Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FeaR
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 07:10

FeaR

In GoT we trust

Juist ;)

Maar gaat nu niet heel vaak meer op. Meeste tv's zijn nu wel gewoon oké om mee te gamen. Natuurlijk hebben goedkopere tv's alleen vaak niet van die bergen software die films gewone TV mooi vloeiend moeten maken, maar voor gamen zijn dergelijke dingen toch niet nodig en dus geen ramp als je ze mist :)

Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dangerpaki
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 06-09 12:24
LogiForce schreef op zaterdag 24 oktober 2009 @ 02:25:
Mijn PS3 60GB is vorige week vrijdag (16-okt) overleden tot mijn spijt. Lens doorgebrand. Als ze die dingen eens weer van glas gingen maken :X
In tegenstelling doet mijn CD-Speler (Philips CD-604) het naar meer dan 20 jaar nog altijd alsof hij nieuw is. 8)7

Maar goed. Lens kapot. Maandag naar een bepaalde shop in Groningen geweest, laser unit gehaald (duur... 99 euro) en geen garantie. Maar de eigenaar van de shop was zo aardig om me te matsen maar wou de nieuwe laser unit dan wel zelf wel inbouwen (voor de prijs die daarbij hoort a 30 euro). Dus een vervangende voor de DOA laser unit die ik gekocht had. Ik blij maar...
Alleen nu moet ik tot 2/3 november wachten totdat hij nieuwe batch aan laser units heeft.

En had ik nu net Uncharted 2 gekocht }:O
Had NFS Shift nog niet uitgespeelt (Waarvoor ik speciaal een Logitech G25 stuur net had gekocht :/ ). GH5 niet, Rockband Beatles niet... en ga nog maar even door wat ik gekocht had. En nu verveel ik me dood :P

Maar goed, er zit niks anders op dan spelen en de PSP maar weer ter hand nemen. Mijn xBox 360 maakt me teveel lawaai om lekker naast te gamen. lol

Maar ik baal en zou graag Sony een draai om de oren geven. Tenminste diegene die heeft besloten plastic troep lenzen te gebruiken met zulke gevoelige nieuwe technologien. :(

Nou, dat moest ik even kwijt. Sorry voor de spam. hehe
Verder zou ik niet zonder mijn PS3 willen hoor ;)
En ik zit ook niet bepaalt op een slim te wachten met een 60gig ps3. :z
DOA???

staat voor Dead on Arrival. En volgens mij is de 60gb van jou al wel een hele tijd gebruikt. Dus is de term DOA niet van toepassing.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor
  • Registratie: Februari 2001
  • Nu online

Bor

Coördinator Frontpage Admins / FP Powermod

01000010 01101111 01110010

Voor de geïnteresseerden: ik zag dat Bionic Commando nu 9.99 kost bij de Free Record Shop. Het is zeker een leuke arcade action game voor die prijs :) Geen topper maar absoluut leuk om te spelen. Achievements included.

Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sandyman538
  • Registratie: Mei 2003
  • Nu online

Sandyman538

SandstorM [148839]

Dus een vervangende voor de DOA laser unit die ik gekocht had.
dangerpaki schreef op zaterdag 24 oktober 2009 @ 10:40:
[...]

DOA???

staat voor Dead on Arrival. En volgens mij is de 60gb van jou al wel een hele tijd gebruikt. Dus is de term DOA niet van toepassing.
Wel op zijn laser unit :P :>

Hattrick: playing IV.50
PSN: Sandyman

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkShadow
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 11-09 00:02
pythagorasABC schreef op zaterdag 24 oktober 2009 @ 00:11:
Bedankt voor de reacties!
Ik ben er nu van overtuigd om een HD Ready-TV te kopen. Maar nog even over "zware budget tv met een zeer slecht paneel", is het via specs (misschien maar een beetje) te vergelijken? Waar zou je dan op moeten letten? Beeldhelderheid, contrastverhouding, reactietijd, of nog iets anders?
Of toch gewoon naar de winkel gaan?
Naar de winkel gaan en kijken. Overigens weet ik niet hoe groot je het beeld wilt hebben. LCD schermpjes worden steeds goedkoper en zijn erg goed in kwaliteit. Je hebt een 24 inch tegenwoordig al voor rond de 250 euro.

Je kan ook een goedkope samsung plasma scoren, een vriend van mij heeft er een gekocht voor 400 euro, 42 inch hd ready plasma. Ik vind het beeld prima, voor dat geld mag je sowieso nergens over klagen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sandyman538
  • Nu online

Sandyman538

SandstorM [148839]

Inderdaad, hier heb je bijvoorbeeld al een 82 cm scherm voor 350 euro thuisbezorgd. Zelf heb ik zoiets als 2e tv en daar ook een PS3 op aangesloten, werkt prima.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Batman Arkham Asylum is weer leverbaar bij game.co.uk voor 23 pond. Incl verzendkosten is dat ongeveer 28 euro.

Ook leuk: Mini Ninjas bij play.com voor 23,50 euro. Ik heb gisteren Uncharted 2 uitgespeeld dus pak ik dit spel weer op.

Afbeeldingslocatie: http://www.comicbookbin.com/artman2/uploads/5/Mini_Ninjas_Cover_PS3-250px.JPG

[ Voor 9% gewijzigd door ymmv op 24-10-2009 11:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Maar ik baal en zou graag Sony een draai om de oren geven. Tenminste diegene die heeft besloten plastic troep lenzen te gebruiken met zulke gevoelige nieuwe technologien. :(
De lens is gewoon bolvorming stukje materiaal waar licht door heen schijnt. Dat zal net zo snel kapot gaan als de ruit waardoor je naar buiten kijkt. Plastic of Glas maakt echt geen verschil.

De lens is niet kapot, de laser wel. Een zogenaamde laserdiode: Wikipedia: Laser diode

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alex3305
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 22:33
...heel verhaal over kapotte lens/laser...
Waarom niet gewoon naar de winkel gegaan of Sony gebeld voor garantie? Proberen kan geen kwaad, toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LogiForce
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 06-06 22:29

LogiForce

The Black Whole

dangerpaki schreef op zaterdag 24 oktober 2009 @ 10:40:
[...]

DOA???

Ik had het over de nieuwe laserunit die ik gekocht had voor 99 euro. 8)7 En ja, PS3 is idd gekocht zomer 2007.
Verwijderd schreef op zaterdag 24 oktober 2009 @ 14:24:
[...]

De lens is gewoon bolvorming stukje materiaal waar licht door heen schijnt. Dat zal net zo snel kapot gaan als de ruit waardoor je naar buiten kijkt. Plastic of Glas maakt echt geen verschil.

