Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fanatix
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 21:07
spoiler: @ Hierboven
Tank pakken en op die "poten" schieten, of wat ik deed mits je de skill hebt vanaf een gebouw een elbow bash (of iets dergelijks, springen en dan RMB) dat gaat ook makkelijk.

Duurde bij mij ook een paar pogingen maar uiteindelijk met bovenstaande manieren gelukt :)

Computer games don't affect kids; I mean if Pac-Man affected us as kids, we'd all be running around in darkened rooms, munching magic pills and listening to repetitive electronic music.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZanielGa
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 21:22
Ik heb een beetje een probleem met het vernietigen van Military bases.. heeft iemand daar nog tips voor?

Het is zeker een amusant spel, NPC's zijn lichtelijk dom hoor. Je kan naast een militair landen als je van een gebouw afspringt en dan hebben ze nog niets door.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• t mac
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 22:29
Een military base kun je makkelijk destroyen met air strikes. In het begin heb je er twee nodig en als je 'm max hebt is 1 airstrike voldoende. Ook tanks werken best aardig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Zep Man
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 20:34

The Zep Man

🏴‍☠️

Q_7 schreef op vrijdag 19 juni 2009 @ 20:28:
Een groot walchelijk ding (Greene) moet je op een gegegeven moment verslaan, nou eerste keer lukt het dan wel, maar dan komt ie weer gewoon opnieuw, ik heb dan wel steun van militairen maargoed, dat haalt helemaal niks uit.
Ik heb dan de pantser en de blade..

Iemand een idee hoe ik verder kom??
spoiler:
Zorg ervoor dat je Blade gebruikt met de Blade Air Slice upgrade. Spring van een hoog gebouw recht op Greene af terwijl je de plasmaballen ontwijkt. Wanneer je denkt dat je Greene kan raken, druk op Y om met je Blade er recht op af te gaan. Wanneer je geland bent, zorg je ervoor dat je zo snel mogelijk ervandoor gaat. Op Normal gebruikte ik hier geen Armor: je hebt meer aan snelheid om zo snel mogelijk op een gebouw te springen zodat je uit het schotsveld van de groene plasma bent. Kijk wel uit voor de Hunters die achter je aan klimmen. Shield is overigens goed bruikbaar in dit gevecht.

Ik heb ook nog een tip voor Hard Mode:
spoiler:
Voor het eerste gevecht met de Supreme Hunter

Activeer Armor. Glide is waardeloos in dit gevecht omdat je een te makkelijk doelwit bent voor de meuk die de Supreme Hunter gooit. Airdash (en vooral de bijbehorende upgrades, zoals Double) werken erg goed om rotzooi te ontwijken.

Blijf rennen door de arena. Smijt alle objecten naar het hoofd van de Supreme Hunter die je kan vinden (al heb je Musclemass, vergeet dan niet om dit te activeren). Ga niet op de korte afstand met hem knokken: twee meppen en het feest is over. Na verloop van tijd komen er meer Hunters bij. Blijf dezelfde tactiek gebruiken: mik op de Supreme Hunter en negeer de andere Hunters.

Als je door blijft gaan, komt een stel jarheads binnen met APC's. Dit is je kans om te healen als je denkt dat je het nodig hebt, doordat de APC's en de soldaten voor de nodige afleiding zorgen. Grijp een mensachtige Infected die hier en daar rondloopt en spring naar een hoog en stabiel platform. Consume hem snel en ga daarna weer verder met bewegen.

Nu is het tijd om de Supreme Hunter af te maken, die op ongeveer 50-66% health zit. Wanneer je aardig wat health hebt, probeer een APC te kapen die net binnenkomt. Vermomming werkt het beste, omdat je dan het luik niet hoeft te forceren. Jij en de APC zijn onsterfelijk tijdens de instap animatie, dus geen paniek. Zodra je controle hebt over de APC, mik op de Supreme Hunter en schiet alles wat je af kan schieten (negeer andere doelwitten). Maak je geen zorgen over een overhit kannon: we praten over secondenwerk. Je APC zal kapotgemept/geschoten worden. Probeer vanaf hier opnieuw een APC te kapen. Na enkele herhalingen van deze actie gaat de Supreme Hunter eindelijk neer.

Yar har, wind in your back, lads, wherever you go!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sinester
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 09-04 17:26

Sinester

Game Guru

Een groot walchelijk ding (Greene) moet je op een gegegeven moment verslaan, nou eerste keer lukt het dan wel, maar dan komt ie weer gewoon opnieuw, ik heb dan wel steun van militairen maargoed, dat haalt helemaal niks uit.
Ik heb dan de pantser en de blade..

Iemand een idee hoe ik verder kom?
Ik vond die redelijk makkelijk

spoiler:
Te eerste Gebruik Shield en Blade, en absobeer steeds mannetjes zodat je in critical mass komt
Ga dan vlak bij Greene staan en doe dan graveyard devastator (All die punten uit de grond)
Doe dit 2x en de ruggegraat van green komt te voor schijn. hak daar met blade zoveel mogelijk op in tot ze weer begint aan te vallen, herhaal dat een paar keer en klaar, zorg iig dat je in beweging blijft, gebruik daarom ook geen pantser maar shield

BTW deze tip kreeg je ook als Hint van de game zelf

[ Voor 8% gewijzigd door Sinester op 20-06-2009 14:34 ]

Hello there

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Acid_Burn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 17-04 13:46

Acid_Burn

uhuh

spoiler:
Ik had met mijn boosts gewoon genoeg voor 3 devestators. Helemaal vol gewoon een hoog gebouw naast haar opgerend, even een wave groene blobs voorbij laten gaan en dan een air graveyard devestator doen geland op 1m er vandaan ofzo. Gelijk nog een keer en health is helemaal weg. Dan die spine nogmaals die devestator en klaar.

Mijn grootste probleem nu is de helicopters tegenhouden die van het eiland afgaan. Ik ben er gewoon niet op tijd bij de 3e :(

Glass Eye Photography | Zelfbouw wireless fightstick | Mijn puzzel site

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gebruikershaes
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 20:06
Acid_Burn schreef op zondag 21 juni 2009 @ 00:45:

Mijn grootste probleem nu is de helicopters tegenhouden die van het eiland afgaan. Ik ben er gewoon niet op tijd bij de 3e :(
spoiler:
dat is heel makkelijk. je hoeft alleen maar mannetjes met bazooka's stealth te consumen en dan met de bazooka's van afstand op de heli's te knallen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Acid_Burn

Acid_Burn

uhuh

Ok, ga ik proberen. Hoop alleen dat de tijd die je hebt dat toelaat :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sinester

Sinester

Game Guru

Acid_Burn schreef op zondag 21 juni 2009 @ 18:54:
Ok, ga ik proberen. Hoop alleen dat de tijd die je hebt dat toelaat :P
Ik had in het begin een heli gejat met me whip, en daarmaa heel makkelijk de rest neer gehaald

Hello there

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Zep Man

The Zep Man

🏴‍☠️

Sinester schreef op zondag 21 juni 2009 @ 19:07:
[...]

