Hoe rename je dan een map?
Als ik hier een map selecteer dan kan ik met driehoekje alleen informatie opvragen over de map. Dus wat erin zit aan MB's en titels. Maar ik zie zo nergens een rename optie...
Niet dat ik het heel erg nodig heb, maar ik heb nu een map "Demo's " (dus met een spatie erachter) en wil het graag naar "Demo's" hebben. Ik weet het, mierenneuken

Same here, plus dat er nog echt te veel spellen aan zitten te komen. En echt elke game komt nu wel in een Special Edition, Collectors Edition of Limited Edition uit. Dus dat is weer een tientje (of twee) extra neertellen voor een spel. Games als Forza 3 (extra wagens, sleutelhanger en USB-stick), Assassin's Creed II (beeldje van Ezio, 64 pagina's extra info, extra missies), Uncharted 2 (steelbook, gold weapons, extra charackters, etc). En zo zullen er vast nog wel meer games komen waarvan er een duurdere (leuke) versie uit komt en het geheel zo weer meer geld kost...
Van Resident Evil 5 waren er toch ook Limited Editions? Iets van een Steelbook met een USB-stick ofzo? Want dan ga ik proberen die te scoren
Bioshock heb ik overigens nog niet gespeeld, alleen nog maar geinstalleerd. Dus 20 euro staat nu stof te happen in de kast
Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.