Acties:
  • 0 Henk 'm!
ymmv schreef op vrijdag 16 oktober 2009 @ 21:49:
Grappig dat er best wat mensen zijn met 30+ Blu-Ray-games. Had ik niet verwacht. Ik heb er trouwens zelf op dit moment 50 (met nog drie in bestelling). Wie zijn de andere verzamelaars?
Ik zit nu op 32 Blu-ray en 18 PSN games en begin volgende week komt nr.33 (Uncharted 2) binnen. Ik bestel tegenwoordig al mijn spellen in Engeland en meestal pas als ze minder dan 30 euro kosten.

PSN id: NL_SToRM

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tjesus
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 15:45
Nog mensen die over een paar uur naar First Look gaan? Vind het alleen jammer dat ik niet tot 8uur kan. |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuPo
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 16:15
Ik heb welgeteld een Blu-ray game (GTA IV Platinum) en mijn PS3 is van de 180 euro prijsdrop! :+
Maar eigenlijk heb ik 155 euro betaald, want ik heb InFamous doorverkocht (geen PS3's opgekocht hoor, alleen eentje voor mezelf).

Verder zijn Uncharted 1 en een Sony headset onderweg.

[ Voor 10% gewijzigd door LuPo op 17-10-2009 08:36 ]

4620 Wp PV ZZO 52° | VW Golf Variant 1.5 TSI '19

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkShadow
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 11-09 00:02
@lupo, idd mooi. Gisteren even bij onze lokale intertoys wezen kijken. Daar hadden ze een 80gb + resistance en uncharted 1 liggen voor 299 eu. Belachelijke prijzen, onbegrijpelijk als ze die nog verkopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik MOET God-of-war-1+2 hebben voor de PS3, iemand een NLD shop bekend waarbij ik die kan bestellen?
ben niet in bezig van een CC vandaar

⭐Game Profiles: 🕹️Steam - 🎮PSN - 🇪🇦 GoT_Hollandhards

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knuppelhout
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
bij mn 80gb pakketje zaten 6 games, ik gok dat ik grid en misschien ook gta 5 doorverkoop. en misschien heavenly sword ofzo... moet m nog wel testen maar ziet er niet heel geweldig uit op reviews :)

Canon 6D, canon 50mm 1.8 II,canon 70-200L f4, canon 28-135IS, canon 100mm 2.8L macro IS, speedlite 550EX

Acties:
  • 0 Henk 'm!
himlims_ schreef op zaterdag 17 oktober 2009 @ 10:29:
Ik MOET God-of-war-1+2 hebben voor de PS3, iemand een NLD shop bekend waarbij ik die kan bestellen?
ben niet in bezig van een CC vandaar
Koop bij een online winkel die Paypal accepteert, bijv hdmoviesource.com (ong 31 euro incl verzending) of videogameplus.ca (ong 37 euro)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
LuPo schreef op zaterdag 17 oktober 2009 @ 08:26:
Ik heb welgeteld een Blu-ray game (GTA IV Platinum) en mijn PS3 is van de 180 euro prijsdrop! :+
Maar eigenlijk heb ik 155 euro betaald, want ik heb InFamous doorverkocht (geen PS3's opgekocht hoor, alleen eentje voor mezelf).
Ik ga het juist andersom doen. Ik houd het spel en ik verkoop de PS3. Toch weer een spel gratis dat ik toch al wilde kopen :)
DarkShadow schreef op zaterdag 17 oktober 2009 @ 10:23:
@lupo, idd mooi. Gisteren even bij onze lokale intertoys wezen kijken. Daar hadden ze een 80gb + resistance en uncharted 1 liggen voor 299 eu. Belachelijke prijzen, onbegrijpelijk als ze die nog verkopen.
Hoezo belachelijk? Er is op zich niets mis met dat model voor die prijs. Dat er 1 winkel is die besluit om de 80GB te verkopen aan een belachelijke lage prijs wil nog niet zeggen dat de andere nou zo overdreven duur zijn.

[ Voor 37% gewijzigd door SToRM666 op 17-10-2009 11:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedHat
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 09-09 17:16
Je vergeet even dat de slim ook voor die prijs te koop is :?

Intertoys is sowieso al belachelijk: die vragen voor een game half jaar na release gewoon nog 70 euro.

[ Voor 46% gewijzigd door RedHat op 17-10-2009 11:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Er zijn nog genoeg mensen die liever een 80GB hebben dan de nieuwe Slim. En aangezien de adviesprijs van de Slim zonder games 299 is, vind ik een 80GB met 2 spellen voor dezelfde prijs niet zo onlogisch.
Neemt niet weg dat ik sowieso geen 299 voor een Slim of 80GB zou geven, aangezien er veel betere deals te vinden zijn, maar dat terzijde :+

[ Voor 28% gewijzigd door SToRM666 op 17-10-2009 11:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M a r c o
  • Registratie: April 2006
  • Niet online
schijnt volgens budgetgaming dat Bart Smit er vanochtend weer een stuk of 20 had.
inmiddels al weer weg natuurlijk. Dus wie nog interesse heeft kan de website maar beter goed in de gaten houden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• adros
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 11-09 16:21
M a r c o schreef op zaterdag 17 oktober 2009 @ 11:20:
schijnt volgens budgetgaming dat Bart Smit er vanochtend weer een stuk of 20 had.
inmiddels al weer weg natuurlijk. Dus wie nog interesse heeft kan de website maar beter goed in de gaten houden.
hm raar... Normaal staat ie dan namelijk op de site maar kan je niet meer op de bestel knop drukken (als ie net is geweest maar 'op' is). Weet dus niet of dit klopt. Anyway ik hou de site in de gaten :)

[ Voor 3% gewijzigd door adros op 17-10-2009 12:07 ]

Gepassioneerd Landschapsfotograaf

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shinigami
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 28-04 12:15
Eergister via bartsmit.com een PS3 + LBP besteld voor 163 euro, net binnen gekomen :D. Veel van deze deals komen niet op de website van Bartsmit te staan, maar heb ik gevonden door met de URL te kloten :P.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qoon3x
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 10:34
Shinigami schreef op zaterdag 17 oktober 2009 @ 12:21:
Eergister via bartsmit.com een PS3 + LBP besteld voor 163 euro, net binnen gekomen :D. Veel van deze deals komen niet op de website van Bartsmit te staan, maar heb ik gevonden door met de URL te kloten :P.
zou je die misschien willen delen :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Little Big Planet aanbieding, 15 Euro incl. verzendkosten.
http://www.1dayfly.nl/

Acties:
  • 0 Henk 'm!
wjcastelijns schreef op zaterdag 17 oktober 2009 @ 00:47:
De mijne staat er niet bij, ik heb een 500 gig model :*)
Er zijn zat mensen die er meer HDD ruimte in hebben gestopt omdat dit dus gewoon lekker onder de garantie van Sony blijft. Dit weten veel mesnen niet maar de meeste hier op tweakers gelukkig wel. Speciaal voor de grapjurken en lolbroeken onder ons en om zulke replies tegen te gaan heb ik een stukje tekst boven de poll gezet die precies verteld wat je moet doen bij een dergelijk "probleem"

Playstation 3 - PSN ID: Sw0pDiller | XBOX360 Premium - Gamertag: ZakkeWasser | DELL New Studio 17 laptop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuPo
Verwijderd schreef op zaterdag 17 oktober 2009 @ 12:39:
Little Big Planet aanbieding, 15 Euro incl. verzendkosten.
http://www.1dayfly.nl/
Bedankt voor het plaatsen! Ik heb hem gelijk besteld. Ik had deze game nog niet namelijk (zie paar posts hierboven, net PS3 gekocht). :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• adros
huh????? zou je die link kunnen geven?

[ Voor 4% gewijzigd door adros op 17-10-2009 14:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ymmv schreef op zaterdag 17 oktober 2009 @ 10:47:
[...]

