Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyt_
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 11-09 14:26
Vampy719 schreef op dinsdag 27 oktober 2009 @ 10:16:
Heb het zo in gesteld dat ik alleen de mensen via het oortje hoor, en de game geluid gewoon via de boxen.

Ik heb ook een te groot oor, hij zweeft een beetje in mijn oorschelp maar als ik de haak beetje aan drukt blijft verder wel hangen en na paar min werk je niet eens meer dat er iets aan je oor hangt. Er zit trouwens wel in de verpakking nog een rubber ringetje, is deze een andere maat?

Je kan van die schuimpjes proberen die je bij van die goedkope koptelefoons krijgt?
hier kwam ik ook achter toen ik na een week gebruik de verpakking wilde weggooien :).
dit zorgt er bij mij wel voor dat hij niet meer irriteert in mijn oor door dat harde plastic.
zit perfect dat ding, niet in je oor maar een stukje bij de ingang zit hij.

ben er erg tevreden over. heb hem wel weer met HQ mode geinstalleerd en zonder mic adjustment mode (bug) :<

You know you ve played warcraft III too much when.... Your sitting next to a guy at the busstop waiting for a bus, and he stands up before the bus gets there, and you claim that hes map hacking

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• theHoff
  • Registratie: April 2006
  • Niet online

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

bertjeee schreef op dinsdag 27 oktober 2009 @ 11:11:
[...]

Dank je, en sorry voor de vraag
Geeftniet, vragen zijn altijd welkom. Alleen eerst zelf even wat (onder)zoeken kan nooit geen kwaad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• theHoff
  • Niet online
Verwijderd schreef op dinsdag 27 oktober 2009 @ 11:14:
[...]

Geeftniet, vragen zijn altijd welkom. Alleen eerst zelf even wat (onder)zoeken kan nooit geen kwaad.
Nouja kwam meer omdat de hoogte van de schijven niet in de pricewatch staat. maar daar moet ik zelf wel een lijstje van kunnen maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dangerpaki
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 06-09 12:24
Phyt_ schreef op dinsdag 27 oktober 2009 @ 11:06:
[...]

hier kwam ik ook achter toen ik na een week gebruik de verpakking wilde weggooien :).
dit zorgt er bij mij wel voor dat hij niet meer irriteert in mijn oor door dat harde plastic.
zit perfect dat ding, niet in je oor maar een stukje bij de ingang zit hij.

ben er erg tevreden over. heb hem wel weer met HQ mode geinstalleerd en zonder mic adjustment mode (bug) :<
Ja heb de extra rubber ook maar volgens mij is die gewoon dezelfde maat.
Ik vraag me af of de mic volume een bug is of dat het hoort bij de HQ mode, ik kan me voorstellen dat de mic-volume automatisch wordt bijgesteld elke keer in de HQ mode zodat jouw geluid niet te hard of te zacht doorkomt bij de andere spelers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AllSeeyinEye
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 10-09 06:41

AllSeeyinEye

a.k.a. Oogje

blaat.

[ Voor 96% gewijzigd door AllSeeyinEye op 27-10-2009 12:24 . Reden: onjuiste info ]

EvaluationCopy schreef: [...] Audi-rijders zijn de nieuwe BMW-rijders. Petjes met een pak en dan zonder petje, maar in hart en nieren gewoon nog petjes. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aramdin
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 24-07-2024
Damn vond 46 euro al weinig bij gcshop. Laat mn bestelling gewoon rustig staan, iets om de volgende keer rekening mee te houden. Hmm kan ik mn CODMW2 preorder nog veranderen :)

Instagram / YouTube

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fatal Mind
  • Registratie: September 2007
  • Niet online
AllSeeyinEye schreef op dinsdag 27 oktober 2009 @ 11:42:
Voor de liefhebbers van Tekken 6, ik heb m zojuist besteld bij een eBay shop waar ik zeer goede ervaringen mee heb voor het bedrag van GBP 32,90 (€ 37,11) inclusief verzendkosten.
Linkje
Je linkje gaat naar de psp versie ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jap85
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 09-09 18:33
Dennis Lammers schreef op dinsdag 27 oktober 2009 @ 08:23:
Ik wil een PS3 kopen, maar niet teveel uitgeven :P
Hoe groot is de kans dat de PS3 Slim 250gb goedkoper wordt dan 315 euro?
Als je niet teveel wilt uitgeven en je iemand kent die nog op schiphol komt, de slim (120gb) is daar 249,-.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mace
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 27-08 12:20

mace

Sapere Aude

Ik vraag me af of mensen die op schiphol bij van die winkels werken ook door de douane moeten voordat ze naar hun werk kunnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AllSeeyinEye
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 10-09 06:41

AllSeeyinEye

a.k.a. Oogje

Fatal Mind schreef op dinsdag 27 oktober 2009 @ 11:56:
[...]

Je linkje gaat naar de psp versie ?
Je hebt gelijk, mijn fout. Heb die voor een familielid besteld. De PS3 versie (ook besteld) voor 46 euro...

[ Voor 43% gewijzigd door AllSeeyinEye op 27-10-2009 12:26 ]

EvaluationCopy schreef: [...] Audi-rijders zijn de nieuwe BMW-rijders. Petjes met een pak en dan zonder petje, maar in hart en nieren gewoon nog petjes. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Sandyman538 schreef op maandag 26 oktober 2009 @ 23:44:
[...]

GT5:P koop je al voor minder dan 20 euro, en dat is het spel zeker waard. Ik heb hem toevallig van de week weer eens uit de kast getrokken om nu uiteindelijk ook S7 en S10 challenge te halen en het is toch wel een heel gaaf spel.
Ik vind m de 20 euro ook wel dubbel en dwars waard :)
Ik probeer nu overal goud te halen. Op de S7 challenge heb ik goud gehaald, maar op die S10 challenge ben ik 4de geworden. Vanavond nog maar eens proberen (als Uncharted 2 nog niet binnen is...).
Mijn favoriete wagens zijn de getunede Dodge Viper en de S2000. De Ford GT40 LM Spec II verliest naar mijn idee veels te snel grip.

[ Voor 5% gewijzigd door SToRM666 op 27-10-2009 12:28 ]

PSN id: NL_SToRM

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sandyman538
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 22:56

Sandyman538

SandstorM [148839]

SToRM666 schreef op dinsdag 27 oktober 2009 @ 12:25:
[...]

