Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vads
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 14-09 18:24
Bestaat er ergens buiten de Playstation Store een overzicht van alle daarop beschikbare games en de prijzen die je ervoor moet betalen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M a r c o
  • Registratie: April 2006
  • Niet online
Vads schreef op maandag 13 juli 2009 @ 13:35:
Bestaat er ergens buiten de Playstation Store een overzicht van alle daarop beschikbare games en de prijzen die je ervoor moet betalen?
Hier geen prijzen, maar wel een lijst van games.
http://en.wikipedia.org/w...oadable_PlayStation_games

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spaceboy
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 12-09 19:07

spaceboy

Op grote hoogte

Ace schreef op vrijdag 10 juli 2009 @ 12:24:
[...]

Gewoon een extra PSN account maken (apart email adres voor nodig). Je rabo CC gaat niet werken in de US store maar je kan US PSN Cards op Ebay kopen.

Nee, is niet eng of gevaarlijk. Binnen uurtje krijg je de PSN card code gemailed en kan je beginnen met kopen :)
Nog ff over dat laatste... Hoe koop je dan zoiets waarbij je 't gemaild krijgt? Alles wat ik zie op E-bay is dat ze gaan shippen na 1 dag. Hoezo shippen. Ik wil 't per e-mail...

Aan bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend. Aan de tekst hieronder wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yippie
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 12-09 23:43
@spaceboy : Als shipping gratis is, wordt het dus per mail verzonden.
Kan je vaak aan de beoordeling zien, bijv van verkoper shockindeals
Brilliant seller, item was e-mailed within less than an hour of purchase A++++++

[ Voor 62% gewijzigd door Yippie op 13-07-2009 16:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spaceboy
  • Laatst online: 12-09 19:07

spaceboy

Op grote hoogte

Yippie schreef op maandag 13 juli 2009 @ 16:12:
@spaceboy : Als shipping gratis is, wordt het dus per mail verzonden.
Kan je vaak aan de beoordeling zien, bijv van verkoper shockindeals

[...]
Ah top. Het is al gelukt! Thanks.

Aan bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend. Aan de tekst hieronder wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

spaceboy schreef op maandag 13 juli 2009 @ 15:32:
[...]

Nog ff over dat laatste... Hoe koop je dan zoiets waarbij je 't gemaild krijgt? Alles wat ik zie op E-bay is dat ze gaan shippen na 1 dag. Hoezo shippen. Ik wil 't per e-mail...
Je kan ook via www.gamehubs.com bestellen, is imo betrouwbaarder. Dit weekend gedaan en kreeg de code idd per email opgestuurd. d:)b

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 07:44

Chaoss

Moderator Spielerij

Professioneel boekemantsje

Vanitas schreef op zondag 12 juli 2009 @ 13:49:
Clip
http://www.gametrailers.c...ive-ice-uncharted-2/52604

Gametrailers TV
http://www.gametrailers.c...ch=1&sd=0?ep=64&ch=1&sd=0

Heel veel nieuwe info / filmpjes van Uncharted 2.

Can't wait :D Ik ga zo weer Uncharted 1 spelen :P
Ziet er mooi uit, maar vraag me af of de "environment" niet gaat vervelen.

Een van de beste features van Uncharted 1 vondt ik nog de prachtige locaties (vooral) in de eerste heflt van het spel. Prachtige flora, heldere kleuren, mooie uitzichten, ruïnes in het oerwoud etc. erg sfeervol!

wat ik nu vooral zie is sneeuw...

PSN: Wanderer200 | Switch: Wanderer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Chaoss schreef op maandag 13 juli 2009 @ 16:57:
[...]

Een van de beste features van Uncharted 1 vondt ik nog de prachtige locaties (vooral) in de eerste heflt van het spel. Prachtige flora, heldere kleuren, mooie uitzichten, ruïnes in het oerwoud etc. erg sfeervol!

Zullen wel weer voldoende locaties langkomen lijkt me. We hebben er nu twee gezien: Urban en sneeuw/bergen. Om niet teveel te spoilen lieten ze in Uncharted één ook vooral jungle zien in de trailers. De singleplayer zou overigens al zo goed als af zijn. Ik zeg: uitbrengen! :)

PSN: Shiver23

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Chaoss schreef op maandag 13 juli 2009 @ 16:57:
[...]

Dan heb je het voor elkaar gekregen om alle Uncharted 2-info over het hoofd te zien want daar zag je heel veel beelden van een verlaten stad waar de kleuren vanaf spatten. Je hebt verder nog de spectaculaire E3-presentatie gemist waarin onze held achterna gezeten werd door een helikopter. Plus nog die screenshots van terugkerende karakters uit de 1e Uncharted. Je moet onder een aardige rots hebben gezeten om zoveel previews te missen.

Ik heb onderhand al te veel van het spel gezien en ga geen enkele preview/review meer bekijken want ik wil dat er nog iets overblijft om me tijdens het spelen te verrassen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpman
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 14-09 08:35
Shiver23 schreef op maandag 13 juli 2009 @ 17:17:
[...]

Zullen wel weer voldoende locaties langkomen lijkt me. We hebben er nu twee gezien: Urban en sneeuw/bergen. Om niet teveel te spoilen lieten ze in Uncharted één ook vooral jungle zien in de trailers. De singleplayer zou overigens al zo goed als af zijn. Ik zeg: uitbrengen! :)
De trein in de bergen met dito vegetatie hebben we ook al langs zien komen voor Uncharted 2.

Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reemster
  • Laatst online: 30-12-2023

Reemster

Soul Reaver

ymmv schreef op maandag 13 juli 2009 @ 18:02:Ik heb onderhand al te veel van het spel gezien en ga geen enkele preview/review meer bekijken want ik wil dat er nog iets overblijft om me tijdens het spelen te verrassen.
Ik ga ook proberen niets meer van de game te kijken. Reviews sowieso niet, want dan heb ik 't spel zelf toch al. Ik heb geen review nodig om te weten dat t een geweldige game is :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nudie
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 02-02 17:53
(jarig!)
En klik hier maar eens. Uncharted 2 + jungle/sneeuw/urban = :9~ _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss

Chaoss

Moderator Spielerij

ymmv schreef op maandag 13 juli 2009 @ 18:02:
[...]

Dan heb je het voor elkaar gekregen om alle Uncharted 2-info over het hoofd te zien want daar zag je heel veel beelden van een verlaten stad waar de kleuren vanaf spatten. Je hebt verder nog de spectaculaire E3-presentatie gemist waarin onze held achterna gezeten werd door een helikopter. Plus nog die screenshots van terugkerende karakters uit de 1e Uncharted. Je moet onder een aardige rots hebben gezeten om zoveel previews te missen.
kan wel klopppen, net terug van vakantie, daarvoor druk gehad @ werk, en andere dingen, kzit niet te hele dag @ internet te F5'en om te kijken of er nog gamenieuws voorbij komt... :P kheb me er de afgelopen maanden totaal niet mee bezig gehouden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
ymmv schreef op maandag 13 juli 2009 @ 18:02:
Ik heb onderhand al te veel van het spel gezien en ga geen enkele preview/review meer bekijken want ik wil dat er nog iets overblijft om me tijdens het spelen te verrassen.
Dat heb ik me ook voorgenomen ja. Voordat ik aan deel 1 begon wist ik echt al teveel van het verhaal.

PSN id: NL_SToRM

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tankbuster
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 07:55
Weet iemand hoe je die Trial van BF1943 kan downloaden? En heeft iemand een idee waarom Vidzone niet meer werkt? Zodra ik wil updaten, restart mn PS3 en de gewoonlijke vastloop deuntjes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 07:56

BM

Moderator Spielerij
Tankbuster schreef op dinsdag 14 juli 2009 @ 01:26:
Weet iemand hoe je die Trial van BF1943 kan downloaden?
Trial staat gewoon in de psn shop :?

Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Tankbuster schreef op dinsdag 14 juli 2009 @ 01:26:
Weet iemand hoe je die Trial van BF1943 kan downloaden? En heeft iemand een idee waarom Vidzone niet meer werkt? Zodra ik wil updaten, restart mn PS3 en de gewoonlijke vastloop deuntjes.
Vidzone kun je volgens mij niet gebruiken in NL.

