| ||||||||||||||||||||||||
|
owww zie dat hij pas eind 2008 uitkomt

[ Voor 17% gewijzigd door sekeroglan op 23-08-2007 12:51 ]
https://card.exophase.com/1/1116015.png
Ziet er bruut uit, met misschien ook nog wel een goed verhaal (voor zover dat naar boven komt in de trailer)
Heb er zin an
(wordt de TS nog verder geupdate ? )
Heb er zin an
yep, TS zal nog een update krijgen, sowieso zal er nog een stukje over het verhaal / iets dieper ingegaan worden op het spel zelf.
Daar wacht ik echter mee tot vanavond / morgen, nu even te druk
offtopic:
ik kom trouwens aanstaande week weer wat vaker racen Seker
Wordt dit overigens ook een spel dat we in de groep gaan verscheuren? 
ik kom trouwens aanstaande week weer wat vaker racen Seker
[ Voor 27% gewijzigd door PeterSelie op 23-08-2007 13:05 ]
Hangt ervanaf, heb nog niet gekeken of je ook co-op kan spelen of online. Maar crackdown is ook aardig online gespeeld, volgens mij met iedereen wel een keertje co-op gedaan om de bazen op de moeilijkste graad te killen. En ook tussen door elkaar opblazen of van een flat naar beneden schoppenSoaDmaggot schreef op donderdag 23 augustus 2007 @ 13:00:
yep, TS zal nog een update krijgen, sowieso zal er nog een stukje over het verhaal / iets dieper ingegaan worden op het spel zelf.
offtopic:
ik kom trouwens aanstaande week weer wat vaker racen SekerWordt dit overigens ook een spel dat we in de groep gaan verscheuren?
https://card.exophase.com/1/1116015.png
Net de game even gespeeld (zo'n 5 min op de xbox360)
Ik ben onder de indruk. De game is vet, bruut en ziet er goed uit en voelt goed aan.
Ik ben onder de indruk. De game is vet, bruut en ziet er goed uit en voelt goed aan.
Mijn rig : https://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1864567
Op de E3? Omdat ik op live geen demo oid kon vindenHenkus schreef op donderdag 04 juni 2009 @ 13:32:
Net de game even gespeeld (zo'n 5 min op de xbox360)
Heb je het begin stuk gespeeld , zo ja , met welke wapens begon je?
[ Voor 5% gewijzigd door xPhantom op 04-06-2009 14:17 ]
Hij is uit op het minder legale circuitmaikelstraub schreef op donderdag 04 juni 2009 @ 14:16:
[...]
Op de E3? Omdat ik op live geen demo oid kon vinden
Waarschijnlijk heeft ie de leaked versie gespeeld die sinds een paar uur beschikbaar is op internet.maikelstraub schreef op donderdag 04 juni 2009 @ 14:16:
[...]
Op de E3? Omdat ik op live geen demo oid kon vinden
Zit zelf ook te wachten op deze game, helaas komt ie pas de 16de hier uit
Acer Aspire 8930G | Intel Core 2 Duo T4600 | 4GB DDR3 | GeForce 9600M GT |
Ok een kleine update over de game, niet zuren over waar ik hem vandaan heb.
De game ziet er echt goed uit op de xbox 360
Je loop New York met dezelfde drukte aan voetgangers als in Assasins Creed met soms meer voertuigen als in GTA4.
Je kunt voertuigen oppakken en tegen je vijanden aan gooien.
Tegen elk gebouw kun je oplopen en helemaal naar boven klimmen.
Je kunt tegenstanders 'consumeren' , waarna je ze als vermomming kunt gebruiken
Je krijgt een beetje dat gevoel van GTA4 (met cheats on) als je een rocketlauncher in je handen heb en 4 sterren, alleen dat vetter en bruuter.
De game ziet er echt goed uit op de xbox 360
Je loop New York met dezelfde drukte aan voetgangers als in Assasins Creed met soms meer voertuigen als in GTA4.
Je kunt voertuigen oppakken en tegen je vijanden aan gooien.
Tegen elk gebouw kun je oplopen en helemaal naar boven klimmen.
Je kunt tegenstanders 'consumeren' , waarna je ze als vermomming kunt gebruiken
Je krijgt een beetje dat gevoel van GTA4 (met cheats on) als je een rocketlauncher in je handen heb en 4 sterren, alleen dat vetter en bruuter.
Zou voor het eerste gaan; elke online shop die ik tegenkom heeft hem beschikbaar vanaf 11 of 12 juni.maikelstraub schreef op donderdag 04 juni 2009 @ 14:39:
Ah zo![]()
Ik hoorde gister tijdens de reclame op tv dat prototype 12 juni uit komt in nederland Europa.
Bron
Edit:
Op xbox360achievements.org staat dat hij 5 juni in Europa komt![]()
Bron
Welke moeten we nu geloven?
Mijn CDWOW versie is vandaag verzonden 
Ik had eigenlijk verwacht dat ie pas de 12e op de bus zou gaan dus hopelijk is er voor het weekend!
Ik had eigenlijk verwacht dat ie pas de 12e op de bus zou gaan dus hopelijk is er voor het weekend!
Gamer.nl had vanmiddag een review online staan waarin ze de game een 6 gaven.
Dat ben ik dus zeker niet met ze eens, de game zou toch wel minimaal een 7.5 moeten kunnen scoren.
Ik denk wel dat de final reviews lager uit gaan vallen als dat iedereen verwacht.
Ga nu gauw weer verder met de game.
Update: Inmiddels heeft gamer.nl de review weer off-line gehaald
Dat ben ik dus zeker niet met ze eens, de game zou toch wel minimaal een 7.5 moeten kunnen scoren.
Ik denk wel dat de final reviews lager uit gaan vallen als dat iedereen verwacht.
Ga nu gauw weer verder met de game.
Waarom eigenlijk? Ik las de review ook vanmiddag. Zou hij niet genoeg overeenkomen met andere reviews?Henkus schreef op maandag 08 juni 2009 @ 17:25:
Geen ideeMutatie schreef op maandag 08 juni 2009 @ 17:53:
[...]
Waarom eigenlijk? Ik las de review ook vanmiddag. Zou hij niet genoeg overeenkomen met andere reviews?
Heeft misschien te maken met een pers embargo? Weet dat er altijd een bepaalde termijn door de uitgever vast wordt gesteld waarin er nog geen reviews gepubliceerd mogen worden. Wellicht was men bij Gamer.nl iets te enthousiast.Mutatie schreef op maandag 08 juni 2009 @ 17:53:
[...]
