Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blitzkrieg
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 21:02

blitzkrieg

Whoop Whoop!

Je kan onder:

GOT-PS3
Created by Vads1972

Op send request drukken volgens mij.

Bij mij staat er nu request sent!

Well, I ain't really drowning 'cause I see the beach from here

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nFo
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 00:31

nFo

Komt Blazblue nog deze kant op ? Anders maar importeren.
Ziet er erg cool 8) uit, wel in japan en usa uitgekomen.
IGN Rating: 9,4
Afbeeldingslocatie: http://i167.photobucket.com/albums/u134/Alternate275/blazblue-screenshot-big.jpg

Afbeeldingslocatie: http://ps3media.ign.com/ps3/image/article/960/960010/blazblue-20090306102156366.jpg

Afbeeldingslocatie: http://ps3media.ign.com/ps3/image/article/959/959948/blazblue-20090305073011804.jpg

http://www.gametrailers.c...d-blazblue-calamity/52354

[ Voor 35% gewijzigd door nFo op 23-07-2009 16:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exirion
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 00:05

Exirion

Gadgetfetisjist

Vads schreef op donderdag 23 juli 2009 @ 15:07:
Ja, het is leuk om te zien dat het initiatief word geapprecieerd; ik heb ondertussen 16 uitnodigingen ontvangen op PSNFriends _/-\o_
Ook mensen die Warhawk spelen? :)

[PS3] Warhawk - Deel 2

"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vads
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 19:47
Dat zul je na vanavond in één oogopslag kunnen zien :z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exirion

Exirion

Gadgetfetisjist

Vads schreef op donderdag 23 juli 2009 @ 16:47:
Dat zul je na vanavond in één oogopslag kunnen zien :z
Fijn dat je zo spontaan reageert :z

"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PromoX
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 15-09 14:05

PromoX

Flying solo

Vads had al aangegeven dat ie op z'n werk geen mensen kan toevoegen, dus je zult toch echt gewoon even geduld moeten hebben :).

And I'm the only one and I walk alone.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vads
Nu je toch over Warhawk begint...

Het was een van de first-gen games die uitkwam voor de PS3 en ik herinner me destijds gedacht te hebben dat als ik de PS3 toen gekocht zou hebben, ik die game zou halen. Ook de reviews waren "lovend".
Nu ben ik sinds (bijna) twee weken eigenaar van dit mooie apparaat en zag ik die demo van Warhawk in de store beschikbaar staan. Toch heb ik het niet gedownload, mede omdat ik al een stapeltje (actuele) games heb liggen en de store mij nieuwere titels aanbood.

Is Warhawk nu nog steeds de moeite waard? Ofwel, hoe groot is de playerbase die er nu nog online mee speelt?!
(En nee, deze vraag is geen inkoppertje door mij te antwoorden met simpelweg de demo te downloaden ;) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hallo iedereen, na een lange tijd van gluren ook maar eens een Tweakers-account aangemaakt.

Leuk iniatief dat PSNfriends. Erg handig als je (zoals ik) weinig vrienden hebt die ook beschikken over een PS3.

Re: BlazBlue. De Limited Edition is nagenoeg overal uitverkocht ofwel alleen voor extreme prijzen verkrijgbaar. Als het goed is komt de game volgende week uit als normale versie. Ik neem aan dat de meeste gameshops hem dan ook wel in grotere oplages binnen zullen krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NinTeNdO_FrEaK
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 10-07-2024
nFo schreef op donderdag 23 juli 2009 @ 16:18:
Komt Blazblue nog deze kant op ? Anders maar importeren.
Ziet er erg cool 8) uit, wel in japan en usa uitgekomen.
IGN Rating: 9,4
[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

http://www.gametrailers.c...d-blazblue-calamity/52354
Ziet er zeker cool uit, en heeft zeer goede reviews. Ik heb alleen ook nog SFIV en SCIV liggen en heb nog geen tijd gehad om die te spelen dus ik laat deze maar passeren denk ik.

Ps4/switch gamer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EgoPro
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 14-09 16:08

EgoPro

Time is an illusion.

Oei de WO fury expansion is uit! Mzzl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• walletje-w
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 14-09 22:39
Wauw! Ik was net (vandaag) weer aan het rondkijken hoe het zat met de Warhawk spirit omdat ik er zelf net weer 3 weken mee aan het spelen ben. En nu zie ik ineens 3 post over warhawk :D. Zelf vind ik het een heerlijke game en heb er al ruim 200 uur in zitten. Ook zijn er gemiddeld nog tussen de 100 en 200 servers waar je op in kunt loggen dus er zijn altijd genoeg mensen om mee te spelen. Ook is het heerlijk relaxt spelen met je eigen muziek op. En is dat laatste pack met een jetpack op je rug leuk om mee te spelen het vereist gelijk weer een nieuwe aanpak. Wel zul je even moeten wennen aan het spelen, het is namelijk anders als COD of battelfield. Maar verslavend is het zeker. Zeker voor die prijs, en dan het combinatie pakket.

Walletje-w realiseert zich ineens dat hij meer dan €90 heeft uitgegeven aan warhawk :O maar het was het waard >:) 90 euro gedeeld door 250 uur is 0,36 cent per uur. Netjes toch O-)

(oh en over de demo: Mijn ps3 is kapot gegaan maar ik wou hem niet opsturen omdat ik warhawk wou spelen maar aangezien ik een cd had moest ik de demo downloaden (omdat hij geen cd's meer las) en ben ik dat maar 2 weken gaan spelen, je mist wel wat maar dat niveau was wel weer wat makkelijker dus ik stond gelijk altijd in de top 3 >:) )

[ Voor 15% gewijzigd door walletje-w op 23-07-2009 20:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exirion

Exirion

Gadgetfetisjist

Vads schreef op donderdag 23 juli 2009 @ 17:46:
Nu je toch over Warhawk begint...

...

Is Warhawk nu nog steeds de moeite waard? Ofwel, hoe groot is de playerbase die er nu nog online mee speelt?!
Meer dan waard. Ik heb het een tijd heel veel gespeeld totdat ik er bijna 1.5 jaar lang geen tijd meer voor had en sindskort speel ik het weer. Nu is het zo dat ik GTA4, GT5P, LBP en nog wat games heb liggen, maar dat schiet niet zo op omdat ik steeds weer Warhawk start als ik wil gamen 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vads
Exirion schreef op donderdag 23 juli 2009 @ 20:44:
[...]

Meer dan waard. Ik heb het een tijd heel veel gespeeld totdat ik er bijna 1.5 jaar lang geen tijd meer voor had en sindskort speel ik het weer. Nu is het zo dat ik GTA4, GT5P, LBP en nog wat games heb liggen, maar dat schiet niet zo op omdat ik steeds weer Warhawk start als ik wil gamen 8)7
Ik ga de demo dan maar uitproberen! >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vads
Even ter aanvulling op mijn eerdere post over de GOT-PS3-Clan:
Nadat je je eigen profiel hebt aangemaakt, ga je naar mijn pagina. Nodig mij uit als "friend" en ik zal je toevoegen aan onze clan.

