Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KngfCnns
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 24-11-2024
Kenju schreef op zondag 18 oktober 2009 @ 21:21:
Ok, thnx. Even relevant om te weten: Jij bent toch geen PS3-koning ofzo?
Nee hoor, heb geen buitengewone gameskills :+ . Over het algemeen heb ik gelezen dat iedereen er de 1e keer er zo een 8-10 uur over doet.

PSN: llllIIIIllllIIIlIlI - Movies

Acties:
  • 0 Henk 'm!
haha Uncharted 2 is echt geweldig zeg! leuk om te zien dat van de 8 mensen in mijn friendslist er zeker 6 Uncharted 2 aan het spelen zijn... Vanmiddag ff een paar keer met wat vrienden in co-op de eerste missie gespeeld. damn wat is dat nog moeilijk zeg! en dat op easy!! We hebben er echt 5 keer over gedaan geweldig! erg leuk als het gewoon lekker moeilijk is! Ok de gewone death match speelt gewoon heerlijk en an nog nieteens over de singleplayer gehad... grappig detail:

Als je op een generator of ding mikt dat kan ontploffen dan zegt Nathan ff tussen neus en lippen tegen zichzelf: "boom" eerst dacht ik wat zegt ie nou maar toen mikte ik later nog eens op een andere generator en toen zei ie het nog een keer.. dat soort klein dingetjes trekt je echt in het spel en maakt van Nathan echt een levend karakter. Alle peepz in het spel komen trouwen bijzonder geloofwaardig over... Ben trouwens pas bij hoofdstuk 4 haha

Playstation 3 - PSN ID: Sw0pDiller | XBOX360 Premium - Gamertag: ZakkeWasser | DELL New Studio 17 laptop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PromoX
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 02-09 23:21

PromoX

Flying solo

Modbreak:Na twee waarschuwingen zijn er toch weer mensen die zo nodig offtopic door moeten gaan over een aanbieding. Het zou nu toch 's duidelijk moeten zijn dat die reacties niet gewenst zijn, ik blijf niet bezig en de volgende moet niet vreemd opkijken als ie PM/mail krijgt :/.

And I'm the only one and I walk alone.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thaan
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 14:59
Speelt iemand hier Red Faction: Guerrilla?
De demo vind ik erg leuk, kort, maar vooral het concept dat letterlijk alles kapot kan toch erg leuk.
Hoe zit het met het hele spel? Wordt het na een tijdje eentonig/saai of blijft de spanning er toch wel inzitten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mud.Starrr
  • Laatst online: 16-07 08:17

Mud.Starrr

I shoot people for money

Reloader schreef op zondag 18 oktober 2009 @ 19:47:
[...]
iemand die een BT toetsenbord wel aan de praat krijgt? O-)
2 verschillende generatie apple toetsenborden werken hier zonder probleem.

Trouwfotografie.nl
dekunstvanfotografie.nl
Sony A7RIII | A9
Sigma: 17 F4.0 || Sony: 25 F1.4 GM | 35 F1.4 GM | 50 F1.2 GM | 85 F1.8 | 100-400 F4.5-5.6 GM
DJI: Mavic 2 Zoom

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aslanboy1905
  • Registratie: Juli 2009
  • Niet online
Lama ik zie dat de mod een slechte humeur heeft :P
Gwn een aanbiedingen topic aanmaken en al dat gezeur is dan in 1 keer opgelost.

[ Voor 135% gewijzigd door Aslanboy1905 op 18-10-2009 22:42 ]

AMD Ryzen 3700x | Asus X470-F Gaming | DDR4 16GB @ 3766C14 | Powercolor Red Devil RX 5700 XT

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Aangezien deze aanbiedingen over de 'Fat' PS3 gaan zal het nu wel ongeveer afgelopen zijn, die zijn namelijk uit productie. En dan snel editten :P

Ik heb eindelijk Uncharted: Drake's Fortune kunnen bemachtigen 2e hands, €9,-, erg leuk spelletje en tegen de tijd dat ik er doorheen ben kan ik op zoek naar deel 2 (2e hands) :)

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 18-10-2009 22:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ghostrider
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 11-09 13:59

Ghostrider

GSX-R 1000 k3

thaan schreef op zondag 18 oktober 2009 @ 21:44:
Speelt iemand hier Red Faction: Guerrilla?
De demo vind ik erg leuk, kort, maar vooral het concept dat letterlijk alles kapot kan toch erg leuk.
Hoe zit het met het hele spel? Wordt het na een tijdje eentonig/saai of blijft de spanning er toch wel inzitten?
Naar mijn mening word het na een tijdje wel redelijk eentoning. Vooral omdat de omgeving wat rood en donker aanvoelt. Het is zegmaar geen far cry ;) Verder een leuke game, ben ergens op de helft gestrand en nog niet verder gegaan.

Asus Zenbook i7 256gb

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thaan
Ghostrider schreef op zondag 18 oktober 2009 @ 22:45:
[...]

Naar mijn mening word het na een tijdje wel redelijk eentoning. Vooral omdat de omgeving wat rood en donker aanvoelt. Het is zegmaar geen far cry ;) Verder een leuke game, ben ergens op de helft gestrand en nog niet verder gegaan.
Far Cry 2 lees ik juist over dat mensen gek worden van de guard posts, met continu respawnende guards en elke keer dat je van hot naar her moet, je ze weer allemaal moet afmaken.

Ik zit dus nogal te twijfelen tussen Far Cry 2 en Red Faction.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xerox
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 14:36
Zoals hier wordt gequote, over het importeren van spellen uit de US en dan online in NL.
Is dit zo met elk spel (behalve MGS dat ik gelezen had -> Konami), dat als ik hem uit US/CA haal en een vriend uit NL we online kunnen?
En ik neem aan dat uit UK importeren nooit problemen zal maken aangezien dit EU is?

PSN: Redrafted

Acties:
  • 0 Henk 'm!
thaan schreef op zondag 18 oktober 2009 @ 23:22:
[...]

Far Cry 2 lees ik juist over dat mensen gek worden van de guard posts, met continu respawnende guards en elke keer dat je van hot naar her moet, je ze weer allemaal moet afmaken.

Ik zit dus nogal te twijfelen tussen Far Cry 2 en Red Faction.
Is Battlefield: Bad Company niet iets? Bij dat spel kun je ook behoorlijk veel vernietigen en de singleplayer is ook vrij goed geloof ik :)

PSN id: NL_SToRM

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hillie
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 15:04

Hillie

Poepen = ultieme ontspanning

Ik heb zelf Burnout Paradise uit de VS meegenomen en nog een spel waarvan de naam me ontschoten is, maar dat was geen probleem.

Liefhebber van schieten en schijten. Ouwehoer en niet-evangelisch atheist.

Daniel36: Dat zeg ik(?) Nee, dat zeg ik niet, je hebt gelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thaan
SToRM666 schreef op maandag 19 oktober 2009 @ 00:10:
[...]

Is Battlefield: Bad Company niet iets? Bij dat spel kun je ook behoorlijk veel vernietigen en de singleplayer is ook vrij goed geloof ik :)
Demo daarvan was ook wel errúg leuk, en staat ook op me must have lijstje. Helaas staan er nog wel meer titels op dat lijstje :+ .
Ik probeer het een beetje te spreiden en niet meerdere leuke titels tegelijk te halen, dan ga ik nogal snel door zo'n titel heen. Vind het leuker om het maximale uit zo'n spel te halen, dus ik zit nu een beetje te kijken welke de volgende wordt.