Ik had in het begin een heli gejat met me whip, en daarmaa heel makkelijk de rest neer gehaald
Als je heli te zwaar beschadigd is, dan kan je altijd (met de juiste upgrade, natuurlijk) uitstappen en snel met Whipfist optrekken aan een ander. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Acid_Burn

Acid_Burn

uhuh

Naja, tis me gelukt :) Airdash helpt prima.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Graham
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 21-04 20:55
Whipfist plus additionele upgrades voor whipfist zijn erg handig voor heli's en zeker een must in Prototype.

Tis echt een kwestie van target lock > beetje binnen range > dan B en maar Y gaan bashen :D

grahamofthewheels.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZanielGa
t mac schreef op vrijdag 19 juni 2009 @ 23:08:
Een military base kun je makkelijk destroyen met air strikes. In het begin heb je er twee nodig en als je 'm max hebt is 1 airstrike voldoende. Ook tanks werken best aardig.
Dit heeft een hoop geholpen, met de hulp van air strikes schiet het inderdaad een hoop op. Geen idee hoeveel ik er nodig zou hebben omdat ik er maar 1 kon doen op dat moment.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Acid_Burn

Acid_Burn

uhuh

Gisteren uitgespeeld. Vond het echt een cool spel. Die airstrike upgrade heb ik helemaal niet. Die komt zeker uit een van de events (je moet een blackwatch commander consumen oid)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Zep Man

The Zep Man

🏴‍☠️

ZanielGa schreef op maandag 22 juni 2009 @ 13:35:
[...]

Dit heeft een hoop geholpen, met de hulp van air strikes schiet het inderdaad een hoop op. Geen idee hoeveel ik er nodig zou hebben omdat ik er maar 1 kon doen op dat moment.
Tip: nadat je de Airstrike omroept, sprint naar een plek waar niemand je kan zien en de-activeer je disguise. Zodra het alarm afgaat, activeer hem meteen opnieuw. Op die manier kan je snel een tweede erachteraan gooien zonder dat iedereen op je begint te schieten.

Je kan een tweede ophalen door bepaalde militaire eenheden binnen military bases te consumen. Hier zitten ook veel andere leuke upgrades tussen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ijskonijn
  • Laatst online: 15-04 09:48

ijskonijn

Now MOVE!

Acid_Burn schreef op maandag 22 juni 2009 @ 15:33:
Gisteren uitgespeeld. Vond het echt een cool spel. Die airstrike upgrade heb ik helemaal niet. Die komt zeker uit een van de events (je moet een blackwatch commander consumen oid)?
Klopt inderdaad, dan moet je die "Military Consume" events halen, zitten ook andere handige upgrades bij trouwens (meer kogels per opgeraapte Assault Rifle bijvoorbeeld) en vaak ook een web of intrigue target

[ Voor 4% gewijzigd door ijskonijn op 23-06-2009 08:39 ]

Broken out of a window in Hell... | Xbox live / PSN: ijskonijn81

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZanielGa
Heb nu al wel de 2e, maar zat nog redelijk in het begin van het spel en had toen nog geen toegang tot de 2e.

Maar had gisteren dus toegang tot die Whipfist upgrade om te skyjacken, die is echt brilliant. Je kan ook zo makkelijk meerdere helicopters uitschakelen door ze gewoon allemaal te hijacken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ijskonijn

ijskonijn

Now MOVE!

ZanielGa schreef op dinsdag 23 juni 2009 @ 10:04:
Heb nu al wel de 2e, maar zat nog redelijk in het begin van het spel en had toen nog geen toegang tot de 2e.

Maar had gisteren dus toegang tot die Whipfist upgrade om te skyjacken, die is echt brilliant. Je kan ook zo makkelijk meerdere helicopters uitschakelen door ze gewoon allemaal te hijacken.
Ik doe altijd ene hijacken en met die ene de anderen uit de lucht schieten 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZanielGa
ijskonijn schreef op dinsdag 23 juni 2009 @ 10:10:
[...]

Ik doe altijd ene hijacken en met die ene de anderen uit de lucht schieten 8)
Nou, wat ik dus probeer is als er meerdere zijn om te zorgen dat de laatste nog helemaal in tact is als ik hem hijack. Als ik besluit om er chaos mee aan te richting kan die net wat meer hebben ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willybubba
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 24-04 10:42

Willybubba

Nut up or shut up.

Net m'n PU exemplaar binnen gekregen. Zal wel aan mij liggen maar ik vind 't vrij lastig. Ik moest net een shitload aan hunters doodmaken, terwijl ik de controls en de camera net aan door heb.

Menig scheldwoord vloog door m'n huis.

"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time... like tears in rain... Time to die."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vandread
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 14-04 16:39
Is het begin... intro... speel nou maar verder ;) Dat is een soort forward flash... eigenlijk beetje flauw :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aeroxtaxi
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 08-10-2024
Veel bewegen en springen. Als je te veel op de grond blijft om de hunters te doden is het zo gedaan met je.. O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CSB
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 00:16

CSB

:D

Ik heb gisteren de Web of Intrigue op 100% gehaald, nu al die events, hints en landmarks nog... En dan nog proberen het spel uit te spelen zonder dood te gaan of teveel (10) humans te cosumen... Dat wordt een pittige opgave, ik consume zo'n beetje alles wat beweegt! :P

Met zo'n administrator heb je geen users meer nodig...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ijskonijn

ijskonijn

Now MOVE!

CSB schreef op donderdag 25 juni 2009 @ 08:52:
Ik heb gisteren de Web of Intrigue op 100% gehaald, nu al die events, hints en landmarks nog... En dan nog proberen het spel uit te spelen zonder dood te gaan of teveel (10) humans te cosumen... Dat wordt een pittige opgave, ik consume zo'n beetje alles wat beweegt! :P
Die achievement dat je maar 10 humans mag consumen wordt een hele lastige voor mij, denk dat het spel dan wel een stukje moelijker wordt, je kunt nu namelijk niet meer even je health bijvullen door wat mensen te consumen. Dat van niet doodgaan valt wel mee, gewoon zodra je dood bent terug naar het main menu en je savegame laden.

Gisteren uitgespeeld en aan een New Game+ begonnen, ga nu ook op achievementhunt :)

[ Voor 7% gewijzigd door ijskonijn op 25-06-2009 09:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willybubba

Willybubba

Nut up or shut up.

Vandread schreef op woensdag 24 juni 2009 @ 22:57:
Is het begin... intro... speel nou maar verder ;) Dat is een soort forward flash... eigenlijk beetje flauw :P
Die niet. Dat gedeelte dat je ze mee moet lokken naar een base. Maar, die is binnen.

"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time... like tears in rain... Time to die."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Zep Man

The Zep Man

🏴‍☠️

ijskonijn schreef op donderdag 25 juni 2009 @ 09:36:
[...]