Zodra je bent toegevoegd aan de clan, nodig je elk lid uit op je PS3. Stuur dan in de body van de uitnodiging het woord GOTPS3 mee, zodat de andere weet waarom je hem als vriend uitnodigt.

Mocht je nog geen account hebben, dan maak je die hier aan. Veel online speelplezier!

PS: ik heb zonet alle 25 uitnodigingen geaccepteerd. Een goede start, niet waar?! :9

[ Voor 6% gewijzigd door Vads op 23-07-2009 22:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Vads schreef op donderdag 23 juli 2009 @ 22:22:
[...]

Ik ga de demo dan maar uitproberen! >:)
Toevallig had ik vandeweek ook maar weer ff Warhawk opgestart en ff gespeeld. Het is nog steeds wel leuk maar er zijn inmiddels, naar mijn mening, gewoon betere online games te vinden. Het vliegen met die Warhawk blijft geweldig dat zeker. Maar inmiddels ben ik daarna hooked geweest aan resp: COD4, Bad Company en nu Killzone 2. Warhawk schiet gewoon iets tekort bij deze spellen.

Playstation 3 - PSN ID: Sw0pDiller | XBOX360 Premium - Gamertag: ZakkeWasser | DELL New Studio 17 laptop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EfBe
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online
swopdark schreef op vrijdag 24 juli 2009 @ 09:09:
[...]

Toevallig had ik vandeweek ook maar weer ff Warhawk opgestart en ff gespeeld. Het is nog steeds wel leuk maar er zijn inmiddels, naar mijn mening, gewoon betere online games te vinden. Het vliegen met die Warhawk blijft geweldig dat zeker. Maar inmiddels ben ik daarna hooked geweest aan resp: COD4, Bad Company en nu Killzone 2. Warhawk schiet gewoon iets tekort bij deze spellen.
Mwah, ik vind warhawk wel degelijk beter en meer uitgebalanceerd en zeker beter dan BF1943, alleen is het aantal ranked servers gedaald en die grote maps die ze later hebben toegevoegd zijn best wel ... te groot. Maar er gaat niets boven archipelago CTF.

Creator of: LLBLGen Pro | Camera mods for games
Photography portfolio: https://fransbouma.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exirion

Exirion

Gadgetfetisjist

EfBe schreef op vrijdag 24 juli 2009 @ 09:15:
Maar er gaat niets boven archipelago CTF.
Inderdaad :D En ik zit bijna elke avond wel op een server die non-stop Archipelago loopt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik denk dat ik morgen ook maar eens Warhawk ga halen, ik hoor veels te vaak erg veel goede dingen over dit spel. :P

[ Voor 3% gewijzigd door OPSLAGHOND op 24-07-2009 12:14 ]

"Ik heb een zak expected goals nog nooit een goal zien maken." - snmght

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fietsbel
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Fietsbel

¯\_(ツ)_/¯

EgoPro schreef op donderdag 23 juli 2009 @ 18:46:
Oei de WO fury expansion is uit! Mzzl
jammer dat alle mooie witte menu;s nu weg zijn

39

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HoefMeistert
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 06-09 17:23
Fietsbel schreef op vrijdag 24 juli 2009 @ 12:11:
[...]

hehe :)
Moet zeggen dat ik het nieuwe wit ;-) ook erg fraai vindt.
De Fury addon pack heeft mij positief ZEER verrast, had niet zo'n dikke campain verwacht! Naast natuurlijk de nieuwe mode's

PSNID : HoefMeistert

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeDuifff
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 04-09 22:58
Hallo heren,

Ik heb mij zojuist ook toegevoegd aan de groep GOTPS3.

Ik speel heel weinig online, puur alleen omdat ik verder geen bekende heb die online spelen. (Laat staan een PS3 hebben...)

Tot online!

Gr.

DeDuif

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dialMforMike
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 13-09 13:08
Probleempje waar ik de laatste tijd mee zit, is dat als ik een BD (film) ergens halverwege stop, naar de XMB ga en dan weer afspeel hij dan ook daadwerkelijk aan het begin begint. Benjamin Button ging wel verder waar ik gebleven was met kijken, maar Dark Knight en Band Of Brothers beginnen dus eerst weer met de studio logo's intro's, hoofdmenu etc. Iemand enig idee waar het aan zou kunnen liggen en heeft iemand anders dit probleem? Ik vind het erg irritant en omdat het niet overal voorkomt vind ik het zo'n raar probleem.

You look like I need a drink.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sandyman538
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 23:50

Sandyman538

SandstorM [148839]

dialMforMike schreef op vrijdag 24 juli 2009 @ 14:28:
Probleempje waar ik de laatste tijd mee zit, is dat als ik een BD (film) ergens halverwege stop, naar de XMB ga en dan weer afspeel hij dan ook daadwerkelijk aan het begin begint. Benjamin Button ging wel verder waar ik gebleven was met kijken, maar Dark Knight en Band Of Brothers beginnen dus eerst weer met de studio logo's intro's, hoofdmenu etc. Iemand enig idee waar het aan zou kunnen liggen en heeft iemand anders dit probleem? Ik vind het erg irritant en omdat het niet overal voorkomt vind ik het zo'n raar probleem.
Ik heb precies hetzelfde sommige blu rays stop je er na een week in je ps3 en die gaan gewoon verder waar ze gebleven waren (muziek blu rays) en bij andere blu rays begint hij weer van voren, geen idee wat dat verschil is.

Hattrick: playing IV.50
PSN: Sandyman

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djerror
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 13-09 19:05
NinTeNdO_FrEaK schreef op donderdag 23 juli 2009 @ 18:01:
[...]

Ziet er zeker cool uit, en heeft zeer goede reviews. Ik heb alleen ook nog SFIV en SCIV liggen en heb nog geen tijd gehad om die te spelen dus ik laat deze maar passeren denk ik.
Ik heb de SE edition ook nog niet echt tijd gehad om te spelen..ziet er wel heel vet uit..maar heb me weer helemaal op SFIV gestort

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SdR
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 18:34

SdR

Nou sinds gisteren mezelf helemaal gek lopen spelen op Overlord II demo. voor iedereen die een beetj euit het Dungeon Keeper tijdperk komt is dit een leuke aanrader. Ga vandaag de game nog ff halen. Hier is trouwens ook een draadje over:

http://gathering.tweakers...s/1356594///overlord%2CII

Don't Speak, Just Think

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ace
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 14-09 11:04

Ace

Happy Happy Joy Joy

Als je nog op zoek bent naar een nieuwe theme voor je PS3 kan ik onderstaande aanraden, ziet er erg strak uit.