Wikipedia: "VidZone’s service was extended to the PlayStation 3 video game system in some PAL territories (UK, France, Germany, Italy, Spain, Australia and Ireland) on 11 June, 2009[6], allowing users to watch music videos on their PS3 or streamed to their PSP via Remote Play."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

GVD!! Al die delen afgegaan en nu eindelijk hier beland!! :@ pfff!! :p

Maargoed, mijn vraag:

Heb sinds gisteren mijn full hd panasonic TX-P42G10 in het bezit en direct mijn ps3 en telenet HD Digicorder met hdmi aangesloten. Het beeld bij gewoon tv kijken via de digicorder gaat zoals het hoort, maar het beeld bij de ps3 heeft zware, storende flikkeringen...
Ook heb ik beide apparaten optisch naar een optische switcher en van daaruit optisch naar de ene optische ingang aan mijn home cinema versterker... Zorgt er misschien iets voor storing? Komt het doordat de hd digicorder aanstaat terwijl ps3 ook aan staat?
Ook krijg ik geen geluid bij ps3 bij optisch... en de switch staat op de juiste poort... Heb bij instellingen beeld op hdmi gezet(werkt, maar met zware flikkeringen), en geluid heb ik op optisch ingesteld(DD, DTS,..) ja mijn versterker kan DTS :)

Dus de problemen op een rijtje:
- Zware flikkeringen beeld ps3 met hdmi
- geen optisch geluid via ps3 (maar ik denk dat het aan de switcher ligt, want als ik de optische kabel rechtstreeks van ps3 naar versterker doe, krijg ik wel geluid) MAAR ik wil zowel de digicorder als ps3 optisch!!(dus d.m.v. optische switcher - die het dus niet doet denk ik)

plz oh plz help!:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op dinsdag 14 juli 2009 @ 09:42:

Dus de problemen op een rijtje:
- Zware flikkeringen beeld ps3 met hdmi
probeer eens een andere HDMI poort op je tv? Verander de resolutie eens van 1080p naar 720p Misschien heeft je tv moeite met het Full HD signaal?
- geen optisch geluid via ps3 (maar ik denk dat het aan de switcher ligt, want als ik de optische kabel rechtstreeks van ps3 naar versterker doe, krijg ik wel geluid) MAAR ik wil zowel de digicorder als ps3 optisch!!(dus d.m.v. optische switcher - die het dus niet doet denk ik)
als je zelf aan aangeeft dat het geluid het wel doet wanneer je de PS3 direct op je reciever aansluit dan weet je dat die switcher dus al kaduuk is.

Playstation 3 - PSN ID: Sw0pDiller | XBOX360 Premium - Gamertag: ZakkeWasser | DELL New Studio 17 laptop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hillie
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 04:07

Hillie

Poepen = ultieme ontspanning

Misschien groundloop via HDMI mantel? Probeer ook eens een andere kabel, en de opties die swopdark aangeeft. Als het mogelijk is: Neem je PS3 (en een paar kabels) eens mee naar een andere TV om te proberen.

Liefhebber van schieten en schijten. Ouwehoer en niet-evangelisch atheist.

Daniel36: Dat zeg ik(?) Nee, dat zeg ik niet, je hebt gelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

BM schreef op dinsdag 14 juli 2009 @ 08:33:
[...]

Trial staat gewoon in de psn shop :?
BF1943 gekocht. Erg vermakelijk moet ik zeggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ff een update over de situatie:

Als ik beeldinstellingen van ps3 alles aanvink(dus ook 1080p) Flikkert alleen het ps3 menu.. Als ik dan een spel start zijn de flikkeringen weg.. Het ligt dus gewoon aan het ps3 menu dat niet echt full hd is denk ik... En als ik 1080i en 1080p uitvink bij beeldinstellingen en dus 720p gebruik zijn er geeneen flikkeringen.. Als ik dan een blu-ray erin doe en opstart schakelt de tv evengoed over van 720p naar 1080p.. maar heb ik dan nog wel effectief 1080p via de ps3??(aangezien ik die uitgevinkt heb)

Geluid: lag aan het kabeltje, want ik heb de kabel verwisseld en het ging, heb die kabel die wel werkt op andere poort van de switch gezet en ging oook.. Dus switch is niet kapot, alleen die ene kabel!:( ochja... ff nieuwe halen:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jay-K
  • Niet online

Jay-K

1337 Bhagwag

Verwijderd schreef op dinsdag 14 juli 2009 @ 13:02:
ff een update over de situatie:

Als ik beeldinstellingen van ps3 alles aanvink(dus ook 1080p) Flikkert alleen het ps3 menu.. Als ik dan een spel start zijn de flikkeringen weg.. Het ligt dus gewoon aan het ps3 menu dat niet echt full hd is denk ik... En als ik 1080i en 1080p uitvink bij beeldinstellingen en dus 720p gebruik zijn er geeneen flikkeringen.. Als ik dan een blu-ray erin doe en opstart schakelt de tv evengoed over van 720p naar 1080p.. maar heb ik dan nog wel effectief 1080p via de ps3??(aangezien ik die uitgevinkt heb)

Geluid: lag aan het kabeltje, want ik heb de kabel verwisseld en het ging, heb die kabel die wel werkt op andere poort van de switch gezet en ging oook.. Dus switch is niet kapot, alleen die ene kabel!:( ochja... ff nieuwe halen:)
Dat probleem heeft een kameraad van mij ook...heeft al diverse HDMI kabels gebruikt, maar mocht niets baten. Hij heeft dit ook bij zijn popcorn hour. Wanneer je alles op 720p zet dan zijn er geen problemen meer.

Zou de tv kapot zijn of werkt het gewoonweg niet goed op een 42g10?

Before me there were many, after me there will be none

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PearlPumpkin
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 05-10-2024
En als je nu 1080p wel aangevinkt houdt en 1080i niet aanvinkt?

Ik ben geen expert op dit gebied, maar volgens mij staat die i voor interlaced wat volgens mij minder rustig is dan 1080p of 720p.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meelobee
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 11-09 22:39

Meelobee

¯\_(ツ)_/¯

Ik had ook haperingen in m'n menu's omdat de PS3 de beelden op 60Hz uitstuurt en m'n receiver daar 50hz van maakte. Nadat ik m'n receiver had ingesteld dat deze ook 60hz moest doorgeven was het weg.

[ Voor 9% gewijzigd door Meelobee op 14-07-2009 14:45 . Reden: typ0 ]

Ryzen 7 7700X | ROG Strix B650-E Gaming Wifi | ROG Strix RTX 4070Ti | 32Gb GSkill RipJaws S5 | 980Pro 2Tb | Corsair RM850x Shift | Fractal Design North Black

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P.E.No.1
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 31-10-2023
Ik heb een raar probleem met het geluid. Sinds ik een versterker heb die het mogelijk maakt om de PS3 optisch aan te sluiten heb ik problemen met het geluid. De geluidjes van het XMB bijvoorbeeld worden niet meer (correct) weergegeven. Dwz als ik langzaam heen en weer scroll in het xmb hoor ik niets maar als ik snel ga dan hoor ik wel piepjes en tikjes etc. Ook had ik in Killzone 2 geen geluid meer. Ik heb daarna iets in de geluidsinstellingen aangepast waardoor ik wel weer geluid had uiteindelijk maar het probleem in het xmb blijft. Als ik de receiver op stereo zet hoor ik wel alle geluidjes. Hoe kan dit nou? Vast een instelling verkeerd? Ik kom er niet uit. Iemand hetzelfde probleem en opgelost?

PSN id: PENo1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hmm, dat met die Hz ga ik eens kijken of ik dat kan instellen... en 1080i alleen uitvinken kan ook een mogelijkheid zijn..:)
Stay tuned!:p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hillie
  • Laatst online: 04:07

Hillie

Poepen = ultieme ontspanning

P.E.No.1 schreef op dinsdag 14 juli 2009 @ 15:02:
Ik heb een raar probleem met het geluid. Sinds ik een versterker heb die het mogelijk maakt om de PS3 optisch aan te sluiten heb ik problemen met het geluid. De geluidjes van het XMB bijvoorbeeld worden niet meer (correct) weergegeven. Dwz als ik langzaam heen en weer scroll in het xmb hoor ik niets maar als ik snel ga dan hoor ik wel piepjes en tikjes etc. Ook had ik in Killzone 2 geen geluid meer. Ik heb daarna iets in de geluidsinstellingen aangepast waardoor ik wel weer geluid had uiteindelijk maar het probleem in het xmb blijft. Als ik de receiver op stereo zet hoor ik wel alle geluidjes. Hoe kan dit nou? Vast een instelling verkeerd? Ik kom er niet uit. Iemand hetzelfde probleem en opgelost?
Wat voor receiver heb je en wat voor opties heb je voor optisch aan staan?

