Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meelobee
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 11-09 22:39

Meelobee

¯\_(ツ)_/¯

ymmv schreef op zaterdag 27 juni 2009 @ 13:24:
[...]

Dat komt omdat online multiplayer de voorkeur krijg omdat dit meer gespeeld wordt. Het budget om een game te onwikkelen kan maar 1 keer uitgegeven worden en dan zal deze minder vaak gespeelde game-opties als eerste sneuvelen. Splitscreen games zijn nu een zeldzaamheid aan het worden. Er is ook steeds minder reden om 2 controllers in huis te halen. Ik vond het wel typerend dat Sony een PS3-pack uitbracht met 2 controllers en 1 game terwijl je in die game niet eens met zijn tweeen kon spelen.
Zou het ook niet zo zijn dat het simpelweg te zwaar is voor de consoles? Ik kan me voorstellen dat een PS3 Killzone 2 in splitscreen niet trekt, tenzij het grafisch allemaal een stuk minder zou zijn.

Ryzen 7 7700X | ROG Strix B650-E Gaming Wifi | ROG Strix RTX 4070Ti | 32Gb GSkill RipJaws S5 | 980Pro 2Tb | Corsair RM850x Shift | Fractal Design North Black

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EfBe
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online
ymmv schreef op zaterdag 27 juni 2009 @ 12:42:
[...]
Ze hebben wel een punt. In de VS zijn er steeds meer gameswinkels met een verkoopstrategie die uit 2 dingen bestaat: zoveel mogelijk pre-orders verkopen door klanten bang te maken dat ze anders een game moeten missen, en na de release zoveel mogelijk 2e hands games verkopen door diezelfde klanten aan te sporen hun games na 1-2 weken al te verkopen. Wat er hierdoor gebeurt is dat een game vooral in de 1e week goed verkoopt maar daarna niet meer omdat dit soort winkeliers geen nieuwe exemplaren meer bestellen maar enkel nog de 2e hands verkoop stimuleren omdat de marges hoger liggen. Vergeet ook niet dat de klant maar weinig krijgt voor een 2e hands titel terwijl de die in de winkel maar een paar dollar onder de nieuwprijs ligt.
(oops, d/t error :X)
Toch klopt er iets niet. Waarom zou iemand voor een appel en een ei zn game weg doen aan zo'n bedrijf? Verder, 60+ euro voor een game die eigenlijk te bout is voor woorden (en dat is de meerderheid) is gewoon diefstal. Ik kan het best betalen, daar gaat het niet om, het punt is dat wanneer ik een game koop en bv 60 euro betaal, en na 2 uur erachter kom dat het een repetatief prul is, dan vind ik dat gewoon zonde.
Je moet niet Sega de schuld geven maar al die gamers die de afgelopen jaren geen games buiten hun "comfort zone" willen kopen. Shooters verkopen nog steeds het beste, kijk maar naar Call of Duty, Gears of War, etc. Er is een financiele crisis gaande en dan zullen uitgevers minder risico's nemen. Treurig maar waar. Gelukkig komt er nog Alpha Protocol van Sega aan. Preorder deze game als je wilt dat er meer van dit soort games worden uitgebracht. Als je wacht tot ze in de budgetbak liggen omdat je Uncharted 2 en Modern Warfare 2 vanaf dag 1 wilde spelen ben je zelf schuld aan de ondergang van dit genre.
Ik weet niet of het een kip-ei probleem is of dat het gewoon een kwestie van marketing is. Ik bedoel: welke groep koopt de meeste games? Is dat 15-25 jarige jongens? Indien ja, waarom zou je dan niet een game maken die die groep juist leuk vindt? Die groep is wel het meest 'aanwezig' op gaming gerelateerde sites/fora/chat.

Alpha Protocol staat op mijn lijstje, maar ik ben nog niet te enthousiast omdat wat ik tot nu toe gezien heb eigenlijk gewoon een brakke shooter is, ik heb nog bar weinig RPG elementen gezien. Nu was dat bij Fallout 3 ook zo en dat heeft erg goed uitgepakt, maar de makers daarvan hadden een trackrecord dat het wel goed zou komen.

Verder pre-order ik helemaal niks en al helemaal niet voor support, het moet toch niet gekker worden. Je brengt het alsof ik op mijn blote knieen dankbaar moet zijn dat 'men' weer een rgp achtige game uitbrengt ;) Dat lijkt me de omgekeerde wereld. Zij maken het product, en ik zie of ik het ga kopen. En als de game goed is koop ik hem, no problem. Ik heb alleen nogal wat games in mn kast staan die eigenlijk het spelen niet waard zijn. Dat vind ik gewoon zonde van de tijd.

In de muziekindustrie zie je al een hele tijd dat de grote studios gewoon focussen op bekende demographics en oeverloos blijven herhalen en uitmelken en de game industrie, op wat dappere dodo's na, doet nu eigenlijk hetzelfde. Ik wil best een game kopen die anders is of in een minder uitgekauwd genre valt, maar die games zijn op 1 hand te tellen of games gericht op game mechanics (psn/live). Echter, en daarom noemde ik het een kip/ei probleem, publishers leveren die games ook niet (meer) in grote getale of willen dat risico niet nemen en kiezen dan voor random shooters. Immers, als die games niet geleverd worden, of maar een handjevol (en dan loop je een groter risico dat de game brak is, niet alle producten zijn even goed immers), wat kan de consument dan doen?

Ik heb in dat kader toch van de week Alone in the Dark : inferno besteld, ookal is het op de ps3 af en toe ook tenenkrommend aldus sommige reviews.

Omtrent je split-screen opmerkingen: geven die niet hetzelfde aan? Nl. dat wat 'veilig is' wordt erin gestopt (bv multiplayer en co-op. Volgens mij (wild guess) speelt veelal de 15-25 jarige male demographic die luidruchtig aanwezig is op internet multiplayer games en/of co-op, en de 30+er niet, die wil liever singleplayer games (domweg omdat die 30+er gewoon minder vrienden heeft met een console + op hetzelfde moment tijd + interesse in dezelfde games). Ikzelf vind het jammer dat games zoals uncharted multi-player krijgen. Je kunt nl. in 1001 games deathmatchen, dus waarom hier nu tijd in steken? Immers, die tijd kun je beter steken in een langere singleplayer. Maar goed, ik behoor tot de minderheid, althans online ;)

[ Voor 10% gewijzigd door EfBe op 27-06-2009 14:28 ]

Creator of: LLBLGen Pro | Camera mods for games
Photography portfolio: https://fransbouma.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reemster
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 30-12-2023

Reemster

Soul Reaver

Voor de mensen die uitkijken naar de release van Trine op PSN, de pc-versie van de demo is nu te downloaden! Hij draait op mijn pc niet echt soepel, maar verder is de game zelf heel gaaf :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!
EfBe schreef op zaterdag 27 juni 2009 @ 14:22:
Verder, 60+ euro voor een game die eigenlijk te bout is voor woorden (en dat is de meerderheid) is gewoon diefstal. Ik kan het best betalen, daar gaat het niet om, het punt is dat wanneer ik een game koop en bv 60 euro betaal, en na 2 uur erachter kom dat het een repetatief prul is, dan vind ik dat gewoon zonde.
Da's geen diefstal, da's een consument die zich niet goed geinformeerd heeft en iets koopt wat die eigenlijk niet leuk vindt. Daarom moet je reviews lezen/kijken, online fora bezoeken en indien mogelijk de demo spelen.
Ik weet niet of het een kip-ei probleem is of dat het gewoon een kwestie van marketing is. Ik bedoel: welke groep koopt de meeste games? Is dat 15-25 jarige jongens? Indien ja, waarom zou je dan niet een game maken die die groep juist leuk vindt? Die groep is wel het meest 'aanwezig' op gaming gerelateerde sites/fora/chat.

Alpha Protocol staat op mijn lijstje, maar ik ben nog niet te enthousiast omdat wat ik tot nu toe gezien heb eigenlijk gewoon een brakke shooter is, ik heb nog bar weinig RPG elementen gezien. Nu was dat bij Fallout 3 ook zo en dat heeft erg goed uitgepakt, maar de makers daarvan hadden een trackrecord dat het wel goed zou komen.
Obsidian heeft een prima track record. Het bedrijf is voortgekomen uit Black Isle Studios (bekend van Fallout 1 en 2, Planescape: Torment, Icewind Dale) en hebben zelf Star Wars: Knights of the Old Republic II en Neverwinter Nights 2 gemaakt. Alpha Protocol is hun eerste game op basis van een eigen IP.
Verder pre-order ik helemaal niks en al helemaal niet voor support, het moet toch niet gekker worden. Je brengt het alsof ik op mijn blote knieen dankbaar moet zijn dat 'men' weer een rgp achtige game uitbrengt ;) Dat lijkt me de omgekeerde wereld. Zij maken het product, en ik zie of ik het ga kopen. En als de game goed is koop ik hem, no problem. Ik heb alleen nogal wat games in mn kast staan die eigenlijk het spelen niet waard zijn. Dat vind ik gewoon zonde van de tijd.
Vooral in de VS is pre-orderen zo gebruikelijk dat bedrijven het aantal pre-orders gebruiken om het totaal aan bestellen op te baseren. Bij populaire games met veel pre-orders worden extra exemplaren aangeschaft, bij minder populaire wordt dat aantal omlaag geschroefd. Wat er dan gebeurt bij minder bekende games zonder internethype is dat winkelbedrijven minder games bestellen dan ze eigenlijk hadden kunnen verkopen, zeker omdat de winkel ervan uit dat ze na het verkopen van hun voorraad niet meer hoeven na te bestellen omdat aan de totale vraag is voldaan. Daarom werden er in de VS van een game als Valkyria Chronicles verdomd weinig exemplaren aan winkels geleverd en moesten fans heel wat winkels aflopen om een exemplaar te bemachtigen.

