Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FeaR
  • Registratie: Maart 2007
  • Nu online

FeaR

In GoT we trust

Exirion schreef op maandag 20 juli 2009 @ 19:25:
[...]
Met haartjes heeft het ook al niks te maken ;) Jij bent ongeveer 37C, en als de lucht in je omgeving kouder is (zoals meestal) dan verwarm jij de lucht om je heen. Als die lucht stilstaat dan verlies je minder warmte omdat delta T steeds kleiner wordt. Zodra de lucht om je heen beweegt krijg je steeds verse koele lucht langs je, en blijft delta T groter. Daardoor voelt de lucht kouder aan omdat je sneller warmte afgeeft.

Tot zover deze basisles natuurkunde 8)7
Riiiight...
En daarom heb ik nu geen Natuur-profiel gekozen :+
Met die haartje was wat me bij stond van Biologie op brugklas niveau, dus kan zijn dat ik het:
A. Niet goed begrepen heb
B. Ben vergeten hoe het exact zat
C. Niet goed oplette en het maar half hoorde
D. Het me niet interesseerde en meer in hoofdstuk "seksuele voorlichting" zat te bladeren
E. Al het bovenstaande

Ikzelf ga voor E >:)

Maar blijft een feit dat een PS3 die koelere lucht dan kamertemperatuur uitspuugt wel erg tof is :+

[ Voor 4% gewijzigd door FeaR op 20-07-2009 19:29 ]

Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bij ons is gisteren ingebroken en hebben ze de Sony PS3 meegenomen. Nu las ik op internet verhalen over het achterhalen van de PS3 op serienummer.

Heb ik sony gebeld kreeg ik een pipo aan de lijn die zei dat ik achterop het apparaat moest kijken. Heb hem uitgelegd dat dit niet goed, omdat hij gestolen is! :s

Heb vervolgens mediamarkt gebeld, maar die kunnen via hun bon geen serienummers achterhalen. Want dat slaan hun niet op.

Wat te doen nu? Iemand advies of ervaringen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Verwijderd schreef op maandag 20 juli 2009 @ 19:42:
Bij ons is gisteren ingebroken en hebben ze de Sony PS3 meegenomen. Nu las ik op internet verhalen over het achterhalen van de PS3 op serienummer.

Heb ik sony gebeld kreeg ik een pipo aan de lijn die zei dat ik achterop het apparaat moest kijken. Heb hem uitgelegd dat dit niet goed, omdat hij gestolen is! :s

Heb vervolgens mediamarkt gebeld, maar die kunnen via hun bon geen serienummers achterhalen. Want dat slaan hun niet op.

Wat te doen nu? Iemand advies of ervaringen?
Erg vervelend dat ze ingebroken hebben.
Je serienummer van je apparatuur opschrijven voordat het gestolen wordt? Niet echt iets waar je aan hebt. Heb je je PS3 geregistreerd bij Sony, want dan moeten ze het wel kunnen zien. Dat serienummer heb je dan online ergens ingevoerd. Mocht je de doos nog hebben zou het daar nog op kunnen staan, maar dat zal wel niet.
Als je een CC hebt gekoppeld aan je PS3 dan zou ik dat wel laten blokkeren door Sony of de creditcardmaatschappij.

PSN: Shiver23

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ja ben op de doos aan het kijken, maar moet een heel lang nummer zijn met CE heb ik gelezen.

Heb deze cijfers op de doos:
80025 75540
71171943075
CEL
CECHG04
220-240V
P-27430373-B
S01-4166110-5

Deze cijfers op bon MediaMarkt:
3210.1068267
11180.9246377

zit daar ergens het serienummer in?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Niet online
Zo, heb ook even mijn doos en PS3 erbij gepakt :)
Serienummer op de PS3 ziet er zo uit: 02-12345678 - 8765432 - CECHC04
Op de doos zo: P - 12345678 - 7 / S01 - 8765432 - K en CECHC04 staat nog ergens boven.
Je kan dus mbv de doos alles behalve de eerste twee cijfers achterhalen. (Heb niet mijn echte nummer gebruikt, maar meer gewoon 12345678 en 8765432 gedaan ter illustratie)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exirion
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 00:27

Exirion

Gadgetfetisjist

Verwijderd schreef op maandag 20 juli 2009 @ 19:59:
ja ben op de doos aan het kijken, maar moet een heel lang nummer zijn met CE heb ik gelezen.

80025 75540
71171943075
CEL
CECHG04
220-240V
P-27430373-B
S01-4166110-5

3210.1068267
11180.9246377

Ik vermoed dat de "71171943075" samen met "CECHG04" het serienummer is. Het klopt iig dat het eerste deel 11 cijfers is.

"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• scorpie
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 05-10 10:25

scorpie

Supra Addict

Ik heb op eu.playstation.com ooit eens mijn serienummer ingevoerd en zo staat het bij hun in het systeem:
Serienummer Modelnummer
02-12345678-1234567 CECHC04

Uuhm.. ja, zoals hierboven dus ook al vermeld.

edit: What the hell, ik kijk even in m'n trophy friends list en er heeft gewoon iemand 536 trophies 8)7

[ Voor 20% gewijzigd door scorpie op 20-07-2009 20:54 ]

wil een Toyota Supra mkIV!!!!! | wil een Yamaha YZF-R{1,6} | wil stiekem ook een Ducati
"Security is just a state of mind"
PSN: scorpie | Diablo 3: scorpie#2470

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Niet online
Dat is nog niets vergeleken met Politrix: 1033 trophies (and counting?) (Level 12)
Mirvan zie ik ook met level 12 (9x platinum)

Hebben die chinezen in dienst die hun stats boosten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
DEMON-ONE13 uit Frankrijk is @ level 18 en heeft 3558 Trophies! ;)
Waarvan 53x Platina, 263x Goud, 722x Zilver en 2520x Brons.
http://ps3trophycard.com/profile/DEMON-ONE13

Zitten een aantal gasten bij die b.v. Buzz Quiz t.v. uitspelen, daarna Buzz Slimste van Nederland.
Games met precies dezelfde trophies alleen ze tellen apart.

[ Voor 31% gewijzigd door OPSLAGHOND op 20-07-2009 21:54 ]

"Ik heb een zak expected goals nog nooit een goal zien maken." - snmght

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PearlPumpkin
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 05-10-2024
Zou op zich wel mooi wezen als ze zo je ps3 gaan achterhalen...

Ik heb een leveltje 13 in mijn lijst, zooloo1, met 1077 trophies waarvan 10 platinum. Waar hij de tijd en geld vandaan haalt.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Armada
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 05-10 16:14

Armada

-Wat wil je weten?-

Ik heb op de PS3 nogal weinig friends in de lijst staan, en vind het toch wel leuk om wat mensen toe te voegen. Te zien wat mensen spelen, hoever ze zijn met spellen en af en toe om on-line te spelen. Is er een soort central GoT-lijst van PS3 spelers?

- I've run out of sick days, so I'm calling in dead - Xbox Live Gamertag PSN id

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kazuka
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online

kazuka

Building Better Worlds

Armada schreef op maandag 20 juli 2009 @ 23:10:
Ik heb op de PS3 nogal weinig friends in de lijst staan, en vind het toch wel leuk om wat mensen toe te voegen. Te zien wat mensen spelen, hoever ze zijn met spellen en af en toe om on-line te spelen. Is er een soort central GoT-lijst van PS3 spelers?
Niet dat ik weet. Ik heb nog helemaal geen friends omdat mijn vrienden allemaal een 360 hebben :P
Maar ik wil je wel toevoegen. PSN ID is JFApollo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exirion

Exirion

Gadgetfetisjist

Vanavond weer lekker 'ouderwets' zitten Warhawken en het blijft een geweldige game. Archipelago nogsteeds favoriet :Y)

[ Voor 5% gewijzigd door Exirion op 20-07-2009 23:58 ]

"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vandaag bij PriceX Infamous voor 33,95 euro incl. verzendkosten :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Wauw, gisteren InFamous uitgespeeld en kan niet anders zeggen: wat een fantastische game! het verhaal neemt in de laatste cuscene ff een enorm onverwachte wending die ik niet zal verklappen maar die wel een (bijna) garantie geeft op een deeltje twee.... echt een van de beste games die ik gespeeld heb.

tribute:
Afbeeldingslocatie: http://nl.playstation.com/media/142220/infamous_hero.jpg

