is niet voor de Cell geschreven, denk ik maar zo :+ . Dus dat het misschien daarom zo traag werkt
Dat, en een PS3 heeft weinig geheugen als je kijkt naar een gemiddelde PC. Een PS3 is geen PC, maar een console. De processor is erg krachtig maar wel gericht op zaken die voor games bruikbaar zijn. En je moet ook niet vergeten dat Linux geen directe toegang heeft tot de GPU van de PS3. Het kunnen draaien van Linux is dan ook meer bedoeld voor mensen die eens wat ervaring met de CELL willen opdoen.

Er zijn wel projecten bezig om bepaalde zaken van Linux via de SPE's te laten lopen (zoals het afspelen van films e.d.)

[ Voor 7% gewijzigd door Creepy op 16-08-2009 11:24 ]

"I had a problem, I solved it with regular expressions. Now I have two problems". That's shows a lack of appreciation for regular expressions: "I know have _star_ problems" --Kevlin Henney

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• H3iN
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 26-10-2020
Is het eigenlijk ook mogelijk om ipv een film naar de ps3 te streamen het complete beeld van je laptop op de tv te laten zien? Dus dat je bv sopcast of powerpoint via je pc kijkt en het beeld op de tv via de ps3 te zien is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meelobee
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 10:51

Meelobee

¯\_(ツ)_/¯

Anoniem: 87302 schreef op zondag 16 augustus 2009 @ 09:09:
Dit wordt lachen met de PS3: Crazy Inventors :)
Ik heb mijn pre order al gedaan.
Wat heb je dan pre-ordered? :S
Want voor zover ik het begrijp is dit enkel een illustratie uit een patentaanvraag van Sony. Het gaat om een techniek waarmee de PS3 Eye de speler ziet en niet om een game.
H3iN schreef op zondag 16 augustus 2009 @ 13:01:
Is het eigenlijk ook mogelijk om ipv een film naar de ps3 te streamen het complete beeld van je laptop op de tv te laten zien? Dus dat je bv sopcast of powerpoint via je pc kijkt en het beeld op de tv via de ps3 te zien is?
Nee dat gaat niet werken. Als je dat wilt kan je beter je laptop direct op de TV aansluiten.

[ Voor 32% gewijzigd door Meelobee op 16-08-2009 13:16 ]

Ryzen 7 7700X | ROG Strix B650-E Gaming Wifi | ROG Strix RTX 4070Ti | 32Gb GSkill RipJaws S5 | 980Pro 2Tb | Corsair RM850x Shift | Fractal Design North Black

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kwiebus
  • Laatst online: 16-07 20:02
Daar is wel software voor verkrijgbaar alleen zit je met een enorme lag, dus een desktop of powerpoint presentatie weergeven zal nog wel gaan maar een film op deze manier bekijken niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 87302

Meelobee schreef op zondag 16 augustus 2009 @ 13:11:
[...]

Wat heb je dan pre-ordered? :S
Het spel Crazy Inventors, aan de user1 te zien wordt het lachen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Anoniem: 87302 schreef op zondag 16 augustus 2009 @ 20:02:
Het spel Crazy Inventors, aan de user1 te zien wordt het lachen :)
:X "crazy idea" :X
Sony is natuurlijk al een tijdje bezig met die eyetoy enzo al sinds de PS2 en nu Natal komt met bijna hetzelfde als de eerste eyetoy zijn ze ff wat ideen aan het vastleggen zodat MS er niet mee aan de haal kan gaan. Ik bedoel herkenning van emoties was een ding waar MS mee pronkte maar Sony had het dus al gepatenteerd en anders dus vanaf heden.

Natal is een high res eyetoy dus eigenlijk bestaat het al een tijdje.

Playstation 3 - PSN ID: Sw0pDiller | XBOX360 Premium - Gamertag: ZakkeWasser | DELL New Studio 17 laptop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Niet online
Gezichtherkenning, smile detection e.d. doet Sony al met hun fotocamera's. Lijkt me waarschijnlijk dat ze die kennis delen en dat daaruit dergelijke ideeën komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rvdt86
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 12-04 19:25
Anoniem: 84457 schreef op zondag 16 augustus 2009 @ 02:17:
[...]

Thnx, dan ga ik voor de bedrade variant! :)
Hoe lang is dat snoer eigenlijk?
Heb het snoer nooit echt opgemeten maar denk dat ie ongeveer tussen de 2,5 en de 3 meter is..