Het gevaar is dat je op die manier enkel nog een handjevol grote games overhoudt omdat van kleine games structureel te weinig verkocht wordt. Uitgevers proberen dit tegen te gaan door pre-orderbonussen te beloven aan vroege bestellers om zo gamers aan te sporen pre-orders te plaatsen. Hoe meer pre-orders, hoe meer exemplaren er in winkels zullen liggen, hoe meer een uitgever kan verkopen. Bedenk bij dit verhaal ook dat winkelketens als Gamestop liever geen games willen nabestellen omdat ze liever tweedehands exemplaren verkopen.
Omtrent je split-screen opmerkingen: geven die niet hetzelfde aan? Nl. dat wat 'veilig is' wordt erin gestopt (bv multiplayer en co-op. Volgens mij (wild guess) speelt veelal de 15-25 jarige male demographic die luidruchtig aanwezig is op internet multiplayer games en/of co-op, en de 30+er niet, die wil liever singleplayer games (domweg omdat die 30+er gewoon minder vrienden heeft met een console + op hetzelfde moment tijd + interesse in dezelfde games). Ikzelf vind het jammer dat games zoals uncharted multi-player krijgen. Je kunt nl. in 1001 games deathmatchen, dus waarom hier nu tijd in steken? Immers, die tijd kun je beter steken in een langere singleplayer. Maar goed, ik behoor tot de minderheid, althans online ;)
Ik ben een vroege veertiger en speel ook offline. Lang leve de single player dus.

Waarom al die aandacht voor multiplayer ipv single player of split screen? Omdat single player games na het uitspelen van een campagne veelal in de 2e hands bakken belanden. Op die manier financieren gamers zonder veel geld hun hobby. Een goede online modus zorgt ervoor dat een game maanden gespeeld wordt en daarmee uit het 2e hands circuit blijft. Verder kunnen online uitbreidingen (map packs) voor extra inkomsten zorgen. Daarnaast zorgen goede online games voor veel inkomsten als gamers massaal overschakelen naar een nieuwe game om zo met hun vrienden te kunnen blijven spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tankbuster
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 13-09 07:27
Ik heb hier nog steeds geen problemen met mijn 40GB HDD :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vraag:

Probleem: Ik wil graag final fantasy 7 downloaden, maar heb geen psn card of creditcard. (wil niet op ebay bestellen, te veel werk)

Mijn maatje heeft een creditcard en een PS3. Kan ik bij hem thuis op zijn PS3 inloggen met mijn account. Vervolgens even met zijn creditcard wat geld erop zetten en het spel downloaden. En dan bij mij thuis op mijn PS3 het spel downloaden maar dan gratis natuurlijk omdat ik het al eens heb betaald?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• scorpie
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 16:27

scorpie

Supra Addict

Je kunt ook die maat van je naar jouw huis meenemen, kan ie even in je account zijn CC gegevens plaatsen, dan naar de store gaan om FF7 te kopen, en dan kun je die CC gegevens weer deleten uit je profiel.

Jouw methode werkt op zich ook, aankopen worden op PSN accounts gedaan, en die staan los van CC gegevens.

wil een Toyota Supra mkIV!!!!! | wil een Yamaha YZF-R{1,6} | wil stiekem ook een Ducati
"Security is just a state of mind"
PSN: scorpie | Diablo 3: scorpie#2470

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grannd
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 12-09 11:49

Grannd

da Granndest

Ik heb samen met een paar vrienden een aparte account genomen waar we dingen kopen (met US PSN Cards) om dan te sharen, zolang de account met password in je PS3 opgeslagen staat kan je tot en met 5 mensen games en DLC sharen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tankbuster
Vandaag maar even R2,GRAW 2, RSV2 bestelt, hopelijk zit er wat leuke Co-op actie tussen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Tankbuster schreef op zondag 28 juni 2009 @ 00:18:
Vandaag maar even R2,GRAW 2, RSV2 bestelt, hopelijk zit er wat leuke Co-op actie tussen :P
Zeker weten, RSV2 heb ik een tijd geleden gespeeld in co-op (offine en online).
Resistance 2 is leuk om online in co-op te spelen, of cooperative, of competitive (hoewel ik voor PvP liever een volledig scherm voor mezelf reserveer :P)
In Resistance FOM kon je de hele campagne met twee spelen, dat gaf meer voldoening dan de 8 aparte offline co-op stukjes. Maar in FOM kan je niet met twee online.
GRAW2 heb ik gespeeld en terug verkocht na een tijd, volgens mij zat daar geen co-op mode in.
Meelobee schreef op zaterdag 27 juni 2009 @ 14:05:
[...]

Zou het ook niet zo zijn dat het simpelweg te zwaar is voor de consoles? Ik kan me voorstellen dat een PS3 Killzone 2 in splitscreen niet trekt, tenzij het grafisch allemaal een stuk minder zou zijn.
Als het met Resistance 2 kan, waarom niet met Killzone?

Er zijn voor de rest inderdaad weinig RPG's voor de PS3, maandag Sacred 2 in de bus dus ik laat dan mijn bevindingen weten.
Het spel is overigens in Co-op speelbaar (4 online - 2 offline splitscreen) dus misschien zijn er hier nog wel gamers die dat graag horen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ace
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 11:04

Ace

Happy Happy Joy Joy

Red Faction uitgespeeld, vond het vrij snel gaan nadat ik de laatste sector bevrijd had. Was in de veronderstelling dat het nog wel eventjes door zou gaan.

Daarna begonnen met de MP en die is nog veel leuker dan de SP dus daar zijn we wel weer even zoet mee *O*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Azqi
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Azqi

Failure is not an option

[...]

Ik ben 30+ en in mijn directe vriendenkring hebben 4 vrienden een PS3. Coop games worden door ons verslonden, dus pas op met die wild guesses van jou.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EfBe
  • Niet online
Azqi schreef op zondag 28 juni 2009 @ 04:16:
[...]
Ik ben 30+ en in mijn directe vriendenkring hebben 4 vrienden een PS3. Coop games worden door ons verslonden, dus pas op met die wild guesses van jou.
Volgens mij snap je niet wat 'wild guess' betekent... ik ben geen markonderzoeker dus nee ik heb geen hard-evidence. Ik ben blij voor je dat je zoveel tijd hebt dat je tezamen met andere 30+ers kunt gamen zonder dat andere prioriteiten in het leven je aandacht opeisen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exirion
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 21:13

Exirion

Gadgetfetisjist

EfBe schreef op zondag 28 juni 2009 @ 09:44:
Ik ben blij voor je dat je zoveel tijd hebt dat je tezamen met andere 30+ers kunt gamen zonder dat andere prioriteiten in het leven je aandacht opeisen ;)
Het is maar wat je er zelf van maakt. Je kunt nog zo'n druk leven hebben, maar ontspanning in welke vorm dan ook hoort daar bij. Daar kan prima af en toe een paar uur gamen bij horen :)

"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uchiha tijntje
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 22:33

uchiha tijntje

Seriously.... (gow 2 mp sux)

*weg*

Ik las net hierboven dat je de campaign van Resistance 1 volledig coop kunt spelen. Is dit ook leuk om te doen, of wordt het daardoor te makkelijk, te onoverzichtelijk of wat dan ook?

Edit: Ah ik zie het al, enkel offline coop. Dan laat maar :)

[ Voor 56% gewijzigd door PromoX op 28-06-2009 11:43 ]

Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EfBe
  • Niet online
Exirion schreef op zondag 28 juni 2009 @ 09:50:
[...]
Het is maar wat je er zelf van maakt. Je kunt nog zo'n druk leven hebben, maar ontspanning in welke vorm dan ook hoort daar bij. Daar kan prima af en toe een paar uur gamen bij horen :)
Dat bedoel ik helemaal niet :/ Ik bedoel: dat de kans dat je in je vriendenkring iemand vindt die EN dezelfde console heeft EN op dat moment ook tijd EN ook nog dezelfde game wil spelen kleiner wordt naarmate meer dingen in je leven tijd opeisen.

Geen seconde bedoelde ik daarmee dat gamen an sig out of the question wordt (anders zou ik geen consoles hebben, nietwaar?). Maar goed, laten we weer over kabeltjes, waar de games het goedkoopste zijn en andere irrelevante zaken die al 1001 keer zijn langs gekomen praten, dat levert tenminste geen spraakverwarring op.

*weg*

[ Voor 48% gewijzigd door PromoX op 28-06-2009 11:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PromoX
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 13-09 20:46

PromoX

Flying solo

Ik heb hier en daar wat weggeknipt. Een keer een discussie over iets anders dan kabeltjes is prima, maar laat dan vervelende reacties achterwege.

