Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tjesus
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 12-09 15:45
Ace schreef op zaterdag 01 augustus 2009 @ 19:17:
Ratchet & Clank: Tools of Destruction ook maar eens uitgespeeld, beetje de backlog aan het wegwerken. Vanavond weer verder met Dead Space.

Beetje jammer dat ik in het begin het gevoel had dat het tijdverspilling was omdat R&C toch geen Trophies heeft.

Damn trophies!

* Ace is Trophy Prostituee
Ik vond anders de "ingame trophies" best wel leuk. Vooral de skins waren best leuk. Rusty Pete :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik ben benieuwd hoe de trophies voor de nieuwe Ratchet&Clank eruit gaan zien en wat ze inhouden. :9
Alle wapens kopen, alle wapens upgraden, x aantal bouten en moeren in bezit etc. etc.

[ Voor 32% gewijzigd door OPSLAGHOND op 02-08-2009 03:50 ]

"Ik heb een zak expected goals nog nooit een goal zien maken." - snmght

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KngfCnns
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 24-11-2024
Fat Princess is best wel leuk, maar helaas is het me slechts 1 keer gelukt om online te spelen. Kan telkens geen verbinding maken met de host :( . Hier en daar inmiddels wel gelezen dat dit bij meerdere mensen het geval is, beter brengen ze snel een patch oid uit.

Iemand ook het voetbalspelletje ontdekt bij server starten? Vond ik ook wel grappig, een letterlijke slachtpartij op het veld zonder kaarten, voetbal is oorlog is hier zeker van toepassing! >:) Jammer alleen dat nu de computer de hele tijd in mn team zit en de tegenstander is.

[ Voor 6% gewijzigd door KngfCnns op 02-08-2009 11:30 ]

PSN: llllIIIIllllIIIlIlI - Movies

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ace schreef op zaterdag 01 augustus 2009 @ 19:17:
Ratchet & Clank: Tools of Destruction ook maar eens uitgespeeld, beetje de backlog aan het wegwerken. Vanavond weer verder met Dead Space.

Beetje jammer dat ik in het begin het gevoel had dat het tijdverspilling was omdat R&C toch geen Trophies heeft.

Damn trophies!

* Ace is Trophy Prostituee
Ik heb ongeveer hetzelfde met GTA4. Die wil ik wel uitspelen, maar doordat ik voor de trophy patch er aan begonnen ben speel ik zonder trophies en ik heb geen zin om helemaal overnieuw te beginnen. Wel erg balen natuurlijk.
Ik heb bij LBP wel bijna alle trophies en dus bijna mijn eerste platinum. Ik moet alleen nog wat harten krijgen voor mijn levels en dan is ie binnen :9 (Ik heb gisteren ook even alle trophies van de MGS levels gehaald).
Morgen of overmorgen krijg ik hopelijk Dead Space binnen, dus dan ga ik daar maar eens aan beginnen.

PSN id: NL_SToRM

Acties:
  • 0 Henk 'm!
SToRM666 schreef op zondag 02 augustus 2009 @ 11:38:Ik heb ongeveer hetzelfde met GTA4. Die wil ik wel uitspelen, maar doordat ik voor de trophy patch er aan begonnen ben speel ik zonder trophies en ik heb geen zin om helemaal overnieuw te beginnen. Wel erg balen natuurlijk.
Ik ben wel opnieuw begonnen, maar heb het vrij snel weer opgegeven, vond het spel op dat moment niet aantrekkelijk genoeg om een tweede keer uit te spelen. Misschien later nog eens verder spelen.
Ik heb bij LBP wel bijna alle trophies en dus bijna mijn eerste platinum. Ik moet alleen nog wat harten krijgen voor mijn levels en dan is ie binnen :9 (Ik heb gisteren ook even alle trophies van de MGS levels gehaald).
Ik heb jou toegevoegd!
Ik zal meteen even jou en jouw levels een hartje geven zodra ik je kan zien! ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
BatmanHorizon schreef op zondag 02 augustus 2009 @ 11:28:
Fat Princess is best wel leuk, maar helaas is het me slechts 1 keer gelukt om online te spelen. Kan telkens geen verbinding maken met de host :( . Hier en daar inmiddels wel gelezen dat dit bij meerdere mensen het geval is, beter brengen ze snel een patch oid uit.

Iemand ook het voetbalspelletje ontdekt bij server starten? Vond ik ook wel grappig, een letterlijke slachtpartij op het veld zonder kaarten, voetbal is oorlog is hier zeker van toepassing! >:) Jammer alleen dat nu de computer de hele tijd in mn team zit en de tegenstander is.
Er is inderdaad een probleempje online, maar ze weten het en gaan eraan werken.

Voetbal is enorm grappig, gewoon alles meppen, die goals komen wel vanzelf :P

Er is nu een Fat Princess topic bij Strategy games, dus allen daarheen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op zondag 02 augustus 2009 @ 14:34:
[...]Er is inderdaad een probleempje online, maar ze weten het en gaan eraan werken.

Voetbal is enorm grappig, gewoon alles meppen, die goals komen wel vanzelf :P

Er is nu een Fat Princess topic bij Strategy games, dus allen daarheen :)
Lijkt me ook een erg leuke game, maar net als vele andere van de PSN-games die ik wil zal ook deze moeten wachten tot de PSN-cards in Europa verschijnen.
Puur uit principe haal ik geen PSN-cards buiten Europa of zal ik mijn creditcard gebruiken.
Het ellendige is nu wel dat mijn verlanglijstje wat betreft deze games ondertussen aardig lang is. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ace
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 01:17

Ace

Happy Happy Joy Joy

OPSLAGHOND schreef op zondag 02 augustus 2009 @ 14:44:
[...]

Lijkt me ook een erg leuke game, maar net als vele andere van de PSN-games die ik wil zal ook deze moeten wachten tot de PSN-cards in Europa verschijnen.
Puur uit principe haal ik geen PSN-cards buiten Europa of zal ik mijn creditcard gebruiken.
Het ellendige is nu wel dat mijn verlanglijstje wat betreft deze games ondertussen aardig lang is. :+
Waarom zou je uit principe je CC niet gebruiken terwijl je er 1 hebt? Das wel erg vreemd om dan tot 1 oktober te gaan zitten wachten imho.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ace schreef op zondag 02 augustus 2009 @ 14:52:
Waarom zou je uit principe je CC niet gebruiken terwijl je er 1 hebt? Das wel erg vreemd om dan tot 1 oktober te gaan zitten wachten imho.
Wat ik juist fijn vindt aan de PS3 is dat buiten het totale aanschafpakket je nergens toe verplicht wordt.
Tot de release van PSN-cards in Europa ben je verplicht om een CC te gebruiken, PSN-cards buiten Europa te bestellen of andere manieren van betalen om deze games/uitbreidingen etc. te verkrijgen.
Omdat ik het niet eens ben met deze manier van werken zal ik dus ook gewoon wachten.
Hoogstwaarschijnlijk zal ik mijn CC ook na de release van de PSN-cards niet gaan gebruiken hiervoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
OPSLAGHOND schreef op zondag 02 augustus 2009 @ 14:44:
[...]

Yep, zoals Ace zegt, waarom zou je je CC niet gebruiken? Zeker voor de betere PSN titels als FP en BF1943.

edit: daarvoor dus :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ace

Ace

Happy Happy Joy Joy

OPSLAGHOND schreef op zondag 02 augustus 2009 @ 14:59:
[...]