Koop bij een online winkel die Paypal accepteert, bijv hdmoviesource.com (ong 31 euro incl verzending) of videogameplus.ca (ong 37 euro)
Ik heb m zelf bij hdmoviesource.com ge-pre ordered. Persoonlijk heb ik nog geen ervaring met deze webshop, maar eens moet de 1e keer zijn natuurlijk. ;) Je kunt bij het uit checken overigens de code over35 gebruiken, hierdoor krijg je 0,80$ korting. Het is niet veel, maar toch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roamor
  • Registratie: Mei 2004
  • Niet online
Leuke week op Ebay; LBP en GT5 prologue voor nog geen 25 euro binnen. :) Nu nog een PS3. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Lizardz schreef op vrijdag 16 oktober 2009 @ 22:20:
Ik ben nou bij chapter 23 van Uncharted 2, speel hem op moeilijk. Tot nu toe erg vet

spoiler:
Maar waarom moeten er toch in elk deel monsters, dat vind ik echt het kutst aan de game
spoiler:
Ik hoop een ding, dat U2 geen zombies kent en wel schatten. Ik heb hem besteld maar nog niet binnen. Ben ook nog met deel 1 bezig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zojuist ontvangen, Uncharted 2 van GameUk!! 13-10 was het spel verzonden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AllSeeyinEye
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 10-09 06:41

AllSeeyinEye

a.k.a. Oogje

GoW Collection 1+2 staat, voor de geinteresseerden, volop in de pre-order op eBay.com, voor prijzen van ca 35 tot 40 euro incl verzendkosten ;)

EvaluationCopy schreef: [...] Audi-rijders zijn de nieuwe BMW-rijders. Petjes met een pak en dan zonder petje, maar in hart en nieren gewoon nog petjes. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuPo
Verwijderd schreef op zaterdag 17 oktober 2009 @ 15:27:
[...]

Ik hoop een ding, dat U2
spoiler:
geen zombies kent en wel schatten.
Ik heb hem besteld maar nog niet binnen. Ben ook nog met deel 1 bezig.
Bedankt voor de spoiler vriend! :/

[ Voor 3% gewijzigd door LuPo op 17-10-2009 16:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exorcist
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online
Jemig, wilde even snel Pain spelen (dat vind ik nou ideaal aan die kleine games, even tussendoor). Een update van 430 MB (!!!), daarna installeren, en daarna gaat het spel intern updaten. Inmiddels 15m verder.

Nee, wat dat betreft doet de Xbox het beter. Het snel willen spelen van een spel kan lang duren op de PS3 als je tegen onverwachte updates aanloopt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Falcon Heavy
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 06:26
Exorcist schreef op zaterdag 17 oktober 2009 @ 16:06:
Jemig, wilde even snel Pain spelen (dat vind ik nou ideaal aan die kleine games, even tussendoor). Een update van 430 MB (!!!), daarna installeren, en daarna gaat het spel intern updaten. Inmiddels 15m verder.

Nee, wat dat betreft doet de Xbox het beter. Het snel willen spelen van een spel kan lang duren op de PS3 als je tegen onverwachte updates aanloopt.
niet updaten, uitloggen op PSN en dan de game starten ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exorcist
  • Niet online
Frank J. schreef op zaterdag 17 oktober 2009 @ 16:14:
[...]

niet updaten, uitloggen op PSN en dan de game starten ;)
Ja, dat zou helpen ja. Jammer dat als je iets snel wilt, je het zo moet doen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuPo
Exorcist schreef op zaterdag 17 oktober 2009 @ 16:06:

Hoezo doet de Xbox dat beter dan? Ik vond die update juist fijn. Alles gaat vanzelf en je hoeft alleen even een bakje koffie te gaan drinken. Kan er ook mee te maken hebben dat ik de PS3 nieuw uit de doos haalde, dan is het fijn om te merken dat hij zichzelf helemaal up to date maakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uchiha tijntje
  • Registratie: Juni 2001
  • Nu online

uchiha tijntje

Seriously.... (gow 2 mp sux)

Heb een probleem met PSN. Wil Uncharted 2 MP gaan doen, maar de ps3 laat op een of andere manier mijn router crashen. Iedere keer als ik een game wil zoeken gaat ie 'finding players' doen. Na minuutje ofzo knalt men router eruit en gaat ie zichzelf 'rebooten'. Dan geeft men ps3 aan dat ie problemen heeft met de DNS. Iemand zelfde ervaringen of weet waar dit aan zou kunnen liggen? Want zo is mijn eerste online game ervaring op de ps3 niet echt positief. Heb net 3 potjes kunnen spelen ofzo....

Edit: Net weer een potje kunnen spelen. Klapt ie er daarna weer meteen uit. Snap er niets van. Iemand een oplossing of iets dergelijks want ik heb instellingen etc al bekeken maar zie niets vreemds. Zo ga ik het iig niet verder proberen, en das best zonde want dit is een van de weinige spellen die me op mp gebied op de ps3 wel erg leuk lijkt.
LuPo schreef op zaterdag 17 oktober 2009 @ 16:28:
[...]

Hoezo doet de Xbox dat beter dan? Ik vond die update juist fijn. Alles gaat vanzelf en je hoeft alleen even een bakje koffie te gaan drinken. Kan er ook mee te maken hebben dat ik de PS3 nieuw uit de doos haalde, dan is het fijn om te merken dat hij zichzelf helemaal up to date maakt.
Een update bij de Xbox is meestal binnen 10/20 sec gedownload en geinstalleerd.

Edit: geluid van headset en van chat valt me wel wat tegen. Heb een keer met een vriend LBP en Resistance 2 gedan, maar dat was al niet te best (beide officiele headset) maar in Uncharted is het nog erger. :)

[ Voor 54% gewijzigd door uchiha tijntje op 17-10-2009 17:06 ]

Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• adros
weet er hier iemand de directe links van de bundels die er werden verkocht? (dus de killzone, lbp etc) want misschien kan je hem zo af en toe nog bestellen (denk dat deze meneer dat ook heeft gedaan). Ik zou het zeer op prijs stellen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rockvee2
  • Registratie: April 2008
  • Niet online
http://www.bartsmit.com/s...artsmit/nl_NL/$s=infamous

Voor infamous (Nu zijn er geen ps3 aanbiedingen van 180 euro maar voor het geval ze er weer zijn) :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als ik modern warfare 2 koop (us versie).
Kan ik dan tegen vrienden spelen die de Nl versie hebben?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ace
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 13:34

Ace

Happy Happy Joy Joy

Verwijderd schreef op zaterdag 17 oktober 2009 @ 16:41:
Als ik modern warfare 2 koop (us versie).
Kan ik dan tegen vrienden spelen die de Nl versie hebben?
Ja

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reemster
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 30-12-2023

Reemster

Soul Reaver

Ik kan weer niet wachten op Uncharted 3. Misschien nu een keer iets met Egypte ofzo, daar kunnen ze nog leuke dingen meedoen. Een piramide vol met valkuilen en uiteraard die klassieke rollende bal waarvoor je moet vluchten :*) Gooi er nog 1 of 2 mummies bij en je hebt weer een avontuur 8)
Verwijderd schreef op zaterdag 17 oktober 2009 @ 15:27:

spoiler:
Ik hoop een ding, dat U2 geen zombies kent en wel schatten. Ik heb hem besteld maar nog niet binnen. Ben ook nog met deel 1 bezig.
spoiler:
In deel1 waren het vervloekte spanjaarden, geen zombies. En in deel2 komen die dingen er helemaal niet in voor. Wel, heel even, iets anders. Maar wederom past het heel goed in de game, absoluut niet storend wat mij betreft.
ymmv schreef op vrijdag 16 oktober 2009 @ 21:49:
Grappig dat er best wat mensen zijn met 30+ Blu-Ray-games. Had ik niet verwacht. Ik heb er trouwens zelf op dit moment 50 (met nog drie in bestelling). Wie zijn de andere verzamelaars?
Wel soort van verzamelaar, maar ik zit nu 'maar' op 20 ps3-games en 10 PSN-games. Heb 1 PS3-game verkocht, dat was Demon's Souls. Ik wou het eens proberen, maar tis gewoon niet mijn genre (leek me eerst wel interessant omdat het dit keer een japanse ontwikkelaar was).