And I'm the only one and I walk alone.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkShadow
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 21:42
[...]

Ben het opzich wel met je eens hoor. De meeste games hebben uberhaupt een 13 in een dozijn multiplayer toegevoegd. En dan komen ze nog met dlc multiplayer maps ook. Dan zie ik liever een singleplayer add on.

Maar voor mij persoonlijk geld dat niet voor coop, dat verrijkt imho in veel gevallen de singleplayer ervaring.

Maarja, ik ben ook nog maar 25 ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Grannd schreef op zondag 28 juni 2009 @ 00:13:
Ik heb samen met een paar vrienden een aparte account genomen waar we dingen kopen (met US PSN Cards) om dan te sharen, zolang de account met password in je PS3 opgeslagen staat kan je tot en met 5 mensen games en DLC sharen.
Dit is zeer interessante informatie, bedankt. Stel ik log even met zijn account op mijn playstation in (Hij heeft het spel al gekocht), download final fantasy VII. Vervolgens log ik weer met mijn account in, en dan kan ik het spel gewoon spelen?

(PS: Heb geen zin om zo'n account met vrienden te maken, alleen final fantasy is voor mij interesant)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tjesus
  • Registratie: Februari 2009
  • Nu online
Verwijderd schreef op zondag 28 juni 2009 @ 13:50:
[...]

Dit is zeer interessante informatie, bedankt. Stel ik log even met zijn account op mijn playstation in (Hij heeft het spel al gekocht), download final fantasy VII. Vervolgens log ik weer met mijn account in, en dan kan ik het spel gewoon spelen?

(PS: Heb geen zin om zo'n account met vrienden te maken, alleen final fantasy is voor mij interesant)
Dat kan gewoon. Het spel is namelijk al geactiveerd als aankoop in zijn account. En zolang zijn accountgegevens op jouw ps3 staan. Zal er ook geen probleem komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 27 juni 2009 @ 22:18:
Vraag:

Probleem: Ik wil graag final fantasy 7 downloaden, maar heb geen psn card of creditcard. (wil niet op ebay bestellen, te veel werk)

Mijn maatje heeft een creditcard en een PS3. Kan ik bij hem thuis op zijn PS3 inloggen met mijn account. Vervolgens even met zijn creditcard wat geld erop zetten en het spel downloaden. En dan bij mij thuis op mijn PS3 het spel downloaden maar dan gratis natuurlijk omdat ik het al eens heb betaald?
Dus als jouw maat even bij jou thuis inlogt met zijn account dan kan hij uit de store gewoon het spel downloaden zonder zijn cc gegevens ook maar te moeten gebruiken (tenminste als hij het zelf ook al gekocht heeft).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 20:16

BM

Moderator Spielerij
Verwijderd schreef op zondag 28 juni 2009 @ 21:29:
[...]

Dus als jouw maat even bij jou thuis inlogt met zijn account dan kan hij uit de store gewoon het spel downloaden zonder zijn cc gegevens ook maar te moeten gebruiken (tenminste als hij het zelf ook al gekocht heeft).
Lijkt me logisch dat je dan niet nogmaals je CC gegevens moet invoeren :) Dat spel staat gewoon op zijn account gemarkeerd als zijnde gekocht, en dat kun je dan gewoon blijven downloaden lijkt me :)
Als het net zo werkt als op de Xbox360 kun je vervolgens dat spel alleen niet spelen als je onder een ander account ingelogged bent.

[ Voor 11% gewijzigd door BM op 29-06-2009 09:56 ]

Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KngfCnns
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 24-11-2024
Wat betreft met dat sharen van je account in de psn store, gaat dat ook lukken met downloadable content (bijv. ultimate team van fifa, of map packs), of zijn die accountgebonden ofzo?

oeps, laat maar
Grannd schreef op zondag 28 juni 2009 @ 00:13:

[ Voor 49% gewijzigd door KngfCnns op 29-06-2009 10:23 ]

PSN: llllIIIIllllIIIlIlI - Movies

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PearlPumpkin
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 05-10-2024
BM schreef op maandag 29 juni 2009 @ 09:55:
[...]

Lijkt me logisch dat je dan niet nogmaals je CC gegevens moet invoeren :) Dat spel staat gewoon op zijn account gemarkeerd als zijnde gekocht, en dat kun je dan gewoon blijven downloaden lijkt me :)
Als het net zo werkt als op de Xbox360 kun je vervolgens dat spel alleen niet spelen als je onder een ander account ingelogged bent.
Je kunt het spel dan ook gewoon onder je eigen account spelen. Tenminste dat heb ik geprobeerd met een ps1 spel, dat werkte gewoon. Net als dat je de demo's uit de us store kunt downloaden en spelen op je nederlandse account.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frankK800i
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 22-08 22:36
Meelobee schreef op zaterdag 27 juni 2009 @ 14:05:
[...]

Klopt. In een filmpje dat ik ooit heb gezien werd dit gezegd door een werknemer van Guerilla Games. Wat dus ook een probleem is met 3D. Voor de console is splitscreen en 3D hetzelfde werk: van dezelfde scène moeten per frame niet één, maar twee beeldjes worden gerenderd. 3D splitscreen zal dus ook nog wel even duren voordat we dat hebben.

Voor Blu-Ray liefhhebbers: er is een actie bij Bol.com

MVG, Frank

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tankbuster
GRAW 2 kan je geloof ik wel met Co-op als ik op Google rondkijk, maar hopelijk is die co-op ook leuk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Tankbuster schreef op maandag 29 juni 2009 @ 11:42:
GRAW 2 kan je geloof ik wel met Co-op als ik op Google rondkijk, maar hopelijk is die co-op ook leuk.
Ohja, ik herinner het me weer. Je kan de campaign niet in co-op doen maar wel aparte missies (zoals in Resistance 2). Het is héél moeilijk, met 2 man tegen de overmacht, zonder healmogelijkheden. Of we keken niet ver genoeg toen, kan ook. De campaign was wel subliem overigens.

Sacred 2 en Uncharted net 'gevonden' in de bus, zij die gaan gamen groeten u :w

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 29 juni 2009 @ 12:46:
[...]

Ohja, ik herinner het me weer. Je kan de campaign niet in co-op doen maar wel aparte missies (zoals in Resistance 2). Het is héél moeilijk, met 2 man tegen de overmacht, zonder healmogelijkheden. Of we keken niet ver genoeg toen, kan ook. De campaign was wel subliem overigens.

Sacred 2 en Uncharted net 'gevonden' in de bus, zij die gaan gamen groeten u :w
Lekker binnen zitten met dit weer :P

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 29-06-2009 14:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coolsnarf
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 07-02-2024
tja, ik ben aan het werk. Kun je toch beter gamen hoor :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hebben er meer last van dat de ps3 niet wilt connecte naar het psn?

edit: werkt alweer

[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 29-06-2009 16:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nohead
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 11-09 20:21

Nohead

PSN ID: Nohead

Verwijderd schreef op donderdag 25 juni 2009 @ 23:27:
[...]

Wat PromoX zei.

Ik heb hem zelf een tijd geleden (27 mei) besteld op yesasia, en normaal gezien mag ik hem eindelijk deze week verwachten.

Indien je hem bestelt, neem dan de Asian version en niet de Japanese, dan krijg je Engese stemmen te horen en teksten te lezen.

Ondertussen Uncharted: Drake's Fortune en Sacred 2 besteld uit Engeland, dus de PS3 zal weer lekker draaien de komende tijd :*)
offtopic:
Vanholm is jouw Demon's Soul al verzonden/eventueel al aangekomen? Ik heb hem dezelfde dag besteld ,en is 19 juni verzonden (nog niet binnen).
Jij hebt DM niet aanstaan dus dan maar zo.. :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P.E.No.1
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 31-10-2023
Was laatst Call of Duty 4 aan t spelen en na een uurtje ofzo begon mn PS3 (60GB launch) toch hard te blazen! Het leek wel een stofzuiger. Dit heb ik nog nooit gehad en begon me natuurlijk gelijk zorgen te maken want ik heb al eens een kappotte PS3 gehad waar het ook een hitteprobleem was. Nu was het natuurlijk ook warmer dan normaal in de woonkamer (graadje of 24 denk ik), maar is dit normaal? Mn PS3 staat uiteraard helemaal vrij en niet in een kast ofzo. Ik heb de game afgesloten en na een minuut of 5 schakelden de vents weer een standje terug. Moet ook zeggen dat ik sinds de laatste firmware update een aantal vastlopers gehad heb.

edit: @ hieronder: dito! ;)

[ Voor 10% gewijzigd door P.E.No.1 op 30-06-2009 10:28 ]

PSN id: PENo1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• theHoff
  • Registratie: April 2006
  • Niet online
Azqi schreef op zondag 28 juni 2009 @ 04:16:
[...]

En zo ken ik er wel meer. 30+ers waren de eerste generatie die met consoles in aanraking kwamen en ik verwacht dat die daar niet zomaar meer vanaf komen :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GG---77
  • Laatst online: 05-07-2024
... 25 years ago...It all started with a Atari 2600....

Geen idee hoe je die zou moeten maken. Maar misschien wel een leuk idee voor een poll? Een onderzoek naar de leeftijden van de tweakers/PS3 eigenaren?

