Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FeaR
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 00:48

FeaR

In GoT we trust

Ik vind het allemaal wel meevallen met die hitte en dat je ruimte over moet houden.
Hier staat het als volgt opgesteld:
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/uHQreUZ0J9zTqb5b0cxW1bel/full.jpg

Dus niet echt heel veel ruimte, maar tot op heden geen enkel probleem gehad. En ja, ook bij mij is het warm op de kamer. Want we hebben nog geen airco, maar die komt wel :D

Overigens gaat het wel veranderen.
De dvd-speler gaat samen met de toekomstige Blu-ray speler bovenop de kast komen te staan. Zodat de plank iets naar beneden kan zodat de PS3 wat lager komt te staan. En aangezien de DVD-speler weg gaat heeft de Denon dan ook wat meer ruimte. Dus iets meer lucht voor de PS3 en de Denon receiver van boven dan. Weet niet of het heel veel uitmaakt, want zoals gezegd heb ik nu toch geen problemen. Maar kan ook zijn dat het natuurlijk alleen de bovenkant is die "dicht" staat. De ruimte naast, achter en voor alle apparatuur is natuurlijk wel gewoon voldoende...

Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fatal Mind
  • Registratie: September 2007
  • Niet online
Als ik dat zo zie dan heeft mijn PS3 in z'n hokkie nog meer ruimte als die bij jouw, misschien dat jij hem niet te lang achter elkaar gebruikt ? wil nog wel eens gebeuren dat ik 6 uur achter elkaar bezig ben ( dbz burst limit is verslavend... )

Toen ik hem 6 uur praktisch nonstop gebruikte knalde geluid er redelijk vaak uit, maar laatst was ik uurtje bezig en knalde die er ook uit, nja over 2 dagen heb ik weer weekend, dan zal ik het eens degelijk testen.

[ Voor 30% gewijzigd door Fatal Mind op 04-07-2009 21:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Fatal Mind schreef op zaterdag 04 juli 2009 @ 21:12:
Als ik dat zo zie dan heeft mijn PS3 in z'n hokkie nog meer ruimte als die bij jouw, misschien dat jij hem niet te lang achter elkaar gebruikt ? wil nog wel eens gebeuren dat ik 6 uur achter elkaar bezig ben ( dbz burst limit is verslavend... )

Toen ik hem 6 uur praktisch nonstop gebruikte knalde geluid er redelijk vaak uit, maar laatst was ik uurtje bezig en knalde die er ook uit, nja over 2 dagen heb ik weer weekend, dan zal ik het eens degelijk testen.
Of je gaat 'm gewoon nu al omruilen, zodat je over 2 dagen, wanneer je tijd hebt om te spelen, een werkende ps3 hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fatal Mind
  • Niet online
Nja, nu geen tijd voor, moet werken tot maandag, daarna heb ik weer veel tijd, moet zowiezo ffies een backup maken van alles wat er op dat ding staat, anders wordt ik er ook niet blij van.

Ga ook eerst nog wel ff bellen met dynabyte, of ze hem direct omruilen, of dat ze hem opsturen ter reparatie... laatste heb ik niet zo'n zin in ivm lange omruil tijden... En hoe het zit met de game ? aangezien ik de Killzone 2 pack gehaald heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

was er niet een topic voor als je ps3 mankementen had?....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sandyman538
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 23:07

Sandyman538

SandstorM [148839]

Fatal Mind schreef op zaterdag 04 juli 2009 @ 22:46:
of ze hem direct omruilen, of dat ze hem opsturen ter reparatie... laatste heb ik niet zo'n zin in ivm lange omruil tijden...
Ik zou dan ook gewoon je niet goed werkende PS3 houden.... :/

Hattrick: playing IV.50
PSN: Sandyman

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fatal Mind
  • Niet online
Sandyman538 schreef op zondag 05 juli 2009 @ 00:25:
[...]

Dat ik d'r geen zin in heb zegt niet dat ik het niet doe natuurlijk :z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JosBonsio
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 03-09 17:02
Hoe staan jullie tegenover het gebruik van koptelefoons/headsets bij de Playstation 3? Ik ben namelijk van plan een mooie koptelefoon te kopen, omdat deze over het algemeen goedkoper zijn dan een goede surround set en toch goed geluid weergeven.
Ook heb ik gehoord dat er problemen zijn met het tegelijk horen van gamesound en ook nog kunnen praten via de ingebouwde microfoon van een headset? Dat zou wel jammer zijn, want ik zit in een clan en moet wel kunnen voicechatten.

Oja, als ik dan toch vragen aan het stellen ben... Welke headset is aan te raden? Een PC-350 van Sennheiser of andere alternatieven?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yippie
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 12-09 23:43
Heb de nieuwe fw 2.80 geinstalleerd, en kan aan mij liggen, maar kan wel nu m2ts bestanden afspelen, wat voorheen niet lukte. Kan ook zijn, dat het nu pas opvalt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• danielkraak
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 31-08 11:49
Sandyman538 schreef op zondag 05 juli 2009 @ 00:25:
[...]

offtopic:
Kom op zeg... Waarom moeten er nou altijd zulke comments worden geplaatst? Het lijkt me toch gewoon wel duidelijk wat hij ermee bedoelt. En zijn PS3 is alleen maar een keertje uitgevallen. Dan kan hij toch veel beter eerst even afwachten dan hem terugbrengen en hem 4 weken kwijt zijn.

Edit: laat maar, dacht dat ik in het post je gameroom topic zat. :X

[ Voor 31% gewijzigd door danielkraak op 05-07-2009 20:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fatal Mind
  • Niet online
JosBonsio schreef op zondag 05 juli 2009 @ 20:15:
Hoe staan jullie tegenover het gebruik van koptelefoons/headsets bij de Playstation 3? Ik ben namelijk van plan een mooie koptelefoon te kopen, omdat deze over het algemeen goedkoper zijn dan een goede surround set en toch goed geluid weergeven.
Ook heb ik gehoord dat er problemen zijn met het tegelijk horen van gamesound en ook nog kunnen praten via de ingebouwde microfoon van een headset? Dat zou wel jammer zijn, want ik zit in een clan en moet wel kunnen voicechatten.

Oja, als ik dan toch vragen aan het stellen ben... Welke headset is aan te raden? Een PC-350 van Sennheiser of andere alternatieven?
Vraag die ik tijdje geleden ook gesteld heb,

Voor zover ik het kunnen ontdekken zowel hier en op google etc, is dat in principe elke headset zou moeten werken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Fatal Mind schreef op zondag 05 juli 2009 @ 22:54:
[...]

Vraag die ik tijdje geleden ook gesteld heb,

Voor zover ik het kunnen ontdekken zowel hier en op google etc, is dat in principe elke headset zou moeten werken.
Koptelefoon of een 'oortje'?

Ik verkies gamegeluid via surround en voichechat via 1 oor. Ik heb ervaring met 2 daarvan.

Ik heb zelf eerst voor 40 € een Madcatz gekocht (1-2 maanden na release van de PS3) en dat ding raad ik niet aan. Je bent zelf niet goed hoorbaar, je hoort anderen niet goed en het is niet comfortable. (toch belangrijk voor de betere gamesessies :) )

Na een paar weken een Cordless Vantage van logitech gekocht, wel duurder maar veel beter kwaliteit. Geen klachten over :) En nu een stuk goedkoper dan toen ik hem kocht.

Ik denk ook dat bijna elke headset werkt, alles met bluetooth en zelfs een PS2-headset via USB doet het, maar kabels, dat is zo 2005 ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Murphy
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 10-09 09:15

Murphy

(2B||!2B)?

