Geef mij de naam van 1 goeie gameverfilming.
Goldeneye. Of was dat precies omgedraaid?sanderander schreef op maandag 26 oktober 2009 @ 12:40:
[...]
Silent Hill was goed. Tenminste, IK vond hem goed.sanderander schreef op maandag 26 oktober 2009 @ 12:40:
[...]
Verwijderd
Resident Evil vond ik opzich wel een lekkere wegkijk film. En .. misschien Doom?brambest schreef op maandag 26 oktober 2009 @ 12:44:
[...]
Goldeneye. Of was dat precies omgedraaid?
Meer weet ik er ook niet.
Lara Croft was wel aardig, beetje mindless knallen maar wel beter dan de gemiddelde Resident Evil of Uwe Boll rotzooi.
)
Als we het andersom gaan doen, (steengoede) games gebaseerd op films:
-Goldeneye
-Chronicles of Riddick, Escape from Butcher bay
-Batman: Arkham Asylum
Omgedraaid. (duh.brambest schreef op maandag 26 oktober 2009 @ 12:44:
Goldeneye. Of was dat precies omgedraaid?
-Goldeneye
[ Voor 63% gewijzigd door mace op 26-10-2009 12:59 ]
Grappig dat dit zo breed word uitgemeten in het nieuws... Wat is nu het voordeel van netflix tov de playstation videostore die ook al een jaar online is in de VS? Naar mijn idee had de Playstation in de VS al een heel breed aanbod van films en video's. Netflix komt daar dus naast?OPSLAGHOND schreef op maandag 26 oktober 2009 @ 11:52:
http://www.netflix.com/
Streaming filmdienst: DVD & Bluray verhuur.
De videostopre wordt volgend jaar ook uitgerold in de EU en vidzone (online muziek streamen) zou al dit najaar in de benelux worden uitgerold.
Playstation 3 - PSN ID: Sw0pDiller | XBOX360 Premium - Gamertag: ZakkeWasser | DELL New Studio 17 laptop
Shitzooi
wou net PS3 gaan kopen, waren er gisteren opeens 6 stuks verkocht van de combipack met Uncharted 2 en dus waren ze op
heb er wel 1 gereserveerd en die komt als het goed is morgen
maja had vandaag nog vrij dus denk kan ik mooi ff boel installeren enzo
Morgen t/m donderdag herkansingen.
Nog een vraagje over headset gebruik bij PS3.
Ik heb een logitech G35, zou deze gewoon moeten werken daarop?
If not so, dan heb ik nog een Precision gaming maar die gaat op normale 3.5mm aansluitingen, zou die dan werken (inclusief mic natuurlijk!)

If not so, dan heb ik nog een Precision gaming maar die gaat op normale 3.5mm aansluitingen, zou die dan werken (inclusief mic natuurlijk!)
Batman is zeker niet op een film gebaseerd, maar op de stripboek reeks.mace schreef op maandag 26 oktober 2009 @ 12:56:
Lara Croft was wel aardig, beetje mindless knallen maar wel beter dan de gemiddelde Resident Evil of Uwe Boll rotzooi.
[...]
Omgedraaid. (duh.)
-Goldeneye
Spielerei...
Verwijderd
Arkham Asylum is natuurlijk niet echt gebaseerd op een film, meer op een stripheld.mace schreef op maandag 26 oktober 2009 @ 12:56:
[...]
Omgedraaid. (duh.)
-Goldeneye
Owja, Doom heb ik gezien
Volgens mij is die G35 toch virueel 7.1?Oulewappeur schreef op maandag 26 oktober 2009 @ 13:12:
Daarvoor moet je dus drivers op de pc installeren, hij zal het dus volgens mij op de PS3 niet doen.
Die Precision gaming zal het wel doen, maar dan moet je wel een tulp ---> 3.5mm female jack verloop halen.
Well, I ain't really drowning 'cause I see the beach from here
Op verzoek;Verwijderd schreef op maandag 26 oktober 2009 @ 13:18:
[...]
Arkham Asylum is natuurlijk niet echt gebaseerd op een film, meer op een stripheld.
Owja, Doom heb ik gezienNu nog een pet.

"Ik heb een zak expected goals nog nooit een goal zien maken." - snmght
Verwijderd
Toe net weer Battlefield 1943 gespeeld, die game blijft vet. Wake Island is ook echt een geniale map!
[ Voor 52% gewijzigd door Verwijderd op 26-10-2009 13:44 ]
Zeg hou eens op, ik moet nog de hele middag werken! 's avonds kan ik pas weer gamenVerwijderd schreef op maandag 26 oktober 2009 @ 13:44:
Toe net weer Battlefield 1943 gespeeld, die game blijft vet. Wake Island is ook echt een geniale map!
Ik vond de verfilming van de Max Payne game ook erg matig.. Dit komt waarschijnlijk omdat het verhaal in de games zelf te geniaal voor woorden is..
[ Voor 20% gewijzigd door DeDuifff op 26-10-2009 14:15 ]
De games-top 10 van vorige week:
01 (03) [PS3] Uncharted 2: Among Thieves (Sony Computer Ent.)
02 (__) [PS3] Pro Evolution Soccer 2010 (Konami)
03 (02) [WII] Wii Sports Resort (Nintendo)
04 (01) [PS3] Fifa 10 (Electronic Arts)
05 (__) [WII] Mario & Sonic At Olympic Winter Games (Sega)
06 (05) [NDS] Professor Layton And Pandora's Box (Nintendo)
07 (04) [360] Fifa 10 (Electronic Arts)
08 (06) [PS2] Fifa 10 (Electronic Arts)
09 (__) [NDS] Mario & Sonic At Olympic Winter Games (Sega)
10 (09) [WII] Wii Fit (Nintendo)
01 (03) [PS3] Uncharted 2: Among Thieves (Sony Computer Ent.)
02 (__) [PS3] Pro Evolution Soccer 2010 (Konami)
03 (02) [WII] Wii Sports Resort (Nintendo)
04 (01) [PS3] Fifa 10 (Electronic Arts)
05 (__) [WII] Mario & Sonic At Olympic Winter Games (Sega)
06 (05) [NDS] Professor Layton And Pandora's Box (Nintendo)
07 (04) [360] Fifa 10 (Electronic Arts)
08 (06) [PS2] Fifa 10 (Electronic Arts)
09 (__) [NDS] Mario & Sonic At Olympic Winter Games (Sega)
10 (09) [WII] Wii Fit (Nintendo)
Staat gewoon maar 1 360 game in de Top 10, verbazingwekkend zeg (nog verbazingwekkender is dat er zoveel Wii games verkocht worden
).
Verwijderd
Ja, thuiswerken he.DeDuifff schreef op maandag 26 oktober 2009 @ 14:03:
[...]
Zeg hou eens op, ik moet nog de hele middag werken! 's avonds kan ik pas weer gamen

@ ymmv; zijn dat cijfers voor Europa, N-Amerika, Japan of wereldwijd?
En waar haal je ze vandaan?
Verwijderd
Nou, ik zou zeggen, doe je best!OPSLAGHOND schreef op maandag 26 oktober 2009 @ 11:14:
Netflix komt ook naar de PS3;
http://kotaku.com/5389731...flix-streaming-next-month
ps. kan het geneuzel met al die instellingen en accessoires een beetje minder?
Misschien kan er iemand elke vraag met betrekking tot de instellingen en accessoires op een site gooien zodat daarnaar verwezen kan worden?