De lens is niet kapot, de laser wel. Een zogenaamde laserdiode: Wikipedia: Laser diode
Dat is dan mijn fout. Want hij deed het nog dus vandaar dat ik meer dacht aan een afwijking in de lens. Want ik had gelezen dat de output sinds 3.00 en 3.01 firmwares te hoog was. En aangezien je met een laserstraal dingen ook kan smelten op zijn minst.

Dus ja, het blijft vreemd dat de originele diode dan alleen de laser diode kapot zou zijn. Als immers alles gepakt word behalve de 2de laag of hoger van een blu-ray schijf. :)
Dus de diode zou moeten werken zou je zeggen. Zonder diode geen laser om de schijf te lezen. ;)

ps. Ik weet heus wel wat een lens is en wat het doet. Simpele stof 1ste jaar natuurkunde. ;)
alex3305 schreef op zaterdag 24 oktober 2009 @ 15:23:
[...]

Waarom niet gewoon naar de winkel gegaan of Sony gebeld voor garantie? Proberen kan geen kwaad, toch?
Buiten garantie en had hem al open gehad om te kijken of het gewoon rook aanslag/stof was op de lens wat hem in de problemen bracht. Hij kon immers alleen de 2de laag van een dubbel laags blu-ray niet aan. ;)

[ Voor 86% gewijzigd door LogiForce op 24-10-2009 16:48 ]

In a time of universal deceit, telling the truth becomes a revolutionary act.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Evertt
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 22-08 23:26
Na lang de ps3 niet meer aan te hebben gehad. Heb ik maar Uncharted 2: Among Thieves gekocht.

In 1 woord geweldig. Ik heb nooit zo mooie game gezien. Alles is zo geweldig gemaakt de bewegingen de graphic en de gameplay. Ik kreeg het idee dat ik midden in een film aan het spelen ben.

Maar 1 min puntje dat is de Nederlandse stemmen wat een drama zeg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Th1x4nG
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 08-09 09:38
Hoi gang.

Daarstraks een PS3 250 GB gehaald. Er was geen bundel met een spel te zien, maar aangezien we toch al in de winkel stonden maar de Blu-Ray pack meegenomen. 349 voor PS3 250 GB, Blu-Ray remote, The Dark Knight 2-disc edition en X-Men Origins.

Al een hele nest demootjes gedownload, wil nu graag Motorstorm 1+2 ergens bestellen (of koop ik beter enkel de tweede?). zavvi.com is tamelijk goedkoop, the-hut gaat er nog enkele centimes onder in ponden, maar als ik dan op EUR klik bovenaan krijg ik ineens prijzen die niet volgens de wisselkoersen zijn, hoe komt dat? Valt gratis verzending dan weg of zo?

R7 5700X · 32 GB · RTX 3080 · PG279Q — M4 Mac Mini — M1 MacBook Air — Galaxy S23 — 65" G3 — DS415+ · 40 TB SHR — X1 PHEV 30e

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knuppelhout
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
zo, had bij mn ps3 80 gb wat spellen gekregen (2e hands dus), en die ik wat minder vond (LBP, midnight club, grid, granturismo) nu allemaal geruild tegen leuke games. Nu zit ik met een probeem: welke speel ik eerst? :P
uncharted, GTA4, burnout of hou ik het bij de ouwe killzone2 of metalgear??? guitar hero heb ook nog niet eens aangeraakt.

ik heb niet echt een punt met deze post, maar wàt een gave console is de ps3 tot nu toe zeg! en dan zit ik nog maar te spelen voor een ouwe breedbeeld CRT tv (wel een goeie, maar toch)... ik wou dat ik meer tijd had om te gamen soms!

[ Voor 4% gewijzigd door knuppelhout op 24-10-2009 21:25 ]

Canon 6D, canon 50mm 1.8 II,canon 70-200L f4, canon 28-135IS, canon 100mm 2.8L macro IS, speedlite 550EX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

PWM

Evertt schreef op zaterdag 24 oktober 2009 @ 21:15:
Na lang de ps3 niet meer aan te hebben gehad. Heb ik maar Uncharted 2: Among Thieves gekocht.

In 1 woord geweldig. Ik heb nooit zo mooie game gezien. Alles is zo geweldig gemaakt de bewegingen de graphic en de gameplay. Ik kreeg het idee dat ik midden in een film aan het spelen ben.

Je kan hem toch wel op UK zetten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tom
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

Tom

Bij Uncharted 1 moet je je PS3 op de taal instellen. Bij deel 2 zit het als het goed is in de opties (alleen als je game uit de UK komt zit er alleen Engels in).

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Leuke tip voor wie volgende week van plan is een PS3 aan te schaffen: Intertoys geeft van maandag t/m zaterdag 10% korting op hardware en 15% op software. De 250GB PS3 met Uncharted is weer een week lang voor 315 euro te bemachigen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Tom schreef op zaterdag 24 oktober 2009 @ 21:44:
Bij Uncharted 1 moet je je PS3 op de taal instellen. Bij deel 2 zit het als het goed is in de opties (alleen als je game uit de UK komt zit er alleen Engels in).
Yupp, je kunt dit wijzigen in het menu!
Het eerste wat ik gedaan heb. ;)
In het Engels klinkt het toch iets meer als een film. :9

"Ik heb een zak expected goals nog nooit een goal zien maken." - snmght

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Th1x4nG
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 08-09 09:38
Heb Motorstorm 1 en 2 dan maar besteld bij The Hut. Pa stond hier nogal snel met zijn CC.
€32 incl shipping voor beide, zal het me hopelijk niet beklagen. :)

R7 5700X · 32 GB · RTX 3080 · PG279Q — M4 Mac Mini — M1 MacBook Air — Galaxy S23 — 65" G3 — DS415+ · 40 TB SHR — X1 PHEV 30e

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tom schreef op zaterdag 24 oktober 2009 @ 21:44:
Bij 1 kan het ook in de instellingen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NinTeNdO_FrEaK
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 10-07-2024
Inderdaad, maar bij ratchet and clank kon dat bijv. niet (mischien dat je daarmee in de war was)

Ps4/switch gamer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Armada
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 04-09 23:14

Armada

-Wat wil je weten?-

Evertt schreef op zaterdag 24 oktober 2009 @ 21:15:
Het zal wel een schande zijn, maar ik vind hem het best in het Nederlands... :$

- I've run out of sick days, so I'm calling in dead - Xbox Live Gamertag PSN id

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Armada schreef op zondag 25 oktober 2009 @ 00:10:
[...]

Het zal wel een schande zijn, maar ik vind hem het best in het Nederlands... :$
Haha, nee ik vond t eigenlijk droger in het nederlands. Engels blijft natuurlijk beste, maar in nederlands was t gewoon soms zo drollig, dat daaar al om moest lachen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KngfCnns
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 24-11-2024
Voor degenen die het nog wel eens spelen (zoals ik :) ), er komt een grote update aan voor Fat Princess waarin het een en ander zal worden vernieuwd.