[ Voor 46% gewijzigd door Reemster op 17-10-2009 17:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exorcist
  • Niet online
LuPo schreef op zaterdag 17 oktober 2009 @ 16:28:
[...]

Wat onder jouw post gezegd wordt inderdaad. Een update voor de 360, bij welke game dan ook, neemt maar luttele seconden in beslag. Dat het zo lang duurt op de PS3 heeft ook met name te maken met de encryptie die wordt toegepast, dat snap ik ook, maar als ik bijv. PAIN snel aan visite wilde laten zien kwam ik vaak van een koude kermis thuis :+

Maar ach, meestal heb ik niet zo veel haast. Begrijp alleen nog steeds niet dat de PS3 én Xbox beiden zo beperkt kunnen downloaden (PS3 met max. 9 Mbit/sec, Xbox meestal 12 Mbit/Sec). Heb ze nooit hoger zien uitkomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zwartkijker
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 00:24
LuPo schreef op zaterdag 17 oktober 2009 @ 15:58:
[...]

Bedankt voor de spoiler vriend! :/
Vandaar ook de spoiler tag ;)

Ontopic:
oorspronkelijk ging ik wachten met Uncharted 2 te kopen, tot die goedkoper was. En enkel Brutal Legend (gamehubs) bestellen. Maar door alle het positieve reacties hier, heb ik het toch ook besteld (mymemory).
Tip: op Mymemory.co.uk staat de blu-ray van the Departed voor net geen £ 8. Gratis levering.

In totaal iets van € 80 kwijt voor 2 topspellen en een topfilm in topkwaliteit.

PSN: Zwartkijker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• adros
Rockvee2 schreef op zaterdag 17 oktober 2009 @ 16:41:
http://www.bartsmit.com/s...artsmit/nl_NL/$s=infamous

Voor infamous (Nu zijn er geen ps3 aanbiedingen van 180 euro maar voor het geval ze er weer zijn) :)
dat bedoel ik niet, das namelijk gewoon een search link. Ik bedoel gewoon de directe link naar de bundels

ik heb tot nu toe alleen de infamous bundel gevonden, dat is deze link:

http://www.bartsmit.com/order/index.php?productID=244458

heeft iemand die van lbp bijvoorbeeld? of killzone?

[ Voor 18% gewijzigd door adros op 17-10-2009 18:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuPo
Ik zie net dat zijn complete post inmiddels in spoilertag is gezet. Dat was dus eerst niet zo! Ik heb zelf een deel van zijn post in spoilertag gezet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LoneRanger
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
Tom schreef op zaterdag 17 oktober 2009 @ 01:01:

- 40 gig model (wel met hd upgrade naar 320gb of iets dergelijks)

- gekocht ergens in 2007-2008 voor 399 incl. game (GT5 Prologue).
- gebruik em voor games en films (50:50 ongeveer)

Gek genoeg heb ik in het begin weinig met m'n PS3 gedaan (nadat ik uitgekeken was op GTA4).
Laatste tijd wel een stuk actiever, ook veel leuke games :)
Even de herkenbare punten uit je post gehaald.
Ik had ook een dipje na GTA4 waarna ik een aantal maanden weinig deed met de PS3.
Ineens weer zin in GTA4 en GT5P weer wat meer gespeeld toen Topsin3 gehaald voor weinig en later Fifa09.
Die laatste is trouwens ook de enige game waar ik 60 euro voor betaald heb.
Daarna via 1DF 2 games erbij en nu staan er inmiddels alweer 14 op de plank, groeit de laatste maanden sneller dan ik überhaupt kan spelen. :P

Hoewel ik een behoorlijke film liefhebber ben staat er maar een BR op de plank en "Earth" natuurlijk.
Ik had ooit een aardige VB [videobanden] collectie maar achteraf vrij zonde omdat ik niet snel een film vaker dan 1, hooguit 2 keer kijk. [daarnaast is de kwaliteit natuurlijk ook bagger inmiddels]
Natuurlijk zijn er wel uitzonderingen.
Docu's alla Earth en Planet Earth vind ik dan wel weer de moeite.
Ik weet dat de games uiteindelijk ook verouderen maar d'r zit veel meer tijd/vermaak in een game en vandaar dus niet zonde.

Verder veel series in HD via de PS3-mediaserver. :)

Only fools are enslaved by time and space.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yellowneck
  • Niet online

Yellowneck

Dure hobby....:\

Exorcist schreef op zaterdag 17 oktober 2009 @ 17:58:
[...]

Maar ach, meestal heb ik niet zo veel haast. Begrijp alleen nog steeds niet dat de PS3 én Xbox beiden zo beperkt kunnen downloaden (PS3 met max. 9 Mbit/sec, Xbox meestal 12 Mbit/Sec). Heb ze nooit hoger zien uitkomen.
Is dat niet simpelweg om bandbreedte te "besparen", zodat ze zoveel mogelijk clients met, tot zover mogelijk, gelijke snelheden kunnen bedienen?

Fotogear: Canon EOS RP | Canon 400D + BG-E3 | RF 24-105mm F4.0L | 50mm F1.8 | 17-40mm F4.0L | 70-200mm F4.0L | 100mm F2.8L Macro | 430EX II

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reemster

Reemster

Soul Reaver

Uncharted 2 uitgespeeld _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FeaR
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 14:47

FeaR

In GoT we trust

Dan kan jij mij vast wel vertellen hoe ik handig Chapter 26 haal.
Ik kom ongeveer zo ver dat ik tot vier granaten per keer naar mijn hoofd krijg geslingerd.
Vanaf daar ga ik meestal meteen dood doordat één van die granaten altijd wel op mijn pad ligt...

Maar weet ook niet echt welk "rondje" je het beste kan rennen om de minste hits te krijgen, maar wel genoeg damage kan aanbrengen.

Heb het letterlijk veertien keer geprobeerd, maar het lukt gewoon niet!
Heb nergens anders in de game nog niet zo lang over een stuk gedaan...

Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sn0wblind
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 23-07 21:54
FeaR1986 schreef op zaterdag 17 oktober 2009 @ 21:52:
[...]

Dan kan jij mij vast wel vertellen hoe ik handig Chapter 26 haal.
Ik kom ongeveer zo ver dat ik tot vier granaten per keer naar mijn hoofd krijg geslingerd.
Vanaf daar ga ik meestal meteen dood doordat één van die granaten altijd wel op mijn pad ligt...

Maar weet ook niet echt welk "rondje" je het beste kan rennen om de minste hits te krijgen, maar wel genoeg damage kan aanbrengen.

Heb het letterlijk veertien keer geprobeerd, maar het lukt gewoon niet!
Heb nergens anders in de game nog niet zo lang over een stuk gedaan...
ik nam altijd de buitenste ronden en als ik echt klem zat ging ik naar binnen in de irkel juist, die grnaten vond ik juist niet lastig. Gewoon een kant op blijven rollen in een richting die je eerst niet opging.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedHat
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 09-09 17:16
Ik vraag mij af of de Playstation 3 ooit om te bouwen valt. Is daar al iets over bekend? Niet dat het mij boeit, maar de techniek achter het ombouwen vind ik altijd wel verbazingwekkend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• danielkraak
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 31-08 11:49
RedHat schreef op zaterdag 17 oktober 2009 @ 22:12:
Ik vraag mij af of de Playstation 3 ooit om te bouwen valt. Is daar al iets over bekend? Niet dat het mij boeit, maar de techniek achter het ombouwen vind ik altijd wel verbazingwekkend.
Tuurlijk komt dat nog wel. Je maakt een chip die bij een neppe disc een signaal afgeeft dat er een echte in zit. In theorie kun je eigenlijk alles wel ombouwen.

