Acties:
  • 0 Henk 'm!

• efgeha
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 18-02-2021

efgeha

trial and error

Zojuist ook aangemeldt bij PSNfriends, en Vads een bericht gestuurd, nu maar afwachten....
Ben sowieso niet vaak online met de PS3, althans om te gamen iig.
Wie weet kom ik jullie tegen!

HP Pavilion dv9645

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yippie
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 12-09 23:43
Lizardz schreef op woensdag 29 juli 2009 @ 19:05:
Hey gasten, Ik ben al een tijdje aan het kijken voor een PS3, maar omdat er al lang geruchten zijn van een prijsverlaging heb ik daar steeds mee gewacht, nu zag ik op deze site een PS3 staan voor 300 euro, en dat is toch wel aantrekkelijk. Is dit het goedkoopst dat je hem momenteel kan krijgen? En ik las dat VADS hem hier ook had besteld, had je hem toen snel in huis?
Hij adverteert ook op MP, en volgens mij is rolli.nl van dezelfde eigenaar.
Wordt bevestigd door SIDN

[ Voor 14% gewijzigd door Yippie op 29-07-2009 23:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kzit eraan te denken om een deze console toe te voegen aan mijn collectie, ik heb namelijk de Wii en de Xbox 360, maar ik weet niet zeker of deze me ook gaat bevallen, want de Wii is achteraf ook minder dan ik ervan had verwacht, en de Xbox 360 bevalt me wel.

Welke voordelen zitten er op de PS3, en welke vette spellen zijn er voor de PS3 only ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lizardz
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 14-09 19:35
Yippie schreef op woensdag 29 juli 2009 @ 23:38:
[...]

Hij adverteert ook op MP, en volgens mij is rolli.nl van dezelfde eigenaar.
Wordt bevestigd door SIDN
Wat bedoel je daarmee? Raad je het me af of aan? Hebben jullie ergens anders nog een PS3 gezien voor zo weinig? Zijn er bij Saturn of MediaMarkt nog aanbiedingen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb ook even een account aangemaakt op PsnFriends en zal ook de GOT clan joinen (mijn PSN ID is CaponeRL).

Ook ik heb interesse in de 10v10 wedstrijd met Fifa!

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 30-07-2009 00:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PromoX
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 13-09 20:46

PromoX

Flying solo

Verwijderd schreef op woensdag 29 juli 2009 @ 23:45:
Welke voordelen zitten er op de PS3, en welke vette spellen zijn er voor de PS3 only ?
PSN is gratis, stillere console, blu-ray, het eenvoudig kunnen vervangen van de HD en zo zijn er misschien nog wel een aantal te bedenken. Of jij deze ook als voordelen ziet is natuurlijk persoonlijk. Daarnaast blijven de games (exclusives) toch eigenlijk wel het belangrijkst. Zie Wikipedia: Category:PlayStation 3-only games voor een lijstje hiervan.

Enkele recente of nog uit te komen exclusives: Uncharted, Gran Turismo 5, MotorStorm: Pacific Rift, Killzone 2, God of War III, MAG, inFamous, Heavy Rain en Ratchet & Clank; zie ook de startpost. Maar of deze games je aanspreken is natuurlijk ook erg persoonlijk, dus kijk gewoon 's naar die lijst en bepaal voor jezelf of je voor die games een PS3 zou willen kopen.

And I'm the only one and I walk alone.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

PromoX schreef op donderdag 30 juli 2009 @ 00:12:
[...]

PSN is gratis, stillere console, blu-ray, het eenvoudig kunnen vervangen van de HD en zo zijn misschien er nog wel een aantal te bedenken. Of jij deze ook als voordelen ziet is natuurlijk persoonlijk. Daarnaast blijven de games (exclusives) toch eigenlijk wel het belangrijkst. Zie Wikipedia: Category:PlayStation 3-only games voor een lijstje hiervan.

Enkele recente of nog uit te komen exclusives: Uncharted, Gran Turismo 5, MotorStorm: Pacific Rift, Killzone 2, God of War III, MAG, inFamous, Heavy Rain en Ratchet & Clank; zie ook de startpost. Maar of deze games je aanspreken is natuurlijk ook erg persoonlijk, dus kijk gewoon 's naar die lijst en bepaal voor jezelf of je voor die games een PS3 zou willen kopen.
Oh, dankjewel hele handig lijst ook :), en die voordeeltjes op de PS3 zijn zeker goed van toepassing :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• walletje-w
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 14-09 22:39
Om het overzicht beter te krijgen van events enzo zouden we kunnen kijken naar een agenda waar iedereen op kan dus bijvoorbeeld zoiets als dit: http://www.google.com/cal....com&ctz=Europe/Amsterdam
En volgens mij als je zelf ook een account hebt op google dan kun je zelf ook events (afspraaken/vergaderingen/enz) toevoegen. Zo heb je 1 pagina waarin je overzichtelijk alle events hebt.

De code hieronder is om de agenda te plaatsen op een website. Ik had gehoopt dat dat ook op de site kon waar we nu allemaal lid van zijn geworden maar voor zover heb ik het niet kunnen vinden.
Als je namelijk bovenaan deze website http://psnfriends.ning.com/group/gotps3 die google agenda kan plaatsen dan is het erg gemakkelijk. Ik heb al zitten kijken of er bij apps een soortgelijke applicatie bestaat maar die heb ik niet kunnen vinden? Iemand misschien genoeg programeer kennis om dat in elkaar te flansen O-) :$

<iframe src="http://www.google.com/calendar/embed?src=bjbga8sp04otvllfu5sknk7te8%40group.calendar.google.com&ctz=Europe/Amsterdam" style="border: 0" width="800" height="600" frameborder="0" scrolling="no"></iframe>

We zouden natuurlijk ook allemaal weer over kunnen stappen op google, maar ik weet niet of dat voordeel groot genoeg is en of er dan niet meer nadelen aan zitten. :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yippie
Lizardz schreef op woensdag 29 juli 2009 @ 23:46:
[...]
Wat bedoel je daarmee? Raad je het me af of aan? Hebben jullie ergens anders nog een PS3 gezien voor zo weinig? Zijn er bij Saturn of MediaMarkt nog aanbiedingen?
Bedoel er niks mee, dat zijn de feiten.
Of jij er wat wilt bestellen mag je zelf bepalen, als afhalen mogelijk is, zeg ik doen.
Anders moet je zeker 350 en meer betalen ( zie PW ), of voor 2de hands gaan via bijv V&A. Tenzij er een hele speciale actie is ( opening nieuw filiaal of iets dergelijks ) zal je hem bij MM of Saturn niet goedkoper vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PromoX
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 13-09 20:46

PromoX

Flying solo

Voor het maken van game-afspraken...Als zo'n agenda/kalender niet handig werkt zou daar niet eenvoudig het forum voor gebruikt kunnen worden? Dat is naar mijn idee ook een betere plek voor inhoudelijke discussie over de groep. Ik kan me voorstellen dat niet iedere volger van dit topic hierin geïnteresseerd is en hier is het toch eigenlijk wel offtopic.

