Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 20:51

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

US cards zijn iig niet bruikbaar (en zeker niet als het 1:1 USD/EUR gaat worden).

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeDuifff
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 04-09 22:58
cojones81 schreef op maandag 27 juli 2009 @ 22:22:
Net even een leuk potje Killzone 2 met dDeDuiff achter de rug, maar langer dan 90 minuten houd ik dat spel niet vol... Pfff, me ogen!!

Moet nog steeds een shitload PSN vrienden toevoegen maar echt een top Initiatief Vads!! _/-\o_
Was inderdaad erg leuk, had het al een hele tijd niet meer gespeeld. :D
Ik zag dat jij online was, dus ik dacht laat ik eens joinen.

Moet alleen toegeven dat ik de besturing weer even moet aanleren en dat ik de levels moet leren kennen. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• scorpie
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 14-09 16:27

scorpie

Supra Addict

Ik heb nog nooit alle nieuwe maps van Killzone 2 gespeeld, dus ik weet niet of jullie die ook hebben? Maar anders lijkt het mij wel leuk om eens een Killzone 2 avondje te organiseren :)

Ik ben nu ook lid van de GoT PS3 'clan', dus als je wilt Killzonen, of andere games wilt spelen kun je me toevoegen. Ik heb trouwens wel erg weinig tijd, maarja daar is niks aan te doen.

wil een Toyota Supra mkIV!!!!! | wil een Yamaha YZF-R{1,6} | wil stiekem ook een Ducati
"Security is just a state of mind"
PSN: scorpie | Diablo 3: scorpie#2470

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeDuifff
scorpie schreef op dinsdag 28 juli 2009 @ 08:55:
Ik heb nog nooit alle nieuwe maps van Killzone 2 gespeeld, dus ik weet niet of jullie die ook hebben? Maar anders lijkt het mij wel leuk om eens een Killzone 2 avondje te organiseren :)

Ik ben nu ook lid van de GoT PS3 'clan', dus als je wilt Killzonen, of andere games wilt spelen kun je me toevoegen. Ik heb trouwens wel erg weinig tijd, maarja daar is niks aan te doen.
Nee, ik heb het nog over de standaard mappen. Ik denk dat mijn totale tijd online komt op ongeveer 10 uurtjes ofzo. Dit is dus niet erg veel. O-)

Maar als er meer Tweakers zijn waarmee ik kan spelen, gaan wij deze uren uiteraard opkrikken! 8)

Ik zal je toevoegen vanavond.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cojones81
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 23:10
scorpie schreef op dinsdag 28 juli 2009 @ 08:55:

Heb zelf ook nooit zoveel tijd maar met de vakantie periode waardoor ik niet 2 X per week hoef te trainen, heb ik toch deze maand weer wat avond uurtjes vrij!!

Moet zeggen dat je ook eerder een game online meespeelt als je iemand in je friends list ziet spelen. Voorheen bleef het meestal bij een kort potje PSN network-game maar gisteren toch even 90 minuten KZ2 lopen knallen!!

*Cojones voorziet grote lol aankomende donderdag als Fat Princess uitkomt!!

Schijnt erg leuk te zijn om online te gaan doen, zeker als we een beetje leuke friends list basis hebben om wat teams te maken!! Ik zeg, allemaal kopen!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• scorpie
  • Laatst online: 14-09 16:27

scorpie

Supra Addict

Oeh Fat Princess inderdaad! Daar heb ik lange tijd naar uit zitten kijken, lijkt me echt super tof :)

wil een Toyota Supra mkIV!!!!! | wil een Yamaha YZF-R{1,6} | wil stiekem ook een Ducati
"Security is just a state of mind"
PSN: scorpie | Diablo 3: scorpie#2470

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vads
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 19:47
DeDuifff schreef op dinsdag 28 juli 2009 @ 09:22:
[...]
Nee, ik heb het nog over de standaard mappen. Ik denk dat mijn totale tijd online komt op ongeveer 10 uurtjes ofzo. Dit is dus niet erg veel. O-)
Maar als er meer Tweakers zijn waarmee ik kan spelen, gaan wij deze uren uiteraard opkrikken! 8)
Ik zal je toevoegen vanavond.
Daar liep DeDuifff gisteravond rond als mijn squadleader in Killzone 2. Was een gave online-map; een voor newb's om snel ervaring op te doen. Was ERG leuk en inderdaad, het is knallen, knallen en nog eens knallen als je alleen maar deathmatch doet in een map. Het systeem dat de "missie" tijdens zo'n map continu wijzigt is erg cool.
DeDuifff had alleen geen headsetje, dus moest hij het doen met mijn gebler in de microfoon. ;)

Ik mis alleen de samenwerking in K2. Iedereen rent maar een willekeurige kant op en zeker als je in een squad zit, is het belangrijk om samen te blijven, want zo kun je elkaar altijd ondersteunen.
Trouwens, wat velen niet weten: als je in een squad zit met een leider en je gaat dood, dan kun je respawnen op de lokatie waar je leider staat en hoef je dus niet helemaal bij het begin te starten.
Gisteravond ben ik eindelijk Medic geworden, dus ik kan mijn squadleden nu ook reviven. Best cool en weer wat extra xp-puntjes. Kortom: genieten met K2!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cojones81
Vads schreef op dinsdag 28 juli 2009 @ 10:00:
[...]

Daar liep DeDuifff gisteravond rond als mijn squadleader in Killzone 2. Was een gave online-map; een voor newb's om snel ervaring op te doen. Was ERG leuk en inderdaad, het is knallen, knallen en nog eens knallen als je alleen maar deathmatch doet in een map. Het systeem dat de "missie" tijdens zo'n map continu wijzigt is erg cool.
DeDuifff had alleen geen headsetje, dus moest hij het doen met mijn gebler in de microfoon. ;)

Ik mis alleen de samenwerking in K2. Iedereen rent maar een willekeurige kant op en zeker als je in een squad zit, is het belangrijk om samen te blijven, want zo kun je elkaar altijd ondersteunen.
Trouwens, wat velen niet weten: als je in een squad zit met een leider en je gaat dood, dan kun je respawnen op de lokatie waar je leider staat en hoef je dus niet helemaal bij het begin te starten.
Gisteravond ben ik eindelijk Medic geworden, dus ik kan mijn squadleden nu ook reviven. Best cool en weer wat extra xp-puntjes. Kortom: genieten met K2!
Cool, ik ben ook net medic geworden sinds 2 of 3 dagen!! Headset heb ik hier ook nog niet dus communiceren zat er gisteren voor mij ook nog niet is.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nowa
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 16-02-2021
Argh. Heb toch erg de behoefte om zo naar de winkel te lopen en er een op te pikken.
Weet niet of onderstaande hier hoort maar weet ook niet waar het wel thuis hoort dus.

The PS3 Slim rumors have been running rampant as of late. Everyone is waiting for the announcement and Sony is just waiting patiently to announce it. As always, NeoGaf is one of the frontrunners when it comes to some information. NeoGaf poster, Elios83, shared some interesting information about the PS3 Slim.
He posts: “I've heard from retail sources, which have been absolutely reliable in the past, that PS3 Slim will launch throughout Europe on September 2 at 299€, official announcement at the GamesCon. We'll see but considering the same sources have been spot on for two years in a row (40GB+price cut and 80GB) I personally don't doubt them ;)”
Gamescon will be taking place during mid-August. Sony will be presenting a 3hr long press conference on August 18th and that’ll be a prime idea to present such an announcement. At that price, the system would convert to $425, however, Sony could very well launch the system at $299, too. We have roughly a month before Gamescon and, hopefully, our official announcement. As of now, we can't confirm this information and this is a rumor until the announcement happens on August 18 or sooner.
This fits the Sony timing perfectly. The original rumor was a September or October release. Announcing the system several weeks in advance, Sony will making the same kind of announcement as they did the PS3 price drop during E3 2007. Get quick sales from anxious buyers and then continue for the rest of the year. Of course, with Uncharted 2 releasing on October 13th, console sales should stay strong throughout the holiday season.