Elke week komen dezelfde vragen voorbij en daarop reageren tig mensen met dezelfde reacties.
No offence, maar dit moet makkelijker en overzichtelijker kunnen.
Het is de NL top 10.OPSLAGHOND schreef op maandag 26 oktober 2009 @ 14:29:
@ ymmv; zijn dat cijfers voor Europa, N-Amerika, Japan of wereldwijd?
Er worden bijna altijd dezelfde Wii-games verkocht. De meeste mensen die een Wii kopen hebben geen enkel verstand van games en kopen daarom altijd dezelfde paar succesnummers: Wii Fit, Wii Sports en die akelige Mario/Sonic-games. Vergelijk dat 'ns met PS360-games die zelden langer dan een paar weken in de top tien blijven en elkaar continu afwisselen.McVirusS schreef op maandag 26 oktober 2009 @ 14:09:
Staat gewoon maar 1 360 game in de Top 10, verbazingwekkend zeg (nog verbazingwekkender is dat er zoveel Wii games verkocht worden).
De PS3 is goed vertegenwoordigd in de top 10 deze week.
3 x PS3
3 x Wii
2 x NDS
1 x PS2
1 x Xbox 360
[ Voor 18% gewijzigd door ymmv op 26-10-2009 14:35 ]
Als ik het kon had ik het gedaan, maar dan zou ik het hier ook niet vragen.
Niet echt een slimme reactie dus.
Verwijderd
Misschien dat ik of vanavond of morgen een kleine website maak met alle desbetreffende informatie.OPSLAGHOND schreef op maandag 26 oktober 2009 @ 14:42:
[...]
Als ik het kon had ik het gedaan, maar dan zou ik het hier ook niet vragen.
Niet echt een slimme reactie dus.
En kunnen we geen FAQ maken op het forum ergens?
[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 26-10-2009 14:45 ]
Je zou natuurlijk een verhaaltje kunnen maken, en dat door de topicstarter in de topicstart laten zetten.Verwijderd schreef op maandag 26 oktober 2009 @ 14:44:
[...]
Misschien dat ik of vanavond of morgen een kleine website maak met alle desbetreffende informatie.
En kunnen we geen FAQ maken op het forum ergens?
Edit: volgens mij is het juist de bedoeling dat de topicstart een soort van faq is, maar ieder keer word gewoon weer de oude topicstart met oude info gecopyed/past. (niet dat ik tijd heb om een nieuwe topicstart aan te maken hoor, ik kom bijna niet aan gamen toe
[ Voor 26% gewijzigd door blitzkrieg op 26-10-2009 14:50 ]
De topicstart is al zo lang en ik dacht al vaker te hebben gelezen dat ze die ook niet langer willen maken.
Een FAQ is waarschijnlijk nog de beste oplossing.
[edit] Helemaal top Vancent!
[edit] Helemaal top Vancent!
[ Voor 10% gewijzigd door OPSLAGHOND op 26-10-2009 14:52 ]
Verwijderd
Ik ben op het moment bezig om een FAQ te maken. Hij moet later op de dag wel klaar zijn.OPSLAGHOND schreef op maandag 26 oktober 2009 @ 14:49:
De topicstart is al zo lang en ik dacht al vaker te hebben gelezen dat ze die ook niet langer willen maken.
Jeeeeezes wat is Uncharted 2 een vette game zeg!
Lange tijd niet zo'n vette game-ervaring gehad. MGS4 was de laatste game waar ik zo van genoten heb. Baal gewoon van het feit dat de game een keer is afgelopen
.( Klein minpuntje is wel dat de AI soms niet echt bijster intelligent is....)Nou ja dan maar wachten op God Of War 3..
[ Voor 12% gewijzigd door P.E.No.1 op 26-10-2009 14:58 ]
PSN id: PENo1
Verwijderd
FAQ (Frequently Asked Questions)
Moet ik perse mijn systeem taal veranderen naar Engels om bijvoorbeeld Engelse spraak te krijgen?
Ja en nee, bij sommige games heb je de optie om de talen te veranderen (Uncharted 2) en bij andere games is dit niet mogelijk (Ratchet and Clank) en ben je dus verplicht om je systeem taal te wijzigen.
Kan ik door middel van een HDMI kabel mijn PlayStation 3 aansluiten op een PC Monitor?
Ja, dit kan gewoon worden gedaan. Echter moet de monitor wel over HDCP-ondersteuning beschikken. Dit kan meestal gevonden worden op de website van de fabrikant.
Kan ik dan ook het geluid door middel van bijvoorbeeld een AUX uitgang aansluiten op een geluidset?
Ja, dit kan gewoon worden gedaan.
Kan ik de harde schijf vervangen in de PlayStation 3 door een grotere?
Hoewel een PlayStation 3 eenvoudig van harde schijf kan wisselen, moet je wel even opletten wat betreft het type. Ten eerste, de PlayStation 3 gebruikt een 2,5” SATA HDD van 9,5 mm dikte. Dat betekent dat het apparaat een SATA (dus niet een IDE) harde schijf gebruikt. Zorg dat je zeker weet dat je het goede type HDD hebt, anders past hij fysiek niet. Let hier vooral op bij grotere schijven: deze zullen eerder 12,5 mm dik zijn in plaats van de 9,5 mm die de PS3 aan ruimte heeft. Ook is het aanbevolen een 5400/7200 RPM harde schijf te nemen.
Kan ik savegames downloaden en op mijn PlayStation 3 zetten??
Op sommige savegames zit lock en op sommige niet. Dit is dus een kwestie van uitproberen.
Kan ik een USB-Headset gebruiken op mijn PlayStation 3?
Kan ik gewoon het geluid door mijn boxen laten komen en toch mijn headset gebruiken?
Ja, dit kan je gemakkelijk instellen op je PlayStation 3. Dit doe je als volgt: Instellingen > Randapparatuurinstellingen > Instellingen audioapparaat. Hier krijg je een mooi menuutje waar je het invoer en uitvoer apparaat kan selecteren. Vervolgens nog even op Bevestigen drukken en klaar is kees.
Kan ik een ander kabeltje gebruiken voor mijn Officiële PlayStation Headset? Vind de mijne wel erg kort!
Ja, dit is gewoon mogelijk. Je kan bijvoorbeeld het kabeltje van de DualShock3-controller gewoon gebruiken.
Wat is het verschil tussen de PS3 Slim en de PS3 Fat?
Hier vind je een heleboel informatie over wat de verschillen nu exact zijn.
Kan ik import game gewoon spelen met mijn NL account? En moet ik dan ook mijn DLC in de US kopen of?
Je kunt een US game perfect spelen onder een NL account, ook je DLC kun je spelen onder een NL account.
Je moet de DLC echter kopen op een US account, dus als je een US game koopt. gewoon op je eigen account spelen. Als je DLC wilt even een US account aanmaken en met een pre-paid card de DLC kopen en downloaden, en daarna kun je deze gewoon op je NL account installeren en spelen.
Welke sites gebruiken jullie om games te importeren?
Hier kan je een heleboel informatie vinden over welke winkels de beste levertijden hebben etc.
Maakt het uit of ik een PAL of NTSC game koop?
Nee, de PlayStation 3 is met games regio vrij. Let echter wel op dat dit met films niet het geval is. Ook als je geen HDTV hebt kan je tegen de PAL/NTSC-problematiek aanlopen.