[ Voor 12% gewijzigd door PromoX op 30-07-2009 00:46 ]

And I'm the only one and I walk alone.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• walletje-w
Zit wat in ja. Ik heb het nu ook geplaatst op die andere site. Maar aangezien iedereen van GOT komt en een ps3 heeft is het nog niet volledig of topic ;) Ik begrijp wel dat het ondertussen erg veel wordt over dit onderwerp. En volgende berichten over dit onderwerp zal ik dan ook eerst plaatsen op het andere forum.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hulkr_
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 01-06 19:34

Hulkr_

Hulkr_

PSNfriends aangemaakt, en die GOT gejoined, PSNID Rrrrrr_-

little big planet jeuj!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Don Andino
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 05-09 12:00
Na jaren lurken op Tweakers heb ik nu toch maar even een account aangemaakt en me gelijk aangemeld voor PSNfriends. Prima initiatief! Lijkt me leuk om wat meer mensen aan m'n lijst toe te kunnen voegen.

Online speel ik Killzone 2, Street Fighter IV, sinds gisteren Warhawk en ik heb ook nog ergens LittleBigPlanet liggen. Ik hoop jullie binnenkort online tegen te komen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vads
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 12:13
Lizardz schreef op woensdag 29 juli 2009 @ 19:05:
Hey gasten, Ik ben al een tijdje aan het kijken voor een PS3, maar omdat er al lang geruchten zijn van een prijsverlaging heb ik daar steeds mee gewacht, nu zag ik op deze site een PS3 staan voor 300 euro, en dat is toch wel aantrekkelijk. Is dit het goedkoopst dat je hem momenteel kan krijgen? En ik las dat VADS hem hier ook had besteld, had je hem toen snel in huis?
Lizardz, ook ik twijfelde. Maar na wat geGoogle en zelfonderzoek heb ik besloten te bestellen. Wat kan er immers fout gaan?! Laat je niet leiden door mensen die zeggen dat je het in de winkel moet halen of dat je moet wachten op een "slim" versie die nog helemaal niet is aangekondigd. Dan wacht je nog langer en kun je niet snel gaan genieten van deze supermachine.

Ik bestelde het in de nacht van donderdag op vrijdag, vrijdagochtend kreeg ik de bevestiging dat de betaling rond was en dinsdag werd het pakket afgeleverd. Maak wel even een account aan op de site, zodat je de bestelling kunt traceren. En nog een tip: gebruik kortingscode "PS3" en je krijgt nog eens 15 euro korting >:)

Ik heb absoluut geen spijt dat ik hem daar gekocht heb en het scheelt gewoon in geld. Punt. 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vads
walletje-w schreef op donderdag 30 juli 2009 @ 00:27:
Om het overzicht beter te krijgen van events enzo zouden we kunnen kijken naar een agenda waar iedereen op kan dus bijvoorbeeld zoiets als dit: http://www.google.com/cal....com&ctz=Europe/Amsterdam
En volgens mij als je zelf ook een account hebt op google dan kun je zelf ook events (afspraaken/vergaderingen/enz) toevoegen. Zo heb je 1 pagina waarin je overzichtelijk alle events hebt.

De code hieronder is om de agenda te plaatsen op een website. Ik had gehoopt dat dat ook op de site kon waar we nu allemaal lid van zijn geworden maar voor zover heb ik het niet kunnen vinden.
Als je namelijk bovenaan deze website http://psnfriends.ning.com/group/gotps3 die google agenda kan plaatsen dan is het erg gemakkelijk. Ik heb al zitten kijken of er bij apps een soortgelijke applicatie bestaat maar die heb ik niet kunnen vinden? Iemand misschien genoeg programeer kennis om dat in elkaar te flansen O-) :$

<iframe src="http://www.google.com/calendar/embed?src=bjbga8sp04otvllfu5sknk7te8%40group.calendar.google.com&ctz=Europe/Amsterdam" style="border: 0" width="800" height="600" frameborder="0" scrolling="no"></iframe>

We zouden natuurlijk ook allemaal weer over kunnen stappen op google, maar ik weet niet of dat voordeel groot genoeg is en of er dan niet meer nadelen aan zitten. :X
Ik heb gisteravond ook nog even zitten kijken voor de event-kalender. Op de hoofdpagina van PSNFriends staat een kalender. Wanneer jij een event aanmaakt, komt het daar te staan.
Wat we zouden kunnen doen wanneer we een event aanmaken, is in de regel van de event-naam "GOTPS3" vooraf laten gaan. Je ziet dan bijvoorbeeld: "GOTPS3 - Killzone 2".

Maar aan de andere kant vraag ik mij af of een kalender wel nodig is. Immers, wat ik al eerder heb aangegeven, kun je nadat je een event hebt aangemaakt al je PSNFriends-vrienden uitnodigen. En bovendien kan ik een mail aan de clan sturen en iedereen op het event attenderen.

Kortom: hoeveel (kostbare PS3-speel)tijd moeten we opofferen voor een kalenderfunctionaliteit?! :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vads
Yippie schreef op donderdag 30 juli 2009 @ 00:45:
[...]

Bedoel er niks mee, dat zijn de feiten.
Of jij er wat wilt bestellen mag je zelf bepalen, als afhalen mogelijk is, zeg ik doen.
Anders moet je zeker 350 en meer betalen ( zie PW ), of voor 2de hands gaan via bijv V&A. Tenzij er een hele speciale actie is ( opening nieuw filiaal of iets dergelijks ) zal je hem bij MM of Saturn niet goedkoper vinden.
Klopt, goedkoper vind je het in Nederland niet en geloof me, ik heb onderzoek gedaan want ook ik let op de centen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• console
  • Laatst online: 10:51
Wanneer wordt eigenlijk de PSN store geupdate? Die dikke princes mag wel eens opschieten >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skire
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 15-08 14:34
De Playstation Store wordt iedere donderdag geüpdate ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• console
Skire schreef op donderdag 30 juli 2009 @ 12:30:
De Playstation Store wordt iedere donderdag geüpdate ;)
Dat snap ik, maar zijn er ook vaste tijden dat ze hem updaten? En zit er nog verschil in de update tijd van EU of US?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jay-v
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online

Jay-v

Uhhhh......

Hij wordt vandaag geupdate. Hoelaat weet ik niet ;)
edit:
telaat

[ Voor 18% gewijzigd door Jay-v op 30-07-2009 12:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• botech
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 08:58
Jay-v schreef op donderdag 30 juli 2009 @ 12:39:
Hij wordt vandaag geupdate. Hoelaat weet ik niet ;)
edit:
telaat
Is dat niet altijd tegen een uur of zes?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tjesus
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 10:49
botech schreef op donderdag 30 juli 2009 @ 12:43:
[...]

Is dat niet altijd tegen een uur of zes?
Meestal tussen vijf en zes uur 's middags. De US Store is een ander verhaal. Vaak 1 uur 's nachts pas.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Svennie
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 11:18
Ik heb een PS3 headset (de officiële) maar online chatten is zo goed als onmogelijk. Ik speel de spellen over de stereo installatie met 5.1 of DTS en daardoor krijgt de microfoon constant geluid binnen en wordt het dus een zooitje en ben ik niet te verstaan, om er nog maar over te zwijgen dat de rest knettergek wordt van de herrie.

Ik kan bv bij Burnout Paradise alleen praten als ik stilsta, als ik aan het rijden ben is het niet te verstaan.

Hoe chatten jullie online?