Die achievement dat je maar 10 humans mag consumen wordt een hele lastige voor mij, denk dat het spel dan wel een stukje moelijker wordt, je kunt nu namelijk niet meer even je health bijvullen door wat mensen te consumen.
Je mag wel militairen en regular infected (klassieke zombies) consumen, volgens mij. Als je per ongeluk een onschuldige human oppakt, kan je hem altijd nog wegsmijten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ijskonijn

ijskonijn

Now MOVE!

The Zep Man schreef op donderdag 25 juni 2009 @ 10:40:
[...]
Je mag wel militairen en regular infected (klassieke zombies) consumen, volgens mij. Als je per ongeluk een onschuldige human oppakt, kan je hem altijd nog wegsmijten.
Ja dat wist ik, dat je wel infected en militairen mag consumen.
Dacht trouwens eerst dat je er geen 10 mocht doodmaken, maar het is dus alleen consumen gelukkig, want in gevechten vallen bij mij meestal wel redelijk wat "civilian casualties" (De X,Y aanval van de whipfist :9 )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willybubba

Willybubba

Nut up or shut up.

Oww alleen consumen!

Ik dacht al, alleen al een stukje rijden met een APC zorgt al voor tientallen rode plassen op de weg :P

Maar alleen niet consumen moet haalbaar zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Postius
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 25-08-2021
Zijn er meer mensen die het hele spel hebben uitgespeeld met maar praktisch 1 power te gebruiken? Of ben ik alleen in mn 1buttonkillsall speelstijl? xD

GoT Warhammer Community op steam http://steamcommunity.com/groups/got40k

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Zep Man

The Zep Man

🏴‍☠️

En uitgespeeld op Hard. Buiten een aantal pieken in de moeilijkheidsgraad kan ik wel zeggen dat het aardig meeviel. Voor het laatste gevecht kunnen dezelfde tactieken gehanteerd worden als op Normal.

Nu even aan Hard+ beginnen en de overige unlocks binnenhalen.
Postius schreef op donderdag 25 juni 2009 @ 18:02:
Zijn er meer mensen die het hele spel hebben uitgespeeld met maar praktisch 1 power te gebruiken? Of ben ik alleen in mn 1buttonkillsall speelstijl? xD
Ligt eraan. Blade is met de juiste upgrades het Zwitserse zakmes onder je wapenarsenaal. Echter, als je alleen dat zou gebruiken, dan wordt het al een stuk moeilijker om helikopters te kapen. Al zou je alleen Whipfist gebruiken, dan mis je vooral slagkracht tegenover de grotere vijanden in het spel (tenzij je helikopters blijft kapen en raketten blijft schieten ;) ). Gewone Hunters kan je er wel mee temmen, maar alles wat groter is wordt moeilijker.

Als ik met maar 1 offensieve upgrade zou spelen, denk ik dat ik voor Musclemass zou gaan. Goed te combineren met je gewone combat moves (veel meer schade!) en elk groot voorwerp in het spel wordt een projectiel dat je naar je tegenstander zijn hoofd kan smijten. Bij sommige bosses komt dit erg van pas, doordat ze in close combat dodelijk zijn. Bovendien kan je Musclemass ook gebruiken om makkelijker helikopters neer te halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZanielGa
The Zep Man schreef op donderdag 25 juni 2009 @ 21:58:
En uitgespeeld op Hard. Buiten een aantal pieken in de moeilijkheidsgraad kan ik wel zeggen dat het aardig meeviel. Voor het laatste gevecht kunnen dezelfde tactieken gehanteerd worden als op Normal.

Nu even aan Hard+ beginnen en de overige unlocks binnenhalen.

[...]
Al zou je alleen Whipfist gebruiken, dan mis je vooral slagkracht tegenover de grotere vijanden in het spel (tenzij je helikopters blijft kapen en raketten blijft schieten ;) ). Gewone Hunters kan je er wel mee temmen, maar alles wat groter is wordt moeilijker.
Eigenlijk, grote dingen met alleen de Whipfist gaan zover als ik nu in het spel ben prima. Je moet alleen heel anders spelen. Het is wegrennen, aanval doen, weg rennen, aanval, tot de vijand dood is. Kan even duren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Acid_Burn

Acid_Burn

uhuh

Daar ga je het straks niet meer me redden als er iets echt groots komt ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ijskonijn

ijskonijn

Now MOVE!

ZanielGa schreef op donderdag 25 juni 2009 @ 22:33:
[...]

Eigenlijk, grote dingen met alleen de Whipfist gaan zover als ik nu in het spel ben prima. Je moet alleen heel anders spelen. Het is wegrennen, aanval doen, weg rennen, aanval, tot de vijand dood is. Kan even duren.
Bij de allerlaatste boss-fight gaat je dat sowieso niet lukken ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZanielGa
Tja, daar ben ik nog niet.....

Ben nu bij
spoiler:
die missie waar je als Helicopter piloot naar de basis terug moet en dan blijkt er gifgas in de bijeenkomstruimte te zijn. Ben dus net voorbij die speciale hunter in die Armoured Hive. Bij die hunter ging het zonder problemen.

Maar ik merk het wel als ik verder ben in het spel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• __Kevind__
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 20-04 17:15
ik moet echt zeggen ubervette game! was het wachten en 2 keer uitstel we waar :) wist het in de herfst van 2008 al dat deze zou komen. :)

You all laugh because I'm different - I laugh because you're all the same.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Q_7
  • Registratie: December 2006
  • Niet online

Q_7

Weet iemand toevallig waar de save game bestandje van Prototype is? Ik ga namelijk Windows opnieuw installeren en heb geen zin om alles opnieuw te spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Acid_Burn

Acid_Burn

uhuh

Volgens mijn Vista:
C:\Users\<jouwnaam>\Documents\Prototype

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rafe
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 19-02 23:57
Dit spel werkt verslavend :X Ik ging na de lunch 'even' spelen en ik moet nu maar eens gaan bedenken wat als avondeten ga maken :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cabo
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 05-09-2024
Dit spel :/

Rennen springen en slashen? Lijkt wel of ik onoverwinnelijk ben... :O

Maar ik ga even verder spelen, misschien dat ik 't nog wel leuk ga vinden.

[ Voor 31% gewijzigd door Cabo op 28-06-2009 18:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Zep Man

The Zep Man

🏴‍☠️

Cabo schreef op zondag 28 juni 2009 @ 18:51:
Dit spel :/

Rennen springen en slashen? Lijkt wel of ik onoverwinnelijk ben... :O

Maar ik ga even verder spelen, misschien dat ik 't nog wel leuk ga vinden.
Kom maar terug als je hem op Hard hebt uitgespeeld. ;)

Vooral het begin van het spel is niet moeilijk. Er zijn echter een paar punten in het spel waar de moeilijkheidsgraad met een stijle lijn piekt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aeroxtaxi
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 08-10-2024
Precies. Na de missies met alle hunters wordt het een stuk makkelijker imho

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sibylle
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 13-07-2023
uitgespeeld in 2dagen :) Vette game!
Eerste keer dat ik begon was het echt: "wow wtf, lekker grore en vette skills!" en dat bleef zo :+

Irritant:
spoiler:
Alex is zo'n idioot...hij is de oorzaak van de helft van alle problemen en is zo egoistisch en narcistisch als maar kan. Ik irriteerde me echt aan het feit dat nuke zo slecht was! en dat alex dat absoluut niet kon toelaten.
Vervolgens vermoord ik de halve stad en zie dat 81% -> 60% van de populatie besmet is....dan moet je zeker nuken nu het nog kan!

