EV Hyundai Ioniq Electric 28 kWh | PV Oost 2960Wp / West 2560Wp | Thuisbatterij 1Komma5 17,2 kWh
Verwijderd
http://www.g4m3.nl/2009/1...lu-ray-add-on-komt-eraan/
Alweer een aparte add-on die eigenlijk gewoon toevoegt wat de PS3 al standaard heeft. Ze hebben er slim mee gewacht, want toen Sony reclame maakte met wij hebben bluray en zij niet, kon je bestaande klanten natuurlijk niet iets nog aansmeren voor extra geld. Toen volgehouden dat BluRay nutteloos was. Nu ze zien dat Sony toch de inhaalslag maakt en mensen dus inderdaad voor de extra functionaliteit kiezen plakken ze de bluray eraan. Erg slim.
Maar zoals we weten als PS3 gebruikers zitten we goed, voor al die extra's hoeven we niet nog een geld neer te tellen. Heel toepasselijk de reclame van Sony 'it does everything' (ofzoiets).
Verwijderd
Opzich slim, maar loop je hier als XBOX 360 gebruiker nou nog op te wachten? Je had toen der tijd ook al die HD-DVD add-on en weet ik veel wat voor andere add-ons je allemaal had. Ik ben zelf ook overgestapt van X360 naar PS3. Gewoon omdat voor mij de PS3 veel "completer" aanvoelde dan toen der tijd de X360. Maar leuk voor de mensen die alleen een X360 hebben. Kunnen ze ook Blu-ray films/games afspelen.dangerpaki schreef op donderdag 22 oktober 2009 @ 10:13:
Maar zoals we weten als PS3 gebruikers zitten we goed, voor al die extra's hoeven we niet nog een geld neer te tellen. Heel toepasselijk de reclame van Sony 'it does everything' (ofzoiets).
Sinds ik de PS3 heb (afgelopen dinsdag) ben ik ook met Uncharted begonnen opdat ik optimaal van de meegeleverde Uncharted 2 kan genieten. Eerst had ik bij gebrek aan een hdmi kabel hem gewoon via de drie tulp stekkertjes aangesloten. Toen viel het behoorlijk tegen. Gisteren even bij de handyman een hdmi kabel gehaald en dat is een heel verschil!! Wat is het mooi allemaal. De TV is full hd dus gisteren ook maar even via de store wat 1080p game trailers gedownload en dat ziet er echt super uit!Verwijderd schreef op donderdag 22 oktober 2009 @ 10:07:
Netjes, ben gisteren begonnen aan Uncharted (zodat ik Uncharted 2 snap/kan volgen) en tering wat is dat een vette game. Bij de release had ik er niks van verwacht. Maar nu ik het eenmaal heb gespeeld .. ik wou dat ik hem eerder had.
Hier ga ik nog een boel plezier aan beleven.
Wel had ik gisteren tijden het spelen van uncharted even een moment waarbij ik kennelijk de verkeerder kant opliep en er zoveel mannetjes aankwamen dat ik het niet kon winnen of dat ze dat vrouwtje doodschoten. Echt wel een stuk of tien keer geprobeerd totdat ik bedacht dat ik wel eens dezelfde weg terug kon proberen.
Leuk!
Dat moet lijkt mij gewoon lukken hoorVerwijderd schreef op donderdag 22 oktober 2009 @ 08:28:
Beste,
Lees al best wel lang dit forum, eerste keer dat ik hier ook iets post. Maar mijn vraag is of het mogelijk is om een PlayStation 3 aan te sluiten op een Samsung monitor met een HDMI aansluiting? (Dus gewoon HDMI > HDMI) De monitor is Full HD (1920x1080) en heeft interne boxjes. Het gaat om: deze monitor En zou het dan ook mogelijk zijn om het zelfde scherm ook aan te sluiten via DVI aan mijn mac mini? Zodat ik als ik mijn ps3 aanzet hij automatisch overspringt? Of dit door middel van een knop misschien kan overschakelen naar ps3/mac?
Sorry, als ik het in het verkeerde forum of iets heb gepost.
Verwijderd
Ok, bedankt! Ik ga het vanmiddag meteen even proberen.mauricedb schreef op donderdag 22 oktober 2009 @ 10:22:
Dat moet lijkt mij gewoon lukken hoor. Met een knop op het scherm zul je wel kunnen veranderen van signaal (HDMI of DVI).
Ben zelf ook overgestapt van de xbox op de PS3. En ja ik zou zelf niet zo'n addon kopen. Je complete prijs is te duur. Nou is dat prima te drukken door dat ding om te bouwen en spellen te kopieren. Maar ja...Verwijderd schreef op donderdag 22 oktober 2009 @ 10:16:
[...]
Opzich slim, maar loop je hier als XBOX 360 gebruiker nou nog op te wachten? Je had toen der tijd ook al die HD-DVD add-on en weet ik veel wat voor andere add-ons je allemaal had. Ik ben zelf ook overgestapt van X360 naar PS3. Gewoon omdat voor mij de PS3 veel "completer" aanvoelde dan toen der tijd de X360. Maar leuk voor de mensen die alleen een X360 hebben. Kunnen ze ook Blu-ray films/games afspelen.
Verwijderd
Ja, maarja zo help je de gamebranche ook niet erg. Als ze nou ook een xbox 360 uitbrengen waar het al in zit? Net zo iets als de elite alleen dan met blu-ray speler?dangerpaki schreef op donderdag 22 oktober 2009 @ 10:27:
Ben zelf ook overgestapt van de xbox op de PS3. En ja ik zou zelf niet zo'n addon kopen. Je complete prijs is te duur. Nou is dat prima te drukken door dat ding om te bouwen en spellen te kopieren. Maar ja...
Dit is inderdaad een erg mooie prijs, heb het spel al met veel plezier gespeeld. Overigens zijn die 3 pond verzendkosten eenmalig; ze worden niet hoger als je meer bestelt. Kan dus een prima idee zijn om even verder te snuffelen, hun 2e hands afdeling is ook interessant bijvoorbeeld.ymmv schreef op woensdag 21 oktober 2009 @ 18:56:
Koopje van de week: Batman Arkham Asylum voor 22 pond, Het is 25 pond incl verzending oftewel zo'n 28 euro.
PSN: Kooi1980 - Xbox Live: Kooister
Dat heeft helaas niets te maken met de kabel! Was het maar zo simpelLordSander schreef op donderdag 22 oktober 2009 @ 01:14:
[...]
[...]
Dan vraag ik mij gelijk af of Gran Turismo 5 Prologue daar (af en toe) ook last van heeft?
(Het is mij tot nu toe opgevallen bij Uncharted en GT5-P, Maar ik heb er nog geen last van gehad bij LBP en GTA IV.)
Want als dat zo is dan hoef ik niet achter mijn tv meubel te duiken voor het aansluiten van een andere hdmi kabel, Omdat het daar dan zowiezo niet aan ligt maar gewoon aan de games zelf. (het kan eigenlijk ook niet door de hdmi kabel komen toch?)
