Nee maar ik doelde meer dat de PS2 games niet meer gemaakt zullen worden als de ps2 productie stopt. En aangezien de PS3 niet gehacked is zal dat alleen maar leiden tot veel verkoop van spellen, en daar verdienen ze juist aan. Maar ik denk dat ze heel veel potentiele klanten mislopen als ze gaan proberen om oude games van de PS2 nogmaals te verkopen.TrekDude101 schreef op dinsdag 20 oktober 2009 @ 14:09:
[...]
Voor zover ik kan zien is dat voor Sony juist niet verstandig, van wat ik begrijp maakt Sony nog steeds verlies per verkochte console, al is dat natuurlijk al minder dan in het begin, het blijft verlies. Dus aan dat beetje extra consoles die Sony verkoopt winnen ze lang niet zoveel als het verkopen van oude PS2 games voor een leuk prijsje. Als dat prijsje redelijk genoeg is, zullen mensen vast sneller geneigd zijn om even zo'n game te spelen.
Waarom zou de productie van games stoppen als de productie van de console zelf stopt? De PS2 staat nog steeds in miljoenen huishoudens te ronken, een ontwikkelaar zou gek zijn daar niets mee te doen.
Natuurlijk zal het langzaam doodbloeden, niet meer dan logisch, maar dat wilt niet zeggen dat er gelijk niets mee mee gedaan zal worden.
Natuurlijk zal het langzaam doodbloeden, niet meer dan logisch, maar dat wilt niet zeggen dat er gelijk niets mee mee gedaan zal worden.
heb net even gebeld met de klantenservice van bartsmit, en er zijn door een fout in het systeem bestellingen mogelijk geweest die niet op de algemene website stonden en dus niet in voorraad waren. ik hoopte via hun nog een pakketje los te weken maar helaas: er is teveel besteld en niets meer op voorraad.
Kortom: als ze weer op de algemene site staan maken we kans op een 180 E pakketje.
Kortom: als ze weer op de algemene site staan maken we kans op een 180 E pakketje.
Canon 6D, canon 50mm 1.8 II,canon 70-200L f4, canon 28-135IS, canon 100mm 2.8L macro IS, speedlite 550EX
Oddworld: Abe’s Oddysee en Oddworld: Abe’s Exoddus donderdag in de US Store! 
http://blog.us.playstatio...-oddworld-psone-classics/
Beide echt briljante games en voor mij misschien wel de beste uit de PSX generatie. Nu maar hopen dat ze ook snel in de EU Store komen.
Beide echt briljante games en voor mij misschien wel de beste uit de PSX generatie. Nu maar hopen dat ze ook snel in de EU Store komen.
[ Voor 79% gewijzigd door SToRM666 op 20-10-2009 15:15 ]
PSN id: NL_SToRM
het gevolg dus van een paar paginas eerder dat iemand met die links zat te rotzooien.knuppelhout schreef op dinsdag 20 oktober 2009 @ 14:54:
heb net even gebeld met de klantenservice van bartsmit, en er zijn door een fout in het systeem bestellingen mogelijk geweest die niet op de algemene website stonden en dus niet in voorraad waren. ik hoopte via hun nog een pakketje los te weken maar helaas: er is teveel besteld en niets meer op voorraad.
Ja, echt vreselijk, weet je wat jij zou moeten doen? Even bellen met Bart Smit en zeggen dat ze het gewoon kunnen laten zitten, vervolgens even naar de MM lopen en even bijna het dubbele neertellen. Dat zal ze leren!!!McDaBom schreef op dinsdag 20 oktober 2009 @ 11:51:
[...]
Zelfde heb een half uurtje geleden gebeld en ook maar voor lbp gekozen
Schandalig tog!!!!!
p.s. Gooi er voor de gein een spellingscontrole overheen. Kost niks.
PSN & XBL: Denkoyugo
Zou toch wel heerlijk zijn als meer en meer PSX-klassiekers naar de PS3 zouden komen in dit soort vormen. Games as Abe’s Oddworld zijn inderdaad klassiekers. Idem dat ik games als Future Cop L.A.P.D. ; Tomb Raider 2, Tekken 3, etc nog wel eens zou willen spelen.SToRM666 schreef op dinsdag 20 oktober 2009 @ 15:08:
Alleen als ik dan zie hoe vaak ik WipeOut (PSX-versie download) heb gespeeld denk ik dat het meer nostalgie is dan om de game echt te spelen. Herinner me die games vooral als dat ze mooi en goed waren, maar wel in die tijd. Dus voor nu kunnen het wel eens de grootste baggergames zijn en wast of money...
Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.
Nou volgens mij niet hoor, of ze hebben hem verstopt.ymmv schreef op dinsdag 20 oktober 2009 @ 00:19:
[...]
Er is trouwens een demo van Critter Crunch in de Amerikaanse PSN-winkel.
[ Voor 14% gewijzigd door dialMforMike op 20-10-2009 16:32 ]
You look like I need a drink.
Hij komt vanavond rond 11, 12 uur uit. Ik dacht dat hij al uit was gekomen, maar hij zit bij de Amerikaanse PSN-update van vandaag.dialMforMike schreef op dinsdag 20 oktober 2009 @ 16:32:
[...]
Nou volgens mij niet hoor, of ze hebben hem verstopt.
[ Voor 17% gewijzigd door ymmv op 20-10-2009 16:37 ]
Update is toch altijd donderdag/vrijdag zowel van de EU als van de USA store?ymmv schreef op dinsdag 20 oktober 2009 @ 16:36:
[...]
Hij komt vanavond rond 11, 12 uur uit. Ik dacht dat hij al uit was gekomen, maar hij zit bij de Amerikaanse PSN-update van vandaag.
PSN id: GG--77
Sorry. Ik ben een beetje in de war door mijn vakantieweekje ...GG---77 schreef op dinsdag 20 oktober 2009 @ 16:52:
[...]
Update is toch altijd donderdag/vrijdag zowel van de EU als van de USA store?
De demo komt dus as donderdagavond in de VS uit.
[ Voor 8% gewijzigd door ymmv op 20-10-2009 17:21 ]
even een vraagje hierover. Kreeg je wel een mail dat hij was verzonden + tracking code, maar werd die tracking code voor een paar dagen (tot nu) niet herkend? Of kreeg je ook geen mail dat hij was verzonden ?Garfieldie schreef op dinsdag 20 oktober 2009 @ 10:58:
Voor diegenen die het afgelopen weekend de het BS Infamous PS3 pakket besteld hebben, ik heb vandaag even gebeld want er was nog steeds geen trackingcode, nu blijkt dat er (uiteraard met dat brakke bestelsysteem) meer verkocht zijn als dat er voorraad was.
Gepassioneerd Landschapsfotograaf
Idd fantastisch spel en speel beiden nog vanaf de originele CD... waarom zou ik dan geld uitgeven? Ik bedoel, spel koop je origineel voor een paar euro (2e hands) waarom dan downloaden. Voel me dan wel een beetje genaaid namelijk...SToRM666 schreef op dinsdag 20 oktober 2009 @ 15:08:
Mijn 120GB slim hoor ik niet ook niet na 5 uur gamen, alleen als ik het geluid uit zet, hoor ik de Blu-ray draaien.Brad Pitt schreef op dinsdag 20 oktober 2009 @ 12:02:
[...]