Psn: Rvdt86

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Rvdt86 schreef op maandag 17 augustus 2009 @ 00:23:
[...]

Heb het snoer nooit echt opgemeten maar denk dat ie ongeveer tussen de 2,5 en de 3 meter is..
Das nog een redelijk lang snoer.
Dat mag ook wel, want bij de juiste muziek, blijf je vast niet zitten.... ;)

Nogmaals bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpman
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 16:00
Hmmm, had mezelf voorgenomen geen games meer te kopen t/m de releases van FIFA 10, Uncharted 2, Modern Warfare 2, Gran Turismo 5. Gisteren toch weer overstag gegaan en Race Driver GRID gekocht voor omgerekend € 14,66 inclusief verzending (www.zavvi.co.uk). Er speelde in me hoofd dat ik deze in Nederland nooit voor deze prijs zou kunnen kopen aankomend jaar. Grrr, en dan te bekedenken dat ik nog nieuw heb liggen en nog moet beginnen aan: Uncharted Drake's Fortune, GTA IV, Little Big Planet, Shaun White Snowboarding.

Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Dat is een nette prijs voor dat spel. Hopelijk krijg ik vandaag Mirror's Edge binnen :)

[ Voor 15% gewijzigd door SToRM666 op 17-08-2009 09:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dynamix
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 23-06 18:48
Skire schreef op zondag 16 augustus 2009 @ 03:47:
[...]
heb trouwens gisteren bij www.mymemory.co.uk de officiële playstation headset gekocht voor 21 pond incl. verzendkosten (ze accepteren ook paypal, heel zeldzaam voor UK sites :P). echt geen geld vergeleken met hier dus. vond het de gok wel waard, als hij tegenvalt kan ik hem hier gewoon zonder verlies doorverkopen.
Die heb ik een aantal weken geleden ook aangeschaft bij mymemory.co.uk. Moet zeggen dat de officiële headset my zeer goed bevalt. Accu gaat echt lang mee en geluid en mic zijn prima. Daarnaast is een mute knop echt handig. Enige waar ik aan heb moeten wennen is dat dat ding in je oor zit...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 12:09

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Heb je toevallig een rechtstreeks linkje naar die headset? Merk nu bij fatprincess dat het toch wel erg handig is ook mee te kunnen praten, voor mijn gevoel speel ik regelmatig met amerikanen ofzo :P

Eerste actie wordt nieuwe harde schijf, we zitten weer vol :P Maar weet niet of dit 123 consequenties heeft voor mijn gekochte spellen, gezien je aantal maar op 1 PS3 mag activeren en weet niet of een nieuwe hardeschijf valt onder een 'andere PS3'.

[ Voor 38% gewijzigd door SinergyX op 17-08-2009 10:25 ]

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kegeltje26
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 03-02 18:55
Ff tussendoor, een PS3 op een receiver met HDMI aansluiten, gaat dat ivm DTS etc?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deismyna
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 16:03
kegeltje26 schreef op maandag 17 augustus 2009 @ 10:27:
Ff tussendoor, een PS3 op een receiver met HDMI aansluiten, gaat dat ivm DTS etc?
Dat hangt helemaal van je versterker af. Een goedkoop model heeft vaak alleen HDMI passthrough en dient alleen maar als een soort HDMI switch tussen al je apparaten en je TV.
De wat duurdere versterkers hebben wel een echte HDMI input en kunnen rustig DTS, DTS-HD, etc afspelen via HDMI en sturen vervolgens het beeld weer door naar je TV.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Taenadar
Skire schreef op zondag 16 augustus 2009 @ 03:47:
[...]
Shit dit had ik eerder moeten weten.. Heb hem nu besteld bij renchi voor 36 euro incl verzendkosten omgerekend. Ook nog een stuk goedkoper dan hier in Nederland. Maar 21 pond is natuurlijk een veel leukere prijs!

Voor hier boven Klik hier kan je hem vinden.

[ Voor 12% gewijzigd door Taenadar op 17-08-2009 12:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• trion75
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 26-11-2024

trion75

Pascal H.

Sopcast kan je wel doorstreamen met PS3 media server, echter krijg ik het nu met dezelfde instellingen niet meer aan de gang.

