All in one - touch desktop. *en de benodige overige spullen - anders looptieniet :-) *
Verwijderd
Gisteravond mijn PS3 Slim met Uncharted 2 ontvangen en in 1 woord: Wauw!
Wat een heerlijk en geweldig systeem.
Alles uitgepakt, geinstalleerd en aangemeld op het netwerk.
Tevens een extra dual shock controller besteld, maar wat schetst mijn verbazing: leg je ***** ruim 50 pleuro neer voor een controller, zit er niet eens een USB laadsnoer bij. Wat een afzetters!
Tevens moet ik nog ff prutsen met mijn foto's/mp3's en media-bestanden.. Deze staan op een netwerkschijf, maar deze wordt nog niet herkend, nog maar eens zien hoe we dit fixen.
Tevens maar eens zien hoe ik met een collega kan multiplayeren, lijkt mij wel lache.
Voorlopig kan ik mijn lol wel ff op, ben blij met mijn nieuwe speeltje, tis zeker geen miskoop :-)
Het is wat geld ja, met import ben je wat goedkoper uit.Verwijderd schreef op donderdag 29 oktober 2009 @ 09:56:
maar wat schetst mijn verbazing: leg je ***** ruim 50 pleuro neer voor een controller, zit er niet eens een USB laadsnoer bij. Wat een afzetters!
Maar aan de andere kant,
een wiimote & nunchuck & wiimotion plus is samen ook al 70-80 euro.
Verwijderd
yep het idd het remotegeval met je psp. Ik vind die functie echt nergens opslaan. Gewoon bij isntelleningen en dan remote settings en dan uitzetten.Marinus-Roro schreef op donderdag 29 oktober 2009 @ 09:47:
[...]
Yep dit is inderdaad het geval. Wifi lampjes blijven ook knipperen.
Dus zal vanmiddag maar eens in de settings duiken.
Flickr PSN ID= cheironnl
39
Playstation 3 - PSN ID: Sw0pDiller | XBOX360 Premium - Gamertag: ZakkeWasser | DELL New Studio 17 laptop
Thnx man, besteldYippie schreef op donderdag 29 oktober 2009 @ 00:38:
iBood heeft GH5 incl guitaar voor 59,95 + 5,95 verz. voor de komende 24u of zolang de voorraad strekt.
[afbeelding]
Ik heb al een tijdje een probleem met m'n PS3 en Uncharted 1. De trophies werken namelijk niet meer! In het spel unlock ik ze wel, daar zijn de ingame trophies (als je op select drukt ofzo en dan bij troffeen of geheimen gaat kijken) hetzelfde als je normaal op de PS3 zou moeten vrijspelen, maar op mijn PS3 profile komen ze niet...
Bij andere spellen werken de trophies wel, alleen bij Uncharted niet. Ik heb geen idee hoe dit komt, zijn er meer mensen met dit probleem of mensen die een mogelijke oplossing weten?
Uncharted heeft een patch nodig. Als je al bent beginnen te spelen zonder dat de game gepatcht is, zul je geen trophies krijgen. Je moet dan een nieuwe game beginnen.BFmango schreef op donderdag 29 oktober 2009 @ 11:18:
Dag beste menschen!!
Ik heb al een tijdje een probleem met m'n PS3 en Uncharted 1. De trophies werken namelijk niet meer! In het spel unlock ik ze wel, daar zijn de ingame trophies (als je op select drukt ofzo en dan bij troffeen of geheimen gaat kijken) hetzelfde als je normaal op de PS3 zou moeten vrijspelen, maar op mijn PS3 profile komen ze niet...
Bij andere spellen werken de trophies wel, alleen bij Uncharted niet. Ik heb geen idee hoe dit komt, zijn er meer mensen met dit probleem of mensen die een mogelijke oplossing weten?
[ Voor 6% gewijzigd door ymmv op 29-10-2009 11:30 ]
Hij download ze gewoon automatisch, je hoeft eigenlijjk helemaal niks te doen? ik zie je probleem niet helemaal.BFmango schreef op donderdag 29 oktober 2009 @ 11:41:
Fijn. Stelletje idioten dat ze zijn. Dank voor je hulp ymmv. Een van de redenen waarom ik dus een console koop is dus zodat ik geen gezeur heb met patches, upgrades en updates. Helaas... verrekte retards.
No signature required.
Reden om dit zo te doen, is dat je anders gewoon een savegame kan downloaden die automatisch alle trophies al heeft... Mijn inziens redelijk logisch, plus dat Uncharted 1 een spel was wat voor de invoering van trophies gemaakt is. Dus zou je blij moeten zijn dat je in ieder geval de mogelijkheid krijgt om trophies te halen.BFmango schreef op donderdag 29 oktober 2009 @ 11:49:
Dat je dus opnieuw moet beginnen met je game. Dat hij ze automatisch download is inderdaad fijn, maar ik heb geen zin om opnieuw te beginnen met m'n game uiteraard.
En over tijd vrij maken gesproken, ik heb ong 15 spellen, die ik nog geen 1 van allen heb uitgespeeld
En ben ik de enige die daar last van heeft, of speelt GTA 4 nu echt zo stotterend? Ik vind het verre van vloeiend lopen. En nu ik een Full HD tv heb wil ik hem graag eens in volle glorie spelen ipv 720P, maar het lijkt nu zelfs nog meer te stotteren

Verwijderd
© Gamez“We begonnen de ontwikkeling van de Wii-versie in 2008, maar daarvoor waren we een pc, PS3 en 360-titel”, zegt de voormalig eigenaar van ontwikkelstudio Junction Point.
