HammerNL schreef op zondag 12 juli 2009 @ 09:25:
[...]
Waarom een game die af is (Forza) vergelijken met een voorproefje van een game (GT5 Prologue) Als er ergens diepgang in een race game zat is het altijd wel de GT-serie geweest die dat bood.
Daarnaast zal er een schademodel zijn geïmplementeerd in de volledige versie van GT5, het welbekende luchtkussen zal daarmee verleden tijd zijn.
Ik vergelijk Forza 2 met de andere exclusive die nu voor handen is op de PS3 en dat is nu eenmaal de Prologue versie. Als Sony straks (eindelijk) komt met de "gewone" versie gaan we die pakken om te vergelijken, alleen dan wel tegen Forza 3 want die is dan ook uit als het goed is.
En dat er schade komt mag ik zeer zeker hopen.
Alleen dacht dat ze dat bij deeltje vier ook al hadden gezegd, maar dat was er toen niet. Maar dat zou bij GT5: Prologue er wel inzitten en wéér zat het er niet in. Dus ik wacht liever even af, want met deze trend zou het best kunnen dat het pas in deeltje zes zit. Maar als je ziet hoe lang ze nu al met die game bezig zijn dan moet het toch wel lukken wat schade erin te brengen.
Maar GT5 gaat er wel gewoon komen, want lijkt me wel tof om op het Top Gear Circuit rond te crossen

SToRM666 schreef op zondag 12 juli 2009 @ 12:14:
@Fear1986: ik ben het met je eens dat FUEL echt veel tegenvalt en dat Forza 2 veel leuker is om te spelen dan GT5:P. Bij GT5:P zit er bijna geen snelheidsgevoel in en daardoor vlieg ik constant de bocht uit of neem ik de bochten te wijd. Bij andere games heb ik dit gewoon niet. Ik heb bij GT sowieso het idee veel minder controle over te wagen te hebben. Wel jammer eigenlijk, want ik heb alle delen van GT en vooral degene op de PSX heb ik enorm veel gespeeld.
Forza is gewoon wat meer arcade qua besturing en gaat gewoon heel diep betreffende tuning. En door het laatste lijkt het wat op GT. Maar het is maar net wat je fijner vind. Wij zijn dus meer van de arcade-style en de rest hier niet echt. Alleen zo jammer dat iedereen hier meteen weer op zijn pik getrapt is als je een Sony titel onderuit haalt of tegenover een Microsoft game zet.
Gran Turismo heb ik op de PSX ook letterlijk kapot gespeeld.
Maar meer mis ik nog games als Future Cop: L.A.P.D. Die mogen ze van mij wel eens als download aanbieden. Al kan het best zijn dat ik die game nu ruk vind door wat er in al die jaren is gebeurt in de industrie. Vond vroeger het geluid van die upgraded machine guns bruut, maar kan nu wel eens heel anders vallen

Niet alleen de mijne.
Check twee posts boven je: SToRM is het gewoon met me eens.
Smaken verschillen nu eenmaal...
OPSLAGHOND schreef op zondag 12 juli 2009 @ 13:00:
Dat kan aan je speakers liggen, maar ik heb foto's van jouw "opstelling"gezien van gameconsoles/receiver/DVD-speler dus het kan ook aan jouw opstelling liggen. Ik denk dat je überhaupt blij mag zijn als één van beide consoles de release van MF3 of GT5 haalt met zo'n opstelling.

Waarom steeds mijn opstelling naar voren halen...
Dingen staan hier al jaren zo en het gaat gewoon nog steeds goed.
Dus ik zie niet echt een reden om te denken dat mijn PS3 het nu opeens zou begeven als deze sinds de launch al zo staat. Idem met de XBox 360. Er is alleen geen ruimte boven beide consoles om warme lucht uit te blazen. En laten beide consoles nu eens de warme lucht naar de voor-, achter- en zijkant(en) blazen. Dus dan maakt het toch niet uit dat ze op elkaar staan.
En ik wil best een ander kastje, maar dat kan ik gewoon niet kwijt.
Want rechts heb ik geen plaats (door de vorm van de kamer) en links staan een staande speaker en een subwoofer, dus daar kan ik ook geen kastje neerzetten. Want vind die brede kasten van Ikea wel mooi, dus waar je apparatuur naast elkaar zet. Maar volgens mij is dat slechter aangezien de warme lucht dan tegen de andere console komt wat ik nu niet heb.
Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.