zune was toch niet bedoeld als handheld gaming ding? was toch meer bedoeld als concurrent voor de Ipod?EfBe schreef op vrijdag 17 juli 2009 @ 09:31:
en wat handheld gaming gaat doen. Daar heeft MS geen antwoord op (nog) (de zune flopte).
Ik vraag me af hoeverre de handheld markt invloed heeft op console markt.
One does not exclude the other volgens mij.
Ik heb een ds en zou best ook nog wel een psp willen, maar de keren dat ik er thuis op game zijn op een hand te tellen. Volgens mij zijn de gamers die alleen een handheld hebben vaak de jongere kids die toch niet zo kapitaal krachtig zijn.
Daarnaast zijn bjina alle volwassenen die ik ken die (ook) een handheld hebben groot voorstander van het gratis gamen (dan bedoel ik dus niet alleen demo's of games lenen
) waardoor ze niet veel invloed zullen hebben op de verkochte games.
Doordat de ps3 nog niet gehackt is, en je veel mensen live niet willen kwijtraken is het kopieeren hier toch minder (in mijn kennisenkring o fcourse).
One does not exclude the other volgens mij.
Ik heb een ds en zou best ook nog wel een psp willen, maar de keren dat ik er thuis op game zijn op een hand te tellen. Volgens mij zijn de gamers die alleen een handheld hebben vaak de jongere kids die toch niet zo kapitaal krachtig zijn.
Daarnaast zijn bjina alle volwassenen die ik ken die (ook) een handheld hebben groot voorstander van het gratis gamen (dan bedoel ik dus niet alleen demo's of games lenen
Doordat de ps3 nog niet gehackt is, en je veel mensen live niet willen kwijtraken is het kopieeren hier toch minder (in mijn kennisenkring o fcourse).
10 second ninja DONE
Ben nou met Uncharted aangekomen op het punt dat je ook van die vage aliens / monsters krijgt, wat een zuig is dat zeg... hadden ze er van mij mogen uitlaten.
Hehe, ik vond de afwisseling wel welkom eigenlijk.
Get over it. Ik bedoel iedereen zeikt over dat gedeelte van het spelFatal Mind schreef op vrijdag 17 juli 2009 @ 11:36:
Ben nou met Uncharted aangekomen op het punt dat je ook van die vage aliens / monsters krijgt, wat een zuig is dat zeg... hadden ze er van mij mogen uitlaten.

Voor de afwisseling was het leuk maar van mij hoeven ze die zombies niet meer in deeltje 2 te stoppen.
Voor mij was de 'Tomb Raider met minder puzzels en meer schieten' gameplay juist de reden dat ik Uncharted had gekocht.
Van mij mogen ze in Uncharted 2 de puzzels wel wat moeilijker maken want de puzzels van deel een waren wel erg makkelijk.
De multiplayer is leuk dat 'ie er in zit maar ik denk dat ik het niet veel ga spelen. Ik ga mijn multiplayer-uurtjes wel in MW2 steken.
Voor mij was de 'Tomb Raider met minder puzzels en meer schieten' gameplay juist de reden dat ik Uncharted had gekocht.
Van mij mogen ze in Uncharted 2 de puzzels wel wat moeilijker maken want de puzzels van deel een waren wel erg makkelijk.
De multiplayer is leuk dat 'ie er in zit maar ik denk dat ik het niet veel ga spelen. Ik ga mijn multiplayer-uurtjes wel in MW2 steken.
Misschien even een spoiler tag toevoegen voor degene die m nog niet gespeeld hebben?Fatal Mind schreef op vrijdag 17 juli 2009 @ 11:36:
Ben nou met Uncharted aangekomen op het punt dat jespoiler:... hadden ze er van mij mogen uitlaten.ook van die vage aliens / monsters krijgt, wat een zuig is dat zeg
Het past op zich wel in het verhaal, maar ik vond het ook een wat minder leuk stuk.
[ Voor 10% gewijzigd door SToRM666 op 17-07-2009 12:19 ]
PSN id: NL_SToRM
Poepoe, op je teentjes getrapt ofzo ?FireBladeX schreef op vrijdag 17 juli 2009 @ 12:16:
[...]
Get over it. Ik bedoel iedereen zeikt over dat gedeelte van het spelzijn we nou allemaal in mietjes veranderd ofzo... het gaan om paar pixels, je hoeft daar echt niet bang om te zijn. Het past gewoon goed in de verhaal.
Tis toch een ervaringen topic, ik deel mijn ervaring van dat stuk van het spel, en ik vind het stuk zuigen, ik weet dat andere mijn ervaring delen, lekker boeiend,
Tis niet dat het eng is, of dat ik / we / jij / wie dan ook mietjes zijn, ik vind het gewoon niet leuk om zo te spelen, doet me teveel denken aan farcry 1, hadden ze er ook van die nutteloze wezens ingestopt, vond ik ook niet amusant, maar maakt voor de rest niet uit.
[ Voor 19% gewijzigd door Fatal Mind op 17-07-2009 12:24 ]
Ik had precies het zelfde. Dit was ook de reden dat het spel nu stof aan het happen is. Heel erg zonde want de rest van het spel vond ik super!Fatal Mind schreef op vrijdag 17 juli 2009 @ 11:36:
spoiler: title
Ik ben in dat gedeelte blijven hangen waar je in een gebouw (open ruimte) staat en uit alle hoeken, van die mutanten aan komen rennen.
[ Voor 11% gewijzigd door Monda op 17-07-2009 12:49 ]
PSN: Mondaatje
Jij zegt het, ik denk het. Toen ik las dat er in Uncharted 'aliens' zaten (wist ik nog niet), dacht ik ook meteen aan FarCry. Dat spel was ik ook met goede moet begonnen, maar bij de 'boomhutten' met mutant honden ben ik echt afgehaakt. Uncharted heb ik nog nieuw liggen, ik moest er nog steeds aan beginnen, maar vindt dit toch wel erg jammer. Ik hoop dat ze bij de nieuwe Uncharted weg blijven.Fatal Mind schreef op vrijdag 17 juli 2009 @ 12:19:
[...]
Tis toch een ervaringen topic, ik deel mijn ervaring van dat stuk van het spel, en ik vind het stuk zuigen, ik weet dat andere mijn ervaring delen, lekker boeiend,
Tis niet dat het eng is, of dat ik / we / jij / wie dan ook mietjes zijn, ik vind het gewoon niet leuk om zo te spelen, doet me teveel denken aan farcry 1, hadden ze er ook van die nutteloze wezens ingestopt, vond ik ook niet amusant, maar maakt voor de rest niet uit.
Kan iemand mij zeggen in hoeveel procent van Uncharted die 'aliens' voorkomen?
Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.
Verwijderd
slechts bij 't laatste stuk; grootste deel van de game vecht je tegen poppetjes.
zeker een game die de moeite waard is om uit de verpakking te halen
zeker een game die de moeite waard is om uit de verpakking te halen
Jumpman schreef op vrijdag 17 juli 2009 @ 12:58:
[...]
Jij zegt het, ik denk het. Toen ik las dat er in Uncharted 'aliens' zaten (wist ik nog niet), dacht ik ook meteen aan FarCry. Dat spel was ik ook met goede moet begonnen, maar bij de 'boomhutten' met mutant honden ben ik echt afgehaakt. Uncharted heb ik nog nieuw liggen, ik moest er nog steeds aan beginnen, maar vindt dit toch wel erg jammer. Ik hoop dat ze bij de nieuwe Uncharted weg blijven.
spoiler: titleKan iemand mij zeggen in hoeveel procent van Uncharted die 'aliens' voorkomen?