Waarom eigenlijk? Ik las de review ook vanmiddag. Zou hij niet genoeg overeenkomen met andere reviews?
Anoniem: 95032
Voor zover ik kan horen zuigt prototype. Zeker als je het met het andere actieheld game infamous zou vergelijken. Wel spijtig want omdat infamous zo goed is en er zoveel hype rond prototype was stonden mijn verwachtingen hoog gespannen. Ik denk dan ook dat de minder goede reviews de reden zijn waarom er bijna geen enkele review is terug te vinden. Bij games met super goede scores en commentaren staan de reviews je meestal al weken op voorhand je geduld te tarten.
Nou dat zal me helemaal niks verbazen. Echt ik vind het er wel tof uitzien (heb alleen gameplay beelden gezien) , maar het gaat denk ik te ver over the top om nog leuk en uitdagend te zijn. Hup spring sla een helicopter uit de lucht , landen en een ontploffing en een tank pleite in een luttele sec. Volgens mij moet je erg je best doen om "dood"te gaan in dit spel en wordt je gek van alle ontploffingen enz.
Maarja dat is alleen maar het idee wat ik krijg bij het zien van de beelden.
Ik heb nog goede hoop voor deze game en kijk er heel erg naar uit. De reviews zijn nog niet online, (gek eigenlijk) maar de previews waren veelbelovend.
Het moet erg gek lopen wil ik deze game niet direct gaan halen.
Het moet erg gek lopen wil ik deze game niet direct gaan halen.
Ik had ergens gehoord dat ze pas een week na release de reviews online mogen brengen, misschien een indicatie van de werkelijke kwaliteit van het spel? De hype is in ieder geval groot. Hopelijk word het vergelijkbaar met Infamous want die blijkt best goed te zijn. ( en jammer genoeg exclusive )
[ Voor 11% gewijzigd door Fox op 09-06-2009 14:25 ]
Dat zou erg bizar zijn en voor mij reden genoeg om dan maar alsnog Infamous te halen. De graphics zijn wat matig, maar ik hoopte dat de gameplay het goed zou maken.SniperFox schreef op dinsdag 09 juni 2009 @ 14:23:
Ik had ergens gehoord dat ze pas een week na release de reviews online mogen brengen, misschien een indicatie van de werkelijke kwaliteit van het spel? De hype is in ieder geval groot. Hopelijk word het vergelijkbaar met Infamous want die blijkt best goed te zijn. ( en jammer genoeg exclusive )
Op het IGN forum wordt gemeld door een moderator dat het embargo tot morgen is. (of de reviews dan morgen of overmorgen komen was niet echt duidelijk)
Dat is dus een dag na de Amerikaanse release date. (vandaag) Inderdaad geen goed teken. =/
Vanavond in de uitzending van Gamekings een review. Niet ieders favoriete platform, maar het is een begin.
Het is een spel met een behoorlijk hoog "fun" gehalte. Technisch doet het geen wonderen. De graphics zijn niet denderend, animaties zijn redelijk en de AI is niet zo snugger, maar dat neemt de lol niet weg. Een hoog gebouw opgaan, daar vanaf springen, gliden en dan met een enorme knal landen geeft een gevoel van voldoening
. Ook zijn de krachten erg leuk met degelijke effecten. Het verhaal hiernaast wordt ook leuk uit de doeken gedaan mbv kleine cutscenes die erg sfeervol zijn. Je "consumed" mensen die info hebben en krijgt een cutscene, erg goed gedaan vind ik zelf. Het verhaal zelf is redelijk.
Het spel is ook verrassend niet saai terwijl je eigenlijk de hele tijd staat te beuken. De "side-quests" hebben niet heel veel variatie, maar het stoort niet als je af en toe een paar meeneemt voor de XP. Ook varieert de moeilijkheid, dus je voelt je niet de hele tijd een god. Op den duur worden de soldaatjes slachtvee, maar dan krijg je weer met Hunters en supersoldiers te maken die je mooi kunnen counteren. Sommige bossen zijn zelfs behoorlijk pittig.
Al met al een leuke game als je ervan houdt. Het kan eigenlijk zo goed of slecht zijn als de degene die hem speelt. Als je telkens op de X knop ramt zonder de powers te gebruiken, zal het behoorlijk eentoning worden. Als je je telken stoort aan de soms niet soepel lopende animaties en de lage textures, dan is dit ook geen game voor je. Ik zou er zelf niet de volle pond voor betalen, maar 30 euro bijvoorbeeld is het meer dan waard.
PS. Ik heb Infamous niet gespeeld, dus ik kan niet vergelijken.
Het spel is ook verrassend niet saai terwijl je eigenlijk de hele tijd staat te beuken. De "side-quests" hebben niet heel veel variatie, maar het stoort niet als je af en toe een paar meeneemt voor de XP. Ook varieert de moeilijkheid, dus je voelt je niet de hele tijd een god. Op den duur worden de soldaatjes slachtvee, maar dan krijg je weer met Hunters en supersoldiers te maken die je mooi kunnen counteren. Sommige bossen zijn zelfs behoorlijk pittig.
Al met al een leuke game als je ervan houdt. Het kan eigenlijk zo goed of slecht zijn als de degene die hem speelt. Als je telkens op de X knop ramt zonder de powers te gebruiken, zal het behoorlijk eentoning worden. Als je je telken stoort aan de soms niet soepel lopende animaties en de lage textures, dan is dit ook geen game voor je. Ik zou er zelf niet de volle pond voor betalen, maar 30 euro bijvoorbeeld is het meer dan waard.
PS. Ik heb Infamous niet gespeeld, dus ik kan niet vergelijken.
hoe kan het dat het spel maar 2.9gb is?
Dat lijkt maar zo, soms word je gewoon gek van de helicopters en tanks en rocket launchers die van elke hoek raken. Je kunt dan alleen snel een gebouw op vluchten en daarna weg gliden, om verderop op adem te komen.Beakzz schreef op dinsdag 09 juni 2009 @ 14:19:
Nou dat zal me helemaal niks verbazen. Echt ik vind het er wel tof uitzien (heb alleen gameplay beelden gezien) , maar het gaat denk ik te ver over the top om nog leuk en uitdagend te zijn. Hup spring sla een helicopter uit de lucht , landen en een ontploffing en een tank pleite in een luttele sec. Volgens mij moet je erg je best doen om "dood"te gaan in dit spel en wordt je gek van alle ontploffingen enz.
