"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time... like tears in rain... Time to die."

Wat doe ik fout?
TheZeroorez schreef op vrijdag 12 juni 2009 @ 23:20:
Hmm moet nu binnen ergens genetisch materiaal verzamelen... Maar ik zit een beetje vast:
spoiler:Er komt na een tijdje zo'n gozer met een of ander wapen met een groene laser en een staf met stroom. Hij is té sterk... Met 75% health en een schild begin ik, maar of ik nu couterattacks doe en wacht tot hij aan het herladen is, en of ik nu de zweep, klauwen of knotsen gebruik... het mag niet baten
Wat doe ik fout?
Heerlijk spel. Gewoon dikke fun en speelt lekker weg. Heb hier al meer lol aan gehad dan veel andere recente titels (Assassin's Creed, GTA4...). Ook is de sfeer heel erg goed.
Nog iets anders: uit betrouwbare bron weet ik dat dit spel een functie heeft genaamd New Game+ (onder andere bekend van Chrono Trigger) wanneer je het hebt uitgespeeld. Dit houdt in dat je opnieuw kan beginnen, maar dat je al je behaalde skills en gevonden orbs mag blijven gebruiken. Topper! Schijnt helaas niet te werken voor Hard wanneer je het spel hebt uitgespeeld op Normal.
[ Voor 40% gewijzigd door The Zep Man op 13-06-2009 00:33 ]
Yar har, wind in your back, lads, wherever you go!
Ik heb ook wat screenshots gemaakt, op dit moment nog geen spoilers maar ik zal er wel steeds wat toevoegen dus die zullen er zeker wel een keer in komen.
Anoniem: 246008
Of ligt dit nu aan mijn graka: ati 4870 met laatste drivers. Tis triestig zo
Heb vaker gehoord dat de ATI drivers voor problemen konden zorgen bij dit spel. Houdt de updates even in de gaten, er zal namelijk snel genoeg een nieuwe driver uitkomen.
Tomorrow is not today!
CSS snippet om users te blokkeren: https://tweakers.net/instellingen/customcss/snippets/bekijk/2618/
Nee. Later in het spel krijg je ook verschillende 'zwaardere' tegenstanders die zich niets aantrekken van je flying kick.pingkiller schreef op zaterdag 13 juni 2009 @ 02:14:
Ligt het aan mij of is bijna elk gevecht te winnen door steeds te springen+flying kick te gebruiken? Mooi van deze tactiek is dat je bijna niet geraakt wordt.
Overigens net uitgespeeld. Na een korte pauze maar eens aan Hard beginnen. Helaas begin je dan wel opnieuw, omdat New Game+ niet beschikbaar is voor Hard difficulty wanneer je het spel op Normal hebt uitgespeeld.
[ Voor 21% gewijzigd door The Zep Man op 13-06-2009 11:14 ]
Ik kan iig beamen dat er idd een nieuwe game mode is waar je overnieuw mag beginnen met al je skills. Als het goed is, is hard nu ook unlocked, want heb hem op normal uitgespeeld. Je gaat na de game iig terug naar de free roam mode om daar alle EP events, Web targets te halen en de hives plus bases te vernietigen.
Floris-K schreef op zaterdag 13 juni 2009 @ 13:18:
spoiler:One thousand Sons is de laatste missie. Je moet een super hunter verslaan op een vliegdekschip. Je kan er met bommen, raketten en helikopters gooien. Heb er ongeveer 250-30 over gedaan om hem eindelijk te verslaan en had nu nog full health en 40 secondes over. Van alles geprobeerd.. alle powers een heli jatten, wapens stelen van de soldaten etc etc en niet werkte. Het is iig een goed hard gevecht waar je de game mee afsluit.
Steeds nadat je op zijn rug hebt gezeten wel met air dash snel weg gaan, want da doet hij zelf een devastator en daar ga jij bijna altijd aan dood. Tijdens het weg rennen pak je een mannetje en 2x air dash dan consume je hem 1x air dash terug mannetje pakken en weer 2x air dash door. Heb je weer full health en kun je terug naar de super hunter om je aanval uit te voeren.
Anoniem: 283778
Maar ik moet zeggen dat het wel heerlijk speelt, het springen en over muren sprinten, springen van hoge gebouwen en met een dreun neerkomen op de straat, geweldig!
Ook ben ik erg blij met eindelijk weer eens een goede port voor de PC, na de vreselijke ports van Saint rows 2 en GTA4 was ik erg blij dat Prototype goed en vloeiend werkt.
Floris-K schreef op zaterdag 13 juni 2009 @ 14:00:
spoiler:Voordeel hiervan is dat je je health niet gebruikt voor je aanvallen en zeker op het eind als die mannetjes weg zijn en je kan niet meer opladen, is het toch nog bruikbaar.
