ik ben juist enorm voorzichtig met mijn spellen, daarom baal ik er ook zo van...swopdark schreef op donderdag 09 juli 2009 @ 13:31:
[...]
Stop je je PS3 games soms per ongeluk in je 360? Ik heb geen enkele game met scheurtjes... Vind het erg knap om scheurtje te krijgen in de relatief erg sterke schijfjes
Zit te twijfelen BF:BC heb ik ook nog niet. Dus of ik koop Battlefield 1943 of BF:BCSandyman538 schreef op donderdag 09 juli 2009 @ 16:03:
[...]
Vanavond komt Battlefield 1943 op PSN als het goed is. Beloofd volgens mij een aardige game te worden.
BF: BC heb ik gespot voor 19,49. Iemand enig idee wat 1943 zal gaan kosten?
PSN id: GG--77
Nou, indien je de posts van de afgelopen twee dagen hier in de gaten hebt gehouden, dan zal je opgevallen zijn dat ik ook met deze beslissing loop te spelen en er hier wat over geschreven is.Verwijderd schreef op donderdag 09 juli 2009 @ 14:02:
Ik ben van plan de 80gb versie aan te schaffen. Toevallig iemand nog een leuke aanbieding hiervoor gezien?
Van die aanbieding van € 277,- bij de Mediamarkt ben ik afgestapt, daar ik liever voor een actueel model (qua hardware) van 80Gb wil gaan.
Via Marktplaats kwam ik vandaag deze tegen:
http://cdmedia.nl/index.php?_a=viewCat&catId=29 voor € 310,- na invoeren van kortingscode "ps3". Ook heb je hier de 80Gb-versie in combinatie met LBP voor € 320,-!!!
Deze club heeft nog een andere website, en daar vond ik de PS3 80Gb voor € 300,-!!!
http://www.fashionfreakz...._a=viewProd&productId=400
Goedkoper heb ik in Nederland nog niet gevonden, dus de kriebel tot aanschaf is bij mij alleen maar toegenomen!
Verwijderd
Bij de mediamarkt heb je tevens de aanbieding deze week dat je wanneer je 2 games / accecoires haalt je de 2de voor de helft mee krijgt. Ik vind dit zeker wel een aanbieding. Ik ga dit weekend een PS3 ophalen daar, direcs een extra controller erbij, misschien die afstandsbediening voor filmpjes kijken, spelletje erbij en gamen maar.Vads schreef op woensdag 08 juli 2009 @ 17:59:
[...]
Je begrijpt me niet. Even zo dan:
PS3 80 Gb + game = € 399,-
PS3 80 Gb - game = € 349,- (=aanbieding mediamarkt, wat ik dus geen aanbieding vind omdat het immers geen prijsverlaging is)
Ik zal eens in de MM ArenA gaan kijken of ze daar ook de 80 Gb inclusief game verkopen. Maar voor die prijs staat het anders op hun site niet in de advertentie.
Ik zou zelf nooit bij van die vage webshops bestellen. Erg betrouwbaar komt dit allemaal niet over en je moet bij de prijzen ook nog verzendkosten optellen. Leg gewoon een paar tientjes bij en haal dat ding bij een winkel zoals MM.Vads schreef op donderdag 09 juli 2009 @ 16:16:
http://cdmedia.nl/index.php?_a=viewCat&catId=29 voor € 310,- na invoeren van kortingscode "ps3". Ook heb je hier de 80Gb-versie in combinatie met LBP voor € 320,-!!!
Deze club heeft nog een andere website, en daar vond ik de PS3 80Gb voor € 300,-!!!
Goedkoper heb ik in Nederland nog niet gevonden, dus de kriebel tot aanschaf is bij mij alleen maar toegenomen!
"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein
Inderdaad, volgens mij was er nog niet zo heel lang geleden iemand hier op het forum die zijn ps3 via een vage webshop had besteld. Wilde de ps3 vervolgens ophalen bleek het adres een gewoon woonhuis te zijn en dergelijke. Geen ps3 dus. Weet niet hoe het is afgelopen, maar ik zou in ieder geval niet bij een webshop zomaar iets kopen. Tenzij het een grotere webshop is of ik meerdere reviews kan vinden op meerdere plekken.Exirion schreef op donderdag 09 juli 2009 @ 16:22:
[...]
Ik zou zelf nooit bij van die vage webshops bestellen. Erg betrouwbaar komt dit allemaal niet over en je moet bij de prijzen ook nog verzendkosten optellen. Leg gewoon een paar tientjes bij en haal dat ding bij een winkel zoals MM.
En wat de prijs betreft geld toch meestal: if it sounds too good to be true, it probably is!
Bovendien als je de ps3 toch online wilt kopen, al eens op amazon.co.uk gekeken?
12.99EGG---77 schreef op donderdag 09 juli 2009 @ 16:16:
Iemand enig idee wat 1943 zal gaan kosten?
Hattrick: playing IV.50
PSN: Sandyman
Ik heb uiteraard na het vinden van dit verkooppunt de Shopreview van Tweakers bezocht, maar daar stond de winkel wel benoemd, helaas zonder reviews. Daarna ben ik gaan googlen en kwam ik al forauitwisselingen tegen gedateerd uit 2008 waarin men positief gestemd was over deze zaak, qua verzending en afhandeling van defecten/ storingen. Niet anders dan bij anderen.Omni superens schreef op donderdag 09 juli 2009 @ 16:48:
[...]
Inderdaad, volgens mij was er nog niet zo heel lang geleden iemand hier op het forum die zijn ps3 via een vage webshop had besteld. Wilde de ps3 vervolgens ophalen bleek het adres een gewoon woonhuis te zijn en dergelijke. Geen ps3 dus. Weet niet hoe het is afgelopen, maar ik zou in ieder geval niet bij een webshop zomaar iets kopen. Tenzij het een grotere webshop is of ik meerdere reviews kan vinden op meerdere plekken.
En wat de prijs betreft geld toch meestal: if it sounds too good to be true, it probably is!
Bovendien als je de ps3 toch online wilt kopen, al eens op amazon.co.uk gekeken?
Gezien dit een webshop is dat al sinds (minimaal) 2008 opereert en aangesloten is bij Webwinkel en zo, vind ik het bijna volledig te vertrouwen...
En iedereen hier maar over de Mediamarkt blijven zeulen

En zo tuimen er veel mensen in, omdat ze denken dat de Media Markt toch wel het goedkoopst is. Ik heb het dan niet over Tweakers hoor.Vads schreef op donderdag 09 juli 2009 @ 17:05:
[...]
En iedereen hier maar over de Mediamarkt blijven zeulenIk heb het niet zo op de MM. Zijn bij lange na niet meer wat ze vroeger waren qua prijzen. Bij hun is de PS3 exclusief game € 349,-
Infamous demo is lang niet zo goed als het volledige spel. (zeker niet die Nederlandse demo met die crappy Nederlandse stemmen, omg te hatelijk).Chaoss schreef op donderdag 09 juli 2009 @ 14:32:
soowww kheb een hele tijd mijn PS3 niet gebruikt om te gamen... (wel als mediacenter) maar heb nu weer wat meer vrije tijd. Zijn er de laatste tijd (lees half jaar) nog PSN games uitgekomen die echt de moeite zijn? kzag iig een (remake) ps3 versie van FF VII is dat wat?
Ben ook aan het kijken voor een full-retail game... demo van Killzone 2 (jah zolang is het geleden) is me wel bevallen ook al ben ik niet zo van 3d shooters op de console, wellicht dat ik die koop, is nu ook in NL wel cheap te halen.
Of anders Infamous of Prototype, demo van Infamous ben ik aan het downen.
Just grow old with grace
Het is toch zo dat als je je systeemtaal op Engels zet, de demo ook in het engels is...? Tenminste, dat leek ik wel gelezen te hebbenSilverscope schreef op donderdag 09 juli 2009 @ 20:10:
[...]
Infamous demo is lang niet zo goed als het volledige spel. (zeker niet die Nederlandse demo met die crappy Nederlandse stemmen, omg te hatelijk).
Even een vraagje: als ik hier het spel Buzz koop en hem vervolgens op een NLse PS3 afspeel, is het spel dan ook in het Nederlands?
Mijn vriend en ik willen dus ook een PS3 kopen en zijn al een week of wat aan het rondkijken... iemand nog een tip waar je de PS3 en spellen vrij goedkoop kunt kopen?
Play.com is vrij goedkoop, maar we vinden het (zeker voor de console) wel fijn dat er een Nederlandse winkel is waar je eventueel beroep op je garantie kunt doen.
We hebben ons oog al laten vallen op het pakket met de console, 2 controllers en het spel Ratchet and Clank (wat we toch niet spelen
) voor €399,- (o.a. bij de Wehkamp, Consoleshop, Intertoys en Bol.com) iemand op de hoogte van een betere aanbieding?
Mijn vriend en ik willen dus ook een PS3 kopen en zijn al een week of wat aan het rondkijken... iemand nog een tip waar je de PS3 en spellen vrij goedkoop kunt kopen?
Play.com is vrij goedkoop, maar we vinden het (zeker voor de console) wel fijn dat er een Nederlandse winkel is waar je eventueel beroep op je garantie kunt doen.
We hebben ons oog al laten vallen op het pakket met de console, 2 controllers en het spel Ratchet and Clank (wat we toch niet spelen
Four days will quickly steep themselves in night; Four nights will quickly dream away the time.
Er zijn 2 games in me leven geweest waar ik sort of verslaafd aan was. UT '99 en BF 1942. Mag dus duidelijk zijn dat ik benieuwd ben naar BF 1943!
Toch nog maar even de demo spelen, en dan, hoogst waarschijnlijk de full game kopen. Woohoo!
Buzz Quiz TV past zich aan aan jouw account.Livia schreef op donderdag 09 juli 2009 @ 21:52:
Even een vraagje: als ik hier het spel Buzz koop en hem vervolgens op een NLse PS3 afspeel, is het spel dan ook in het Nederlands?
Als jouw PS3 op Nederlands is ingesteld dan speel je het spel ook in het Nederlands.
bron: http://www.xgn.nl/ps3/review/9295/buzz-quiz-tv/
Ik vind het zelf altijd fijn om een winkel in de buurt te hebben waar ik terecht kan met eventuele garantiegevallen, dat een console dan wat duurder is dan via een onlineshop doet me persoonlijk erg weinig.Livia schreef op donderdag 09 juli 2009 @ 21:52:
Een goede service is mij immers wel wat geld waard!
Misschien even informeren in de buurt bij (een) gameshop(s) hoe zij garantiegevallen afhandelen.