De gamekings waren (net als ik trouwens) erg te spreken over deze game.
De kracht van deze game zit in alle super powers waardoor je echt super powerfull voelt.
Zit je misschien bij de verkeerde usenet post te kijken ofzo die nog aant posten is? Spel is 7+ gb volgens mij hoor....Chubz schreef op dinsdag 09 juni 2009 @ 23:29:
hoe kan het dat het spel maar 2.9gb is?
ja de prutser deed het in 2delen.. ik dacht alrCk schreef op woensdag 10 juni 2009 @ 08:12:
[...]
Zit je misschien bij de verkeerde usenet post te kijken ofzo die nog aant posten is? Spel is 7+ gb volgens mij hoor....
De game valt me tot nu toe erg tegen. De gameplay is zeer eentonig, het verhaal trekt me nog niet en de graphics zijn redelijk slecht. Ik draai hem op een resolutie van 1650*1080 met alles op het hoogst!
Voor mijn gevoel lijkt het net alsof je een badguy speelt in een spiderman game. Dus houd je van de spiderman games, dan zit je hier wel goed, anders kon hij je nog wel eens gaan tegenvallen.
Voor mijn gevoel lijkt het net alsof je een badguy speelt in een spiderman game. Dus houd je van de spiderman games, dan zit je hier wel goed, anders kon hij je nog wel eens gaan tegenvallen.
Tomorrow is not today!
Nou, die Gamekings review had je dus ook niks aan; dat het spel "bruut" is en vol actie zit wisten we na de previews ook wel.
Nee, dan de geschreven review op IGN: http://xbox360.ign.com/articles/992/992950p1.html
Uiteindelijk een 7.5; pittige kritiek op de repetitiveness, slecht design, graphics en standaard type missies. Ik laat hem nog even liggen.
Nee, dan de geschreven review op IGN: http://xbox360.ign.com/articles/992/992950p1.html
Uiteindelijk een 7.5; pittige kritiek op de repetitiveness, slecht design, graphics en standaard type missies. Ik laat hem nog even liggen.
Heb ook maar even de ''demo'' gedownload (wil hem eigenlijk voor de Xbox kopen, maar vanwege negatieve geluiden hier en op internet eerst maar ff op pc proberen en kijken of het iets is), en heb helaas een probleem met het geluid in Windows 7. Muziek heb ik wel, maar geluiden van schieten enzo hoor je niet of met veel gekraak.
Spel lijkt me verder wel leuk en ga hem denk ik ook wel kopen voor de Xbox. Lekker bad-guy spelen. Wel vet dat je gewoon overal op kan lopen en heerlijk veel actie. Waarschijnlijk zal het wel snel saai worden. Graphics zijn op zich wel ok (verwacht geen GTA4 graphics) en de stad is heerlijk druk.
Spel lijkt me verder wel leuk en ga hem denk ik ook wel kopen voor de Xbox. Lekker bad-guy spelen. Wel vet dat je gewoon overal op kan lopen en heerlijk veel actie. Waarschijnlijk zal het wel snel saai worden. Graphics zijn op zich wel ok (verwacht geen GTA4 graphics) en de stad is heerlijk druk.
Ik blijf het apart vinden dat de schaal bij game recensies blijkbaar 6-10 is ipv 1-10.DingK schreef op woensdag 10 juni 2009 @ 13:45:
Nou, die Gamekings review had je dus ook niks aan; dat het spel "bruut" is en vol actie zit wisten we na de previews ook wel.
Download en installeer de laatste dx9 even. Deze zorgt ervoor dat het geluid goed loopt!Timocos schreef op woensdag 10 juni 2009 @ 13:47:
Heb ook maar even de ''demo'' gedownload (wil hem eigenlijk voor de Xbox kopen, maar vanwege negatieve geluiden hier en op internet eerst maar ff op pc proberen en kijken of het iets is), en heb helaas een probleem met het geluid in Windows 7. Muziek heb ik wel, maar geluiden van schieten enzo hoor je niet of met veel gekraak.
Tomorrow is not today!
Heb deze game ook sinds een paar dagen op me xdoos 360. Ik vind t wel vet, dat rennen, vliegen en knallen met t spel.
Op mijn netjes geprinte cover staat co-op, wat me echt super leek. Helaas kan k t niet vinden. zal er wel niet in zitten
Zoals Mister_S al zij, btj spidermen achtig maar zeker wel leuk.
Het volle bedrag denk ik niet waard, daarom maar via de andere routes
Het is de kosten van wat internet en een dvd zeker waard!!
Op mijn netjes geprinte cover staat co-op, wat me echt super leek. Helaas kan k t niet vinden. zal er wel niet in zitten
Zoals Mister_S al zij, btj spidermen achtig maar zeker wel leuk.
Het volle bedrag denk ik niet waard, daarom maar via de andere routes
Het is de kosten van wat internet en een dvd zeker waard!!
Scientia Potentia Est
Xbox-Live GamerTag: H3llStorm666
19x Q.Cell G5 325wp op APsystems QS1
Helaas werkt dit bij mij nietSpacey23 schreef op woensdag 10 juni 2009 @ 14:04:
[...]
Download en installeer de laatste dx9 even. Deze zorgt ervoor dat het geluid goed loopt!
Hebben meer mensen het probleem dat je GPU helemaal niet word gebruikt door het spel?
Ik heb dit onder vista met een HD4870x2...
Probleem? Je bedoelt dat het spel er grafisch niet uit ziet? Dat zal niet aan je grafische kaart liggen, het spel is grafisch gewoon zeer zwak. Geen hoogvlieger ditAlpha Suprime schreef op woensdag 10 juni 2009 @ 15:23:
Hebben meer mensen het probleem dat je GPU helemaal niet word gebruikt door het spel?
Tomorrow is not today!
Dat ook ja, maar ik haal niet meer dan 20 frames per seconde. En met rivatuner zie je ook dat je videokaart helemaal niet word gebruikt.............???
Ah oke. In Prototype moet je even naar het options menu gaan en daarna naar Video en daar Vsync op OFF zetten. Daarna krijg je wel meer dan 20 FPS.Alpha Suprime schreef op woensdag 10 juni 2009 @ 15:43:
Dat ook ja, maar ik haal niet meer dan 20 frames per seconde. En met rivatuner zie je ook dat je videokaart helemaal niet word gebruikt.............???
Tomorrow is not today!
Helaas....... Heb al om hulp gevraagd bij activisionSpacey23 schreef op woensdag 10 juni 2009 @ 16:10:
[...]