Het blijkt zelfs dat de besturing totaal gaat veranderen. Ook wordt de priest minder krachtig, de warrior wordt wat langzamer en nog wat veranderingen die de game wat meer in balans moet brengen. En voor degenen die hem nog niet hebben zal er (alweer?) een demo komen.

En het grootste nieuwtje is de nieuwe map 'New Pork'

Afbeeldingslocatie: http://ps3media.gamespy.com/ps3/image/article/102/1021929/NewPork2_inline_1252325177.jpg

Ziet er (qua formaat) wel heel anders uit dan de huidige maps van fat princess...

[ Voor 6% gewijzigd door KngfCnns op 25-10-2009 00:51 ]

PSN: llllIIIIllllIIIlIlI - Movies

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tot 60% korting op een aantal ps3 games bij amazon.co.uk. CLICK

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Evertt
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 22-08 23:26
PWM schreef op zaterdag 24 oktober 2009 @ 21:37:
[...]

Je kan hem toch wel op UK zetten?
Ja dat is ook gebeurd. De vertaling van de ondertitels is ook niet altijd even goed. Wat bij meer games zo is.

Je kan hem gewoon op english zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hemiparo
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online
Verwijderd schreef op zondag 25 oktober 2009 @ 09:43:
Tot 60% korting op een aantal ps3 games bij amazon.co.uk. CLICK
Thanks... alleen:

Important Message
The following items cannot be shipped to the addresses you selected. (Learn more.) You may either change the shipping addresses or remove the items by clicking Delete.

LEGO Batman: The Videogame (PS3) cannot be shipped to the selected address.
Lego Star Wars: The Complete Saga (PS3) cannot be shipped to the selected address.

Da's dan weer jammer...

Acties:
  • 0 Henk 'm!
hemiparo schreef op zondag 25 oktober 2009 @ 12:24:
[...]

Thanks... alleen:

Important Message
The following items cannot be shipped to the addresses you selected. (Learn more.) You may either change the shipping addresses or remove the items by clicking Delete.

Lego Star Wars: The Complete Saga (PS3) cannot be shipped to the selected address.

Da's dan weer jammer...
http://www.budgetgaming.nl/game-profile/lego+batman_PS3.html

http://www.budgetgaming.n...he+complete+saga_PS3.html

http://www.play.com/Searc...h&pa=search&go.x=0&go.y=0

Met de Pay.com-aanbieding ben je goedkoper uit dan met Amazon.co.uk als ze daar de verzendkosten en BTW bij rekenen.

Voor wie geinteresseerd is in Call of Juarez, die titel is vandaag extra goedkoop bij TheHut.com (19 pond incl verzendkosten)

[ Voor 23% gewijzigd door ymmv op 25-10-2009 12:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hemiparo schreef op zondag 25 oktober 2009 @ 12:24:
[...]

Thanks... alleen:

Important Message

Da's dan weer jammer...
Hmz Ja inderdaad :( Ik heb vaker games besteld bij amazon.co.uk, vreemd dat de ene game wel, en de ander weer niet naar Nederland verzonden wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EfBe
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online
Mn sixaxis begint het na 2.5 jaar een beetje op te geven geloof ik. Het linkerpookje is zo vaak in de 'forward' positie gedrukt (uiteraard nooooit met geweld! :+) dat het een beetje lam begint te worden (als in, het zakt eigenlijk vanzelf in de forward position). gelukkig zijn de ds3's tegenwoordig goedkoop, dwz in het buitenland. Echt niet normaal meer dat je in NL 2x de prijs van vgp betaalt (en dat is dus echt niet af te schuiven op 19% btw). Meteen gow collection ook maar gepre-ordered. :) Wel sneu voor mn 360, hij krijgt zo weinig te doen de laatste tijd.

Creator of: LLBLGen Pro | Camera mods for games
Photography portfolio: https://fransbouma.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 25 oktober 2009 @ 12:50:
[...]

Hmz Ja inderdaad :( Ik heb vaker games besteld bij amazon.co.uk, vreemd dat de ene game wel, en de ander weer niet naar Nederland verzonden wordt.
Dat komt omdat de games niet door amazon worden verkocht maar door een andere handelaar. Klik maar op lego dan zie je t. En sommige handelaren sturen niet buiten uk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor
  • Nu online

Bor

BatmanHorizon schreef op zondag 25 oktober 2009 @ 00:41:
Voor degenen die het nog wel eens spelen (zoals ik :) ), er komt een grote update aan voor Fat Princess waarin het een en ander zal worden vernieuwd.
Gaat dat een betaalde of gratis uitbreiding worden? Hoe is het eigenlijk met de Fat Princess community? Word dit spel nog steeds veel gespeeld of slinkt het aantal online spelers?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fietsbel
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Fietsbel

¯\_(ツ)_/¯

BatmanHorizon schreef op zondag 25 oktober 2009 @ 00:41:

En het grootste nieuwtje is de nieuwe map 'New Pork'

[afbeelding]

Ziet er (qua formaat) wel heel anders uit dan de huidige maps van fat princess...
Leuk om er weer eens een level bij te hebben! :)

39

Acties:
  • 0 Henk 'm!
EfBe schreef op zondag 25 oktober 2009 @ 12:51:
Mn sixaxis begint het na 2.5 jaar een beetje op te geven geloof ik. Het linkerpookje is zo vaak in de 'forward' positie gedrukt (uiteraard nooooit met geweld! :+)
ha grappig, mijn launch model SIXAXIS controller is ook ook aan het sterven. ook mijn linkerpookje doet raar en kraakt een beetje. Kan merken dat men mannetje een klein beetje naar recht beweegt zonder dat ik de controller aanraak. In Demon's Souls kan dat het verschil zijn tussen souls hebben of ze allemaal verliezen doordat je in een afgrond keilt. Ik speel dus vanaf heden die game enkel nog met de DS3.

Moet zeggen dat ik het wel snel vind dat die controller er de brui aan geeft. Mijn PS2 controllers hebben het allemaal 6 jaar uitgehouden en doen het nog steeds. Nu moet ik wel zeggen dat games als bijvoorbeeld super stardust HD een ware slijtage slag zijn voor je controllers want je ziet gewoon de sporen in het pookje staan. :9

pff deze maand was voor mij geen goedkope. Uncharted 2, Demon's Souls en Fallout3 GOTY gekocht. Gelukkig besloten Forza 3 nog ff niet te halen en eerst Tools Of destruction te willen uitspelen voordat ik met a Crack in Time begin. Enkel Modern Warfare 2 zal roet in het eten gooien volgende maand. Assasins Creed 2 zal even afwachten worden en brutal legend koop ik denk ik pas al ie in de uitverkoopbakken ligt. Demo was wel grappig overigens.