Zijn rumours natuurlijk. Feit is wel dat rond aangegeven data diverse games als budgetgame worden rereleased zowel in azie als europa.
Ik wacht dus toch maar tot na de conferentie op de 18e met kopen.

43% of all statistics are worthless.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Volgens mij ging MediaMolecule ook met een aankondiging komen op dezelfde datum :)
Meelobee schreef op dinsdag 28 juli 2009 @ 01:10:
[...]

Er zijn nog ergere trophies:
'Send a Mugshot or Smugshot' trophy in Burnout Paradise, daar heb je een ps3 of ps2 camera voor nodig.
'Friendship' trophy in Motorstorm Pacific Rift, daar heb je 4 controllers voor nodig.
Is toch minder leuk dat deze trophies alleen te halen zijn als je ook de hardware hebt.
Persoonlijk vindt ik de trophies het leukst als je er (veel) moeite voor moet doen, bijvoorbeeld zoals in Wipeout. De meeste daarvan zijn lijken onmogelijk. :)
Sommige trophies hebben inderdaad niks met skills te maken. Bij Burnout heb je ook een trophy waarbij je met 8 mensen online in het stadion moet verzamelen, dus dan moet je maar net in een 8-player spel zien te komen... Ik ben bij LittleBigPlanet ook even bezig geweest met een trophy. Je moest daarvoor met 3 anderen die niet in je vriendenlijst zitten een spel spelen en dat viel nog niet mee.

[ Voor 6% gewijzigd door SToRM666 op 28-07-2009 11:06 ]

PSN id: NL_SToRM

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Meelobee schreef op dinsdag 28 juli 2009 @ 01:10:
[...]Er zijn nog ergere trophies:
'Send a Mugshot or Smugshot' trophy in Burnout Paradise, daar heb je een ps3 of ps2 camera voor nodig.
'Friendship' trophy in Motorstorm Pacific Rift, daar heb je 4 controllers voor nodig.
"Send a Smugshot" gehaald, daarna mijn camera naar vrienden verstuurd door Nederland, inmiddels hebben ongeveer 15 man deze trophy gehaald met mijn cameraatje. :9
"Friendship" trophy is ook te halen door ff 2 controllers te lenen bij een kennis/vriend. ;)
SToRM666 schreef op dinsdag 28 juli 2009 @ 11:00:
Bij Burnout heb je ook een trophy waarbij je met 8 mensen online in het stadion moet verzamelen, dus dan moet je maar net in een 8-player spel zien te komen... Ik ben bij LittleBigPlanet ook even bezig geweest met een trophy. Je moest daarvoor met 3 anderen die niet in je vriendenlijst zitten een spel spelen en dat viel nog niet mee.
Deze 2 trophies heb ik vrij snel gehaald, maar ik had toen het voordeel dat beide games nog niet zo lang in de winkel lagen.

"Ik heb een zak expected goals nog nooit een goal zien maken." - snmght

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeDuifff
Vads schreef op dinsdag 28 juli 2009 @ 10:00:

Tja, als online-gamen met Tweakers een gewoonte wordt, dan zal ik ook een headset aanschaffen. Het is inderdaad wel vervelend om elke keer berichten te versturen met een paar woorden tekst :/

Het waren in ieder geval zeker weten leuke potjes! :D
cojones81 schreef op dinsdag 28 juli 2009 @ 10:16:
[...]

Cool, ik ben ook net medic geworden sinds 2 of 3 dagen!! Headset heb ik hier ook nog niet dus communiceren zat er gisteren voor mij ook nog niet is.....
Ik wil ook medic worden!!!!!! Volgens mij nog iets van 100 punten ofzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alex3305
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 15-09 09:10
Gister even EyeCreate gedownload aangezien deze gratis was. Dus geïnstalleerd, dacht ik vandaag even uit te gaan proberen met mijn EyeToy (PS2 camera), maar dat viel redelijk tegen. Je moest per se een Playstation Eye hebben. Beetje jammer dat je hardware compatibel maakt, maar dan niet compatibel maakt met (sommige) software die je ervoor maakt... :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TrekDude101
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 25-08-2024
Ik heb nou al bijna 2 jaar een PS3, en nu komt pas mijn eerste bericht op dit topic :P

Ik heb me ook even aangemeld voor de GOT PS3 groep
alex3305 schreef op dinsdag 28 juli 2009 @ 12:51:
Gister even EyeCreate gedownload aangezien deze gratis was. Dus geïnstalleerd, dacht ik vandaag even uit te gaan proberen met mijn EyeToy (PS2 camera), maar dat viel redelijk tegen. Je moest per se een Playstation Eye hebben. Beetje jammer dat je hardware compatibel maakt, maar dan niet compatibel maakt met (sommige) software die je ervoor maakt... :S
Het lijkt me dat de PS Eye een betere camera is, met bepaalde functies waar die Eye games ook vanuit gaan,dan kun je er moeilijk een PS2 camera voor gebruiken denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• walletje-w
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 14-09 22:39
@Vads en Opslaghond en iedereen.

Ik zat te denken misschien kunnen jullie ideeën wel bijgevoegd worden bij de topicstart. En dan zat ik persoonlijk te denken aan het volgende, als jullie daar mee akkoord gaan natuurlijk. De teksten zijn grotendeels geschreven door Vads want dat was erg duidelijk.

Als je je PS3 net hebt kan het best onpersoonlijk zijn om online games te spelen. Zeker wanneer er in je persoonlijke vriendengroep zich weinig PS3-eigenaren scharen.Maar ook voor ervaren PS3-spelers kan het uitdagend zijn om hun kracht online te meten met nieuwe vrienden, zoals andere GOT'ers.

Daar heeft Vads in samenwerking met Opslaghond wat op gevonden.
Er is voor dit topic een GOT-PS3-Clan opgericht.
Deze kun je bereiken op: http://psnfriends.ning.com/group/gotps3.

Je dient wel eerst een account te hebben: http://psnfriends.ning.com/main/authorization/signUp?. Nadat je deze hebt aangemaakt, meld je je aan bij de bovenstaande clan. Dat doe je als volgt, ga boven in de balk naar Clans dan zoek je op "GOT-PS3" En klik vervolgens op Join GOT-PS3. Na toegelaten te zijn kun je alle leden van de clan toevoegen aan je vriendenlijst in de PS3. Stuur in de body van de uitnodiging het woord GOTPS3 mee, zodat de andere weet waarom je hem/haar als vriend uitnodigt.

Veel online speelplezier!

Nou?
Verder vind ik het een topsite 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vads
alex3305 schreef op dinsdag 28 juli 2009 @ 12:51:
Ja inderdaad, je kunt er wel een pc-USB-toetsenbord op aansluiten of een willekeurige bluetooth headset, maar geen pc-USB-webcam... dat was eigenlijk het eerste wat ik uitprobeerde :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vads
DeDuifff schreef op dinsdag 28 juli 2009 @ 11:45:
[...]
Ik wil ook medic worden!!!!!! Volgens mij nog iets van 100 punten ofzo.
Ik wil kunnen sniperen (ofwel: Scout). :'( Denk alleen niet dat mijn gezin daar blij mee is, want dat is het hoogst haalbare in K2... :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lukin
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online
Het enige wat ik een beetje mis is dat je nu via text je games moet opgeven en handmatig alle profielen moet langsgaan om te zien wie wat in zijn bezit heeft (of mis ik iets?). Het zou mooi zijn als je een soort matrix zou kunnen ophalen op basis van de games die jij hebt. Bv. een "compare games" iets zoals trophies nu worden gedaan op het PSN met de leden van de group/clan.