Heb drie PS3's gehad, een 60GB, 80GB en nu een 160GB, en állemaal kon je gewoon (vanaf 3m) duidelijk horen zoemen. Niet als je hem net aan zet, dan hoor je niets. Maar tijdens het gamen dan wel kijken naar een Blu-ray ga je hem gewoon horen. Zal wel net zoiets zijn als plasma-buzz, de een hoort het en de ander niet
Als dat gestopt is, hoor ik niks meer. ( oke als je met je oren achter je ps3 gaat zitten, dan hoor je wel een heel zacht briesje.)
Mijn ps3 staat ook niet in een kast, misschien dat dat scheelt?
Zucht...
Nu we het toch over geluidsproductie hebben, als je bijvoorbeeld GTA4 speelt (of een ander game waar relatief intensief vanaf de blu-rayschijf wordt gelezen), maakt de drive dan ook een soort van schrapend/mechanisch geluid? (is geen constant geluid, maar met intervallen). Dit is naar mijn weten gewoon laserkop o.i.d. maar kan me niet herinnneren of ik dat met m'n oude 40GB ook had, daar had ik al 4 maand niet meer op gegamed
, maar nu ik de 160GB versie heb van de BS-aktie viel me dit op.
[ Voor 11% gewijzigd door Yellowneck op 20-10-2009 17:43 ]
Fotogear: Canon EOS RP | Canon 400D + BG-E3 | RF 24-105mm F4.0L | 50mm F1.8 | 17-40mm F4.0L | 70-200mm F4.0L | 100mm F2.8L Macro | 430EX II
Ja dat heeft ie, alleen dan moet ik met mijn hoofd bij mijn ps3 gaan zitten om het te horen.Yellowneck schreef op dinsdag 20 oktober 2009 @ 17:42:
Nu we het toch over geluidsproductie hebben, als je bijvoorbeeld GTA4 speelt (of een ander game waar relatief intensief vanaf de blu-rayschijf wordt gelezen), maakt de drive dan ook een soort van schrapend/mechanisch geluid? Kan me niet herinnneren of ik dat met m'n oude 40GB ook had, daar had ik al 4 maand niet meer op gegamed, maar nu ik de 160GB versie heb van de BS-aktie viel me dit op.
Als je een beetje geluid aan hebt staan, hoor je niks van het koelen of lezen.
Zucht...
Future Cop L.A.P.D.FeaR1986 schreef op dinsdag 20 oktober 2009 @ 16:21:
[...]
Zou toch wel heerlijk zijn als meer en meer PSX-klassiekers naar de PS3 zouden komen in dit soort vormen. Games as Abe’s Oddworld zijn inderdaad klassiekers. Idem dat ik games als Future Cop L.A.P.D. ; Tomb Raider 2, Tekken 3, etc nog wel eens zou willen spelen.
Alleen als ik dan zie hoe vaak ik WipeOut (PSX-versie download) heb gespeeld denk ik dat het meer nostalgie is dan om de game echt te spelen. Herinner me die games vooral als dat ze mooi en goed waren, maar wel in die tijd. Dus voor nu kunnen het wel eens de grootste baggergames zijn en wast of money...
Mijn god wat heb ik dat grijs gespeeld.
Als die zou komen, zou het me eerste PSN aankoop zijn.
Van het koelen hoor ik ook niks nee, maar van het lezen weer wel. Als ik er 1,5mtr afzit dan hoor ik em wel lezen in 'rustige geluidsscenes'...SgtElPotato schreef op dinsdag 20 oktober 2009 @ 17:44:
[...]
Ja dat heeft ie, alleen dan moet ik met mijn hoofd bij mijn ps3 gaan zitten om het te horen.
Als je een beetje geluid aan hebt staan, hoor je niks van het koelen of lezen.
tijd voor nieuw deeltje 49?
[ Voor 5% gewijzigd door Yellowneck op 20-10-2009 17:57 ]
Fotogear: Canon EOS RP | Canon 400D + BG-E3 | RF 24-105mm F4.0L | 50mm F1.8 | 17-40mm F4.0L | 70-200mm F4.0L | 100mm F2.8L Macro | 430EX II
Ik maakte maar even een screenshot voor jou van mijn PS3. Staat gewoon op PSN hoor.thaan schreef op dinsdag 20 oktober 2009 @ 17:50:
[...]
Future Cop L.A.P.D.![]()
Mijn god wat heb ik dat grijs gespeeld.
Als die zou komen, zou het me eerste PSN aankoop zijn.

Nee.
And I'm the only one and I walk alone.
Dat speelt wel mee ja. Ik heb Destruction Derby en Wipeout gekocht en Wipeout viel toch wel heel erg tegen moet ik zeggen...FeaR1986 schreef op dinsdag 20 oktober 2009 @ 16:21:
[...]
Je kan m dan ook op je PSP zetten (als je die hebt). Voor 6 of 7 euro vind ik het nog best een goeie prijs dan.hemiparo schreef op dinsdag 20 oktober 2009 @ 17:36:
[...]
Idd fantastisch spel en speel beiden nog vanaf de originele CD... waarom zou ik dan geld uitgeven? Ik bedoel, spel koop je origineel voor een paar euro (2e hands) waarom dan downloaden. Voel me dan wel een beetje genaaid namelijk...
Klopt en voor "maar" €4,99. Maar vraag me dus af of ik die game niet koop, installeer en een paar minuten speel en er dan weer op uitgekeken ben. Zo twijfel ik ook of het het geld waard is om een N64 te kopen om toch nog maar eens Goldeneye te spelen. Die game was toen goed, maar hoe kijk je daar nu tegen aan...Esiq schreef op dinsdag 20 oktober 2009 @ 18:16:
[...]
Ik maakte maar even een screenshot voor jou van mijn PS3. Staat gewoon op PSN hoor.![]()
[afbeelding]
Aan de andere kant is die nog geen vijf euro gewoon een goede prijs. Als je ziet dat er voor PSX games als dus Future Cop, Abe, etc gewoon €25,- wordt gevraagd op marktplaats!
[ Voor 12% gewijzigd door FeaR op 20-10-2009 18:39 ]
Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.
Ach, ik heb 53 games om uit te kiezen, dus die lbp ruil of verkoop ik wel, ik had het geluk dat ik de 10% extra korting ook nog heb gekregen, dit bovenop de ps3-slim 250Gb aanbieding met het Uncharted pakket in huis heb gekregen voor 299 euro kan ik er wel mee leven...McDaBom schreef op dinsdag 20 oktober 2009 @ 11:51:
[...]
Zelfde heb een half uurtje geleden gebeld en ook maar voor lbp gekozen
Schandalig tog!!!!!
LIFE IS A RACE, ENJOY iT!
Wauw, misschien toch maar eens een PSN voucher halen.Esiq schreef op dinsdag 20 oktober 2009 @ 18:16:
[...]