Voor zover ik weet laatste 4 hoofdstukken, 't begint volgens mij bij hoofdstuk 16
Verwijderd
Ben daar nu ook toen ik daarna in die gang moest wegrennen hing m'n ps3 vast, dus ik zal weer opnieuw die ronde ruimte moeten doen eerst. Vraag me af wat het nou precies zijn, maar vind het niet erg storend. Vond wel de puzzels van Tomb Raider vroeger altijd leuker en moeilijker, maarjah toen was gamen in het algemeen nog veel 'nieuwer' voor mij, zeker 3D. Verder wel een topgame, m'n vriendin vind het leuk om dit soort games mee te kijken voor het verhaal, zelfde met Zelda e.d.
Verwijderd
Ik vond dat stuk in Uncharted ook het minste gedeelte van het spel. Voor de rest echt super, beste spel dat ik tot nu toe op de PS3 gespeeld heb. Vind het ook ongelofelijk om te lezen dat er mensen bestaan die 'm nog ongeopend hebben liggen... 
Uncharted 2 wordt hier blindelings gekocht in ieder geval, geen twijfel mogelijk!
Ik vond het een erg lastig stuk, omdat ik continue de aim button gebruikte. Een vriend van me deed dat handiger. Gewoon auto-aim (dus alleen de schiet button gebruiken) en dan naar je bestemming lopen. Dan blijven ze meestal voldoende op afstand. Als je besprongen wordt even flink met de controller schudden en je kunt weer verder! 
Uncharted 2 wordt hier blindelings gekocht in ieder geval, geen twijfel mogelijk!
Ik vond Uncharted ook één van de beste games tot nu toe. Echter denk ik dat ik de meeste game uurtjes in mijn onlangs gekochte Demon's souls ga stoppen. Wat een game!! Als God of War je aanstaat, koop dan eerst dit spel ( GOW komt toch nog lang niet uit ). ff importeren voor leuke prijs en binnen 8 dagen in de bus hebben.
Hier ook! op dat laatste stuk na vind ik het een geniale game ![b][message=32274216,noline]Uncharted 2 wordt hier blindelings gekocht in ieder geval, geen twijfel mogelijk!
Verwijderd
Ook leuk: huur een weekend een huisje. Neem de nodige alcohol mee en ga met wat vrienden Uncharted spelen waarbij het spel Nederlands wordt gesproken. Je lacht je echt blauw:
"Je gaat in stukken naar huis"....
"Je gaat in stukken naar huis"....
Verwijderd schreef op vrijdag 17 juli 2009 @ 13:38:
Vind het ook ongelofelijk om te lezen dat er mensen bestaan die 'm nog ongeopend hebben liggen...
Ik heb hem van maart 2008 volgens mij
Zo heb ik in december ook Prince of Persia gekocht, heb ik ook nog maar een uurtje gespeeld.
Ben veel met fallout 3 bezig geweest, en daarna oblivion, dat zijn nogal tijdverslinders.
Verwijderd
Je weet niet wat je mist man... 
Ik snap dat er wel meer goede games zijn, maar ik vond met name het verhaal in Uncharted echt super. Wel veel cutscenes maar dat maakt het verhaal ook zo goed. Ik kon altijd moeilijk stoppen omdat ik wilde weten wat er dan weer ging gebeuren...
Ik snap dat er wel meer goede games zijn, maar ik vond met name het verhaal in Uncharted echt super. Wel veel cutscenes maar dat maakt het verhaal ook zo goed. Ik kon altijd moeilijk stoppen omdat ik wilde weten wat er dan weer ging gebeuren...
HerkenbaarVerwijderd schreef op vrijdag 17 juli 2009 @ 14:06:
Je weet niet wat je mist man...
Ik meende dat het dit jaar in Koln wordt gehouden ?koekebakker94 schreef op donderdag 16 juli 2009 @ 11:49:
Je weet nooit wat er in Leipzig wordt aangekondigt.
Huh? Demon's Soul is toch een soort van japanse RPG met westers invloeden (zo even uit mijn hoofd, ik heb het spel niet gespeeld)? Toch niks met God of War te maken gameplay technisch gezien?technoaddict schreef op vrijdag 17 juli 2009 @ 13:45:
Ik vond Uncharted ook één van de beste games tot nu toe. Echter denk ik dat ik de meeste game uurtjes in mijn onlangs gekochte Demon's souls ga stoppen. Wat een game!! Als God of War je aanstaat, koop dan eerst dit spel ( GOW komt toch nog lang niet uit ). ff importeren voor leuke prijs en binnen 8 dagen in de bus hebben.
Verwijderd
Waar kan je die PSN-vouchers krijgen waarmee je spellen in de Store kunt kopen? Ik heb geen creditcard dus ik vroeg me af hoe ik op een andere manier die spellen kan krijgen.
Ik heb de zoekfunctie gebruikt maar ik kon het antwoord niet vinden...
Enige optie is via ebay of andere website een amerikaanse PSN-card kopen. In Europa zijn die nog steeds niet verkrijgbaar. Laatste gerucht is dat ze vanaf oktober ook hier beschikbaar komen ivm de PSP GO. Maar daar heb je nu weinig aan.Verwijderd schreef op vrijdag 17 juli 2009 @ 14:40:
Waar kan je die PSN-vouchers krijgen waarmee je spellen in de Store kunt kopen? Ik heb geen creditcard dus ik vroeg me af hoe ik op een andere manier die spellen kan krijgen.
PSN: Shiver23
Ik krijg net een mail van de Japanse PSN store. Er komen nu ook PC Engine spellen voor de PS3 en PSP. De eerste titels aangekondigd zijn:
■ボンバーマン’94 (=Bomberman '94)
■高橋名人の新冒険島 (=Takashi Meijin no Shin Bouken Shima, buiten Japan bekend als Adventure Island)
■戦国麻雀 (=Sengoku Mahjong)
■デビルクラッシュ(=Devil Crash, zeer goed flipperspel)
Helaas is het geëmuleerde meuk dus geen nette remake
■ボンバーマン’94 (=Bomberman '94)
■高橋名人の新冒険島 (=Takashi Meijin no Shin Bouken Shima, buiten Japan bekend als Adventure Island)
■戦国麻雀 (=Sengoku Mahjong)
■デビルクラッシュ(=Devil Crash, zeer goed flipperspel)
Helaas is het geëmuleerde meuk dus geen nette remake
"Kill one man, and you are a murderer. Kill millions of men, and you are a conqueror. Kill them all, and you are a god." -- Jean Rostand
Tombraider Underworld (PC) heb ik echt van genoten, daarna Uncharted een keer aangeschaft, om de goede recensies en ongeveer hetzelfde genre.Verwijderd schreef op vrijdag 17 juli 2009 @ 13:38:
Vind het ook ongelofelijk om te lezen dat er mensen bestaan die 'm nog ongeopend hebben liggen...
Besteed nu de meeste (schaarse) game tijd aan:
Call Of Duty: World At War (Multiplayer)
FIFA 09 (met vrienden thuis)
GTA IV
Burnout Paradise
Verlanglijst 2009:
FIFA 10
Modern Warfare 2
Uncharted 2
Verlanglijst 2010 (opgeschoven games):
Mafia 3
[ Voor 3% gewijzigd door Jumpman op 17-07-2009 20:12 ]
Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.
Heb jij wel het goede spel geimporteerd want GoW vergelijken met Demon's Souls komt niet veel verder dan dat het allebei PS3 eclusives zijn?technoaddict schreef op vrijdag 17 juli 2009 @ 13:45:
Ondanks de huidige vrij gunstige verkoop is de 360 alsnog een gigantische flop, na enkele aanpassingen valt nog steeds de een na de ander uit zoals zelfs hier op tweakers te lezen is.Boeboe schreef op vrijdag 17 juli 2009 @ 09:33:
[...]Stel jezelf eens in de plaats van microsoft: De xbox was een (relatieve) flop, de gameverkoop was nog een grotere flop. Het was een enorm verliesmakende console voor microsoft, dus is het begrijpelijk dat zij zo snel mogelijk naar de 360 wouden migreren, die wel een succes werd.