Liefhebber van schieten en schijten. Ouwehoer en niet-evangelisch atheist.

Daniel36: Dat zeg ik(?) Nee, dat zeg ik niet, je hebt gelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als ik die 1080i uitvink is het al stukken beter!! Maar heel af en toe geeft hij toch nog een flikkeringetje...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Verwijderd schreef op dinsdag 14 juli 2009 @ 17:00:
Als ik die 1080i uitvink is het al stukken beter!! Maar heel af en toe geeft hij toch nog een flikkeringetje...
Kijk anders in het topic van je tv: maartenlambrech in "[Plasma] Panasonic 2009 - C, X, S, G, V ..."
Meer mensen die last hebben van flikkeringen (posterization).

PSN: Shiver23

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tankbuster
ymmv schreef op dinsdag 14 juli 2009 @ 09:02:
[...]

Vidzone kun je volgens mij niet gebruiken in NL.

Wikipedia: "VidZone’s service was extended to the PlayStation 3 video game system in some PAL territories (UK, France, Germany, Italy, Spain, Australia and Ireland) on 11 June, 2009\[6], allowing users to watch music videos on their PS3 or streamed to their PSP via Remote Play."
Ik woon in Duitsland, en had het ook via de duitse PSN gedownload. Maar ik heb even een emailtje gestuurd, Vidzone schijnt ook YLOD's te veroorzaken (?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Emersion
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 06-02 11:12
P.E.No.1 schreef op dinsdag 14 juli 2009 @ 15:02:
Ik heb dit ook, misschien heeft dit te maken met recievers die een tikkeltje sloom signaal oppakken wanneer het voor het eerst contact maakt.
De ps3 stuurt in zijn hoofdmenu geen optisch signaal uit als er geen geluid gemaakt word.
Alleen wanneer het hoofdmenu geluid moet produceren, stuurt hij ook wat... de tikjes van het xmb zijn echter kort waardoor hij maar heel kort geluid stuurt, te kort voor je reciever om "het goed te pakken".

Met andere woorden het tikje is al weg voor de reciever door heeft dat het optisch signaal krijgt en het signaal is alweer weg voor het volgende tikje als je rustig aan doet.

Met games en films heb je dit probleem niet...., want die sturen wel constant optisch signaal, ook als er geen geluid is...., lijkt me gewoon een enigzins domme designkeuze van PS3's hoofdmenu..... want xbox360 stuurt ook wel constant optisch signaal door in zijn dashboard, waardoor je dit effect niet hebt.

Beste oplossing lijkt me om gewoon de tikjes uit te zetten als het een probleem voor je is.
Dit is geloof ik wel een optie.

[ Voor 3% gewijzigd door Emersion op 14-07-2009 17:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tankbuster
Kan iemand nog op het PSN? Zowel de PSN van Europa en Amerika ligt er bij mij uit. Waarschijnlijk een nieuwe firmware?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yippie
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 12-09 23:43
Geen problemen hier op EU.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zwartkijker
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 13-09 21:39
Dat met die geluidjes in het hoofdmenu heb ik ook. Het was enkel na de overschakeling naar optisch signaal dat ik het merkte, ondertussen ben ik het al gewoon. Ik zou zelfs niet meer weten hoe het zou moeten klinken (bij wijze van spreken) ;)

Batman Arkham Asylum, anyone?
Het is verdacht stil hierover... De trailers hebben me al kunnen overtuigen, heb het bij gamehubs gepreordered (net geen € 45).

Edit: er is net een topic aangemaakt over Batman

[ Voor 6% gewijzigd door Zwartkijker op 14-07-2009 19:34 ]

PSN: Zwartkijker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Laatst online: 00:32

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Tankbuster schreef op dinsdag 14 juli 2009 @ 17:44:
Kan iemand nog op het PSN? Zowel de PSN van Europa en Amerika ligt er bij mij uit. Waarschijnlijk een nieuwe firmware?
Yup, ook online games werken hier net, fout 8071053D (lekkere omschrijving geven ze daarbij zeg :/)

Wel grappig dat ik gewoon kan browsen en friendlist kan inzien.

edit, nu een 80023017, zou betekenen dat er maintaince is.

[ Voor 16% gewijzigd door SinergyX op 14-07-2009 19:44 ]

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Emersion schreef op dinsdag 14 juli 2009 @ 17:18:
[...]Met games en films heb je dit probleem niet...., want die sturen wel constant optisch signaal, ook als er geen geluid is....,
Het geluid is ook alleen bedoeld om iemand te laten weten dat hij/zij snel of lang door het menu gaat, als je het langzaam doet komt het geluid ook.
lijkt me gewoon een enigzins domme designkeuze van PS3's hoofdmenu..... want xbox360 stuurt ook wel constant optisch signaal door in zijn dashboard, waardoor je dit effect niet hebt.
Domme designkeuze wat betreft het menu bij de PS3 en beter bij de 360?
Wat is er nou zo belangrijk aan een piep/klik-toontje in je menu?
Je moet toch kijken naar het scherm, tis niet alsof iemand piepjes/klikjes gaat tellen om door het menu te komen, nietwaar?
Komt nog bij dat ik liever een fout in het menu-geluid zou zien dan ergens anders in de console. ;)

"Ik heb een zak expected goals nog nooit een goal zien maken." - snmght

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tankbuster
Precies om 18.00 kon ik weer op het PSN komen zonder problemen. Nu is er in de US shop ook de trail van BF1943.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Emersion
  • Laatst online: 06-02 11:12
OPSLAGHOND schreef op dinsdag 14 juli 2009 @ 19:54:
[...]

Het geluid is ook alleen bedoeld om iemand te laten weten dat hij/zij snel of lang door het menu gaat, als je het langzaam doet komt het geluid ook.

[...]

Domme designkeuze wat betreft het menu bij de PS3 en beter bij de 360?
Wat is er nou zo belangrijk aan een piep/klik-toontje in je menu?
Je moet toch kijken naar het scherm, tis niet alsof iemand piepjes/klikjes gaat tellen om door het menu te komen, nietwaar?
Komt nog bij dat ik liever een fout in het menu-geluid zou zien dan ergens anders in de console. ;)
Je hoeft niet defensief te doen, ik leg de beste man gewoon uit wat er gebeurt.
Games en films sturen altijd een optisch geluid signaal door , dus je mist nooit geluid(jes)...

Het hoofdmenu doet dit niet en dan mis je wel geluid(jes).
Ik vind dat dom design ja, iemand bij sony heeft bedacht dit zo te maken , of nagelaten dit goed te checken.
Het heeft helemaal geen voordeel om op momenten GEEN optisch signaal door te geven als je een ps3 hebt ingesteld om zijn geluid via optisch door te geven.

Ik noemde de Xbox360 lauter als voorbeeld, omdat ik die toevallig ook heb.
Om je gerust te stellen, ik vind wat dit onderwerp betreft het van mijn 360 dom dat hij zowel optisch als hdmi altijd doorstuurt, zodat ik mijn tv zacht moet zetten om enkel geluid uit mijn surround set te krijgen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vads
Nou, hij staat hier hoor! 8)

Wat een vette shit!!! Aangesloten op mijn Acer AL2623W-monitor, PS3 ingesteld en deze detecteerde 1080p!!! Hatsjikkiedee!!! Wat een beeld en geluid, zo vet!

Heb Battlefield 1943 gedownload en gespeeld, erg leuk. De rest van de nacht gaat het een hele zwik demo's en trailers downloaden voor mij. Daarnaast WipeoutHD aangeschaft uit de store en Burnout Paradise Ultimate uit een online webshop gekocht (goedkoper dan uit de Store).