Althans, volgende titel, ik krijg komende week LBP nog binnen en hopelijk ook Batman Arkham Asylum, dus ik heb niks te klagen. :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amdwarrior
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 15:36
Battlefield: Bad Company is online geweldig als je van battlefield actie houdt natuurlijk ;) En dat slopen voegt iets nieuws toe,als sniper zijnde kan je lang niet hele tijd op zelfde plek hangen.

Maar mensen nog een vraag kan je net als bij Xbox live een party channel aanmaken,ik bedoel daarmee mensen in een prive chat toevoegen tijdens het gamen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeDuifff
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 04-09 22:58
Amdwarrior schreef op maandag 19 oktober 2009 @ 00:38:
Maar mensen nog een vraag kan je net als bij Xbox live een party channel aanmaken,ik bedoel daarmee mensen in een prive chat toevoegen tijdens het gamen?
Zo'n dergelijke functie komt zeer waarschijnlijk in de volgende Playstation 3 update. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Falcon Heavy
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 06:26
DeDuifff schreef op maandag 19 oktober 2009 @ 08:53:
[...]

Zo'n dergelijke functie komt zeer waarschijnlijk in de volgende Playstation 3 update. ;)
je kunt al ( cross ) game chatten met elkaar alleen dit is op tekst basis niet met voice.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vads
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 12:16
Gisteravond UNO uit de store gevist; ik zocht naar een spelletje wat ik kort en bondig zou kunnen spelen voor het naar bed gaan of zo. Ben meteen tot 2:00 bezig geweest!

Het kaartspel vind ik zowieso al een van de meest geslaagde bordspellen en deze PS3-versie valt er niet onder. Het roepen van "Uno!" en het uitdagen van anderen gaat prima. Dit is echt zo'n spel in de categorie van "ok, nog ééééén spelletje en dan stop ik echt..."

Verslavend! :z

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik heb ook al zitten kijken om die eventueel te kopen, maar ik wacht wel tot ie eens wat lager in prijs is. Ik zit eigenlijk ook wel te wachten op een PSN versie van het bordspel Catan, dat is namelijk ook een leuk spel voor tussendoor :)
Frank J. schreef op maandag 19 oktober 2009 @ 09:33:
[...]

je kunt al ( cross ) game chatten met elkaar alleen dit is op tekst basis niet met voice.
Je ziet op het moment dat je kiest voor cross game chat wel al 2 logootjes, maar momenteel kun je dan enkel het tekstlogootje selecteren. De functie om te chatten via de headset zit dus wel al voorbereid.

[ Voor 22% gewijzigd door SToRM666 op 19-10-2009 10:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SgtElPotato
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 11:07
Dirt2 vind ik een mooi spelletje, alleen je zit meer in de menu's dan dat je aan het spelen bent.
Speel tussendoor wat OFP DR, maar dat spel is zo groot, en is wel moeilijk. Heb sinds 1 week een ps3.
FEAR2 vind ik ook een best wel goede shooter.
Ik zoek nog een dikke shooter, maar je echt veel in kunt schieten, en die niet te makkelijk is. Het liefst ook met MP.

Ben erg blij met mijn PS3. Hij doet het nog goed, alle accesoires ook, alleen het geluidskwaliteit van die officiele Sony BT headset is wat slecht.

Zucht...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SeamusXanthus
  • Laatst online: 07-09 23:47
Frank J. schreef op maandag 19 oktober 2009 @ 09:33:
[...]

De Wii heeft ook cross game chat alleen dan moet je elkaar mobiel bellen. (werkt zelfs offline)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaasje123
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 09-09 08:48
SgtElPotato schreef op maandag 19 oktober 2009 @ 10:21:

Ik zoek nog een dikke shooter, maar je echt veel in kunt schieten, en die niet te makkelijk is. Het liefst ook met MP.
Killzone 2 wel eens aan gedacht? 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!
DeDuifff schreef op maandag 19 oktober 2009 @ 08:53:
[...]

Hoewel ik net als iedereen hoop op deze toevoeging heeft Sony zelf niog niks bevestigd. Let op straks leverd Sony niet en valt iedereen volledig over Sony heen. Ookal zal de volgende update voor ons waarschijnlijk vidzone brengen... best wel kewl... Als voicechat er niet inzit dan vind iedereen het nog steeds een kut-update... wees fakking blij dat Sony je niet jaarlijks 59 euri afhandig maakt voor een service die gratis zou moeten zijn... Sony brengt de PS3 qua features steeds verder en verder, volgend jaar de videostore ook nog.. kan niet wachten.

Playstation 3 - PSN ID: Sw0pDiller | XBOX360 Premium - Gamertag: ZakkeWasser | DELL New Studio 17 laptop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knuppelhout
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
vergis ik me nou of kan je op play.com niet in ponden afrekenen als je buiten UK woont? zoals al eerder besproken in dit topic worden die giotech triggers dan van 2.99 GBP 3.99 EUR. onzinnig!
bij checkout krijg ik de melding dat dit niet buiten de EU verstuurd wordt.

Canon 6D, canon 50mm 1.8 II,canon 70-200L f4, canon 28-135IS, canon 100mm 2.8L macro IS, speedlite 550EX

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Bij BlahDVD zijn ze nu 1,11 euro: http://www.blahdvd.com/GH...s-PS3/GIOREAL/product.htm

Bij Zavvi is het weer Mega Monday. Enkele aanraders zijn Mirror's Edge en GTA4 Platinum

[ Voor 63% gewijzigd door SToRM666 op 19-10-2009 12:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knuppelhout
  • Niet online
inderdaad, maar met verzending nog duurder dan play.com
ik was al een pakketje games aan het samenstellen bij play, maar dat wordt met deze koers een stuk minder interessant!

Canon 6D, canon 50mm 1.8 II,canon 70-200L f4, canon 28-135IS, canon 100mm 2.8L macro IS, speedlite 550EX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Falcon Heavy
SeamusXanthus schreef op maandag 19 oktober 2009 @ 10:34:
[...]

De Wii heeft ook cross game chat alleen dan moet je elkaar mobiel bellen. (werkt zelfs offline)
moet ik dit nou serieus nemen of maak je gewoon een grapje.
Je kunt dus met meerdere mensen tegelijk in een tekst chat met elkaar chatten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
knuppelhout schreef op maandag 19 oktober 2009 @ 12:23:
vergis ik me nou of kan je op play.com niet in ponden afrekenen als je buiten UK woont? zoals al eerder besproken in dit topic worden die giotech triggers dan van 2.99 GBP 3.99 EUR. onzinnig!
bij checkout krijg ik de melding dat dit niet buiten de EU verstuurd wordt.
De Play.com-europrijzen zullen altijd duurder zijn dan de pond-prijzen omdat de hogere verzendkosten erin meeberekend zijn. Daarom kun je niet meer in ponden bestellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SeamusXanthus
  • Laatst online: 07-09 23:47
Frank J. schreef op maandag 19 oktober 2009 @ 12:43:
[...]

moet ik dit nou serieus nemen of maak je gewoon een grapje.
Interpreteer het zoals je wilt, maar ik zou het vooral niet te serieus nemen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• walletje-w
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 10:03
Voor software updates zit er waarschijnlijk nog heel veel moois aan te komen! Kijk maar naar de psp. Wat daar allemaal bijgekomen is. Zo kun je ook nog wel verwachten dat er een rss reader bijkomt en een internetradio. En de mogelijkheden zijn natuurlijk nog veel groter op de ps3.