Ik heb geen/weinig mensen in mijn Friendslist, hoe krijg ik er snel meer?
- Ga naar http://psnfriends.ning.com/
- Aanmelden en inloggen.
- Join de GOT-PS3-clan --> http://psnfriends.ning.com/group/gotps3
- Hier staan zat mensen, alleen moet je ze wel handmatig invoeren via je PS3.
Als jullie nog handige dingen hebben die er in kunnen laat het even weten en dat zet ik het erin. Ook als er fouten in staan hoor ik het graag. Heb geprobeerd zoveel mogelijk vragen te beantwoorden.
Moet ik perse mijn systeem taal veranderen naar Engels om bijvoorbeeld Engelse spraak te krijgen?
Ja en nee, bij sommige games heb je de optie om de talen te veranderen (Uncharted 2) en bij andere games is dit niet mogelijk (Ratchet and Clank) en ben je dus verplicht om je systeem taal te wijzigen.
Kan ik door middel van een HDMI kabel mijn PlayStation 3 aansluiten op een PC Monitor?
Ja, dit kan gewoon worden gedaan. Echter moet de monitor wel over HDCP-ondersteuning beschikken. Dit kan meestal gevonden worden op de website van de fabrikant.
Kan ik dan ook het geluid door middel van bijvoorbeeld een AUX uitgang aansluiten op een geluidset?
Kan ik de harde schijf vervangen in de PlayStation 3 door een grotere?
Hoewel een PlayStation 3 eenvoudig van harde schijf kan wisselen, moet je wel even opletten wat betreft het type. Ten eerste, de PlayStation 3 gebruikt een 2,5” SATA HDD van 9,5 mm dikte. Dat betekent dat het apparaat een SATA (dus niet een IDE) harde schijf gebruikt. Zorg dat je zeker weet dat je het goede type HDD hebt, anders past hij fysiek niet. Let hier vooral op bij grotere schijven: deze zullen eerder 12,5 mm dik zijn in plaats van de 9,5 mm die de PS3 aan ruimte heeft. Ook is het aanbevolen een 5400/7200 RPM harde schijf te nemen.
Op sommige savegames zit lock en op sommige niet. Dit is dus een kwestie van uitproberen.
Kan ik een USB-Headset gebruiken op mijn PlayStation 3?
Kan ik gewoon het geluid door mijn boxen laten komen en toch mijn headset gebruiken?
Ja, dit kan je gemakkelijk instellen op je PlayStation 3. Dit doe je als volgt: Instellingen > Randapparatuurinstellingen > Instellingen audioapparaat. Hier krijg je een mooi menuutje waar je het invoer en uitvoer apparaat kan selecteren. Vervolgens nog even op Bevestigen drukken en klaar is kees.
Kan ik een ander kabeltje gebruiken voor mijn Officiële PlayStation Headset? Vind de mijne wel erg kort!
Ja, dit is gewoon mogelijk. Je kan bijvoorbeeld het kabeltje van de DualShock3-controller gewoon gebruiken.
Wat is het verschil tussen de PS3 Slim en de PS3 Fat?
Hier vind je een heleboel informatie over wat de verschillen nu exact zijn.
Kan ik import game gewoon spelen met mijn NL account? En moet ik dan ook mijn DLC in de US kopen of?
Je kunt een US game perfect spelen onder een NL account, ook je DLC kun je spelen onder een NL account.
Je moet de DLC echter kopen op een US account, dus als je een US game koopt. gewoon op je eigen account spelen. Als je DLC wilt even een US account aanmaken en met een pre-paid card de DLC kopen en downloaden, en daarna kun je deze gewoon op je NL account installeren en spelen.
Welke sites gebruiken jullie om games te importeren?
Hier kan je een heleboel informatie vinden over welke winkels de beste levertijden hebben etc.
Maakt het uit of ik een PAL of NTSC game koop?
Nee, de PlayStation 3 is met games regio vrij. Let echter wel op dat dit met films niet het geval is. Ook als je geen HDTV hebt kan je tegen de PAL/NTSC-problematiek aanlopen.
- Aanmelden en inloggen.
Als jullie nog handige dingen hebben die er in kunnen laat het even weten en dat zet ik het erin. Ook als er fouten in staan hoor ik het graag. Heb geprobeerd zoveel mogelijk vragen te beantwoorden.
[ Voor 25% gewijzigd door Verwijderd op 26-10-2009 18:26 ]
Het hele DLC vraagstuk m.b.t. import games komt nogal vaak voor. Dat is misschien handig om er in op te nemen.
- Aanmelden en inloggen.
- Aanmelden en inloggen.
Verwijderd
Ok, de nodige aanpassingen zijn gedaan. Als iemand nog meer input heeft hoor ik het wel.
Misschien iemand BF1943 vanavond?
[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 26-10-2009 15:40 ]
.... als je monitor HDCP ondersteuning heeft. Anders werkt het niet.Kan ik door middel van een HDMI kabel mijn PlayStation 3 aansluiten op een PC Monitor?
"I had a problem, I solved it with regular expressions. Now I have two problems". That's shows a lack of appreciation for regular expressions: "I know have _star_ problems" --Kevlin Henney
Verwijderd
HDMI bezit altijd over HDCP dacht ik? DVI moet wel een HDCP-ondersteuning hebben. Am I wrong?Creepy schreef op maandag 26 oktober 2009 @ 15:40:
[...]
.... als je monitor HDCP ondersteuning heeft. Anders werkt het niet.
Verwijderd schreef op maandag 26 oktober 2009 @ 15:12:
Nee, dit kan helaas niet. Op savegames zit namelijk een lock.
EvaluationCopy schreef: [...] Audi-rijders zijn de nieuwe BMW-rijders. Petjes met een pak en dan zonder petje, maar in hart en nieren gewoon nog petjes. :+
Geen idee, maar je hebt het in je FAQ niet specifiek over een HDMI ingang. Aangezien de HDMI video signalen gewoon compatible zijn met die van DVI zou ik er niet zomaar vanuit gaan dat HDMI automatisch ook HDCP betekent. Edit: gezien http://www.pioneer-rus.ru/nl/faq/986/5327/index.html kan je HDMI apparatuur hebben zonder HDCP ondersteuning.
Met een kabel die HDMI aan de ene kant heeft en aan de andere kant DVI kan je de boel ook aansluiten en werkt het zonder HDCP niet. Dus erbij vermelden in de FAQ dat je monitor HDCP moet hebben lijkt me geen overbodige melding.
Met een kabel die HDMI aan de ene kant heeft en aan de andere kant DVI kan je de boel ook aansluiten en werkt het zonder HDCP niet. Dus erbij vermelden in de FAQ dat je monitor HDCP moet hebben lijkt me geen overbodige melding.
[ Voor 30% gewijzigd door Creepy op 26-10-2009 15:46 ]
"I had a problem, I solved it with regular expressions. Now I have two problems". That's shows a lack of appreciation for regular expressions: "I know have _star_ problems" --Kevlin Henney
Ik heb een TV gehad waarvan de HDMI-aansluiting geen HDCP had maar de DVI-aansluiting juist wel.
Heeft er wel eens iemand een Logitech G25 (stuur) aangesloten gehad op zijn PS3? Ik merk dat bij GT5 prologue het stuur het weliswaar doet, maar dat de force feedback erg overdreven reageerd (als je slipt begint het stuur ontegenhoudbaar te draaien) en dat het stuur zoals ik gewend ben van de eigenlijk geen "tegengewicht" geeft. Spelen met de instellingen in GT5 prologue helpen niet of nauwelijks.