(Heb tot nu toe nog maar 4 PS3 games dus ik was er niet zo zeker van waar het nou aan moest liggen.)
Het succes zal er ook wel van afhangen hoeveel ze gaan vragen voor deze add-on. De HD-DVD add-on was toendertijd een 150 euro geloof ik? En als je dan ook eens kijkt naar de prijs van een losse BR speler, dan gaan ze het toch moeilijk krijgen denk ik. Het totaalpakket 360+Blu-ray zal waarschijnlijk ook wel duurder worden dan een PS3, waarbij de PS3 ook nog eens de nieuwste audio formaten ondersteund.Verwijderd schreef op donderdag 22 oktober 2009 @ 10:16:
[...]
Opzich slim, maar loop je hier als XBOX 360 gebruiker nou nog op te wachten? Je had toen der tijd ook al die HD-DVD add-on en weet ik veel wat voor andere add-ons je allemaal had. Ik ben zelf ook overgestapt van X360 naar PS3. Gewoon omdat voor mij de PS3 veel "completer" aanvoelde dan toen der tijd de X360. Maar leuk voor de mensen die alleen een X360 hebben. Kunnen ze ook Blu-ray films/games afspelen.
[ Voor 5% gewijzigd door SToRM666 op 22-10-2009 10:50 ]
PSN id: NL_SToRM
Verwijderd
Gisteren heb ik hem geïnstalleerd en waar ik al bang voor was, is inderdaad een feit. De nieuwe installatie herkent de oude save games niet, wat dus zou betekenen dat ik weer helemaal van voren moet beginnen.
Ik vraag me af, of er een manier is om deze oude save games ook te laten herkennen door de nieuwe installatie. De PS3 herkend hem volgens mij wel als hetzelfde spel, want ik haalde gisteren mijn eerste trophy en deze doet hij wel netjes update bij mijn al behaalde trophies.
Iemand dus enig idee, hoe ik dus alsnog mijn oude save games kan gebruiken in deze nieuwe installatie??
Verwijderd
Volgens mij zitten er op de meeste savegames een lock. Het is natuurlijk wel het zelfde spel maar misschien omdat pal/ntsc een verschil maakt in de savegames?vondelen schreef op donderdag 22 oktober 2009 @ 11:28:
Even een vraagje. Vorige jaar heb ik met veel plezier Fallout3 gespeeld op de PS3. Deze had ik toen geïmporteerd uit Azië en heeft uiteraard uitstekend gewerkt. Nu de GOTY editie uit is,met alle add-ons heb ik deze opnieuw besteld. Dit maal de UK editie.
Gisteren heb ik hem geïnstalleerd en waar ik al bang voor was, is inderdaad een feit. De nieuwe installatie herkent de oude save games niet, wat dus zou betekenen dat ik weer helemaal van voren moet beginnen.
Ik vraag me af, of er een manier is om deze oude save games ook te laten herkennen door de nieuwe installatie. De PS3 herkend hem volgens mij wel als hetzelfde spel, want ik haalde gisteren mijn eerste trophy en deze doet hij wel netjes update bij mijn al behaalde trophies.
Iemand dus enig idee, hoe ik dus alsnog mijn oude save games kan gebruiken in deze nieuwe installatie??
Trophies zijn game-afkomst onafhankelijk, savegames kunnen niet herbruikt worden.vondelen schreef op donderdag 22 oktober 2009 @ 11:28:
Even een vraagje. Vorige jaar heb ik met veel plezier Fallout3 gespeeld op de PS3. Deze had ik toen geïmporteerd uit Azië en heeft uiteraard uitstekend gewerkt. Nu de GOTY editie uit is,met alle add-ons heb ik deze opnieuw besteld. Dit maal de UK editie.
Maat van mij heeft burnout paradise US en heeft een NL versie geprobeerd, hij mocht ook weer opnieuw beginnen en DLC is ook niet te koop als je US game hebt en je wilt wat kopen onder jouw NL PSN account.
"I believe that forgiving them is God's function. Our job is simply to arrange the meeting."
Ik had bijvoorbeeld al de demo's van Bomberman Ultra en Rag Doll Kung Fu (Fists of Plastic) gespeeld. Deze heb ik beide gekocht en ik moet zeggen, erg vermakelijk!
Verdere games die al vaker in dit topic zijn geopperd, Fat Princess & Battlefield 1943, lijken me ook wel leuk, maar ik weet nog niet of ik deze ook ga kopen.
Gister heb ik FIFA10 binnen gekregen, mijn eerste voetbal spel sinds FIFA99 op de PC. Puhhh, wat een knoppen combinaties..

Vandaag krijg ik als het goed is Call of Juarez: Bound in Blood nog binnen.
Kortom: so much fun...so little time...
[ Voor 0% gewijzigd door DeDuifff op 22-10-2009 11:47 . Reden: FIFA99 i.p.v. FIFA 97! ]
Dat kan inderdaad niet, anders zou je bv ook een savegame van een ander kunnen gebruiken en daarmee alle trophies binnenhalen..vondelen schreef op donderdag 22 oktober 2009 @ 11:28:
Ryzen 7 7700X | ROG Strix B650-E Gaming Wifi | ROG Strix RTX 4070Ti | 32Gb GSkill RipJaws S5 | 980Pro 2Tb | Corsair RM850x Shift | Fractal Design North Black
Aangezien je Killzone online ook wel leuk vind (was best leuk onlangs), denk ik dat je BF43 ook wel leuk gaat vinden. Speel nog steeds regelmatig een potje tussendoor, dus mocht je m aanschaffen doe ik graag ff met je mee.DeDuifff schreef op donderdag 22 oktober 2009 @ 11:44:
Gisteren voor het eerst een PSN card gekocht. Naast al mijn gewone games was ik ook erg nieuwsgierig naar de PSN games.
Ik had bijvoorbeeld al de demo's van Bomberman Ultra en Rag Doll Kung Fu (Fists of Plastic) gespeeld. Deze heb ik beide gekocht en ik moet zeggen, erg vermakelijk!
Verdere games die al vaker in dit topic zijn geopperd, Fat Princess & Battlefield 1943, lijken me ook wel leuk, maar ik weet nog niet of ik deze ook ga kopen.
Gister heb ik FIFA10 binnen gekregen, mijn eerste voetbal spel sinds FIFA99 op de PC. Puhhh, wat een knoppen combinaties..Ik ben al blij als ik die bal van A naar B krijg...
Vandaag krijg ik als het goed is Call of Juarez: Bound in Blood nog binnen.
Kortom: so much fun...so little time...
PSN: xpock Live: xspock
Kooj1980 schreef op donderdag 22 oktober 2009 @ 10:31:
[...]
Dit is inderdaad een erg mooie prijs, heb het spel al met veel plezier gespeeld. Overigens zijn die 3 pond verzendkosten eenmalig; ze worden niet hoger als je meer bestelt. Kan dus een prima idee zijn om even verder te snuffelen, hun 2e hands afdeling is ook interessant bijvoorbeeld.