Wou het gewoon even melden ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 17 oktober 2009 @ 23:17:
[...]

Nee ik ga morgen ook gewoon terug en exact doen wat jij zegt. De Correct is vlak bij mijn huis, maar ik was zelf ook nogal gehaast omdat ik bezoek verwachtte thuis.

Ik ga ook niet meer verder klooien, hij gaat nu de doos in en morgen staat hier een werkend exemplaar :)

Thnx allemaal voor de replies in ieder geval :)
Ik heb 'm gisteren zonder al teveel moeite omgeruild. Het updaten ging nu zonder gezeik :)

PS3 _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maxow
  • Laatst online: 14:28

Maxow

Hidden Sound System

Verwijderd schreef op maandag 19 oktober 2009 @ 15:59:
[...]

Ik heb 'm gisteren zonder al teveel moeite omgeruild. Het updaten ging nu zonder gezeik :)

PS3 _/-\o_
Heel netjes! Het was ook te gek voor woorden geweest als je op zo'n korte termijn aanspraak moet gaan doen op de garantie. Binnen 7 dagen lijkt me het me sowieso je recht om een produkt te kunnen retourneren (helemaal bij een defect).

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Maxow schreef op maandag 19 oktober 2009 @ 16:06:
[...]

Heel netjes! Het was ook te gek voor woorden geweest als je op zo'n korte termijn aanspraak moet gaan doen op de garantie. Binnen 7 dagen lijkt me het me sowieso je recht om een produkt te kunnen retourneren (helemaal bij een defect).
Als je via internet/post artikelen gekocht hebt, is er een bedenktermijn en kun je je spullen terugsturen als ze niet bevallen. Als je in de winkel koopt is er die coulance niet. Het is anders als het produkt kapot is natuurlijk maar dan heb je recht op een werkend exemplaar. Je moet echt moeite doen als je ontevreden bent met een werkend produkt en dan je geld terug eist.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mutatie
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 15:16
Het is moeilijk soms maar ik dacht dat er een regel was dat je een product binnen bepaalde tijd kunt retouneren wanneer een product niet aan verwachting voldoet?
Mischien zit ik ernaast hoor en praat ik wartaal :P
Ben zelf nu wel benieuwd of dit waar is

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SgtElPotato
Mutatie schreef op maandag 19 oktober 2009 @ 16:53:
Het is moeilijk soms maar ik dacht dat er een regel was dat je een product binnen bepaalde tijd kunt retouneren wanneer een product niet aan verwachting voldoet?
Mischien zit ik ernaast hoor en praat ik wartaal :P
Ben zelf nu wel benieuwd of dit waar is
Ja dat heb je alleen als je via internet iets besteld, dan kun je het binnen 7 werkdagen terug sturen. En krijg je in 99% je geld terug.

Zucht...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jefjef
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 09-09 20:08

jefjef

learning by doing

Nu heb ik aantal extra's via PSN gekocht voor Burnout Paradise maar ik inGame deze niet kiezen? moet ik nog wat doen of zo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dipsausje
  • Registratie: Februari 2006
  • Niet online
jefjef schreef op maandag 19 oktober 2009 @ 18:13:
Nu heb ik aantal extra's via PSN gekocht voor Burnout Paradise maar ik inGame deze niet kiezen? moet ik nog wat doen of zo?
Downloaden in de PSN store? Installeren op de HDD? Volgens mij zal het als het al gedownload is en nog geïnstalleerd moeten worden in XMB terug te vinden zijn onder de tab "game" of de internet/psn tab.

Als je wel al betaald hebt maar nog niet gedownload moet je 'm nog terug kunnen vinden in de PSN store lijkt me.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mijn ervaring is dat ik mijn ps3 alleen gebruik voor blueray films en geen games meer
Hij kan namelijk niet aan de pc tippen wat gaming betefd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xerox
Verwijderd schreef op maandag 19 oktober 2009 @ 18:27:
Mijn ervaring is dat ik mijn ps3 alleen gebruik voor blueray films en geen games meer
Beredeneer het eens, misschien leuk voor ons om te weten waarom de PC superieur is.

P.s.
Zoals hier wordt gequote, over het importeren van spellen uit de US en dan online in NL.
Is dit zo met elk spel (behalve MGS dat ik gelezen had -> Konami), dat als ik hem uit US/CA haal en een vriend uit NL we online kunnen?
En ik neem aan dat uit UK importeren nooit problemen zal maken aangezien dit EU is?

Ik wil graag online gaan bestellen vanavond, maar eerst alles zeker weten. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Burnedphoenix schreef op maandag 19 oktober 2009 @ 18:31:
[...]

Beredeneer het eens, misschien leuk voor ons om te weten waarom de PC superieur is.

P.s.

Ziet er grafisch altijd mooier uit en speelt veel vloeiender qwa fps.
Ik kan er niet aan wennen bij de ps3 dat games schokkerig draaien vergeleken bij de pc (frames per seconde)
Verder vind ik de besturing met shooters makkelijker en veel sneller dan met een contoller.
De games zijn ook nog eens goedkoper en veel meer keuze

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 19-10-2009 18:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xerox
Verwijderd schreef op maandag 19 oktober 2009 @ 18:35:
[...]

Ik kan er niet aan wennen bij de ps3 dat games schokkerig draaien vergeleken bij de pc (frames per seconde)
Verder vind ik de besturing met shooters makkelijker en veel sneller dan met een contoller.
Grafisch altijd mooier eruit zien? Altijd vloeiender qua FPS?
Dat ligt natuurlijk aan je PC, aan de specs die je hebt.
Om alle nieuwste games lekker op Full te spelen heb je niet genoeg aan een PC van €400,-
Maar een PS3 van €300,- doet er wel al goed aan ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is ook weer zo, het is een persoonlijk gebeuren allemaal.
Ik heb mijn pc altijd up to date wat gaming betreft

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thaan
Burnedphoenix schreef op maandag 19 oktober 2009 @ 18:40:
[...]

Grafisch altijd mooier eruit zien? Altijd vloeiender qua FPS?
Dat ligt natuurlijk aan je PC, aan de specs die je hebt.
Om alle nieuwste games lekker op Full te spelen heb je niet genoeg aan een PC van €400,-
Maar een PS3 van €300,- doet er wel al goed aan ;)
Ik heb nog geen schokkende games meegemaakt op m'n PS3, maar heb er dan ook nog maar 2. Van alle demo's die ik heb loopt er geen één te stotteren. Ik heb ook geen zin om 1000 euro uit te geven aan een PC die vervolgens ook nog eens up2date moet worden gehouden wil je vloeiend blíjven spelen.

Daarom is een console zo mooi, je weet dat alle spellen die er voor gemaakt worden, er gegarandeerd op werken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SgtElPotato
Verwijderd schreef op maandag 19 oktober 2009 @ 18:35:
[...]

Je hebt meer detail dat wel, alleen ik merk wel dat je bij de PS3 een constante FPS hebt, en dat het bij de PC hoog is, en bij zware stukken een stuk minder kan worden.. Plus je kunt op de bank zitten, met een paar maten, 4 controllers, en dan potje gamen, wat met de computer niet zo makkelijk gaat.

En een voordeel met de controller, bijna elke knop kun je half indrukken of heel zelfde met X, dus half ingedrukt is half gas, vol ingedrukt is volle gas. Wat mijns inzien veel beter is als met de pc.
Maarja, dat is ook een stuk gewenning, en wat je zelf fijner vind.