Grafisch ook echt verbluffend op veel momenten. Zo mooi hoe de atmosfeer, de levende stad en rondvliegende auto's en explosies zijn weergegeven. Werkelijk een kruising tussen GTA4 en Uncharted en een beetje killzone. De krachten worden op het laatst ook echt super sterk maar je moet altijd op je hoede blijven omdat een verdwaalt kereltje met een granaat en een paar rake kogels je gewoon het licht uit je ogen kan schieten, ondanks je brute krachten. Dat vind ik ook echt een van de charmes van de game. Het ene moment ben je ze bij bosjes aan het neerhalen en het ander moment moet je vluchten en tactieken gaan bedenken om vijanden uit te schakelen. Hoe krachtig je ook bent. Sommige straat situaties moet je gewoon niet head-on aanpakken want dat eindigt vaak in een brancard verderop in de stad

Afbeeldingslocatie: http://static.videogamer.com/videogamer/images/ps3/infamous/screens/infamous_9.jpg

Iedereen die nog zoekt naar een geweldige game met veel vligen springen, schieten en een goed verhaal.... Neem deze:

Afbeeldingslocatie: http://www.psu.com/media/infamous/infamous-ss-37.jpg

Playstation 3 - PSN ID: Sw0pDiller | XBOX360 Premium - Gamertag: ZakkeWasser | DELL New Studio 17 laptop

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Je gaat het niet geloven maar ik heb al redelijk wat mensen ontmoet in HOME. Als je lekker aan het pokeren bent of naar dezelfde trailer staat te kijken. Raak ik vaak vanzelf aan de praat. Regelmatig resulteert een beetje HOMEN in een potje online knallen met iemand die je net hebt ontmoet en een friend request. Dit is ook een beetje het principe van HOME en ik kan zeggen dat het voor mij werkt!

Voeg mij maar toe overigens: Sw0pDiller. Ik speel veel Killzone 2 online en als je van racen houd dan doe ik regelmatig WipeOut en over een tijdje GT5.

Playstation 3 - PSN ID: Sw0pDiller | XBOX360 Premium - Gamertag: ZakkeWasser | DELL New Studio 17 laptop

Acties:
  • 0 Henk 'm!
vraagje over Final Fantasy VII PSone Classic download uit de Store.

Ik ben nu de game via remote play aan het spelen, dus via de originele disks en dan streamens naar mijn PSP. Nu ga ik volgende week op vakantie en wilde de game ook daar een beetje verder kunnen spelen. Dus ik zat te denken aan de download van het PSN. Nu is mijn vraag:

Ik heb een save game op mijn PS3 staan die ik gebruik via remote play. Kan ik deze save ook overzetten naar mijn PSP en dan die save gebruiken voor de PSN versie van de game? Ik heb er nu zo'n 12 uur in zitten en ben niet van plan dit opnieuw te gaan doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vads
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 22:42
swopdark schreef op dinsdag 21 juli 2009 @ 09:34:
[...]
Voeg mij maar toe overigens: Sw0pDiller. Ik speel veel Killzone 2 online en als je van racen houd dan doe ik regelmatig WipeOut en over een tijdje GT5.
Is het wellicht een idee om in het starttopic een overzicht bij te gaan houden van PS3'ers die zeg maar "pleegvrienden" willen worden? Zo bouw je als beginnende (en ook als ervaren) PS3'er een basis van connecties op waarmee je online een persoonlijker potje WipeoutHD kunt doen of zo. Laten we dan wel afspreken dat als je elkaar uitnodigt, je in de body van de uitnodiging het woord GOT zet of zo... Wat denken jullie ervan?
Mij kun je er bij zetten met mijn ID: Vads1972.

Vrijdagavond nog Burnout Paradise online gedaan. Over de chat hoor je dan opeens keihard hardstyle-muziek over de speaker komen ("Boom... boom... boom... etc."). Je lacht wat, praat erover en dan blijkt het iemand uit Eindhoven te zijn. Erg grappig :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Je kan nu ook je trophys gaan verglijken via de playstation site. Het is nog uitgebreider dan op je ps3 ;)

Kwam er toevallig net achter toen ik me ging aanmelden. Sony had het wel eerder aangekondigd dat ze de website gingen uitbreidden. Leuk voor de trophyfanaten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mij mag je ook toevoegen. Ik speel nu Burnout Paradise, Battlefield 1943, LBP (maar pas op daar zitten ook wel eens mijn kids achter) en FUEL.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
swopdark schreef op dinsdag 21 juli 2009 @ 09:27:
Wauw, gisteren InFamous uitgespeeld en kan niet anders zeggen: wat een fantastische game! het verhaal neemt in de laatste cuscene ff een enorm onverwachte wending die ik niet zal verklappen maar die wel een (bijna) garantie geeft op een deeltje twee.... echt een van de beste games die ik gespeeld heb.
Klinkt goed :) Ik haal m wel als ik m voor onder de 30 euro kan importeren, ik heb er geen haast mee.

PSN id: NL_SToRM

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 23:58

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Ik ben zelf benieuwd wat de nieuwe Mafia gaat brengen, filmpjes zien er best goed uit en hoop dat het wat 'completer' is dat GTA4. Natuurlijk ook de nieuwe Tekken, dat duurt dan nog wel even, Gran Turismo wat ook nog even moet wachten, Drake 2 mits het co-op gaat krijgen, worden nog leuke maanden :D

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kazuka
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online

kazuka

Building Better Worlds

inFamous is tof ja. Hoewel ik het af en toe wel repetitief vind worden en geen zin meer heb om te spelen. Ben nu net bij het 3e eiland. Verhaal is inderdaad wel goed bedacht. In het begin weet je niks, het ontrafelt zich steeds meer. De setting is wel redelijk somber. GTA IV is een stuk vrolijker en kleurrijker wat dat betreft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PearlPumpkin
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 05-10-2024
De setting is inderdaad somber, maar het hangt er ook van af of je de goede of de slechte kant op gaat.

Ik speel nu de slechte manier, en heb het idee dat het er allemaal veel somberder uitziet dan toen ik het speelde op de goede manier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Vads schreef op dinsdag 21 juli 2009 @ 10:05:
[...]

Is het wellicht een idee om in het starttopic een overzicht bij te gaan houden van PS3'ers die zeg maar "pleegvrienden" willen worden? Zo bouw je als beginnende (en ook als ervaren) PS3'er een basis van connecties op waarmee je online een persoonlijker potje WipeoutHD kunt doen of zo. Laten we dan wel afspreken dat als je elkaar uitnodigt, je in de body van de uitnodiging het woord GOT zet of zo... Wat denken jullie ervan?
Mij kun je er bij zetten met mijn ID: Vads1972.
Ik wil daar gerust een lijstje als hiervoor vrijwilligers te vinden zijn. :)

Wat het niet mag worden is een lijst met alle PS3 bezitters met hun games, dat werd al eens gedaan in Het Playstation Network ervaringen topic. Dat ging ook; tot er een te grote groep gegadigden was en er geen namen meer toegevoegd werden, en de lijst met gespeelde games niet meer werd upgedate.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yippie
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 12-09 23:43
SToRM666 schreef op dinsdag 21 juli 2009 @ 12:06:
[...]

Klinkt goed :) Ik haal m wel als ik m voor onder de 30 euro kan importeren, ik heb er geen haast mee.
Als je snel bent: Yippie in "Het Games Import topic"
Hij is al uitverkocht, staan nu 2 BR's, I am legend & Ocean's 13 19,95

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M a r c o
  • Registratie: April 2006
  • Niet online
swopdark schreef op dinsdag 21 juli 2009 @ 09:49:
vraagje over Final Fantasy VII PSone Classic download uit de Store.

Ik ben nu de game via remote play aan het spelen, dus via de originele disks en dan streamens naar mijn PSP. Nu ga ik volgende week op vakantie en wilde de game ook daar een beetje verder kunnen spelen. Dus ik zat te denken aan de download van het PSN. Nu is mijn vraag:

Ik heb een save game op mijn PS3 staan die ik gebruik via remote play. Kan ik deze save ook overzetten naar mijn PSP en dan die save gebruiken voor de PSN versie van de game? Ik heb er nu zo'n 12 uur in zitten en ben niet van plan dit opnieuw te gaan doen.
kort antwoord, ja dat moet kunnen.
Volgens mij is het ergens wel al een keer beschreven.
Ik dacht dat je je psp aan de ps3 moet hangen, dan op de ps3 naar savegame management ofzo gaan.
Daar kun je de savefile selecteren, en kopieren naar je psp.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vads
Verwijderd schreef op dinsdag 21 juli 2009 @ 13:43:
[...]