PSN id: GG--77

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaspur
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

kaspur

#1 typo matser /o/

P.E.No.1 schreef op dinsdag 30 juni 2009 @ 09:46:
Was laatst Call of Duty 4 aan t spelen en na een uurtje ofzo begon mn PS3 (60GB launch) toch hard te blazen! Het leek wel een stofzuiger. Dit heb ik nog nooit gehad en begon me natuurlijk gelijk zorgen te maken want ik heb al eens een kappotte PS3 gehad waar het ook een hitteprobleem was. Nu was het natuurlijk ook warmer dan normaal in de woonkamer (graadje of 24 denk ik), maar is dit normaal? Mn PS3 staat uiteraard helemaal vrij en niet in een kast ofzo. Ik heb de game afgesloten en na een minuut of 5 schakelden de vents weer een standje terug. Moet ook zeggen dat ik sinds de laatste firmware update een aantal vastlopers gehad heb.

edit: @ hieronder: dito! ;)
Had het dit weekend ook met mijn 60gb ps3 die na 10 minuten best stevig begon te loeien, heb het hiervoor ook nog niet meegemaakt zo hard. Ik zou me verder niet echt zorgen maken, denk het weer hier wel meer invloed heeft dan je aanvankelijk zou denken. :)

ik zag twee beren fout parkeren....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roobje
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 25-08 14:13
Het is gewoon mogelijk om een spel te downloaden vanaf het account van een vriend en dan op je eigen account het spelen, werkt gewoon perfect. let wel, je kan een spel maar 5 keer downloaden

Ik maak hier veel gebruik van, soms downloaden we wel een spel en installeren het op een 3 playstations dan delen we de kosten, scheel een hoop

Acties:
  • 0 Henk 'm!
kaspur schreef op dinsdag 30 juni 2009 @ 12:08:
Had het dit weekend ook met mijn 60gb ps3 die na 10 minuten best stevig begon te loeien, heb het hiervoor ook nog niet meegemaakt zo hard. Ik zou me verder niet echt zorgen maken, denk het weer hier wel meer invloed heeft dan je aanvankelijk zou denken. :)
haha mijn 60 gig deed hetzelfde. Zoals jij zegt zal het warme weer er wel mee te maken hebben. Na een tijdje idle zak de fan weer een tandje terug.

Ik had vorige week mijn oude PS2 weer eens tevoorschijn gehaald omdat ik vond dat de PS2 BC van mijn 60 gig PS3 er eigenlijk belabberd uitzag, veel kartels enzo en gewoon niet heel tevreden. Ik de PS2 weer aangezet en de games opstarten: exact hetzelfde beeld, blijkbaar was mijn herinnering aan de PS2 ietwat te rooskleurig. PS2 games hadden nou eenmaal redelijk wat kartels en het hoort er gewoon bij. Echt ik zie gewoon geen verschil tussen de BC van de PS3 en de PS2 zelf. Ik heb geleerd dat het uitzetten van de upscale mogelijkheid van de PS3 bij oude PS2/PS games het beeld ten goede komt.

Dit weekend tot laat in de nacht Shadow of the colossus gespeeld met een vreind evan me... good times.. die games zouden ze een remake van moeten maken.

Inmiddels draait mijn PS3 gewoon weer de PS2 games en is de oude PS2 weer in de kast gegaan. Ben begonnen aan Persona 4 en Okami. Beide spellen vreten behoorlijk wat tijd maar ze zijn het waard.

Playstation 3 - PSN ID: Sw0pDiller | XBOX360 Premium - Gamertag: ZakkeWasser | DELL New Studio 17 laptop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fatal Mind
  • Niet online
Hmm, ondervind laatste tijd wat ´´ problemen ´´ met m´n ps3.

Heb de ps3 door middel van een toslink kabel aan m´n homecinemaset gekoppeld, er zit nog een toslink splitter tussen, waardoor ik van bron kan wisselen, dit werkt over het algemeen prima, maar laatste tijd met dit ontzettend warme weer gebeurd het nog wel eens dat op de een of andere manier de ps3 geen geluid meer doorgeeft :S zie m'n homecinemaset dan ook van dts afspringen en weer naar het standaard dolby geluid gaan. Na een paar seconde hersteld dit weer...

Komt dit iemand bekend voor ? of kan ik ermee terug naar de dynabyte ( waar ik m'n ps3 gehaald heb... )
Zouden dit oververhittings verschijnselen kunnen zijn ? hij staat in een kastje, onder een tv, en boven een htpc... verplaatsen is eigelijk geen optie ivm kabels.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kazuka
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online

kazuka

Building Better Worlds

swopdark schreef op dinsdag 30 juni 2009 @ 13:15:
[...]

Dit weekend tot laat in de nacht Shadow of the colossus gespeeld met een vreind evan me... good times.. die games zouden ze een remake van moeten maken.
Van ICO en SOTC een PS3 remake en dan een trilogiebox uitbrengen met The Last Guardian erbij :9~
Daar zou ik wel wat eurotjes voor over hebben.

Een remake van MGS1, 2 en 3 zou trouwens ook niet verkeerd zijn :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ok mensen: Call of Juarez ligt NU in de winkels, iig bij de eplaza, mochten jullie hierop wachten... Dat hoeft dus niet meer xD.

Ik heb Shadow of the Colossus via marktplaats gekocht, want ik wil die game nog wel een keertje spelen. Is mij compleet ontschoten in het ps2-tijdperk. (net als ICO) beetje jammer, maar dat gaan we nu goedmaken ^^. Ik heb echt zin in Project Trico: The last Guardian :O. Geen flauw idee nog wat ik van die studio kan verwachten, maar de trailer zag er vet uit en ik heb niets dan goede verhalen gehoord over SotC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exorcist
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online
Fatal Mind schreef op dinsdag 30 juni 2009 @ 13:38:
Hmm, ondervind laatste tijd wat ´´ problemen ´´ met m´n ps3.

Heb de ps3 door middel van een toslink kabel aan m´n homecinemaset gekoppeld, er zit nog een toslink splitter tussen, waardoor ik van bron kan wisselen, dit werkt over het algemeen prima, maar laatste tijd met dit ontzettend warme weer gebeurd het nog wel eens dat op de een of andere manier de ps3 geen geluid meer doorgeeft :S zie m'n homecinemaset dan ook van dts afspringen en weer naar het standaard dolby geluid gaan. Na een paar seconde hersteld dit weer...

Komt dit iemand bekend voor ? of kan ik ermee terug naar de dynabyte ( waar ik m'n ps3 gehaald heb... )
Zouden dit oververhittings verschijnselen kunnen zijn ? hij staat in een kastje, onder een tv, en boven een htpc... verplaatsen is eigelijk geen optie ivm kabels.
Ook het geval zonder splitter?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Registratie: November 2002
  • Niet online

boe2

'-')/

Verwijderd schreef op dinsdag 30 juni 2009 @ 15:21:
Ik heb Shadow of the Colossus via marktplaats gekocht, want ik wil die game nog wel een keertje spelen. Is mij compleet ontschoten in het ps2-tijdperk. (net als ICO) beetje jammer, maar dat gaan we nu goedmaken ^^. Ik heb echt zin in Project Trico: The last Guardian :O. Geen flauw idee nog wat ik van die studio kan verwachten, maar de trailer zag er vet uit en ik heb niets dan goede verhalen gehoord over SotC
Psst, speel eerst ICO ;). Shadow Of the Colossus is veel meer actiegericht en heel anders dan wat Last Guardian zal zijn.
Mijn kartonnen edities van ICO en Shadow of The colossus (met mooie postkaartjes enzo erbij) maak ik graag mensen mee jaloers :). Het verbaasde me vroeger al hoe ongelofelijk weinig mensen ICO gespeeld hadden. Nu zetten ze er blijkbaar de hypemachine achteraan. Good thing, I guess..

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fatal Mind
  • Niet online
Exorcist schreef op dinsdag 30 juni 2009 @ 15:26:
[...]

Ook het geval zonder splitter?
Om eerlijk te zijn nog niet te veel geprobeerd, heb d'r voorlopig even een kamerventilator opgezet, en sindsdien eigelijk geen last meer van.

Mocht ik het nou weer krijgen dan ga ik dat als eerste proberen. Misschien tijdens deze hete maanden ook de ps3 maar uit het kastje halen. hij is omringd door warme dingen, maar toch als ik aan de zijkant voel dan is het een warm briesje, niks waar ik bv me handen brand ofzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Je handen branden zal ook niet snel gebeuren, je hardware geeft er eerder de geest aan. Hoe warm is warm in jouw geval? Kamer temperatuur of beduidend hoger?
Het briesje dat uit je PS3 komt is niet even warm als de hardware waar het doorheen getrokken wordt, houd daar even rekening mee. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Boeboe schreef op dinsdag 30 juni 2009 @ 15:31:
[...]