Iemand enig idee hoe het zo in te stellen dat het fatsoenlijk werkt?
Op SOMMIGE savegames zit een lock.Verwijderd schreef op maandag 26 oktober 2009 @ 15:12:
Nee, dit kan niet. Op savegames zit namelijk een lock.
BTW Waarom zit je aan een aparte FAQ te werken terwijl veel van de items in jouw lijst al in de topic-start zitten? Is het niet beter om de missende info daaraan toe te voegen?
[ Voor 21% gewijzigd door ymmv op 26-10-2009 15:52 ]
Verwijderd
Omdat we niet tot staat zijn die te veranderen? En hij een beetje outdated is? En er werd mij gevraagd of ik een FAQ kon maken. Dit heb ik dus gedaan. Als hij overbodig is mag hij ook net zo goed weer verwijderd worden.ymmv schreef op maandag 26 oktober 2009 @ 15:50:
[...]
Op SOMMIGE savegames zit een lock.
BTW Waarom zit je aan een aparte FAQ te werken terwijl veel van de items in jouw lijst al in de topic-start zitten?
De startpost is niet volledig, dus die moet worden aangepast of een FAQ waarin alles staat maken zodat ook in de startpost alleen een linkje naar de FAQ hoeft te staan.
@Vancant
om vragen te voorkomen kan je erbij zetten waar het ingesteld kan worden, bv instelling -> accessoires -> koptelefoon -> oid.
om vragen te voorkomen kan je erbij zetten waar het ingesteld kan worden, bv instelling -> accessoires -> koptelefoon -> oid.
PSN ID: Svennie-NL
Verwijderd
Ik zal dit inderdaad doen. Ik ben op dit moment alleen niet meer thuis. Dit zou dus moeten wachten tot vanavond.Svennie schreef op maandag 26 oktober 2009 @ 16:00:
@Vancant
Is dit misschien handig om naar toe te linken vanuit de startpost?
GOT PS3 FAQ
Edit: het stukje over DLC wat aangepast & link naar handleiding voor aanmaken van US account toegevoegd.
GOT PS3 FAQ
Edit: het stukje over DLC wat aangepast & link naar handleiding voor aanmaken van US account toegevoegd.
[ Voor 28% gewijzigd door Meelobee op 26-10-2009 16:41 ]
Ryzen 7 7700X | ROG Strix B650-E Gaming Wifi | ROG Strix RTX 4070Ti | 32Gb GSkill RipJaws S5 | 980Pro 2Tb | Corsair RM850x Shift | Fractal Design North Black
Weet iemand ook of er regiovrije PS3's zijn voor blu ray films.
Ik heb namelijk gehoord dat de PS3's in Hong Kong ook voor Blu-Ray regiovrij zijn, kan iemand dit bevestigen?
Ik heb namelijk gehoord dat de PS3's in Hong Kong ook voor Blu-Ray regiovrij zijn, kan iemand dit bevestigen?
Verwijderd
Hier heb je wat meer informatie.mace schreef op maandag 26 oktober 2009 @ 16:17:
Persoonlijk lijkt het me sterk.
Verwijderd
Wolverine, omdat de game niet adv van de film is gemaakt maar adv het character.sanderander schreef op maandag 26 oktober 2009 @ 12:40:
[...]
Niet waar.mace schreef op maandag 26 oktober 2009 @ 16:17:
Ok, niet om het een of het ander hoor, maar hoe weet je dit zo zeker?
Dit hoort zo he. Als jij in je auto 360 graden gaat spinnen op asfalt zal je stuur hoogstwaarschijnlijk ook gaan tollen. Je moet hem wel blijven vasthouden... Als je andere force-feedback stuur niets doet bij uitbreken/slippen is dáár wat mee aan de hand. Zoals de G25 het "doet" is het prima. En zó sterk vind ik de FF niet bij GT5P!rodie83 schreef op maandag 26 oktober 2009 @ 15:50:
Heeft er wel eens iemand een Logitech G25 (stuur) aangesloten gehad op zijn PS3? Ik merk dat bij GT5 prologue het stuur het weliswaar doet, maar dat de force feedback erg overdreven reageerd (als je slipt begint het stuur ontegenhoudbaar te draaien) en dat het stuur zoals ik gewend ben van de eigenlijk geen "tegengewicht" geeft. Spelen met de instellingen in GT5 prologue helpen niet of nauwelijks.
Nickname does not reflect reality
Die zin loopt niet helemaal lekker.Verwijderd schreef op maandag 26 oktober 2009 @ 15:12:
Op sommige savegames zit namelijk een lock. Dit is moet je dus gewoon uitproberen.
Verder is het misschien ook wel makkelijk om uit te leggen waar je dit kunt instellen. Anders heeft deze vraag mijns inziens ook niet veel nut.Verwijderd schreef op maandag 26 oktober 2009 @ 15:12:
Ja, dit kan je gemakkelijk instellen op je PlayStation 3.
Verder wel netjes gedaan. Iets meer afwisseling in zinsopbouw zou misschien wat vlotter lezen, maar dat terzijde.
4620 Wp PV ZZO 52° | VW Golf Variant 1.5 TSI '19
Omdat dit tegen de Blu-Ray-licentievoorwaarden gaat. Er is geen enkele fabrikant die hier een uitzondering op zal maken. Er wordt hier strenger opgelet dan bij DVDs.mace schreef op maandag 26 oktober 2009 @ 16:40:
[...]
Ok, niet om het een of het ander hoor, maar hoe weet je dit zo zeker?
Ik doe wel mee, add me even op PSN en vertel me wanneer je het gaat spelen dan doe ik mee.Verwijderd schreef op maandag 26 oktober 2009 @ 15:39:
Ok, de nodige aanpassingen zijn gedaan. Als iemand nog meer input heeft hoor ik het wel.
Is het zo dat een download (van bijvoorbeeld een demo) op pauze gaat wanneer je een spel begint te spelen? Ik dacht dat dit alleen gebeurde wanneer je online gaat... Als ik namelijk een demo download en een demo speel dan gaat de download wel verder. Maar als ik een spel offline speel, dan gaat de download niet verder
naar mijn ervaring verschilt het per spel of het doorloopt.matz schreef op maandag 26 oktober 2009 @ 18:00:
Is het zo dat een download (van bijvoorbeeld een demo) op pauze gaat wanneer je een spel begint te spelen? Ik dacht dat dit alleen gebeurde wanneer je online gaat... Als ik namelijk een demo download en een demo speel dan gaat de download wel verder. Maar als ik een spel offline speel, dan gaat de download niet verder
Ik weet niet of er direct een verband zit tussen online of offline spellen.
Ik merk ook bij offline spellen dat hij soms stopt, maar misschien zijn dat dan wel weer spellen die op de achtergrond een verbinding met PSN openhouden voor stats ofzo.
Wellicht een vreemde vraag maar wat is de toegevoegde waarde van psnfriends als je de friends vervolgens allemaal nog handmatig moet toevoegen op de PS3?OPSLAGHOND schreef op maandag 26 oktober 2009 @ 15:35:
- Aanmelden en inloggen.
Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum
Ik vind dat eigenlijk niet nodig, zo super uitgebreid is het playstation instellingen menu nou ook weer niet, het is makkelijk te vinden.LuPo schreef op maandag 26 oktober 2009 @ 17:01:
Verder is het misschien ook wel makkelijk om uit te leggen waar je dit kunt instellen. Anders heeft deze vraag mijns inziens ook niet veel nut.