Afbeeldingslocatie: http://i30.tinypic.com/iwra74.jpg

Te downloaden voor zowel 720p als 1080p

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Dit ziet er idd erg strak uit Ace, bedankt voor de tip! :)
Net weer even Resistance 2 gespeeld, blijft gewoon erg leuk 32 vs 32 en dan lekker lomp met de bellock in krappe ruimtes. 8)

[ Voor 51% gewijzigd door OPSLAGHOND op 24-07-2009 17:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fatal Mind
  • Registratie: September 2007
  • Niet online
Idd erg mooie theme,

Voor diegene die het niet weten.

- Zorg dat je een fat32 hdd / usb stick heb
- maar een map '' PS3 '' ( zonder quotes )
- maar in de PS3 map een map met '' THEME '' aan.
- zet het .p3t bestand in de map theme
- stop usb device in ps3
- ga naar settings > themes > install en selecteer hier de usb device

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Seraphus-Y
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 30-12-2024

Seraphus-Y

Scientific progress goes Boink

Fatal Mind schreef op vrijdag 24 juli 2009 @ 21:12:
Idd erg mooie theme,

Voor diegene die het niet weten.

- Zorg dat je een fat32 hdd / usb stick heb
- maar een map '' PS3 '' ( zonder quotes )
- maar in de PS3 map een map met '' THEME '' aan.
- zet het .p3t bestand in de map theme
- stop usb device in ps3
- ga naar settings > themes > install en selecteer hier de usb device
Ja, of gewoon met de PS3 browser deze pagina openen, downloadlink selecteren en op driehoekje drukken. Dan selecteren voor Bestand Opslaan / Save File en gelijk selecteren in je Themes settings. :D

Hier stond een lijstje met oude meuk... (toen was het nieuw en spannend).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja dat is ook een optie maar als je pc toch al aanstaat en je een usb stick binne hand bereik heb liggen dan is het makkelijker om die te gebruiken lijkt mij, maar via de PS3 browser kan ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dialMforMike
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 13-09 13:08
Sandyman538 schreef op vrijdag 24 juli 2009 @ 14:31:
[...]

Ik heb precies hetzelfde sommige blu rays stop je er na een week in je ps3 en die gaan gewoon verder waar ze gebleven waren (muziek blu rays) en bij andere blu rays begint hij weer van voren, geen idee wat dat verschil is.
Apart en jammer, zeker bij films die even duren moet je dan of het punt zoeken waar je was gebleven of opnieuw beginnen en dat is irritant. Was juist aangenaam verrast met het afspelen van DVD's, dat hij zelfs na het spelen van andere films nog het goede punt vond.

You look like I need a drink.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ace schreef op vrijdag 24 juli 2009 @ 16:16:
Als je nog op zoek bent naar een nieuwe theme voor je PS3 kan ik onderstaande aanraden, ziet er erg strak uit.

[afbeelding]

Wow, die ziet er goed uit. Ik ga m eens testen op mijn PS3 :)

PSN id: NL_SToRM

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ace

Ace

Happy Happy Joy Joy

Seraphus-Y schreef op vrijdag 24 juli 2009 @ 21:22:
[...]

Ja, of gewoon met de PS3 browser deze pagina openen, downloadlink selecteren en op driehoekje drukken. Dan selecteren voor Bestand Opslaan / Save File en gelijk selecteren in je Themes settings. :D
Verdomd, nooit aan gedacht!

De bedoeling is trouwens dat er nog 3 versies van dit thema verschijnen. Elke volgende in een verslechterde staat (slijtage etc).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EgoPro
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 14-09 16:08

EgoPro

Time is an illusion.

Fietsbel schreef op vrijdag 24 juli 2009 @ 12:11:
[...]

Check options en je kan de UI weer op wit zetten ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• technoaddict
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 20:07
Ace schreef op vrijdag 24 juli 2009 @ 16:16:

[afbeelding]

Hij staat er op :)
En Seraphus-Y thanks for the tip. Hij was gelijk in de Themes te vinden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skire
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 15-08 14:34
hey jongens daar ben ik weer :p gisteren teruggekomen van 3 weken spanje. heb ik nog iets gemist? ik zie wel dat er weer veel pagina's bijgekomen zijn in dit topic :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Vads schreef op donderdag 23 juli 2009 @ 00:20:
Beste allen,

Als je je PS3 net hebt kan het best onpersoonlijk zijn om online games te spelen. Zeker wanneer er in je persoonlijke vriendengroep zich weinig PS3-eigenaren scharen.Maar ook voor ervaren PS3-spelers kan het uitdagend zijn om hun kracht online te meten met nieuwe vrienden, zoals andere GOT'ers.

Daarom hebben we voor dit topic de GOT-PS3-Clan opgericht.
Deze kun je bereiken op: http://psnfriends.ning.com/group/gotps3.

Je dient wel eerst een account te hebben: http://psnfriends.ning.com/main/authorization/signUp?. Nadat je deze hebt aangemaakt, meld je je aan bij de bovenstaande clan. Na toegelaten te zijn kun je alle leden van de clan toevoegen aan je vriendenlijst in de PS3. Stuur in de body van de uitnodiging het woord GOTPS3 mee, zodat de andere weet waarom je hem als vriend uitnodigt.

Veel online speelplezier!
Dit heb je waarschijnlijk gemist. ;)
Misschien wil jij jezelf ook aanmelden. 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skire
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 15-08 14:34
Hartstikke bedankt! Heb meteen een account aangemaakt en een request verzonden ;)

[ Voor 62% gewijzigd door Skire op 25-07-2009 15:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sarlo
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 15-09 09:17
Naar lang twijfelen eergister de knoop doorgehakt en een ps3 gekocht met uncharted, resistance 1, gta4 en msg4 :)

Kan ik voorlopig weer vooruit :)

Alleen nu vraag ik me dus af hoe je precies die themes installeerd? Want wanneer ik die stappen volg die hier boven zijn beschreven, geeft de ps3 het bestand niet weer?

[ Voor 36% gewijzigd door sarlo op 25-07-2009 16:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 20:51

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Je moet dit topic openen op je browser, niet de directe link. Dan met je cursor op die link gaan staan, driehoekje -> bestand -> doel opslaan.

Daarna terug naar hoofdmenu, onder settings -> themes, kan je Aniom selecteren :)

Moet zeggen, hij is erg strak.

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ace

Ace

Happy Happy Joy Joy

inFamous is gewoon te leuk, ik kan niet stoppen.