De invoer kan dan waarschijnlijk niet meer in tekst of ze moeten afdwingen dat je een soort comma separated text invoer gebruikt wat dan weer uitgelezen kan worden.

[ Voor 6% gewijzigd door Lukin op 28-07-2009 13:34 . Reden: Typo's ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vads
walletje-w schreef op dinsdag 28 juli 2009 @ 13:21:
@Vads en Opslaghond en iedereen.
Ik zat te denken misschien kunnen jullie ideeën wel bijgevoegd worden bij de topicstart. En dan zat ik persoonlijk te denken aan het volgende, als jullie daar mee akkoord gaan natuurlijk. De teksten zijn grotendeels geschreven door Vads want dat was erg duidelijk.

Als je je PS3 net hebt kan het best onpersoonlijk zijn om online games te spelen. Zeker wanneer er in je persoonlijke vriendengroep zich weinig PS3-eigenaren scharen.Maar ook voor ervaren PS3-spelers kan het uitdagend zijn om hun kracht online te meten met nieuwe vrienden, zoals andere GOT'ers.
Daar hebben Vads1972 in samenwerking met Opslaghond wat op gevonden: er is voor dit topic een GOT-PS3-Clan opgericht. Deze kun je bereiken op: http://psnfriends.ning.com/group/gotps3.
Je dient wel eerst een account te hebben: http://psnfriends.ning.com/main/authorization/signUp?. Nadat je deze hebt aangemaakt, meld je je aan bij de bovenstaande clan. Dat doe je als volgt, ga boven in de balk naar Clans dan zoek je op "GOT-PS3" En klik vervolgens op Join GOT-PS3. Na toegelaten te zijn kun je alle leden van de clan toevoegen aan je vriendenlijst in de PS3. Stuur in de body van de uitnodiging het woord GOTPS3 mee, zodat de andere weet waarom je hem/haar als vriend uitnodigt.

Nou?
Verder vind ik het een topsite 8)
He he, eindelijk. Heb vorige week die tekst verstuurd en elke dag check ik het starttopic om te zien of het er bij staat... :P

Gezien mijn opmerking op pagina 29-30 van dit topic, dient de tekst aangepast te worden. Graag deze tekst plaatsen:

Als je je PS3 net hebt kan het best onpersoonlijk zijn om online games te spelen. Zeker wanneer er in je persoonlijke vriendengroep zich weinig PS3-eigenaren scharen. Maar ook voor ervaren PS3-spelers kan het uitdagend zijn om hun kracht online te meten met nieuwe vrienden, zoals andere GOT'ers.

Daar heeft Vads1972 in samenwerking met Opslaghond wat op gevonden: er is voor dit topic een GOT-PS3-Clan opgericht. Deze kun je bereiken op: http://psnfriends.ning.com/group/gotps3.

Je dient eerst een account te hebben, welke je hier aanmaakt. Vervolgens ga je naar de pagina van Vads1972. Nodig hem uit als "friend" en hij zal je uitnodigen voor de clan.

Na toegelaten te zijn, nodig je elk clan-lid uit op je PS3. Stuur in de body van de uitnodiging het woord GOTPS3 mee, zodat de andere weet waarom je hem/haar als vriend uitnodigt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maniak
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 20-08 20:32
Dat schiet op.. zit te kijken voor een PS3 om ermee Final Fantasy 12 op te kunnen spelen zijn de PS3 modellen niet backwardscompatible meer.. en degene die het wel zijn, volgens de starttopic, zijn niet meer leverbaar... :( :( :(

edit: Ik las ergens dat de PS3 problemen heeft met de blueray laser en dat ie in de loop van de tijd kaduk gaat.. (lees: te snel).. wat is hiervan waar?

[ Voor 25% gewijzigd door maniak op 28-07-2009 14:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lukin
  • Niet online
maniak schreef op dinsdag 28 juli 2009 @ 13:59:
Dat schiet op.. zit te kijken voor een PS3 om ermee Final Fantasy 12 op te kunnen spelen zijn de PS3 modellen niet backwardscompatible meer.. en degene die het wel zijn, volgens de starttopic, zijn niet meer leverbaar... :( :( :(

edit: Ik las ergens dat de PS3 problemen heeft met de blueray laser en dat ie in de loop van de tijd kaduk gaat.. (lees: te snel).. wat is hiervan waar?
De 60GB modellen lijken inderdaad wat meer vatbaar voor de BluRay laser beschadigingen dat en het feit dat eventuele reparatie ook langer duurt. Je kan wat betreft de reparatie tijden het beste even kijken in het topic over PS3 defecten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Serotonine
  • Laatst online: 14-09 08:48
Ik heb me ook aangemeld op de GOTPS3 clan onder mijn PSN ID: Kitty_Litter.
Alleen krijg ik elke keer als iemand een clan bericht stuurt een email.
In een dagje tijd kan dat dus behoorlijk oplopen.
Weet iemand welke optie ik in mijn profiel uit moet zetten? Ik zit op dit moment op mn werk en daar is de site geblocked dus kan het nu niet zelf even uitzoeken.

Alvast bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vads
Serotonine schreef op dinsdag 28 juli 2009 @ 14:10:
Ik heb me ook aangemeld op de GOTPS3 clan onder mijn PSN ID: Kitty_Litter.
Alleen krijg ik elke keer als iemand een clan bericht stuurt een email.
In een dagje tijd kan dat dus behoorlijk oplopen.
Weet iemand welke optie ik in mijn profiel uit moet zetten? Ik zit op dit moment op mn werk en daar is de site geblocked dus kan het nu niet zelf even uitzoeken.
Alvast bedankt!
Hoi Kitty_Litter! Wanneer je op je eigen pagina staat, ga je naar de instellingen van je profiel. Daar onder het kopje Mail (of iets dergelijks) kun je dan instellen waar je wel/niet e-mail voor wilt ontvangen. Succes en ik zie je online!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vads
Ik heb ook weer eens een vraag, wat aangewakkerd werd door een opmerking hierboven.

Ik zit een beetje met het "bestandsbeheer" van de PS3. Ik heb onlangs een 70-tal MP3's op de PS3 gezet, zodat ik deze kan afspelen in Burnout Paradise en WipeoutHD.
Ik vind het echter niet mooi dat wanneer je in de XMB langs de Muziek en Games bladert je een hele waslijst ziet van al die bestanden. Het liefst zou ik een map willen aanmaken en daar alle muziekbestanden naar toe willen verplaatsen. Maar zover ik gezien/ gevonden heb (online en uit de handleiding) kun je alleen een Playlist aanmaken en daar alle muziekbestanden naar toe kopiëren, maar niet verplaatsen (wat ik dus het liefst wil om het overzichtelijk te houden).
Hetzelfde voor de games. Het liefst zou ik twee mappen willen: Games en Demo's, waarin ik dan alles in kan ordenen.