PSN ID: Svennie-NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Svennie schreef op donderdag 30 juli 2009 @ 13:50:
Ik heb een PS3 headset (de officiële) maar online chatten is zo goed als onmogelijk. Ik speel de spellen over de stereo installatie met 5.1 of DTS en daardoor krijgt de microfoon constant geluid binnen en wordt het dus een zooitje en ben ik niet te verstaan, om er nog maar over te zwijgen dat de rest knettergek wordt van de herrie.

Ik kan bv bij Burnout Paradise alleen praten als ik stilsta, als ik aan het rijden ben is het niet te verstaan.

Hoe chatten jullie online?
Gevoeligheid van je microfoon terugdraaien?

PSN: Shiver23

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Omni superens
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 16-11-2024
Heb ook een keer iets soortgelijks gehad met mijn broer, was totaal niets van te verstaan. En inderdaad toen hij de gevoeligheid van de microfoon terug had gedraaid was er niets meer aan de hand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zAo
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 12-09 15:51

zAo

GPLv2 Fanboy

Bij mij was het zelfs bagger met 2 nette headsets van Logitech. Het is schel, hakkelig en valt gewoon weg bij het laden van games bijv.
Tegenwoordig doen we het dus maar met Skype...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vandaag toch maar tot de conclusie gekomen om een PS3 te kopen :), moet ik wel eerst vervoer hebben XD.

Gelijk ff 4 spellen kopen, die ik helemaal kapot gaat freaken :D.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lizardz
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 14-09 19:35
Vads schreef op donderdag 30 juli 2009 @ 10:31:
[...]

Lizardz, ook ik twijfelde. Maar na wat geGoogle en zelfonderzoek heb ik besloten te bestellen. Wat kan er immers fout gaan?! Laat je niet leiden door mensen die zeggen dat je het in de winkel moet halen of dat je moet wachten op een "slim" versie die nog helemaal niet is aangekondigd. Dan wacht je nog langer en kun je niet snel gaan genieten van deze supermachine.

Ik bestelde het in de nacht van donderdag op vrijdag, vrijdagochtend kreeg ik de bevestiging dat de betaling rond was en dinsdag werd het pakket afgeleverd. Maak wel even een account aan op de site, zodat je de bestelling kunt traceren. En nog een tip: gebruik kortingscode "PS3" en je krijgt nog eens 15 euro korting >:)

Ik heb absoluut geen spijt dat ik hem daar gekocht heb en het scheelt gewoon in geld. Punt. 8)
Ok, bedankt voor je reactie. Een PS3 voor 285 euro is lekker goedkoop :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rockvee2
  • Registratie: April 2008
  • Niet online
Kijk voor de goedkoopste prijs van je spel hier http://www.budgetgaming.nl/ ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 12:07

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Vads schreef op donderdag 30 juli 2009 @ 10:41:
Kortom: hoeveel (kostbare PS3-speel)tijd moeten we opofferen voor een kalenderfunctionaliteit?! :D
Naja, ik vind dit systeem (sorry) niet werken.

Menig game heeft gewoon een net calender ding, je invite mensen en die geven aan of ze wel of niet kunnen. Game erbij selecteren, klaar.

Ik heb nog een lege hosting staan, zal eens kijken of er wat leuke pakketten zijn.

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hulkr_

Hulkr_

Hulkr_

uhm, hoe werkt dat PSNfriends precies?
ik heb me aangemeld en ben ook lid van tweakers.
Moet ik nu iedereen 1 voor 1 toevoegen op mn ps3? Of is er een manier om iedereen in 1 keer toe te voegen?

snap er niet veel van :P (weet sinds eergister hoe ik met meerdere mensen LBP kan spelen LOL! :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vads
Sssst, je weet het niet van mij, maar budgetgaming word niet zo up-to-date gehouden als de pricewatch van Tweakers. Zeker als het gaat om prijzen van online-winkels in het buitenland waar de games vaak vele malen goedkoper zijn. Check voornamelijk http://www.play.com e.d.
Maar Budgetgaming is in ieder geval een goede prijsindicator als het neerkomt op games, consoles en accesoires!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vads
brdddd schreef op donderdag 30 juli 2009 @ 15:04:
uhm, hoe werkt dat PSNfriends precies?
ik heb me aangemeld en ben ook lid van tweakers.
Moet ik nu iedereen 1 voor 1 toevoegen op mn ps3? Of is er een manier om iedereen in 1 keer toe te voegen?
Snap er niet veel van :P (weet sinds eergister hoe ik met meerdere mensen LBP kan spelen LOL! :D
Hoi brdddd, neem even mijn tekst hierover in het start-topic tot je.
Nadat je toegang hebt gekregen tot de clan, dien je inderdaad iedereen (of diegenen die je wilt, niets moet) daaruit toe te voegen aan je vriendenlijst op je PS3 zelf. Er bestaat geen connectie tussen PSNFriends en je PS3, dus je kunt ze niet met een druk op de knop toevoegen.
Het is een aardig klusje ondertussen (77 leden na precies één week!) om alle leden toe te voegen. Ik adviseer je dan ook een (USB-)toetsenbord aan te sluiten op je PS3; dat gaat extra snel bij het invoeren. Veel plezier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hulkr_

Hulkr_

Hulkr_

i see, thnx, had nog niet gezien dat ie in de openingspost stond. Ga vanavond wel even toevoegen :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nowa
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 16-02-2021
Iemand enig idee waarom ik piepjes/knarsjes hoor wanneer ik b.v. Uncharted aan het spelen ben via een optische kabel op mijn 5.1. versterker?
Had hier met mn 360 nooit problemen mee dus lijkt aan de ps3 te liggen?

Of ik moet de pech hebben dat net nu de kabel stuk is maar dat lijkt me sterk.

43% of all statistics are worthless.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• walletje-w
Misschien heb je het geluid zacht staan in uncharted (weet niet of dat kan) en heb je het volume hoog gezet op je versterker? Want als je een zacht geluid erg versterkt klinkt het ook niet meer lekker.
Dit is het enige wat ik zou weten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ben nu alweer een aantal uren bezig met final fantasy VII, en wat blijft het toch een geniale game he. Zijn tijd ver vooruit toen der tijd!

Toen hij net uit was voor de PC leende ik hem altijd bij de bibliotheek, alleen omdat de disc's zo bekrast waren kon ik hem nooit uitspelen (vastlopers). En nu zit ik weer helemaal in de game, wat een nostalgie :D

PS: Aanrader dus!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aight!
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 14-09 19:16

Aight!

&#039;A toy robot...&#039;

Fat Princess is ook al uit, ben hem nu aan het downloaden :D

whooooooooohooooooooooooo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meelobee
  • Laatst online: 11-09 22:39

Meelobee

¯\_(ツ)_/¯

Verwijderd schreef op donderdag 30 juli 2009 @ 17:31:
Ben nu alweer een aantal uren bezig met final fantasy VII, en wat blijft het toch een geniale game he. Zijn tijd ver vooruit toen der tijd!

Toen hij net uit was voor de PC leende ik hem altijd bij de bibliotheek, alleen omdat de disc's zo bekrast waren kon ik hem nooit uitspelen (vastlopers). En nu zit ik weer helemaal in de game, wat een nostalgie :D

PS: Aanrader dus!
Ik heb de Final Fantasy games nooit zo gevolgd (Nog nooit gespeeld zelfs.) Is het een spel wat makkelijk op te pakken is, of mis ik heel erg veel van het verhaal als ik nou met het nieuwste deel begin?