Vet dope apparaat!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• scorpie
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 14-09 16:27

scorpie

Supra Addict

Welcome to the beyond Vads ;) Vergeet ook vooral niet Killzone te halen als je van FPS games houdt, dat is echt een aanrader. En ja, verder zijn er zoveel topgames uit dat je gewoon iets van gamerankings.com of metacritic.com moet bekijken. :)

Ow, en vergeet ps3mediaserver niet :D

wil een Toyota Supra mkIV!!!!! | wil een Yamaha YZF-R{1,6} | wil stiekem ook een Ducati
"Security is just a state of mind"
PSN: scorpie | Diablo 3: scorpie#2470

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• burgt
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 14-09 10:30

burgt

Starbass

[...]

Ik heb dit ook, misschien heeft dit te maken met recievers die een tikkeltje sloom signaal oppakken wanneer het voor het eerst contact maakt.
De ps3 stuurt in zijn hoofdmenu geen optisch signaal uit als er geen geluid gemaakt word.
Alleen wanneer het hoofdmenu geluid moet produceren, stuurt hij ook wat... de tikjes van het xmb zijn echter kort waardoor hij maar heel kort geluid stuurt, te kort voor je reciever om "het goed te pakken".

Met andere woorden het tikje is al weg voor de reciever door heeft dat het optisch signaal krijgt en het signaal is alweer weg voor het volgende tikje als je rustig aan doet.
maar ligt het wel aan de PS3; of is juist de receiver die, terwijl hij ingesteld staat op optische toslink, te traag reageerd en in een soort idle stand gaat als hij even niets binnen krijgt?

Ik heb mijn PS3 via HDMI aangesloten op mijn receiver, dus geen ervaring met de optische connectie ;)

Black Pearl - tribute to Pearl Jam klik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GG---77
  • Laatst online: 05-07-2024
Ik kom er niet uit. Ik heb een andere (refurbished) PS3 maar krijg mijn afstandsbediening niet werkend. Lijkt wel of hij geregistreerd staat met de "oude" PS3. Imand een idee hoe ik hem werkend krijg?

PSN id: GG--77

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• scorpie
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 14-09 16:27

scorpie

Supra Addict

GG---77 schreef op woensdag 15 juli 2009 @ 08:30:
Ik kom er niet uit. Ik heb een andere (refurbished) PS3 maar krijg mijn afstandsbediening niet werkend. Lijkt wel of hij geregistreerd staat met de "oude" PS3. Imand een idee hoe ik hem werkend krijg?
Zoals ik de vorige keer ook al antwoordde, kijk in het peripherals / accessory menu van je playstation. Dan heb je de keuze om een nieuw apparaat te binden aan je ps3 door bepaalde knoppen in te drukken.

wil een Toyota Supra mkIV!!!!! | wil een Yamaha YZF-R{1,6} | wil stiekem ook een Ducati
"Security is just a state of mind"
PSN: scorpie | Diablo 3: scorpie#2470

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GG---77
scorpie schreef op woensdag 15 juli 2009 @ 08:34:
[...]

Zoals ik de vorige keer ook al antwoordde, kijk in het peripherals / accessory menu van je playstation. Dan heb je de keuze om een nieuw apparaat te binden aan je ps3 door bepaalde knoppen in te drukken.
Hé...Heb vorige keer je antwoord niet gezien. :o
Heb ik ook geprobeerd, zowel bij het menu. Registreer Afstandbedieningen ( dmv Start en Enter in te drukken) als registreer bluetooth apparaat ( zoek functie) word deze niet gevonden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss

Chaoss

Moderator Spielerij

Gister ook ff die demo van BF 1943 gedownlaod... wel nostalgisch, kheb die map op de PC heel veel gepseeld vroeger, maar dat shooteren krijg ik met een controller echt neit voor elkaar. 3'th person games zoals Uncharted gingen prima (komt ook door het cover systeem), maar met die demo haald eik maximaal 3 kills in een potje :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!
GG---77 schreef op woensdag 15 juli 2009 @ 09:22:
[...]

Heb ik ook geprobeerd, zowel bij het menu. Registreer Afstandbedieningen ( dmv Start en Enter in te drukken) als registreer bluetooth apparaat ( zoek functie) word deze niet gevonden.
gekocht; universele afstandsbediening bij de aldi (7€) ... ding werkt gewoon op ps3

⭐Game Profiles: 🕹️Steam - 🎮PSN - 🇪🇦 GoT_Hollandhards

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vads
Daar ben ik weer en wel met mijn eerste PS3-probleem :P

Ik heb WipeoutHD uit de store aangeschaft. Deze gedownload en geïnstalleerd. Bij de eerste keer opstarten van de game, lees ik dat er een update is: 1.40. Ook deze download en installeer ik. Daarna start ik de game weer op. Zie het Sony Entertainment presenteert scherm, vervolgens word scherm zwart en paar seconden later verschijnt er een melding dat er een sleutelbestand ontbreekt. Ik moet het spel afsluiten en het sleutelbestand uit de store opnieuw downloaden.

Als ik nou eens wist wat het sleutelbestand was, ok. Maar ik weet het niet. Er waren twee dingen te downloaden van de game: de game zelf voor € 17,99 en een bestandje van 100 kb zodat je de hele game unlocked (wat ik dus absoluut niet wil).
Ik heb vanochtend de game van mijn PS3 verwijderd en opnieuw gedownload, geïnstalleerd, gerunt, geupdate, gerunt en wederom dezelfde melding.

Iemand hier ervaring mee? Zo ja, hoe heb je het opgelost?

Kun je trouwens Store aankopen ongelimiteerd verwijderen en downloaden? Hoe zit het met support bij games uit de Store? Is daar een e-mail-adres of site voor?

Hoop dat jullie mij verder kunnen helpen met deze game _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kazuka
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online

kazuka

Building Better Worlds

Je moet juist wel dat bestandje van 100kb downloaden, dat is je unlock sleutel. Daarmee start het spel wel op. Waarom zou je dat niet willen, vraag ik me dan af? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vads
kazuka schreef op woensdag 15 juli 2009 @ 11:03:
Je moet juist wel dat bestandje van 100kb downloaden, dat is je unlock sleutel. Daarmee start het spel wel op. Waarom zou je dat niet willen, vraag ik me dan af? :P
Maar daarmee unlock ik toch alle maps en schepen in het spel? Dat is toch niet cool?! Zo Amerikaans, die willen alles makkelijk en toegankelijk in games. Waar zit dan de uitdaging in een spel om het uit te spelen en zo?!

Maar goed, volgens jou heb ik dus dat bestand nodig? Is dit echt zo?
Weet iemand of ik dan de vraag krijg of ik het unlocken wel/niet wil uitvoeren (zit nu op het werk, dus vandaar dat ik dit vraag en niet kan uittesten ;) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss

Chaoss

Moderator Spielerij

kazuka schreef op woensdag 15 juli 2009 @ 11:03:
Ik gok dat hij denkt dat dat bestandje alle "tracks" en "voertuigen" ed unlocked :P

Maar dat bestandje is dus puur om de toegang tot de game te unlocken... anders blijf je met een "demo" zitten.

[ Voor 14% gewijzigd door Chaoss op 15-07-2009 11:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• McVirusS
  • Laatst online: 18-08 16:56
himlims_ schreef op woensdag 15 juli 2009 @ 10:16:
[...]

gekocht; universele afstandsbediening bij de aldi (7€) ... ding werkt gewoon op ps3
Hoe kan dat? PS3 kan toch alleen via bluetooth?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• McVirusS
  • Laatst online: 18-08 16:56
Vads schreef op woensdag 15 juli 2009 @ 11:09:
[...]

Maar daarmee unlock ik toch alle maps en schepen in het spel? Dat is toch niet cool?! Zo Amerikaans, die willen alles makkelijk en toegankelijk in games. Waar zit dan de uitdaging in een spel om het uit te spelen en zo?!

Maar goed, volgens jou heb ik dus dat bestand nodig? Is dit echt zo?
Weet iemand of ik dan de vraag krijg of ik het unlocken wel/niet wil uitvoeren (zit nu op het werk, dus vandaar dat ik dit vraag en niet kan uittesten ;) )
Unlocken betekent in dit geval dat je van de demo een full game maakt :). Het is zeg maar je licentie key. Dus heeft niks te maken met unlocken van voertuigen/levels :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Vads schreef op woensdag 15 juli 2009 @ 11:09:
Nee, dat kleine bestandje geeft alle geblokkeerde content uit de demo weer vrij. Je zal nog echt van voorafaan moeten gaan spelen om alles zelf vrij te spelen.

Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss

Chaoss

Moderator Spielerij

hij heeft nu 4 antwoorden... moet lukken... :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vads
scorpie schreef op woensdag 15 juli 2009 @ 08:03:
Welcome to the beyond Vads ;) Vergeet ook vooral niet Killzone te halen als je van FPS games houdt, dat is echt een aanrader. En ja, verder zijn er zoveel topgames uit dat je gewoon iets van gamerankings.com of metacritic.com moet bekijken. :)

Ow, en vergeet ps3mediaserver niet :D
Thanks! K2 heb ik inderdaad al liggen, net als LBP, MGS4 en Siren Blood Curse. Heb zelf een zwik aan demo's gedownload, WipeoutHD aangeschaft en Burnout Paradise Ultimate Box online besteld. Ben de komende tijd wel zoet O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss

Chaoss

Moderator Spielerij

Uncharted is DE game voor elke PS3 bezitter lijkt me :P kun je nog mooi ff spelen voordat deel 2 uitkomt.

Voor de rest zijn de 2 "Ratchet & Clank" games voor mij persoonlijk ook 2 must-haves,

[ Voor 7% gewijzigd door Chaoss op 15-07-2009 11:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vads
Chaoss schreef op woensdag 15 juli 2009 @ 11:13:
hij heeft nu 4 antwoorden... moet lukken... :P
Klopt, moet nu lukken. Bedankt allemaal voor de snelle antwoorden!

Staat nog een vraag open waar niemand op geantwoord heeft:
Kun je trouwens Store aankopen ongelimiteerd verwijderen en downloaden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Chaoss schreef op woensdag 15 juli 2009 @ 11:16:
Uncharted is DE game voor elke PS3 bezitter lijkt me :P kun je nog mooi ff spelen voordat deel 2 uitkomt.

Voor de rest zijn de 2 "Ratchet & Clank" games voor mij persoonlijk ook 2 must-haves,
Ken aardig wat mensen die helemaal gek zijn van Uncharted, maar mij heeft het spel nooit echt kunnen boeien. Het is wel mooi en leuk, maar verder niet echt mijn ding.
Vads schreef op woensdag 15 juli 2009 @ 11:31:
Ik kan zelfs nog mijn eerste aankopen downloaden, maar zal mogelijk wel een keertje ophouden. (of ze moeten downloads van 2-3 jaar oud nog bewaren?)

[ Voor 29% gewijzigd door SinergyX op 15-07-2009 11:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoe werkt de x.v.colour instelling i.c.m. een ps3?

Werkt dit met alle ps3 content of alleen met Blue-ray films? Moet ik de AV-selection op een bepaald onderdeel zetten om het aan te kunnen zetten (gebruiker, film e.d.)? Heb btw een Pioneer KRL-32V.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Vads schreef op woensdag 15 juli 2009 @ 11:31:
De enige limiet waar ik van weet is dat je account op maximaal 5 verschillende PS3's mag staan.

PSN id: NL_SToRM

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swampy
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 02-09 13:39

swampy

Coconut + Swallow = ?

Vads schreef op woensdag 15 juli 2009 @ 01:12:
Nou, hij staat hier hoor! 8)

Wat een vette shit!!! Aangesloten op mijn Acer AL2623W-monitor, PS3 ingesteld en deze detecteerde 1080p!!! Hatsjikkiedee!!! Wat een beeld en geluid, zo vet!

Heb Battlefield 1943 gedownload en gespeeld, erg leuk. De rest van de nacht gaat het een hele zwik demo's en trailers downloaden voor mij. Daarnaast WipeoutHD aangeschaft uit de store en Burnout Paradise Ultimate uit een online webshop gekocht (goedkoper dan uit de Store).

Vet dope apparaat!
Hehehe yup is het niet heerlijk dat je gewoon een leuke pc tft kan gebruiken voor gamen in vaak ook nog voor blu-ray. Zelf gebruik ik een 22 incher van LG die 720p wel pakt. Veel beter dan de goede oude trinitron televisie (die erg goedkoop was trouwens, gekocht toen de platte beeldbuizen het volledig overnamen)

Heerlijk om gewoon blu-rays op te kijken, zwart is gewoon zwart en je ziet veel meer in de schaduwen.

En ja kwa games ook heerlijk.

There is no place like ::1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GG---77
himlims_ schreef op woensdag 15 juli 2009 @ 10:16:
[...]

Was niet op zoek naar een nieuwe, heb er namelijk al een krijg hem alleen niet werkend!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koboy
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 00:41

koboy

Heb een idee voor een icon

GG---77 schreef op woensdag 15 juli 2009 @ 09:22:
[...]

Timing schijnt redelijk kritiek te zijn, ook moet je de batterijen uit de AB halen. FF googlen leverde het volgende:
OK I FIGURED IT OUT!!! First turn off the system(ps3) make sure that you take the batteries out of the remote. Then when you turn it back on go straight to system setting, setting accessories, setting blue tooth device. AND THEN IT WILL TELL YOU TO HOLD DOWN THE START AND ENTER BUTTON DOWN!. Don't forget to put the batteries back into the remote. It took like 3 seconds.
Verder zijn er mensen die succes hebben gehad ook tegelijkertijd ook een ander device (laptop, pda) te laten scannen naar nieuwe bluetooth devices. Zodra de AB dan op de andere device zichtbaar is zou ook de PS3 hem herkend moeten hebben. Het kan trouwens wel langer dan een paar seconden duren voordat de pairing tot stand is gebracht.

Ik zie ik zie wat jij niet ziet, en het is....... ach laat ook maar je ziet het toch niet!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FeaR
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 04:20

FeaR

In GoT we trust

Heavy Rain gaat toch naar Q1 2010, dat stond vanmorgen in ieder geval in de Metro.
Reden was dat ze denken dat de game in Q4 2009 ondergesneeuwd gaat worden door titels als Gof of War 3, Modern Warfare 2, Uncharted 2, etc.
Maar volgens mij is er genoeg geschreven - en vooral positief en dat men met smart zit te wachten - over Heavy Rain dat deze game toch wel (genoeg) bekend is om wat exemplaren te verkopen tijdens de Kerstdagen.

[ Voor 85% gewijzigd door FeaR op 15-07-2009 18:28 ]

Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

GoW3 komt ook in Q1 2010 toch...? en je bent Assassins creed 2 vergeten ^^ de drie booming sequals (bioshock is nml ook uitgesteld naar 2010

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zwartkijker
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 13-09 21:39
Slikt de PS3 eigenlijk kleine discs (diameter 8cm)?
Ik zou het zelf kunnen proberen, maar ik heb geen zin om te ontdekken dat het niet zo gaan en de disc er niet meer uit krijg ;)

PSN: Zwartkijker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FeaR

FeaR

In GoT we trust

Verwijderd schreef op woensdag 15 juli 2009 @ 19:25:
en je bent Assassins creed 2 vergeten ^^ de drie booming sequals
Ik ben niets vergeten, ik heb zelfs alle titels die uit komen: lange leve "etc." :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FeaR

FeaR

In GoT we trust

Zwartkijker schreef op woensdag 15 juli 2009 @ 19:40:
Slikt de PS3 eigenlijk kleine discs (diameter 8cm)?
Ik zou het zelf kunnen proberen, maar ik heb geen zin om te ontdekken dat het niet zo gaan en de disc er niet meer uit krijg ;)
Kan....

In de volledige manual (dus die je kan downloaden en niet dat boekje wat bij de PS3 zit) staat dat je PS3 8cm discs aan kan en je deze zonder adapter in moet voeren.

En op Youtube staat overigens een filmpje waarin een 8cm disc wordt ingevoerd en wordt afgespeeld.

Edit:
Dusss...
Had net zo gewoon mijn vorige post kunnen editten :9

[ Voor 6% gewijzigd door FeaR op 15-07-2009 20:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

FeaR1986 schreef op woensdag 15 juli 2009 @ 20:17:
[...]