Yes bedanktThe Zep Man schreef op vrijdag 12 juni 2009 @ 23:40:
[...]
spoiler:Hammerfist werkte volgens mij wel redelijk in dit gevecht. Loop anders rondjes en pak de health op die hier en daar gegenereerd worden door de hive.
I pitty the fools who took my game-station.....
Zit nu bij missie 10 of 11 en heb vrijwel alles upgraded van wat ik beschikbaar heb.
Het is veels te leuk om rond te lopen/vliegen/springen en alles af te maken wat er rondloops bij hyves of bases
Ik vind het spel echt heerlijk. Doet een beetje denken aan God of War maar dan sneller en met vrijheid. Idiaal spel voor na een klote dag op het werk ofzo
* LordMithril hoopt op een deel 2
[ Voor 5% gewijzigd door LordMithril op 13-06-2009 18:30 ]
Bier, Whiskey en Metal!!
TheZeroorez schreef op zaterdag 13 juni 2009 @ 17:05:
[...]
Yes bedankt
spoiler:De fout die ik maakte was erop af springen, dan krijg je schokken en ga je dood. Iets meer afstand houden + hammerfist = werkt.
Wat voor mij werkte in Hard: unlock de Whipfist en de eerste unlock die al beschikbaar is. Hij heeft in feite 4 aanvallen waar je rekening mee moet houden:
1. Zijn schokstok: alleen close-range, zeer irritant. Van wegblijven!
2. Raketaanval, 1 raket tegelijk: is te dodgen op middellange afstand, maar kost wat moeite.
3. Raketaanval, alle raketten zeer snel achter elkaar: gek genoeg makkelijker te ontwijken op de middellange afstand dan aanval 2.
4. Mortieraanval, gooit iets van vier mortieren in de lucht (let op het geluid dat ze maken) en schiet ze daarna overhoop. Zeer lastige aanval om te ontwijken. Met deze aanval kan je beter springen en zo snel mogelijk naar de andere kant van de ruimte gaan.
Blijf op de middellange afstand. In het begin gebruikt hij dan voornamelijk aanval 2 en 3. Elke keer al moet hij herladen na zijn aanval, geef hem een mep met de Whipfist. Na verloop van tijd komen er kleine infected uit de hive. Blijf de strategie handhaven, maar doe na elke aanval een X -> Y aanval (van de eerste Whipfist unlock) om alle infected om je heen uit te schakelen. Geeft meteen een zooi health. Hij gaat via deze methode traag maar gestaag neer. Ga niet op hem inspelen als hij zijn schokstok trekt: gewoon afstand houden en wachten.
Er zitten checkpoints in elke missie en meestal vind ik ze wel goed verspreid. Er zijn een paar punten op Hard waar ik toch wel wat moeite mee heb, maar meestal valt het stuk dat je over moet doen wel mee.Ulti23 schreef op zaterdag 13 juni 2009 @ 17:33:
Het is wel jammer dat er geen quick save ofzo inzit, zodat je ergens midden in een missie kan saven om later precies daar weer verder te gaan. Nu moet je constant opnieuw beginnen aan je missie...
[ Voor 13% gewijzigd door The Zep Man op 13-06-2009 20:30 ]
al blijf je langer spelen word het al snel eentonig.
Maar ik geniet hem dus echt van dit spel, de krachten zijn geweldig en de snelheid met rennen enzo vind ik ook top.
Grafisch is het wel wat minder, maar daar heb ik totaal geen last van, het loopt teminste 100% soepel
Voor mensen met Vista die geluidsproblemen hebben. (krakend geluid of langzaam / snel geluid)
- Ga naar het scherm met afspeel apparaten
- Doe eigenschappen van je afspeel apparaat
- Bij geavanceerd zet je de sample frequentie op 24bits / 48000 hz
Hello there
Sommige mensen zitten dit spel inderdaad af te kraken op de graphics, maar ik vind het wel meevallen. Het draait heerlijk met een hedendaagse 'redelijke' videokaart (HD4850). Dit in tegenstelling tot sommige andere brakke ports (GTA4, SR2...).Sinester schreef op zaterdag 13 juni 2009 @ 20:26:
Grafisch is het wel wat minder, maar daar heb ik totaal geen last van, het loopt teminste 100% soepel
Het is echt een megabruut spel. Ik snap dat het niet voor iedereen is, maar als je van snelle actie houdt en een game zoekt waarbij het superhero (of villain) gevoel dichtbij komt dan is dit het wel.
De vergelijkingen met InFamous gaan eigenlijk niet op. Het zijn beide open world games met een karakter met superkrachten en ze komen tegelijkertijd uit. Dat is opvallend, maar daar houdt de vergelijking op. De gameplay is volkomen anders.
En ja, de graphics hadden beter gekund, meer variatie in character models was ook leuk geweest, maar als je eenmaal bezig bent is dat geen gemis. Dit is een spel waarbij het echt om de gameplay gaat en wat mij betreft is het een succes. Echt een heerlijke game.