Ik denk niet dat met al die aanpassingen en garantiegevallen er erg veel winst gemaakt kan zijn, komt nog bij dat kopiëren ook erg makkelijk is voor de 360. Vaak hoor je dat mensen er 2 of meer hebben;
1 voor online/legaal, 1 voor kopiën, de derde is meestal onderweg van of naar het reparatiecenter.
Er was eens een xbox, toen kwam zijn broer #360 en HOP, dood was de xbox!Hetzelfde verhaal voor de spelmakers: Je gaat geen games meer maken voor een platform dat reeds afgeschreven is.
Pareltjes, stuk voor stuk!Sega is misschien nog het beste voorbeeld: Zij hebben echt veel hardware uitgebracht op relatief korte tijd.
Laten we het hopen dat deze generatie nog lang mee zal gaan.Maar zoals hierboven vermeld: We zitten nu in een nooit eerder geziene situaite waar we 3 consoleproducenten hebben die alle 3 goed verkopen, wat ervoor zal zorgen dat deze generatie langer zal meegaan dan alle voorgaande generaties
Ik denk ook niet dat MS snel met een opvolger van de 360 gaat komen zonder dat een hele community over ze heen valt. Ze hebben het al eerder geflikt, dus mij zou het dan ook niet verbazen. Maar ik neem aan dat MS ook van fouten leert. Hebben ze iig een hoop geleerd de afgelopen jaren.
"Ik heb een zak expected goals nog nooit een goal zien maken." - snmght
En met de post hierboven vind ik het wel weer hoog tijd om een punt achter de Xbox-PS discussie te zetten.
[ Voor 42% gewijzigd door PromoX op 18-07-2009 01:57 ]
And I'm the only one and I walk alone.
Hallo mensen,
Mijn Xbox 360 is net overleden (RROD) en zit er nu toch aan te denken om op een PS3 over te gaan.
Heb op marktplaats wel leuke advertenties gezien maar ik ben bang dat wanneer ik er een koop hij over een maand afgeprijsd is in de winkels ligt.
Heb hier en daar gezocht maar kan niks vinden over een evt. prijsverlaging.
Wat doen?
Nu kopen of nog even wachten?
Mijn Xbox 360 is net overleden (RROD) en zit er nu toch aan te denken om op een PS3 over te gaan.
Heb op marktplaats wel leuke advertenties gezien maar ik ben bang dat wanneer ik er een koop hij over een maand afgeprijsd is in de winkels ligt.
Wat doen?
43% of all statistics are worthless.
Hardware is altijd nu duurder dan over een tijdje, dus het is aan jou of je nu wilt gamen of een tijdje iets anders wilt gaan doenNowa schreef op zaterdag 18 juli 2009 @ 10:27:
Hallo mensen,
Wat doen?
Creator of: LLBLGen Pro | Camera mods for games
Photography portfolio: https://fransbouma.com
Heb je het geld, kun je het missen en wil je nu gamen? Kopen. Heb je een van die drie niet? Niet doen.
Het spul wordt vanzelf goedkoper. Over 10 jaar haal je een PS3 voor vrijwel niks op de rommelmarkt, zoals je nu een tweedehands PS2tje kunt krijgen.
Liefhebber van schieten en schijten. Ouwehoer en niet-evangelisch atheist.
Daniel36: Dat zeg ik(?) Nee, dat zeg ik niet, je hebt gelijk.
Dat is bizar, bij mij hing mn ps3 ook precies bij dat gedeelte!Verwijderd schreef op vrijdag 17 juli 2009 @ 13:14:
Ben daar nu ook toen ik daarna in die gang moest wegrennen hing m'n ps3 vast, dus ik zal weer opnieuw die ronde ruimte moeten doen eerst. Vraag me af wat het nou precies zijn, maar vind het niet erg storend. Vond wel de puzzels van Tomb Raider vroeger altijd leuker en moeilijker, maarjah toen was gamen in het algemeen nog veel 'nieuwer' voor mij, zeker 3D. Verder wel een topgame, m'n vriendin vind het leuk om dit soort games mee te kijken voor het verhaal, zelfde met Zelda e.d.
PSN: Mondaatje
Verwijderd
Hmm, ik denk dat ik eerdaags Uncharted maar eens ga kopen
Zie hem wel op Bol.com staan, maar miss dat hij gewoon in de winkel ligt voor een lagere prijs
What about God of War 3 en Heavy RainJumpman schreef op vrijdag 17 juli 2009 @ 20:10:
[...]
Verlanglijst 2010 (opgeschoven games):
Mafia 3
Beide ook helaas naar Q1 2010 verschoven

Hier in de buurt ligt die game nog steeds gewoon in de schappen ondanks dat het een wat oudere game is. Blijkt dus wel dat Uncharted nog steeds goed verkoopt, want anders vul je je schappen wel ergens anders mee. Prijs verschilt en ligt zo rond de €30,-. Wat ik overigens geen geld vind, want ik heb er €64,95 voor betaald en me kostelijk vermaakt.Verwijderd schreef op zaterdag 18 juli 2009 @ 11:49:
Hmm, ik denk dat ik eerdaags Uncharted maar eens ga kopenZie hem wel op Bol.com staan, maar miss dat hij gewoon in de winkel ligt voor een lagere prijs
Enige jammere is dat Uncharted nu in zo'n Platinum doosje zit. Komt op mij nogal goedkoop over zo'n grijs geval. Maar dat vond ik met de PS2-titels ook al overigens...
Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.
Ik heb gisteren maar eens de moeite genomen om 2.80 te installeren, maar heb op de dag al meteen 3x gehad dat m'n verbinding met psn uitvalt. Ben je een (online) game aan het spelen, hoppa, gekickt omdat je verbinding weg is. Hebben meer mensen dit?
wil een Toyota Supra mkIV!!!!! | wil een Yamaha YZF-R{1,6} | wil stiekem ook een Ducati
"Security is just a state of mind"
PSN: scorpie | Diablo 3: scorpie#2470
Verwijderd
Bij Play.com nog geen € 17,50 inclusief verzendkosten:Verwijderd schreef op zaterdag 18 juli 2009 @ 11:49:
Hmm, ik denk dat ik eerdaags Uncharted maar eens ga kopenZie hem wel op Bol.com staan, maar miss dat hij gewoon in de winkel ligt voor een lagere prijs
http://www.play.com/Games...rake-Fortune/Product.html
Verwijderd
klopt. snap dat echt niet. Je zou toch zeggen dat je zoiets aantrekkelijker wilt maken, omdat het zo'n goed verkopend spel is... Gelukkig hebben we hier in de buurt een store die uit usa importeerd en dus rode hoesjes heeft ^^. Zien er al een stuk strakker uitFeaR1986 schreef op zaterdag 18 juli 2009 @ 11:53:
Enige jammere is dat Uncharted nu in zo'n Platinum doosje zit. Komt op mij nogal goedkoop over zo'n grijs geval. Maar dat vond ik met de PS2-titels ook al overigens...
Verwijderd
Beetje lastig te bestellen zonder Credit CardVerwijderd schreef op zaterdag 18 juli 2009 @ 14:07:
[...]
Bij Play.com nog geen € 17,50 inclusief verzendkosten:
http://www.play.com/Games...rake-Fortune/Product.html
Dan bestel je 'm voor £16,95 incl. verzenden hier:Verwijderd schreef op zaterdag 18 juli 2009 @ 16:21:
[...]
Beetje lastig te bestellen zonder Credit Card
http://www.mymemory.co.uk...um-Edition-%28Sony-PS3%29
Betalen met PayPal.
Hier stond een lijstje met oude meuk... (toen was het nieuw en spannend).