Psst, speel eerst ICO ;). Shadow Of the Colossus is veel meer actiegericht en heel anders dan wat Last Guardian zal zijn.
Mijn kartonnen edities van ICO en Shadow of The colossus (met mooie postkaartjes enzo erbij) maak ik graag mensen mee jaloers :). Het verbaasde me vroeger al hoe ongelofelijk weinig mensen ICO gespeeld hadden. Nu zetten ze er blijkbaar de hypemachine achteraan. Good thing, I guess..
die ben ik ook aan het proberen te bemachtigen, maar is nogal lastig. Wil er namelijk geen hoofdprijs voor betalen, wat ik voor een top ps3 game bijna nog niet kwijt ben. Shadow of Colossus voor 25.50 gekocht (special edition met kaarten ed) Wil dus eigenlijk ICO ook special ^^, maar ja = DUUUUR! XD zelfs tweede hands

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Niet online

boe2

'-')/

Goede conditie ICO in kartonnen doos is tot 70 euro waard en sinds de huidige PS3 aankondigingen zeer gezocht: good luck :). Anders kan je ook voor de "gewone" editie gaan, die ze destijds heruitgegeven hebben voor de release van SotC. Vind je wel voor een prikje, hangt er allemaal vanaf in welke mate je een verzamelaar bent ;)

[ Voor 45% gewijzigd door boe2 op 30-06-2009 17:30 ]

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fatal Mind
  • Niet online
Verwijderd schreef op dinsdag 30 juni 2009 @ 16:59:
Je handen branden zal ook niet snel gebeuren, je hardware geeft er eerder de geest aan. Hoe warm is warm in jouw geval? Kamer temperatuur of beduidend hoger?
Het briesje dat uit je PS3 komt is niet even warm als de hardware waar het doorheen getrokken wordt, houd daar even rekening mee. :)
Idd handen branden is overdreven, maar 't was maar indicatie.

heb tijdens eten enzo ff 2 uur de ps3 uitgehad, en als ik nu m'n hand bij de ventitie houd dan is dat kouder als kamer temperatuur. Daarnet was het wel tikkie hoger als kamertemperatuur. hmm, zal eens meten, heb meetfuctie op m'n multimeter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpman
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 08:35
Boeboe schreef op dinsdag 30 juni 2009 @ 17:28:
Goede conditie ICO in kartonnen doos is tot 70 euro waard en sinds de huidige PS3 aankondigingen zeer gezocht: good luck :). Anders kan je ook voor de "gewone" editie gaan, die ze destijds heruitgegeven hebben voor de release van SotC. Vind je wel voor een prikje, hangt er allemaal vanaf in welke mate je een verzamelaar bent ;)
Laat ik nu net weten dat er bij me oude werkgever nog 4 originele ICO's met de kartonnen verpakking liggen, volgens mij zelfs nog gesealed. Deze zijn vast niet zonder reden daar neer gelegd. Net zo als dat er nu 4 gesealde orignele (met kartonnen verpaking) Metal Gear Solid 4 Games liggen. Waarschijnlijk zal dit iets met visie, verzamelaars, vraag en aanbod te maken hebben.

Ik weet ook nog dat ICO heel lang € 64,99 heeft gekost, terwijl andere games van dezelfde maand en van ver daarna al lang en breed in de budget bakken lagen. Dit was niet bij een kleine gamestore maar bij een grote keten, die dus prijzen van het hoofdkantoor opgestuurd kreeg elke dag.

[ Voor 14% gewijzigd door Jumpman op 30-06-2009 18:32 ]

Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Boeboe schreef op dinsdag 30 juni 2009 @ 15:31:
[...]

Ik heb ze ook beide in de kartonnen doosjes :) Ik wist toendertijd nieteens dat het speciaal was ofzo, ik heb m toevallig gekocht.

PSN id: NL_SToRM

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

het is gewoon schandalig :@ waarom moeten de beste games in zo'n kleine oplage gemaakt worden ? xD
ja ik denk dat het dan maar weer zo'n gaar lelijk blauw hoesje gaat worden :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NinTeNdO_FrEaK
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 10-07-2024
Bizar, acht weken geleden final fantasy AC + FF XIII demo besteld. Na vier weken niks ontvangen te hebben heb ik een mailtje gestuurd naar play-asia, vervolgens doen zij drie weken onderzoek waar het pakketje blijft. Het is onvindbaar. Vervolgens sturen ze hem vorige week opnieuw.
Vandaag in de post twee pakketjes, beiden AC + FF XIII demo waarbij ik voor de ene douanekosten moet betalen en voor de andere niet. Zit dus nu met twee exemplaren :O

Ps4/switch gamer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

lol wat een schandaal xD
kan je mooi verkopen op marktplaats, krijg je goud geld voor denk ik ^^. en anders kan je het ook naar mij opsturen ^^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjorsfeenema
  • Laatst online: 10-09 02:29

sjorsfeenema

de mijne is mooier

Vandaag mijn ps3 binnengekregen, kom er alleen nu pas achter dat hij geen ps2 games kan spelen...
Das mooi *** omdat ik nog lang niet ben uitgespeeld met bepaalde ps2 games en mijn ps2 is aan zijn eind.

Is er echt geen mogelijkheid om de ps2 games te kunnen spelen in de ps3?
Ik lees dat er dus wel oudere varianten zijn die het wel kunnen ;(

die van hen is mooi....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skire
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 15-08 14:34
nee op dit moment zit er niets anders op dan je PS2 te reanimeren en aan de zuurstof te hangen.

er is echter hoop:

http://www.siliconera.com...logy-for-cell-processors/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deadsy
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 19:00
Skire schreef op woensdag 01 juli 2009 @ 02:03:
nee op dit moment zit er niets anders op dan je PS2 te reanimeren en aan de zuurstof te hangen.

er is echter hoop:

zou wel leuk zijn.
Vraag me al sinds de launch af waarom er hardware matige backwards compatability moest zijn aangezien de Cell CPUs perfect zouden zijn voor software matige emulatie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• scorpie
  • Laatst online: 16:27

scorpie

Supra Addict

Software emulatie is gewoon mogelijk. Hardware oplossing is makkelijker want die hardware draait gewoon 1 op 1 op dezelfde instructieset als die software nodig heeft, en met een software emulator moeten die dus erin gebakken worden. Het enige wat moeilijk is om de loop holes in de hardware in de software te bouwen. (Shortcuts waardoor dingen mogelijk zijn die volgens de specs niet zouden moeten kunnen). Omdat het geen specificatie is, wordt het lastig om dat soort dingen te ondersteunen. Maargoed, een 1 blijft een 1 en een 0 blijft een 0, dus software emuleren is buiten die loop holes om gewoon 100% mogelijk.

wil een Toyota Supra mkIV!!!!! | wil een Yamaha YZF-R{1,6} | wil stiekem ook een Ducati
"Security is just a state of mind"
PSN: scorpie | Diablo 3: scorpie#2470

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exirion
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 21:13

Exirion

Gadgetfetisjist

Skire schreef op woensdag 01 juli 2009 @ 02:03:

er is echter hoop:

Lijkt me geen onlogische zet. Er zijn inmiddels zoveel non-BC PS3's verkocht dat Sony nog wat meer PS2 games zou kunnen slijten als die PS3's ineens PS2-emulatie krijgen.

"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dat zou mooi zijn. Het is ook een gedoe om steeds mn ps2 weer aan te sluiten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EfBe
  • Niet online
Exirion schreef op woensdag 01 juli 2009 @ 09:33:
[...]

Lijkt me geen onlogische zet. Er zijn inmiddels zoveel non-BC PS3's verkocht dat Sony nog wat meer PS2 games zou kunnen slijten als die PS3's ineens PS2-emulatie krijgen.
Ze kannibaliseren dan wel hun ps2 verkoop die nog steeds doorgaat. ik gok dat ze echt wel winst maken op iedere ps2 die ze verkopen, dus ik denk niet dat ze snel die verkoop om zeep willen halen. Aan de andere kant, iemand met een ps3 gaat niet meer snel een ps2 kopen denk ik. Het probleem voor sony is dan dat die ps3 bezitters hun ps2's 2e hands wegdoen en dat kost ze geld (want een koper daarvan koopt geen nieuwe), en bij gebrek aan bc op de nieuwe PS3's moet een bezitter van zo'n ps3 zn ps2 wel houden want anders kan z/hij geen ps2 games meer spelen.

Ik gok daarom dat ze zeker nog wel een jaar uitstellen, die BC.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Niet online

boe2

'-')/

BC herintroduceren zou ik zeer interessant vinden, probleem is dat je nooit 1:1 alle ps2 games zal kunnen emuleren, tenzij de originele emotion chip aanwezig is. Met name games die op strikte timing vertrouwen (dance dance revolution, space channel 5) gaat de sync tussen beeld en geluid de mist in aangezien deze games vertrouwen op de exacte kloktikken van de processor,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb van het weekend Pain gekocht op blu-ray (nog niet echt mee bezig geweest).voor 25 eu en toevallig kwam ik bij Bart Smit Chronicles of Riddick tegen voor 30 eu terwijl ik bij een gamewinkel deze ook in mijn handen had, hier was hij gewoon 55eu.
Ik twijfelde altijd al bij dat spel, kon er niet echt hoogte van krijgen maar ik ben toch wel aangenaam verrast.
2 games (escape from butcher bay en Assault on Athena) heb beide nu gespeeld maar is echt een gave game. en dat voor 30 eu zeg.