Wat het niet mag worden is een lijst met alle PS3 bezitters met hun games, dat werd al eens gedaan in Het Playstation Network ervaringen topic. Dat ging ook; tot er een te grote groep gegadigden was en er geen namen meer toegevoegd werden, en de lijst met gespeelde games niet meer werd upgedate.
Begrijp ik hieruit dat jij de rechten hebt om het begintopic aan te passen? Zo ja, go ahead! :P

Wat betreft dat laatste: dat was mijn voorstel ook niet. Ik gaf expliciet aan om een overzicht van namen bij te houden. In dit overzicht staan alleen GOT'ers die het niet erg vinden als niet-(persoonlijke)vrienden hun toevoegen aan de vriendenlijst in de PS3, om zodoende uitgenodigd te worden (of zelf uit te nodigen) voor online games. Gezien dit laatste aspect, is het zo o.a. veel efficiënter om een online spel op te zetten met allemaal gelijkgestemden :*)
Het moet echter wel zo zijn dat we elkaar met respect behandelen en in vrijheid laten. Laten we elkaar dus niet gaan be-spammen met 20 uitnodigingen binnen 15 minuten. Gelukkig hebben we allemaal daar tegenover de mogelijkheid om "vrienden" te blokkeren, mocht dit echt de spuigaten uit lopen.

Goed voorstel?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SeamusXanthus
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 02-10 00:33
@swopdark

nu weet ik dat je dus ff7 met remote play kan doen, wat ik me al een tijdje af heb gevraagd maar het antwoord niet wist te vinden, bedankt daarvoor. Toch maar eens kopen als ik niks te doen heb, om nostalgische redenen :)

inFamous is inderdaad een heel goede game, met relatief veel afwisseling voor een game van dit type. En een supersoepele besturing, op een paar kleine klim-foutjes na (hij 'kleeft' soms te sterk aan gebouwen vast). Goed gekeken naar wat Crackdown zo leuk maakte, en vervolgens meer sfeer/verhaal en afwisseling toegevoegd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tjesus
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 08:41
Verwijderd schreef op dinsdag 21 juli 2009 @ 13:43:
[...]

Dan mag je mijn naam ook toevoegen. Ik heb wel 2 vrienden in mijn lijst. Maar daarvan is er één die ik echt spreek op psn. Mijn ID is trouwens P1K4NT0

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

PearlPumpkin schreef op maandag 20 juli 2009 @ 21:56:
Zou op zich wel mooi wezen als ze zo je ps3 gaan achterhalen...
Hier staat een stuk dat het zo achterhaal is: http://www.zdnet.nl/news.cfm?id=89637

Gisteren alleen gebeld naar Sony en die zeiden dat ze die informatie niet konden geven, alleen via een verzoek van de politie.

Maar daar heb ik toch geen vertrouwen in. Die raken alles aan met hun handen. En de specialist komt drie dagen later pas. Had er wat van gezegd, maar ze zeiden dat ze geen vingerafdrukken van hout kunnen nemen, maar dat is wel. Wordt gewoon afgescheept met een (kut)smoesje.

Vandaag alleen nog een keer gebeld maar ze hadden het niet zeiden ze. Konden ze ook niet opzoeken ook al in hij geregisteerd via de internet. Wel vaag. Ik weet alleen niet of ik serienummer ingevoerd heb toen ik mij aangemeld heb. Weet iemand of dit moet?

Iemand een tip wat nu te doen, want mis dan nu alleen de eerste 2 cijfers toch? Als ik mijn gegevens bij elkaar pak zou het dit moeten zijn: ?? - 27430373 - 4166110 - CECHG04

Hoe kom ik dan aan de eerste cijfers? Of moet ik voor jullie de bonnen op de doos inscannen zodat jullie beter kunnen vergelijken met wat er op jullie eigen playstation staat. Weet anders niet hoe ik er achter moet komen? Zou super zijn als iemand mij kon helpen!
Verwijderd schreef op maandag 20 juli 2009 @ 19:59:

80025 75540
71171943075
CEL
CECHG04
220-240V
P-27430373-B
S01-4166110-5

3210.1068267
11180.9246377

Shiver23 schreef op maandag 20 juli 2009 @ 20:06:
Zo, heb ook even mijn doos en PS3 erbij gepakt :)
Serienummer op de PS3 ziet er zo uit: 02-12345678 - 8765432 - CECHC04
Op de doos zo: P - 12345678 - 7 / S01 - 8765432 - K en CECHC04 staat nog ergens boven.
Je kan dus mbv de doos alles behalve de eerste twee cijfers achterhalen. (Heb niet mijn echte nummer gebruikt, maar meer gewoon 12345678 en 8765432 gedaan ter illustratie)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P-Nut
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 03-10 16:56
Allo tweakers! Ik wil al een tijdje PSN network games aanschaffen Startdust HD en ik wil ooooooh zo graag BOMBERMAN spelen on- en offline :D

Ik heb 4controllers en daarnaast 2 arcade sticks (streetfighter 4 verslaafd) oftewel leuke game om met 6man tegelijk te spelen :P

Echter heb ik geen creditcard:(! Nu ben ik achter gekomen dat er sinds kort playstation network cards zijn en aan te schaffen met paypal en ideal websites zoals:

http://www.psncode.nl/usapsn.php (met KVK, echter geen idee hoe je achterhaald of dit legitiem is)

en

http://www.psncardshop.nl/?gclid=CMvQ_52d55sCFYEI3godYR4T6Q
(bovenaan dmv paid advertisement bij google).

Heeft iemand hier ervaring mee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Denzo
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 23-09 15:05
Ik heb dus wel een credit card ( nou ja, indirect als je me snapt :P ), en ik probeer geld toe te voegen op mijn Amerikaanse account, maar ik zit vast bij de Billing Information. Wat moet ik hier precies doen?

De informatie die op de kaart staat werkt niet ( en hij vraagt ook om een staat ) en de informatie die ik gebruikt heb om de account te registeren werkt ook niet. Wat moet ik doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hillie
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 05:40

Hillie

Poepen = ultieme ontspanning

Denzo, heb je nu wel of geen kaart? En wat voor eentje?

Liefhebber van schieten en schijten. Ouwehoer en niet-evangelisch atheist.

Daniel36: Dat zeg ik(?) Nee, dat zeg ik niet, je hebt gelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb verschillende forums gekeken en heb dus het serienummer op de doos gevonden. Alleen zou ik nog de eerste twee cijfers moeten kunnen vinden. Weet iemand hoe ik hier achter kom of wat ze betekenen.

CECH staat namelijk voor de versie (40GB) en 04 voor de regio. Dus die vallen niet onder het serienummer.

Zou echt op zijn, want dan zouden ze hem op kunnen sporen als ze online gaan. En anders laat ik hem gewoon blokkeren, zodat ze hem niet kunnen verkopen :) Of de heler en niet op kan spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Denzo
Hillie schreef op dinsdag 21 juli 2009 @ 19:44:
Denzo, heb je nu wel of geen kaart? En wat voor eentje?
Mijn vader heeft een MasterCard die ik gebruik, die zou gewoon moeten werken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fatal Mind
  • Registratie: September 2007
  • Niet online
Vanmiddag de demo van Wipeout HD gedownload, geniale game tbh, en aangezien ik toch nog een race game miste gelijk besloten tot aankoop ervan, die 15 dollar is nou ook niet echt een een punt.

Lang leve de CC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• scorpie

scorpie

Supra Addict

Verwijderd schreef op dinsdag 21 juli 2009 @ 19:45:
Heb verschillende forums gekeken en heb dus het serienummer op de doos gevonden. Alleen zou ik nog de eerste twee cijfers moeten kunnen vinden. Weet iemand hoe ik hier achter kom of wat ze betekenen.

CECH staat namelijk voor de versie (40GB) en 04 voor de regio. Dus die vallen niet onder het serienummer.

Zou echt op zijn, want dan zouden ze hem op kunnen sporen als ze online gaan. En anders laat ik hem gewoon blokkeren, zodat ze hem niet kunnen verkopen :) Of de heler en niet op kan spelen.
scorpie in "Het Playstation 3 ervaringen topic - Dee..."

Bij mij staat er 02... no idea wat het betekent, maar Shiver23 heeft ook 02:
Shiver23 in "Het Playstation 3 ervaringen topic - Dee..."

Kun je eventueel proberen?

wil een Toyota Supra mkIV!!!!! | wil een Yamaha YZF-R{1,6} | wil stiekem ook een Ducati

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• scorpie

scorpie

Supra Addict

Denzo schreef op dinsdag 21 juli 2009 @ 19:42:
Ik heb dus wel een credit card ( nou ja, indirect als je me snapt :P ), en ik probeer geld toe te voegen op mijn Amerikaanse account, maar ik zit vast bij de Billing Information. Wat moet ik hier precies doen?

De informatie die op de kaart staat werkt niet ( en hij vraagt ook om een staat ) en de informatie die ik gebruikt heb om de account te registeren werkt ook niet. Wat moet ik doen?
Billing Information is gewoon je adres?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Denzo
scorpie schreef op dinsdag 21 juli 2009 @ 19:52:
[...]

Billing Information is gewoon je adres?
Ja maar dat werkt dus blijkbaar niet in de Amerikaanse PlayStation Store

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Omni superens
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 16-11-2024
Verwijderd schreef op dinsdag 21 juli 2009 @ 17:43:
[...]