Ik maakte maar even een screenshot voor jou van mijn PS3. Staat gewoon op PSN hoor.![]()
[afbeelding]
Is ook zo, het is niet voor niets dat ik mijn oude PlayStation incl. mijn complete collectie accessoires en games heb weggedaan.FeaR1986 schreef op dinsdag 20 oktober 2009 @ 18:38:
[...]
Klopt en voor "maar" €4,99. Maar vraag me dus af of ik die game niet koop, installeer en een paar minuten speel en er dan weer op uitgekeken ben. Zo twijfel ik ook of het het geld waard is om een N64 te kopen om toch nog maar eens Goldeneye te spelen. Die game was toen goed, maar hoe kijk je daar nu tegen aan...
Aan de andere kant is die nog geen vijf euro gewoon een goede prijs. Als je ziet dat er voor PSX games als dus Future Cop, Abe, etc gewoon €25,- wordt gevraagd op marktplaats!
Dus nu zit ik met een dilemma.
Misschien als opvolger op Batman en LBP waarvan ik hoop dat ze deze week binnenkomen.
Ik heb ook nog de beide oddworld PSx disk liggen en heb de game geprobeerd te spelen via remote play... helas helass (want de gfx en feel waren echt te geweldig goed) mis je op de PSp dus de R2 en L2 knoppen. Dat betekend dat je dan dus niet kan lullen met andere characters en het spel dus eigenlijk onspeelbaar word. Daarnaast zit er een kleine vertraging in de game waardoor het ontmantelen van bommen (voor degene die het zich nog kunnen herinneren) op je PSP pure zelfmoord blijkt te worden. Op de PS3 zijn de GFX hopeloos verouderd en is de game gewoon veel minder leuk om te spelen vind ik.SToRM666 schreef op dinsdag 20 oktober 2009 @ 18:32:
Je kan m dan ook op je PSP zetten (als je die hebt). Voor 6 of 7 euro vind ik het nog best een goeie prijs dan.
brings back memories
[ Voor 4% gewijzigd door swopdark op 20-10-2009 19:55 ]
Playstation 3 - PSN ID: Sw0pDiller | XBOX360 Premium - Gamertag: ZakkeWasser | DELL New Studio 17 laptop
De game lijkt eigenlijk best wel op Heart of Darkness (of andersom eigenlijk), realiseer ik me na al die jaren
Die heb ik nog niet zolang geleden op de ps3 uitgespeeld (voor een paar euro de originele game op ebay gescoord).
controls kan je remapennen, bijvoorbeeld spelen met de analoge stick en dan de vierpuntsdruktoets gebruiken voor de R2 enzoswopdark schreef op dinsdag 20 oktober 2009 @ 19:53:
[...]
Ik heb ook nog de beide oddworld PSx disk liggen en heb de game geprobeerd te spelen via remote play... helas helass (want de gfx en feel waren echt te geweldig goed) mis je op de PSp dus de R2 en L2 knoppen. Dat betekend dat je dan dus niet kan lullen met andere characters en het spel dus eigenlijk onspeelbaar word. Daarnaast zit er een kleine vertraging in de game waardoor het ontmantelen van bommen (voor degene die het zich nog kunnen herinneren) op je PSP pure zelfmoord blijkt te worden. Op de PS3 zijn de GFX hopeloos verouderd en is de game gewoon veel minder leuk om te spelen vind ik.
brings back memories
Hmmm...misschien dat ik die ook nog eens ga proberen te kopen voor een mooie prijs-RazieL- schreef op dinsdag 20 oktober 2009 @ 20:10:
De game lijkt eigenlijk best wel op Heart of Darkness (of andersom eigenlijk), realiseer ik me na al die jarenDie heb ik nog niet zolang geleden op de ps3 uitgespeeld (voor een paar euro de originele game op ebay gescoord).
Gran Turismo 5 op 3 Blurayschijfjes;
http://kotaku.com/5385619...-5-comes-with-three-discs
[ Voor 3% gewijzigd door OPSLAGHOND op 20-10-2009 21:36 ]
"Ik heb een zak expected goals nog nooit een goal zien maken." - snmght
Het blijft toch een moeilijke beslissing! PS3 of een nieuwe PC. Altijd FPS gespeeld op de PC dus ik twijfel echt aan de besturing van een FPS met een controller. Misschien is het een kwestie van wennen....
Zijn er meer mensen die dit probleem hebben gehad maar de knoop toch hebben doorgehakt? En wat zijn jullie ervaringen?
Zijn er meer mensen die dit probleem hebben gehad maar de knoop toch hebben doorgehakt? En wat zijn jullie ervaringen?
Hallo,
Ik heb laatst mijn firmware upgrade gedaan, naar versie 3.01. Nu heb ik het probleem dat de fan en het lampje van wireless internet aan blijven staan, nadat ik de ps3 heb uitgezet. Ligt dit aan de update of aan m'n ps3?? en hebben meer mensen er last van?
Hoe kan ik het oplossen? (ik heb nog garantie)
Mvg
Thomas
Ik heb laatst mijn firmware upgrade gedaan, naar versie 3.01. Nu heb ik het probleem dat de fan en het lampje van wireless internet aan blijven staan, nadat ik de ps3 heb uitgezet. Ligt dit aan de update of aan m'n ps3?? en hebben meer mensen er last van?
Mvg
Thomas
[ Voor 6% gewijzigd door Craztas op 20-10-2009 21:50 ]
@kraven,
Zelfde keuze gehad idd, maar mijn grootste punt was dat ik het even zat was om te upgrade van de pc.
Iedere keer nieuwe Graka, dan weer nieuwe mobo / mousepads etc.
Moet zeggen FPS bevalt me meer dan goed, en merk wel dat ik je mijn FPS ervaring kan gebruiken op de PS3.
Ik speel voornamelijk Killzone2 MP (sp niet aangeraakt
). en is idd even wennen, heb wel de senlheid van reageren op sticks omhoog gezet maar dat is persoonlijk.
Voordeel vind ik dat even snel kan spelen, ps3 opstarten / killzone 2 opstarten binnen paar minuten zit ik ingame te knallen
.
PSN ID: Phyt_ ( kan geen signature aanmaken in my profile??)
Zelfde keuze gehad idd, maar mijn grootste punt was dat ik het even zat was om te upgrade van de pc.
Iedere keer nieuwe Graka, dan weer nieuwe mobo / mousepads etc.
Moet zeggen FPS bevalt me meer dan goed, en merk wel dat ik je mijn FPS ervaring kan gebruiken op de PS3.
Ik speel voornamelijk Killzone2 MP (sp niet aangeraakt
Voordeel vind ik dat even snel kan spelen, ps3 opstarten / killzone 2 opstarten binnen paar minuten zit ik ingame te knallen
You know you ve played warcraft III too much when.... Your sitting next to a guy at the busstop waiting for a bus, and he stands up before the bus gets there, and you claim that hes map hacking
Wat heb jezelf al geprobeerd?Craztas schreef op dinsdag 20 oktober 2009 @ 21:47:
Hallo,
Mvg
Thomas
Stroomloos gemaakt etc ?