Ah oke. In Prototype moet je even naar het options menu gaan en daarna naar Video en daar Vsync op OFF zetten. Daarna krijg je wel meer dan 20 FPS.
Raar, en hoe zit het met DX9? Heb je daar de laatste versie van geinstalleerd?
Tomorrow is not today!
Yep, kwam er alleen net achter dat ik de mei update van ati AMD heb gemist. Nu aan het installeren, kijken hoe het dan gaat...Spacey23 schreef op woensdag 10 juni 2009 @ 16:22:
Raar, en hoe zit het met DX9? Heb je daar de laatste versie van geinstalleerd?
Qua moves en meuk ziet het er als Wolverine uit, misschien als lekker buttonbasher met m'n x360 controllers op de pc spelen....
Grappig die IGN review
http://xbox360media.ign.c...ype-20090609101033621.jpg
Grappig die IGN review
http://xbox360media.ign.c...ype-20090609101033621.jpg
Wat de hell krijgen we nou, ik heb tig upgrades gekocht en na het saven zijn ze plotseling verdwenen.
Iemand anders hier ook last van?
Ik vindt het overigens een mega vette game. Hoe langer je hem speelt hoe vetter die wordt.
Iemand anders hier ook last van?
Ik vindt het overigens een mega vette game. Hoe langer je hem speelt hoe vetter die wordt.
Ik denk dat ik deze maar uit de budgetbak vis na het lezen van die IGN review. Ik ben het bijna altijd met ze eens en even goed beuken lijkt me leuk, maar dat doe ik voorlopig wel in UFC 2009. De volle mep neertellen voor een slordige game vind ik wat veel van het goede.
Eindelijk het spel nu ff goed kunnen spelen op mijn andere pc
Het spel is echt een en al actie!! Geweldig. Lekker een persoon als ''skateboard'' gebruiken hahahah. Ook gewoon cool dat je echt overal heen kan lopen (en dus ook verticaal op de gebouwen kan lopen).
En dan heb ik het nog niet eens gehad over je krachten
Bommetje doen op een tank, grote zwaarden die je krijgt waarmee je mensen enzo lekker door midden kan hakken enzo.
Graphics vind ik op zich er nog wel ok uit zien (alles gewoon vol open enzo), en dan vooral met al die actie die je voorgeschoteld krijgt (je hebt bijna geen minuut rust in het spel).
Ga hem waarschijnlijk toch voor de Xbox kopen omdat dat volgens mij lekkerder speelt met een controller. Ben toch wel positief over het spel.
En dan heb ik het nog niet eens gehad over je krachten

Graphics vind ik op zich er nog wel ok uit zien (alles gewoon vol open enzo), en dan vooral met al die actie die je voorgeschoteld krijgt (je hebt bijna geen minuut rust in het spel).
Ga hem waarschijnlijk toch voor de Xbox kopen omdat dat volgens mij lekkerder speelt met een controller. Ben toch wel positief over het spel.
Hoe krijg je op een normale manier die helicopters dood ? Ik moet nu vluchten of iets dergelijk maar word telkens kapot geschoten door 3 heli's en nog zo'n 100 mannetjes. Echt vluchten kan ik het niet noemen..
Iemand enig idee hoe ik hier verder kom? Het is nogal frustrerend...
spoiler:
Dit is nadat die dokter weer wegvliegt in zijn heli zonder te landen
Kunt auto's, koelinstallaties op gebouwen etc met E oppakken en dan met TAB vijand selecteren en dan gooien.Taenadar schreef op woensdag 10 juni 2009 @ 23:15:
Hoe krijg je op een normale manier die helicopters dood ? Ik moet nu vluchten of iets dergelijk maar word telkens kapot geschoten door 3 heli's en nog zo'n 100 mannetjes. Echt vluchten kan ik het niet noemen..
spoiler:Dit is nadat die dokter weer wegvliegt in zijn heli zonder te landen
Sommige powers werken alleen als je in 'critical mass' bent. Ik denk dat ik de tutorial daarover gemist heb, hoe kom ik in critical mass?
CSS snippet om users te blokkeren: https://tweakers.net/instellingen/customcss/snippets/bekijk/2618/
Je moet daarvoor de ability critical mass aanschaffen, en dan moet je boven je normale HP zitten (blauw balkje) . Thats it, daarna druk je de knoppen in van de powers en presto.pingkiller schreef op donderdag 11 juni 2009 @ 00:06:
Sommige powers werken alleen als je in 'critical mass' bent. Ik denk dat ik de tutorial daarover gemist heb, hoe kom ik in critical mass?
Je kan ook gewoon je Xbox 360 controller op je PC aansluiten, alleen ff een ontvanger kopen als je geen wired controller hebt. Mooiere graphics en voor de rest zelfde game. Werkt op zich bij alle nieuwe games die ook op de 360 uitkomen.Timocos schreef op woensdag 10 juni 2009 @ 22:25:
AMD Ryzen 5800X3D / ASUS R-S B550-F wifi II / 32GB 3600mhz / SSD's + HDD's / GTX 1080 Ti
Oke zover was ik al een beetje. Je kan dus niet er op vliegen en dat ding inmekaar meppen?Timocos schreef op woensdag 10 juni 2009 @ 23:54:
[...]
Kunt auto's, koelinstallaties op gebouwen etc met E oppakken en dan met TAB vijand selecteren en dan gooien.
Een klap met een hammerfist wil nog wel eens flinke schade toebrengen aan helikopters en tanks. Weet het niet zeker, ben zelf nog niet zo heel ver in het spelTaenadar schreef op donderdag 11 juni 2009 @ 07:57:
[...]
Oke zover was ik al een beetje. Je kan dus niet er op vliegen en dat ding inmekaar meppen?
Goh alpha jij hierAlpha Suprime schreef op woensdag 10 juni 2009 @ 16:25:
[...]
Yep, kwam er alleen net achter dat ik de mei update van ati AMD heb gemist. Nu aan het installeren, kijken hoe het dan gaat...
- iRacing profiel | Ryzen 7700x | 4070 | 32GB DDR5 | -
In dit filmpje kun je zien dat er wel een mogelijkheid zou moeten zijn om de controle over een helicopter over te nemen!Taenadar schreef op donderdag 11 juni 2009 @ 07:57:
[...]
Oke zover was ik al een beetje. Je kan dus niet er op vliegen en dat ding inmekaar meppen?
Zijn er nog PC en 360 bezitters die spellen kopen of niet?