Gisteren uitgespeeld als Evil en was van plan om dan eindelijk eens aan Dead Space te gaan beginnen. Maar ik miste nog wat shards, dus was in de rondte aan het rennen op zoek naar die krengen. Toen bleken er nog 4 stunts niet uitgevoerd te zijn en ik dacht dan doe ik die wel terwijl ik een klein beginnetje maak als Good dan.

En inmiddels is het eerste eiland alweer schoongeveegd en van alle gespuis, shards en dead drops ontdaan.

Zonde om nu te stoppen natuurlijk, kan ik hem net zo goed ook als Good uitspelen toch? :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FeaR
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 18:20

FeaR

In GoT we trust

OPSLAGHOND schreef op zaterdag 25 juli 2009 @ 14:13:
[...]

Dit heb je waarschijnlijk gemist. ;)
Misschien wil jij jezelf ook aanmelden. 8)
Nou...
Toch maar eens een profiel aangemaakt en een request gestuurd :)

Wel irritant trouwens dat je "maar" 50 man in je friendlist kan hebben op je PS3.
Vind het persoonlijk maar weinig, zeker vergeleken met die 100 man die je op XBox Live kan toevoegen.
Maar net 7 man uit de lijst gegooid die al 3-4 maanden niet meer online waren geweest. Dus ik heb weer ruimte :+

Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb het Flower theme en vind die toch wel een vd mooiste die ik gezien heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Seraphus-Y
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 30-12-2024

Seraphus-Y

Scientific progress goes Boink

FeaR1986 schreef op zaterdag 25 juli 2009 @ 20:16:
[...]

Nou...
Toch maar eens een profiel aangemaakt en een request gestuurd :)

Wel irritant trouwens dat je "maar" 50 man in je friendlist kan hebben op je PS3.
Vind het persoonlijk maar weinig, zeker vergeleken met die 100 man die je op XBox Live kan toevoegen.
Maar net 7 man uit de lijst gegooid die al 3-4 maanden niet meer online waren geweest. Dus ik heb weer ruimte :+
PSN is ook al sinds ruim een jaar naar 100 gegaan... dus eh? :S

http://playstation.joysti...s-list-now-capped-at-100/

Hier stond een lijstje met oude meuk... (toen was het nieuw en spannend).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Falcon Heavy
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 13-09 20:24
Aangezien er recentelijk wat posts over warhawk waren. Morgen zal ik een server hosten: check het Warhawk draadje voor meer info :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FeaR

FeaR

In GoT we trust

WTF 8)7

Ik had 50 vrienden, maar kon geen nieuwe toevoegen omdat mijn lijst vol was. Nu kan ik wel eens verkeerd tellen, maar een telfout van 50 of 100 is wel erg veel.... leuke bug heb ik dan weer :P

Of al mijn vrienden tellen voor twee, dat kan ook natuurlijk :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• inXs
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 12-09 11:55

inXs

known as inXs

ook aangemeld in PS3 friends bij GoT. En wel met de naam jrm- (psn account naam).

superB

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Hmmm....ik zie Dead Space nu staan voor een mooie prijs. Ik twijfel een beetje of ik het een goeie game ga vinden, maar het ziet er wel erg sfeervol uit moet ik zeggen. Is het goed te vergelijken met Resident Evil?

[ Voor 3% gewijzigd door SToRM666 op 26-07-2009 12:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SToRM666 schreef op zondag 26 juli 2009 @ 12:06:
Hmmm....ik zie Dead Space nu staan voor een mooie prijs. Ik twijfel een beetje of ik het een goeie game ga vinden, maar het ziet er wel erg sfeervol uit moet ik zeggen. Is het goed te vergelijken met Resident Evil?
Nee meer een ruwere versie van infamous als ik het goed begrepen heb

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Het is wel te vergelijken met Resident Evil ja, maar dan Amerikaans en in de ruimte. Ik vind het een geweldig spel. Controls zijn soms wat clunky en sommige stukken zijn eerder frustrerend dan lastig of uitdagend. In die zin lijkt het behoorlijk op Resident Evil ;) Ook zijn de vijanden en omgeving niet zo afwisselend (behoorlijk wat backtracking).
De sfeer is geweldig en is een stuk enger dan RE4 en 5. Verder kan je ook genoeg upgraden en is het soms behoorlijk zoeken naar voldoende ammo. De hele interface vind ik ook geniaal. Je hebt namelijk geen HUD zoals normaal. Schijnt ook een spel te zijn om vaker te spelen omdat je dan weer met je geupgrade wapens kan beginnen.

Gewoon kopen, zeker voor weinig geld.

PSN: Shiver23

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meelobee
  • Laatst online: 11-09 22:39

Meelobee

¯\_(ツ)_/¯

Verwijderd schreef op zondag 26 juli 2009 @ 12:16:
[...]

Nee meer een ruwere versie van infamous als ik het goed begrepen heb
Denk dat jij in de war bent met Prototype. Deadspace lijkt namelijk totaal niet op Infamous.
En nee het is ook niet te vergelijken met Resident Evil. (die is beter imo) Deadspace is meer een soort Doom3 maar dan goed :)

Ryzen 7 7700X | ROG Strix B650-E Gaming Wifi | ROG Strix RTX 4070Ti | 32Gb GSkill RipJaws S5 | 980Pro 2Tb | Corsair RM850x Shift | Fractal Design North Black

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Oke, ik heb m maar gekocht. Hij is te bestellen bij Zavvi voor maar 15 euro inclusief verzendkosten :)

[ Voor 12% gewijzigd door SToRM666 op 26-07-2009 13:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ace

Ace

Happy Happy Joy Joy

Vanaf 1 oktober voor iedereen die geen CC heeft (of ze nog steeds eng vind) eindelijk PSN cards in Europa.

Afbeeldingslocatie: http://www.consoleshop.be/images/product/image.php?id=81993&dimensionid=1&shopid=161

Op consoleshop.be (klik op die plaatje jeweettog) zijn ze al te pre-orderen (op consoleshop.nl vreemd genoeg nog niet).

Het kon ook eigenlijk niet anders want op 1 oktober komt ook de PSP Go uit waarbij de games niet meer op UMD maar via digitial distribution verspreid worden.

[ Voor 19% gewijzigd door Ace op 27-07-2009 01:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PromoX
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 15-09 14:05

PromoX

Flying solo

Dat werd tijd ook. Ik denk dat Sony in al die jaren toch het nodige geld is misgelopen. Ook ik heb al diverse games/uitbreidingen zien staan die ik wel zou willen kopen, maar door gebrek aan een CC en die kaartjes niet kon kopen.

Ik zit trouwens 's door de releaselijst op http://www.vgreleases.com/ te bladeren, ook voor eventuele nieuwe games voor in de topicstart, maar klopt het nu dat er de komende maanden weinig bijzonders uitkomt?