You know you ve played warcraft III too much when.... Your sitting next to a guy at the busstop waiting for a bus, and he stands up before the bus gets there, and you claim that hes map hacking
Telkens als dat gebeurd doe ik gewoon de knop op de achterkant uit... maar ik probeer het wel even, de stekker er helemaal uit halenPhyt_ schreef op dinsdag 20 oktober 2009 @ 21:53:
[...]
Wat heb jezelf al geprobeerd?
Stroomloos gemaakt etc ?
Edit: Als ik de stekker eruit haal, blijft de fan uit, en het groene lampje ook. Maar als ik hem aanzet en dan weer uit, dan blijft de fan + het groene lampje weer aan staan, eerder hoorde ik ook altijd een soort tik toen hij uit ging.. Nu niet meer...??
[ Voor 29% gewijzigd door Craztas op 20-10-2009 22:00 ]
Limited Edition Collector's Box anyone? 1 Game BluRay en 2 BluRay's met video's?OPSLAGHOND schreef op dinsdag 20 oktober 2009 @ 21:35:
Gran Turismo 5 op 3 Blurayschijfjes;
COD:MW2 Hardend Edition zit ook in zo'n verpakking, zegt niets over het aantal discs.
[ Voor 5% gewijzigd door Jumpman op 20-10-2009 22:00 ]
Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.
Ik speel zelf ook alleen killzone 2 als fps op de ps3, en ik was eerst ook sceptisch. Jarenlang UT gedaan op de pc en dat gaat me toch wat te snel voor een controller, leek me. Maar killzone is er wel zo op aangepast dat het aimen met een controller erg goed gaat. Ik heb nog wel altijd moeite met close combat, want het draaien gaat nou eenmaal niet zo snel (dus dan is naar achteren lopen soms wel wat handiger dan draaien ;-)KraveN schreef op dinsdag 20 oktober 2009 @ 21:45:
Het blijft toch een moeilijke beslissing! PS3 of een nieuwe PC. Altijd FPS gespeeld op de PC dus ik twijfel echt aan de besturing van een FPS met een controller. Misschien is het een kwestie van wennen....
Over het algemeen werkt killzone erg goed met een controller.
@ Craztas
mogelijke oplossing:
Waardoor hij op zijn netwerkkabel en wireless en fan zachtjes laat draaien om aangezet te worden.
soort van Wake On Lan idee denk ik.
mogelijke oplossing:
Wat ik zo overal lees, heb je waarschijnlijk Remote start aan staan.The solution is deactivate the Connection with the PSP. Go to: Settings -Remote Play Settings - Remote Start: Off. After this operation, when you turn off the system, the wlan indicator will turn off too.
Waardoor hij op zijn netwerkkabel en wireless en fan zachtjes laat draaien om aangezet te worden.
[ Voor 29% gewijzigd door Phyt_ op 20-10-2009 22:05 ]
Aha, oke mijn broertje heeft laatst een psp gekocht, vandaarPhyt_ schreef op dinsdag 20 oktober 2009 @ 22:01:
@ Craztas
mogelijke oplossing:
[...]
Wat ik zo overal lees, heb je waarschijnlijk Remote start aan staan.
Bedankt! Het werkt
Craztas geen dank laat even weten of dat de oplossing is
.
mischien dat er mensen mee lezen die het zelfde probleem hebben
mischien dat er mensen mee lezen die het zelfde probleem hebben
http://gathering.tweakers.net/forum/edit_user, daar kun je je signature en je ondertitel instellen.Phyt_ schreef op dinsdag 20 oktober 2009 @ 21:50:
And I'm the only one and I walk alone.
Danku PromoX ik zat onder My Tnet te zoeken.
Leek mij niet geheel onlogisch maar nu weet ik dit ook weer
.
Leek mij niet geheel onlogisch maar nu weet ik dit ook weer
Oei Nou ik heb zojuist toc maar een exemplaar van de topper Demon's Souls gekocht. Een game die absolute hit is geworden in de VS en door een limited aantal een beetje uklt status heeft ontvangen. de game is nu twee weekn uit en compleet uitverkocht in de VS. Uitegever ATLUS (bekend van de persona serie) heeft al aangegeven heel blij te zijn met de verkoop van deze "daring" producutie. Absurd hoge moeilijkheid en afstraffing van fouten maakt deze game "niet voor mietjes"
Ik zat te twijfelen tussen deze en Fallout 3 GOTY edition met alle 5 de add-ons maar na een tegnvallende gamesessie op de PC enige tijd geleden toch Demon's Soul gekozen.
review eurogamer - 9,0
1up review - 10 (A)

end of demon's Souls rant...
Ik zat te twijfelen tussen deze en Fallout 3 GOTY edition met alle 5 de add-ons maar na een tegnvallende gamesessie op de PC enige tijd geleden toch Demon's Soul gekozen.
review IGN - 9,4It's stoic, uncompromising, difficult to get to know, but also deep, intriguingly disturbed and perversely rewarding. You can learn to love Demon's Souls like few other games in the world. But only if you're prepared to give yourself over to it.
review eurogamer - 9,0
1up review - 10 (A)

end of demon's Souls rant...
Playstation 3 - PSN ID: Sw0pDiller | XBOX360 Premium - Gamertag: ZakkeWasser | DELL New Studio 17 laptop
Ik zit er ook al een tijdje op te letten (ouderwets moeilijke games zijn zeldzaam), mijn enige vrees is dat er te veel level grinden in voor komt (kunstmatige moeilijkheid dus) waar ik een erg grote hekel aan heb. Hij is net te duur om het risico te nemen. Plus het feit dat het waarschijnlijk een heel lange game is wat in de komende tijd niet goed uit komt.
Hopelijk is hij niet zo moeilijk als dit:
http://www.youtube.com/watch?v=sQZuidKexBQ
[ Voor 8% gewijzigd door SeamusXanthus op 20-10-2009 22:55 ]
Atlus levert een nieuwe voorraad exemplaren aan winkeliers dus het spel is weer leverbaar. Enkel de Special Edition met een strategiegids en soundtrack wordt niet herdrukt. Ik ben toch blij dat ik net op tijd een exemplaar bij Videogamesplus.ca heb bemachtigd.swopdark schreef op dinsdag 20 oktober 2009 @ 22:20:
Oei Nou ik heb zojuist toc maar een exemplaar van de topper Demon's Souls gekocht. Een game die absolute hit is geworden in de VS en door een limited aantal een beetje uklt status heeft ontvangen. de game is nu twee weekn uit en compleet uitverkocht in de VS.

Of ik er tijd voor heb? Ben nog met de laatste loodjes van Uncharted 2 bezig, ik moet ook nog Mini Ninjas uitspelen en de nieuwe Ratchet & Clank komt er heel erg snel aan... Maar goed, verzamelen is ook een hobby...
Verwijderd
De deluxe versie van Demons Souls is hier anders nog wel te krijgen voor de gene die interesse hebben
Ik was redelijk blij om te horen dat Abe naar PSN komt, maar ik heb de PC versie van Oddysee en die speel ik dus al praktisch nooit. Volgens mij geen level uitgespeeld zelfs. Als ze de graphics iets kunnen oppoetsen zal ik het waarschijnlijk toch wel weer kopen, het idee en de uitvoering blijven me intrigeren.