Ctrl+k

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Zep Man

The Zep Man

🏴‍☠️

Sibylle schreef op woensdag 01 juli 2009 @ 08:14:
Irritant:
spoiler:
Alex is zo'n idioot...hij is de oorzaak van de helft van alle problemen en is zo egoistisch en narcistisch als maar kan. Ik irriteerde me echt aan het feit dat nuke zo slecht was! en dat alex dat absoluut niet kon toelaten.
Vervolgens vermoord ik de halve stad en zie dat 81% -> 60% van de populatie besmet is....dan moet je zeker nuken nu het nog kan!
spoiler:
Alex werkt de nuke niet voor de stad of de inwoners tegen. Hij doet dat voornamelijk om zichzelf (en misschien zijn zus?) te redden.

Je speelt trouwens eigenlijk niet met Alex. Alex is echt dood gegaan toen hij werd neergeschoten, vlak nadat hij het virus op de stad los liet (in Penn Station). Jij speelt het virus dat het lichaam en de gedachten (en misschien wat emoties/gevoelens) van Alex had overgenomen. Alex was zelf een domme eikel (eigenlijk een gefaalde klokkenluider) die dit misschien helemaal niet wilde.

Veel plezier op Hard. ;)

[ Voor 5% gewijzigd door The Zep Man op 01-07-2009 11:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 308788

hey allemaal ik heb een vraagje heb gister het spel prototype gekocht en vind het een super vet spel
alleen ik heb ben nu bij een missie waar ik niet verder mee kom
ik moet enetisch materiaal vinden bij watertanks maar ik heb geen idee hoe ik dat moet doen
ik heb heel internet afgezocht om te kijken of iemand het wist maar zonder succesnou hoop ik dat jullie mij
verder kunnen helpen dan kan ik verder met dat super vette spel
alvast bedankt voor jullie hulp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Forcepoint
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 23-04 16:50
Je moet kijken naar vogels die boven de daken vliegen. Die geven aan waar de watertanks zijn. Er komt dan een hunter uit die watertank en als je die sloopt krijg je geloof ik dat genetisch spul.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tc982
  • Laatst online: 00:48
Anoniem: 308788 schreef op zaterdag 04 juli 2009 @ 11:05:
hey allemaal ik heb een vraagje heb gister het spel prototype gekocht en vind het een super vet spel
alleen ik heb ben nu bij een missie waar ik niet verder mee kom
ik moet enetisch materiaal vinden bij watertanks maar ik heb geen idee hoe ik dat moet doen
ik heb heel internet afgezocht om te kijken of iemand het wist maar zonder succesnou hoop ik dat jullie mij
verder kunnen helpen dan kan ik verder met dat super vette spel
alvast bedankt voor jullie hulp
Gewoon even googlen op Prototype Walkthrough ( http://guides.ign.com/guides/950254/ )

Computers make very fast, very accurate mistakes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willybubba

Willybubba

Nut up or shut up.

Volgens mij moet je die tanks slopen VOORDAT de Hunter eruit komt. Heb ik ook ff op vast gezeten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sinester

Sinester

Game Guru

Klopt, je moet de watertanks slopen voor de hunter eruit komt, als je dat doet gaat de hunter dood en dropt ie van dat gele material wat je nodig hebt.

Je moet redelijk snel zijn ook anders heb je weer een hunter achter je aan

Hello there

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Graham
Beste manier om dat te doen is met een object tegen de water tank gooien van een afstand. Althans dat vond ik.

grahamofthewheels.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Possible
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 23:38
Hmm sinds kort heb ik dit spel ook gekocht voor de Xbox.. Wat een vette game zeg.. Ik ben volgens mij al bijna bij de eindbaas. Moet nu drie helicopters zien te captueren. Ik ben benieuwd of dit goed gaat :)

En die Whipfist skill.. Is dat een soort spiderman touw waarmee je je zelf kunt optrekken naar voortuigen?

Gasloos sinds 2020 - 3240wp-Z Live 5100wp-W Live 8340wp-Merged Live Altantic Explorer 200 Live

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sinester

Sinester

Game Guru

Possible schreef op zondag 05 juli 2009 @ 10:29:
Hmm sinds kort heb ik dit spel ook gekocht voor de Xbox.. Wat een vette game zeg.. Ik ben volgens mij al bijna bij de eindbaas. Moet nu drie helicopters zien te captueren. Ik ben benieuwd of dit goed gaat :)

En die Whipfist skill.. Is dat een soort spiderman touw waarmee je je zelf kunt optrekken naar voortuigen?
Met de Whipfist kan je meerdere dingen doen, zoals de straat vegen :p , Mensen en ander gespuis naar je toe trekken, en zoals je al zelf dacht, je zelf naar helicopters en tanks toe trekken

Hello there

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Q_7
  • Niet online

Q_7

Waar staat de supertank wat je in een paar missies ziet? Ik kan hem nergens vinden in de stad :)

Heftig ding :P .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• harlekein
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 04-04 20:16

harlekein

Creator Owner

Ik zit nu echt muurvast op Hard mode bij de bloodtox pump. Overleven is een ding, maar je moet dus continu de supreme hunters afleiden zodat ze dat ding niet kapot maken, maar ik krijg nooit van mijn leven op tijd die hunters dood zonder dat de tentakels de pump slopen.

Uitermate frustrerend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Zep Man

The Zep Man

🏴‍☠️

Q_7 schreef op zondag 05 juli 2009 @ 11:23:
Waar staat de supertank wat je in een paar missies ziet? Ik kan hem nergens vinden in de stad :)

Heftig ding :P .
Midden, oosten van het eiland is zo'n kill-what-you-can-kill event (of hoe ze ook heten), staat een beetje los van de locaties van andere events. Hier staat de pyronogwattus tank naast. Je kan instappen en de aangeboden missie weigeren om er in free roam mee te schieten. Er zit een nare bug in met het afschieten van hyves of military headquarters: je kan je tank wel eens plots verliezen nadat een gebouw vernietigd is.
harlekein schreef op zondag 05 juli 2009 @ 14:10:
Ik zit nu echt muurvast op Hard mode bij de bloodtox pump. Overleven is een ding, maar je moet dus continu de supreme hunters afleiden zodat ze dat ding niet kapot maken, maar ik krijg nooit van mijn leven op tijd die hunters dood zonder dat de tentakels de pump slopen.

Uitermate frustrerend.
Moeilijk stuk, inderdaad. Probeer constant de Hunters achter je aan te krijgen terwijl je de tentakels blijft bestoken. Volgens mij gooien de tentakels meuk naar jou als je dicht in de buurt bent. Auto's en andere gegooide voorwerpen doen niet zoveel schade aan je tank.