"waar je natuurlijk altijd voor moet zorgen is dat die twee verschillende elementen als een Chinees puzzeltje in elkaar steken; dus dat je d'r niet om heen gaat lopen fucken!''
ja het zou al een vooruitgang zijn als ze net als de PS3 een compleet pakket uitbrengen. Maar ze verdienen teveel aan de accessoires om dat zomaar op te geven. Moet eerlijk bekennen, mijn xbox was omgebouwd. Maar heb nu een PS3 en geniet gewoon meer van mn spellen. Puur omdat er niet 30 op de HD staan te wachten om gebrand te worden. Ik kies m'n spellen beter uit. En eigenlijk vind ik het prima om betaald spellen te spelen op de PS3 gewoon omdat ik voor de rest geen kosten hoef te maken en gewoon online kan gamen. Met een beetje goed zoeken kan je spellen vaak voor een goede prijs kopen.Verwijderd schreef op donderdag 22 oktober 2009 @ 10:30:
[...]
Ja, maarja zo help je de gamebranche ook niet erg. Als ze nou ook een xbox 360 uitbrengen waar het al in zit? Net zo iets als de elite alleen dan met blu-ray speler?
Ik denk ook dat de add-on en grote fail gaat worden net als de HDDVD ad-on. Mensen zitten nou eenmaal niet te wachten op een los ding naast hun andere boxen. Het liefst hebben ze gewoon of een compleet product of een los product wat gewoon gemaakt is voor datgene wat ze ermee willen. Nu kopen ze een BR add-on die niet op zichzelf kan werken maar via een Xbox moet werken. En waarschijnlijk evenveel kost als een losse BR speler. Ja waarom dan niet een losse BR speler kopen. Dus inderdaad tenzij ze dat ding erg laag prijzen zal het niet verkopen. Of ze moeten het ook gaan gebruiken om spellen mee te kunnen spelen dan wordt het een ander verhaal.SToRM666 schreef op donderdag 22 oktober 2009 @ 10:49:
[...]
Het succes zal er ook wel van afhangen hoeveel ze gaan vragen voor deze add-on. De HD-DVD add-on was toendertijd een 150 euro geloof ik? En als je dan ook eens kijkt naar de prijs van een losse BR speler, dan gaan ze het toch moeilijk krijgen denk ik. Het totaalpakket 360+Blu-ray zal waarschijnlijk ook wel duurder worden dan een PS3, waarbij de PS3 ook nog eens de nieuwste audio formaten ondersteund.
Hier Arkham Asylum voor 35e incl. verzendkosten http://cgi.ebay.nl/Batman...Games?hash=item1c0d610a01amsterdammertje schreef op donderdag 22 oktober 2009 @ 12:38:
helaas....wilde net op bestellen klikken...uitverkocht![]()
[...]
EV Hyundai Ioniq Electric 28 kWh | PV Oost 2960Wp / West 2560Wp | Thuisbatterij 1Komma5 17,2 kWh
Nee dat is niet de reden, savegames die niet hardware locked zijn (dus niet te copyen) zijn account gebonden, ik heb 2 PS3's en heb het zelf uitgetest.Meelobee schreef op donderdag 22 oktober 2009 @ 11:45:
[...]
Dat kan inderdaad niet, anders zou je bv ook een savegame van een ander kunnen gebruiken en daarmee alle trophies binnenhalen..
Zijn probleem is US naar NL versie, dat gaat niet werken ongeacht je zelfde account hebt en gebruikt.
DUS WAARSCHUWING/ TIP, KOOP JE IMPORT SPEL ZORG ERVOOR DAT HET EEN SPEL ZONDER DLC IS ANDERS KAN JE NIKS KOPEN ALS JE EEN BUITENLANDSE SPEL COMBINEERD MET JOUW NEDERLANDSE ACCOUNT!!!
"I believe that forgiving them is God's function. Our job is simply to arrange the meeting."
Verwijderd
Dus als je altijd importeert uit de US kan je beter gewoon altijd met een US account spelen dan kan je wel DLC gebruiken (ook geimport dan)? Of heb ik het mis?Sm0k3r schreef op donderdag 22 oktober 2009 @ 13:20:
[...]
Nee dat is niet de reden, savegames die niet hardware locked zijn (dus niet te copyen) zijn account gebonden, ik heb 2 PS3's en heb het zelf uitgetest.
Zijn probleem is US naar NL versie, dat gaat niet werken ongeacht je zelfde account hebt en gebruikt.
DUS WAARSCHUWING/ TIP, KOOP JE IMPORT SPEL ZORG ERVOOR DAT HET EEN SPEL ZONDER DLC IS ANDERS KAN JE NIKS KOPEN ALS JE EEN BUITENLANDSE SPEL COMBINEERD MET JOUW NEDERLANDSE ACCOUNT!!!
Sm0k3r schreef op donderdag 22 oktober 2009 @ 13:20:
[...]
Jullie halen hier wat dingen door elkaar.Verwijderd schreef op donderdag 22 oktober 2009 @ 13:28:
[...]
Dus als je altijd importeert uit de US kan je beter gewoon altijd met een US account spelen dan kan je wel DLC gebruiken (ook geimport dan)? Of heb ik het mis?
Je kunt een US game perfect spelen onder een NL account.
Ook je DLC kun je spelen onder een NL account.
Je moet de DLC echter kopen op een US account.
Dus als je een US game koopt. gewoon op je eigen account spelen. Als je DLC wilt even een US account aanmaken en met een pre-paid card de DLC kopen en downloaden, en daarna kun je deze gewoon op je NL account installeren en spelen.
Verwijderd
Is inderdaad waar, sites zoals cdwow.co.uk bieden prijs en levertijden tegen een zeer goede prijs.SToRM666 schreef op donderdag 22 oktober 2009 @ 13:53:
Met de zeer gunstige prijzen waarmee je tegenwoordig spellen kunt bestellen in de UK zie ik weinig reden om spellen in de US te bestellen, tenzij het een spel is dat hier niet uitkomt of waar geen DLC voor zal komen. Spellen zoals Afrika, Demon's Souls of de GoW Collection zou ik bijvoorbeeld nog wel uit de US laten komen.
Was toen een actie, alle games hadden toen discount.Dj-sannieboy schreef op donderdag 22 oktober 2009 @ 09:34:
[...]
40 euro? ik zie hem op het moment staan voor 40 pond..
De demo was inderdaad wel erg vermakelijk, goede herinneringen van BF1942 Wake Island demopateen75 schreef op donderdag 22 oktober 2009 @ 12:27:
Aangezien je Killzone online ook wel leuk vind (was best leuk onlangs), denk ik dat je BF43 ook wel leuk gaat vinden. Speel nog steeds regelmatig een potje tussendoor, dus mocht je m aanschaffen doe ik graag ff met je mee.
Ach voor die €15...
Ik zie je binnenkort wel online dan
Verwijderd
Binnenkort ook maar BF1943 kopen dan maar.DeDuifff schreef op donderdag 22 oktober 2009 @ 14:29:
De demo was inderdaad wel erg vermakelijk, goede herinneringen van BF1942 Wake Island demo![]()
Ach voor die €15...