Denk ook dat het noodzakelijk is om met dit spel een goede framerate te hebben.Graham schreef op zaterdag 13 juni 2009 @ 21:13:
Gameplay komt voor mij ook voorop. Een spel kan er brut uitzien maar als het klote is om te bespelen ga je het toch snel links laten liggen.
Als het spel niet vloeiend speelt dan valt het denk ik echt niet te spelen door de hoge snelheid van bewegen en actie.
Is er iemand al achtergekomen welke powers/skills je moet nemen om de Air-variant van de Critical Pain devastator te verkrijgen? De Ground-based versie is geen probleem.
[ Voor 10% gewijzigd door The Zep Man op 13-06-2009 22:00 ]
Geen idee, op een gegeven moment deed ik een missie en ik had plots de Air-variantThe Zep Man schreef op zaterdag 13 juni 2009 @ 21:58:
Over de powers: er zijn zeer waardevolle powers en minder waardevolle. Echter, van wat ik tot nu toe heb gezien is geen enkele power compleet waardeloos. Hunters kan je prima afmaken met Hammerfist in plaats van met Blade. Alleen Claw heeft in mijn speelstijl niet veel nut: als gewone aanval doet het niet erg veel schade en hoewel de ondergrondse aanval er stoer uitziet, duurt het op- en afbouwen veel te lang. Net als Armor, dat ik eigenlijk niet gebruik: het vertraagt teveel. Ik ben meer een fan van Shield. Nu moet ik wel zeggen dat ik erg van de Movement-powers ben: veel en snel heen en weer bewegen. Een klap ontwijken is nog steeds beter dan een klap blokkeren. Ook helpt het natuurlijk met snel reizen door Manhattan heen.
Is er iemand al achtergekomen welke powers/skills je moet nemen om de Air-variant van de Critical Pain devastator te verkrijgen? De Ground-based versie is geen probleem.
hoi
Armor is vooral wat later erg goed. Tegen al dat geweld is je schild namelijk behoorlijk snel stuk. en met wat upgraden kun je met armor aan ook prima gebouwen oprennen ed.The Zep Man schreef op zaterdag 13 juni 2009 @ 21:58:
Over de powers: er zijn zeer waardevolle powers en minder waardevolle. Echter, van wat ik tot nu toe heb gezien is geen enkele power compleet waardeloos. Hunters kan je prima afmaken met Hammerfist in plaats van met Blade. Alleen Claw heeft in mijn speelstijl niet veel nut: als gewone aanval doet het niet erg veel schade en hoewel de ondergrondse aanval er stoer uitziet, duurt het op- en afbouwen veel te lang. Net als Armor, dat ik eigenlijk niet gebruik: het vertraagt teveel. Ik ben meer een fan van Shield. Nu moet ik wel zeggen dat ik erg van de Movement-powers ben: veel en snel heen en weer bewegen. Een klap ontwijken is nog steeds beter dan een klap blokkeren. Ook helpt het natuurlijk met snel reizen door Manhattan heen.
Ik zet het wel pas aan als ik aan een gevecht begin (tegen sterke tegenstanders). want je kan niet gliden enzo, dus om ergens snel te komen of dingen te ontwijken is het niet nuttig
Was het misschien een side mission? Heb die namelijk niet zo heel erg gedaan in Normal: was nergens voor nodig, EP zat.Mafk33s schreef op zaterdag 13 juni 2009 @ 22:03:
[...]
Geen idee, op een gegeven moment deed ik een missie en ik had plots de Air-variantWas volgens mij nog een koopje ook! Maar echt gedetaileerde informatie heb ik niet, sorry
Als het een hoofdmissie is (wat aannemelijker is), dan ben ik benieuwd welke powers jij nog meer geunlocked hebt om bij die devastator te komen. Kan je eens een lijstje geven van alles wat onder de betreffende categorie staat?
Grootste nadeel tijdens gevechten is dat je niet meer kan rollen. Maar misschien moet ik er toch eens wat meer mee experimenteren. Voor ontwijken kan je tenslotte nog steeds Air Dashes gebruiken.RocketKoen schreef op zaterdag 13 juni 2009 @ 22:07:
[...]
Armor is vooral wat later erg goed. Tegen al dat geweld is je schild namelijk behoorlijk snel stuk. en met wat upgraden kun je met armor aan ook prima gebouwen oprennen ed.