Kijk ook uit met het afschieten van Hunters van de pomp. Maar al te vaak raak je de pomp, terwijl de Hunter aan de andere kant zit.

* The Zep Man spreekt uit ervaring. :/

Nog een tip:
spoiler:
De daaropvolgende boss kan je relatief makkelijk verslaan op Hard door constant helikopters te jatten en haar te beschieten met de geleidende raketten. Blijf niet stil vliegen en ook niet in een rechte baan! Regelmatig gooit ze afval naar boven dat best wel veel schade doet. Schiet je raketten af, kijk naar een andere heli en spring daar naar over om het nog eens te herhalen. Zodra ze nog maar één health overheeft aan 1 tentakel, heal jezelf tot het maximum in één van de zijstraatjes waar ze je niet kan raken. Sla haar vervolgens neer met Blade, die aanval dat je uit de lucht komt vallen (aparte upgrade) om zo geen schade op te lopen. Zodra ze neer is, schiet een paar Critical Pain Devastators op haar af. Herhaal dit alles, en ze gaat zo neer.

[ Voor 21% gewijzigd door The Zep Man op 06-07-2009 08:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cassius
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online

Cassius

Moogles!

Jammer dat bij mij het geluid niet harder kan, alleen als mn speakers vol open staan. Zowel in cutscenes als ingame lijkt het geluid erg zacht :/ . P5K / Realtek onboard + Windows drivers

De meeste mensen deugen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sinester

Sinester

Game Guru

Cassius schreef op maandag 06 juli 2009 @ 10:20:
Jammer dat bij mij het geluid niet harder kan, alleen als mn speakers vol open staan. Zowel in cutscenes als ingame lijkt het geluid erg zacht :/ . P5K / Realtek onboard + Windows drivers
dat het geluid erg zacht is heb ik ook in cutscenes, dan kan ik gewoon amper verstaan wat ze allemaal zeggen.
Als ik gewoon aan het spelen ben, is het geluid gewoon goed.

schijnt veel voor te komen, je kan de fix voor versneld geluid proberen, kijken of dat wat helpt
Word tijd voor een patch

[ Voor 4% gewijzigd door Sinester op 06-07-2009 11:29 ]

Hello there

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 23:46
Pas nog zitten spelen terwijl mijn vrouw zat mee te kijken. Best wel bloederig als je militairtjes staat te consumen achter elkaar. :P
Het spel bevalt me wel heel erg. Vind het wel gaaf om van een gebouw naar beneden te springen en dan zo'n schokgolf en ravage achter te laten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 228929

Arunia schreef op maandag 06 juli 2009 @ 11:45:
Pas nog zitten spelen terwijl mijn vrouw zat mee te kijken. Best wel bloederig als je militairtjes staat te consumen achter elkaar. :P
Vind je? Ik vind het nog wel enigzins meevallen. De animaties dat sommige worden afgemaakt is hooguit bruut, maar bloedering? Nee, niet echt. Vind niet dat er een overmatig hoeveelheid bloed wordt weergeven. Maar goed, als je dan ziet dat Alex zijn knie recht in iemands gezicht boort en daarna min of meer op zuigt dan is dat wel erg gruwelijk.

En de graphics? Mwah, je speelt toch ook Xbox Arcade games die je leukt vindt? Stoort graphics dan ook? Ik kan wel begrijpen dat de prijs van 69,95 een beetje veel is voor de Xbox versie. 49,95 zou weer schappelijker zijn.

En dan hebben we de controls, die niet echt precies zijn. Je kan gewoon niet ergens heel nauwkeurig landen terwijl je met hoge snelheden door de stad beweegt. Daarnaast moet je gewoon persé een airdash maken om te kunnen gliden, heel irritant. Maar goed, je went er wel aan en op ten duur word je er gewoon handig in.

Vette game.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ijskonijn

ijskonijn

Now MOVE!

Anoniem: 228929 schreef op woensdag 08 juli 2009 @ 15:08:
[...]
Daarnaast moet je gewoon persé een airdash maken om te kunnen gliden, heel irritant.
Nee hoor, ik doe namelijk heel vaak: Glide-Airdash-Glide-Airdash-Glide om ergens snel te komen, om te gliden hoef je geen airdash te doen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
Ik geef je gelijk wat betreft de niet precies kunnen landen opmerking. Hoe vaak ik van een gebouw af spring omdat ik airdash gebruik en hij gewoon finaal de verkeerde kant op dasht. Maar goed, je valt niet dood, dus dan is het niet zo erg. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 228929

ijskonijn schreef op woensdag 08 juli 2009 @ 18:50:
Nee hoor, ik doe namelijk heel vaak: Glide-Airdash-Glide-Airdash-Glide om ergens snel te komen, om te gliden hoef je geen airdash te doen
Volgens mij is [RT] airdash en [RT]+[A] Glide.... ik kom er zelf niet helemaal uit.
Waarschijnlijk doe ik wel weer te moeilijk, ga vanmiddag nog is goed experimenteren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Acid_Burn

Acid_Burn

uhuh

Gewoon nog een keer jump gebruiken om de glide te initieren..
Dus jump van een gebouw en nogmaals om te gliden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ijskonijn

ijskonijn

Now MOVE!

Anoniem: 228929 schreef op donderdag 09 juli 2009 @ 10:06:
[...]

Volgens mij is [RT] airdash en [RT]+[A] Glide.... ik kom er zelf niet helemaal uit.
Waarschijnlijk doe ik wel weer te moeilijk, ga vanmiddag nog is goed experimenteren.
gisteren nog eens op gelet hoe het precies gaat:
je moet RT al inhouden voordat je in de lucht hangt, dus RT inhouden en dan springen terwijl je RT blijft inhouden. Dan op A duwen en dan doe je gliden, zonder dus eerst een airdash gedaan te hebben. Als je in de lucht hangt en je hebt RT nog niet vast dan kom je er inderdaad niet onderuit zonder een keer een airdash uit te voeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Player1S
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 21:24

Player1S

Probably out in the dark

vraagje.

Ik heb sinds begin deze week een JVC home cinema setje. Mooi de xbox op aangesloten via toslink. Werkt perfect. Receiver op Dolby D. ingesteld en tijdens het spelen van Call of Juarez werkte dit perfect.

Nu wil ik aan [Prototype] beginnen heb ik opeens een onverstaanbare spraak. Lijkt wel alsof het over de subwoofer gaat.
Zodra ik mijn receiver op "All chanels standard" zet kan ik wel verstaan wat er gezegt wordt.

DTS aan of uitzetten in de game schiet niets op helaas :(

Klinkt iemand dit bekent in de oren? Zoeken op Google leverde mij niet zo snel een antwoord op. Ook omdat men prototype als het woord zag en niet als de game :S

/edit: Mmmm bizar. Nu is het opgelost. Misschien lag het aan het openingsfilmpje of omdat ik de xbox op Dolby Digital zonder dat WMA heb gezet en daarna een keer uit en aan heb gezet. :?