Zelf heb ik weinig keuze, maar ik ga deze game wel halen. Lijkt me dikke pret.
Ga hem zelf morgen toch voor de Xbox kopen.harlekein schreef op donderdag 11 juni 2009 @ 11:43:
Mja ik game altijd lekker vanuit mijn bed op de Xbox en dat speelt gewoon lekkerThe Reeferman schreef op donderdag 11 juni 2009 @ 01:40:
[...]
Je kan ook gewoon je Xbox 360 controller op je PC aansluiten, alleen ff een ontvanger kopen als je geen wired controller hebt. Mooiere graphics en voor de rest zelfde game. Werkt op zich bij alle nieuwe games die ook op de 360 uitkomen.
Wat je ook kan doen is helicopter locken en dan als ie laag vliegt springen inhouden zodat je hoger springt. Dan je secundaire aanvalsknop drukken en dan springt ie op heli en slaat ie hem kapot. Zelf vind ik het makkelijker om dingen ernaartoe te gooien.Taenadar schreef op donderdag 11 juni 2009 @ 07:57:
[...]
Thanks,dat was het inderdaad.JeanLucPicard schreef op donderdag 11 juni 2009 @ 00:44:
[...]
Je moet daarvoor de ability critical mass aanschaffen, en dan moet je boven je normale HP zitten (blauw balkje) . Thats it, daarna druk je de knoppen in van de powers en presto.
Vandaag weer even verder gespeeld. Ik ben voor de eerste keer in het spel een baas tegengekomen die ik niet meteen kon verslaan. Die gozer die je tegenkomt als een hyve in moet. Heb nog geen serieuze poging ondernomen. Ben nu wat van die sidequests aan het doen, ook best lachen.
CSS snippet om users te blokkeren: https://tweakers.net/instellingen/customcss/snippets/bekijk/2618/
Met 3 heli's die constant raketten op me schieten werkt het niet echt om dingen te gooien. Vandaar dat ik een manier zoek om die krengen anders neer te mappen.Timocos schreef op donderdag 11 juni 2009 @ 12:22:
[...]
Ga hem zelf morgen toch voor de Xbox kopen.
[...]
Mja ik game altijd lekker vanuit mijn bed op de Xbox en dat speelt gewoon lekkerSinds ik de Xbox heb speel ik geen pc spellen meer
[...]
Wat je ook kan doen is helicopter locken en dan als ie laag vliegt springen inhouden zodat je hoger springt. Dan je secundaire aanvalsknop drukken en dan springt ie op heli en slaat ie hem kapot. Zelf vind ik het makkelijker om dingen ernaartoe te gooien.
Iemand al voor het stukje wat ik aanhaalde in de spoiler?
spoiler:
Dit is nadat die dokter weer wegvliegt in zijn heli zonder te landen
En nadat ik dit gepost heb ben ik er opeens voorbij. Zeer vreemd en compleet random

[ Voor 4% gewijzigd door Taenadar op 11-06-2009 19:37 ]
Iemand al bij de missie op dat vliegdekschip? Ik zit helemaal vast namelijk...
Heb ook het idee dat het de laatste missie is, want ik weet al wie die persoon is waar je mee praat tussen de missies door enz.
Moet iig nu iemand verslaan en kom nog niet eens tot -10% bij de gast. Normaal kun je even van de boss weg lopen health gainen door mensen te consumen en weer terug. Nu zit je vast op een vliegdekschip en kun je geen kant op.
Heb ook het idee dat het de laatste missie is, want ik weet al wie die persoon is waar je mee praat tussen de missies door enz.
Moet iig nu iemand verslaan en kom nog niet eens tot -10% bij de gast. Normaal kun je even van de boss weg lopen health gainen door mensen te consumen en weer terug. Nu zit je vast op een vliegdekschip en kun je geen kant op.
Anoniem: 1074
Tof spel, maar wat ik erg vervelend vind is dat ze de resolutie beperkt hebben. Ik kan nu niet eens mijn native resolutie van 1680x1050 gebruiken. Volgens de readme kun je maar tot 1280x800 bij een videokaart met minder dan 512MB geheugen.
Iemand hier al een oplossing voor gevonden?
Ik lees overal om een resolutie hoger dan 1280x800 te krijgen je een kaart met 512MB VRAM of meer moet hebben. Nu heb ik een Radeon 3870X2 met 1024MB (512MB per GPU dus). Hierdoor zit ik dus op de 512MB grens. De tekst zegt letterlijk:Anoniem: 1074 schreef op donderdag 11 juni 2009 @ 20:14:
Tof spel, maar wat ik erg vervelend vind is dat ze de resolutie beperkt hebben. Ik kan nu niet eens mijn native resolutie van 1680x1050 gebruiken. Volgens de readme kun je maar tot 1280x800 bij een videokaart met minder dan 512MB geheugen.
Volgens dit zou ik het dus niet kunnen draaien, ik heb 512MB per GPU.Cards with less than 1024 MB cannot access resolutions with widths of greater than 1600 or heights of 1080. This means with a card of LESS THAN 1024MB VRAM has these available:
Maar dan daarna zegt ie dit:
Ik heb dus 512MB en zou het dus wel kunnen draaien.The following are only available for cards with 512MB VRAM or more:
1280 x 1024
1440 x 900
1600 x 1200
1680 x 1050
1920 x 1080
1920 x 1200
2048 x 1152
2048 x 1536
2560 x 1600
Welke moet ik nu geloven? Kan ik nu dus wel of geen 1920x1200 draaien? Kan iemand dit eens controleren met een kaart met 512MB VRAM?
[ Voor 4% gewijzigd door _Quinten_ op 11-06-2009 20:37 ]
betere videokaart kopen?Anoniem: 1074 schreef op donderdag 11 juni 2009 @ 20:14:
ik (ati 4850) kan gewoon 1680*1050 draaien.
@ Taenadar:
Je kan dingen (auto's, airco's ect) oppakken en naar heli's gooien. als je ze eerst target heb je meer kans raak te gooien.
Als je air-attacks hebt, kun je springen (vanaf een gebouw ofzo) en die gebruiken.
En als je de missie met de heli hebt gehad (en je dus een piloot hebt geconsumed) kun je als je vlakbij een heli springt, hem hijacken.