De PS3 is waarschijnlijk nog niet gehackt omdat Blu-Rays zo duur zijn en het systeem zelf was ook niet de goedkoopste. Zodra de Blu-Rays omlaag gaan in prijs zal er denk ik wel iets komen.

Het valt me wel mee dat hij nog niet softwarematig gehackt is voor homebrew enzo. Maarja, dan word je denk ik ook van PSN geband. Het is maar wat je wilt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vanmiddag een PS3 slimline 120gb gekocht.

Ik heb gelijk een system update uitgevoerd, maar 't gaat constant fout. Hij blijft hangen op 49% en geeft dan een errorcode: 8002F14E. Wanneer ik 'm opnieuw opstart gaat ie gelijk weer updaten en krijg ik bij 49% dezelfde melding. Ik ben gelijk terug gegaan naar de Correct (waar ik 'm heb gekocht), maar daar kreeg ik gelijk te horen dat ik contact met Sony op moet nemen en dat ze me dan een nieuwe sturen. Leuk...daar gaat 4-6 weken over heen geloof ik?

Ik heb me ondertussen een ongeluk gegoogled. Een optie zou zijn om een restore te doen via het recovery menu, helaas kom ik daar niet bij, want de ps3 gaat gelijk updaten.

Best hopeloos dit, ik heb er nog geen spel op gespeeld :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dipsausje
  • Registratie: Februari 2006
  • Niet online
Verwijderd schreef op zaterdag 17 oktober 2009 @ 22:23:

Ik heb gelijk een system update uitgevoerd, maar 't gaat constant fout. Hij blijft hangen op 49% en geeft dan een errorcode: 8002F14E.
Ik had met trophies syncen vandaag ook een paar keer een error. Misschien dat het hier om een probleem in PSN gaat waardoor de update niet goed te downloaden is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yippie
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 01-09 08:42
Is het niet handiger om Uncharted2 inhoudelijke posts in het bijbehorende:
[PS3] Uncharted 2: Among Thieves - deel 1 topic te plaatsen/verplaatsen ?

Zonder als MOD over te willen overkomen, maar het heeft in mijn ogen anders weinig zin om verschillende topics te openen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 17 oktober 2009 @ 22:23:Leuk...daar gaat 4-6 weken over heen geloof ik?
Ten eerste: waarschijnlijk is het gewoon een netwerk probleem en heb je net pech. Ik zou zeggen probeer het morgen nog een keer en kijk of het dan werkt.

Ten tweede: Alleen de 60GB versie met BC duurt zo lang. Met een meer gangbaar model, zoals de 40GB / 80GB fat of de nieuwe slim versies is het 2 tot max 3 weken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
/edit

nevermind...

[ Voor 96% gewijzigd door Ike. op 17-10-2009 22:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reemster

Reemster

Soul Reaver

FeaR1986 schreef op zaterdag 17 oktober 2009 @ 21:52:Dan kan jij mij vast wel vertellen hoe ik handig Chapter 26 haal.
Uiteraard:

spoiler:
Je moet geduldig zijn en proberen een vast rondje te lopen. Zelf ging ik altijd over die boomstronk. Met dat blauwe spul op t midden van die stronk kon ik 'm altijd goed raken. En aan de andere kant van de ruimte, net na zo'n sprong tussen 2 platformen, daar zit ik blauw spul waarmee ik 'm wel vaak heb geraakt. Dit werkte uiteindelijk voor mij, als je maar rondjes blijft rennen dan lukt 't wel. Die granaten zijn dan ook geen probleem. Wel opletten waar ze vallen zodat je altijd ff een andere kant op kan gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 17 oktober 2009 @ 22:32:
[...]

Ten eerste: waarschijnlijk is het gewoon een netwerk probleem en heb je net pech. Ik zou zeggen probeer het morgen nog een keer en kijk of het dan werkt.
Ik denk niet dat dat het is. In het menu waar ik voor de system update koos, daar zag ik dat het update bestand werd gedownload. Hierna kwam ik in dat updatescherm en krijg ik dus de error:
contact customer support. (8002F14E)
Wanneer ik 'm weer aanzet, komt ie weer in het update scherm zelf en krijg ik weer exact die error voorgeschoteld. Ik kan met geen mogelijkheid uit dat scherm komen (zoals gezegd kom ik ook niet in het recovery menu, dus de firmware via een USB stick erop zetten kan niet). Ik heb het idee dat die update file die naar de HDD is gedownload corrupt is en hij die steeds wil gebruiken.

Hoewel....
What's happening is that the PS3 is running in Nand flash mode. The Nand (one adjacent to Super Companion/south bridge) has NOT been flashed until this phase is complete. Your PS3 is checking your entire system hardware for faults. If it finds one, then you'll get that 8002F14E code (or similar) and it won't complete until you fix the hardware problem it found. Depending on where in this process it stalls (in the loop % of completion), can indicate where the possible failure is.

Generally if it stalls in the 60-70 range, this indicates a problem with the BluRay (even a dirty lens or bad diode) player in some way. It can be the disc insertion sensor, the main ribbon cable or simply a loose connection. But until you fix it, it will continue to loop in update mode. If it's in 40% range of completion, it can be anything from a bad or loose hdmi connection to fan malfunction, possibly the hard drive (try re-seating harddrive), Power supply (voltage variance or loose connections), WiFi board, USB connector problems, etc!
Bron: http://forums.llamma.com/....php?f=26&t=25169#p131895
Ten tweede: Alleen de 60GB versie met BC duurt zo lang. Met een meer gangbaar model, zoals de 40GB / 80GB fat of de nieuwe slim versies is het 2 tot max 3 weken.
Oke :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb gelijk een system update uitgevoerd, maar 't gaat constant fout. Hij blijft hangen op 49% en geeft dan een errorcode: 8002F14E. Wanneer ik 'm opnieuw opstart gaat ie gelijk weer updaten en krijg ik bij 49% dezelfde melding. Ik ben gelijk terug gegaan naar de Correct (waar ik 'm heb gekocht), maar daar kreeg ik gelijk te horen dat ik contact met Sony op moet nemen en dat ze me dan een nieuwe sturen. Leuk...daar gaat 4-6 weken over heen geloof ik?

Ik heb me ondertussen een ongeluk gegoogled. Een optie zou zijn om een restore te doen via het recovery menu, helaas kom ik daar niet bij, want de ps3 gaat gelijk updaten.

Best hopeloos dit, ik heb er nog geen spel op gespeeld :(
Het komt er op neer dat er wat met je harddisk is. Hier staat een mogelijke oplossing: http://www.fixya.com/support/t681392-error_8002f14e

Uiteraard heb je met Sony niks te maken, je hebt hem bij Correct gekocht en zij moeten je garantie afhandelen. Het kan wel zijn dat zij hem daarvoor gaan opsturen (maar zou gebruikelijker zijn als je hem zeg maar minder dan twee weken ofzo hebt dat ze hem meteen voor je omruilen, maar dat is aan hun)

Als je echt niet wilt wachten maar de harddisk is defect dan zou je natuurlijk ook gewoon een andere er in kunnen stoppen, kan je meteen een upgrade maken naar een 500GB model ofzo voor iets van 80 euro of een 320 voor iets van 50 euro. Misschien kun je een defecte harddisk ook wel direct naar Sony sturen zonder de hele PS3 op te hoeven sturen, dat kun je aan de Sony helpdesk vragen. In de handleiding van je PS3 staat hoe je er een andere harddisk in kan zetten.

Edit: Ik zat nog ff verder te googlen en het kan ook iets anders zijn dan je harddisk, maar ik zou hier eens mee beginnen...

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 17-10-2009 23:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik zou dat niet pikken. Ze hebben je een niet werkend exemplaar verkocht dat je niet eens hebt kunnen gebruiken. Gewoon terug naar de winkel en daar blijven staan tot je met een nieuwe doos de deur uit kan gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ymmv schreef op zaterdag 17 oktober 2009 @ 23:04:
[...]