[ Voor 12% gewijzigd door Player1S op 11-07-2009 16:36 ]

Player1s Twitch Elite Dangerous megatrip

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Player1S

Player1S

Probably out in the dark

Ben tot nu toe nog niet echt gecharmeerd van deze game.

Moet nu samples van zo'n watertoren verzamelen maar ik wordt constant aangevallen waardoor je nauwelijks de tijd krijgt om even die toren te vernietigen.

Ik speel nu op normal maar ben al paar keer tegen een stukje aangelopen wat ik alleen voorbij kom na tig keer proberen en met veel ergenis.
Ik ben geen geweldig goede gamer maar normaal zou dat niveau voor te doen moeten zijn voor mij.
Misschien toch een keer opnieuw beginnen en dan op easy :S
Misschien dat die stukjes dan wat makkelijker zijn waardoor ik mij minder irriteer aan het constante herhalen van 1 stukje.

Voor de rest ziet de game er wel goed uit en bied de storry-line voldoende perspectief.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZanielGa
Nou, was eerder al een keer gepost. Makkelijkste manier om die watertorens te vernietigen is om ze van een afstand kapot te gooien zodat de hunter geen tijd heeft eruit te komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xtr3me4me
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 27-08-2024

Xtr3me4me

Saiyajin Godlike Tweaker

Op welke systemen draait het spel het mooist? PS3? XBOX360 of toch de pc zelf?

-- My Gaming Rig Power -- -- <SG> Diabolic --

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Player1S

Player1S

Probably out in the dark

ZanielGa schreef op maandag 13 juli 2009 @ 11:34:
Nou, was eerder al een keer gepost. Makkelijkste manier om die watertorens te vernietigen is om ze van een afstand kapot te gooien zodat de hunter geen tijd heeft eruit te komen.
mja dat probeerde ik ook maar werd constant aangevallen door die andere wezens waardoor ik nauwelijks de tijd krijg om het te proberen. En als die wezens mij niet aanvielen moest ik wel weer wat helikopters om zeep helpen.
Maar was niet al te scherp (ivm slaapgebrek) dit weekend dus misschien vanavond nogmaals proberen...En anders lekker op easy proberen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
Gisteren wat verder met missies, maar valt me op dat ik toch wel een keer dood ga bij missies en de keer erop haal ik ze wel. Vaak valt mijn leven me ook niet op zeg maar.

Nog steeds een heel vermakelijk spel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ijskonijn

ijskonijn

Now MOVE!

Eergisteren voor de 2e keer uitgespeeld op Normal, vooral voor de volgende achievements:

Unnatural Selection
Acquire all available upgrades.

Nice Guy
Complete the game while consuming 10 Civilians or fewer.

Hard To Kill
Complete Story Mode in any difficulty without dying.

8)

[ Voor 11% gewijzigd door ijskonijn op 13-07-2009 13:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Q_7
  • Niet online

Q_7

Was aan het surfen voor een eventuele patch voor Prototype kwam ik deze plaatje tegen, ik vond het best wel raar eigenlijk, is dit ingame genomen? Zoja hoe te f*ck kom je aan die straaljagers + para troopers :D .

Afbeeldingslocatie: http://www.wallpaperez.net/wallpaper/games/Prototype-997.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vandread
Dat noemen ze een rendered/shopped preview lokkertje ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ijskonijn

ijskonijn

Now MOVE!

Die straaljagers zitten er wel in, in de allerlaatste bossfight. Je kunt ze helaas niet besturen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 310120

errr, op de systemrequirements.com site staat dat ik prototype niet kan runnen? naar mijn mening echter wel..

Minimum: Intel(R) Core(TM) 2 Duo 1.86 GHz or AMD Athlon(TM) 64 X2 4000+ or better
You Have: 2 processors running - Intel(R) Core(TM)2 Duo CPU P8600 @ 2.40GHz

dan kan ik m dus toch wel runnen? :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Acid_Burn

Acid_Burn

uhuh

Valt ie niet over de videokaart mischien?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• harlekein
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 04-04 20:16

harlekein

Creator Owner

The Zep Man schreef op maandag 06 juli 2009 @ 08:38:
Moeilijk stuk, inderdaad. Probeer constant de Hunters achter je aan te krijgen terwijl je de tentakels blijft bestoken. Volgens mij gooien de tentakels meuk naar jou als je dicht in de buurt bent. Auto's en andere gegooide voorwerpen doen niet zoveel schade aan je tank.

Kijk ook uit met het afschieten van Hunters van de pomp. Maar al te vaak raak je de pomp, terwijl de Hunter aan de andere kant zit.
Bedankt voor de tip, een dag later heb ik het zelf ook alsnog gehaald.

spoiler:
Dit door eerst maximale critical mass te bereiken, vervolgens met whipfist de aandacht van de hunters trekken en ze bij die kar vandaan lokken. Daarna direct drie gerichte devestators loslaten en toen was die ene die overbleef met niet te veel health ook snel weg. Dan kun je op je gemak soldaten consumeren en met devestators die tentakels stukmaken.

De boss fight daarna deed ik door vooral op het dak achter de billboards te blijven. Infected killen en absorberen en zodra ik kon de spike devestator vanuit de lucht bij de boss laten vallen. Als die dan verzwakt is een gerichte of gewoon los gaan met de blade. Die viel me goed mee. Duurde alleen even :)

Hard is inmiddels uitgespeeld en ik heb nu even geruild voor InFamous met een maat. Als ik 'm terug heb ga ik wel weer verder voor de trophies.

En nu ik het er toch over heb en iedereen de games wil vergelijken: InFamous heeft een beter verhaal en veel betere graphics. De side missions zijn ook veel leuker. Maar de schaal waarop de actie plaatsvindt is een stuk beperkter en de powers een stuk conservatiever. Dat maakt het toch een compleet andere game met een ander tempo. Een vergelijking gaat eigenlijk niet op. InFamous is meer een shooter met platform elementen en Prototype een brawler waarbij actie bovenaan staat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BAS80
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 10-03 17:00
Gisteren toch maar aangeschaft voor de PC in verband met de grafics, toch net iets beter dan de 360 (vergeleken met de demo) De textures zijn niet over naar huis te schrijven maar dat mag de pret niet drukken.
Hij draait overigens als een zonnetje op een 8800GT alpha dog edition alles full *1680x1050 en boven de 40FPS.

Aangezien ik Ninja Gaiden II bijna heb uitgespeeld voor de 2de keer werd het weer eens tijd voor een nieuwe hack & slash game. NGII is wel wat ouder maar imo een van de beste hack & slash game van afgelopen tijd, en nog vet moeilijk ook...

Dat de filmpjes en textures minder zijn kan ik wel mee leven omdat het toch een free roaming is en geen lineaire game, dat vergt nou eenmaal meer van je systeem.
Tot nu toe vermaak ik me best, maar ik ben toch bang dat verderop in de game de verveling en/of herhaling erin gaat vallen. Zoals met Assasins Creed en kan ik me waarschijnlijk weer de 2de helft letterlijk door de game 'heenvreten'.