Ik zet het wel pas aan als ik aan een gevecht begin (tegen sterke tegenstanders). want je kan niet gliden enzo, dus om ergens snel te komen of dingen te ontwijken is het niet nuttig
Nog een betere functie: met de juiste upgrade kan je jezelf naar een helicopter toetrekken, om deze in mid-air te kapen. Zal ook wel kunnen zonder Whipfist, maar dit maakt het zoveel makkelijker. Ook UAV's uit de lucht meppen gaat een stuk sneller dan op de ouderwetse manier (flying kicks geven).Anoniem: 283778 schreef op zaterdag 13 juni 2009 @ 22:30:
De Whiparm of hoe het ook mag heten is erg goed tegen helicopters, even chargen en je haalt in 1 keer een helicopter uit de lucht, zelfs van een flinke afstand.
[ Voor 72% gewijzigd door The Zep Man op 13-06-2009 22:54 ]
Volgens mij was het gewoon tijdens een hoofdmissie. Volgens mij kan je geeneens bij sidemissies upgrades unlockenThe Zep Man schreef op zaterdag 13 juni 2009 @ 22:46:
[...]
Was het misschien een side mission? Heb die namelijk niet zo heel erg gedaan in Normal: was nergens voor nodig, EP zat.
Als het een hoofdmissie is (wat aannemelijker is), dan ben ik benieuwd welke powers jij nog meer geunlocked hebt om bij die devastator te komen. Kan je eens een lijstje geven van alles wat onder de betreffende categorie staat?
Hij staat gewoon onder attacks, direct onder critical pain devastator
hoi
Daar staat hij bij mij niet, zelfs met Critical Pain Devastator unlocked. Welke andere Attacks heb je ge-unlocked?Mafk33s schreef op zaterdag 13 juni 2009 @ 23:34:
[...]
Volgens mij was het gewoon tijdens een hoofdmissie. Volgens mij kan je geeneens bij sidemissies upgrades unlocken
Hij staat gewoon onder attacks, direct onder critical pain devastator
Je krijgt hem vóórdat je de attacks krijgt waarbij je miljoenen uit kan geven (zoals bijv. een blade attack van een miljoen), meer weet ik niet meerThe Zep Man schreef op zaterdag 13 juni 2009 @ 23:48:
[...]
Daar staat hij bij mij niet, zelfs met Critical Pain Devastator unlocked. Welke andere Attacks heb je ge-unlocked?
hoi
Het gaat juist om het "veel zooi unlocken". Volgens mij heb je voor de Air-variant minstens twee verschillende unlocks nodig. En welke dat zijn is niet duidelijk. Hierom vroeg ik je al twee keer en lijst te geven welke unlocks je in totaal hebt gehaald (in het spel waarbij je ook de Air Critical Pain Devastator hebt). Dan zoek ik zelf wel de unlock benodigdheden uit.Mafk33s schreef op zaterdag 13 juni 2009 @ 23:51:
[...]
Je krijgt hem vóórdat je de attacks krijgt waarbij je miljoenen uit kan geven (zoals bijv. een blade attack van een miljoen), meer weet ik niet meerVolgens mij is het gewoon: Missie spelen >> veel zooi unlocken >> Air crit.. devastator. Ik heb echt bizar weinig informatie hierover eigenlijk
Ja, dat weet ik dus nietThe Zep Man schreef op zaterdag 13 juni 2009 @ 23:54:
[...]
Het gaat juist om het "veel zooi unlocken". Volgens mij heb je voor de Air-variant minstens twee verschillende unlocks nodig. En welke dat zijn is niet duidelijk. Hierom vroeg ik je al twee keer en lijst te geven welke unlocks je in totaal hebt gehaald (in het spel waarbij je ook de Air Critical Pain Devastator hebt). Dan zoek ik zelf wel de unlock benodigdheden uit.
hoi
Je weet niet welke upgrades je ge-unlocked hebt omdat je ze 'allemaal' ge-unlocked hebt?Mafk33s schreef op zaterdag 13 juni 2009 @ 23:58:
[...]
Ja, dat weet ik dus nietIk heb altijd zoveel EP door het free-roamen en dergelijke dat ik alle upgrades al heb voordat ik naar de volgende missie ga en daar weer upgrades unlock. Sorry dat ik niet kan helpen.
Nee, alle upgrades die ik tot op een bepaald moment kan halen, koop ik allemaal. Kan ik niet méér upgrades kopen(en heb ik ze dus allemaal al gekocht), ga ik die dus unlocken in een missie, waarna ik dit proces herhaalThe Zep Man schreef op zondag 14 juni 2009 @ 00:01:
[...]
Je weet niet welke upgrades je ge-unlocked hebt omdat je ze 'allemaal' ge-unlocked hebt?
hoi
besturing van tanks is gewoon standaard, daar heb je geen combo's voor nodig.
en met het vechten zijn alle combo's te doen met alleen de muis.