Zat gisterenavond een film te kijken, gewoon een DVDtje via de PS3 en die van mij ging op een gegeven moment ook blazen als een gek. Wat een lawaaibak is het dan zeg! :o
Het is ook niet zo gek, het was gisterennacht nog 26 graden in de huiskamer. Met een dvd heeft ie ook wel wat te doen: upscalen. Het is wel even wennen dat ie dat doet maar het is doodnormaal...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coolsnarf
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 07-02-2024
Fatal Mind schreef op zaterdag 04 juli 2009 @ 18:15:
[...]

- Niet meer dan logisch, systeem had meer dan 10 cm ruimte aan alle kanten, enige punt is dat hij in een kast staat, maar de voorkant is open, en er is redelijk wat ruimte in het kastje, warmte kan alleen niet weg, maar hoe los ik dat op zonder kastje te slopen... w8 maak anders wel ff foto :P
Is het geen optie om de achterkant er (gedeeltelijk) uit te halen. Ik heb dat bij mijn kastje ook gedaan voor de airflow en nog nooit ergens last van gehad. Eventueel alleen op de plek van de playstation uitzagen.
Ga er nu natuurlijk wel van uit dat de problemen idd door de warmte komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fatal Mind
  • Niet online
Ga natuurlijk niet een stuk uit me kast zagen... vind het een creatieve oplossing, maar als er dan eens wat anders komt te staan / hij komt leeg te staan zit ik met een gat in me kast,

Je had ook kunnen lezen dat ik hem uit de kast gehaald had.

Maar bedankt voor je input !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JosBonsio
Verwijderd schreef op zondag 05 juli 2009 @ 23:07:
[...]

Koptelefoon of een 'oortje'?

Ik verkies gamegeluid via surround en voichechat via 1 oor. Ik heb ervaring met 2 daarvan.

Ik heb zelf eerst voor 40 € een Madcatz gekocht (1-2 maanden na release van de PS3) en dat ding raad ik niet aan. Je bent zelf niet goed hoorbaar, je hoort anderen niet goed en het is niet comfortable. (toch belangrijk voor de betere gamesessies :) )

Na een paar weken een Cordless Vantage van logitech gekocht, wel duurder maar veel beter kwaliteit. Geen klachten over :) En nu een stuk goedkoper dan toen ik hem kocht.

Ik denk ook dat bijna elke headset werkt, alles met bluetooth en zelfs een PS2-headset via USB doet het, maar kabels, dat is zo 2005 ;)
Ik bedoel een headset zoals bijvoorbeeld de SteelSeries SteelSound 5H v2, Sennheiser PC 350 G4me en de Speed-Link Medusa 5.1 ProGamer. Kan je dan én chatten én surround gamegeluid tegelijk horen? En is dat prettig?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blitzkrieg
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 21:17

blitzkrieg

Whoop Whoop!

JosBonsio schreef op maandag 06 juli 2009 @ 10:11:
[...]

Ik bedoel een headset zoals bijvoorbeeld de SteelSeries SteelSound 5H v2, Sennheiser PC 350 G4me en de Speed-Link Medusa 5.1 ProGamer. Kan je dan én chatten én surround gamegeluid tegelijk horen? En is dat prettig?
Ik heb hier ook al een keer naar lopen zoeken, er zijn wel mensen die het gedaan hebben.
Het probleem met de microfoon is volgens mij vaak dat er een 3,5mm plug aan zit, die moet
je dan omvormen naar usb. (maar hier zijn volgens mij standaard verloopjes voor)

Over welk kanaal het chatten gooit weet ik zo niet.

Maar als je erop googled krijg je wel reacties op verschillende fora tegen van mensen die het geprobeerd hebben.

Well, I ain't really drowning 'cause I see the beach from here

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JosBonsio
Ik ben niet zo'n technisch persoon, dus ben een beetje huiverig voor een miskoop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meelobee
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 11-09 22:39

Meelobee

¯\_(ツ)_/¯

[...]

Als het een apparaat is dat door de PS3 herkend wordt (alle bluetooth en sommige USB apparaten) dan kan je handmatig instellen waar je de chat enof het geluid wilt hebben.
Ik vindt het persoonlijk niet prettig met een dubbele headphone, ik gebruik liever m'n oortje.

Ryzen 7 7700X | ROG Strix B650-E Gaming Wifi | ROG Strix RTX 4070Ti | 32Gb GSkill RipJaws S5 | 980Pro 2Tb | Corsair RM850x Shift | Fractal Design North Black

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coolsnarf
Fatal Mind schreef op maandag 06 juli 2009 @ 09:40:
Ga natuurlijk niet een stuk uit me kast zagen... vind het een creatieve oplossing, maar als er dan eens wat anders komt te staan / hij komt leeg te staan zit ik met een gat in me kast,

Je had ook kunnen lezen dat ik hem uit de kast gehaald had.

Maar bedankt voor je input !
Ik snap het, maar ik dacht dat het zo'n hardboard plaatje was, dat aan de achterkant vastgespijkerd is (dat is bij mij nl zo). Dus vandaar! Als het een dikke plank was geweest had ik er zelf ook nooit aan begonnen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blitzkrieg

blitzkrieg

Whoop Whoop!

Coolsnarf schreef op maandag 06 juli 2009 @ 15:29:
[...]

Ik snap het, maar ik dacht dat het zo'n hardboard plaatje was, dat aan de achterkant vastgespijkerd is (dat is bij mij nl zo). Dus vandaar! Als het een dikke plank was geweest had ik er zelf ook nooit aan begonnen
Dat heb ik wel gedaan.

Mijn PS3 werd ook warm in mijn tv meubel, er zat aan de achterkant een spaanplaat plaat van +/- 20mm dik,
met alleen een kabeldoorvoer van ongeveer 150x40mm. Dit gaf niet genoeg ventilatie.

Toen heb ik met een speedboor ø40mm 9 gaten achterin geboord, en nu is het goed.

Nu moet ik zeggen dat het een laag en diep tv meubel is, dus als ik de PS3 eruit haal moet ik helemaal bukken, wil ik de gaten zien. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ace
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 14-09 11:04

Ace

Happy Happy Joy Joy

[...]

Ik heb een AX360 5.1 surround head set. Om deze met de 360 te gebruiken prik je gewoon de mic in je controller, voor de PS3 heb ik een USB Terratec soundcard gekocht (€ 25 bij de MM) waar je vervolgens de mic in prikt.

In de XMB geef je dan aan dat sound input via het USB device gaat. Het inkomende chat geluid gaat gewoon via de headphones en ik vind dat prima werken. Je bent altijd duidelijk te verstaan omdat het verder doodstil is in je kamer.

Ook kan je het volume van de mic apart regelen, ofwel via de XMB en meestal ook bij games zelf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coolsnarf
blitzkrieg schreef op maandag 06 juli 2009 @ 15:37:
[...]

Dat heb ik wel gedaan.

Mijn PS3 werd ook warm in mijn tv meubel, er zat aan de achterkant een spaanplaat plaat van +/- 20mm dik,
met alleen een kabeldoorvoer van ongeveer 150x40mm. Dit gaf niet genoeg ventilatie.

Toen heb ik met een speedboor ø40mm 9 gaten achterin geboord, en nu is het goed.