Wat ik juist fijn vindt aan de PS3 is dat buiten het totale aanschafpakket je nergens toe verplicht wordt.
Tot de release van PSN-cards in Europa ben je verplicht om een CC te gebruiken, PSN-cards buiten Europa te bestellen of andere manieren van betalen om deze games/uitbreidingen etc. te verkrijgen.
Omdat ik het niet eens ben met deze manier van werken zal ik dus ook gewoon wachten.
Hoogstwaarschijnlijk zal ik mijn CC ook na de release van de PSN-cards niet gaan gebruiken hiervoor.
U is bij deze officieel tot ´raar´ verklaard, dat je het even weet. 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ace schreef op zondag 02 augustus 2009 @ 15:19:
U is bij deze officieel tot ´raar´ verklaard, dat je het even weet. 8)7
Het is voor mij puur een principekwestie. :9
Dat maakt het niet makkelijker, maar wat dit betreft kan ik heel erg koppig zijn. |:(
Toen PAIN in de winkel uitkwam, stond ik wel vooraan in de rij. :+
Het geld zullen ze als dit doorgaat alsnog krijgen, maar wel op de manier die ik wil en anders maar niet. O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meelobee
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 11-09 22:39

Meelobee

¯\_(ツ)_/¯

Het is gewoon belachelijk dat we nog steeds zitten te wachten op die PSN cards. Sony had deze meteen met de launch moeten introduceren.
Het excuus wat je veel hoort is dat er in Europa te veel valuta's zijn en daardoor zou het voor Sony lastig zijn om de cards hier uit te brengen. Maar volgens mij maakt een groot deel van Europa al jaren gebruik van de Euro, dus daar hadden de kaarten er al lang kunnen zijn.
Sony is hierdoor veel geld misgelopen, ik weet van mezelf al dat ik een flink aantal PSN games gekocht zou hebben die ik nou niet heb omdat ik geen Credit Card heb en net als Opslaghond vindt ik het absurd om deze kaarten in het buitenland te bestellen. Dan maar wachten.

[ Voor 12% gewijzigd door Meelobee op 02-08-2009 16:17 ]

Ryzen 7 7700X | ROG Strix B650-E Gaming Wifi | ROG Strix RTX 4070Ti | 32Gb GSkill RipJaws S5 | 980Pro 2Tb | Corsair RM850x Shift | Fractal Design North Black

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sandyman538
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 00:15

Sandyman538

SandstorM [148839]

OPSLAGHOND schreef op zondag 02 augustus 2009 @ 16:12:
[...]

Het is voor mij puur een principekwestie. :9
En wat is dan het principe? 8)7

Je hebt een creditcard, je gebruikt hem ook bij andere winkels, maar omdat je bij andere winkels de keuze hebt tussen cash en cc gebruik je daar wel je cc en bij sony niet omdat je niet de keuze hebt om het cash te betalen? :? :X :/ (of begrijp ik het nu verkeerd?)

Hattrick: playing IV.50
PSN: Sandyman

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uchiha tijntje
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 10:03

uchiha tijntje

Seriously.... (gow 2 mp sux)

Ik snap het als iemand die geen CC heeft het jammer vindt dat er geen prepaid kaarten zijn, maar wat ik niet snap is als iemand ´klaagt´ over het gebrek aan prepaid kaarten terwijl diegene gewoon gebruik kan maken van een algemeen geaccepteerde betaalmethode, namelijk een CC.

Dus ik zou zeggen.. pak die CC erbij en ga gewoon lekker gamen...

Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Sandyman538 schreef op zondag 02 augustus 2009 @ 16:16:En wat is dan het principe? 8)7
Je hebt een creditcard, je gebruikt hem ook bij andere winkels, maar omdat je bij andere winkels de keuze hebt tussen cash en cc gebruik je daar wel je cc en bij sony niet omdat je niet de keuze hebt om het cash te betalen? :? :X :/ (of begrijp ik het nu verkeerd?)
Ze verplichten een manier van betalen aan Europeanen terwijl Amerikanen en Aziaten wel een andere manier voorgeschoteld krijgen.
Zoals Meelobee ook al aangeeft hadden ze de Eurozone allang kunnen voorzien, aangezien dit het merendeel van Europa wel dekt.

@ uchiha tijntje;
Ik klaag niet, ik zeg dat ik gewoon geduldig zal wachten. :?
Ik beslis nog altijd zelf hoe, wat en wanneer ik mijn geld uitgeef, daar heb ik niemand anders voor nodig. ;)

[ Voor 12% gewijzigd door OPSLAGHOND op 02-08-2009 16:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uchiha tijntje
  • Laatst online: 10:03

uchiha tijntje

Seriously.... (gow 2 mp sux)

OPSLAGHOND schreef op zondag 02 augustus 2009 @ 16:29:
[...]

Ze verplichten een manier van betalen aan Europeanen terwijl Amerikanen en Aziaten wel een andere manier voorgeschoteld krijgen.
Zoals Meelobee ook al aangeeft hadden ze de Eurozone allang kunnen voorzien, aangezien dit het merendeel van Europa wel dekt.

@ uchiha tijntje;
Ik beslis nog altijd zelf hoe, wat en wanneer ik mijn geld uitgeef, daar heb ik niemand anders voor nodig. ;)
Klagen staat daarom ook tussen aanhalingstekens. En natuurlijk beslis je zelf over hoe en wanneer je je geld uitgeeft, maar dan vraag ik me het volgende af. Stel sony biedt Aziaten en Amerikanen twee methodes, namelijk een CC en een vorm van iDEAL. Europeanen hebben enkel de CC methode. Zou je er dan ook voor kiezen om games pas te kopen tot dat Europa kan betalen met een vorm van iDEAL?

Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WickedWizard
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 13-07 15:05
OPSLAGHOND schreef op zondag 02 augustus 2009 @ 16:29:
@ uchiha tijntje;
Je kunt je afvragen of dat het wel waard is... Zoals je al aangaf, Sony zit er niet mee, die krijgt jouw geld toch nog wel. Of dat nu vandaag is of wanneer de EU PSN Cards verkrijgbaar zijn. Je hebt er alleen maar jezelf mee dat jij nu al die maanden niet die aankopen hebt kunnen doen. :? Je moet het natuurlijk zelf weten, maar als ik nu die spellen kon spelen door af te rekenen met een CC dan had ik het zeker gedaan. :)

En dat Sony dat niet eerder in Europa heeft gedaan heeft niet te maken met de valuta's (dat is immers een slecht argument, natuurlijk hebben de meeste landen al een tijdje de Euro), maar met de verschillende belastingtarieven tussen de landen in Europa. :)

StarWarsAwakens.nl | De Star Wars Community van de Benelux

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meelobee

Meelobee

¯\_(ツ)_/¯

CaptainCharisma schreef op zondag 02 augustus 2009 @ 16:38:
[...]

En dat Sony dat niet eerder in Europa heeft gedaan heeft niet te maken met de valuta's (dat is immers een slecht argument, natuurlijk hebben de meeste landen al een tijdje de Euro), maar met de verschillende belastingtarieven tussen de landen in Europa. :)
Dat is ook een onzin argument, veel staten in Amerika hebben nl ook verschillende belastingtarieven.

En ja als er een optie was om via iDeal te betalen zou ik dat zeker doen. Het zou me ideaal lijken als ik via iDeal geld op mn account kan storten om daarmee store aankopen te kunnen doen :)

Ryzen 7 7700X | ROG Strix B650-E Gaming Wifi | ROG Strix RTX 4070Ti | 32Gb GSkill RipJaws S5 | 980Pro 2Tb | Corsair RM850x Shift | Fractal Design North Black

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WickedWizard
Meelobee schreef op zondag 02 augustus 2009 @ 16:43:
[...]