Kan het verplaatsen van bestanden op de PS3 zowieso? Bestaat er een PS3-Verkenner (lokaal of vanaf je pc) waarmee je de bestanden kunt beheren?
Op de PSP kan het allemaal wel zo makkelijk en efficiënt, dus waarom op de PS3 niet?! :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Je kan via driehoekje ieder bestand in een map plaatsen en dan met vierkantje de lijst op map sorteren. Zo heb ik alle PSN-games in een aparte map zitten los van demo's die ik er snel weer afgooi. Dit is wel een hels karwei als het om veel bestanden gaat.

PSN: Shiver23

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeDuifff
Vads schreef op dinsdag 28 juli 2009 @ 13:24:
[...]

Ik wil kunnen sniperen (ofwel: Scout). :'( Denk alleen niet dat mijn gezin daar blij mee is, want dat is het hoogst haalbare in K2... :9~
Die cloak is inderdaad ook erg bruut. Ik wist sinds gisteravond niet eens dat deze outfits ook bestonden. Ik ga maar eens kijken wat je allemaal kan halen, bij welke rank. }:O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vads
DeDuifff schreef op dinsdag 28 juli 2009 @ 16:11:
[...]

Die cloak is inderdaad ook erg bruut. Ik wist sinds gisteravond niet eens dat deze outfits ook bestonden. Ik ga maar eens kijken wat je allemaal kan halen, bij welke rank. }:O
Check: Afbeeldingslocatie: http://www.gamecloud.nl/images/2009/jan/items_big/gc_killzone2_ranks_unlocks.png
:P

Oh, hier lees je hoe je punten kunt behalen:
http://www.boards.ie/vbul...d.php?threadid=2055502733

[ Voor 13% gewijzigd door Vads op 28-07-2009 16:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vads
Trouwens, hoe komen jullie aan die Avatars voor je PS3-profiel? Ik zie bij sommige "friends" namelijk avatars die ik niet in mijn overzicht heb staan...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skire
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 15-08 14:34
Denk dat je toch iets beter moet kijken :P Je kunt namelijk alleen uit de beschikbare avatarlijst je avatar kiezen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P.E.No.1
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 31-10-2023
Min Ps3 liep vanmorgentot 2x toe vast toen ik PAIN aan t opstarten was (disc-versie). Iemand dit probleem ook? Ik had het voorheen niet. En bijv. SF4 deed het vervolgens wel prima.

PSN id: PENo1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• walletje-w
P.E.No.1 schreef op dinsdag 28 juli 2009 @ 18:15:
Min Ps3 liep vanmorgentot 2x toe vast toen ik PAIN aan t opstarten was (disc-versie). Iemand dit probleem ook? Ik had het voorheen niet. En bijv. SF4 deed het vervolgens wel prima.
Misschien een stofje ofzo, soms is er ook geen duidelijke aanwijsbare oorzaak aan te wijzen. MAAR bij mijn 60Gb editie had ik ook een paar keer dat hij de cd niet wou lezen of vast liep en 2 weken daarna ging hij kapot! nu moet je niet gelijk 7 kleuren schijten :+ maar ik acht nemen kan geen kwaad ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P.E.No.1
  • Laatst online: 31-10-2023
walletje-w schreef op dinsdag 28 juli 2009 @ 18:48:
[...]

Misschien een stofje ofzo, soms is er ook geen duidelijke aanwijsbare oorzaak aan te wijzen. MAAR bij mijn 60Gb editie had ik ook een paar keer dat hij de cd niet wou lezen of vast liep en 2 weken daarna ging hij kapot! nu moet je niet gelijk 7 kleuren schijten :+ maar ik acht nemen kan geen kwaad ;)
Het gebeurde overigens onder 'downloading game settings'...

PSN id: PENo1

Acties:
  • 0 Henk 'm!
maniak schreef op dinsdag 28 juli 2009 @ 13:59:
Je bent bijna twee jaar te laat met je :( :( :( ... De BC-optie is dmv de 40GB PS3 al in oktober 2007 verwijderd. Aan de andere kant, de PS3 is er wel 200 euro goedkoper door geworden. Voor dat geld haal je een PS2 erbij.

[ Voor 10% gewijzigd door ymmv op 28-07-2009 19:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• console
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 19:50
Nog mensen die hier Battlefield 1943 spelen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wjcastelijns
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 19-06 18:54
Hey Vads, let me join the club. Ik heb je ook een invite gestuurd. Goeie actie!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nou ik heb gisteren voor het eerst de backwardscomptability van m'n 60Gb PS3 getest door er GT4 in te steken.
Met verschillende auto's geprobeerd de Nordschleife te rijden, maar ze zijn geen van allen fatsoenlijk te besturen.... :(
Werkt dus niet super, hebben meer mensen deze ervaring? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
console schreef op dinsdag 28 juli 2009 @ 19:16:
Nog mensen die hier Battlefield 1943 spelen?
:w
Verwijderd schreef op dinsdag 28 juli 2009 @ 20:21:
Nou ik heb gisteren voor het eerst de backwardscomptability van m'n 60Gb PS3 getest door er GT4 in te steken.
Met verschillende auto's geprobeerd de Nordschleife te rijden, maar ze zijn geen van allen fatsoenlijk te besturen.... :(
Ik heb een gelijkaardig voorval gehad met een andere game: Scarface: The world is yours. Ik had deze al helemaal uitgespeeld op de PS2 en in de gamedroge PS3-launchperiode heb ik deze eens in de PS3 gestopt. Ik raakte niet eens meer voorbij de 1e missie waar je binnen een bepaalde tijd ergens moest zijn, omdat op heel het spel een soort vertraging zat. :z

Niet alle PS2 games zijn PS3 compatibel, anderen spelen vlotjes (GoW 1&2), en sommigen zijn 'een beetje' compatibel :P

Check deze site anders maar eens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Satch
  • Registratie: Mei 2004
  • Niet online
Ik heb een flinke tijd geleden precies hetzelfde gedaan. GT4 in 60GB ps3 en de nordschleife op. Ik had er toen geen moeite mee. Ging zelfs erg goed. Wat bedoel je eigenlijk met niet fatsoenlijk te besturen? Kan je het vergelijken met GT5 proloque?
De firmware is wel flink veranderd sinds de keer dat ik het probeerd. Ik kan het nu alleen niet meer testen aangezien ik een 40GB versie heb. Na 2 keer een kapotte blu-ray lezer heb ik m'n 60GB maar verkocht. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Falcon Heavy
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 13-09 20:24
Goh denk je even iets niet te importeren omdat je een kado bon hebt gekregen. Ik denk nou haal ik meteen de keypad voor de PS3. Blijkt dat ze een azerty toetsenbord meegegeven hebben :@ Waarschijnlijk importeren ze zelf die dingen ook uit Frankrijk ofzo

Ook weer de laatste keer dat ik wat gekocht heb in een NL winkel

[ Voor 11% gewijzigd door Falcon Heavy op 28-07-2009 21:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PearlPumpkin
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 05-10-2024
Frank J. schreef op dinsdag 28 juli 2009 @ 21:09:
Goh denk je even iets niet te importeren omdat je een kado bon hebt gekregen. Ik denk nou haal ik meteen de keypad voor de PS3. Blijkt dat ze een azerty toetsenbord meegegeven hebben :@ Waarschijnlijk importeren ze zelf die dingen ook uit Frankrijk ofzo

Ga je toch terug naar de winkel?
Als je een verkeerd toetsenbord had gekregen met importeren was het lastiger geweest om het te ruilen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Frank J. schreef op dinsdag 28 juli 2009 @ 21:09:

In België is het ook azerty hoor. Indien je hem niet kwijtraakt wil ik hem eventueel wel overnemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpman
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 23:42
wjcastelijns schreef op maandag 27 juli 2009 @ 15:40:
Wat dacht je van Fifa 09, de trophy waarbij je online 10 vs. 10 moet spelen. Ik heb hier de hoop voor opgegeven.
Deze moet ik ook nog! Ik doe mee.

Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KngfCnns
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 24-11-2024
Ik heb me ook aangemeld voor de GOT-PS3-Clan. Ik ben vooral deze vakantie best vaak online.

@ hierboven, same for me. Als er ooit genoeg mensen kunnen worden opgetrommeld ben ik erbij :) !

edit: KingofCunnus is de juiste om toe te voegen ;) (BatmanHorizon is mn Japan account)

[ Voor 21% gewijzigd door KngfCnns op 28-07-2009 22:19 ]

PSN: llllIIIIllllIIIlIlI - Movies

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FeaR
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 18:20

FeaR

In GoT we trust

BatmanHorizon schreef op dinsdag 28 juli 2009 @ 22:14:
Ik heb me ook aangemeld voor de GOT-PS3-Clan. Ik ben vooral deze vakantie best vaak online.
En welke van de twee PSN-ID's uit je sig moeten we gebruiken om je toe te voegen? ;)

Edit:
Nevermind, heb je al gevonden :P

Sommige mensen gaan over een paar minuten een invite krijgen van mijn kant op PSN, dus beware ;)

[ Voor 19% gewijzigd door FeaR op 28-07-2009 22:26 ]

Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• console
Heb me ook aan gemeld (PSN:DamianLP). Sinds vandaag verslaafd geworden aan BF1943 :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Satch schreef op dinsdag 28 juli 2009 @ 20:36:
Wat bedoel je eigenlijk met niet fatsoenlijk te besturen? Kan je het vergelijken met GT5 proloque?
Ik wil het van de week nog wel eens proberen, maar ik kreeg de auto's die ik getest heb niet recht op de baan. Dus continue van links naar rechts. Op de PS2 heb ik de Nordschleife grijs gereden en ik heb ondertussen ook al de nodige Prologue ervaring, dus daar ligt het niet aan.... ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goldstrike36
  • Laatst online: 11-08-2023
Ik heb gister de demo van Battlefield 1943 gespeelt heel erg leuk.
Kan hem alleen nog niet kopen.
Sony schiet op met die PSN Cards!!!!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Falcon Heavy
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 13-09 20:24
PearlPumpkin schreef op dinsdag 28 juli 2009 @ 21:21:
[...]

Ga je toch terug naar de winkel?
Als je een verkeerd toetsenbord had gekregen met importeren was het lastiger geweest om het te ruilen...
Het gaat erom dat ik eens dacht de normale winkels weer eens te spekken. Ze hebben het erover dat je in de winkels betere expertise en service krijgt maar ondertussen bevestigen ze gewoon weer dat dat niet waar is. Op een website staat gewoon welk type je koopt trouwens zelfs bol.com :)

Maar goed, morgen even omruilen zal ook geen probleem zijn heb de bon en hij is nog niet geopend. Moest gewoon even mijn gal spuwen.

Zijn er mensen misschien komende week geinteresseerd in een middag/avondje Warhawk gamen? Vrijdag middag avond of Zaterdag ochtend middag avond bijvoorbeeld?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Het is nog een beetje onoverzichtelijk wie, wat, wanneer wil gaan spelen.
Misschien een nieuw topic (of op PSNfriends.com in een tekst die naderhand bewerkt kan worden) met een overzicht maken met in de startpost wie, wat, wanneer kan/wil spelen.
Dus per game die wordt aangemeld in het topic alle mensen neerzetten en de dagen dat ze kunnen.
FF als voorbeeld,

Spel --> Warhawk:

------------------------------------- ma----di----wo---do----vr---za---zo

*Vads-------------------------------X------O-----X-----X-----O----X----O
*OPSLAGHOND---------------O------X------X-----X-----O----X----O
*Fear1986------------------------O-------X-----O----O-----X----O----O

O = wel
X = niet

Eventueel ipv. O de tijden dat men wel kan.

[ Voor 30% gewijzigd door OPSLAGHOND op 28-07-2009 23:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nowa
Voor degene die een logitech harmony hebben en de ps3 module te duur vinden:
http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.10879

De ontvanger blijkt te werken met de Harmony en de ab die ze erbij leveren kan je weggooien.

Edit: Hebben er verschillende te koop staan.

[ Voor 9% gewijzigd door Nowa op 29-07-2009 00:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vads
OPSLAGHOND schreef op dinsdag 28 juli 2009 @ 22:58:
Het is nog een beetje onoverzichtelijk wie, wat, wanneer wil gaan spelen.
Misschien een nieuw topic (of op PSNfriends.com in een tekst die naderhand bewerkt kan worden) met een overzicht maken met in de startpost wie, wat, wanneer kan/wil spelen.
Dus per game die wordt aangemeld in het topic alle mensen neerzetten en de dagen dat ze kunnen.
FF als voorbeeld,

Spel --> Warhawk:

------------------------------------- ma----di----wo---do----vr---za---zo

*Vads-------------------------------X------O-----X-----X-----O----X----O
*OPSLAGHOND---------------O------X------X-----X-----O----X----O
*Fear1986------------------------O-------X-----O----O-----X----O----O

O = wel
X = niet

Eventueel ipv. O de tijden dat men wel kan.
Woow Opslaghond, dit zal een karwei worden... Goed initiatief, maar moeilijk te beheren en te controleren.
Bij mij (en wellicht meerderen) is het gewoon elke week verschillend. Ik zit met een gezin, sportavonden, etc. en de ene keer kan ik wel en de andere niet. En ik wil me niet vastleggen aan een avond en dat mensen rekening met mij gaan houden, terwijl ik niet aan hun verwachtingen kan voldoen.

Laat anderen even hun mening hierover geven, maar ik vind dit haast onhaalbaar. :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• walletje-w
Daar ben ik het mee eens. Maar die events zijn erg makkelijk (op http://psnfriends.ning.com/). Zo is er zeker weten iemand online. En kun je gemakkelijk even binnenstappen. :D net zoals vandaag! Ging heerlijk in LittleBigPlanet zeker een aanrader! _/-\o_

[ Voor 9% gewijzigd door walletje-w op 29-07-2009 00:39 . Reden: spelling ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vads
walletje-w schreef op woensdag 29 juli 2009 @ 00:36:
Daar ben ik het mee eens. Maar die events zijn erg makkelijk (op http://psnfriends.ning.com/). Zo is er zeker weten iemand online. En kun je gemakkelijk even binnenstappen. :D net zoals vandaag! Ging heerlijk in LittleBigPlanet zeker een aanrader! _/-\o_
Ik stuurde vandaag pas een mailtje naar de clan wat betreft het LBP-event. Een volgende keer, indien het eerder aangekondigd word, kan ik het mailtje ook eerder versturen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vads
Vraagje: ik heb twee accounts op mijn PS3. Een voor mijzelf en een voor mijn zoontje. Nu ben ik onder zijn naam ingelogd en stel ik de Parental Control in voor de games, browser, DVD's en BD's. En het werkt: zaken die niet voor zijn leeftijd zijn, ziet hij ook niet het icoon of titel van.
Vervolgens keer ik terug naar mijn eigen account en daar wordt ik nu ook geconfronteerd met ouderlijke controle!

Is dit niet per gebruiker te installeren? Of alleen per PS3? Iemand hier ervaring mee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
  • Laatst online: 20:30
Ik heb zelf geen PS3, maar ik vermoed dat dat per PS3 is, om te voorkomen dat kinderen gewoonweg op een ander account inloggen en zo die beveiliging omzeilen.