You look like I need a drink.
Verwijderd
Ik heb m vorig week vrijdag gekregen van videogameplus uit canada (deluxe edition €60). Ik heb hem inmiddels uitgespeeld. Het is in het begin wel lastig, maar je meot de bewegingen van je vijanden leren kennen dan is t te doen. Je hoeft eigenlijk niet te levelen in deze game om verder te komen, het zal wel makkelijker zijn, maar niet nodig, zoals ik zei als je de patroon van je vijanden kent dan is t zeer te doen.
Als je de game uitgespeeld hebt, en je weer met een Nieuwe Game+ gaat beginnen dan is t wel ontiegelijk moeilijker.
Het is wel een van de beste games die ik afgelopen jaren heb gespeeld. En met schaarse rpgs op de ps3, moet je deze game eigenlijk niet voor je voorbij laten gaan. Maar 1 ding moet je accepteren je gaat vaak dood, en de ene bijt er door heen en de ander geef het op
Als je de game uitgespeeld hebt, en je weer met een Nieuwe Game+ gaat beginnen dan is t wel ontiegelijk moeilijker.
Het is wel een van de beste games die ik afgelopen jaren heb gespeeld. En met schaarse rpgs op de ps3, moet je deze game eigenlijk niet voor je voorbij laten gaan. Maar 1 ding moet je accepteren je gaat vaak dood, en de ene bijt er door heen en de ander geef het op
Nou, afgaande op alle enthousiaste reacties heb ik maar een poging gewaagd aan Uncharted (deel 1). De demo vond ik destijds maar niks. Alleen heb ik de game bijna tot aan het einde doorgespeeld en ik vind het best een vermakelijke game. De graphics zijn zeker goed en het verhaal is een leuke avonturenfilm.
Toch valt het me tegen. Ik had gewoon meer verwacht. De puzzels zijn heel simpel en de platformelementen heel matig. Het spel is zo lineair als wat. De platforming is soms een beetje onduidelijk en op sommige plaatsen reageert Drake ineens heel anders als in de rest van het spel bij een sprong of iets dergelijks.
Verder vind ik het een vrij standaard shooter. Niet slecht, maar ook zeker niet bijzonder. En toen het survival horror werd heb ik mijzelf er echt doorheen moeten pushen.
Als je de demo niks vond en je hebt het spel nu nog niets, laat het lekker liggen. De demo laat precies zien wat het is: matige platforming en heel veel cover en schieten. Het verhaal en de sfeer zijn wel goed. Die hebben mij er doorheen gesleept, maar geen must have wat mij betreft.
Misschien heeft het feit dat het een console exclusive is meegespeeld met de hype.
Volgende game: Borderlands. Voor de co-op!
Demon's Souls ga ik ook zeker nog halen. Maar dat moet nog even wachten.
Toch valt het me tegen. Ik had gewoon meer verwacht. De puzzels zijn heel simpel en de platformelementen heel matig. Het spel is zo lineair als wat. De platforming is soms een beetje onduidelijk en op sommige plaatsen reageert Drake ineens heel anders als in de rest van het spel bij een sprong of iets dergelijks.
Verder vind ik het een vrij standaard shooter. Niet slecht, maar ook zeker niet bijzonder. En toen het survival horror werd heb ik mijzelf er echt doorheen moeten pushen.
Als je de demo niks vond en je hebt het spel nu nog niets, laat het lekker liggen. De demo laat precies zien wat het is: matige platforming en heel veel cover en schieten. Het verhaal en de sfeer zijn wel goed. Die hebben mij er doorheen gesleept, maar geen must have wat mij betreft.
Misschien heeft het feit dat het een console exclusive is meegespeeld met de hype.
[ Voor 11% gewijzigd door harlekein op 21-10-2009 00:29 ]
Ik vond juist het shoot gedeelte uit Uncharted 1 zo koel, weingi shooters die dat beter doen. Ook mede door de animatie van de characters en op hard ook nog eens goed uitdagend. Daarom is de Uncharted serie ook populair geworden dnek ik, dat plus het sterke verhaal en graphics.harlekein schreef op woensdag 21 oktober 2009 @ 00:26:
Nou, afgaande op alle enthousiaste reacties heb ik maar een poging gewaagd aan Uncharted (deel 1). De demo vond ik destijds maar niks. Alleen heb ik de game bijna tot aan het einde doorgespeeld en ik vind het best een vermakelijke game. De graphics zijn zeker goed en het verhaal is een leuke avonturenfilm.
Ben ik het niet mee eens. Ik, en met mij nog veel meer, vonden de demo echt compleet niks. Spel vond ik heel goed in elkaar zitten en heb ik me behoorlijk goed mee vermaakt. Maar goed iedereen heeft natuurlijk zijn spellen die niet in zijn straatje passen. Je hebt het in ieder geval een kans gegevenharlekein schreef op woensdag 21 oktober 2009 @ 00:26:
Collega van me gaf me indertijd twee games te leen: Unchartered en Ratchet & Clank. Van Unchartered had ik mooie beelden gezien en filmpjes die me wel aanstonden. Ratchet & Clank leek me maar een kinderspelletje. Uiteindelijk na een half uur Unchartered eruit gehaald en nooit meer naar omgekeken en als een gek R&C zitten spelen. 
Moraal, soms is het goed om eens wat buiten je straatje te pakken en kun je verrast worden. Voor mij was Unchartered niet de topper die het voor velen juist wel was.
Moraal, soms is het goed om eens wat buiten je straatje te pakken en kun je verrast worden. Voor mij was Unchartered niet de topper die het voor velen juist wel was.
Liefhebber van schieten en schijten. Ouwehoer en niet-evangelisch atheist.
Daniel36: Dat zeg ik(?) Nee, dat zeg ik niet, je hebt gelijk.
Vreemd dat niemand klaagt over de vsync off problemen met Uncharted 1.. Die waren echt godsgruwelijk irritant aanwezig. God of war is er niets bij
Grappig, ik ben nu ook met R&C bezig. Na eerst mijn PS3 op engels gezet te hebben (OMG wat erg die Nederlandse spraak)Hillie schreef op woensdag 21 oktober 2009 @ 09:42:
Collega van me gaf me indertijd twee games te leen: Unchartered en Ratchet & Clank. Van Unchartered had ik mooie beelden gezien en filmpjes die me wel aanstonden. Ratchet & Clank leek me maar een kinderspelletje. Uiteindelijk na een half uur Unchartered eruit gehaald en nooit meer naar omgekeken en als een gek R&C zitten spelen.
Maar wat een spel zeg
Besef ook dat het al een 2 jaar oud spel is. In die 2 jaar is het misschien wat achterhaald geworden, maar ikzelf heb me er toch kostelijk mee vermaakt. Daarbij is deel 2 echt zoals deel 1, maar dan nog beter!harlekein schreef op woensdag 21 oktober 2009 @ 00:26:
Dus als je deel 1 echt niks vond, zou ik deel 2 ook laten liggen!