Ik ben niets vergeten, ik heb zelfs alle titels die uit komen: lange leve "etc." :+
Maar Assassins Creed 2 was toch wel het persoonlijk noemen waard :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PearlPumpkin
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 05-10-2024
Assassins Creed vond ik zelf een grote teleurstelling, mijn interesse in Assassins Creed 2 is dan ook niet zo groot. Waarschijnlijk wordt dat een "budgetbaktitel" voor mij.

De spellen die ik hoogstwaarschijnlijk ga kopen zijn Modern Warfare 2, Uncharted 2 en Tekken 6.
Daarnaast wacht ik de reviews e.d. af van Pes2010 en Fifa10. Ik hoop eigenlijk dat Pes weer eens goed voor de dag gaat komen (alhoewel ik mij nu ook prima vermaak met Pes2009).

De demo van Battlefield 1943 beviel mij ook erg goed, dus die ga ik ook kopen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P.E.No.1
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 31-10-2023
[...]

Met games en films heb je dit probleem niet...., want die sturen wel constant optisch signaal, ook als er geen geluid is...., lijkt me gewoon een enigzins domme designkeuze van PS3's hoofdmenu..... want xbox360 stuurt ook wel constant optisch signaal door in zijn dashboard, waardoor je dit effect niet hebt.

Beste oplossing lijkt me om gewoon de tikjes uit te zetten als het een probleem voor je is.
Dit is geloof ik wel een optie.
Lijkt me een hele logische verklaring. Weet nu iig ook dat ik niet de de enige ben. Thanx!

PSN id: PENo1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss

Chaoss

Moderator Spielerij

PearlPumpkin schreef op donderdag 16 juli 2009 @ 09:14:
Assassins Creed vond ik zelf een grote teleurstelling, mijn interesse in Assassins Creed 2 is dan ook niet zo groot. Waarschijnlijk wordt dat een "budgetbaktitel" voor mij.
Denk wel dat AC2 stukken beter gaat worden, AC was gigantisch gehyped, 1 vd eerste games waarbij je zo hoog kon klimmen met gigantische uitzichten over de stad. Leuk maar als vervolgens de gameplay van voor naar eind hetzelfde is (praat met gast, ga naar die locatie, mol gast) dan gaat het gewoon vervelen, en komen de verwachtingen van "een game met een nieuw concept" niet echt uit.

AC2 gaat het spel worden wat AC1 had moeten zijn (net als met Fable 1 en 2).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EfBe
  • Niet online
Chaoss schreef op donderdag 16 juli 2009 @ 09:46:
[...]

Denk wel dat AC2 stukken beter gaat worden, AC was gigantisch gehyped, 1 vd eerste games waarbij je zo hoog kon klimmen met gigantische uitzichten over de stad. Leuk maar als vervolgens de gameplay van voor naar eind hetzelfde is (praat met gast, ga naar die locatie, mol gast) dan gaat het gewoon vervelen, en komen de verwachtingen van "een game met een nieuw concept" niet echt uit.

AC2 gaat het spel worden wat AC1 had moeten zijn (net als met Fable 1 en 2).
Geloof je het zelf? De studio die AC 2 maakt is dezelfde als welke AC 1 maakte, PoP en Far Cry 2, stuk voor stuk games die het woord repetitive hoog in het vaandel hebben staan. En nu verwacht jij dat die studio ineens weet hoe je non-repetitive gameplay moet maken? :) Ik zou het ook graag willen geloven, maar afgaant op wat men in het verleden heeft gepresteerd zie ik niet in hoe ze het voor elkaar gaan krijgen om de gameplay non-repetitive te maken. Let wel, non-repetitive gameplay kost echt heel veel moeite: je moet nl. de gehele game eigenlijk in hele kleine stukjes opdelen en die apart ontwerpen en programmeren, modellen etc. Als je een game mechanic kan herhalen op verchillende plekken is dat veel voordeliger, zowel qua tijd als dus qua geld.

Creator of: LLBLGen Pro | Camera mods for games
Photography portfolio: https://fransbouma.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss

Chaoss

Moderator Spielerij

Ik geloof zeker dat er in AC2 meer afwisseling zit. Gameplay is bijna altijd repetitive kijk naar GTA, eingelijk dezelfde opbouw, paar met iemand, krijg locatie, reis erheen en lui afmaken. Maar GTA brengt het nog met een sterk verhaal en ietwat andere opbouw per missie, komt allemala op hetzelfde neer maar de missie hebben wel een ander sausje... daardoor is de game al een stuk vermakelijker (nog geen topper maargoed)

Voor de rest zijn er al een aantal dingen te zien geweest van AC2 die iig hoop geven, je kan nu vliegen, zwemmen, bootjes besturen, meer wapens, het vechten is veel uitgebreider daardoor alleen al is de game stukken minder saai :)

Het enige wat je voor AC1 zag was hoe vet je kon klimmen/springen....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chimera2
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 12-09 09:11
FF snel een vraagje komt er nou nog een prijsverlaging in 2009 ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exorcist
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online
chimera2 schreef op donderdag 16 juli 2009 @ 11:27:
FF snel een vraagje komt er nou nog een prijsverlaging in 2009 ?
Niemand weet het.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koekebakker94
  • Laatst online: 12-09 15:52
Je weet nooit wat er in Leipzig Keulen wordt aangekondigt. ;)
Het zou wel een goede zet zijn van sony want veel mensen kiezen een xbox 360 ipv een playstation 3 omdat ze de PS3 te duur vinden.
Maar de vraag is natuurlijk: Hoeveel verlies lijdt sony als ze met een prijsverlaging komen of brengt het alleen maar meer winst op?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GG---77
koboy schreef op woensdag 15 juli 2009 @ 14:59:
[...]

Timing schijnt redelijk kritiek te zijn, ook moet je de batterijen uit de AB halen. FF googlen leverde het volgende:

[...]

Verder zijn er mensen die succes hebben gehad ook tegelijkertijd ook een ander device (laptop, pda) te laten scannen naar nieuwe bluetooth devices. Zodra de AB dan op de andere device zichtbaar is zou ook de PS3 hem herkend moeten hebben. Het kan trouwens wel langer dan een paar seconden duren voordat de pairing tot stand is gebracht.
Dank je voor antwoord, dat had ik nog niet gevonden. Ik heb beide dingen geprobeerd maar zonder succes! :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Omni superens
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 16-11-2024
GG---77 schreef op donderdag 16 juli 2009 @ 11:50:
[...]

Dank je voor antwoord, dat had ik nog niet gevonden. Ik heb beide dingen geprobeerd maar zonder succes! :(
Vindt je laptop de AB wel? Of ook niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
koekebakker94 schreef op donderdag 16 juli 2009 @ 11:49:
Je weet nooit wat er in Leipzig wordt aangekondigt. ;)
ach... bij iedere games show word de geruchten molen weer opgezet die uiteindelijken weer ten onder gaat aan totale teleurstellingen.
Het zou wel een goede zet zijn van sony want veel mensen kiezen een xbox 360 ipv een playstation 3 omdat ze de PS3 te duur vinden.
Is dat wel zo? Ik heb het idee dat veel mensen nu bewust voor een PS3 kiezen ipv voor een spelcomputer gaan kijken. ga je voor een spelcomputer dan kom je uit bij een Wii of 360. Juist nu zie je dat veel mensen de meerwaarde van de Blu-ray drive gaan erkennen en er een PS3 voor aanschaffen. Veel games komen nu toch multiplatform uit zonder negatief verschil voor de PS3 en PS3 heeft een killer line up voor 2009 en 2010.

Kijk ook naar de goede gratis online service. Een battlefield 1943 speelt online net zo lekker weg op een PS3 als op een 360.... er is geen verschil in de gameplay. Naast dan die extra kosten voor Live
Maar de vraag is natuurlijk: Hoeveel verlies lijdt sony als ze met een prijsverlaging komen of brengt het alleen maar meer winst op?
Ik denk dat ze nu zo ongeveer gelijk zullen staan? De console goedkoper maken betekent niet gelijk dat mensen er heel veel games en randappartuur voor gaan kopen. Sony verdient ook al niks aan de gebruikers via het PSN. Uiteindelijk zijn meer verkochte consoles altijd goed maar deze kosten verdienen zichniet direct terug.