Ik zie je binnenkort wel online dan
Dat je dan net zo ongeveer de enige shop noemt waarbij de levertijd juist erg lang is, is jammer.Verwijderd schreef op donderdag 22 oktober 2009 @ 13:56:
[...]
Is inderdaad waar, sites zoals cdwow.co.uk bieden prijs en levertijden tegen een zeer goede prijs.
Er loopt namelijk een prachtig topic op GoT Games import topic. Daar kun je levertijden vinden van de vele online shops. Daarbij komt cdwow erg slecht uit de bus (prijs is daarintegen wel vaak goed). Websites als amazon.co.uk en videogamesplus.ca zijn veel sneller qua levering. Maar dat kun je allemaal in dat topic vinden!
Hattrick: playing IV.50
PSN: Sandyman
En wat is eigenlijk die Magic Card?
Verwijderd
Geen camera wel een Magic CardRhox1979 schreef op donderdag 22 oktober 2009 @ 14:56:
Weet er iemand of die Eyepet zonder camera (die heb ik al), ook geleverd wordt met die Magic Card?
En wat is eigenlijk die Magic Card?
En:
"it's more or less the options menu. You lay the card in front of the camera and a menu appears on the screen with which you can interact by moving your hands over the card."
Edit: Amazon.co.uk Is ook zonder camera en zit waarschijnlijk ook een Magic Card in. Alleen dat durf ik niet met zekerheid te zeggen.
[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 22-10-2009 15:03 . Reden: Extraatje. ]
Verwijderd
En van dé redenen waarom je nooit van te voren moet betalen op marktplaats met onbetrouwbare personen. En is de limited edition van Uncharted 2 niet gewoon nog te koop?Ruben M schreef op donderdag 22 oktober 2009 @ 15:15:
Nog meer mensen Uncharted 2 gekocht via marktplaats van een ene adnan smajic? Hij had 10 stuks limited editions. Nu reageert hij niet meer, maar ik kan nergens berichten vinden op internet dat het een oplichter is.
Edit: Hierzo
[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 22-10-2009 15:21 . Reden: Link toegevoegd van game.co.uk ]
Flickr PSN ID= cheironnl
Verwijderd
Sandyman gaf mij een goede link naar verschillende websites. En PAL/NTSC maakt niet met de games op de Playstation 3. De Playstation 3 is namelijk regiovrij met games.Thorval schreef op donderdag 22 oktober 2009 @ 15:36:
effe een vraagje over import uit de US. Welke sites gebruiken jullie en dan haal je neem ik aan Pal games of heb ik het mis?
Als je nu even een paar posts naar boven kijkt, zie je een hele mooie link...Thorval schreef op donderdag 22 oktober 2009 @ 15:36:
effe een vraagje over import uit de US. Welke sites gebruiken jullie en dan haal je neem ik aan Pal games of heb ik het mis?
Zo moeilijk is het nietSandyman538 schreef op donderdag 22 oktober 2009 @ 14:41:
Er loopt namelijk een prachtig topic op GoT Games import topic. Daar kun je levertijden vinden van de vele online shops. Daarbij komt cdwow erg slecht uit de bus (prijs is daarintegen wel vaak goed). Websites als amazon.co.uk en videogamesplus.ca zijn veel sneller qua levering. Maar dat kun je allemaal in dat topic vinden!
Verwijderd
No offense, maar als iemand iets aanbied voor een "to good to be true prijsje" en ook nog "adnan smajic" heet dan gaan er bij mij al wel belletjes rinkelen.Ruben M schreef op donderdag 22 oktober 2009 @ 15:15:
Nog meer mensen Uncharted 2 gekocht via marktplaats van een ene adnan smajic? Hij had 10 stuks limited editions. Nu reageert hij niet meer, maar ik kan nergens berichten vinden op internet dat het een oplichter is.
Die zag ik, maar die geeft niet echt een antwoord op de US vraag, wel voor de UK..... maar goedDeDuifff schreef op donderdag 22 oktober 2009 @ 15:40:
[...]
Als je nu even een paar posts naar boven kijkt, zie je een hele mooie link...
[...]
Zo moeilijk is het niet
Thanks voor het beantwoorden van de PAL/NTSC vraag, hier heb ik wat aanVerwijderd schreef op donderdag 22 oktober 2009 @ 15:38:
[...]
Sandyman gaf mij een goede link naar verschillende websites. En PAL/NTSC maakt niet met de games op de Playstation 3. De Playstation 3 is namelijk regiovrij met games.
[ Voor 5% gewijzigd door Thorval op 22-10-2009 16:49 ]
De reden dat PAL/NTSC op de PS3 niet uit maakt heeft met HD-resoluties te maken. Als je geen HDTV hebt, kun je nog steeds tegen de PAL/NTSC-problematiek aanlopen.Verwijderd schreef op donderdag 22 oktober 2009 @ 15:38:
[...]
Sandyman gaf mij een goede link naar verschillende websites. En PAL/NTSC maakt niet met de games op de Playstation 3. De Playstation 3 is namelijk regiovrij met games.
40 euro, voor een spel dat hier te koop is voor 65 euro in de normale winkels, en dan binnen hebben in een week, vind ik zeker de moeite waard en helemaal niet langzaam.Sandyman538 schreef op donderdag 22 oktober 2009 @ 14:41:
[...]
Dat je dan net zo ongeveer de enige shop noemt waarbij de levertijd juist erg lang is, is jammer.
Dan heb je niet bij cdwow besteld of heel veel geluk gehad. Normale levertijd is ongeveer 2+ weken. Terwijl voor hetzelfde bedrag bij andere online shops je het spel/blu ray in zo'n 3 dagen binnen hebt. Het is natuurlijk waar je zelf voor kiest.Lizardz schreef op donderdag 22 oktober 2009 @ 17:05:
[...]
40 euro, voor een spel dat hier te koop is voor 65 euro in de normale winkels, en dan binnen hebben in een week, vind ik zeker de moeite waard en helemaal niet langzaam.
Hattrick: playing IV.50
PSN: Sandyman
Naam kijk ik niet naar. Henk Versteeg kan net zo goed een oplichter zijn. Heb al een x aantal spellen bestelt via marktplaats en dit is altijd zonder problemen gegaan. Jammer dat hier misbruik wordt gemaakt van het vertrouwen van iemand.Verwijderd schreef op donderdag 22 oktober 2009 @ 15:41:
[...]
No offense, maar als iemand iets aanbied voor een "to good to be true prijsje" en ook nog "adnan smajic" heet dan gaan er bij mij al wel belletjes rinkelen.
PSN: Zwartkijker
Verwijderd
Is dit verbeterd tov de 'fat' PS3? En is het 'lawaai' acceptabel?
Zet hem aan, en je zal het merken.Verwijderd schreef op donderdag 22 oktober 2009 @ 19:50:
Ik heb vanmiddag een PS3 slim 250GB gekocht. Nu vroeg ik me af hoe het zit met de geluidsproductie van het apparaat (en dan met name van de fan).