Nu moet ik zeggen dat het een laag en diep tv meubel is, dus als ik de PS3 eruit haal moet ik helemaal bukken, wil ik de gaten zien. :)
tja het is natuurlijk altijd een optie. Maar met mijn handigheid presteer ik het dan om het nog te verprutsen ook :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fatal Mind
  • Niet online
Coolsnarf schreef op maandag 06 juli 2009 @ 15:29:
[...]

Tis nu je het zegt maar zo'n dun hardboard plaatje, dus het zou eventueel wel kunnen, alleen moet ik dan m'n hele meubel + bijbehorende apparatuur eraf gaan halen, en om '' even m'n 40" tv te verplaatsen zie ik eerlijk gezegd niet zitten, maar 't is nog altijd een idee, misschien dat ik het er uit kan zagen terwijl het er nog inzit, zal m'n hoofd er nog eens over breken.
blitzkrieg schreef op maandag 06 juli 2009 @ 15:37:
[...]

Dat heb ik wel gedaan.

Hmm, ook geen slecht idee, een boor en een 40mm boor hebben we ook wel liggen ! puik plan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ace

Ace

Happy Happy Joy Joy

Is DLC standaard niet compatibel tussen de verschillende regio´s zoals bijvoorbeeld Killzone 2 mappack uit de US store die niet werkt met de EU versie van het spel?

Ik wil namelijk het Speedpack voor Motorstorm kopen in de US store (aangezien ik daar altijd PSN cards voor koop via ebay en dus nog zat load heb) maar heb natuurlijk de EU versie van het spel.

[ Voor 3% gewijzigd door Ace op 07-07-2009 01:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NinTeNdO_FrEaK
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 10-07-2024
Pin me er niet op vast, maar volgens mij werkt dit niet.

Ps4/switch gamer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coolsnarf
Fatal Mind schreef op maandag 06 juli 2009 @ 20:54:
[...]

Tis nu je het zegt maar zo'n dun hardboard plaatje, dus het zou eventueel wel kunnen, alleen moet ik dan m'n hele meubel + bijbehorende apparatuur eraf gaan halen, en om '' even m'n 40" tv te verplaatsen zie ik eerlijk gezegd niet zitten, maar 't is nog altijd een idee, misschien dat ik het er uit kan zagen terwijl het er nog inzit, zal m'n hoofd er nog eens over breken.
hehe, daar had ik wel van te voren over nagedacht. Onder mijn kastje heb ik meteen een aantal vilt stroken geplakt. Ik kan nu het geheel zonder probleem naar voren schuiven! Ook handig om af en toe achter het kastje schoon te maken (niet dat ik dat ooit gedaan heb, maar het idee telt :9 )
Ace schreef op dinsdag 07 juli 2009 @ 01:51:
Is DLC standaard niet compatibel tussen de verschillende regio´s zoals bijvoorbeeld Killzone 2 mappack uit de US store die niet werkt met de EU versie van het spel?

Ik wil namelijk het Speedpack voor Motorstorm kopen in de US store (aangezien ik daar altijd PSN cards voor koop via ebay en dus nog zat load heb) maar heb natuurlijk de EU versie van het spel.
9 van de 10 keer werkt dit niet omdat de DLC regio locked is. Ik zou het sowieso niet gokken!

[ Voor 26% gewijzigd door Coolsnarf op 07-07-2009 08:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dynamix
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 11-09 23:44
Ace schreef op dinsdag 07 juli 2009 @ 01:51:

Ooit overwogen om een Wirecard + Duitse PSN account te gebruiken? Dit werkt echt uitstekend! (Van de week nog de mappacks van Killzone aangeschaft.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Silverscope
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 29-05 21:11
Surineeslander schreef op dinsdag 07 juli 2009 @ 10:38:
[...]

Ooit overwogen om een Wirecard + Duitse PSN account te gebruiken? Dit werkt echt uitstekend! (Van de week nog de mappacks van Killzone aangeschaft.)
Probleem is dat Wirecard niet met elke nederlandse bank werkt... (abn kan bijv niet)

Just grow old with grace

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M a r c o
  • Registratie: April 2006
  • Niet online
Ik meende gelezen te hebben dat gelijk met de komst van de PSP Go er ook PSN pre-paid cards hier komen.

Was ook wel onvermijdelijk natuurlijk, gezien je games voor de PSP Go van PSN af moet halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frostie
  • Laatst online: 10-09 19:55
Silverscope schreef op dinsdag 07 juli 2009 @ 10:42:
[...]

Probleem is dat Wirecard niet met elke nederlandse bank werkt... (abn kan bijv niet)
Ik gebruik entropay (met een rabo cc) en dat werkt perfect

Weaseling out of things is important to learn. It's what separates us from the animals... except the weasel. Homer Simpson

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P.E.No.1
  • Laatst online: 31-10-2023
Silverscope schreef op dinsdag 07 juli 2009 @ 10:42:
[...]

Dat is jammer. Waarom niet dan?
M a r c o schreef op dinsdag 07 juli 2009 @ 10:51:
Ik meende gelezen te hebben dat gelijk met de komst van de PSP Go er ook PSN pre-paid cards hier komen.

Was ook wel onvermijdelijk natuurlijk, gezien je games voor de PSP Go van PSN af moet halen.
Dat zou dan wel tof zijn! Wanneer komt die PSP Go uit?
Frostie schreef op dinsdag 07 juli 2009 @ 11:00:
[...]

Werkt Entropay hetzelfde en werkt die dan wel met ABN?

[ Voor 16% gewijzigd door P.E.No.1 op 07-07-2009 11:11 ]

PSN id: PENo1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ace

Ace

Happy Happy Joy Joy

Surineeslander schreef op dinsdag 07 juli 2009 @ 10:38:
[...]

Ik heb een Net+ cc, engelse variant van Wirecard (begint met 5415) maar die krijg ik helaas niet in de UK store aan de praat.

Zal eens kijken naar Wirecard dan want zal in de toekomst nog wel meer tegen dit probleem aanlopen natuurlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frostie
  • Laatst online: 10-09 19:55
P.E.No.1 schreef op dinsdag 07 juli 2009 @ 11:04:
[...]

Werkt Entropay hetzelfde en werkt die dan wel met ABN?
Je stort geld op je entropay account en je krijgt een virtueel CC nummer wat je kan gebruiken in de PSN store. Ik gebruik het zelf voor de US store en het werkt goed.

Ik kan je niet vertellen of het ook met ABN werkt aangezien ik geen ABN CC heb.

Weaseling out of things is important to learn. It's what separates us from the animals... except the weasel. Homer Simpson

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blitzkrieg

blitzkrieg

Whoop Whoop!

Frostie schreef op dinsdag 07 juli 2009 @ 11:00:
[...]

Als je een rabo cc hebt kun je toch gewoon je account aanvullen?

Of mis ik nu wat?

Edit: ow, de US store

[ Voor 4% gewijzigd door blitzkrieg op 07-07-2009 11:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
P.E.No.1 schreef op dinsdag 07 juli 2009 @ 11:04:

Dat zou dan wel tof zijn! Wanneer komt die PSP Go uit?
Oktober al dacht ik.

Weet iemand wanneer de game Brutal legend nou uitkomt? Er was wat gesteggeld geloof ik tussen twee uitgevers. Gisteren een paar minuten gameplay gezien (360 footage) en het zag er leuk uit. Jack Black met zen twisted humor en leuk uitziende gameplay.

Playstation 3 - PSN ID: Sw0pDiller | XBOX360 Premium - Gamertag: ZakkeWasser | DELL New Studio 17 laptop

Acties:
  • 0 Henk 'm!
wauw door dit filmpje wil ik de game InFamous nog een keertje uitspelen maar dan op evil... die reaper gasten zijn gewoon je allies! sweet!