Ik weet niet wat jullie doen met de hoesjes, hele dag ernaar kijken ofzo?, maar mij maakt het echt totaal niet uit of zo'n platinum doosje grijs, rood of groen is. Gebruik het toch alleen maar om schijfje eruit te halen in ps3 te duwen en weer terug te duwen. Verder ligt ie gewoon fijn aan de kant en kijk ik er toch niet meer naar.Verwijderd schreef op zaterdag 18 juli 2009 @ 16:18:
[...]
klopt. snap dat echt niet. Je zou toch zeggen dat je zoiets aantrekkelijker wilt maken, omdat het zo'n goed verkopend spel is... Gelukkig hebben we hier in de buurt een store die uit usa importeerd en dus rode hoesjes heeft ^^. Zien er al een stuk strakker uit
Verwijderd
Inderdaad een van de beste games die ik op de PS3 heb gespeeld. Alleen 60 euro voor 10 uurtjes speel plezier vind ik veel, dat spel wordt binnen no time platinum en dan sla ik mijn slagFatal Mind schreef op vrijdag 17 juli 2009 @ 13:50:
[...]
Hier ook! op dat laatste stuk na vind ik het een geniale game !
Verwijderd
BesteldSeraphus-Y schreef op zaterdag 18 juli 2009 @ 16:31:
[...]
Dan bestel je 'm voor £16,95 incl. verzenden hier:
http://www.mymemory.co.uk...um-Edition-%28Sony-PS3%29
Betalen met PayPal.
Hehe, inderdaad een appel met een peer vergelijken. De enige overeenkomst is dat je met wapens anderen een kopje kleiner maakt, maar zo zijn er veel spellen natuurlijk. GoW is ook actie, maar geen RPG, geen online mode, en het speelt zich af in de Griekse Mythologie, terwijl Demon's Souls zich afspeelt in een Dark Fantasy / Medieval sfeer.Ace schreef op vrijdag 17 juli 2009 @ 23:22:
[...]
Heb jij wel het goede spel geimporteerd want GoW vergelijken met Demon's Souls komt niet veel verder dan dat het allebei PS3 eclusives zijn?
Wel een prachtige game Demon's Souls, maar niet voor opgevers want het is een van de moeilijkste games die ik heb de laatste jaren heb gespeeld.
Uncharted is al een tijd platinum hoorVerwijderd schreef op zaterdag 18 juli 2009 @ 16:40:
[...]
Inderdaad een van de beste games die ik op de PS3 heb gespeeld. Alleen 60 euro voor 10 uurtjes speel plezier vind ik veel, dat spel wordt binnen no time platinum en dan sla ik mijn slag
Hm ja tis niet echt een goede vergelijking. Had het gebaseerd op het zien van GoW trailers en het spelen van Demon's souls uiteraard. Je kijkt neer op je character en battled met kleine maar ook mega grote vijanden. Maar goed, het is idd een moeilijke game. de moeilijkste die ik ooit heb gespeeld. Ben al tig malen dood gegaan, maar het blijft boeien. Elke keer opnieuw beginnen is opzich niet erg. Soms ben ik een half uur bezig, ga ik dood, heb ik geen zin meer. Maar de volgende dag heb ik wel die zin weer. Het spel blijft aandacht trekken. Elke keer weer omhoog zien te levelen, betere wapens vinden of upgraden. Raad het spel echt aan voor mensen die tegen een stootje kunnenAce schreef op vrijdag 17 juli 2009 @ 23:22:
[...]
Heb jij wel het goede spel geimporteerd want GoW vergelijken met Demon's Souls komt niet veel verder dan dat het allebei PS3 eclusives zijn?
Als er een spel in mijn console zit dan staat het doosje op zo'n "Now Playing" houder, dus in principe staat dat doosje dan vol in het zicht en kijk ik er dus heel de dag naar jaOmni superens schreef op zaterdag 18 juli 2009 @ 16:36:
[...]
Ik weet niet wat jullie doen met de hoesjes, hele dag ernaar kijken ofzo?
Net The Last Guy binnen gehaald, best grappig spelletje
Soort van snake meets pacman meets err.. zombieinvader
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
1 simpele vraag. Is er een mogelijkheid tot cross game platform chat? Ik kan nergens vinden op internet hoe het kan, terwijl ik wel lees dat het mogelijk is.
Ik verwacht dus dat het niet kan. Als iemand het weet. Laat het even weten. Want dit vind ik gewoon erg slecht voor een dergelijke dure console. En als het dan inderdaad gaat doordat PSN gratis is, dan zou ik graag wat willen bijbetalen voor dergelijke opties, want wat is nu next gen gamen als je nog niet eens kunt chatten met een vriend die een ander spel speelt.
Edit: Nah dan maar gewoon in een zelfde game, alleen merken we wel dat er ruim een sec vertraging! Iemand anders die dit ook heeft?
Edit 2: Ik ben blij dat sony geen geld voor PSN rekent want anders mochten ze echt aan de bak om een aantal functionaliteiten in te voeren/verbeteren
Ik verwacht dus dat het niet kan. Als iemand het weet. Laat het even weten. Want dit vind ik gewoon erg slecht voor een dergelijke dure console. En als het dan inderdaad gaat doordat PSN gratis is, dan zou ik graag wat willen bijbetalen voor dergelijke opties, want wat is nu next gen gamen als je nog niet eens kunt chatten met een vriend die een ander spel speelt.
Edit: Nah dan maar gewoon in een zelfde game, alleen merken we wel dat er ruim een sec vertraging! Iemand anders die dit ook heeft?
Edit 2: Ik ben blij dat sony geen geld voor PSN rekent want anders mochten ze echt aan de bak om een aantal functionaliteiten in te voeren/verbeteren
[ Voor 23% gewijzigd door uchiha tijntje op 18-07-2009 20:18 ]
Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.
Misschien kan je God of War (1&2) uit de budgetbak halen en deze spelen want ze zijn het zeker waard. Ongetwijfeld een musttechnoaddict schreef op zaterdag 18 juli 2009 @ 18:21:
[...]
Hm ja tis niet echt een goede vergelijking. Had het gebaseerd op het zien van GoW trailers en het spelen van Demon's souls uiteraard. Je kijkt neer op je character en battled met kleine maar ook mega grote vijanden. Maar goed, het is idd een moeilijke game. de moeilijkste die ik ooit heb gespeeld. Ben al tig malen dood gegaan, maar het blijft boeien. Elke keer opnieuw beginnen is opzich niet erg. Soms ben ik een half uur bezig, ga ik dood, heb ik geen zin meer. Maar de volgende dag heb ik wel die zin weer. Het spel blijft aandacht trekken. Elke keer weer omhoog zien te levelen, betere wapens vinden of upgraden. Raad het spel echt aan voor mensen die tegen een stootje kunnen
DS uitgespeeld (1e walkthrough) maar NG+ en misschien NG++ wil ik ook nog doen. En misschien nog eens opnieuw beginnen met een Royal of Assassin.
Verwijderd schreef op zaterdag 18 juli 2009 @ 16:40:
[...]
Inderdaad een van de beste games die ik op de PS3 heb gespeeld. Alleen 60 euro voor 10 uurtjes speel plezier vind ik veel, dat spel wordt binnen no time platinum en dan sla ik mijn slag
http://www.budgetgaming.n...ke04896s+fortune_PS3.htmlVerwijderd schreef op zaterdag 18 juli 2009 @ 11:49:
De Platinum-editie is voor rond de 20 euro te koop.
[ Voor 34% gewijzigd door ymmv op 19-07-2009 10:15 ]
Die feature staat volgens de geruchten gepland voor een toekomstige firmware-update.uchiha tijntje schreef op zaterdag 18 juli 2009 @ 19:04:
1 simpele vraag. Is er een mogelijkheid tot cross game platform chat? Ik kan nergens vinden op internet hoe het kan, terwijl ik wel lees dat het mogelijk is.
Ik verwacht dus dat het niet kan. Als iemand het weet. Laat het even weten.