“Het staat nog in mijn geheugen gegrift. Graham Hopper [baas van Disney Interactive, red.] riep me naar zijn kantoor en vroeg, ‘Wat is ervoor nodig om de doelen te bereiken die we met deze game hebben?’”
“Ik zei daarop dat we genoeg tijd en geld nodig hadden om de concurrentie aan te kunnen gaan. Daarnaast liet ik weten dat het ook wel erg prettig zou zijn als we ons konden richten op één platform”, zegt Spector.
Op dat moment in het ontwikkelingproces werd er volgens hem enkel nog gesproken over een poort van de game naar de Wii.
“Ik moest mensen echt smeken om de game niet naar de Wii te poorten omdat het gewoon niet zou werken. Het moest een game op zichzelf worden. Veel van de ideeën zouden gewoonweg niet werken op de Wii. Graham zei toen ineens tegen mij, ‘Wat dacht je van een exclusieve Wii-game?’”, aldus Spector.
Vanaf dat moment is het hele team volgens Spector afgestapt van de andere drie platformen en gingen ze aan de slag met de Wii-game.
Bareuh....Voorals als je de concept art vergelijkt met de uitwerking. Daarnaast zal het een platformer worden mer rpg-elementen. Hopen dan maar dat Square zorgt voor een andere Disney-getinte platformer met RPG-elementen.
Die 110 euro op de site is wel wat overdreven, maar je doet toch wel snel 20 euro voordeel ofzo. Ik heb m ook besteld trouwensKilled-1 schreef op donderdag 29 oktober 2009 @ 12:17:
Ik had de aanbieding van Ibood van vandaag ook gezien, en was toch heel erg aan het twijfelen da afgelopen 4 uur. Het idee van op een plastic gitaar rammen voor de tv is niet echt heel wat voor mij. Maar de echte nederlander in mij heeft het toch gewonnen! 65 inc verzenden versus de vanaf prijzen van 110 euro voor Guitar Hero 5 + gitaar moest ik hem gewoon kopen! Dus nu even wachten tot hij binnen is, en dan maar tijd vrijmaken!
PSN id: NL_SToRM
GTA 4 stottert altijd.Killed-1 schreef op donderdag 29 oktober 2009 @ 12:17:
En ben ik de enige die daar last van heeft, of speelt GTA 4 nu echt zo stotterend? Ik vind het verre van vloeiend lopen. En nu ik een Full HD tv heb wil ik hem graag eens in volle glorie spelen ipv 720P, maar het lijkt nu zelfs nog meer te stotteren
Volle glorie is voor veel spellen 720p. Je kunt wel spellen gaan forceren om in 1080p te draaien maar dit is dan simpele upscaling en heb je totaal geen kwaliteitswinst maar juist vaak verlies in kwaliteit (gaan van 1080i 1080p maken). De spellen die 1080p native ondersteunen zullen vanzelf je TV op 1080p zetten.
HP Pavilion dv9645
Verwijderd
Huh ? release was toch 23 Okt ? In UK shops wel in ieder geval, maar zie bij FRS 30 Okt staan.efgeha schreef op donderdag 29 oktober 2009 @ 14:14:
Heeft iemand Eyepet al gesignaleerd in een winkel? Hoop dat er winkels zijn die een dagje smokkelen....
Raad ik je toch aan bij bijv. mymemory.co.uk te bestellen, voor de helft van de NL prijs.
CDwow is weer lekker traag, staat die al bijna week in backorder.
[ Voor 7% gewijzigd door Yippie op 29-10-2009 15:49 ]
wil niet lullig zijn, maar een echte nederlander had zuunig gekeken en het nog te duur gevonden, tevens had een echte nederlander enkel spellen uit de budgetbak gekocht om ze een voor een uit te spelen en dan weer voor meer te verkopen via marktplaats...Killed-1 schreef op donderdag 29 oktober 2009 @ 12:17:
Maar de echte nederlander in mij heeft het toch gewonnen! 65 inc verzenden versus de vanaf prijzen van 110 euro voor Guitar Hero 5 + gitaar moest ik hem gewoon kopen! Dus nu even wachten tot hij binnen is, en dan maar tijd vrijmaken!
En over tijd vrij maken gesproken, ik heb ong 15 spellen, die ik nog geen 1 van allen heb uitgespeeldgames zoals uncharted 1 enz.
Ik heb 'm afgelopen dinsdag bij de Mediamarkt in Nordhorn opgehaald voor 49.99. Gisteren heb ik 'm ook al bij de Gameshop Twente Enschede gezien, ook voor 49.99.efgeha schreef op donderdag 29 oktober 2009 @ 14:14:
Heeft iemand Eyepet al gesignaleerd in een winkel? Hoop dat er winkels zijn die een dagje smokkelen....
Vind het een behoorlijk schijtspel
Anyway, voor mij maakt het weinig uit aangezien ik een Eye camera wou hebben en die kost los ook 45.-, het Eyepet spel erbij voor 5.- extra is leuk meegenomen
Ik heb em een maand terug voor 23 euro incl verzenden besteld bij mymemory.co.uk.Neoflip schreef op donderdag 29 oktober 2009 @ 18:06:
[...]