Ik zou dat niet pikken. Ze hebben je een niet werkend exemplaar verkocht dat je niet eens hebt kunnen gebruiken. Gewoon terug naar de winkel en daar blijven staan tot je met een nieuwe doos de deur uit kan gaan.
Nee ik ga morgen ook gewoon terug en exact doen wat jij zegt. De Correct is vlak bij mijn huis, maar ik was zelf ook nogal gehaast omdat ik bezoek verwachtte thuis.

Ik ga ook niet meer verder klooien, hij gaat nu de doos in en morgen staat hier een werkend exemplaar :)

Thnx allemaal voor de replies in ieder geval :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ace
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 13:34

Ace

Happy Happy Joy Joy

danielkraak schreef op zaterdag 17 oktober 2009 @ 22:18:
[...]

Tuurlijk komt dat nog wel. Je maakt een chip die bij een neppe disc een signaal afgeeft dat er een echte in zit. In theorie kun je eigenlijk alles wel ombouwen.

De PS3 is waarschijnlijk nog niet gehackt omdat Blu-Rays zo duur zijn en het systeem zelf was ook niet de goedkoopste. Zodra de Blu-Rays omlaag gaan in prijs zal er denk ik wel iets komen.

Het valt me wel mee dat hij nog niet softwarematig gehackt is voor homebrew enzo. Maarja, dan word je denk ik ook van PSN geband. Het is maar wat je wilt.
De PS3 hoefde niet gehackt te worden voor homebrew omdat Sony toestond dat je linux kon draaien. Een belangrijke eerste stap is altijd de homebrew scene die uitzoekt hoe de beveiliging te omzeilen is waarna andere dat gaan gebruiken voor modchips/manieren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• matz
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 19-07 03:15
In het XMB scherm heb ik last van 'ruis' (kleine flikkerende spikkeltjes wit her en der). Ik heb dit vreemd genoeg niet als ik ergens anders mee bezig ben met de ps3... Iemand enig idee hoe dit kan?
De ps3 is aangesloten op een lcd schem met hdmi kabel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

matz schreef op zondag 18 oktober 2009 @ 01:11:
In het XMB scherm heb ik last van 'ruis' (kleine flikkerende spikkeltjes wit her en der). Ik heb dit vreemd genoeg niet als ik ergens anders mee bezig ben met de ps3... Iemand enig idee hoe dit kan?
Ehm, je bedoelt toch niet de witte sneeuw die je sinds firmware 3.0 hebt gekregen..
Testen? Even met je controller schudden.. doen de glitters mee, dan is het de firmware - en kan je eventueel een ander thema kiezen (classic - zonder sneeuw).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yellowneck
  • Niet online

Yellowneck

Dure hobby....:\

Had ik ook, heb HDMI Range o.i.d. van Limited naar Full gezet en daarmee was het weg :)
Werd hier in dit forum ook gezegd dat deze functie eigenlijk alleen bedoeld is voor PC-monitoren, want bij LCD/Plasma schermen zou men dan veel detail verliezen in de schaduwen\zwarte stukken van het beeld, aangezien zwart wordt "geboosted"

Fotogear: Canon EOS RP | Canon 400D + BG-E3 | RF 24-105mm F4.0L | 50mm F1.8 | 17-40mm F4.0L | 70-200mm F4.0L | 100mm F2.8L Macro | 430EX II

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EfBe
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

Probeer de system update op een USB stick te downloaden (vanaf PC, via playstation.com) en dan de update daarvanaf te laden.

Ook moet correct je meteen OF een nieuwe geven OF je geld terug. Ze mogen absoluut niet naar sony wijzen, want jij hebt met hun te maken, zij zijn de verkopende partij. Als het lulletje rozewater je wil wegsturen om de manager vragen. Niet op zaterdagmiddag gaan, maar door de week.

Creator of: LLBLGen Pro | Camera mods for games
Photography portfolio: https://fransbouma.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

EfBe schreef op zondag 18 oktober 2009 @ 09:35:
[...]

Probeer de system update op een USB stick te downloaden (vanaf PC, via playstation.com) en dan de update daarvanaf te laden.

Ook moet correct je meteen OF een nieuwe geven OF je geld terug. Ze mogen absoluut niet naar sony wijzen, want jij hebt met hun te maken, zij zijn de verkopende partij. Als het lulletje rozewater je wil wegsturen om de manager vragen. Niet op zaterdagmiddag gaan, maar door de week.
Het is absoluut niet zo dat ze je meteen een nieuwe moeten geven of je geld terug. Wel moeten ZIJ met de oplossing komen en mogen ze je niet naar de fabrikant of een andere derde partij doorverwijzen. Ze moeten binnen een redelijke termijn (maar dat kan best een paar weken zijn) met een oplossing komen. Meestal is dat dan toch gewoon omruilen, maar als er verpakkingsmateriaal ontbreekt of iets dergelijks kan het zijn dat zij er voor kiezen om hem op te sturen.

Belangrijk is in elk geval dat je niet boos wordt of gaat dreigen. Leg hen rustig uit wat het probleem is en wat je als oplossing wilt (hem omruilen). Dan zullen ze je opnieuw naar Sony doorverwijzen. Dan leg je ze rustig uit dat zij de verkopende partij zijn en dat zij wettelijk verplicht zijn het voor je af te handelen. Blijf dat rustig herhalen en uitleggen, eventueel neem je een afdruk van de pagina van de consumenten autoriteit mee:
Als dat niet zo is en een product vertoont gebreken die de consument niet had hoeven verwachten, dan bent u verplicht het gebrekkige exemplaar te (laten) repareren of te vervangen binnen een redelijke termijn (afhankelijk van het soortproduct en de onmisbaarheid voor een consument). Deze verplichting rust op u als ondernemer. U kunt de consument dus niet zondermeer doorsturen naar de fabrikant. Wilt of kunt u de reparatie of vervanging niet uitvoeren? Dan kan de consument er voorkiezen het aankoopbedrag terug te verlangen.
bron: http://www.consumentenaut...ntie/Ondeugdelijk_product

Gaat het gesprek met de eerste verkoper nergens naar toe, vraag dan naar zijn chef of manager. Als hij aangeeft de chef van de afdeling te zijn, vraag dan naar zijn supervisor. Die zal je absoluut in het gelijk stellen.

Mocht je te vaak merken dat ze je aanvankelijk naar de fabrikant proberen af te schuiven en moet je echt aandringen om je recht te halen (een vergissing van een medewerker is mogelijk, maar het moet niet structureel zijn) dan kan het nuttig zijn om een klacht in te dienen bij de consumenten autoriteit over het bedrijf. Komt het vaak voor, dan zullen ze een onderzoek starten en kunnen ze boetes uitdelen. Let wel op dat een reparatietermijn geen reden is voor een klacht, wel het doorsturen naar de fabrikant, het niet aannemen van de reparatie danwel teruggeven van je geld bij het niet aannemen van een reparatie. Een klacht over Correct kun je invullen op: http://forms.consuwijzer.nl/content.jsp?objectid=11254

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hier ook Uncharted 2 uitgespeeld. Erg vet spel, op de eerste 3 kwartier na, wat gewoon erg langzaam was. Ik heb er denk ik 12 uur over gedaan en vind dat eigenlijk wel lang genoeg. Op het einde ken je het allemaal al wel. :P

Voor lazovic:
spoiler:
je kan ook naar hem toe rennen als je klem zit tussen de nades, dan pakt hij je op maar je kan makkelijk loskomen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoi

Ik was op zoek naar een mediacentre waar mn laptop niet altijd hoeft aan te staan maar verrassend genoeg kwam ik niet op een media center terecht maar bij een ps3!

Dit is wat ik wil (zonder dat ik mn pc hoef aan te zetten)

- uitzendinggemist kijken
- gedownloadde films kunnen kijken (kopieren van laptop naar ps3 of direct op ps3 downloaden?)
- films opnemen
- mp3's luisteren

Kan dit op de PS3 zonder al te veel moeite en zonder dat mn laptop/pc constant aan moet staan??