Dat staat ie volgens mij al sinds de release van de PS3. Snap totaal niet waarom Sony dat nog niet gedaan heeft. Als je niet snapt dat mensen dat handig zouden vinden, ben je of erg kortzichtig, of luister je niet naar je klanten.ymmv schreef op zondag 19 juli 2009 @ 10:11:
[...]
Die feature staat volgens de geruchten gepland voor een toekomstige firmware-update.
Ben er nog niet achter in welke categorie ik Sony moet plaatsen.
Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three
Of ze luisteren wel en de meerderheid van de PS3-bezitters (lees: beta-testers) vind het overbodig.BM schreef op zondag 19 juli 2009 @ 11:07:
[...]
Dat staat ie volgens mij al sinds de release van de PS3. Snap totaal niet waarom Sony dat nog niet gedaan heeft. Als je niet snapt dat mensen dat handig zouden vinden, ben je of erg kortzichtig, of luister je niet naar je klanten.
Hey,
Ik ben op zoek naar een ps3 spel, maar zou zo ff niet weten wat een beetje geschikt is.
Ik zoek zoiets als ratchet and clank, zeg maar.. platform spel met schiet/vecht elementen erin waarbij je wapens en jezelf kan upgraden.
Bestaat er, buiten ratchet and clank, op de ps3 zo'n spel?
Een minder vrolijk thema oid maakt mij niet zoveel uit.
De spellen die ik nu al heb:
- mgs4
- saints row 2
- ratchet and clank tools of destruction
- battlefield bad company
Alvast bedankt!
Ik ben op zoek naar een ps3 spel, maar zou zo ff niet weten wat een beetje geschikt is.
Ik zoek zoiets als ratchet and clank, zeg maar.. platform spel met schiet/vecht elementen erin waarbij je wapens en jezelf kan upgraden.
- mgs4
- saints row 2
Alvast bedankt!
Of je doet iets meer moeite voor de minderheid die het wel fijn vindt?OPSLAGHOND schreef op zondag 19 juli 2009 @ 11:27:
[...]
Of ze luisteren wel en de meerderheid van de PS3-bezitters (lees: beta-testers) vind het overbodig.
Zou kunnen, maar als ik even snel rond zoek lijkt het 1 van de meest gevraagde featuresOPSLAGHOND schreef op zondag 19 juli 2009 @ 11:27:
[...]
Of ze luisteren wel en de meerderheid van de PS3-bezitters (lees: beta-testers) vind het overbodig.
Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three
Was het niet eerder iets met patenten enzo(van Microsoft?) waardoor Sony dat niet zo een twee drie door kon voeren?
Misschien is het implementeren van dat soort dingen toch net even moeilijker dan wij zo even kunnen verzinnen.BM schreef op zondag 19 juli 2009 @ 11:07:
[...]
Dat staat ie volgens mij al sinds de release van de PS3. Snap totaal niet waarom Sony dat nog niet gedaan heeft. Als je niet snapt dat mensen dat handig zouden vinden, ben je of erg kortzichtig, of luister je niet naar je klanten.
Gisteravond eindelijk voor het eerste Batllefield 1943 geprobeerd, speelt heerlijk. Ik ben in mijn studententijd nogal verslaafd geweest aan de Urban Terror mod en dit past precies in die verslaving. Jammer alleen dat het aantal kaarten beperkt is. Nu alleen nog het probleem voor welk systeem ik hem wil kopen, op zich maakte het grafisch niets uit en de joypads geven niet echt een verschil. Dus ik neig nu meer naar de PS3, omdat het een puur online ervaring is en mocht geen zin meer hebben in de fee van Live, dan zou dit spel nutteloos zijn. Plus dat de PS3 spelers nog wat hulp kunnen gebruiken voor Coral Sea begreep ik...
- I've run out of sick days, so I'm calling in dead - Xbox Live Gamertag PSN id
Of een dergelijke functionaliteit geeft een onevenredige belasting voor het gratis PSN, en zou niet gratis kunnen. Online play en contact met mensen die in dezelfde game zitten lijken mij allemaal relevante functies. Voor de rest kan je gewoon een telefoon gebruikenuchiha tijntje schreef op zondag 19 juli 2009 @ 11:34:
[...]
Of je doet iets meer moeite voor de minderheid die het wel fijn vindt?
Ratchet & Clank: Quest for Booty is een aanrader en natuurlijk Uncharted: Drake Fortune (Tomb-raider-achtig met verschillende upgrades, puzzels en verbluffende graphics).pingwings schreef op zondag 19 juli 2009 @ 11:33:
Hey, Ik ben op zoek naar een ps3 spel, maar zou zo ff niet weten wat een beetje geschikt is.
- mgs4
- saints row 2
Alvast bedankt!
Ja, minderheden krijgen immers altijd voorrang in deze wereld.uchiha tijntje schreef op zondag 19 juli 2009 @ 11:34:
[...]Of je doet iets meer moeite voor de minderheid die het wel fijn vindt?
Eén van de meest gevraagde features onder x360-bezittende PS3-bezitters.BM schreef op zondag 19 juli 2009 @ 11:37:
[...]Zou kunnen, maar als ik even snel rond zoek lijkt het 1 van de meest gevraagde features
De meest gevraagde feature is natuurlijk Backwards Compatibility.
Ik heb er misschien neit genoeg verstand van maar misschien is het XMB en de opzet van de firmware gewoon niet toereikend voor deze opties? MS heeft het slim gedaan om deze optie standaard in de firmware te bouwen waardoor eigenlijk alle chat, ook die ingame, via het dashboard loopt? Sony laat alle chat door de software van de game lopen. zouden ze nu nog een kanaal moeten openen dan klost dat volgens mij gewoon teveel processorkracht. je bent deze feature immers dubbel aan het ondersteunen. Ik denk dat die cross platform chat gewoon binnen de huidige architectuur van het XMB en de software niet kan. Ik moet zeggen dat ik heb soms wel mis als er een vriend van me online komt en ik samen met hem wil killzonen. ff een berichtje tikken werkt ook prima maar het komt er vaak op neer dat we elkaar ff bellen.BM schreef op zondag 19 juli 2009 @ 11:07:
[...]
In het vakje: wees blij dat ze er zijn anders zaten we misschien nog steeds met cardridges te klooien op zwart wit. Sony heeft met de PS1 de 3D gamewereld in een stroomversnelling gebracht en met de PS2 het gamen cool gemaakt. Wie weet hoe duur een Live abbo zou zijn as Sony het PSN niet gratis had gemaakt? MS en Sony houden elkaar scherp.Ben er nog niet achter in welke categorie ik Sony moet plaatsen.
Playstation 3 - PSN ID: Sw0pDiller | XBOX360 Premium - Gamertag: ZakkeWasser | DELL New Studio 17 laptop
Verwijderd
Ik heb sinds eergister geen toegang meer met mijn account tot het PS network. Dit na het installeren van de nieuwe firmware. Het duurd heel lang om in te loggen, en als hij is ingelogd staat er bij mijn vriendelijst allemaal rode kruisjes. Ik kan ze wel een bericht sturen, maar mij zien ze offline staan.
Ik dacht eerst dat het aan de modem lag, ik had de KPN Experia Box TG787. En had NAT type 3 met deze modem.
Ik heb hem vervangen door een modem/router van Level One. Nu heb ik NAT type 2 en kan ik alles lekker zelf instellen
Heb maar een andere account aangemaakt. Want ik kwam er niet meer op.
Ik dacht eerst dat het aan de modem lag, ik had de KPN Experia Box TG787. En had NAT type 3 met deze modem.
Ik heb hem vervangen door een modem/router van Level One. Nu heb ik NAT type 2 en kan ik alles lekker zelf instellen
Heb maar een andere account aangemaakt. Want ik kwam er niet meer op.
[quote]OPSLAGHOND schreef op zondag 19 juli 2009 @ 12:17:
[...]