Eye camera wou hebben en die kost los ook 45.-,
Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum
Naast Uncharted 2 kwamen er ook nog 3 dvd's en de Wheelstandpro binnen, dus ik kan voorlopig wel even vooruit
[ Voor 36% gewijzigd door SToRM666 op 29-10-2009 19:03 ]
Yesss! Fallout 3 DLC, net nu ik ziek ben
"Our words are backed with NUCLEAR WEAPONS!" - Mahatma Gandhi
Sja op dat soort sites is het sowieso een stuk goedkoperTom schreef op donderdag 29 oktober 2009 @ 18:30:
[...]
Ik heb em een maand terug voor 23 euro incl verzenden besteld bij mymemory.co.uk.
Off topic: doe je het spel dan misschien weg, met de magiccard?Neoflip schreef op donderdag 29 oktober 2009 @ 18:06:
[...]
Ik heb 'm afgelopen dinsdag bij de Mediamarkt in Nordhorn opgehaald voor 49.99. Gisteren heb ik 'm ook al bij de Gameshop Twente Enschede gezien, ook voor 49.99.
Vind het een behoorlijk schijtspelDe preview filmpjes zagen er leuk uit maar ik vind het echt niet fijn werken, vooral in (voldoende) kunstlicht reageert de Eyepet erg slecht/niet. Dit zal dan ook eerder aan de camera liggen dan aan het spel, maargoed. Het is voor de rest echt voor kinderen gemaakt, een professor legt je in het begin een boel uit en dan moet je de Eyepet uit z'n ei zien te krijgen, daarna is het allemaal vrij beperkt. Beetje spelen, voeren en wassen. Ik had verwacht dat er meer vrijheid in zou zitten en de eyepet op van alles en nog wat zou reageren zodat je gewoon een beetje aan kunt klooien. Het gaat vooral om de opdrachtjes en als de camera en/of het spel slecht reageert op je bewegingen is de lol er snel af. Het doet me een beetje denken aan You're in the movies op de xbox; leuk concept, minder resultaat.
Anyway, voor mij maakt het weinig uit aangezien ik een Eye camera wou hebben en die kost los ook 45.-, het Eyepet spel erbij voor 5.- extra is leuk meegenomen
Camera heb ik al.
(en sorry als mijn vraag hier niet hoort modjes.....)
HP Pavilion dv9645
Voorlopig nog niet, wil het spel nog wel een beetje verder uitproberen. Ik heb het ook nog niet kunnen testen met volledig daglicht dus ben nog wel benieuwd hoe het dan gaat.efgeha schreef op donderdag 29 oktober 2009 @ 20:13:
[...]
Off topic: doe je het spel dan misschien weg, met de magiccard?
Camera heb ik al.
Als wij het nou even samen bij mymemory.co.uk kopen daar heb je voor 30.95 pond allebei en dan neem ik de camera wel...efgeha schreef op donderdag 29 oktober 2009 @ 20:13:
[...]
Off topic: doe je het spel dan misschien weg, met de magiccard?
Camera heb ik al.
Weaseling out of things is important to learn. It's what separates us from the animals... except the weasel. Homer Simpson
[ Voor 7% gewijzigd door SToRM666 op 30-10-2009 00:27 ]
Zoals ik al had gelezen in eerdere reviews, is de laadtijd wel een stuk langer, dit haalt wel de snelheid uit het spel. Verder niet zo'n heel drama, maar toch.
De graphics zien er goed uit en het spel speelt wel redelijk vloeiend.
Vanaf het begin al de keuze uit alle fighters, voordelig voor de mensen die niet eerst het spel 10x willen uitspelen.
De nieuwe story-mode is wel grappig, maar voegt niet veel toe aan het spel.
Al met al, voor de liefhebbers een must-have!
LIFE IS A RACE, ENJOY iT!
Wat bedoel je met redelijk vloeiend? Ik neem aan dat het net zo lekker speelt als Tekken 3?DeDuifff schreef op vrijdag 30 oktober 2009 @ 08:52:
Gisteravond Tekken 6 gehaald bij de Intertoys.
Zoals ik al had gelezen in eerdere reviews, is de laadtijd wel een stuk langer, dit haalt wel de snelheid uit het spel. Verder niet zo'n heel drama, maar toch.
De graphics zien er goed uit en het spel speelt wel redelijk vloeiend.
Vanaf het begin al de keuze uit alle fighters, voordelig voor de mensen die niet eerst het spel 10x willen uitspelen.
De nieuwe story-mode is wel grappig, maar voegt niet veel toe aan het spel.
Al met al, voor de liefhebbers een must-have!
Canon 6D, canon 50mm 1.8 II,canon 70-200L f4, canon 28-135IS, canon 100mm 2.8L macro IS, speedlite 550EX
Verwijderd
Alleen de vraag is...welk spel???
CLICK
Vampire Rain Altered SpeciesVerwijderd schreef op vrijdag 30 oktober 2009 @ 12:17:
Fifa 10 aanbieding bij PriceX, prijs is redelijk, maar je krijgt er nog een gratis spel bij.
Alleen de vraag is...welk spel???