The devil is in the details.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PromoX
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 14:05

PromoX

Flying solo

Vads schreef op woensdag 29 juli 2009 @ 01:42:
Is dit niet per gebruiker te installeren? Of alleen per PS3? Iemand hier ervaring mee?
Wat ik hieruit begrijp is dat je het niet voor accounts in kunt stellen, maar voor je PS3 en je er een wachtwoord aan moet hangen. Om de blokkade op te heffen zou je dan eerst dat wachtwoord in moeten voeren.

And I'm the only one and I walk alone.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ace
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 14-09 11:04

Ace

Happy Happy Joy Joy

Vads schreef op woensdag 29 juli 2009 @ 00:31:
[...]

Woow Opslaghond, dit zal een karwei worden... Goed initiatief, maar moeilijk te beheren en te controleren.
Bij mij (en wellicht meerderen) is het gewoon elke week verschillend. Ik zit met een gezin, sportavonden, etc. en de ene keer kan ik wel en de andere niet. En ik wil me niet vastleggen aan een avond en dat mensen rekening met mij gaan houden, terwijl ik niet aan hun verwachtingen kan voldoen.

Laat anderen even hun mening hierover geven, maar ik vind dit haast onhaalbaar. :/
Onbegonnen werk imho. Bij mij veranderd het ook per dag (afhankelijk van of mijn vriendin vroege of late dienst heeft :p )

En ik ben nu met Dead Space bezig twee avonden achter elkaar, misschien is het morgen wel iets anders of heb ik helemaal geen tijd/zin om de PS3 te gebruiken voor gamen (aan gaat hij toch wel maar dan voor films of series te kijken).

Ik ben het met Vads eens dat het ongelooflijk veel werk voor niks zal zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarthDavy
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 06-06 16:12

DarthDavy

Excellent!

walletje-w schreef op woensdag 29 juli 2009 @ 00:36:
Inderdaad. Het was een geweldig leuke avond. Ik had wel nog niet zoveel LBP gespeeld en al helemaal niet online. Dus het was in het begin wel wat wennen voor me.

Maar het was geweldig leuk. Zelden zo hard zitten lachen achter mijn PS3. Zeker voor herhaling vatbaar.

Bier zonder alcohol is zoals een BH aan de wasdraad: het beste is eruit

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Goldstrike36 schreef op dinsdag 28 juli 2009 @ 22:37:
Ik heb gister de demo van Battlefield 1943 gespeelt heel erg leuk.
Kan hem alleen nog niet kopen.
Sony schiet op met die PSN Cards!!!!!!
Ze komen op 1 oktbober uit als je consoleshop.be moet geloven.
Ik heb geprobeerd om Ratchet & Clank 1 te spelen op mijn 60GB PS3 maar dat was zo onspeelbaar traag dat ik mijn oude vertrouwde PS2 gewoon erbij heb gehouden. De enige goede BC zit in de allereerste PS3s die Sony in Japan en de VS heeft verkocht. De Europese versies met BC dmv een geemuleerde CPU en de hardware GPU is gewoon niet 100% identiek met een echte PS2. Het draait wel maar veel spelen hebben gewoonweg problemen, Wat heb je aan BC als maar de helft van je spelverzameling echt 100% draait en je je bij de andere helft ergert?

Hou gewoon je PS2 erbij. Als je de games in huis hebt, heb je dat zwarte kastje tenslotte ook. Ik heb een jaar geleden een 2e hands netwerk-adapter op de kop getikt, nu heb ik een HD in mijn PS2 gezet en kan ik via de McBoot-hack en HDloader games spelen vanaf HD. Da's veel beter dan PS2-games spelen op de PS3.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EfBe
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online
Mijn EU 60gig-er deed het anders prima bij RE4 (ps2) en GOW2 ?

Creator of: LLBLGen Pro | Camera mods for games
Photography portfolio: https://fransbouma.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sopsop
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 14:45

sopsop

[v] [;,,;] [v]

Nowa schreef op woensdag 29 juli 2009 @ 00:06:
Voor degene die een logitech harmony hebben en de ps3 module te duur vinden:
http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.10879

De ontvanger blijkt te werken met de Harmony en de ab die ze erbij leveren kan je weggooien.

Edit: Hebben er verschillende te koop staan.
Die heeft als nadeel dat je de PS3 niet kunt aanzetten. Op zich geen major issue, maar als je je PS3 voornamelijk als mediacenter gebruikt is dat wel handig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nowa
Ah ok dat wist ik niet.
3 stappen richting console is mij die 30 Euro wel waard in iedergeval.
Wanneer ik mijn ps3 heb schaf ik er wel een aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Esiq
  • Laatst online: 25-03-2024
Goed nieuws voor alle Ps3 bezitters. Castle Crashers komt uit voor de Ps3. De aankondiging staat hier!

Dit is echt een game waar ik op heb zitten wachten voor de Ps3. De reviews over dit spel zijn erg positief. \o/

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Vads schreef op woensdag 29 juli 2009 @ 00:31:
[...]

Ach ... gewoon allemaal elke dag een uurtje eerder opstaan om de dagplanning te posten en de boel te updaten. :+
Misschien is een lijstje met wie welke games regelmatig online speelt/wil spelen wat makkelijker. O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
EfBe schreef op woensdag 29 juli 2009 @ 09:33:
Mijn EU 60gig-er deed het anders prima bij RE4 (ps2) en GOW2 ?
Yep klopt, ik heb deze ook opnieuw gespeeld op de PS3 en je kan ze zonder problemen spelen.

Maar niet alle PS2 games zijn PS3 compatibel. Zie hier
Jumpman schreef op dinsdag 28 juli 2009 @ 21:47:
[...]

Deze moet ik ook nog! Ik doe mee.
Ik doe ook mee, misschien kunnen we wel regelmatiger zon potjes spelen :)

Nu is het ook leuk maar er zijn altijd kereltjes die de wedstrijd verpesten door onnodig rode kaarten te pakken in de 5e minuut, links- en rechtsbacks die vooraan staan (en offside dan nog), met vier man op de bal aflopen etc... :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Esiq schreef op woensdag 29 juli 2009 @ 10:00:
Goed nieuws voor alle Ps3 bezitters. Castle Crashers komt uit voor de Ps3. De aankondiging staat hier!

Dit is echt een game waar ik op heb zitten wachten voor de Ps3. De reviews over dit spel zijn erg positief. \o/
Wat is daar nou precies anders aan dan Fat Princess?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aight!
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 22:07

Aight!

'A toy robot...'

Fat Princess, donderdag :D

Hoe vet :D Geniale game op de filmpjes, hopelijk is hij ook zo :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meelobee
  • Laatst online: 11-09 22:39

Meelobee

¯\_(ツ)_/¯

Aangemeld, Vads een bericht gestuurd :)
En ik wil ook wel meedoen met die fifa 10vs10 trophy..

[ Voor 41% gewijzigd door Meelobee op 29-07-2009 12:54 ]

Ryzen 7 7700X | ROG Strix B650-E Gaming Wifi | ROG Strix RTX 4070Ti | 32Gb GSkill RipJaws S5 | 980Pro 2Tb | Corsair RM850x Shift | Fractal Design North Black

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Esiq
Verwijderd schreef op woensdag 29 juli 2009 @ 12:07:
[...]