Zijn er trouwens tweakers hier die Call of Juarez 2 al hebben? ik dacht dat hij pas 20 juli uit kwam maar zag dat ie al uit was. Ben erg benieuwd naar deze game, en vooral de co-op of splitscreen indien aanwezig.
De 1e game heb ik nooit gespeeld.
Iemand die wat ervaringen kan delen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Ik denk dat de PS2-emulatie vooral gebruikt zal worden voor de digitale distributie van PS2-games. Deze kunnen dan ook getest/geoptimaliseerd worden dat ze goed werken in de emulator.

PSN: Shiver23

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Shiver23 schreef op woensdag 01 juli 2009 @ 14:30:
Ik denk dat de PS2-emulatie vooral gebruikt zal worden voor de digitale distributie van PS2-games. Deze kunnen dan ook getest/geoptimaliseerd worden dat ze goed werken in de emulator.
Ja final fantasy X bijvoorbeeld echt een wereld titel :> En qua grafisch ook erg mooi, zeker voor een PS2 titel!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@2NuTz

volgens mij zit er geen co-op in, maar ik kan me vergissen. Alleen single player en Versus Multiplayer. Wel vreemd want de game leent zich wel erg voor co-op, maar het gebeuren wel dingen in de game die je niet met z'n tweeën kunt doen. 1ste missie is bijvoorbeeld alleen met Ray en Thomas is er nog niet. Als er een co-op inzit dan is dat vrij anders dan de single player. Dan maar hopen dat het gewoon een andere campaign is en niet een stripdown versie van de single player waarin je alleen de missies speelt die co-op kunnen.

Maar nogmaals volgens mij zit er GEEN co-op in...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

yay ik heb ICO en Shadow of the colossus samen voor 55 euro op de kop weten te tikken. allebei special edition :*) jeeeeeuuhh!! ^^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Nohead schreef op maandag 29 juni 2009 @ 16:03:
[...]

offtopic:
Vanholm is jouw Demon's Soul al verzonden/eventueel al aangekomen? Ik heb hem dezelfde dag besteld ,en is 19 juni verzonden (nog niet binnen).
Jij hebt DM niet aanstaan dus dan maar zo.. :S
Hey, Demon's Souls zat vandaag in de bus. Helaas werken vandaag, dus pas morgen ermee aan de slag.
offtopic: Normaal gezien kan je me DM'en, optie staat ook aan in de instellingen, net nog gecheckt.

Nu een paar dagen aan de slag met Uncharted (damn ik had deze direct moeten kopen!), wat enorm meevalt. En ook Sacred 2, dat iets moeilijker is om mee te beginnen door het vele zoeken naar hoe en wat, maar het speelt wel lekker. Enkel de camera / laadtijden vind ik iets minder.
Verwijderd schreef op maandag 29 juni 2009 @ 13:59:
[...]

Lekker binnen zitten met dit weer :P
Als je al heel je leven op 1km van het strand woont, leer je dat relativeren. ;)

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 01-07-2009 19:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 01 juli 2009 @ 18:50:

Als je al heel je leven op 1km van het strand woont, leer je dat relativeren. ;)
Als dat het geval was, dan relativeerde ik helemaal niks, en lag ik met een pilsje + vrienden/vriendinnen op het strand :P

(Al is het heel mijn leven 'lekker' weer, met 'lekker' bedoel ik zonnig. Sommige mensen vinden raar genoeg regen 'lekker')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EfBe
  • Niet online
Shiver23 schreef op woensdag 01 juli 2009 @ 14:30:
Ik hoop dat ze de projectie van 3D coordinates naar screencoordinates wat gedaan wordt door de videochip (EE) aangepast wordt zodat ze bv naar 720p kunnen renderen (met alleen dus minder scherpe textures). Heeft wel wat problemen met 2D pixelwerk, maar het zou een mogelijkheid kunnen zijn. Dat zou een inmense boost aan de ps3 geven want je hebt dan ps2 games die op een hogere resolutie draaien en dus scherper zijn. En in theorie zou het moeten kunnen, immers, de meeste games zijn 3D oriented op de ps2 en renderen dus altijd alles eerst 3D.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpman
Voorlopig denk ik dat Sony geen BC voor PS2 titels gaat toevoegen aan de PS3:

1. Kopers hebben maar X tijd om te gamen per week, en als ze in die tijd PS2 games gaan spelen, daalt de verkoop van PS3 games. Nu al klagen de ontwikkelaars en publishers: "De Activision-topman stelt dat de 'attach rate', oftewel het aantal verkochte games per verkochte console, bij de PlayStation 3 laag is. Dat zou voor Activision reden kunnen zijn om geen software meer voor de PS3 te ontwikkelen" (zie nieuwsberichten). PS2 game verkoop stuwen door BC zou de PS3 game verkoop nog meer doen dalen.

2. Zoals al gezegd, er komen dan veel PS2's op de tweedehands markt, en dus kannibaliseren ze hun eigen markt. Er zijn nu nog genoeg ouders die voor hun jonge kinderen voor € 100,- een PS2 kopen. PS2 games nieuw liggen zelfs bij de Kruidvat etc.

Ik denk als Sony BC voor PS2 games gaat toeveogen ze dit pas gaan doen als de prijs van de PS3 in de buurt komt van de PS2 (dus laten we zeggen PS2 € 99,- en PS3 € 199,-). Dan is het argument voor een klant namelijk (voor die € 100,-) groter om voor een nieuwe console met garantie, internet en PS3 games dan om voor een tweedehands exeplaar van de PS2 te gaan. Ze kunnen dan de productie kraan van de PS2 dichtdraaien en toch kan de consument nog gebruik maken van de PS2 games die in bezit en omloop zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zou dat de ps3 ook niet de eerste console zijn die tot 2 generaties terug BC is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 02 juli 2009 @ 08:58:
Zou dat de ps3 ook niet de eerste console zijn die tot 2 generaties terug BC is?
Wii doet NES spellen (waarbij wel gezegd moet worden dat de spellen geselecteerd worden door nintendo)

[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 02-07-2009 09:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coolsnarf
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 07-02-2024
de NES spellen ansich doen het niet op de Wii. Je kan de cartridge er niet in doen en spelen :P
dus wat dat betreft is de PS3 wel de enige (voor zover ik weet hoor) die 2 generaties terug echt kan afspelen, nl originele PS1 spellen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PearlPumpkin
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 05-10-2024
Jumpman schreef op donderdag 02 juli 2009 @ 08:49:
Voorlopig denk ik dat Sony geen BC voor PS2 titels gaat toevoegen aan de PS3:

1. Kopers hebben maar X tijd om te gamen per week, en als ze in die tijd PS2 games gaan spelen, daalt de verkoop van PS3 games. Nu al klagen de ontwikkelaars en publishers: "De Activision-topman stelt dat de 'attach rate', oftewel het aantal verkochte games per verkochte console, bij de PlayStation 3 laag is. Dat zou voor Activision reden kunnen zijn om geen software meer voor de PS3 te ontwikkelen" (zie nieuwsberichten). PS2 game verkoop stuwen door BC zou de PS3 game verkoop nog meer doen dalen.
Je zou ook kunnen zeggen dat door de BC voor ps2 titels meer mensen geneigd zijn om een ps3 te kopen. Waardoor er een grotere markt ontstaat voor de ontwikkelaars, en wordt het dus aantrekkelijker om voor de ps3 spellen te ontwikkelen. Ook bij een zogenaamde lage "attach rate".

Persoonlijk maakt het mij niks uit of het wel of niet komt, want uiteindelijk zal ik de ps2 spellen over het algemeen toch links laten liggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpman
PearlPumpkin schreef op donderdag 02 juli 2009 @ 09:45:
[...]

Je zou ook kunnen zeggen dat door de BC voor ps2 titels meer mensen geneigd zijn om een ps3 te kopen. Waardoor er een grotere markt ontstaat voor de ontwikkelaars, en wordt het dus aantrekkelijker om voor de ps3 spellen te ontwikkelen. Ook bij een zogenaamde lage "attach rate".

Persoonlijk maakt het mij niks uit of het wel of niet komt, want uiteindelijk zal ik de ps2 spellen over het algemeen toch links laten liggen.
Inderdaad, maar als ze het nu doen stagneert het Sony's eigen PS2 verkoop (niemand weet hoeveel voorraad er nog is), en het prijsverschil tussen een PS2 en een PS3 is nog te groot, om de potentiele PS2 kopers de PS3 voor te houden. De ontwikkelaars en publishers pleiten inderdaad ook voor het punt wat jij aandraagt.

Mijn oude werkgever verkoopt per verkooppunt gemiddeld wekelijks één PS2. Laten we voor heel Nederland er 0,5 per retailer in heel Nederland van maken. Dan is dit nog wel aantrekkelijk voor Sony, en dan zeker voor de landen waar men per hoofd van de bevolking gemiddeld (veel) minder te besteden hebben. hier zal de afzetsnelheid van de PS2 nog hoger liggen.