[ Voor 8% gewijzigd door PromoX op 27-07-2009 01:52 ]

And I'm the only one and I walk alone.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DCFreak
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 31-12-2022

DCFreak

If it aint broke, dont fix it.

PromoX schreef op maandag 27 juli 2009 @ 01:13:
Ik zit trouwens 's door de releaselijst op http://www.vgreleases.com/ te bladeren, ook voor eventuele nieuwe games voor in de topicstart, maar klopt het nu dat er de komende maanden weinig bijzonders uitkomt?
Ik zie genoeg titels in de release lijsten. Maar of het iets bijzonders is, weet je meestal pas nadat je een review hebt gelezen of het spel gespeeld hebt.

Ik denk dat de volgende titels kwalitatief wel in orde zullen zijn:

Augustus: Afrika
September: Dirt 2, Ninja Gaiden Sigma II,
Oktober: Uncharted 2, Tekken 6
November: Call of Duty 6, Assassin's Creed 2
December: Final Fantasy Versus XIII, Gran Turismo 5, Black 2, MAG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DCFreak schreef op maandag 27 juli 2009 @ 01:58:
December: Final Fantasy Versus XIII
Pardon hoe kom je hier bij?
Meelobee schreef op zondag 26 juli 2009 @ 12:32:
[...]

[...]

Denk dat jij in de war bent met Prototype. Deadspace lijkt namelijk totaal niet op Infamous.
En nee het is ook niet te vergelijken met Resident Evil. (die is beter imo) Deadspace is meer een soort Doom3 maar dan goed :)
Je hebt helemaal gelijk, had Prototype en dead space inderdaad door elkaar gehaald :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DCFreak

DCFreak

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Wat ik wel vaag vind is dat ze daar GTA5 voor dit jaar verwachten ...
Of heb ik iets gemist? :D

Er staat bij dat het een gerucht is. :9

[ Voor 8% gewijzigd door OPSLAGHOND op 27-07-2009 02:55 . Reden: iets beter gelezen ... ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• scorpie
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 14-09 16:27

scorpie

Supra Addict

Er komen ook nog wel goeie PSN releases toch? Fat Princess komt over niet al te lange tijd uit dacht ik. En ja, FF13 en Gran Turismo 5 hoef je denk ik ook niet jaar niet meer te verwachten. Enne, kwam Mafia 2 niet dit jaar ook uit?

wil een Toyota Supra mkIV!!!!! | wil een Yamaha YZF-R{1,6} | wil stiekem ook een Ducati
"Security is just a state of mind"
PSN: scorpie | Diablo 3: scorpie#2470

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Niet online
[...]

Ik zie genoeg titels in de release lijsten. Maar of het iets bijzonders is, weet je meestal pas nadat je een review hebt gelezen of het spel gespeeld hebt.

Ik denk dat de volgende titels kwalitatief wel in orde zullen zijn:

Augustus: Afrika
September: Dirt 2, Ninja Gaiden Sigma II,
Oktober: Uncharted 2, Tekken 6
November: Call of Duty 6, Assassin's Creed 2
Heel december kan je wel schrappen. Dat zijn games die ooit voor 2009 zijn aangekondigd zonder duidelijk releasedate. FF, GT en MAG komen in 2010. Black 2 is uberhaupt nog niet officieel aangekondigd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeDuifff
Super relaxed! :D

Ik was al bijna van plan om gewoon een CC te nemen om aankopen te doen via PSN Store. Allerlei kleine uitbreidingen die bijna niets kosten (denk aan outfits, levels etc.) worden met deze PSN card een stuk makkelijker!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Afrika koop ik misschien nog wel dan :)

Ik vind het op zich niet erg dat er eens wat minder games uitkomen, nu heb ik tenminste de tijd om mijn backlog weg te werken. Ik speel de laatste tijd veel GTA4 en ook LittleBigPlanet en bij die laatste heb ik bijna een platinum trophy :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DCFreak

DCFreak

Shiver23 schreef op maandag 27 juli 2009 @ 08:44:
[...]

Heel december kan je wel schrappen. Dat zijn games die ooit voor 2009 zijn aangekondigd zonder duidelijk releasedate. FF, GT en MAG komen in 2010. Black 2 is uberhaupt nog niet officieel aangekondigd.
Ach ja.. maar een mens mag toch dromen? Ik ga er sowieso vanuit dat zo'n site er meer verstand van heeft dan mij, want normaal gesproken kijk ik nooit naar release lijsten ed. Overigens lijkt het mij logisch dat er minimaal 1 of 2 grote titels in December gaan komen ivm de feestdagen.
SToRM666 schreef op maandag 27 juli 2009 @ 09:20:

Ik vind het op zich niet erg dat er eens wat minder games uitkomen, nu heb ik tenminste de tijd om mijn backlog weg te werken. Ik speel de laatste tijd veel GTA4 en ook LittleBigPlanet en bij die laatste heb ik bijna een platinum trophy :9
Bijna altijd als ik online kom, zie ik jou in LBP bezig. Maar het is idd waar, nog zoveel spellen te spelen en/of uit te spelen. Zelfs al zou er dit jaar niets meer komen zou het voor mij geen probleem zijn, maar ik ben dan ook geen super fanatieke gamer (meer).

[ Voor 35% gewijzigd door DCFreak op 27-07-2009 09:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vads
SToRM666 schreef op maandag 27 juli 2009 @ 09:20:
Hoe werken jullie Trophy-hunters eigenlijk?! Hebben jullie naast het gamen een A4tje naast je liggen met daarop alle trophies in het spel en hoe deze te behalen zijn? 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SeamusXanthus
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 07-09 23:47
Ik kijk van te voren welke achievements leuk/realistisch zijn om te halen, en hou hier tijden het spelen rekening mee. Vaak check ik wel even welke achievements 'missable' zijn. Achievements die meerdere run-throughs nodig hebben doe ik bijna nooit (dan speel ik liever een andere game) en multiplayer achievements doe ik ook bijna nooit omdat die principieel 'fout' zijn in mijn optiek. Achievements die je moet 'grinden' (herhaaldelijk dezelfde handeling doen) doe ik bijna nooit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AngelusHD
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 26-07 19:18
GT5 zal inderdaad in 2010 pas komen, waarschijnlijk eind* 2010. lijkt me vrij logische.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Omni superens
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 16-11-2024
Zolang de release data niet bekend zijn van sommige titels valt daar niets zinnigs over te melden. Bij GT5 bijvoorbeeld heeft het dus totaal geen zin om te zeggen dat deze in december uitkomt, of dat het logisch zou zijn dat het eind 2010 zal worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Vads schreef op maandag 27 juli 2009 @ 10:00:
[...]Hoe werken jullie Trophy-hunters eigenlijk?! Hebben jullie naast het gamen een A4tje naast je liggen met daarop alle trophies in het spel en hoe deze te behalen zijn? 8)7
Ingame even op de PS-knop drukken zodat het hoofdmenu verschijnt en dan even kijken bij trophy-collection.
Alleen hebben sommige games veel of alleen maar hidden trophies, die je dus met een beetje geluk moet unlocken of moet gaan zoeken op het web. :9
Ikzelf heb een hekel aan games die je op 3 of 4 niveaus moet uitspelen voor de platinum, meestal begin je met medium, daarna hard en dan hardest ofzo.
Die games laat ik liggen totdat ik er weer een keer zin in heb.
Na 2 of 3 maal een game uitspelen heb ik het wel even gezien. }:O

[ Voor 4% gewijzigd door OPSLAGHOND op 27-07-2009 13:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Ach ik ga gewoon uit van die lijst, is het later dan jammer maar helaas. Tekken 6 komt zover ik weet wel zeker uit, dus kan ik daar al genoeg mee spelen, GT5 wordt jammer maar we zien wel.

Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
[...]

FFXIII komt in Japan eind dit jaar uit, de Amerikaanse/Europese verschijningsdatum zal ergens in de 1e helft van 2010 zijn.

Wat betreft GT5 is er nog steeds een kans dat het spel dit jaar uit komt. Kazunori Yamauchi heeft vorige week in een interview gezegd dat hij GT5 elk moment zou kunnen uitbrengen, maar dat ze het spel oneindig lang kunnen oppoetsen.

Het is wachten op mogelijke aankondigingen op Gamescom (19-23 augustus) waar Sony hopelijk de PS3 Slim toont, of anders de Tokyo Game Show in sepetember. Interessant is dat zo goed als alle GT-games in Japan in de laatste twee weken van december zijn uitgekomen en drie maanden later in de rest van de wereld. Het zou best kunnen dat ze dat met GT5 ook doen. In dat geval komt het spel inderdaad in 2009 nog uit, maar dan heb je er in Europa nog niet zo veel aan.

[ Voor 23% gewijzigd door ymmv op 27-07-2009 11:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SeamusXanthus
ymmv schreef op maandag 27 juli 2009 @ 11:25:
[...]

Het is wachten op mogelijke aankondigingen op Gamescom (19-23 augustus) waar Sony hopelijk de PS3 Slim toont, of anders de Tokyo Game Show in sepetember. Interessant is dat zo goed als alle GT-games in Japan in de laatste twee weken van december zijn uitgekomen en drie maanden later in de rest van de wereld. Het zou best kunnen dat ze dat met GT5 ook doen. In dat geval komt het spel inderdaad in 2009 nog uit, maar dan heb je er in Europa nog niet zo veel aan.
Dat was vroeger, toen ze met die arrogante houding makkelijk weg kwamen. Tegenwoordig zijn de belangen veel te groot. Bij FFXIII kom je misschien weg met het 'lokalisatie' smoesje, maar bij een bijna tekstloos spel als GT5 toch echt niet. Ik kan het verkeerd hebben, maar het zou me echt verbazen dat ze na zoveel jaar ontwikkeling nog steeds geen tijd hebben gehad de vertalingen op orde te brengen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeDuifff
OPSLAGHOND schreef op maandag 27 juli 2009 @ 10:45:
Ingame even op de PS-knop drukken zodat het hoofdmenu verschijnt en dan even kijken bij trophy-collection.
Alleen hebben sommige games veel of alleen maar hidden trophies, die je dus met een beetje geluk moet unlocken of moet gaan zoeken op het web. :9
Ikzelf heb een hekel aan games die je op 3 of 4 niveaus moet uitspelen voor de platinum, meestal begin je met medium, daarna hard en dan hardest ofzo.
Die games laat ik liggen totdat ik er weer een keer zin in heb.
Na 2 of 3 een game uitspelen heb ik het wel even gezien. }:O
Inderdaad. Ik was laatst bezig met Wolverine.
Hier moet ik alleen nog de game op Hard uitspelen. Voor de rest moet ik nog een beetje levelen om alle upgrades te halen.

Ik ben in ieder geval niet van plan om een game 4x uit te spelen, telkens op een hogere moeilijkheids graad. Daarnaast zijn die MP-trophies wel leuk, alleen zit daar ook een hoop tijd in uiteraard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GG---77
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 05-07-2024
[...]

Ik wist niet dat Black 2 al officieel aangekondigd is, ik heb me goed vermaakt met Black. Vervolg is welkom!

PSN id: GG--77

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Omni superens
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 16-11-2024
[...]

Black 2 is uberhaupt nog niet officieel aangekondigd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NinTeNdO_FrEaK
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 10-07-2024
SeamusXanthus schreef op maandag 27 juli 2009 @ 10:16:
Ik kijk van te voren welke achievements leuk/realistisch zijn om te halen, en hou hier tijden het spelen rekening mee. Vaak check ik wel even welke achievements 'missable' zijn. Achievements die meerdere run-throughs nodig hebben doe ik bijna nooit (dan speel ik liever een andere game) en multiplayer achievements doe ik ook bijna nooit omdat die principieel 'fout' zijn in mijn optiek. Achievements die je moet 'grinden' (herhaaldelijk dezelfde handeling doen) doe ik bijna nooit.
Same here. Online mutliplayer trophies vind ik ook erg irritant, bijvoorbeeld die van resistance 10.000 kills online maken. Heb liever alleen trophies voor singleplayer. Voor multiplayer kun je nog met xp/unlockables werken etc. om mensen door te laten spelen.

Ps4/switch gamer

Acties:
  • 0 Henk 'm!
DeDuifff schreef op maandag 27 juli 2009 @ 11:56:
Inderdaad. Ik was laatst bezig met Wolverine.
Hier moet ik alleen nog de game op Hard uitspelen. Voor de rest moet ik nog een beetje levelen om alle upgrades te halen.
Ik moet voor Wolverine alleen nog iets van 8 dogtags en daarna op hardest uitspelen.
Ik ben in ieder geval niet van plan om een game 4x uit te spelen, telkens op een hogere moeilijkheids graad. Daarnaast zijn die MP-trophies wel leuk, alleen zit daar ook een hoop tijd in uiteraard.
Ze mogen van mij met die moeilijkheidsgraad-trophies stoppen of voor de moeilijkste graad altijd goud geven, maar dat de platinum met normal of hard al te halen is.
Dan mis je alleen 1 gouden trophy misschien, maar heb je wel de game uitgespeeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Maar nu weer terug naar de firmware. In een interview met Sam Thompson (Naughty Dog) heeft men uit de doeken gedaan dat de Firmware 2.80 voor de ontwikkelaars een zeer belangrijke update was. Er is namelijk meer RAM geheugen beschikbaar gesteld zodat er nog mooiere en betere games gemaakt kunnen worden. Veel ontwikkelaars zeurde al dat er te wijnig RAM geheugen zat in de PlayStation 3. Door een bepaalde truc is het Sony dus gelukt om meer RAM geheugen beschikbaar te stellen.