CLICK
Staat erbij...
Gratis PS3 spel Vampire Rain Altered Species!
Zegt me verder niets eigenlijk.
Vampire Rain is (imho) een van de slechtste PS3 games /shooters qua graphics (ziet er echt uit als een PS2 game), en qua spel stelt het ook niet veel voor.Muse schreef op vrijdag 30 oktober 2009 @ 12:22:
Onder het packshot staat dit:
Gratis PS3 spel Vampire Rain Altered Species!
Zegt me verder niets eigenlijk.
(metacritic score van een 3)
Zelfs gratis zullen de meeste er niet veel aan vinden.
Gotsent: single click MKV to PS3 compatible MP4 conversion:http://sentry23.googlepages.com . PSN Sentry-23
Wat maken die trohpy's nou uit?BFmango schreef op donderdag 29 oktober 2009 @ 11:59:
Dat plaatst alles in een ander perspectief. Desalniettemin is het nog steeds sneu voor moi
http://www.gametrailers.com/video/review-overlord-ii/51846knuppelhout schreef op vrijdag 30 oktober 2009 @ 11:10:
wat vinden jullie van de game overlord II? is in de aanbieding op play.com voor 13 E inc verzenden...
Tsja. Helaas is de beloofde Fallout 3 DLC dus niet te vinden in de PS store. Ik word er een beetje moe van (en ik was al zo moe).
"Our words are backed with NUCLEAR WEAPONS!" - Mahatma Gandhi
Kan me herinneren dat ze een tijd terug ook een aanbieding hadden van een DS3 controller met daarbij een gratis spel, en dat was *tadaa* ook Vampire Rain. Ze lijken er beetje mee in de maag te zitten, nog even en je krijgt hem al gratis als je de site een keer bezoekt.Sentry23 schreef op vrijdag 30 oktober 2009 @ 12:27:
[...]
Vampire Rain is (imho) een van de slechtste PS3 games /shooters qua graphics (ziet er echt uit als een PS2 game), en qua spel stelt het ook niet veel voor.
(metacritic score van een 3)
Zelfs gratis zullen de meeste er niet veel aan vinden.
You look like I need a drink.
benden op mijn tv krijg ik geen beeld op mijn ps3. Zelfs als ik reset ( aan/uit knop inhoud voor 5 sec ). Krijg ik nogsteeds geen beeld. Terwijl mijn xbox 360 gewoon weg vrolijk aangeeft dat het full hd ( 1920x1080 ) ondersteunt ( wat ook raar is voor mij , omdat die TV geen HDMI heeft en met een DVI-HDMI kabel is aangesloten ).
Daarom besloot ik mijn ps3 op mijn eigen vertrouwde TV aan te sluiten, nogmaals geen beeld. ( ondersteunt echt volledig FULL HD ). Weer de aan/uit knop voor 5 sec inhouden. Nu geeft die wel beeld, vraagt of ik automatische naar hoogste resolutie wil gaan. Ik klik nee, en hoppa weer geen beeld.
Dus wat is het probleem?
- TV?, nein --> xbox 360 doet het gewoon goed
- kabel? nein --> wordt via dezelfde kabel aangesloten zoals die van xbox 360
- ??
Is er een manier om naar fabrieksinstelling te gaan (hard reset ? ) zonder beeld? Want anders dagdag ps3

Sorry, het speelt speelt gewoon vloeiend, ja. De graphics zijn overal eigenlijk heel erg netjes. Alles is 'het' gewoon.Surineeslander schreef op vrijdag 30 oktober 2009 @ 10:08:
[...]
Wat bedoel je met redelijk vloeiend? Ik neem aan dat het net zo lekker speelt als Tekken 3?
Maarja, als fanboy kun je ook niet echt kritisch beoordelen
raar joh, is het niet de tv die kapot is, of een gaar kabeltje? kun je m ook met alleen de hdmi aansluiten ipv DVI? wellicht is er iets mis in de communicatie van de maximale resolutie.FireBladeX schreef op vrijdag 30 oktober 2009 @ 14:09:
Als het moeilijk gaat doen / veel tijd in gaat zitten om beeld te krijgen dan vind ik het kwaliteit niet op het gewenste niveau is. In mijn geval is het ding gewoon stuk, en mag dus worden opgestuurd naar sony ( = 3+ weken kwijt )
Maar goed, als je vooral redenen zoekt om de ps3 niet te willen hebben moet je m vooral wegdoen, ik weet wel dat de ps3 een heel stuk minder defecten heeft als de x360 maar dat betekent neit dat de jouwe niet kapot kan zijn.
succes ermee
Canon 6D, canon 50mm 1.8 II,canon 70-200L f4, canon 28-135IS, canon 100mm 2.8L macro IS, speedlite 550EX
Gaan naar settings, dan image settings, kies hdmi en dan automatic ipv handmatig op 1080p zetten, op wat zet hij hem dan?FireBladeX schreef op vrijdag 30 oktober 2009 @ 14:09:
Als het moeilijk gaat doen / veel tijd in gaat zitten om beeld te krijgen dan vind ik het kwaliteit niet op het gewenste niveau is. In mijn geval is het ding gewoon stuk, en mag dus worden opgestuurd naar sony ( = 3+ weken kwijt )
Is het 1080i dan weet je voldoende, is het 1080p opeens dan moet je terug gaan naar de winkel indien hij elke keer geen beeld geeft op 1080p.