Zit overigens nu op een 64 bit windows en zat daarvoor op een 32 bit windows, alle andere dingen stream ik wel goed, maar misschien nog eens een codec pack opnieuw installeren.

Als je het aan de gang krijgt werkt het overigens prima, weet zo de instellingen niet meer uit m'n hoofd, je kan hem toevoegen in de web.conf bestand.

CPU: i7 4770K @4.8 GHz | GPU: MSI GTX780 Gaming 3GB | MOBO: Asus Z87-pro | RAM: 24GB | OS: Windows 10 x86_64| Wheel: Logitech G25 with Playseat Challenge | VR: Oculus Rift DK2 |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PearlPumpkin
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 05-10-2024
Taenadar schreef op maandag 17 augustus 2009 @ 12:52:
[...]

Shit dit had ik eerder moeten weten.. Heb hem nu besteld bij renchi voor 36 euro incl verzendkosten omgerekend. Ook nog een stuk goedkoper dan hier in Nederland. Maar 21 pond is natuurlijk een veel leukere prijs!

Voor hier boven Klik hier kan je hem vinden.
Twee weken terug heb ik Endwar gekocht voor 30 euro met daarbij dezelfde headset. Gewoon in de plaatselijke FRS....

Acties:
  • 0 Henk 'm!
SinergyX schreef op maandag 17 augustus 2009 @ 10:24:
Eerste actie wordt nieuwe harde schijf, we zitten weer vol :P Maar weet niet of dit 123 consequenties heeft voor mijn gekochte spellen, gezien je aantal maar op 1 PS3 mag activeren en weet niet of een nieuwe hardeschijf valt onder een 'andere PS3'.
Een andere HDD valt volgens mij niet onder 'een andere PS3' en daarbij hoef je de spellen niet opnieuw te downloaden, bij het backuppen van de schijf pakt ie die namelijk gewoon mee :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GranCanaria
  • Laatst online: 07-07 10:44
Ik kan niet wachten op de aankondiging van de Playstation 3 Slim, ben echt benieuwd hoe deze eruit gaat zien.
Sony kennende wordt deze te gaaf voor woorden.

Eerlijk gezegt vond ik het ook erg tijd worden voor de ps3 slim omdat de huidige versie echt super groot is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TFDev
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 10:52
Als ie PS2 support heeft gaat mijn PS3 40G de deur uit en komt de PS3 slim er, anders niet :)

(moet nogsteeds FFX en FFX-2 uitspelen :') )

[ Voor 20% gewijzigd door TFDev op 17-08-2009 16:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rob1106
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 22-04-2024
Ik ben op zoek naar die site met het overzicht van alle spellen en waar deze het goedkoopst is. Ik kan hem niet vinden en ook terugzoeken in de afgelopen delen lukt niet echt. Iemand die de link bij de hand heeft??

Core i7 920 | Asus P6T Deluxe V2 | OCZ 6GB | EVGA 260GT 216c | OCZ Vertex 3 60GB | WD vRaptor 150GB | Adaptec 5805 - RAID5: 5,4TB | Lian-Li PC-A7110

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PearlPumpkin
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 05-10-2024
Rob1106 schreef op maandag 17 augustus 2009 @ 16:57:
Ik ben op zoek naar die site met het overzicht van alle spellen en waar deze het goedkoopst is. Ik kan hem niet vinden en ook terugzoeken in de afgelopen delen lukt niet echt. Iemand die de link bij de hand heeft??
Bedoel je misschien http://www.budgetgaming.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rob1106
Nee die bedoel ik niet. Ik bedoel die website met een overzicht van alle games. Volgens mij ook van andere consoles. Bij elke game staan dan de goedkoopste prijzen en dan ook buitenlandse prijzen zoals engeland geloof ik.

Core i7 920 | Asus P6T Deluxe V2 | OCZ 6GB | EVGA 260GT 216c | OCZ Vertex 3 60GB | WD vRaptor 150GB | Adaptec 5805 - RAID5: 5,4TB | Lian-Li PC-A7110

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Niet online
Rob1106 schreef op maandag 17 augustus 2009 @ 17:03:
[...]

Nee die bedoel ik niet. Ik bedoel die website met een overzicht van alle games. Volgens mij ook van andere consoles. Bij elke game staan dan de goedkoopste prijzen en dan ook buitenlandse prijzen zoals engeland geloof ik.
Heb je uberhaupt op budgetgaming gekeken? Daar staat dat op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rob1106
Shiver23 schreef op maandag 17 augustus 2009 @ 17:04:
[...]