Ik heb hem eerst een heel stuk in het Nederlands gespeeld en zelfs met Nederlandse stemmen moest ik soms nog om de grappen lachen.Thomaszki schreef op woensdag 21 oktober 2009 @ 09:44:
[...]
Grappig, ik ben nu ook met R&C bezig. Na eerst mijn PS3 op engels gezet te hebben (OMG wat erg die Nederlandse spraak)
Maar wat een spel zegVond 3 ook al gaaf. Maar dit is ook echt tof.
Hattrick: playing IV.50
PSN: Sandyman
Ik heb sinds kort naast mijn PS3 ook een PSP gekocht. Nu kan ik me herinneren dat je in de PS Store ook games kunt kopen die zowel op de PS3 als op de PSP werken. Hoef je deze dan maar 1 keer aan te schaffen en kun je deze op beide spelen of is het of voor de PS3 of voor de PSP??
Btw nu met die remote functie op de PSP ben ik helemaal blij met mijn PS3 (500Gb vol films en muziek
)
Btw nu met die remote functie op de PSP ben ik helemaal blij met mijn PS3 (500Gb vol films en muziek
Ik heb sinds een jaar een PS3, maar FPS speel ik voornamelijk nog op de PC. Op zich vind ik de controller wel prima voor FPS, alleen mikken gaat gewoon minder precies dan met de muis. Op zich vind ik Killzone 2 en BF3 wel leuk, maar ik kan me niet aan de indruk onttrekken dat het langzamer gaat dan een PC shooter, en dat je heel veel hulp krijgt bij het mikken. Maar ja, die twee spellen zijn er niet voor de PC, dus dat is wat moeilijk vergelijkbaar. Ik zou zeggen: probeer een speel als CoD:MW ofzo. Dan kan je beide systemen vergelijken.KraveN schreef op dinsdag 20 oktober 2009 @ 21:45:
"Our words are backed with NUCLEAR WEAPONS!" - Mahatma Gandhi
Verwijderd
Gister Smackdown vs Raw 2010 gehaald. Geweldig spel en de customizatie-mogelijkheden zijn ongekend en stukken verbeterd. Zal vandaag eens kijken in hoeverre er al wat online te vinden is;als dit goed zit dan zijn de verhaalmogelijkheden vrijwel onbeperkt.
bij mij niet bekend; er zijn wel enkele ps3 games van pixel-junkies geport naar de psp, maar dan moet je deze volgensmij wel 2x kopenwjcastelijns schreef op woensdag 21 oktober 2009 @ 10:12:
Ik heb sinds kort naast mijn PS3 ook een PSP gekocht. Nu kan ik me herinneren dat je in de PS Store ook games kunt kopen die zowel op de PS3 als op de PSP werken. Hoef je deze dan maar 1 keer aan te schaffen en kun je deze op beide spelen of is het of voor de PS3 of voor de PSP??
Btw nu met die remote functie op de PSP ben ik helemaal blij met mijn PS3 (500Gb vol films en muziek)
Geen last van gehad, misschien verholpen met een patch ondertussen?Trancentral schreef op woensdag 21 oktober 2009 @ 09:43:
Vreemd dat niemand klaagt over de vsync off problemen met Uncharted 1.. Die waren echt godsgruwelijk irritant aanwezig. God of war is er niets bij
R&C is een van de eerste games die ik kocht op PS3. Die vond ik ook heel leuk. Alleen wel supermakkelijk. Ik ben blij te horen dat het vervolg op normal iets moeilijker is dan het vorige deel en er ook een hard mode is.Hillie schreef op woensdag 21 oktober 2009 @ 09:42:
Meestal speel ik de games wel op hard. Uncharted heb ik op een gegeven moment op easy gezet. Dat laat ook wel een beetje zien dat het gewoon niet mijn type game is.
Helaas niet. Uncharted 1 zit nog vol screen tearing, en dat is wel erg zonde. Ik denk ook niet dat ze dit ooit nog zullen patchen.dangerpaki schreef op woensdag 21 oktober 2009 @ 11:13:
[...]
Geen last van gehad, misschien verholpen met een patch ondertussen?
Gotsent: single click MKV to PS3 compatible MP4 conversion:http://sentry23.googlepages.com . PSN Sentry-23
Verwijderd
heb laatst F1 Champ.Edition gekocht, slaagt dat tegen zeg.Wagens rijden totaal niet realistisch. Ook de demo van Need For Speed shift geprobeerd, zeer mooie graphics, maar dat is het dan ook.
Voor mij is er op dit moment maar één goeie racer en dat is GRID!
ik heb daar nooit iets van gemerkt. terwijl em dat soort dingen normaal wel opvallenTrancentral schreef op woensdag 21 oktober 2009 @ 09:43:
Oh raar is mij niet opgevallen. Maar kan ook aan mijzelf liggen, blijkbaar zijn sommige mensen gevoeliger voor dit soort verstoringen dan anderen. Heb ik wel eens gelezen. Wat de ene heel irritant vindt valt de ander niet eens op.Sentry23 schreef op woensdag 21 oktober 2009 @ 12:18:
[...]
Helaas niet. Uncharted 1 zit nog vol screen tearing, en dat is wel erg zonde. Ik denk ook niet dat ze dit ooit nog zullen patchen.
Tearing zit inderdaad in Uncharted 1. Echter stoort het mij totaal niet. Soms zie je het inderdaad bij grotere gebieden (bv bij die eerste onderzeeër). Zit dit ook in deel 2?dangerpaki schreef op woensdag 21 oktober 2009 @ 12:55:
[...]
Oh raar is mij niet opgevallen. Maar kan ook aan mijzelf liggen, blijkbaar zijn sommige mensen gevoeliger voor dit soort verstoringen dan anderen. Heb ik wel eens gelezen. Wat de ene heel irritant vindt valt de ander niet eens op.
PSN: Sluuz
Heb je GT5 Prologue al eens gezien/gespeeld? Dat vind ik momenteel toch wel de beste racegame en dan vooral met een stuurVerwijderd schreef op woensdag 21 oktober 2009 @ 12:27:
heb laatst F1 Champ.Edition gekocht, slaagt dat tegen zeg.Wagens rijden totaal niet realistisch. Ook de demo van Need For Speed shift geprobeerd, zeer mooie graphics, maar dat is het dan ook.
[ Voor 3% gewijzigd door SToRM666 op 21-10-2009 13:27 ]
tearing is ook heel sterk in de demo van mirror's edge. kost geen kont meer tegenwoordig, voor minder dan 7 euro heb je m al thuis, maar ik ben geen fan van de demo. hier wel iemand?Sluuz schreef op woensdag 21 oktober 2009 @ 13:23:
[...]
Tearing zit inderdaad in Uncharted 1. Echter stoort het mij totaal niet. Soms zie je het inderdaad bij grotere gebieden (bv bij die eerste onderzeeër). Zit dit ook in deel 2?