Tobo gebruik je alleen voor dingen op te pakken, movement en skills kiezen
Maar sommige mensen vinden het lekkerder om met een controller spelen
[ Voor 35% gewijzigd door Sinester op 14-06-2009 20:18 ]
Hello there
Hoop ook dat ergens deze week gaat gebeuren , word er wel wat ongeduldig van zoWillybubba schreef op vrijdag 12 juni 2009 @ 22:21:
Ik heb een abbo op de PU besteld voor 42,50 waar je een jaar lang PU krijgt met Prototype als welkomstkado... Eigenlijk dus Prototype met per ongeluk 12 PU's erbij tegen een leuk prijsje
Vraag me alleen ff af wanneer 'ie dan op m'n mat ligt.
kingfriko
"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time... like tears in rain... Time to die."
Echt lekker een beetje zinloos van alles in elkaar meppen. Missies zijn lekker afwisselend, maar af en toe gaat het vervelen. Over de framerate met alles max heb ik niet te klagen, meestal 60+ fps tenzij er veel gebeurd in het scherm.
Kunnen ze bij gta4 nog wat leren.
Maar als ik ga spelen speelt het geluid veeeel te snel af,
Ik hoor allemaal van die piepstemmetjes.
Hoe kan ik dit oplosse?
Anoniem: 56924
Anoniem: 285907
Ik kwam dit net tegenBaseje schreef op maandag 15 juni 2009 @ 08:48:
Ik heb nu ook protype, Echt een leuk spel;)
Maar als ik ga spelen speelt het geluid veeeel te snel af,
Ik hoor allemaal van die piepstemmetjes.
Hoe kan ik dit oplosse?
Sinester schreef op zaterdag 13 juni 2009 @ 20:26:
...dit loste bij mij het krakende en super snelle geluid op
- Ga naar het scherm met afspeel apparaten
- Doe eigenschappen van je afspeel apparaat
- Bij geavanceerd zet je de sample frequentie op 24bits / 48000 hz
Opgelost.
Ik kon dit zelf niet vinden
Je krijgt vanzelf een missie waarbij het verplicht is om een piloot te consumeren. Die wordt dan ook aangeboden in die missie.Anoniem: 56924 schreef op maandag 15 juni 2009 @ 09:07:
ik heb nu de mogelijkheid om een helikopter te kapen, maar om dat te activeren moet ik eerst een helikopterpiloot consumen. heb al wat op militaire bases rondgelopen maar kan zo geen piloot ontdekken die toevallig een sigaretje staat te rokenweet iemand of je via een missie alsnog de kans krijgt een piloot te consumen? want ik kan rondvliegende helikopters op dit moment alleen nog maar vernietigen, niet overnemen
Iets anders dan normaal, zonder ook zieke specs nodig te hebben.
Zal me denk ik nog vele uurtjes met dit spel vermaken!
| PoE | iPhone 13 Pro |
Acer Aspire 8930G | Intel Core 2 Duo T4600 | 4GB DDR3 | GeForce 9600M GT |

Heb het nu 21 uur gespeeld (zie flickr link in sig voor pics) en vind het echt briljant. Vooral die devastator attacks zijn erg cool.
http://www.twitch.tv/jannustitannus
Draait toch niet op een al te hoge resolutie van 1280x800, geen AA, maar dat maakt eigenlijk allemaal weinig uit.
Zet vsync eens uit.Hann1BaL schreef op dinsdag 16 juni 2009 @ 12:36:
Wat voor systeem heb je nodig voor deze game zeg? Hij is echt niet soepel te krijgen op een systeem die toch wel dik aan de eisen zou moeten voldoen. Alles gaat schokkerig, zelfs de cutscenes spelen niet goed af. Dit is wel erg vervelend(Systeem is wel te zien in mn signature)
Draait toch niet op een al te hoge resolutie van 1280x800, geen AA, maar dat maakt eigenlijk allemaal weinig uit.
[ Voor 0% gewijzigd door Graham op 16-06-2009 17:43 . Reden: typo ]
Dit in combinatie met de geluidsfix is een redder voor mij!
Toch wel 2 problemen die ik vaker zie langskomen: Lage framerate en het geluid bij de filmpjes wat niet goed zit. Misschien in de TS zetten? Scheelt weer wat vragen. Ze zullen vast snel met een fix komen die deze problemen oplossen.
[ Voor 36% gewijzigd door Hann1BaL op 16-06-2009 13:21 ]
Zelf geen problemen ermee eigenlijk. Gewoon vsync aan hier namelijk. Misschien een wat oudere grafische kaart?Hann1BaL schreef op dinsdag 16 juni 2009 @ 13:18:
[...]
Dit in combinatie met de geluidsfix is een redder voor mij!
Toch wel 2 problemen die ik vaker zie langskomen: Lage framerate en het geluid bij de filmpjes wat niet goed zit. Misschien in de TS zetten? Scheelt weer wat vragen. Ze zullen vast snel met een fix komen die deze problemen oplossen.
Zie signature zei ik alGraham schreef op dinsdag 16 juni 2009 @ 13:38:
[...]