Verwijderd
Doe ik zo meteen.Lizardz schreef op maandag 26 oktober 2009 @ 17:26:
[...]
Ik doe wel mee, add me even op PSN en vertel me wanneer je het gaat spelen dan doe ik mee.
En ik heb de nodige aanpassingen gedaan bij de FAQ.
Je kunt er o.a. zien wie welke games heeft als diegene zijn/haar eigen pagina een beetje bijhoudt.Bor de Wollef schreef op maandag 26 oktober 2009 @ 18:03:
[...]Wellicht een vreemde vraag maar wat is de toegevoegde waarde van psnfriends als je de friends vervolgens allemaal nog handmatig moet toevoegen op de PS3?
Dus kun je kijken wie dezelfde games heeft als jij en diegene toevoegen, games die je niet hebt zul je niet spelen.
Je kunt er ook afspreken om met een groep 1 spel te gaan spelen of om samen te gaan trophy-hunten.
@ Vancent; Meelobee heeft al een aparte FAQ gemaakt http://b.zdclan.nl/GOTPS3/ps3_faq_index.htm, misschien is het handiger om alles wat je tegenkomt nu naar hem te sturen.Verwijderd schreef op maandag 26 oktober 2009 @ 18:27:
En ik heb de nodige aanpassingen gedaan bij de FAQ.
Dan hoeven we hier ook niet heen en weer te gaan in dit topic en hoeft de startpost niet onnodig lang te worden.
[ Voor 27% gewijzigd door OPSLAGHOND op 26-10-2009 18:45 ]
Zojuist voor £4,95 PS3 NBA 2K9 gekocht (plus £0,99 verzenden). Totaal dus voor € 6,48 (£4,95 + £0,99 = £5,94 x 1,10 = € 6,54 inclusief verzenden. Ik kan de game zeer aanraden als je van basketbal houdt, de top basketbal game van afgelopen jaar (NBA 2K10 is iets beter). Voor de paar keer dat ik de game speel haal ik NBA 2K10 wel bij de volgende aanbiedings ronde.
Meer leuke aanbiedingen: http://www.zavvi.com/offers/mega-monday.list?affil=BUYAT
Geldt alleen vandaag tot 00:00 uur (GMT). CC benodigd.
Meer leuke aanbiedingen: http://www.zavvi.com/offers/mega-monday.list?affil=BUYAT
Geldt alleen vandaag tot 00:00 uur (GMT). CC benodigd.
[ Voor 28% gewijzigd door Jumpman op 26-10-2009 22:10 ]
Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.
Verwijderd
Hallo,
Ik ben van plan de PS3 Slim 250 GB te kopen, en nu zag ik toevallig dat Castle Games ( http://www.castlegames.nl/Consoles/playstation_3/5291 ) deze al verkoopt i.c.m. AC2! Dit is precies wat ik wil, maar ik had gelezen dat dit pakket pas tegen december uit zou komen en AC2 zelf komt pas de 13e van november uit.
Ik kan voor de rest weinig vinden over releasedates en ik heb al een mailtje gestuurd naar CastleGames, maar nog steeds niks terug.
Weet iemand van jullie wanneer deze daadwerkelijk te verkrijgen is?
Alvast bedankt...
En ohja, ik ben van plan dit te bestellen:
Dat beeldscherm... Goede keus? Of zouden jullie iets anders aanraden? Hoor het ook graag als jullie bijvoorbeeld een ander 'racing wheel' aanraden!
Groeten

Edit: Zie nu ook dat ze bij Consoleshop de Uncharted 2 pack al verkopen, maar wederom, de AC2 pack nog niet...
http://www.consoleshop.nl/consoles/97/playstation-3.html
Ik ben van plan de PS3 Slim 250 GB te kopen, en nu zag ik toevallig dat Castle Games ( http://www.castlegames.nl/Consoles/playstation_3/5291 ) deze al verkoopt i.c.m. AC2! Dit is precies wat ik wil, maar ik had gelezen dat dit pakket pas tegen december uit zou komen en AC2 zelf komt pas de 13e van november uit.
Ik kan voor de rest weinig vinden over releasedates en ik heb al een mailtje gestuurd naar CastleGames, maar nog steeds niks terug.
Weet iemand van jullie wanneer deze daadwerkelijk te verkrijgen is?
Alvast bedankt...
# | Product | Prijs | Subtotaal |
1 | Colin McRae: Dirt 2, PlayStation 3 | € 42,50 | € 42,50 |
1 | LG 32LF2500 | € 399,- | € 399,- |
1 | Logitech G25 Racing Wheel | € 155,- | € 155,- |
1 | Sony Dualshock 3 Zwart, PlayStation 3 | € 44,- | € 44,- |
1 | Sony PlayStation 3 Slim 250GB Zwart | € 325,- | € 325,- |
Importeren | Totaal | € 965,50 |
Dat beeldscherm... Goede keus? Of zouden jullie iets anders aanraden? Hoor het ook graag als jullie bijvoorbeeld een ander 'racing wheel' aanraden!
Groeten
Edit: Zie nu ook dat ze bij Consoleshop de Uncharted 2 pack al verkopen, maar wederom, de AC2 pack nog niet...
http://www.consoleshop.nl/consoles/97/playstation-3.html
[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 26-10-2009 22:24 ]
Waarom wachten? Intertoys heeft nu een actie dat je 10% korting op een console krijgt. Daarmee koop je een 250GB PS3 met Uncharted 2 voor 315 euro.Verwijderd schreef op maandag 26 oktober 2009 @ 22:17:
Hallo,
Verwijderd
Ooh, dat is ook wel mooi, even bedenken of ik liever AC2 over een paar weken heb, of Uncharted 2 nu voor 35 Euro minder?ymmv schreef op maandag 26 oktober 2009 @ 22:24:
[...]
Waarom wachten? Intertoys heeft nu een actie dat je 10% korting op een console krijgt. Daarmee koop je een 250GB PS3 met Uncharted 2 voor 315 euro.
Jij weet trouwens niks over of 'ie al echt direct uit voorraad leverbaar is bij CastleGames?
Deze hebben we hier als tweede tv in huis. Hij is prima voor de ps3, helemaal niks mis mee.1080p werkt goed etc. Alleen is het niet echt een topper qua gemak van afstandsbediening voor tv kijken (maar dat terzijde)
Dat kun je beter Castle Games zelf vragen dan willekeurige posters op een forum.Verwijderd schreef op maandag 26 oktober 2009 @ 22:27:
[...]
Ooh, dat is ook wel mooi, even bedenken of ik liever AC2 over een paar weken heb, of Uncharted 2 nu voor 35 Euro minder?
Jij weet trouwens niks over of 'ie al echt direct uit voorraad leverbaar is bij CastleGames?
Verwijderd
Oke, bedankt voor het advies, dat gaat hem worden dus...BatmanHorizon schreef op maandag 26 oktober 2009 @ 22:32:
[...]
Deze hebben we hier als tweede tv in huis. Hij is prima voor de ps3, helemaal niks mis mee.1080p werkt goed etc. Alleen is het niet echt een topper qua gemak van afstandsbediening voor tv kijken (maar dat terzijde)en heeft hij slechts 2x HMDI aansluiting. Ik gebruik hem echter 90% van de tijd voor mijn ps3, en gamen en series/films bekijken kan op volle glorie ermee. Zeker geen slechte keus vind ik, eigenlijk een aanrader voor die prijs.