Heb je uberhaupt op budgetgaming gekeken? Daar staat dat op.
Excuus. Dit is hem inderdaad. Toen ik daarnet op de link klikte kreeg ik iets heel anders te zien :S. Ik kreeg een kleine website te zien waar ik een enquete kon doen om een playstation te winnen. Kon verder niet doorklikken niks, beetje vaag maargoed. Bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skire
Kan niet wachten tot morgen bekendgemaakt wordt dat Gran Turismo 5 dit jaar nog uitkomt ;)

Is eigenlijk al bekend doordat ze bij 1up hun mond voorbij hebben gepraat (check laatste podcast @ 1:51)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Skire schreef op maandag 17 augustus 2009 @ 19:34:
Kan niet wachten tot morgen bekendgemaakt wordt dat Gran Turismo 5 dit jaar nog uitkomt ;)

Is eigenlijk al bekend doordat ze bij 1up hun mond voorbij hebben gepraat (check laatste podcast @ 1:51)
Hoewel ik je natuurlijk niets liever dan gelijk zou willen geven... need the game!! _/-\o_ Vind ik een kuchend motorgeluid nou niet echt een bevestiging. Jah leuk natuurlijk en een PS3 game hypen die daarna misschien keihard faalt is altijd fun voor amerikanen maargoed... Ik ga zelf naar Gamescom dit weekend dus als GT5 er is ga ik heel hard gillen. Misschien bedoelen ze wel GOW3. Dit jaar kom iig nog Uncharted en de nieuwe Ratchet and Clank.

Playstation 3 - PSN ID: Sw0pDiller | XBOX360 Premium - Gamertag: ZakkeWasser | DELL New Studio 17 laptop

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Killed-1 schreef op maandag 17 augustus 2009 @ 16:25:
Als ie PS2 support heeft gaat mijn PS3 40G de deur uit en komt de PS3 slim er, anders niet :)

(moet nogsteeds FFX en FFX-2 uitspelen :') )
Oei, dan heb je nog heel wat te doen! :9

"Ik heb een zak expected goals nog nooit een goal zien maken." - snmght

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skire
swopdark schreef op maandag 17 augustus 2009 @ 21:06:
[...]

Hoewel ik je natuurlijk niets liever dan gelijk zou willen geven... need the game!! _/-\o_ Vind ik een kuchend motorgeluid nou niet echt een bevestiging. Jah leuk natuurlijk en een PS3 game hypen die daarna misschien keihard faalt is altijd fun voor amerikanen maargoed... Ik ga zelf naar Gamescom dit weekend dus als GT5 er is ga ik heel hard gillen. Misschien bedoelen ze wel GOW3. Dit jaar kom iig nog Uncharted en de nieuwe Ratchet and Clank.
Nee God of War 3 heeft al een release date, namelijk Maart 2010. Gran Turismo 5 heeft nog geen relase date ;) Ik durf mijn bankrekening erop te wedden dat ze hem morgen een 2009 release geven 8)

Daarnaast vind ik het onterecht dat mensen denken dat morgen de PS3 Slim aangekondigd wordt. Het zou gewoon super onlogisch zijn. Wat wel mogelijk is, is dat ze morgen een prijsverlaging naar 299 aankondigen. Ze moeten immers eerst van de huidige voorraad PS3's af willen ze de Slim introduceren :) Wanneer iedereen weet dat er een Slim aankomt zal niemand meer een "Fat" kopen, zo werkt dat nou eenmaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Niet online
Skire schreef op maandag 17 augustus 2009 @ 22:15:
[...]

Nee God of War 3 heeft al een release date, namelijk Maart 2010. Gran Turismo 5 heeft nog geen relase date ;) Ik durf mijn bankrekening erop te wedden dat ze hem morgen een 2009 release geven 8)

Daarnaast vind ik het onterecht dat mensen denken dat morgen de PS3 Slim aangekondigd wordt. Het zou gewoon super onlogisch zijn. Wat wel mogelijk is, is dat ze morgen een prijsverlaging naar 299 aankondigen. Ze moeten immers eerst van de huidige voorraad PS3's af willen ze de Slim introduceren :) Wanneer iedereen weet dat er een Slim aankomt zal niemand meer een "Fat" kopen, zo werkt dat nou eenmaal.
Als je niet rood staat dan vind ik een mooie weddenschap.