Dat is ook een onzin argument, veel staten in Amerika hebben nl ook verschillende belastingtarieven.
Klopt, maar in Europa gelden ook verschillende belastingwetten. Zie hier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
uchiha tijntje schreef op zondag 02 augustus 2009 @ 16:37:Klagen staat daarom ook tussen aanhalingstekens.
Ik neem je ook niets kwalijk hoor. :>
En natuurlijk beslis je zelf over hoe en wanneer je je geld uitgeeft, maar dan vraag ik me het volgende af. Stel sony biedt Aziaten en Amerikanen twee methodes, namelijk een CC en een vorm van iDEAL. Europeanen hebben enkel de CC methode. Zou je er dan ook voor kiezen om games pas te kopen tot dat Europa kan betalen met een vorm van iDEAL?
Als er voor de rest geen andere optie zou zijn waarschijnlijk niet, maar het gaat er nu om dat de concurrenten(N en MS) wel al prepaidkaarten hebben uitgegeven, dus er is nog een betalingsmiddel.
Deze heeft Sony wel al verspreid over Amerika en Azië, maar niet over Europa.
Het achterstellen van Europa lijkt een trend en met een beetje tactiek zou Europa zich wat beter kunnen laten horen alleen zijn wij allemaal iets te makkelijk met aanpassen.
CaptainCharisma schreef op zondag 02 augustus 2009 @ 16:38:Zoals je al aangaf, Sony zit er niet mee, die krijgt jouw geld toch nog wel. Of dat nu vandaag is of wanneer de EU PSN Cards verkrijgbaar zijn.
Voor Resistance 1 & 2 en Burnout Paradise ga ik geen uitbreidingen meer kopen, Little Big Planet misschien, Killzone 2 misschien. Een aantal andere games twijfel ik ook nog over.
Ze lopen dus wel geld mis, al is het misschien maar €100,-.
Je hebt er alleen maar jezelf mee dat jij nu al die maanden niet die aankopen hebt kunnen doen. :? Je moet het natuurlijk zelf weten, maar als ik nu die spellen kon spelen door af te rekenen met een CC dan had ik het zeker gedaan. :)
Ik hou van gelijkheid, Europa wordt op dit gebied zeker in deze industrie keihard in de zeik gezet.
Beide tellen in meer of mindere mate mee, maar ze hadden dit anders en sowieso veel sneller moeten aanpakken! ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WickedWizard
OPSLAGHOND schreef op zondag 02 augustus 2009 @ 16:58:
Als er voor de rest geen andere optie zou zijn waarschijnlijk niet, maar het gaat er nu om dat de concurrenten(N en MS) wel al prepaidkaarten hebben uitgegeven, dus er is nog een betalingsmiddel.

...

Beide tellen in meer of mindere mate mee, maar ze hadden dit anders en sowieso veel sneller moeten aanpakken! ;)
Dat Microsoft en Nintendo wel prepaidkaarten hebben heeft alles te maken met het feit dat zij werken met een puntensysteem en Sony met valuta. ;) Wellicht dat een puntensysteem dus slimmer was geweest. :)

En over dat tweede kan ik je alleen maar gelijk geven! :D Maar voor zover ik weet heeft Sony nog geen officiële aankondiging gedaan wat betreft een mogelijke release van EU PSN Cards. toch? Ik hoop dat het toch echt gaat gebeuren, desnoods de mogelijkheid om via PayPal of iDeal geld op een virtuele rekening te kunnen storten zou fijn zijn. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
CaptainCharisma schreef op zondag 02 augustus 2009 @ 17:07:
[...]Dat Microsoft en Nintendo wel prepaidkaarten hebben heeft alles te maken met het feit dat zij werken met een puntensysteem en Sony met valuta. ;) Wellicht dat een puntensysteem dus slimmer was geweest. :)

En over dat tweede kan ik je alleen maar gelijk geven! :D Maar voor zover ik weet heeft Sony nog geen officiële aankondiging gedaan wat betreft een mogelijke release van EU PSN Cards. toch? Ik hoop dat het toch echt gaat gebeuren, desnoods de mogelijkheid om via PayPal of iDeal geld op een virtuele rekening te kunnen storten zou fijn zijn. :)
Gelukkig zijn we het toch nog eens. :)
Nou de prepaidkaarten zijn wel op diverse webshops verschenen met daarbij dezelfde datum als de relasedatum van de PSP GO.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ace

Ace

Happy Happy Joy Joy

CaptainCharisma schreef op zondag 02 augustus 2009 @ 17:07:
[...]

Dat Microsoft en Nintendo wel prepaidkaarten hebben heeft alles te maken met het feit dat zij werken met een puntensysteem en Sony met valuta. ;) Wellicht dat een puntensysteem dus slimmer was geweest. :)

Officieel is er nog niks aangekondigd maar ze zullen wel moeten vanaf 1 oktober aangezien dan de PSP Go uitkomt die alleen maar met downloadbare games werkt.

Maar ja, dat hield ze ook niet tegen bij de launch van de PS3. Ik meen toch een keertje gelezen te hebben dat eoa Sony exec verbaasd was dat de CC in europa zo weinig gebruikt werd vergeleken met de US.

Fat Princess spelen heb ik vanmiddag maar opgegeven, ben half uur bezig geweest met connecten en zoeken naar games. Ronduit belachelijk dat ze in deze staat de game releasen, zeker na die zogenaamde beta van een paar maanden geleden. En het is denk ik niet door de enorme populariteit zoals bij BF1943 het probleem was op de 360 maar gewoon de verschrikkelijk brakke matchmaking en netcode.

Gelukkig is de patch inmiddels al aangekondigd maar blijf het erg onproffessioneel vinden op deze manier.

[ Voor 19% gewijzigd door Ace op 02-08-2009 18:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
OPSLAGHOND schreef op zondag 02 augustus 2009 @ 13:17:
[...]

Ik ben wel opnieuw begonnen, maar heb het vrij snel weer opgegeven, vond het spel op dat moment niet aantrekkelijk genoeg om een tweede keer uit te spelen. Misschien later nog eens verder spelen.
Het heeft al behoorlijk wat tijd gekost om zo ver te komen als ik nu ben, dus ik denk er niet aan om overnieuw te beginnen :P
Ik heb jou toegevoegd!
Ik zal meteen even jou en jouw levels een hartje geven zodra ik je kan zien! ;)
Hee bedankt, ik heb nog wel wat harten nodig dus ik kan ze goed gebruiken :)

[ Voor 13% gewijzigd door SToRM666 op 02-08-2009 19:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
SToRM666 schreef op zondag 02 augustus 2009 @ 19:03:Hee bedankt, ik heb nog wel wat harten nodig dus ik kan ze goed gebruiken :)
Uhm ... je moet me wel eerst bij Friends accepteren of even de naam van één van je levels geven, dan kan ik eventueel zelf op zoek gaan. ;)

edit: ff met storm gespeeld en updates verzameld van Burnout, Resistance 2 en GTAIV. :9

[ Voor 12% gewijzigd door OPSLAGHOND op 02-08-2009 21:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ja GTA4 was leuk, alleen zo jammer dat ik een half jaar geen Burnout gespeeld heb en dan gelijk 4 updates van in totaal 1 gig moet binnenhalen...

En de eerste platinum trophy (voor LittleBigPlanet) is binnen! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
SToRM666 schreef op maandag 03 augustus 2009 @ 00:24:En de eerste platinum trophy (voor LittleBigPlanet) is binnen! :)
*O* Gefeliciteerd! *O*
Ik kreeg bij GTAIV ook ineens een trophy, maar ik weet niet eens wat ik deed en welke het was.
Straks maar eens even kijken. :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zwartkijker
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 13-09 21:39
Proficiat!
Dus 50 harten gekregen in een relatief korte tijd (ongeveer een week geloof ik)
Binnenkort zal ik eens jouw andere levels bekijken.

Kan je op een of andere manier trophys, of spellen met trophies verwijderen?
Ik heb GH: Metallica enkele dagen geleend, maar nu staat die in de trophylist. Op de ps3 kan ik enkel info bekijken, niet verwijderen. Dit is gekoppeld aan de PSN account. Ik weet niet of dit eigenlijk kan (waarschijnlijk niet), maar misschien via een omweg ofzo :p

PSN: Zwartkijker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FeaR
  • Registratie: Maart 2007
  • Nu online

FeaR

In GoT we trust

SToRM666 schreef op maandag 03 augustus 2009 @ 00:24:
En de eerste platinum trophy (voor LittleBigPlanet) is binnen! :)
Feli gozer d:)b
Zwartkijker schreef op maandag 03 augustus 2009 @ 01:19:
Kan je op een of andere manier trophys, of spellen met trophies verwijderen?
Ik heb GH: Metallica enkele dagen geleend, maar nu staat die in de trophylist.
Nope kan niet...
Als je een spel verwijderd waarin je trophies hebt gehaald zou je level ook dalen. Dit aangezien het aantal trophies je level bepaald...

Spellen waarin je geen trophies hebt gehaald staan ook niet in de lijst en hoef je ook niet te verwijderen.