[ Voor 37% gewijzigd door OPSLAGHOND op 09-07-2009 22:23 ]
"Ik heb een zak expected goals nog nooit een goal zien maken." - snmght
Ik ben op zoek naar leuke Coop games die je met de PS3 op 1 tv kan doen. We hebben Pixel Junk Monsters (en Encore) met veel plezier uitgespeeld. Verder hebben we dingen als Gears of War 1 en 2 op de Xbox 360 gespeeld. Maar ook PSN spelletjes zoals Assault Heroes enzo. Dus het mag wel 'n beetje verschillend zijn, maar een nieuwe tower defense zou helemaal gaaf zijn.
Iemand coop-tips? Liefst PSN zodat ik de deur niet uithoef. :-)
Aan bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend. Aan de tekst hieronder wel.
Ik neem aan dat je LBP al hebt? Hoef je ook de deur niet voor uit, die kun je voor 12 pond importeren.spaceboy schreef op donderdag 09 juli 2009 @ 23:37:
Ik ben op zoek naar leuke Coop games die je met de PS3 op 1 tv kan doen. We hebben Pixel Junk Monsters (en Encore) met veel plezier uitgespeeld. Verder hebben we dingen als Gears of War 1 en 2 op de Xbox 360 gespeeld. Maar ook PSN spelletjes zoals Assault Heroes enzo. Dus het mag wel 'n beetje verschillend zijn, maar een nieuwe tower defense zou helemaal gaaf zijn.
Got it.Sandyman538 schreef op vrijdag 10 juli 2009 @ 00:57:
[...]
Ik neem aan dat je LBP al hebt? Hoef je ook de deur niet voor uit, die kun je voor 12 pond importeren.
Aan bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend. Aan de tekst hieronder wel.
Verwijderd
Ik heb een probleempje met mijn ps3.
Ik mijn ps3 op mijn computerscherm aangesloten via een Hdmi kabel met een Dvi-adapter eraan, omdat mijn pc geen Hdmi aansluiting heeft. De audio gaat via de component kabel met een adapter naar de speakers, dat werkt gewoon.
Het beeld heeft nooit helemaal goed gewerkt, soms ruisde het en heel soms was er geen beeld. Maar na opnieuw opstarten wel. Maar sinds vandaag heb ik helemaal geen beeld meer, ik mijn ps3 heel vaak opnieuw opgestart maar dat hielp ook niet.
Weten jullie hoe ik dit fix?
EDIT: Ik heb trouwens een Dell E228WFP
Ik mijn ps3 op mijn computerscherm aangesloten via een Hdmi kabel met een Dvi-adapter eraan, omdat mijn pc geen Hdmi aansluiting heeft. De audio gaat via de component kabel met een adapter naar de speakers, dat werkt gewoon.
Het beeld heeft nooit helemaal goed gewerkt, soms ruisde het en heel soms was er geen beeld. Maar na opnieuw opstarten wel. Maar sinds vandaag heb ik helemaal geen beeld meer, ik mijn ps3 heel vaak opnieuw opgestart maar dat hielp ook niet.
Weten jullie hoe ik dit fix?
EDIT: Ik heb trouwens een Dell E228WFP
[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 10-07-2009 07:40 ]
I second that!OPSLAGHOND schreef op donderdag 09 juli 2009 @ 22:18:
[...]
Buzz Quiz TV past zich aan aan jouw account.
Als jouw PS3 op Nederlands is ingesteld dan speel je het spel ook in het Nederlands.
bron: http://www.xgn.nl/ps3/review/9295/buzz-quiz-tv/
Overigens is the Special Edition nog 5 Euro goedkoper te krijgen via Amazon.co.uk.
[ Voor 8% gewijzigd door BamSlam_ op 10-07-2009 07:46 ]
Verwijderd
Dat merkte ik ook met Ghostbusters. Gelukkig was het alleen de tekst die Nederlands was. Moet ook zeggen dat het de 1e keer was dat ik zo'n grote titel vertaald en gesubt heb gezien. Erg toffe game btw.BamSlam_ schreef op vrijdag 10 juli 2009 @ 07:45:
[...]
I second that!
Overigens is the Special Edition nog 5 Euro goedkoper te krijgen via Amazon.co.uk.Daar heb ik hem vorige week gekocht. En ik had hem met twee dagen in huis. Play.com duurt altijd weken bij mij.
Op de PS3 is het helaas wat karig wat betreft coop games, misschien (eerder genoemde) Comet Crash? Dit is een (vrij degelijke) tower defense game met volgens mij ook coop. Alleen in de USA store helaas, dus je moet wel wat meer moeite doen ervoor (compatible creditcard of psn card kopen op bv gamehubs).spaceboy schreef op donderdag 09 juli 2009 @ 23:37:
Ook eerder genoemde Heavy Weapon is zeer leuk in coop, maar die heb je waarschijnlijk al op de 360 geprobeerd.
Buzz is technisch gezien geen coop maar wel altijd leuk.
Ben nu (ok, in de vrije tijd savonds) met Alone in the dark: Inferno bezig, en ik moet zeggen, het is goed entertainment. Hier en daar wat ruwe kantjes en het begin is wat stroef, je moet echt leren met de controls om te gaan, maar daarna is het IMHO erg goed. Hij kost ook niet veel (ik denk dat ik 15 euro betaald heb bij amazon) dus mocht je hem tegenkomen voor weinig, je valt er geen buil aan.
Jammer dat Trine nog steeds niet is gereleased trouwens.
Jammer dat Trine nog steeds niet is gereleased trouwens.
[ Voor 7% gewijzigd door EfBe op 10-07-2009 10:02 ]
Creator of: LLBLGen Pro | Camera mods for games
Photography portfolio: https://fransbouma.com
Army of 2 was best leuk wegspelen en hier kwam/is dacht ik vervolg op, verder werkt crash commando's wel grappig, rag doll is puur voor de fun.spaceboy schreef op donderdag 09 juli 2009 @ 23:37:
Gister meteen BF1943 demo binnengehaald, bijzonder vermakelijk om te spelen. Grootste nadeel, de controls, muis/keyboard lijkt niet te werken dus ben je verplicht om met de 2 analoge sticks rond te rennen en dat gaat me totaal niet makkelijk af.
Nu zoek ik nog even verder of het spel echt geen muis/keyboard ondersteuning heeft, anders laat ik het maar bij de demo en wacht ik wel tot de PC versie.
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Misschien hele stomme vraag, maar ik zie 't ook niet in de topicstart staan:
Wat moet ik precies doen om de US Store / PSN Store US te benaderen? Ik wil liever niet m'n eigen "echte account" kwijt, maar wat moet ik doen en wat zijn de gevolgen? Ik heb momenteel een creditcard van de Rabobank. Gaat dat werken?
Wat moet ik precies doen om de US Store / PSN Store US te benaderen? Ik wil liever niet m'n eigen "echte account" kwijt, maar wat moet ik doen en wat zijn de gevolgen? Ik heb momenteel een creditcard van de Rabobank. Gaat dat werken?
Verwijderd
Ik volg inderdaad wel aardig de dsicussie. Ik wil het gewoon in een winkel houden, vooral gezien eventuele garantie dingetjes (ben ook niet de enige die dit vindVads schreef op donderdag 09 juli 2009 @ 16:16:
[...]
Nou, indien je de posts van de afgelopen twee dagen hier in de gaten hebt gehouden, dan zal je opgevallen zijn dat ik ook met deze beslissing loop te spelen en er hier wat over geschreven is.
Van die aanbieding van € 277,- bij de Mediamarkt ben ik afgestapt, daar ik liever voor een actueel model (qua hardware) van 80Gb wil gaan.
De aanbieding van de MM, € 349,- en twee accesoires, waarbij de goedkoopste voor de halve prijs, lijkt mij wel wat. Ik ga denk ik veel films kijken dus een AB er bij lijkt mij best handig + 2e controller.
Gewoon een extra PSN account maken (apart email adres voor nodig). Je rabo CC gaat niet werken in de US store maar je kan US PSN Cards op Ebay kopen.spaceboy schreef op vrijdag 10 juli 2009 @ 11:26:
Nee, is niet eng of gevaarlijk. Binnen uurtje krijg je de PSN card code gemailed en kan je beginnen met kopen
Verwijderd
Je maakt een 2e gebruikersprofiel aan en op dat profiel maak je een nieuwe, Amerikaanse PSN-account aan en voila. Voor de notering van Amerikaanse straten ed zou ik ff een Amerikaans adres Googlen.spaceboy schreef op vrijdag 10 juli 2009 @ 11:26:
Ik denk dat de Rabo Creditcard daar ook op zal werken maar als dat niet zo is dan kan je gemakkelijk en snel US PSN-codes op Internet kopen.
Ik dacht dat enkel creditcards werkte waarvan de eigenaar ook woonachtig was in Amerika?Verwijderd schreef op vrijdag 10 juli 2009 @ 12:24:
[...]
Je maakt een 2e gebruikersprofiel aan en op dat profiel maak je een nieuwe, Amerikaanse PSN-account aan en voila. Voor de notering van Amerikaanse straten ed zou ik ff een Amerikaans adres Googlen.
Ik denk dat de Rabo Creditcard daar ook op zal werken maar als dat niet zo is dan kan je gemakkelijk en snel US PSN-codes op Internet kopen.
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Het werkt vrij willekeurig. Mijn CC (rabobank) werkt ook niet in de USA store. Maar ik ken iemand die gewoon wel met zijn CC in de USA store terecht kan, superhandig, aangezien ik natuurlijk wat games had geimporteerd uit Amerika en daar geen add-ons voor kon kopenSinergyX schreef op vrijdag 10 juli 2009 @ 12:25:
[...]
Ik dacht dat enkel creditcards werkte waarvan de eigenaar ook woonachtig was in Amerika?

Mijn VISA werkt wel maar mijn Rabobank card niet geloof ik
Pak een adres in Alaska, daar hebben ze geen salex tax. Scheelt weerVerwijderd schreef op vrijdag 10 juli 2009 @ 12:24:
[...]
Je maakt een 2e gebruikersprofiel aan en op dat profiel maak je een nieuwe, Amerikaanse PSN-account aan en voila. Voor de notering van Amerikaanse straten ed zou ik ff een Amerikaans adres Googlen.
Ik ben daarom pas verhuisd van McDonald's New York naar een McDonald's in Alaska
[ Voor 7% gewijzigd door McVirusS op 10-07-2009 13:03 ]
Hee goede tip!McVirusS schreef op vrijdag 10 juli 2009 @ 13:02:
[...]
Pak een adres in Alaska, daar hebben ze geen salex tax. Scheelt weer.
Ik ben daarom pas verhuisd van McDonald's New York naar een McDonald's in Alaska.