Laat de PS3 zelf de bandbreedte checken wat over die kabel kan gaan, dat is automatic.
"I believe that forgiving them is God's function. Our job is simply to arrange the meeting."
Geen idee wat het met 'kwaliteit' te maken heeft. 5 seconde inhouden is een reset van de fabrieksinstellingen van het beeld. Je kan wel helemaal alles resetten, maar betwijfel of dat een verschil maakt.FireBladeX schreef op vrijdag 30 oktober 2009 @ 14:03:
Is er een manier om naar fabrieksinstelling te gaan (hard reset ? ) zonder beeld? Want anders dagdag ps3
Misschien dat je tv/monitor geen HDCP ondersteunt en krijg je daarom geen beeld.
PSN: Shiver23
Ik kan me herinneren dat iemand in het PS3-topic ooit een link geplaatst had naar een site waar zowat alle games stonden van elke console. Een soort database als het ware. Het fijne was dat je de database ook op genre door kon bladeren, bijvoorbeeld dat alleen vechtspellen getoond worden of alleen racespellen, etc. etc..
Ik heb veel zitten zoeken naar deze site maar kon 'm nergens meer vinden, ook google leverde geen succes op voor mij. Weet iemand toevallig welke site ik bedoel en eventueel het adres ervan?
[ Voor 6% gewijzigd door 8x4 op 30-10-2009 14:52 ]
Gast.FireBladeX schreef op vrijdag 30 oktober 2009 @ 14:03:
Goh zeg... ik had wel een betere kwaliteit verwacht van z'n apparaat als de ps3.
...
Er zijn 27 miljoen PS3's verkocht en jouw probleempje is geen bekend issue.
Denk je nou echt dat jouw probleempje representatief is voor de overall kwaliteit van de Playstation? Niet dus, ik vind het zlefs een beetje narcistisch overkomen. Alsof het niet aan jou en jouw apparatuur kan liggen.
[ Voor 0% gewijzigd door sanderander op 30-10-2009 15:05 . Reden: tikvautje ]
welke merk + type tv heb je beneden?FireBladeX schreef op vrijdag 30 oktober 2009 @ 14:03:
Goh zeg... ik had wel een betere kwaliteit verwacht van z'n apparaat als de ps3.
benden op mijn tv krijg ik geen beeld op mijn ps3. Zelfs als ik reset ( aan/uit knop inhoud voor 5 sec ). Krijg ik nogsteeds geen beeld. Terwijl mijn xbox 360 gewoon weg vrolijk aangeeft dat het full hd ( 1920x1080 ) ondersteunt ( wat ook raar is voor mij , omdat die TV geen HDMI heeft en met een DVI-HDMI kabel is aangesloten ).
Daarom besloot ik mijn ps3 op mijn eigen vertrouwde TV aan te sluiten, nogmaals geen beeld. ( ondersteunt echt volledig FULL HD ). Weer de aan/uit knop voor 5 sec inhouden. Nu geeft die wel beeld, vraagt of ik automatische naar hoogste resolutie wil gaan. Ik klik nee, en hoppa weer geen beeld.
Dus wat is het probleem?
- ??
Ik wilde net hetzelfde zeggen.milenko79 schreef op vrijdag 30 oktober 2009 @ 15:15:
Ik denk dat je Ps zich op een brakke instelling heeft gezet door die brakke tv beneden. Toen hij zichzelf aan wilde passen op de goede tv drukte je nee en ging hij dus weer op de brakke instelling die hij al had.
Gewoon de PS3 automatisch laten kiezen en achteraf kun je altijd nog bepaalde resoluties uitvinken.
[ Voor 12% gewijzigd door SToRM666 op 30-10-2009 15:32 ]
- Word het nog veel online gespeeld?
- Word het niet snel saai/van hetzelfde?
PSN: MoodChange | Steam: Chaos_Zero89
Gelukkig, want ik wil die Tekken 3 experience wel weer eens meemaken. Heb deel 4 en 5 niet gespeeld en verwacht eigenlijk ook weinig veranderingen in het vechtsysteem.DeDuifff schreef op vrijdag 30 oktober 2009 @ 14:12:
[...]
Sorry, het speelt speelt gewoon vloeiend, ja. De graphics zijn overal eigenlijk heel erg netjes. Alles is 'het' gewoon.![]()
Maarja, als fanboy kun je ook niet echt kritisch beoordelen
Is de Team Battle mode ook weer aanwezig?
Gamefaqs.com misschien?8x4 schreef op vrijdag 30 oktober 2009 @ 14:47:
offtopic:
Ik kan me herinneren dat iemand in het PS3-topic ooit een link geplaatst had naar een site waar zowat alle games stonden van elke console.
Ik denk dat je mobygames.com bedoelt?8x4 schreef op vrijdag 30 oktober 2009 @ 14:47:
offtopic:
Ik kan me herinneren dat iemand in het PS3-topic ooit een link geplaatst had naar een site waar zowat alle games stonden van elke console. Een soort database als het ware. Het fijne was dat je de database ook op genre door kon bladeren, bijvoorbeeld dat alleen vechtspellen getoond worden of alleen racespellen, etc. etc..