Ik probeer nu overal goud te halen. Op de S7 challenge heb ik goud gehaald, maar op die S10 challenge ben ik 4de geworden. Vanavond nog maar eens proberen (als Uncharted 2 nog niet binnen is...).
Mijn favoriete wagens zijn de getunede Dodge Viper en de S2000. De Ford GT40 LM Spec II verliest naar mijn idee veels te snel grip.
Overal goud halen is inderdaad best pittig. In C lukt dat nog wel en in B op 1 na ook, maar dan A en S, die zijn echt pittig. S10 ben ik 2e geworden na een verre van perfecte race met de Mine's. Ligt echt heerlijk op de weg. Als ik die gewoon zonder de foutjes rij, dan wordt je daar lachend 1e. Ik heb meer moeite met die time trials en als je bv. alle auto's binnen 1 rondje moet inhalen.

Hattrick: playing IV.50
PSN: Sandyman

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SToRM666 schreef op dinsdag 27 oktober 2009 @ 12:25:
[...]

Ik vond het al super moeilijk om een nieuwe auto te kopen .. ik ben dan ook geen race fanaat. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is GT:P niet gewoon een verijdelde demo van GT5?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 27 oktober 2009 @ 12:58:
Is GT:P niet gewoon een verijdelde demo van GT5?
Mwah, een demo kan je het niet echt noemen, daar is het te groot voor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GG---77
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 05-07-2024
dangerpaki schreef op dinsdag 27 oktober 2009 @ 11:29:
[...]

Ja heb de extra rubber ook maar volgens mij is die gewoon dezelfde maat.
Ik vraag me af of de mic volume een bug is of dat het hoort bij de HQ mode, ik kan me voorstellen dat de mic-volume automatisch wordt bijgesteld elke keer in de HQ mode zodat jouw geluid niet te hard of te zacht doorkomt bij de andere spelers.
Had nog nooit van HQ mode gehoord! Hoe selecteer je die?

PSN id: GG--77

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

GG---77 schreef op dinsdag 27 oktober 2009 @ 13:23:
[...]
Als je de headset d.m.v. de USB-kabel aan je PlayStation 3 hangt hoort hij het volgens mij automatisch te doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dangerpaki
GG---77 schreef op dinsdag 27 oktober 2009 @ 13:23:
[...]

Dan moet je je officiele ps3 headset met je ps3 pairen dmv de usb poort die op de headset zelf zit, en niet die van de cradle of niet hoe je normaal een bluetooth headset pairt.. Dan selecteert de ps3 automatisch de HQ mode, en kan je ook OSD krijgen als je knoppen indrukt van de headset.

[ Voor 5% gewijzigd door dangerpaki op 27-10-2009 14:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oulewappeur
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 01-09 09:03

Oulewappeur

OmNomNom

Hey,

Ik ga zo mijn PS3 ophalen :D maar zit nog beetje te dubben over een headsetje, is er iets wat aan te raden is? of gaat mijn g35 werken erop?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Oulewappeur schreef op dinsdag 27 oktober 2009 @ 14:26:
Hey,

Ik ga zo mijn PS3 ophalen :D maar zit nog beetje te dubben over een headsetje, is er iets wat aan te raden is? of gaat mijn g35 werken erop?
Blaat!

[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 27-10-2009 14:43 . Reden: Verkeerde info! ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blitzkrieg
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 21:31

blitzkrieg

Whoop Whoop!

blitzkrieg schreef op maandag 26 oktober 2009 @ 13:40:
[...]

Volgens mij is die G35 toch virueel 7.1?
Daarvoor moet je dus drivers op de pc installeren, hij zal het dus volgens mij op de PS3 niet doen.

Die Precision gaming zal het wel doen, maar dan moet je wel een tulp ---> 3.5mm female jack verloop halen. :)
Zoals ik eerder al zei over die G35 headset. :)

Well, I ain't really drowning 'cause I see the beach from here

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Sandyman538 schreef op dinsdag 27 oktober 2009 @ 12:30:
[...]

Overal goud halen is inderdaad best pittig. In C lukt dat nog wel en in B op 1 na ook, maar dan A en S, die zijn echt pittig. S10 ben ik 2e geworden na een verre van perfecte race met de Mine's. Ligt echt heerlijk op de weg. Als ik die gewoon zonder de foutjes rij, dan wordt je daar lachend 1e. Ik heb meer moeite met die time trials en als je bv. alle auto's binnen 1 rondje moet inhalen.
Ik vind de moeilijkheidsgraad tussen de verschillende klasses soms ook niet echt kloppen en dan doel ik inderdaad ook op de events met time trials of het inhalen van alle auto's in 1 ronde. De gewone races zijn in alle klasses zeer goed te doen (op sommige S events na dan). Ik ga die Mine's Skyline trouwens ook nog eens proberen, aangezien ik gemerkt heb dat sommige wagens met ASM uitgeschakeld veel beter rijden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik weet dat het NIET nodig is, maar ik wil toch even kwijt dat ik de PS3 Slim 250 GB met Unch.2 net heb gekocht (Intertoys: 315 pleuro... bedankt!), de LG 32lf2500 net heb besteld via BCC en mede door SToRM666 en Sandyman538 toch wel zin heb in GT5:P met de G25, dus ook kopen gaat doen! 8)7
*PS3 spelen gaat* ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GG---77
dangerpaki schreef op dinsdag 27 oktober 2009 @ 14:18:
[...]
Dan moet je je officiele ps3 headset met je ps3 pairen dmv de usb poort die op de headset zelf zit, en niet die van de cradle of niet hoe je normaal een bluetooth headset pairt.. Dan selecteert de ps3 automatisch de HQ mode, en kan je ook OSD krijgen als je knoppen indrukt van de headset.
Bedankt! Ga ik vanavond gelijk proberen. Had ook nog geen OSD gezien }:O !
Is het een (groot) merkbaar verschil HQ en niet HQ

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KngfCnns
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 24-11-2024
Goh, lees net even alle reacties over Tekken. Veel gemengde meningen toch. Ik heb alle delen tot nog toe met veel plezier gespeeld, maar ik vind ook wel dat bij tekken 3 de serie zijn 'absolute' hoogtepunt had bereikt. (Tekken tag tournament op de ps2 was btw ook niet mis destijds! 8)) .

Wat ik wel onnodig vind zijn die extra open wereld spelmodes sinds Tekken 4. Alleen omdat fighting games niet zo uitgebreid zijn als andere genres voegen ze zo een nutteloze modus toe, waarin je in je eentje in een 3d wereld kan gaan vechten. (ziedaar het nut van trophies, wellicht een reden om deze modus toch te gaan spelen :X )

Anyway, over een paar dagen zal de eerste Tekken op de next gen console heus wel enige ontzettend veel tijd in beslag nemen en veel plezier op de bank met vrienden. :D.