Ryzen 7 7700X | ROG Strix B650-E Gaming Wifi | ROG Strix RTX 4070Ti | 32Gb GSkill RipJaws S5 | 980Pro 2Tb | Corsair RM850x Shift | Fractal Design North Black

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• botech
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 08:58
Aight! schreef op donderdag 30 juli 2009 @ 17:34:

Ah, weet eens te zeggen of het de moeite is ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• console
Aight! schreef op donderdag 30 juli 2009 @ 17:34:

Grr, wil hem ook downloaden maar mijn vriendin moest zo nodig (zonder mijn weten) Bejeweld downloaden. Had juist expres aantal dollars apart gehouden voor dikke princes. Wel weer een PSN Card gekocht, alleen nog geen mail gehad :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Meelobee schreef op donderdag 30 juli 2009 @ 17:48:
[...]

Ik heb de Final Fantasy games nooit zo gevolgd (Nog nooit gespeeld zelfs.) Is het een spel wat makkelijk op te pakken is, of mis ik heel erg veel van het verhaal als ik nou met het nieuwste deel begin?
Alle FF-games spelen zich af in andere werelden met andere personages. Alleen de chocobo's kom je in alle games tegen. Je hebt dus geen enkele voorkennnis nodig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Vads schreef op donderdag 30 juli 2009 @ 15:35:
[...]

Sssst, je weet het niet van mij, maar budgetgaming word niet zo up-to-date gehouden als de pricewatch van Tweakers. Zeker als het gaat om prijzen van online-winkels in het buitenland waar de games vaak vele malen goedkoper zijn. Check voornamelijk http://www.play.com e.d.
Maar Budgetgaming is in ieder geval een goede prijsindicator als het neerkomt op games, consoles en accesoires!
Hmwah. Als ik op beide sites zoek naar Riddick, krijg ik meer hits en goedkopere prijzen bij budgetgaming.nl. Het zal best waar zijn dat Pricewatch de courantste prijzen weergeeft maar daar heb je niet zo veel aan als de nodige winkels ontbreken aan het overzicht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Vads schreef op donderdag 30 juli 2009 @ 10:41:
[...]Kortom: hoeveel (kostbare PS3-speel)tijd moeten we opofferen voor een kalenderfunctionaliteit?! :D
Zucht ... vanavond overwerken en er is nagenoeg niets te doen ... da's pas zonde van mijn PS3-tijd! :9

"Ik heb een zak expected goals nog nooit een goal zien maken." - snmght

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KngfCnns
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 24-11-2024
pfff, ik kan me de op dit moment slechts veroorloven om nog maar 1 game uit de store te halen (heb nu ff geen beschikkng meer tot cc). Nou zit ik echt onzettend te twijfelen tussen fat prinses en battlefield 1943. De demo van battlefield was me heel erg bevallen, maar fat prinses lijkt me ook al zo geweldig! Argh, was daar ook maar n demo van. :'(

hmm maar ja, welke zouden jullie eerder aanraden?

PSN: llllIIIIllllIIIlIlI - Movies

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aight!

Aight!

Battlefield gaat wel erg vervelen na een tijdje, omdat er maar 3 maps zijn.

Ik heb nu Fat Princess, is wel moeilijk, maar vermaak me prima :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nowa
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 16-02-2021
walletje-w schreef op donderdag 30 juli 2009 @ 16:21:
Misschien heb je het geluid zacht staan in uncharted (weet niet of dat kan) en heb je het volume hoog gezet op je versterker? Want als je een zacht geluid erg versterkt klinkt het ook niet meer lekker.
Dit is het enige wat ik zou weten.
mm zal dat is checken maar volgens mij is dat niet het geval.

43% of all statistics are worthless.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tjesus
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 10:49
Aight! schreef op donderdag 30 juli 2009 @ 18:50:
Battlefield gaat wel erg vervelen na een tijdje, omdat er maar 3 maps zijn.

Ik heb nu Fat Princess, is wel moeilijk, maar vermaak me prima :D
Op dit moment zijn het er al 4 maps geworden. PSN community heeft de 43miljoen kills ook al gehaald. En er was ook nog een nieuwe Airbattle mode, weet de naam niet meer, unlocked.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aight!

Aight!

Tjesus schreef op donderdag 30 juli 2009 @ 18:56:
[...]

Op dit moment zijn het er al 4 maps geworden. PSN community heeft de 43miljoen kills ook al gehaald. En er was ook nog een nieuwe Airbattle mode, weet de naam niet meer, unlocked.
Die air is erg langdradig :P, als je het vliegen onder de knie hebt is het leuk jah :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ace
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 14-09 11:04

Ace

Happy Happy Joy Joy

botech schreef op donderdag 30 juli 2009 @ 17:51:
[...]

Ah, weet eens te zeggen of het de moeite is ;)
Ik vind hem erg de moeite, net 2 uurtjes zitten spelen. In het begin was het even moeilijk om een game te vinden, sowieso zie je erg weinig tijdens het zoeken of connecten van games wat een beetje jammer is.

Het is in over het algemeen 1 grote chaos omdat 16 man per team redelijk druk is. Het wisselen van classes is erg leuk gedaan, pak een hoed op en je word die class (ook van de net afgemaakte vijand).

Ik heb tot nu toe de meeste lol gehad met, vreemd genoeg, de worker. Het hout hakken/minen plus het upgraden van de machines in je kasteel bezorgen je echt bergen met punten. Won een potje met 1100 punten en heb het andere kasteel niet eens gezien.

De potjes duren lang, het is niet makkelijk om even het kasteel van de anderen binnen te lopen en met de princess aan de wandel te gaan. Zeker als iedereen maar wat doet kom je eigenlijk nergens. Met een beetje samenwerking (priest + warrior bv) kom je al een stuk verder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zit eraan te denken een PS3 te halen omdat mijn 360 niets anders dan problemen geeft.

Het liefst sluit ik hem dan aan met een VGA kabel op mijn Samsung T220 schermpje, deze is HDCP. Zit er een VGA kabel in de doos? En is het überhaupt wel mogelijk?

DVI zou overigens ook kunnen, dan moet ik mijn Mac op VGA zetten. Maar heb twee van deze schermen dus hou de Mac het liefst op 2 x DVI om de kwaliteit zo veel mogelijk hetzelfde te houden aangezien de schermen naast elkaar staan (dual screen).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aight!

Aight!

Ace schreef op donderdag 30 juli 2009 @ 20:28:
[...]

Ik vind hem erg de moeite, net 2 uurtjes zitten spelen. In het begin was het even moeilijk om een game te vinden, sowieso zie je erg weinig tijdens het zoeken of connecten van games wat een beetje jammer is.

Het is in over het algemeen 1 grote chaos omdat 16 man per team redelijk druk is. Het wisselen van classes is erg leuk gedaan, pak een hoed op en je word die class (ook van de net afgemaakte vijand).

Ik heb tot nu toe de meeste lol gehad met, vreemd genoeg, de worker. Het hout hakken/minen plus het upgraden van de machines in je kasteel bezorgen je echt bergen met punten. Won een potje met 1100 punten en heb het andere kasteel niet eens gezien.