En waarom zouden mensen wachten op een slim-versie als je nog een mooie glimmend zwarte ps3 kan kopen voor hetzelfde geld al een slim? Waarschijnlijk wordt de slim een stuk goedkoper om aan te zien, net zoals bij de vorige slim versies. En misschien missen er nog wat opties, al lijkt een grotere HD mij wel waarschijnlijk.

De slims zijn vooral voor Sony zelf interessant geweest om de productieprijs flink terug te schroeven. Als klant wordt je er meestal niet beter van, of je moet het mindere stroomverbruik en eventueel iets stillere ontwerp erg belangrijk vinden. Al zou ik nu niet zo snel iets kunnen bedenken dat ze eruit halen. In het ergste geval zit er geen ehternet meer op, maar alleen wifi (zou wel erg zijn). En misschien dat je de HD niet meer zo makkelijk kan vervangen.
Bij de Ps2 zijn toen de ruimte voor de HD en de firewire gedropt, maar wel een netwerkport toegevoegd. Van de 60gb naar de 40gb zijn we al een kaartlezer, ps2 bc en 2 usb-ports kwijtgeraakt.
Nog een dag en we zullen het weten (of niet).

[ Voor 24% gewijzigd door Shiver23 op 17-08-2009 22:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Clementine
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 17-05-2024
Geweldig die mymemory.co.uk :o

Mirror's Edge (Sony PS3) £10.95
Mortal Kombat vs DC Universe (Sony PS3) £16.95

Total: £27.90

Gratis verzending.

Zo wil ik nog wel eens vaker games kopen. Dit is zo veel goedkoper dan in Nederland.
Shiver23 schreef op maandag 17 augustus 2009 @ 22:46:
[...]
Al zou ik nu niet zo snel iets kunnen bedenken dat ze eruit halen. In het ergste geval zit er geen ehternet meer op, maar alleen wifi (zou wel erg zijn). En misschien dat je de HD niet meer zo makkelijk kan vervangen.
Zit er wifi op een ps3?!!

[ Voor 43% gewijzigd door Clementine op 17-08-2009 23:03 ]

Macbook Pro 15" 

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• H3iN
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 26-10-2020
trion75 schreef op maandag 17 augustus 2009 @ 13:17:
[...]

Sopcast kan je wel doorstreamen met PS3 media server, echter krijg ik het nu met dezelfde instellingen niet meer aan de gang.

Zit overigens nu op een 64 bit windows en zat daarvoor op een 32 bit windows, alle andere dingen stream ik wel goed, maar misschien nog eens een codec pack opnieuw installeren.

Als je het aan de gang krijgt werkt het overigens prima, weet zo de instellingen niet meer uit m'n hoofd, je kan hem toevoegen in de web.conf bestand.
Als je de instellingen weer weet, zou je ze dan willen doorgeven? Zou graag sopcast willen doorstreamen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 233253

Catz schreef op maandag 17 augustus 2009 @ 22:58:

Gratis verzending.

Zo wil ik nog wel eens vaker games kopen. Dit is zo veel goedkoper dan in Nederland.

[...]

Jazeker. Zie ook de TS.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Clementine
Ik ben meteen gaan zoeken en inderdaad! Wow dat wist ik niet :P

Nou heb ik hem ook pas 3 dagen.

Dat scheelt weer een kabel.

Mooi m'n iMac en PS3 op draadloos >:)

Macbook Pro 15" 

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpman
Ik ben eigenlijk al een tijdje opzoek naar een microphone voor me PS3, toch wel handig met sommige games (COD:WAW, straks MW2, Operation Flashpoint 2 en GT5) om wat strategischer en meer teambased te gaan spelen. Nu wil ik wel graag een headset, maar wil ik niet met zo'n bluethooth oortje achter me TV gaan zitten eigenlijk. Nu las ik dat de Official Sony PS3 Headset ook als microphone gebruikt kan worden in de standaard. Mijn vraag is nu is de kwaliteit dan nog goed, en is dit wel aan te bevelen? Ik begrijp dat hij gemaakt is voor in je oor, maar ik koop liever orginele PS accesoires, omdat de kwaliteit vaak goed is en ik dit 'chiq'er' vindt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Clementine
Jumpman schreef op dinsdag 18 augustus 2009 @ 00:05:
Ik ben eigenlijk al een tijdje opzoek naar een microphone voor me PS3, toch wel handig met sommige games (COD:WAW, straks MW2, Operation Flashpoint 2 en GT5) om wat strategischer en meer teambased te gaan spelen. Nu wil ik wel graag een headset, maar wil ik niet met zo'n bluethooth oortje achter me TV gaan zitten eigenlijk. Nu las ik dat de Official Sony PS3 Headset ook als microphone gebruikt kan worden in de standaard. Mijn vraag is nu is de kwaliteit dan nog goed, en is dit wel aan te bevelen? Ik begrijp dat hij gemaakt is voor in je oor, maar ik koop liever orginele PS accesoires, omdat de kwaliteit vaak goed is en ik dit 'chiq'er' vindt.
Ik snap je "sony official accesoires" geloof maar ik heb zelf de "logitech digital precision" en deze werkt ZEER GOED :D