Playstation 3 - PSN ID: Sw0pDiller | XBOX360 Premium - Gamertag: ZakkeWasser | DELL New Studio 17 laptop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P.E.No.1
  • Laatst online: 31-10-2023
Frostie schreef op dinsdag 07 juli 2009 @ 11:20:
[...]

Je stort geld op je entropay account en je krijgt een virtueel CC nummer wat je kan gebruiken in de PSN store. Ik gebruik het zelf voor de US store en het werkt goed.

Ik kan je niet vertellen of het ook met ABN werkt aangezien ik geen ABN CC heb.
Werkt het ook voor de Europese store? Want daar gaat het mij en velen om.

PSN id: PENo1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BamSlam_
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Edit: laat maar, zie na wat zoeken op het net dat het plaatje al uit april is. En Simplygames vermeldt ook dat ze nog niet zeker zijn van releasedatum en specs. Lekker handig van ze om dan eerst bovenaan te vermelden "Pre-Order NOW! - Out 01/09/09 in 55 Days!" |:(

Verkrijgbaar vanaf 1 september:
Afbeeldingslocatie: http://www.simplygames.com/images/products/ps3_slim_temp.jpg

[ Voor 42% gewijzigd door BamSlam_ op 07-07-2009 13:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fatal Mind
  • Niet online
Netjes hoor :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Laatst online: 00:32

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Ziet er strak uit, had ik liever een zwarte versie maargoed. Ben benieuwd of ze ook nog wat qua hardware upgraden, net als de PS one zou stuk krachtiger zijn dan zijn voorgangers, stiekem weer hopen op BC :P

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Registratie: November 2002
  • Niet online

boe2

'-')/

Heel netjes! Is dat een vergelijking met de pstwo? Alleen spijtig dat ze nog altijd de bolle bovenkant behouden. Ben benieuwd naar de exacte specs.
Ben benieuwd of ze ook nog wat qua hardware upgraden, net als de PS one zou stuk krachtiger zijn dan zijn voorgangers
laten we ergens hopen van niet, dat gaf toen destijds vervelende effecten voor mensen met een eerste generatie playstation. Tussenfilmpjes in sommige psx games liepen bijvoorbeeld enkel vlot op latere revisies.

[ Voor 54% gewijzigd door boe2 op 07-07-2009 13:16 ]

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tankbuster
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 13-09 07:27
Staat er eigelijk ook een prijs bij? Ik verwacht wel dat de prijs weer omlaag gaat mit dit Slime model. Maar ja, ik vind mijn dikke PS3 wel mooier dan dit model :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RenaldoN
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 21:34
Tankbuster schreef op dinsdag 07 juli 2009 @ 13:18:
Staat er eigelijk ook een prijs bij? Ik verwacht wel dat de prijs weer omlaag gaat mit dit Slime model. Maar ja, ik vind mijn dikke PS3 wel mooier dan dit model :P
helemaal mee eens vindt het dikke model veel mooier

Acties:
  • 0 Henk 'm!
HO HO HO dit is slechts een foto verzonnen door andere mensen over hoe de PS3 slim er uit gaat zien. Deze foto zwerft al heel lang over het net. DIT IS NIET DE ECHTE SLIM!!!!!!

Deze site denkt een datum te weten en zet dit op het net om mensen te lokken en helaas stappen veel mensen er met open ogen in.. Zoals jij, Dit is net zo'n gevalletje van: datum voor GT5 van een paar weken geleden. Niks van waar en puur speculatie.

[edit: ik zie net dat je hem hebt aangepast]

[ Voor 3% gewijzigd door swopdark op 07-07-2009 13:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BamSlam_
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Yep, zag het net, na wat Google-werk. Heb zojuist m'n post aangepast.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hillie
  • Registratie: Januari 2000
  • Nu online

Hillie

Poepen = ultieme ontspanning

JosBonsio schreef op zondag 05 juli 2009 @ 20:15:

Ik game altijd met hoofdtelefoon, door een dolby headphone adapter (van 5.1 naar stereo middels dolby algoritmes, werkt SUPER!). Qua koptelefoon een Sennheiser HD555 meen ik, zo'n 555 ding in ieder geval, en dit is het adaptertje. Haal er wel een voedinkje bij, want batterijen vreet 'ie bij het leven. :)

Afbeeldingslocatie: http://ecx.images-amazon.com/images/I/51FKJNN9NGL._SS400_.jpg

Je hebt hiermee echt een goed richtinggevoel wat betreft het geluid, ik kan m'n tegenstanders altijd goed plaatsen.

Liefhebber van schieten en schijten. Ouwehoer en niet-evangelisch atheist.

Daniel36: Dat zeg ik(?) Nee, dat zeg ik niet, je hebt gelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TTD
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 00:22

TTD

Ik denk dat de slim gewoon het originele concept is. Die was namelijk een stuk kleiner dan de huidige PS3
Afbeeldingslocatie: http://images.fragland.net/screenshots/1342/987.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vads
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 18:24
Hillie schreef op dinsdag 07 juli 2009 @ 14:35:
[...]Haal er wel een voedinkje bij, want batterijen vreet 'ie bij het leven. :)

[afbeelding]

Je hebt hiermee echt een goed richtinggevoel wat betreft het geluid, ik kan m'n tegenstanders altijd goed plaatsen.
Ik heb even wat reviews ervan opgezocht. Voor het beluisteren van muziek is het af te raden, maar voor film (en dus ook gamen) best ok. Bij een van de reviews zag ik een tweetal foto's van de zijkanten, maar ik zag daar geen aansluiting voor externe voeding. Hoe heb jij dat opgelost?! Met het betere sloop- en soldeerwerk?! :P

Laat maar zitten, volgens deze site http://bluetin.com/catalo...b4e416a17a04bc20525cded1a kun je wel degelijk (zie rechter kolom) voeding aansluiten. Maar als ik het goed begrijp zit die adapter er niet standaard bij...

[ Voor 18% gewijzigd door Vads op 07-07-2009 16:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dynamix
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 11-09 23:44
Ace schreef op dinsdag 07 juli 2009 @ 11:16:
[...]

Ik heb een Net+ cc, engelse variant van Wirecard (begint met 5415) maar die krijg ik helaas niet in de UK store aan de praat.

Zal eens kijken naar Wirecard dan want zal in de toekomst nog wel meer tegen dit probleem aanlopen natuurlijk.
Ook vreemd... :? is hetzelfde principe als Wirecard (Duitse CC) met Duitse PSN account...

Overigens de stappen die ik heb genomen:

1. Wirecard aanvragen
2. Geld overmaken naar Wirecard
3. Wachten tot bedrag gestort is op Wirecard
4. Duitse PSN account aanmaken
5. Wirecard koppelen aan PSN account via het internet
(* Via de PS3 kun je de letters van je postcode NIET invoeren)
(** Gebruik het adres waar je Wirecard op geregistreerd staat. Het land kun je niet veranderen, maar is ook niet nodig)
6. Aanmelden met Duitse PSN account en shoppen maar!