De potjes duren lang, het is niet makkelijk om even het kasteel van de anderen binnen te lopen en met de princess aan de wandel te gaan. Zeker als iedereen maar wat doet kom je eigenlijk nergens. Met een beetje samenwerking (priest + warrior bv) kom je al een stuk verder.
Online is het idd een chaos, met de AI kan je nog redelijk een team vormen. Ik vind de priest geupgrade erg fijn en healen en damage doen :D.

Welk leuk je hoort steeds, bring me cake!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Epitome
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 11-07 15:13
Ik vind de uitleg maar erg matig...

Na een uur offline gespeeld te hebben, kwam ik nergens de AI trouwens ook niet.

Wel een katapult gebouwd en mezelf met drie friendlies laten schieten in het kasteel, maar wanneer je die dikke princes optilt kom je nooit ver. Hoe krijg je ooit nu die princes in je kasteel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meelobee
  • Laatst online: 11-09 22:39

Meelobee

¯\_(ツ)_/¯

Verwijderd schreef op donderdag 30 juli 2009 @ 20:54:
Ik zit eraan te denken een PS3 te halen omdat mijn 360 niets anders dan problemen geeft.

Het liefst sluit ik hem dan aan met een VGA kabel op mijn Samsung T220 schermpje, deze is HDCP. Zit er een VGA kabel in de doos? En is het überhaupt wel mogelijk?

DVI zou overigens ook kunnen, dan moet ik mijn Mac op VGA zetten. Maar heb twee van deze schermen dus hou de Mac het liefst op 2 x DVI om de kwaliteit zo veel mogelijk hetzelfde te houden aangezien de schermen naast elkaar staan (dual screen).
Je kan een HDMI-DVI converter gebruiken, heb ik ook een tijdje gebruikt icm met een Samsung 226CW.

Ryzen 7 7700X | ROG Strix B650-E Gaming Wifi | ROG Strix RTX 4070Ti | 32Gb GSkill RipJaws S5 | 980Pro 2Tb | Corsair RM850x Shift | Fractal Design North Black

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yippie
Verwijderd schreef op donderdag 30 juli 2009 @ 20:54:

VGA kabel zit niet bij de PS3 ( neem aan dat je dat bedoelt ), alleen component. Beste bestel je dus een HDMI>DVI kabel. Misschien zat er wel adapter bij je T220 of een GPU die je hebt besteld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aight!

Aight!

Epitome schreef op donderdag 30 juli 2009 @ 21:12:
Ik vind de uitleg maar erg matig...

Na een uur offline gespeeld te hebben, kwam ik nergens de AI trouwens ook niet.

Wel een katapult gebouwd en mezelf met drie friendlies laten schieten in het kasteel, maar wanneer je die dikke princes optilt kom je nooit ver. Hoe krijg je ooit nu die princes in je kasteel?
Ik heb een kleine ander half uur gedaan over de hele campaign. Pijltje naar boven neem je mensen mee, dat is wel relax. Met de katapult naar het anders kasteel gaan is wel het beste, optillen en zoveel mogelijk springen, ook niet via de poort gaan, maar gewoon over de muur springen. En dan rennen, als het goed is helpen je team ook mee, en dan gaat het sowieso sneller.

Het is wel een grote choas online, niet echt teamwork. Maja misschien komt dat nog als mensen het door hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Yippie schreef op donderdag 30 juli 2009 @ 21:23:
[...]

VGA kabel zit niet bij de PS3 ( neem aan dat je dat bedoelt ), alleen component. Beste bestel je dus een HDMI>DVI kabel. Misschien zat er wel adapter bij je T220 of een GPU die je hebt besteld.
Dank voor de uitleg! Ik heb helaas niet zo'n verloopstuk maar daar kan de lokale computerzaak me wel aan helpen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exirion
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 11:24

Exirion

Gadgetfetisjist

Yippie schreef op donderdag 30 juli 2009 @ 21:23:
VGA kabel zit niet bij de PS3 ( neem aan dat je dat bedoelt ), alleen component.
Bij de PS3 zit een SCART-blok met een composite kabeltje. Da's heel wat anders dan component, waarvoor je een aparte kabel moet kopen.

"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KngfCnns
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 24-11-2024
Delen van content waar je voor moet betalen is niet de bedoeling.

[ Voor 95% gewijzigd door PromoX op 30-07-2009 21:55 ]

PSN: llllIIIIllllIIIlIlI - Movies

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yippie
Verwijderd schreef op donderdag 30 juli 2009 @ 21:40:
[...]
Dank voor de uitleg! Ik heb helaas niet zo'n verloopstuk maar daar kan de lokale computerzaak me wel aan helpen. :)
Moet je dus ook een kabel kopen, als je geen verloopstukje hebt, lijkt het me handiger om eerder genoemde kabel te kopen, en anders met verloopstukje heb je dus een HDMI kabel nodig.
Deze zit er niet bij.
Exirion schreef op donderdag 30 juli 2009 @ 21:42:
[...]

Bij de PS3 zit een SCART-blok met een composite kabeltje. Da's heel wat anders dan component, waarvoor je een aparte kabel moet kopen.
Dat is wat ik bedoelde, maar schreef wat anders lees ik nu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@Yippie Bedankt voor de info! Kan inderdaad beter voor een HDMI <> DVI kabel gaan dan.

Nog even een vraagje. Het scherm waar ik de PS3 op wil gaan gebruiken is een Samsung T220, met een max resolutie van 1680x1050. Dit is geen HD resolutie, kan ik games wel gewoon zonder problemen op 1680x1050 spelen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FeaR
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 04:20

FeaR

In GoT we trust

Verwijderd schreef op donderdag 30 juli 2009 @ 22:59:
Nog even een vraagje. Het scherm waar ik de PS3 op wil gaan gebruiken is een Samsung T220, met een max resolutie van 1680x1050. Dit is geen HD resolutie, kan ik games wel gewoon zonder problemen op 1680x1050 spelen?
De PS3 ondersteunt alleen 720p en 1080p/i als HD-formaten, dus niet ook andere resoluties als 1680 x 1050 zoals de XBox dat wel doet. Je PS3 zal je op 720p moeten zetten (1280 x 720) en die resolutie zal je scherm gewoon aankunnen. Wellicht zal je scherm de 720p wat uitrekken zodat het beeld compleet gevuld is, maar veel last zal je daar niet van hebben.

Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TrekDude101
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 25-08-2024
FeaR1986 schreef op donderdag 30 juli 2009 @ 23:15:
[...]

De PS3 ondersteunt alleen 720p en 1080p/i als HD-formaten, dus niet ook andere resoluties als 1680 x 1050 zoals de XBox dat wel doet. Je PS3 zal je op 720p moeten zetten (1280 x 720) en die resolutie zal je scherm gewoon aankunnen. Wellicht zal je scherm de 720p wat uitrekken zodat het beeld compleet gevuld is, maar veel last zal je daar niet van hebben.
dat zal wel per persoon verschillen denk ik, ik werd er zo gek van dat ik er een hdtv voor gekocht heb :P. Maar misschien beschikt die monitor over pixelmapping, zodat hij alleen wat zwarte balkjes ziet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alex3305
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 09:10
FeaR1986 schreef op donderdag 30 juli 2009 @ 23:15:
[...]