Het is wel bruut om als een buldozer door de stad heen te gaan, maar voor hoelang blijft het leuk :?

Gamertag XBL: AltScarfaceNL Steam: 'Alt Scarface NL'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 297116

Ik heb Prototype ook op de kop kunnen tikken, voor maar 35 euro zelfs! :) Nu heb ik het een paar dagen en vindt het nog steeds een erg coole game, heb alle krachten maar nog niet alle upgrades en speel de game op Normal.

Alex Mercer is afentoe wel wat overpowered. Maar door de hoeveelheid soldaten etc. hebben ze me toch al een aantal keren kunnen doden.

spoiler:
Ik ben nu bij de misse waar de Super Soldiers zijn geintroduceerd. Die vind ik wel echt klote om te verslaan, heb daarom ook mij gewoon helemaal kapot laten slaan, dat was de enigste manier waarop ik kan had op critical mass en toen een devastator uitgevoerd. Ik heb 1 keer de missie opnieuw moeten doen omdat op een of andere manier er geen Mission Complete op mijn beeldscherm verscheen terwijl ik wel alle soldaten had verslagen... Vaag...

Ik vind de graphics gewoon goed en niet bijzonder lelijk, het is immers een free-roaming game en er is altijd chaos dus heb je eigenlijk geen tijd om naar de graphics te kijken. :P

[ Voor 10% gewijzigd door Anoniem: 297116 op 20-07-2009 21:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
Ik zit nog vast bij de missie dat je net
spoiler:
je krachten kwijt bent
.
Ik krijg daar gewoon altijd een fail. Heb ondertussen alle upgrades wel bijna. Dus dat zou goed moeten gaan, maar toch niet.
Of ik ga dood of mijn target is ineens pleite.
Nog maar een keertje proberen dan. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BAS80
  • Laatst online: 10-03 17:00
Hmm, ik ben nu net over de helft van de missielijn en ik vond het maar eens tijd om wat events te doen. Een aantal gedaan maar ik kom er 2 tegen (Event heeft geen spoilertag nodig wel)? Binnen 3 minuten moet ik naar een basis of een hyve toe en tot de grond aan toe slopen. Met een APC lukt het me net niet als die dan al wel aanwezig is.

Het lijkt me ook dat het met puur powers moet kunnen, maar welke combo's van power? Het lijkt me iets van devestation met jump upgrades en de mokerslag power. Heeft iemand dit al uitgeprobeerd?

Gamertag XBL: AltScarfaceNL Steam: 'Alt Scarface NL'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martijn85
  • Laatst online: 21-04 19:52
BAS80 schreef op dinsdag 21 juli 2009 @ 18:15:
Hmm, ik ben nu net over de helft van de missielijn en ik vond het maar eens tijd om wat events te doen. Een aantal gedaan maar ik kom er 2 tegen (Event heeft geen spoilertag nodig wel)? Binnen 3 minuten moet ik naar een basis of een hyve toe en tot de grond aan toe slopen. Met een APC lukt het me net niet als die dan al wel aanwezig is.

Het lijkt me ook dat het met puur powers moet kunnen, maar welke combo's van power? Het lijkt me iets van devestation met jump upgrades en de mokerslag power. Heeft iemand dit al uitgeprobeerd?
spoiler:
Probeer het eens met de graveyard devestator en daarna van een flinke hoogte een bulletdive drop ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pannekoek81
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 20:27
Spel ook gehaald. Vermaak me er prima mee. Best verslavend. d:)b

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
Ook even antwoord op BAS80. Het is met een paar auto's charged gooien gewoon goed te doen. Alleen iritant dat je constant natuurlijk aangevallen wordt.

Ikzelf heb eindelijk gisteren bovenstaande missie gehaald (waar ik constant vast zat).
Dus ga weer lekker verder met het spel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ijskonijn

ijskonijn

Now MOVE!

BAS80 schreef op dinsdag 21 juli 2009 @ 18:15:

Airstrikes :Y)

[ Voor 21% gewijzigd door ijskonijn op 22-07-2009 09:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Big Womly
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 18-06-2024

Big Womly

Live forever, or die trying

Ik heb toen een tank gekaapt en daarmee het ding aan flarden geschoten

When you talk to God it's called prayer, but when God talks to you it's called schizophrenia

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Millie-ano
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online
spoiler: Missie 24. Elizabeth Green
Hey.. ik ben bij missie 24 ... Ik moet daar Elizabeth Green zien te killen. Ze is daar een gigantisch lelijk mormel. En super sterk. Ze zit heel tijd in het midden van het kruispunt en met elke beweging draait ze met je mee.

iemand tips om haar tegen de grond te krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Graham
Millie-ano schreef op maandag 27 juli 2009 @ 23:55:
spoiler: Missie 24. Elizabeth Green
Hey.. ik ben bij missie 24 ... Ik moet daar Elizabeth Green zien te killen. Ze is daar een gigantisch lelijk mormel. En super sterk. Ze zit heel tijd in het midden van het kruispunt en met elke beweging draait ze met je mee.

iemand tips om haar tegen de grond te krijgen.
spoiler: Missie 24
Dat is een pittige missie maar je zult er voor moeten zorgen dat je met je devastator attack dat monster aanvalt totdat ze tijdelijk niets kan doen en dan weer aanvallen met devastator voordat ze tijdelijk verdwijnt (als ik het me goed herinner) in de grond.

Je kunt de wat grotere monsters gebruiken om je health op te laden voor deze attacks. Schuil in een van de zijstraten of achter de grote billboards.

Vermijd haar groene aanvallen.

grahamofthewheels.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Walance
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 21:05

Walance

Hm.. wat zal ik hier schrijven

Ik heb die missie op deze manier gedaan:
spoiler:
Ik zorgde dat ik altijd zo snel mogelijk uit de buurt ging van haar, in een zij-straat. Daarna ging ik naar een zo hoog mogelijk gebouw dat vlakbij haar is en sprong ik er van af om zo snel mogelijk, in de lucht, die air-ground-spike devestator (of zoiets, even de naam vergeten) op te laden, daarna probeerde ik om zo dicht mogelijk bij haar te landen en vervolgens wordt die devestator geactiveerd en doet haar een hoop schade.

Op een gegeven moment zijn die 3 grote dingen om haar heen kapot, dan is ze zwak en kun je haar blijven aanvallen, totdat ze weer terug komen. Daarna weer verstoppen in zij straten en op gebouwen klimmen om haar vanuit de lucht aan te vallen.