Zelf geen problemen ermee eigenlijk. Gewoon vsync aan hier namelijk. Misschien een wat oudere grafische kaart?
Het geluid is bij mij nog steeds problematisch. Ik heb het trucje met de 24 bits en 48000 Hz al wel geprobeerd, maar het hakkelt tijdens de filmpjes. Verder werkt het prima. Zowel via S/PDIF geprobeerd via receiver, als direct via koptelefoon op de analoge stereo uitgang. Geluid hakkelt alleen bij de filmpjes (van het WEB)
Ik moet zeggen dat ik het spel wel al geprobeert heb en het ziet er best leuk uit. Ben benieuwd naar de rest.
acceptgiro vandaag binnen gehad , in de brief die erbij zit staat dat het na betaling nog wel tot 4 weken kan gaan duren , hoop dat ik nog zo lang kan wachtenWillybubba schreef op zondag 14 juni 2009 @ 23:30:
Ik heb uberhaupt de acceptgiro nieteens binnen, dat schiet dus niet echt op.
kingfriko
Anoniem: 56924
Als je gewoon zorgt dat ze niet tegen het glas slaan, dan zit je goed.
Natuurlijk ook veel bewegen en ik had de Hunter Dirtnap toen geloof ik al gekocht.
Dan kun je ze redelijk snel uitschakelen...
[ Voor 5% gewijzigd door AndereKoekoek op 16-06-2009 17:28 ]
Thx
[ Voor 4% gewijzigd door Graham op 16-06-2009 17:43 ]
Anoniem: 197066
aeroxtaxi schreef op dinsdag 16 juni 2009 @ 18:13:
spoiler:Ik heb dat level net gehad. drie keer opnieuw gedaan. Je moet veel bewegen en gebruik maken van de wapens (vooral de rocket launchers) Als je een aantal meters voor het raam gaat staan lok je ze ook naar je toe maar toch moet je af en toe een paar bij het raam kapot knallen. Tip: als je een wapen laat vallen nadat de munitie op is en je pakt het daarna weer op, is de munitie ook weer bijgevuld.
Vraag:
aeroxtaxi schreef op dinsdag 16 juni 2009 @ 23:04:
kan iemand mij vertellen hoe je het beste de missie waarbij de hunter, die de zus heeft meegenomen, moet consumen? Ik krijg hem maar niet te vastgepakt en je mag hem ook niet dood maken. Daarnaast word je nog constant lastig gevallen door het leger.
gewoon rammen en met bazooka's schieten die op de grond liggen.Anoniem: 56924 schreef op dinsdag 16 juni 2009 @ 16:40:
het zal wel aan mij liggen maar de missies in deze game zijn f'n moeilijk! ben nu bij de 3e missie ofzo, al m'n powers kwijt en ik moet een of andere dokter beschermen die achter een glazen muur staat. er komen de hele tijd van die mannetjes op het glas af en ik moet ze tegenhouden...hier heb ik ook al weer 60x over gedaan...en dit is nog maar een missie vrij vroeg in de game (toch?) ... de lol gaat er wel heel snel af op deze manier moet ik zeggen. ben ook geen waanzinnig slechte gamer verder, had met GTA4 bijv veel minder moeite.
aeroxtaxi schreef op dinsdag 16 juni 2009 @ 23:04:
kan iemand mij vertellen hoe je het beste de missie waarbij de hunter, die de zus heeft meegenomen, moet consumen? Ik krijg hem maar niet te vastgepakt en je mag hem ook niet dood maken. Daarnaast word je nog constant lastig gevallen door het leger.
gebruikershaes schreef op woensdag 17 juni 2009 @ 00:33:
[...]
spoiler:gewoon rammen en met bazooka's schieten die op de grond liggen.
Oplossing: spring na de eerst kapotgeschoten Hive uit de heli en ga een potje brawlen met de Hunters. Elke keer als er 1 in de buurt van de Tank komt, mep hem dan (of gebruik die 1e grappling move die je kan aanschaffen om hem zo op de grond te krijgen) zodat hij achter jou aan gaat. Flying kick werkt ook om Hunters af te leiden. De upgrades waarmee je met van alles kan smijten werkt hier goed in combinatie met Armor en Hammerfist. 1 auto die met alle upgrades tegen een Hunter neemt iets van 35% van zijn health weg. Snellere manieren heb ik nog niet gevonden op Hard, met uitzondering van Devastators. Helaas zijn die niet echt bruikbaar in de chaos van deze missie. Bovendien heb je bij de Area-based Devastators kans dat je de Tank raakt die je moet beschermen. Hou constant de Tank in de gaten (zie de health bar rechtsbovenin je scherm) om Hunters constant weg te lokken.
Maar ik geloof dat ik voor de rest deze thread pas moet checken als ik het spel uitgespeeld hebt aangezien ik al diverse spoilers per ongeluk op heb gepikt op deze pagina alleen.
toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"
De meeste mensen deugen!