Handig dat de XBox dat nu ook heeft, want daar werd elk spel wat je speelde meteen in een lijst gezet met "gespeelde spellen". Nu kan je daar ook de games verwijderen waarbij je geen Achievements hebt gehaald :)

Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• scorpie
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 12-09 15:01

scorpie

Supra Addict

Volgens mij heb ik van bepaalde games geen trophies gehaald, maar staan ze wel in mijn lijst. Erg vervelend als een vriend langskomt met een nieuwe game en je die even uitprobeert in een modus die geen trophies kan opleveren ofzo.

wil een Toyota Supra mkIV!!!!! | wil een Yamaha YZF-R{1,6} | wil stiekem ook een Ducati
"Security is just a state of mind"
PSN: scorpie | Diablo 3: scorpie#2470

Acties:
  • 0 Henk 'm!
scorpie schreef op maandag 03 augustus 2009 @ 01:39:
Volgens mij heb ik van bepaalde games geen trophies gehaald, maar staan ze wel in mijn lijst.
Ik heb een x aantal maanden terug een demo van WipeOutHD ofzo geïnstalleerd en dat kreng blijft er ook maar staan.
Achja, die blijft iig wel lekker onderaan staan. :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• walletje-w
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 13-09 15:15
Tja of je zult hem moeten kopen ;)

Ik heb hetzelfde probleem :+

Kosten delen? O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chevy454
  • Niet online
Ik denk eraan om een PS3 te kopen maar wat dan? Welke spellen zijn nu echt eens de moeite om de PS3 te spelen ipv de Xbox 360? Iemand een idee welke Ps3 exclusive spellen je nu eenmaal moet hebben gespeeld? Killzone 2, LBP, GT5 zeggen me echt niets. En voor de BR-speler doe ik het niet, dat heb ik al en media streamen doe ik er ook niet mee.

Lijkt me dat er weinig voordeel er aan een PS3 voor mij zit en dat ik eerder het moet hebben van het beperkte aanbod PS3 exclusive spellen. Anders wacht ik mooi tot half 2010 wanneer FF XIII uitkomt.

[ Voor 27% gewijzigd door Chevy454 op 03-08-2009 08:08 ]

Wanneer iedereen zijn hoofd verliest en jij houdt het hoofd koel dan heb jij het probleem niet begrepen. You think I'm expensive, try hiring an amateur.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kazuka
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online

kazuka

Building Better Worlds

Uncharted 1 en dadelijk 2, Metal Gear Solid 4, WipeoutHD, inFamous. Begin volgend jaar volgen God of War 3, Heavy Rain, Final Fantasy XIII en hopelijk The Last Guardian.

Choose your pick ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• technoaddict
  • Registratie: Juni 2006
  • Nu online
Ik snap het niet. Wat is er zo boeiend aan Trophys? Ik bedoel, wat voegt het toe? Je wil toch gewoon gamen?
Natuurlijk zijn het uitdagingen, om juist dat gene te bereiken waardoor je een tophy behaal, maar ja, zal wel aan mij liggen :) Ik vindt het niet echt boeiend om die dingen te hebben.
Of mis ik iets, en zit hier meer achter dan alleen statistieken en hopen dat iemand anders jouw trophys vergelijkt met de zijne?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• technoaddict
  • Registratie: Juni 2006
  • Nu online
kazuka schreef op maandag 03 augustus 2009 @ 08:29:
Uncharted 1 en dadelijk 2, Metal Gear Solid 4, WipeoutHD, inFamous. Begin volgend jaar volgen God of War 3, Heavy Rain, Final Fantasy XIII en hopelijk The Last Guardian.

Choose your pick ;)
één van de beste exclusives op dit moment vindt ik Demon's Souls. Game is alleen te importeren uit Azië, en dat is toch zwaar zonde bij zo'n mega vette diepgaande game.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• walletje-w
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 13-09 15:15
Warhawk, LittleBigPlanet, Misschien/waarschijnlijk/volgens verwachting binnenkort GT5, Killzone 2, fat princess, volgens sommigen ook stardust HD. miss nog wel een paar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 10:33

BM

Moderator Spielerij
Chevy454 schreef op maandag 03 augustus 2009 @ 08:07:
Ik denk eraan om een PS3 te kopen maar wat dan? Welke spellen zijn nu echt eens de moeite om de PS3 te spelen ipv de Xbox 360? Iemand een idee welke Ps3 exclusive spellen je nu eenmaal moet hebben gespeeld? Killzone 2, LBP, GT5 zeggen me echt niets. En voor de BR-speler doe ik het niet, dat heb ik al en media streamen doe ik er ook niet mee.

Lijkt me dat er weinig voordeel er aan een PS3 voor mij zit en dat ik eerder het moet hebben van het beperkte aanbod PS3 exclusive spellen. Anders wacht ik mooi tot half 2010 wanneer FF XIII uitkomt.
LBP is verrassend leuk, ook als je niet echt van platformers houd :) inFamous is ook een echte aanrader, echt heel goed. GT5:P is aardig, maar niet heel briljant, imho. Uncharted is ook wel aan te raden denk ik, heb 'm zelf nog niet, maar gaat er nog wel komen.
technoaddict schreef op maandag 03 augustus 2009 @ 08:35:
Ik snap het niet. Wat is er zo boeiend aan Trophys? Ik bedoel, wat voegt het toe? Je wil toch gewoon gamen?
Natuurlijk zijn het uitdagingen, om juist dat gene te bereiken waardoor je een tophy behaal, maar ja, zal wel aan mij liggen :) Ik vindt het niet echt boeiend om die dingen te hebben.
Of mis ik iets, en zit hier meer achter dan alleen statistieken en hopen dat iemand anders jouw trophys vergelijkt met de zijne?
Ik vind het wel leuk om te kunnen vergelijken met vrienden wat iedereen gehaald heeft. Soms is het ook net een stukje motivatie om net ff door te gaan om iets te halen. Al moet ik zeggen dat ik het met achievements op de 360 toch wat meer heb dan met trophies op de ps3, geen idee waar dat verschil precies vandaan komt.

Zou wel handig zijn als je games met 0 trophies uit je lijst kunt halen. Heb Super Stardust HD demo ooit geprobeerd, maar die blijft nu in de lijst staan, beetje jammer :)

Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crazyx
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 11-09 12:40
Ace schreef op zondag 02 augustus 2009 @ 18:43:
[...]
Fat Princess spelen heb ik vanmiddag maar opgegeven, ben half uur bezig geweest met connecten en zoeken naar games. Ronduit belachelijk dat ze in deze staat de game releasen, zeker na die zogenaamde beta van een paar maanden geleden. En het is denk ik niet door de enorme populariteit zoals bij BF1943 het probleem was op de 360 maar gewoon de verschrikkelijk brakke matchmaking en netcode.

Gelukkig is de patch inmiddels al aangekondigd maar blijf het erg onproffessioneel vinden op deze manier.
Waarom host je zelf geen spelletje? Kan toch ook gemakkelijk, en dan ben je na een seconde al aan het spelen. De room is namelijk na nog geen seconde helemaal gevuld. Maar ik denk dat er heel veel mensen niet van op de hoogte zijn dat je zelf ook games kan hosten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chevy454
  • Niet online
kazuka schreef op maandag 03 augustus 2009 @ 08:29:

Choose your pick ;)
walletje-w schreef op maandag 03 augustus 2009 @ 08:50:
Warhawk, LittleBigPlanet, Misschien/waarschijnlijk/volgens verwachting binnenkort GT5, Killzone 2, fat princess, volgens sommigen ook stardust HD. miss nog wel een paar.
Ik mis niks tot nu toe. Dan wacht ik met de aanschaf van de PS3 totdat FF XIII uit komt. En toch ga ik die ook kopen voor de Xbox, ik wil gewoon de stemmen in het japans en als ik daarvoor een PS3 moet kopen, so be it.