Maar wat ik het grootste nadeel vind is de prijs, een pc moet je na een jaar upgraden, met een dikke videokaart om de nieuwste spellen op zn aller hoogst te spelen, een PS3, hoef je niet uptegraden, alleen af en toe een spelletje kopen. En ik koop pas nieuwe spellen, als ik met de gene die ik heb al bijna klaar ben.

Zucht...

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op maandag 19 oktober 2009 @ 18:27:
Er zijn heel, heel veel games die nooit op de PC zullen uitkomen: Sony-exclusives zoals Uncharted, Ratchet & Clank, Killzone, God of War, Gran Turismo, Heavy Rain, Last Guardian, LittleBigPlanet. En dan heb je zo'n beetje alle Japanse games en RPGs, etc etc plus nog hopen westerse games. Ik denk dat slechts zo'n 70% van alle PS3-games niet op de PC uitkomen. Dan mis je toch wel het een en ander om het zacht te zeggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kazuka
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online

kazuka

Building Better Worlds

Ik mis het misschien wel belangrijkste argument, op de PC heb je geen Uncharted 2, God of War III, Gran Turismo 5, The Last Guardian, Killzone 2, Little Big Planet, inFamous, Metal Gear Solid 4. Need I go on? ;)

Het aanbod games is op de consoles toch al wel een tijdje superieur ten opzichte van de PC vind ik. Aan de andere kant mis ik wel weer Diablo III en Starcraft 2 dadelijk.

edit: aarrgh ymmv! Great minds think alike :P

[ Voor 6% gewijzigd door kazuka op 19-10-2009 19:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KngfCnns
  • Laatst online: 24-11-2024
Burnedphoenix schreef op maandag 19 oktober 2009 @ 18:31:
[...]

P.s.

UK is geen probleem je kan gewoon online in EU servers.

US/CA zijn de games 9 van de 10 keer ook gewoon dat je in EU servers terecht kan komen. Ik meen echter dat er enkele games zijn waar je op online gebied dan opeens wel gelimitieerd wordt dat je alleen maar in de US regio online kunt gamen. Je komt dan wel online maar speelt dan alleen tegen amerikanen en niet tegen europeanen. Voorbeelden kan ik niet zo snel noemen, en misschien is dit ook niet meer het geval. Maar ik meen dat er wel enekle waren waar dit het geval was (maar dat waren er echt maar 1 of 2), correct me if im wrong.

PSN: llllIIIIllllIIIlIlI - Movies

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jefjef

jefjef

learning by doing

Dipsausje schreef op maandag 19 oktober 2009 @ 18:21:
[...]

Downloaden in de PSN store? Installeren op de HDD? Volgens mij zal het als het al gedownload is en nog geïnstalleerd moeten worden in XMB terug te vinden zijn onder de tab "game" of de internet/psn tab.

Als je wel al betaald hebt maar nog niet gedownload moet je 'm nog terug kunnen vinden in de PSN store lijkt me.
Heel vreemd, toen ik ze downloade zijn deze ook meteen geinstalleerd aldus PSN maar ik vindt ze dus niet terug in de GAme. Wanneer ik deze ingame wil aanschaffen dan mag dat niet vanwege een aantal redenen:
Ben te jong (?) Waar kan ik btw mijn leeftijd invullen) of ben niet ingelogd in PSN (wel dus) oja en ik heb foutcode 80022A07 dus mijn trophies worden niet gesynct...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SgtElPotato schreef op maandag 19 oktober 2009 @ 18:47:
[...]

Je hebt meer detail dat wel, alleen ik merk wel dat je bij de PS3 een constante FPS hebt, en dat het bij de PC hoog is, en bij zware stukken een stuk minder kan worden.. Plus je kunt op de bank zitten, met een paar maten, 4 controllers, en dan potje gamen, wat met de computer niet zo makkelijk gaat.

En een voordeel met de controller, bijna elke knop kun je half indrukken of heel zelfde met X, dus half ingedrukt is half gas, vol ingedrukt is volle gas. Wat mijns inzien veel beter is als met de pc.
Maarja, dat is ook een stuk gewenning, en wat je zelf fijner vind.

Maar wat ik het grootste nadeel vind is de prijs, een pc moet je na een jaar upgraden, met een dikke videokaart om de nieuwste spellen op zn aller hoogst te spelen, een PS3, hoef je niet uptegraden, alleen af en toe een spelletje kopen. En ik koop pas nieuwe spellen, als ik met de gene die ik heb al bijna klaar ben.
Ik heb dan ook bij de pc de logitech chiller extreame controller speciaal voor vlieg games en
racegames. Eerst speelde ik ook vooral dit soort games op de ps3.
Verder wou ik dat nog zeggen dat het een voordeel is bij de ps3 dat je met vrienden fijn kunt gamen.
Daarom hou ik hem ook nog wel ff en voor de blue ray films ook

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vampy719
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 09-09 11:25
Ligt het aan mij of lijken de onderstaande sites wel heel erg vele op elkaar? ze werken en hanteren ook allemaal de zelfde regels en condities.

http://www.blahdvd.com/
http://www.zavvi.com/
http://www.play.com/

Maar net originele bluetooth oortje van sony besteld bij play.com voor 24 euro, zie ik hem bij blahdvd.com voor €20.10 :(

Everything thats has a beginning has an end

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alex3305
  • Laatst online: 11-09 22:33
jefjef schreef op maandag 19 oktober 2009 @ 19:13:
[...]

Heel vreemd, toen ik ze downloade zijn deze ook meteen geinstalleerd aldus PSN maar ik vindt ze dus niet terug in de GAme. Wanneer ik deze ingame wil aanschaffen dan mag dat niet vanwege een aantal redenen:
Ben te jong (?) Waar kan ik btw mijn leeftijd invullen) of ben niet ingelogd in PSN (wel dus) oja en ik heb foutcode 80022A07 dus mijn trophies worden niet gesynct...
Heb je de add-ons wel in de juiste store gekocht?

Dus niet voor een US game, EU DLC gekocht?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kazuka
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online

kazuka

Building Better Worlds

Vampy719 schreef op maandag 19 oktober 2009 @ 19:46:
Ligt het aan mij of lijken de onderstaande sites wel heel erg vele op elkaar? ze werken en hanteren ook allemaal de zelfde regels en condities.

Maar net originele bluetooth oortje van sony besteld bij play.com voor 24 euro, zie ik hem bij blahdvd.com voor €20.10 :(
Het zijn wel allemaal aparte bedrijven. Zavvi is wel van The Hut. Die sites zijn ook bijna identiek.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amdwarrior
  • Laatst online: 15:36
Hmmm ik heb een tijdje geleden Operation flashpoint voor de Ps3 gehaald(bij Gamehubs) maar helaas nog niet binnen wat is de normale levertijd bij hun?

@Vampy719 nee die horen niet bij elkaar wel komen ze alle drie uit Engeland dus die prijzen kunnen wel kloppen aangezien ze daar veel stunten met prijzen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jefjef

jefjef

learning by doing

alex3305 schreef op maandag 19 oktober 2009 @ 19:47:
[...]

Heb je de add-ons wel in de juiste store gekocht?