PSN: llllIIIIllllIIIlIlI - Movies

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Zijn er nog Blu-Ray-liefhebbers in de zaal? De Matrix-trilogie bij Amazon.co.uk voor 17 pond plus verzendkosten. Alle films met NL ondertitels.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeDuifff
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 04-09 22:58
BatmanHorizon schreef op dinsdag 27 oktober 2009 @ 16:04:
Goh, lees net even alle reacties over Tekken. Veel gemengde meningen toch. Ik heb alle delen tot nog toe met veel plezier gespeeld, maar ik vind ook wel dat bij tekken 3 de serie zijn 'absolute' hoogtepunt had bereikt. (Tekken tag tournament op de ps2 was btw ook niet mis destijds! 8)) .

Wat ik wel onnodig vind zijn die extra open wereld spelmodes sinds Tekken 4. Alleen omdat fighting games niet zo uitgebreid zijn als andere genres voegen ze zo een nutteloze modus toe, waarin je in je eentje in een 3d wereld kan gaan vechten. (ziedaar het nut van trophies, wellicht een reden om deze modus toch te gaan spelen :X )
Inderdaad, met de Tekken 3 Beach Ball mode heb ik mijzelf vele uren vermaakt. Hoe lomp was dat :')
Force mode was daarintegen niet echt goed uitgewerkt en speelde ook niet makkelijk, imo.

Ben benieuwd hoe dit gaat worden, de versus potjes worden in ieder geval genieten d:)b

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedHat
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 09-09 17:16
Pfft. Wat ben ik blij. Normaal koop ik PS3 games gewoon. Zo heb ik al redelijk wat games aangeschaft. Over twee games heb ik nog twijvel of ik die moet aanschaffen of niet: Prototype & inFAMOUS. Prototype net even geprobeerd op de PC en die viel zwaar tegen. Het concept is zéér vet maar de uitwerking iets minder. Ben ik blij dat ik hem niet gekocht heb op de PS3. PS3 games zijn best duur. Heb het er ook graag voor over maar als je dan een 'miskoop' koopt dan voelt het altijd extra zuur :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lukin
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online
RedHat schreef op dinsdag 27 oktober 2009 @ 16:35:
Pfft. Wat ben ik blij. Normaal koop ik PS3 games gewoon. Zo heb ik al redelijk wat games aangeschaft. Over twee games heb ik nog twijvel of ik die moet aanschaffen of niet: Prototype & inFAMOUS. Prototype net even geprobeerd op de PC en die viel zwaar tegen. Het concept is zéér vet maar de uitwerking iets minder. Ben ik blij dat ik hem niet gekocht heb op de PS3. PS3 games zijn best duur. Heb het er ook graag voor over maar als je dan een 'miskoop' koopt dan voelt het altijd extra zuur :)
Tussen die twee is Infamous de betere keus. PS3 games hoeven niet heel duur te zijn als je in staat bent om te importeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aramdin
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 24-07-2024
Ik vond infamous persoonlijk geen r**t aan (en grafisch ook geen wonder), gelukkig kan je demo's downloaden :)

Instagram / YouTube

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dangerpaki
GG---77 schreef op dinsdag 27 oktober 2009 @ 15:21:
[...]

Bedankt! Ga ik vanavond gelijk proberen. Had ook nog geen OSD gezien }:O !
Is het een (groot) merkbaar verschil HQ en niet HQ
Verschil HQ is volgens mij met name dat de anderen wat beter kwaliteit geluid horen als jij praat. volgens mij doet ie dan ook iets aan noice cancelen door het microfoontje dat aan de buitenkant zit.
Heb zelf niet de non-HQ mode geprobeerd dus kan verder niet veel boeiends erover zeggen.

Over games: heb zelf ook zitten twijfelen over inFamous. Maar voorlopig ben ik nog zoet. En binnenkort valt PES2010 op de mat. Maar tot die tijd heb ik de online van KZ2 en LBP.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

aramdin schreef op dinsdag 27 oktober 2009 @ 16:56:
Ik vond infamous persoonlijk geen r**t aan (en grafisch ook geen wonder), gelukkig kan je demo's downloaden :)
Ik vond Infamous zeer vet. Oke, kwa graphics was het inderdaad niet het allermooiste spel. Maar het draait toch om de gameplay? En die was zeer goed vond ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oulewappeur

Oulewappeur

OmNomNom

blitzkrieg schreef op dinsdag 27 oktober 2009 @ 14:39:
[...]

Zoals ik eerder al zei over die G35 headset. :)
Helemaal niet gezien :O

Maar de G35 heeft de mogelijkheid om zowel 7.1 als gewoon stereo af te spelen.

Ach ik heb me PS3 nu, ga het gewoon proberen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!
ymmv schreef op dinsdag 27 oktober 2009 @ 16:34:
Zijn er nog Blu-Ray-liefhebbers in de zaal? De Matrix-trilogie bij Amazon.co.uk voor 17 pond plus verzendkosten. Alle films met NL ondertitels.
Hoewel ik ze alle 3 al op dvd heb is dit een wel heel erg aantrekkelijk aanbod...
Ik ga maar eens kijken op highdefdigest hoe de film daar aangeschreven staat (daar kijk ik altijd voor Blu-ray reviews) :) Ik heb vandaag ook Gothika binnen gekregen voor nog geen 9 pond van zavvi...
Lukin schreef op dinsdag 27 oktober 2009 @ 16:43:
[...]

Tussen die twee is Infamous de betere keus. PS3 games hoeven niet heel duur te zijn als je in staat bent om te importeren.
Ik had inFamous gratis :o
Zat namelijk bij een Bart Smit PS3 die ik voor dezelfde prijs zonder het spel doorverkocht heb. Ik heb m nog maar een klein stukje gespeeld, maar het leek me opzich best een goed spel :)

[ Voor 39% gewijzigd door SToRM666 op 27-10-2009 18:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Mocht iemand nog Brutal Legend willen kopen en toevallig een PS3 en 360 bezitten dan is het verstandig om nog even na te denken voor welke console je het spel gaat kopen.
De eerste DLC voor de game is tijdelijk (2 weken) GRATIS voor PS3-gebruikers, op de 360 gaat ie 400 MS-punten kosten.
http://kotaku.com/5390889...al-legend-dlc-free-on-ps3

"Ik heb een zak expected goals nog nooit een goal zien maken." - snmght

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Dan ga ik m sowieso maar even aanklikken. Wie weet koop ik m ooit nog wel eens uit de budgetbak :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xerox
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 20:14
Oh die wil ik zeker hebben! Alleen heb ik de voorwaarden van mijn CC nog steeds niet binnen dus kan hem niet bestellen :(
Maare, jij zegt wel met NL subs, maar dat is nergens te vinden op de site. Bij de comments staat er wel iets over NL subs, maar ook over dat de 3-disc (deze dus), alleen Engels voice+subs is.
Heb jij'm al besteld of heb je een verificatie?