- NAC Breda -
Ik neem aan van wel daar ik net lees dat het decoderen van de HDDVD filmpjes destijds een gecombineerde inzet van de GPU en CPU vereiste omdat deze het apart niet aan zouden kunnen. BluRay heeft hogere bitrate dus nog meer werkkracht nodig van de 360. Daarnaast gaat deze add on vast minimaal 99 euri kosten waardoor een 360 elite met bluray in de vs op 399,- dollar uitkomt en hier in de EU € 349,- Zou je een arcade kopen met blu ray dan zit je op dezelfde prijs als een losse PS3.Zwartkijker schreef op donderdag 22 oktober 2009 @ 19:35:
Ivm die Blu-ray add-on voor de 360: ik vraag me af of de ventilator dan draait (lawaai maakt). Het lijkt me best vervelend indien dit zo zou zijn. Maar op zich is dat niet nodig, aangezien enkel het signaal (beeld en geluid) doorgegeven moet worden.
Ik denk dat het geruchten zijn en niks van waar.
Playstation 3 - PSN ID: Sw0pDiller | XBOX360 Premium - Gamertag: ZakkeWasser | DELL New Studio 17 laptop
Die ventilator hoor je nauwelijks. Het "stofzuiger" geluid van de 360 word veroorzaakt door de DVD drive. Het zou dus geen issue hoeven zijn.Zwartkijker schreef op donderdag 22 oktober 2009 @ 19:35:
Ivm die Blu-ray add-on voor de 360: ik vraag me af of de ventilator dan draait (lawaai maakt). Het lijkt me best vervelend indien dit zo zou zijn. Maar op zich is dat niet nodig, aangezien enkel het signaal (beeld en geluid) doorgegeven moet worden.
Overigens geloof ik er ook geen zak van dat die komt.
[ Voor 5% gewijzigd door PWM op 22-10-2009 20:55 ]
For those unfamiliar with them, a Motion Comic is essentially an animated comic book – you watch it like a movie. Characters move, there’s some 3D effects, and cool panel transitions. Expect some of your favorite characters and voice-actors from the UNCHARTED universe to show up throughout the story. Other than Nolan North reprising his role as Nathan Drake, I can’t announce who else shows up in the story as that’ll spoil some of the fun.
We’re launching the first episode for free to whet your appetite and the rest of the episodes will come out in November. Be on the lookout for an upcoming announcement about an awesome pack-in that we’ll include with future episodes.

Ik geloof het ook niet, maar ik vond dat ik het qua nieuwswaarde wel kon brengen als artikel. Ik heb bewust ook het Digital Foundry blog van Eurogamer erbij gehaald om enige nuance te plaatsen. Zij hebben een aantal goede argumenten waarom het totaal onlogisch is om een bluray-speler voor de Xbox uit te brengen.PWM schreef op donderdag 22 oktober 2009 @ 20:55:
[...]
Die ventilator hoor je nauwelijks. Het "stofzuiger" geluid van de 360 word veroorzaakt door de DVD drive. Het zou dus geen issue hoeven zijn.
Overigens geloof ik er ook geen zak van dat die komt.
Ik ben overigens nog steeds aan het wachten op Uncharted 2. Grrrr. verzenden vanuit Engeland duurt altijd te lang als je ergens naar uitkijkt.
Hey, Die heb ik pasgeleden bij de bartsmit gekocht voor 180 euro.dangerpaki schreef op donderdag 22 oktober 2009 @ 10:13:
BluRay voor Xbox360 komt eraan.
http://www.g4m3.nl/2009/1...lu-ray-add-on-komt-eraan/
Al snap ik nog steeds niet waarom dat ding zo groot is, Er Playstation 3 opstaat, en er een spel genaamd Little Big Planet bijzat.
-----
Even serieus nu,
Een Blu-ray add-on zal weinig nut hebben,
Je koopt al een standalone Blu-ray speler voor 150 euro vandaag de dag.
Nee, ik denk dat dit gewoon weer een vaag gerucht is en dat je echt niet hoeft te verwachten dat die add-on er ooit komt.
Kost alleen maar geld wat niemand ervoor over heeft (Bleek al met de HD-DVD add-on)
En microsoft zou dan per verkochte add-on ook nog eens licentiegeld moeten afdragen aan onder andere Sony.
Ze zijn wellicht gek bij Microsoft, Maar zo gek zijn ze nu ook weer niet.
En trouwens de vraag naar een blu-ray add-on voor de 360 neemt ook rap af, Nu veel van die mensen ondertussen al een PS3 hebben aangeschaft.
hmm leg eens uit dan waarom ik dan de savegames van m'n oude 40Gb ps3 niet goed op m'n nieuwe 80Gb kon gebruiken?Sm0k3r schreef op donderdag 22 oktober 2009 @ 13:20:
[...]
Nee dat is niet de reden, savegames die niet hardware locked zijn (dus niet te copyen) zijn account gebonden, ik heb 2 PS3's en heb het zelf uitgetest.
De saves doen het wel, maar je kan geen nieuwe trophies halen. Wipeout HD, Motorstorm 1 & 2, Burnout, fifa09 gaven allemaal die melding. Uiteraard met dezelfde account.
DLC voor import games kan je downloaden met een account uit de betreffende regio.
Zolang je die account dan op de PS3 laat staan (dus niet verwijderen na downloaden van de DLC) kan je die DLC ook met je EU account prima spelen.
Ryzen 7 7700X | ROG Strix B650-E Gaming Wifi | ROG Strix RTX 4070Ti | 32Gb GSkill RipJaws S5 | 980Pro 2Tb | Corsair RM850x Shift | Fractal Design North Black
Ik zag net Future Cop in de Store staan voor €2,99FeaR1986 schreef op dinsdag 20 oktober 2009 @ 18:38:
[...]
Klopt en voor "maar" €4,99. Maar vraag me dus af of ik die game niet koop, installeer en een paar minuten speel en er dan weer op uitgekeken ben. Zo twijfel ik ook of het het geld waard is om een N64 te kopen om toch nog maar eens Goldeneye te spelen. Die game was toen goed, maar hoe kijk je daar nu tegen aan...
Aan de andere kant is die nog geen vijf euro gewoon een goede prijs. Als je ziet dat er voor PSX games als dus Future Cop, Abe, etc gewoon €25,- wordt gevraagd op marktplaats!
Bij mij duurt de verzending ook al te langJan Laros schreef op donderdag 22 oktober 2009 @ 23:26:
[...]
Ik ben overigens nog steeds aan het wachten op Uncharted 2. Grrrr. verzenden vanuit Engeland duurt altijd te lang als je ergens naar uitkijkt.
[ Voor 27% gewijzigd door SToRM666 op 23-10-2009 00:35 ]
Als je pech hebt wordt het eerste traject in engeland afgehandeld door Royal Mail. Aangezien daar nu stakingen zijn, dan wel regionaal dan wel nationaal, zal dat niet heel erg opschieten.SToRM666 schreef op vrijdag 23 oktober 2009 @ 00:28:
[...]