[ Voor 1% gewijzigd door Dynamix op 07-07-2009 16:36 . Reden: typo ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Naar aanleiding van een post ergens dat iemand Uncharted bij de van Leest had zien liggen voor 20 euro terwijl de platinum versie daar voor 30 e lag ging ik eens zoeken.
Bij de bijenkorf onder is het multimedia gedeelte van van Leest, maar daar waren beide versies 30 euro. Nu vandaag ging ik een aantal weken later eens kijken met de bedoeling de originele versie daar te kopen dan maar voor 30.
Lag daar de originele nu voor 20 e en de platinum voor 30. Ik helemaal blij, vindt die kerel die versie niet bij de spellen (was ook maar 1 exemplaar in het schap). Uiteindelijk de platinum versie gekregen voor 20 euro, dus ik ben tevreden. Je ziet dat het wel een wat oudere game is, maar ik vind em tot nu toe erg leuk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hillie
  • Nu online

Hillie

Vads schreef op dinsdag 07 juli 2009 @ 16:31:
Ik heb even wat reviews ervan opgezocht. Voor het beluisteren van muziek is het af te raden, maar voor film (en dus ook gamen) best ok. Bij een van de reviews zag ik een tweetal foto's van de zijkanten, maar ik zag daar geen aansluiting voor externe voeding. Hoe heb jij dat opgelost?! Met het betere sloop- en soldeerwerk?! :P

Laat maar zitten, volgens deze site http://bluetin.com/catalo...b4e416a17a04bc20525cded1a kun je wel degelijk (zie rechter kolom) voeding aansluiten. Maar als ik het goed begrijp zit die adapter er niet standaard bij...
Correct, als je die bluetin koopt (zelf ook gedaan), dan zit er een adapteraansluitinkje op. Kan gewoon een standaardgeval op die je voor een paar euro bij de gemiddelde hobbyzaak uit het schap trekt.

Verder werkt het ideaal voor spellen. Films en muziek gaan gewoon over m'n stereo en dat werkt OK genoeg voor mij. :) Maar ik heb niks te klagen gehad over een muziek bluray over dit ding (5.1 geluid dus). Met mijn hoofdtelefoon (die 555 van sennheiser) heb je niet zo'n beuker van een versterker nodig, en het apparaatje is meer dan voldoende toegerust hiervoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fatal Mind
  • Niet online
Daarnet Uncharted 1 besteld op http://bestbuy4you.nl, 30 euro, niet al te duur, en ik kan d'r niet voor naar een winkel rijden.

Prima winkel, heb d'r eerder besteld, was snel binnen, communicatie was duidelijk, niks op aan te merken,

Oh ja, en boven de 30 euro krijg je d'r een gratis dvd achtig iets bij :P altijd grappig.

Edit: Nog even over m'n hoogstwaarschijnlijke '' oververhittingsproblemen '' net eventjes een uurtje / 1.5 uurtjes Bioshock zitten spelen om het af te maken, geen last gehad van uitvallend geluid, ( toen hij op m'n bureau stond buiten de kast )

Voorlopig vind ik het wel ffies best, heb geen zin om m'n ps3 om te moeten ruilen, ga nog even wat knutselen aan m'n kast van de week, en dan gaan we weer verder kijken, mocht het echt niet gaan in de kast dan ga ik wel Dynabyte informeren.

[ Voor 42% gewijzigd door Fatal Mind op 07-07-2009 20:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpman
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 14-09 08:35
Fatal Mind schreef op dinsdag 07 juli 2009 @ 19:57:
Daarnet Uncharted 1 besteld op http://bestbuy4you.nl, 30 euro, niet al te duur, en ik kan d'r niet voor naar een winkel rijden.

Prima winkel, heb d'r eerder besteld, was snel binnen, communicatie was duidelijk, niks op aan te merken,

Oh ja, en boven de 30 euro krijg je d'r een gratis dvd achtig iets bij :P altijd grappig.
Naar mijn mening is het een dure webwinkel (ook voor Nederlandse begrippen). De games die worden aangeboden zijn allemaal (veel) goedkoper te vinden in andere webshops of zelfs in de winkel (ook al gaf je aan ik kan er niet voor naar de winkel rijden). Ik weet dat zegratis verzending in NL en BE hebben.

Een goede tip: Algemeen Budget Games Topic 2

[ Voor 3% gewijzigd door Jumpman op 07-07-2009 20:51 ]

Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Hillie schreef op dinsdag 07 juli 2009 @ 14:35:
[...]

Ik game altijd met hoofdtelefoon, door een dolby headphone adapter (van 5.1 naar stereo middels dolby algoritmes, werkt SUPER!). Qua koptelefoon een Sennheiser HD555 meen ik, zo'n 555 ding in ieder geval, en dit is het adaptertje. Haal er wel een voedinkje bij, want batterijen vreet 'ie bij het leven. :)

[afbeelding]

Het schijnt een fantastisch dingetje te zijn. 1 nadeel: al tijden niet meer leverbaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hillie
  • Nu online

Hillie

ymmv schreef op dinsdag 07 juli 2009 @ 21:51:
[...]

Het schijnt een fantastisch dingetje te zijn. 1 nadeel: al tijden niet meer leverbaar.
In Europa niet, maar ik heb hem bij Bluetin vandaan: klik. (Victor == JVC)

Nette zaak hoor en ze leveren goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fatal Mind
  • Niet online
Jumpman schreef op dinsdag 07 juli 2009 @ 20:51:
[...]

Naar mijn mening is het een dure webwinkel (ook voor Nederlandse begrippen). De games die worden aangeboden zijn allemaal (veel) goedkoper te vinden in andere webshops of zelfs in de winkel (ook al gaf je aan ik kan er niet voor naar de winkel rijden). Ik weet dat zegratis verzending in NL en BE hebben.

Een goede tip: Algemeen Budget Games Topic 2
Tja kijk, ik zit hier op 40km afstand van rotterdam, mijn auto is niet al te zuinig dus ik ben zo 10 euro verder, en als ik dan zie in de pricewatch dat de goedkoopste 1 euro scheelt met wat ik nu betaalde dan ben ik niet zo moeilijk, ik betaal liever iets meer dan dat ik bij een voor mij onbekende webshop moet bestellen. Hoe dan ook, zo duur is ie nu ook weer niet, en ik heb weer game erbij :P

Binnenkort nog even overlord halen en dan staat de ps3 teller op de 11 games in 1 maand :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exirion
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 21:13

Exirion

Gadgetfetisjist

Bij de MM ligt die al bijna een half jaar voor 27.50...

Verder bestel ik veel vaker bij play.com want bijna alles (niet altijd) is daar goedkoper dan bij de meeste winkels en webshops.

"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fatal Mind
  • Niet online
Exirion schreef op woensdag 08 juli 2009 @ 09:51:
[...]

Bij de MM ligt die al bijna een half jaar voor 27.50...

Verder bestel ik veel vaker bij play.com want bijna alles (niet altijd) is daar goedkoper dan bij de meeste winkels en webshops.
En zoals ik al een paar keer eerder aangeduid heb, eerdat ik bij een MM ben oftewel in rotterdam, ben ik 10 euro verder aan rijkosten. tada, 30 euro zonder verzendkosten is dan niet zo duur.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exirion

Exirion

Gadgetfetisjist

Fatal Mind schreef op woensdag 08 juli 2009 @ 10:03:
En zoals ik al een paar keer eerder aangeduid heb, eerdat ik bij een MM ben oftewel in rotterdam, ben ik 10 euro verder aan rijkosten. tada, 30 euro zonder verzendkosten is dan niet zo duur.
Sja, ga dan ook 's niet in zo'n afgelegen gehucht wonen :P

"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpman
Inderdaad, ook vaste bezoeker daar. Ideaal dat ze ook buitenlandse webshops toegevoegd hebben. Voordat ik een game koop (ook impuls, als ik in de stad ben) check ik altijd daar even of de prijs realistisch is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vads
Zag in de Mediamarkt folder van deze week dat de PS3 40Gb-versie in de aanbieding staat voor € 277,-

Wat denken jullie? Doen? Ik heb nog geen PS3 en/of LCD-TV, maar ben wel al weken aan het azen op de console. Wel een PC-monitor (HDCP) van 26" in het bezit waar ik de PS3 met een verloopstekkertje van HDMI naar DVI op kan aansluiten. Qua geluid laat ik het dan via koptelefoon gaan.