Maar hoe is men hier achter gekomen? Dankzij Sam Thompson. Die vertelde in het interview hetvolgende.
"Naughty Dog is constantly working to improve every aspect of the gameplay; be it animation, lighting, sound, texture fidelity. You know if you look at the game itself with the 2.80 engine update, you know we're adding more memory, so we get a lot more utilisation of the SPUs so we increase our optimisation of the Cell processor as well."

2.xx update; zou meer RAM moeten vrij maken :? iemand enig idee hoe ik dat moet zien; gebruikt sony nu 128mb niet? of wordt de HD soort swap aangemaakt of is de ROM ingekrompen?

⭐Game Profiles: 🕹️Steam - 🎮PSN - 🇪🇦 GoT_Hollandhards

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Niet online
himlims_ schreef op maandag 27 juli 2009 @ 14:03:
Maar nu weer terug naar de firmware. In een interview met Sam Thompson (Naughty Dog) heeft men uit de doeken gedaan dat de Firmware 2.80 voor de ontwikkelaars een zeer belangrijke update was. Er is namelijk meer RAM geheugen beschikbaar gesteld zodat er nog mooiere en betere games gemaakt kunnen worden. Veel ontwikkelaars zeurde al dat er te wijnig RAM geheugen zat in de PlayStation 3. Door een bepaalde truc is het Sony dus gelukt om meer RAM geheugen beschikbaar te stellen.

Maar hoe is men hier achter gekomen? Dankzij Sam Thompson. Die vertelde in het interview hetvolgende.
"Naughty Dog is constantly working to improve every aspect of the gameplay; be it animation, lighting, sound, texture fidelity. You know if you look at the game itself with the 2.80 engine update, you know we're adding more memory, so we get a lot more utilisation of the SPUs so we increase our optimisation of the Cell processor as well."

2.xx update; zou meer RAM moeten vrij maken :? iemand enig idee hoe ik dat moet zien; gebruikt sony nu 128mb niet? of wordt de HD soort swap aangemaakt of is de ROM ingekrompen?
Als ze meer geheugen vrij hebben gemaakt zal dat betekenen dat het OS minder werkgeheugen inneemt. Dit was geloof ik rond de 60mb, wat aanzienlijk is. (360 gebruikt(e) 32mb). Alle beetjes helpen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
himlims_ schreef op maandag 27 juli 2009 @ 14:03:
Sony zal de firmwarecode wel geoptimaliseerd hebben qua geheugengebruik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SeamusXanthus
NinTeNdO_FrEaK schreef op maandag 27 juli 2009 @ 13:45:
[...]

Same here. Online mutliplayer trophies vind ik ook erg irritant, bijvoorbeeld die van resistance 10.000 kills online maken. Heb liever alleen trophies voor singleplayer. Voor multiplayer kun je nog met xp/unlockables werken etc. om mensen door te laten spelen.
Ja, achievements (of trophies) moeten (naar mijn mening) onafhankelijk zijn van externe factoren, wat bij MP dus vaak niet het geval is. Bij oude games is de community er vaak niet eens meer, waardoor achievements onmogelijk te halen zijn. En sommige MP achievements zijn weer te regelen omdat je friends bijvoorbeeld toestaan een achievement te halen (op een rijtje staan voor triple headshot, ik noem maar wat) . Of nog erger, dat mensen anders gaan spelen. Zoals bij shooters waar je x kills moet maken met een pistooltje, waardoor teammates ineens met pistooltjes gaan schieten terwijl dit niet in het belang is van de overwinning.
s'werelds slechtste achievements is trouwens waarschijnlijk op naam van Fable2, waar je een achievement alleen kon halen als je ook een bepaalde Arcade game kocht met gokspelletjes uit Fable2.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeDuifff
SeamusXanthus schreef op maandag 27 juli 2009 @ 14:50:
En sommige MP achievements zijn weer te regelen omdat je friends bijvoorbeeld toestaan een achievement te halen (op een rijtje staan voor triple headshot, ik noem maar wat) . Of nog erger, dat mensen anders gaan spelen. Zoals bij shooters waar je x kills moet maken met een pistooltje, waardoor teammates ineens met pistooltjes gaan schieten terwijl dit niet in het belang is van de overwinning.
Aan de andere kant zit hier natuurlijk ook een fun-factor aan. Als je met een groepje vrienden door een level heen rent, allen bewapend met een pistool puur voor de Trophy, denk ik dat hier een hoop lol aan vast zit :+

Maar inderdaad, als maar één persoon dit doet...kan het vervelend zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• console
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 19:50
Ik haal me PSN cards via www.4saleusa.com. De PSN cards van 20 euro kosten daan net geen 16 euro. En je kan via PayPal betalen, en je krijgt ze via de mail binnen een paar uur toegestuurt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wjcastelijns
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 19-06 18:54
Wat dacht je van Fifa 09, de trophy waarbij je online 10 vs. 10 moet spelen. Ik heb hier de hoop voor opgegeven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
wjcastelijns schreef op maandag 27 juli 2009 @ 15:40:
Wat dacht je van Fifa 09, de trophy waarbij je online 10 vs. 10 moet spelen. Ik heb hier de hoop voor opgegeven.
Als er genoeg (20) mensen hier fifa '09 hebben kunnen we een keer afspreken zo'n match te spelen! ;)
http://psnfriends.ning.com/group/gotps3
Eerst ff inschrijven!
Vads schreef op donderdag 23 juli 2009 @ 00:20:
Beste allen,

Als je je PS3 net hebt kan het best onpersoonlijk zijn om online games te spelen. Zeker wanneer er in je persoonlijke vriendengroep zich weinig PS3-eigenaren scharen.Maar ook voor ervaren PS3-spelers kan het uitdagend zijn om hun kracht online te meten met nieuwe vrienden, zoals andere GOT'ers.

Daarom hebben we voor dit topic de GOT-PS3-Clan opgericht.
Deze kun je bereiken op: http://psnfriends.ning.com/group/gotps3.

Je dient wel eerst een account te hebben: http://psnfriends.ning.com/main/authorization/signUp?. Nadat je deze hebt aangemaakt, meld je je aan bij de bovenstaande clan. Na toegelaten te zijn kun je alle leden van de clan toevoegen aan je vriendenlijst in de PS3. Stuur in de body van de uitnodiging het woord GOTPS3 mee, zodat de andere weet waarom je hem als vriend uitnodigt.

Veel online speelplezier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ace

Ace

Happy Happy Joy Joy

Fat Princess deze donderdag, eindelijk!

http://blog.us.playstatio...he-weight-heres-the-date/
It's official. Out this Thursday for $14.99:

Without further ado, we’re proud to announce that Fat Princess will make her royal appearance on the PlayStation Network this Thursday, July 30th for $14.99.