Keuze gemaakt, morgen dan maar naar de Intertoys voor PS3+U2, want als je slim winkelt kan je AC2 voor iets meer dan 35 Euro halen, dus dan heb ik ze allebeiVerwijderd schreef op maandag 26 oktober 2009 @ 22:27:
[...]
Ooh, dat is ook wel mooi, even bedenken of ik liever AC2 over een paar weken heb, of Uncharted 2 nu voor 35 Euro minder?
Bedankt
Buiten dat dit het verkeerde topic hiervoor is, groeten is ook niet nodig op het forum..
i7 9700k + Be-Quiet Dark Rock 4 Pro | Gigabyte Z390 Aorus Ultra | Gigabyte RTX5070Ti | Samsung 970 Pro 512GB + 860 EVO 1TB + 860 QVO 4TB | 2x8GB DDR4 3000Mhz | Seasonic Platinum 660W | Fractal Design R6 | Samsung Oddyssey G7 Neo | Edifier M60
Verwijderd
Als je niet opeens zoveel geld wilt uitgeven....: Een G25 komt echt niet tot zijn recht bij een spel als Dirt 2. Voor een G25 is maar 1 spel geschikt en dat is GT5:Prologue. Alle andere spellen zijn te arcade voor zo'n stuur, vind ik.Verwijderd schreef op maandag 26 oktober 2009 @ 22:17:
Hallo,
# Product Prijs Subtotaal 1 Colin McRae: Dirt 2, PlayStation 3 € 42,50 € 42,50 1 LG 32LF2500 € 399,- € 399,- 1 Logitech G25 Racing Wheel € 155,- € 155,- 1 Sony Dualshock 3 Zwart, PlayStation 3 € 44,- € 44,- 1 Sony PlayStation 3 Slim 250GB Zwart € 325,- € 325,- Importeren Totaal € 965,50
Verwijderd
Wat forums betreft ben ik ook een complete nitwit, sorry hiervoorSp33dFr34k schreef op maandag 26 oktober 2009 @ 22:40:
[...]
Buiten dat dit het verkeerde topic hiervoor is, groeten is ook niet nodig op het forum..

Maar ik koop deze met GT5 in de gedachte, vind Prologue nog te duur voor 40 wagens en 5 circuits!Verwijderd schreef op maandag 26 oktober 2009 @ 22:42:
[...]
Als je niet opeens zoveel geld wilt uitgeven....: Een G25 komt echt niet tot zijn recht bij een spel als Dirt 2. Voor een G25 is maar 1 spel geschikt en dat is GT5:Prologue. Alle andere spellen zijn te arcade voor zo'n stuur, vind ik.
[ Voor 0% gewijzigd door Verwijderd op 26-10-2009 22:49 . Reden: Spelfout ]
vanwege alle aandacht voor uncharted 2 dacht ik, laat ik uncharted 1 eens na 1,5 jaar van de plank pakken en een stukje spelen.
Ik kan wel begrijpen waarom men dit zo'n goed spel vind.
graphics zijn goed, verhaal begint wel leuk, en de AI lijkt goed in orde.
Toch is het niet zo direct mijn spel.
De nadruk ligt voor wat ik leuk vind te veel op het schieten.
terwijl ik het eerder voor het puzzelen, plaftormen en verhaal speel.
ik heb net chapter 4 klaar, dit was 1 en al shieten.
Ik ben ook nooit zo'n fan geweest van shooters ook.
misschien probeer ik nog enkele chapters, en anders helaas.
Ik ga binnenkort wel lekker bolts verzamelen bij ratchet and clank, of dragon age origins spelen.
Ik kan wel begrijpen waarom men dit zo'n goed spel vind.
graphics zijn goed, verhaal begint wel leuk, en de AI lijkt goed in orde.
Toch is het niet zo direct mijn spel.
De nadruk ligt voor wat ik leuk vind te veel op het schieten.
terwijl ik het eerder voor het puzzelen, plaftormen en verhaal speel.
ik heb net chapter 4 klaar, dit was 1 en al shieten.
Ik ben ook nooit zo'n fan geweest van shooters ook.
misschien probeer ik nog enkele chapters, en anders helaas.
Ik ga binnenkort wel lekker bolts verzamelen bij ratchet and clank, of dragon age origins spelen.
Kijkt hier soms niemand uit naar Tekken 6? Stiekem is dit toch de titel voor mij waar ik eigenlijk het meest naar heb uitgekeken. AC, R&C en uncharted heb ik dit jaar pas voor het eerst gespeeld, maar tekken! Dat gaat echt al jaren terug. Het mag dan wel een gewone vechtgame zijn, maar wel eentje die (voor mij) heel veel sentiment naar boven brengt
. Het was ook echt een playstation game, net als gran turismo bijvoorbeeld. (Vind het uit dat oogpunt een klein beetje jammer dat x360 m nu ook heeft, maar ach zo kunnen meer mensen er van genieten)..
Het lijkt wel een beetje of de game ondergesneeuwd raakt door alle toptitels die nu uitkomen, ook al vind ik dat Tekken juist wel een van de bekendste is! Eindelijk weer aan de slag met Heihachi, Yohimitsu, Marshall Law en al die anderen
Het lijkt wel een beetje of de game ondergesneeuwd raakt door alle toptitels die nu uitkomen, ook al vind ik dat Tekken juist wel een van de bekendste is! Eindelijk weer aan de slag met Heihachi, Yohimitsu, Marshall Law en al die anderen
Ik zit ook erg te twijfelen om hem te gaan halen. Toen ik klein was en nog een PSone had speelde ik altijd de demo van ik Tekken3 dacht ik. Daardoor brengt dat voor mij ook weer iets terug. Maar het is zo lang geleden dat ik het heb gespeeld, heb alle delen daarna gemist omdat ik sinds een maand pas een PS3 heb, en hem op de PS2 nooit heb gespeeld, dat ik niet weet of ik het nogsteeds leuk zal vinden. Is er iets bekend of er een demo van komt op PSN?BatmanHorizon schreef op maandag 26 oktober 2009 @ 23:07:
Kijkt hier soms niemand uit naar Tekken 6? Stiekem is dit toch de titel voor mij waar ik eigenlijk het meest naar heb uitgekeken. AC, R&C en uncharted heb ik dit jaar pas voor het eerst gespeeld, maar tekken! Dat gaat echt al jaren terug. Het mag dan wel een gewone vechtgame zijn, maar wel eentje die (voor mij) heel veel sentiment naar boven brengt. Het was ook echt een playstation game, net als gran turismo bijvoorbeeld. (Vind het uit dat oogpunt een klein beetje jammer dat x360 m nu ook heeft, maar ach zo kunnen meer mensen er van genieten)..
Tekken 6 is voor wat ik gezien en gelezen heb, volgens mij een beetje 'overrated'.
Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.
ik kijk heel erg uit naar tekken 6, ik hou echt van die game!!
You act like you've never seen a German U-boat in the jungle before
Verwijderd
Tekken gaat me altijd na een paar potjes weer tegenstaan en ik ben zo slecht in het uitvoeren van die combo's dat ik altijd verslagen word! En daarbij vind ik 46 euro teveel voor een beetje oppervlakkig vechten!
na tekken 3 is het nooit meer goed gekomen
GT5:P koop je al voor minder dan 20 euro, en dat is het spel zeker waard. Ik heb hem toevallig van de week weer eens uit de kast getrokken om nu uiteindelijk ook S7 en S10 challenge te halen en het is toch wel een heel gaaf spel.Verwijderd schreef op maandag 26 oktober 2009 @ 22:49:
[...]