Bij mijn Samsung (226BW) kan ik wel 1920x1080p selecteren. Deze wordt dan gewoon gedownscaled naar 1680x1050. Je krijgt er wel een warning over, maar die kun je afzetten en het werkt gewoon. Alleen vallen er kleine delen beeld weg aan de zijkant van het scherm. Dit is bij de meeste spellen echter goed te doen of op te lossen.

Overigens kun je ook een DVI of HDMI splitter kopen. Zelf heb ik deze gekocht bij Electronica Online. Erg goedkope website met goede spullen en goede service als ik eerlijk mag zijn. Daarnaast wil ik ook opmerken dat er weinig tot geen verschil zit in HDMI / DVI kabels. Met andere woorden, die van 150 euro zal niet heel veel beter presteren dan die van 4,50. Het enige verschil is misschien dat wanneer je veel van kabels wisselt de duurdere kabels minder slijten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deismyna
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 08:19
Zo, ook maar even aangemeld op PSN friends (Deismyna)

Vraag me alleen af, zijn er nou veel mensen hier met een PS3 headset?

Zit er aan te denken om er één te kopen, maar van mijn PS3 vriendenkring heeft praktisch niemand zo'n headset. Dat schiet dan ook niet echt op natuurlijk,

Vind het ook jammer dat voice (nog?) niet cross game ondersteund wordt, dus dat ik ook gewoon met iemand kan ouwehoeren als ik in de PS store zit of een filmpje kijk. (Ben nogal verslaaft aan Teamspeak dus mis dat nogal op de PS3) ;)

[ Voor 29% gewijzigd door Deismyna op 31-07-2009 01:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarthDavy
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 06-06 16:12

DarthDavy

Excellent!

Fat princess is een heel leuk spel. Het eerste potje dat ik deed duurde ook vrij lang, maar ik begon het systeem al snel door te hebben en dan gaat het makkelijker. De combo warrior/priest is echt wel heel imba. De AI zou natuurlijk de priest moeten targetten, maar dat doet ie niet altijd en doordat de warrior heel veel HP heeft en veel schade doet, kan je zo makkelijk groepjes van drie/vier tegenstanders aan.

Om de prinses uit het vijandige kasteel te halen tegen de AI doe ik het volgende: ik speel zelf een warrior en laat de AI met een priest, een mage en nog een warrior mij volgen. Met dat team gaan we het vijandige kasteel binnen (goeie moment ook een beetje afwachten dat het niet al te druk is daar). Als de priest in leven kan blijven is dat team van 2 warriors, een mage en een priest heel moeilijk tegen te houden. En zo win ik makkelijk te potjes tegen de AI.

De bedoeling is natuurlijk om online te spelen, maar met random mensen is het maar één grote chaos. Ik probeerde wel te teamen met andere mensen, dus ik nam de priest en holde ostentatief achter een warrior aan... Gaat die kerel terug naar het kasteel, doet zijn worker petje aan en bomen hakken... Tsjah, zo kom je nergens natuurlijk. Maar dat zal wel beter worden als we met bekende mensen samen kunnen spelen.

Bier zonder alcohol is zoals een BH aan de wasdraad: het beste is eruit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nudie
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 02-02 17:53
(jarig!)
Heeerlijk gister 3u lang Fat Princess zitten spelen. Samen met 3 random gasten met mic's idd de warr/priest combo is nogal imba :D

Als je een beetje op afstand blijft qua priest dan ben je vrij veilig. Wel goed dat je niet jezelf kan healen. Maar damn wat heb ik gelachen en wat is het vet als je met 5 man en zo'n dikke zeug op je schouders de hele map rondsjeuld. Echt aan te raden aan iedereen. Enige gemis, en wel een grote, is gebrek aan splitscreen off en online. Ik snap ECHT niet dat bij sommige spellen waar het oh-zo-makkelijk te programmeren moet zijn dat ze het niet doen. Voegt zoveel toe voor mij...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EfBe
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online
Voor de newspeak-impaired onder ons: 'imba' betekent 'imbalance'.

Creator of: LLBLGen Pro | Camera mods for games
Photography portfolio: https://fransbouma.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Dank u voor de vertaling ;)
Ik heb Fat Princess ook gekocht, maar nog niet echt gespeeld. Ik heb even het eerste single-player level gespeeld, maar ik moest zelf bijna niets doen om te winnen... :P
Misschien zondag of volgende week eens online spelen met wat GOTers he ;)

PSN id: NL_SToRM

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Niet online
Ik vind Fat Princess nog een beetje duur.
Ik heb zelf vorige week 'Shatter' gekocht. Hier staat wel een goede review van het spel. Erg leuk en zijn geld absoluut waard. http://www.gamed.nl/view/63284

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aight!

Aight!

Nou als ik online speel, zorg ik toch altijd dat die priesten het eerste dood zijn:D.

In het begin is het idd altijd een choas, maar na een tijdje, gewoon met pijltje omhoog dat ze zien dat ze je moeten volgen doen ze dat ook wel.

Met het rechter pookje kan je ook volgende target pakken,

mijn psn is: jemoeder1337 en speel het nu denk ik ook veel :P

Ik heb helaas geen mic :(

[ Voor 3% gewijzigd door Aight! op 31-07-2009 13:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zwartkijker
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 13-09 21:39
Heeft iemand Fat Princess uit de Amerikaanse store geplukt?
Ik zou graag willen weten of dit geen probleem geeft om tegen/met collega Europeanen te spelen ;)
Dan zal ik een prepaid kaart aanschaffen.
In Alalska worden geen taxes toegevoegd, dus ik zal dan even naar daar verhuizen :)

PSN: Zwartkijker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• console
Zwartkijker schreef op vrijdag 31 juli 2009 @ 14:18:
Ik zou graag willen weten of dit geen probleem geeft om tegen/met collega Europeanen te spelen ;)
In Alalska worden geen taxes toegevoegd, dus ik zal dan even naar daar verhuizen :)
Je kan gewoon tegen europeanen/japanners/etc spelen als je hem via de amerikaanse store koopt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WickedWizard
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 13-07 15:05
Zwartkijker schreef op vrijdag 31 juli 2009 @ 14:18:
Ik zou dit ook wel graag willen weten. :) Volgens mij kun je full games gewoon uit de Amerikaanse store halen, maar add-ons voor je Europese spellen dus niet. Als dit inderdaad zo is, dan koop ik hier ook wel even een $20 USD PSN Card voor. Ik wist overigens niet dat het duurder is als je niet in Alaska woont? Ik heb bij mijn adres ingevoerd dat ik uit Atlanta kom, weet iemand misschien of dit inderdaad klopt met die taxes? Dan 'verhuis' ik namelijk ook even. ;)

Ik heb overigens nog nooit iets gekocht uit de PSN Store. (heb/wil geen creditcard en nog nooit US PSN Cards gekocht) :)

StarWarsAwakens.nl | De Star Wars Community van de Benelux

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zwartkijker
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 13-09 21:39
CaptainCharisma schreef op vrijdag 31 juli 2009 @ 15:03:
[...]