Wat is daar nou precies anders aan dan Fat Princess?
Als je een precies antwoord wilt suggereer ik dat je maar eens gaat Googlen wat beide spellen in houden. Maar in het kort:
  • Fat Princess is een deathmatch / capture the flag spel.
  • Castle Crashers is een sidescrolling beat-em-up / rpg met bazen.
:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ari3
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
P.E.No.1 schreef op dinsdag 28 juli 2009 @ 18:15:
Heb ik ook last van. Discs doen het wel goed, maar downloaded games willen vaak niet starten. Moet dat de PS3 resetten.

Verder loopt Bomberman Ultra nog steeds ieder uur vast in online battles. Dit probleem hebben veel mensen als ik de forums zo lees. Dit probleem speelt al meer dan een maand, ik mag hopen dat ze dit gaan patchen anders wil ik mijn geld terug. Het is gewoon niet normaal dat een spel ieder uur vastloopt.

"Kill one man, and you are a murderer. Kill millions of men, and you are a conqueror. Kill them all, and you are a god." -- Jean Rostand

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• console
Zijn prijzen van Fat Princes en Castle Crashers al bekend?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoyAmsterdam
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 28-07 19:15
Vads schreef op dinsdag 28 juli 2009 @ 13:41:
[...]

He he, eindelijk. Heb vorige week die tekst verstuurd en elke dag check ik het starttopic om te zien of het er bij staat... :P

Gezien mijn opmerking op pagina 29-30 van dit topic, dient de tekst aangepast te worden. Graag deze tekst plaatsen:

Als je je PS3 net hebt kan het best onpersoonlijk zijn om online games te spelen. Zeker wanneer er in je persoonlijke vriendengroep zich weinig PS3-eigenaren scharen. Maar ook voor ervaren PS3-spelers kan het uitdagend zijn om hun kracht online te meten met nieuwe vrienden, zoals andere GOT'ers.

Daar heeft Vads1972 in samenwerking met Opslaghond wat op gevonden: er is voor dit topic een GOT-PS3-Clan opgericht. Deze kun je bereiken op: http://psnfriends.ning.com/group/gotps3.

Je dient eerst een account te hebben, welke je hier aanmaakt. Vervolgens ga je naar de pagina van Vads1972. Nodig hem uit als "friend" en hij zal je uitnodigen voor de clan.

Na toegelaten te zijn, nodig je elk clan-lid uit op je PS3. Stuur in de body van de uitnodiging het woord GOTPS3 mee, zodat de andere weet waarom je hem/haar als vriend uitnodigt.

Ik vind dit echt zo een goed idee. Speel al zo lang "onpersoonlijk online" Ik heb je op Ning toegevoegd. Wou ook de clan joinen maar ik kan dat formulier niet vinden dat je moet invullen als je lid wil worden...

Intel Core i5 3570K : ASRock Z77 Extreme 4 : 8 GB Corsaire Vengeance : Sapphire 7950 950 Edition

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Esiq
console schreef op woensdag 29 juli 2009 @ 13:06:
Zijn prijzen van Fat Princes en Castle Crashers al bekend?
Castle Crashers kost 1200 xbox live points. Dat zou ongeveer 15 euro moeten zijn. Wanneer hij uit komt op PSN lijkt het me dat hij daar ook ongeveer hetzelfde gaat kosten.
En nog een trailer voor een idee hoe het spel is. *klik*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nowa
Schreef ik gister nog te wachten met de aanschaf van een ps3, zo staat er nu een in de woonkamer :)
Pack met Resistance en Uncharted is leuk om mee te beginnen.

Probeer nu een psn account aan te maken maar krijg daar een page not found. Later nog maar eens proberen dan.

Goed te zien dat er een Got ps3 clan is. Kan ik die joinen voor wat online games :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Laatst online: 20:51

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Vind alleen dat ning event ding beetje vaag werken, je kan niet echt makkelijk dingen plannen zoals ik het zie.

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• console
Nowa schreef op woensdag 29 juli 2009 @ 13:54:
Schreef ik gister nog te wachten met de aanschaf van een ps3, zo staat er nu een in de woonkamer :)
Pack met Resistance en Uncharted is leuk om mee te beginnen.

Probeer nu een psn account aan te maken maar krijg daar een page not found. Later nog maar eens proberen dan.

Goed te zien dat er een Got ps3 clan is. Kan ik die joinen voor wat online games :)
Hehehe, dat doe je goed :) Nu nog een paar multiplayer games aanschaggen *kugh*Battlefield 1943*kugh* en je bent er klaar voor :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skire
Killzone 2, LittleBigPlanet en inFamous moeten er ook nog wel bijkomen vind ik :P

Je kunt je PSN account toch net zo makkelijk aanmaken via je PS3 zelf? Of begrijp ik je nu verkeerd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nowa
Ja ik ben er "even" tussenuit geglipt dus ben inmiddels weer op het werk.
Ik probeer het vanavond inderdaad wel via de ps3 zelf.

Heb me voorgenomen niet meer aan warez te doen dus ik zal inderdaad nog wat titels aanschaffen de komende periode (mijn 360 was hacked).
Zoals jullie al aangeven staan BattleField en LittleBigPlanet op mijn voorlopige lijstje.

Enig idee wat Battlefield nu kost als ik hem download via psn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cidolfas
  • Laatst online: 15-09 11:17
Nowa schreef op woensdag 29 juli 2009 @ 14:47:
Heb me voorgenomen niet meer aan warez te doen dus ik zal inderdaad nog wat titels aanschaffen de komende periode (mijn 360 was hacked).
Wat goed van jou zeg :+ Of weet je stiekum niet dat je wel zal moeten op de PS3? ;)

i5-10600K | MSI MAG Tomahawk Z490 | Asus DUAL GeForce RTX 3070 OC | Corsair Vengeance 32 GB 3600 Mhz | Noctua NH-D15 Chromax.Black | Corsair RM850x | Fractal Design Meshify S2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vandaag de battlefield demo gespeeld, was best vet, jammer dat ie na een half uur ophield.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skire

Zoals jullie al aangeven staan BattleField en LittleBigPlanet op mijn voorlopige lijstje.

13 euro ;)
Verwijderd schreef op woensdag 29 juli 2009 @ 14:53:
Vandaag de battlefield demo gespeeld, was best vet, jammer dat ie na een half uur ophield.
Ja zeker jammer. Als het nou 30 minuten per sessie was vond ik het niet zo erg, dan had ik hem gewoon even opnieuw opgestart. Maar nu is het wel heel magertjes :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• console

Ik heb er 14,99 dollar voor betaalt, zal in in d eu-shop 14,99 euro zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vads
SinergyX schreef op woensdag 29 juli 2009 @ 14:03:
Vind alleen dat ning event ding beetje vaag werken, je kan niet echt makkelijk dingen plannen zoals ik het zie.
Wat vind je er dan vaag aan? Het bied je alle velden aan die je maar nodig hebt.
En nadat je het event hebt aangemaakt, nodig je mensen uit (in dit geval je GOTPS3-vrienden of je maakt er zelfs een publiekelijk event van, zodat ook niet-GOT'ers mee kunnen doen... krijg je het nog drukker met je event ;) )
En om het helemaal mooi te maken, stuur je indien je wenst mij een berichtje met verzoek om de hele clan even in te lichten over je event.
Het is even nieuw en wennen, maar de site bied toch echt veel (en graaaatisch!) :9

Even een kleine tip voor iedereen die graag events wil gaan organiseren: plan het minimaal een week van te voren in, zodat iedereen de mogelijkheid heeft om het in zijn agenda in te plannen. Zo krijg je mijn inziens veel meer deelnemers.