Maar ik koop deze met GT5 in de gedachte, vind Prologue nog te duur voor 40 wagens en 5 circuits!
Hattrick: playing IV.50
PSN: Sandyman
Verwijderd
ik vond 4 ook nog dope op de ps2. Maar ik ga ook deel 6 halen. De graphics vallen zeer tegen vind ik. Street fighter 4 is voor mij nog steeds de beste fightinggame op dit moment op next gen.mace schreef op maandag 26 oktober 2009 @ 23:24:
na tekken 3 is het nooit meer goed gekomen
Verwijderd
Met dank aan de updates?Sandyman538 schreef op maandag 26 oktober 2009 @ 23:44:
[...]
GT5:P koop je al voor minder dan 20 euro, en dat is het spel zeker waard. Ik heb hem toevallig van de week weer eens uit de kast getrokken om nu uiteindelijk ook S7 en S10 challenge te halen en het is toch wel een heel gaaf spel.
Elke keer als ik het rijden zonder hulpmiddelen onder de knie had kwam er een update die de physics totaal veranderde, zodat ik overnieuw kon beginnen. Daarom ben ik gestopt met prologue en wacht ik nu op GT5 gewoon.
Verwijderd
Dit probleem had ik toen der tijd ook. Wanneer komt de game eigenlijk uit?Verwijderd schreef op dinsdag 27 oktober 2009 @ 07:56:
[...]
Met dank aan de updates?
Elke keer als ik het rijden zonder hulpmiddelen onder de knie had kwam er een update die de physics totaal veranderde, zodat ik overnieuw kon beginnen. Daarom ben ik gestopt met prologue en wacht ik nu op GT5 gewoon.
Ik zit nog steeds te twijfelen om te halen, SF2turbo is in mijn Snes het meest gespeelde spel (wellicht allertijden) maar twijfel omdat ik denk niet online veel zal gaan. En dan blijft er denk niet veel meer over.Verwijderd schreef op dinsdag 27 oktober 2009 @ 00:44:
[...]
ik vond 4 ook nog dope op de ps2. Maar ik ga ook deel 6 halen. De graphics vallen zeer tegen vind ik. Street fighter 4 is voor mij nog steeds de beste fightinggame op dit moment op next gen.
PSN id: GG--77
Verwijderd
GT5 is geplanned voor maart 2010 in Japan geloof ik. Met Europa en USA korte tijd later.
M'n G25 ligt geduldig in de berging te wachten.
M'n G25 ligt geduldig in de berging te wachten.
Ik wil een PS3 kopen, maar niet teveel uitgeven 
Hoe groot is de kans dat de PS3 Slim 250gb goedkoper wordt dan 315 euro?
Verwijderd
Klein, misschien tweedehands?Dennis Lammers schreef op dinsdag 27 oktober 2009 @ 08:23:
Ik wil een PS3 kopen, maar niet teveel uitgeven
Eigenlijk wil ik zoveel mogelijk korting hebben op de console zelf, al mijn huidige consoles heb ik altijd gehaald met goede aanbiedingen i.c.m geld terug acties van de fabrikanten of winkeliers.
De PS3 games koop ik wel via internet, internationaal, scheelt een heleboel geld heb ik al gezien!
De PS3 games koop ik wel via internet, internationaal, scheelt een heleboel geld heb ik al gezien!
Verwijderd
Misschien een optie om de 120gb dan te kopen of te importeren? Ik zou het anders ook niet weten? Misschien zou je eventueel ook gewoon nog de FAT kunnen kopen? Of wachten todat er een goede aanbieding komt?Dennis Lammers schreef op dinsdag 27 oktober 2009 @ 08:39:
Eigenlijk wil ik zoveel mogelijk korting hebben op de console zelf, al mijn huidige consoles heb ik altijd gehaald met goede aanbiedingen i.c.m geld terug acties van de fabrikanten of winkeliers.
No worries, dit is voor mij ook een must have. Nog een game om je in te maken..BatmanHorizon schreef op maandag 26 oktober 2009 @ 23:07:
Kijkt hier soms niemand uit naar Tekken 6? Stiekem is dit toch de titel voor mij waar ik eigenlijk het meest naar heb uitgekeken. AC, R&C en uncharted heb ik dit jaar pas voor het eerst gespeeld, maar tekken! Dat gaat echt al jaren terug. Het mag dan wel een gewone vechtgame zijn, maar wel eentje die (voor mij) heel veel sentiment naar boven brengt. Het was ook echt een playstation game, net als gran turismo bijvoorbeeld. (Vind het uit dat oogpunt een klein beetje jammer dat x360 m nu ook heeft, maar ach zo kunnen meer mensen er van genieten)..
Tekken 2 en 3 heb ik grijs gespeeld op mijn PSX. Ik kijk ook echt hier naar uit.
Ik weet niet of ik deze al gelijk ga kopen, maar hij komt er sowieso
Ik kan vanuit de UK een PS3 slim 250gb kopen incl. Killzone 2 (Platinum) en LittleBigPlanet (Platinum) en Days of the Dead en HDMI kabel voor 323 euro 317 euro en dat is inclusief verzending en belasting (UK hoort bij EU dus geen extra importbelasting ofzo..) Is dat een goede deal?
[ Voor 10% gewijzigd door Deezers op 27-10-2009 08:55 ]
Opvallend dat je klaagt over het schieten en zegt dat je meer voor het verhaal gaat, en daarna meldt dat je uitkijkt naar Ratchet & Clank. Dat bestaat voor 90% uit schieten. En het verhaal van (beide) Uncharteds is juist een van de sterkste punten.M a r c o schreef op maandag 26 oktober 2009 @ 22:50:
vanwege alle aandacht voor uncharted 2 dacht ik, laat ik uncharted 1 eens na 1,5 jaar van de plank pakken en een stukje spelen. Ik kan wel begrijpen waarom men dit zo'n goed spel vind. graphics zijn goed, verhaal begint wel leuk, en de AI lijkt goed in orde.
Toch is het niet zo direct mijn spel. De nadruk ligt voor wat ik leuk vind te veel op het schieten. terwijl ik het eerder voor het puzzelen, plaftormen en verhaal speel. ik heb net chapter 4 klaar, dit was 1 en al shieten.
Ik ben ook nooit zo'n fan geweest van shooters ook. misschien probeer ik nog enkele chapters, en anders helaas. Ik ga binnenkort wel lekker bolts verzamelen bij ratchet and clank, of dragon age origins spelen.
In mijn ogen is dit een prima deal.Dennis Lammers schreef op dinsdag 27 oktober 2009 @ 08:52:
Ik kan vanuit de UK een PS3 slim 250gb kopen incl. Killzone 2 (Platinum) en LittleBigPlanet (Platinum) en Days of the Dead en HDMI kabel voor 323 euro 317 euro en dat is inclusief verzending en belasting (UK hoort bij EU dus geen extra importbelasting ofzo..) Is dat een goede deal?
Verwijderd
Prima deal, "Ik zeg doen!"Dennis Lammers schreef op dinsdag 27 oktober 2009 @ 08:52:
Ok, duidelijk, thanks.ymmv schreef op maandag 26 oktober 2009 @ 17:15:
[...]