Creator of: LLBLGen Pro | Camera mods for games
Photography portfolio: https://fransbouma.com
Die aanbieding van €277 is voor een 40gb PS3?Vads schreef op donderdag 09 juli 2009 @ 16:16:
[...]
Nou, indien je de posts van de afgelopen twee dagen hier in de gaten hebt gehouden, dan zal je opgevallen zijn dat ik ook met deze beslissing loop te spelen en er hier wat over geschreven is.
Dat is volledig dezelfde hardware als de 8Ogb (enkel een kleinere harde schijf en geen dual shock controller)
Die harde schijf kan je dan ook meteen upgraden zonder veel moeite en je kan voor dezelfde prijs als die 80gb een 320gb PS3 hebben
Ondertussen heb ik de PS3 80Gb voor € 291,- (inclusief verzendkosten) besteld bij CD-Media, zoals ik enkele posts geleden al heb aangegeven. € 291,- omdat de prijs afgelopen nacht nog eens 10 euro is gedaald.
Dus YES, ik ben eindelijk een PS3'er!!! Verwelkomt iemand mij bij de club?!
Je bent pas echt lid als het ding staat te zoemen. 
Wat voor spellen wil je gaan spelen?
Liefhebber van schieten en schijten. Ouwehoer en niet-evangelisch atheist.
Daniel36: Dat zeg ik(?) Nee, dat zeg ik niet, je hebt gelijk.
Pas als je 'm ook daadwerkelijk thuis geleverd hebt gekregenVads schreef op vrijdag 10 juli 2009 @ 13:31:
"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein
Ik zit te denken aan:Hillie schreef op vrijdag 10 juli 2009 @ 13:44:
Je bent pas echt lid als het ding staat te zoemen.
- Burnout Paradise
- WipeoutHD
- Killzone 2
...voorlopig dan!
[ Voor 4% gewijzigd door Vads op 10-07-2009 14:21 ]
Ik heb sinds eergisteren een refurbished PS3. Maar nu krijg ik mijn afstandsbediening niet aan de praat. Wat ik ook doe hij word niet opgepakt door de refurbished. Lijkt wel of deze nog gekoppeld is aan mijn oude PS3.
Kan ook nergens vinden hoe je de AB kan resetten. Iemand ervaring hiermee?
PSN id: GG--77
Met die spellen kun je al een tijdje zoet zijn, spellen die ook aan te raden zijn:
-uncharted
-metal gear solid 4
- valkyria chronicles, dit spel is mischien niet zo heel bekend, maar ik heb hem van de week uitgespeeld en hij staat nu zeker in mijn top 5 van playstation 3 spellen (en ik heb zo'n 35 spellen denk ik).
-uncharted
-metal gear solid 4
- valkyria chronicles, dit spel is mischien niet zo heel bekend, maar ik heb hem van de week uitgespeeld en hij staat nu zeker in mijn top 5 van playstation 3 spellen (en ik heb zo'n 35 spellen denk ik).
Ps4/switch gamer
Via USB aansluiten en dan bij randapparatuur hem opnieuw registreren?GG---77 schreef op vrijdag 10 juli 2009 @ 15:43:
Ik heb sinds eergisteren een refurbished PS3. Maar nu krijg ik mijn afstandsbediening niet aan de praat. Wat ik ook doe hij word niet opgepakt door de refurbished. Lijkt wel of deze nog gekoppeld is aan mijn oude PS3.
Weet niet eens of de AB btw een usb aansluiting heeft eigelijk
[ Voor 9% gewijzigd door SinergyX op 10-07-2009 16:16 ]
Die eerste twee zijn ideaal om langer te spelen, maar ook om 'even' tussendoor te knallen. Killzone is ook een mooi spel. Ik moet 'em eigenlijk weer eens gaan spelen. Maar eerst Bioshock en Red Alert 3 eens.Vads schreef op vrijdag 10 juli 2009 @ 14:21:
[...]
Ik zit te denken aan:
- Burnout Paradise
- WipeoutHD
- Killzone 2
...voorlopig dan!
Bioshock is trouwens een aanrader voor 25 euro bij Play.com, evenals Battlefield Bad Company voor 2 tientjes, Ratchet & Clank voor 2 tientjes, Fallout 3 voor 32.50, Red Alert 3 voor 32.50 of Endwar for 13 euro. Maar Endwar moet je denk ik wel liggen, ik moet me er nog eens aan wagen (ligt al tijden stof te happen op de plank
Gisteren gehaald bij Media Markt Amsterdam Noord:
PS3 80GB incl. 2x Dual Shock 3 controllers en Ratchet & Clank: Quest for Booty
voor 349,95
Ging zelf ook voor de 40 GB voor 277,- maar die waren op en moest toch een 2e controller hebben dus dit was net zo duur en 80 GB (en de 1ste controller is nu ook dual shock 3 dat is volgens mij bij de 40 GB niet).
Ben daarna nog geweest in de Media Markt Grote Markt Den Haag (games halen) maar daar hadden ze die aanbieding niet!!!
PS3 80GB incl. 2x Dual Shock 3 controllers en Ratchet & Clank: Quest for Booty
voor 349,95
Ging zelf ook voor de 40 GB voor 277,- maar die waren op en moest toch een 2e controller hebben dus dit was net zo duur en 80 GB (en de 1ste controller is nu ook dual shock 3 dat is volgens mij bij de 40 GB niet).
Ben daarna nog geweest in de Media Markt Grote Markt Den Haag (games halen) maar daar hadden ze die aanbieding niet!!!
[ Voor 79% gewijzigd door CanoCookie op 10-07-2009 16:58 . Reden: tekstbehandeling ]
Dat is een nieuw filiaal en die hebben altijd extra scherpe aanbiedingenCanoCookie schreef op vrijdag 10 juli 2009 @ 16:22:
Gisteren gehaald bij Media Markt Amsterdam Noord:
Als je van plan bent Bioshock te halen, kan je hem beter bij de Bart Smit meenemen voor 20 euroHillie schreef op vrijdag 10 juli 2009 @ 16:21:
[...]
Bioshock is trouwens een aanrader voor 25 euro bij Play.com, evenals Battlefield Bad Company voor 2 tientjes, Ratchet & Clank voor 2 tientjes, Fallout 3 voor 32.50, Red Alert 3 voor 32.50 of Endwar for 13 euro.).
Kijk aan.
Ik woon zelf in Zweden, dus toko's als play zijn voor mij het beste. Hier betaal je voor ouwe zooi enorm veel geld.
Via system -> accessories ofzo niets te vinden om hem opnieuw te binden aan je PS3? Er zit in elk geval geen USB aansluiting op, dus die tip van hierboven mag je negerenGG---77 schreef op vrijdag 10 juli 2009 @ 15:43:
wil een Toyota Supra mkIV!!!!! | wil een Yamaha YZF-R{1,6} | wil stiekem ook een Ducati
"Security is just a state of mind"
PSN: scorpie | Diablo 3: scorpie#2470
Weet iemand hoe je in BF1943 het onderlinge gebabbel uitzet?
Het Franse commentaar van mensen voegt niet heel veel toe.
Het Franse commentaar van mensen voegt niet heel veel toe.
Gisteren een mini lannetje gehouden bij een vriend. Hij heeft een tweede Sony LCD gekocht voor op de slaapkamer en dus konden we naast elkaar op de bank killzone 2 spelen op ons eigen scherm met eigen PS3 in dezelfde game... geweldig. Volgende week zijn we al met vier man daar een aantal andere vrienden ( en ps3 owners) ook graag willen meedoen. Ik heb zelf voor de gelegenheid een 23 inch LCD aangeschaft die ik makkelijk mee kan zeulen en tevens dienst doet als tv voor op de slaapkamer met ingebouwde digitale tuner.
De tijden van destijds xboxen aan elkaar knopen en HALO 2 spelen zijn voorbij. Maar 1 vriend in de groep ex mijzelf heeft een 360 en de rest een PS3. Vroeger ook veel gelant maar dan met counter strike en daarna COD2. Geweldige tijden.
De tijden van destijds xboxen aan elkaar knopen en HALO 2 spelen zijn voorbij. Maar 1 vriend in de groep ex mijzelf heeft een 360 en de rest een PS3. Vroeger ook veel gelant maar dan met counter strike en daarna COD2. Geweldige tijden.
Playstation 3 - PSN ID: Sw0pDiller | XBOX360 Premium - Gamertag: ZakkeWasser | DELL New Studio 17 laptop
Khad em uit de US store dus gewoon engelse stemmen. vondt de demo best ok... volledige intro (denk ik) plus best wat speeltijd. Redelijk uitgebreide demo kheb me er al een paar uurtjes mee vermaakt, t'is leuk om wat in die stad rond te klooten, en zelfs al doe je alleen alle beschikbare missies op een rij dan ben je nog 2 uren met die demo bezig.Silverscope schreef op donderdag 09 juli 2009 @ 20:10:
[...]
Infamous demo is lang niet zo goed als het volledige spel. (zeker niet die Nederlandse demo met die crappy Nederlandse stemmen, omg te hatelijk).
eerste indruk top spel, besturing zit goed in elkaar, spel is niet te moeilijk en speelt daardoor lekker soepel.
vraag me alleen af of je het hele spel in de grauw stad bent? door die depri kleurstelling kan ik me voorstellen dat dit op een gegeven moment wel gaat vervelen?
PSN: Wanderer200 | Switch: Wanderer
Hee Guys, heb net een weekje ongeveer een PS3, echt heel erg blij mee alleen 1 probleem.
Als ik alles automatisch laat gaan, dan staat m'n PS3 op 576P.
Op dat moment is alles opgeblazen en niet erg scherp.
Zet ik hem dan op 720P, is alles super scherp, alleen het probleem is dat mijn beeld dan 6:9 is i.p.v 16:9.
Mijn PS3 is aangesloten d.m.v een HDMI to DVI kabel.
Ik weet niet hoe ik dit oplos, aaangezien ik wel scherp beeld wil, maar niet "half" en niet vol beeld en dan alles zo "opgeblazen".
Ik hoop dat iemand mij kan helpen, dan zou erg fijn zijn, thnx.
Mijn monitor is een 22inch en kan een resolutie van 1650 X 1250 aan.
Als ik alles automatisch laat gaan, dan staat m'n PS3 op 576P.
Op dat moment is alles opgeblazen en niet erg scherp.
Zet ik hem dan op 720P, is alles super scherp, alleen het probleem is dat mijn beeld dan 6:9 is i.p.v 16:9.
Mijn PS3 is aangesloten d.m.v een HDMI to DVI kabel.