Bedankt alvast!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Falcon Heavy
Verwijderd schreef op zondag 18 oktober 2009 @ 11:19:

1- uitzendinggemist kijken
2- gedownloadde films kunnen kijken (kopieren van laptop naar ps3 of direct op ps3 downloaden?)
3- films opnemen
4- mp3's luisteren
1 NEE
2 JA
3 NEE
4 JA

;) ht pc is beter idee denk ik in dit geval

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• moca
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 28-04 19:15
Bart smit heeft ze weer in de aanbieding!!
Nu voor 163,95 een ps3+infamous.

http://www.bartsmit.com/order/index.php?productID=244458

[ Voor 28% gewijzigd door moca op 18-10-2009 11:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Frank J. schreef op zondag 18 oktober 2009 @ 11:23:
[...]

1 NEE
2 JA
3 NEE
4 JA

;) ht pc is beter idee denk ik in dit geval
- en Youtube werkt wel? maar uitzenddinggemist niet? How come?? Of werkt dit alleen als je pc aanstaat?
- En het opnemen wil ik gaan doen met playtv (tenminste daar las ik iets over?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mr.louie
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 02-02-2021
Heb ik ook gehad.
Een andere (lees: betere) hdmikabel verhielp het probleem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Falcon Heavy
Verwijderd schreef op zondag 18 oktober 2009 @ 11:33:
[...]

- en Youtube werkt wel? maar uitzenddinggemist niet? How come?? Of werkt dit alleen als je pc aanstaat?
sja stuur een mailtje naar de publieke omroep zou ik zeggen ;)
Playtv is alleen voor dvbT tuners (digitenne) en niet in NL uitgebracht voornamelijk engeland

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Frank J. schreef op zondag 18 oktober 2009 @ 11:36:
[...]

sja stuur een mailtje naar de publieke omroep zou ik zeggen ;)
Playtv is alleen voor dvdT tuners (digitenne) en niet in NL uitgebracht voornamelijk engeland
Ok thanks..

Gaat de goeie kant op ;)

-Dus als ik digitenne gebruik dan kan het wel?
-En wat zijn de beperkingen mbt het online "surfen / streaming media" kijken op je ps3? youtube wel uitzending gemist niet? Hoe zit dit dan?
- Ohja last but not least als ik mn gedownloadde films op mn ps3 wil zetten kan dat via mn draadloze netwerk of kan ik direct (legale!)torrents downloaden op mn ps3?

Bedankt weer! much appreciated

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op zondag 18 oktober 2009 @ 11:33:
[...]

Uitzending gemist komt eraan. Zie http://www.psonly.nl/nieu...ist_in_november_naar_PS3/

PlayTV lijkt meer voor de UK te zijn gezien http://uk.playstation.com...em102429/PlayTV%E2%84%A2/ Lees de handleiding op die site zou ik zeggen of kijk op de Wikipedia-pagina.
Verwijderd schreef op zondag 18 oktober 2009 @ 11:43:
[...]

- Ohja last but not least als ik mn gedownloadde films op mn ps3 wil zetten kan dat via mn draadloze netwerk of kan ik direct (legale!)torrents downloaden op mn ps3?
Je kunt via DLNA of USB films, muziek en foto's naar je PS3 kopieren. Torrents downloaden kan niet.

[ Voor 22% gewijzigd door ymmv op 18-10-2009 11:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

EfBe schreef op zondag 18 oktober 2009 @ 09:35:
[...]

Dat gaat dus niet, ik kom sowieso niet meer in het PS3 menu, want hij start gelijk met de update. Ook kom ik niet in het Recovery Menu (waar je als het goed is ook de update kan doen), want ja...hij begint gelijk met de update ;)

Sannr, bedankt voor je reactie! Ik ga er wat mee doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Seraphus-Y
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 30-12-2024

Seraphus-Y

Scientific progress goes Boink

Verwijderd schreef op zondag 18 oktober 2009 @ 11:19:
Hoi

Ik was op zoek naar een mediacentre waar mn laptop niet altijd hoeft aan te staan maar verrassend genoeg kwam ik niet op een media center terecht maar bij een ps3!

Dit is wat ik wil (zonder dat ik mn pc hoef aan te zetten)

- uitzendinggemist kijken
- gedownloadde films kunnen kijken (kopieren van laptop naar ps3 of direct op ps3 downloaden?)
- films opnemen
- mp3's luisteren

Kan dit op de PS3 zonder al te veel moeite en zonder dat mn laptop/pc constant aan moet staan??

Bedankt alvast!
Uitzending gemist nog niet, maar de verwachting is wel dat dat nog komt. NOS is druk aan het experimenteren met dit soort platformen, zie ook: nieuws: NOS bouwt widgets voor PS3, Philips Net TV en Yahoo Connected TV en http://www.psonly.nl/nieu...ist_in_november_naar_PS3/

Gedownloade films kijken kan natuurlijk prima, maar er zitten wat haken en ogen aan. Het meest makkelijke is streamen dmv een Media Server, maar dat betekent wel dat er ergens een computer aan moet staan. Je kan ook via een Media Server een film kopiëren naar de PS3, maar dit is redelijk tijdrovend en naar mijn idee niet interessant (met name ook vanwege de beperkte codec ondersteuning van de PS3 zelf).
Dit laatste is ook het probleem bij een externe HDD gebruiken. Ten eerste is de PS3 dus redelijk picky over welke codecs worden ondersteund, maar daarnaast werken alleen FAT32 schijven op de PS3. Dus je zit automatisch met een 4GB limiet qua filesize van de films.
Streamen is echt het meest makkelijke. Voor meer info: Playstation 3 als media center - deel 4

Films/TV opnemen... mja, in theorie kan dat met Play TV. Het vervelende hiervan is dat dus gaat om DVB-T, dus in NL om Digitenne. Aangezien het apparaatje alleen met de FTA-zenders overweg kan, ben je dus beperkt tot Nederland 1, 2, 3 en de lokale zender(s). Play TV ondersteunt geen CAM zodat je de commerciële zenders zou kunnen ontvangen.

MP3's luisteren is geen enkel probleem. De vraag is alleen weer, wil je alles op je PS3 gaan zetten of ga je het streamen vanaf een computer?

Hier stond een lijstje met oude meuk... (toen was het nieuw en spannend).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Falcon Heavy
Verwijderd schreef op zondag 18 oktober 2009 @ 11:57:
[...]

Dat gaat dus niet, ik kom sowieso niet meer in het PS3 menu, want hij start gelijk met de update. Ook kom ik niet in het Recovery Menu (waar je als het goed is ook de update kan doen), want ja...hij begint gelijk met de update ;)

en als je je HDD eruit haalt even op je PC formatteerd en dan terug zet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Seraphus-Y schreef op zondag 18 oktober 2009 @ 11:58:
[...]

Uitzending gemist nog niet, maar de verwachting is wel dat dat nog komt. NOS is druk aan het experimenteren met dit soort platformen, zie ook: nieuws: NOS bouwt widgets voor PS3, Philips Net TV en Yahoo Connected TV en http://www.psonly.nl/nieu...ist_in_november_naar_PS3/

Gedownloade films kijken kan natuurlijk prima, maar er zitten wat haken en ogen aan. Het meest makkelijke is streamen dmv een Media Server, maar dat betekent wel dat er ergens een computer aan moet staan. Je kan ook via een Media Server een film kopiëren naar de PS3, maar dit is redelijk tijdrovend en naar mijn idee niet interessant (met name ook vanwege de beperkte codec ondersteuning van de PS3 zelf).
Dit laatste is ook het probleem bij een externe HDD gebruiken. Ten eerste is de PS3 dus redelijk picky over welke codecs worden ondersteund, maar daarnaast werken alleen FAT32 schijven op de PS3. Dus je zit automatisch met een 4GB limiet qua filesize van de films.
Streamen is echt het meest makkelijke. Voor meer info: Playstation 3 als media center - deel 4

Films/TV opnemen... mja, in theorie kan dat met Play TV. Het vervelende hiervan is dat dus gaat om DVB-T, dus in NL om Digitenne. Aangezien het apparaatje alleen met de FTA-zenders overweg kan, ben je dus beperkt tot Nederland 1, 2, 3 en de lokale zender(s). Play TV ondersteunt geen CAM zodat je de commerciële zenders zou kunnen ontvangen.