Als je niet veel leven meer hebt, kun je gewoon ergens in een zijstraat, of makkelijker, op een gebouw staan en wachten totdat er wat hunters op je afkomen, deze kun je dan aanvallen en consumen om je leven weer vol te krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PeterSelie
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 23:48
spoiler: Missie 24
Dan heb ik nog een ander aardig alternatief: probeer met het gooien van auto's en dergelijke (of airdrops) die 3 dingen om haar heen zo goed als kapot te krijgen. Wanneer die nog maar een streepje over hebben kaap je een tank, schiet je de laatste kapot en begin je op Green in te hakken met die tank. Belangrijkste hier is dat je dus ook je machine gun op die tank gebruikt, daar schijnt ze erg gevoelig voor te zijn.

Op deze manier ging het hier aardig vlot, aangezien die 3 dingen om haar heen plat lagen viel ze niet meer aan en had je tijd genoeg om haar vol lood te pompen met die tank.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Millie-ano
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online
spoiler: GELUKT: 24
Ik heb uiteindelijk een combinatie van vele gedaan.

Ik begon met het volledig opladen en zorgen dat er geen hunters in de buurt waren, die lokte ik een zijstraat in. consumen en weg. Daarna heb ik haar gelockt en ben ik rondjes gaan rennen. Dan ontwijk je die stenen en als je op tijd springt ook die groene dingen.

Als je dicht bij haar bent dan gaat ze slaan met die arm, zodra die de grond raakte deed ik mijn devastator. Die met al die slierten ofzo 8)7 . Dan gingen er gelijk een stuk of 5/6 streepjes bij elke poot vanaf.

Toen die weg waren nog 1x devastator ( met het geluk als je niet word aangevallen door hunters ) en dan blijven slashen met je blade. dit heb ik 4x moeten herhalen :+

thx iedereen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 293960

Xtr3me4me schreef op maandag 13 juli 2009 @ 11:41:
Op welke systemen draait het spel het mooist? PS3? XBOX360 of toch de pc zelf?
Ik zou zeggen: het maakt weinig verschil, maar ik zou toch voor Xbox of pc versie gaan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 293960

Ik heb het spel lange tijd geleden uitgespeeld, en als ik er zo naar kijk en aan denk, heb ik toch weer zin om hem snel in me Xbox te douwen, en Hard opnieuw uit te spelen, zeer vermakelijke game , Vooral! de aller laaaaatste missie, zeer goede game. ik zou bijna hopen dat er een tweede versie van uit komt :) ( ik hoop het wel zeker )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 91397

Eergisteren begonnen, inmiddels redelijk ver.

De game doet me qua powers en beweging denken aan Evolva, dat was ook al zo'n vette game.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pannekoek81
Zo net E. Green gesloopt... wat irritant dat groene spul enne meest irritant is iets van de besturing, als ik aan het springen was om haar met mn zwaard te meppen wilde ik een lock gebruiken, soms pakte de lock ipv haar een tank / heli... :? :X

Maar gelukt :D was nog best lastig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Zep Man

The Zep Man

🏴‍☠️

Pannekoek81 schreef op maandag 03 augustus 2009 @ 22:49:
Zo net E. Green gesloopt... wat irritant dat groene spul enne meest irritant is iets van de besturing, als ik aan het springen was om haar met mn zwaard te meppen wilde ik een lock gebruiken, soms pakte de lock ipv haar een tank / heli... :? :X

Maar gelukt :D was nog best lastig
Er zijn verschillende tactieken in het topic gegeven om haar te slopen. ;)

Grootste probleem van dat gevecht is dat het zo lang en saai is, vooral al heb je niet de juiste devastators.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vandread
ff bijladen en dan erop afsrpingen met spikes uit de grond, lukt soms 2 keer en meestal pak je die life bars in 2 a 3 keer spiken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pannekoek81
The Zep Man schreef op dinsdag 04 augustus 2009 @ 08:43:
[...]
Er zijn verschillende tactieken in het topic gegeven om haar te slopen. ;)

Grootste probleem van dat gevecht is dat het zo lang en saai is, vooral al heb je niet de juiste devastators.
Ja ok, maar wil het op eigen houtje proberen zeg maar ipv hints uit een topic te halen. Als het echt niet meer lukte dan had ik het wel opgezocht... Maar net even gekeken enne zaten idd tactieken bij die het een stuk makkelijker maakte :+

Maar grootste nadeel vond ik echt het lock systeem dat niet altijd deed wat ik wilde. Ze zegge dat dat altijd de grootste vijand zou selecteren, maar nee niet altijd blijkbaar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meelobee
  • Laatst online: 00:15

Meelobee

¯\_(ツ)_/¯

Pannekoek81 schreef op dinsdag 04 augustus 2009 @ 10:56:
[...]Maar grootste nadeel vond ik echt het lock systeem dat niet altijd deed wat ik wilde. Ze zegge dat dat altijd de grootste vijand zou selecteren, maar nee niet altijd blijkbaar
Volgens mij selecteerd ie niet de grootste, maar de vijand die de grootste bedreiging vormt. Als een heli of tank op het punt staat om op je te schieten dan is ie op dat moment de grootste bedreiging en daarom wordt ie geselecteerd.

Moet ik het spel uitspelen op hard om de platinum events te unlocken?
En damn wat duurt het halen van de 'Trial of Corpses' trophy (53.596 kills op de infected.) lang zeg. Ik heb het spel nu 2x op normal uitgespeeld en zit pas op de 28k. :X Dan maar een paar potjes grinden met de Thermobaric Tank .(Rolling Thunder kill event, +- 1000 kills per keer dat je speelt.) :D

[ Voor 11% gewijzigd door Meelobee op 09-10-2009 11:10 ]

Ryzen 7 7700X | ROG Strix B650-E Gaming Wifi | ROG Strix RTX 4070Ti | 32Gb GSkill RipJaws S5 | 980Pro 2Tb | Corsair RM850x Shift | Fractal Design North Black

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meelobee
  • Laatst online: 00:15

Meelobee

¯\_(ツ)_/¯

Aarg wat een naar spel is dit.. :D Heb ik net met veel moeite alle events goud gehaald krijg je een bericht dat alle scores omgezet naar zijn Platinum. Helaas is het nog niet eens de helft van wat ik al had op gold. }:O 8)7

Ryzen 7 7700X | ROG Strix B650-E Gaming Wifi | ROG Strix RTX 4070Ti | 32Gb GSkill RipJaws S5 | 980Pro 2Tb | Corsair RM850x Shift | Fractal Design North Black

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xtuv
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 18:35
Die laatste missie (op normal :P) was best pittig, het meest absurde is nog dat ik hem na een aantal pogingen uiteindelijk op de aller, aller, állerlaatste seconde heb gehaald :D ik stond er niet bepaald goed voor, maar in de laatste tel met mijn laatste beetje kracht toch nog net een klap kunnen uitdelen die genoeg was *O*

Op zich wel tekenend voor dit spel, best pittig op z'n tijd, maar op een leuke manier. Blijft uitdagend. Het upgradesysteem is ook top, alleen sommige combo's (X+B bijvoorbeeld) vind ik nogal lastig om snel in te drukken op het goede moment :S daardoor veel upgrades niet of nauwelijks gebruikt...

Al met al is Prototype wel een aanrader wat mij betreft d:)b
Pagina: 1 2 3 Laatste