Ik weet niet hoe ik dit oplos, aaangezien ik wel scherp beeld wil, maar niet "half" en niet vol beeld en dan alles zo "opgeblazen".
Ik hoop dat iemand mij kan helpen, dan zou erg fijn zijn, thnx.
Mijn monitor is een 22inch en kan een resolutie van 1650 X 1250 aan.
Life is complicated
Verwijderd
Spel is vrij donker maar het stoorde me niet. Ligt er ook aan of de stroom al hersteld is het gedeelte van de stad waar je bent. Volgens mij is het ook zo dat de zon steeds meer schijnt naarmate je verder bent in de story mode, mits je goodguy speelt natuurlijk.Chaoss schreef op vrijdag 10 juli 2009 @ 20:18:
[...]
Khad em uit de US store dus gewoon engelse stemmen. vondt de demo best ok... volledige intro (denk ik) plus best wat speeltijd. Redelijk uitgebreide demo kheb me er al een paar uurtjes mee vermaakt, t'is leuk om wat in die stad rond te klooten, en zelfs al doe je alleen alle beschikbare missies op een rij dan ben je nog 2 uren met die demo bezig.
eerste indruk top spel, besturing zit goed in elkaar, spel is niet te moeilijk en speelt daardoor lekker soepel.
vraag me alleen af of je het hele spel in de grauw stad bent? door die depri kleurstelling kan ik me voorstellen dat dit op een gegeven moment wel gaat vervelen?
spoiler:
Toen ik als Hero finishte scheen de zon in ieder geval lekker fel, met fluitende vogeltjes.:)
Voor de afstandsbediening. Ik had laatst hetzelfde en heb toen maar de batterijen vernieuwd. En dat werkte
Trouwens ik ben nu aan het spelen met LittleBigPlanet (ja ik weet het beetje laat) maar wat een lol heb je ermee als je met vrienden aan het gamen bent xD Zeker de laatste levels zijn erg uitdagend!!
Trouwens ik ben nu aan het spelen met LittleBigPlanet (ja ik weet het beetje laat) maar wat een lol heb je ermee als je met vrienden aan het gamen bent xD Zeker de laatste levels zijn erg uitdagend!!
Iemand enig idee of die 40GB van de mediamarkt in amsterdam noord weer beschikbaar komt of is het op=op?
rikkie de zwerver TweakersIII (TandjeBij!)
Als je echt intresse hebt, bel ze op. Ik denk dat het op = op is, en een mooie klantentrekker was voor het nieuwe filiaal. Anders hadden ze in elke Media Markt wel gestaan (misschien voor verschillende prijzen).westergas schreef op zaterdag 11 juli 2009 @ 12:50:
Iemand enig idee of die 40GB van de mediamarkt in amsterdam noord weer beschikbaar komt of is het op=op?
Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.
Is de officiele sony headset voor de ps3 eigenlijk nog wel ergens te krijgen?
Zag dat eplaza ze nog wel op hun website had staan, maar de 2 filialen die ik gesproken heb, hebben 'm beide niet op vooraad. Play.com heeft 'm ook al een tijdje niet op vooraad.
Word dat ding uberhaupt nog gemaakt ofzo?
Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three
Yesasia headsetBM schreef op zaterdag 11 juli 2009 @ 15:50:
Is de officiele sony headset voor de ps3 eigenlijk nog wel ergens te krijgen?Zag dat eplaza ze nog wel op hun website had staan, maar de 2 filialen die ik gesproken heb, hebben 'm beide niet op vooraad. Play.com heeft 'm ook al een tijdje niet op vooraad.
Amazon.co.uk headset
Videogamesplus.ca headset
[ Voor 6% gewijzigd door Sandyman538 op 11-07-2009 16:44 ]
Hmmz, amazon had 'm een tijdje terug voor een veel hogere prijs dacht ik 
Bedankt iig
Bedankt iig
Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three
Ik speel m de laatste tijd ook weer vrij regelmatig, blijft een leuk spelwalletje-w schreef op vrijdag 10 juli 2009 @ 23:34:
Voor de afstandsbediening. Ik had laatst hetzelfde en heb toen maar de batterijen vernieuwd. En dat werkte![]()
[ Voor 8% gewijzigd door SToRM666 op 11-07-2009 19:46 ]
PSN id: NL_SToRM
Ik heb zelf een PS3 80GB en heb hiermee een vaag probleem, hij loopt namelijk op een willekeurig moment vast, tijdens internetten/COD4 spelen, hebben jullie hier ook last van?
Hij wordt namelijk niet warm ofzo.. maar plots loopt hij vast en kan dan helemaal niks meer. Is dit normaal of moet ik hem gewoon even naar MM brengen?
Hij wordt namelijk niet warm ofzo.. maar plots loopt hij vast en kan dan helemaal niks meer. Is dit normaal of moet ik hem gewoon even naar MM brengen?
AMD 9950X3D - X670E-Hero - G.Skill Royal Neo 48GB 6400 CL26 1:1 - RTX 5090 TUF 32GB - 9100Pro 2TB - BeQuit 1500w - Corsair 6500D - LG 3440P 240Hz WOLED
Als je er geen rare dingen mee doet, dan is dat natuurlijk niet normaal. Je denkt toch niet dat mensen 400 EUR uitgeven aan een apparaat wat vastloopt bij normaal gebruik, en dat voor lief neemt.
Je kan hem terugbrengen, maar ook proberen te achterhalen wat de oorzaak kan zijn.
Heb je de laatste firmware, eventuele patches etc.van gespeelde spellen geinstalleerd ?
Je kan hem terugbrengen, maar ook proberen te achterhalen wat de oorzaak kan zijn.
Heb je de laatste firmware, eventuele patches etc.van gespeelde spellen geinstalleerd ?
Ik heb de laatse update voor de PS3 (2.80 geloof ik) Het gebeurt echt heel soms maar had vandaag echt de neiging om hem door de raam te gooien.
Ik ga de bonnetje maar eens zoeken anders vliegt hij binnen de kortste keren echt
.
Ik ga de bonnetje maar eens zoeken anders vliegt hij binnen de kortste keren echt
AMD 9950X3D - X670E-Hero - G.Skill Royal Neo 48GB 6400 CL26 1:1 - RTX 5090 TUF 32GB - 9100Pro 2TB - BeQuit 1500w - Corsair 6500D - LG 3440P 240Hz WOLED
Goed idee, ben wel benieuwd of ze hem omruilen of dat die opgestuurd wordt voor reparatie.
In het geval van het 1ste is dat dus het grote pluspunt van het kopen in een echte winkel.
Ik heb alleen vastlopers ervaren met Fallout3, maar dat komt omdat die buggy is, ligt dus aan het spel.
Om misverstanden te voorkomen, dit is ook maar 2 of 3 keer gebeurt, en laat dit je niet weerhouden van het spel, je krijgt er veel speelplezier voor terug.
update: je bent in ieder geval niet de enige als je even Google'd , kan dus goed aan het spel liggen.
Dat strookt dan ook weer met je eigen ervaringen, dat het probleem zich alleen voordoet met COD.
In het geval van het 1ste is dat dus het grote pluspunt van het kopen in een echte winkel.
Ik heb alleen vastlopers ervaren met Fallout3, maar dat komt omdat die buggy is, ligt dus aan het spel.
Om misverstanden te voorkomen, dit is ook maar 2 of 3 keer gebeurt, en laat dit je niet weerhouden van het spel, je krijgt er veel speelplezier voor terug.
update: je bent in ieder geval niet de enige als je even Google'd , kan dus goed aan het spel liggen.
Dat strookt dan ook weer met je eigen ervaringen, dat het probleem zich alleen voordoet met COD.
[ Voor 44% gewijzigd door Yippie op 11-07-2009 21:04 ]
Iemand de demo van FUEL ook gedownload?
Dacht dat het wel een leuke game zou zijn: een soort van MotorStorm maar dan met sandbox elementen. Maar na het opstarten meteen maar weer naar het XMB-menu gegaan en de game verwijderd. Dat sandbox games er niet extreem mooi uit zullen zien kan ik wel begrijpen en mee leven, maar FUEL komt eerder over als een PS2-game...
Dacht dat het wel een leuke game zou zijn: een soort van MotorStorm maar dan met sandbox elementen. Maar na het opstarten meteen maar weer naar het XMB-menu gegaan en de game verwijderd. Dat sandbox games er niet extreem mooi uit zullen zien kan ik wel begrijpen en mee leven, maar FUEL komt eerder over als een PS2-game...

Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.
Verwijderd
dat valt ook wel een beetje mee hoor FeaR. Het is misschien niet heel strak, maar motorstorm II is grafisch ook geen wonder oid. vind fuel er net zo strak uitzien als Motorstorm pasific rift. Ik vind alleen jammer dat het niet zo speciaal is. De enviroments zijn vet maar niet echt over de top of de mooiste plekjes op aarde in de wereld gestopt ofzo. Het is gewoon land met hier en daar een heuvel en boom. (op sommige gebieden wel wat anders ed, maar had toch gehoopt dat het wat meer verschillend was. en hoge jumps ed
Verwijderd schreef op zaterdag 11 juli 2009 @ 23:52:
dat valt ook wel een beetje mee hoor FeaR. Het is misschien niet heel strak, maar motorstorm II is grafisch ook geen wonder oid. vind fuel er net zo strak uitzien als Motorstorm pasific rift. Ik vind alleen jammer dat het niet zo speciaal is. De enviroments zijn vet maar niet echt over de top of de mooiste plekjes op aarde in de wereld gestopt ofzo. Het is gewoon land met hier en daar een heuvel en boom. (op sommige gebieden wel wat anders ed, maar had toch gehoopt dat het wat meer verschillend was. en hoge jumps ed

Excuse me? Motorstorm II is grafisch toch wel 10 keer beter dan FUEL.
Verwijderd
ik vind dat ze zeker met de flora toch echt beter hun best hadden mogen doen. sommige bomen zien er gewoon echt lelijk uit. ik vond motorstorm 1 er beter uitzien dan 2
[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 12-07-2009 01:00 ]
Agreed...Ace schreef op zondag 12 juli 2009 @ 00:16:
[...]
Excuse me? Motorstorm II is grafisch toch wel 10 keer beter dan FUEL.
Zelfs als je bij MotorStorm met veel hogere snelheden langs de omgeving rijdt ziet het er vele malen beter uit. Zelfs nog meer detail dan je stilstaand bij FUEL kan zien. Ik moet serieus denken aan mijn eerste motorcross game op de PS1. Weet niet meer welke dat was, weet wel dat het tof was omdat het motorcross en wegrace was en je op de Isle of Man kon rijden
Maar de demo van FUEL bevat trouwens ook echt grove fouten. Zo heb ik hier als ik door een stuk land rijd het exact hetzelfde effect is als door het water rijden. Inderdaad meestal langs de kust, maar zo nat wordt de grond toch niet van een golf die af en toe breekt op het land. En ook de keren dat ik met mijn hoofd of voorwiel wel niet ben verdwenen in dat schip, duin, bord, container, <vul zelf in> is ook niet bij te houden... Echt een jammertje.