Macbook Pro 15" 

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpman
Ik zeg ook niet dat andere accesoires slecht zijn. Logitech heeft absoluut goede producten en zo zijn er wel meer 'third party' acccesoires.

[ Voor 21% gewijzigd door Jumpman op 18-08-2009 00:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WasMachinator
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 03-12-2024

WasMachinator

I'll be back! =)

op shopto.net(ook paypal betaling) kost de offical ps3 headset maar 22 pond, dus dan hoef je al bijna geen third party accessoire te kopen :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dynamix
  • Laatst online: 23-06 18:48
Jumpman schreef op dinsdag 18 augustus 2009 @ 00:05:
Check deze uitgebreide review van de ps3 headset.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Armada
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 09-07 03:13

Armada

-Wat wil je weten?-

Skire schreef op maandag 17 augustus 2009 @ 22:15:
[...]
Tja, of je het onterecht of onlogisch vindt, feit is dat de levering van PS3 naar winkels op dit moment afgelopen is. Alleen voor een prijsverlaging hoef je het retailkanaal niet leeg te laten lopen, dat is zelfs onzinnig. Dan kondig je de daling aan en dan kan je daarna de winkels gaan bevoorraden? Denk het niet... :P
swopdark schreef op maandag 17 augustus 2009 @ 21:06:
[...]
als GT5 er is ga ik heel hard gillen.
LOL

PSN down for maintenance
Sony threw a little notice up on their support site overnight, letting everyone know that the PlayStation Network will be down for a couple of hours on August 18. Say, isn't that the day of Sony's GamesCom press conference?

My, it is.

The outage is expected to commence at 9am PST, August 18 in the US, which in Germany is 6pm on August 18. Say, isn't that the exact time Sony's Gamescom press conference kicks off?

My, it is.

There have been countless rumours of major new additions being made to the PSN in the coming months; looks like we could well be seeing the first of those tomorrow.
Zou de hele conference en de trailers vanavond te downloaden zijn, of zal er meer staan te gebeuren?

[ Voor 37% gewijzigd door Armada op 18-08-2009 09:48 ]

- I've run out of sick days, so I'm calling in dead - Xbox Live Gamertag PSN id

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik ben echt enorm benieuwd wat we allemaal te zien gaan krijgen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Niet online
Wat zien we hier? http://c.kmart.com/
"New low pricing and a new and exciting PS3"
Op de link nog geen informatie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM
  • Registratie: September 2001
  • Nu online

BM

Moderator Spielerij
Mja, het was een publiek geheim dat er een nieuwe PS3 aan zat te komen, kmart loopt alleen iets voor op Sony :)
Hopelijk word PSN wel fors aangepakt trouwens, vooral de NL/EU store is dramatisch om te gebruiken.... dat muziekding wat ze een tijdje terug in de UK kregen lijkt me ook wel leuk trouwens :)

Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Armada
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 09-07 03:13

Armada

-Wat wil je weten?-

BM schreef op dinsdag 18 augustus 2009 @ 12:35:
Hopelijk word PSN wel fors aangepakt trouwens, vooral de NL/EU store is dramatisch om te gebruiken....
Op basis hiervan:
http://blog.eu.playstatio...equently-asked-questions/
Ik denk het niet...