PSN: Redrafted

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mace

mace

Sapere Aude

Kan je die DLCs ook gewoon downloaden zonder dat je het spel hebt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meelobee
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 22:39

Meelobee

¯\_(ツ)_/¯

mace schreef op dinsdag 27 oktober 2009 @ 21:15:
Kan je die DLCs ook gewoon downloaden zonder dat je het spel hebt?
Denk niet dat dat werkt, aangezien de DLC wordt toegevoegd aan de gamedata die al op je schijf zou moeten staan (als je de game wel hebt) Maar ik zou zeggen probeer het uit, en let us know ;) :)

Ryzen 7 7700X | ROG Strix B650-E Gaming Wifi | ROG Strix RTX 4070Ti | 32Gb GSkill RipJaws S5 | 980Pro 2Tb | Corsair RM850x Shift | Fractal Design North Black

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oulewappeur

Oulewappeur

OmNomNom

Heb nu een paar uurtjes doorgebracht op de PS3 en uncharted 2 gespeeld. Ik moet zeggen het is erg vermakelijk! Ook de humor in het spel is soms erg droog :D

Zometeen ff cod 4 spelen ^^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blitzkrieg

blitzkrieg

Whoop Whoop!

Oulewappeur schreef op dinsdag 27 oktober 2009 @ 18:13:
[...]

Helemaal niet gezien :O

Maar de G35 heeft de mogelijkheid om zowel 7.1 als gewoon stereo af te spelen.

Ach ik heb me PS3 nu, ga het gewoon proberen :D
Laat hier ff weten wat je G35 doet met de PS3, is altijd handig voor andere mensen.
Ik heb ook een poosje naar een 5.1/7.1 headset lopen kijken voor de PS3, maar ik heb toch maar een simpel 5.1 setje gekocht, ook leuk voor tijdens films.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aslanboy1905
  • Registratie: Juli 2009
  • Niet online
RedHat schreef op dinsdag 27 oktober 2009 @ 16:35:
Als je een miskoop heb gekocht (zeg ik dat goed lol?) dan ga je toch gewoon terug naar de winkel en zeg je dat het spel niet doet en van plan bent veranderd en dan een ander spel gaan kopen. Op de PC had ik zo iets onbewust meegemaakt. Ik kocht CS 1.6 maar toen ik de product key activeerde kwam er cs source maar die had ik al en je kan een product key maar 1 keer gebruiken, dus had ik nog een account met source. Ben ik terug naar de winkel gegaan en hebben ze me zonder problemen een nieuwe copy gegeven. Die werkte vervolgens wel en nu heb ik dus 1 steam account met source en 1.6 en 1 account met source.

Source + 1.6 is €45 geloof ik (goedkoper nu denk ik mjah) en ik had maar 15 euro betaald dus zeker 30 euro winst gemaakt ( winst kan je het eigenlijk niet noemen zie volgende zin :P). Ik zou die account verkopen maar nog steeds niet gedaan :P. Ik kon ook net zo goed gaan liegen en toch een copy krijgen. Wat ik wil zeggen is dat je ze heel snel kan bedriegen al heb ik het zelf niet gedaan.

AMD Ryzen 3700x | Asus X470-F Gaming | DDR4 16GB @ 3766C14 | Powercolor Red Devil RX 5700 XT

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sandyman538
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 22:56

Sandyman538

SandstorM [148839]

Al vaker door jou overgehaald TOCH maar weer wat te kopen. Ik had eigenlijk tegen mezelf gezegd om deze maand niets meer te kopen (Modern warfare 2 uitgezonderd). Maar zo'n aanbieding kun je niet laten liggen. Nog even op bol.com gekeken en daar zag ik hem voor 23 euro staan (dacht ik) maar dat was de dvd trilogie, de blu ray staat er gewoon op voor 50 euro. Dus tsja, toch maar weer besteld. Bedankt voor de tip dus!

En degene die die 5.1 headset wil kopen, mocht je het doen, laat dan even weten wat je er van vindt. Eigenlijk ben ik namelijk ook nog op zoek naar zoiets voor de late uurtjes.

Hattrick: playing IV.50
PSN: Sandyman

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LWaS
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 04-05-2024

LWaS

Dus.

Koel! Bedankt voor de tip, heb hem direct besteld! Incl. shipping voor +/- 20 euro :D
Burnedphoenix schreef op dinsdag 27 oktober 2009 @ 21:06:
[...]

Oh die wil ik zeker hebben! Alleen heb ik de voorwaarden van mijn CC nog steeds niet binnen dus kan hem niet bestellen :(
Maare, jij zegt wel met NL subs, maar dat is nergens te vinden op de site. Bij de comments staat er wel iets over NL subs, maar ook over dat de 3-disc (deze dus), alleen Engels voice+subs is.
http://www.dvd.nl/forum/showthread.php?t=59008

Hier staat ie in ieder geval bij ;)

[ Voor 41% gewijzigd door LWaS op 27-10-2009 23:07 . Reden: quote en reactie toegevoegd :) ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedHat
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 09-09 17:16
Hier kan ik een ongesealde spel echt niet terugbrengen helaas.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Zo te zien krijgt the "God of War-collection" aardig wat trophy's;
http://news.vgchartz.com/news.php?id=5686
38x Brons, 21x Zilver, 10xGoud en 2x Platinum (verdeeld over beide spellen).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeDuifff
aramdin schreef op dinsdag 27 oktober 2009 @ 16:56:
De demo van Infamous laat ook echt niet zien hoe het volledige spel is.

Ik vond eerlijk gezegd de demo ook geen reet aan. Uiteindelijk toch maar het spel gekocht en ik moet zeggen dat het zeker een toffe game is. Vooral de vrije keuzes tussen goed en slecht zijn leuk uitgewerkt. Verhaal is niet indrukwekkend, maar wel goed te volgen en leuk bedacht.

Check even wat filmpjes op bijvoorbeeld YouTube, maar laat je dus vooral niet alleen leiden door demo's :)
Just my two cents.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meelobee

Meelobee

¯\_(ツ)_/¯

OPSLAGHOND schreef op dinsdag 27 oktober 2009 @ 23:35:
Zo te zien krijgt the "God of War-collection" aardig wat trophy's;
http://news.vgchartz.com/news.php?id=5686
38x Brons, 21x Zilver, 10xGoud en 2x Platinum (verdeeld over beide spellen).
Kan niet wachten tot ie in de winkel ligt :)

Ryzen 7 7700X | ROG Strix B650-E Gaming Wifi | ROG Strix RTX 4070Ti | 32Gb GSkill RipJaws S5 | 980Pro 2Tb | Corsair RM850x Shift | Fractal Design North Black

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is er eigenlijk een demo van Uncharted 2? Heb laatst wel de demo van Bayonetta gespeeld en hoewel het een beetje verwarrend was scoort die laatste game wel in stijl.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M617573
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 22:00
Misschien is het al eerder behandeld, maar kon het zo snel niet vinden in dit topic. Ik zit, net als velen waarschijnlijk, met smart te wachten op CoD6:MW2. Nu vraag ik mij af hoe jullie setup is qua geluid. Als ik in teamverband speel, wil ik de speech functie gebruiken. Daarnaast wil ik ook het geluid van het spel horen.