Canon 6D, canon 50mm 1.8 II,canon 70-200L f4, canon 28-135IS, canon 100mm 2.8L macro IS, speedlite 550EX
IGN heeft een review geplaatst van R&C: a Crack in Time. Met een 9 weer een topper erbij voor dit najaar, moet me maar snel een keer door Quest for Booty heen werken zodat ik verder kan! Zoveel te doen...
PSN: Kooi1980 - Xbox Live: Kooister
Hallo
Vraag: Is het mogelijk om een pc monitor , (ik heb een samsung synmaster 2443BW) te koppelen aan een ps3 slim?heb je daar een speciale kabel voor nodig?
Vraag: Is het mogelijk om een pc monitor , (ik heb een samsung synmaster 2443BW) te koppelen aan een ps3 slim?heb je daar een speciale kabel voor nodig?
Nee, misschien een HDMI-DVI kabel.
Dit had je zelf echter ook gemakkelijk kunnen vinden!
alex3305 schreef op woensdag 21 oktober 2009 @ 16:11:
Nee, misschien een HDMI-DVI kabel.
Eerst nee zeggen? En dan een HDMI -> DVI kabel aanraden?

My mistake... maar je schrijft het wel raar alex3305
Maargoed, het is perfect mogelijk om een TFT aan te sluiten op je ps3
Let wel even op de max. resolutie van je scherm
[ Voor 9% gewijzigd door DennusB op 21-10-2009 16:13 ]
Owner of DBIT Consultancy | DJ BassBrewer
Gelukkig niet meerSluuz schreef op woensdag 21 oktober 2009 @ 13:23:
[...]
Tearing zit inderdaad in Uncharted 1. Echter stoort het mij totaal niet. Soms zie je het inderdaad bij grotere gebieden (bv bij die eerste onderzeeër). Zit dit ook in deel 2?
Hier is een heel artikel over UC2 en ook een clip van Uncharted op pagina 3 hoe die er uit zou zien zonder tearing: http://www.eurogamer.net/...nalysis-uncharted-article
Gotsent: single click MKV to PS3 compatible MP4 conversion:http://sentry23.googlepages.com . PSN Sentry-23
Je kunt via de remote play functie de game pixeljunk monsters spelen. Als ik het goed heb. Mij is het in ieder geval gelukt ( weet niet meer zeker of de game nou zo heette)
Zo net mijn PS3 60GB verkocht voor 240
Nieuwe 120GB gehaald.
Ik heb achteraf gezien een backup gemaakt van mijn 60GB PS3 waar versie 3.0 op stond, nu na een firmware update naar 3.01 zet hij niet alle games en profielen over met PSN inlog e.d. Beetje jammer
[edit]
Misschien leuk voor anderen, je kan je inlog icoontje veranderen:
http://www.neogaf.com/forum/showthread.php?t=227219
Ik heb achteraf gezien een backup gemaakt van mijn 60GB PS3 waar versie 3.0 op stond, nu na een firmware update naar 3.01 zet hij niet alle games en profielen over met PSN inlog e.d. Beetje jammer
[edit]
Misschien leuk voor anderen, je kan je inlog icoontje veranderen:
http://www.neogaf.com/forum/showthread.php?t=227219

[ Voor 26% gewijzigd door Falcon Heavy op 21-10-2009 17:28 ]
[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=DxOmWkDvPPo]
en deze kwam ik ook tegen; custom user faces; http://www.neogaf.com/forum/showthread.php?t=227219
en deze kwam ik ook tegen; custom user faces; http://www.neogaf.com/forum/showthread.php?t=227219
[ Voor 49% gewijzigd door himlims_ op 21-10-2009 17:54 ]
De vraag is dan natuurlijkhimlims_ schreef op woensdag 21 oktober 2009 @ 17:52:
[video]
omg twee zielen 1 gedachten? ik post echt net die link omdat ik er zelf al een tijd gebruik van maakte en er een hoop nieuwe PS3 gebruikers bij gekomen zijnhimlims_ schreef op woensdag 21 oktober 2009 @ 17:52:
[video]
hahaha
Koopje van de week: Batman Arkham Asylum voor 22 pond, Het is 25 pond incl verzending oftewel zo'n 28 euro.
Dat ie de games niet overzet is opzich niet zo gek, aangezien het een andere PS3 is.Frank J. schreef op woensdag 21 oktober 2009 @ 17:18:
mmm ok dat is wel logisch ja, heb ze opnieuw gedownload en werkt gewoon goed nu.SToRM666 schreef op woensdag 21 oktober 2009 @ 18:58:
[...]
Dat ie de games niet overzet is opzich niet zo gek, aangezien het een andere PS3 is.
Maar mijn profiel was niet meegekopieerd inclusief alle savegames. Nu heb ik alle saves gelukkig op een andere usb stick gebackuped dus die zijn niet verloren. iig een headsup voor diegene die een nieuwe ps3 kopen en een backup van hun oude willen maken. Update je oude console eerst naar de meest recente firmware en maak dan pas een backup. Update je nieuwe ps3 ook naar de recente firmware en zet dan je backup terug.
Verwijderd
naja, die kans is best groot, het scherm heeft de klap opgevangenFatal Mind schreef op woensdag 21 oktober 2009 @ 17:54:
[...]
De vraag is dan natuurlijkdoet de ps3 het nog, wheheh leuk filmpje
Hoe kun je je icoontjes veranderen als ik vragen mag?Frank J. schreef op woensdag 21 oktober 2009 @ 17:58:
[...]
omg twee zielen 1 gedachten? ik post echt net die link omdat ik er zelf al een tijd gebruik van maakte en er een hoop nieuwe PS3 gebruikers bij gekomen zijn
hahaha
Wow, dat is een aantrekkelijke prijs! Maar ik moet eerst inFamous en Uncharted 2 uitspelen.ymmv schreef op woensdag 21 oktober 2009 @ 18:56:
Koopje van de week: Batman Arkham Asylum voor 22 pond, Het is 25 pond incl verzending oftewel zo'n 28 euro.
Verwijderd
Besteld. Bedankt voor de tip. Was hem al aan het zoeken op marktplaats, maar daar vind je hem toch nergens goedkoper...ymmv schreef op woensdag 21 oktober 2009 @ 18:56:
http://www.neogaf.com/forum/showthread.php?t=227219matz schreef op woensdag 21 oktober 2009 @ 19:36:
[...]Hoe kun je je icoontjes veranderen als ik vragen mag?
Ryzen 7 7700X | ROG Strix B650-E Gaming Wifi | ROG Strix RTX 4070Ti | 32Gb GSkill RipJaws S5 | 980Pro 2Tb | Corsair RM850x Shift | Fractal Design North Black
Handig als ik eerst de post wat beter door lees
Icoontjes zijn tof! zijn mijn accounts ook wat duidelijker te onderscheiden.
Ik heb mijn NL, US en Jap account ook voorzien van de iconen. Ziet er toch wel aardig uit moet ik zeggen
A.s. donderdag een demo van de nieuwe Ratchet and Clank in de (US)store;
http://news.vgchartz.com/news.php?id=5611
Hetzelfde geldt voor C&C: Red Alert.
http://news.vgchartz.com/news.php?id=5611
Ik heb Final Fantasy 7 gekocht en kan deze zowel op de PS3 als de PSP spelen.wjcastelijns schreef op woensdag 21 oktober 2009 @ 10:12:
Btw nu met die remote functie op de PSP ben ik helemaal blij met mijn PS3 (500Gb vol films en muziek)
Hetzelfde geldt voor C&C: Red Alert.