Fat Princess will be released simultaneously worldwide in N. America, Europe and Asia. A Japan release is also in the works, and we’ll have more information on that in weeks to come.

The sheer amount of questions submitted was fantastic, and we really appreciate everyone taking the time and effort to come up with some really good ones.

Please check out this interview with Chris Millar and Craig Leigh from Titan Studios for answers to your most burning questions. We’ll do our best to follow up and respond to some of the others we weren’t able to cover during the interview soon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

OPSLAGHOND schreef op maandag 27 juli 2009 @ 15:50:
[...]

Als er genoeg (20) mensen hier fifa '09 hebben kunnen we een keer afspreken zo'n match te spelen! ;)
Eerst ff inschrijven!
Die form is nog steeds niet te zien btw:
please use the form below to request an invitation from the clan creator.

Dus heb maar een friend invite gedaan :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr.Myst
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 15-09 10:00
Na al meer dan een jaar een aantal topics op GoT in de gaten gehouden te hebben, heb ik me maar geregistreerd! Ik heb me ook meteen even opgegeven voor de GoTPS3-groep. Lijkt me leuk om met een aantal mensen online te gaan!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
  • Laatst online: 10-09 11:14
Gasten,

Werkt deze ook op de Europese PS3 ?

http://www.videogamesplus...486_488&products_id=14016

Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FeaR

FeaR

In GoT we trust

Controllers zijn niet regio gebonden of wat dan ook.
En het voltage van USB is overal hetzelfde, dus daar ook geen problemen.

Dus gewoon halen die hap :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alex3305
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 15-09 09:10
Mocht je nog een andere kleur controller willen raad ik je toch de officiële controllers van DealExtreme aan. Overigens zijn ze ook te krijgen bij bijvoorbeeld www.yesasia.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Dat is goed nieuws! :)
Altijd 1 of 2 die quitten omdat ze geen linksback willen zijn |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeDuifff
Ik word niet goed van die updates... |:(
"You cannot perform background download of this content."

Ik snap niet dat Sony dat niet kan regelen, zoveel gebeurt er volgens mij niet.
Waarschijnlijk is dit al uitgebreid besproken in Het Playstation 3 ervaringen topic - Deel 1, maar toch wilde ik even mijn ei kwijt.

Verder is het ook een beetje tijdverdrijf, want het downloaden van een Killzone2 update duurt weer eeuwen... 8)7

Ik zag dat 'Watchmen: The end is Nigh' (Deel 1 & 2) game ook op Blu-Ray komt!
Lekker met twee personen alles en iedereen in elkaar beuken. (Double Dragon, where art thou :'( )

Goed nieuws dus!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vads
Beetje jammer dat je niet zelf eerst een beetje onderzoek doet, want als je een paar pagina's teruggaat, zie je dat ik dezelfde vraag heb gesteld vorige week :(

Anyway: ik heb de controller vorige week hier besteld. Inclusief verzendkosten goedkoper dan bij die ene die jij aangeeft. En ik heb uitstekende ervaringen met DVDBoxoffice.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vads
OPSLAGHOND schreef op maandag 27 juli 2009 @ 15:50:
[...]
Eerst ff inschrijven!
[...]
Even een kleine update. We zijn nog niet eens een week verder en er hebben zich reeds 51 spelers bij mij gemeld, waarvan er 45 lid zijn geworden van de GOTPS3-clan. Netjes! _/-\o_

Op welke andere manier krijg je er in 5 dagen 51 nieuwe vrienden bij?! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cojones81
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 23:10
Net even een leuk potje Killzone 2 met dDeDuiff achter de rug, maar langer dan 90 minuten houd ik dat spel niet vol... Pfff, me ogen!!

Moet nog steeds een shitload PSN vrienden toevoegen maar echt een top Initiatief Vads!! _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

cojones81 schreef op maandag 27 juli 2009 @ 22:22:
Net even een leuk potje Killzone 2 met dDeDuiff achter de rug, maar langer dan 90 minuten houd ik dat spel niet vol... Pfff, me ogen!!

Moet nog steeds een shitload PSN vrienden toevoegen maar echt een top Initiatief Vads!! _/-\o_
Mijn nieuwe ps3 financieren? 8)7
Nee, ik wacht tot ik zon pack een keertje zie voor 300 euro, dan join ik :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sandyman538
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 23:50

Sandyman538

SandstorM [148839]

Verwijderd schreef op maandag 27 juli 2009 @ 23:43:
[...]

Mijn nieuwe ps3 financieren? 8)7
Nee, ik wacht tot ik zon pack een keertje zie voor 300 euro, dan join ik :)
Die zijn er al geweest hoor, met 2 spellen, maanden geleden heb ik zo mijn 2e PS3 aangeschaft :)

Hattrick: playing IV.50
PSN: Sandyman

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• walletje-w
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 14-09 22:39
Sandyman538 schreef op dinsdag 28 juli 2009 @ 00:16:
[...]

Die zijn er al geweest hoor, met 2 spellen, maanden geleden heb ik zo mijn 2e PS3 aangeschaft :)
Heb je goed doorgelezen wat je net hebt geschreven? "mijn 2e PS3 aagneschaft" ????!!!!!

WAT NOU ECONOMISCHE CRISIS :+ ;)

als sandyman538 een 2e ps3 kan kopen is er niets aan de hand :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meelobee
  • Laatst online: 11-09 22:39

Meelobee

¯\_(ツ)_/¯

Er zijn nog ergere trophies:
'Send a Mugshot or Smugshot' trophy in Burnout Paradise, daar heb je een ps3 of ps2 camera voor nodig.
'Friendship' trophy in Motorstorm Pacific Rift, daar heb je 4 controllers voor nodig.
Is toch minder leuk dat deze trophies alleen te halen zijn als je ook de hardware hebt.
Persoonlijk vindt ik de trophies het leukst als je er (veel) moeite voor moet doen, bijvoorbeeld zoals in Wipeout. De meeste daarvan zijn lijken onmogelijk. :)

Ryzen 7 7700X | ROG Strix B650-E Gaming Wifi | ROG Strix RTX 4070Ti | 32Gb GSkill RipJaws S5 | 980Pro 2Tb | Corsair RM850x Shift | Fractal Design North Black

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tankbuster
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 15-09 07:55
Kan je eigelijk ook US PSN cards in de EU Store gebruiken? Ik heb namelijk geen mogelijkheid waarschijnlijk meer omdat de duitse PEGI ( USK ) alle duitse US-PSN accounts laat blokken. Of moet ik maar nog even wachten?
Pagina: 1 ... 8 ... 13 Laatste

Dit topic is gesloten.