Moet even gaan kijken wat de verschillen zijn tussen de PS3-versie (40, 60 en 80 Gb), maar ik vind het met deze prijs zeker het overwegen waard.

Is 40 Gb voldoende voor alle savegames, PSN-store installs, game installs, etc.?

<Gerucht>Of zal ik "wachten" op de aan te komen Slim-versie?</Gerucht>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sandyman538

Sandyman538

SandstorM [148839]

Vads schreef op woensdag 08 juli 2009 @ 10:43:
Is 40 Gb voldoende voor alle savegames, PSN-store installs, game installs, etc.?
Als je denkt dat het te weinig is kun je later altijd zelf een andere HDD erin zetten van bv. 500GB zonder de garantie te verliezen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exirion

Exirion

Gadgetfetisjist

Zag in de Mediamarkt folder van deze week dat de PS3 40Gb-versie in de aanbieding staat voor € 277,-
Ze hebben nu ook de 80GB voor 349 staan en in Eindhoven is dat de box met 1 game erbij. Ik dacht Rachet & Clank of Little Big Planet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpman

Wat denken jullie? Doen? Ik heb nog geen PS3 en/of LCD-TV, maar ben wel al weken aan het azen op de console. Wel een PC-monitor (HDCP) van 26" in het bezit waar ik de PS3 met een verloopstekkertje van HDMI naar DVI op kan aansluiten. Qua geluid laat ik het dan via koptelefoon gaan.

Moet even gaan kijken wat de verschillen zijn tussen de PS3-versie (40, 60 en 80 Gb), maar ik vind het met deze prijs zeker het overwegen waard.

Aandachtspunt: Bij de PS3 40GB zit geen Dual Shock 3 controller, maar een standaard SixaxiS en voor € 349,- kan je met wat zoeken (of gewoon bij de MM) in NL een set scoren met de Dual Shock 3, een 80GB HDD en een game.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JosBonsio

40Gb is zeker voldoende voor de komende tijd. Ik heb een 60Gb, heb game installs van stuk of 12 games erop staan. Heb een heeeeleboel demo's gedownload en daarom is hij bijna vol, maar als je gewoon een stuk of 5-10 demo's erop houdt en als je nieuwe wilt, de oude weer netjes verwijdert, dan kom je denk ik een heel eind met 40Gb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kan je eigenlijk ook een externe Hd op de Ps3 gebruiken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vads
Jumpman schreef op woensdag 08 juli 2009 @ 11:53:
[...]Aandachtspunt: Bij de PS3 40GB zit geen Dual Shock 3 controller, maar een standaard SixaxiS en voor € 349,- kan je met wat zoeken (of gewoon bij de MM) in NL een set scoren met de Dual Shock 3, een 80GB HDD en een game.
En als ik het goed begrijp/ herinner, is het:
SixaxiS = schudden (door beweging richting aangeven) voor gebruik, maar niet trillen
Dual Shock 3 = schudden én trillen in één controller

Toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 00:41

BM

Moderator Spielerij
Klopt. Persoonlijk kan ik me niet voorstellen dat ik met een controller game die geen feedback geeft. Imho ook 1 van de grootste fouten die Sony kon maken door dat default niet mee te leveren.

Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exirion

Exirion

Gadgetfetisjist

BM schreef op woensdag 08 juli 2009 @ 13:13:
Klopt. Persoonlijk kan ik me niet voorstellen dat ik met een controller game die geen feedback geeft.
Sja, mij boeit dat dan weer niks. Ik zet dat getril liever uit omdat het stroom vreet en geen meerwaarde voor me heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
BM schreef op woensdag 08 juli 2009 @ 13:13:
Klopt. Persoonlijk kan ik me niet voorstellen dat ik met een controller game die geen feedback geeft. Imho ook 1 van de grootste fouten die Sony kon maken door dat default niet mee te leveren.
Ik heb ze alletwee en wissel af wanneer de ene leeg is. Ik moet zeggen: heel leuk allemaal die dual shock maar zeker geen verkoopargument als je er geld mee kunt uitsparen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GeleFles
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online

GeleFles

What's in a bottle?

JosBonsio schreef op woensdag 08 juli 2009 @ 11:56:
[...]

40Gb is zeker voldoende voor de komende tijd. Ik heb een 60Gb, heb game installs van stuk of 12 games erop staan. Heb een heeeeleboel demo's gedownload en daarom is hij bijna vol, maar als je gewoon een stuk of 5-10 demo's erop houdt en als je nieuwe wilt, de oude weer netjes verwijdert, dan kom je denk ik een heel eind met 40Gb.
Mwah, niet helemaal mee eens... Ik heb nu zo'n 10/11 spellen volgens mij, en m'n 40Gb zit nu constant vol. Heb er slechts 1 of 2 demo's op staan, en verder niet zoveel.
Wat wel meehelpt is dat ik blijkbaar een ster ben in spellen kopen die veel schijfruimte vreten, zoals MGS4, wipeout, Gran Turismo, devil may cry, gta4, enz.
Een aantal games zitten al over de 5Gb aan gamedata, en dan schiet het behoorlijk op...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schmoove
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 14:58

De 80gb heeft i.t.t. de 40gb versie volgens mij zijn CPU's en GPU's op 65nm geproduceerd. De oude modellen nog op 90nm meen ik. Dit zorgt er in principe voor dat de CPU en GPU zuiniger is en minder warmte produceert en dus minder koeling nodig heeft. Dus de fans in de PS3 zullen minder lawaai maken.

Ik weet dat de geluidsproductie tussen de 60 en 80gb nogal verschilt, de 60gb zit op 90nm. Het zou kunnen dat de 40gb ook al op 65nm zit, maar dat weet ik niet zeker. Hij is van dezelfde generatie als de 60gb volgens mij.

Kortom, ik zou voor de 80gb gaan. Meer ruimte en waarschijnlijk koeler/stiller.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exirion

Exirion

Gadgetfetisjist

Schmoove schreef op woensdag 08 juli 2009 @ 13:36:
Ik weet dat de geluidsproductie tussen de 60 en 80gb nogal verschilt, de 60gb zit op 90nm. Het zou kunnen dat de 40gb ook al op 65nm zit, maar dat weet ik niet zeker. Hij is van dezelfde generatie als de 60gb volgens mij.
Nee, de 40GB is een generatie erna. Het mainboard was heel anders (ook geen PS2 emulatie meer) met minder USB, geen card reader en nog wat details. Hij verbruikte ook maar iets van 130W tegenover 180W van de 60GB. Ik zelf heb nu de 80GB en die is inderdaad erg stil (al was de 60GB die ik in 2007 kocht net zo stil; latere modellen zijn lawaaiiger).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DoDo
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 19:01

Welke mediamarkt is dat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vads
RonnieB82 schreef op woensdag 08 juli 2009 @ 13:22:
[...]