Ik zal even gaan kijken of ik een Kalender-mogelijkheid kan gaan toevoegen aan de clan-pagina, Zodoende is het duidelijk wanneer wat is gepland en zullen er dus geen dubbele events worden gepland op een avond. Kom ik op terug...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr.Myst
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 15-09 10:00
Meelobee schreef op woensdag 29 juli 2009 @ 12:53:
Aangemeld, Vads een bericht gestuurd :)
En ik wil ook wel meedoen met die fifa 10vs10 trophy..
Die trophy wil ik ook wel halen, dus mocht er een keertje 10vs10 fifa gespeeld worden, count me in!
Laatste paar dagen ben ik zelf bezig de Be-A-Pro trophies te halen in fifa, en Rock Band 2 aan het spelen (inmiddels een paar bronzen trophies gekregen, maar ben niet actief aan het 'hunten').
Fat Princess lijkt me trouwens ook wel grappig, misschien dat ik 'm nog aan ga schaffen over een paar weken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nowa
Cidolfas schreef op woensdag 29 juli 2009 @ 14:50:
[...]

Wat goed van jou zeg :+ Of weet je stiekum niet dat je wel zal moeten op de PS3? ;)
Doh :p Anders had ik wel een nieuwe 360 gekocht.

Ok 13 Euro voor BF is nog te doen he.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cojones81
pcies, anders gewoon lekker importeren of 2e hands markt volgen!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eriksk
  • Registratie: December 2003
  • Niet online
Ik ben ook van plan om een ps3 aan te schaffen, voornamelijk als bluray-speler en voor 't streaming gebeuren. Spielerij is een groot pluspunt. Wat ik altijd gemist heb als pc-gamer zijn spellen als tekken (vroeger eens op de ps1 gespeeld). Wat zijn de must-haves voor mij? Zat te denken aan de nieuwe tekken en mortal kombat. Ben helemaal niet op de hoogte van games (zelf alleen America's Army gespeeld en Prototype).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vads
Eriksk schreef op woensdag 29 juli 2009 @ 16:18:
Ik ben ook van plan om een ps3 aan te schaffen, voornamelijk als bluray-speler en voor 't streaming gebeuren. Spielerij is een groot pluspunt. Wat ik altijd gemist heb als pc-gamer zijn spellen als tekken (vroeger eens op de ps1 gespeeld). Wat zijn de must-haves voor mij? Zat te denken aan de nieuwe tekken en mortal kombat. Ben helemaal niet op de hoogte van games (zelf alleen America's Army gespeeld en Prototype).
Als je van vechtspellen houdt, kun je ook eens denken aan SoulCalibur IV en Streetfighter IV (Tekken 6 komt er aan). De site Metacritic kan je helpen bij het kiezen van spellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meelobee

Meelobee

¯\_(ツ)_/¯

UFC Undisputed is ook een erg goeie vechtgame, maar niet echt in het genre van SC en SFIV.

Vads, moet ik nou wachten tot jij m'n invite accept of ...?

Ryzen 7 7700X | ROG Strix B650-E Gaming Wifi | ROG Strix RTX 4070Ti | 32Gb GSkill RipJaws S5 | 980Pro 2Tb | Corsair RM850x Shift | Fractal Design North Black

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vads
Meelobee schreef op woensdag 29 juli 2009 @ 17:00:
UFC Undisputed is ook een erg goeie vechtgame, maar niet echt in het genre van SC en SFIV.
Vads, moet ik nou wachten tot jij m'n invite accept of ...?
Enkele pagina's geleden lees je dat ik vanaf het werk niet bij de site kan komen. :z Dus ja, pas vanavond kan ik je als vriend toevoegen en uitnodigen voor de clan. En dat geldt voor iedereen. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meelobee

Meelobee

¯\_(ツ)_/¯

...ok, dat had niet gezien :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wjcastelijns
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 19-06 18:54
Vads schreef op woensdag 29 juli 2009 @ 17:05:
[...]

Enkele pagina's geleden lees je dat ik vanaf het werk niet bij de site kan komen. :z Dus ja, pas vanavond kan ik je als vriend toevoegen en uitnodigen voor de clan. En dat geldt voor iedereen. :P
Tja, zo meteen wordt er nog verlangd dat je stopt met werken en je hier full time op gaat richten :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vads
wjcastelijns schreef op woensdag 29 juli 2009 @ 17:10:
[...]
Tja, zo meteen wordt er nog verlangd dat je stopt met werken en je hier full time op gaat richten :P
...en dit weekend ga ik voor drie weken met vakantie, dus dan kan het nog langer gaan duren! >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FeaR
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 18:20

FeaR

In GoT we trust

Iemand ervaring met Linger in Shadow?
Had al weken geleden de muziek uit de PS Store gehaald (tof in 5.1), maar zag nu pas dat er dus ook een " game" van is. Alleen op Youtube en met Ganetrailers krijg ik niet echt een goed beeld van wat de game nu exact inhoudt.

De game wordt beschreven als een soort van puzzelgame zonder echte levels of wat dan ook. Dus een beschrijving net als bij Flower en Flow. Van die laatste games heb ik zeker genoten, maar ga ik Linger in Shadow dan ook tof vinden of is dat heel wat anders?

Overigens gaat mijn tv-meubel dit weekend verbouwd worden!
Eindelijk wat meer lucht voor mijn PS3. XBox Elite, Denon reveiver en Blu-ray speler :)

Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EfBe
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online
Linger in Shadow is gewoon een demo, als in 'demoscene demo' (http://www.pouet.net / http://www.scene.org) en die hebben ze wat interactief gemaakt. Zoals we dat vroeger noemden: pixelporn :)

Creator of: LLBLGen Pro | Camera mods for games
Photography portfolio: https://fransbouma.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lizardz
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 22:38
Hey gasten, Ik ben al een tijdje aan het kijken voor een PS3, maar omdat er al lang geruchten zijn van een prijsverlaging heb ik daar steeds mee gewacht, nu zag ik op deze site een PS3 staan voor 300 euro, en dat is toch wel aantrekkelijk. Is dit het goedkoopst dat je hem momenteel kan krijgen? En ik las dat VADS hem hier ook had besteld, had je hem toen snel in huis?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik heb me ook even aangemeld bij PsnFriends :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• console
SinergyX schreef op woensdag 29 juli 2009 @ 14:03:
Vindt de site zelf ook niet echt fijn werken kwa navigatie etc., maar er is ook niet echt een alternatief.

Misschien zelf maar eens iets inelkaar scripten :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EgoPro
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 14-09 16:08

EgoPro

Time is an illusion.

Lizardz schreef op woensdag 29 juli 2009 @ 19:05:
Hey gasten, Ik ben al een tijdje aan het kijken voor een PS3, maar omdat er al lang geruchten zijn van een prijsverlaging heb ik daar steeds mee gewacht, nu zag ik op deze site een PS3 staan voor 300 euro, en dat is toch wel aantrekkelijk. Is dit het goedkoopst dat je hem momenteel kan krijgen? En ik las dat VADS hem hier ook had besteld, had je hem toen snel in huis?
Apart bedrijf met een bankrek nr. in Nederland en Polen, adres in Ridderkerk is een huis (maps google sattelite) met een te koop bord aan het raam, ook te zien op google streetview ;)

Maar goed ik kan verder niks negatiefs over deze verkoper vinden. Lees redelijk wat verhalen over tevreden kopers.

[ Voor 12% gewijzigd door EgoPro op 29-07-2009 21:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Site barst ook van de spelfouten, ik zou er in ieder geval niet bestellen...

Pagina: 1 ... 9 ... 13 Laatste

Dit topic is gesloten.