Ik zag net Future Cop in de Store staan voor €2,99
[...]
Bij mij duurt de verzending ook al te lang
Dan wordt het nu wel opeens héél aantrekkelijk. Want vijf minuten zoete herinnering aan vroegâh voor nog geen drie euro is het mij wel waard. Zal straks eens kijken als ik weer wakker ben. Heb ik wat afwisseling voor als Forza 3 niet wil lukken welke ik zo ook ga halen (ja, weet het niet slim om te zeggen in het PS3-topicSToRM666 schreef op vrijdag 23 oktober 2009 @ 00:28:
[...]
Ik zag net Future Cop in de Store staan voor €2,99
* FeaR komt namelijk net terug van nachtdienst en gaat nu eerst even slaap inhalen
Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.
Verwijderd
Ik heb een fat 80gb en die hoor je helemaal niet. Natuurlijk als het muis stil is dan hoor je de fan wel draaien, maar normaal als je speelt of een bluray/dvd kijkt dan hoor je de PS3 niet.Verwijderd schreef op donderdag 22 oktober 2009 @ 19:50:
Ik heb vanmiddag een PS3 slim 250GB gekocht. Nu vroeg ik me af hoe het zit met de geluidsproductie van het apparaat (en dan met name van de fan).
Maar goed je hoort verschillende verhalen, 60gb die stiller is dan 80gb, 40 die stiller is dan 60, 80 die stiller is dan 40 en 60....
Je hoort zelfs mensen die de slim meer lawaai vinden maken dan de fat.

Anyways, ik heb Battlefield 1942 ook maar gekocht. Iemand zin om binnenkort (morgen overdag?) een potje te spelen?
PS: is het al 20 November?
[ Voor 57% gewijzigd door DeDuifff op 23-10-2009 09:09 ]
Mijn 80GB phat maakt ook nauwlijks geluid. Verder speel ik mijn games en films af met wat harder geluid, dus ik heb er helemaal geen last van.Schmoove schreef op vrijdag 23 oktober 2009 @ 09:02:
[...]
Ik heb een fat 80gb en die hoor je helemaal niet. Natuurlijk als het muis stil is dan hoor je de fan wel draaien, maar normaal als je speelt of een bluray/dvd kijkt dan hoor je de PS3 niet.
Maar goed je hoort verschillende verhalen, 60gb die stiller is dan 80gb, 40 die stiller is dan 60, 80 die stiller is dan 40 en 60....
Je hoort zelfs mensen die de slim meer lawaai vinden maken dan de fat.
Verwijderd
Sure, ik wil best een potje spelen morgen. Battlefield 1943 bedoel je toch?DeDuifff schreef op vrijdag 23 oktober 2009 @ 09:03:
Grappig, Vancent geeft precies dezelfde link![]()
Anyways, ik heb Battlefield 1942 ook maar gekocht. Iemand zin om binnenkort (morgen overdag?) een potje te spelen?
Doe zeker een keer een paar potjes met je mee......maar dat zal in de avonden zijn voor mij.DeDuifff schreef op vrijdag 23 oktober 2009 @ 09:03:
[edit: onzin]
PSN: xpock Live: xspock
Doh, wat een koe. Inderdaad, het is BF1943Verwijderd schreef op vrijdag 23 oktober 2009 @ 09:09:
[...]
Sure, ik wil best een potje spelen morgen. Battlefield 1943 bedoel je toch?
Ik zal jou binnenkort gelijk even toevoegen als ik het niet vergeet.
@Xpock: jou zie ik wel verschijnen
Sure, ik heb dr ook wel zin in. Zijn nu ook 4 man. Kunnen we lekker een squad vormen:P.DeDuifff schreef op vrijdag 23 oktober 2009 @ 09:03:
Verwijderd
Krijg je ook problemen als je een HD ready TV hebt? Ik vertrek maandag naar de VS en was van plan om een aantal games mee te nemen, maar ze moeten natuurlijk wel werken thuisymmv schreef op donderdag 22 oktober 2009 @ 17:02:
[...]
De reden dat PAL/NTSC op de PS3 niet uit maakt heeft met HD-resoluties te maken. Als je geen HDTV hebt, kun je nog steeds tegen de PAL/NTSC-problematiek aanlopen.
HD Ready = HDVerwijderd schreef op vrijdag 23 oktober 2009 @ 10:33:
[...]
Krijg je ook problemen als je een HD ready TV hebt? Ik vertrek maandag naar de VS en was van plan om een aantal games mee te nemen, maar ze moeten natuurlijk wel werken thuis
Nee, dat werkt gewoon.
Heb hem al besteld daar dus hoop hem snel binnen te krijgenPPietje schreef op vrijdag 23 oktober 2009 @ 11:29:
PES 2010 nu voor 30 pond bij zavvi.com. Is vandaag nog wel een staking van Royal Mail ofzo. Maarja, dat ene dagje extra is het wel waard voor die prijs
En is het gelukt of heb je het nog niet geprobeerd?Verwijderd schreef op donderdag 22 oktober 2009 @ 10:26:
[...]
Ok, bedankt! Ik ga het vanmiddag meteen even proberen.
Dat is balen! Bij de demo van R&C krijg ik de melding dat ik te weinig HD-ruimte heb (wat dus niet 't geval is)...
[ Voor 27% gewijzigd door Reemster op 23-10-2009 13:56 ]
Verwijderd
Had ik ook bij de vorige R&C die ik wou installeren (US import). Moest toen willekeurig iets van de HD verwijderen (een filmpje ofzo) en daarna kon ik hem gewoon installeren.-RazieL- schreef op vrijdag 23 oktober 2009 @ 13:51:
Ik weet niet of t hier al gezegd was, maar in de US store staan nu demo's van de nieuwe Ratchet & Clank en Critter Crunch, en de 1e motion comic van Uncharted
Dat is balen! Bij de demo van R&C krijg ik de melding dat ik te weinig HD-ruimte heb (wat dus niet 't geval is)...
Verwijderd
Nee, nog niet geprobeerd. Nog geen tijd voor gehad. Ik post morgen mijn bevindingen.Gummie schreef op vrijdag 23 oktober 2009 @ 12:39:
En is het gelukt of heb je het nog niet geprobeerd?
Verwijderd
BF1943 speel ik nog regelmatig 's avonds. Erg vermakelijk.DeDuifff schreef op vrijdag 23 oktober 2009 @ 09:03:

LIFE IS A RACE, ENJOY iT!
Verwijderd
Zijn dat refurbish PS3 systemen ofzo voor die prijs?Garfieldie schreef op vrijdag 23 oktober 2009 @ 15:43:
Voor de ontvangers van het 180 euro 163 euro BS pakket, ik heb hem vandaag binnengekregen, op zich niet het vermelden waard maar de controller die erbij zit is geleverd met de L1 en L2 buttons er los bij (geheel uit elkaar gevallen dus), veertjes los in de doos en dus onbruikbaar
en alle pennetjes pleite waar dit normaal vast mee zit. Even de inhoud checken en kijken of alles werkt is dus wel een aanrader, ik heb de klantenservice van BS even gebeld en er wordt gratis een nieuwe controller opgestuurd, dus de service is daar wel perfect.