Nu Forza 2 er maar weer eens bij gepakt op de XBox 360 (na me dagen met inFamous vermaakt te hebben op de PS3), toch één van de betere race games en zeker beter dan GT5: Prologue. Nu eens zien wat Forza 3 en GT5 gaan brengen.
Gaat overigens wel weer geld kosten dat ik nu weer Forza speel: zie dat er nieuwe circuits en wagens zijn. En die zijn weer eens niet gratis natuurlijk
Forza 2 beter dan GT5: P?FeaR1986 schreef op zondag 12 juli 2009 @ 01:41:
[...]
Nu Forza 2 er maar weer eens bij gepakt op de XBox 360 (na me dagen met inFamous vermaakt te hebben op de PS3), toch één van de betere race games en zeker beter dan GT5: Prologue. Nu eens zien wat Forza 3 en GT5 gaan brengen.
Zal ik mijn mening dan maar klakkeloos aanpassen?

GT5 > Forza 3 ?

Naar mijn inziens wel.OPSLAGHOND schreef op zondag 12 juli 2009 @ 02:14:
[...]
Forza 2 beter dan GT5: P?![]()
Zal ik mijn mening dan maar klakkeloos aanpassen?![]()
GT5 > Forza 3 ?
Zeker als je kijkt naar de diepgang die Forza 2 biedt ten opzichte van die van de (jongere) GT5: Prologue. Dingen als schade en dat je echt kan botsen zonder dat er een soort van "luchtkussen" tussen hangt. En ook kleine details dat je remschijven gaan gloeien als je hard en lang remt.
Plus dat Forza 2 wat meer arcade op mij over komt dan GT5: Prologue. Zo is een flink verkeerd geplande drift of remactie in Forza nog wel te corrigeren bij GT5: Prologue wordt dat meer afgestraft.
Moet zeggen dat de graphics van Forza 2 wel minder zijn dan die van GT5: Prologue. Vooral Lamborghini's hebben van die aparte randen in Forza 2. Maar realitisch is (voor mij) ook niet altijd beter. Zo zijn de geluiden in GT5: Prologue realistisch, maar vind dat grovere (overdreven) geluid in Forza 2 fijner. Al kan dat laatste ook aan mijn speakers liggen natuurlijk
Waarom een game die af is (Forza) vergelijken met een voorproefje van een game (GT5 Prologue) Als er ergens diepgang in een race game zat is het altijd wel de GT-serie geweest die dat bood.FeaR1986 schreef op zondag 12 juli 2009 @ 02:29:
[...]
Naar mijn inziens wel.
Zeker als je kijkt naar de diepgang die Forza 2 biedt ten opzichte van die van de (jongere) GT5: Prologue. Dingen als schade en dat je echt kan botsen zonder dat er een soort van "luchtkussen" tussen hangt. En ook kleine details dat je remschijven gaan gloeien als je hard en lang remt.
Plus dat Forza 2 wat meer arcade op mij over komt dan GT5: Prologue. Zo is een flink verkeerd geplande drift of remactie in Forza nog wel te corrigeren bij GT5: Prologue wordt dat meer afgestraft.
Moet zeggen dat de graphics van Forza 2 wel minder zijn dan die van GT5: Prologue. Vooral Lamborghini's hebben van die aparte randen in Forza 2. Maar realitisch is (voor mij) ook niet altijd beter. Zo zijn de geluiden in GT5: Prologue realistisch, maar vind dat grovere (overdreven) geluid in Forza 2 fijner. Al kan dat laatste ook aan mijn speakers liggen natuurlijk
Daarnaast zal er een schademodel zijn geïmplementeerd in de volledige versie van GT5, het welbekende luchtkussen zal daarmee verleden tijd zijn.
De learning curve in de GT serie heeft ook altijd hoger gelegen. Er zit daarom niet voor niets een systeem in waarmee je je 'rijbewijs' kan halen. Hiermee krijgt de player feel met de auto zoals deze in de GT serie reageert. Daarnaast vind ik dat je GT eigenlijk altijd met een stuurtje moet spelen, je kunt daardoor veel beter anticiperen op dingen die komen gaan.
Geluid moet ik je gelijk in geven, ook al schijnen deze 1 op 1 overgenomen te zijn van de echte auto's, vaak klinkt het voor mij toch wat te kill.
@Fear1986: ik ben het met je eens dat FUEL echt veel tegenvalt en dat Forza 2 veel leuker is om te spelen dan GT5:P. Bij GT5:P zit er bijna geen snelheidsgevoel in en daardoor vlieg ik constant de bocht uit of neem ik de bochten te wijd. Bij andere games heb ik dit gewoon niet. Ik heb bij GT sowieso het idee veel minder controle over te wagen te hebben. Wel jammer eigenlijk, want ik heb alle delen van GT en vooral degene op de PSX heb ik enorm veel gespeeld.
Ik ga trouwens eens kijken of Motorstorm 2 al ergens voor een mooie prijs te vinden is
Ik vond deel 1 echt goed en ik heb m veel gespeeld, maar deel 2 is gewoon teveel van hetzelfde en daar heb ik geen 60 euro voor over.
Ik ga trouwens eens kijken of Motorstorm 2 al ergens voor een mooie prijs te vinden is
[ Voor 34% gewijzigd door SToRM666 op 12-07-2009 12:27 ]
Een groot nadeel van GT5:P tov Forza 2 vind ik de besturing. Dan niet zozeer hoe de auto's reageren, maar meer de controllers van de 360 tov die van de PS3. De analoge triggers zijn niet echt lekker te bedienen op de PS3 controller, ligt nét niet lekker in de hand.
Gas geven/remmen met de analoge sticks vind ik echt 3x niks, dus gebruik altijd de triggers.
Gas geven/remmen met de analoge sticks vind ik echt 3x niks, dus gebruik altijd de triggers.
Gelukkig is het alleen jouw mening.FeaR1986 schreef op zondag 12 juli 2009 @ 02:29:
[...]
Naar mijn inziens wel.
Tja ... ik heb er geen problemen mee, maar ik heb GT5: P ondertussen zoveel gespeeld dat een flink verkeerde actie niet meer voorkomt.Plus dat Forza 2 wat meer arcade op mij over komt dan GT5: Prologue. Zo is een flink verkeerd geplande drift of remactie in Forza nog wel te corrigeren bij GT5: Prologue wordt dat meer afgestraft.
Dat kan aan je speakers liggen, maar ik heb foto's van jouw "opstelling"gezien van gameconsoles/receiver/DVD-speler dus het kan ook aan jouw opstelling liggen. Ik denk dat je überhaupt blij mag zijn als één van beide consoles de release van MF3 of GT5 haalt met zo'n opstelling.Maar realitisch is (voor mij) ook niet altijd beter. Zo zijn de geluiden in GT5: Prologue realistisch, maar vind dat grovere (overdreven) geluid in Forza 2 fijner. Al kan dat laatste ook aan mijn speakers liggen natuurlijk
Heb je die Giotech Real Triggers (of een variant) wel eens geprobeert? Zonder die dingen vond ik het ook vrij irritant werken, ik snap ook niet waarom Sony dat niet allang heeft aangepast.Exorcist schreef op zondag 12 juli 2009 @ 12:56:
Een groot nadeel van GT5:P tov Forza 2 vind ik de besturing. Dan niet zozeer hoe de auto's reageren, maar meer de controllers van de 360 tov die van de PS3. De analoge triggers zijn niet echt lekker te bedienen op de PS3 controller, ligt nét niet lekker in de hand.
Hele goeie verbetering iddRoamor schreef op zondag 12 juli 2009 @ 13:05:
[...]
Heb je die Giotech Real Triggers (of een variant) wel eens geprobeert? Zonder die dingen vond ik het ook vrij irritant werken, ik snap ook niet waarom Sony dat niet allang heeft aangepast.
Zondar die dingen schiet je telkens van de triggers al, heel irritant. Al moet ik zeggen dat met die Real Triggers ze nog steeds niet zo lekker aanvoelen als de triggers van de 360, maar dat ligt niet aan de vorm.
Xbox
Ik vergelijk Forza 2 met de andere exclusive die nu voor handen is op de PS3 en dat is nu eenmaal de Prologue versie. Als Sony straks (eindelijk) komt met de "gewone" versie gaan we die pakken om te vergelijken, alleen dan wel tegen Forza 3 want die is dan ook uit als het goed is.HammerNL schreef op zondag 12 juli 2009 @ 09:25:
[...]
Waarom een game die af is (Forza) vergelijken met een voorproefje van een game (GT5 Prologue) Als er ergens diepgang in een race game zat is het altijd wel de GT-serie geweest die dat bood.
Daarnaast zal er een schademodel zijn geïmplementeerd in de volledige versie van GT5, het welbekende luchtkussen zal daarmee verleden tijd zijn.
En dat er schade komt mag ik zeer zeker hopen.
Alleen dacht dat ze dat bij deeltje vier ook al hadden gezegd, maar dat was er toen niet. Maar dat zou bij GT5: Prologue er wel inzitten en wéér zat het er niet in. Dus ik wacht liever even af, want met deze trend zou het best kunnen dat het pas in deeltje zes zit. Maar als je ziet hoe lang ze nu al met die game bezig zijn dan moet het toch wel lukken wat schade erin te brengen.
Maar GT5 gaat er wel gewoon komen, want lijkt me wel tof om op het Top Gear Circuit rond te crossen
SToRM666 schreef op zondag 12 juli 2009 @ 12:14:
@Fear1986: ik ben het met je eens dat FUEL echt veel tegenvalt en dat Forza 2 veel leuker is om te spelen dan GT5:P. Bij GT5:P zit er bijna geen snelheidsgevoel in en daardoor vlieg ik constant de bocht uit of neem ik de bochten te wijd. Bij andere games heb ik dit gewoon niet. Ik heb bij GT sowieso het idee veel minder controle over te wagen te hebben. Wel jammer eigenlijk, want ik heb alle delen van GT en vooral degene op de PSX heb ik enorm veel gespeeld.
Forza is gewoon wat meer arcade qua besturing en gaat gewoon heel diep betreffende tuning. En door het laatste lijkt het wat op GT. Maar het is maar net wat je fijner vind. Wij zijn dus meer van de arcade-style en de rest hier niet echt. Alleen zo jammer dat iedereen hier meteen weer op zijn pik getrapt is als je een Sony titel onderuit haalt of tegenover een Microsoft game zet.