Mwah, niet helemaal mee eens... Ik heb nu zo'n 10/11 spellen volgens mij, en m'n 40Gb zit nu constant vol. Heb er slechts 1 of 2 demo's op staan, en verder niet zoveel.
Wat wel meehelpt is dat ik blijkbaar een ster ben in spellen kopen die veel schijfruimte vreten, zoals MGS4, wipeout, Gran Turismo, devil may cry, gta4, enz.
Een aantal games zitten al over de 5Gb aan gamedata, en dan schiet het behoorlijk op...
Nou ja, ik zie mijzelf geen full games gaan kopen uit de Store (behalve dan Burnout Paradise en WipeoutHD). De rest koop ik wel op schijf; vind ik praktisch (ruimtebesparend op de PS3). En zo nu en dan een demootje. Van mezelf weet ik super-georganiseerd ben, dus een demo spelen en daarna verwijderen. Zo behoud ik altijd ruimte op het apparaat.
En wat hier ook al benoemd is (en wat ik overigens al wist) kun je de HD altijd verwisselen voor een grotere :)

Blijf echter twijfelen. € 349,- voor de 80Gb-versie vind ik een non-aanbieding; koop er een game bij en je zit op de normale verkoopprijs van € 399,- (Ik heb het hier dan over de aanbieding van deze week bij de Mediamarkt, waar je de console voor deze prijs krijgt zonder game).
€ 277,- voor de 40Gb (met mogelijkheid uit te breiden) vind ik dan beter. Je zit dan met game op een prijs van € 327,-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vads
DoDo schreef op woensdag 08 juli 2009 @ 14:41:
[...]
Welke mediamarkt is dat?
Het stond in de folder van MM ArenA (Amsterdam).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exirion

Exirion

Gadgetfetisjist

Vads schreef op woensdag 08 juli 2009 @ 14:56:
Nou ja, ik zie mijzelf geen full games gaan kopen uit de Store (behalve dan Burnout Paradise en WipeoutHD). De rest koop ik wel op schijf; vind ik praktisch
Juist onpraktisch. Het fijne van games op harddisk is dat je geen schijfjes hoeft te wisselen. Je kunt ze spelen wanneer je wilt.
Blijf echter twijfelen. € 349,- voor de 80Gb-versie vind ik een non-aanbieding; koop er een game bij en je zit op de normale verkoopprijs van € 399,-
Ik volg je logica niet echt. Als je een PS3 van 399 koopt en er een game bij koopt zit je volgens jou op 449 euro. Dat maakt de PS3 in de aanbieding toch nog altijd 50 euro goedkoper, of je er nou een game bij koopt of niet. En zoals ik al zei: in Eindhoven krijgt je de 80GB voor die prijs met een game erbij.

Als jij de 40GB een betere deal vindt moet je die kopen :) Het is en blijft wel een ouder model met mindere hardware.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trent900
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 17-12-2022
Bij de Saturn Hoofddorp zijn diverse leuke games te vinden in de EUR15 bak. Titels die het waard zijn om mee te nemen zijn Dead Space, Fallout 3 en Mirrors Edge.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ace

Ace

Happy Happy Joy Joy

Vads schreef op woensdag 08 juli 2009 @ 14:56:
[...]

Nou ja, ik zie mijzelf geen full games gaan kopen uit de Store (behalve dan Burnout Paradise en WipeoutHD). De rest koop ik wel op schijf; vind ik praktisch (ruimtebesparend op de PS3). En zo nu en dan een demootje. Van mezelf weet ik super-georganiseerd ben, dus een demo spelen en daarna verwijderen. Zo behoud ik altijd ruimte op het apparaat.
En wat hier ook al benoemd is (en wat ik overigens al wist) kun je de HD altijd verwisselen voor een grotere :)
Wanneer je eenmaal gewend bent om games direct vanaf de HD te starten zou je willen dat alle games gewoon ook in de store te koop waren. Dat is zo verdomde handig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• McVirusS
  • Laatst online: 18-08 16:56
Ace schreef op woensdag 08 juli 2009 @ 16:38:
[...]

Wanneer je eenmaal gewend bent om games direct vanaf de HD te starten zou je willen dat alle games gewoon ook in de store te koop waren. Dat is zo verdomde handig.
Agreed, wou dat ik al m'n spellen gewoon kon installeren of dat ik een PS3 jukebox had :P.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aemstel
  • Laatst online: 21-08 21:47
Verwijderd schreef op woensdag 08 juli 2009 @ 12:25:
Kan je eigenlijk ook een externe Hd op de Ps3 gebruiken?
Ja, als deze maar als FAT32 geformatteerd is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hillie
  • Nu online

Hillie

Ace schreef op woensdag 08 juli 2009 @ 16:38:
[...]

Ik vind dat eerlijk gezegd een beetje tegenvallen. :) Ik heb aardig wat PSN spelletjes, maar om nu te zeggen dat je "direct" opgestart bent, dat valt tegen. Afhankelijk van het disk-spel is het verschil soms niet zo groot.

[ Voor 6% gewijzigd door Hillie op 08-07-2009 17:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vads
Exirion schreef op woensdag 08 juli 2009 @ 15:25:
[...]
k volg je logica niet echt. Als je een PS3 van 399 koopt en er een game bij koopt zit je volgens jou op 449 euro. Dat maakt de PS3 in de aanbieding toch nog altijd 50 euro goedkoper, of je er nou een game bij koopt of niet. En zoals ik al zei: in Eindhoven krijgt je de 80GB voor die prijs met een game erbij.

Als jij de 40GB een betere deal vindt moet je die kopen :) Het is en blijft wel een ouder model met mindere hardware.
Je begrijpt me niet. Even zo dan:
PS3 80 Gb + game = € 399,-
PS3 80 Gb - game = € 349,- (=aanbieding mediamarkt, wat ik dus geen aanbieding vind omdat het immers geen prijsverlaging is)

Ik zal eens in de MM ArenA gaan kijken of ze daar ook de 80 Gb inclusief game verkopen. Maar voor die prijs staat het anders op hun site niet in de advertentie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ace

Ace

Happy Happy Joy Joy

Hillie schreef op woensdag 08 juli 2009 @ 17:56:
[...]

Ik vind dat eerlijk gezegd een beetje tegenvallen. :) Ik heb aardig wat PSN spelletjes, maar om nu te zeggen dat je "direct" opgestart bent, dat valt tegen. Afhankelijk van het disk-spel is het verschil soms niet zo groot.
Het gaat meer om het feit dat ik niet van disc hoef te wisselen, niet zozeer om de laadtijd zelf.

Probleem met mijn Neteller CC en de UK Store is vreemd genoeg zomaar uit zichzelf opgelost. Probeerde het vandaag nog een keer (niks aan de al ingevulde CC gegevens van 2 weken geleden veranderd) en nu wordt de kaart wel geaccepteerd.

Motorstorm Speed Pack downloading as we speak *O*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hillie
  • Nu online

Hillie

Ace schreef op woensdag 08 juli 2009 @ 18:12:
Het gaat meer om het feit dat ik niet van disc hoef te wisselen, niet zozeer om de laadtijd zelf.
Da's waar, het is nogal eens een "nou ja, dan maar even flipperen", ofzo, als ik met m'n lamme reet op de bank zit en geen zin heb om op te staan om de schijf te wisselen. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yippie
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 12-09 23:43
Afbeeldingslocatie: http://www.mediamarkt.nl/specials/gamersheaven/images/topbanner_gh.jpg
Gamer's Heaven actie bij Media Markt: t/m 11 juli en 12 juli voor de vestigingen die zondag open zijn

Afbeeldingslocatie: http://www.mediamarkt.nl/specials/gamersheaven/images/voorwaarden.png
Rectificatie

Op zondag 5 en maandag 6 juli is in de communicatie van onze Gamers Heaven actie een fout gemaakt in de TV-commercial en op www.mediamarkt.nl. In de flyers en advertenties van Media Markt is de actie wel juist gecommuniceerd.