Of je vind een soldaat met een raket of granaatwerper. en pakt zijn wapen en schiet op de heli.
en als er te veel zijn. run
btw, ik ben nu hier:
spoiler:
bij de missie waar je de biotoxin pomp moet defenden
Maar ik ga steeds dood
@ Rocketkoen
Dan ben jij ook al redelijk ver. Ongeveer 3 missies verder zit ik al heel de middag vast. Voordeel van een gebroken been; tijd teveel. Wacht wel geduldig tot er meer op dat vliegdekschip zitten
Owja een tip: Richt je voornamelijk op de hunters naast het belangrijke object. Die moet je af zien te leiden, zodat ze geen schade toe kunnen richten. Probeer ook bijna iedere verslagen hunter te consumen.
Dan ben jij ook al redelijk ver. Ongeveer 3 missies verder zit ik al heel de middag vast. Voordeel van een gebroken been; tijd teveel. Wacht wel geduldig tot er meer op dat vliegdekschip zitten
Owja een tip: Richt je voornamelijk op de hunters naast het belangrijke object. Die moet je af zien te leiden, zodat ze geen schade toe kunnen richten. Probeer ook bijna iedere verslagen hunter te consumen.
[ Voor 33% gewijzigd door AndereKoekoek op 11-06-2009 21:31 ]
Ik heb een 8800GT met 512mb VRAM, en hij draait prima op 1920x1200._Quinten_ schreef op donderdag 11 juni 2009 @ 20:36:
[...]
Ik lees overal om een resolutie hoger dan 1280x800 te krijgen je een kaart met 512MB VRAM of meer moet hebben. Nu heb ik een Radeon 3870X2 met 1024MB (512MB per GPU dus). Hierdoor zit ik dus op de 512MB grens. De tekst zegt letterlijk:
[...]
Volgens dit zou ik het dus niet kunnen draaien, ik heb 512MB per GPU.
Maar dan daarna zegt ie dit:
[...]
Ik heb dus 512MB en zou het dus wel kunnen draaien.
Welke moet ik nu geloven? Kan ik nu dus wel of geen 1920x1200 draaien? Kan iemand dit eens controleren met een kaart met 512MB VRAM?
Dat lijkt me niet echt een oplossing, het is gewoon een vreemde keuze van de ontwikkelaar deze beperking.RocketKoen schreef op donderdag 11 juni 2009 @ 20:41:
[...]
betere videokaart kopen?
ik (ati 4850) kan gewoon 1680*1050 draaien.
Andere games doen het ook goed op 1680x1050 dus waarom prototype niet.
Omdat alles eens ophoudt met bepaalde hardware ... zo gaat dat in PC landAnoniem: 1074 schreef op donderdag 11 juni 2009 @ 22:47:
[...]
Dat lijkt me niet echt een oplossing, het is gewoon een vreemde keuze van de ontwikkelaar deze beperking.
Andere games doen het ook goed op 1680x1050 dus waarom prototype niet.
Vanmiddag gekocht voor de xbox 360 (heb ik zo'n vig card van de power unlimited voor 7.50€ korting bij de freerecord shop ligt ie in andere winkels voor 10€ goedkoper in de schappen dus wat het nut van dat ding is heb ik nooit begrepen maargoed.)harlekein schreef op donderdag 11 juni 2009 @ 11:43:
Dikke dikke pret met dit spel. Ik zie nog niet zo goed waarom de grote review sites het spel afkraken op graphics. Zo slecht is de drawdistance helemaal niet een ook gta4 heeft popup waar je kriebelig van wordt dus ook dat vind ik een nonargument en mensen "consumen" ziet er erg tof uit.
Als ik heel eerlijk ben beleef ik hier zelfs meer plezier dan met gta4. Hier kan je tenminste lekker klooien en met je powers lopen rommelen. Ik ben pas bij missie 3, maar van het weekend heb ik meer tijd om te spelen.
Dat snap ik ook wel, maar waarom de resolutie gaan beperken afhankelijk van de hoeveelheid RAM op je videokaart. Laat de keuze van de resolutie bij de gebruiker, ik wil wedden dat als ik het op 1680x1050 zou spelen met dezelfde detail settings, dat het nog steeds lekker loopt.belfrink schreef op donderdag 11 juni 2009 @ 23:06:
[...]
Omdat alles eens ophoudt met bepaalde hardware ... zo gaat dat in PC land
Zit ik zojuist even door de achievement list heen te bladeren zie ik dat er een achievement is voor het doden van 53.596 geïnfecteerden.... Dat lijkt wel erg verdacht veel op de achievement van Dead Rising waar je 53.594 zombies moest doden (die heb ik gelukkig al).
Dat kan geen toeval meer zijn.
Anoniem: 56924
vette game!! wel even wennen aan de controls op de pc, maar nu glide ik als de beste 
zit meteen al vast in 1 van de beginmissies,
zit meteen al vast in 1 van de beginmissies,
spoiler:
je moet een Hive beschermen tegen het leger, maar het gebouw zakt steeds in elkaar, ik ben aan de lopende band tanks en soldaten aan het killen maar ze blijven komen 
is dat iets wat je meteen al kan of wordt dit nog unlocked? ik probeer ook al de hele tijd een attack te doen terwijl ik van een gebouw spring, maar dat levert nog niks opLekker een persoon als ''skateboard'' gebruiken hahahah
Zombie GenocidestKaasje123 schreef op donderdag 11 juni 2009 @ 23:17:
Zit ik zojuist even door de achievement list heen te bladeren zie ik dat er een achievement is voor het doden van 53.596 geïnfecteerden.... Dat lijkt wel erg verdacht veel op de achievement van Dead Rising waar je 53.594 zombies moest doden (die heb ik gelukkig al).
Kill 53,595 Infected.
In L4D
Probeer eens een tank te stelen?Anoniem: 56924 schreef op vrijdag 12 juni 2009 @ 00:32:
vette game!! wel even wennen aan de controls op de pc, maar nu glide ik als de beste
zit meteen al vast in 1 van de beginmissies,spoiler:je moet een Hive beschermen tegen het leger, maar het gebouw zakt steeds in elkaar, ik ben aan de lopende band tanks en soldaten aan het killen maar ze blijven komen
[...]
is dat iets wat je meteen al kan of wordt dit nog unlocked? ik probeer ook al de hele tijd een attack te doen terwijl ik van een gebouw spring, maar dat levert nog niks op
Moet je daar niet die gele ballen oppakken om materiaal te verzamelen. Dus gewoon sprinten en die dingen oppakken.Anoniem: 56924 schreef op vrijdag 12 juni 2009 @ 00:32:
zit meteen al vast in 1 van de beginmissies,spoiler:je moet een Hive beschermen tegen het leger, maar het gebouw zakt steeds in elkaar, ik ben aan de lopende band tanks en soldaten aan het killen maar ze blijven komen
[...]