Ik zou dit ook wel graag willen weten. :) Volgens mij kun je full games gewoon uit de Amerikaanse store halen, maar add-ons voor je Europese spellen dus niet. Als dit inderdaad zo is, dan koop ik hier ook wel even een $20 USD PSN Card voor. Ik wist overigens niet dat het duurder is als je niet in Alaska woont? Ik heb bij mijn adres ingevoerd dat ik uit Atlanta kom, weet iemand misschien of dit inderdaad klopt met die taxes? Dan 'verhuis' ik namelijk ook even. ;)

Ik heb overigens nog nooit iets gekocht uit de PSN Store. (heb/wil geen creditcard en nog nooit US PSN Cards gekocht) :)
Alaska, Delaware, Montana, New Hampshire en Oregon zijn de staten waar geen sales tax betaald moet worden. Bedankt Wikipedia :)
Jullie ook bedankt voor de snelle reactie.

Dadelijk ook voor de eerste keer een prepaid card scoren (op gemehubs $ 50 voor € 39.99). Hebben jullie betere deals gevonden? Dit vind ik al de moeite...

Edit: ik dacht naar een Mc Donalds te verhuizen (hoewel ik daar geen fan van ben). Zoek de site op, en wat blijkt: ze hebben een routeplanner waarin je vertrek en eindpunt opgeeft (duh) en er wordt dan een route uitgestippeld met alle Mc Do's die je tegen komt. Kan je van de ene naar de andere rijden :o
Die Amerikanen toch 8)7

[ Voor 15% gewijzigd door Zwartkijker op 31-07-2009 16:00 ]

PSN: Zwartkijker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PearlPumpkin
  • Laatst online: 05-10-2024
console schreef op maandag 27 juli 2009 @ 15:40:
Ik haal me PSN cards via www.4saleusa.com. De PSN cards van 20 euro kosten daan net geen 16 euro. En je kan via PayPal betalen, en je krijgt ze via de mail binnen een paar uur toegestuurt :)
Dat stond een aantal pagina's terug. Een psn prepaidkaart van 50 dollar kost daar 52,99 dollar.
Zelf heb ik via ebay zo'n kaart gekocht. Maar deze is wel goedkoper.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Shiver23 schreef op vrijdag 31 juli 2009 @ 12:17:
Ik vind Fat Princess nog een beetje duur.
Ik heb zelf vorige week 'Shatter' gekocht. Hier staat wel een goede review van het spel. Erg leuk en zijn geld absoluut waard. http://www.gamed.nl/view/63284
Shatter is inderdaad een leuk spel. Plus je haalt hier veel trophies in weinig tijd. :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nou de playstation is binnen! DVI kabel werkt prima op de T220 :) In de menutjes trilt alles een beetje, maar in de games gelukkig niet. Op de een of de andere manier draait alles op 1080p zonder dat er dingen van het scherm vallen, terwijl de max resolutie 1680x1050 is.

Geluid heb ik via de AV kabel laten lopen die erbij zat. Daar weer een verloopje op en dan via mini jack naar mn 2.1 setje.

Ooit nog maar eens een echte full HD tv halen, maar voorlopig werkt dit ook fantastisch :)

Nogmaals dank voor de hulp hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 31 juli 2009 @ 17:49:
Nou de playstation is binnen! DVI kabel werkt prima op de T220 :) In de menutjes trilt alles een beetje, maar in de games gelukkig niet. Op de een of de andere manier draait alles op 1080p zonder dat er dingen van het scherm vallen, terwijl de max resolutie 1680x1050 is.

Geluid heb ik via de AV kabel laten lopen die erbij zat. Daar weer een verloopje op en dan via mini jack naar mn 2.1 setje.

Ooit nog maar eens een echte full HD tv halen, maar voorlopig werkt dit ook fantastisch :)

Dat had ik ook dat alles op 1080p draaide op mijn Samsung SyncMaster2032mw met max resolutie 1680x1050, maar in games wordt alles dan naar 720p gedownscaled en in het menu merk je vrij weinig van de kwaliteit verschillen dus heb ik het 1080p/i uitgezet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WickedWizard
PearlPumpkin schreef op vrijdag 31 juli 2009 @ 16:06:
[...]

Dat stond een aantal pagina's terug. Een psn prepaidkaart van 50 dollar kost daar 52,99 dollar.
Zelf heb ik via ebay zo'n kaart gekocht. Maar deze is wel goedkoper.
Bedankt dat je deze post weer even onder de aandacht bracht, ik heb bij die website inmiddels succesvol een $50 PSN Card besteld. Duurde wel een paar uren (en ze bellen je ook echt ter verificatie... maar alleen de eerste keer dat je daar iets bestelt), maar heb nu mijn werkende code binnen. :) Nou eens even kijken wat ik er mee ga doen. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Twee weken geleden werd Castle Crashers voor de PS3 aangekondigd, nu is bekend dat ook Braid eraan komt. Het spel is nl gisteren door de Duitse USK goedgekeurd.

Afbeeldingslocatie: http://i32.tinypic.com/314t1ly.png

Het bewijst dat wachten loont.

[ Voor 7% gewijzigd door ymmv op 31-07-2009 22:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hier kunnen ook PSN kaarten gekocht worden:

http://www.gamehubs.com/C/Game%20Accessories/Playstation%203

Heb er altijd mijn Xbox Live puntjes besteld. Na 1/2 dagen krijg je een mailtje met de code erin, altijd goed gegaan hier.

EDIT: Zie net US network only, my bad.

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 31-07-2009 22:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mr.louie
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 02-02-2021
Aniom Taiga released:

Afbeeldingslocatie: http://www.nyleveia.com/wp-content/uploads/2009/07/anitaiprevny.jpg[

:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• console
CaptainCharisma schreef op vrijdag 31 juli 2009 @ 21:48:
[...]

Bedankt dat je deze post weer even onder de aandacht bracht, ik heb bij die website inmiddels succesvol een $50 PSN Card besteld. Duurde wel een paar uren (en ze bellen je ook echt ter verificatie... maar alleen de eerste keer dat je daar iets bestelt), maar heb nu mijn werkende code binnen. :) Nou eens even kijken wat ik er mee ga doen. ;)
Heb hier ondertussen al 3 PSNCards gekocht, de eerste deed het niet en mailde hem erover paar minuten laten een nieuwe code gekregen. Ik ontvang de PSNCards meestal tussen 8 en 9 uur savod's door tijdverschil daaro in USA :)

hints:
Battlefield 1943
Fat Princess

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WickedWizard
console schreef op vrijdag 31 juli 2009 @ 23:47:
[...]

Heb hier ondertussen al 3 PSNCards gekocht, de eerste deed het niet en mailde hem erover paar minuten laten een nieuwe code gekregen. Ik ontvang de PSNCards meestal tussen 8 en 9 uur savod's door tijdverschil daaro in USA :)

hints:
Battlefield 1943
Fat Princess
Fat Princess al gedownload en een tijdje gespeeld. :) Erg vermakelijk! :D Ik snap alleen niet waarom ik als ik voor 'Met vrienden spelen' kies, de melding krijg "O jee, niemand van je vrienden is momenteel online.", terwijl er mensen zijn in mijn vriendenlijst die atm Fat Princess zitten te spelen. :?

edit:
Bedankt mr.louie! Mooie theme :)

720p versie van Aniom Taiga
1080p versie van Aniom Taiga

[ Voor 13% gewijzigd door WickedWizard op 01-08-2009 00:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jamoru
  • Laatst online: 23-04 17:45
Bedankt voor de link! Mooi thema.

"There is only one success--to be able to spend your life in your own way."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ace

Ace

Happy Happy Joy Joy

CaptainCharisma schreef op vrijdag 31 juli 2009 @ 23:56:
[...]