Niet zo'n groot probleem: geluid over speakers, BT headset op voor speech. Nu wil het geval dat ik boven op een kamer zit, naast mijn dochter. Die vind al dat geknal vast niet gezellig, zo laat op de avond. Ik wil dus mijn geluid en de speech op een headset hebben.

Is dat uberhaupt mogelijk? Ik lees veel wisselende verhalen, maar nergens een duidelijke ja, of nee.

Hoe lossen jullie dit op?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeDuifff
Qoriox schreef op woensdag 28 oktober 2009 @ 07:48:
Misschien is het al eerder behandeld, maar kon het zo snel niet vinden in dit topic. Ik zit, net als velen waarschijnlijk, met smart te wachten op CoD6:MW2. Nu vraag ik mij af hoe jullie setup is qua geluid. Als ik in teamverband speel, wil ik de speech functie gebruiken. Daarnaast wil ik ook het geluid van het spel horen.

Niet zo'n groot probleem: geluid over speakers, BT headset op voor speech. Nu wil het geval dat ik boven op een kamer zit, naast mijn dochter. Die vind al dat geknal vast niet gezellig, zo laat op de avond. Ik wil dus mijn geluid en de speech op een headset hebben.

Is dat uberhaupt mogelijk? Ik lees veel wisselende verhalen, maar nergens een duidelijke ja, of nee.

Als het goed is kun je, na het aansluiten/aanzetten van je headset, Het 'Output Device' van je geluid zetten op 'Wireless Headset'. Dit weet ik alleen niet zeker!

Wel weet ik dat je zowel game-geluid & voice beiden over je speakers kan laten lopen, dus misschien andersom ook wel :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P.E.No.1
  • Laatst online: 31-10-2023
Verwijderd schreef op woensdag 28 oktober 2009 @ 07:37:
Is er eigenlijk een demo van Uncharted 2? Heb laatst wel de demo van Bayonetta gespeeld en hoewel het een beetje verwarrend was scoort die laatste game wel in stijl.
Er was een alleen een multiplayerdemo van Uncharted 2 maar deze kan je nu niet meer spelen.

PSN id: PENo1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SayWhatAgain!
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 10-09 16:20

SayWhatAgain!

I dare you, I double dare you!

Burnedphoenix schreef op dinsdag 27 oktober 2009 @ 21:06:
[...]

Ik heb m al een weekje staan en er staat echt op de achterkant Dutch tussen de subtitles. Dit is ook een handige site om even te checken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GG---77
Ik zit zelf nog te twijfelen over Modern Warfare 2. Nu lees ik eea over dat ze geen dedicated servers gaan gebruiken. Ik begrijp niet helemaal waar de ophef over gaat. En wat zijn de gevolgen voor de PS3 versie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blitzkrieg

blitzkrieg

Whoop Whoop!

GG---77 schreef op woensdag 28 oktober 2009 @ 10:02:
Ik zit zelf nog te twijfelen over Modern Warfare 2. Nu lees ik eea over dat ze geen dedicated servers gaan gebruiken. Ik begrijp niet helemaal waar de ophef over gaat. En wat zijn de gevolgen voor de PS3 versie?
Eigenlijk geen, voor de PS3 waren er voor COD4 en COD5 ook geen dedicated servers.
Nu zeg ik niet dat ik nooit lag had tijdens multiplayer, maar het was goed te doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P.E.No.1
  • Laatst online: 31-10-2023
blitzkrieg schreef op woensdag 28 oktober 2009 @ 10:04:
[...]

Eigenlijk geen, voor de PS3 waren er voor COD4 en COD5 ook geen dedicated servers.
Nu zeg ik niet dat ik nooit lag had tijdens multiplayer, maar het was goed te doen.
Je doet het een beetje voorkomen alsof je niet echt goed online kon. In mijn optiek was CoD4 namelijk zeer goed te doen en ik heb vele uren online gespendeerd met deze game. Ik heb echt zelden last gehad van lag. (tenzij veroorzaakt doordat de host er midden in een potje mee kapt)Dat si als het goed is afgelopen met het feit dat er host migration plaats gaat vinden als de host de connectie verbreekt. Dus dat zou goed moeten komen! Ik hoop dat dit voor MW 2 weer zo goed loopt online als MW1. Dat betekent weer heel wat uurtjes (lees daagjes) online met CoD.

PSN id: PENo1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blitzkrieg

blitzkrieg

Whoop Whoop!

P.E.No.1 schreef op woensdag 28 oktober 2009 @ 10:25:
[...]

Je doet het een beetje voorkomen alsof je niet echt goed online kon. In mijn optiek was CoD4 namelijk zeer goed te doen en ik heb vele uren online gespendeerd met deze game. Ik heb echt zelden last gehad van lag. (tenzij veroorzaakt doordat de host er midden in een potje mee kapt)Dat si als het goed is afgelopen met het feit dat er host migration plaats gaat vinden als de host de connectie verbreekt. Dus dat zou goed moeten komen! Ik hoop dat dit voor MW 2 weer zo goed loopt online als MW1. Dat betekent weer heel wat uurtjes (lees daagjes) online met CoD.
Het was ook zeer goed te doen, behalve in het begin, toen was er aardig wat lag, en tijdens de kerst waren de matchmaking servers overbelast, hierdoor duurde het soms 5 minuten voordat hij een game gevonden had.

Maar ik vermaak me nog steeds met CoD4.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wanneer wordt bekend gemaakt wat er elke week op PSN geknikkerd wordt voor Europa eigenlijk?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KngfCnns
Verwijderd schreef op woensdag 28 oktober 2009 @ 10:52:
Wanneer wordt bekend gemaakt wat er elke week op PSN geknikkerd wordt voor Europa eigenlijk?
Ik volg sinds vorige week deze playstation blog. Staat veel over updates over games en volgens mij ook de store update.

http://blog.eu.playstation.com/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kooj1980
  • Laatst online: 11-09 16:10
Voor de muis-toetsenbord-liefhebber:

De Frag FX v2 is in de aanbieding bij TheHut, voor 18,92 pond inclusief verzending. Dat is een eurootje of twintig en lijkt me goedkoop.

Ikzelf houd het overigens bij de controller, ik vind het eigenlijk nét niet kunnen, die Frag FX. Maar dat is een ander verhaal :)

PSN: Kooi1980 - Xbox Live: Kooister

Acties:
  • 0 Henk 'm!
DeDuifff schreef op woensdag 28 oktober 2009 @ 08:49:
[...]