Op onze internetsite en in onze TV-commercial werd gecommuniceerd dat bij aankoop van een console, een accessoire of game voor de helft van de prijs werd aangeboden. Dit is niet juist. De actie is niet van toepassing in combinatie met de aankoop van een spelcomputer/console. Wel kan iedere tweede game of accessoire voor de helft van de prijs worden gekocht.

Wij excuseren ons voor de fout in onze communicatie.

Media Markt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EfBe
  • Niet online
Yippie schreef op woensdag 08 juli 2009 @ 21:24:
[afbeelding]
Gamer's Heaven actie bij Media Markt: t/m 11 juli en 12 juli voor de vestigingen die zondag open zijn

[afbeelding]

[...]
EfBe in "Algemeen Budget Games Topic 2"

m.a.w.: ga niet zoals ik gewoon naar de kassa met de veronderstelling dat die kassasoftware wel snapt wat een game is. En de kassieres daar snappen het al helemaal niet.

Creator of: LLBLGen Pro | Camera mods for games
Photography portfolio: https://fransbouma.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• itons
  • Registratie: Oktober 2003
  • Niet online
Iemand ervaring met PS3 games die in het midden bij de ring scheuren/breukjes hebben? Ik heb een aantal spellen waar kleine scheurtjes in de schijf zitten, 1 daarvan doet het helemaal niet meer, de andere lijken het prima te doen...

Ik heb wel eens gelezen dat je de uitgever moet bellen ofzo en dat je dan een nieuwe game krijgt... of is dat wishful thinking?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Trent900 schreef op woensdag 08 juli 2009 @ 15:31:
Bij de Saturn Hoofddorp zijn diverse leuke games te vinden in de EUR15 bak. Titels die het waard zijn om mee te nemen zijn Dead Space, Fallout 3 en Mirrors Edge.
Dead Space voor 15 euro is wel erg interessant :)
Alleen is er hier in de buurt geen Saturn :(

PSN id: NL_SToRM

Acties:
  • 0 Henk 'm!
itons schreef op donderdag 09 juli 2009 @ 12:18:
Iemand ervaring met PS3 games die in het midden bij de ring scheuren/breukjes hebben?
Stop je je PS3 games soms per ongeluk in je 360? Ik heb geen enkele game met scheurtjes... Vind het erg knap om scheurtje te krijgen in de relatief erg sterke schijfjes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet iemand hoe het zit met x.v.colour bij de ps3? Ik dacht ergens gelezen te hebben dat dit niet op alle consoles zit?

Ik ben van plan de 80gb versie aan te schaffen. Toevallig iemand nog een leuke aanbieding hiervoor gezien?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KngfCnns
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 24-11-2024
itons schreef op donderdag 09 juli 2009 @ 12:18:
Iemand ervaring met PS3 games die in het midden bij de ring scheuren/breukjes hebben? Ik heb een aantal spellen waar kleine scheurtjes in de schijf zitten, 1 daarvan doet het helemaal niet meer, de andere lijken het prima te doen...
Ik had ooit en scheurtje in mijn GTA IV disc. Dit was waarschijnlijk veroorzaakt door hem iets te ruw terug doen in het doosje. Ik heb namelijk nooit meer n scheurtje gehad in mn andere 9 ps3 games. Het scheurtje/barst zat bij mij in het doorzichtige gedeelte van de ring en n kleine beetje op de disc zelf. Toen hij het daardoor niet meer deed kreeg ik (zo n 2 maanden na aanschaf) gratis n nieuwe van de winkel (toys r us). Maar volgens mij had ik daar veel geluk mee. :P

Als je ze terug zet in het hoesje kan je dus beter dat druk ding echt goed indrukken.

[ Voor 25% gewijzigd door KngfCnns op 09-07-2009 14:12 ]

PSN: llllIIIIllllIIIlIlI - Movies

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss
  • Laatst online: 23:20

Chaoss

Moderator Spielerij

Professioneel boekemantsje

soowww kheb een hele tijd mijn PS3 niet gebruikt om te gamen... (wel als mediacenter) maar heb nu weer wat meer vrije tijd. Zijn er de laatste tijd (lees half jaar) nog PSN games uitgekomen die echt de moeite zijn? kzag iig een (remake) ps3 versie van FF VII is dat wat?

Ben ook aan het kijken voor een full-retail game... demo van Killzone 2 (jah zolang is het geleden) is me wel bevallen ook al ben ik niet zo van 3d shooters op de console, wellicht dat ik die koop, is nu ook in NL wel cheap te halen.

Of anders Infamous of Prototype, demo van Infamous ben ik aan het downen.

PSN: Wanderer200 | Switch: Wanderer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M a r c o
  • Registratie: April 2006
  • Niet online
Chaoss schreef op donderdag 09 juli 2009 @ 14:32:
kzag iig een (remake) ps3 versie van FF VII is dat wat?
Niks Remake, gewoon een poort. kun je op de PS3 of op je PSP zetten.
Als je de originele discs dus hebt, is er geen verschil met de PSN versie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SeamusXanthus
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 07-09 23:47
soowww kheb een hele tijd mijn PS3 niet gebruikt om te gamen... (wel als mediacenter) maar heb nu weer wat meer vrije tijd. Zijn er de laatste tijd (lees half jaar) nog PSN games uitgekomen die echt de moeite zijn? kzag iig een (remake) ps3 versie van FF VII is dat wat?

Ben ook aan het kijken voor een full-retail game... demo van Killzone 2 (jah zolang is het geleden) is me wel bevallen ook al ben ik niet zo van 3d shooters op de console, wellicht dat ik die koop, is nu ook in NL wel cheap te halen.

Of anders Infamous of Prototype, demo van Infamous ben ik aan het downen.
Laatst Comet Crash gekocht op PSN. Is wel erg leuk als je van spellen ala PixelJunk Monsters houdt (al is monsters beduidend beter). Alleen in de US store te krijgen trouwens.
Ook een PSN tip wellicht waar ik nog nooit iemand over heb gehoord hier: Heavy Weapon. Een paar jaar geleden met veel plezier op de 360 gespeeld. Als je van oldschool 2d shooters houdt (met moderne besturing wel). Ik zag dat hij nu ook in de PSN store te vinden is. Ook leuk offline met vrienden.

En inFamous is echt fantastisch. De spirituele opvolger van Crackdown, als dat iemand iets zegt hier. Prototype nog niet gespeeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• burgt
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 14-09 10:30

burgt

Starbass

Verwijderd schreef op donderdag 09 juli 2009 @ 14:02:
Weet iemand hoe het zit met x.v.colour bij de ps3? Ik dacht ergens gelezen te hebben dat dit niet op alle consoles zit?
Wordt ondersteund door de PS3:
http://nl.playstation.com...b-Pr-Cr-Super-wit-(HDMI)/

Black Pearl - tribute to Pearl Jam klik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sandyman538

Sandyman538

SandstorM [148839]

soowww kheb een hele tijd mijn PS3 niet gebruikt om te gamen... (wel als mediacenter) maar heb nu weer wat meer vrije tijd. Zijn er de laatste tijd (lees half jaar) nog PSN games uitgekomen die echt de moeite zijn?
Vanavond komt Battlefield 1943 op PSN als het goed is. Beloofd volgens mij een aardige game te worden.

Pagina: 1 ... 3 ... 13 Laatste

Dit topic is gesloten.