Nope, heb er totaal 6 gehad, alle 6 nieuw, 1e lading zaten wel een paar tussen (volgens de site) waarvan de doos beschadigd was, maar nog niemand gehoord dat ie een beschadigde doos had.Verwijderd schreef op vrijdag 23 oktober 2009 @ 16:02:
[...]
Zijn dat refurbish PS3 systemen ofzo voor die prijs?
(3 voor 163, 3 voor 180 besteld ikzelf)
PSN & XBL: Denkoyugo
Dus ik heb de afgelopen tijd van alle spellen waar ik interesse in heb ( en de oude toppers van de TSer ) de demo's gedownload zover ik ze kon vinden ( helaas geen GTA4 en CoD4 en Fallout 3 demo kunnen vinden ) Ik zal deze demo's de komende dagen eens onder de loep nemen en dan maar eens opschrijven welke me echt goed bevallen zijn en deze dan langzaam gaan aanschaffen. Denk dat dit wel de makkelijkste manier is om er achter te komen wat ik wil aanschaffen.
Welke games worden wel veel gespeeld online op CoD 4 na? Want dat schieten, aimen, rennen met een controller das echt helemaal niks voor mij, zal daar zo ontzettend aan moeten wennen dat ik bang ben die 40 euro straks in een hoek ligt te verstoffen
[ Voor 14% gewijzigd door Salv op 23-10-2009 16:37 ]
Hattrick: Iduna United PSN; AeroBite
Verwijderd
Kijk op Metacritic wat de hoogst gewaardeerde oudere titels zijn en ga die eerst maar 'ns spelen. Kijk op budgetgaming.nl voor de beste prijzen in binnen- en buitenland of ga anders naar marktplaats.nl.Salv schreef op vrijdag 23 oktober 2009 @ 16:36:
Heb de PS3 nu een weekje in huis en ben er nog niet aan te gekomen om een game te halen. Vele releases de afgelopen tijd een discussie met mezelf of ik nou voor FIFA 10 of PES 10 moet gaan. Daarnaast lees en hoor ik vele goede dingen over Uncharted 2, Dirt 2. Als ik deze titels binnen wil halen ben ik weer een vermogen kwijt.
Dus ik heb de afgelopen tijd van alle spellen waar ik interesse in heb ( en de oude toppers van de TSer ) de demo's gedownload zover ik ze kon vinden ( helaas geen GTA4 en CoD4 en Fallout 3 demo kunnen vinden ) Ik zal deze demo's de komende dagen eens onder de loep nemen en dan maar eens opschrijven welke me echt goed bevallen zijn en deze dan langzaam gaan aanschaffen. Denk dat dit wel de makkelijkste manier is om er achter te komen wat ik wil aanschaffen.
Dit zijn de hoogst gewaardeerde PS3-games volgens Metacritic:
1 Grand Theft Auto IV 98
2 Uncharted 2: Among Thieves 97
3 LittleBigPlanet 95
4 Call of Duty 4: Modern Warfare 94
5 BioShock 94
6 Street Fighter IV 94
7 Metal Gear Solid 4: Guns of the Patriots 94
8 Elder Scrolls IV: Oblivion, The 93
9 Rock Band 92
10 FIFA Soccer 10 91
11 Rock Band 2 91
12 Killzone 2 91
13 Batman: Arkham Asylum 91
14 Fallout 3 90
15 MLB 09: The Show 90
16 WipEout HD Fury 89
17 Demon's Souls 89
18 Ratchet & Clank Future: Tools of Destruction 89
19 Orange Box, The 89
20 BlazBlue: Calamity Trigger 89
21 Dead Space 88
22 Beatles: Rock Band, The 88
23 NHL 09 88
24 Uncharted: Drake's Fortune 88
25 NHL 10 88
26 Ninja Gaiden Sigma 88
27 Fight Night Round 4 88
28 Burnout Paradise: The Ultimate Box 88
29 Burnout Paradise 87
30 GRID 87
31 Super Street Fighter II Turbo HD Remix 87
32 FIFA Soccer 09 87
33 Critter Crunch 87
34 Bionic Commando Rearmed 87
35 DiRT 2 87
36 WipEout HD 87
37 Resistance 2 87
38 Flower 87
39 Unreal Tournament 3 86
40 Valkyria Chronicles 86
Begin in ieder geval met de titels hierboven. De meeste zijn op dit moment voor een habbekrats te krijgen.
vond hem wel aan de korte kant.
Demo was groot om te downloaden. 2400 MB dacht ik.
Het demo level speel je met clank.
Ik moet zeggen dat die timepuzzels wel leuk kunnen gaan worden in het spel.
de graphics zijn in ieder geval subliem.
las trouwens dat als je een tools of destruction save hebt, je in de nieuwe korting op wapens krijgt,
en met een quest for booty save iets van een piratenkostuum ofzo.
Een goeie tip: Mymemory.co.ukJan Laros schreef op donderdag 22 oktober 2009 @ 23:26:
[...]
Ik geloof het ook niet, maar ik vond dat ik het qua nieuwswaarde wel kon brengen als artikel. Ik heb bewust ook het Digital Foundry blog van Eurogamer erbij gehaald om enige nuance te plaatsen. Zij hebben een aantal goede argumenten waarom het totaal onlogisch is om een bluray-speler voor de Xbox uit te brengen.
Vorige vrijdag heb ik daar Uncharted 2 besteld, dinsdag was het geleverd. En het is goedkoop, én gratis zending.
Echt een superwebshop. Ik heb er al verschillende bestellingen gedaan. Telken retesnel binnen.
Voor degene die het nog niet weten: Uncharted 2 rules!
PSN: Zwartkijker
Verwijderd
Verwijderd
Ik begrijp dat een internetverbinding noodzakelijk is om updates en content te downloaden (en online te gamen uiteraard), maar is een internetverbinding per sé nodig voor het spelen van games?
toch ben ik nog steeds niet tevreden met de Six Axes controllers.. de deatzone van de analoge sticks is gewoon te groot. is hier een oplossing voor?
in een racegame is het corrigeren te lastig, mn PS2 doet dat beter!
is er een manier om de controllers te kalibreren?
De snelheid van het geheel word bepaald door de langzaamste schakel
Nee. er is geen verbinding nodig om een spel te spelen.Verwijderd schreef op vrijdag 23 oktober 2009 @ 21:14:
Moet de PS3 verplicht (en permanent) met internet verbonden zijn om er mee te kunnen werken/gamen?
Ik begrijp dat een internetverbinding noodzakelijk is om updates en content te downloaden (en online te gamen uiteraard), maar is een internetverbinding per sé nodig voor het spelen van games?