[ Voor 3% gewijzigd door Chevy454 op 03-08-2009 11:05 ]

Wanneer iedereen zijn hoofd verliest en jij houdt het hoofd koel dan heb jij het probleem niet begrepen. You think I'm expensive, try hiring an amateur.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Chevy454 schreef op maandag 03 augustus 2009 @ 11:05:[...]
[...]
Ik mis niks tot nu toe. Dan wacht ik met de aanschaf van de PS3 totdat FF XIII uit komt. En toch ga ik die ook kopen voor de Xbox, ik wil gewoon de stemmen in het japans en als ik daarvoor een PS3 moet kopen, so be it.
Je vraagt welke games de moeite waard zijn en vervolgens zeg je zonder ook maar iets te weten dat het toch niks is? :?
Heb je geen bekende met een PS3 waar je even zou kunnen gaan kijken? ;)
Als je toch FinalFantasyXIII met Japans gesproken stemmen wilt kom je vooralsnog toch op de PS3 uit, voor de 360 is dit in ieder geval nog niet aangekondigd.
Maar mocht dat zo zijn dan koop je het spel voor beide systemen? 8)7

[ Voor 4% gewijzigd door OPSLAGHOND op 03-08-2009 11:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Chevy454 schreef op maandag 03 augustus 2009 @ 11:05:
[...]
Niks missen?? D'r zijn echt genoeg exclusieve topgames voor de PS3 :? Het zijn er zoveel dat ik mijn 360 niet eens meer aanraak. Wacht ff een maand tot de PS3 slim uitkomt en koop dan:

Ratchet & Clank: Tools of Destruction
Metal Gear Solid 4
Killzone 2
Uncharted
Valkyria Chronicles
Resistance 1/2
Warhawk
Gran Turismo 5 Prologue
Motorstorm 2: Pacific Rift
LittleBigPlanet
inFamous
Disgaea 3
Heavenly Sword
Demon's Souls

PSN:
Super Stardust HD
WipeOut HD Fury
Fat Princess
Flower
Pixeljunk Monster / Pixeljunk Eden
Shatter
Ratchet & Clank: Quest for Booty

De komende paar maanden komen ook nog Uncharted 2, Ratchet & Clank: A Crack in Time en hoogstwaarschijnlijk Gran Turismo 5 uit. Begin 2010 kun je daar nog MAG, Heavy Rain en God of War 5 aan toevoegen. Me dunk dat je er een flinke dobber aan hebt om zo'n berg aan games weg te werken voordat FFXIII uitkomt (op 1 enkele Blu-Ray ipv meerdere 7GB DVDs 8) )

[ Voor 4% gewijzigd door ymmv op 03-08-2009 11:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Registratie: November 2002
  • Niet online

boe2

'-')/

Dan ga je er natuurlijk wel van uit dat je al die genres graag speelt :p. Leuk dat jij IEDER genre leuk lijkt te vinden, maar ik speel bijvoorbeeld niet graag shooters en racers en dat maakt dat lijstje meteen een flink stuk korter.
Begrijp me niet verkeerd, ik bezit wel een aantal titels uit dat lijstje waarvan ik volledig akkoord ben dat het steengoede games zijn maar je moet nu niet gaan beweren dat je IEDERE ps3 titel moet gaan spelen ;).
FF13 blijf ik een rare motivatie vinden.In de ps2 generatie zijn er een aantal rpg's uitgekomen die met kop en schouders boven FF10 en 12 uitkwamen en ik ben nog altijd van mening dat de FF franchise na de psx kinderlijk eenvoudige meuk is geworden die het puur van cinematics moet hebben. Als de Japanse stemmen echt belangrijk voor je zijn (begrijpelijk, de voice acting in FFX bijvoorbeeld was akelig slecht) ga je natuurlijk voor de ps3 versie :). De volgende niet-handheld Kingdom Hearts titel, DIE gaat een rpg system seller (vermoedelijk op ps3 zelfs) worden imo O+

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Boeboe schreef op maandag 03 augustus 2009 @ 11:51:
Dan ga je er natuurlijk wel van uit dat je al die genres graag speelt :p. Leuk dat jij IEDER genre leuk lijkt te vinden, maar ik speel bijvoorbeeld niet graag shooters en racers en dat maakt dat lijstje meteen een flink stuk korter.
Maar die Chevy454 geeft ook helemaal niet aan welk genre hij verkiest.
FF13 blijf ik een rare motivatie vinden.In de ps2 generatie zijn er een aantal rpg's uitgekomen die met kop en schouders boven FF10 en 12 uitkwamen en ik ben nog altijd van mening dat de FF franchise na de psx kinderlijk eenvoudige meuk is geworden die het puur van cinematics moet hebben. Als de Japanse stemmen echt belangrijk voor je zijn (begrijpelijk, de voice acting in FFX bijvoorbeeld was akelig slecht) ga je natuurlijk voor de ps3 versie :). De volgende niet-handheld Kingdom Hearts titel, DIE gaat een rpg system seller (vermoedelijk op ps3 zelfs) worden imo O+
FinalFantasyX had gewoon de mazzel om de eerste FinalFantasy voor de PS2 te zijn, FinalFantasyX-2 was teleurstellend en FinalFantasyXII had men beter kunnen uitgeven voor de PS3 (met iets meer werk).
FinalFantasyXIII zal waarschijnlijk ook heel wat consoles met zich meeslepen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chevy454
  • Niet online
OPSLAGHOND schreef op maandag 03 augustus 2009 @ 11:12:
Je vraagt welke games de moeite waard zijn en vervolgens zeg je zonder ook maar iets te weten dat het toch niks is? :?[/]

Ik weet +/-wat voor soort spellen het zijn en de meeste spreken mij niet aan. Ik speel graag RPG spellen en heel af en toe een race spel. Maar die heb ik al dus heb ik geen nood aan.
Als je toch FinalFantasyXIII met Japans gesproken stemmen wilt kom je vooralsnog toch op de PS3 uit, voor de 360 is dit in ieder geval nog niet aangekondigd.
Maar mocht dat zo zijn dan koop je het spel voor beide systemen? 8)7
Hangt ervan af, ik vind zo'n massieve box wel wat hebben.

[ Voor 7% gewijzigd door Chevy454 op 03-08-2009 12:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Boeboe schreef op maandag 03 augustus 2009 @ 11:51:
Ik heb wel vertrouwen in FF13. Ik heb begin dit jaar 140 uur gestoken in FF12 en dat vond ik een topgame (met trouwens uitstekende Engelse nasynchronisatie). Deze consolegeneratie is niet erg scheutig geweest met top RPGs. Mijn persoonlijke hoop/verwachting is dat FF13 gezien de hoeveelheid tijd en geld die Square Enix erin heeft gestopt hier met kop en schouders boven uit zal steken. Dit is tenslotte hun vlaggeschip-titel. Dit soort mega-RPGs zullen steeds zeldzamer worden omdat ze totaal onbetaalbaar beginnen te worden en het genre minder populair lijkt te zijn.

Ik vraag me wel af of Kingdom Hearts op de PS3 uitkomt. Dungeon Quest 9 is voor de DS, FF13 voor de PS3. Het zou me niets verbazen als KH voor de Wii uitkomt. Een makkelijk op te pakken RPG met cartoongraphics en Disney-karakters past het meest bij het karakterprofiel van de gemiddelde Wii-koper (ook al zie ik zelf natuurlijk het liefste een versie voor de HD-consoles)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Chevy454 schreef op maandag 03 augustus 2009 @ 12:03:
[Hangt ervan af, ik vind zo'n massieve box wel wat hebben.
Je bedoelt deze? ;)

Afbeeldingslocatie: http://www.blogcdn.com/playstation.joystiq.com/media/2008/07/ff13_boxart_360.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aight!
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 13-09 14:31

Aight!

'A toy robot...'

Kingdom Hearts 1 & 2 waren idd geniaal. Heb ze helemaal plat gespeeld, en er zou een deel 3 aankomen. Maar dat zijn allemaal maar geruchten, er gaan een paar filmpjes rond. PSP en DS versie heb je dus ook nog altijd.