Hier staat een stuk dat het zo achterhaal is: http://www.zdnet.nl/news.cfm?id=89637

Gisteren alleen gebeld naar Sony en die zeiden dat ze die informatie niet konden geven, alleen via een verzoek van de politie.

Maar daar heb ik toch geen vertrouwen in. Die raken alles aan met hun handen. En de specialist komt drie dagen later pas. Had er wat van gezegd, maar ze zeiden dat ze geen vingerafdrukken van hout kunnen nemen, maar dat is wel. Wordt gewoon afgescheept met een (kut)smoesje.

Vandaag alleen nog een keer gebeld maar ze hadden het niet zeiden ze. Konden ze ook niet opzoeken ook al in hij geregisteerd via de internet. Wel vaag. Ik weet alleen niet of ik serienummer ingevoerd heb toen ik mij aangemeld heb. Weet iemand of dit moet?

Iemand een tip wat nu te doen, want mis dan nu alleen de eerste 2 cijfers toch? Als ik mijn gegevens bij elkaar pak zou het dit moeten zijn: ?? - 27430373 - 4166110 - CECHG04

Hoe kom ik dan aan de eerste cijfers? Of moet ik voor jullie de bonnen op de doos inscannen zodat jullie beter kunnen vergelijken met wat er op jullie eigen playstation staat. Weet anders niet hoe ik er achter moet komen? Zou super zijn als iemand mij kon helpen!

[...]

[...]
Als je je PS3 online heb gereigistreerd dan kan je gewoon je serienummer terug vinden bij mijn account op http://nl.playstation.com/

Als het daar niet staat dan denk ik dat je hem niet online hebt geregistreerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

P-Nut schreef op dinsdag 21 juli 2009 @ 18:35:
Allo tweakers! Ik wil al een tijdje PSN network games aanschaffen Startdust HD en ik wil ooooooh zo graag BOMBERMAN spelen on- en offline :D

Ik heb 4controllers en daarnaast 2 arcade sticks (streetfighter 4 verslaafd) oftewel leuke game om met 6man tegelijk te spelen :P

Echter heb ik geen creditcard:(! Nu ben ik achter gekomen dat er sinds kort playstation network cards zijn en aan te schaffen met paypal en ideal websites zoals:

http://www.psncode.nl/usapsn.php (met KVK, echter geen idee hoe je achterhaald of dit legitiem is)

en

http://www.psncardshop.nl/?gclid=CMvQ_52d55sCFYEI3godYR4T6Q
(bovenaan dmv paid advertisement bij google).

Heeft iemand hier ervaring mee?
Geen ervaring met die shops maar wel met gamehubs.com. Kan met ideal betalen en werkt prima! d:)b
Is wel voor US store maar dat moet geen probleem zijn.
Bomberman, wel geinig maar alleen voor multiplayer imo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sandyman538
  • Registratie: Mei 2003

Sandyman538

SandstorM [148839]

Denzo schreef op dinsdag 21 juli 2009 @ 19:56:
[...]

Ja maar dat werkt dus blijkbaar niet in de Amerikaanse PlayStation Store
Klopt. Je kunt met een Nederlandse CC alleen spul kopen in de Nederlandse store, of je moet toevallig heel veel geluk hebben. Ik ken 1 iemand die met zijn Nederlandse CC spul kan kopen in de USA store. Waarschijnlijk doordat hij op dag 1 (zo ongeveer) zijn CC geregistreerd heeft in de USA en dat gaat sindsdien goed.

Hattrick: playing IV.50
PSN: Sandyman

Acties:
  • 0 Henk 'm!
De officiele Uncharted 2-cover is nu bekend:

Afbeeldingslocatie: http://cache.gawker.com/assets/images/9/2009/07/504x_uncharted_2_release_date.jpg

De verschijningsdatum is 13 oktober.

De graphics zijn nog steeds verbluffend :9

Afbeeldingslocatie: http://images.gamersyde.com/gallery/public/10999/1769_0006.jpg

Afbeeldingslocatie: http://img.photobucket.com/albums/v115/xenorevlis/Videogames/U23.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roamor
  • Registratie: Mei 2004
  • Niet online
ymmv schreef op dinsdag 21 juli 2009 @ 20:40:

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]
Waar is de goede oude tijd gebleven dat covers het spel grafisch ver vooruit waren? Goed teken. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
M a r c o schreef op dinsdag 21 juli 2009 @ 16:20:
kort antwoord, ja dat moet kunnen.
Volgens mij is het ergens wel al een keer beschreven.
Ik dacht dat je je psp aan de ps3 moet hangen, dan op de ps3 naar savegame management ofzo gaan.
Daar kun je de savefile selecteren, en kopieren naar je psp.
oke, vandaag nog zonder op antwoord te wachten hier op tweakers de FF7 game gedownload. Je kan idd eerdere virtuele memorycard files overzetten naar je PSP. hang je PSP aan de PS3 in USB modus en alles wijst zich vanzelf wanneer je de save file van je PS3 gaat "copy" -eren.

net ff gespeeld het geen enkel probleem ondervonden. leuk voordeel is dat je het beeld van de game op zoom, full screen en normal kan zetten waardoor het beeld groter word.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SeamusXanthus schreef op dinsdag 21 juli 2009 @ 16:37:
@swopdark

nu weet ik dat je dus ff7 met remote play kan doen, wat ik me al een tijdje af heb gevraagd maar het antwoord niet wist te vinden, bedankt daarvoor. Toch maar eens kopen als ik niks te doen heb, om nostalgische redenen :)
Volgens mij kan je alle ps1 games ( zowel disc als psn downloadable ) via stream op de psp spelen!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dynamix
  • Laatst online: 11-09 23:44
Je kunt mij ook toevoegen. Ik wil ook graag mijn lijst wat verder uitbreiden, aangezien het merendeel van mijn vrienden met een ps3 veelal andere games spelen dan ik. Een lijst van GoT'ers lijk me dan ook zeker een leuke toevoeging.

Spellen in bezit: KZ2, LBP, GT5 Prologue, inFamous, MGS4, Buzz TV, Ragdoll Kungfu, Zen Pinball.

[ Voor 4% gewijzigd door Dynamix op 21-07-2009 23:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• scorpie

scorpie

Supra Addict

ymmv schreef op dinsdag 21 juli 2009 @ 20:40:

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]
Ik denk (weet vrijwel zeker) dat dit de US cover is, aangezien geen enkele Europese release die bovenste balk heeft met "only on Playstation" en rechts dat "Playstation Network".

BTW wel crap die releasedatum, dan zit ik nog in de states :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Vads schreef op dinsdag 21 juli 2009 @ 16:26:
[...]

Begrijp ik hieruit dat jij de rechten hebt om het begintopic aan te passen? Zo ja, go ahead! :P

Wat betreft dat laatste: dat was mijn voorstel ook niet. Ik gaf expliciet aan om een overzicht van namen bij te houden. In dit overzicht staan alleen GOT'ers die het niet erg vinden als niet-(persoonlijke)vrienden hun toevoegen aan de vriendenlijst in de PS3, om zodoende uitgenodigd te worden (of zelf uit te nodigen) voor online games. Gezien dit laatste aspect, is het zo o.a. veel efficiënter om een online spel op te zetten met allemaal gelijkgestemden :*)
Het moet echter wel zo zijn dat we elkaar met respect behandelen en in vrijheid laten. Laten we elkaar dus niet gaan be-spammen met 20 uitnodigingen binnen 15 minuten. Gelukkig hebben we allemaal daar tegenover de mogelijkheid om "vrienden" te blokkeren, mocht dit echt de spuigaten uit lopen.

Goed voorstel?!
Dat zou ik wel durven ja, dat begrijp je goed. :P

Maar toch doet het me wat denken aan het playstation network topic. Meestal vind je in de game-specifieke topics al genoeg mensen om online die bepaalde game online te spelen.

Als het een beperkt groepje is, no problemo, maar ik ga ook geen lijst bijhouden van honderden of duizenden PS3-bezitters en elke dag updaten wie wel/niet en wat.

Redelijk voorstel, misschien nog beter in vorm gieten ;)

Ik denk dat een topic apart voor PSN ook niet slecht is, maar dan heb je iemand nodig die veel tijd heeft om dat up to date te houden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Armada
  • Laatst online: 05-10 16:14

Armada

-Wat wil je weten?-

Verwijderd schreef op woensdag 22 juli 2009 @ 00:27:
[...]
Als het een beperkt groepje is, no problemo, maar ik ga ook geen lijst bijhouden van honderden of duizenden PS3-bezitters en elke dag updaten wie wel/niet en wat.
Zijn er geen sites die dit voor ons kunnen doen? Beetje lame, maar hier is een voorbeeld van de 360-ers van GoT: http://www.mygamercard.net/clboard.php?id=r3rGba8R
Is er geen PS3 tegenhanger, waarbij iedereen zichzelf kan toevoegen? PS3trophy kan het helaas niet en ik zag ook niet zo snel een site die dat wel zou kunnen, maar die zou er toch moeten zijn, zou je zeggen...