Ik heb veel zitten zoeken naar deze site maar kon 'm nergens meer vinden, ook google leverde geen succes op voor mij. Weet iemand toevallig welke site ik bedoel en eventueel het adres ervan?
En is dit de eerste Fight game die online goed werkt? Hoe zijn de ervaringen daarmee? Bleh, kan ff geen tekken kopen met mn huidige liquide middelenSurineeslander schreef op vrijdag 30 oktober 2009 @ 15:55:
[...]
Gelukkig, want ik wil die Tekken 3 experience wel weer eens meemaken. Heb deel 4 en 5 niet gespeeld en verwacht eigenlijk ook weinig veranderingen in het vechtsysteem.
Is de Team Battle mode ook weer aanwezig?

Vanmiddag nog een potje met 32 man gehost. Saai, voor mij iig niet, heb dr al 40 uur (!) opzittenChaos-Zero schreef op vrijdag 30 oktober 2009 @ 15:34:
Gister eens de demo van Fatprincess gedownload. Echt een hele toffe game! Ik vraag me alleen 2 dingen af voordat ik hem aanschaf:
Weet je het zeker? Ik kan de DLC nergens vinden?Shabbaman schreef op donderdag 29 oktober 2009 @ 19:06:
[...]
Yesss! Fallout 3 DLC, net nu ik ziek ben
Heeft iemand trouwens de een winkel die modern warfare 2 afleverd op de releasedag, tegen de laagste prijs? tot nu toe heb ik Dit
Ja, wordt veel gespeeld, en als het saai wordt: Het kost weinig, en je kunt afwisselen.Chaos-Zero schreef op vrijdag 30 oktober 2009 @ 15:34:
Gister eens de demo van Fatprincess gedownload. Echt een hele toffe game! Ik vraag me alleen 2 dingen af voordat ik hem aanschaf:
Liefhebber van schieten en schijten. Ouwehoer en niet-evangelisch atheist.
Daniel36: Dat zeg ik(?) Nee, dat zeg ik niet, je hebt gelijk.
Lizardz schreef op vrijdag 30 oktober 2009 @ 17:42:
Ik krijg die eindbaas bij Uncharted2 maar niet dood, ze hebben het echt onmogelijk moeilijk gemaakt, is eigenlijk gewoon niet leuk meer.
Heeft iemand trouwens de een winkel die modern warfare 2 afleverd op de releasedag, tegen de laagste prijs? tot nu toe heb ik Dit
Mobygames wellicht?8x4 schreef op vrijdag 30 oktober 2009 @ 14:47:
offtopic:
klik gewoon ja en laat de ps3 het denkwerk voor je doen dat lijkt me in jou geval veiligerFireBladeX schreef op vrijdag 30 oktober 2009 @ 14:03:
Dus wat is het probleem?
- ??
Die outposts (torens) die je verovert, dienen om als arbeider je gehakte hout/ijzerblokken daarin te gooien ipv dat je helemaal terug moet lopen naar je basis. Ze liggen ook altijd tussen een aantal bomen, vandaar.Chaos-Zero schreef op vrijdag 30 oktober 2009 @ 17:55:
Nou heb Fat Princess gekocht! Super leuke game! Ik snap het nut alleen nog niet zo van een outpost. Maar goed, ik kom er vast wel achter. Thanks voor de tips!
lol btw aan de nederlandse vertaling van de nieuwe lvl, New Pork heet in NL Hamsterdam
Ik weet hoe het moet, heb de game al uitgespeeld op moeilijk, nu speel ik verpletternd ( crushing ) en dan is het gewoon niet te doen, heb t misschien al wel 15 keer geprobeerd. Kom steeds wel bij de laatste "stage" maar dan lukt het toch weer niet.Frank J. schreef op vrijdag 30 oktober 2009 @ 17:44:
[...]
spoiler:rond rennen en blijven schieten op het slijm als de eindbaas er in de buurt van loopt. Beetje doorzetten
PS3 uitzetten en de knop aan de achterzijde omzetten.FireBladeX schreef op vrijdag 30 oktober 2009 @ 14:03:
Daarna de knop weer om en de aan/uitknop ingedrukt houden.
Je hoort eerst 1 piep en daarna 2 of 3 snelle, zodra je deze hoort meteen loslaten en je komt in het menu om de PS3 te Hard-resetten.
Gaat de PS3 uit dan heb je de knop te lang ingehouden.
In het menu kies je optie 2: "Standaardinstellingen herstellen".
Als jij de instellingen niet goed hebt staan kun je klungelen wat je wilt, maar zul je echt geen beeld krijgen.FireBladeX schreef op vrijdag 30 oktober 2009 @ 14:09:
Geef een leek een Stradivarius (viool) en deze zal ook niet automatisch grandioos klinken.
"Ik heb een zak expected goals nog nooit een goal zien maken." - snmght
Thanks againBatmanHorizon schreef op vrijdag 30 oktober 2009 @ 18:08:
[...]