Gran Turismo heb ik op de PSX ook letterlijk kapot gespeeld.
Maar meer mis ik nog games als Future Cop: L.A.P.D. Die mogen ze van mij wel eens als download aanbieden. Al kan het best zijn dat ik die game nu ruk vind door wat er in al die jaren is gebeurt in de industrie. Vond vroeger het geluid van die upgraded machine guns bruut, maar kan nu wel eens heel anders vallen
Niet alleen de mijne.
Check twee posts boven je: SToRM is het gewoon met me eens.
Smaken verschillen nu eenmaal...
Waarom steeds mijn opstelling naar voren halen...OPSLAGHOND schreef op zondag 12 juli 2009 @ 13:00:
Dat kan aan je speakers liggen, maar ik heb foto's van jouw "opstelling"gezien van gameconsoles/receiver/DVD-speler dus het kan ook aan jouw opstelling liggen. Ik denk dat je überhaupt blij mag zijn als één van beide consoles de release van MF3 of GT5 haalt met zo'n opstelling.
Dingen staan hier al jaren zo en het gaat gewoon nog steeds goed.
Dus ik zie niet echt een reden om te denken dat mijn PS3 het nu opeens zou begeven als deze sinds de launch al zo staat. Idem met de XBox 360. Er is alleen geen ruimte boven beide consoles om warme lucht uit te blazen. En laten beide consoles nu eens de warme lucht naar de voor-, achter- en zijkant(en) blazen. Dus dan maakt het toch niet uit dat ze op elkaar staan.
En ik wil best een ander kastje, maar dat kan ik gewoon niet kwijt.
Want rechts heb ik geen plaats (door de vorm van de kamer) en links staan een staande speaker en een subwoofer, dus daar kan ik ook geen kastje neerzetten. Want vind die brede kasten van Ikea wel mooi, dus waar je apparatuur naast elkaar zet. Maar volgens mij is dat slechter aangezien de warme lucht dan tegen de andere console komt wat ik nu niet heb.
Clip
http://www.gametrailers.c...ive-ice-uncharted-2/52604
Gametrailers TV
http://www.gametrailers.c...ch=1&sd=0?ep=64&ch=1&sd=0
Heel veel nieuwe info / filmpjes van Uncharted 2.
Can't wait
Ik ga zo weer Uncharted 1 spelen
http://www.gametrailers.c...ive-ice-uncharted-2/52604
Gametrailers TV
http://www.gametrailers.c...ch=1&sd=0?ep=64&ch=1&sd=0
Heel veel nieuwe info / filmpjes van Uncharted 2.
Can't wait
Even though I walk through the valley of the shadow of death. I will fear no evil.
Dat is echt een hele goede prijs! Laat je ff weten als je hem daadwerkelijk geleverd hebt gekregen? Dan ga ik er ook één halen bij die tentVads schreef op vrijdag 10 juli 2009 @ 13:31:
Ondertussen heb ik de PS3 80Gb voor € 291,- (inclusief verzendkosten) besteld bij CD-Media, zoals ik enkele posts geleden al heb aangegeven. € 291,- omdat de prijs afgelopen nacht nog eens 10 euro is gedaald.![]()
(wel verdacht lage prijs...echt nergens anders zo goedkoop...)
rikkie de zwerver TweakersIII (TandjeBij!)
Ik ben inderdaad ook meer voor de arcade-style racers, ik vind Burnout op de PS3 bijvoorbeeld een enorm goed spel. Maar het leuke aan GT vond ik altijd het winnen/kopen en tunen van steeds snellere wagens, maar als de besturing niet goed is dan houdt het voor mij snel op.FeaR1986 schreef op zondag 12 juli 2009 @ 13:46:
Forza is gewoon wat meer arcade qua besturing en gaat gewoon heel diep betreffende tuning. En door het laatste lijkt het wat op GT. Maar het is maar net wat je fijner vind. Wij zijn dus meer van de arcade-style en de rest hier niet echt. Alleen zo jammer dat iedereen hier meteen weer op zijn pik getrapt is als je een Sony titel onderuit haalt of tegenover een Microsoft game zet.
Ik hoop eigenlijk nog steeds dat EA eens met een nieuwe SSX gaat komenGran Turismo heb ik op de PSX ook letterlijk kapot gespeeld.
Maar meer mis ik nog games als Future Cop: L.A.P.D. Die mogen ze van mij wel eens als download aanbieden. Al kan het best zijn dat ik die game nu ruk vind door wat er in al die jaren is gebeurt in de industrie. Vond vroeger het geluid van die upgraded machine guns bruut, maar kan nu wel eens heel anders vallen
Verwijderd
idd arcade racers ftw. Die simulaties heb ik niets mee, vind het er wel tof uitzien enzo, maar ja voor een sim van autorijden (iets wat je rond je 18e toch al in het echt kan) spreekt mij niet echt aan. Die arcade racers zijn er voor de fun, iets wat je wil krijgen van games toch?
Meer geluk dan wijsheid lijkt me.FeaR1986 schreef op zondag 12 juli 2009 @ 13:46:
Waarom steeds mijn opstelling naar voren halen...
Dingen staan hier al jaren zo en het gaat gewoon nog steeds goed.
Dus ik zie niet echt een reden om te denken dat mijn PS3 het nu opeens zou begeven als deze sinds de launch al zo staat. Idem met de XBox 360. Er is alleen geen ruimte boven beide consoles om warme lucht uit te blazen. En laten beide consoles nu eens de warme lucht naar de voor-, achter- en zijkant(en) blazen. Dus dan maakt het toch niet uit dat ze op elkaar staan.
In de PS3 handleiding wordt geadviseerd om 10 cm rondom de console vrij te houden.
Je kast staat bijna tegen de muur en er staat een console boven/onder de ander, dus zowel de afvoer als aanvoer van warme en koude lucht kan vrijwel alleen via de voorkant.
Het naar achter blazen van de PS3 zorgt voor een warmere omgeving aangezien hij het daar niet kwijt kan, onder hem staat een xbox dus naar onder gaat ook niet, rechts slechts 5 cm van de zijkant af dus ook geen optie. De 360 kan zijn lucht niet kwijt aan de bovenkant(PS3)/voorkant(geen fan)/achterkant(muur), alleen opzij is genoeg ruimte.
Het is niet om jou af te zeiken, het is eerder een waarschuwing omdat beide consoles kampen met problemen zodra ze hun warmte niet goed kwijt kunnen.
Een bredere kast zou al beter zijn, je zegt zelf al dat max. 1 van de 2 consoles aanstaat, de minder warme lucht die van een console afkomt is niet schadelijk.En ik wil best een ander kastje, maar dat kan ik gewoon niet kwijt.
Want rechts heb ik geen plaats (door de vorm van de kamer) en links staan een staande speaker en een subwoofer, dus daar kan ik ook geen kastje neerzetten. Want vind die brede kasten van Ikea wel mooi, dus waar je apparatuur naast elkaar zet. Maar volgens mij is dat slechter aangezien de warme lucht dan tegen de andere console komt wat ik nu niet heb.
Het kastje dat je nu hebt heeft 2 veels te brede kolommen aan de zijkanten, da's alleen maar zonde van de ruimte.
In een sim kun je geen plezier beleven dan?Verwijderd schreef op zondag 12 juli 2009 @ 14:49:
idd arcade racers ftw. Die simulaties heb ik niets mee, vind het er wel tof uitzien enzo, maar ja voor een sim van autorijden (iets wat je rond je 18e toch al in het echt kan) spreekt mij niet echt aan. Die arcade racers zijn er voor de fun, iets wat je wil krijgen van games toch?
Ik heb in mijn leven veel meer tijd besteed aan GT dan aan welke andere racegame dan ook. Simpel om het feit dat er bij arcaderacers na verloop van tijd de uitdaging wel ervanaf is.
Die foto laat niet echt goed zien hoe die kast staat. Want de kast zelf staat zeker 20 centimeter van de muur af. Plus dat de kast zelf dieper is dan de consoles. Dus de consoles staan minstens 30 centimter van de muur af. Evenals die vijf centimeter, die is in werkelijkheid ook een centimeter of tien wat de ruimte is tot aan de zijkant van het kastje. Dus dat de warmte niet naar de achterkant weg kan is niet waar aangezien de kast dus wel ruim van de muur staat (moet wel omdat de tv anders tegen de plank met dvd's komt).OPSLAGHOND schreef op zondag 12 juli 2009 @ 14:51:
[...]
Meer geluk dan wijsheid lijkt me.
In de PS3 handleiding wordt geadviseerd om 10 cm rondom de console vrij te houden.
Je kast staat bijna tegen de muur en er staat een console boven/onder de ander, dus zowel de afvoer als aanvoer van warme en koude lucht kan vrijwel alleen via de voorkant.
Het naar achter blazen van de PS3 zorgt voor een warmere omgeving aangezien hij het daar niet kwijt kan, onder hem staat een xbox dus naar onder gaat ook niet, rechts slechts 5 cm van de zijkant af dus ook geen optie. De 360 kan zijn lucht niet kwijt aan de bovenkant(PS3)/voorkant(geen fan)/achterkant(muur), alleen opzij is genoeg ruimte.
Het is niet om jou af te zeiken, het is eerder een waarschuwing omdat beide consoles kampen met problemen zodra ze hun warmte niet goed kwijt kunnen.
Dat de XBox 360 openingen heeft aan de bovenkant is mij bekend, maar daar komt hier echt 0,0 lucht uit als ik de PS3 ervan af haal. Maar beide consoles maken hier geen extra fan-geluid als ik ze in deze set-up run of naast mijn kast zet...
Had het ook al in een ander topic geplaatst, maar dan hier ook maar even voor de duidelijkheid:OPSLAGHOND schreef op zondag 12 juli 2009 @ 14:51:
[...]
Een bredere kast zou al beter zijn, je zegt zelf al dat max. 1 van de 2 consoles aanstaat, de minder warme lucht die van een console afkomt is niet schadelijk.
Ik heb zeker gekeken naar een andere kast toen ik mijn Denon kreeg, want deze is veel groter dan mijn oude Sony. Maar de kast die goed voor mij zou zijn is zo'n lange/brede van de IKEA, maar die zijn 2,40 meter en dat is gewoon te groot. Nu kan ik zelf wel iets laten maken door mijn oom (timmerman geweest, dus dat komt helemaal goed), maar ik weet niet echt goed wat de indeling zou moeten worden dan...