Ratchet & Clank: Quest for Booty is een aanrader en natuurlijk Uncharted: Drake Fortune (Tomb-raider-achtig met verschillende upgrades, puzzels en verbluffende graphics).
Hmm ik hoorde dat die Quest for booty erg kort was (2/3 uur).
Ik heb de uncharted demo geprobeerd, maar op 1 of andere manier is dat niet mijn soort spel.
mgs4 bijvoorbeeld heb ik gekregen bij mijn ps3, maar die heb ik na 5 minuten uit verveling in de kast gelegd.
[...]
Ratchet & Clank: Quest for Booty is een aanrader en natuurlijk Uncharted: Drake Fortune (Tomb-raider-achtig met verschillende upgrades, puzzels en verbluffende graphics).
Ik heb de uncharted demo geprobeerd, maar op 1 of andere manier is dat niet mijn soort spel.
mgs4 bijvoorbeeld heb ik gekregen bij mijn ps3, maar die heb ik na 5 minuten uit verveling in de kast gelegd.
Uncharted vond ik helemaal geweldig, MGS4 is ook niet mijn spel, helaas gekocht bij de release en al snel niet meer aangeraakt.
39
MGS4 saai? Je moet eens naar de 3rde Act komen. Of het allerlaaste film(pje)!
lol.. ik heb nu 3 bosses verslagen, maar ik snap nog niet eens de helft van de game. Zo weet ik niet wat NG+ moet zijnVerwijderd schreef op zaterdag 18 juli 2009 @ 19:31:
[...]
Misschien kan je God of War (1&2) uit de budgetbak halen en deze spelen want ze zijn het zeker waard. Ongetwijfeld een mustGrafisch is het allesbehalve slecht dus laat het zeker niet daardoor (GoW2 was de mooiste game op de PS2).
DS uitgespeeld (1e walkthrough) maar NG+ en misschien NG++ wil ik ook nog doen. En misschien nog eens opnieuw beginnen met een Royal of Assassin.
Misschien is Demon's souls iets? Moet je wel importeren uit Asia. Zelf ook gedaan. Met die game ben je langer bezig dan welke game ook. Wapens upgraden en jezelf upgraden enzo zit er allemaal in. Tis wel een game waar je doorzettingsvermogen voor moet hebben, want je gaat veel dood. En als je dood ga moet je in die level opnieuw beginnen. Gaanderweg leer je steeds beter vechten enzo, en kom je er wel. Maar het is geen game voor opgeverdOPSLAGHOND schreef op zondag 19 juli 2009 @ 12:17:
[...]
[...]
Ja, minderheden krijgen immers altijd voorrang in deze wereld.
[...]
Eén van de meest gevraagde features onder x360-bezittende PS3-bezitters.
De meest gevraagde feature is natuurlijk Backwards Compatibility.
Hehe niet saai, maar gewoon niet mijn dingTankbuster schreef op zondag 19 juli 2009 @ 12:46:
MGS4 saai? Je moet eens naar de 3rde Act komen. Of het allerlaaste film(pje)!
Maar zijn er echt niet gewone platformers met ietswat diepgang te vinden op de ps3?
Als Sony dit wel kan als ze (net als live) een klein bedrag per maand vragen sta ik vooraan om zo'n abonnement af te sluitenDCFreak schreef op zondag 19 juli 2009 @ 12:06:
[...]
Of een dergelijke functionaliteit geeft een onevenredige belasting voor het gratis PSN, en zou niet gratis kunnen.
Ja, maar dat gamed zo lastig, met een telefoon aan je oorVoor de rest kan je gewoon een telefoon gebruiken
Dat lijkt me stug. Sony reserveerd 1 core van de Cell voor het menu en OS, lijkt me dat dat performance wise wel zou moeten kunnen.swopdark schreef op zondag 19 juli 2009 @ 12:20:
[...]
Ik heb er misschien neit genoeg verstand van maar misschien is het XMB en de opzet van de firmware gewoon niet toereikend voor deze opties?
MS heeft het slim gedaan om deze optie standaard in de firmware te bouwen waardoor eigenlijk alle chat, ook die ingame, via het dashboard loopt? Sony laat alle chat door de software van de game lopen. zouden ze nu nog een kanaal moeten openen dan klost dat volgens mij gewoon teveel processorkracht. je bent deze feature immers dubbel aan het ondersteunen.
Mja, wil soms nog wel eens ouwehoeren met een vriend van me, maar wel spelen echt lang niet altijd dezelfde games, dan is het wel makkelijkIk denk dat die cross platform chat gewoon binnen de huidige architectuur van het XMB en de software niet kan. Ik moet zeggen dat ik heb soms wel mis als er een vriend van me online komt en ik samen met hem wil killzonen. ff een berichtje tikken werkt ook prima maar het komt er vaak op neer dat we elkaar ff bellen.
Dat Sony goeie dingen gedaan heeft voor het gamen kan moeilijk ontkend worden, maar vind niet dat je dat hier mee moet wegen. Deze (imho verdomd handige) feature missen ze, en dat ze dan jaren terug leuke dingen gedaan hebben, tja.[...]
In het vakje: wees blij dat ze er zijn anders zaten we misschien nog steeds met cardridges te klooien op zwart wit. Sony heeft met de PS1 de 3D gamewereld in een stroomversnelling gebracht en met de PS2 het gamen cool gemaakt. Wie weet hoe duur een Live abbo zou zijn as Sony het PSN niet gratis had gemaakt? MS en Sony houden elkaar scherp.
Verder gok dat een Live abo net zo duur zou zijn. Ten tijde van de Xbox 1 was de prijs volgens mij exact hetzelfde, en had Sony uberhaupt nog amper wat met online gedaan.
Xbox
Het spel is wel kort, maar daar is de prijs ook naar, dacht ergens tussen de 15 en 20 euro.pingwings schreef op zondag 19 juli 2009 @ 12:39:
Demo's geven niet altijd een goed beeld van het spel zelf, sommige spellen "groeien" naar mate je verder komt/meer speelt.Ik heb de uncharted demo geprobeerd, maar op 1 of andere manier is dat niet mijn soort spel.
Zo vond ik de demo van INfamous waardeloos, maar ik zag de game laatst bij een vriend en ik denk er toch over na om het spel alsnog te gaan kopen.
Jeej!
Volgende week Wipeout HD Fury:

Volgende week Wipeout HD Fury:

quote: http://blog.eu.playstatio...per-diary-new-game-modes/The pack will be priced at £7.99 / €9.99 and will provide three new race types – Eliminator, Zone Battle and Detonator, 12 new tracks, 13 new ships, 6 new music tracks, a redesigned menu system, a new campaign to complete as well a host of new trophies to win. Oh and let’s not forget the additional ranks for you to achieve online.
trailer: http://www.gametrailers.com/video/e3-09-wipeout-hd/50757There are 4 tracks that are playable in forward and reverse, these tracks include the zone variants and there are 4 zone specific tracks that are playable one way…
[ Voor 82% gewijzigd door Tim op 19-07-2009 13:27 ]
Care to elaborate?Tes schreef op zondag 19 juli 2009 @ 13:19:
Persoonlijk vind ik het nog steeds jammer dat de PSN store geen concurrentie heeft.
Kan me totaal geen voorstelling maken wat je bedoeld
Xbox
Sony kan de prijzen zelf bepalen ze hebben geen reden om de prijs te verlagen. Bijvoorbeeld de originele Wipeout is anderhalf jaar niet voor minder dan €18 verkrijgbaar geweest, wat bijna net zoveel is als dat ik betaald heb voor mijn andere games (waar een stuk meer content in zit).BM schreef op zondag 19 juli 2009 @ 13:20:
[...]
Care to elaborate?
Kan me totaal geen voorstelling maken wat je bedoeld
[ Voor 12% gewijzigd door Tim op 19-07-2009 13:25 ]
Dat snapt hij denk ik ook wel, maar wat ik me dan afvraag is, hoe zou je die concurrentie willen creeren?Tes schreef op zondag 19 juli 2009 @ 13:23:
[...]