Mij maakt het ook niets uit, speel alleen PS3 games. Ik heb ook nog wel een PS2 staan, maar niet naast me TV. ;)

[ Voor 19% gewijzigd door Jumpman op 02-07-2009 10:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
iemand nog een ps3 met god of war in de aanbieding? deze pas op psp gespeeld, goddamit wat een phatte game, nu jeukt het alleen maar harder voor 't 3e deel

⭐Game Profiles: 🕹️Steam - 🎮PSN - 🇪🇦 GoT_Hollandhards

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OCTheEagle
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 15-01 14:18
NinTeNdO_FrEaK schreef op dinsdag 30 juni 2009 @ 19:30:
Bizar, acht weken geleden final fantasy AC + FF XIII demo besteld. Na vier weken niks ontvangen te hebben heb ik een mailtje gestuurd naar play-asia, vervolgens doen zij drie weken onderzoek waar het pakketje blijft. Het is onvindbaar. Vervolgens sturen ze hem vorige week opnieuw.
Vandaag in de post twee pakketjes, beiden AC + FF XIII demo waarbij ik voor de ene douanekosten moet betalen en voor de andere niet. Zit dus nu met twee exemplaren :O
Let op dat als je pakketje wordt onderschept door de douane de levertijd zo een maand extra kan oplopen. Wat jij hebt, ben ik dus ook al eens meegemaakt. Ironisch genoeg kwamen mijn pakketjes toen ook met een paar werkdagen verschil aan, waarbij ik voor de ene douanekosten diende te betalen, en voor de andere niet.

[ Voor 13% gewijzigd door OCTheEagle op 02-07-2009 13:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Iemand al bekend met de game Topatoi??

officiele site

Deze game zou vandaag in de store komen.
screenies:
Afbeeldingslocatie: http://ps3life.nl/data/upload/81gB9-20090702-1246497309.jpg
Afbeeldingslocatie: http://ps3life.nl/data/upload/85ndQ-20090702-1246497309.jpg
Afbeeldingslocatie: http://ps3life.nl/data/upload/5261J-20090702-1246497925.jpg
Afbeeldingslocatie: http://ps3life.nl/data/upload/02Y4A-20090702-1246497916.jpg

Ziet er wel interresant uit, nog geen gameplay of iets gezien op internet

Playstation 3 - PSN ID: Sw0pDiller | XBOX360 Premium - Gamertag: ZakkeWasser | DELL New Studio 17 laptop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ziet er cute uit! :P.
Hoop echt dat er binnenkort psn kaarten komen......

Acties:
  • 0 Henk 'm!
ik vond 'm geweldig voor de aaiphone;
http://www.etsy.com/view_...tags&includes%5B%5D=title

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 01 juli 2009 @ 15:55:
@2NuTz

volgens mij zit er geen co-op in, maar ik kan me vergissen. Alleen single player en Versus Multiplayer. Wel vreemd want de game leent zich wel erg voor co-op, maar het gebeuren wel dingen in de game die je niet met z'n tweeën kunt doen. 1ste missie is bijvoorbeeld alleen met Ray en Thomas is er nog niet. Als er een co-op inzit dan is dat vrij anders dan de single player. Dan maar hopen dat het gewoon een andere campaign is en niet een stripdown versie van de single player waarin je alleen de missies speelt die co-op kunnen.

Maar nogmaals volgens mij zit er GEEN co-op in...
hey! bedankt voor de uitleg. Ik denk dan dat ik deze game niet haal.
Zag net ook wat gameplay en vind het toch er nep uit zien die multiplayer.

Congratz met ICO en SotC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fatal Mind
  • Niet online
Verdomme daarnet weer dat m'n geluid heletijd wegviel... morgen de ps3 maar uit het kastje halen, en op m'n bureau neer zetten, daar heb ik ook nog wel wat ruimte. Nu hopen dat de kabels dat gaan halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• inXs
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 12-09 11:55

inXs

known as inXs

gister een 2e hands army of 2 (9euro) op de kop weten te tikken en lekker zitten single playeren met een vriend van me. Best stoer spel toch voor 2 man en dat voor dat geld.

superB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

single playeren met z'n 2en xD? je bedoelt offline co-op ?

@2NuTz is denk ik erg verstandig, want je moet erg van het thema houden anders ga je deze game sowieso niet tof vinden. Er is namelijk niet veel bijzonders op het feit na dat je koiboys bent

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• inXs
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 12-09 11:55

inXs

known as inXs

Verwijderd schreef op vrijdag 03 juli 2009 @ 11:15:
single playeren met z'n 2en xD? je bedoelt offline co-op ?

@2NuTz is denk ik erg verstandig, want je moet erg van het thema houden anders ga je deze game sowieso niet tof vinden. Er is namelijk niet veel bijzonders op het feit na dat je koiboys bent
ja offline co-op. Je hebt dus gewoon split screen en je moet samen de campagnes door. Het spel is ook gericht op 2 personen, als je alleen speelt loopt er een AI mannetje met je mee. Je moet elkaar over obstakels helpen, je moet rug aan rug gevechten voeren, parachute springen en afleiding organiseren zodat de ander om de vijand heen kan. Ook zijn er gevallen dat de 1 een schild heeft van bijv. een autodeur en dat de ander daarachter loopt en schiet. Erg leuk met 2 man dus! Ben op de PS3 niet een bijzondere shooter fan, maar dit is toch wel erg lachen.

superB

Acties:
  • 0 Henk 'm!
inXs schreef op vrijdag 03 juli 2009 @ 09:29:
gister een 2e hands army of 2 (9euro) op de kop weten te tikken en lekker zitten single playeren met een vriend van me. Best stoer spel toch voor 2 man en dat voor dat geld.
zou zoooooooo graag GoW (geas of war) op de ps3 zien, ben er bang voor dat Epic dat nooit zal verzorgen :'( - beste co-op shooter imho - army of 2 :+ €10 laat ik 'm liggen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SeamusXanthus
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 07-09 23:47
GoW heb ik ook de meeste lol mee gehad in coop deze generatie.

Game developers onderschatten volgens mij hoe belangrijk veel mensen dit (beginnen te) vinden.
Coop is voor mij min of meer een vereiste geworden bij shooters, en zo hoor ik het wel meer om me heen.
Uitzondering zijn trouwens shooters gebaseerd op sfeer/story/immersiveness als Dead Space en Bioshock, waarbij ik dan weer liever geen coop zie.

Zie co-optimus.com voor allerlei coop informatie trouwens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iBurger
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 04-08 23:05
himlims_ schreef op vrijdag 03 juli 2009 @ 14:39:
[...]

zou zoooooooo graag GoW (geas of war) op de ps3 zien, ben er bang voor dat Epic dat nooit zal verzorgen :'( - beste co-op shooter imho - army of 2 :+ €10 laat ik 'm liggen
die zombie shooter van de xbox... die zou ik graag willen hebben op de PS3.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ge0force
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 16-06 08:01
Sinds deze week maakt de ventilator van mijn PS3 een sterk geluid bij 't spelen van o.a. Killzone 2, terwijl ik 'm vroeger nooit hoorde. Het is nu buiten wel warm, maar m'n PS3 staat gewoon rechtop op de kast en er is dus luchtstroming genoeg. Ook als ik het spel afsluit en de cpu dus idle is, blijft de fan aan hoge snelheid draaien. Is dit normaal of moet ik me zorgen maken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Sinds deze week maakt de ventilator van mijn PS3 een sterk geluid bij 't spelen van o.a. Killzone 2, terwijl ik 'm vroeger nooit hoorde. Het is nu buiten wel warm, maar m'n PS3 staat gewoon rechtop op de kast en er is dus luchtstroming genoeg. Ook als ik het spel afsluit en de cpu dus idle is, blijft de fan aan hoge snelheid draaien. Is dit normaal of moet ik me zorgen maken?
Heeft wss gewoon met de temperatuur te maken, heb er zelf geen last meer van sinds er een airco geïnstalleerd is.
Had het alleen bij hete dagen en/of (te) lange gamesessies.

PS3-only ---> http://www.youtube.com/wa...9&feature=player_embedded

"Ik heb een zak expected goals nog nooit een goal zien maken." - snmght

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fatal Mind
  • Niet online
Zijn er mensen met een '' Nyko ps3 intercooler '' ?

Deze dus: http://www.dixons.nl/De_o...oler.7110091/default.aspx

Heb namelijk mijn ps3 in een kastje staan, waar boven op een tv staat ( gigantische kachel... ) en eronder een pc... qua temperatuur dus niet erg handig, en bij lange game sessies valt het geluid weg... ben d'r 80% zeker van het aan de hitte ligt, aangezien voordat deze hittegolf begon ( oftewel, zomer... ) er geen problemen waren.

De vraag dus, werkt zo'n ding echt ? toch weer 40 euro, herrie boeit me niet, dan geluid maar tikkie harder indien nodig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpman
Meer herrie gegarandeerd lijkt me met de kleine fan's. Geen ervanring met het product zelf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vanitas
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 13-09 15:01
Fatal Mind schreef op vrijdag 03 juli 2009 @ 21:49:
Zijn er mensen met een '' Nyko ps3 intercooler '' ?

Deze dus: http://www.dixons.nl/De_o...oler.7110091/default.aspx

Heb namelijk mijn ps3 in een kastje staan, waar boven op een tv staat ( gigantische kachel... ) en eronder een pc... qua temperatuur dus niet erg handig, en bij lange game sessies valt het geluid weg... ben d'r 80% zeker van het aan de hitte ligt, aangezien voordat deze hittegolf begon ( oftewel, zomer... ) er geen problemen waren.

De vraag dus, werkt zo'n ding echt ? toch weer 40 euro, herrie boeit me niet, dan geluid maar tikkie harder indien nodig.
Kan je em niet gewoon even voor het kastje zetten in deze warme periode? Desnoods enkel bij lange gamesessies.