is dat iets wat je meteen al kan of wordt dit nog unlocked? ik probeer ook al de hele tijd een attack te doen terwijl ik van een gebouw spring, maar dat levert nog niks op
Sinds gisteren heb ik Prototype gekocht, maar ik ben er nu al klaar mee om heel eerlijk te zijn. Was t/m het punt gekomen waar je die infected water tanks moet kapot maken voor genetisch materiaal en had het toen wel gehad. Moet je weer terug naar je zus of dat andere wijf die je weer wegsturen. Stukje roaming weer, missie uitkiezen, missie doen en weer met een stomme rede van: ga hier maar heen. Terwijl het hoofdpersoon niet even voor zichzelf kan denken (hmmmm 1+1 = 2?), ze gooien het op geheugen verlies maar voor iemand die zogenaamd op de universiteit heeft gezeten lijkt hij zo dom als de achterkant van een koe.
Sowieso het begin krijg je alle krachten en heb je echt zoiets van: wtf, heb ik dat nou net gedaan? En vervolgens nemen ze alles weg en zit je in het verleden.
Spel is zo herhalend en saai, en al die extra dingen die je kunt doen zoals races en zoveel infected killen in een bepaalde tijd zijn nou ook net de dingen die ik haat om te doen. Is ook de rede waarom ik die races in GTA4 bijv. niet of weinig heb gedaan (of hidden packages zoeken is er ook zo eentje van die in Prototype ook 'leuk' is verwerkt. Enige verschil is dat het er geen 100 zijn zoals in GTA, maar 50 hints en 100 landmarks oid).
Vandaag dit spel terug brengen, had gehoopt dat het beter zou zijn.. maar ben in de hype getrapt helaas (had beter moeten weten na 10 jaar lang games spelen).
Sowieso het begin krijg je alle krachten en heb je echt zoiets van: wtf, heb ik dat nou net gedaan? En vervolgens nemen ze alles weg en zit je in het verleden.
Spel is zo herhalend en saai, en al die extra dingen die je kunt doen zoals races en zoveel infected killen in een bepaalde tijd zijn nou ook net de dingen die ik haat om te doen. Is ook de rede waarom ik die races in GTA4 bijv. niet of weinig heb gedaan (of hidden packages zoeken is er ook zo eentje van die in Prototype ook 'leuk' is verwerkt. Enige verschil is dat het er geen 100 zijn zoals in GTA, maar 50 hints en 100 landmarks oid).
Vandaag dit spel terug brengen, had gehoopt dat het beter zou zijn.. maar ben in de hype getrapt helaas (had beter moeten weten na 10 jaar lang games spelen).
[ Voor 13% gewijzigd door Madje op 12-06-2009 09:59 ]
Thanks voor je reply. Ik was ook bang dat het om een (false)hype ging, maar die geluiden worden nu steeds duidelijker.Madje schreef op vrijdag 12 juni 2009 @ 09:57:
Sinds gisteren heb ik Prototype gekocht, maar ik ben er nu al klaar mee om heel eerlijk te zijn. Was t/m het punt gekomen waar je die infected water tanks moet kapot maken voor genetisch materiaal en had het toen wel gehad. Moet je weer terug naar je zus of dat andere wijf die je weer wegsturen. Stukje roaming weer, missie uitkiezen, missie doen en weer met een stomme rede van: ga hier maar heen. Terwijl het hoofdpersoon niet even voor zichzelf kan denken (hmmmm 1+1 = 2?), ze gooien het op geheugen verlies maar voor iemand die zogenaamd op de universiteit heeft gezeten lijkt hij zo dom als de achterkant van een koe.
Ik snap dit echt niet... Ik heb de game ook en heb 2 dagen bijna non stop gespeeld. Ik vind het echt een goede leuke game waar je erg vrij bent. GTA 4 kon me helaas niet zo lang boeien..
Tja; een beetje een kwestie van gevoel/smaak denk ik.Floris-K schreef op vrijdag 12 juni 2009 @ 11:49:
Ik snap dit echt niet... Ik heb de game ook en heb 2 dagen bijna non stop gespeeld. Ik vind het echt een goede leuke game waar je erg vrij bent. GTA 4 kon me helaas niet zo lang boeien..
In GTA4 kon het verhaal mij alleen redelijk boeien, maar in Saints Row 2 heb ik 10x meer fun beleefd.
In GTA4 was het verhaal best goed geïntegreerd en kon het mij ook enorm boeien. Bij Prototype heb ik dat idee dus niet, tevens voelt alles wat je moet doen als hetzelfde. Je bent ook steeds in de buitenlucht, en wanneer je een gebouw binnengaat lijkt het verdacht veel op iets anders wat je al gezien hebt (ik refereer hier naar het gevecht waar je allemaal hunters moet doodmaken en de missie waar je een panzerwagen bestuurder met consumen).
In principe is dat natuurlijk ook het geval bij GTA4 als je het van een afstand bekijkt, maar doordat het zo verweven zat in het verhaal had ik het idee dat het allemaal spannend was. Eerst een schietgevecht in een pakhuis bijv. daarna in de achtervolging in een auto. Of vuilnis ophalen (was misschien een rare missie, maar wel leuk voor de afwisseling).
In principe is dat natuurlijk ook het geval bij GTA4 als je het van een afstand bekijkt, maar doordat het zo verweven zat in het verhaal had ik het idee dat het allemaal spannend was. Eerst een schietgevecht in een pakhuis bijv. daarna in de achtervolging in een auto. Of vuilnis ophalen (was misschien een rare missie, maar wel leuk voor de afwisseling).
Vond GTA wel vet, maar het leek me echt veel leuker als je ook superkrachten had
En ziedaar ...Prototype. Net gekocht voor de Xbox.
Dit spel is best gaaf, zeker voor een buttonmash-game 
Enig minpuntje tot nu toe is dat het verkeer 'nogal' dom is (ze rijden massaal op blokkades van het leger in, en ze lopen wel heel erg in groepjes soms).
De graphics komen voor de pixelfuckers wellicht wat tekort, maar het draait allemaal prima op wat verouderde hardware, en ziet er behoorlijk netjes uit. De menu's zijn ook heerlijk: In één klik naar je desktop terug
Activision
Enig minpuntje tot nu toe is dat het verkeer 'nogal' dom is (ze rijden massaal op blokkades van het leger in, en ze lopen wel heel erg in groepjes soms).