MP3's luisteren is geen enkel probleem. De vraag is alleen weer, wil je alles op je PS3 gaan zetten of ga je het streamen vanaf een computer?
Top dank je wel voor dit uitgebreidde antwoord!
Ik download meestal avi's van 700mb dus dat moet wel lukken toch?

En digitenne is geen hele hoge eis, dus dat komt wel goed en uitzendinggemist hoop ik dan maar dat dat goed komt :)

thanks!

PS kan ik die van de bart smit aanschaffen? of kan ik beter voor de 120gb gaan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Garfieldie
  • Registratie: Oktober 2009
  • Niet online

Garfieldie

I HATE mondays

Als het je nog lukt zou ik de BS versie bestellen, voor die prijs kan je hem altijd uitbreiden met een grotere HD tzt.

LIFE IS A RACE, ENJOY iT!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thorval
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 19-04 11:37

Thorval

Thorval#2567

ook een goed site met veel packetdeals is www.consoleshop.nl

die hebben allerlei deals met combinaties van spellen.... en gratis verzending

WoW: Kishar, Thorval, Råndan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PromoX
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 02-09 23:21

PromoX

Flying solo

Modbreak:Een leuke aanbieding melden is prima. Echter even melden dat je er één (of meerdere) besteld hebt zijn, net als het naderhand melden dat ie binnengekomen is en meer van dat soort reacties, niet nodig.

* PromoX gaat even het topic opschonen.. En dat waren er in korte tijd alweer 24. Ik hoop dat dit topic nu weer voor wat zinvollere zaken gebruikt kan worden :).

[ Voor 19% gewijzigd door PromoX op 18-10-2009 12:59 ]

And I'm the only one and I walk alone.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pingwings
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 01-06 00:15
Wordt warhawk nog veel online gespeeld?
Zit te twijfelen tussen warhawk en fat princess.
Beiden zijn alleen online toch?

Welke raden jullie mij aan? :D

Alvast bedankt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dipsausje
  • Niet online
Wat een domper, na de SP van Dirt2 helemaal uitgespeeld te hebben dacht ik eens leuk de MP te gaan doen om eens een keer te proberen alle trophies te halen. Nou dat gaat 'm dus niet worden, die MP is dramatisch, je spendeert meer tijd in menu's dan rijdend en volgens mij had 90% van de mensen liever in de botsautotjes gezeten dan in een rally game.

Tot nu toe waren LBP maar vooral Killzone 2 erg leuk online de rest (ook de MP demo van Uncharted 2) valt me tegen. Er wordt niet heel veel nagedacht over hoe je dit goed aan moet pakken, ik wil niet allemaal moeilijk doen met party joinen en dan weer stemmen over een map etc. Gewoon een lijst met servers, zichtbaar welke mappen (of races of wat dan ook) in de lijst staan, alle opties die aan/uit staan van te voren kunnen zien, kunnen filteren en kiezen.

Het party systeem van dat je bij een persoon blijft hangen die de keuzes maakt werkt bij LBP leuk, maar ook echt omdat het daarbij past. Bij de wat 'serieuzere' (niet heel geslaagde woordkeus maar hoop dat jullie snappen wat ik bedoel) moet je van te voren kunnen kiezen en filteren, anders zit je alleen maar in menu's en niet in een leuk spel. Jammer...

Nou ja op naar de SP van Uncharted 2 zodra die van Amazon hier binnenkomt, daar kan ik al weer genoeg tijd mee kwijt... :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verkoop statistieken van deze week in de Benelux:

1 FIFA 10 (PS3)
2 WII SPORTS RESORT (Wii)
3 UNCHARTED 2 (PS3)
4 FIFA 10 (XBOX 360)
5 PROFESSOR LAYTON & THE DIABOLICAL BOX (DS)
6 FIFA10 (PS2)
7 OPERATION FLASHPOINT 2/DRAGON RISING (XBOX 360)
8 OPERATION FLASHPOINT 2/DRAGON RISING (PS3)
9 WII FIT (Wii)
10 MARIO KART (Wii)

Dit keer een multiplatformer die beter uitkomt op de 360 dan op de PS3. Operation Flashpoint 2. Verder een mooie lijst met naar mijn mening wel iets teveel Wii games die gewoon niet weg te slaan zijn uit de top 10. De Wii blijft dus nog steeds gewoon ongekend populair.

Fifa blijft scoren en Uncharted niet op nummer 1 zal te maken hebben met de late release?? Kan me niet voorstellen dat deze game volgende week niet op 1 binnen komt. Mischien dan Forza 3 er nog boven zal staan.

Playstation 3 - PSN ID: Sw0pDiller | XBOX360 Premium - Gamertag: ZakkeWasser | DELL New Studio 17 laptop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zwartkijker
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 00:24
Verwijderd schreef op zondag 18 oktober 2009 @ 11:57:
[...]

Probeer eens het volgende:
- Via de pc de update downloaden en op stick zetten, let op dat het in het mapje 'UPDATE' zit
- Haal de PS3 van het internet (kabel eruit of modem afleggen)
- stick in de PS3 en firmware updaten via External Storage Device

PSN: Zwartkijker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sn0wblind
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 23-07 21:54
Thorval schreef op zondag 18 oktober 2009 @ 12:17:
ook een goed site met veel packetdeals is www.consoleshop.nl

die hebben allerlei deals met combinaties van spellen.... en gratis verzending
zeer dure winkel, veel games worden voor veelste duur verkocht GT5P en Motorstorm 2 voor meer dan 40 euro, die games zijn platinum en behoren neit meer als 30 te kostten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Consoleshop is inderdaad een slechte winkel, veel te duur. De andere onderdelen van Cool Blue zijn trouwens opzich prima.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kettingspanner
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 15:57
Omdat ik niet weet met welke zoektermen ik dit moet zoeken, stel ik de vraag hier maar.

Is er een progje of een manier om dvd's, van bijvoorbeeld series, op je PS3 te zien en daarbij het menu te gebruiken? Ik kan ze natuurlijk omzetten naar 1 vob, maar zal dan moeten zoeken naar de volgende aflevering.

Is hier een handig progje voor, om de DVD in allemaal kleinen "aflevering" bestandjes te splitsen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thaan
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 14:59
pingwings schreef op zondag 18 oktober 2009 @ 12:53:
Wordt warhawk nog veel online gespeeld?
Zit te twijfelen tussen warhawk en fat princess.
Beiden zijn alleen online toch?

Welke raden jullie mij aan? :D

Alvast bedankt
Ik heb absoluut geen problemen met het vinden van een drukke server met Warhawk, wel met het vinden van een server waar een beetje teamplay wordt gedaan, maar als je wat friends hebt met warhawk en samen een potje gaat spelen zal dat geen probleem zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KngfCnns
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 24-11-2024
thaan schreef op zondag 18 oktober 2009 @ 15:29:
[...]

Ik heb absoluut geen problemen met het vinden van een drukke server met Warhawk, wel met het vinden van een server waar een beetje teamplay wordt gedaan, maar als je wat friends hebt met warhawk en samen een potje gaat spelen zal dat geen probleem zijn.
Precies hetzelfde geldt voor fat princess. Veel volle games met wel eens 32 players capture the princess oorlogen, alleen voor teamwork moet je wel beter gaan zoeken (headset of met vrienden). Fat Princess heeft btw ook een offline mode, maar die is niet echt speciaal ofzo, het gaat om de multiplayer die zeer goed is! _/-\o_

Warhawk demo heb ik ook heel vaak gespeeld en is zeer vermakelijk. Fat princess had ook een demo, maar die was verwijderd voor onverklaarbare redenen dacht ik?