Omdat dit tegen de Blu-Ray-licentievoorwaarden gaat. Er is geen enkele fabrikant die hier een uitzondering op zal maken. Er wordt hier strenger opgelet dan bij DVDs.
Alleen twee problemen:Vampy719 schreef op maandag 26 oktober 2009 @ 10:25:
[...]
Heb de originele ps3 headset (bluetooth) voor 23 euro incl verzend kosten van play.com gehaald. Nou daar kan je geen miskoop voor doen toch! en hij werkt echt goed, en met standaardje er bij staat die nog mooi naast je ps3 ook
wil je hem opladen met de PS3 dan hangt de kabel ervoor (ten minste bij de slim) omdat je achter je PS3 geen USB poort hebt --> Erg Jammer!!
en Het oorstuk is veel te groot en oncomfortabel. Dat ding blijft een beetje bungelen en zit niet heel goed. Jammer want de geluidskwaliteit is wel goed. Wou per se de PS3 headset hebben. Dus moet nog verzinnen of met een of andere opzet stuk dat ding comfortabeler te krijgen is.
Ik heb de G25 nu ook enkele weken en die bevalt echt zeer goedVerwijderd schreef op maandag 26 oktober 2009 @ 22:17:
Als je er zeker van bent dat je de G25 wilt hebben dan kun je die het beste nu kopen, aangezien deze momenteel voor een goeie prijs aangeboden wordt en waarschijnlijk over enkele maanden bijna niet meer verkrijgbaar zal zijn.
PSN id: NL_SToRM
1e. Je kan gewoon stopcontact voeding met usb aansluiting gebruiken en dan laden hoef je ook aan ps3 te hangen en hij is altijd vol als hem nodig hebtdangerpaki schreef op dinsdag 27 oktober 2009 @ 09:45:
[...]
Alleen twee problemen:
wil je hem opladen met de PS3 dan hangt de kabel ervoor (ten minste bij de slim) omdat je achter je PS3 geen USB poort hebt --> Erg Jammer!!
en Het oorstuk is veel te groot en oncomfortabel. Dat ding blijft een beetje bungelen en zit niet heel goed. Jammer want de geluidskwaliteit is wel goed. Wou per se de PS3 headset hebben. Dus moet nog verzinnen of met een of andere opzet stuk dat ding comfortabeler te krijgen is.
2e.Inderdaad is het oortje niet de meest ideale zittende bluetooth oortje die ik heb gehad (mijn Plantronics Discovery 925 zit 10 x beter maar die ligt in de auto) maar dit is inderdaad goed op te lossen met ander rubbertje of goed de haak achter je oor te hangen.
Verder is het geluid gewoon super incombinatie met HQ instelling aan en de feedback op het scherm over accu status enzo is gewoon erg prettig.
Everything thats has a beginning has an end
Verwijderd
Dit probleem heb ik ook, ik krijg het oortje dan ook niet goed. Meestal doe ik toch alles via mijn boxen. Daar niet van, blijft lastig om dat ding goed te plaatsen. Misschien heb ik gewoon grote oren?Vampy719 schreef op dinsdag 27 oktober 2009 @ 10:09:
[...]
2e.Inderdaad is het oortje niet de meest ideale zittende bluetooth oortje die ik heb gehad (mijn Plantronics Discovery 925 zit 10 x beter maar die ligt in de auto) maar dit is inderdaad goed op te lossen met ander rubbertje of goed de haak achter je oor te hangen.
Ben alleen niet een goed rubbertje tegengekomen. Heb jij misschien nog iedeeen? Ik kan namelijk niet echt een twee drie iets vinden wat het beter zou maken.Vampy719 schreef op dinsdag 27 oktober 2009 @ 10:09:
[...]
1e. Je kan gewoon stopcontact voeding met usb aansluiting gebruiken en dan laden hoef je ook aan ps3 te hangen en hij is altijd vol als hem nodig hebt
Verder is het geluid gewoon super incombinatie met HQ instelling aan en de feedback op het scherm over accu status enzo is gewoon erg prettig.
Heb eerder last dat het oorstuk veel te groot is en dus niet diep genoeg in m'n oor komt. En dus steeds blijft uitvallen. Ben nog steeds bezig te bedenken hoe ik dat zou kunnen oplossen. Zou bijna een silicone afdruk van m'n binnenoor willen maken en deze zo bijwerken dat de headset eraan kan. Heb alleen de benodigde spullen niet zo bij de handVerwijderd schreef op dinsdag 27 oktober 2009 @ 10:13:
[...]
Dit probleem heb ik ook, ik krijg het oortje dan ook niet goed. Meestal doe ik toch alles via mijn boxen. Daar niet van, blijft lastig om dat ding goed te plaatsen. Misschien heb ik gewoon grote oren?
Heb het zo in gesteld dat ik alleen de mensen via het oortje hoor, en de game geluid gewoon via de boxen.
Ik heb ook een te groot oor, hij zweeft een beetje in mijn oorschelp maar als ik de haak beetje aan drukt blijft verder wel hangen en na paar min werk je niet eens meer dat er iets aan je oor hangt. Er zit trouwens wel in de verpakking nog een rubber ringetje, is deze een andere maat?
Je kan van die schuimpjes proberen die je bij van die goedkope koptelefoons krijgt?
Ik heb ook een te groot oor, hij zweeft een beetje in mijn oorschelp maar als ik de haak beetje aan drukt blijft verder wel hangen en na paar min werk je niet eens meer dat er iets aan je oor hangt. Er zit trouwens wel in de verpakking nog een rubber ringetje, is deze een andere maat?
Je kan van die schuimpjes proberen die je bij van die goedkope koptelefoons krijgt?
[ Voor 9% gewijzigd door Vampy719 op 27-10-2009 10:25 ]
Everything thats has a beginning has an end
Verwijderd
Zo vaak gebruik ik het oortje nou ook weer niet. Maar misschien is dit inderdaad een oplossing. Bedankt voor het advies.Vampy719 schreef op dinsdag 27 oktober 2009 @ 10:16:
[ Voor 38% gewijzigd door Verwijderd op 27-10-2009 10:29 ]
Is er eigenlijk een lijst met harde schijven die geplaatst kunnen worden in je PS3? Een lijstje dus met ondersteunde harde schijven. Ik weet dat het een 2,5" sata/sataII schijf moet zijn. Maar zijn daar nog beperkingen qua opslagformaat en/of merken?
Verwijderd
GOTFAQ PS3bertjeee schreef op dinsdag 27 oktober 2009 @ 10:58:
Is er eigenlijk een lijst met harde schijven die geplaatst kunnen worden in je PS3? Een lijstje dus met ondersteunde harde schijven. Ik weet dat het een 2,5" sata/sataII schijf moet zijn. Maar zijn daar nog beperkingen qua opslagformaat en/of merken?
Dit topic is gesloten.
Let op:
Aanbiedingen plaatsen prima.
Melden dat je 'm besteld hebt, wat binnengekregen hebt of de aanbieding juist misgelopen bent of iets dergelijks is NIET nodig.
En voor wie het nog niet gedaan heeft, vul de polls even in.
Aanbiedingen plaatsen prima.
Melden dat je 'm besteld hebt, wat binnengekregen hebt of de aanbieding juist misgelopen bent of iets dergelijks is NIET nodig.
En voor wie het nog niet gedaan heeft, vul de polls even in.