De graphics komen voor de pixelfuckers wellicht wat tekort, maar het draait allemaal prima op wat verouderde hardware, en ziet er behoorlijk netjes uit. De menu's zijn ook heerlijk: In één klik naar je desktop terug
Activision
Heb hem net op de Xbox gespeeld. Man oh man wat speelt dat heerlijk met een controller. Alles is zo lekker makkelijk qua besturing, dus ik ren voornamelijk lekker door de stad en heerlijk keet schoppen
Op de graphics heb ik eigenlijk niks aan te merken met mijn Xbox versie.
Ik speel hem op de pc met xbox controller en dat speelt lekker. Alleen zien de graphics er minder leuk uit op de pc. Speel alles op het hoogst, dus aan mijn pc zal dat niet liggen
Tomorrow is not today!
Tis inderdaad een aanrader om de xbox360 controller te gebruiken op de PC, ik startte het spel op en hij herkende de controller en vanaf dat moment wordt er gerefereerd aan "A" en "B" en alle andere xbox controller knoppen, ideaal! Ik heb een "aardige" PC; Core2Duo 2,33GHz, nVidia 8800GTS 512Mb en ik speel op 1680x1050 met alles op "high" en 4xFSAA, ziet er behoorlijk strak uit en loopt perfect, wel vsync uitgezet. Ik heb het nog niet lang genoeg gespeeld om er een goed oordeel over te vormen, alleen de intro missie, maar het lijkt veelbelovend.
Ook ik speel dit soort games graag, Saints Row 1 en 2 en Crackdown behoren tot mijn favoriete games op de 360...
Ook ik speel dit soort games graag, Saints Row 1 en 2 en Crackdown behoren tot mijn favoriete games op de 360...
https://www.strava.com/athletes/10490675
Ook wat chill: een machine geweer pakken van een soldaat en dan lekker om je heen raggen
Heb nu dat schild en nu kan ik gewoon echt door alles en iedereen heen beuken (inc. auto's). Lekker over een trotoir rennen en ondertussen iedereen van zijn sokken lopen hahah. Vind het echt een geweldig spel
Heb nu dat schild en nu kan ik gewoon echt door alles en iedereen heen beuken (inc. auto's). Lekker over een trotoir rennen en ondertussen iedereen van zijn sokken lopen hahah. Vind het echt een geweldig spel
Met 4x FSAA en een resolutie van 2560x1600 ziet het er stukken beter uit op mijn pc als op de xbox.Spacey23 schreef op vrijdag 12 juni 2009 @ 14:08:
Ik speel hem op de pc met xbox controller en dat speelt lekker. Alleen zien de graphics er minder leuk uit op de pc. Speel alles op het hoogst, dus aan mijn pc zal dat niet liggen
En ja de xbox360 controler is een vereiste voor deze en vele andere games die ook op de consoles uitkomen.
Prototype is het type game dat je zo af en toe een uurtje of anderhalf moet spelen, niet langer.
Als je dat aanhoudt blijft de game vet en word ie zeker niet saai. Ik ga em zeker uitspelen, maar niet in 1 ruk zoals bijv. Killzone2 of GOW2
[ Voor 19% gewijzigd door Henkus op 12-06-2009 14:56 ]
Wilde hem eigenlijk halen, begon een beetje te twijfelen 
Heeft dit spel een grotere funfactor dan X-Men origins: Wolverine? Vond dat spel ook opizch al lekker om ff een uurtje per dag te spelen.
Heeft dit spel een grotere funfactor dan X-Men origins: Wolverine? Vond dat spel ook opizch al lekker om ff een uurtje per dag te spelen.
Ergens in een vorige post had ik al gezegd dat het me deed denken aan Wolverine. Dat vond ik dus ook een super vette game. Prototype is dus beetje a la wolverine, maar dan meer vrijheid en meer afwisseling. Je hebt ook meer krachten die je vrij kunt spelen en zelf de keuze welke krachten je wilt hebben.
Als je Wolverine leuk vin, dan is deze game zeker iets voor jou. Wolverine werd ook beoordeelt als een suffe button mash game en toch heb ik er veel plezier aan beleefd. Speel nu al 3 dagen nonstop eigenlijk..
Zit in één missie vast en ben naar een oude save game gegaan om eerst alle krachten te verzamalen om het vervolgens nog eens tegen dat monster op te nemen.
Als je Wolverine leuk vin, dan is deze game zeker iets voor jou. Wolverine werd ook beoordeelt als een suffe button mash game en toch heb ik er veel plezier aan beleefd. Speel nu al 3 dagen nonstop eigenlijk..
Zit in één missie vast en ben naar een oude save game gegaan om eerst alle krachten te verzamalen om het vervolgens nog eens tegen dat monster op te nemen.
Thx! Ik ga hem dalijk maar halen dan!
Gisteren besteld via Steam. Vannacht wordt hij daar gereleased dus moet nog even wachten.
Even aan zien of dat een beetje fijn werkt via keyboard+mouse qua control anders misschien toch eens zo'n xbox controller kopen
Even aan zien of dat een beetje fijn werkt via keyboard+mouse qua control anders misschien toch eens zo'n xbox controller kopen
Vond hem eerlijk gezegd met muis en keyboard ook wel fijn spelen, maar je moet wel echt snel met je muis zijn. Met controller speelt ie echt zoveel lekkerderGraham schreef op vrijdag 12 juni 2009 @ 15:27:
Gisteren besteld via Steam. Vannacht wordt hij daar gereleased dus moet nog even wachten.
Je kan anders ook ff testen toch?
Geweldig spel en ook de enige in tijden die de Logitech rumblepad II perfect ondersteunt! Groot pluspunt voor mij hier.
Via steam is hij nu beschikbaar. Dacht dat het pas morgen zou zijn, met andere woorden middernacht maar na herstart van steam kan ik hem nu al downloaden.
Zelfde hier. Naast de hoofdlijn van gta4 was er geen moer te doen anders dan je vriendin ophalen om saaie minigames te spelen. GTA4 miste echte het gehele funfactor zoals een tank om alles mee stuk te rijden bijvoorbeeld. Nee de lol was er daar al gauw vanaf voor mij terwijl dit spel me al 2 dagen lang kan boeien met alleen maar dingen slopen.Floris-K schreef op vrijdag 12 juni 2009 @ 11:49:
Zal wel een kwestie van smaak zijn maar aan de gemiddelde score te zien op metacritics van users zijn er wel meer mensen die dit spel erg leuk vinden.