Zelfde probleem hier gehad met een hd4890. Moet je in je apparaatbeheer alle onnodige Human Interface-apparaten uitschakelen! Bij mij liep ie daarna retesoepel. Extra uitleg is te vinden op het Activision forum.ph4ge schreef op woensdag 17 juni 2009 @ 17:54:
Het is maar goed dat ik de "demo" gedownload heb, want ik krijg het met geen mogelijk ook maar een beetje vloeiend met mijn e6600@3ghz, 8800GTS en 6gb geheugen (vista x64). Zelfs alles op low met 640x480 resolutie nog een slideshow
if it ain't broke, break it and learn
Heb ik al naar gekeken, maar er staat niets anders dan mijn muis en mijn Rumblepad.XcEll schreef op woensdag 17 juni 2009 @ 18:37:
[...]
Zelfde probleem hier gehad met een hd4890. Moet je in je apparaatbeheer alle onnodige Human Interface-apparaten uitschakelen! Bij mij liep ie daarna retesoepel. Extra uitleg is te vinden op het Activision forum.
toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"
Je moet de rode knop gebruiken en deze een seconde of 3 ingedrukt houden.Kaasje123 schreef op woensdag 17 juni 2009 @ 16:39:
Weet iemand ook hoe je een apc/tank helicopter weer uit kan zonder dat ie eerst stuk wordt gemaakt door de tegenstander? Van wanhoop rijd ik vaak het water maar in want dat lukt altijd, maar ik snap echt niet dat er gewoon een mogelijkheid is zo'n ding ook weer uit te gaan... of mis ik iets? Ik speel op een x360
Adramalech schreef op woensdag 17 juni 2009 @ 17:05:
zelfde knop als er in gaan, maar dan een stukje langer
Dankjewel. Dat scheelt een hoop frustratie. Nu weer verder spelen. Ik moet echt lachen als je een ander vals beschuldigd. Reed zojuist een tank voorbij en die schoot een granaat af op de door mij vals beschuldige en vermoorde daarbij meteen 3 andere soldatenFloris-K schreef op woensdag 17 juni 2009 @ 20:52:
[...]
Je moet de rode knop gebruiken en deze een seconde of 3 ingedrukt houden.

Ik vind deze game echt een aanrader trouwens. In tijden niet zo veel plezier beleefd aan een game.
Ik merk dat je met zo'n spel echt moet beginnen met een pad, halverwege switchen is best lastig.Graham schreef op woensdag 17 juni 2009 @ 18:06:
Op mijn systeem draait het ook prima. Asus EN8800GT hier. Nou ook niet het nieuwste van het nieuwste.
Heb nu zo'n xbox 360 controller USB....enorm wennenMaar goed even aanzien of het beter is.
GTA4 met pad is echt een ramp na uren met muis/tobo combo.
Verder echt supervet spel, heerlijk dat hakken en zagen
Anoniem: 293789
Anoniem: 293789
Of mis ik iets omdat ik het misschien op easy speel of mis ik wat filmpjes ofzo? ik weet het niet maar ik vind het maar lichtelijk vaag.
Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad
Gisteren ook de Butcher Achievement geunlockt, die is eigenlijk best simpel te halen.
Simpel maar leuk: met je geupgrade throw iemand tegen een muur aangooien
Broken out of a window in Hell... | Xbox live / PSN: ijskonijn81
Moet je gewoon de sensitiveit omhoog zetten, en het werk gewoon PC likeOuterspace schreef op vrijdag 19 juni 2009 @ 11:42:
Ik moet zeggen dat ik het een leuk spel vind om af en toe te spelen. Ik vind het alleen een beetje een vreselijke port naar de PC toe. Het voelt nog steeds aan of je met een PS3 aan het stoeien bent met het rondkijken etc.
Vind dit ook echt geen slechte poort
het loopt soepel op niet al te zware hardware en de controls vind ik ook prima
Hello there
Alleen waar ik me vreselijk aan irriteer, is als je in een APC zit en je bent aan het rondschieten, en je wilt dan gaan rijden, gaat de APC zich draaien en rijden in de richting waar je aan het schieten bent... je moet stilstaan om even rond om je heen te schieten, heel irritant!
Maar verder heerlijk om mensen doormidden te hakken
Aap!
https://eu.diablo3.com/en/profile/admrobo-1762/hero/79407822 - Xbox gamertag: control1983
Dat ze in NL te duur zijn, dat klopt m.i. helemaal.
Prototype prijzen
Met een controller kan je de linker thumbstick gebruiken om te rijden in de richting waar je heen wilt rijden terwijl je met de rechter de camera bedient (en daarmee de turret). Ik weet niet of dit ook zo is voor toetsenbord/muis.harmageddon schreef op vrijdag 19 juni 2009 @ 13:36:
Prima spel!