Playstation 3 - PSN ID: Sw0pDiller | XBOX360 Premium - Gamertag: ZakkeWasser | DELL New Studio 17 laptop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snippertje
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 21:58

Snippertje

Light up your life

Weet iemand hoe je de save van GT5:P overzet? Ik heb nu 2 savegames bij saves staan. Me oude en degene die hij automatisch aanmaakt. Als ik vervolgens die laatste wis, maakt hij automatisch weer een nieuwe :? Het lijkt wel alsof hij de oude niet herkent...

Ligt dit misschien aan het feit dat de oude savegame gemaakt is toen ik nog speelde met de disc? Ik speel nu namelijk via de gedownloade variant.

Discord kanaal: https://discord.gg/X3CqdTKd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marz01
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 05-09 15:33
EfBe schreef op zondag 25 oktober 2009 @ 12:51:
Mn sixaxis begint het na 2.5 jaar een beetje op te geven geloof ik. Het linkerpookje is zo vaak in de 'forward' positie gedrukt (uiteraard nooooit met geweld! :+) dat het een beetje lam begint te worden (als in, het zakt eigenlijk vanzelf in de forward position). gelukkig zijn de ds3's tegenwoordig goedkoop, dwz in het buitenland. Echt niet normaal meer dat je in NL 2x de prijs van vgp betaalt (en dat is dus echt niet af te schuiven op 19% btw). Meteen gow collection ook maar gepre-ordered. :) Wel sneu voor mn 360, hij krijgt zo weinig te doen de laatste tijd.
Bij welke site heb je de ds3 gekocht?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• itsoutthere
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 11-09 12:10

itsoutthere

The Truth

Snippertje schreef op zondag 25 oktober 2009 @ 14:09:
Weet iemand hoe je de save van GT5:P overzet? Ik heb nu 2 savegames bij saves staan. Me oude en degene die hij automatisch aanmaakt. Als ik vervolgens die laatste wis, maakt hij automatisch weer een nieuwe :? Het lijkt wel alsof hij de oude niet herkent...

Ligt dit misschien aan het feit dat de oude savegame gemaakt is toen ik nog speelde met de disc? Ik speel nu namelijk via de gedownloade variant.
ja deze zijn helaas niet uitwisselbaar...

Google Pixel 7 Pro - PSP PSVita PS2 PS3 PS4 PS5 - Retropie - Ikea Trådfri - Intel NUC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KngfCnns
  • Laatst online: 24-11-2024
Bor de Wollef schreef op zondag 25 oktober 2009 @ 13:33:
[...]

Gaat dat een betaalde of gratis uitbreiding worden? Hoe is het eigenlijk met de Fat Princess community? Word dit spel nog steeds veel gespeeld of slinkt het aantal online spelers?
Deze aankomende update, met alle genoemde verbeterpunten en nieuwe map, wordt gewoon gratis :9 . Ik speel Fat princess nog regelmatig en er zijn zat potjes met tegen de 32 spelers tegelijk in een spel. Ik speel wel alleen "Red de Princess", wat de meest gespeelde modus is. Die andere modes weet ik niet of ze ook zo bezet zijn.

De volledige lijst met verbeterpunten ziet er wel goed uit moet ik zeggen. link
Fietsbel schreef op zondag 25 oktober 2009 @ 13:39:
[...]

Leuk om er weer eens een level bij te hebben! :)
Idd, altijd leuk en nog eens gratis ook :) .

PSN: llllIIIIllllIIIlIlI - Movies

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 08:44

Chaoss

Moderator Spielerij

Professioneel boekemantsje

Gister die demo van Brutal Legend eens gedwonload en gepseeld, voor de verandering eens geen achterlijke korte demo (ook geen lange uiteraard).

En het is nog wel vermaklijk ook, grafisch best leuk en er zit iig genoeg humor in... gewoon melig dat niets aan die game serieus genomen is. lekker luchtig

PSN: Wanderer200 | Switch: Wanderer

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Die nieuwe reclames zijn allemaal erg leuk, ik heb deze alleen nog niet op t.v. gezien;
http://www.viddler.com/explore/sceablog/videos/635/
(Kan ook door Uncharted 2 komen trouwens :P)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snippertje
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 21:58

Snippertje

Light up your life

itsoutthere schreef op zondag 25 oktober 2009 @ 15:30:
[...]

ja deze zijn helaas niet uitwisselbaar...
Wtf... :( Moet ik dus weer helemaal opnieuw beginnen 8)7 Belachelijk eigenlijk, nou dan download ik wel een savegame, of heeft iemand hier er misschien nog 1?

Discord kanaal: https://discord.gg/X3CqdTKd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WasMachinator
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 03-12-2024

WasMachinator

I'll be back! =)

OPSLAGHOND schreef op zondag 25 oktober 2009 @ 16:16:
Die nieuwe reclames zijn allemaal erg leuk, ik heb deze alleen nog niet op t.v. gezien;
http://www.viddler.com/explore/sceablog/videos/635/
(Kan ook door Uncharted 2 komen trouwens :P)
het is een amerikaanse reclame campagne, dat is dus de reden dat we die hier niet zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SpeeDRaZoR3
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 08-09 11:39
BatmanHorizon schreef op zondag 25 oktober 2009 @ 15:34:
[...]

Deze aankomende update, met alle genoemde verbeterpunten en nieuwe map, wordt gewoon gratis :9 . Ik speel Fat princess nog regelmatig en er zijn zat potjes met tegen de 32 spelers tegelijk in een spel. Ik speel wel alleen "Red de Princess", wat de meest gespeelde modus is. Die andere modes weet ik niet of ze ook zo bezet zijn.

De volledige lijst met verbeterpunten ziet er wel goed uit moet ik zeggen. link
[...]

Idd, altijd leuk en nog eens gratis ook :) .
Wel leuk dat ze een map gratis toevoegen. Dacht dat ze het spel gingen uitmelken doordat je voor nieuwe maps moest gaan betalen. Moet nog steeds me 100 wins trophy halen. Dus na de patch weer goeie reden om te gaan spelen.

Awarded ranking titles will now never go down once earned.

Dit is wel een goeie verbetering. Snapte sowieso al niets van het ranking systeem. Maar nu ben ik tenminste niet elk potje weer een andere rank.