Zou zo iets dan veel beter zijn:

Dus niet naar de ruimtes kijken, maar meer naar de plaatsing van de apparatuur.
Dus alles in zijn eigen hokje... Want dan hebben ze geen last van elkaar warmte en dat er andere apparaten op staan, maar de ruimte tot de zijwanden is dan wel weer kleiner dan nu denk ik zo.
Al moet ik alles nog wel even opmeten en precies indelen.
Want de PS3 en XBox zijn smaller dan de Denon en de DVD/Blu-ray spelers. Dus als de consoles in de vakken boven elkaar staan heb ik al minder ruimte in de breedte nodig.
[ Voor 6% gewijzigd door FeaR op 12-07-2009 15:16 ]
Ik zag net ook pas dat de achterkant gewoon open is, de kleur van je muur lijkt gewoon net iets teveel op de kleur van het meubel op deze foto.
Ik zou er iig voor zorgen dat beide consols vrijstaan, dat wil zeggen niet op of tegen elkaar.
Een receiver/DVD-speler geeft niet zoveel warmte, wat betreft een Blu-ray-speler weet ik dat niet zeker, maar een standalone BD-speler @ max-temperatuur lijkt me toch stukken koeler dan een gameconsole.
Het schetsje in je post ziet er goed uit, misschien alleen nog een plankje tussen de DVD-speler en BD-speler zodat deze 2 ook vrijstaan.
Ikzelf ben wat bezig geweest met een verhoging voor mijn PS3 om te kijken wat voor invloed dit heeft op de temperaturen, wat mij opviel is dat als ie iets hoger staat hij beter zijn warme lucht kwijtkan.
Eerst geprobeerd met een paar Dublo-blokjes (ja, dat grote LEGO-achtige blokgedoe!), maar nu een open frame(pjuh) van aluminium aan het maken die precies onder de pootjes past en het geheel 5 cm hoger zet.
Ik zal vanavond even wat foto's maken/plaatsen samen met wat meer info.
Mocht het goed werken wil ik er best meer maken.
Ik zou er iig voor zorgen dat beide consols vrijstaan, dat wil zeggen niet op of tegen elkaar.
Een receiver/DVD-speler geeft niet zoveel warmte, wat betreft een Blu-ray-speler weet ik dat niet zeker, maar een standalone BD-speler @ max-temperatuur lijkt me toch stukken koeler dan een gameconsole.
Het schetsje in je post ziet er goed uit, misschien alleen nog een plankje tussen de DVD-speler en BD-speler zodat deze 2 ook vrijstaan.
Ikzelf ben wat bezig geweest met een verhoging voor mijn PS3 om te kijken wat voor invloed dit heeft op de temperaturen, wat mij opviel is dat als ie iets hoger staat hij beter zijn warme lucht kwijtkan.
Eerst geprobeerd met een paar Dublo-blokjes (ja, dat grote LEGO-achtige blokgedoe!), maar nu een open frame(pjuh) van aluminium aan het maken die precies onder de pootjes past en het geheel 5 cm hoger zet.
Op die foto lijkt het behang wel zalmroze/creme, maar het is meer geel. Ik had ook liever grijs gehad, maar dat vonden de ouder jaren terug geen goed idee en daar zit ik nu nog steeds aan vastOPSLAGHOND schreef op zondag 12 juli 2009 @ 15:26:
Ik zag net ook pas dat de achterkant gewoon open is, de kleur van je muur lijkt gewoon net iets teveel op de kleur van het meubel op deze foto.![]()
Maar dus om aan te geven dat foto's niet alles zeggen
Plankje tussen de Blu-ray en DVD heb ik ook in een nieuwe schets staan. Maar ben bang dat het dan te veel hokje-hokje wordt en niet meer symmetrisch (en dus een raar gezicht).
Wordt sowieso lastig met kabels, want alles moet naar rechtsonder naar de receiver. Nu kan ik alles mooi wegwerken omdat alle apparatuur in één lijn onder elkaar staat. "Straks" heb ik dat niet meer. Maar met wat bindbandjes kom ik al een eind denk ik zo.
Van de week maar eens opmeten hoe breed het kastje kan worden en hoe veel ruimte ik dan heb in het interne deel. Want aan de zijkanten zitten inkepingen waar mooi de games in kunnen. En dan eens berekenen wat de beste opstelling is voor de consoles. Want zoals gezegd ben ik bang dat ze aan de zijkanten minder ruimte gaan krijgen dan dat ze nu hebben. En weegt dat op tegen de meer ruimte aan de bovenkant?
Over die receiver die niet veel warmte geeft is overigens ook niet echt altijd waar. Een Denon receiver wordt inderdaad "maar" een graad of vijf, maximaal tien warmer dan kamertemperatuur. Als je bijvoorbeeld een Onkyo hebt zou ik wel ruimte vrij houden, want die worden met gemak boven de 65 graden Celcius

Ben benieuwd naar die foto's van jouw bouwwerk.
Lego werkt gewoon goed, daarmee was mijn DVD-speler eerst ook verhoogd ten opzichte van mijn Denon receiver. Maar nu toch ook maar voor wat anders gegaan. Die Lego had ik nodig om wat te bouwen
Is het goed als ik jou trouwens eens toevoeg op PSN?
Mits ik die PSN-ID goed ingevuld krijg

[ Voor 5% gewijzigd door FeaR op 12-07-2009 15:45 ]
Verwijderd
op zich natuurlijk wel, maar de game wil zich zoveel mogelijk meten met het echte rijden, terwijl dat zelf toch meer charme heeft dan een sim. Arcade wil je minder het gevoel geven van de realiteit en meer de funfactor naar voren brengen. Maar ik heb iets tegen alle simulators niet alleen racesim's /GT5 xD gewoon neit mijn type gamesRoamor schreef op zondag 12 juli 2009 @ 14:52:
[...]
In een sim kun je geen plezier beleven dan?Arcaderacers kunnen best leuk zijn, zolang je maar 'gevoel' hebt met de omstandigheden. Dus niet dat je met 1 uitremactie het halve veld voorbij bent.
Vandaag is het voor de tweede keer in 2 dagen tijd voorgekomen dat mijn PS3 vast slaat.
Reageert nergens meer op.
Draai versie 2.80 en speel dan Overlord 2.
PS3 opnieuw starten en kan gewoon weer verder.
Op moment van vast lopen ben ik al wel een uurtje of 2 a 3 bezig.
Systeem wordt niet warm en staat op goed geventileerde plek.
Meer mensen die hier last van hebben?
Reageert nergens meer op.
Draai versie 2.80 en speel dan Overlord 2.
PS3 opnieuw starten en kan gewoon weer verder.
Op moment van vast lopen ben ik al wel een uurtje of 2 a 3 bezig.
Systeem wordt niet warm en staat op goed geventileerde plek.
Meer mensen die hier last van hebben?
Net liep m'n ps3 vast in battlefield 1943, maar ik heb gehoord dat het wel vaker misgaat in die game.
wil een Toyota Supra mkIV!!!!! | wil een Yamaha YZF-R{1,6} | wil stiekem ook een Ducati
"Security is just a state of mind"
PSN: scorpie | Diablo 3: scorpie#2470
Ik heb deze van de Ikea, is maar 1,20 meter breed. Mijn indeling is exact hetzelfde als die van jou schets, behalve de apparatuur linksonder heb ik niet. De PS3 en 360 staan dus bovenaan met veel ruimte en onderaan heb ik een schuifje weggelaten voor de receiver en die past er ook perfect inFeaR1986 schreef op zondag 12 juli 2009 @ 15:03:
Had het ook al in een ander topic geplaatst, maar dan hier ook maar even voor de duidelijkheid:
Ik heb zeker gekeken naar een andere kast toen ik mijn Denon kreeg, want deze is veel groter dan mijn oude Sony. Maar de kast die goed voor mij zou zijn is zo'n lange/brede van de IKEA, maar die zijn 2,40 meter en dat is gewoon te groot. Nu kan ik zelf wel iets laten maken door mijn oom (timmerman geweest, dus dat komt helemaal goed), maar ik weet niet echt goed wat de indeling zou moeten worden dan...
In dezelfde serie kun je ook een kastje krijgen met gewoon 4 vakken, maar dan zit er in het bovenste gedeelte ook een plank tussen en dat wilde ik niet.
Ik weet niet hoe hoog jou receiver is en ik wil best weleens een foto ervan maken en doorsturen.
[ Voor 12% gewijzigd door SToRM666 op 12-07-2009 21:20 ]
Dat kastje is nog niet eens zo heel gek en ook niet verkeerd geprijsd.SToRM666 schreef op zondag 12 juli 2009 @ 21:02:
[...]
Ik heb deze van de Ikea, is maar 1,20 meter breed. Mijn indeling is exact hetzelfde als die van jou schets, behalve de apparatuur linksonder heb ik niet. De PS3 en 360 staan dus bovenaan met veel ruimte en onderaan heb ik een schuifje weggelaten voor de receiver en die past er ook perfect inIk heb voor de bekabeling van de PS3 naar de receiver een klein gat geboord achter in de kast boven de receiver. Wat je trouwens niet kunt zien is de sleuf die aan de achterkant zit bij het bovenste gedeelte. De PS3 kan dus heel goed zijn warmte kwijt.
In dezelfde serie kun je ook een kastje krijgen met gewoon 4 vakken, maar dan zit er in het bovenste gedeelte ook een plank tussen en dat wilde ik niet.
Ik weet niet hoe hoog jou receiver is en ik wil best weleens een foto ervan maken en doorsturen.
Want heb net gekeken en mijn vakken zijn nu 50 centimeter breed. Dus als elk apparaat een eigen vak moet krijgen dan wordt de gehele kast 52 centimeter breder (50 centimeter + 1,8mm wanddikte). Totaal komt dan op iets meer dan 130 centimeter en dat is best wel flink. Plus dat ik aan de slag moet met MDF en/of meubelpaneel. Dus weet niet of die kosten en tijd opwegen tegen zo'n nieuw kastje van nog geen €100,-.
Overigens maakt het niet uit dat het maar vier vakken zijn en geen vijf. Want die DVD-speler en Blu-ray speler kunnen wel op elkaar. En anders verhoog ik één van die apparaten wel met zelfgemaakte pootjes.
Bedoelde je trouwens deze met die vier vakken? Want dat is ook al goed op zich. En dan heb ik geen lades, want dat wil ik niet. Mooie apparatuur als een Denon receiver en Pioneer Blu-ray speler mogen best in het zicht staan
Al is deze versie meteen wel 20 centimeter minder diep dan die met lades... Dus dan moet het die met lades worden en dan die gewoon weglaten
Hoe breed zijn die vakken eigenlijk van die serie?