- I've run out of sick days, so I'm calling in dead - Xbox Live Gamertag PSN id

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• scorpie
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 16-07 19:32

scorpie

Supra Addict

Vidzone wordt inderdaad uitgebreid las ik ergens, alleen in welke regio's is nog niet bekend. Zijn er trouwens linkjes waar je de announcements live kunt volgen?

wil een Toyota Supra mkIV!!!!! | wil een Yamaha YZF-R{1,6} | wil stiekem ook een Ducati
"Security is just a state of mind"
PSN: scorpie | Diablo 3: scorpie#2470

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gusev
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 16-07 00:31
Catz schreef op maandag 17 augustus 2009 @ 22:58:

Gratis verzending.

[...]

Ik ben eigenlijk nog niet echt bekend met mymemory, maar betaal je daar in ponden? Zit er toevallig ook Nederlandse taal bij de spellen welke dit ondersteunen? Neem aan dat het gewoon de PAL versie is van het spel....

Acties:
  • 0 Henk 'm!
BM schreef op dinsdag 18 augustus 2009 @ 12:35:

Hopelijk word PSN wel fors aangepakt trouwens, vooral de NL/EU store is dramatisch om te gebruiken....
Behoorlijk overdreven gesteld naar mijn mening. Ik kan men spullen gemakkelijk vinden enkel de shortcut knoppen uit de amerikaanse stores zijn handig maar deze maken de EU store niet dramatisch.
dat muziekding wat ze een tijdje terug in de UK kregen lijkt me ook wel leuk trouwens :)
Ja maar ik denk dat ze de videostore zoals deze in de VS al een tijdje online staat ook naar de EU willen brengen. Daarnaast hoop ik vurig op EU PSN cards waardoor ik mijn CC gegevens offline kan halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EfBe
  • Niet online
scorpie schreef op dinsdag 18 augustus 2009 @ 12:43:
Vidzone wordt inderdaad uitgebreid las ik ergens, alleen in welke regio's is nog niet bekend. Zijn er trouwens linkjes waar je de announcements live kunt volgen?
Via PSN heb ik gehoord :+

Creator of: LLBLGen Pro | Camera mods for games
Photography portfolio: https://fransbouma.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!
scorpie schreef op dinsdag 18 augustus 2009 @ 12:43:
http://www.eurogamer.net/...om-conference-live-report

Is in tekstvorm, maar nog altijd beter dan niets...
Via Home ga je achteraf ook kunnen kijken en waarschijnlijk zal de conference in HD te downloaden zijn op het PSN.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• juultje
  • Laatst online: 04-07 11:04
Gusev schreef op dinsdag 18 augustus 2009 @ 13:14:
[...]

Ik ben eigenlijk nog niet echt bekend met mymemory, maar betaal je daar in ponden? Zit er toevallig ook Nederlandse taal bij de spellen welke dit ondersteunen? Neem aan dat het gewoon de PAL versie is van het spel....
Ik heb ook is vaker bij mymemory besteld. Betaald via paypal, die zorgen ook voor het omrekenen van ponden naar euri's. Werkt echt heel gemakkelijk, is een aanrader. Taal was bij mij gewoon Engels (Mirrors Edge en GTA4).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SeamusXanthus
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 08-09-2024
swopdark schreef op dinsdag 18 augustus 2009 @ 13:30:
[...]
Behoorlijk overdreven gesteld naar mijn mening. Ik kan men spullen gemakkelijk vinden enkel de shortcut knoppen uit de amerikaanse stores zijn handig maar deze maken de EU store niet dramatisch.
Het totale gebrek aan content vind ik toch wel redelijk dramatisch. Veel PSN titels (of de trials) ontbreken. Interface technisch heb ik er niet zo veel problemen mee, maar op het einde van de rit is hij echt onbruikbaar omdat je te veel mist. Ik hoop niet dat meer mensen die EU store gaan verdedigen want anders denken ze nog dat ze het goed doen ;). Inmiddels maar een amerikaans account aangemaakt en een amerikaanse puntenkaart (nog zoiets...) gekocht op gamehubs, dat scheelde me een hoop gevloek.
Het lijkt wel of Sony er alles aan doet om Europeanen achter te stellen, terwijl het ironisch genoeg de trouwste fanbase lijkt te hebben. Of misschien daarom juist, omdat we het toch allemaal wel slikken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GranCanaria
  • Laatst online: 07-07 10:44
De Europese PSN vind ik ook erg bagger, de US store is veel beter, veel meer content, betere movie trailers etc.

De japanse kan ik helaas niet lezen
Pagina: 1 ... 3 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.