[ Voor 10% gewijzigd door SpeeDRaZoR3 op 25-10-2009 19:19 ]

PSN: speedrazor3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb een vraagje, hoe zit het nou met battlefield 1943?...
Is die alleen te downloaden? En is die gratis?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fist
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 11-09 21:20
BF 1943 is inderdaad alleen te downloaden, en is niet gratis. Weet de prijs niet uit mijn hoofd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 23:40
Battlefield1943.com » €12,99 ;)

The devil is in the details.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

eey thanks man, dat is een koopje voor zo een die-hard battlefield fan als ik O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor
  • Nu online

Bor

Battlefiel 1943 is leuk voor een poosje maar volgens mij loopt het aantal spelers al terug. Het zijn dezelfde bekende maps over and over again. Je mist teamplay op de PS3 in deze game. Leuk voor de prijs en zeker goed genoeg om een tijdje te overbruggen wanneer je op een spel wacht wat nog uit moet komen. Af en toe wel buggy overigens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• efgeha
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 18-02-2021

efgeha

trial and error

Verwijderd schreef op zondag 25 oktober 2009 @ 19:32:
[...]

eey thanks man, dat is een koopje voor zo een die-hard battlefield fan als ik O-)
en wat is jouw PSN I.D.?
ik speel nog al eens Battlefield 1943 (ook bad company trouwens) vandaar.

HP Pavilion dv9645

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• edwin04
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 08-09 21:40
het zal waarschijnlijk wel een keertje geplaatst zijn, maar met de uitermate lage dollarkoers wordt het steeds beter om de spullen in de US te kopen. komen de bestelde spullen nog een beetje langs de douane, of krijg je gelijk een naheffing? tot nu toe altijd bij amazon.co.uk besteld, maar die is ook niet meer de goedkoopste. maar iig geen gezeur omdat deze binnen de EU ligt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• giganielsie
  • Laatst online: 09-09 21:01
Even een vraagje over Guitar Hero,

Welke vinden jullie de beste?

Guitar hero World tour of Guitar Hero 5?

Of een andere?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willybubba
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 10-09 14:03

Willybubba

Nut up or shut up.

Guitar Hero Metallica. Maar ik denk dat je beter dit soort vragen in het Guitar Hero topic kunt stellen :P

"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time... like tears in rain... Time to die."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lizardz
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 11-09 15:30
Verwijderd schreef op zondag 25 oktober 2009 @ 19:24:
ik heb een vraagje, hoe zit het nou met battlefield 1943?...
Is die alleen te downloaden? En is die gratis?
Battlefield 1943 is zeker een goed spel voor zijn prijs. Jammer dat er maar 4 maps zijn maar verder is het net een normaal "retail" game.

Ben net weer opnieuw begonnen met Uncharted2, op verpletterend ( Crushing ) om nog eens wat schatten te vinden en wat trophies te behalen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mud.Starrr
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 16-07 08:17

Mud.Starrr

I shoot people for money

giganielsie schreef op zondag 25 oktober 2009 @ 21:47:
Even een vraagje over Guitar Hero,

Welke vinden jullie de beste?

Guitar hero World tour of Guitar Hero 5?

Of een andere?
5 zit absoluut beter in elkaar, werkt ook wat handiger als mensen ook ineens mee willen doen enzo.
Maar het belangrijkste blijft toch de muziek denk ik.
Kijk naar beide nummer lijsten, en kijk welke meer muziek in jou smaak heeft!.

Trouwfotografie.nl
dekunstvanfotografie.nl
Sony A7RIII | A9
Sigma: 17 F4.0 || Sony: 25 F1.4 GM | 35 F1.4 GM | 50 F1.2 GM | 85 F1.8 | 100-400 F4.5-5.6 GM
DJI: Mavic 2 Zoom

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oulewappeur
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 01-09 09:03

Oulewappeur

OmNomNom

Ik ga morgen een PS3 slim kopen met Uncharted 2.

Nu heb ik al een HDMI kabel gekocht van de week, maar ik ga hem aansluiten op mijn PC Monitor totdat ik een fatsoenlijke full HD tv heb. Ik heb de LG Flatron W2442PA en die heeft een audio uitgang.

Klopt het dus als ik mijn PS3 koppel aan mijn monitor via HDMI en ik lus de audio door naar mijn Z-Cinema en zet deze op de AUX uitgang dat het geluid dus via mijn z-cinema gaat?

En zijn er buiten de HDMI kabel nog andere dingen die niet standaard mee worden geleverd maar wel belangrijk zijn om de PS3 sowieso in gebruik te kunnen nemen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tom
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

Tom

Oulewappeur schreef op zondag 25 oktober 2009 @ 23:57:

Klopt het dus als ik mijn PS3 koppel aan mijn monitor via HDMI en ik lus de audio door naar mijn Z-Cinema en zet deze op de AUX uitgang dat het geluid dus via mijn z-cinema gaat?
Lijkt me wel :)
En zijn er buiten de HDMI kabel nog andere dingen die niet standaard mee worden geleverd maar wel belangrijk zijn om de PS3 sowieso in gebruik te kunnen nemen?
Veel tijd! Gezien de vette games die er de laatste tijd zijn uitgekomen of nog uitkomen eind dit jaar ;)
Maar serieus, verder is ie helemaal compleet, hooguit een 2e controller; al zijn er niet zo superveel spellen die je met z'n 2en kunt spelen. Een controller kun je ook een stuk goedkoper via het buitenland (Engeland ofzo) bestellen.

Have fun! Uncharted 2 is echt goed! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oulewappeur
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 01-09 09:03

Oulewappeur

OmNomNom

Veel tijd hahaha dat gaat een probleem worden :P Daarbij ook het geld voor de toffe games :P in iedergeval staat MW2 op de pre order voor de PS3, maar ook games als AC2 wil ik echt wel gaan spelen, maar alles op zijn tijd :D!

en had idd al gezien dat games in buitenland goedkoper zijn, dollarkoers is ook gunstig :D! (Ben zelf redelijk actief op ebay als koper :))

2de controller gaat voor mijn niet nodig zijn denk ik :)

[ Voor 7% gewijzigd door Oulewappeur op 26-10-2009 00:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aramdin
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 24-07-2024
Oulewappeur schreef op zondag 25 oktober 2009 @ 23:57:
Ik ga morgen een PS3 slim kopen met Uncharted 2.

Nu heb ik al een HDMI kabel gekocht van de week, maar ik ga hem aansluiten op mijn PC Monitor totdat ik een fatsoenlijke full HD tv heb. Ik heb de LG Flatron W2442PA en die heeft een audio uitgang.