Want mijn Denon heeft maar zeer weinig ruimte aan de zijkanten terwijl die nu dus 50 centimeter breed zijn. Neem aan iets van 57 (120 - 3 maal 18mm / 2).
Ik heb overigens een Denon AVR-2809 met de volgende afmetingen:
Breedte: 43,4 centimeter
Diepte: 41,4 centimeter
Hoogte: 17,1 centimeter
Wel goed dat het kastje meer dan ruim voldoende is voor de diepte van de Denon, want daar zit je wel eens met problemen... In de huidige situatie steekt de kont ook al wat uit
Maar ik ben wel benieuwd naar wat foto's van jouw set-up en dan met alles open zodat de receiver goed in het zicht zit...
Als je kan hosten zie ik ze wel verschijnen op het forum en andere doe maar een DM als je wilt mailen, want dan stuur ik je mijn e-mail. Mijn MSN is namelijk niet hetzelfde als mijn e-mailadres. Of je moet me toe willen voegen en het via MSN "regelen"
Edit:
Alleen even kijken waar ik mijn games ga laten dan, want mijn huidige kast is zo breed omdat er aan de zijkanten uitsparingen zitten om DVD's in te zetten. Maar dat zijn problemen voor later
[ Voor 6% gewijzigd door FeaR op 13-07-2009 00:46 ]
Met alle respect hoor, maar is er niet iets van een kastjes ervaringen topic oid?
Het kan mij weinig boeien wat voor kast iemand heeft en hoe groot die dan ook weer is.....
Het kan mij weinig boeien wat voor kast iemand heeft en hoe groot die dan ook weer is.....
We "handelen" het nu toch verder via DM af, dus no worries...PearlPumpkin schreef op maandag 13 juli 2009 @ 00:05:
Met alle respect hoor, maar is er niet iets van een kastjes ervaringen topic oid?
En beter hier wat posts over kastjes dan straks weer heel veel posts in het PS3 defecten topic Deel 1
Never heard of, maar na wat zoekwerk lijkt het me weldegelijk interessant. Dank je!Roamor schreef op zondag 12 juli 2009 @ 13:05:
[...]
Heb je die Giotech Real Triggers (of een variant) wel eens geprobeert? Zonder die dingen vond ik het ook vrij irritant werken, ik snap ook niet waarom Sony dat niet allang heeft aangepast.
hahaFeaR1986 schreef op zondag 12 juli 2009 @ 15:35:
[...]
Op die foto lijkt het behang wel zalmroze/creme, maar het is meer geel. Ik had ook liever grijs gehad, maar dat vonden de ouder jaren terug geen goed idee en daar zit ik nu nog steeds aan vast![]()
Maar dus om aan te geven dat foto's niet alles zeggen
Waarom maak je er geen X-vorm van qua inrichting?Plankje tussen de Blu-ray en DVD heb ik ook in een nieuwe schets staan. Maar ben bang dat het dan te veel hokje-hokje wordt en niet meer symmetrisch (en dus een raar gezicht).
Wordt sowieso lastig met kabels, want alles moet naar rechtsonder naar de receiver. Nu kan ik alles mooi wegwerken omdat alle apparatuur in één lijn onder elkaar staat. "Straks" heb ik dat niet meer. Maar met wat bindbandjes kom ik al een eind denk ik zo.
Van de week maar eens opmeten hoe breed het kastje kan worden en hoe veel ruimte ik dan heb in het interne deel. Want aan de zijkanten zitten inkepingen waar mooi de games in kunnen. En dan eens berekenen wat de beste opstelling is voor de consoles. Want zoals gezegd ben ik bang dat ze aan de zijkanten minder ruimte gaan krijgen dan dat ze nu hebben. En weegt dat op tegen de meer ruimte aan de bovenkant?

In elk rode vak een apparaat, de bedrading van de onderste apparaten kun je vervolgens wegwerken in de randen van de middelste of in de blauwe zijden.
Een beetje neuzen voordat je zoiets koopt en je weet vanzelf welke er minder warmte genereren.Over die receiver die niet veel warmte geeft is overigens ook niet echt altijd waar. Een Denon receiver wordt inderdaad "maar" een graad of vijf, maximaal tien warmer dan kamertemperatuur. Als je bijvoorbeeld een Onkyo hebt zou ik wel ruimte vrij houden, want die worden met gemak boven de 65 graden Celcius
Ben benieuwd naar die foto's van jouw bouwwerk.
Lego werkt gewoon goed, daarmee was mijn DVD-speler eerst ook verhoogd ten opzichte van mijn Denon receiver. Maar nu toch ook maar voor wat anders gegaan. Die Lego had ik nodig om wat te bouwen

Een aluminium frame van 22 x 18 x 5 cm ( L x b x h ), pootjes eronder zodat het aluminium niet mijn kastje beschadigd. Hij moet alleen nog zwart gespoten worden en daarvoor moet ik wel de juiste verf hebben. Een eerste poging met Hammerite hechtprimer en Hammerite hoogglans zwart (iets anders hadden ze niet bij de doe-het-zelf in de buurt op zaterdag na officiële openingstijden) was nogal een teleurstelling, maar ik had het frame ook ies te hoog gemaakt (7 cm i.p.v. 5 cm) voor in mijn meubel bleek achteraf, dus het viel allemaal weer mee.
Daarom staat ie er ook vermeld, voeg me maar toe!Is het goed als ik jou trouwens eens toevoeg op PSN?
Mits ik die PSN-ID goed ingevuld krijg
Ook dit heeft met Playstation 3 ervaringen te maken, je kunt er ook voorbij scrollen zonder het te lezen, niet reageren of een ander topic/forum lezen.PearlPumpkin schreef op maandag 13 juli 2009 @ 00:05:
Beetje flauw om meteen zo te reageren, als je zelf een probleem hebt of iemand ziet dat jij een probleem zou kunnen krijgen en jou wilt helpen dat te voorkomen dan zou het waarschijnlijk niet erg zijn.
[ Voor 9% gewijzigd door OPSLAGHOND op 13-07-2009 00:53 ]
tjah ik kan ook gaan vertellen wat ik gister zat te eten tijdens het PS3'en das ook een PS3 ervaring maar wel offtopic.
Dat er eens een keertje een foto van een setup geplaatst wordt is leuk om te zien, een tip dat je PS3 enigszins koeling nodig heeft ok (volgens mij ook wel algemeen bekend/logisch).
Maar tegen iemand roepen dat zijn consoles GT5 of Forza3 toch niet gaan halen en vervolgens een pagina volschrijven over kastjes en afmetingen en creaties van lego/alu voor de dvd speler... beetje te offtopic imho.
Dat er eens een keertje een foto van een setup geplaatst wordt is leuk om te zien, een tip dat je PS3 enigszins koeling nodig heeft ok (volgens mij ook wel algemeen bekend/logisch).
Maar tegen iemand roepen dat zijn consoles GT5 of Forza3 toch niet gaan halen en vervolgens een pagina volschrijven over kastjes en afmetingen en creaties van lego/alu voor de dvd speler... beetje te offtopic imho.
[ Voor 8% gewijzigd door Chaoss op 13-07-2009 09:29 ]
PSN: Wanderer200 | Switch: Wanderer
Dit slaat nergens op en dat weet je zelf ook.Chaoss schreef op maandag 13 juli 2009 @ 09:27:
tjah ik kan ook gaan vertellen wat ik gister zat te eten tijdens het PS3'en das ook een PS3 ervaring maar wel offtopic.
Schijnbaar niet, sommige mensen waarderen het als zij of anderen geholpen worden, anderen gaan alleen zeuren zolang ze er zelf niets aan (denken te) hebben.Dat er eens een keertje een foto van een setup geplaatst wordt is leuk om te zien, een tip dat je PS3 enigszins koeling nodig heeft ok (volgens mij ook wel algemeen bekend/logisch).
Alles wat wij hebben gepost heeft (nog enigzins) te maken met een PS3, in dit geval de opstelling in een kast.Maar tegen iemand roepen dat zijn consoles GT5 of Forza3 toch niet gaan halen en vervolgens een pagina volschrijven over kastjes en afmetingen en creaties van lego/alu voor de dvd speler... beetje te offtopic imho.
Maar zoals al eerder gezegd is het voor ons nu klaar, de rest regelen we wel privé.
[ Voor 5% gewijzigd door een moderator op 13-07-2009 11:21 ]
Voor de filmliefhebbers: Play.com heeft een 'summer sale' met leuke Blu-Ray-aanbiedingen. Voor 13 euro heb je titels als Dark City, Blade Runner, The Shawshank Redemption, True Romance, Pan's Labyrinth, Batman Begins, 300, etc. Let op: deze titels hebben vaak geen NL ondertitels.
Over discussies die wat minder ontopic zijn: zolang deze niet niet langer dan een paar reacties aanhouden, prima, aangezien daar elke keer direct op modereren niet opschiet.
Je eraan storen en daar een reactie over plaatsen hoort nog minder in een topic thuis en lokt ook alleen maar nog meer ongewenste reacties uit. Plaats dan gewoon topic report.
@hieronder: ik bedoel dat als iemand zich eraan ergert dan een topic report aanmaakt. Mocht er dan sturing nodig zijn kan een mod dat doen ipv dat users hier onderling weer een discussie over gaan voeren.
Je eraan storen en daar een reactie over plaatsen hoort nog minder in een topic thuis en lokt ook alleen maar nog meer ongewenste reacties uit. Plaats dan gewoon topic report.
@hieronder: ik bedoel dat als iemand zich eraan ergert dan een topic report aanmaakt. Mocht er dan sturing nodig zijn kan een mod dat doen ipv dat users hier onderling weer een discussie over gaan voeren.
[ Voor 30% gewijzigd door PromoX op 13-07-2009 13:22 ]
And I'm the only one and I walk alone.
Offtopic is ook niet erg, maar als het een 1 op 1 chatsessie wordt kan je dat beter via DM doen lijkt mij. Fear1986 gaf ook aan dat ze dat gingen doen. Netjes opgelost toch? Dat hoeft niet meteen met een topic report lijkt mij.
maar nu weer even ontopic.
Ik heb gisteren de Mirror's edge Time trial maps gratis kunnen downloaden van PSN. Ik weet niet of het er nog gratis op staat. Maar wellicht interessant voor degenen die Mirror's Edge ook in hun bezit hebben.
maar nu weer even ontopic.
Ik heb gisteren de Mirror's edge Time trial maps gratis kunnen downloaden van PSN. Ik weet niet of het er nog gratis op staat. Maar wellicht interessant voor degenen die Mirror's Edge ook in hun bezit hebben.
Dit topic is gesloten.