- I've run out of sick days, so I'm calling in dead - Xbox Live Gamertag PSN id

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagittarius
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
Iemand enige ervaring met het importeren van een PS3 uit GB via bijvoorbeeld Amazon? Hoe zit het met de voeding? Gaat de douane lastig doen? Betaal je dubbele belastingen (btw van GB en NL)? Andere kosten die ik moet maken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

:o zo snel al dat Uncharted 2 komt? yay! gingen releasedatums van 27 November de ronde geloof ik, maar dit is goed nieuws en slim om het ff voor MW2 te doen. Heb er erg veel zin in

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpman
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 08:36
Met de release van Uncharted 2: Among Thieves gaat het er op lijken dat ik begin november al door me game budget ben :( :

02-10-09 FIFA 10
13-10-09 Uncharted 2: Among Thieves
10-11-09 Modern Warfare 2
Pauze
XX-XX-10 Mafia 3
XX-XX-10 GT5

Het is opzich best jammer dat nieuwe innovatieve games (die misschien net niet de perfectie zijn) weinig kans krijgen in deze tijd om een 'goede' omzet te draaien. We kennen allemaal het Bioshock verhaal. Ik merk zelf ook dat ik meer voor zekerheid ga, ook met het oog op online gameplay wil je zeker zijn dat je een game in huis haalt, die online lang ondersteund wordt door veel gamers.

[ Voor 56% gewijzigd door Jumpman op 22-07-2009 08:34 ]

Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crazyx
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 02-10 09:29
Ik had nog een vraagje over inFamous. Ik zie dat er ook een versie te koop is waar je een extra power krijgt. Maar ik wou het spel nu nog niet kopen want ik heb nog 4 spelletjes liggen die zelfs nog niet 1 keer in de ps3 lade hebben gelegen (ik wil een spel eerst uitspelen of helemaal beu zijn voordat ik aan een nieuw begin, anders laat ik alles liggen op de helft ;) ).

Dus ik wil het zeker wel kopen, maar gewoon nu nog niet. Maar tegen dat ik er wel tijd voor heb, zal die speciale editie wel niet meer te koop zijn. Dus mijn vraag is eigenlijk: voegt die extra power iets toe aan de gameplay? Of is het iets dat je toch helemaal niet gebruikt, en helemaal geen echte toevoeging?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• oXygeN
  • Laatst online: 03-10 14:48

oXygeN

oftewel oxje...

(jarig!)
Sagittarius schreef op woensdag 22 juli 2009 @ 00:44:
Iemand enige ervaring met het importeren van een PS3 uit GB via bijvoorbeeld Amazon? Hoe zit het met de voeding? Gaat de douane lastig doen? Betaal je dubbele belastingen (btw van GB en NL)? Andere kosten die ik moet maken?
Enige wat je even moet hebben is een normale eurostekker want die zit er niet bij
(zit wel zo'n engelse stekker bij maar daar heb je natuurlijk niets aan)

Ik heb verder ook geen enkel gedoe met de douane gehad.

\o/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vads
Verwijderd schreef op woensdag 22 juli 2009 @ 00:27:
[...]
Dat zou ik wel durven ja, dat begrijp je goed. :P
Maar toch doet het me wat denken aan het playstation network topic. Meestal vind je in de game-specifieke topics al genoeg mensen om online die bepaalde game online te spelen.
Redelijk voorstel, misschien nog beter in vorm gieten ;)
Ik denk dat een topic apart voor PSN ook niet slecht is, maar dan heb je iemand nodig die veel tijd heeft om dat up to date te houden.
Ik ben even naar het PSN-topic gegaan en je hebt helemaal gelijk. Dat overzicht had ik nog niet gezien en daarom corrigeer ik mijzelf: het is nutteloos om hier in dit topic een tweede lijst aan te gaan maken van spelers.

Dus, laat iedereen die zich hier de afgelopen dagen heeft opgegeven even naar dit topic gaan: http://gathering.tweakers...essages/1283212///network en daar een PM te sturen aan de beheerder om zich toe te laten voegen.

Ik heb best de tijd om dat overzicht mede-te-beheren; tijd maak je gewoon ;) Zo'n dagtaak is het ook weer niet; één keer in de week is voldoende lijkt mij.
Hoe kom ik in aanmerking voor extra rechten om topics aan te mogen passen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op dinsdag 21 juli 2009 @ 22:35:
[...]

Volgens mij kan je alle ps1 games ( zowel disc als psn downloadable ) via stream op de psp spelen!!
Klopt, ik heb nog een enorm vracht aan PS1 games liggen die ik ook niet weg ga doen. helaas mis je op je PSP dus de R2 en L2 knoppen waardoor sommige games dus niet goed gespeeld kunnen worden. Ik heb namelijk twee abe's oddysee en abe's exodus games liggen die me perfect leken op de PSP. Destijds brillliante gameplay en gfx maar verouderd voor op je 42 inch tv. Via remote stream naar je PSP zien de GFX er werkelijk fenomenaal uit. Helaas kan de game dus niet gespeeld worden omdat je voor veel acties (fluiten en praten enzo) de R2 knop nodig hebt.

Maargoed, daarnaast zit je ook nog een beetje met het "time lag" probleem. tussen je commando's op je PSP en de gebreurtenissen op het scherm zit een paar microsconden die het spelen van actiegames als Crash bandicoot via remote play onspeelbaar maken. games als Final Fantasy , Front Mission 3
Afbeeldingslocatie: http://image.com.com/gamespot/images/bigboxshots/8/250588_16129_front.jpg

en Vagrant Story
Afbeeldingslocatie: http://pwned.com/gamecovers/playstation/68b47cb16a5cd5d30e00d7d80e6deada-Vagrant_Story.jpg

zijn niet zo enorm afhankelijk van snelle manouvres waardoor deze game bij mij weer hoogtij vieren via remote play. Echt werkelijk erg goede games, kwaliteits titels die de PSP eigenlijk mist op UMD.

Om de time lag dus op de vangen komt bij mij de dus PSN downloads goed van pas. Deze PS1 games spelen dus direct vanaf je PSP af waardoor je gewoon de ervaring hebt van vroeger. Deze games spelen op je PS3 naar een 42 inch tv kan ik iedereen afraden. Crash Bandicoot 3: Warped heb ik dus ook op disk liggen maar speelt niet lekker via remote play, deze ga ik denk ik nog even voor de vakantie binnen slepen via PSN.

Mensen die games als daxter, en ratchet and Clank leuk vinden kunnen met Crash Bandicoot terug naar de voorouder van deze games. Waarvan deeltje 3 eigenlijk een van de leukste is.

Afbeeldingslocatie: http://img408.imageshack.us/img408/1921/crashbandicoot3warpedcokd7.jpg

Afbeeldingslocatie: http://i36.tinypic.com/2ilc8xh.jpg

Good times... O+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P.E.No.1
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 31-10-2023
scorpie schreef op dinsdag 21 juli 2009 @ 23:27:
[...]

Ik denk (weet vrijwel zeker) dat dit de US cover is, aangezien geen enkele Europese release die bovenste balk heeft met "only on Playstation" en rechts dat "Playstation Network".

BTW wel crap die releasedatum, dan zit ik nog in de states :p
Het is de US release datum dus dan kan je die mooi kopen. Hier komt ie twee weken later

PSN id: PENo1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Omni superens
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 16-11-2024
Van Crash Bandicoot zouden ze van mij zo een nieuwe game voor op de PS3 mogen maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PromoX
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 21:20

PromoX

Flying solo

Vads schreef op woensdag 22 juli 2009 @ 10:26:
[...]

Dus, laat iedereen die zich hier de afgelopen dagen heeft opgegeven even naar dit topic gaan: http://gathering.tweakers...essages/1283212///network en daar een PM te sturen aan de beheerder om zich toe te laten voegen.
vidifotografie, de starter van dat topic, is al lange tijd niet meer op GoT geweest, dus ik verwacht niet dat een DM aan hem gelezen gaat worden. Eventueel zou er een nieuw topicdeel aangemaakt kunnen worden. Echter zie Ik persoonlijk meer in een externe site. Zo'n lijst op het forum is niet echt onderhoudsvriendelijk en overzichtelijk, zeker als je ook nog de games bij wilt houden die de mensen hebben. Dan is een site als mygamercard.net toch veel handiger.
Ik heb best de tijd om dat overzicht mede-te-beheren; tijd maak je gewoon ;) Zo'n dagtaak is het ook weer niet; één keer in de week is voldoende lijkt mij.
Op dit moment kan enkel de starter van een topic z'n eigen topicstart aanpassen.