Jip, heb het ook zo aangesloten (Samsung 24" met HDMI) totdat ik een keer een fatsoenlijke 42" ga kopen :)

Instagram / YouTube

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Even een vraagje, ik heb mijn beeldscherm nu aangesloten met HDMI en het werkt allemaal perfect. Maar nu wil ik mijn Z2300 boxen aansluiten zodat ik zowel geluid op mijn mac en op mijn ps3 heb. Bestaat hier een audio splitter voor of? Misschien handig om te weten maar er zitten interne boxjes in mijn beeldscherm.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• McVirusS
  • Laatst online: 18-08 16:56
Verwijderd schreef op maandag 26 oktober 2009 @ 08:28:
Even een vraagje, ik heb mijn beeldscherm nu aangesloten met HDMI en het werkt allemaal perfect. Maar nu wil ik mijn Z2300 boxen aansluiten zodat ik zowel geluid op mijn mac en op mijn ps3 heb. Bestaat hier een audio splitter voor of? Misschien handig om te weten maar er zitten interne boxjes in mijn beeldscherm.
Volgens mij zitten er aan de standaard kabel gewoon 2 audio-tulp plugjes (wit en rood). Als je daar een kabeltje/plugje voor haalt zou je volgens mij gewoon je Z2300 aan moeten kunnen sluiten.

Eventueel kan je ook nog optisch aansluiten maar denk niet dat je Z2300 dat ondersteunt?

Je kan sinds aangeven dat de PS3 ook audio verstuurt via een andere port.

[ Voor 5% gewijzigd door McVirusS op 26-10-2009 08:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

McVirusS schreef op maandag 26 oktober 2009 @ 08:42:
[...]

Volgens mij zitten er aan de standaard kabel gewoon 2 audio-tulp plugjes (wit en rood). Als je daar een kabeltje/plugje voor haalt zou je volgens mij gewoon je Z2300 aan moeten kunnen sluiten.

Eventueel kan je ook nog optisch aansluiten maar denk niet dat je Z2300 dat ondersteunt?

Je kan sinds aangeven dat de PS3 ook audio verstuurt via een andere port.
Ok, mijn bedoeling/plan was eigenlijk om het groene stekkertje (weet niet hoe het heet) op te delen in twee groene stekkertjes. Zodat ik zowel op mijn Mac als op mijn Playstation geluid heb. Dus als volgt:

Geluidset -> Groen -> Splitter -> 2x groen -> 1x groen -> Mac en 1x groen -> Playstation

Is dit mogelijk en bestaan zulke splitters?

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 26-10-2009 08:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uppie8374
  • Laatst online: 02-09 19:55

uppie8374

Sousousou

Ik ben momenteel in Japan en zie hier dat de playstatoin 3's een stuk goedkoper zijn dan in Nederland. Zou het problemen geven wanneer ik er een mee neem naar NL? Er staat op de doos dat het een regio 2 speler is, maar wat daar precies mee bedoeld wordt... met DVD's zijn zowel NL als Japan regio 2 volgens mij. Bij blu-rays zou ik het niet weten en spellen zijn regio vrij geloof ik.

Kan iemand hier meer duidelijkheid in verschaffen?

Rebuilding knowledge database

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EfBe
  • Niet online
marz01 schreef op zondag 25 oktober 2009 @ 14:31:
[...]

Bij welke site heb je de ds3 gekocht?
videogamesplus.ca, tezamen met GoW collection :)
Heb een donkerrode gekocht, weer eens wat anders.

@swopdark: inderdaad, de ps2 controllers werken nog altijd. Ik heb nog een ps2 controller, als 2e controller, maar die L2/R2 knoppen vind ik toch weer minder. In demon souls is het inderdaad nog lastiger zo. (en het is al lastig als Lullo Rozewater III met een rubberen zwaard en linnen harnas die lui te lijf te gaan. :))
Verwijderd schreef op maandag 26 oktober 2009 @ 08:48:
[...]
Ok, mijn bedoeling/plan was eigenlijk om het groene stekkertje (weet niet hoe het heet) op te delen in twee groene stekkertjes. Zodat ik zowel op mijn Mac als op mijn Playstation geluid heb. Dus als volgt:

Geluidset -> Groen -> Splitter -> 2x groen -> 1x groen -> Mac en 1x groen -> Playstation
Dat groene stekkertje is een 3.5mm Jack, male. Wat jij wilt is dat je kunt schakelen tussen de source (PS3/mac) en de output naar je speakersetje kunt sturen. hetzelfde probleem had ik met 2 pc's en 1 speakersetje.

Het hangt ervan af of je handmatig wilt ompluggen (dus wanneer je je mac wilt gebruiken dat je dan de kabel naar de mac omplugt zodat hij in de speakers zit) of via een kastje. een kastje is makkelijker ;). Ik heb bij conrad.nl de benodigde components gekocht. Je hebt eerst een kabel nodig van 3.5mm Jack FEmail (waar je groene stekkertje van de speakers ingaan) naar tulp (cinch), en 2 keer een kabel van de bron naar het kastje (1 kant tulp (cinch) en de andere kant 3.5 mm jack in mijn geval. In jouw geval zal dat 1 keer tulp-tulp (voor ps3) en 1 keer tulp - 3.5mm jack zijn (voor mac)).

kastje ertussen, dat schakelt tussen input van verschillende bronnen en 1 uitgang heeft (alles tulp). Conrad heeft er een aantal, alleen zijn hun URL 4 km lang, dus alleen het best. no: 350716 - 89. (foto/film/mp3 -> a/v toebehoren -> a/v schakelaar/verdeler categorie.

Succes!

[ Voor 58% gewijzigd door EfBe op 26-10-2009 09:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
uppie8374 schreef op maandag 26 oktober 2009 @ 08:51:
Ik ben momenteel in Japan en zie hier dat de playstatoin 3's een stuk goedkoper zijn dan in Nederland. Zou het problemen geven wanneer ik er een mee neem naar NL? Er staat op de doos dat het een regio 2 speler is, maar wat daar precies mee bedoeld wordt... met DVD's zijn zowel NL als Japan regio 2 volgens mij. Bij blu-rays zou ik het niet weten en spellen zijn regio vrij geloof ik.

Kan iemand hier meer duidelijkheid in verschaffen?
DVDs: NL(PAL) en Japan (NTSC) hebben dezelfde regio (2). Als je ze op een HDTV kijkt, speelt NTSC en PAL geen rol.
Blu-Rays: Japan zit in dezelfde regio als de VS. Europese kopieerbeschermde Blu-Rays kun je daarop niet afspelen.
Games: Alle PS3-games zijn regiovrij dus dat werkt allemaal. Je kunt er alleen geen Europese PS1-games op spelen.

Een Japanse PS3 kan geen PAL weergeven dus je moet een HDTV hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RnB
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 09:14

RnB

Verwijderd schreef op maandag 26 oktober 2009 @ 08:48:
[...]