Dus niet voor een US game, EU DLC gekocht?
aargh.. ik denk dat je gelijk hebt. Bekeek het doosje en het boekje nog es ff goed en zag dat alles in het engels was... heb deze ook 2de hands gekocht.. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!
jefjef schreef op maandag 19 oktober 2009 @ 20:00:
[...]

aargh.. ik denk dat je gelijk hebt. Bekeek het doosje en het boekje nog es ff goed en zag dat alles in het engels was... heb deze ook 2de hands gekocht.. :(
Amerikanen/Canadezen gebruiken ESRB-ratings zoals E, T en M. Op de rug van het doosje staat verder onderaan een vierkantje met een 1 erin om de regio aan te geven.

Europese games hebben verschillende leeftijdskeuringsystemen. PEGI is het bekendst, maar je ziet ook Britse, Australische en Duitse ratings als je importeert bij verschillende bedrijven. Gamehubs levert bijv zowel Aziatische als Australische games. Je moet dan wel opletten bij het kopen van DLC.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thaan
Vampy719 schreef op maandag 19 oktober 2009 @ 19:46:

Wat weerhoud je van annuleren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marz01
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 05-09 15:33
games schokkerig op de ps3? ik denk dat dit ook afhankelijk is van je plasma/lcd, hier nog geen problemen waargenomen de afgelopen 2 jaar met de ps3.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vampy719
  • Laatst online: 09-09 11:25
thaan schreef op maandag 19 oktober 2009 @ 20:13:
[...]

Wat weerhoud je van annuleren?
Al betaald met creditcard en bericht gekregen dat het verstuurd is. Maar goed we praten over 3 euro maar maakt er altijd wel sport van om dingen zo goedkoop mogelijk te krijgen

Everything thats has a beginning has an end

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lizardz
  • Laatst online: 11-09 15:30
Net Uncharted2 uitgespeeld, geweldig spel. Nu wachten tot Fifa10 binnenkomt en over n maandje Modern Warfare 2 en Assassins creed 2.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Patchoro
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 19-08 11:18
Ik heb vandaag eindelijk de knoop doorgehakt, en de PS3 slim 250GB met Uncharted2 gekocht. 325 euri's bij de MM. Geen slechte deal imho.

Enfin, de boel aangesloten, aangezet, ww voor wireless ingesteld en alles werkt zomaar out-of-the-box. Als tweaker ben ik dan toch weer geschokt als iets gewoon "vanzelf" werkt! :)

Eindelijk kan ik in de huiskamer genieten van mijn video collecie op de server. Streamen werkt lekker snel via Mediatomb (Ubuntu servertje, zo fijn!).

Nu de MKV's nog even zien te streamen. PS3server moet hier geloof ik raad mee weten, toch?
Mediatomb zou dit ook moeten kunnen, maar heb me hier nog niet in verdiept.
Ghehe, kan ik toch nog ff prutsen... ;)

All in all een erg mooi product voor een strakke prijs!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Patchoro schreef op maandag 19 oktober 2009 @ 21:05:
Ik heb vandaag eindelijk de knoop doorgehakt, en de PS3 slim 250GB met Uncharted2 gekocht. 325 euri's bij de MM. Geen slechte deal imho.

Enfin, de boel aangesloten, aangezet, ww voor wireless ingesteld en alles werkt zomaar out-of-the-box. Als tweaker ben ik dan toch weer geschokt als iets gewoon "vanzelf" werkt! :)

Eindelijk kan ik in de huiskamer genieten van mijn video collecie op de server. Streamen werkt lekker snel via Mediatomb (Ubuntu servertje, zo fijn!).

Nu de MKV's nog even zien te streamen. PS3server moet hier geloof ik raad mee weten, toch?
Mediatomb zou dit ook moeten kunnen, maar heb me hier nog niet in verdiept.
Ghehe, kan ik toch nog ff prutsen... ;)

All in all een erg mooi product voor een strakke prijs!
PS3 mediaserver gebruik ik voor streamen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sp33dFr34k
  • Registratie: Juni 2006
  • Niet online

Sp33dFr34k

Retro-Geek

Mkv's werken niet zo lekker hier...

Gebruik tversity overigens.

i7 9700k + Be-Quiet Dark Rock 4 Pro | Gigabyte Z390 Aorus Ultra | Gigabyte RTX5070Ti | Samsung 970 Pro 512GB + 860 EVO 1TB + 860 QVO 4TB | 2x8GB DDR4 3000Mhz | Seasonic Platinum 660W | Fractal Design R6 | Samsung Oddyssey G7 Neo | Edifier M60

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kraanwater
  • Laatst online: 11-09 20:58
Sp33dFr34k schreef op maandag 19 oktober 2009 @ 21:39:
Mkv's werken niet zo lekker hier...

Gebruik tversity overigens.
Probeer ps3-mediaserver eens, heb eerst ook altijd tversity gebruikt maar dat vond ik persoonlijk om te huilen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PromoX
  • Laatst online: 02-09 23:21

PromoX

Flying solo

Zie Playstation 3 als media center - deel 4, discussie en vragen kunnen beter daar :).

And I'm the only one and I walk alone.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alex3305
  • Laatst online: 11-09 22:33
marz01 schreef op maandag 19 oktober 2009 @ 20:43:
games schokkerig op de ps3? ik denk dat dit ook afhankelijk is van je plasma/lcd, hier nog geen problemen waargenomen de afgelopen 2 jaar met de ps3.
Zelf merk ik dat vooral Third-Party PSN games nog weleens flink kunnen schokken. Een paar voorbeelden
  • Katamari Forever (Demo en Retail)
  • Trash Panic
  • Critter Crunch
Bij alle van deze spellen is het eigenlijk alleen wanneer er 'teveel' op het scherm tegelijk gebeurt. Echter heb ik bij een game als Flower deze fout nog nooit hebben kunnen ontdekken. Dus ik denk dat de ontwikkelaars maar eens moeten gaan leren optimaliseren 8)7.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dialMforMike
  • Laatst online: 10-09 11:14
alex3305 schreef op maandag 19 oktober 2009 @ 22:20:
[...]

Zelf merk ik dat vooral Third-Party PSN games nog weleens flink kunnen schokken. Een paar voorbeelden
  • Trash Panic
  • Critter Crunch
Wat vind je eigenlijk van Critter Crunch? Lijk mij een erg vermakelijk spel, maar afaik zal er wel weer geen demo van komen, dus kan ik het niet even proberen. Daar blijft PSN toch wel achter imo, demo van elk PSN spel zou zeer welkom zijn.

You look like I need a drink.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Falcon Heavy
dialMforMike schreef op maandag 19 oktober 2009 @ 22:44:
[...]

Wat vind je eigenlijk van Critter Crunch? Lijk mij een erg vermakelijk spel, maar afaik zal er wel weer geen demo van komen, dus kan ik het niet even proberen. Daar blijft PSN toch wel achter imo, demo van elk PSN spel zou zeer welkom zijn.
Ik heb Critter Crunch uit de US store. Volgens mij komt het dit jaar nog naar de EU store en volgens mij hebben ze ook een demo in de maak.

Erg vermakelijk spel, bouwt rustig aan op en heeft leuke items. Maar hier totaal geen slechte framerates met critter crunch. Wel kan het zijn als je combo's van 20+ critters hebt met grote explosies en allemaal kristallen oppakt en ondertussen smalls te eten geeft dat het allemaal wat overweldigend is en snel gaat ;) Anyways critter crunch voor de prijs al erg veel plezier voor gehad => 6,99 dollar.