Je kunt een PS3 ook updaten via een usb stick. (downloaden van update via pc en dan op een usb stick zetten)
[ Voor 14% gewijzigd door Ike. op 23-10-2009 21:19 ]
Verwijderd
Je hebt het dan over een systeem (firmware) update neem ik aan? Waar zijn die normaliter te vinden (excuses voor de domme vragen, maar ben een beginnend PS3'er)?Ike. schreef op vrijdag 23 oktober 2009 @ 21:17:
[...]
Nee. er is geen verbinding nodig om een spel te spelen.
Je kunt een PS3 ook updaten via een usb stick. (downloaden van update via pc en dan op een usb stick zetten)
ja, ik bedoelde firmware update.Verwijderd schreef op vrijdag 23 oktober 2009 @ 21:24:
[...]
Je hebt het dan over een systeem (firmware) update neem ik aan? Waar zijn die normaliter te vinden (excuses voor de domme vragen, maar ben een beginnend PS3'er)?
http://nl.playstation.com/ps3/
Als je nieuw spel kiest wordt er gevraagd of je je schatten wilt behouden of echt helemaal overnieuw wilt gaanLizardz schreef op vrijdag 23 oktober 2009 @ 22:51:
Even een vraag, ik heb uncharted2 uitgespeeld op hard, maar heb nog niet alle schatten en kills met alle wapens. Als ik een nieuw spel start op verpletterend, telt dat dan gewoon verder of begin je dan opnieuw? dus bij 0 schatten ipv dat je alleen die je hebt gemist moet pakken.
Ik had alleen een vraag over de kwaliteit van het beeld.
Uit de FAQ:
Ik kan nu kiezen voor een nieuwe HD Ready televisie, of een oude (beeldbuis) televisie. De beeldbuis heeft de volgende aansluitingen: S-Video-ingang, Video-ingang, L/R Audio in en SCART.•Dus wat is dan de beste manier om je PS3 aan te sluiten?
In aflopende volgorde: 1. HDMI kabel, 2. Component Kabel, 3. scart kabel, 4. Composiet kabel. Let wel op dat je voor optie 1. en 2. een HDTV moet hebben. Indien je nog een 'ouderwetse' TV hebt, is optie 3 van toepassing. Indien je TV alleen beschikking heeft voor optie 4, houdt er dan rekening mee dat de kwaliteit niet spetterend is. Sla de handleiding van je TV er op na wat voor jou van toepassing is. Probeer bij een HDTV altijd te gaan voor de HDMI aansluiting, en probeer voor een gewone TV altijd te gaan voor via de RGB-scart aansluiting.
Volgens mij moet ik dus voor optie 3 gaan, de scart kabel (als ik de beeldbuis ga gebruiken).
Hoe groot is nu eigenlijk het verschil tussen een HD Ready tv, of een beeldbuis via scart kabel? (Ik zit zo'n 1,5-3 meter van de tv af)
Is het wel zo'n 300 euro waard voor die betere kwaliteit?
Ik hoop dat deze vraag wel in dit topic gesteld mag worden trouwens.
Silence is better than unmeaning words. ~Pythagoras
- HD-Ready is maximaal 720p of 1080i.
- Scart is maximaal iets van 480p of 576i (al zijn er tv's die ook 576p accepteren).

Maar persoonlijk vind ik 720p/1080i voor een PS3 toch echt wel een must ten opzichte van een SD-resolutie. De overgang van 720p (HD Ready) naar 1080p (Full HD) is minder belangrijk als je het zo mag zeggen.
Dus voor €300,- zou ik het wel doen, mits het een goede 720p-tv is en geen zware budget tv met een zeer slecht paneel wat dus kan resulteren in minder mooie weergaven. Want dan kan je soms beter gaan voor een scherpere 576p-er. Maar dat moet je zelf even nakijken, want weet zo niet over welke tv's en soorten panelen we het hier hebben.
Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.
Op 1.5-3m zie je op een HD Ready-TV een levensgroot verschil tov een gewone TV. Je vergelijkt hier tenslotte HDTV met SDTV.pythagorasABC schreef op vrijdag 23 oktober 2009 @ 22:53:
Ik kan nu kiezen voor een nieuwe HD Ready televisie, of een oude (beeldbuis) televisie. De beeldbuis heeft de volgende aansluitingen: S-Video-ingang, Video-ingang, L/R Audio in en SCART.
Hoe groot is nu eigenlijk het verschil tussen een HD Ready tv, of een beeldbuis via scart kabel? (Ik zit zo'n 1,5-3 meter van de tv af) Is het wel zo'n 300 euro waard voor die betere kwaliteit?
Ik ben zelf trouwens niet zo'n fan van de term HD Ready. Het klinkt bijna alsof die TVs eigenlijk net-niet HD zijn en dat echte HD pas begint met 1080p. Onzin. Ik heb een paar jaar een HD Ready-TV gehad en het beeld was fantastisch vergeleken met een gewone TV.
Ik ben er nu van overtuigd om een HD Ready-TV te kopen. Maar nog even over "zware budget tv met een zeer slecht paneel", is het via specs (misschien maar een beetje) te vergelijken? Waar zou je dan op moeten letten? Beeldhelderheid, contrastverhouding, reactietijd, of nog iets anders?
Of toch gewoon naar de winkel gaan?
Silence is better than unmeaning words. ~Pythagoras

In tegenstelling doet mijn CD-Speler (Philips CD-604) het naar meer dan 20 jaar nog altijd alsof hij nieuw is.

Maar goed. Lens kapot. Maandag naar een bepaalde shop in Groningen geweest, laser unit gehaald (duur... 99 euro) en geen garantie. Maar de eigenaar van de shop was zo aardig om me te matsen maar wou de nieuwe laser unit dan wel zelf wel inbouwen (voor de prijs die daarbij hoort a 30 euro). Dus een vervangende voor de DOA laser unit die ik gekocht had. Ik blij maar...
Alleen nu moet ik tot 2/3 november wachten totdat hij nieuwe batch aan laser units heeft.
En had ik nu net Uncharted 2 gekocht
Had NFS Shift nog niet uitgespeelt (Waarvoor ik speciaal een Logitech G25 stuur net had gekocht

Maar goed, er zit niks anders op dan spelen en de PSP maar weer ter hand nemen. Mijn xBox 360 maakt me teveel lawaai om lekker naast te gamen. lol
Maar ik baal en zou graag Sony een draai om de oren geven. Tenminste diegene die heeft besloten plastic troep lenzen te gebruiken met zulke gevoelige nieuwe technologien.
Nou, dat moest ik even kwijt. Sorry voor de spam. hehe
Verder zou ik niet zonder mijn PS3 willen hoor
En ik zit ook niet bepaalt op een slim te wachten met een 60gig ps3.

In a time of universal deceit, telling the truth becomes a revolutionary act.
Dit topic is gesloten.
Aanbiedingen plaatsen prima.
Melden dat je 'm besteld hebt, wat binnengekregen hebt of de aanbieding juist misgelopen bent of iets dergelijks is NIET nodig.
En voor wie het nog niet gedaan heeft, vul de polls even in.