Ik denk niet dat dat zo gaat lukken, vooral omdat het niet bestaat. :P
Ik gebruik ook een Z2300 voor zowel mijn laptop als voor mijn playstation en dat is dan gewoon wisselen steeds, niet super veel moeite.
Wat je nodig hebt om je set aan de PS te knopen is een female RCA naar female jack.
Weet even niet hoe het officieel heet, maar dat ding zat standaard bij je set. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

RnB schreef op maandag 26 oktober 2009 @ 09:08:
Ik denk niet dat dat zo gaat lukken, vooral omdat het niet bestaat. :P
Ik gebruik ook een Z2300 voor zowel mijn laptop als voor mijn playstation en dat is dan gewoon wisselen steeds, niet super veel moeite.
Wat je nodig hebt om je set aan de PS te knopen is een female RCA naar female jack.
Weet even niet hoe het officieel heet, maar dat ding zat standaard bij je set. :)
Ok, bedankt. Er bestaat ook niks van een schakelaar of zo? Dat je kan schakelen tussen het geluid-source?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NL_Scratch
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 10-09 14:12
Hoi allemaal.
Ik wil graag een microfoon kopen voor mijn ps3. Ik wil bewust geen headset(koptelefoon) inclusief microfoon want als ik dan de headset gebruik dan komen de stemmen uit de koptelefoon en dus moet de koptelefoon over je oren en da hoor ik het geluid van de game niet meer goed via mijn Z-5500 doordat je de koptelefoon over je oren hebt

Is het dus mogelijk om alleen een usb microfoon te kopen zodat anderen mij horen en ik de stemmen dan via de Z-5500 hoor?

[ Voor 5% gewijzigd door NL_Scratch op 26-10-2009 09:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• burgt
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 10-09 20:59

burgt

Starbass

uppie8374 schreef op maandag 26 oktober 2009 @ 08:51:
Ik ben momenteel in Japan en zie hier dat de playstatoin 3's een stuk goedkoper zijn dan in Nederland. ...
Kijk ook uit met de spellen in Japan, ik ben er pas ook geweest in de hoop er wat spellen te halen, de games in Japan zijn bijna allemaal alleen in de Japanse taal te spelen (zelfs geen engels).

Black Pearl - tribute to Pearl Jam klik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blitzkrieg
  • Nu online

blitzkrieg

Whoop Whoop!

NL_Scratch schreef op maandag 26 oktober 2009 @ 09:21:
Hoi allemaal.
Ik wil graag een microfoon kopen voor mijn ps3. Ik wil bewust geen headset(koptelefoon) inclusief microfoon want als ik dan de headset gebruik dan komen de stemmen uit de koptelefoon en dus moet de koptelefoon over je oren en da hoor ik het geluid van de game niet meer goed via mijn Z-5500 doordat je de koptelefoon over je oren hebt

Is het dus mogelijk om alleen een usb microfoon te kopen zodat anderen mij horen en ik de stemmen dan via de Z-5500 hoor?
Ja, dat is mogelijk, maar waarom haal je niet gewoon een Sony PS3 headset, het dopje zit wel in 1 oor, maar je hoort alles nog wel hoor.

Well, I ain't really drowning 'cause I see the beach from here

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NL_Scratch
klopt,

Maar ik vind 50 euro een beetje veel.
Voor iets meer koop ik dan ook weer Modern Warfare 2... en om nou gelijk beide te kopen is al weer 100 euro plus! dusja een usb microfoon koop je al voor paar euro!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blitzkrieg
  • Nu online

blitzkrieg

Whoop Whoop!

Het hoeft natuurlijk geen Sony headset te zijn, iedere bluetooth headset zou het gewoon moeten doen. Wat kosten die dingen tegenwoordig nog? 20 euro?

En volgens mij moet je die van Sony ook wel goedkoper als 50 euro kunnen vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NL_Scratch
blitzkrieg schreef op maandag 26 oktober 2009 @ 09:33:
Het hoeft natuurlijk geen Sony headset te zijn, iedere bluetooth headset zou het gewoon moeten doen. Wat kosten die dingen tegenwoordig nog? 20 euro?

En volgens mij moet je die van Sony ook wel goedkoper als 50 euro kunnen vinden.
ja oke daar heb je gelijk aan!:)
Ik ga vandaag wel even langs een telefoon zaak om is te kijken hoe duur die dingen zijn;)

greetz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

blitzkrieg schreef op maandag 26 oktober 2009 @ 09:33:

Hierzo, maar dan is de levertijd wel wat lang.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yeroen76
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 06-09 08:25
Verwijderd schreef op maandag 26 oktober 2009 @ 09:35:
[...]Hierzo, maar dan is de levertijd wel wat lang.
Of hierzo. Goedkoper en dan heb je m nog op tijd voor MW2.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xerox
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 07:30
Verwijderd schreef op maandag 26 oktober 2009 @ 09:35:
[...]

Hierzo, maar dan is de levertijd wel wat lang.
Of hier, is omgerekend €22,50. Ik had hem binnen een week binnen.

PSN: Redrafted

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NL_Scratch
jah klopt,

maar even voor de duidelijkheid..

Als ik een headset gebruik komen de stemmen via de headset?
Als ik een microfoon gebruik komen de stemmen via de boxen? (Z-5500)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

NL_Scratch schreef op maandag 26 oktober 2009 @ 09:41:
jah klopt,

Dat kan je volgens mij instellen op de ps3 zelf of de headset.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NL_Scratch
Verwijderd schreef op maandag 26 oktober 2009 @ 09:42:
[...]

Dat kan je volgens mij instellen op de ps3 zelf of de headset.
oke:)

zou zoiets goed moeten werken?
http://www.headsetwinkel....230-bluetooth-headset.htm

greetz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blitzkrieg
  • Nu online

blitzkrieg

Whoop Whoop!

NL_Scratch schreef op maandag 26 oktober 2009 @ 09:41:
jah klopt,

Nee, dat kun je gewoon instellen, op de ps3, het is net wat je wilt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja, dat zou gewoon moeten werken. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vampy719
  • Laatst online: 09-09 11:25
NL_Scratch schreef op maandag 26 oktober 2009 @ 09:29:
klopt,

Maar ik vind 50 euro een beetje veel.
Voor iets meer koop ik dan ook weer Modern Warfare 2... en om nou gelijk beide te kopen is al weer 100 euro plus! dusja een usb microfoon koop je al voor paar euro!
Heb de originele ps3 headset (bluetooth) voor 23 euro incl verzend kosten van play.com gehaald. Nou daar kan je geen miskoop voor doen toch! en hij werkt echt goed, en met standaardje er bij staat die nog mooi naast je ps3 ook :)

Everything thats has a beginning has an end

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blitzkrieg
  • Nu online

blitzkrieg

Whoop Whoop!

Vampy719 schreef op maandag 26 oktober 2009 @ 10:25:
[...]
en met standaardje er bij staat die nog mooi naast je ps3 ook :)
zit wel een iets te kort usb kabeltje bij vind ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

blitzkrieg schreef op maandag 26 oktober 2009 @ 10:32:
[...]
Zit wel een iets te kort USB kabeltje bij vind ik.
Dit vind ik persoonlijk ook. Maarja, meestal staat hij toch naast de PS3 en is hij meestal altijd vol.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vads
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 11-09 20:12
Vampy719 schreef op maandag 26 oktober 2009 @ 10:25:
[...]