Even though I walk through the valley of the shadow of death. I will fear no evil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fatal Mind
  • Niet online
Heb ik nu ook maar gedaan, even uit de kast gehaald, punt is alleen dat de kabels tikje krap zijn enzo. Daarom de vraag van '' iemand ervaring ermee '' aangezien ik hem liever in het kastje heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FeaR
  • Registratie: Maart 2007
  • Nu online

FeaR

In GoT we trust

Aftermarket koelers voor de XBox 360 en de PS3 doen veelal meer kwaad dan goed. Dit omdat de airflow niet meer is zoals deze bedoeld is... Daarom raden fabrikanten het ook altijd af, de koeling van de console zelf moet gewoon genoeg zijn.

Maar dat wegvallen van het geluid is wel apart, weet ook niet of dat echt met de hitte te maken heeft of dat je PS3 wellicht aan het overlijden is. Want er zijn tests te vinden waar ze de PS3 testen in een sauna met temperaturen van 50 graden Celcius en hoger. En uit die tests komen geen problemen naar voren en gaat alles goed. En zo warm gaat het in jouw kastje toch echt niet worden...
Was wel het 60GB model waar ze het mee getest hebben, dus wellicht dat dat er iets mee te maken kan hebben. Maar de nieuwere modellen zijn zuiniger en dus ook koeler, dus de jouwe zou er nog minder last van moeten hebben.

Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swampy
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 02-09 13:39

swampy

Coconut + Swallow = ?

Boeboe schreef op woensdag 01 juli 2009 @ 13:37:
BC herintroduceren zou ik zeer interessant vinden, probleem is dat je nooit 1:1 alle ps2 games zal kunnen emuleren, tenzij de originele emotion chip aanwezig is. Met name games die op strikte timing vertrouwen (dance dance revolution, space channel 5) gaat de sync tussen beeld en geluid de mist in aangezien deze games vertrouwen op de exacte kloktikken van de processor,
Heb zelf een europese 60Gbyte dus ja met deels BC. Het probleem zal zitten inderdaad in timings en in alles aan te sturen, elke console heeft zijn "hacks" en games die die gebruiken zullen ook de hacks moeten emuleren etc.

Heb weinig games met timing om het te testen maar ik ga ervan uit dat software matig dat timing anders kan zijn.

[ Voor 7% gewijzigd door swampy op 04-07-2009 12:16 ]

There is no place like ::1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fatal Mind
  • Niet online
FeaR1986 schreef op vrijdag 03 juli 2009 @ 22:42:
[...]

Aftermarket koelers voor de XBox 360 en de PS3 doen veelal meer kwaad dan goed. Dit omdat de airflow niet meer is zoals deze bedoeld is... Daarom raden fabrikanten het ook altijd af, de koeling van de console zelf moet gewoon genoeg zijn.

Maar dat wegvallen van het geluid is wel apart, weet ook niet of dat echt met de hitte te maken heeft of dat je PS3 wellicht aan het overlijden is. Want er zijn tests te vinden waar ze de PS3 testen in een sauna met temperaturen van 50 graden Celcius en hoger. En uit die tests komen geen problemen naar voren en gaat alles goed. En zo warm gaat het in jouw kastje toch echt niet worden...
Was wel het 60GB model waar ze het mee getest hebben, dus wellicht dat dat er iets mee te maken kan hebben. Maar de nieuwere modellen zijn zuiniger en dus ook koeler, dus de jouwe zou er nog minder last van moeten hebben.
Hmm, kijk dan weten we dat ! Er komt dus geen extra koeler op hier.

Tja, hitte is het enige waarmee ik het kan verklaren tbh, toen het nog niet zo warm was had ik nergens last van, m'n home cinema geval ligt het ook niet aan, kan uren lang normaal film kijken zonder dat geluid wegvalt. en m'n (toslink)splitter ( kan er helaas niet tussenuit ivm kabellengtes enzo ) maar als ik die poorten omwissel is er ook geen probleem, 't probleem is dus echt de ps3 zelf,

Ter info, heb een 80 gb ( zie ook sig ), heb hem sinds paar dagen uit het kastje gehaald, en moet nog eens ff tijd zoeken voor een goeie gamesessie, dan kan ik tenminste weer checken of het geluid nu ook wegvalt, als ie het nu ook doet, dan gaat ik maar bellen naar dynabyte en dan mogen ze hem linea recta omruilen.

[ Voor 9% gewijzigd door Fatal Mind op 04-07-2009 14:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Fatal Mind schreef op zaterdag 04 juli 2009 @ 14:53:
[...]

Hmm, kijk dan weten we dat ! Er komt dus geen extra koeler op hier.

Tja, hitte is het enige waarmee ik het kan verklaren tbh, toen het nog niet zo warm was had ik nergens last van, m'n home cinema geval ligt het ook niet aan, kan uren lang normaal film kijken zonder dat geluid wegvalt. en m'n (toslink)splitter ( kan er helaas niet tussenuit ivm kabellengtes enzo ) maar als ik die poorten omwissel is er ook geen probleem, 't probleem is dus echt de ps3 zelf,

Ter info, heb een 80 gb ( zie ook sig ), heb hem sinds paar dagen uit het kastje gehaald, en moet nog eens ff tijd zoeken voor een goeie gamesessie, dan kan ik tenminste weer checken of het geluid nu ook wegvalt, als ie het nu ook doet, dan gaat ik maar bellen naar dynabyte en dan mogen ze hem linea recta omruilen.
Enkele stukjes uit een veiligheid en ondersteuning-pdf-je (bron:http://nl.playstation.com/help-support/manuals/ps3/);
* Vermijd langdurig gebruik van het PS3-systeem. Neem een pauze van 15 minuten elk uur dat u speelt.
* Stel het systeem niet bloot aan hoge temperaturen, hoge vochtigheid of direct zonlicht.
* Blokkeer geen luchtopeningen. Volg de onderstaande richtlijnen voor een goede ventilatie:
- Plaats het systeem minimaal 10 cm van een muuroppervlak.
- Plaats het niet in een smalle of nauwe ruimte.
Je hebt 'm net uit het kastje gehaald, waarschijnlijk nauwe/afgesloten ruimte?
Lange gamesessies zijn sowieso niet bevorderlijk. ;)

"Ik heb een zak expected goals nog nooit een goal zien maken." - snmght

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fatal Mind
  • Niet online
OPSLAGHOND schreef op zaterdag 04 juli 2009 @ 18:08:
[...]

Enkele stukjes uit een veiligheid en ondersteuning-pdf-je (bron:http://nl.playstation.com/help-support/manuals/ps3/);

[...]

Je hebt 'm net uit het kastje gehaald, waarschijnlijk nauwe/afgesloten ruimte?
Lange gamesessies zijn sowieso niet bevorderlijk. ;)
Thx voor de pdf, altijd handig, om even verder te gaan met je punten die je noemde:

* Vermijd langdurig gebruik van het PS3-systeem. Neem een pauze van 15 minuten elk uur dat u speelt.
- Wheheh, is misschien wel waar, maar dan nog, 3 uur nonstop is hier niks bijzonder, geen vuiltje aan de hand zolang er maar veel beweging is... anders worden me handen gevoelloos maar dat heeft weer andere redenen.

* Stel het systeem niet bloot aan hoge temperaturen, hoge vochtigheid of direct zonlicht.
- Geen direct '' zonlicht '' ( zonlicht ? :+ ) aanwezig hier, altijd donkere kamer, heerlijk, en tja, omgeven door tv en htpc, maarja met 30 graden in de kamer doen die ook niet erg veel meer toevoegen dunkt me.

* Blokkeer geen luchtopeningen. Volg de onderstaande richtlijnen voor een goede ventilatie:
*- Plaats het systeem minimaal 10 cm van een muuroppervlak.
*- Plaats het niet in een smalle of nauwe ruimte.

- Niet meer dan logisch, systeem had meer dan 10 cm ruimte aan alle kanten, enige punt is dat hij in een kast staat, maar de voorkant is open, en er is redelijk wat ruimte in het kastje, warmte kan alleen niet weg, maar hoe los ik dat op zonder kastje te slopen... w8 maak anders wel ff foto :P

Edit zoveel: zoals beloofd:
Afbeeldingslocatie: http://i70.photobucket.com/albums/i104/Fatal_Mind/DSC_0011.jpg

Afbeeldingslocatie: http://i70.photobucket.com/albums/i104/Fatal_Mind/DSC_0014.jpg

En omdat het kan + tribute achtig iets:
Afbeeldingslocatie: http://i70.photobucket.com/albums/i104/Fatal_Mind/DSC_0013.jpg

[ Voor 16% gewijzigd door Fatal Mind op 04-07-2009 18:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jay-K
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online

Jay-K

1337 Bhagwag

Een kameraad van me heeft had hem ook in zo'n klein kastje staan, en het enige wat de PS3 deed was non-stop blazen nadat de PS3 5 min. aanstond. Kan zijn hitte niet kwijt op de 1 of andere manier.
Hij heeft hem er nu naast staan... ;)

Before me there were many, after me there will be none

Pagina: 1 2 ... 13 Laatste

Dit topic is gesloten.