Fat Princess al gedownload en een tijdje gespeeld. :) Erg vermakelijk! :D Ik snap alleen niet waarom ik als ik voor 'Met vrienden spelen' kies, de melding krijg "O jee, niemand van je vrienden is momenteel online.", terwijl er mensen zijn in mijn vriendenlijst die atm Fat Princess zitten te spelen. :?
Het lukte mij deze avond helemaal niet om een game te joinen, ben een half uur bezig geweest en heb het toen maar opgegeven. Zeer irritante manier ook om na Connecting to Host elke keer terug gegooid worden naar het hoofdscherm.

Gelukkig zijn de devs op de hoogte van de problemen en wordt er aan gewerkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik weet niet of er mensen hier de geruchten over de PS3 Slim volgen. Het lijkt er steeds meer op dat Sony inderdaad op de Gamescon op 18 augustus een prijsverlaging en de PS3 Slim aankondigt. Nu heeft ook Amazon.de al een listing voor de nieuwe PS3 online gezet met een Amazon identifcatienummer.

[ Voor 4% gewijzigd door ymmv op 01-08-2009 09:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Mooi, die gaan we even op de PS3 zetten (nu staat de andere versie erop) :)

PSN id: NL_SToRM

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• scorpie
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 14-09 16:27

scorpie

Supra Addict

Ik baal ervan dat m'n PS3 nu steeds de verbinding verliest met het PSN netwerk. Ik weet niet waar het aan kan liggen, ik heb namelijk een nieuwe router (linksys wag54g2), maar ook de nieuwe firmware (2.80) ongeveer tegelijkertijd geinstalleerd. Het bereik van die router is prima, maar misschien route hij intern verkeerd ofzo.... in ieder geval het is flink klote, want als ik een online game wilt spelen heb ik grote kans dat het na een kwartier / half uur ofzo gewoon disconnect.

wil een Toyota Supra mkIV!!!!! | wil een Yamaha YZF-R{1,6} | wil stiekem ook een Ducati
"Security is just a state of mind"
PSN: scorpie | Diablo 3: scorpie#2470

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skire
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 15-08 14:34
Ik heb sinds kort problemen met mijn geïmporteerde DualShock 3 controller :( De kruisjetoets blijft soms hangen, hij veert dan niet volledig terug. Dit is echt heel irritant. Is er een manier dit gefixt te krijgen? Ik ben bang dat ik geen garantie heb omdat ik hem uit Hong Kong heb geïmporteerd. Is het een beetje te doen om zelf die controller open te maken om te kijken wat het probleem is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EfBe
  • Niet online
Skire schreef op zaterdag 01 augustus 2009 @ 13:39:
Ik heb sinds kort problemen met mijn geïmporteerde DualShock 3 controller :( De kruisjetoets blijft soms hangen, hij veert dan niet volledig terug. Dit is echt heel irritant. Is er een manier dit gefixt te krijgen? Ik ben bang dat ik geen garantie heb omdat ik hem uit Hong Kong heb geïmporteerd. Is het een beetje te doen om zelf die controller open te maken om te kijken wat het probleem is?
Op youtube staan een aantal videos om de controller open te maken. Doe het wel voorzichtig en zorg voor een setje nerd-schroevendraaiers zodat je kleine schroefjes aankunt.

Het in elkaar zetten is wat lastiger. Wellicht kun je je euvel verhelpen. Ikzelf heb ooit mn controller opengemaakt omdat de linkerpook niet altijd zonder signaal af te geven in de 'vrij' stand wil terugkomen, dus je hebt heel vaak dat de controller denkt dat je de pook ietsje naar voren/links buigt. Openen van het kreng leverde helaas niets op, want er zit eigenlijk alleen maar spul wat of werkt of niet maar je kunt een poging wagen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Niet online
Skire schreef op zaterdag 01 augustus 2009 @ 13:39:
Ik heb/had het probleem met de rondje knop. Opengehaald en weer in elkaar gezet. Uiteindelijk kon ik niet echt iets vinden waardoor het kwam. Heb het nog steeds een beetje, maar lijkt vanzelf wel weer minder erg geworden.
Let even op dat er een klein plastic dingetje tussen de batterij en de behuizing zit. En de L2 en R2 triggers vond ik wel even lastig om weer goed op de plek te krijgen. Mijn advies is om die lekker te laten zitten als dat lukt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EfBe
  • Niet online
Idd, tussen R1 en R2 (en dus ook aan de andere kant) zit een of ander zwart gevalletje... geloof me, dat wil je niet losmaken. Dus t.a.t. proberen die knoppen in takt te laten anders ben je geheid een half uur kwijt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FeaR

FeaR

In GoT we trust

Ik weet dat we niet verder zouden gaan over (mijn) kastje en dat het slecht geventileerd was. Maar toch even kort :+

Kastje net uit elkaar gehaald en wordt straks bij de handige oom afgeleverd.
Wordt voor bijna 80% aan verbouwd zodat er straks veel meer ruimte is voor de consoles en receiver.

En om het dan toch maar een beetje ontopic te houden:
Dat is dus de reden dat je mij de aankomende week niet online zal zien -O-
De PS3 ligt samen met de receiver, dvd-speler en XBox Elite op de zolder onder een laken. Want alleen de tv staat nu nog op de kamer en die staat op de vloer. Niet echt de meest ideale positie om te gaan gamen... maar als het goed is duurt het maar een week :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aight!

Aight!

Ik heb ook dat af en toe mijn R1 niet helemaal werkt, bij RE5 doet ie het prima, Fat Princes ook, maar bij Battlefield blijft hij af en toe hangen als ik aan het vliegen ben, druk ik op de knop maar dan werkt ie niet, en stort ik neer :P

Zal wel slijtage zijn :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Toch maar weer een game gekocht dit weekend.
Zag nog 2 titels die mij enigzins interessant leken en behoorlijk waren afgeprijst, maar toen ik zag dat het games van Activision waren weer snel hun vaste plaats terug gegeven.

@ Fear1986: ben benieuwd naar het eindresultaat! :D

"Ik heb een zak expected goals nog nooit een goal zien maken." - snmght

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tankbuster
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 07:55
Verwijderd schreef op vrijdag 31 juli 2009 @ 17:49:

Ik heb ook een T220 en had eerst ook geen problemen, maar nu gaat de T220 gewoon uit als ik de PS3 op 1080p zet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FeaR

FeaR

In GoT we trust

OPSLAGHOND schreef op zaterdag 01 augustus 2009 @ 18:07:
@ Fear1986: ben benieuwd naar het eindresultaat! :D
Massief en groot wordt het sowieso...
Mijn oom heeft besloten de platen maar van werkblad te maken en niet van meubelpanelen.
Dus geen 18mm, maar 29(!)mm :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ace

Ace

Happy Happy Joy Joy

Ratchet & Clank: Tools of Destruction ook maar eens uitgespeeld, beetje de backlog aan het wegwerken. Vanavond weer verder met Dead Space.

Beetje jammer dat ik in het begin het gevoel had dat het tijdverspilling was omdat R&C toch geen Trophies heeft.

Damn trophies!

* Ace is Trophy Prostituee
Pagina: 1 ... 10 ... 13 Laatste

Dit topic is gesloten.