Heb de originele ps3 headset (bluetooth) voor 23 euro incl verzend kosten van play.com gehaald. Nou daar kan je geen miskoop voor doen toch! en hij werkt echt goed, en met standaardje er bij staat die nog mooi naast je ps3 ook :)
Tijdje terug was er een Jabra bluetooth headsetje in de aanbieding voor 15 euro. Die heb ik toen gekocht en dat ding werkt prima!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als je een Ps3 slim koopt met 40 GB geheugen kan je dan zelf dat geheugen eruit halen en een nieuw geheugen erin zetten die veel groter is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op maandag 26 oktober 2009 @ 10:38:
Als je een Ps3 slim koopt met 40 GB geheugen kan je dan zelf dat geheugen eruit halen en een nieuw geheugen erin zetten die veel groter is?
PS3 slim heeft 120 GB of 250 GB. en ja, je kunt zelf de HD vervangen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja, dat kan. Je moet alleen wel opletten dat de harde schijf aan bepaalde voorwaarden moeten voldoen en die kan je volgens mij in de begin post terug vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sandyman538
  • Nu online

Sandyman538

SandstorM [148839]

Het is geen geheugen maar gewoon een harde schijf en die kun je inderdaad vrij makkelijk vervangen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Oke bedankt voor de antwoorden maar ik heb nog 1 vraagje, wat is het verschil tussen een Ps3 slim en een gewone Ps3?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 26 oktober 2009 @ 10:43:
Oke bedankt voor de antwoorden maar ik heb nog 1 vraagje, wat is het verschil tussen een Ps3 slim en een gewone Ps3?
Hier kan je wat meer informatie vinden van wat de verschillen zijn tussen de PS3 Slim en PS3 Fat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blitzkrieg
  • Nu online

blitzkrieg

Whoop Whoop!

Verwijderd schreef op maandag 26 oktober 2009 @ 10:37:
[...]

Dit vind ik persoonlijk ook. Maarja, meestal staat hij toch naast de PS3 en is hij meestal altijd vol.
Das waar, maar ik heb mijn PS3 in het tv meubel staan, met de linkerkant tegen de wand aan.
Als ik dan de usb kabel in de meest rechtse usb poort druk (60gig launch model), dan lukt het niet eens om de standaard netjes aan de rechterkant neer te zetten.

Nu kan ik natuurlijk de langere usb kabel gebruiken die standaard bij de PS3 zat, maar toch, eigenlijk is het achterlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EfBe
  • Niet online
Verwijderd schreef op maandag 26 oktober 2009 @ 09:14:
[...]

Ok, bedankt. Er bestaat ook niks van een schakelaar of zo? Dat je kan schakelen tussen het geluid-source?
dat leg ik een paar posts daarboven allemaal uit:
EfBe in "Het Playstation 3 ervaringen topic - Dee..."

;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja, sorry las het te laat. Maar nu begrijp ik het allemaal! Zeer bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NL_Scratch
Vads schreef op maandag 26 oktober 2009 @ 10:37:
[...]

Tijdje terug was er een Jabra bluetooth headsetje in de aanbieding voor 15 euro. Die heb ik toen gekocht en dat ding werkt prima!
welke winkel als ik vragen mag?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dhraom
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 07:18
Hallo, is het ook mogelijk om usb headset gebruiken voor je ps3?

zonder haat geen liefde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NL_Scratch
dhraom schreef op maandag 26 oktober 2009 @ 10:56:
Hallo, is het ook mogelijk om usb headset gebruiken voor je ps3?
ja dat is mogelijk.

Ik vind dit wel een mooie aanbieding:)

http://www.bol.com/nl/p/t...05000006389780/index.html

denk dat ik deze maar bestel:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Netflix komt ook naar de PS3;
http://kotaku.com/5389731...flix-streaming-next-month

ps. kan het geneuzel met al die instellingen en accessoires een beetje minder?
Misschien kan er iemand elke vraag met betrekking tot de instellingen en accessoires op een site gooien zodat daarnaar verwezen kan worden?
Elke week komen dezelfde vragen voorbij en daarop reageren tig mensen met dezelfde reacties.
No offence, maar dit moet makkelijker en overzichtelijker kunnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

OPSLAGHOND schreef op maandag 26 oktober 2009 @ 11:14:
Netflix komt ook naar de PS3;
http://kotaku.com/5389731...flix-streaming-next-month

ps. kan het geneuzel met al die instellingen en accessoires een beetje minder?
Misschien kan er iemand elke vraag met betrekking tot de instellingen en accessoires op een site gooien zodat daarnaar verwezen kan worden?
Elke week komen dezelfde vragen voorbij en daarop reageren tig mensen met dezelfde reacties.
No offence, maar dit moet makkelijker en overzichtelijker kunnen.
Misschien iets voor in het volgende deeltje? (Startpost?)

Netflix? Ben ik de enige of zegt mij dit niks?

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 26-10-2009 11:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NinTeNdO_FrEaK
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 10-07-2024
Netflix is in amerika heel populair. Voor de ps3 komt het dan ook alleen in de usa (Voorlopig?!), het is een soort van digitale videotheek die de films dan naar je ps3 streamed.

Ps4/switch gamer

Acties:
  • 0 Henk 'm!
http://www.netflix.com/
Streaming filmdienst: DVD & Bluray verhuur. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuPo
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 07:55
blitzkrieg schreef op maandag 26 oktober 2009 @ 10:32:
[...]

zit wel een iets te kort usb kabeltje bij vind ik.
Dan gebruik je toch gewoon je kabel van de DS3? Ik zie het probleem niet. Daarnaast hoeft dat ding praktisch nooit aan de oplader volgens mij. Nevermind, was weer eens iets te snel.

Even doorlezen: :+
blitzkrieg schreef op maandag 26 oktober 2009 @ 10:48:
[...]

Nu kan ik natuurlijk de langere usb kabel gebruiken die standaard bij de PS3 zat, maar toch, eigenlijk is het achterlijk.

[ Voor 63% gewijzigd door LuPo op 26-10-2009 12:27 ]

4620 Wp PV ZZO 52° | VW Golf Variant 1.5 TSI '19

Pagina: 1 ... 13 ... 17 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Aanbiedingen plaatsen prima.

Melden dat je 'm besteld hebt, wat binnengekregen hebt of de aanbieding juist misgelopen bent of iets dergelijks is NIET nodig.
En voor wie het nog niet gedaan heeft, vul de polls even in.