Die outposts (torens) die je verovert, dienen om als arbeider je gehakte hout/ijzerblokken daarin te gooien ipv dat je helemaal terug moet lopen naar je basis. Ze liggen ook altijd tussen een aantal bomen, vandaar.
lol btw aan de nederlandse vertaling van de nieuwe lvl, New Pork heet in NL Hamsterdam
[ Voor 12% gewijzigd door SToRM666 op 30-10-2009 22:09 ]
ik heb hem net ontvangenSToRM666 schreef op vrijdag 30 oktober 2009 @ 22:09:
En wie hebben er hier allemaal een God of War 3 downloadcode ontvangen? Blijkbaar heeft Sony zojuist downloadcodes verstuurd aan een beperkt aantal mensen die waren ingeschreven op de SCEE nieuwsbrief...
demo is 2671 MB
|2600k|Asus 290|
ik check dus ff me mail n.a.v. jou post en jawel daar is ie.. snel ff downloaden... zal de game allang klaar zijn maar dat ze em pas begin volgend jaar op een rustig moment willen releasen? lijkt me logisch want launchen tijdens Uncharted 2, Modern Warfare 2, Ratchet and Clank ACIT, assasins creed, Brutal lengend, FIFA 10, PES 10... damn dan ga je toch games verkopen inleveren want niet iedereen heeft geld over....SToRM666 schreef op vrijdag 30 oktober 2009 @ 22:09:
En wie hebben er hier allemaal een God of War 3 downloadcode ontvangen? Blijkbaar heeft Sony zojuist downloadcodes verstuurd aan een beperkt aantal mensen die waren ingeschreven op de SCEE nieuwsbrief...
Is dit misschien dezelfde demo als dat ik op gamescon heb gespeeld in keulen?
maart 2010 toch? of februari?
Playstation 3 - PSN ID: Sw0pDiller | XBOX360 Premium - Gamertag: ZakkeWasser | DELL New Studio 17 laptop
Ik, en die komt er binnenkort ook wel een keer aan.swopdark schreef op vrijdag 30 oktober 2009 @ 23:06:
Wie maakt er een nieuw topic?
And I'm the only one and I walk alone.
Gelijk ff downloaden en testen
Same hereNohead schreef op vrijdag 30 oktober 2009 @ 23:08:
w00t GoWIII Demo code!
Gelijk ff downloaden en testenWist niet dat er een demo zou komen van GoWIII?
Als die er al is dan deze hier sowieso niet plaatsen, ging vorige keer ook niet echt lekker met die account. Iets in de trant van dat een algemeen bezoeker van het forum (en van een andere community) deze account had gewijzigd zodat Tweakers er niet meer in konden...console schreef op vrijdag 30 oktober 2009 @ 23:54:
Jammer, geen gekregenIs er al een dummy share account? Netzoals bij de demo van InFamous?
Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.
Lekker belangrijk, alles in 1 topic of iig meer dan die suffe 1000 posts regel is makkelijker met zoeken imho.swopdark schreef op vrijdag 30 oktober 2009 @ 23:06:
Wie maakt er een nieuw topic? inmiddels alweer 500 post voorbij de 1000... op deze manier zullen we het grote 360 topic nooit inhalen
Net even mail gechecked en ook de code voor de GoW demo gekregen

Ik heb ook de mailAce schreef op zaterdag 31 oktober 2009 @ 02:11:
[...]
Lekker belangrijk, alles in 1 topic of iig meer dan die suffe 1000 posts regel is makkelijker met zoeken imho.
Net even mail gechecked en ook de code voor de GoW demo gekregen

Maar hopelijk kan ik maandag of dinsdag weer gamen

In a time of universal deceit, telling the truth becomes a revolutionary act.
Philips 32PFL5604, heb alles geprobeerd maar krijg dus absoluut geen beeld. Ene keer krijg ik melding van mijn tv "geen videosignaal" andere keer "niet ondersteunt formaat". Dit wordt mijn 20st keer dat ik reset... denk moeilijk dat het bij de 21st keer gewoon gaat werken. Mijn tv ondersteunt gewoon full hd (1920x1080) en die zelfde HDMI kabel geeft gewoon prima beeld via mijn xbox 360. Dus aan de HDMI kabel kan het niet liggen. Aan de tv denk ik ook niet, dus dan moet het wel aan de ps3 liggen... bekend of geen bekend probleem, neem aan dat het ding dus op een of andere maneir stuk is gegaan. Kan je zeggen wat je wilt, maar dan is het voor mij PERSOONLIJK geen goed kwalitatief product.
Ben zelf 360 bezitter en heb ook een persoonlijke voorkeur voor deze machine (hoewel ik de ps3 acties in de gaten houdt, ben de bart smit aanbiedingen steeds net misgelopen want anders was ik ook voor de bijl gegaan) maar het is een feit dat de betrouwbaarheid hiervan minder is dan de ps3 (gelukkig is het met de nieuwere varianten eindelijk beter geworden).
Dat betekent natuurlijk niet dat de ps3 nooit stuk kan gaan. Ik geloof dat er al 40 miljoen ps3's verkocht zijn en als maar 1% daarvan defect is heb je het al over 400.000 exemplaren. Het lijkt er inderdaad op dat de jouwe daarbij hoort. En dat is behoorlijk irritant uiteraard, maar ja, niets aan te doen behalve aanmelden ter reparatie. (Of een 360 kopen natuurlijk
10 second ninja DONE

[ Voor 3% gewijzigd door console op 31-10-2009 10:06 ]
Kan uiteraard gewoon zijn dat je PS3 een defect heeft, alles kan kapot natuurlijk. Heb je al de Hardreset geprobeerd die Opslaghond heeft gepost?FireBladeX schreef op zaterdag 31 oktober 2009 @ 09:44:
[...]