Leuke photoshop hierboven :P, ik denk dat dat ook wel mee valt ;). Vond het eigenlijk bij FFVII en FFVIII wel altijd wat hebben om de disc te wisselen. Wist je weer dat je een stuk verder was :P, zo van ik moet nog 2 cd's en dan heb ik hem bijna uitgespeeld :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik vind deze er aantrekkelijker uitzien;
Afbeeldingslocatie: http://img6.imageshack.us/img6/1964/ff13sexbox360.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Zwartkijker schreef op maandag 03 augustus 2009 @ 01:19:
Proficiat!
Dus 50 harten gekregen in een relatief korte tijd (ongeveer een week geloof ik)
Binnenkort zal ik eens jouw andere levels bekijken.
Het is toch nog best moeilijk om je level zo te promoten dat ie ook gespeeld wordt... Ik heb 1 level dat nu meer dan 100 keer gespeeld is en de 2 andere levels zijn blijven steken bij de 20 of minder. Voor de laatste trophy moest ik als speler 30 harten krijgen en ook nog eens 50 harten voor mijn levels.

[ Voor 3% gewijzigd door SToRM666 op 03-08-2009 12:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Aight! schreef op maandag 03 augustus 2009 @ 12:22:
Leuke photoshop hierboven :P, ik denk dat dat ook wel mee valt ;). Vond het eigenlijk bij FFVII en FFVIII wel altijd wat hebben om de disc te wisselen. Wist je weer dat je een stuk verder was :P, zo van ik moet nog 2 cd's en dan heb ik hem bijna uitgespeeld :D
Zoiets werkt alleen maar bij games die heel rechtlijnig zijn opgezet en waar je niet op je stappen moet terugkeren. Als je echter regelmatig teruggaat naar gebieden/dungeons waar je al een keer geweest bent, wordt het minder leuk. Zeker aan het einde van een FF-spel als je de mogelijkheid krijgt om met een boot of vliegtuig willekeurig naar elke regio kunt gaan zal het vervelend worden om om de haverklap een disc te moeten wisselen. Bij Star Ocean 4 (uitgebracht op drie DVDs) werd hier toch over geklaagd. De FF13-demo op de Japanse Blu-Ray-release van Advent Children was al meer dan 4GB en kon je in een uur uitspelen. Ik vraag me af hoe groot het volledige spel wordt waar je toch echt meer dan 100 uur over moet kunnen doen inclusief alle side quests.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Meteen je harde schijf vol als je het spel hebt geïnstalleerd. :+
Misschien bevat de special edition wel een extra HDD. :9
SToRM666 schreef op maandag 03 augustus 2009 @ 12:34:Het is toch nog best moeilijk om je level zo te promoten dat ie ook gespeeld wordt... Ik heb 1 level dat nu meer dan 100 keer gespeeld is en de 2 andere levels zijn blijven steken bij de 20 of minder. Voor de laatste trophy moest ik als speler 30 harten krijgen en ook nog eens 50 harten voor mijn levels.
Ik heb nu 6 levels, die in samen 366x gespeeld zijn en 71 harten waard, toch heb ik als speler maar 22 harten tot dusver.
Even de levels verplaatsen en opnieuw publiceren lijkt ook wel wat te werken.
En natuurlijk andere mensen harten geven en vragen om hetzelfde terug te doen (heart 4 heart).

[ Voor 79% gewijzigd door OPSLAGHOND op 03-08-2009 13:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exorcist
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online
Heb Uncharted bij iemand besteld..toch maar eens aan beginnen voor deeltje 2 verschijnt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meelobee

Meelobee

¯\_(ツ)_/¯

GOTPS3 is een leuke manier om nieuwe vrienden op je PS3 te krijgen, maar je kan ook een vrouwelijke avatar maken in Home. haha gister een uurtje daar geweest en ik heb geloof ik wel 15 friend requests gehad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eriksk
  • Registratie: December 2003
  • Niet online
Toen de ps3, xbox en WII beschikbaar kwamen werd je bijna overspoeld met berichten uit de hack-communities. Waarom is het eigenlijk zo stil rond de PS3 en waarom is dat ding nog niet gehackt (dat je kopies kunt spelen ed.)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Betaal gewoon lekker voor je games en steun de makers ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Eriksk schreef op maandag 03 augustus 2009 @ 15:15:
Toen de ps3, xbox en WII beschikbaar kwamen werd je bijna overspoeld met berichten uit de hack-communities. Waarom is het eigenlijk zo stil rond de PS3 en waarom is dat ding nog niet gehackt (dat je kopies kunt spelen ed.)?
De schijfjes en branders zijn alsnog te duur voor de meeste krenten die kopiëren.
Als je wilt kopiëren kun je beter een Wii of 360 kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeDuifff
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 04-09 22:58
Ik denk omdat de PS3 onder andere de Blu-Ray disc gebruikt. Echt kosten besparend is dit (nog) niet...

Dus voorlopig gewoon netjes je games aanschaffen! O+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exirion
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 10:08

Exirion

Gadgetfetisjist

Meelobee schreef op maandag 03 augustus 2009 @ 14:48:
je kan ook een vrouwelijke avatar maken in Home. haha gister een uurtje daar geweest en ik heb geloof ik wel 15 friend requests gehad.
:')

"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Registratie: November 2002
  • Niet online

boe2

'-')/

Meelobee schreef op maandag 03 augustus 2009 @ 14:48:
GOTPS3 is een leuke manier om nieuwe vrienden op je PS3 te krijgen, maar je kan ook een vrouwelijke avatar maken in Home. haha gister een uurtje daar geweest en ik heb geloof ik wel 15 friend requests gehad.
Doet me denken aan mijn gunbound periode, waar ik ook een vrouwelijke avatar gebruikte

--beurt van de tegenstander--
"I wont shoot u cuz ur cute ;)"

--mijn beurt--
*BOOOOOOOOM* >:)

Vrouwelijke avatars gebruiken loont. Enorm. :)

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eriksk
  • Registratie: December 2003
  • Niet online
Damn, ik zit weer op tweakers... moraalridders.
Als ik iets download en ik vind het mooi dan koop ik het ook! Daarnaast, je mag toch gewoon een back-up maken...?

Ik was vooral geïnteresseerd in het 'waarom'. Ook omdat je er wel veel over hoorde in het begin. Toen bleek het allemaal 'hoaxes' te zijn. En daarnaast vind ik het knap van de makers dat ze het zo goed hebben weten te krijgen...

[ Voor 14% gewijzigd door Eriksk op 03-08-2009 16:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wjcastelijns
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 19-06 18:54
Eriksk schreef op maandag 03 augustus 2009 @ 16:18:
Als ik iets download en ik vind het mooi dan koop ik het ook! Daarnaast, je mag toch gewoon een back-up maken...?
Mensen die zeggen dat ze het daarna nog gaan kopen en het bekende back-up smoesje :P

Moraal ridder :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PeeGee
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 08:47
Eriksk schreef op maandag 03 augustus 2009 @ 16:18:
Je hebt wel een beetje gelijk.
Sites waar je software kan downloaden mogen absoluut niet genoemd worden terwijl op de frontpage groot staat over het nieuws van the pirate bay dat deze mogelijk moet sluiten en dit ook nog is een van de meest gelezen berichten is.

Toppics over de nintendo DS, daar mag absoluut niet over "back-up" mogelijkheden worden gesproken terwijl de advertenties over bepaalde "back-up" kaartjes groot in de add-bars worden genoemd.

Aan de andere kant ben ik blij dat er nog geen bekende "back-up" mogelijkheden gecreeerd zijn, wordt de kwaliteit van het product alleen maar beter, wat we allemaal willen natuurlijk.

Nu weer ontopic!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PromoX
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 13-09 20:46

PromoX

Flying solo

PeeGee schreef op maandag 03 augustus 2009 @ 17:29:
[...]

Je hebt wel een beetje gelijk.
Sites waar je software kan downloaden mogen absoluut niet genoemd worden terwijl op de frontpage groot staat over het nieuws van the pirate bay dat deze mogelijk moet sluiten en dit ook nog is een van de meest gelezen berichten is.
De frontpage is iets anders dan het forum.
Toppics over de nintendo DS, daar mag absoluut niet over "back-up" mogelijkheden worden gesproken terwijl de advertenties over bepaalde "back-up" kaartjes groot in de add-bars worden genoemd.
Als je een advertentie ziet waarvan je vindt dat die om wat voor reden dan ook niet op GoT thuishoort kun je dat aangeven samen met de url in Schop een Modje.

Maar graag weer ontopic inderdaad.