And I'm the only one and I walk alone.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 05-10 19:46

Chaoss

Moderator Spielerij

Professioneel boekemantsje

P.E.No.1 schreef op woensdag 22 juli 2009 @ 10:57:
[...]

Het is de US release datum dus dan kan je die mooi kopen. Hier komt ie twee weken later
Idd hopelijk issie direct voor een leuk prijsje te krijgen daar :P de dollar staat nu iig (nog) lekker laag....... oktober... kvin het nog lang duren hoor =]

[ Voor 5% gewijzigd door Chaoss op 22-07-2009 12:21 ]

PSN: Wanderer200 | Switch: Wanderer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

crazyx schreef op woensdag 22 juli 2009 @ 09:58:
Ik had nog een vraagje over inFamous. Ik zie dat er ook een versie te koop is waar je een extra power krijgt. Maar ik wou het spel nu nog niet kopen want ik heb nog 4 spelletjes liggen die zelfs nog niet 1 keer in de ps3 lade hebben gelegen (ik wil een spel eerst uitspelen of helemaal beu zijn voordat ik aan een nieuw begin, anders laat ik alles liggen op de helft ;) ).

Dus ik wil het zeker wel kopen, maar gewoon nu nog niet. Maar tegen dat ik er wel tijd voor heb, zal die speciale editie wel niet meer te koop zijn. Dus mijn vraag is eigenlijk: voegt die extra power iets toe aan de gameplay? Of is het iets dat je toch helemaal niet gebruikt, en helemaal geen echte toevoeging?
ach het is een toevoeging, maar niet een broodnodige zeg maar. Je gaat het niet missen als je het niet hebt en je gaat geen vreugdedansje maken als je het wel hebt. het is zeg maar een instant-kill-meleê-attack. Ik heb de special edition meer gekocht omdat het hoesje er vet uitzag en hij dezelfde prijs had als de normale versie toen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vads
Allen, ik ben reeds een week of wat op jacht naar de tweede Dualshock 3-controller. De prijs in de winkels vind ik schandalig ( € 60,-) en ook online is het goedkoopste (Play) voor € 45,95 nog aan de ruime kant.

Nu ben ik buiten Europa gaan kijken bij DVDBoxoffice waar ik vaker zaken heb besteld en daar hebben ze de controller wel erg goed geprijsd:http://www.dvdboxoffice.c...mes/ps3/products/90334562 voor € 32,31

Mijn enige twijfel om niet tot aanschaf over te gaan is de informatie bij de Description. Daar staat namelijk aangegeven dat het regio 1 is. Hoe zit het met de compatibiliteit en uitwisselbaarheid van accessoires voor de PS3? Zal deze gaan werken op mijn Europese PS3?
Hoe zit het overigens met games? Kan ik een japanse PS3-game importeren en afspelen? Kennen games regiocodering of geldt die regiocodering alleen voor DVD- en BD-films die je eventueel afspeelt op de PS3?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

35 pond op amazon, snap niet dat nooit op die site gekeken wordt. Koop em samen met een spel en eventueel nog wat dingen en de verzendkosten zijn minimaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nemesizz
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 05-10 18:30

Nemesizz

Untouchable

@Swopdark:

Die lagg met remote play had ik ook eerst last van (deed nogal eens Resident Evil 3 via remote play). Las ergens dat je de kwaliteit van "good" op "normal" moet zetten. Qua kwaliteit van beeld gaat er eigenlijk niks op achteruit, maar de lagg was zo goed als verdwenen.

Wat wel jammer is, is als je het beeld via HDMI doet en het geluid via component (heb geen speakers in m'n scherm) dat remote-play (PS1 games opzich eigenlijk) dan niet meer werkt om een of andere vage reden :? .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vads
Verwijderd schreef op woensdag 22 juli 2009 @ 13:38:
35 pond op amazon, snap niet dat nooit op die site gekeken wordt. Koop em samen met een spel en eventueel nog wat dingen en de verzendkosten zijn minimaal.
Omdat 36,14 Britse ponden (prijs van controller inclusief verzendkosten) = € 41.89 en dat is nog steeds wat anders dan € 32,31 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mausje_maus
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 04-12-2024
Vads schreef op woensdag 22 juli 2009 @ 13:16:
Allen, ik ben reeds een week of wat op jacht naar de tweede Dualshock 3-controller. De prijs in de winkels vind ik schandalig ( € 60,-) en ook online is het goedkoopste (Play) voor € 45,95 nog aan de ruime kant.

Nu ben ik buiten Europa gaan kijken bij DVDBoxoffice waar ik vaker zaken heb besteld en daar hebben ze de controller wel erg goed geprijsd:http://www.dvdboxoffice.c...mes/ps3/products/90334562 voor € 32,31

Mijn enige twijfel om niet tot aanschaf over te gaan is de informatie bij de Description. Daar staat namelijk aangegeven dat het regio 1 is. Hoe zit het met de compatibiliteit en uitwisselbaarheid van accessoires voor de PS3? Zal deze gaan werken op mijn Europese PS3?
Hoe zit het overigens met games? Kan ik een japanse PS3-game importeren en afspelen? Kennen games regiocodering of geldt die regiocodering alleen voor DVD- en BD-films die je eventueel afspeelt op de PS3?
Games en accessoires zijn regio vrij de BD speler in de ps3 is wel regio gebonden, heel veel BD-films zelf zijn weer regio vrij
(ik heb zelf al een jaar een witte DS3 controller uit Jp een GTp ook uit Jp)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exirion

Exirion

Gadgetfetisjist

Vads schreef op woensdag 22 juli 2009 @ 14:22:
Omdat 36,14 Britse ponden (prijs van controller inclusief verzendkosten) = € 41.89 en dat is nog steeds wat anders dan € 32,31 :)
Joh, als je goed zoekt vind je 'm misschien nog wel voor 32.30! Ben je wel een paar avonden van je vrije tijd kwijt maar je hebt weer een cent bespaard he :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Vads schreef op woensdag 22 juli 2009 @ 10:26:
[...]

Ik ben even naar het PSN-topic gegaan en je hebt helemaal gelijk. Dat overzicht had ik nog niet gezien en daarom corrigeer ik mijzelf: het is nutteloos om hier in dit topic een tweede lijst aan te gaan maken van spelers.

Hehe ik dacht wel dat het zoiets was dat je wou. :P

Dat topic is al een tijdje dood, dus moest je een nieuw gelijkaardig topic willen maken, geen probleem. Misschien kan je mederechten geven aan anderen die zich ook willen bezighouden met het topic.

En de beheerder ervan is hier al een tijdje niet meer denk ik. (zoals PromoX al aangaf)
Armada schreef op woensdag 22 juli 2009 @ 00:41:
[...]

Zijn er geen sites die dit voor ons kunnen doen? Beetje lame, maar hier is een voorbeeld van de 360-ers van GoT: http://www.mygamercard.net/clboard.php?id=r3rGba8R
Is er geen PS3 tegenhanger, waarbij iedereen zichzelf kan toevoegen? PS3trophy kan het helaas niet en ik zag ook niet zo snel een site die dat wel zou kunnen, maar die zou er toch moeten zijn, zou je zeggen...
Dat is ook niet mis. Indien er een gelijkaardige (externe) site is voor PS3'ers, gelieve dit te melden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vads
PromoX schreef op woensdag 22 juli 2009 @ 12:03:
[...]
vidifotografie, de starter van dat topic, is al lange tijd niet meer op GoT geweest, dus ik verwacht niet dat een DM aan hem gelezen gaat worden. Eventueel zou er een nieuw topicdeel aangemaakt kunnen worden.
[...]
Op dit moment kan enkel de starter van een topic z'n eigen topicstart aanpassen.
Gamesoverzicht per speler vind ik niet relevant. Zeker omdat dat per periode wisselt en je bovendien spelen vaak doorverkoopt, etc.

Indien onze vriend vidifotografie niet meer opdaagt, kunnen de Tweakers-beheerders dan niet het beheer overdragen aan iemand anders (lees: mij)? Scheelt het openen van weer een topic en is jammer voor het doodbloeden van zo'n topic waar reeds zoveel info in het starttopic staat... :'(

Lijkt me sterk dat dat qua rechten niet te regelen is. Als een huisbewoner komt te overleiden, dan kun je het huis toch ook openbreken, alles opruimen en het huis weer te koop zetten voor nieuwe bewoners?! ;)

Ik verneem graag wat wel en niet mogelijk is. Indien er niets anders op zit, dan ga ik er serieus over nadenken om een nieuw topic te openen (eerst uitzoeken hoe en waar je dat doet... het zoeken naar het kunnen versturen van een DM was al een karwei...) :P
Bestaat er ergens een FAQ voor het opzetten van een dergelijke topic als deze waarin we nu schrijven? Hoe je dus om kan gaan met achtergrondjes, plaatjes, e.d.?!