Playstation 3 - PSN ID: Sw0pDiller | XBOX360 Premium - Gamertag: ZakkeWasser | DELL New Studio 17 laptop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vads
De PS3 blijft rulen; ook na twee dagen :+

Vandaag las ik in de MM-folder een aanbieding voor een bluetooth headset (€15,-):
http://image.redblue.de/doi/pbdmz-pixelboxx-19702787
ofwel, deze:
http://www.jabra.com/Site...productfamilytab=Variants

Wat vragen aan diegenen die zoiets dergelijks gebruiken in combinatie met hun PS3:
Als je dat ding hebt gepaired met je PS3, gaat dan AL het geluid over de headset OF is het in te stellen dat je alle geluiden over je normale speakers wilt hebben en alleen het in-game-chatter over dat ding wilt horen (dat merkte ik gisteravond tijdens mijn eerste online-sessie met Killzone 2, dat dat Amerikaanse ettertje overstemt werd door de granaatinslagen en rondvliegende kogels ;) )

Als je alleen het in-game-gechat over de headset kunt krijgen, lijkt het mij erg fijn. Functioneert het als een soort filter zeg maar en blijf je de ingame dingen gewoon kamervullend horen en alle hulpkreten krijg je direct in je oor geschoten.

Iemand hier ervaring mee? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trazer
  • Laatst online: 23-05 16:35
Vads schreef op donderdag 16 juli 2009 @ 13:32:

Vandaag las ik in de MM-folder een aanbieding voor een bluetooth headset (€15,-):
ofwel, deze:

Wat vragen aan diegenen die zoiets dergelijks gebruiken in combinatie met hun PS3:
Als je dat ding hebt gepaired met je PS3, gaat dan AL het geluid over de headset OF is het in te stellen dat je alle geluiden over je normale speakers wilt hebben en alleen het in-game-chatter over dat ding wilt horen (dat merkte ik gisteravond tijdens mijn eerste online-sessie met Killzone 2, dat dat Amerikaanse ettertje overstemt werd door de granaatinslagen en rondvliegende kogels ;) )

Als je alleen het in-game-gechat over de headset kunt krijgen, lijkt het mij erg fijn. Functioneert het als een soort filter zeg maar en blijf je de ingame dingen gewoon kamervullend horen en alle hulpkreten krijg je direct in je oor geschoten.

Je hebt hiervoor meerdere opties. Je kan het ge-chat alleen via de headset laten verlopen, maar je kan het ook zo instellen dat de spraak die je ontvangt (andere speler) met het geluid van het spel meekomt. bijvoorbeeld via de tv of versterker (afhankelijk van je instellingen). Hopelijk heb je hier wat aan.

I regret.... things i should have said

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vads
Trazer schreef op donderdag 16 juli 2009 @ 13:44:
[...]Je hebt hiervoor meerdere opties. Je kan het ge-chat alleen via de headset laten verlopen, maar je kan het ook zo instellen dat de spraak die je ontvangt (andere speler) met het geluid van het spel meekomt. bijvoorbeeld via de tv of versterker (afhankelijk van je instellingen). Hopelijk heb je hier wat aan.
Afhankelijk van je instellingen, zeg je. Bedoel je daarmee instellingen op de PS3 (dit zou het beste zijn als je het centraal kon bepalen voor alle games) of de instellingen van de game zelf (dit maakt het weer game-afhankelijk, wat weer nadelig is omdat het het bij de ene game wel doet en de andere niet)?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Vads schreef op donderdag 16 juli 2009 @ 13:32:

ofwel, deze:

kun je per device, per audiokanaal instellen (jaah op de ps3 wel!!) via systeeminstellingen > randapperatuur geloof ik

⭐Game Profiles: 🕹️Steam - 🎮PSN - 🇪🇦 GoT_Hollandhards

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Even ook maar hier gepost, ik vond het meer passen in deze thread:

Uhm, waarom kan ik de demo van Battlefield 1943 (en later de key) niet downloaden vanaf de PSN :S
Hij zegt dat ik niet genoeg ruimte heb op mijn HDD terwijl ik gewoon ruim 1100MB vrij heb...

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 16-07-2009 14:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trazer
  • Laatst online: 23-05 16:35
Vads schreef op donderdag 16 juli 2009 @ 13:47:
[...]

Afhankelijk van je instellingen, zeg je. Bedoel je daarmee instellingen op de PS3 (dit zou het beste zijn als je het centraal kon bepalen voor alle games) of de instellingen van de game zelf (dit maakt het weer game-afhankelijk, wat weer nadelig is omdat het het bij de ene game wel doet en de andere niet)?!
Dit is inderdaad een instelling op de PS3 en zoals hierboven ook gezegd per audiodevice.

I regret.... things i should have said

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chimera2
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 12-09 09:11
Weet iemand wanneer er en of er nog een prijsverlaging komt bij de ps3?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Omni superens
chimera2 schreef op donderdag 16 juli 2009 @ 14:49:
*Zucht* Nee dat weet niemand op waarschijnlijk een aantal mensen bij Sony na. Dus dat wordt wachten tot ze het bekend maken, wat waarschijnlijk vlak voor de prijsverlaging zijn. Alles wat je verder leest op internet zijn geruchten en dus bij voorbaat naar alle waarschijnlijkheid niet waar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GG---77
Omni superens schreef op donderdag 16 juli 2009 @ 12:23:
[...]

Vindt je laptop de AB wel? Of ook niet?
Nu je het zegt hij word helemaal niet gevonden; Telfoon, Laptop, MacBook, PS3 hij word helemaal niet gevonden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

chimera2 schreef op donderdag 16 juli 2009 @ 14:49:
Vroeg je daarnet ook al?
maar ik hoorde dat volgende week een prijsdaling van 100eu bij alle saturns wordt doorgevoerd op de ps3!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vads
Verwijderd schreef op donderdag 16 juli 2009 @ 15:03:
[...]

Vroeg je daarnet ook al?
maar ik hoorde dat volgende week een prijsdaling van 100eu bij alle saturns wordt doorgevoerd op de ps3!!
Ja, is waar. Precies om 13:05 op maandag gaan ze ermee beginnen... :9~

Kunnen we dit soort (onzinnige) vragen achterwege laten hier op het forum? Het is nu al de tweede keer binnen 4 uur dat deze vraag gesteld is. Het vult en vult maar en als het algemeen bekend is (bv. www.sony.nl) dan lees je het. Kan iemand in het begintopic hier een opmerking over plaatsen, over wat wel en niet gepast is in dit forum? |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 07:56

BM

Moderator Spielerij
Vads schreef op donderdag 16 juli 2009 @ 15:34:
[...]

Ja, is waar. Precies om 13:05 op maandag gaan ze ermee beginnen... :9~
Nah, heb je verkeerd begrepen denk ik.
Vanwege productieproblemen gaat vanaf maandag de prijs met 100 euro omhoog!. Ik zou dus nu snel naar de winkel lopen!

Nu een tijdje een PS3 staan, en hoewel ik eerst behoorlijk 360 minded was, ben ik er wel dik tevreden mee. Controller van de 360 ruled (imho) nog altijd, maar valt me al met al niet tegen. Toch een aantal leuke games die de 360 niet heeft :)

Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

swopdark schreef op donderdag 16 juli 2009 @ 13:23:
Is dat wel zo? Ik heb het idee dat veel mensen nu bewust voor een PS3 kiezen ipv voor een spelcomputer gaan kijken. ga je voor een spelcomputer dan kom je uit bij een Wii of 360. Juist nu zie je dat veel mensen de meerwaarde van de Blu-ray drive gaan erkennen en er een PS3 voor aanschaffen. Veel games komen nu toch multiplatform uit zonder negatief verschil voor de PS3 en PS3 heeft een killer line up voor 2009 en 2010.
dat is precies de reden dat ik een PS3 heb gekocht. Het is een prima mediaserver waardoor ik alle content op mn pc kan beluisteren/bekijken in de woonkamer, het is een zeer capabele CD/DVD/Bluray speler, EN het is een prima console.