Sony kan de prijzen zelf bepalen ze hebben geen reden om de prijs te verlagen. Bijvoorbeeld de originele Wipeout is anderhalf jaar niet voor minder dan €18 verkrijgbaar geweest, wat bijna net zoveel is als dat ik betaald heb voor mijn andere games (waar een stuk meer content in zit).
Geen idee, dat maakt me niet zoveel uituchiha tijntje schreef op zondag 19 juli 2009 @ 13:26:
[...]
Dat snapt hij denk ik ook wel, maar wat ik me dan afvraag is, hoe zou je die concurrentie willen creeren?
Misschien codes verkopen waarmee je de content kan downloaden.
Volgens mij zit de feature er wel in, je hebt een optie 'code inlossen'. Maar ik neem aan dat de makers zelf ook groot deel van de prijs bepaald en Sony enkel in de gaten houd of het nog goed verkoopt.Tes schreef op zondag 19 juli 2009 @ 13:30:
Geen idee, dat maakt me niet zoveel uit
Misschien codes verkopen waarmee je de content kan downloaden.
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Die optie is er idd, maar volgens mij levert Sony die codes uit, en komt het dus op exact hetzelfde neerSinergyX schreef op zondag 19 juli 2009 @ 13:32:
[...]
Volgens mij zit de feature er wel in, je hebt een optie 'code inlossen'. Maar ik neem aan dat de makers zelf ook groot deel van de prijs bepaald en Sony enkel in de gaten houd of het nog goed verkoopt.
Sony beheert het netwerk, en zal dus ook geen andere verkopers toelaten, net zo min als dat Microsoft ineens andere partijen toelaten op hun Live Marketplace
Ergens jammer, vanwege het gebrek aan concurrentie, maar tegelijk wel heel logisch.
Xbox
Ik heb niets tegen een cross game chat functie, maar om te gaan betalen ervoor zie ik niet echt zitten. Net zo makkelijk stuur ik een tekst berichtje, dat volgens mij nog sneller is dan: BT oortje aanzetten (eventueel erachter komen dat batterij weer leeg is) dan aanmelden/in oor stoppen/menu doorlopen om vriend te selecteren etc. Dit dan alleen om iemand te inviten voor een spel ofzo, bij uitgebreide gesprekken is voice chat wel efficienter.BM schreef op zondag 19 juli 2009 @ 13:08:
[...]
Als Sony dit wel kan als ze (net als live) een klein bedrag per maand vragen sta ik vooraan om zo'n abonnement af te sluiten
Gebruik dan een draadloos oortje[...]
Ja, maar dat gamed zo lastig, met een telefoon aan je oor![]()
We spreken best verder in het topic van deze game.technoaddict schreef op zondag 19 juli 2009 @ 12:56:
[...]
lol.. ik heb nu 3 bosses verslagen, maar ik snap nog niet eens de helft van de game. Zo weet ik niet wat NG+ moet zijnVindt ik het onduidelijk welke eigenschappen ( Bijv Dex of Strenght ) moet upgraden voor me Knight character. Ja strength en Vitality lijken me belangrijk, maar las opeens op de Wiki van DS dat strength hoger dan 22 geen extra strength meer geeft aan het wapen. Tenzij je een special wapon hebt. Wat kan ik doen met die soul van de 1e 2 bosses? moet ik die opnemen zodat ik paar 1000 souls erbij heb, of moet ik die aan een black smith geven? Etc. Die wiki pagina vindt ik overigens niet heel duidelijk.
offtopic: Mja, het is de enige wiki site dus daar moeten we het mee doen. Je kan ook eens kijken op gamershell.com waar een goede walkthrough staat.
Ik boost ook vooral Strength, Vitality en Endurance (belangrijk), Dexterity komt er net na. Het klopt dat, als ik nu Strenght omhoog doe, de damage rate van mijn wapen niet meer omhoog gaat. Ik wil dan ook wapens die meescalen met je sterkte (Meat Cleaver is 1, maar die is log).
NG+ is bijna hetzelfde als je eerste spel maar alles is moeilijker en je krijgt natuurlijk ook meer XP. Je neemt wel je items, souls, wapens etcetera mee.
Je kijkt best op de wiki site wat je moet doen met de Souls, je kan er wapens mee upgraden, spells & magic mee leren, ze consumeren voor de XP is echt niet de moeite. Ook hebben de meeste Souls wel meerdere mogelijkheden, zoals 2 spells, 1 miracle bvb. Dus soms moet je kiezen wat je wilt, als je de andere spell wilt moet je dus diezelfde demon doden in NG+
Het volledige spel is echt veel beter dan wat de demo je laat zien.pingwings schreef op zondag 19 juli 2009 @ 12:39:
[ Voor 15% gewijzigd door SToRM666 op 20-07-2009 11:50 ]
Beetje vergezocht. Er staan best wat games op PSN van derde partijen. En de concurrentie heb je tussen de games. Ben je echt een koopjesjager dan kan je nog kijken in welke regio een spel het goedkoopst is het daar aanschaffen.BM schreef op zondag 19 juli 2009 @ 13:52:
[...]
Die optie is er idd, maar volgens mij levert Sony die codes uit, en komt het dus op exact hetzelfde neer
Sony beheert het netwerk, en zal dus ook geen andere verkopers toelaten, net zo min als dat Microsoft ineens andere partijen toelaten op hun Live Marketplace
Ergens jammer, vanwege het gebrek aan concurrentie, maar tegelijk wel heel logisch.
PSN: Shiver23
Is Battlefield Bad Company een goede game? Ik zie m nu voor 15 pond staan, dus ik twijfel of ik m zou kopen of niet
Het is vrij subjectief, maar bij deze een gouden tip (zeker als je een leuke co-op game zoekt). Comet Crash. Echt briljante game. Veel diepgang en best lastig. Wel effe naar USA PSN gaan...
Aan bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend. Aan de tekst hieronder wel.
vrienden van mij vinden het een leuk spel maar ikzelf heb het niet zo op shooters. heb het spel daardoor ook maar effe gespeeld max 3 uur. mocht je interesse hebben om mijn spel over te nemen dm of mail me effeSToRM666 schreef op maandag 20 juli 2009 @ 12:18:
Is Battlefield Bad Company een goede game? Ik zie m nu voor 15 pond staan, dus ik twijfel of ik m zou kopen of niet
Ja, doh, dat er niet alleen Sony games staan snap ikShiver23 schreef op maandag 20 juli 2009 @ 12:12:
[...]
Beetje vergezocht. Er staan best wat games op PSN van derde partijen. En de concurrentie heb je tussen de games. Ben je echt een koopjesjager dan kan je nog kijken in welke regio een spel het goedkoopst is het daar aanschaffen.
Vond het zelf een erg leuk spel (gespeeld op de 360). Zowel single- als multiplayer erg vermakelijk. Singleplayer is niet heel lang (uurtje of 12 op moeilijkst, uurtje of 8 ofzo op normal, kan wel sneller als je wat beter bent dan ikRenaldoNiels schreef op maandag 20 juli 2009 @ 12:27:
[...]
vrienden van mij vinden het een leuk spel maar ikzelf heb het niet zo op shooters. heb het spel daardoor ook maar effe gespeeld max 3 uur. mocht je interesse hebben om mijn spel over te nemen dm of mail me effe
Xbox
Ik vind hem wel leuk, maar het heeft toch niet de subtiliteit en leveldesign van PJ Monsters. Speel singleplayer trouwens. Tempo ligt vrij hoog, dus verwacht dat coop alleen leuk is met ervaren gamers.spaceboy schreef op maandag 20 juli 2009 @ 12:23:
Het is vrij subjectief, maar bij deze een gouden tip (zeker als je een leuke co-op game zoekt). Comet Crash. Echt briljante game. Veel diepgang en best lastig. Wel effe naar USA PSN gaan...