Als het goed is kun je, na het aansluiten/aanzetten van je headset, Het 'Output Device' van je geluid zetten op 'Wireless Headset'. Dit weet ik alleen niet zeker!
Dat kan ja, maar die instelling geldt enkel voor het stemgeluid.

De beste oplossing lijkt mij om een hoofdtelefoon aan te sluiten op je tv/receiver en deze dan ook als je output device te zetten. Op deze manier hoor je de stemmen en het geluid van het spel door je hoofdtelefoon. Om zelf te kunnen spreken zou ik dan aanraden om een PlayStation Eye te gebruiken.

[ Voor 29% gewijzigd door SToRM666 op 28-10-2009 12:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GG---77
Please no flames maar in de faq staat mbt importeren het volgende: Ja! De games van de PS3 zijn regio onafhankelijk wat er op neer komt dat games waar ze ook gekocht zijn (New York, Tokio, Bombay), het altijd op je PS3 doen.

Is het dan zo dat als ik er een haal uit de USA en een vriend hier een spelletje haalt we gezamelijk online kunnen? Ik meen namelijk ooit gelezen te hebben dat dat niet gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verkoopcijfers benelux vorige week:

1 UNCHARTED 2 (PS3) SONY
2 PRO EVOLUTION SOCCER 2010 (PS3) KONAMI
3 WII SPORTS RESORT (Wii) NINTENDO
4 FIFA 10 (PS3) ELECTRONIC ARTS
5 MARIO & SONIC OP DE OLYMPISCHE WINTERSPELEN (Wii) SEGA
6 PROFESSOR LAYTON & THE DIABOLICAL BOX (DS) NINTENDO
7 FIFA 10 (X-BOX 360) ELECTRONIC ARTS
8 FIFA10 (PS2) ELECTRONIC ARTS
9 MARIO & SONIC OP DE OLYMPISCHE WINTERSPELEN (DS) SEGA
10 WII FIT (Wii)

Mooie lijst weer voor de PS3. Ben benieuwd waar Forza 3 volgende week op binenkomt. Ms is weer goed bezig met de reclames iig. Top Gear kijken op vrijdag was overladen met reclames voor de 360, forza 3 en lips.

Playstation 3 - PSN ID: Sw0pDiller | XBOX360 Premium - Gamertag: ZakkeWasser | DELL New Studio 17 laptop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpman
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 10-09 23:32
Kooj1980 schreef op woensdag 28 oktober 2009 @ 12:04:
Ikzelf houd het overigens bij de controller, ik vind het eigenlijk nét niet kunnen, die Frag FX. Maar dat is een ander verhaal :)
Waarom post je het hier dan. ;)

Ik heb zelf op dit moment ook een behoolijke hekel aan de Frag FX (en gelijke apparatuur) spelers. Ik ben juist voor FPS van de PC naar PS3 ovegestapt voor gelijke hardware en de eerlijkheid in game.

Stiekum hoop ik nog altijd dat Sony de Frag FX (en gelijk apparatuur banned), omdat ze bijvoorbeeld geen licentie hebben. Maar dat is utopie.

Straks moet je verplicht aan de Frag FX om enige kans te maken in de top 3 bij een FPS.

Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M a r c o
  • Niet online
GG---77 schreef op woensdag 28 oktober 2009 @ 13:16:
Please no flames maar in de faq staat mbt importeren het volgende: Ja! De games van de PS3 zijn regio onafhankelijk wat er op neer komt dat games waar ze ook gekocht zijn (New York, Tokio, Bombay), het altijd op je PS3 doen.

Is het dan zo dat als ik er een haal uit de USA en een vriend hier een spelletje haalt we gezamelijk online kunnen? Ik meen namelijk ooit gelezen te hebben dat dat niet gaat.
Er zijn volgens mij wel spellen die online regio gebonden zijn.
Dit verschilt dus per spel volgens mij.
Er zijn er iig ook genoeg waarbij dit geen enkel probleem is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mace

mace

Sapere Aude

Bayonetta wordt regiogebonden, dat is volgens mij het eerste spel waarbij dit gebeurt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dynamix
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 23:44
GG---77 schreef op woensdag 28 oktober 2009 @ 10:02:
Wat je hebt gelezen heeft alleen betrekking op de pc versie. Het server principe van de console heeft IW namelijk doorgezet naar de pc en daar zijn velen (waaronder ikzelf) pissed over...

On topic:

Iemand al Tekken 6 gespeeld? Ik heb zelf ook Tekken 3 helemaal grijs heeft gespeeld (voornamelijk met de opa Heihachi :P ) en ben echt enorm benieuwd naar deeltje 6.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GG---77
M a r c o schreef op woensdag 28 oktober 2009 @ 13:20:
[...]

Er zijn volgens mij wel spellen die online regio gebonden zijn.
Dit verschilt dus per spel volgens mij.
Er zijn er iig ook genoeg waarbij dit geen enkel probleem is.
Kan je dat ergens achterhalen? En hoe kan je dat herkennen?

@surineeslander: Wat is er zo'n nadeel aan? Begrijp nog steeds niet wat het verschil is dedicated en niet dedicated.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kooj1980
  • Laatst online: 11-09 16:10
Jumpman schreef op woensdag 28 oktober 2009 @ 13:18:
[...]

Waarom post je het hier dan. ;)
Ik twijfelde er ook over, maar in eerdere topics waren er volgens mij mensen op zoek naar een redelijke deal voor de Frag FX, veel beter dan dit wordt het niet denk ik :). En ach, we benne op de wereld om elkaar, om elkaar, te helpen nietwaar?

PSN: Kooi1980 - Xbox Live: Kooister

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeDuifff
Surineeslander schreef op woensdag 28 oktober 2009 @ 13:26:
[...]
Iemand al Tekken 6 gespeeld? Ik heb zelf ook Tekken 3 helemaal grijs heeft gespeeld (voornamelijk met de opa Heihachi :P ) en ben echt enorm benieuwd naar deeltje 6.
Tekken 6 komt aanstaande vrijdag pas in de winkels terecht. Ik betwijfel het dus zeer of iemand deze game al gespeeld heeft op zijn PS3.

Zelf ga ik hem waarschijnlijk wel direct halen, dus ik zal hier nog op terug komen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpman
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 10-09 23:32
DeDuifff schreef op woensdag 28 oktober 2009 @ 14:06:
[...]

Tekken 6 komt aanstaande vrijdag pas in de winkels terecht. Ik betwijfel het dus zeer of iemand deze game al gespeeld heeft op zijn PS3.

Zelf ga ik hem waarschijnlijk wel direct halen, dus ik zal hier nog op terug komen :)
Ik zag PS3 Tekken 6 gisteren al te koop bij Game Mania in Utrecht. De originele doosjes lagen al in de schappen, prijs weet ik niet meer.

Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KngfCnns
[...]

Idd vrijdag pas, maar het zou kunnen dat iemand hier zo gelukkig mag zijn geweest hem al in japan te hebben gespeeld. Daar is ie al maanden speelbaar in speelhallen ed. :P Maar ik denk dat niemand zo diehard is lol.

edit: ow, blijkbaar verkopen sommige winkels m weer is voor de releasedates...

[ Voor 6% gewijzigd door KngfCnns op 28-10-2009 14:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nohead
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 20:21

Nohead

PSN ID: Nohead

[...]

Tekken 6 is op veel plekken al te verkrijgen. FRS in Eindhoven lag ie al volop te koop. Foregames in Tilburg verkoopt em volgens mij ook al een aantal dagen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ritchie
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 11-09 07:46

Bedankt voor de tip! Besteld.

- NAC Breda -

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dynamix
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 23:44
GG---77 schreef op woensdag 28 oktober 2009 @ 13:43:
[...]

Kan je dat ergens achterhalen? En hoe kan je dat herkennen?

@surineeslander: Wat is er zo'n nadeel aan? Begrijp nog steeds niet wat het verschil is dedicated en niet dedicated.
In deze post wordt het goed uitgelegd en beargumenteerd.
[...]

Hmm, de laatste keer dat ik op mymemory.co.uk had gekeken stond de releasedatum op 27 oktober. Wist helemaal niet dat dit vooruit geschoven was :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!
mace schreef op woensdag 28 oktober 2009 @ 13:22:
Bayonetta wordt regiogebonden, dat is volgens mij het eerste spel waarbij dit gebeurt.
Niet waar. Dat gerucht is nooit officieel bevestigd. De Xbox 360-versie heeft een regiolock, niet de PS3-versie. Zie http://www.siliconera.com...-bayonetta-is-in-english/ voor de bevestiging.

Bayonetta is compleet in het Engels dus ook nog importvriendelijk. Zie screenshot:

Afbeeldingslocatie: http://www.daviddino.com/bayonetta02.jpg

Japanse reclame voor bayonetta:

Afbeeldingslocatie: http://cache.gawker.com/assets/images/9/2009/10/500x_bayonetta1underneath.jpg

Afbeeldingslocatie: http://cache.gawker.com/assets/images/9/2009/10/500x_bayonetta2underneath.jpg

[ Voor 45% gewijzigd door ymmv op 28-10-2009 14:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mace

mace

Sapere Aude

ymmv schreef op woensdag 28 oktober 2009 @ 14:31:
[...]

Niet waar. Dat gerucht is nooit officieel bevestigd. De Xbox 360-versie heeft een regiolock, niet de PS3-versie. Zie http://www.siliconera.com...-bayonetta-is-in-english/ voor de bevestiging.

Bayonetta is compleet in het Engels dus ook nog importvriendelijk. Zie screenshot:

[afbeelding]
Cool, nou dan wordt het maar importeren dan. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mindcrash
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 22-11-2019

mindcrash

Rebellious Monkey

Was het niet zo dat als je een PS3 game hebt uit een andere regio dat content uit de PS Store dan niet werkt met die game? Dus als je Bayonetta importeerd dat de bijbehorende DLC of updates dan niet samen willen werken met de geïnstalleerde game? (Zoiets had ik begrepen in combinatie met de US versie van de CE van Batman: Arkham Asylum)

[ Voor 15% gewijzigd door mindcrash op 28-10-2009 14:43 ]

"The people who are crazy enough to think they could change the world, are the ones who do." -- Steve Jobs (1955-2011) , Aaron Swartz (1986-2013)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Inanna
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 21-07 22:08
Dat klopt, maar niets let je om bijvoorbeeld een Japanse account aan te maken om daarmee de DLC binnen te halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KngfCnns
http://en.wikipedia.org/wiki/Tekken_(film)

http://www.imdb.com/title/tt0411951/

OMG, waarom. ;( :N

[ Voor 20% gewijzigd door KngfCnns op 28-10-2009 14:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
mindcrash schreef op woensdag 28 oktober 2009 @ 14:40:
Was het niet zo dat als je een PS3 game hebt uit een andere regio dat content uit de PS Store dan niet werkt met die game? Dus als je Bayonetta importeerd dat de bijbehorende DLC of updates dan niet samen willen werken met de geïnstalleerde game? (Zoiets had ik begrepen in combinatie met de US versie van de CE van Batman: Arkham Asylum)
De game zelf en eventuele updates/patches zullen op elke PS3 werken. Alleen voor DLC moet je een account aanmaken voor de PSN-store van de regio van je game. Verder moet je een manier vinden om te kunnen betalen (CC of prepaid kaarten)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knuppelhout
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
Kooj1980 schreef op woensdag 28 oktober 2009 @ 12:04:
Voor de muis-toetsenbord-liefhebber:

De Frag FX v2 is in de aanbieding bij TheHut, voor 18,92 pond inclusief verzending. Dat is een eurootje of twintig en lijkt me goedkoop.

dank voor de tip. ik speel toch zelden online, maar vind het heel erg storend om in een FPS als een soort houten klaas heel traag de hoek om te moeten draaien, vooral als je trappen oploopt voelt et mij allemaal veel te stijfjes.
ben benieuwd!

Canon 6D, canon 50mm 1.8 II,canon 70-200L f4, canon 28-135IS, canon 100mm 2.8L macro IS, speedlite 550EX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PearlPumpkin
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 05-10-2024
Qoriox schreef op woensdag 28 oktober 2009 @ 07:48:

Als je de sony headset in het oplaadstation doet, dan functioneert hij alleen als microfoon. Dus dan gaat het ook het stemgeluid over de speakers/koptelefoon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NinTeNdO_FrEaK
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 10-07-2024
knuppelhout schreef op woensdag 28 oktober 2009 @ 15:10:
[...]

dank voor de tip. ik speel toch zelden online, maar vind het heel erg storend om in een FPS als een soort houten klaas heel traag de hoek om te moeten draaien, vooral als je trappen oploopt voelt et mij allemaal veel te stijfjes.
ben benieuwd!
Mooie aanbieding van the hut. Alleen jammer dat deze versie nog met draad is, ik wacht liever op de draadloze versie die eraan komt.

Ps4/switch gamer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frenkovic
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 09-09 13:53
Meelobee schreef op dinsdag 27 oktober 2009 @ 21:19:
[Kan je de DLC ook downloaden als je het spel zelf nog niet hebt?]

Denk niet dat dat werkt, aangezien de DLC wordt toegevoegd aan de gamedata die al op je schijf zou moeten staan (als je de game wel hebt) Maar ik zou zeggen probeer het uit, en let us know ;) :)
Dan moet je de dlc downloaden en "op achtergrond uitvoeren". Dan krijg je zo'n installatie ballonnetje in je menu. Dit moet je gewoon pas installeren NADAT je het spel gekocht hebt...