(Wat betreft warhawk, komt daar nog een vervolg op oid? Wil m opzich ook wel aanschaffen, maar is best wel oud toch? Als er een vervolg komt ben ik wel geinteresseerd)

Beide games zijn opzich aan te raden. Zelf heb ik ontzettend veel plezier met fat princess. Heb het echt al n paar tientallen uren gespeeld. Warhawk hoor je ook alleen goede verhalen over. Choice is yours.

PSN: llllIIIIllllIIIlIlI - Movies

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Misschien kunnen degenen die Uncharted 2 hebben gekocht de boel vol spoileren in het Uncharted 2-topic; [PS3] Uncharted 2: Among Thieves - deel 1
Dit topic is toch al zo snel vol. :P

"Ik heb een zak expected goals nog nooit een goal zien maken." - snmght

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• walletje-w
  • Registratie: November 2007
  • Nu online
Met fat princess heb ik alleen nog vaak dat ik er niet op de server kom en dat ik in redelijk lege potjes zit (dus met erg veel bots) Het principe is erg leuk alleen is het zo jammer dat ik geen grote potjes kan spelen.

Dat voetballen met fatprincess is ook erg vet :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PromoX
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 02-09 23:21

PromoX

Flying solo

Ik heb maar even aantal posts mbt Uncharted 2 verplaatst naar [PS3] Uncharted 2: Among Thieves - deel 1. Graag dat topic gebruiken voor reacties omtrent die game :).

Ook PromoX in "Het Playstation 3 ervaringen topic - Dee..." geldt natuurlijk nog steeds. Het moge duidelijk zijn dat het melden dat het bestellen niet lukt hier ook onder valt.

[ Voor 36% gewijzigd door PromoX op 18-10-2009 17:37 ]

And I'm the only one and I walk alone.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dries77 schreef op zondag 18 oktober 2009 @ 15:04:
Omdat ik niet weet met welke zoektermen ik dit moet zoeken, stel ik de vraag hier maar.

Is er een progje of een manier om dvd's, van bijvoorbeeld series, op je PS3 te zien en daarbij het menu te gebruiken? Ik kan ze natuurlijk omzetten naar 1 vob, maar zal dan moeten zoeken naar de volgende aflevering.

Is hier een handig progje voor, om de DVD in allemaal kleinen "aflevering" bestandjes te splitsen?
Als de optie "op een dvd branden en in de ps3 stoppen" een goede optie is >:)

Hiervoor gebruik ik "convertXtoDVD" een handig progje, waar je gewoon verschillende avi's bijvoorbeeld in het venster sleept en het progje maakt er een menu bij etc etc. Dus je kan ze gewoon 1 voor 1 afspelen, en het beste is, het is in "DVD structuur" dus gewone dvdspelers (en dus de ps3 ook) zouden dit gewoon moeten afspelen.

Iig, ik heb dit al meerdere keren met 1 file gedaan (m2ts, mp4 etc) en naar dvd geconvert en dat gaat perfect op een normale dvd speler.

Hopelijk helpt dit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KngfCnns
walletje-w schreef op zondag 18 oktober 2009 @ 16:52:
Met fat princess heb ik alleen nog vaak dat ik er niet op de server kom en dat ik in redelijk lege potjes zit (dus met erg veel bots) Het principe is erg leuk alleen is het zo jammer dat ik geen grote potjes kan spelen.

Dat voetballen met fatprincess is ook erg vet :P
Hmm, in het begin had ik dat ook. Maar enkele weken na de update kom ik bijna altijd druk bezette potjes tegen. Ik doe altijd "Spel zoeken: Red de princess: Willekeurige kaart" en dan altijd op zn minst in potjes met minimaal 20 mensen :P . Die andere modussen speel ik niet zo vaak, dus ik weet niet hoe het daar zit met het aantal spelers. Voetbal is wel ontzettend grappig in het begin, maar na 1 of twee potjes achter elkaar heb je het wel gezien. (Wel handige mode om je trophies snel te halen btw!).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alex3305
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 11-09 22:33
Even nogmaals het topic doorgezocht, maar nog niemand Mushroom Wars kunnen boeien?

Zelf afgelopen vrijdag gekocht via de US store en moet zeggen dat het spel mij prima bevalt. Een leuke mix tussen TD en RTS. Werkt erg goed en snel ook. Het enige wat van mij nog wat getweakt mag worden is de besturing en de schaalbaarheid van het scherm. Bij 100% schermgrootte past er namelijk net niet alles op, en bij een tandje minder heb ik dikke (1cm) zwarte randen rond het spel heen. Niet super storend, maar ziet er wat apart uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reloader
  • Nu online
Reloader schreef op vrijdag 16 oktober 2009 @ 20:36:
[...]

nu eerst het setje helemaal geconfigureerd aan de pc.. maar krijg het niet voor elkaar.
dongle van logitech in de playstation geeft een error bij het pairen
en geen dongle in de playstation vraagt hij om een code, maar die kan ik niet invoeren OF de playstation loopt vast :(
iemand die een BT toetsenbord wel aan de praat krijgt? O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ben zelf nog erg in dubio, want vind dit wel erg aantrekkelijk voor € 316:

http://www.bartsmit.com/s...57d%26fh_refview%3Dlister

Heb nu een 'oude' PS3 met 60 Gb. Vind de 250 Gb versie wel aantrekkelijk vanwege de schijfruimte, gunstigere energieverbruik en het kleinere formaat. En Uncharted 2 wil ik sowieso!
Aanbieding geldt alleen vandaag nog......wat zal ik eens doen :? 8)7

[ Voor 31% gewijzigd door Verwijderd op 18-10-2009 20:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MacorgaZ
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 08-09 19:31
Verkeerde link, of is de PS3 Slim + Uncharted 2 voor 350 euro een aanbieding?

Oh oke, zonet had je de rest van je post er nog niet ingezet ;).

[ Voor 32% gewijzigd door MacorgaZ op 18-10-2009 20:05 ]

Bambu Lab P1S Combo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Excuus, ik plakte de link en drukte op het verkeerde knopje.... ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rctworld
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 09:29
Reloader schreef op zondag 18 oktober 2009 @ 19:47:
[...]
iemand die een BT toetsenbord wel aan de praat krijgt? O-)
Ja hoor, mijn MX Revolution BlueTooth setje werkt perfect :) op het moment alleen toetsenbord erop aangesloten...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kenju
  • Laatst online: 17-08 16:49
Wat voor bundel is het? PS3 80 GB + Infamous?

Anyway, ik heb net toch maar gewoon voor 316 (350 + 10% korting) een 250 GB Slim + Uncharted 2 gehaald...

Ik moet echter wel eerst even Uncharted gaan spelen. Kost zo'n 20 Euro. Iemand enig idee hoe lang je erover doet om deze game uit te spelen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KngfCnns
Kenju schreef op zondag 18 oktober 2009 @ 21:17:
Wat voor bundel is het? PS3 80 GB + Infamous?

Anyway, ik heb net toch maar gewoon voor 316 (350 + 10% korting) een 250 GB Slim + Uncharted 2 gehaald...

Ik moet echter wel eerst even Uncharted gaan spelen. Kost zo'n 20 Euro. Iemand enig idee hoe lang je erover doet om deze game uit te spelen?
Heb hem afgelopen woensdag en donderdag uitgespeeld op normal, deed er 8 uur en 41 minuten over.

[ Voor 10% gewijzigd door KngfCnns op 18-10-2009 21:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kenju
  • Laatst online: 17-08 16:49
Ok, thnx. Even relevant om te weten: Jij bent toch geen PS3-koning ofzo?
Pagina: 1 ... 9 ... 17 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Aanbiedingen plaatsen prima.

Melden dat je 'm besteld hebt, wat binnengekregen hebt of de aanbieding juist misgelopen bent of iets dergelijks is NIET nodig.
En voor wie het nog niet gedaan heeft, vul de polls even in.