And I'm the only one and I walk alone.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
** Weggehaald **

[ Voor 96% gewijzigd door OPSLAGHOND op 03-08-2009 18:17 . Reden: al geregeld door admin ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Remco Tr
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 09:34
Hallo,

Het valt me ineens op dat motogp 09 en grid best wel kartelig zijn.
Lijkt wel of anti-aliasing niet lekker werkt.

Of is het gewoon het spel?

alvast bedankt

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Dead Space vandaag binnen gekregen :) Zometeen maar eens kijken of het wat is

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ace

Ace

Happy Happy Joy Joy

crazyx schreef op maandag 03 augustus 2009 @ 09:42:
[...]

Waarom host je zelf geen spelletje? Kan toch ook gemakkelijk, en dan ben je na een seconde al aan het spelen. De room is namelijk na nog geen seconde helemaal gevuld. Maar ik denk dat er heel veel mensen niet van op de hoogte zijn dat je zelf ook games kan hosten.
De game is na een seconde inderdaad helemaal gevuld, maar wel met bots.

En ik heb tot twee keer toe een game gehost omdat ik las dat er inderdaad vrij snel mensen joinen maar na 10 minuten nog helemaal niemand.

De fout in matchmaking is op dit moment dat er niet naar ping gekeken wordt maar naar meeste spelers per game. Dus iemand die een game zoekt in de Benelux zal niet automatisch bij mij terecht komen maar bij iemand in de US die op dat moment een bijna volle game heeft (maar wek met een te hoge pîng om goed te kunnen spelen).

En het zou ook wel handig zijn wanneer je een server overzich kan opvragen zodat je weet of het de moeite waard is om je eigen game te starten, maar ook die mogelijkheid is er niet.

Zoals ik al eerder zei, Fat Princess is erg leuk als je daardwerkelijk een lag)vrije volle game te pakken kunt krijgen. Zo niet dan is het vrij frustrerend allemaal en komt het erg amateuristisch over.
SToRM666 schreef op maandag 03 augustus 2009 @ 20:02:
Dead Space vandaag binnen gekregen :) Zometeen maar eens kijken of het wat is
Oewww, die is zo cool. Snap niet dat ik die zo lang in mn backlog heb laten liggen. Gisteren chapter 8 uitgespeeld en kan niet wachten om vanavond weer verder te gaan.

Licht uit, koptelefoon op en heel voorzichtig door de gangen heen met bevende knietjes _/-\o_

[ Voor 14% gewijzigd door Ace op 03-08-2009 21:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Koopje van het jaar? Amazon.co.uk biedt nu Gran Turismo 5 als pre-order aan voor 18 pond. Jammer genoeg hoge verzendkosten (6 pond), maar het eindbedrag blijft aantrekkelijk, nl tegen de 30 euro.

Er is overigens nog geen verschijningsdatum voor GT5 bekend maar gtplanet.net zegt dat de game dit jaar nog gaat uitkomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aight!

Aight!

'A toy robot...'

Gelukkig komt binnenkort een update voor Fat Princess, die schijnt het een en ander te fixen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NinTeNdO_FrEaK
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 10-07-2024
ymmv schreef op maandag 03 augustus 2009 @ 22:30:
Koopje van het jaar? Amazon.co.uk biedt nu Gran Turismo 5 als pre-order aan voor 18 pond. Jammer genoeg hoge verzendkosten (6 pond), maar het eindbedrag blijft aantrekkelijk, nl tegen de 30 euro.

Er is overigens nog geen verschijningsdatum voor GT5 bekend maar gtplanet.net zegt dat de game dit jaar nog gaat uitkomen.
Ik heb hem besteld. thanks

Ps4/switch gamer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Ace schreef op maandag 03 augustus 2009 @ 21:57:
[...]
Oewww, die is zo cool. Snap niet dat ik die zo lang in mn backlog heb laten liggen. Gisteren chapter 8 uitgespeeld en kan niet wachten om vanavond weer verder te gaan.

Licht uit, koptelefoon op en heel voorzichtig door de gangen heen met bevende knietjes _/-\o_
Hij is nog niet terug in het topic, dus het zal vast bevallen. Of hij zit in een hoekje van de kamer bang te wezen ;)

PSN: Shiver23

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dynamix
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 11-09 23:44

Hele goede aanbieding, thanks!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yippie
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 12-09 23:43
Iemand al ervaring met G-Force ? Hier een filmpje
Dan doel ik meer op het effect/ervaring van de 3D bril die meegeleverd is.

[ Voor 15% gewijzigd door Yippie op 03-08-2009 23:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

iemand enig idee hoe je de originele BT headset werkend krijgt op de PS3?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wunk
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 03-09 18:27
Verwijderd schreef op dinsdag 04 augustus 2009 @ 00:32:
Even de headset goed bekijken, zit een klepje op die je even moet openpulken, en dan DAAR de USB kabel in steken terwijl 'ie in de PS3 zit. De houder is alleen voor opladen, niet voor sync of wat dan ook :)

Verder heb ik zaterdag Ghostbusters gehaald, GENIAAL spel, alleen erg kort. Ik had 'em zondag al uitgespeeld.
Verhaal leuk, humor leuk, feit dat je met een proton cannon kan schieten en ghost traps kunt neergooien is al HELEMAAL leuk (even stukje nostalgie uit m'n jeugd, toen moest ik 't op een MSX en met action figures doen ;) alleen veels te kort naar mijn mening.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarthDavy
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 06-06 16:12

DarthDavy

Excellent!

Wunk schreef op dinsdag 04 augustus 2009 @ 00:40:
[...]

Even de headset goed bekijken, zit een klepje op die je even moet openpulken, en dan DAAR de USB kabel in steken terwijl 'ie in de PS3 zit. De houder is alleen voor opladen, niet voor sync of wat dan ook :)

Verder heb ik zaterdag Ghostbusters gehaald, GENIAAL spel, alleen erg kort. Ik had 'em zondag al uitgespeeld.
Verhaal leuk, humor leuk, feit dat je met een proton cannon kan schieten en ghost traps kunt neergooien is al HELEMAAL leuk (even stukje nostalgie uit m'n jeugd, toen moest ik 't op een MSX en met action figures doen ;) alleen veels te kort naar mijn mening.
Jah, ik had ook een heel goed gevoel bij het spel. Alleen heb ik geen 60 euro over voor een spel dat na een weekendje spelen weer in de kast verdwijnt. Met wat slim shoppen zal je hem wel ergens online voor 40 euro kunnen scoren, maar ik ga geduld oefenen deze keer tot hij op play ofzo verschijnt voor 20 à 25 euro.

Bier zonder alcohol is zoals een BH aan de wasdraad: het beste is eruit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Seraphus-Y
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 30-12-2024

Seraphus-Y

Scientific progress goes Boink

Verwijderd schreef op dinsdag 04 augustus 2009 @ 00:32:
handleiding: http://nl.playstation.com...et%20Full%20Manual_NL.pdf

Hier stond een lijstje met oude meuk... (toen was het nieuw en spannend).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B-Bandit
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 13-09 22:40

ZO dat hebben ze weer snel weggehaald. Jammer, maar hopelijk krijg je hem voor die prijs!

Psn=Boobybandit - i7 8700K | Asus Prime Z370-A | Corsair Vengeance 16GB DDR4 @3200Mhz| AORUS GTX 1080TI 11Gb Extreme edition | Logitech Z-5400 | Corsair 750W | ASUS PB 279Q

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nFo
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 09:02

nFo

De PS3 is gewoon goed beveiligd, blu-ray brander is niet zo duur meer.
Schijfjes kosten 3 euro, is ook niet het probleem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TrekDude101
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 25-08-2024
Ik had het heel lang geleden nog gekocht voor 24 euro bij play.com :P
damn, dacht ik eindelijk eens het goedkoopst uit te zijn...

Wat een gedoe trouwens om mensen toe te voegen van de GOTPS3 groep, daar heb je echt een toetsenbord voor nodig, anders ben je wel erg lang bezig :)

[ Voor 6% gewijzigd door TrekDude101 op 04-08-2009 12:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
TrekDude101 schreef op dinsdag 04 augustus 2009 @ 11:53:
[...]