Of je download in de store geflagged wordt zodat je het altijd kan herdownloaden zou ik niet durven zeggen...

[ Voor 5% gewijzigd door Frenkovic op 28-10-2009 16:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djerror
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 29-08 20:57
ymmv schreef op woensdag 28 oktober 2009 @ 14:31:
[...]

Bayonetta is compleet in het Engels dus ook nog importvriendelijk.
mmm zat te kijken bij play-asia maar die shippen niet naar EU..nog andere goeie asian shops bekend die wel naar EU versturen?..Dacht ook eerst dat hij region-locked was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blu-fox
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 08-09 22:05
Yesasia.com, Renchi.com, Japanvideogames.com, Japangamestock.com onder andere.
Ik had laatst een mooie goedkope shop gevonden maar ik weet niet meer hoe die heet...

#FFTB #CRO validator Kingstaker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sn0wblind
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 23-07 21:54
Ik heb 'm op ebay gekocht voor 60euro incl shipping

de game is idd niet region locked en volledig engels.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meelobee

Meelobee

¯\_(ツ)_/¯

Frenkovic schreef op woensdag 28 oktober 2009 @ 16:33:
[...]

Dan moet je de dlc downloaden en "op achtergrond uitvoeren". Dan krijg je zo'n installatie ballonnetje in je menu. Dit moet je gewoon pas installeren NADAT je het spel gekocht hebt...

Of je download in de store geflagged wordt zodat je het altijd kan herdownloaden zou ik niet durven zeggen...
Ha! slim :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knuppelhout
  • Niet online
hoe bevalt demon's souls? hoor er vooral goede verhalen over maar ik zou graag weten of het de moeite waard is er naar op zoek te gaan gezien de soms moeilijker leverbaarheid.
Ik zou verwachten dat CoD 4 of 5 met het verschijnen van COD MW2 wat in prijs zouden dalen, ik vind eerlijk gezegd 30 euro best veel geld voor een niet al te nieuwe game. Maarja... ze zijn wel erg gaaf!

Canon 6D, canon 50mm 1.8 II,canon 70-200L f4, canon 28-135IS, canon 100mm 2.8L macro IS, speedlite 550EX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

knuppelhout schreef op woensdag 28 oktober 2009 @ 19:47:
hoe bevalt demon's souls? hoor er vooral goede verhalen over maar ik zou graag weten of het de moeite waard is er naar op zoek te gaan gezien de soms moeilijker leverbaarheid.
Ik zou verwachten dat CoD 4 of 5 met het verschijnen van COD MW2 wat in prijs zouden dalen, ik vind eerlijk gezegd 30 euro best veel geld voor een niet al te nieuwe game. Maarja... ze zijn wel erg gaaf!
Demons souls is een prachtgame. Heb m 2 x al uitgespeeld, ongeveer al 65 uur op zitten. In geen tijden zo beklemmend en bevredigend gespeeld als deze. Must buy voor rpg fans en ps3 bezitters naar mijn mening. Deze titel heeft ook enorm goed verkocht in de us.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op woensdag 28 oktober 2009 @ 23:09:
[...]Demons souls is een prachtgame. Heb m 2 x al uitgespeeld, ongeveer al 65 uur op zitten. In geen tijden zo beklemmend en bevredigend gespeeld als deze. Must buy voor rpg fans en ps3 bezitters naar mijn mening. Deze titel heeft ook enorm goed verkocht in de us.
Ik ben alweer bezig met Final Fantasy VII (22 uur).
Daarna wellicht toch deze game maar eens kopen. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yippie
  • Laatst online: 01-09 08:42
iBood heeft GH5 incl guitaar voor 59,95 + 5,95 verz. voor de komende 24u of zolang de voorraad strekt.

Afbeeldingslocatie: http://www.ibood.com/img/product/4307_Fo_hi_1256744293.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeDuifff
Voor de personen die Tekken 6 morgen voor een mooie prijs (in NL) hebben, moeten naar de Intertoys.

Samen met de kortingsbonnen (te vinden in de krantjes en geldig tot aankomende zondag!) betaal je ong. 46 euro!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marinus-Roro
  • Laatst online: 30-07 09:39
Even een vraag:
De playstation van mijn zoon is pas weggeweest voor RMA.
Nu heeft hij een toestel terug ontvangen, alleen blijft nu (in de rode) uitstand
de ventilator zachtjes doordraaien.
En volgens mij was dat bij de oude kast niet het geval. Maar dat weet ik
nu niet meer zeker.

Dus nu mij vraag: Hoort de vin nu wel of niet te draaien in de z.g slaapstand ?

Hoor graag uw ervaring.

All in one - touch desktop. *en de benodige overige spullen - anders looptieniet :-) *

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mace

mace

Sapere Aude

Dat gebeurt volgens mij alleen als je nog een controller aan het opladen bent ofzo.

Het hoort in ieder geval niet als je er niks aan hebt hangen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thaan
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 19:49
En zet Remote Play eens uit, dat zorgt er ook voor dat hij half aanblijft staan (wifi lichtje blijft dan ook branden).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M a r c o
  • Niet online
Marinus-Roro schreef op donderdag 29 oktober 2009 @ 09:25:
Even een vraag:
De playstation van mijn zoon is pas weggeweest voor RMA.
Nu heeft hij een toestel terug ontvangen, alleen blijft nu (in de rode) uitstand
de ventilator zachtjes doordraaien.
En volgens mij was dat bij de oude kast niet het geval. Maar dat weet ik
nu niet meer zeker.

Dus nu mij vraag: Hoort de vin nu wel of niet te draaien in de z.g slaapstand ?

Hoor graag uw ervaring.
Kan dat ook niet te maken hebben met die remote setting voor een PSP?
dan gaat hij ook niet helemaal "uit"

edit: ^^ what he said dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hillie
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 00:05

Hillie

Poepen = ultieme ontspanning

Na uitschakelen blijft 'ie misschien enige tijd actief nakoelen. Hoe lang duurt het voor de fan uitgaat? Zou dan met een paar minuten moeten gebeuren, gok ik zo.

Liefhebber van schieten en schijten. Ouwehoer en niet-evangelisch atheist.

Daniel36: Dat zeg ik(?) Nee, dat zeg ik niet, je hebt gelijk.

Pagina: 1 ... 15 ... 17 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Aanbiedingen plaatsen prima.

Melden dat je 'm besteld hebt, wat binnengekregen hebt of de aanbieding juist misgelopen bent of iets dergelijks is NIET nodig.
En voor wie het nog niet gedaan heeft, vul de polls even in.