"Ik heb een zak expected goals nog nooit een goal zien maken." - snmght
Fifa10 binnen, had hem besteld bij CDWOW voor 40 euro. Iemand een keer zin in online potje? PSN ID= Redlizardz.
Ik moet Uncharted 1 nog uitspelen..heb simpelweg te weinig tijd. Heb een spel of 50 voor de 360 (legaal), waarvan ik eerst nog een aantal moet uitspelen. De PS3 is het ondergeschoven kindje op dit moment.
Trancentral schreef op woensdag 21 oktober 2009 @ 09:43:
Dan vraag ik mij gelijk af of Gran Turismo 5 Prologue daar (af en toe) ook last van heeft?Sentry23 schreef op woensdag 21 oktober 2009 @ 12:18:
[...]
Helaas niet. Uncharted 1 zit nog vol screen tearing, en dat is wel erg zonde. Ik denk ook niet dat ze dit ooit nog zullen patchen.
(Het is mij tot nu toe opgevallen bij Uncharted en GT5-P, Maar ik heb er nog geen last van gehad bij LBP en GTA IV.)
Want als dat zo is dan hoef ik niet achter mijn tv meubel te duiken voor het aansluiten van een andere hdmi kabel, Omdat het daar dan zowiezo niet aan ligt maar gewoon aan de games zelf. (het kan eigenlijk ook niet door de hdmi kabel komen toch?)
(Heb tot nu toe nog maar 4 PS3 games dus ik was er niet zo zeker van waar het nou aan moest liggen.)
Verwijderd
Beste,
Lees al best wel lang dit forum, eerste keer dat ik hier ook iets post. Maar mijn vraag is of het mogelijk is om een PlayStation 3 aan te sluiten op een Samsung monitor met een HDMI aansluiting? (Dus gewoon HDMI > HDMI) De monitor is Full HD (1920x1080) en heeft interne boxjes. Het gaat om: deze monitor En zou het dan ook mogelijk zijn om het zelfde scherm ook aan te sluiten via DVI aan mijn mac mini? Zodat ik als ik mijn ps3 aanzet hij automatisch overspringt? Of dit door middel van een knop misschien kan overschakelen naar ps3/mac?
Sorry, als ik het in het verkeerde forum of iets heb gepost.
Lees al best wel lang dit forum, eerste keer dat ik hier ook iets post. Maar mijn vraag is of het mogelijk is om een PlayStation 3 aan te sluiten op een Samsung monitor met een HDMI aansluiting? (Dus gewoon HDMI > HDMI) De monitor is Full HD (1920x1080) en heeft interne boxjes. Het gaat om: deze monitor En zou het dan ook mogelijk zijn om het zelfde scherm ook aan te sluiten via DVI aan mijn mac mini? Zodat ik als ik mijn ps3 aanzet hij automatisch overspringt? Of dit door middel van een knop misschien kan overschakelen naar ps3/mac?
Sorry, als ik het in het verkeerde forum of iets heb gepost.
[ Voor 0% gewijzigd door Verwijderd op 22-10-2009 08:29 . Reden: URL ]
Tijd is voor iedere gamer het grootste probleem. Alleen nog de schoolgangers kunnen er genoeg tijd voor vrijmaken daar die redelijk vaak al om 2 uur thuis zijn. Althans zo kon ik het me herinneren en toen had ik enorm veel tijd voor counterstrike op de PC en hier gingen danook veel uurtjes inzittem... de vuurwerk servers... good memoriesExorcist schreef op woensdag 21 oktober 2009 @ 23:25:
Ik moet Uncharted 1 nog uitspelen..heb simpelweg te weinig tijd. Heb een spel of 50 voor de 360 (legaal), waarvan ik eerst nog een aantal moet uitspelen. De PS3 is het ondergeschoven kindje op dit moment.
Je zou juist zeggen dat nu het de laatste maanden op de 360 wat rustiger is geworden met toptitels en het op de PS3 juist ff niet meer bij te houden was dat de aandacht voor console juist ff was omgedraait. Maar ach ik ken je (luxe) probleem
Weet iemand of er eigenlijk trophies in Demon's Souls zitten? Ik dacht dat het verplicht was inmiddels maar toch twijfel ik ff
Verwijderd
Ik heb ff voor je gegoogled. En ja, er zitten trophies in. Linkieswopdark schreef op donderdag 22 oktober 2009 @ 08:42:
[...]
Weet iemand of er eigenlijk trophies in Demon's Souls zitten? Ik dacht dat het verplicht was inmiddels maar toch twijfel ik ff
Yup, zitten er bij!swopdark schreef op donderdag 22 oktober 2009 @ 08:42:
[...]
dmn te laat
[ Voor 3% gewijzigd door Coolsnarf op 22-10-2009 08:51 ]
Enlighten me, welke lading aan toptitels heb ik de afgelopen maanden gemist (behalve U2 en Demons Souls) dat er op de 360 niks te beleven is en de PS3 niet meer bij te houden is? Bijna alle goede titels van afgelopen tijd zijn gewoon multiplatform.swopdark schreef op donderdag 22 oktober 2009 @ 08:42:
[...]
Je zou juist zeggen dat nu het de laatste maanden op de 360 wat rustiger is geworden met toptitels en het op de PS3 juist ff niet meer bij te houden was dat de aandacht voor console juist ff was omgedraait. Maar ach ik ken je (luxe) probleem
Edit: neemt niet weg dat de PS3 een beter jaar achter de rug heeft wat betreft lineup (zeker als je wat verder terug kijkt met InFamous en Killzone 2)
[ Voor 10% gewijzigd door SeamusXanthus op 22-10-2009 09:42 ]
40 euro? ik zie hem op het moment staan voor 40 pond..Lizardz schreef op woensdag 21 oktober 2009 @ 23:23:
Fifa10 binnen, had hem besteld bij CDWOW voor 40 euro. Iemand een keer zin in online potje? PSN ID= Redlizardz.
Verwijderd
40 euro/40 pond? Wat maakt het uit? 40 pond is op het moment 43 euro ofzo?Dj-sannieboy schreef op donderdag 22 oktober 2009 @ 09:34:
[...]
40 euro? ik zie hem op het moment staan voor 40 pond..
Dit topic is gesloten.
Let op:
Aanbiedingen plaatsen prima.
Melden dat je 'm besteld hebt, wat binnengekregen hebt of de aanbieding juist misgelopen bent of iets dergelijks is NIET nodig.
En voor wie het nog niet gedaan heeft, vul de polls even in.
Aanbiedingen plaatsen prima.
Melden dat je 'm besteld hebt, wat binnengekregen hebt of de aanbieding juist misgelopen bent of iets dergelijks is NIET nodig.
En voor wie het nog niet gedaan heeft, vul de polls even in.