Ik had het heel lang geleden nog gekocht voor 24 euro bij play.com :P
Ehh... da's Gran Turismo 5 Prologue, de aanbieding ging over de echte GT5, De prijs is overigens nu met 20 pond verhoogd naar 38 pond. Typisch gevalletje van "you snooze, you lose".

BTW Nog een aardige aanbieding: Batman: Arkham Asylum voor 26 pond (31 euro). Tien procent korting als je de code HUT10 gebruikt. De demo zou as donderdag te downloaden zijn.

[ Voor 23% gewijzigd door ymmv op 04-08-2009 12:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chimera2
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 12-09 09:11
vandaag ook een playstation gekocht is er nog een tweakers tag?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Niet online
nFo schreef op dinsdag 04 augustus 2009 @ 10:55:
[...]

Ze hebben duidelijk geleerd van de PSP. Mag ook wel, want dat ding is/was zo lek als een mandje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ace schreef op maandag 03 augustus 2009 @ 21:57:
[...]

Met 5.1 is het helemaal creepy, dan hoor je constant enge geluiden om je heen :X Ik loop ook meestal met getrokken pistool (plasma cutter) de hoek om :P
Shiver23 schreef op maandag 03 augustus 2009 @ 22:58:
[...]

Hij is nog niet terug in het topic, dus het zal vast bevallen. Of hij zit in een hoekje van de kamer bang te wezen ;)
Haha, zo erg is het (nog) niet hoor ;)
Ik heb nog niet zo heel lang zitten spelen, maar ik ga vanavond zeker wat langer spelen. Graphics en geluid zijn beide echt top trouwens. Er zit echt een enorm goeie sfeer in de game :)

De demo vond ik eigenlijk een stuk minder dan de volledige game, maar dat zal vast komen doordat ik de besturing nu beter door heb. Het is in ieder geval een echte aanrader.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Niet online
SToRM666 schreef op dinsdag 04 augustus 2009 @ 12:26:
[...]

De demo vond ik eigenlijk een stuk minder dan de volledige game, maar dat zal vast komen doordat ik de besturing nu beter door heb. Het is in ieder geval een echte aanrader.
De demo doet helemaal geen recht aan de game. Ze hebben een belachelijk moeilijk stuk uitgekozen om te laten zien en het is daar veel te veel gericht op de aktie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Inderdaad, bij de demo wist ik nog niet dat je op de ledematen moest schieten en toen was ik dus bijna direct door mijn kogels heen.

[ Voor 18% gewijzigd door SToRM666 op 04-08-2009 12:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goron
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 13-09 11:45
nFo schreef op dinsdag 04 augustus 2009 @ 10:55:
[...]

Zou het ook niet komen omdat de PS3 homebrew toestaat (op de RSX na), en daardoor de homebrew scene niet meewerkt aan het kraken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exorcist
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online
WaWaWiiiiWa schreef op dinsdag 04 augustus 2009 @ 12:31:
[...]

Zou het ook niet komen omdat de PS3 homebrew toestaat (op de RSX na), en daardoor de homebrew scene niet meewerkt aan het kraken?
Persoonlijk denk ik dat de on-the-fly encryptie die toegepast wordt meer "roet in het eten" gooit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• juultje
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 13-09 20:18
Nou heb ik netjes mijn GTA4 binnen van mymemory.co.uk
Duurt het laden ontzettend lang bij het opstarten van het spel. Er komen dan een aantal cartoon achtige plaatjes voorbij waar je niet 'door kunt klikken'. Is het spel dan aan het laden? Is dat normaal dat dat zo lang duurt?
Verder lijkt het spel soms niet zo soepel te lopen, alsof mn ps3 het gewoon even niet bij kan houden.
Zal wel niet normaal zijn denkik?

Of hebben mensen misschien dezelfde ervaringen met GTA4 op de ps3?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
juultje schreef op dinsdag 04 augustus 2009 @ 14:23:
Duurt het laden ontzettend lang bij het opstarten van het spel. Er komen dan een aantal cartoon achtige plaatjes voorbij waar je niet 'door kunt klikken'. Is het spel dan aan het laden? Is dat normaal dat dat zo lang duurt?
Verder lijkt het spel soms niet zo soepel te lopen, alsof mn ps3 het gewoon even niet bij kan houden.

Er is geen HW-verschil in PS3s wat betreft het afspelen van games. Als jij plaatjes hebt waar je niet door kunt klikken, nou, dan zal dat bij die 23 miljoen andere PS3-eigenaren ook zo gaan. Ja, dat duurt zo lang.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Niet online
juultje schreef op dinsdag 04 augustus 2009 @ 14:23:

Dit is alleen bij de eerste keer opstarten omdat hij dan het nodige op je HD installeert.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• juultje
Shiver23 schreef op dinsdag 04 augustus 2009 @ 14:38:
[...]

Dit is alleen bij de eerste keer opstarten omdat hij dan het nodige op je HD installeert.
Dat laden met opstarten is iedere keer zo..

En ja, die andere ps3's zijn hetzelfde... Maar ik vraag me af of er dan hardwarematig iets mee mis kan zijn. Waardoor het spel zelf, tijdens het spelen dus, soms niet soepel loopt (het beeld hakkelt dan even).

Of misschien zijn dit gewoon bugs in gta4?

[ Voor 19% gewijzigd door juultje op 04-08-2009 15:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Niet online
Tja, wat is ontzettend lang? Hij laad dan de stad in dus dat duurt sowieso wel even. En misschien dat je disc wat vies is en daarom lastiger te lezen (wilde gok).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exirion
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 10:08

Exirion

Gadgetfetisjist

juultje schreef op dinsdag 04 augustus 2009 @ 15:02:
Tja, bugs zijn toch andere dingen. Dat iets lang laadt en soms een beetje schokt is geen bug :) GTA4 doet het toch knap vind ik, zonder laden tijdens het spelen van een game terwijl je de hele stad door rijdt.

"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• juultje
Shiver23 schreef op dinsdag 04 augustus 2009 @ 15:16:
Tja, wat is ontzettend lang? Hij laad dan de stad in dus dat duurt sowieso wel even. En misschien dat je disc wat vies is en daarom lastiger te lezen (wilde gok).
Dik 5min ofzo? Spel is net een paar dagen geleden nieuw uit het plastic gehaald :+ dus vies...nee

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sentry23
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 31-07 12:36
juultje schreef op dinsdag 04 augustus 2009 @ 15:02:
[...]

Dat laden met opstarten is iedere keer zo..

En ja, die andere ps3's zijn hetzelfde... Maar ik vraag me af of er dan hardwarematig iets mee mis kan zijn. Waardoor het spel zelf, tijdens het spelen dus, soms niet soepel loopt (het beeld hakkelt dan even).

Af en toe heb ik wel gemerkt dat er in sommige PS3's een erg langzame HD lijkt te zitten. Of dat een defect is weet ik niet. (Je zou een keer een install kunnen benchmarken met iemand anders om te zien hoe snel je disk is).
Verder duurt het opstarten van GTA4 gewoon lang denk ik.
Vergeet ook niet dat GTA4 steeds data blijft bijladen van de stad (textures/modellen/etc etc) zodat dat af en toe voor een hapering kan zorgen.

Gotsent: single click MKV to PS3 compatible MP4 conversion:http://sentry23.googlepages.com . PSN Sentry-23

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Creepy
  • Laatst online: 13-09 20:12

Creepy

Tactical Espionage Splatterer

juultje schreef op dinsdag 04 augustus 2009 @ 15:34:
[...]

Dik 5min ofzo? Spel is net een paar dagen geleden nieuw uit het plastic gehaald :+ dus vies...nee
Dat zou echt alleen de eerste keer moeten zijn omdat je dan de boel op de HD installeerd. Daarna zit je een stuk sneller in de game. Als hij bij jou blijft installeren dan is er iets mis met je PS3.

"I had a problem, I solved it with regular expressions. Now I have two problems". That's shows a lack of appreciation for regular expressions: "I know have _star_ problems" --Kevlin Henney

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aight!

Aight!

'A toy robot...'

Verwijder eens de data en doe het opnieuw?
Pagina: 1 ... 11 ... 13 Laatste

Dit topic is gesloten.