[edit]
Kris Piotrowski replied on October 8, 2009 at 11:34 am

Hey reson8er (nice name, btw),
The demo is coming very soon, hopefully about 2 weeks from now. And it’ll features both single player and multiplayer online.
bron

[ Voor 17% gewijzigd door Falcon Heavy op 19-10-2009 23:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dialMforMike
  • Laatst online: 10-09 11:14
Frank J. schreef op maandag 19 oktober 2009 @ 23:19:
[...]

Ik heb Critter Crunch uit de US store. Volgens mij komt het dit jaar nog naar de EU store en volgens mij hebben ze ook een demo in de maak.

Erg vermakelijk spel, bouwt rustig aan op en heeft leuke items. Maar hier totaal geen slechte framerates met critter crunch. Wel kan het zijn als je combo's van 20+ critters hebt met grote explosies en allemaal kristallen oppakt en ondertussen smalls te eten geeft dat het allemaal wat overweldigend is en snel gaat ;) Anyways critter crunch voor de prijs al erg veel plezier voor gehad => 6,99 dollar.

[edit]

[...]
bron
Briljant! Lijkt me ook een leuk spel voor de vriendin :)

You look like I need a drink.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpman
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 10-09 23:32
Vandaag FIFA 10 met de nieuwe PS3 cover (horizontale PS3 balk) gespot bij MM (Utrecht). Zelf heb ik hem op de dag van release FIFA 10 met de oude cover (verticale Playstation 3 balk) gekocht. Ik vindt de oude covers mooier.

Wel vreemd dat ze voor dezelfde game een oude en nieuwe cover op de markt brengen. Het btroffen allebei hoesjes met Nederlandse teksten.

Ik wist dat Brutal Legend, en UIncharted 2 Among Thives (NTSC) al de nieuwe cover had. Ik ging eigenlijk voor een Wipeout BluRay disc versie, maar nog niet gezien in heel Utrecht centrum.

[ Voor 21% gewijzigd door Jumpman op 20-10-2009 00:02 ]

Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Frank J. schreef op maandag 19 oktober 2009 @ 23:19:
[...]

Afbeeldingslocatie: http://www.capybaragames.com/images/cc_title.jpg

Critter Crunch is een zeer leuke puzzelaar en ook nog 'ns in met de hand getekend en in 1080p. De ontwikkelaars zijn ook makkelijk bereikbaar. Ze posten onder andere op NeoGaf. Zonde dat dit pareltje niet zo goed verkoopt in de VS en dat ondanks de uitstekende recensies. 95 punten van Destructoid, 86 punten van IGN, daar kun je mee thuiskomen als PSN-gamesontwikkelaar.

Zie ook http://www.capybaragames.com/critter-crunch-psn/ voor screenshots en videobeelden.

Er is trouwens een demo van Critter Crunch in de Amerikaanse PSN-winkel.

[ Voor 3% gewijzigd door ymmv op 20-10-2009 00:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SayWhatAgain!
  • Laatst online: 12:24

SayWhatAgain!

I dare you, I double dare you!

Ze zijn er weer!
Bart Smit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sn0wblind
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 23-07 21:54
[...]

• Trash Panic
  • Critter Crunch
Bij alle van deze spellen is het eigenlijk alleen wanneer er 'teveel' op het scherm tegelijk gebeurt. Echter heb ik bij een game als Flower deze fout nog nooit hebben kunnen ontdekken. Dus ik denk dat de ontwikkelaars maar eens moeten gaan leren optimaliseren 8)7.
Op een paar enkele framedrops na doet katamari het prima hier. Critter crunch heb ik nooit en framedrop ingehad. Maar een paar games waar ik dat ben tegengekomen en waren vooral de eerste generatie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rctworld
  • Laatst online: 09:29
Bedankt voor de tip, had pas voor mijn broer al een PS3 met LBP besteld en zojuist voor mezelf maar eens de gok gewaagd voor een 3e PS3 met Killzone 2... Volgens mij snappen ze bij de BS zelf alleen nog niet dat ze voor 200 euro ook binnen 10 minuten van alles af zouden zijn, of willen ze er zo graag vanaf dat de prijs ze niet meer uitmaakt? :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• adros
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 11-09 16:21
nice ja, heb er eindelijk 1 kunnen bestellen :) .

Edit: excuses, lees dat dit niet meer mag

[ Voor 3% gewijzigd door adros op 20-10-2009 01:36 ]

Gepassioneerd Landschapsfotograaf

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bellerophon
  • Laatst online: 07-09 16:34

Bellerophon

Persona non grata

ymmv schreef op dinsdag 20 oktober 2009 @ 00:19:
[...]

[afbeelding]

Critter Crunch is een zeer leuke puzzelaar en ook nog 'ns in met de hand getekend en in 1080p. De ontwikkelaars zijn ook makkelijk bereikbaar. Ze posten onder andere op NeoGaf. Zonde dat dit pareltje niet zo goed verkoopt in de VS en dat ondanks de uitstekende recensies. 95 punten van Destructoid, 86 punten van IGN, daar kun je mee thuiskomen als PSN-gamesontwikkelaar.

Zie ook http://www.capybaragames.com/critter-crunch-psn/ voor screenshots en videobeelden.

Er is trouwens een demo van Critter Crunch in de Amerikaanse PSN-winkel.
Ziet eruit als een zeer mooi spel :) Toch maar even de demo proberen

PSN: Bellerophon-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sluuz
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 15:02
Critter Crunch was al eerste uitgekomen op de iPhone. Daar heb ik hem dan ook op uitgespeeld. Erg leuk spelletje. Vraag me af of het net zo lekker werkt op de ps3 (geen touchscreen).

Voor iedereen zonder iPhone: leuke game!

PSN: Sluuz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trancentral
  • Registratie: November 2001
  • Niet online
[...]

• Trash Panic
  • Critter Crunch
Bedoel je niet gewoon dat de vsync uitstaat? en dat het lijkt alsof het beeld schokt? Dat is echt zo super irritant!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

PWM

Van Playstation 3 + Killzone 2 zijn op moment geen 1 stuks voorradig.

Van Playstation 3 + Resistance 2 zijn op moment geen 1 stuks voorradig.
Lekker dan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Garfieldie
  • Registratie: Oktober 2009
  • Niet online

Garfieldie

I HATE mondays

Voor diegenen die het afgelopen weekend de het BS Infamous PS3 pakket besteld hebben, ik heb vandaag even gebeld want er was nog steeds geen trackingcode, nu blijkt dat er (uiteraard met dat brakke bestelsysteem) meer verkocht zijn als dat er voorraad was.

Als alternatief heb ik nu telefonisch de PS3 met Little Big Planet aangeboden gekregen, geen verbetering van het eerdere aanbod met die game, maar het was of dit pakket of niets en aangezien de PS3 dan nog steeds goedkoop is heb ik hier maar voor gekozen.

Iemand Infamous ruilen voor LBP....(lol)

Mocht je dus nog niets gehoord of gezien hebben dan zou ik even bellen met BS.

LIFE IS A RACE, ENJOY iT!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpman
De pakketten die nu nog op de BS website worden aangeboden, zijn of een nakomende zending uit een filiaal, of annuleringen van voorgaande bestellingen, of ontevreden klanten die het pakket hebben teruggestuurd. Ik verwacht niet dat er nog een keer een grote partij komt. Al zullen ze de PS3 80GB + 2 DS3's + RC:Q4B ook nog wel gaan dumpen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gratis_vodka
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 15:13

gratis_vodka

If you love it - shoot it!

nou, mazzel dus dat ik 'm vorige week gewoon geleverd heb gekregen...

nu inmiddels een week verder en ik kan niet anders zeggen dat de ps3 me goed bevalt!