[ Voor 6% gewijzigd door Vads op 22-07-2009 15:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vads
mausje_maus schreef op woensdag 22 juli 2009 @ 14:34:
[...]
Games en accessoires zijn regio vrij de BD speler in de ps3 is wel regio gebonden, heel veel BD-films zelf zijn weer regio vrij (ik heb zelf al een jaar een witte DS3 controller uit Jp een GTp ook uit Jp)
Ok, top! Bedankt voor je antwoord. _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hillie
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 05:40

Hillie

Poepen = ultieme ontspanning

Sagittarius schreef op woensdag 22 juli 2009 @ 00:44:
No problem, zelf ook gedaan. Je betaalt geen dubbele belasting (want binnen douaneunie/schengen) en je hebt alleen een ander snoer nodig wat je voor 2 euro bij een hobbyzaak koopt of nog over hebt van een oude PC. :)

Verder zit je binnen dezelfde blurayregio, dus da's ook fijn.

Liefhebber van schieten en schijten. Ouwehoer en niet-evangelisch atheist.

Daniel36: Dat zeg ik(?) Nee, dat zeg ik niet, je hebt gelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op woensdag 22 juli 2009 @ 14:51:
Indien er een gelijkaardige (externe) site is voor PS3'ers, gelieve dit te melden :)
Ik weet niet of dit wat is, maar ik heb even wat opgezet;
Afbeeldingslocatie: http://img188.imageshack.us/img188/5745/elopslaghond.jpg
http://psnfriends.ning.com
http://psnfriends.ning.com/profile/ELOPSLAGHOND
Mocht het niets zijn gooi ik de boel daar wel op slot. ;)
Dit is het beste wat ik zo snel kon vinden.

[ Voor 4% gewijzigd door OPSLAGHOND op 22-07-2009 22:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

haha mijn psn id is Sterf_Hond

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vads
OPSLAGHOND schreef op woensdag 22 juli 2009 @ 22:09:
[...]

Ik weet niet of dit wat is, maar ik heb even wat opgezet;
[afbeelding]
http://psnfriends.ning.com
http://psnfriends.ning.com/profile/ELOPSLAGHOND
Mocht het niets zijn gooi ik de boel daar wel op slot. ;)
Dit is het beste wat ik zo snel kon vinden.
Opslaghond, ik vind het geweldig! :*)

Heb ondertussen zelf ook een account aangemaakt, die ik weldra hier zal posten. Zal ook de vrijheid nemen om een groep (clan) aan te maken voor alle PS3 Tweakers die hier in het forum komen en graag hun aantal online vrienden wil vergroten. De afgelopen dagen zijn dat er toch wel enkelen geweest.

Ok, stappenplan:
- eigen profiel aanmaken = done!
- GOT-PS3-clan maken = done! = http://psnfriends.ning.com/group/gotps3
- tekst opstellen voor in beginpost = done!
;)

[ Voor 3% gewijzigd door Vads op 23-07-2009 00:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik had al iets met een clan (GoT), maar ik denk dat jij dat beter kunt! :9 Deleted!
Zal zo nog ff kijken of je klaar bent met dat clangebeuren, dan ga ik proberen mezelf erbij te gooien!
Ik heb me als vriend aangemeld bij jou, hopelijk kun je mij meteen de clan ingooien!
Ik zit erin! _/-\o_
Hey, dat ID-gebeuren lukte mij dus niet! |:(

[ Voor 83% gewijzigd door OPSLAGHOND op 22-07-2009 23:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vads
OPSLAGHOND schreef op woensdag 22 juli 2009 @ 23:00:
Ik had al iets met een clan (GoT), maar ik denk dat jij dat beter kunt! :9 Deleted!
Zal zo nog ff kijken of je klaar bent met dat clangebeuren, dan ga ik proberen mezelf erbij te gooien!
Ik heb me als vriend aangemeld bij jou, hopelijk kun je mij meteen de clan ingooien!
Ik zit erin! _/-\o_
Hey, dat ID-gebeuren lukte mij dus niet! |:(
Dat vette ID-gebeuren regel je hier: http://nl.playstation.com/home/ door helemaal bovenaan de pagina te klikken op "Login". En als je de "tag" hebt gemaakt, kun je de HTML-code ervan kopiëren waar je het wilt O-)

[ Voor 4% gewijzigd door Vads op 22-07-2009 23:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ok, nou ik heb een andere en die werkt ook. Bedankt!
Je kunt daar ook alles zo makkelijk aanpassen, makkelijke site.
Met een beetje mazzel en Google gevonden.
Ik typte volgens mij iets verkeerd, maarja ... :9
[edit] zelfs de welkomstboodschap bovenaan kun je aanpassen! :+

[ Voor 75% gewijzigd door OPSLAGHOND op 22-07-2009 23:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vads
OPSLAGHOND schreef op woensdag 22 juli 2009 @ 23:21:
Ok, nou ik heb een andere en die werkt ook.
bedankt!
Jij ook bedankt voor het attenderen op deze site! Echt leuk! En zo gefixed! In enkele minuten hebben jij en ik een persoonlijke pagina gemaakt en bestaat er reeds ook een groep voor ons allemaal :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WizzieJP
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 13-09 18:39

WizzieJP

AnYtHiNg iS gOoD . . .

Hi mates,

Even gezocht maar kon het niet vinden. Question: ik heb een logitech mediaboard pro (voor ps3). Ik mis de buttons Select en Start. Iemand een tip hoe ik de Start button middels een andere functie toest vervang? Wanneer ik nl de internet browser start is het handig om een Start button te hebben. Daarmee kom je nl in het (wijzig)scherm om een url in te voeren ;) Any tips?

Cheers!

I aMaZe MySeLf SoMeTiMeS, I'm AlWaYs tHiNkiNg

Acties:
  • 0 Henk 'm!
WizzieJP schreef op woensdag 22 juli 2009 @ 23:32:
Hi mates,

Even gezocht maar kon het niet vinden. Question: ik heb een logitech mediaboard pro (voor ps3). Ik mis de buttons Select en Start. Iemand een tip hoe ik de Start button middels een andere functie toest vervang? Wanneer ik nl de internet browser start is het handig om een Start button te hebben. Daarmee kom je nl in het (wijzig)scherm om een url in te voeren ;) Any tips?

Cheers!
http://www.logitech.com/i...ces/3616&cl=US,EN#reviews
Missing a few buttons Date: January 20, 2009

"I love this keyboard, however it's missing a few buttons to make it completely replace a controller while you're using it:

PS3 Button
L1, L2, L3, R1, R2, R3
Start+Select (But most of the time, F3 and F4 will work for those)

I wish it had some way to replicate the functionality of the missing buttons, but otherwise, it's a great product overall."
22 of 24 people found this review helpful.
Was this review helpful to you? Yes No (Report Inappropriate Review)
Volgens deze gast dus F3 en F4 voor start en select!

[ Voor 39% gewijzigd door OPSLAGHOND op 23-07-2009 00:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vads
Beste allen,

Als je je PS3 net hebt kan het best onpersoonlijk zijn om online games te spelen. Zeker wanneer er in je persoonlijke vriendengroep zich weinig PS3-eigenaren scharen.Maar ook voor ervaren PS3-spelers kan het uitdagend zijn om hun kracht online te meten met nieuwe vrienden, zoals andere GOT'ers.

Daarom hebben we voor dit topic de GOT-PS3-Clan opgericht.
Deze kun je bereiken op: http://psnfriends.ning.com/group/gotps3.

Je dient wel eerst een account te hebben: http://psnfriends.ning.com/main/authorization/signUp?. Nadat je deze hebt aangemaakt, meld je je aan bij de bovenstaande clan. Na toegelaten te zijn kun je alle leden van de clan toevoegen aan je vriendenlijst in de PS3. Stuur in de body van de uitnodiging het woord GOTPS3 mee, zodat de andere weet waarom je hem als vriend uitnodigt.

Veel online speelplezier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WizzieJP
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 13-09 18:39

WizzieJP

AnYtHiNg iS gOoD . . .

OPSLAGHOND schreef op woensdag 22 juli 2009 @ 23:57:
[...]

[...]

Volgens deze gast dus F3 en F4 voor start en select!
Thanks mate! Deze quote had ik zelf nog niet gevonden :o ...