Alles bij elkaar vind ik het absoluut geen dure machine, een fraai totaalplaatje in een mooi jasje voor een mooi prijsje. Lang leve de verkleinwoordjes! :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als ik een PS3 zou kopen dan is dat wel voornamelijk omdat het een spelcomputer is. Voordelen tov de Xbox 360 vind ik voornamelijk het al aanwezige Wifi. Het gratis online gamen (alhoewel het op de Xbox wel erg goed werkt) en eigenlijk de toekomst. Sony heeft in het verleden bewezen lang met een console te doen, en ook er nog mee verder te gaan indien de opvolger al in de schappen ligt. Dat kan niet van alle fabrikanten gezegd worden. Natuurlijk maakt Sony ook de nodige missers, en vind ik het een vrij arrogant bedrijf, maarja, je kunt niet alles hebben. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M a r c o
  • Registratie: April 2006
  • Niet online
Verwijderd schreef op donderdag 16 juli 2009 @ 22:43:
Sony heeft in het verleden bewezen lang met een console te doen, en ook er nog mee verder te gaan indien de opvolger al in de schappen ligt. Dat kan niet van alle fabrikanten gezegd worden.
Dat is zeker een feit. Er komen nu nog altijd PS2 games uit.
voor de xbox was het na de komst van de 360 bijna direct afgelopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SeamusXanthus
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 07-09 23:47
Je mag (vind ik) echt geen conclusies trekken op basis van 1(!) generatie, waarbij ook nog de situatie totaal anders was. Namelijk het feit dat de PS2 misschien wel 5 keer zo veel werd verkocht. Daarnaaast bepalen voor 90% de ontwikkelaars wat er wordt uitgebracht aan software. Voor de kleine userbase was het gewoon niet rendabel om door te gaan. Daarnaast had MS te weinig studio's om te focussen op zowel xbox1 als 360. De GameCube is dezelfde dood gestorven, ondanks de goede reputatie van Nintendo.

Elk product wat zo enorm verliesgevend gaat de stekker eruit. Wat dat betreft loopt op dit moment de PS3 nog het meeste risico omdat het nog steeds het minste verkoopt. Maar volgens mij verkopen ze genoeg dat dat risico niet al te groot zal zijn. Dus ik denk dat niemand zich zorgen hoeft te maken op dit moment, welke console je ook aanschaft. Ik denk dan ook dat dit de langstlopende generatie wordt uit de geschiedenis omdat:
1) je geen echte verliezende partij hebt die wel MOET komen met iets nieuws
2) tegenwoordig softwarematig allerlei updates mogelijk zijn
3) de budgetten steeds meer de beperkende factor worden ipv de graphics.
4) de wii aantoont dat plus-minus de helft(!) van de markt blijkbaar geen biet geeft om graphics, goede online functionaliteit met gamecards/gamerscores en technische snufjes als bu-ray.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Omni superens
SeamusXanthus schreef op vrijdag 17 juli 2009 @ 08:26:
Je mag (vind ik) echt geen conclusies trekken op basis van 1(!) generatie, waarbij ook nog de situatie totaal anders was. Namelijk het feit dat de PS2 misschien wel 5 keer zo veel werd verkocht. Daarnaaast bepalen voor 90% de ontwikkelaars wat er wordt uitgebracht aan software. Voor de kleine userbase was het gewoon niet rendabel om door te gaan. Daarnaast had MS te weinig studio's om te focussen op zowel xbox1 als 360. De GameCube is dezelfde dood gestorven, ondanks de goede reputatie van Nintendo.

Elk product wat zo enorm verliesgevend gaat de stekker eruit. Wat dat betreft loopt op dit moment de PS3 nog het meeste risico omdat het nog steeds het minste verkoopt. Maar volgens mij verkopen ze genoeg dat dat risico niet al te groot zal zijn. Dus ik denk dat niemand zich zorgen hoeft te maken op dit moment, welke console je ook aanschaft. Ik denk dan ook dat dit de langstlopende generatie wordt uit de geschiedenis omdat:
4) de wii aantoont dat plus-minus de helft(!) van de markt blijkbaar geen biet geeft om graphics, goede online functionaliteit met gamecards/gamerscores en technische snufjes als bu-ray.
Voor de PS1 kwamen volgens mij ook nog spellen uit toen de PS2 al op de markt was. Dat zouden dus 2 generaties zijn

Wat de wii betreft, klopt. Maar dat zijn over het algemeen ook de mensen die niet heel vaak/veel spellen kopen. En daarbij is het bij de wii ook nog vaak zo dat mensen heb kopen en hij vervolgens stof staat te happen omdat het leuke er ondertussen wel weer vanaf is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EfBe
  • Niet online
SeamusXanthus schreef op vrijdag 17 juli 2009 @ 08:26:
Je mag (vind ik) echt geen conclusies trekken op basis van 1(!) generatie, waarbij ook nog de situatie totaal anders was. Namelijk het feit dat de PS2 misschien wel 5 keer zo veel werd verkocht. Daarnaaast bepalen voor 90% de ontwikkelaars wat er wordt uitgebracht aan software. Voor de kleine userbase was het gewoon niet rendabel om door te gaan. Daarnaast had MS te weinig studio's om te focussen op zowel xbox1 als 360.
MS heeft nu nog minder studios.
Elk product wat zo enorm verliesgevend gaat de stekker eruit.
Hoeft niet. MS staat meer dan 8 miljard $ in het krijt op de xbox 360, maar hij is nog steeds te koop. Totdat de aandeelhouders meer geld gaan eisen natuurlijk.
Wat dat betreft loopt op dit moment de PS3 nog het meeste risico omdat het nog steeds het minste verkoopt. Maar volgens mij verkopen ze genoeg dat dat risico niet al te groot zal zijn. Dus ik denk dat niemand zich zorgen hoeft te maken op dit moment, welke console je ook aanschaft.
Waar baseer je op dat de ps3 minder verkoopt? Niemand weet de verkoopcijfers van de wereld buiten de VS (op japan na). In de VS legt hij het af tegen de 360, maar ps2 + ps3 verlopen meer dan de 360. Let wel, Sony heeft 2 andere ijzers in het vuur: de ps2 en de psp waar al meer dan 50 miljoen van verkocht zijn. Als de gamende tiener in de komende 2 jaar van de thuisconsole verhuist naar de handheld op iPhone formaat, is het over met de 360. Niet alleen naar vandaag kijken ;)
Ik denk dan ook dat dit de langstlopende generatie wordt uit de geschiedenis omdat:
Het is idd anders deze generatie, en ik vind het nog steeds ongelovelijk dat de wii goed verkoopt, maar goed dat vind ik ook van jan smit's muziek. Wat de komende jaren, inclusief dit jaar al, gaat tellen zijn de exclusive content producers, hoeveel studios heeft de console maker over? en wat handheld gaming gaat doen. Daar heeft MS geen antwoord op (nog) (de zune flopte).

Creator of: LLBLGen Pro | Camera mods for games
Photography portfolio: https://fransbouma.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Registratie: November 2002
  • Niet online

boe2

'-')/

Voor de PS1 kwamen volgens mij ook nog spellen uit toen de PS2 al op de markt was. Dat zouden dus 2 generaties zijn
Maakt niet uit natuurlijk aangezien dit bij beiden om dezelfde reden was: Zolag je de games verkocht kan krijgen is er geen reden om te stoppen met het uitbrengen van die games.
Stel jezelf eens in de plaats van microsoft: De xbox was een (relatieve) flop, de gameverkoop was nog een grotere flop. Het was een enorm verliesmakende console voor microsoft, dus is het begrijpelijk dat zij zo snel mogelijk naar de 360 wouden migreren, die wel een succes werd. Hetzelfde verhaal voor de spelmakers: Je gaat geen games meer maken voor een platform dat reeds afgeschreven is.
Indien de ps3 een flop zou geweest zijn (onzin natuurlijk, maar ik probeer hier een vergelijking te maken) mag je er ook van uitgaan dat sony er snel de stekker uittrekt.
Sega is misschien nog het beste voorbeeld: Zij hebben echt veel hardware uitgebracht op relatief korte tijd.

Maar zoals hierboven vermeld: We zitten nu in een nooit eerder geziene situaite waar we 3 consoleproducenten hebben die alle 3 goed verkopen, wat ervoor zal zorgen dat deze generatie langer zal meegaan dan alle voorgaande generaties :)

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.

Pagina: 1 ... 5 ... 13 Laatste

Dit topic is gesloten.