Philips 32PFL5604, heb alles geprobeerd maar krijg dus absoluut geen beeld. Ene keer krijg ik melding van mijn tv "geen videosignaal" andere keer "niet ondersteunt formaat". Dit wordt mijn 20st keer dat ik reset... denk moeilijk dat het bij de 21st keer gewoon gaat werken. Mijn tv ondersteunt gewoon full hd (1920x1080) en die zelfde HDMI kabel geeft gewoon prima beeld via mijn xbox 360. Dus aan de HDMI kabel kan het niet liggen. Aan de tv denk ik ook niet, dus dan moet het wel aan de ps3 liggen... bekend of geen bekend probleem, neem aan dat het ding dus op een of andere maneir stuk is gegaan. Kan je zeggen wat je wilt, maar dan is het voor mij PERSOONLIJK geen goed kwalitatief product.
Of de optie JA ipv de NEE die jij had geselecteerd?OPSLAGHOND schreef op vrijdag 30 oktober 2009 @ 18:54:
[...]
PS3 uitzetten en de knop aan de achterzijde omzetten.
Daarna de knop weer om en de aan/uitknop ingedrukt houden.
Je hoort eerst 1 piep en daarna 2 of 3 snelle, zodra je deze hoort meteen loslaten en je komt in het menu om de PS3 te Hard-resetten.
Gaat de PS3 uit dan heb je de knop te lang ingehouden.
In het menu kies je optie 2: "Standaardinstellingen herstellen".
[...]
Als jij de instellingen niet goed hebt staan kun je klungelen wat je wilt, maar zul je echt geen beeld krijgen.
Geef een leek een Stradivarius (viool) en deze zal ook niet automatisch grandioos klinken.
en je post kwam gewoon over van hij doet het niet dus de PS3 in zijn geheel is een slecht product. Ik heb ondertussen 4 PS3's aangesloten via HDMI bij mij thuis en alle 3 gingen perfect alle opties langs. Probeer eens een andere HDMI kabel desnoods, even bij de MM langs en de dag erna retour brengen.FireBladeX schreef op vrijdag 30 oktober 2009 @ 14:03:
Die HDMI-kabel doet het in z'n Xbox 360 wel. Dus ik denk niet dat hij dat gaat overwegen.marz01 schreef op vrijdag 30 oktober 2009 @ 18:07:
Probeer eens een andere HDMI kabel desnoods, even bij de MM langs en de dag erna retour brengen.
Ik vind de toon waarop FireBladeX begon in z'n eerste post al dat ik dacht:

edit: Om je dan nog maar een klein beetje op weg te helpen. Zoals 3 à 4 mensen voor mij ook al hebben aangegeven: probeer eens "Ja" te selecteren in plaats van "Nee" als de PS3 vraagt of hij de maximale resolutie mag pakken op je oude vertrouwde TV.
[ Voor 22% gewijzigd door LuPo op 31-10-2009 10:30 ]
4620 Wp PV ZZO 52° | VW Golf Variant 1.5 TSI '19
Sluit de PS3 eens met de oude scart connectie aan die je er bij geleverd hebt. Als dat verder perfect werkt ligt het dus aan de HDMI verhaal.FireBladeX schreef op zaterdag 31 oktober 2009 @ 09:44:
[...]
Net als die andere knakker lijk jij er ook weinig van te snappen Sagat.Sagat schreef op zaterdag 31 oktober 2009 @ 09:59:
Ben zelf 360 bezitter en heb ook een persoonlijke voorkeur voor deze machine (hoewel ik de ps3 acties in de gaten houdt, ben de bart smit aanbiedingen steeds net misgelopen want anders was ik ook voor de bijl gegaan) maar het is een feit dat de betrouwbaarheid hiervan minder is dan de ps3 (gelukkig is het met de nieuwere varianten eindelijk beter geworden).
Dat betekent natuurlijk niet dat de ps3 nooit stuk kan gaan. Ik geloof dat er al 40 miljoen ps3's verkocht zijn en als maar 1% daarvan defect is heb je het al over 400.000 exemplaren. Het lijkt er inderdaad op dat de jouwe daarbij hoort. En dat is behoorlijk irritant uiteraard, maar ja, niets aan te doen behalve aanmelden ter reparatie. (Of een 360 kopen natuurlijk![]()
)
Hij klaagt, geeft veels te weinig informatie en reageert vervolgens niet op de eventuele oplossingen die hem gegeven worden.
Mocht het echt een defect zijn dan zit hij sowieso in het verkeerde topic te roeren.
Een 360 kopen lijkt me vrij nutteloos als je er al 1 hebt.
[edit] Misschien toch wel handig gezien de harde feiten van betrouwbaarheid.
[ Voor 12% gewijzigd door OPSLAGHOND op 31-10-2009 11:45 ]
"Ik heb een zak expected goals nog nooit een goal zien maken." - snmght

"Better ask questions before you shoot"
Dit topic is gesloten.
Aanbiedingen plaatsen prima.
Melden dat je 'm besteld hebt, wat binnengekregen hebt of de aanbieding juist misgelopen bent of iets dergelijks is NIET nodig.
En voor wie het nog niet gedaan heeft, vul de polls even in.