Vooralsnog alleen killzone 2 gespeeld (erg vermakelijk, maar als pc-gamer moet ik nogal wennen aan een controller ;)); fifa 10 komt eraan en uncharted 2 ook zeker wel. Eens kijken of Modern Warfare 2 er hier voor PC of PS3 komt... :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trancentral
  • Registratie: November 2001
  • Niet online
Ik zit zelf nog te twijfelen.. opzich zijn de Bart Smit acties lekker voordelig. Maarja binnenkort is het weer kerst/sinterklaas en dan komen er ongetwijfeld ook wel ps3 slim pakketten met een leuk prijskaartje voorbij.. Denk dat ik dan toch eerder daar voor zou gaan. Wat ik zo gelezen heb bij andere forums is de ps3 slim toch nog stiller dan de 80gb versies.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpman
gratis_vodka schreef op dinsdag 20 oktober 2009 @ 11:19:
nou, mazzel dus dat ik 'm vorige week gewoon geleverd heb gekregen...

nu inmiddels een week verder en ik kan niet anders zeggen dat de ps3 me goed bevalt!

Vooralsnog alleen killzone 2 gespeeld (erg vermakelijk, maar als pc-gamer moet ik nogal wennen aan een controller ;)); fifa 10 komt eraan en uncharted 2 ook zeker wel. Eens kijken of Modern Warfare 2 er hier voor PC of PS3 komt... :)
Ik ben ook van de PC naar de PS3 overgestapt. Aan het begin FPS vermeden op de PS3. In Juni was eens COD:WAW in de aanbieding voor € 25,00 deze toen na veel twijffelen maar gekocht (had hem al op de PC). Begonnen met de Singleplayer en dit was erg wennen, maar wel leuk. Graphics vond ik overigens niet echt onderdoen (hoog uit wat detail, AA en AF minder dus). Toen begonnen aan de Multiplayer en dit was echt een verademing, iedereen speelt gewoon met dezelfde machine en hardware en dat voelt veel eerlijker. Al heb je tegenwoordig wel weer de FragFX. Hierna nog Killzone 2 gekocht (nog niet gespeeld in seal), COD4:MW voor € 22,00 (had ik ook al voor de PC), en nu COD:MW2 gepreorderd. Kortom ik ben helemaal om. Heerlijk op de bank met een groot scherm en goede geluidsinstalatie.
Trancentral schreef op dinsdag 20 oktober 2009 @ 11:30:
Ik zit zelf nog te twijfelen.. opzich zijn de Bart Smit acties lekker voordelig. Maarja binnenkort is het weer kerst/sinterklaas en dan komen er ongetwijfeld ook wel ps3 slim pakketten met een leuk prijskaartje voorbij.. Denk dat ik dan toch eerder daar voor zou gaan. Wat ik zo gelezen heb bij andere forums is de ps3 slim toch nog stiller dan de 80gb versies.
Vorig jaar zijn er in iedergeval na de BS actie, niet meer zulke goede acties geweest tot en met nu (vorige week). Zels met import, kon de BS actie niet geevenaard worden.

[ Voor 43% gewijzigd door Jumpman op 28-10-2009 20:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knuppelhout
  • Niet online
Trancentral schreef op dinsdag 20 oktober 2009 @ 11:30:
ik heb een 80gb versie die gewoon op het tv meubel staat, en ik hoor 'm ècht niet vanaf ongeveer 2m afstand..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• McDaBom
  • Laatst online: 19-08 13:53
Garfieldie schreef op dinsdag 20 oktober 2009 @ 10:58:
Voor diegenen die het afgelopen weekend de het BS Infamous PS3 pakket besteld hebben, ik heb vandaag even gebeld want er was nog steeds geen trackingcode, nu blijkt dat er (uiteraard met dat brakke bestelsysteem) meer verkocht zijn als dat er voorraad was.

Als alternatief heb ik nu telefonisch de PS3 met Little Big Planet aangeboden gekregen, geen verbetering van het eerdere aanbod met die game, maar het was of dit pakket of niets en aangezien de PS3 dan nog steeds goedkoop is heb ik hier maar voor gekozen.

Iemand Infamous ruilen voor LBP....(lol)

Mocht je dus nog niets gehoord of gezien hebben dan zou ik even bellen met BS.
Zelfde heb een half uurtje geleden gebeld en ook maar voor lbp gekozen
Schandalig tog!!!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mauricedb
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 08:52
Kun je geen andere game kiezen dan? (van de BS actie)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 08:35
knuppelhout schreef op dinsdag 20 oktober 2009 @ 11:38:
ik heb een 80gb versie die gewoon op het tv meubel staat, en ik hoor 'm ècht niet vanaf ongeveer 2m afstand..
Heb drie PS3's gehad, een 60GB, 80GB en nu een 160GB, en állemaal kon je gewoon (vanaf 3m) duidelijk horen zoemen. Niet als je hem net aan zet, dan hoor je niets. Maar tijdens het gamen dan wel kijken naar een Blu-ray ga je hem gewoon horen. Zal wel net zoiets zijn als plasma-buzz, de een hoort het en de ander niet ;)

Nickname does not reflect reality

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Mijn 60GB versie hoor je redelijk goed blazen, maar ik vind het niet echt storend ofzo. Zodra ik het geluid van een film of game heb hoor ik het niet eens meer :)
Ik heb hier nu een 60GB staan en een nieuwe 80GB (nog in doos), maar ik ga er toch voor kiezen om de 60GB te houden, aangezien deze wat meer functies heeft.

[ Voor 32% gewijzigd door SToRM666 op 20-10-2009 12:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gratis_vodka
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 15:13

gratis_vodka

If you love it - shoot it!

ik hoorde wel redelijk wat verhalen over geluid, maar ik vind 'm best stel die oude phat. Of ik heb het geluid bij killzone wat hard staan ;) (overigens geen 5.1 helaas; wel 2 enorm goede dali stereo speakers...muziek bij games klinkt echt bizar goed)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sandyman538
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 15:22

Sandyman538

SandstorM [148839]

McDaBom schreef op dinsdag 20 oktober 2009 @ 11:51:
[...]

Zelfde heb een half uurtje geleden gebeld en ook maar voor lbp gekozen
Schandalig tog!!!!!
Je hebt nog steeds een superaanbieding dus ik vind het absoluut niet schandalig! Je kunt er ook voor kiezen om je geld terug te krijgen, dan ga je met dat geld toch lekker naar de Mediamarkt en kun je daar even kijken of je voor 180E ook een PS3 + spel mee krijgt :X

Gisteren maar weer eens CoD4 uit de kast getrokken en dat blijft toch wel echt een superspel. WaW vind ik ook goed KZ2 vind ik ook goed, maar de lichte voorkeur gaat nog steeds naar CoD4 uit. Heerlijk. Nog even en dan lekker verder met MW2.

Hattrick: playing IV.50
PSN: Sandyman

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aslanboy1905
  • Niet online
Heeft iemand al zijn PS3 van BS ontvangen, ik wil graag weten of ze beschadigd zijn of iets anders aan de hand is. Wat is jullie ervaring, want ze zullen toch niet zomaar een aantal geven voor 180 euries ?