Ik ben de laatste tijd toch vrij veel bezig met shooters. Ik heb nog niet zo lang geleden Killzone 2 en Resistance 2 uitgespeeld en deze lijkt me wel leuk vanwege de mogelijkheid om alles kapot te schietenRenaldoNiels schreef op maandag 20 juli 2009 @ 12:27:
[...]
vrienden van mij vinden het een leuk spel maar ikzelf heb het niet zo op shooters. heb het spel daardoor ook maar effe gespeeld max 3 uur. mocht je interesse hebben om mijn spel over te nemen dm of mail me effe
Ik zal eerst de demo maar eens binnenhalen...
De demon van BC vond ik iig drie keer niks, maar dat zal mischien aan mij liggen. Terwijl ik wel een grote shooter fan ben.
Ps4/switch gamer
Deze werken toch niet op een nieuwe ps3? Zouden ze ooit nog in de PSN store komen? Ik heb deel 1 echt kapotgespeeld, maar heb zelf geen ps2 dus deel 2 nog steeds niet kunnen spelen. Ik zou er bij een ps2 voor kopen (die kosten ook echt niks meer).Verwijderd schreef op zaterdag 18 juli 2009 @ 19:31:
[...]
Misschien kan je God of War (1&2) uit de budgetbak halen en deze spelen want ze zijn het zeker waard. Ongetwijfeld een mustGrafisch is het allesbehalve slecht dus laat het zeker niet daardoor (GoW2 was de mooiste game op de PS2).
Co-op maakt het spel wel wat gemakkelijker imho. Dan kan je je gaan specialiseren in bepaalde dingen.SeamusXanthus schreef op maandag 20 juli 2009 @ 13:01:
Ik vind hem wel leuk, maar het heeft toch niet de subtiliteit en leveldesign van PJ Monsters. Speel singleplayer trouwens. Tempo ligt vrij hoog, dus verwacht dat coop alleen leuk is met ervaren gamers.
Meestal laat ik iemand gewoon de trainingsmissie doen, en dan na 1 echt spelletje lukt het wel.
Het is trouwens bizar dat dit spel nog steeds niet uitgebracht is op de EU store.
[ Voor 7% gewijzigd door crazyx op 20-07-2009 16:00 ]
WipeOut HD Fury pack komt aanstaande donderdag uit 

The pack will be priced at £7.99 / €9.99 and will provide three new race types – Eliminator, Zone Battle and Detonator, 12 new tracks, 13 new ships, 6 new music tracks, a redesigned menu system, a new campaign to complete as well a host of new trophies to win. Oh and let’s not forget the additional ranks for you to achieve online. We are really excited about the content and hope you enjoy all the new features.

Te laat... Tes was er om 13:19 al bij
Maar al met al inderdaad:

Weet alleen niet wat ik van de prijs moet vinden.
Aan de ene kant voelt het als veel geld voor een "update" / "patch", maar als je de toegevoegde dingen zo leest lijkt het meer op een semi-nieuwe game en dan is die €9,99 beter dan het dubbele voor HD zelf.
Ow ja

Maar mijn plaatjes zijn mooier!

Die uitbreiding op Wipeout ga ik direct kopen zodra die online staat
[ Voor 11% gewijzigd door SToRM666 op 20-07-2009 18:15 ]
Ben d´r nou wel beetje klaar mee... had tijdje geleden al m´n ps3 verplaats omdat ie te warm werd in de kast waar hij in stond, was nog wel begrijpelijk, dus affijn dat ding verplaatst...
Nou flikt de ps3 het me vanmiddag weer... eerst viel het geluid weg, affijn bekend ritueel, wacht even 1 minuut en het was weer terug, en ja hoor, ook deze keer was dit de situatie. Vervolgens weer 5 minuten kunnen spelen, waarna die gewoon knetterhard vastliep... eerst leek het of ik duke nukem 3d aan spelen was qua grafics, en toen liep die gewoon vast, ff de aan-uit knop ingedrukt houden deed wonderen waarna ik gewoon weer een uur heb kunnen spelen...
Het lompe was, tis waarschijnlijk niet eens een hitte probleem, nu dat ik de ps3 op m'n bureau heb staan, komt er alleen nog maar koude lucht uit ( kouder als de omgevings temp zo'n 25 graden in me kamer gok ik )
* Gaat morgen naar dynabyte bellen zodat ze hem mooi kunnen omruilen.
Nou flikt de ps3 het me vanmiddag weer... eerst viel het geluid weg, affijn bekend ritueel, wacht even 1 minuut en het was weer terug, en ja hoor, ook deze keer was dit de situatie. Vervolgens weer 5 minuten kunnen spelen, waarna die gewoon knetterhard vastliep... eerst leek het of ik duke nukem 3d aan spelen was qua grafics, en toen liep die gewoon vast, ff de aan-uit knop ingedrukt houden deed wonderen waarna ik gewoon weer een uur heb kunnen spelen...
Het lompe was, tis waarschijnlijk niet eens een hitte probleem, nu dat ik de ps3 op m'n bureau heb staan, komt er alleen nog maar koude lucht uit ( kouder als de omgevings temp zo'n 25 graden in me kamer gok ik )
[ Voor 13% gewijzigd door Fatal Mind op 20-07-2009 18:29 ]
- Ahum... er is een apart topic voor "defecten" --> PS3 defecten topic Deel 1Fatal Mind schreef op maandag 20 juli 2009 @ 18:28:
Ben d´r nou wel beetje klaar mee... had tijdje geleden al m´n ps3 verplaats omdat ie te warm werd in de kast waar hij in stond, was nog wel begrijpelijk, dus affijn dat ding verplaatst...
...
Misschien heb je 'm een tijdje geleden al de nek omgedraaid omdat ie verkeerd stond.
Ventileer je wel genoeg op de kamer?
Kouder als de omgevingstemperatuur?
Dan wil ik graag die PS3 van je overnemen!
Lijkt me inderdaad ook sterk....
Zal er wel mee te maken hebben dat blazende lucht koeler aan doet voelen omdat je haartjes overeind gaan staan, dus net als met zo'n staande fan...
Maar moet zeggen dat ik die hittproblemen toch niet snap.
Er waren in den beginne tests van PS3's die ze in sauna's van 80 graden Celcius Blu-rays films lieten afspelen en dergelijke. Nu waren dat dus wel de launch-versies, maar de nieuwere zouden dat juist toch nog beter moeten doen omdat deze minder warm zouden worden?
Tja, kouder als omgeving is misschien moeilijk te bereiken, maar zo voelt het toch echt. oftewel, je kan nou niet zeggen dat de PS3 warm wordt, lucht is ook nooit erg heet geweest, maarja.FeaR1986 schreef op maandag 20 juli 2009 @ 19:02:
[...]
Lijkt me inderdaad ook sterk....
Zal er wel mee te maken hebben dat blazende lucht koeler aan doet voelen omdat je haartjes overeind gaan staan, dus net als met zo'n staande fan...
Maar moet zeggen dat ik die hittproblemen toch niet snap.
Er waren in den beginne tests van PS3's die ze in sauna's van 80 graden Celcius Blu-rays films lieten afspelen en dergelijke. Nu waren dat dus wel de launch-versies, maar de nieuwere zouden dat juist toch nog beter moeten doen omdat deze minder warm zouden worden?
Misschien dat er met de nieuwe versies veranderen in de koeling zijn doorgebracht ? Kleinere koelblokken ofzo, of ik heb gewoon een maandag ochtend model, wie weet.
Met haartjes heeft het ook al niks te makenFeaR1986 schreef op maandag 20 juli 2009 @ 19:02:
Zal er wel mee te maken hebben dat blazende lucht koeler aan doet voelen omdat je haartjes overeind gaan staan
Tot zover deze basisles natuurkunde

"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein
Dit topic is gesloten.