I aMaZe MySeLf SoMeTiMeS, I'm AlWaYs tHiNkiNg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tjesus
  • Registratie: Februari 2009
Vads schreef op donderdag 23 juli 2009 @ 00:20:
Beste allen,

Als je je PS3 net hebt kan het best onpersoonlijk zijn om online games te spelen. Zeker wanneer er in je persoonlijke vriendengroep zich weinig PS3-eigenaren scharen.Maar ook voor ervaren PS3-spelers kan het uitdagend zijn om hun kracht online te meten met nieuwe vrienden, zoals andere GOT'ers.

Daarom hebben we voor dit topic de GOT-PS3-Clan opgericht.
Deze kun je bereiken op: http://psnfriends.ning.com/group/gotps3.

Je dient wel eerst een account te hebben: http://psnfriends.ning.com/main/authorization/signUp?. Nadat je deze hebt aangemaakt, meld je je aan bij de bovenstaande clan. Na toegelaten te zijn kun je alle leden van de clan toevoegen aan je vriendenlijst in de PS3. Stuur in de body van de uitnodiging het woord GOTPS3 mee, zodat de andere weet waarom je hem als vriend uitnodigt.

Veel online speelplezier!
Hoe meld je je trouwens aan? Ik heb je maar een invite gestuurd als friend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vads
Tjesus schreef op donderdag 23 juli 2009 @ 00:46:
[...]
Hoe meld je je trouwens aan? Ik heb je maar een invite gestuurd als friend.
Ik ben nu op mijn werk, dus ik kan niemand als vriend accepteren, daar de site hier geblokkeerd is 8)7

Vanavond zal ik iedereen even netjes accepteren :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Nemesizz schreef op woensdag 22 juli 2009 @ 14:11:
@Swopdark:

Die lagg met remote play had ik ook eerst last van (deed nogal eens Resident Evil 3 via remote play). Las ergens dat je de kwaliteit van "good" op "normal" moet zetten. Qua kwaliteit van beeld gaat er eigenlijk niks op achteruit, maar de lagg was zo goed als verdwenen.
ok dat ga ik even proberen.
Wat wel jammer is, is als je het beeld via HDMI doet en het geluid via component (heb geen speakers in m'n scherm) dat remote-play (PS1 games opzich eigenlijk) dan niet meer werkt om een of andere vage reden :? .
Dit snap ik niet zo goed. Remote play is toch je PS1 disk in je PS3 en dat het beeld plus geluid streamen naar je PSP?! Althans dat bedoel ik ermee. Dat heeft dan ff niks meer te maken met HDMI of geluid via component??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dynamix
  • Laatst online: 11-09 23:44
PSN friends ziet er uitstekend uit!

Inmiddels ook een profiel aangemaakt en een invite bij Vlad in zijn box gedropt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frostie
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 10-09 19:55
Sandyman538 schreef op dinsdag 21 juli 2009 @ 20:13:
[...]

Klopt. Je kunt met een Nederlandse CC alleen spul kopen in de Nederlandse store, of je moet toevallig heel veel geluk hebben. Ik ken 1 iemand die met zijn Nederlandse CC spul kan kopen in de USA store. Waarschijnlijk doordat hij op dag 1 (zo ongeveer) zijn CC geregistreerd heeft in de USA en dat gaat sindsdien goed.
Gewoon een entropay account maken daar kan je dan met je NL CC geld opzetten en dan krijg je een virtuele credit card die in de US store werkt.

Weaseling out of things is important to learn. It's what separates us from the animals... except the weasel. Homer Simpson

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SeamusXanthus
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 02-10 00:33
swopdark schreef op donderdag 23 juli 2009 @ 09:55:
[...]

ok dat ga ik even proberen.

[...]

Dit snap ik niet zo goed. Remote play is toch je PS1 disk in je PS3 en dat het beeld plus geluid streamen naar je PSP?! Althans dat bedoel ik ermee. Dat heeft dan ff niks meer te maken met HDMI of geluid via component??
Dat is remote play ja, alleen zijn dat niet per definitie PS1 games. Zo heb ik bv ook PSN titel PJ Monsters op de PSP gespeeld.

Castle Crashers komt trouwens nu ook naar PSN, misschien wel de leukste coop game van deze generatie tot nu toe. Ben benieuwd wat hun derde console project wordt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Even een vraagje,

Heb eigenlijk een probleempje met mijn controller, dat rubbertje wat zeg maar om je analog stick zit, daar zit bij mij een scheurtje in. Het is niet echt hinderlijk maar wel irritant als je er op gaat letten.

Iemand een idee of je deze ergens los kunt kopen?
Kan me herinneren dat ik met mijn ps1 hetzelfde probleem had en dat ik het ergens los gekocht had maar geen idee meer waar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Gaat goed Vads, zag net dat er ondertussen +/- 20 Nederlanders de site hebben gejoined.
Betekend dat er iig genoeg animo is! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vads
Verwijderd schreef op donderdag 23 juli 2009 @ 14:48:
Even een vraagje,

Heb eigenlijk een probleempje met mijn controller, dat rubbertje wat zeg maar om je analog stick zit, daar zit bij mij een scheurtje in. Het is niet echt hinderlijk maar wel irritant als je er op gaat letten.

Iemand een idee of je deze ergens los kunt kopen?
Kan me herinneren dat ik met mijn ps1 hetzelfde probleem had en dat ik het ergens los gekocht had maar geen idee meer waar.
Al bij "Hardware" gekeken bij http://www.budgetgaming.nl? Anders heeft Play Asia ook heel veel van die exotische accessoires :)

[ Voor 8% gewijzigd door Vads op 23-07-2009 15:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vads
OPSLAGHOND schreef op donderdag 23 juli 2009 @ 14:55:
Gaat goed Vads, zag net dat er ondertussen +/- 20 Nederlanders de site hebben gejoined.
Betekend dat er iig genoeg animo is! :)
Ja, het is leuk om te zien dat het initiatief word geapprecieerd; ik heb ondertussen 16 uitnodigingen ontvangen op PSNFriends _/-\o_

Het leuke van die site is ook dat je Evenementen kan inplannen. Zo kun je bijvoorbeeld een avondje Killzone 2 (of whatever) in de agenda zetten. 8)

Stel dat je naast de Nederlandse nationaliteit een andere hebt (zoals ik), dan kun je dus ook alle PS3'ers van dat land opzoeken en toevoegen aan je vriendenlijst.
Wat helemaal zou rulen, is als er een integratie zou zijn tussen PSNFriends en je online-ID. Ofwel, wanneer je iemand als vriend toevoegt als PSNFriend, dat deze dan automatisch ook in je PS3 zou verschijnen...

Wat ik ook erg leuk vind, is het online vergelijken van high-scores met die van mijn vrienden (bijvoorbeeld in WipeoutHD). Met zo'n groeiende vriendengroep als deze zal de stimulans tot beter te presteren alleen maar groeien :9~

[ Voor 59% gewijzigd door Vads op 23-07-2009 15:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb me ook aangemeld op PSN friends, ik heb vads een friend request gestuurd. Dat is toch de bedoeling? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vads
Verwijderd schreef op donderdag 23 juli 2009 @ 15:12:
Ik heb me ook aangemeld op PSN friends, ik heb vads een friend request gestuurd. Dat is toch de bedoeling? :P
Ja, dat is goed. :)

Ik kan hier op mijn werk niet bij de site zoals ik al eerder aangaf, maar hierbij een vraagje aan jullie die zich reeds hebben aangemeld op PSNFriends: als je de clan-pagina bezoekt, zie je daar dan geen link om toestemming te vragen om toegevoegd te worden aan de GOT-PS3-Clan?

[ Voor 7% gewijzigd door Vads op 23-07-2009 15:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Gisteravond kwam er wel te staan dat ik één of ander formulier of iets dergelijks moest invullen en die zou eronder staan, maar deze kon ik niet vinden.
Ik denk dat jij de uitnodiging voor de clan moet sturen Vads. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blitzkrieg
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 08:22

blitzkrieg

Whoop Whoop!

Vads schreef op donderdag 23 juli 2009 @ 15:07:
[...]

Ja, het is leuk om te zien dat het initiatief word geapprecieerd; ik heb ondertussen 16 uitnodigingen ontvangen op PSNFriends _/-\o_
Maar goedkeuren ho maar! :P ;)

Well, I ain't really drowning 'cause I see the beach from here

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• technoaddict
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 05-10 14:51
Ja ik zie ook geen formulier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vads
OPSLAGHOND schreef op donderdag 23 juli 2009 @ 15:24:
Gisteravond kwam er wel te staan dat ik één of ander formulier of iets dergelijks moest invullen en die zou eronder staan, maar deze kon ik niet vinden.
Ik denk dat jij de uitnodiging voor de clan moet sturen Vads. ;)
Ok duidelijk, ik kijk er vanavond naar.
Pagina: 1 ... 7 ... 13 Laatste

Dit topic is gesloten.