PS: Niet zeuren dat je toch de juiste spel niet meekrijgt. Een PS3 van 180 euro is al iets wat je nergens kan vinden (dan heb ik het over eerstehands) en als je het toch niet leuk vind cancel je je bestelling zodat ik het een keertje kan kopen want ik mis ze altijd :( Maar ik had gepland om een PS3 rond sinterklaas/kerst te kopen maar hoe eerder hoe beter he :P

[ Voor 47% gewijzigd door Aslanboy1905 op 20-10-2009 13:37 ]

AMD Ryzen 3700x | Asus X470-F Gaming | DDR4 16GB @ 3766C14 | Powercolor Red Devil RX 5700 XT

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TrekDude101
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 25-08-2024
Striptease schreef op dinsdag 20 oktober 2009 @ 13:31:
Heeft iemand al zijn PS3 van BS ontvangen, ik wil graag weten of ze beschadigd zijn of iets anders aan de hand is. Wat is jullie ervaring, want ze zullen toch niet zomaar een aantal geven voor 180 euries ?
Daar mogen we het niet over hebben, zie de topicwaarschuwing maar ;)

offtopic:
Die van mij is niks mis mee, alles zat er in en nergens gebruikssporen of andere mankementen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aslanboy1905
  • Niet online
TrekDude101 schreef op dinsdag 20 oktober 2009 @ 13:36:
[...]

Daar mogen we het niet over hebben, zie de topicwaarschuwing maar ;)

offtopic:
Die van mij is niks mis mee, alles zat er in en nergens gebruikssporen of andere mankementen
Ik heb het niet over of je het hebt binnengekregen maar hoe de PS3 is en als het goed is hoort dat hier. Ik denk toch dat ik het verkeerd heb begrepen dus hier bij mijn excuses.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dangerpaki
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 06-09 12:24
Amerikaanse console verkopen voor september 2009:
  • Nintendo DS – 524,200
  • PlayStation 3 – 491,800
  • Nintendo Wii – 462,800
  • Xbox 360 – 352,600
  • PlayStation Portable – 190,400
  • PlayStation 2 – 146,000
BRON

De PS3 lijkt toch te beginnen aan z'n opmars. Ze hebben zelfs meer verkocht dan de Wii. Ik denk alleen dat het snel weer gedaan zal zijn met die hoge aantallen als mensen eenmaal de PS3 gekocht hebben. Maar het zijn zeker getallen die voor Sony welkom zijn om een inhaalslag te maken en ook in de VS de dominante te worden. Zijn ze eigenlijk toch al redelijk als je ziet wat ze nog qua PS2 en PSP ernaast verkopen. Maar Nintendo komen ze nog niet voorbij want met de DS en de Wii samen crushen die iedereen in de markt.

Binnenkort loopt de productie van de PS2 af. Als ze bij Sony een beetje slim zijn gaan ze niet met kortetermijn gedachten die softwarematige BC lopen misbruiken om oude games op PSN te verkopen. Maar implementeren ze die met een softwareupdate in de PS3 als standaard. Dat zal samen met de prijsverlaging een behoorlijk aantal mensen overhalen om de PS3 aan te schaffen ipv de PS2 (zeker als die straks uit productie wordt genomen). Voor de lange termijn erg handig voor Sony.

[ Voor 20% gewijzigd door dangerpaki op 20-10-2009 13:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wel jammer voor ze dat er nog geen PS3 exclusive game in de top 10 staat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bellerophon
  • Laatst online: 07-09 16:34

Bellerophon

Persona non grata

Verwijderd schreef op dinsdag 20 oktober 2009 @ 14:03:
Wel jammer voor ze dat er nog geen PS3 exclusive game in de top 10 staat.
Uncharted 2 was toch op nummer 3 binnen gekomen?

PSN: Bellerophon-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TrekDude101
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 25-08-2024
dangerpaki schreef op dinsdag 20 oktober 2009 @ 13:51:
Binnenkort loopt de productie van de PS2 af. Als ze bij Sony een beetje slim zijn gaan ze niet met kortetermijn gedachten die softwarematige BC lopen misbruiken om oude games op PSN te verkopen. Maar implementeren ze die met een softwareupdate in de PS3 als standaard. Dat zal samen met de prijsverlaging een behoorlijk aantal mensen overhalen om de PS3 aan te schaffen ipv de PS2 (zeker als die straks uit productie wordt genomen). Voor de lange termijn erg handig voor Sony.
Voor zover ik kan zien is dat voor Sony juist niet verstandig, van wat ik begrijp maakt Sony nog steeds verlies per verkochte console, al is dat natuurlijk al minder dan in het begin, het blijft verlies. Dus aan dat beetje extra consoles die Sony verkoopt winnen ze lang niet zoveel als het verkopen van oude PS2 games voor een leuk prijsje. Als dat prijsje redelijk genoeg is, zullen mensen vast sneller geneigd zijn om even zo'n game te spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SoulWar1
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 11-09 22:43
Vorige week vrijdag een PS3 + Infamous bundel besteld en de dinsdag erop binnen gekregen. Alles was goed verpakt, geen beschadigingen aan de doos en de PS3 was gloednieuw.

Wat betreft de verhalen dat de console geen geluid zou maken viel het me in eerste instantie tegen. Hij was namelijk goed hoorbaar door de gehele kamer. Ik heb hem nu verticaal geplaatst achter mijn LCD scherm en ben nu erg tevreden. De fans zijn zachter dan de Xbox360 en de toon is lager, bij het minste geluid door de speakers hoor je hem al niet meer.

De controler bevalt me redelijk, al is het te kort om een goed oordeel te kunnen geven. Ik ga iig wel de Gioteck triggers bestellen (zodra ik een site vind waar ik geen creditcard bij nodig heb) want dat is de enige ergernis op het moment.

Online heb ik nog niet kunnen testen (geen spel voor), maar ik verwacht dat dit ook wel in orde zal zijn. Dan gaat de Xbox360 waarschijnlijk in de verkoop. Voor alleen de Xbox360 exclusives is het niet de moeite waard deze nog te houden, ook al ben ik met de Xbox360 ook heel tevreden (op het geluid na).

Know Thyself

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Bellerophon schreef op dinsdag 20 oktober 2009 @ 14:07:
[...]

Uncharted 2 was toch op nummer 3 binnen gekomen?
Het gaat om de Amerikaanse verkopen van de maand september. Uncharted 2 is vorige week uitgekomen (oktober dus...)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sn0wblind
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 23-07 21:54
Sluuz schreef op dinsdag 20 oktober 2009 @ 08:36:
Critter Crunch was al eerste uitgekomen op de iPhone. Daar heb ik hem dan ook op uitgespeeld. Erg leuk spelletje. Vraag me af of het net zo lekker werkt op de ps3 (geen touchscreen).

Voor iedereen zonder iPhone: leuke game!
ik vind ;m zelf beter spelen dan op de iphone, preciezer zeg maar zodat je sneller je acties kan uitvoeren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpman
De inFAMOUS sets die ik ontvangen heb waren helemaal nieuwe en ongeopend, serienummers matchte met de doos. De PS3 80GB doos was wel opengemaakt (seal opengesneden), maar dat komt omdat ze de inFAMOUS game erin gedaan hebben bij SCEE (is zo bij elke retailer als het een bundel betreft). De om doos (inFAMOUS verpakking) was wel dicht met het orginele seal.

Pagina: 1 ... 10 ... 17 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Aanbiedingen plaatsen prima.

Melden dat je 'm besteld hebt, wat binnengekregen hebt of de aanbieding juist misgelopen bent of iets dergelijks is NIET nodig.
En voor wie het nog niet gedaan heeft, vul de polls even in.