Alleen waar ik me vreselijk aan irriteer, is als je in een APC zit en je bent aan het rondschieten, en je wilt dan gaan rijden, gaat de APC zich draaien en rijden in de richting waar je aan het schieten bent... je moet stilstaan om even rond om je heen te schieten, heel irritant!
Maar verder heerlijk om mensen doormidden te hakken
Jup. Met WASD besturen van tank en met muis turret.The Zep Man schreef op vrijdag 19 juni 2009 @ 15:27:
[...]
Met een controller kan je de linker thumbstick gebruiken om te rijden in de richting waar je heen wilt rijden terwijl je met de rechter de camera bedient (en daarmee de turret). Ik weet niet of dit ook zo is voor toetsenbord/muis.
Speel hem nu op easy
Een groot walchelijk ding (Greene) moet je op een gegegeven moment verslaan, nou eerste keer lukt het dan wel, maar dan komt ie weer gewoon opnieuw, ik heb dan wel steun van militairen maargoed, dat haalt helemaal niks uit.
Ik heb dan de pantser en de blade..
Iemand een idee hoe ik verder kom??
[ Voor 3% gewijzigd door Q_7 op 19-06-2009 20:36 ]
Duurde bij mij ook een paar pogingen maar uiteindelijk met bovenstaande manieren gelukt
Computer games don't affect kids; I mean if Pac-Man affected us as kids, we'd all be running around in darkened rooms, munching magic pills and listening to repetitive electronic music.
Het is zeker een amusant spel, NPC's zijn lichtelijk dom hoor. Je kan naast een militair landen als je van een gebouw afspringt en dan hebben ze nog niets door.
Q_7 schreef op vrijdag 19 juni 2009 @ 20:28:
Een groot walchelijk ding (Greene) moet je op een gegegeven moment verslaan, nou eerste keer lukt het dan wel, maar dan komt ie weer gewoon opnieuw, ik heb dan wel steun van militairen maargoed, dat haalt helemaal niks uit.
Iemand een idee hoe ik verder kom??
Ik heb ook nog een tip voor Hard Mode:
Activeer Armor. Glide is waardeloos in dit gevecht omdat je een te makkelijk doelwit bent voor de meuk die de Supreme Hunter gooit. Airdash (en vooral de bijbehorende upgrades, zoals Double) werken erg goed om rotzooi te ontwijken.
Blijf rennen door de arena. Smijt alle objecten naar het hoofd van de Supreme Hunter die je kan vinden (al heb je Musclemass, vergeet dan niet om dit te activeren). Ga niet op de korte afstand met hem knokken: twee meppen en het feest is over. Na verloop van tijd komen er meer Hunters bij. Blijf dezelfde tactiek gebruiken: mik op de Supreme Hunter en negeer de andere Hunters.
Als je door blijft gaan, komt een stel jarheads binnen met APC's. Dit is je kans om te healen als je denkt dat je het nodig hebt, doordat de APC's en de soldaten voor de nodige afleiding zorgen. Grijp een mensachtige Infected die hier en daar rondloopt en spring naar een hoog en stabiel platform. Consume hem snel en ga daarna weer verder met bewegen.
Nu is het tijd om de Supreme Hunter af te maken, die op ongeveer 50-66% health zit. Wanneer je aardig wat health hebt, probeer een APC te kapen die net binnenkomt. Vermomming werkt het beste, omdat je dan het luik niet hoeft te forceren. Jij en de APC zijn onsterfelijk tijdens de instap animatie, dus geen paniek. Zodra je controle hebt over de APC, mik op de Supreme Hunter en schiet alles wat je af kan schieten (negeer andere doelwitten). Maak je geen zorgen over een overhit kannon: we praten over secondenwerk. Je APC zal kapotgemept/geschoten worden. Probeer vanaf hier opnieuw een APC te kapen. Na enkele herhalingen van deze actie gaat de Supreme Hunter eindelijk neer.
Ik vond die redelijk makkelijkEen groot walchelijk ding (Greene) moet je op een gegegeven moment verslaan, nou eerste keer lukt het dan wel, maar dan komt ie weer gewoon opnieuw, ik heb dan wel steun van militairen maargoed, dat haalt helemaal niks uit.
Iemand een idee hoe ik verder kom?
Ga dan vlak bij Greene staan en doe dan graveyard devastator (All die punten uit de grond)
Doe dit 2x en de ruggegraat van green komt te voor schijn. hak daar met blade zoveel mogelijk op in tot ze weer begint aan te vallen, herhaal dat een paar keer en klaar, zorg iig dat je in beweging blijft, gebruik daarom ook geen pantser maar shield
BTW deze tip kreeg je ook als Hint van de game zelf
[ Voor 8% gewijzigd door Sinester op 20-06-2009 14:34 ]
Hello there